Haos in PDL Bucuresti in pragul campaniei electorale/ Surse: Oamenii sunt demobilizati, nu mai stiu ce se intampla

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 27 martie 2012, 17:58 Alegeri 2012 | Alegeri Bucuresti



Organizatia PDL Bucuresti sta pe un butoi de pulbere care risca sa sara in aer in orice moment. Deciziile privind sustinerea lui Silviu Prigoana pentru primaria Capitalei, alianta cu UNPR si  participarea pe liste comune la functiile de consilieri locali sunt contestate puternic in interiorul organizatiei. "Este un haos total, nimeni nu stie ce va face Udrea si de ce se intarzie atat de mult cu demararea campaniei electorale", au declarat pentru HotNews.ro, surse din interiorul PDL. Totodata, razboiul declaratiilor dintre Prigoana-Preda si Paleologu continua.
  • Elena Udrea, presedintele PDL Bucuresti, vrea sa imparta jumatate-jumatate listele pentru consilieri locali cu UNPR-ul lui Gabriel Oprea.
  • Cristian Preda despre candidatura lui Prigoana: Nu sunt de acord ca PDL sa promoveze un candidat cu un profil mai aproape de Iri, Dan Diaconescu si Gigi Becali decat de Traian Basescu sau Adriean Videanu.
Potrivit surselor HotNews.ro, cea mai mare problema pentru PDL Bucuresti este faptul ca "oamenii sunt demobilizati, nu mai stiu ce se intampla". Candidatura lui Silviu Prigoana la Capitala a generat controverse si multa confuzie. Prigoana a fost contestat public de catre Cristian Preda, Theodor Paleologu si Teodor Baconschi si, in urma criticilor a anuntat public ca refuza sa candideze sub sigla PDL. 

Potrivit surselor HotNews.ro Elena Udrea ar fi incercat sa-l convinga pe Prigoana sa nu renunte la candidatura. In acelasi timp, la presiunile democrat liberalilor cauta o varianta de candidat independent, cu mai multe sanse decat acesta. Sursele citate sustin ca sunt sanse mici sa apara un nume surpriza si cel mai probabil Prigoana va fi candidatul PDL. Prigoana a declarat, citat de editia online a revistei Q Magazine, ca va candida daca va avea sprijinul partidului.

Totodata, Elena Udrea intentioneaza sa arunce in batalia pentru Bucuresti 3 candidati la sectoarele 1, 3 si 6 iar UNPR la 2,4 si 5 iar listele pentru consilierii locali si posturile de viceprimarii sa fie impartite la egalitate cu UNPR.

"Este un haos total, nimeni nu stie ce va face Udrea si de ce se intarzie atat de mult cu demararea campaniei electorale. Au existat discutii aprinse in interiorul organizatiei dar nu se poate face nimic concret. Suntem in plin an electoral si unii colegi evita sa vorbeasca public despre situatia dezastruoasa de la Bucuresti, altii asteapta sa-si franga gatul Udrea. Asta este situatia in momentul de fata la PDL Bucuresti", au explicat sursele citate.  

De asemenea, nemultumirile sunt legate de faptul ca nu s-a inceput campania in Bucuresti si nu exista nicio informare in acest sens catre democrat liberali. "Totul e blocat. Este inadmisibil ca liderii de organizatie nu sunt vizibili public, nimeni nu-l contesta pe Oprescu si nimeni nu vorbeste despre proiectele initiate de fostul primar Adriean Videanu pe care Oprescu si le asuma", au declarat sursele citate. 

Si fostul primar al Bucurestiului, democrat liberalul Adriean Videanu a declarat luni seara intr-o emisiune la B1TV ca in Capitala ar fi trebuit inceputa campania de multa vreme, chiar daca nu este anuntat candidatul.

"Eu, unul, as fi inceput campania electorala fara candidat, la nivelul Bucurestiului, de mult mai devreme. Organizatia nu a sustinut o campanie continua pentru ca bucurestenii sa stie ca proiectele majore au fost incepute de mine sau de Traian Basescu. Mi  s-a parut strigator la cer ca majoritatea bucurestenilor sa considere ca proiectele finalizate de Sorin Oprescu sunt ale acestuia, iar nu ale PDL. Asta arata inactivitatea organizatiei de a face cunoscute proiectele pe care le-a demarat in Bucuresti", a declarat Videanu la B1Tv. Ulterior, a revenit cu precizari, declarand pentru HotNews.ro ca reprosul era adresat consilierilor PDL din Consiliul General, si nu Elenei Udrea.


