VIDEO Sorin Frunzaverde va demisona din PDL si va deveni vicepresedinte PNL

de Redactia     HotNews.ro
Marţi, 27 martie 2012, 15:16 Actualitate | Politic

Sorin Frunzaverde
Foto: AGERPRES
Sorin Frunzaverde ar intentiona sa demisioneze din PDL, unde detine functia de prim-vicepresedinte, si negociaza cu PNL, au declarat, pentru HotNews.ro, surse parlamentare.

Liderii PDL ar fi aflat aceasta informatie de la organizatia judeteana Caras Severin, care este condusa de Sorin Frunzaverde, potrivit surselor citate.

Elena Udrea a declarat, la Palatul Parlamentului, ca nu a fost "informata" de plecarea acestuia, "dar daca este adevarat, este o mare pierdere pentru partid".

Agentia Mediafax scrie, citand surse politice, ca Frunzaverde va candida din partea PNL la alegerile din iunie pentru un nou mandat la presedintia Consiliului Judetean Caras-Severin.

UPDATE 3: Vasile Blaga a declarat marti seara ca nu a discutat cu Sorin Frunzaverde si o sa comenteze informatiile legate de o eventuala demisie dupa ce acesta "isi face precizata pozitia".

Presedintele Senatului a precizat ca nu a avut niciodata vreun conflict cu Sorin Frunzaverde si a precizat ca va incerca sa discute cu acesta, dar nu a parut foarte optimist: "O sa incerc sa vorbesc cu el dar il stiu un om foarte serios si decis. Daca ar fi luat o astfel de decizie nu cred ca..."

UPDATE 2: Deputatul PDL de Caras-Severin Liviu Rusu a declarat pentru HotNews.ro ca, daca Sorin Frunzaverde va face anuntul oficial de inscriere in PNL, el il va urma.

De asemenea, surse parlamentare au declarat pentru HotNews.ro ca alti doi parlamentari de Caras-Severin ar putea demisiona din PDL - este vorba de deputatul Gheorghe Hogea si senatorul Iosif Secasan.

Aceleasi surse sustin ca aproximativ 40 de primari din judet ar putea sa il urmeze pe Sorin Frunzaverde.

UPDATE Dan Radu Rusanu (PNL): USL il va sustine la presedintia CJ Caras-Severin pe Sorin Frunzaverde

Vicepresedintele PNL Dan Radu Rusanu a anuntat marti, intr-o conferinta de presa, ca organizatia USL Caras Severin il va propune si sustine la sefia Consiliului Judetean pe actualul presedinte al CJ Sorin Frunzaverde, prim-vicepresedinte al PDL, anunta Agerpres.

Intrebat daca Frunzaverde isi va da demisia din PDL si se va inscrie la PNL, Rusanu nu a confirmat dar nici nu a infirmat posibilitatea ca acesta sa treaca la liberali. Liderul PNL a mentionat doar ca Sorin Frunzaverde urmeaza sa faca o declaratie lamuritoare in cursul zilei de miercuri.

Voicu: Frunzaverde nu este inca membru PNL, dar am convenit sa candideze din partea USL la CJ Caras Severin
    
Vicepresedintele PNL Mihai Voicu a declarat ca Sorin Frunzaverde nu este inca membru al liberalilor, dar ca acesta va candida la alegerile locale din partea USL, la presedintia Consiliul Judetean Caras Severin.

"Tehnic vorbind Sorin Frunzaverde nu s-a inscris in PNL. Am agreat sa candideze la alegerile din 10 iunie din partea PNL respectiv a USL la presedintia Consiliului Judetean", a afirmat Mihai Voicu, citat de Agerpres.

Conducerea PDL poarta discutii cu Frunzaverde, in incercarea de a-l convinge sa nu plece din partid, au declarat, pentru HotNews.ro, surse politice.

Frunzaverde a intrat in conflicte publice, la nivel declarativ, cu Elena Udrea, si a lasat sa se inteleaga ca nu este de acord cu numirea lui Mihai Razvan Ungureanu in fruntea Guvernului.

"Este atipic sa numesti un sef al Serviciilor in functia de premier, cu atat mai mult cu cat Mihai Razvan Ungureanu a plecat de la Ministerul Afacerilor Externe usor sifonat, dar reabilitat ulterior de Traian Basescu", afirma acesta, la inceputul lunii februarie, citat de Agerpres.

Liderul PDL a declarat atunci ca Mihai Razvan Ungureanu nu are niciun fel de aplicatie fata de Romania reala, care este astazi in strada.

"Nu Romania din Primaverii este cea adevarata. Romania academica nu e cea a contingentului imediat. Din nefericire, Romania nu a avut oameni cu aplicatie imediata in viata romanilor".



Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

8036 vizualizari

  • +9 (13 voturi)    
    gluma? (Marţi, 27 martie 2012, 15:19)

    catalin_mattei [utilizator]

    Frunzaverde este principalul om din PDL care a lucrat la doctrina.. o astfel de stire nu poate fi decat veste de 1 aprilie... ar fi o greseala colosala din ambele parti ( si Frunzaverde si PNL)
    • +3 (11 voturi)    
      frunza verde de trifoi (Marţi, 27 martie 2012, 15:42)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      am plecat, raman cu voi!
      • -9 (19 voturi)    
        ma tem ca ai dreptate, este un "cal Troian" (Marţi, 27 martie 2012, 16:08)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Am spus Troian, nu Traian...dar cam tot aia e...PNL greseste daca ia la el tradatori PDL.
        Daca face asa ceva...nu este mai bun, din acest punct de vedere, decat "martorii lui Basescu" de culoare portocalie...
        In plus...cine le garanteaza ca, dupa ce se vede ales, nea Frunzaverde nu deviaza din nou ?
        Astept sa vad ce se mai intampla...
        Ca demisia unui "greu" din PDL este buna ca semnal pentru restul sobolanilor sa paraseasca corabia gaunoasa....ce sa zic, cam este...
        Ramane capitanu' singur....
        • +9 (15 voturi)    
          Dupa (Marţi, 27 martie 2012, 16:30)

          Jar [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          ce corabia "gaunoasa" va parasi portul,voi tot flamanzi si goi,mai flamanzi si mai goi veti fi.Pentru ca nu intelegeti nimic din jurul vostru,dar vesnic si,poate, pe buna dreptate nemultumiti,ingrosati randurile celor manipulati de antene,RTV sau OTV.
          Din cauza celor ca voi tara asta balteste de 22 de ani!
          • -2 (6 voturi)    
            era o vorba din batrani (Marţi, 27 martie 2012, 17:22)

            Xu [anonim] i-a raspuns lui Jar

            Care zice "vorbesti in dodii"!

            Nu ai spus nimic concret in afara de balarelile clasice "de partid".

            Cine e corabia gaunoasa? Si de ce pleaca din port? E vorba de pdl condus de basescu?

            Daca nu apucam sa le confiscam averile inainte de a pleca in kenya s-ar putea sa ai dreptate, vom ramane la fel de goi si flamanzi.
            • +1 (3 voturi)    
              Si (Marţi, 27 martie 2012, 18:06)

              Jar [anonim] i-a raspuns lui Xu

              tu te incadrezi in aceeasi categorie...
              Daca speri sa te ingrasi din averi confiscate,nu spera si n-avea teama!

              Deocamdata,numai sub Basescu sunt cercetati,judecati si condamnati parlamentari,politisti,avocati,judecatori etc.
              Cam astia il vor pe Basescu suspendat.
              • 0 (2 voturi)    
                eh lasa (Marţi, 27 martie 2012, 19:20)

                Xu [anonim] i-a raspuns lui Jar

                Ca nu e chiar asa. Probabil il mai vor si alte cateva milioane de romani care s-au saturat de el pana peste cap. Sau toti oamenii care il vor demis pe basescu sunt hoti si penali? Esti patetic daca crezi asta.

                Eu nu vreau sa ma ingras pe averi confiscate. Vreau sa nu mai platesc taxe pentru ca altii sa fure. Si nu e basescu judecatorul suprem decat poate la voi in partid.

                Oricum am vazut ca se asigura deja ca nu poate fi demis deci mai ai sansa unui trai bun.
                • +1 (1 vot)    
                  Ai dreptate! (Marţi, 27 martie 2012, 20:15)

                  Jar [anonim] i-a raspuns lui Xu

                  Nu numai hotii si penalii,cum spui tu,il vor demis pe Basescu,ci si cei carora le-a taiat salariile,toti cei care au saracit in aceasta perioada de criza, de schimbare de lume.
                  Numai ca,bunastarea e un concept individual,d-le,bunastarea pe care ti-o construiesti singur sau nu .
                  De asta spun ca cei care nu intelegeti ce e in jurul vostru veti ramane flamanzi si goi,mai flamanzi si mai goi.
                  Ce vei face la anu',cand fara Basescu si fara PDL,se vor mai taia salariile si pensiile sau se vor duce dracu' prin inflatie?
                  • +2 (2 voturi)    
                    Lasa-i (Marţi, 27 martie 2012, 21:28)

                    redklown [utilizator] i-a raspuns lui Jar

                    domle ca poate la anul se vor destepta si il vor plange pe marinarul asta rau.
                  • 0 (0 voturi)    
                    mai tu jarule (Marţi, 27 martie 2012, 23:25)

                    Xu [anonim] i-a raspuns lui Jar

                    Mie nu mi-a taiat nimeni salarul, nu sunt nici hot, nici membru de partid si tot il vreau demis. Simplul motiv pe care il am este ca acest bajet de cartier nu ma reprezinta. Si nu consider ca el este imaginea Romaniei. Si inainte sa ma intrebi asta, nu cred ca antonescu este mai bun sau ma reprezinta mai bine. Pot doar sa sper ca viitorul presedinte nu mai bea wiskey, nu mai injura, nu mai minte cu mana pe biblie si alte cate a mai facut.

                    Cat despre reduceri de salarii si alte masuri imbecile luate de pdl (nu de basescu ca el nu poate decat prin papusari), eu sper ca urmatorii, chiar daca vor fi nevoiti sa faca acelasi lucru (desi am vazut ca acum sunt bani de mariri de salarii) vor adauga acestor masuri dure si altele menite sa creasca economia Romaniei. Te invit sa imi spui ce a pus in locul acestor masuri domnii pe care ii sustii.

                    As putea sa inchei cu aceeasi fraza cu care ai incheiat tu mesajul anteprecedent. I s-ar potrivi si prietenului tau orangeklown
                    • 0 (0 voturi)    
                      Stimabilule, (Miercuri, 28 martie 2012, 6:41)

                      redkown [anonim] i-a raspuns lui Xu

                      Romania (aka Baselu prin Boc &Co.)a luat masurile necesare
                      mult inaintea altor state europene de aia stam mult mai bine.Daca Doamne fereste nu erau luate din timp eram cu mult sub Grecia.Sa inteleg ca nu iti place Baselu prin simplu fapt ca e urat,e chel,e betiv samd.Dar gandeste-te ca e singurul presedinte care chiar a facut ceva dintre toti presedintii postdecembristi.Sa traiesti bine!!
                      • 0 (0 voturi)    
                        Grecii niste puturosi (Miercuri, 28 martie 2012, 16:29)

                        andeea [anonim] i-a raspuns lui redkown

                        Saracii de ei greci, care nu muncesc decat 4 ore pe zi, nu ca prostul de roman minim 10 ore pe zi, vezi numai limuzine la ei, pe cand la noi batrana dacie 1100 inca mai misca, preturile sunt pt nivelu lor de trai si existenta , pe cand noi avem preturi pentru nivelu de trai din vest, iar culmea stiu destui tineri care se duc la munca in grecia deoarece se castiga bani, chiar daca e la cules de masline,portocale sau altele ... si tu spui ca " Sa traim bine", unde frate??? in Romania cu actuala putere nu se poate trai, in tara e un adevarat razboi de supravetuire din cate observ, asa ca te invit sa taci din gura si sa te mai bucuri de traiul asta bun cat mai sunt hotii astia la putere!!!
              • 0 (0 voturi)    
                Drum bun Frunza (Miercuri, 28 martie 2012, 14:10)

                boris [anonim] i-a raspuns lui Jar

                • Bine a gandit acest Baron, cu dosare grele. Manevra lui este una smechera trebuie sa recunoastem. In caz de castiga banditii de la USL alegerile, scapa de DNA. PDL nu are de ce sa isi faca probleme, lumea stie sa analizeze cum stau lucrurile cu astfel de oameni, care numai Barbati nu se numesc! Curatenia…
          • 0 (0 voturi)    
            JOS USL! (Miercuri, 28 martie 2012, 16:08)

            boboc [anonim] i-a raspuns lui Jar

            Imi pare bine ca a plecat de la PDL,pentru ca acesti nu aveau nevoie de astfel de oameni. Acest Frunzaverde nu si-a urmarit decat interesele personale si a fost in partid doar cu nuemele!
        • +1 (1 vot)    
          iti cam plac tie vrajelile (Marţi, 27 martie 2012, 20:00)

          clar [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          ... temerile tale fiind din categoria "ilici-liber-cuvrajitorul"?
      • 0 (0 voturi)    
        Frunzaverde = HOT! (Miercuri, 28 martie 2012, 16:07)

        avira [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Frunzavedre a tradat partidul pentru interesele sale personale,iar acest lucru se poate intampla si la PNL…acest om jalnic nu se poate numi politician…este un mascarici! Esti o rusine Frunzaverde!!!
    • +3 (13 voturi)    
      Intai e acuzat de presa USL-ista si apoi adus (Marţi, 27 martie 2012, 15:43)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Ca sa vedeti ce coloana verticala au astia din USL:

      http://www.jurnalul.ro/special/vanturile-lui-frunzaverde-de-pe-clisura-544708.htm

      Deci l-au banuit ca pune laba si au decis ca au nevoie de oameni ca el! Bun venit in USL
    • -6 (16 voturi)    
      demisie (Marţi, 27 martie 2012, 15:46)

      Mitica Dumitrescu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Este un "greu" al PDL care s inteles cu cine defileaza, a inteles ca se scufunda corabia si a plecat unde va putea trai politic
    • +8 (14 voturi)    
      Daca USL n-are altul mai bun... (Marţi, 27 martie 2012, 15:56)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ..e bun si Frunzaverde de la PDL )))

      De cand i-a lasat Basescu din brate, PDL-istii sunt ca frunza-n vant!
      )))))
      • -1 (1 vot)    
        parere (Miercuri, 28 martie 2012, 11:25)

        Dana I [anonim] i-a raspuns lui Andradda

        PDL se va scufunda cat de curand si va ramane cu oamenii incompenteti.Este o lovitura mare pentru ei demisionarea lui Frunzaverde.Succes in continuare tineti-o tot asa!!!
    • +6 (12 voturi)    
      Ai zis-o cu "doctrina"!... (Marţi, 27 martie 2012, 16:09)

      geo 6101 [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      ... Pai doctrina politicienilor este una singura "PUTEREA"!
      A mirosit ca nu mai e rost dupa alegeri asa ca... tusti la PNL!...
      ...Sau sa fie ceva de genul "Te faci frate cu dracul pana treci puntea??!!...
      • +7 (9 voturi)    
        .. (Marţi, 27 martie 2012, 16:18)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui geo 6101

        da.. politicienii nostri au mereu un singur semn electoral: osul.. osul ce vor sa il roada
    • +4 (8 voturi)    
      ete-te bre... (Marţi, 27 martie 2012, 16:16)

      marita popii [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      va dadeati de ceasu´mortii ca nu functioneaza brandu´turistic al romaniei, ete ca au inceput sa faca turism politic toate FRUNZELE...))))))
    • +2 (4 voturi)    
      deci se confirma! (Marţi, 27 martie 2012, 17:08)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      grupul din PNL care vrea mazilirea Ipo-Crinului a reusit. Il aduce pe Frunzaverde si-l spanzura pe Crin!
    • 0 (0 voturi)    
      vedem (Marţi, 27 martie 2012, 17:55)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Si de ar fi asa, n-as boci dupa el, sa terminam cu cei de trista amintire! Vin tinerii din urma, PDL chiar incurajeaza noua garnitura si ii sustine.
      Plus ca frunzauscata a spus ca n-a demisionat!
      E si asta o curva batrana, adulmeca ............
    • +1 (1 vot)    
      Baron parlit la DNA (Miercuri, 28 martie 2012, 9:28)

      JOS CIUMA COMUNISTA-USL [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      FrunzaUscata este un tradator, motivat bineinteles din cauza dosarelor pe care le are!
      Asa ca, ptr PDL nu este o pierdere, se va vedea asta cat de curand. Baronul trebuie sa-si justifice averile colosale, are pe rol multe dosare. E ffff bine c-a plecat din PDL si E FORTE BINE UNDE S-A DUS!
    • -1 (1 vot)    
      coma (Miercuri, 28 martie 2012, 11:12)

      jeje [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Nu stiu cit de bine este pt unul sau altul... cert e ca se destrama incet si sigur un mostruos mecanism... ce a inchis spitale... a distrus invatamintul... a tuns/saiat din pensii si salarii, a luat banii mamicilor cu bebei si etc.... or fi oare blestemele?
    • 0 (0 voturi)    
      De ce greseala? (Miercuri, 28 martie 2012, 15:21)

      Mihai Radu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Pai este un liberal, s-ar intoarce acasa. Cu ar fi gresit in asta? Ar fi doar rau pentru pdl.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 28 martie 2012, 16:06)

      romeo [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Pai asta e politician? Tare as vrea sa-I vad fata cand USL-ul va pierde alegerile,iar el va trebui sad ea explicatii la DNA…pentru ca d-aia s-a mutat el,sperand ca va scapa de multele dosare care le are pe rol…Un mare hot Frunzaverde asta!
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 28 martie 2012, 16:06)

      danmc [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Intr-adevar,este o pierdere pentru PDL,dar nu este un capat de drum. Au pierdut doar un om,nu si razboiul cu USL. Asta nu este un politician,este mai degraba un om disperat!
    • 0 (0 voturi)    
      ARAFA CU MUMIILE DIN USL! (Miercuri, 28 martie 2012, 16:07)

      irulethewolrd [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Smecherul asta de Frunzaverde se teme de puscarie,din cauza multelor dosare pe care le are pe rol, si s-a gandit ca “prietenii” de la USL il pot scapa de aceasta povara in cazul in care vor castiga alegerile,dar sunt convins ca nu se poate discuta despre asa ceva…sa ne amintim de perioada 2000-2004 cand PDL-ul ne-a vandut tara bucata cu bucata…deci nea’ Frunzaverde,nu te-ai gandit prea bine cand ai facut alegera asta…
    • 0 (0 voturi)    
      frunzaverde (Miercuri, 28 martie 2012, 17:13)

      bobo [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Frunzaverde s-a mutat exact acolo unde-I sta bine adica la USL. Sa nu uitam ca termenul de baron a fost reinventat de catre PSD cu ani in urma cand a aparut marii imbogatiti din perioada lui Iliescu si Nastase.
    • 0 (0 voturi)    
      pdl (Joi, 29 martie 2012, 0:04)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Nu are de pierdut PDL ca imagine din contra, este un castig si chiar daca or sa mai plece, sigur nu vor fi adevaratii oameni de baza ai partidului.
    • 0 (0 voturi)    
      drum bun (Joi, 29 martie 2012, 0:08)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Drum bun si cale batuta domnule baron cu dosare multe ! De ce fugi de aia nu scapi ! adica de DNA !!
  • +3 (9 voturi)    
    aha (Marţi, 27 martie 2012, 15:21)

    nae miristeanu [anonim]

    Viitorul presedinte pnl? the trojan horse?
    • 0 (0 voturi)    
      oare cine ii voteaza? (Miercuri, 28 martie 2012, 9:23)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui nae miristeanu

      chiar asa de prosti sa fie romanii sa nu vada ca 'alesul' local, fie el de la pdl sau usl, trebuie votat doar daca si-a facut treaba, nu daca e dintr-un partid sau altul?
      astia migreaza in ultima vreme de parca romanii vor vota la toamna partidul, nu persoana...
  • -4 (10 voturi)    
    hehehe (Marţi, 27 martie 2012, 15:22)

    radu [anonim]

    Hehehe! Au inceput sa fuga din calea prapadului! Lasati pedistii sa vina la noi! Hehehe!
  • +5 (9 voturi)    
    asa (Marţi, 27 martie 2012, 15:22)

    pupaza din tei [anonim]

    s-ar azice ca a inceput sfarsitul.
    startul la migrari in vederea localelor si parlamentarelor.acuma vedem cine a fost gandac de colorado si cine leu-paraleu.

    foaie verde ,frunza verde,mai,mai.
  • +4 (12 voturi)    
    un sobolan.. (Marţi, 27 martie 2012, 15:22)

    umoristu [anonim]

    a trecut dintr-un hambar gol intr-un alt hambar...in asteptarea recoltei de toamna:) :) :)
    halal stire ...
  • +3 (9 voturi)    
    care-i stirea (Marţi, 27 martie 2012, 15:22)

    demaGOGU [anonim]

    e perfect rational ca sobolanii sa paraseasca o corabie care se scufunda
  • +16 (18 voturi)    
    Traseist sau tradator? (Marţi, 27 martie 2012, 15:25)

    Nasty [anonim]

    Crineeee! Victoreeee! Asta-i traseist politic sau tradator? Sau si una si alta? ;-)))
  • -1 (13 voturi)    
    Se scufunda barca (Marţi, 27 martie 2012, 15:25)

    zambara [utilizator]

    Se pare ca se scufunda barca. Omul e disperat sa nu ramana fara jobul de parlamentar in legislatura urmatoare si a fugit la ailalti...S-ar putea sa se pacaleasca, atunci sa vezi :))))
    • +3 (5 voturi)    
      nu este (Marţi, 27 martie 2012, 15:41)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui zambara

      nu este parlamentar.. este presedinte de CJ ... ma mira insa stirea caci acesta a fost fidel lui T Basescu ...
      • +1 (3 voturi)    
        tradare,tradare,dar sa stim si noi (Marţi, 27 martie 2012, 16:48)

        delia [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        In ultima perioada Frunzaverde a fost fidel interesului sau personal,acum urmareste doar sa nu piarda functia de presedinte CJ Caras-Severin.De ce nu-l agreaza pe MRU ? Stie prea multe despre acele zvonuri cu cotrabanda cu tigari pe granita sarbeasca ? Ar fi vrut sa ajunga el premier ? Este unul din putinii baroni locali ai PDL-lui, ce-i mai liseste ,are tot ce vrea in judet.
        Poate mai tarziu vom afla adevaratul motiv,dar aceasta tradare declanseaza cred alegerile anticipate.
    • 0 (2 voturi)    
      nu este (Marţi, 27 martie 2012, 15:41)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui zambara

      nu este parlamentar.. este presedinte de CJ ... ma mira insa stirea caci acesta a fost fidel lui T Basescu ...
      • 0 (2 voturi)    
        este omul lui basescu (Marţi, 27 martie 2012, 17:22)

        rica venturiano [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        este calul troian, ba nu al lui traian !

        el va fi primul ministru numit de basescu dupa alegeri.
        a promis ca nu'l numeste pe ponta.
        s'a vorbit si de o alianta pdl/pnl dupa alegeri.

        teme'te de marinar, cand face daruri ! :)

        qed
  • +10 (16 voturi)    
    ALO..PNL-ULE,USL-ULE! (Marţi, 27 martie 2012, 15:27)

    egroeg [anonim]

    Cum ramane cu traseismul politic si "tradatorii"?...ca urlati cu gura pana la urechi impotriva fenomenului...dar,bineinteles,numai cand va afecta.
    • -1 (7 voturi)    
      ce tie nu-ti place, altuia nu-i face.... (Marţi, 27 martie 2012, 16:13)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui egroeg

      Nu va plac tradatorii?
      Va placeau cand au dat navala la PDL.
      Le-ati facut chiar un partid numai al lor, UNPR.
      Acu' nu va mai plac?
      USL a anuntat ca vrea sa participe la redactarea noii legi electorale....care,printre altele, sa mentioneze si blocarea traseismului (cine pleaca din partid, pleaca si din functie)....
      Hai PDL, voteaza asa ceva !
      • 0 (4 voturi)    
        Tradatorii... (Marţi, 27 martie 2012, 17:00)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ...nu ne plac, indiferent din ce partid sunt. Problema e ca astia din USL tipau ca din gura de sarpe cu traseismul politic si-l "condamnau". Acum ca vin "tradatorii" la ei, e bun traseismul politic. Aia cu legea traseimului, e gargara electorala: nici un partid nu o sa voteze asa ceva.

        Din partea mea, sa plece co totii. "Voi" sariti cu hotii pedalaci in sus toata ziua, dar o sa-i votati la PNL. E bine si asa... Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se .. transfera. Plus ca per total, procentul de hotie ramane acelasi.
      • 0 (4 voturi)    
        faci liste? (Marţi, 27 martie 2012, 17:11)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        vezi sa nu te arzi: Melescanu, Severin A si Severin Georgica, Iulian badescu, Duvaz, Sassu, etc. Astia de care or fi? Iar votul imperativ e interzis de constitutie. Daca tu la acest capitol esti " analfabet" poate instructorul tau de partid....
  • -1 (9 voturi)    
    Interesant dar ... previzibil!!! (Marţi, 27 martie 2012, 15:28)

    Audit [utilizator]

    Noii fiţoşi din partid (Paleologu şi pliciul, Udrea, etc.), impuşi la alegerile interne (iar aici Băse are oarece vină) dar şi faptul că Boc e în continuare preşedinte când ar fi trebuit să facă pasul înapoi (iar Băse!) au dus la această mişcare.
    Atenţie la greii partidului care totuşi sunt cei ce aduc voturi pentru PDL - Blaga, Videanu, Berceanu - indiferent dacă candidează sau nu.
    • 0 (2 voturi)    
      Imbogatire prin " munca " (Marţi, 27 martie 2012, 16:11)

      El Condor [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Videanu trebuie sa mai lucreze la "videlele" pa care le-a pus pe piatonalele din toate municipiile, pentru ca, dupa aproximativ un an, se transforma in nisip. Si nu de alta dar " FRAIERII " AU COTIZAT LA STAT DE SI-AU PIERDUT TOT.
  • +4 (6 voturi)    
    upsss... (Marţi, 27 martie 2012, 15:30)

    Nae [anonim]

    azi si-a dat demisia din PDL si primarul din Slatina, naspa....
  • +12 (14 voturi)    
    S-a aliat cu PNL si PC care-l acuzau de mismasuri (Marţi, 27 martie 2012, 15:32)

    CalinM [utilizator]

    http://www.jurnalul.ro/special/vanturile-lui-frunzaverde-de-pe-clisura-544708.htm

    Ce perversi sunt astia din PNL si PC. Hot ca hot, dar mai bine-l avem in USL pe "Ayatollahul" Frunzaverde cum l-au denumit.
  • +3 (7 voturi)    
    greul (Marţi, 27 martie 2012, 15:34)

    clar [anonim]

    ...iete na, greul pedeleului...
  • +6 (12 voturi)    
    mare... (Marţi, 27 martie 2012, 15:34)

    gelu [anonim]

    mare pierdere ? Daca este adevarat ca a plecat, asta imi spune multe despre caracterul acestui "mare" politician.
    Putem sa-i spunem : "cale batuta"
    • -1 (3 voturi)    
      ai grija ce-ti doresti...cale batuta? (Marţi, 27 martie 2012, 16:17)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      O sa fie o cale foarte batuta, batuta de toti care fug de la PDL.
      Maaaari caractere....ca romanul impartial, cu toate partidele doar sa aiba o functie mai departe.
      • 0 (2 voturi)    
        Si care e problema? (Marţi, 27 martie 2012, 17:08)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Sa plece, sa plece toti la PNL si la PSD si sa va conduca in continuare din USL. Nu stiu ce te incanta pe tine asa tare, probabil ca esti fericit ca aia o sa fie in continuare la putere, dar in alt partid (dupa ce i-ati injurat zi de zi)
  • +3 (9 voturi)    
    Daca e adevarat,iata un transfug erou! (Marţi, 27 martie 2012, 15:39)

    martin [anonim]

    Sper ca nu e adevarat,dar daca este,asta e modul de a fi moral al uslasilor !
  • +10 (12 voturi)    
    Hmmm.... (Marţi, 27 martie 2012, 15:45)

    Andradda [utilizator]

    Cred ca DNA a inceput sa-i curenteze si pe "cei de sus"
    Ceva nu se potriveste aici!
    Vom afla, desigur, detalii picante!
    ))))))
    • -6 (8 voturi)    
      mai Andradda, tu sti ceva.... (Marţi, 27 martie 2012, 16:18)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      sau se intampla ce-ti doresti tu....
      Udrea, Elena Udrea ?
  • +7 (9 voturi)    
    Cocluzia... (Marţi, 27 martie 2012, 15:56)

    mariage [utilizator]

    Tradatorii sunt buni dar sa fie din cealalta tabara.
  • -2 (4 voturi)    
    zidarul (Marţi, 27 martie 2012, 15:58)

    de bouillon [anonim]

    trecut de madam udrea intr-un con de umbra, ganditorul si strategul cu sort de grad mare a hotarat sa schimbe luntrea. stie cine vor fi invingatorii la toamna. clubul sau are ramificatii peste tot.
  • +4 (8 voturi)    
    om de dreapta (Marţi, 27 martie 2012, 16:01)

    raed [anonim]

    Frunzaverde era perceput de majoritatea alegatorilor ca fiind omul de dreapta din PDL(multi dintre ei inca mai au o orientare de stinga),cel care se lupta ca toate fortele de drepta sa se uneasca intr-o mare alianta,daca este adevarat ca a trecut la PNL,atuci inseamna ca tot ce a spus pana acum a fost in zadar si numai minciuni,cu atat mai mult ca intra intr-o alianta socialista,ast e politica,ne lasa masca pe toti.............
  • 0 (4 voturi)    
    frunza verde si cei 40 (sau 42) de...primari;) (Marţi, 27 martie 2012, 16:27)

    george [anonim]

    se aude ca-l mai urmeaza si niscaiva parlamentari precum si vreo 40(42 mai exact) de ....primari;)
  • +1 (5 voturi)    
    Sfarsitul (Marţi, 27 martie 2012, 16:28)

    mihai [anonim]

    Incepe sfarsitul
  • +1 (3 voturi)    
    O sa taie frunza la caini (Marţi, 27 martie 2012, 16:38)

    Vizitiul [utilizator]

    :))))
  • +1 (3 voturi)    
    Nu a primit bani (Marţi, 27 martie 2012, 16:38)

    angel [anonim]

    Presupun ca e unul din cei care a cerut bani ieri si nu a primit. Asa ca s-a gandit sa le arate el: fie se face cum vrea el, fie pleaca si ea cu el pe altii.
    Santaj tipic.
  • 0 (2 voturi)    
    S.Frunza verde pleaca din PDL (Marţi, 27 martie 2012, 16:42)

    alabala [anonim]

    O frunza verde care s-a vestejit de mult.
    Niciun politician nu cred ca gandit si actionat pentru binele comun al fiecaruia. Cred ca cu totii au actionat numai in interes personal sau de grup!
    Vor veni altii care sa-mi schimbe parerea ?, greu de crezut...
  • +1 (3 voturi)    
    salutari de la pnl (Marţi, 27 martie 2012, 16:47)

    raed [anonim]

    nu ar fi o problema,dar cand te gandesti ca intra intr-o alianta cu Felix,Iliescu,Nastase,Hrebenciuc,Voicu(senatoru penal)Chiuariu,Fenechiu,,Caricipogonici"atuci chiar ca nu mai prezinta nici un interes
  • -3 (3 voturi)    
    Nu sunt de acord cu primirea pedeleilor (Marţi, 27 martie 2012, 16:48)

    yguudtytty8ty [anonim]

    Sunt inscris in PSD dar votam USL. Nu sunt de acord cu acordareade functii celor proveniti din pdl sau unpr. Daca vreun pedelist primeste functii in partid sau guvern sau chiar la nivel local eu voi vota cu Dan Diaconescu. De ce se incurajeaza politicienii migratori. Sunt de acord sa le dea functii dar dupa cativa ani de pauza in care sa se verifice integritatea lor.
  • -2 (2 voturi)    
    Un ordinar (Marţi, 27 martie 2012, 16:49)

    Titus [anonim]

    Un escroc tipic acest tovaras. Are o figura elocventa. Dupa ce o sa cada si USL-ul trece in alta barca fara probleme. Sa-ti fie rusine, tovarase!
    • +2 (2 voturi)    
      LOL (Marţi, 27 martie 2012, 17:18)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui Titus

      Pana ieri nu era escroc tipic? Nu avea o figura elocventa? Sau era escroc dar era escrocul vostru si nu se pune?
    • +1 (1 vot)    
      tovii! (Marţi, 27 martie 2012, 17:20)

      george [anonim] i-a raspuns lui Titus

      esti tovaras cu "un ordinar" musiu?;)
  • 0 (4 voturi)    
    de vina'i numai primavara ! (Marţi, 27 martie 2012, 17:02)

    ginel cotroceanu [anonim]

    base n'are nicio vina.
    afara ploua !
    a inceput ciuruiala.
    sa traiti bine, pe unde puteti !

    toate se trag de la ungureanu...:)
    poate ca frunzalata se vedea pm dupa boc.
    ...era urmatorul in linia de comanda...
  • -1 (3 voturi)    
    Vai Vai Vai (Marţi, 27 martie 2012, 17:07)

    evoque [utilizator]

    Propaganda pdl rezista. Pana acum cand era vorba de traseism politic mergeau pe burta, acu' incepe sa se ingroase gluma.
    Pana acu' era bine pentru pdl cand lua de la altii si cand basecu a acceptat hoarda unpr-ista cu seful mafiei personale a lui nastase in frunte.
    Grea lovitura pentru pdl, urat lucru pentru politica romaneasca atata timp cat nu interzice asemenea "transferuri"
  • -1 (1 vot)    
    vasalica (Marţi, 27 martie 2012, 17:24)

    ionica hotzeanu [anonim]

    stai, nu vorbi, ca te convinge si pe tine !
  • -2 (4 voturi)    
    Inapoi la democratie (Marţi, 27 martie 2012, 17:28)

    GH [anonim]

    E normal ce se intampla cu PDL, un partid fara identitate ideologica dintotdeauna. E normal acum: avem 2 partide mari si late, PNL pe dreapta si PSD pe stanga. Inapoi la democratie!
  • +2 (2 voturi)    
    aoleo, ce taraboi, (Marţi, 27 martie 2012, 18:01)

    ispirescu [anonim]

    "frunza verde, un gunoi !" :)
  • +2 (2 voturi)    
    Legatura (Marţi, 27 martie 2012, 18:02)

    alex [anonim]

    Sa aibe legatura ca MRU a refuzat sa le dea bani (pomeni) de la buget, in cazul asta lupta ptr binele propriu sa fie reales, sa-si vada in continuare de "tarisoara" lui
  • +2 (2 voturi)    
    tradare ordinara (Marţi, 27 martie 2012, 18:10)

    serban [anonim]

    mah.... si nu-ti vine sa ii prinzi la colt si sa-i impusti?
  • +1 (3 voturi)    
    O veste buna (Marţi, 27 martie 2012, 18:11)

    Trojan.H [utilizator]

    E foarte bine ca pleaca frunza-verde. Oricum era de tip USL. PDL rulz!
  • +1 (1 vot)    
    Tradator (Miercuri, 28 martie 2012, 12:04)

    lucian [anonim]

    Frunzaverde nu se poate numi un adevarat politician datorita faptului ca isi tradeaza partidul pentru interese personale .
    Plus de asta are si foarte multe dosare ,iar mutarea lui in USL este strategica ca sa scape de drumuirle la DNA .
  • +1 (1 vot)    
    COMPORTAMENT DE CURVA POLITICA (Miercuri, 28 martie 2012, 12:13)

    paolalaan [utilizator]

    asta e adevarul ! insa usl nu va castiga decat daca toata romania s-a caldarit de cap!
  • 0 (0 voturi)    
    PDL se desfinteaza (Miercuri, 28 martie 2012, 15:40)

    jesperkids [anonim]

    Usor Usor o sa plece toti oameni de baza si o sa ramana numai marionetele si slugile basesciane boc,udrea,anastase
  • 0 (0 voturi)    
    desteptare . (Miercuri, 28 martie 2012, 15:53)

    Bebita [anonim]

    eeee inca un om care se trezeste totusi in timp util ca ar trebui sa paraseasca "tabara" PDL-lista , felicitari pt decizie , sper totusi sa nu dezamageasca pe cei din PNL .
  • 0 (0 voturi)    
    dute tare (Miercuri, 28 martie 2012, 17:19)

    popalie@yahoo.ro [anonim]

    Cu cateva luni inainte de campanie frunzulita a vazut ca nu ii ies socotelile la caras severin cu pdl si ce a zis las ca ma duc la usl unde are sa castige mandatul si sa intre in clubul baroniilor de PSD. Cred ca e bine sa vedem cu totii ca nici in USL nu e marea cu sarea si nici nu o sa ne aduca lapte si miere cum incearca sa ne arunce in ochi la TV tot timpul.
  • 0 (0 voturi)    
    Tradator (Miercuri, 28 martie 2012, 17:28)

    Mircione [anonim]

    Se pare ca interesele personale au fost mai presus. Tradator... urmatoare tinta... cetatenii din Caras-Severin :D
  • 0 (0 voturi)    
    baron local (Miercuri, 28 martie 2012, 19:03)

    Titan [anonim]

    A demisionat, pentru a se intoarce in cuibul baronilor locali din PSD(USL), dar de DNA tot nu va scapa.
  • 0 (0 voturi)    
    BV (Miercuri, 28 martie 2012, 19:05)

    miha [anonim]

    Da a inceput retragerea rup usile la sediile PNL
  • 0 (0 voturi)    
    foarte bine!!! (Miercuri, 28 martie 2012, 19:47)

    unguru [anonim]

    A facut un lucru bun din punctu meu de vedere.
    Sa speram ca macar in SENAT se vor misca treburile inspre bine.Cam fuge lumea din PDL, de ce oare?
  • 0 (0 voturi)    
    . (Miercuri, 28 martie 2012, 19:55)

    crina [anonim]

    o mare pierdere pentru pdl plecarea lui frunzaverde din pdl, si foarte multi au ramas suprinsi de plecarea lui, toti spun ca nu este un lucur bun si asa este, daca deja multi incep sa plece,
  • 0 (0 voturi)    
    ahhh (Miercuri, 28 martie 2012, 20:52)

    Vasi [anonim]

    Foarte curajos domnul Frunzaverde…Ma bucur ca a facut acest pas .. vor mai fii si altii .. sunt multi in PDL care nu se mai regasesc in acest partid corupt si urat de popor
  • 0 (0 voturi)    
    Demisie PDL (Miercuri, 28 martie 2012, 21:06)

    Vlad A. [anonim]

    Ce nu înțeleg fanaticii din PDL este că un partid care alunecă pe panta dezintegrării nu mai poate fi oprit din cădere, la fel ca și efectul de domino care cuprinde rând pe rând zonele de putere portocalii din țară. Din acest punct de vedere, valul de dezmințiri despre cine (nu) mai pleacă din PDL alimentează cu succes suspiciunile că oamenii respectivi ar fi putut totuși să părăsească partidul aflat în derivă, doar de aceea se vorbește despre ei…
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 28 martie 2012, 21:33)

    alexx [anonim]

    Eu m-am saturat de comentarii de genul: " sunt mai multi in PDL care vor face asta" ....asta e deja un cliseu
  • 0 (0 voturi)    
    daadsadsdas (Miercuri, 28 martie 2012, 22:01)

    anndrei [anonim]

    Din pacate , aceasta demisie a lui Frunzaverde vine in prag de alegeri , intr-un moment deloc inspirat pentru PDL. Cu toate aceastea , au destui oameni competenti care sa il inlocuiasca si sa duca mai departe greul din campania ce vine.
  • 0 (0 voturi)    
    a!!! (Miercuri, 28 martie 2012, 22:05)

    bogdan [anonim]

    Dl. Frunzaverde da dovada de o lasitate iesita din comun , sa nu mai zic de traseism politic. Din pacate , a dovedit ca nu poate suporta stresul premergator campaniei , daramite ce va urma dupa.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Miercuri, 28 martie 2012, 22:15)

    bebe [anonim]

    vai de mama lor...unde s-a ajuns....speram doar ca o sa fie bine....si ca vor face ceva bun pentru tara!!!
  • 0 (0 voturi)    
    asffsd (Miercuri, 28 martie 2012, 22:29)

    bibi [anonim]

    Aici se vede caracterul unor oameni , care stiu sa ramana sus doar cand merge bine , dar cand lucrurile merg mai greu sar imediat din barca. Urat din partea lui nu am ce spune mai mult
  • 0 (0 voturi)    
    asdads (Miercuri, 28 martie 2012, 22:32)

    brontozaur [anonim]

    Sobolanii fug primii , asa se spune. Dovada pura a faptului ca este un om fara caracter , la fel ca multi altii , este ca la primul semn de greu da bir cu fugitii. Un om politic ramane alaturi de partidul sau si la bine si la rau.
  • 0 (0 voturi)    
    dddda (Miercuri, 28 martie 2012, 22:55)

    bobobobo [utilizator]

    acest ''om'' frunzaverde stie decat sa tradeze si sa nu se uite in spate ceea ce ne da de inteles este ca nu poate sa fie corect
  • 0 (0 voturi)    
    THE END (Miercuri, 28 martie 2012, 23:03)

    Olimpicu [anonim]

    Pe Titanic orchestra a incetat sa cante! Scapa cine poate! Capitanul se scufunda cu vasul!
  • 0 (0 voturi)    
    inceputul unui sfarsit (Miercuri, 28 martie 2012, 23:25)

    Nae [anonim]

    decizia lui frunzaverde este una buna, din punctul meu de vedere, si-a dat seama ca partidul in care a stat atatia ani nu este cel mai bun, iar acum se apropie de finalul jocului
  • 0 (0 voturi)    
    asfsad (Joi, 29 martie 2012, 7:54)

    claudiu [anonim]

    USL-asii cred ca jublieaza acum de bucurie , dar stati voi linistiti in banca voastra. Trebuie mult mai mult decat atat sa se dezbine PDL si oricum nu o sa ajungeti voi la guvernare , asta nici in ruptul capului !
  • 0 (0 voturi)    
    ioasfsd (Joi, 29 martie 2012, 7:55)

    claudiu [anonim]

    Demisii pe diferite motive , manipulare la nivel inalt asa se cheama. Voi credeti ca Frunzaverde a plecat la PNL de bine ce merge partidul si de promisiunea unui viitor mai stralucit ca la PDL ? Nu poti face asta dupa atata timp , pur si simplu nu se preteaza
  • 0 (0 voturi)    
    sa fie primit! (Joi, 29 martie 2012, 11:35)

    Bianca [anonim]

    niciodata nu este prea tarziu! SFV sa fie primit, si sa puna serios umarul la debarcarea lui Basescu! Altceva nu i-as cere...
  • 0 (0 voturi)    
    curiozitate (Joi, 29 martie 2012, 16:59)

    Adriana [anonim]

    sunt curioasa...daca nu va iesi cine trebuie se intoarce innapoi?:))
  • 0 (0 voturi)    
    PDL - un partid vulnerabil (Vineri, 30 martie 2012, 11:45)

    ZeroAbsolutPunct Ro [anonim]

    PDL este un partid vulnerabil, fara coloana vertebrala, iar putinii oameni de valoare pe care ii mai are acest partid se simt incorsetati si vor sa plece. Asistam la inceputul unei disolutii masive a PDL
  • 0 (0 voturi)    
    asta e (Joi, 5 aprilie 2012, 14:29)

    romanulbv [utilizator]

    La urma urmei era de asteptat ca unul din greii partidului sa zica stop. Nu se poate continua cu astfel de partide fara ideologie.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri