Premierul cere taierea cheltuielilor pentru deplasari externe, targurile in strainatate, constructia de sali de sport si piscine / Udrea: Borbely si Blaga au inceput bazinele. Eu nu inot nici macar la Vila Lac 1

de Corina Ionel     HotNews.ro
Marţi, 6 martie 2012, 12:47 Economie | Finanţe


Prim-ministrul Mihai Razvan Ungureanu a cerut ministrilor sa taie din cheltuielile pregatite pentru deplasari externe, unele actiuni de promovare in strainatate si proiecte precum constructia de sali de sport, dupa ce, luni seara, seful Guvernului a precizat ca fondurile rezervate diferitelor proiecte, precum constructia de piscine, vor fi reorientate, aratand ca el nu are o mare "apetenta" pentru piscine sapate in diferite localitati, pentru ca Romania nu este "o tara de inotatori", relateaza Mediafax. Fostul ministru Elena Udrea a reactionat la criticile premierului aratand ca initiatorii programului au fost Borbely si Blaga si ca nici ea nu are apetenta pentru piscine, "nici macar de la Vila Lac 1", pentru ca nu inoata.

"Prim-ministrul Mihai Razvan Ungureanu i-a atentionat marti pe ministri ca trebuie sa reduca totalul cheltuielilor si le-a cerut sa taie din banii pregatiti sa fie alocati pentru deplasari si actiuni de promovare in strainatate", precum targuri si expozitii, au declarat surse oficiale pentru agentia de presa citata. Solicitarile premierului au fost transmise atat Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, cat si altor institutii.

In cazul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, premierul a cerut si reducerea cheltuielilor cu salile de sport dupa ce luni seara, intr-o emisiune a postului public de televiziune, seful Guvernului a afirmat ca fondurile ministerelor rezervate diferitelor proiecte, precum constructia de piscine, vor fi reorientate catre alte programe, aratand ca el nu are o mare "apetenta" pentru piscine sapate in diferite localitati, deoarece Romania nu este "o tara de inotatori".

"Eu nu cred ca suntem o tara de inotatori, am mai putina apetenta pentru piscine care sunt sapate in fiecare localitate din Romania", a spus Ungureanu, anuntand ca vor fi reduse cheltuielile la ministerele care administreaza "portiuni mari" din banul public, precum Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Ministerul Transporturilor.

Fostul ministru al Dezvoltarii Regionale si Turismului si actual vicepresedinte PDL, Elena Udrea, a declarat pentru Mediafax ca premierul s-a referit, probabil, la Laszlo Borbely si Vasile Blaga, ministrii in mandatul carora a inceput programul constructiei de bazine de inot, si a precizat ca nici ea nu are "apetente" pentru piscine in toata tara, "nici macar pentru cea de la Lacul 1", cu atat mai mult cu cat, spre deosebire chiar si de premier, ea nu inoata.

"Cred ca a fost o figura de stil, deoarece nu exista la nivelul Guvernului un program de construit piscine la tara. Daca este vorba despre bazinele de inot de la CNI, probabil ca Mihai Razvan Ungureanu s-a referit la Laszlo Borbely si Vasile Blaga, ministrii in timpul carora a inceput acest program, eu continuand finantarea doar a unora dintre proiectele in derulare, pentru ca stoparea lor insemna irosirea banilor publici deja platiti. Ii dau dreptate lui Mihai Razvan Ungureanu, nici eu nu am apetente pentru piscine in toata tara, nici macar pentru cea de la Lacul 1, cu atat mai mult cu cat eu, spre deosebire chiar si de actualul prim-ministru, nu inot", a declarat Elena Udrea.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3957 vizualizari

  • +11 (21 voturi)    
    Bravo (Marţi, 6 martie 2012, 13:07)

    1kr1 [anonim]

    Imi place cum gandeste baiatul.Se vede ca e alta Liga, mult peste politicianul obosit...
  • -3 (15 voturi)    
    sportul de masa (Marţi, 6 martie 2012, 13:10)

    PedaGogu [utilizator]

    Din nou o atitudine de "ingropare" a sportului pentru oamenii de rand... inotul este unul din sporturile ce "lucreaza" tot corpul, in comparatie cu altele. Si ne mai miram cum copiii devin dependenti de computere. Ce sa faca cand ploua/ninge etc.? Probabil s-a gandit ca suntem o tara de fotbaliatori pe canapea.
    • -1 (15 voturi)    
      dispretul sedentarilor (Marţi, 6 martie 2012, 13:19)

      calin [anonim] i-a raspuns lui PedaGogu

      EXACT. Cat dispret. Inotul este unul din sporturile cele mai importante pentru sanatate si pentru copii. Afara, copii au programe obligatorii de inot la scoala. Dar asta esta prima reactie de convergenta a guvernului cu Tratatul fiscal.
      • +4 (6 voturi)    
        Corect (Marţi, 6 martie 2012, 13:48)

        george [anonim] i-a raspuns lui calin

        S-au facut zeci de piscine in comune care nu au nici apa curenta - si deci nu pot fi folosite. La acest gen de piscine s-a referit MRU.
        Cat o priveste pe D-na Udrea, nici nu o suspectam ca le-a facut ca sa inoate ea (vad ca declara ca ea nici nu inoata, deci..), o suspectam ca doar a facut cadouri la firme de partid.
        • +6 (10 voturi)    
          incorect (Marţi, 6 martie 2012, 14:44)

          ding [utilizator] i-a raspuns lui george

          Daca intr-adevar doar asta a vrut sa transmita MRU, atunci nu era cazul sa adauge "eu nu cred ca suntem o tara de inotatori", discreditand astfel acest sport benefic organismului. Mai mult chiar, faptul ca nu suntem o tara de inotatori este un argument pro pentru a construi mai multe bazine de inot in tara si a promova acest sport (eroare de logica).
          Deasemenea, problema a fost pusa gresita si in ceea ce priveste "apetentele" lui MRU. Oare asta trebuie sa criteriul pentru a decide destinatiile de investitii ale guvernului? "Apetenta" primului ministru?

          Neinspirata interventia lui MRU.
          • +1 (1 vot)    
            subscriu celor spuse de tine (Marţi, 6 martie 2012, 23:27)

            pisica de apa [anonim] i-a raspuns lui ding

            nici eu nu inteleg ce are cu inotul..:( Foarte rau ca nu suntem o "tara de inotatori"..cat despre cat de des se duce udrea la inot, sau daca inoata sau nu, chiar nu ma intereseaza...Sper sa schieze...
        • +2 (2 voturi)    
          nedumerit? (Marţi, 6 martie 2012, 16:16)

          curios [anonim] i-a raspuns lui george

          A. tu erai cel ce urla ca X, competitor olimpic nu are bazin unde sa innoate? B. tu erai cel ce zicea ca nu exista bazin de sarituri in apa? C. instructorul au de partid stie sa numere? macar pe degete? Cate bazine (de la 1945 incoace) exista in total in RO? Ia fa-mi o lista de CINCI piscine comunale !!! daca nu esti in stare, te numesti cumva mincinos?
    • +8 (12 voturi)    
      Cum sa rastalmaesti ? (Marţi, 6 martie 2012, 13:23)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui PedaGogu

      Asta a inteles Gogu . Premierul a vorbit despre administrarea responsabila a banului publc . In situatia noastra , nu piscinele , fantanile muzicale , focurile de artificii , terenurile de fotbal in panta sunt prioritare .
      • +2 (2 voturi)    
        cine rastalmaceste? (Marţi, 6 martie 2012, 15:33)

        PedaGogu [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

        MRU s-a referit explicit la deplasari in strainatate de aiurea (total de acord cu el) si la piscine, nu la fantani arteziene, artificii si alte prostii. Nu a spus sa se analizeze oportunitatea de a construi piscine (sau terenuri de sport etc.), ci ca "nu suntem tara de inotatori". Asa este - suntem o tara de "sportivi" care se uita la televizor, de copii obezi campioni la Playstation etc. Ca idee, oare stie ca in Iasi nu exista o piscina ca lumea, macar de 25m? Educatia (si aici intra si sportul) ar trebu sa fie prioritati.
    • +7 (13 voturi)    
      Absolut de acord (Marţi, 6 martie 2012, 14:04)

      RazTaz [utilizator] i-a raspuns lui PedaGogu

      Inotul e unul dintre cele mai frumoase sporturi. Mi se pare ca dimpotriva, ar trebui sa exista nu una, ci mai mult piscine in toate localitatatile cu peste 20.000 de locuitori.

      Nu sintem o tara de inotatori, Nu sintem nici o tara de muncitori. Nu sintem o tara de oameni care recicleaza. Sau de oameni care parcheaza corect. De fapt, daca ne gandim bine... nu sintem o tara de... mai nimic relvant.
    • -1 (1 vot)    
      Gogule... (Marţi, 6 martie 2012, 18:09)

      Criza [anonim] i-a raspuns lui PedaGogu

      ...ai firma de constructii si ti-a taiat Ungureanu macaroana? Bine ti-a facut!
      Primul ministru are perfecta dreptate: banii trebuie investiti in active care aduc profit iar nu in bazine de inot la Cucuietii din Deal, pentru cele 7 babe si 3 mosnegi care au mai ramas in sat...
  • +7 (7 voturi)    
    analiza (Marţi, 6 martie 2012, 13:16)

    analist [anonim]

    Dl premier pare bine intentionat chiar daca masurile anuntate par usor fortate. Ca recomandare este de dorit constituirea unui grup pe langa PM, din specialisti pe diferitele domenii, care sa se ocupe de schimbarea persoanelor ineficiente din deconcentrate. Pas cu pas, masura va duce la insanatosirea mediului economic. Target: crestere electorala pe termen mediu si lung
  • +6 (6 voturi)    
    Incepe razboiul (cu) Traian? :) (Marţi, 6 martie 2012, 13:17)

    aura [anonim]

    Ce treaba are Elena cu Vila Lac 1? Pare o sageata aruncata in piscina prezidentului.
    Bine ca am aflat ca investitiile inepte nu-i apartin, probabil nici blocarea fondurilor europene nu i datoreaza.

    Cu astfel de declaratii EU se ingroapa politic tot mai adinc. RIP.
  • +2 (6 voturi)    
    cauza si efectul (Marţi, 6 martie 2012, 13:27)

    alexandru paul [anonim]

    romania nu e o tara de inotatori pentru ca oamenii nu au unde sa inoate.
  • +7 (9 voturi)    
    piscinele (Marţi, 6 martie 2012, 13:29)

    eu [anonim]

    sunt necesare, dar arondate scolilor. Astfel nu ne-am transforma intr-o natie de bolnavi asistati sociali.
  • +6 (10 voturi)    
    In Germania (Marţi, 6 martie 2012, 13:30)

    neamtu [anonim]

    priunde poti petrece o zi la piscina publica care are absolut toate dotarile, cu numai 3 euro pe zi. La noi fara 20 de Euro/zi nu te apropii... Rusine
  • +4 (6 voturi)    
    Tupeul fantastic (Marţi, 6 martie 2012, 14:02)

    catalin_mattei [utilizator]

    tupeu fantastic pe Udrea... cu aceste apucaturi de pitzi de Dorobanti PDL Bucuresti are sanse minime de a depasi USL-ul.. se vede ca E Udrea seamana mai mult cu Becali cu care face echipa pt Bucuresti decat cu oamenii de valoare din partidul domniei sale.
    • +3 (3 voturi)    
      a zis ca nu innoata nici macar la vila lac 1 (Marţi, 6 martie 2012, 14:46)

      d [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      normal ca nu innoata, ca e apa curata si ei nu ai place sa innoate decit in ape....''tulburi'' !!!!!
  • +2 (4 voturi)    
    targuri expozitii vs misiuni economice (Marţi, 6 martie 2012, 14:09)

    Mica [anonim]

    As sugera nu miscorarea fondurilor alocate pentru actiuni de promovare a exportatorilor in targuri si expozitii ci mai degraba realocarea fondurilor destinate misiunilor economice catre targuri si expozitii. Misiunile economice ( de cele mai multe ori cu caracter multisectorial ) sunt mai degraba prilej de turism pentru oficiali mai numerosi decat firmele din delegatie. Spre deosebire , targurile si expozitiile permit contacte specializate . Sa-i amintim dlui prim ministru , care nu provine din sfera economica ca principalul motor in ultimii ani l-a reprezentat totusi exportul si ca atare trebuie sustinut.
  • +2 (4 voturi)    
    piscine (Marţi, 6 martie 2012, 14:15)

    ciprian [anonim]

    Sa nu uitam totusi ca inca suntem in criza si ca abia in cativa ani o sa ne fie mai bine. Acum nu trebuie sa ne hazardam si sa fim iresponsabili.
  • 0 (4 voturi)    
    presiune (Marţi, 6 martie 2012, 14:18)

    adolf [anonim]

    Premierul asta zice ca nu are nici o presiune politica in spate. Om fi noi o tara de retardati ca si cultura politica, dar unul caruia i-au fost impusi toti ministrii s-o lase mai moale cu prosteala!
  • +1 (3 voturi)    
    f bine (Marţi, 6 martie 2012, 14:23)

    Alecu Alexandru [anonim]

    Acesta este un bun inceput in administrarea banii statului de catre premier....acesta este un inceput bun !
  • +2 (4 voturi)    
    Da telegondolele ? (Marţi, 6 martie 2012, 14:33)

    Mai mult de un neuron [utilizator]

    Da telegondolele- o fi folositoare ?
    • +2 (2 voturi)    
      e (Marţi, 6 martie 2012, 14:58)

      r [anonim] i-a raspuns lui Mai mult de un neuron

      strazile sint aglomerate,metroul este plin, normal ca tre sa facem telegondole sa ajungem la munca!!! peste 2-3 ani nici astea n-or sa mai fie bune si o sa infiinteze o linie aeriana de....F-16 !!!! vechi!!!! cu asta o sa mergem la munca dar numai dupa ce le repara si le face....''SAFE''. si voi va tot ca..ti pe voi ca romania merge in jos!!!! nu intelegeti voi ...comunistilor,felul in care gindesc politicienii romani,dar cind o sa mergeti la munca cu 3 MACH,ce-o sa va mai placa....!!!!! asta era planul secret al romaniei si a trebuit sa-l dezvalui!!! din cauza asta nu au vrut sa faca cu germania,austria,franta,ungaria trenul de mare viteza !!!! ce ne trebuie acest tren, cind noi o sa ne dam cu F-16 la munca!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Foarte OK` (Marţi, 6 martie 2012, 15:57)

    popalie [anonim]

    Ungureanu are dreptate si cred ca e primul premier care are taria sa spuna lucrurilor pe nume dar nu cred ca sa referit la Udrea , exact cum a zis si ea sunt proiecte incepute de multi ani numai ca au trebuit sa stea la rand pt finantare .
  • -1 (1 vot)    
    ..... (Marţi, 6 martie 2012, 16:09)

    Marinela [anonim]

    e un bun inceput ! e bine ca ia atitudine si se impune ... cu siguranta micile intelegeri cu Elena Udrea nu sunt deloc importante !!!
  • +1 (1 vot)    
    De acord (Marţi, 6 martie 2012, 16:27)

    ioan [anonim]

    Ca taie si constructia de parcuri la sate unde nu e nevoie de asa ceva , in schimb e nevoie de curatenie pe rauri, pe paraie si pe strazi !
  • +1 (1 vot)    
    Trebuia stimulata economia prin orice mijloace (Marţi, 6 martie 2012, 16:50)

    bomberman [anonim]

    Avem nevoie atat de bazine de innot cat si de sali de sport, trebuie sa continuam proiectele incepute, singura modalitate prin care se poate stimula economia. Se vor creea noi locuri de munca si impozite paltite catre stat si de ce nu cand vine vorba si de fonduri europene… 
  • 0 (0 voturi)    
    da-i inainte mandru pionier ... (Marţi, 6 martie 2012, 16:56)

    surveyor [anonim]

    de scoli si spitale scapam cat de curand .bila neagra la `inotatori` si sportivi de tot felul . la joystick cu voi . bine ca nu s-a luat de carciumi si biserici , sa avem unde socializa in campaniile electorale . ca acolo se produc voturi , nu la trambulina ...
  • 0 (0 voturi)    
    ---- (Marţi, 6 martie 2012, 18:10)

    valciar [anonim]

    Nu cred ca Ungureanu a atacat-o pe Udrea pt ca datorita banilor adusi de la UE de ea am avut crestere economica
    si cateva zeci de mii de locuri de munca datorita ei.
  • +1 (1 vot)    
    Bazinele de inot si salile de sport sant o investu (Marţi, 6 martie 2012, 18:11)

    mucenic [utilizator]

    1. Inotul iti pune in activitate intregul organism. Are avantajul ca il poti practica pana la adanci batraneti. Nu streseaza incheieturile ca alergarea, nu te expune la accidente. Daca bazinul este acoperit poti inota tot timpul anului. Este o investitie care produce bani, exceptand elevii si pensionarii toata lumea plateste!
    2. Salile de sport sant polivalente. Ajuta nu numai la practicarea sportului dar produce si bani: se pot organiza conferinte, nunti, banchete, expozitii. Fara indoiala amplasarea si marimea lor depinde de un studiu de fezabilitate.
    • 0 (0 voturi)    
      q (Miercuri, 7 martie 2012, 1:24)

      f [anonim] i-a raspuns lui mucenic

      ai dreptate !!! dar de ce sa construiasca bazine si sali ,cind tu dai din coate in fiecare zi ca sa razbesti,cind tu alergi non stop dupa bani ca sa ai cu ce sa-ti hranesti familia, adica oricum '' a-ti pui in activitate intregul organism'' si ai si avantajul sa faci asta.....nu pina la adinci batrineti,ca oricum nu mai prinzi pensia !!!! si te intreb omeneste la ce ti-s bune bazinele si salile......
  • 0 (0 voturi)    
    Securistul se razvrateste ? (Marţi, 6 martie 2012, 18:58)

    dezamagitul [utilizator]

    Praf in ochi multimii si un subiect de ros , dupa ce au mancat o gramada de bani cu tot felul de prostii ,piete , sali de sport , bazine doua trei randuri de borduri una in spatele celeilalte , vezi n cazuri numai in brasov ,acum zice ca le taie ratia .
    Dar domnul securist spune ce masuri ia impotriva vinovatilor . Sobolanii fug primii si acum dau vina unii pe altii, udrea pe borbely si blaga , care mai urmeaza.
    Se scufunda corabia ?
  • +1 (1 vot)    
    ----- (Marţi, 6 martie 2012, 19:38)

    lelicar [anonim]

    Ungureanu cred ca nu s-a facut bine inteles si nu cred ca a atacat-o pe Udrea , pt ca ea a adus cei mai multi bani,
    de la uniunea europeana si datorita ei am avut crestere economica :)
    • -1 (1 vot)    
      Bate saua sa priceapa iapa (Marţi, 6 martie 2012, 23:24)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui lelicar

      De unde a adus bani ,de acasa, Numai in Brasov a cheltuit o groaza de bani pe tot felul de prostioare , sa vedem daca nu trebuie sa ii dam inapoi. Si daca nu se simtea vizata de ce a sarit ca arsa .
      Iarta-i doamne.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by