Prigoana pune conditii,  Preda si Paleologu continua sa-l atace


Deputatul PDL Silviu Prigoana a declarat, saptamana trecuta, in cadrul emisiunii "Sub semnul intrebarii", difuzata de B1 TV, ca nu va candida la Primaria generala a Capitalei din partea PDL decat daca vor fi dati afara din partid Teodor Baconschi, Cristian Preda si Theodor Paleologu, care nu il considera "suficient de intelectual" ca sa reprezinte partidul.

"Ca sa candidez din partea PDL trebuie sa plece toti trei, care incearca sa ma toace pe la colturi", a declarat Prigoana. In replica Theodor Paleologu ii raspunde lui Prigoana ironic printr-o postare pe Facebook. "E foarte amuzant: Prigoana vrea acum sa fim dati afara din partid. Pentru ce? Pentru crima de lez-Prigoana?", a scris sambata dimineata Theodor Paleologu pe pagina sa de Facebook.

"S-o fi nascut jignit, pentru ca eu nici nu i-am mentionat numele in interviul de la RFI care inteleg ca l-a enervat. E drept, am evocat faimosul plici, dar nu vad de ce s-a suparat. Credeam ca e un element de brand personal de care este mandru. Pliciul denota barbatie, autoritate, pasiune", a concluzionat Paleologu.

Si europarlamentarul PDL, Cristian Preda il ataca din nou pe Prigoana. "Nu sunt de acord ca PDL sa promoveze un candidat cu un profil mai aproape de Iri, Dan Diaconescu si Gigi Becali decat de Traian Basescu sau Adriean Videanu. Cred in continuare ca nu este intelept sa-l sustinem pe Silviu Prigoana si cred ca avem nevoie de un candidat care sa reprezinte cu adevarat PDL si doctrina pe care o are. Nu trebuie sa lucram pentru UNPR, nu castigam facand plecaciuni este o auto-pacaleala. PDL trebuie sa mearga singur in alegerile locale si sa-si consolideze pozitia in fata electoratului bucurestean, nu printr-o asociere cu partidul lui Gabriel Oprea", a declarat Preda pentru HotNews.ro.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

8788 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    Prea mici pentru (Marţi, 27 martie 2012, 18:17)

    Relu [anonim]

    un partid asa de mare.
    Copii se imbraca cateodata cu hainele parintilor .Ca sa fie ca ei. Sunt hilari si produc amuzament. Dar ei cred cu tarie ca se poate .
    • +1 (13 voturi)    
      se duce incet, incet (Marţi, 27 martie 2012, 21:17)

      noname [anonim] i-a raspuns lui Relu

      si mai apare cate un lazaroi, prin alt articol, luat in brate de hotnews ce il apara de comentarii neavenite, admise doar de la cunoscutii hotnwes, mare jigodeala si la redactia asta cu lazaroi, ce spune ca frunza verde e gunoi, uitand ca el a fost maturat si scuturat din partid... mai rau decat un gunoi. dar pupincuristul e la moda permanent... cururi de pupat si de lins se gasesc oricand.
      • 0 (16 voturi)    
        PDL s-a curatat incet de corupti. USL ce-a facut? (Miercuri, 28 martie 2012, 7:27)

        dan [anonim] i-a raspuns lui noname

        In PDL s-a produs o miscare fundamentala pentru ca au luat o decizie istorica acum cativa ani sa lase justitia sa-si faca treaba fara sa intervina. Istorica pentru ca nici un partid de dupa '89 nu a avut curajul asta. PSD si PNL cu atat mai putin.

        Acum oameni tineri vor sa reformeze partidul si tate astea sunt foarte bune pentru tara. Ce face in acest timp USL? Nimic bun ci pur si simplu planuri de furat daca ajung la putere.
        • +1 (7 voturi)    
          ??? (Miercuri, 28 martie 2012, 8:58)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui dan

          chiar crezi ce spui?... mi se pare o minciuna cat casa.. PDL promoveaza un dublu-standard: oameni pe care poti sa ii bagi la "mititica" fara ca nimeni sa-i planga ba chiar sunt aratati ca exemple a justitiei care functioneaza si oameni de care sa nu te atingi ca se supara seful asa cum sunt cei din jurul Elenei Udrea... Bucurestenii au platit sume uriase ani la rand pt parcarile lui Cocos desenate cu creta pe asfalt fara ca cineva sa se sesizeze.. avem un sef la ANAF cu pete ca pana si un dalmatian deja ar fi devenit gelos.. asa ca despre ce vorbesti prietene?.. cred ca ori esti unul din cei care formeaza nucleul dur al PDL ori esti extrem de naiv si asculti si crezi doar ce doresti fara sa vezi realitatea in ansamblul ei.. din pacate chiar existenta unor oameni ca tine care nu vor o curatenie generala indiferent de cine cui partid apartine ne face sa ne balacim mereu in mizerie.
          • 0 (0 voturi)    
            asda (Miercuri, 28 martie 2012, 15:28)

            Boris [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

            Videanu a fost intotdeauna un tip transant, dar fara intentii ascunse, meschine. Nu cred ca a fost un atac la adresa elenei, ci mai degraba un fel de critica constructive
        • +1 (3 voturi)    
          PD nu este partid, este o gasca. (Miercuri, 28 martie 2012, 13:07)

          me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Sa ne intelegem de la bun inceput: PD este o gasca de oameni oportunisti. Este cu totul altceva decat ce a infiintat Petre Roman dupa revolutie. "L" -ul pe care il atasati este doar de imagine, in fond aceasta gasca nu are nici o ideologie sau doctrina politica.
          • 0 (0 voturi)    
            Haos in PDL Bucuresti (Miercuri, 28 martie 2012, 19:12)

            Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui me_mihai

            Total de acord.
        • -1 (1 vot)    
          CORUPTII... SANCHI ! (Miercuri, 28 martie 2012, 13:33)

          STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui dan

          De care corupti s-a curatat PDL? Zi unul mai de soi ! S-a imbogatit insa cu Miky Spaga, cu Oprea, cu Tarata, etc. PDL afacut curatenie constat la PSD, absorbindu-i coruptii...
        • 0 (2 voturi)    
          Haosul domina intreg PD (Miercuri, 28 martie 2012, 13:52)

          me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Daca in zilele trecute haosul domina in PD Bucuresti, de aici incolo avem confirmarea ca si in teritoriu stau destul de prost... aproape de dezintegrare. Demersul lui Frunzaverde este doar inceputul a ceea ce urmeaza.
          • 0 (0 voturi)    
            dadad (Miercuri, 28 martie 2012, 15:28)

            next [anonim] i-a raspuns lui me_mihai

            Desele divergente aparute din ce in ce mai des sunt menite sa mobilezeze si sa motiveze “greii” partidului…Cu siguranta cu totii vor uita aceste mici “contre” la finalul alegerilor…
            • +1 (1 vot)    
              Oare? (Miercuri, 28 martie 2012, 16:02)

              me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui next

              Daca unul din pilonii partidului (Frunzaverde), a debarcat, ce te face sa crezi ca acesta se va intoarce?
        • +1 (3 voturi)    
          Daca se curata de corupti, se curata de tot. (Miercuri, 28 martie 2012, 14:31)

          me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui dan

          PD este o caracatita. Abuzul nu se face individual, ci in grup. Daca pica unul vor pica toti precum piesele de domino. Acum a picat unul din stalpii PDL, asteapta-te sa pice intreaga structura.
          • +1 (1 vot)    
            Pai da ... (Miercuri, 28 martie 2012, 14:56)

            rds [anonim] i-a raspuns lui me_mihai

            Si nu inteleg de ce nu s-a sesizat niciun organ competent? Chiar atat de bine pus la punct e sistemul?
          • 0 (0 voturi)    
            Haos in PDL (Miercuri, 28 martie 2012, 19:12)

            Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui me_mihai

            Ca bine zici! =)))))
        • 0 (0 voturi)    
          Permite-mi sa te corectez. (Miercuri, 28 martie 2012, 14:52)

          cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Ai mare dreptate pana la un punct. Justitia a functionat in Romania, dar a functionat strict in interesul partidului, la fel cum au functionat si serviciile. Hai sa iti spun eu ce a reusit PDL. A reusit sa ne indeparteze de orice urma de democratie. A ce miroase in momentul in care puterea foloseste SRI-ul si DNA-ul in scopuri personale?
        • 0 (0 voturi)    
          Haos in PDL Bucuresti (Miercuri, 28 martie 2012, 19:11)

          Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui dan

          chiar ma intreb daca ai creier cand pui totul pe dos in privinta PD-ului. PD-ul nu s-a curata decat de niste tapi ispasitori sau de niste inutili_ nu nevinovati, dar aceia bagati in afaceri mai putin importante.. gen solomon, si alte.. niste nulitati fata de nivelul MAFIEI adevarate din gasca
    • 0 (0 voturi)    
      aasa cume condus partidul asa si tara (Miercuri, 28 martie 2012, 12:30)

      Saineanu [utilizator] i-a raspuns lui Relu

      am o vaga banuiala ca e acelasi care dicteaza si intr-o parte si in alta si o face la fel de prost peste tot
  • +9 (9 voturi)    
    de prigoana nu mi'e frica (Marţi, 27 martie 2012, 18:19)

    jiji [anonim]

    sa nu candideze bahmu, ca e mai tare ca mine !
    • 0 (0 voturi)    
      Haos in PDL (Miercuri, 28 martie 2012, 19:13)

      Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui jiji

      Tare poanta asta!
  • +2 (16 voturi)    
    Haos (Marţi, 27 martie 2012, 18:19)

    gigi [anonim]

    Este haos pentru ca s-au infiltrat comunistii, minerii si mogulii in sanul Partidului nostru iubit.

    Tot ce este rau in tara asta provine de la spionii comunisti.

    Sa ne aparam Partidul !
    • +11 (15 voturi)    
      Plus ȘPIONII RUSIEI (Marţi, 27 martie 2012, 18:46)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Deja au intrat in TARĂ două comandouri
      de microputini inarmati cu bomfaiere
      cu care vor sa
      taie tocurile doamnei Udrea.
      Toate detaliile au fost decriptate de
      James Melescanu Bond din mesajele pe care
      micutii le schimba necontenit cu ...
      ....cu.......cu I-LI-ES-CU....cum de l-ai uitat.

      O solutie ar fi ca pana in Locale sa mai divorteze
      Prigoana de doua ori de Bahmuteanca,
      ceea ce ar clarifica ideologic PARRRRRTIDUL...
      ...și ar re-trezi interesul publicului
      elector
      • +4 (4 voturi)    
        In loc de ramura de maslin ai ...ceva dreptate! (Miercuri, 28 martie 2012, 1:11)

        traian [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

        Frumosa insailare ti-a scapat din cioc,porumbelule!Dar esti prea abrupt,nu se face!Un pic de diplomatie nu strica niciodata! Prea vezi negrul in negru si albul penelor tale in alb!Sti foarte bine ca in lumea reala lucrurile sunt mai nuantate,mai firesti in curcubeul lor.Felicitari pentru chestia cu divortul prigoanian si clarificarea ideologica!
        Cat despre trezirea electorilor inca mai persista o intrebare:ce-a fost mai intai,nominalizarea melodiei cu desteapta-te romane drept imn sau aia cu dormi linistit ca FNI lucreaza pentru tine?
    • +4 (8 voturi)    
      ce e asa de greu? (Marţi, 27 martie 2012, 23:44)

      Udru [anonim] i-a raspuns lui gigi

      este haos pentru ca este proasta gramada blonda... sa fure si sa vorbeasca cu smecherasii o fi stiind, cand are ea toti asii in maneca... cat de greu e sa ii furi pe fraieri?

      se scufunda corabia si o sa trebuiasca sa isi asume incompetenta, poate asta si asteapta cei mai vechi, sa puna mana iar pe partid

      pe bune, altcineva nu era in stare sa conduca organizatia asta? vorba aia, sunt numai vreo 1.5 milioane de oameni cu drept de vot, pdl-ul pierde mult nu numai pe coruptie, dar si pe lipsa calitatii unor "lideri"
      • 0 (0 voturi)    
        Haos in PDL (Miercuri, 28 martie 2012, 19:20)

        Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui Udru

        Si? Doare?! Who cares ce pierde PDL-ul... au 10% !!!
    • 0 (0 voturi)    
      Haos in PDL (Miercuri, 28 martie 2012, 19:16)

      Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      :))))) M-as bucura sa fie vreo ironie, dar teama mi-e ca esti vreunul din acei bez me tici care au zacut in coma peste 20 de ani iar acum s-au trezit speriati de BAU BAU-ul cu comunismul. S-au inventat calmante, terapii... clinici... Pt binele tau... du-te!
  • +11 (13 voturi)    
    Boc (Marţi, 27 martie 2012, 18:23)

    Petre [anonim]

    Unde e Boc, "presedintele" partidului?
    • 0 (0 voturi)    
      Pai... (Miercuri, 28 martie 2012, 15:03)

      rds [anonim] i-a raspuns lui Petre

      Cred ca e la sala ... Se pregateste de razboi! Razboi intern ce-i drept. Si cu toate astea , cat de important era Frunzaverde pentru PDL. Cata zarva s-a facut din pricina plecarii sale!
  • -2 (8 voturi)    
    asteptare = inutilitate (Marţi, 27 martie 2012, 18:31)

    El Condor [anonim]

    Incapacitatea doamnei medic in stiinte miltaresti ( viitoare ministra de militarie ) de a da liber cursei pentru " compania electorata " dovedeste cat de mult tine cont " a doua doamna " a Romanicii de parerile si sfaturile mult iubitului ei - CONDUCATOR, pe care le asteapta cu inima, gura si picioarel deschise. Oare ultima liteara de la denumirea partidului vine de la cuvantul limbisti, sau lingvisti ? Sau poate Liberali ( ca la P.N.-L ) ?
  • +8 (8 voturi)    
    de ce nu candideaza Udrea? (Marţi, 27 martie 2012, 18:45)

    George [anonim]

    daca tot e atat de bataioasa?
    • -2 (10 voturi)    
      pai, a zis Basescu.. (Marţi, 27 martie 2012, 19:09)

      costica [anonim] i-a raspuns lui George

      Ca dna Udrea nu a mancat destula politica pe paine...
      Ce-o fi mancat de a ajuns intr-o functie asa mare si al PDL si la guvern, nu stiu!!
      Stie Basescu, probabil !!!!!!!!

      PS In traducere, recomandarea lui Basescu era: sa nu candideze Udrea ca va avea un ESEC rasunator !!!
      • 0 (6 voturi)    
        Boagiu a pierdut la Sectorul 2 (Marţi, 27 martie 2012, 20:07)

        Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui costica

        A batut-o Ontzanu asa incat probabil
        de-aia nu s-a contabilizat la EȘECE
        (antonimul de la SUCCESURI)...
        *
        De altfel as fi preferta sa castige Boagiu.
        Sectorul de pensionari incremeniti
        in proiect DOI....sa vedeti ca intr-o zi Ontanu
        va muri si ei vor continua sa il voteze....
        *
        Si chiar ca nu a facut niciodata nimic !
        Sunt localnic , dar cand ma mai duc prin Berceni
        si vad dinamismul si bunul gust promovate de
        Piedone chiar ca nu pot sa inteleg
        ce e defect in
        mintea DOIȘTILOR mei.
        Alt exemplu bun (mai putin furtisagurile) e Negoitza.
        Dar Ontanu ?!
        Si hotz si inexistent ....
        • +6 (6 voturi)    
          la 2 suntem 2! (Marţi, 27 martie 2012, 22:40)

          tania [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

          Sa nu disperati! La 2 suntem 2 care gandim lafel! E un inceput! Dar nu sunt pensionara! Sa vedeti ce a reusit sa faca pe str. Matei Voievod! Din 2005 era perfecta si acum e varza...
          • -1 (3 voturi)    
            Sarut mâna, vecină ! (Miercuri, 28 martie 2012, 6:04)

            Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui tania

            Mi-au dat lacrimile...Matei Voievod
            este in drumul meu zilnic
            Cred ca a fost ”amenajat” in halul
            in care este acum nu cu fonduri UE ci cu
            fonduri NATO ca poligon de rezerva pentru
            antrenarea tancurilor - dl O fiind nu numai
            Primar pe veci ci si GHENERAL
            *
            Are de partea lui INERTIA gandirii.
            Nu le port pica pensionarilor -
            ”actiunile” lui Ontanu ii vizeza exclusiv
            profitand de tristetea mizera
            a batranetii lor:
            - reuniuni pentru cuplurile care
            au ajuns la nunta de argint
            (le canta Marian Nistor)
            - distribuirea in fata Primariei
            a unor accesorii militare scoase din uz (ranitze, mantale - maximul de umilintza)

            PS. Dar de dislocarea minunatei fantani
            arteziene din Parcul Pake ?! Inlocuita cu
            un montaj sinistru:
            un BALCESCU din bronz
            turnat cu ură (plang copiii cand il vad)
            in mijlocul unui bazin cu apă...
            ...(in exil in Sicilia, am inteles
            metafora de doi bani...dar tot urata este)
            ...si flancat cu PATRU TUNURI....exact ca in zicerea ”baba si mitraliera”...inca o dovada ca O ramane ostasul de odinioara.
            • +1 (1 vot)    
              SUNTETI CATE UNII... (Miercuri, 28 martie 2012, 9:37)

              db [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

              Foarte amuzanti! Simpatice scrieri! PP- foarte bun!
        • 0 (0 voturi)    
          Sectorul 2 pe maini bune (Joi, 29 martie 2012, 0:07)

          C. Robert [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Pacii

          Datorita d-lui primar Ontanu, sectorul 2 se poate mandri cu o multime de realizari: parcuri bine intretinute; 300 de blocuri reabilitate termic; 10000 locuri de parcare; 249 locuinte in Colentina, construite impreuna cu ANL; noua hala Obor; magazine tip Economat pentru pensionari; scaderea infractionalitatii cu 50%, datorita amplasarii camerelor de filmat. Daca stai in sectorul 2 este imposibil sa nu vezi aceste realizari.
  • +2 (6 voturi)    
    primar de râs (Marţi, 27 martie 2012, 18:53)

    pakx2 [anonim]

    Doamnelor şi domnilor din PDL şi UNPR - dar chiar vrei să puneţi o asemenea "faţă" în fruntea Bucureştilor? Nu vă gândiţi că îi va face să se ruşineze pe toţi ştiutorii de carte, câţi au mai rămas? Cum să mă duc să votez un semi-analfabet? Gândiţi-vă că un asemenea om va reprezenta Bucureştiul în Europa, în lume! De ce să îndurăm ruşinea asta? Gunoier e o meserie onorabilă, plătită mai bine decât altele pentru că... miroase, asta e, dar dacă vreţi să faceţi dintr-un gunoier primarul Capitalei, poate găsiţi un boschetar (tot cu bani) mai acătării!
    • 0 (2 voturi)    
      bine ca n-au ramas prea multi ! (Marţi, 27 martie 2012, 21:37)

      TomaN [anonim] i-a raspuns lui pakx2

      "îi va face să se ruşineze pe toţi ştiutorii de carte, câţi au mai rămas? "
  • +4 (6 voturi)    
    N-ai cu cine (Marţi, 27 martie 2012, 18:59)

    Misu [anonim]

    Suntem asa satuli de oameni parveniti cu educatie indoielnica obtinuta de regula la batranete pe bani si care isi platesc aparitiile la tv.Politicienii sunt nemultumiti ca nu vin oamenii la vot.Pai pe jiji,columbeanu dan diaconescu sa votam?Daca nu sunt prosti sunt hoti.Vrem oameni intre aceste extreme mai putin hoti si mai putin prosti si vulgari.
  • +1 (13 voturi)    
    cum asa ??!! (Marţi, 27 martie 2012, 19:03)

    costica [anonim]

    Maretul PDL, care ne reformeaza, care ne modernizeaza, NU are el 1 candidat credibil si cu sanse de castig pentru Bucuresti ??!!!
    O inteleg sincer pe Elena Udrea, este evident ca PDLul va avea un ESEC rasunator la Bucuresti, esec pentru care Dna Udrea va trebui sa plateasca, asa cum a si avertizat-o Blaga !!
    D-aia o lasa toti singura sa-si rupa gatul !!
    Vai de mama voastra, acuma sa vede ce incompetenta colcaie in PDLul care a nenorocit Romania in astia 3 ani de guvernare a incompetentului Boc!!
    Colcaie incompetenta si coruptia si ipocrizia si minciuna in PDLul lui Basescu si Boc !!
    Scapam de PDL, da Doamne !!!!
  • +4 (10 voturi)    
    De ce (Marţi, 27 martie 2012, 19:20)

    Stepanida [utilizator]

    l-ar contesta unii din PDL-isti pe Sorin Oprescu?Mai exista si oameni care-si permit sa gandeasca cu propriile minti,nu cu creierul Elenei Udrea!Nu pot iesi in fata sa-l laude deschis pe Sorin Oprescu,nu au atata curaj.Dar nici atat de josnici cum i-ar vrea Udrea,nu sunt!
    • 0 (0 voturi)    
      PDL gasca (Miercuri, 28 martie 2012, 19:26)

      Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui Stepanida

      Da, din pacate oamenii care mai sunt de caracter in PDL sunt foarte putini, stau cu ciocul mic si asculta de incompetenti= majoritatea partidului, gasca de hoti inscrisi doar pentru a avea o functie in cadrul caracatitei de stat politienesc PD-ist
  • +3 (13 voturi)    
    fara frauda pdl va dispare la urmatoarele alegeri (Marţi, 27 martie 2012, 19:27)

    jeezus [anonim]

    votul la noi e un concurs de popularitate si ghici cine e copilul din clasa urat de toti colegii

    acum dati-mi 100 de voturi minus pentru o victorie de carton dar tineti-va bine izmenele pentru votul din realitate fiindca el va va matura
    • -1 (7 voturi)    
      se scufunda, sau se clatina partidul??? (Marţi, 27 martie 2012, 21:06)

      noname [anonim] i-a raspuns lui jeezus

      acu se vede lipsa greilor partidului, aia pe care i-au dat afara. au fost compromisi, nu de furturi si afaceri, ci chiar de catre partid pt a face loc astora noii. aia stiau sa se bata, sa se lupte, sa faca strategii si sa agite lumea. astia noii is destepti foc, dar habar nu au de politica si de campanie pt alegeri, cand trebuie sa fi caine maidanez si curva totodata... vor pierde rasunator, pe mana lor si a lui basescu care crede ca, daca a castigat fie-sa un vot UE, vor castiga si alde udrea si alte pitipoance alegerile astea. nu-i chiar asa.. fie-sa a castigat datorita mobilizarii greilor pusi pe tusa acum... a uitat asta.
      si, sa vi cu prigoana candidat la capitala, e de mai mare rasul la un partid ce se vrea luat in serios.. probabil bahmuteanca ii va fi sefa de campanie.. asta da propunere.. vor fi alegeri pe muzica de favorit tv sau etno tv.. nu mai stiu care e lui prigoana... vor vota toti lautarii. :)
    • +1 (7 voturi)    
      feroce mai esti :) (Marţi, 27 martie 2012, 21:42)

      C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui jeezus

      Am inceput sa tremur, izmenele mi-au picat, maine ma voi sinucide. Deci vine usl-ul la putere si...explica-mi tu mai departe fiindca eu acum am inceput sa-mi pun intrebarea de ce ar trebui sa ma tem? :)))))) "Copilul din clasa urat de toti colegii"...dar vai....ce metafore, automartirizare prin cele "100 de voturi minus", frate tu esti intreg la minte? Revino-ti repede in fire, fiindca se pare ca tu esti cel ce incurca (i)realitatea cu antenele :))))) Ia si "matura" aia de care vorbesti si treci si "matura" in continuare buda sediului usl-ist in care lucrezi, doar esti o persoana "matura", nu? Concluzie....te poti considera de 3 X Matura :)))))) PS: izmenele mi-au picat, acum am trecut la program de vara, mi-am tras pe mine chilotii, poarta-n casa.
  • -1 (5 voturi)    
    punct ochit,punct lovit (Marţi, 27 martie 2012, 21:21)

    Sandibell [utilizator]

    Cat de previzibil! Chiar ma intrebam cand o sa se ajunga aici. S-au trezit si pdlistii ca nu mai merge cu Udrea ,cu Base ,cu Boc. E vremea plecarii lor,nu numai de la guvernare ,ci si din partid. Pdlul daca vrea sa se relanseze trebuie sa scape de cei 3 fantastici.
  • +2 (8 voturi)    
    ce-i asa de greu de inteles? (Marţi, 27 martie 2012, 21:33)

    gimini [utilizator]

    Incepe sa se scufunde corabia. Sobolanii chitaie si incep sa se agite. E prapad, dar nu vor scapa.
    • 0 (0 voturi)    
      Da... (Miercuri, 28 martie 2012, 15:06)

      rds [anonim] i-a raspuns lui gimini

      A abandonat corabia Frunzaverde asta ... Si au inceput toti pedelistii sa dea in el de frica sa nu spuna ce se intampla cu adevarat p-acolo prin partid!
  • +1 (5 voturi)    
    Pe cine as vota (Marţi, 27 martie 2012, 23:15)

    Cornel [anonim]

    As vota pe Monica Macovei daca ar candida. Cred ca ar putea avea capacitatea sa impuna oamenii potriviti la conducerea directiilor.
    • 0 (0 voturi)    
      Partidul basist (Miercuri, 28 martie 2012, 18:28)

      Sandibell [utilizator] i-a raspuns lui Cornel

      Pe oricine ai vota din PDL tot nu va face nimic fara sa ceara voie lui nea Base. Acest partid ar trebui sa isi schimbe numele, in loc de partidul democrat liberal sa fie partidul democrat basist.Oricum nu mai conteaza, este pe duca.
  • -1 (7 voturi)    
    PDL va fi "resorbit" de PSD si PNL... (Marţi, 27 martie 2012, 23:51)

    codrutz [utilizator]

    ...pentru a se pierde urma celor care au devalizat Romania, tot asa cum , dupa "lovilutie", securitatea-a-batrana s-a pitulat printre ostenii armatei romane care se intorsesera osteniti de la cules de curechi, barabule si papusoi...
    PDL a fost ca o pluta de care s-a folosit marinelu'Traian pana si-a indeplinit scopurile si misiunea trasate de aripa-de-west a Securitatii lui Mos Magureanu; adicatelea predarea tarisoarei celor-care-o-stapanesc- acum si care deja numesc primi-ministrii si sefi pe la SIE fara sa mai tina cont de vointa "boborului".
    Eu nu sunt "sociolog-profet" ca Lazaroiu, dar pariez ca la anul pe timpul asta, atat PDL cat si Basescu vor fi doar o amintire trista care inca va mai crea cosmaruri multor milioane de romani.
    • +3 (5 voturi)    
      Dar anticorpii ? (Miercuri, 28 martie 2012, 6:12)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui codrutz

      Ar fi cazul sa fi invatat si noi
      ceva dupa manevra de acum 22 de ani
      pe care o evoci.
      *
      Mai mult decat orice imi doresc sa vad nu
      atat caderea PDL cat lipsa de caracter in actiune
      a celor care s-au pretat.
      L-as lasa de pilda pe Morar Sef la DNA -
      intr-un an i-ar inhatza pe toti numai ca sa isi
      demonstrze utilitatea.
      *
      Barem analistii cantatori ai
      reformarii statului....sa vezi ce rapid si cu
      talent vor intoarce armele...va fi o IN-CAN-TA-RE
  • -1 (5 voturi)    
    ........ (Miercuri, 28 martie 2012, 0:17)

    andrutzaa [anonim]

    Poate cei din PDL mai vor sa ii tine in suspans pe adversari lor politici.
  • 0 (8 voturi)    
    ??? (Miercuri, 28 martie 2012, 1:31)

    Cristi Iacob [anonim]

    Dupa cum ni se prezinta, Udrea nu.si poate controla nici macar proprii oameni din organizatia pe care o conduce. Acum va puteti imagina ce om politic de calitate este...
    • 0 (0 voturi)    
      Dar... (Miercuri, 28 martie 2012, 15:08)

      rds [anonim] i-a raspuns lui Cristi Iacob

      Si-a pus cineva problema ca ar fi un om capabil din punct de vedere politic? Ea nu a reusit sa faca ceva cu turismul , nu a avut niciun rezultat , nu a reusit sa schimbe imaginea tarii...
  • -1 (3 voturi)    
    Viitorul PDL (Miercuri, 28 martie 2012, 8:46)

    Prezicatorul [anonim]

    In cel mult o luna va ramane un partid al lacheilor si lichelelor.
  • +1 (1 vot)    
    fara legatura... (Miercuri, 28 martie 2012, 9:45)

    me [anonim]

    neaaparat cu pdl... doar cu inceperea campaniei electorale:

    sa inceapa circul!!!
  • 0 (0 voturi)    
    BATALIA PIERDUTA (Miercuri, 28 martie 2012, 13:25)

    STAN PATITU [anonim]

    Nu sunt PDL-ist dar nu inteleg de ce vor liste comune cu UNPR. Este lipsit orice logica. Ontanu este in cadere libera in sondaje iar Piedone este atacabil pentru afacerea cu carnetul de conducere. Piedone este penal pentru ce a facut. PDL-ul in schimb nu sta chiarasa de prost in Bucuresti, oricum sta mai bine decat in restul tarii. In locul lui Udrea ar trebui sa revina in fata Videanu si Blaga. Udrea ar trebui sa se duca la Plescoi. Nu are mai mult de 7% in sondaje. Prigoana este alta optiune stranie a PDL. Oricum au sansa a doua, macar sa faca o figura frumoasa. Cu Prigoana care are afaceri grele cu primaria capitalei nu au nici o sansa... e vede ca nu mai au un conducator cu mintea limpede. Prea multi jmecheri s-au ridicat in fata fara sa merite.
  • 0 (0 voturi)    
    fsd (Miercuri, 28 martie 2012, 15:51)

    Cipirica mtz [anonim]

    La UNPR Bucuresti pregatirea pentru alegeri merge ca unsa.
  • 0 (0 voturi)    
    UNPR BUCURESTI (Miercuri, 28 martie 2012, 16:14)

    c.adda [anonim]

    La UNPR Bucuresti pregatirea pentru alegeri merge ca unsa.
  • 0 (0 voturi)    
    UNPR si PDL vor castiga 5 primarii de sectoare din (Miercuri, 28 martie 2012, 16:30)

    Cosmin M [anonim]

    UNPR si PDL vor castiga 5 primarii de sectoare din 6.
    • 0 (0 voturi)    
      Care 5 sectoare? (Miercuri, 28 martie 2012, 17:39)

      David [anonim] i-a raspuns lui Cosmin M

      Ce sa castige? Se destrama pana la alegeri. Pdl in ritmul asta, va ajunge un partid de talia UNPR, PNTCD, PRM, PNG si alte formatiuni mici. Si-au facut-o cu mana lor. Singurul sector unde vad eu ca ar avea ceva sanse ar fi sectorul 3, dar si acolo slabe sanse.
      • 0 (0 voturi)    
        :)))))) (Miercuri, 28 martie 2012, 19:37)

        Ana.C [utilizator] i-a raspuns lui David

        Nu mai amesteca PRM-ul intre astia ca are cel putin 7 procente, chiar si cu prostiile pe care le-a mai facut Vadim in ultima vreme. El ca si candidat avea cel putin 12... e omul care trage partidul, cum se intampla si-n alte cazuri
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Miercuri, 28 martie 2012, 20:06)

    crina [anonim]

    prigoana ar fi cel mai bun candidat pentru primaria capitalei, este un om care stie ce are de facut si cum trebuie facut, bravoo prigoaana/
  • 0 (0 voturi)    
    o femeie primar (Vineri, 30 martie 2012, 12:29)

    bianca [anonim]

    O propun pe Mioara Mantale pentru primaria generala.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă