VIDEO Sorin Frunzaverde despre motivele plecarii din PDL: Haosul administrativ, vrajba politica si statul politienesc care sufoca economic Romania / Este posibil ca un numar de lideri ai PDL sa considere firesc ceea ce am facut si sa ma urmeze

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 28 martie 2012, 12:17 Actualitate | Politic

Presedintele Consiliului Judetean Caras-Severin, Sorin Frunzaverde, a prezentat, miercuri, intr-o conferinta de presa, motivele despartirii de PDL si trecerii in tabara PNL: "Haosul administrativ, vrajba politica si statul politienesc care sufoca orice comunitate si sufoca economic si Romania. Cred ca optiunea pe care eu si o parte din colegii mei o avem din punct de vedere al dezvoltarii Romaniei difera de optiunea conducerii PDL. Un numar important de lideri ai PDL au incercat sa ma determine sa nu am aceasta abordare. Despre aceste teme pe care le-am abordat azi aici eu vorbesc de 4 ani, in toate instantele de partid. Nu s-a intamplat nimic, in continuare este asa." Frunzaverde nu exclude varianta ca "un numar de lideri ai PDL sa considere firesc ceea ce am facut si sa ma urmeze, dar nu imi propun acest lucru."


Declaratiile lui Sorin Frunzaverde:
  • Demisia din PDL mi-o voi da saptamana viitoare.
  • In acest moment, nu am negociat nicio functie in PNL.
  • Cred ca optiunea pe care eu si o parte din colegii mei o avem din punct de vedere al dezvoltarii Romaniei difera de optiunea conducerii PDL.
  • Am insistat sa elaboram un buget descentralizat pe 2012, am solicitat in permanenta descentralizarea resursei financiare. Resursele financiare au fost concentrate excesiv la centru, solutia pentru Romania este descentralizarea.
  • Probabil ca daca as fi fost ascultat, PDL-ul nu ar fi fost acum aici, in situatia aceasta.
  • Ceea ce spun acum spun deschis de cativa ani de zile - si in conferinte de presa, si in forurile de partid.


  • Am discutat pe parcursul acestor ani cu o serie de lideri din celelalte partide importante si cred ca exista la nivelul clasei politice resursa necesara pentru a institui un dialog real intre putere si opozitie, un dialog care de multa vreme nu mai exista si genereaza, din nefericire, vrajba politica, aceasta galceava la care asistam in fiecare zi.
  • Cred ca putem construi prin dialog o Romanie normala care sa iasa din saracie si care sa renunte la starea de stat politienesc, care sufoca antreprenorial orice initiativa.
  • Exista resurse in clasa politica pentru a reabilita imaginea Parlamentului.
  • Cred intr-o constructie politica de dreapta din care sa faca parte PDL, dar nu cred ca rezolvarea acestor probleme se mai poate face din interiorul PDL.
  • Un numar important de lideri ai PDL au incercat sa ma determine sa nu am aceasta abordare. Despre aceste teme pe care le-am abordat azi aici eu vorbesc de 4 ani, in toate instantele de partid. Nu s-a intamplat nimic, in continuare este asa.
  • Este posibil ca un numar de lideri ai PDL sa considere firesc ceea ce am facut si sa ma urmeze, dar nu imi propun acest lucru.


  • Mihai Razvan Ungureanu trebuie sa termine aceasta guvernare, sa si-o asume pana in noiembrie. Nu voi incerca sa destabilizez aceasta guvernare.
  • Nu am discutat cu Emil Boc si Traian Basescu.
  • Credeam ca PDL este o forta de centru-dreapta, dar nu a fost asa.
  • La mijlocul anilor '90, cand am inceput sa fac politica, nu credeam ca vom ajunge intr-o asemenea situatie in Romania.

Presedintele Consiliului Judetean Caras-Severin, Sorin Frunzaverde, a confirmat, marti seara, ca va fi candidatul USL pentru sefia CJ, din partea PNL. "Voi fi candidatul USL, din partea PNL, la presedintia CJ Caras-Severin si voi fi membru PNL. Propunerea mi-a fost facuta astazi", a declarat Frunzaverde pentru Agerpres. Informatiile privind o viitoare despartire a lui Sorin Frunzaverde de PDL au aparut marti dupa-amiaza.


























10100 vizualizari

  • +26 (36 voturi)    
    Vaai,cat s-a mai luptat (Miercuri, 28 martie 2012, 12:28)

    Gabi [anonim]

    in interiorul PDL-ului pentru descentralizare!!De fapt marea lui durere este ascultarea telefoanelor caci prea a insistat asupra acestui fapt!Probabil ca este si el urmarit de DNA si de aceea tot spune despre statul politienesc!Un traseist politic si atat!!
    • +22 (34 voturi)    
      asta vroiam si eu sa zic (Miercuri, 28 martie 2012, 14:20)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Gabi

      probabil ca are un dosar gros pe la dna si a facut miscarea asta ca sa faca pe victima cand vor zornai catusele...exact la formatiune de centru-dreapta s-a si dus...usl
      de necontestat ce a zis totusi ca resursele sunt prea centralizate :)
      • -2 (18 voturi)    
        Mai baieti, voi stiti cum a aparut UNPR..... (Miercuri, 28 martie 2012, 14:52)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

        Dupa siguranta acuzatiilor voastre, se vede experienta santajului cu dosarul....nici nu va inchipuiti alta varianta.....la voi asa merg lucrurile.....vom vedea daca si la altii....
        pana una alta, prezumtia de nevinovatie sta in picioare, sau voi aveti dosarul?
        • +8 (12 voturi)    
          prezumtia de nevinovatie (Miercuri, 28 martie 2012, 15:01)

          adyQ [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          este prost interpretata in romania, la fel ca si libertatea si democratia, daca intrebi pe cineva in romania ce este democratia o sa iti zica ca poate sa faca ce vrea si nimeni nu are dreptul sa se ia de el ca este liber si democratic
          PS: la fel ca si infractorul din cazul de fata sta treaba si cu unprul, si stai relax ca va veni si vremea lor pe care noi astia ce ne dam cu parerea abia o asteptam
          • -1 (5 voturi)    
            care infractor? (Miercuri, 28 martie 2012, 16:40)

            cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

            stai ca nu mai inteleg.. s'a spus pe undeva de un infractor? Sau calomnia e la tine ceva normal? Stii ce inseamna infractor? Sau singurele chestii pe care le stii sunt princip[iile manipularii?
            • -3 (3 voturi)    
              ai dreptate (Miercuri, 28 martie 2012, 17:14)

              adyQ [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

              am cam sarit calul in cazul de fata, dar am mers pe principiul ca toti cei care sunt prin parlament sunt intr-un fel sau altul infractori mai mari sau mai mici, totusi sa nu aducem in discutie calomnia ca daca te uiti la realitatea si antene o sa vezi numai calomnie
              totusi imi cer scuze ca am patat onoarea respectivului
              • +1 (7 voturi)    
                0-0- (Miercuri, 28 martie 2012, 19:02)

                Razvan [anonim] i-a raspuns lui adyQ

                • Bine a gandit acest Baron, cu dosare grele. Manevra lui este una smechera trebuie sa recunoastem. In caz de castiga banditii de la USL alegerile, scapa de DNA. PDL nu are de ce sa isi faca probleme, lumea stie sa analizeze cum stau lucrurile cu astfel de oameni, care numai Barbati nu se numesc!
          • +11 (17 voturi)    
            E bine ca a plecat Frunzaverde! (Miercuri, 28 martie 2012, 16:46)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

            Nu am de gand sa-l jignesc pe domnul Frunzaverde...cred ca singur s-a descalificat ca om si politician. Traseisti intalnim la tot pasul dar macar nu incearca cu atata aplomb demn de o cauza mai buna sa ne faca creierii pane a la Gadea & Co...Sa spui ca mergi la alt partid, acesta fiind si dusmanul declarat al P D L si mai ales al presedintelui Basescu, care ti-au dat functii politice si guvernamentale, e putin mai mult decat deplasat. Cat despre dorinta domnului Frunzaverde de a forma o adevarata dreapta in PNL e ca si cum te-ai duce la Ion Iliescu si i-ai spune ca este nevinovat de starea actuala a tarii, ca Revolutia nu a fost confiscata si ca era firesc ca minerii sa faca ordine in tara pentru perpetuarea puterii neocomuniste. Exista ceva drept in PNL, stie cineva vreo masura de dreapta implementata de acest partid cat a fost la guvernare, inafara cotei unice care a fost promovata de Ionut Popescu si Adrean Videanu in oferta Aliantei DA? Cunoaste cineva vreun politician adevarat care a mai ramas in acest partid plin de corupti gen Chiuariu sau Fenechiu, de malagambisti gen Pacurariu sau lichele gen Rusanu?
            Frunzaverde a spus adevarul. Ii e frica sa fie ascultat de statul politienesc pentru ca ii este...frica sa fie prins. Il felicit pentru aceasta declaratie. Ea confirma "with no doubts" ca DNA este singura motivatie pentru care domnul Frunzaverde a renuntat sa mai fie in P D L, traind pana acum cu iluzia iliesciana ca justitia nu se poate atinge de o personalitate de gabaritul domniei sale.
            Plecarea domnului Frunzaverde este de bun augur pentru P D L, demonstrand ca acest partid, cu bune si rele, merge pe directia dorita de romanii onesti care isi doresc o alta Romanie decat cea promovata de Ion Iliescu si USL.
            Votati-ma, sunt cersetor de voturi...dar va spun doar adevarul!
            • -2 (12 voturi)    
              este (Miercuri, 28 martie 2012, 18:34)

              evoque [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              adevarul tau. Pastreaza acest adevar pentru sectantii pdl si guru basescu.
              • +1 (7 voturi)    
                de ce? (Joi, 29 martie 2012, 1:00)

                zaboo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                nu poti sa suporti alte pareri? te doare ca nu gandim cu totii la fel?
                • 0 (0 voturi)    
                  draga zabu (Joi, 29 martie 2012, 10:34)

                  Xu [anonim] i-a raspuns lui zaboo

                  Daca parerile tale sunt ca:
                  - frunzaverde s-a descalificat ca om si politician si este un traseist (a se face referire la anul 2008 pentru a observa ce inseamna un traseist adevarat)
                  - pnl si guveranrea lor a fost proasta (stim... greaua mostenire. se refera probabil la cresterea economica probabil, imposibil de sustinut prin masuri incompetente)
                  - frunzaverde a plecat de frica ca este ascultat (in usl nu ar fi ascultat !?!)
                  - plecarea este de bun augur pentru pdl (mai e ceva de zis?)

                  atunci sunt de acord cu evoque ca esti un simplu sectant pdl. Cand se mai adauga si balarelile alea anti-comuniste (adica propaganda de partid aferenta), nu poti sa stai si sa asculti un om de-alde marean. Are drept la o parere, dar ea este "adevarata" doar pentru sectantii pdl, dupa cum bine puncta nea evoque.
                  • 0 (0 voturi)    
                    chiar crezi ca ma intereseaza etichetele tale (Joi, 29 martie 2012, 16:01)

                    zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Xu

                    sau ale celuilalt mahnit la care faci referire? e drept: sunt aici sa adun idei si sa invat, dar nu de la tine, dragul meu pacalici electoral (stiu sa deosebesc graul de neghina)
                    • 0 (0 voturi)    
                      cu (Joi, 29 martie 2012, 17:25)

                      evoque [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

                      asemenea replici nu inveti:
                      "nu poti sa suporti alte pareri? te doare ca nu gandim cu totii la fel?"
                      asemenea replici sunt ori scrise dupa dictare ori deprinse la cursurile de partid.
                      Poate dupa lectia frunzaverde toti care sustin pdl ar trebuii sa invete comunicarea deschisa si sa o lase balta pe cea subversiva.
                      • 0 (0 voturi)    
                        cred ar ar "trebuii" (Joi, 29 martie 2012, 17:27)

                        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                        sa mai pui mana pe carte, ti-am zis ca nu am ce invata de la repetenti
            • +1 (9 voturi)    
              Ok (Miercuri, 28 martie 2012, 19:26)

              Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Mi-ai luat vorba din gura.
            • +3 (3 voturi)    
              TRASEISTII GUVERNEAZA (Joi, 29 martie 2012, 4:02)

              adi [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Comentati conform principiului "treseistii nostri sunt buni, traseistii lor sunt rai". PDL nu ar guverna astazi, daca nu ar fi sustinut in parlament de UNPR - adunatura de traseisti, si daca nu si-ar fi marit propriul grup parlamentar cu alti traseisti. Comentariul dv. este chiar cinic!
              • 0 (2 voturi)    
                Elena Udrea :PSD, PNL, PD, PDL si mai urmeaza.... (Joi, 29 martie 2012, 9:23)

                Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui adi

                Traseisti? Ce-i aia?
                Cunosc traseistele....pe centura, castiga si ele o paine...
                Oricum mi se pare mult mai cinstit ce fac ele. Nu-ti spun ca te iubesc ca Monica lui Irinel, ele presteaza pe bani platiti pe loc.
                In politica.....o Monica nu are sanse....trebuie sa fii de calibrul Udrea, Roberta, Ritzi, Eba....
      • 0 (0 voturi)    
        dosar la DNA (Joi, 29 martie 2012, 10:33)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui adyQ

        Poate a are dosar la DNA sau nu, asta nu stiu inca. Dar ceea ce vreau sa remarc e ca SF se plange ca persoanelor politice li se asculta telefoanele. Pai crede ca in alte tari asta nu se intampla? Ca sa nu spun ca la noi coruptia in lumea politica e in floare, deci de ce nu accepta sa fie "spionat" de catre cei care l-au investit intr-o functie PUBLICA inalta? Deranjeaza numai daca are ceva de ascuns.
    • +3 (13 voturi)    
      hotul! (Miercuri, 28 martie 2012, 17:12)

      avira [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Frunzavedre a tradat partidul pentru interesele sale personale,iar acest lucru se poate intampla si la PNL…acest om jalnic nu se poate numi politician…este un mascarici! Esti o rusine Frunzaverde!!!
    • +4 (12 voturi)    
      asl pls! (Miercuri, 28 martie 2012, 17:13)

      boboc [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Imi pare bine ca a plecat de la PDL,pentru ca acesti nu aveau nevoie de astfel de oameni. Acest Frunzaverde nu si-a urmarit decat interesele personale si a fost in partid doar cu numele!
      • +4 (10 voturi)    
        ... (Miercuri, 28 martie 2012, 19:02)

        Boris [anonim] i-a raspuns lui boboc

        Un tradator ce sa mai… a uitat de unde a plecat si vazandu-se cu sacii in caruta a decis ca ar fi bine pt el daca ar trece de partea cealalta a baricadei…in situatii dificile se vede caracterul omului…..
        • +3 (7 voturi)    
          frunze uscate (Miercuri, 28 martie 2012, 20:00)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui Boris

          Cred ca esti in aorooierea adevarului,dl.Frunza uscata a simtit ca PDL ramane pe dinafara si tott mai bine sa fi pe dinauntru!Ca ar putea avea probleme cu justitia vom afla.Acum sa vedem ce ne vor spune cele doua mangafale despre trseisti.Sau poate ca traseistii lor sunt mai buni decat traseistii altora.Pe mine nu ma mai mira nimic.
      • +2 (2 voturi)    
        a ramas pedele alba ca zapada ! (Joi, 29 martie 2012, 9:21)

        rica venturiano [anonim] i-a raspuns lui boboc

        bine ca a plecat asta care'si urmarea numai interesele personale.
        au ramas numai cei saraci si curati in pedele.:-)
        cei care sunt, vorba lui lavinia, numai pentru interesul national !
        asa, da !
      • 0 (0 voturi)    
        fr vd (Joi, 29 martie 2012, 12:51)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui boboc

        Sincer,d-l Frunza nu reuseste sa ma convinga din doua motive:1)chiar este orb,nu observa ca actuala clasa politca(cu mici exceptii) este cea mai perfecta organizatie mafiota? 2)acesta fiind adevarul(nu-l sustin numai eu)de ce se supara d-l Fr Vd.ca ne sunt ascultate telefoanele? Eu unul nu am nici o problema ,nu am nimic de ascuns si deci nu ma tem de acest lucru! Fara a-l acuza de ceva,eu sunt sustinatorul intereselor mele nu al banditilor politici,l-asi intreba:"d-le Frunza Verde de ce va plangeti,de ce va este teama"? Spuneti-ne si noua sa nu murim prosti! Statul roman nu este stat politienesc, pur si simplu nu mai suporta financiar jaful si a pornit sa faca un pic de curatenie! Cine sunt cei care se opun cel mai tare? OAMENII POLITICI!Noi,prostimea,am privatizat pe nimic pentru tara si pentru comisioane grase pentru noi, industria Romaniei,sau voi clasa ploitica din 1990 incoace? Daca nu poti raspunde la aceste intrebari atunci pot sa cred si eu ca domnia ta ai multe cosmaruri nu tocmai nevinovate!Cei care acum pontati pupand fundul opozitiei,poate chiar mai urat mirositor decat al actualei guvernari,nu ca acesta ar fi mai curat,ori sunteti nebuni...ori sunteti nebuni si atunci nu mai e nimic de facut!
    • +4 (8 voturi)    
      sobolani (Miercuri, 28 martie 2012, 20:01)

      george [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Jignesc sobolanii daca ii compar cu scursurile astea .. "oameni politici" .
      Eu , membru al prostimii care voteaza, sunt scirbit de politicienii nostri "iubiti" si as vrea sa votez cu Tepes, dar unde e el Doamne ..

      Le urez tuturor politicienilor nostri Caldura Mare de tot (sau pe romaneste: ardivarfocu )
    • -1 (5 voturi)    
      Cifrele spun altceva, dle Frunzaverde (Joi, 29 martie 2012, 0:16)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Gabi

      Mai bine ii da Guvernul descentralizare dlui Frunzaverde. Sub luminata sa conducere judetul Caras-Severin (doua foste judete, reunite) a generat 64.952.381 EUR la bugetul de stat si a primit de la Guvern 77.142.857. Vezi http://www.gandul.info/financiar/harta-banilor-din-romania-cat-da-si-cat-primeste-inapoi-de-la-bugetul-de-stat-judetul-tau-9444892.
      Adica, a primit mai mult decat a generat. Asa ca sa primeasca descentralizare, sa cheltuie din investitiile atrase in Caras Severin de cand dl. SF este presedinte de CJ - adica zero.
  • -9 (29 voturi)    
    Uite cum (Miercuri, 28 martie 2012, 12:33)

    evoque [utilizator]

    se sparge buboiul creat de basescu.
    "Haosul administrativ, vrajba politica si statul politienesc care sufoca economic Romania"
    Toata tara a resimtit din plin aceste lucruri, degeaba urla poporul in strada, pe net, pentru ca basescu si pdl au profitat de lipsa de reactie inh strada a romanilor.
    Toti am vazut cum foarte multi bani au fost acordati prin grija lui basescu catre servicii, acest om a fost crescut la scoala comunista si a incercat sa aplice acelasi control pe care il facea securitatea pe vremea comunistilor.
    Frunzaverde a exprimat in trei cuvinte tot puroiul care cloceste in buboiul creat de basescu.
    Romania sub basescu este o dictatura, pentru ca numai un dictator se comporta precum basescu, poate sa urle propaganda portocalie pana le crapa fierea pentru ca in acest moment cineva din interiorul pdl a spus ce era de spus.
    • +12 (28 voturi)    
      daca base ar fi dictator (Miercuri, 28 martie 2012, 14:22)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      tu ai fost inchis acuma pt ca asta fac dictatorii, ori din cate vad tu faci un fel de propaganda deci in concluzie nu prea este base dictator dar asa va place voua sa il alintati :)
      • -2 (20 voturi)    
        unde ai invatat tu ce-i ala un dictator? (Miercuri, 28 martie 2012, 15:01)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

        Dictatorul dicteaza:
        dicteaza ce legi sa dea parlamentul
        dicteaza ce hotarari si ce masuri sa emita guvernul
        dicteaza ce si cum sa faca institutiile statului.
        Sub un dictator dispare separatia puterilor in stat...
        ca sa inchida oameni sau chiar sa-i lichideze pe adversarii sai politici, dictatorul trebuie sa fie criminal.Hitler, Stalin, Chim Ir Sen (habar nu am cum se scrie corect...) Pol Pot sunt exemple de asemenea dictatori...Ceausescu....este greu de incadrat, crimele pentru care a fost impuscat nu au fost dovedite nici acum (nu ca nu ar fi fost vinovat, dar procesul sau a fost un simulacru de proces lasand deschisa dezbaterea).
        Dar, ca sa fi dictator nu trebuie sa inchizi oameni, este de ajuns sa fii "presedinte jucator"...ce-i asa de greu de inteles de catre voi?
        cand democratia nu mai functioneaza, este dictatura.
        • +2 (8 voturi)    
          sa stii ca eram nelamurit (Miercuri, 28 martie 2012, 16:49)

          adyQ [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          in legatura cu definitia dictatorului, dar acuma ma simt deja eliberat de acest neajuns, sa stii ca dictatori am avut si eu mai multi pe la scoala ca tot imi dictau aia ce sa scriu si mai ales imi dictau ce sa invat, inca imi mai dictau si cand sa merg la scoala si cand nu, doamne ce dictatori, siincer nu m-am gandit nici o clipa ca ar putea fi dictatori, ca sa nu mai zic la lucru cat am lucrat in tara imi tot dictau unii ce sa fac si cand sa fac, in principiu era unu ce isi spunea director executiv, dar el de fapt era un dictator....cred ca dictionarul ala romanesc ar trebui reinventat....dreak s-a mai gandit si la asta....
      • -5 (17 voturi)    
        "un fel de propaganda" (Miercuri, 28 martie 2012, 15:22)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

        da propaganda omului afectat de o guvernare cretinoida, a omului afectat de presedintele unei tari cu manifestari dictatoriale.
        Si crezi ca am frica de a fi inchis de un regim ca al lui basescu? NU. Nu am avut aceasta teama nii pe vremea lui ceausescu, nu am avut aceasta teama nici la "revolutie", nu am avut aceasta teama nici pe vremea lui nastase ( care dorea sa infiinteze partidul stat) nu am nici acum si niciodata aceasta teama.
        Teama este a celor care fac propaganda de partid, a pupincuristilor si a lingailor.
        Basescu este un dictator pentru toate deciziile sale gandite doar de el, este dictator pentru ca afacut din partidul sau un partid in care teama si slugarnicia fac parte din doctrina, este dictator pentru ca a decis de unul singur reducerea salariilor bugetarilor si a pensiilor, este dictator pentru ca a dirijat banii catre servicii speciale, este dictator pentru ca in doua mandate a urmarit doar interesele personale, este dictator pentru ca la fiecare persoana care a ridicat vocea a initiat urmariri penale, mai vrei? pentru ca in 7 ani de mandat sau adunat atatea incat nu exista timp si spatiu pentru a le insira aici.
        Si toate aceste sunt confirmate acum de frunzaverde.
        Concluzie: basescu este dictator.
        Deschideti ochii si lasa propaganda de partid.
        • -5 (15 voturi)    
          Completare... (Miercuri, 28 martie 2012, 16:00)

          marchi [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Și mai este dictator, pentru că, oricât ai striga (daa, ai dreptul să ieși în stradă, să faci greva foamei, să țipi, să urli cât te țin puterile!), nu poți schimba nimic, pentru că NU TE AUDE NIMENI!
          Din câte știm noi, democrație înseamnă cu totul altceva...
          • -3 (13 voturi)    
            stai linistit (Miercuri, 28 martie 2012, 16:07)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui marchi

            ca aud si sunt cu ochii pe noi.
            Sa nu crezi ca toti care se exprima contra lui basescu nu sunt monitorizati.
            Teama lor este tot poporul, poti sa citesti asta din comportamentul lor. Teama are multe manifestari, la basescu am vazut acest lucru cand a fost facu "javra ordinara", am vazut acest lucru cand a inceput piata universitatii.
            Acum sunt in degrigolada, uite ce declaratii fac toti, nici unul nu gandeste pentru ca nu au creier, toti din pdl asteapta mantuirea din partea lui basescu.
          • +2 (8 voturi)    
            eu cred ca (Miercuri, 28 martie 2012, 16:37)

            adyQ [anonim] i-a raspuns lui marchi

            ai inteles gresit definitia cuvantului dictator, sau in cazul in care chiar crezi ce ai zis inseamna ca obama, merkel, sarkozy toti sunt dictatori, faptul ca se implica mai activ decat o facea bunicutza este un lucru bun si se vad rezultatele: romania nu este comparata cu grecia, portugalia, ungaria si alte state in prapastie ca au trecut demult de marginea ei...sau voi credeti ca mai rau de asa nu se poate? hahaha visatori.....democratia inseamna ai dreptul sa faci ce vrei atata timp cat nu incalci legile pe care ghici cine le dau :) ai ghicit: dictatorii tai, app ai avut ocazia sa scapi de dictatorul asta, de ce nu ai mers la vot??
            • +4 (8 voturi)    
              dex (Miercuri, 28 martie 2012, 18:37)

              evoque [utilizator] i-a raspuns lui adyQ

              DICTATÓR, dictatori, s. m. 1. (În Roma antică) Conducător al armatei cu puteri politice nelimitate, ales de senat, în vreme de război, de răscoale etc., pe o perioadă de șase luni. 2. Conducător de stat care dispune de puteri politice nelimitate. ♦ Fig. Persoană care are o conduită autoritară, care caută să-și impună cu orice preț voința. – Din fr. dictateur, lat. dictator.
              Sursa: DEX '98 | Adăugată de RACAI | Semnalează o greșeală | Permalink

              DICTATÓR ~i m. 1) Suveran care guvernează în mod absolut și autoritar; despot; potentat; tiran. 2) fig. Persoană care exercită o activitate tiranică; tiran; satrap; despot. 3) (în Imperiul Roman) Conducător de armată ales de senat și învestit cu puteri nelimitate pentru un anumit timp (în cazuri excepționale). /<fr. dictateur, lat. dictator
              Sursa: NODEX | Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink

              DICTATÓR s.m. 1. Magistrat suprem în vechea Romă, ales de senat pe termen de șase luni și învestit cu putere absolută în vreme de război. 2. Conducător de stat cu puteri discreționare. ♦ (Fig.) Om cu purtări autoritare. [Acc. și dictátor. / < lat. dictator, cf. fr. dictateur].
              Sursa: DN | Adăugată de LauraGellner | Semnalează o greșeală | Permalink

              DICTATÓR s. m. 1. (în Roma antică) magistrat suprem, ales de senat pe termen de șase luni și investit cu putere absolută în vreme de război. 2. conducător de stat cu puteri discreționare. ◊ (fig.) om cu purtări autoritare. (< fr. dictateur, lat. dictator)
              Sursa: MDN | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink
        • +1 (7 voturi)    
          hmmm (Miercuri, 28 martie 2012, 16:42)

          adyQ [anonim] i-a raspuns lui evoque

          asta da explicatie, sincer la asta nu m-am gandit, dar cand l-ai dat exemplu pe frunzaverde m-am lamurit si eu, sa stii ca parca incepeam deja sa ii plang de mila lu acest frunzaverde gandinduma ca de la revolutie incoace el a fost un politician extraordinar de bun si s-a gandit doar cum sa faca treaba pt patrie si popor, e un om corect si nu are cum sa fi facut ceva ilegal, e practic imposibil asa ceva, altfel cum ar fi rezistat el atata amar de vreme in varful politicii miticiene? deja m-am lamurit...
          • +1 (7 voturi)    
            !!!!!!!!!!!!!!!!!! (Miercuri, 28 martie 2012, 19:03)

            Next [anonim] i-a raspuns lui adyQ

            - Un traseist politic condus doar de interesul de a face bani peste noapte…aceasta mutare dovedeste faptul ca a fost in partid doar cu numele, urmarind de fapt altceva decat interesul partidului din care a facut parte
  • -7 (25 voturi)    
    Au amutit portocalii... (Miercuri, 28 martie 2012, 12:34)

    black [anonim]

    aia care vedeau in PDL salvarea neamului , aia care nu gaseau nici o greseala mandatului lui boc, adica aia cu ochelari de cal .Semnale de alarma au mai fost trase si de altii , degeaba ...ne meritam soarta ?
  • +19 (31 voturi)    
    aha (Miercuri, 28 martie 2012, 12:34)

    MirceaA [utilizator]

    inteleg ca statul politienesc e cel care nu-ti da voie sa furi cum furai inainte
  • +20 (30 voturi)    
    Cum adica stat politienesc? (Miercuri, 28 martie 2012, 12:41)

    politistul de serviciu [anonim]

    Pai ce-ai vrea mai Frunzaverde? Sa furati si voi ca aia de dinainte si sa nu vi se intample nimic? Oricum ati pus si voi labutele, dar acum vedeti ca va salta baietii. Asta e statul politienesc, nu-i asa? Bravos natiune! Iar astia din opozitie nu mai stiu cate laude sa-i aduca. Ca sa nu mai vorbesc de diversi analisti si asa zisi jurnalisti. Vai de mama noastra!
  • +13 (23 voturi)    
    Cum ramane cu "traseismul politic"? (Miercuri, 28 martie 2012, 12:46)

    Andor74 [anonim]

    Parca asa declara USL-ul mai de curand.... Sa inteleg ca acuma inca e voie?
    E, oricum e o dovada in plus ca politica nu tine cont de vointa maselor si nici nu vizeaza bunastarea ei ci tine cont doar de interesele politicienilor.
  • +10 (20 voturi)    
    descentralizare (Miercuri, 28 martie 2012, 12:47)

    dorel [anonim]

    frunza verde, crezi ca usl va face descentralizare ?, sau liberalii ?, nu, atata timp cat are un securist(voiculescu) langa ei, nu
  • +17 (27 voturi)    
    Stat politienesc sau stat mafiot ? (Miercuri, 28 martie 2012, 12:48)

    Alex [anonim]

    Unora le e dor de statul mafiot , in care toate se aranjau prin ingerinta politicului asupra justitiei si asupra organelor de control ale statului.
    Statul politienesc e cred o etapa doar spre normalitate : cind demnitarilor le va fi clar ca legea pedepseste ilegalitatile , atunci o vor respecta.
    Cine este cinstit nu trebuie sa se teama sa vorbeasca la telefon.
    • +11 (17 voturi)    
      Depinde de mentalitate, (Miercuri, 28 martie 2012, 14:26)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      si nu de vointa unuia sau altuia. La nemti, datorita mentalitatii lor statul politienesc se potriveste manusa, acolo, orice incalcare a legii este semnalata imediat la politie. Mentalitatii romanesti i se potriveste un stat "Lasa-ma se te las!"
  • +17 (27 voturi)    
    ar mai fi un motiv.... (Miercuri, 28 martie 2012, 12:49)

    Denoro [utilizator]

    Ar mai fi un motiv, iar numele lui e format din trei litere seci: DNA. Care DNA ii cam da tarcoale, care in ultima vreme a mai arestat niste persoane sus puse din zona foarte apropiate - din punct de vedere al diverselor afaceri - acestui Frunzaverde.
    Si se gandeste dansul ca, sub aripa protectoare a USL-ului va fi mai protejat de lege... Si se gandeste bine, fiindca, asa cum s-a vazit atat de bine in ultimile luni, a fi membru marcant PDL nu mai constituie de o vreme incoace nici o protectie impotriva legii. Ori, se gandeste dansul, fiind nu stiu ce vice in PNL nu vor mai avea curajul sa il ia DNA-ul la intrebari din cauza unui potential scandal (vezi Doamne, acum Basescu aresteaza conducerea opozitiei - curat murdar, nu?), iar pe de alta parte, daca ajunge USL-ul la putere, atunci "s-a scos" penal mister Frunzaverde.
    Apropo... USL face scandal de o vreme incoace la greu legat de traseismul politic, cu tinta clara UNPR. Acum, ca un om votat din partea PDL a trecut in tabara PNL, acum se pare ca nu mai e nici un stres in a accepta traseismul politic. Al nabii ipocrizie!
  • +10 (18 voturi)    
    Da oare cand ai fost tu cinstit ? (Miercuri, 28 martie 2012, 12:50)

    Colosal [anonim]

    De ce domnule nu pleci din politica ? Ca asa poate nu mai ametesti alegatorii. Parca la CS e plin de incalcari ale legilor facute de consiliul judetean. Ce e asa greu sa te retragi daca principiile tale sunt incalcate ? Da cum poti sa fi acum PNL-ist pur sange dupa ce te-ai luptat cu ei si ai fost ministru parca si al apararii ? Tare ciudat cat de elastica sira spinarii avem noi in romanica noastra.
  • -5 (11 voturi)    
    Faceti loc, faceti loc, DD pe primul loc! (Miercuri, 28 martie 2012, 12:53)

    reactionarul [anonim]

    DD presedinte!
    Traiasca partidul poporului!
    • +8 (14 voturi)    
      asa frate (Miercuri, 28 martie 2012, 14:27)

      adyQ [utilizator] i-a raspuns lui reactionarul

      bine zis
      si vadim prim ministru :)))
      ia zi la cine te-ai gandit ministru de finante, eu unu m-as gandi sa il pun pe becali ministru justitiei, acu mai vino si tu cu idei
    • +1 (3 voturi)    
      ca morcovu' (Miercuri, 28 martie 2012, 17:29)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui reactionarul

      sa traiasca, bre
  • +9 (15 voturi)    
    Ezist-o esplicatie- INTOTDEAUNA (Miercuri, 28 martie 2012, 12:54)

    CO&CO [anonim]

    Cand buzele flamande nu mai pupa fragutza,....intotdeauna exista explicatii.

    Din pacate cam toti procedeaza asa in Romanica (chiar si in mediul de afaceri particular) si....asta ne confera "binemeritatul" loc pe care-l avem in lumea asta mare.

    In cei 4 ani de "opozitie" fata de mersul partidului din care-a facut parte, nu l-am auzit odata iesind pe baricade,.....din interior, sa se bata cu argumente fata de derapajul sau presupusul derapaj al partidului lor.
    In schimb s-au iubit cu totii si au tinut la pieptul lor, exemplare ca PASAT, Boldea si Dumnezeu stie cati or mai fi de astia.
    Acum pleaca sa faca dizidenta inca 4 ani in cealalta BARCA.

    JENANT

    Despre ONOARE,......numai de bine.
  • +14 (20 voturi)    
    e dreptul lui (Miercuri, 28 martie 2012, 12:54)

    Ciprian [anonim]

    numai ca nu imi dau seama de ce PNL-ul, implicit USL-ul il accepta: parca erau impotiriva recrutarilor. Sau cand e vorba despre oameni care vin la ei, acestia au dreptate, iar daca pleaca de la ei, sunt tradatori. Putem deduce de aici ca, daca vor ajunge la putere, nu vor pune in practica ce clameaza azi ca vor face.
    Despre motivele lui Frunzaverde, cred ca dl. Cristoiu a avut dreptate, e ceva legat de DNA. Daca va fi anchetat, va putea striga si el si USL-ul ca e razbunarea lui Basescu. Nu e vorba despre motive doctrinare: daca ar fi fost asa, isi crea o platforma in PDL, alaturi de multii adepti pe care zice ca ii are, asa cum au foarte multe partide, si de stanga si de dreapta, din Occident.
    Vprbind despre partide de dreapta: din cate stiu, in Occident, partidele liberale nu sunt chiar de dreapta si au multe deosebiri fata de cele populare/crestin-democrate. Nu vad cum dl. Frunzaverde, care se pare a fost unul din artizanii transformarii PDL in partid crestin - democrat, poate sa schimbe de azi pe maine doctrina. Inca o dovada ca motivele plecarii sunt de alta natura.
  • +13 (19 voturi)    
    Tare asta: Statul polietenesc (Miercuri, 28 martie 2012, 12:56)

    CalinM [utilizator]

    Sa inteleg ca arestarile coruptilor si interlopilor din ultima perioada i-au dat serios de gandit lui Frunza-verde.
  • -26 (38 voturi)    
    Felicitari maestre (Miercuri, 28 martie 2012, 13:02)

    george [anonim]

    Chiar nu aveati ce cauta in cloaca aia. PDL-ul mai are cativa oameni care nu inteleg ce cauta acolo. sper ca domnii Blaga, Paleologu sa inteleaga ca nu au ce cauta langa udrea, anastase si falca
    • +11 (19 voturi)    
      asa e... (Miercuri, 28 martie 2012, 13:19)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui george

      In PNL, pardon USL nu se lucreaza decat dupa ora 12.... e mult mai bine acolo.... acolo este si cel mai mare campion -supranumit 0%!
      PS: imi vine sa rad cand vad ca veti vota PSD-ul in numele PNL... pardon ACD....
    • +8 (16 voturi)    
      Curios cum asta este... maestru! (Miercuri, 28 martie 2012, 13:22)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui george

      Sau toti cei care trec in cloaca uslasa sunt maestrii?
      Ai furtului, ai manipularii, ai minciunii, ai delatoriei...
      Parca pontalaul si crinache erau de parere ca trebuie oprita migratia. Sau este valabil numai pntru cei care pleaca de la ei si nu si pentru cei care vin la ei???
      Asa este, frunzamoarta are ce cauta langa nastase, vanghelie, orban, oprisan, mazare, plavana, pontalau, ochi de peste fiert, guzganian, sorica nicolai, .... vezi ce scurta este lista, asa la o prima trecere in revista?
      Treci la DD, macar asa ai avea o scuza!
      • 0 (6 voturi)    
        sincer (Miercuri, 28 martie 2012, 16:20)

        george [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        nu mai pot de bucurie cand vad ca PD-ul a intrat in fibrilatie. Stii ce mi-a placut cel mai mult la conf de presa?
        Intrebarea cu dosarele.
        -Ce o sa faceti daca basescu scoate dosarele dumneavoastra?
        la care vine raspunsul foarte senin:
        -Care dosare??
        Astia sunt oamenii de care Romania are nevoie
        • -1 (5 voturi)    
          Da/mi voie sa/ti spuna (Miercuri, 28 martie 2012, 18:01)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui george

          ca te bucuri ca...care/si vede fundul in piata!
          Prea putin ma doare de PDL!
          Ma doare ca mimezi ratiunea!
          Ca stai cu ochii bulbucati pe latrine, haznale si alte televiziuni de domeniul... maroului.
          Vad ca nu ai dezbatut nimic din ceea ce ti/am scris! Continui politica lui "ba pe/a ma/tii"!
          Tipic unui om cu un intelect indoielnic dar mandru.. nevoie mare!
          De oameni ca tine are nevoie tara!
          Multi, pro... speri, milogi, ...
          Care dosare?
          Fii sigur ca nimeni nu este corect.
          Alea de care vrea sa scape in drumurile lui spre DNA! Dar... toate la timpul lor!
          Repet, abia astept sa castige useleul si sa va vad cu unghiile in gat; adica tot nebagati in seama, cu trandafiri sau sageti in gat, prosti (na, ca mi/a scapat) milogi si mandri!
          • 0 (4 voturi)    
            evident ... (Miercuri, 28 martie 2012, 18:33)

            George [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            ca o sa trec peste unele vorbe scrise de tine, ar fi sub demnitatea mea sa raspund la fel. Nu cred ca am afirmat vreodata ca PNL-ul are numai oameni de prima mana. Nu pot insa sa nu ma bucur cand vad profilul asta de politician ca ajunge in partidul pe care eu il simpatizez.

            Iti dai seama, 20 de ani a stat omul acolo si atunci cand partidul a fost la putere si cand a fost in opozitie
            • +3 (5 voturi)    
              De fapt nu ai afirmat nimic (Miercuri, 28 martie 2012, 19:43)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui George

              despre partidul celui cu ochi de peste mort!
              Ai spus despre ceilalti!
              Adica, nu vezi barna, dar vezi paiul!
              Cat despre demnitate, da/mi voie sa/ti spun ca atata timp cat voi peneleii sunteti de 10 ani sub comunisti, nici nu ar trebui sa ridicati ochii din pamant!
              Auzi, penele langa pcr!
              Sau o fii unul si acelasi lucru?
          • -1 (3 voturi)    
            giorgisor (Miercuri, 28 martie 2012, 20:14)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            Toti cocalarii se bucura cand se mai arunca ceva gunoaie la cos!Le iau urgent,le pun in traista si fug cu ele in casa. Cred ca l-ai recunoscut aici pe Antonescu.
    • -6 (12 voturi)    
      prea tarziu.... (Miercuri, 28 martie 2012, 13:30)

      Monarhist [anonim] i-a raspuns lui george

      cam taziu si-a dat seama acest tradator ca se afla intr-o cloaca securistica asa cum se prezinta PDL+UNPR... Basescu nu e decat un Putin mai mic cu caracter de Balcani si un mim al democratiei...
    • +8 (12 voturi)    
      Cu adevarat maestru (Miercuri, 28 martie 2012, 13:46)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui george

      In utilizarea personala a banului public. cam ciudata coincidenta cu demisia tocmai cand premierul Ungureanu a refuzat sa mai aloce pe baze politice funduri la consiliile locale, fonduri de care "maestrul" a beneficiat din plin. Spera ca practica furaciunii sa se reia cu spor dupa alegeri cu alta culoare de partid. Sub acoperirea unor pseudo-principii sforaitoare aceiasi dorinta de capatuire a cvasi-totalitatii administratiei publice din Romania- indiferent de culoarea politica.
    • +4 (8 voturi)    
      si (Miercuri, 28 martie 2012, 13:46)

      scepticu' [anonim] i-a raspuns lui george

      esti convins ca foaie verde e dintre cei ce n-au ce cauta acolo? Sti ceva ce imi scapa mie, care-l diferentiaza? Nu cumva i-au promis baietii ca-i dau peste mana in care tinea ciolanu'? Sau daca e un cal troian, ca tot se poarta hackerii?
    • +1 (5 voturi)    
      cand nu intelegi (Miercuri, 28 martie 2012, 17:30)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui george

      e mai bine sa nu-ti dai cu parerea
      • -1 (5 voturi)    
        .... (Miercuri, 28 martie 2012, 18:35)

        george [anonim] i-a raspuns lui zaboo

        Atunci asteptam parerea ta!!!
        • +2 (4 voturi)    
          n-ai tu bani (Miercuri, 28 martie 2012, 22:23)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui george

          sa iti permiti atat de mult
          • -1 (1 vot)    
            te lasa mama pe net la ora asta? (Joi, 29 martie 2012, 9:31)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            ca esti cam infantil.....si ocupi spatiul pe Hotnews cu prostioare fara haz.
            • 0 (0 voturi)    
              tu oricum razi de ce iti aduci aminte (Joi, 29 martie 2012, 16:27)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              asa ca nu ai nevoie de alte glume
  • +19 (25 voturi)    
    Unde altundeva ? (Miercuri, 28 martie 2012, 13:05)

    Desteptu [anonim]

    "La mijlocul anilor '90, cand am inceput sa fac politica, nu credeam ca vom ajunge intr-o asemenea situatie in Romania."

    -cu petrolul dat pe nimic;
    -cu gazele date pe nimic;
    -cu cuprul facut practic cadou;
    -cu bancile romanesti distruse si vandute;
    -cu industria romaneasca distrusa si vanduta;
    -cu o droaie de impostori (talharo-politruci) pusi sa conduca jaful;
    -cu relatii gen Chevron unde nimanui nu-i pasa de tara ci doar de bacsis;
    -cu infiltrarea in diverse posturi a unor persoane care sunt romani doar cu numele;
    -o lista imensa de etc-uri..........

    Unde credeati d-le Frunzaverde ca vom ajunge ? In rai ?
    • -6 (10 voturi)    
      @desteptu (Miercuri, 28 martie 2012, 13:38)

      :) [anonim] i-a raspuns lui Desteptu

      sa inteleg ca parerea ta este ca trebuia sa nu se schimbe nimic in '89 ca sa ramana totul al "poporului"? just asking...
      • +9 (11 voturi)    
        @desteptu (Miercuri, 28 martie 2012, 14:33)

        Desteptu [anonim] i-a raspuns lui :)

        "sa inteleg ca parerea ta este ca trebuia sa nu se schimbe nimic in '89 ca sa ramana totul al "poporului"? just asking... "

        Schimbarile sunt de 2 feluri:

        1.-in bine - nu sunt foarte multe de spus aici;
        2.-in rau - fac scurta daca trec totul aici !

        De ce nu am luat exemplu de la polonezi , cehi .....chiar si de la bulgari ? Why ???

        Just responding !
    • 0 (2 voturi)    
      fv (Miercuri, 28 martie 2012, 20:19)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Desteptu

      Desteptule este corect ce spui,pune insa la final urmatoarea propozitie:"tu unde erai atunci mai frunza uscata"?
  • +26 (34 voturi)    
    frunza verde,..? (Miercuri, 28 martie 2012, 13:06)

    Peter Badesco [anonim]

    "Cred intr-o constructie politica de dreapta",...dar el o ia la 'stanga',..! Nu stiu daca domnul Frunzaverde este un 'gunoi',..dar vad ca se straduieste sa ne arate cea mai deplorabila fata a politicianului imbuibat de putere.
    "Voi fi candidatul USL",....asa si ,..?
    • +5 (11 voturi)    
      n-a avut voce (Miercuri, 28 martie 2012, 13:23)

      amna [anonim] i-a raspuns lui Peter Badesco

      pai ce daca o ia la stanga, doar pamantul e rotund, nu?
      se intoarce din drum, e adevarat ca va ajunge .....
      spune ca a vorbit despre lucrurile acestea in partid, in presa... pai la cat este de interesata o parte a presei sa caute fisuri in pdl era suficient sa le gandeasca si tot le-ar fi aflat.
      si apoi onorabil era sa se retraga nu sa se alieze cu sleahta usl
      • +3 (9 voturi)    
        e cale lunga... (Miercuri, 28 martie 2012, 14:55)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui amna

        Sa ajungi la dreapta pornind spre stanga... poate tine de dorinta tatucului Ilici din anii '90 de "partid cu larga reprezentare politica"...
        pana acum tot ce se observa e ca PNL.... aaa, pardon ACD, e predat cu chei cu tot PSD-ului... poate poate Crinel va fii candidat....
    • +7 (13 voturi)    
      Frunza Verse si statul politienesc!!!!! (Miercuri, 28 martie 2012, 13:23)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Peter Badesco

      Poate ar trebui sa-i aminteasca cineva cati a dat Crin afara si cine conduce acel partid din umbra si dupa aia sa nu mai vorbeasca da vrajba si stat politienesc. E o cartita fara idiologie politica doar una economica.
    • -2 (10 voturi)    
      ia spune ce e de dreapta (Miercuri, 28 martie 2012, 13:55)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Peter Badesco

      PD fost FSN trece de la socialisti, dupa alegeri, la populari. Acum conduce cu alti socialisti pe care inainte ii injura de mama focului.
      Asta e dreapta in Romania?
      Credeam ca la un moment dat o sa conduca dreapta in Romania dar tot FSN'ul e la putere. SI tot ce naste din FSN ramane aceasi porcarie. SUb orice nume ar fi.
      E.. o sa mai plece oameni din partide ca doar lui Basescu nu ii place o lege prin care sa se opreasca traseismul. Doar prin asta poate ramane la putere.
      O sa mai traga un referendum electoral.
      Dar din pacate Frunzaverde are dreptate cu centralizarea. In timp ce a urlat cat a putut descentralizare, in Romania s'a centralizat tot ce s'a putut. Sa poate conduce Basescu tot.
  • +20 (28 voturi)    
    Oare de ce? (Miercuri, 28 martie 2012, 13:08)

    Craioveanul [anonim]

    Oare de ce si Frunzaverde are spaima ca este ascultat, fie ambiental, fie pe telefon, daca se simte cinstit?
    Alaturarea de un partid din opozitie si potential viiitor partid de guvernamant, in conditiile acestea este cel putin discutabila miscarea.
    Pentru PDL poate este mai bine asa si chiar daca urmeaza si alte dezertari s-ar putea ca acest partid sa aiba numai de beneficiat, pentru ca curatat mai repede de posibili ,,infractori,, si tinand seama ca oricum va pierde alegerile se puate construi ceva trainic si cinstit mai ales si apoi vor apare si victoriile!
    • -4 (12 voturi)    
      clar, ramane Ritzi, Eba, Udrea si Boc (Miercuri, 28 martie 2012, 13:28)

      bahmun [anonim] i-a raspuns lui Craioveanul

      aaa, si Prigoana care va face curat!
    • +4 (10 voturi)    
      dar tu de ce postezi ca anonim ? (Miercuri, 28 martie 2012, 13:38)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Craioveanul

      daca esti asa de cinstit si curat ... sigur nu o faci cu mai multe 'nume' ?
      • -2 (6 voturi)    
        Sa radem! (Miercuri, 28 martie 2012, 14:58)

        Craioveanul [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Nu stiu sa radem sau sa ne intristam, imi reproseaza cineva, pe aici, ca eu comentez ,,anonim,, dar si cel care reproseaza tot anonim este!
        • +1 (5 voturi)    
          stai linistit (Miercuri, 28 martie 2012, 16:48)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Craioveanul

          toata organizatia de tineret are cont aici sa dea minusurile de rigoare. Sa ii vezi cum intra dupa vreo sedinta.... e o adevarata placere sa vezi miscarile de mase. O fac evidentsi pe fata.. dar nu conteaza.. Fac la fel si cu mita electorala ca doar serviciile lucreaza pentru ei.
    • +4 (6 voturi)    
      Un partid de cinstiti, (Miercuri, 28 martie 2012, 13:39)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Craioveanul

      ceea ce e o imposibilitate atat teoretica cat si practica, nu are nicio sansa in politica pentru ca cinstea e curata ca lacrima, nu reusesti sa inchegi nimic din puritatea ei. In schimb din coruptie iese o mocirla lipicioasa care-ti incheaga partidul mai ceva ca betonul.
      • +2 (4 voturi)    
        Eu sunt mai optimist! (Miercuri, 28 martie 2012, 15:05)

        Craioveanul [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Eu sunt mai optimist si cred ca orice actiune politica trebuie analizata si prezentata corect.
        Orice plecare dintr-un partid sub presiunea organelor de ancheta este benefica pentru acel partid, macar pentru faptul ca nu poate fi o umbrela pentru infactori.Va aduc aminte de diverse cazuri :
        Nastase, Iliescu, Voicu, Rusanu, Patriciu, Solomon, fostul primar de Rm.Valcea, Pres.Cons.Jud.Arges,....Cum au actionat partidele?
        Chiar credeti ca oamenii nu vor intelege?
        A
  • +18 (26 voturi)    
    eu as zice scurt (Miercuri, 28 martie 2012, 13:10)

    ioio [anonim]

    barca se scufunda, sobolanii sar. ce tot atata abureala, incepe ciolaniada.
  • +21 (25 voturi)    
    Trist (Miercuri, 28 martie 2012, 13:10)

    Todo [anonim]

    Cand corabia se scufunda (se pierd alegerile), sobolanii o parasesc primii

    Doar sa ramana la putere, cu orice pret, asta e tot ce conteaza
    • -3 (9 voturi)    
      gresit! e vorba de supravietuire! (Miercuri, 28 martie 2012, 13:37)

      omul nostru de la Anvers [anonim] i-a raspuns lui Todo

      Sobolanii au instinctul de a cobori de pe nava ce se va scufunda. Si supraviertuiesc!
      Oamenii incapatanati insista sa plece cu corabia respectiva si se mira ca se duc la fund!! Pai, numai prostii ies in larg cu corabia gaurita condusa de un capitan beat si cu niste domnisoare pe post de secunzi!
      • +4 (8 voturi)    
        parca pana acum era tradare... (Miercuri, 28 martie 2012, 14:49)

        dodu [anonim] i-a raspuns lui omul nostru de la Anvers

        parca asa numea actiunea asta pana acum Lolek si Bolek... Acum sunt oameni "cu instinct de supravietuire"...
        Supravietuire... Oare sa aiba legatura "supravietuirea" cu arestarea procurorului de la Timisoara??? La fel cum si Bombo incearca sa "supravietuiasca"???
      • +1 (5 voturi)    
        Poate (Miercuri, 28 martie 2012, 15:15)

        Constantin3 [utilizator] i-a raspuns lui omul nostru de la Anvers

        te considerati mai bine un capitan repetent, chiulau, adormit si de fapt un capitan care in afara de vorbe si angoase si dominat de sentimente de inferioritate .Daca considerati ca acesta este viitorul tarii, viitorul capitan al copiilor d-vostra, ,,sa va fie de bine,,!
      • 0 (4 voturi)    
        pe sobolani ii mana instinctul (Miercuri, 28 martie 2012, 17:38)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui omul nostru de la Anvers

        dar pe oamenii aia incapatanati cum ii numesti ceva ce nu ai auzit tu pana azi: onoarea!
  • +10 (14 voturi)    
    da sigur... (Miercuri, 28 martie 2012, 13:12)

    ned [anonim]

    da sigur....cum sa nu..cand in sfarsit incep sa fie arestati si sa faca puscarie, parlamentarii care au furat tot ce au putut in 22 de ani, e stat politienesc...ce bine era cand toata colaca din parlament fura linistita, avea un Costiniu la ICCJ, avea un Voicu in legatura cu interlopii, etc...
    pai d'aia e plin de vrajba mediul politic, ca singurul motiv al vostru a fost sa furati, sa nu respectati nici o lege, etc...
    bine ca ai resurse la USL pentru reforma...Felix e garantia reformei in Romania....
  • +9 (13 voturi)    
    Daaa (Miercuri, 28 martie 2012, 13:12)

    bogdan [anonim]

    Si fix acu inainte de alegeri s-a prins ca bugetul e excesiv centralizat. Cit despre haosul administrativ si vrajba politica, astea nici n-au existat pina-n 2009... abia dupa aia au aparut. Statul politienesc presupun ca se refera la faptul ca procuratura a inceput sa miste si diversi corupti ajung dupa gratii. Stiu ca e naspa pentru politicieni... da' se cheama stat de drept, nu stat politienesc. Intr-un stat politienesc Fruza-verde nu-si permitea sa faca asemenea declaratii.

    In concluzie, alt traseist politic care fuge dupa ciolan. Din tabara lui Base se vede ca un mare tradator, din tabara cealalta ca un mare erou.
  • +5 (9 voturi)    
    Aceleasi... (Miercuri, 28 martie 2012, 13:13)

    Mihai [anonim]

    ...tare politice in Romania. Migratia politica nu a cunoscut si nu cunoaste variatii de legitimizare prea mari fie ca vorbim de secolul 19, 20 sau 21. Ceea ce da o nota de originalitate azi e tocmai istoria si constiinta de apartenenta a diferitilor securisti la un singur mare partid divizat in diferite aripioare. Problema prosperitatii in Romania este o fabula demagogica mai ales cand vine de la agentii unei proaste administrari care a cunoscut dimensiuni catastrofale in anumite perioade. Ca PDL nu este de dreapta nu contrazice ceea ce am scris mai sus... Dar Romania nu are nici stanga.
    • +2 (4 voturi)    
      contest (Miercuri, 28 martie 2012, 14:54)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      Ba o are si pe stanga si pe dreapta si cu amandoua fura.
  • +5 (9 voturi)    
    Penibil, FV! (Miercuri, 28 martie 2012, 13:20)

    Mih. [utilizator]

    Bla, bla, bla...(discurs FV)
    Bleah! (reactie personala)
    Motivul cel mai plauzibil este legat de "sabia"(a se citi "dosar") de deasupra capului.
    FV nu face decat sa-si pregateasca viitoarea declaratie, aia cu "e dosar politic". Bleah, bleah, bleah!
  • +4 (8 voturi)    
    Oportunism desantat (Miercuri, 28 martie 2012, 13:29)

    dorin bretan [anonim]

    Cu oameni fara coloana vertebrala care se muleaza pe cererea pietei nu vom ajunge nicaieri. Habar nu am cat de important a fost frunzaverde la PDL. Dar experienta imi spune ca oamenii se cunosc abia la plecare .
    • -1 (3 voturi)    
      Cererea pietei e dictatoriala, (Miercuri, 28 martie 2012, 14:46)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui dorin bretan

      daca nu te mulezi pe ea iti frange coloana!
  • +3 (5 voturi)    
    "stat politienesc, frica de-a fi ascultat,... (Miercuri, 28 martie 2012, 13:30)

    vonfun [anonim]

    ...pana si ambiental."

    in off, t.b.= un veritabil bashar al-assad al scenei politice romanesti ?...

    ...hallooo, postaciiiiii, clarificati dom´le situatia !

    Frunzaverde:
    "La mijlocul anilor '90, cand am inceput sa fac politica, nu credeam ca vom ajunge intr-o asemenea situatie in Romania."

    situatia-i evidenta d´le frunzaverde, ati regresat in 2 decenii 200 de ani, romania este colonie sclavagisto-feudala in pragul falimentului !
  • -1 (9 voturi)    
    hai ca se poate! (Miercuri, 28 martie 2012, 13:31)

    tomaso [anonim]

    Ellena Udrea si-a mobilizat postacii si incepe balacareala!!
  • +3 (9 voturi)    
    eu numesc asta lasitate (Miercuri, 28 martie 2012, 13:32)

    jack [anonim]

    Pai daca numerosi lideri PDL vor sa te urmeze, inseamna ca sunteti pe aceeasi lungime de unda. Deci, puteati forma in interiorul PDL un grup care sa rezolve problemele de care te plangi de 4 ani. Numai ca astea sunt declaratii de fatada iar interesul tau e sa fii in continuare la putere. Dealtfel, de ce-ar primi PNL un tradator?! Ce altceva ar face in PNL? Acolo este Crin, un alt exemplu de putoare. Cu asta vrei sa faci treaba pe care n-ai putut-o face in PDL? Din opozitie nu se poate 'lupta'?
  • +6 (10 voturi)    
    statul politienesc (Miercuri, 28 martie 2012, 13:33)

    SERJE [anonim]

    Aici e buba. Il deranjeaza statul politienesc, adica respectarea legilor.
    El doreste sa ramana comisioanele la afacerile cu statul (50-60 % ca acum), comisioanele la autorizatiile de construire a diferitelor cladiri particulare, sa-l lase sa faca afaceri cu droguri, sa fie deasupra legilor, sa aibe averi de milioane de euro la care sa nu plateasca impozite, sa nu-l intrebe nimeni de unde i-au aparut, sa alerge cu 200 km/ora, etc, etc.
    Asta vor ei, libertate la talharii ca in cei 20 de ani ai puterii PSD-PNL.
    Curioasa disputa. Cine va invinge pana la urma, ei, talharii - urmasii lui Barabas, sau noi, oamenii simpli care nu suntem atinsi de virusul imbogatirii cu orice pret, care lucram in spiritul legilor, a cinstei !!??
  • +5 (9 voturi)    
    Inapoi la tatuca Ilici (Miercuri, 28 martie 2012, 13:34)

    Torp [anonim]

    Are vreun dosar pe rol si spera sa se piarda dupa alegeri :)
  • +8 (12 voturi)    
    atitudine (Miercuri, 28 martie 2012, 13:42)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Vrajba politica, haos administrativ, stat politienesc... domnule frunzaverde, dar nu am vazut ca dvs in calitate de mebru fondator al partidului pe care l-ati parasit, sa fi luat pozitie fata de aceste constatari asa cum afirmati. Ati incercat sa indreptati ceva sau a fost mai simplu sa fugiti intr-un partdid care va promite adapostul fata de DNA?
    Nu, nu ati incercat nimic si de aceea ii dau dreptate lui Lazaraoiu atunci cand va numeste `gunoi`, pentru ca ati actionat ca unul. Sunteti un fripturist gata sa renunte oricand la orice principiu pentru favoruri politico-economice.
    Sper ca cei din Severin sa nu va voteze si astfel sa ajungeti acolo unde va este locul, in lada de gunoi, alaturi de ceilalti politruci ai usl.
  • +8 (12 voturi)    
    O banuiala despre Frunzaverde (Miercuri, 28 martie 2012, 13:43)

    admus [utilizator]

    Urmaresc declaratiile publice si atitudinile acestui Frunzaverde de foarte mult timp. Ori l-am suspectat de prea multa inginfare, ori mi se parea ca joaca intr-un alt film. De aceea nu l-am agreat niciodata. Acum, in urma acestui deznodamint incerc si o explicatie pe care o aveam de mult sub semnul intrebarii. Tot ceea ce nu am agreat la el se potriveste perfect cu atitudinea unei “cirtite” infiltrate in PDL de catre PSD sau PNL. Ieri a iesit la iveala ca a fost omul PNL-ului. Ceea ce face el si numarul celor cu care pleaca nu se negociaza si hotaraste nici in 24 de ore. Acest lucru era discutat pina la amanunte de foarte mult timp, iar judetul Caras-Severin a fost pierdut de catre PDL in favoarea PNL, de cind Frunzaverde s-a vindut acestora pe foarte multi arginti cu si mai mult timp in urma.
    Ascultindu-l ce a zis azi in conferinta de presa si remarcind eschivele din anumite raspunsuri, nu a facut decit sa-mi intareasca banuielile.
    Iar daca el era in aceeasi functie in timpul guvernului Tariceanu cu 20% si sustinut pe sub masa de PSD, ar putea fi un alt motiv de reconsiderare in cadrul contextuli actual.
  • +7 (11 voturi)    
    Gargara, gargara, gargara (Miercuri, 28 martie 2012, 13:47)

    ion [anonim]

    Cam multe tromboane la domnul Frunzaverde.

    Mai multa logica e aici:

    http://sorinamatei.blogspot.com/

    16 Martie 2012. Cătălin Șerban, vicepreședinte al Curții de Apel Timișoara, este arestat.

    De luni se știa clar că Frunzăverde pleacă din PDL. Marți, 27 Martie, Frunzăverde confirmă. Televiziunile se îngălbenesc. Motivele, zice el pe seară pentru România Liberă, se regăsesc în declarația sa din 24 Noiembrie 2010. Pe scurt, acolo acuza faptul că România s-a transformat "într-un stat polițienesc, cu telefoane ascultate și haos administrativ".

    Si aici (de la mogulul rau, sic!), articol publicat pe 26 martie 2012!

    http://www.jurnalul.ro/special/moldomin-catalin-serban-ancheta-608053.htm

    Unde pe scurt se vede cum firul rosu caluzitor in dosarul Moldomin duce de la judecătorul Cătălin Şerban direct la Frunzaverde, via Marian Mihăilă, fost ofiţer de Securitate şi SIE si apoi direct la Frunzaverde.

    In articol e precizat, repet de catre mogulul rau cu Frunzaverde (era rau pe 26 martie, o sa devina mucles pe 28 martie relativ la dosarul Moldomin):

    "Pe lângă audierile de la DNA, mai multe persoane din politică, magistratură şi poliţie vor fi anchetate în acest caz. Procurorii au o listă lungă cu persoane implicate, care făceau presiune chiar pe judecătorul corupt Cătălin Şerban. Presiunile despre care vorbeşte în interceptările SRI se referă la câteva personaje-cheie din administraţia cărăşeană dar şi de la Bucureşti."

    Pe 27 martie, Frunzaverde a hotarat ca are nevoie de o noua constructie de dreapta.

    Sanchi, are nevoie de o noua protectie, caci PDL-ul nu i-o mai poate oferi.

    Damn you, Basescule cu SRI-ul si procurorii tai. O sa platesti pentru asta. Nu asa se face politica in Romania. Nici cand esti la putere nu mai poti fura? Pai atunci cand? Iliescu a fost o bomboana de baiat pe langa tine, mai chiorule..

    "Partidul PDL a ajuns de rusine, nu mai poti fura in liniste nici cand esti la putere"
  • +3 (7 voturi)    
    La ciolan! (Miercuri, 28 martie 2012, 13:52)

    Vlad [anonim]

    Cand vezi astfel de chestii, ajungi sa te scarbesti in ultimul hal.

    Speranta mai avem, intrebare e: mai e cinev aici? Sau majoritatea romanilor s-au resemnat oricum?...

    http://www.nouarepublica.ro/schimbarea-ciorapilor-intre-trupetii-politicii-romanesti/
  • +3 (7 voturi)    
    Si in USL este ordine si disciplina? (Miercuri, 28 martie 2012, 13:52)

    gogu de la Cluj! [anonim]

    Dezordinea,degringolada ,oamenii incapabili si lupta politica este in toate partidele. Eu unul nici nu pot sa-mi imaginez ce batalii se dau in acest USL unde amestecatiI: PSD-isti ,PNL-isti, cu conservatorii , umanisti sau alti dezertori TOTI lupta pt CIOLAN !
    Eu cred ca "Frunza-verde" a picat din lac in put ( mai ales ca-s toate la toamna !
    Acesta clasa politica da CACAO mai rezista cca 20 ani dupa care urmeaza o revolutie ( obligatoriu cu singe ,morti,nationalizari,confiscari) si care v-a readuce miscarea socialista ! Acest capitalism nu se potriveste deloc Romaniei deoarece toti hoti si excrocii sunt in Parlament ,in functii de conducere si pleaca dintr-o tabara in alta ca poate ,poate dincolo e mai bine !
    E jalnica situatia mai ales ca sunt aceeasi cersetori de VOT !
  • +3 (7 voturi)    
    dupa ora 12? (Miercuri, 28 martie 2012, 13:52)

    dodu [anonim]

    sa fim siguri ca viitoru sef e treaz?
    :)
  • +4 (8 voturi)    
    politica romaneasca (Miercuri, 28 martie 2012, 13:58)

    kiron [anonim]

    ce jigodie! ce oameni politici avem!!ma intreb ce ne-am fi facut cu aceste canalii daca-ar fi fost, prin absurd, un razboi de exemplu?!
    astia ne-au vandut si se vand pe timp de pace...

    ce mizerie de oameni!
  • +4 (8 voturi)    
    TAIE FRUNZA VERDE LA CAINI (Miercuri, 28 martie 2012, 14:01)

    luci [anonim]

    Descentralizarea resursei financiare = acces mai facil la ciolan in teritoriu.
    Stat politienesc = lasati-ma fratilor sa fur in liniste,doar sunt Frunza Verde nu neica nimeni.
    Exista resurse in clasa politica = ma fac frate cu dracul sa raman la ciolan si sa scap de parnaie.

    SOBOLAN AMARAT !
  • +4 (8 voturi)    
    Sa inteleg ca... (Miercuri, 28 martie 2012, 14:06)

    Gigi [anonim]

    dl Burtaverde are ceva cifre de sondaje si a vazut ca treaba e cotoioasa. Dar ce nu inteleg eu, de ce il accepta baietii din PNL? Raspuns: sunt si ei la fel. Aduna sobolani de peste tot.

    S-a saturat de politica si dupa 22 de ani a zis gata, sunt liberal. Mai nenica, dar scorburosi mai sunt.
  • +4 (10 voturi)    
    scapare? (Miercuri, 28 martie 2012, 14:09)

    translativus [utilizator]

    Comentariile la adresa PDL il privesc personal pe acest domn dar sa faci afirmatia ca Romania este un stat "politienesc"?
    Eroare domnule, este un stat smecherocleptocratic si cand abia se mai ridica putin cortina si se vede puroiul, dvs criticati actiunea?
    Ciudata atitudine.
    Probabil era mult mai bine pentru dvs pe vremea lui "dormiti linistiti, FNI vegheaza".
    Votati acest domn, va aduce linistea.
  • +4 (6 voturi)    
    stirea asta ma bucura enorm (Miercuri, 28 martie 2012, 14:10)

    visio [anonim]

    de ce? sa privim un pic retropespectiv: au plecat oameni din psd (vezi melescanu), vechiul pnl s-a rupt cu plecarea lui stolo & co, iar ce a ramas este prastie; acum pdl-ul se duce de rapa; cine crede ca usl v acastig aalegerile ori vorbeste in somn, ori e beat; cine crede ca pdl va castiga alegerile, de unul singur, iarasi doarme; nu stiu cum se face, insa cred ca lazaroiu are dreptate; adica noul guvern va fi format din pdl+psd; niciun om sanatos l creier nu poate vota cu antonescu-patriciu-voiculescu; misterul este cine noul premier; pentru ca MRU nu cred ca se va descurca in mlastina politica actuala iar romanii nu dau semne ca ar fi interesati sa aleaga politicieni mai buni;
    in final, orice formatiune politica noua care vine cu un program decent are mari sanse sa castige de una singura; politicienii de dupa 89 si-au traiat traiul, si-ai mancat malaiul; iar generatie Ponta-Antonescu s-a nascut deja expirata....
  • +3 (7 voturi)    
    dar pana acum nu era? (Miercuri, 28 martie 2012, 14:11)

    angel [anonim]

    Cind au inceput sa fie acuzati ceilalti, v-ati bucurat. Acum, ca exista o oarece independenta a justitiei, si incep sa fie acuzati si condamnati din randul vostru, nu iti mai convine?
    Sinteti niste porci imbuibati, va veni si craciunul vostru!
  • +4 (8 voturi)    
    curat politiensc (Miercuri, 28 martie 2012, 14:13)

    catelu [utilizator]

    Ce regim politienesc e asta in care nici macar parlamentarii nu mai pot fura in liniste?!
    Cat cred ei ca putem trai asa, in stress si teama permanenta ca furtul ar putea fi, eventual, pedepsit?
    Sa in intoarcem urgent la un climat de conlucrare in care oamenii muncii de la orase si sate sa faca totul si sa actioneze ferm!
  • +4 (8 voturi)    
    Putred de bogat, ne moare de grija (Miercuri, 28 martie 2012, 14:13)

    Serban [anonim]

    Articol mai vechi Hotnews

    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1134746-averea-lui-sorin-frunzaverde.htm

    Cititi va rog cu atentie legaturile mafiote construite de PD Caras-Severin. Foarte rau din partea PD daca a intretinut relatii cu acest om... dar intrebarea cea mai pertinenta este ... daca e asa de corupt de ce se manjeste cu el PNL-ul? Asa vor sa construiasca politica de dreapta din Romania? Serios, cititi articolul de mai sus... se merita!
  • -2 (10 voturi)    
    Comunicat decent (Miercuri, 28 martie 2012, 14:14)

    Christian [anonim]

    Atat din perspectiva mesajelor principale (mai putin referirea la statul politienesc - nu Politia este pionul principal al nebunului, ci Serviciile sunt), cat si in ceea ce priveste dorinta de a nu destabiliza guvernarea MRU.

    PS: Mi se pare de mare angajament cum au fost pana acum doar 6 comentarii, dar instantaneu s-au dat zeci de voturi pro acolo unde trebuia. Mai incet OTPDL, ca da prost la credibilitate.
  • +3 (7 voturi)    
    se scufunda corabia (Miercuri, 28 martie 2012, 14:16)

    sun [anonim]

    SOBOLANEEEE - Se scufunda corabia?
    Indiferent de cit de idioti si jigodii sunt cei de la PNL nu cred ca alegatorul e chiar asa de prost cum speri tu.
  • -2 (6 voturi)    
    Tot raul merge spre bine (Miercuri, 28 martie 2012, 14:25)

    agamemnon [anonim]

    Ma bucur ca ,in sfarsit,P.N.L..are posibilitatea sa aleaga un Presedinte competent.
    De asemenea,ma bucur ca ,Presedintele tarii are posibilitatea sa numeasca un Prim Ministru competent..avand in vedere faptul ca viitoarele alegeri ,probabil, vor fi castigate de U.S.L.
    U.S.L. poate fi cucerit si din interior!!
    Sa auzim numai de bine!
  • +5 (9 voturi)    
    frunzaverde intact (Miercuri, 28 martie 2012, 14:28)

    mnl [anonim]

    frunzaverde zi mai bine ca ti-e frica . ehe de acum o sa fii laudat la antelele felix, nu-i usor sa fi aparat de gidea si badea.... o sa vina toamna si o sa cazi ca toate frunzele uscate
    • -4 (6 voturi)    
      Daca-i ascutit ca o frunza de brad (Miercuri, 28 martie 2012, 14:50)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui mnl

      el va ramane verde in timp ca alte frunze vor cadea la toamna.
  • +7 (13 voturi)    
    Frunzaverde nu a plecat.A fugit de lege. (Miercuri, 28 martie 2012, 14:45)

    mircea [anonim]

    Din declaratiile lui Frunzaverde ,inteleg ca nu-i mai place ca procurorii isi fac meseria fara sa-i ceara lui voie.Si asta inseamna stat politienesc.Sunt convins ca vom afla zilele urmatoare informatii suplimentare ,prin care Frunzaverde a promis vreo unui infractor arestat,sprijin in musamalizarea cazului,si procurorii nu l-au ascultat.Frunzaverde vede statul politienesc ,dar pe invers.Cand se aplica legea ,fara discernamant,nu-i bine pentru imbogatiti ca el.Inteleg ca Frunzaverde a participat la fondarea unui partid pentru a stabili criteriile de aplicare a legii in Romania.Adica sa se aplice numai cand si cum vrea Frunzaverde.Ca si D.Diaconescu cu al lui partid fara tema si fara fond,dar cu ambitii de a face si aplica legea in Romania dupa interesul propriu.Si Frunzaverde si D.Diaconescu au niste replici preluate de la tigani,care te "lasa masca"cum s-ar spune.Adica au atata tupeu si nesimtire ca nu poti crede ca un om poate pretinde asa ceva.Trebuie sa scapam de asemenea oameni,daca vrem sa traim demn.
  • +3 (5 voturi)    
    Situatii exceptionale necesita masuri exceptional (Miercuri, 28 martie 2012, 14:53)

    angela [anonim]

    Pentru un asa de multi smecheri, hoti, falsi revolutionari si handicapati, eu cred ca este necesar un "stat politienesc". Aici cred ca suntem in acest moment. Dupa ce vom deveni oameni muncitori, cinstiti, responsabili si onesti nu vom mai avea aceeasi perceptie. Atunci vom crede ca "statul politienesc" este ceea ce in tarile civilizate se numeste "stat de drept".

    Pana atunci, situatiile exceptionale necesita masuri exceptionale. Deocamdata avem "nevazatori" care conduc masina, judecatori care iau spaga, politisti care fac trafic de tot felul, jurnalisti care santajeaza politicieni, politicieni corupti si multe alte situatii de felul acesta.

    Lucrurile acestea se intampla de foarte multa vreme, dat statul nu a fost "politienesc", pentru ca a actionat in mod selectiv. Acum, cand vedem un fost premier PSD condamnat, un deputat PNL in inchisoare, un deputat PDL arestat preventiv, magistrati arestati, etc. ni se pare un abuz, ceva anormal.

    Personal cred ca asta este starea de normalitate atunci cand cineva incalca legea, indiferent despre cine este vorba.
  • +2 (4 voturi)    
    o intrebare (Miercuri, 28 martie 2012, 15:11)

    coor [anonim]

    unde nu e haos , sa fugim toti de el? in PNL ?
  • +2 (4 voturi)    
    Multe ciori vopsite in politicieni (Miercuri, 28 martie 2012, 15:19)

    sile231 [utilizator]

    Sunt convinse ca au de -a face cu un popor de prosti. si servesc tot felul de prostii pe piata.Daca d-l Frunza verde ar citi macar comentariile la acest articol ar realiza ca lucrurile nu stau chiar asa.Dar e problema lui. O zi buna !
  • +4 (6 voturi)    
    omul e sincer ! (Miercuri, 28 martie 2012, 15:24)

    adrian [anonim]

    " Demisia din PDL mi-o voi da saptamana viitoare."

    " In acest moment, nu am negociat nicio functie in PNL."

    Pana nu-i da PNL in scris ca il pun sef, nu-si da demisia !
  • 0 (2 voturi)    
    . (Miercuri, 28 martie 2012, 17:14)

    gabi [anonim]

    politicienii nostri uita un lucru esential, si anume ca cimitirele sunt pline de oameni indispensabili. Oare cum pune capat galcevii politice trecand in partea cealalata?
  • +1 (3 voturi)    
    dute tare (Miercuri, 28 martie 2012, 17:36)

    popalie [anonim]

    Cu cateva luni inainte de campanie frunzulita a vazut ca nu ii ies socotelile la caras severin cu pdl si ce a zis las ca ma duc la usl unde are sa castige mandatul si sa intre in clubul baroniilor de PSD. Cred ca e bine sa vedem cu totii ca nici in USL nu e marea cu sarea si nici nu o sa ne aduca lapte si miere cum incearca sa ne arunce in ochi la TV tot timpul.
  • -1 (3 voturi)    
    Foaaaaarte (Miercuri, 28 martie 2012, 17:38)

    micu l [anonim]

    misto !
    Daca cineva pleaca de la NOI la EI e traseism politic ,este un nenorocit nefericit ,asta trebuie pedepsita prin rigorile legii samd .Cum sa faceti majoritate cu jigodii din acestea ? Daca tot acela pleaca de la EI la NOI ,atunci e bun ,s-a trezit ,a avut o revelatie christica ,este un element extraordinar !Ce mai , il facem vicepres !
    Va urez un sincer si calduros 'hai sifon !'
    Of , of , of nene Iancule , te-ai nascut cu 100 de ani prea devreme !
  • +2 (4 voturi)    
    Tradator (Miercuri, 28 martie 2012, 17:44)

    Mircione [anonim]

    Se pare ca interesele personale au fost mai presus. Tradator... urmatoare tinta... cetatenii din Caras-Severin :D A fugit exact de ce nu o sa scape.... Drumurile la DNA
  • +3 (5 voturi)    
    viitor baron local (Miercuri, 28 martie 2012, 19:16)

    titan [anonim]

    S-a intors in cuibul baronilor locali din PSD(USL), dar de DNA tot nu va scapa.
  • +2 (4 voturi)    
    Traiasca statul politienesc! (Miercuri, 28 martie 2012, 19:31)

    Trojan.H [utilizator]

    Votez pentru statul politienesc, acela in care parlamentari, procurori, judecatori, ministri si ...politisti se duc la puscarie.
  • +1 (3 voturi)    
    greseala (Joi, 29 martie 2012, 0:10)

    Ciprian_Marius [utilizator]

    E o greseala ce face Frunzaverde acum.Nu are cum sa fuzioneze in PNL si nu are ce cauta cu ei.
  • +2 (4 voturi)    
    minciuni! (Joi, 29 martie 2012, 0:18)

    vio.w [anonim]

    Toate acestea sunt scuze false, menite sa ascunda tradarea si interesul propriu, caci prea putin ii pasa lui de starea economica a Romaniei sau in ce stadiu sa afla PDL.
  • -1 (1 vot)    
    lacrimi....sincere (Joi, 29 martie 2012, 7:11)

    bibicu [anonim]

    LACRIMILE ILUSTRULUI GENERALISIM.....SUNT VENITE DIN SUFLET!!!.......cert...am simțit într-adevăr părerea de rău ...a unui om sincer!!!
    Părerea de rău după...certele privilegii...după lacheii obedienți care odată transbordați intr-o *altă construcție*.....poate,vor evolua pe orbite diferite...după pigmeii cu coloanele flexate ale căror osanale ....poate se vor diminua.....după puterea discreționară dată de vechea construcție,cu greu ancorată și consolidată....după fala de-a fi liderul absolut al feudei....după nimbul de uns pe veci al destinului prielnic.....după....după....după.
    Dilemele împing din sufletul chinuit de incertitudini....lacrimi în ochii...siderali,pătrunzători ca un laser ce cauterizează fisuri ale colonului!!!
    Oare ....mi-am negociat destul de bine mutarea in corpore ?
    Oare...locotenenții mei vor reuși să disciplineze și să fanatizeze ,în timp scurt,oastea de strânsură unde ne mutăm ?
    Oare apele în care îmi mut corabia sunt la fel de călduțe,primitoare și cu iz de Dimple sau răchie de Dezești?
    Oare frica de consecințele acțiunilor hulpavilor colaboratori ce i-am crescut și i-am nășit....se va perpetua și în noua construcție???
    Oare iminenta Pay Day va veni, pentru mine,și în noua citadelă?
    Oare....Oare...Oare....
    Oare cum poți fi bănuit de ^Lacrimi de crocodil^....cu asemenea chinuri lăuntrice și axiome existențiale?????
  • 0 (0 voturi)    
    stat politienesc... (Joi, 29 martie 2012, 9:43)

    lucyan [utilizator]

    daca respectarea legilor, aplicarea lor, egalitatea tuturor cetatenilor in fata legii, etc., se cheama stat politienesc, daca pdl-ul si basescu a facut asta, atunci ii votez iar cu draga inima...
    nu eram foarte convins de acest lucru, consider ca se putea face mai mult, dar acum mi-am dat seama ca opozitia nu doreste acest lucru, facand lant uman sau inregimentand infractorii...
    sa va fie rusine si sper ca lumea sa va taxeze la alegeri...


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri