VIDEO Crin Antonescu: L-am rugat pe dl. Ponta sa vorbeasca in Parlament in numele USL, dar nu ne potrivim stilistic cu noul suflu al domniei sale care ii ia de noi pe membrii Guvernului Ungureanu. Apelul meu catre PSD e sa nu uite ca ne batem cu regimul Basescu * M-am vazut cu Ponta, Daniel Constantin si Dan Voiculescu, la sediul Grivco

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 9 februarie 2012, 16:12 Actualitate | Politic


Crin Antonescu
Foto: Agerpres
Crin Antonescu a facut joi un apel la unitatea USL, declarind ca, desi nu s-a simtit reprezentat de "noul suflu al lui Victor Ponta, care ii ia de noi pe membrii Guvernului Ungureanu", are incredere ca PSD va continua alaturi de PNL si PC "razboiul impotriva regimului Basescu". Crin Antonescu a trimis citeva sageti la adresa lui Victor Ponta, spunind ca "ne putem juca de-a cum am vorbi noi daca am fi in Parlamentul Angliei" - o aluzie la discursul echilibrat si neutru al sefului PSD de la sedinta Parlamentului in care s-a votat investirea Guvernului Ungureanu. Antonescu a confirmat ca s-a intalnit joi cu Ponta si Daniel Constantin la sediul Grivco, unde a fost prezent si Dan Voiculescu.

Crin Antonescu a facut aceste declaratii la finalul unei sedinte informale a conducerii PNL, sedinta convocata dupa ce Victor Ponta a sustinut in Parlament un discurs mai degraba impaciuitor la adresa noului Guvern.

Ulterior, Victor Ponta a remis presei doua comunicate, scrise intr-un limbaj mai dur decit cel utilizat in Parlament, in care anunta ca USL a demarat procedurile de contestare la Curtea Constitutionala a procedurilor prin care Guvernul Ungureanu a fost investit in functie.

Declaratiile lui Crin Antonescu:

- PNL a initiat impreuna cu partenerii sai constituirea USL. Este un proiect pe care PNL il dezvolta cu toata buna credinta si toata convingerea ca este un proiect necesar societatii romanesti si este un proiect castigator.

- USL s-a format pentru a lupta impotriva lui Basescu si pentru a indeparta, pe cale democratica, regimul Basescu.

-  PNL a spus clar, asa cum a spus si USL, ca guvernul investit astazi este nelegitim. Este nereprezentativ si nu reprezinta o solutie la marile probleme ale Romaniei.

- Guvernul Ungureanu este nereprezentativ, chiar mai nereprezentativ decit guvernul Boc la investire.

- Guvernul Ungureanu a trecut cu 4 sau 5 voturi dintre care 3 ale unor oameni condamnati penal definitiv.

- Este o lucratura, o facatura a regimului Basescu, pentru a incerca sa evite sau macar sa amine confruntarea populara sau democratica la care cetatenii Romaniei au dreptul.

- Nici o forma de colaborare nu poate fi legitima cu acest guvern.

- Iata de ce parlamentarii PNL nu au participat la sedinta dedicata investirii.

- Alegerile anticipate ar fi fost solutia pentru criza politica.

- Guvernul acesta poate sa asume la nivel declarativ cele mai frumoase intentii. Nu cred ca ne permitem luxul de a fi naivi sau sa facem pe naivii.

- Romania nu are nevoie de declaratii frumoase, ci de o prezentare in fata alegatorilor, de un nou inceput, care nu poate fi azi cu votul a trei condamnati si cu o numaratoare facuta pe calculatoarele performante ale stim noi cui.

- USL are obligatia si misiunea de a reprezenta oamenii care nu pot fi pacaliti cu solutia prezentata azi, care nu pot vedea in premierul actual - intelectualul, seful de serviciu secret, fostul ministru de Externe - ci omul pe care Basescu il foloseste pentru a cistiga timp.

- Ne putem juca de-a cum am vorbi noi daca am fi in Parlamentul Angliei, daca am fi intr-un Parlament al Romaniei fara Traian Basescu si oamenii lui. Nu suntem in aceasta situatie.

- Acum e nevoie de toti cei care nu sint in solda lui Basescu si in solda institutiilor care il tin la putere pe Traian Basescu, nu sint in serviciul altcuiva decit al alegatorilor Romaniei.

- PNL este hotarat cu responsabilitate, cu fermitate, fara jumatati de masura, fara ezitari, sa isi faca datoria. Avem toata increderea ca partenerii nostri din USL gindesc la fel, simt la fel, sunt hotarati sa faca la fel.

- Apelul meu catre toti membrii PNL, catre partenerii nostri de alianta - in care avem deplina incredere - este de a nu uita nici o secunda cu cine ne batem, pentru cine ne batem si cu ce mijloace ne batem.

- Ne batem impotriva regimului Basescu, ne batem pentru oamenii din Romania, ne batem cu mijloace diplomatice.



Intrebare: V-a deranjat discursul lui Ponta?
Raspuns: Noi am hotarit ca nu participam la investirea acestui Guvern. Noi liberalii am decis sa nu participam deloc pentru ca, asa cum au construit acest guvern, adica singuri, asa sa si-l investeasca. Colegii din PSD si PC au fost de acord. Dl. Victor Ponta a considerat si e dreptul domniei sale ca ar fi mai bine sa mergem noi, presedintii partidelor in Parlament. Opinia noastra, a PNL, a fost sa nu mergem. L-am rugat pe dl. Ponta sa vorbeasca in numele USL. Nu am vorbit nici despre 15 conditii, nu ne potrivim stilistic cu noul suflu al domniei sale, prin care ii ia de noi, sau de buni, pe membrii Guvernului Ungureanu. Dar am vazut ca insusi dl. Ponta a facut niste precizari ulterioare si cred ca fondul pozitiei noastre politice ramane comun.

Invitatii platonice la dialog nu au sens in politica. Cu prilejul consultarilor de la Cotroceni, presedintele nu ne-a spus nici numele premierului desemnat, nici un element din programul acestuia.

Dupa ce a fost desemnat dl Ungureanu, nu a vrut sa aiba nici o discutie cu noi. E dreptul domniei sale.

Dincolo de litera legii, ramane fondul problemei. Acest guvern este, daca nu ma inseala memoria, primul guvern al Romaniei, investit in stilul acesta, nu de Parlament ci de un grup de oameni.

Intrebare: Veti ataca juridic investirea noului Guvern?
Raspuns: Da, au si fost incepute procedurile juridice.

Intrebare: V-ati intilnit azi la Grivco cu Ponta si Daniel Constantin?
Raspuns: Da, era o intilnire programata acolo, si am trecut ca s-o aminam. Am discutat foarte scurt. Avem o sumedenie de probleme practice, pentru ca sintem in an electoral.

Nu ne bazam relatia, activitatea, nici in PNL nici in USL, pe reprosuri. Important e sa mergem pe directia pe care ne-am angajat sa mergem, sa nu ne ratacim. Nu e vorba de reprosuri aici, pentru ca noi ne-am angajat intr-un razboi.

Intrebare: V-ati simtit reprezentat de discursul lui Victor Ponta?
Raspuns: Nu. Dar asta nu e deloc un motiv de disensiuni in USL. Sint, pina la urma, personalitati diverse. S-ar putea ca nici pe alti liberali sa nu-i fi reprezentat. Importanta e strategia politica. Si cred mai mult ca oricind ca USL are nevoie de unitate. Noi suntem intr-un razboi, suntem aliati, suntem umar la umar; intr-un razboi, cu aliatii tai esti camarad.

Daca, incepand de maine as vedea si ar vedea toti oamenii nemultumiti din tara ca ceva se schimba, nimeni nu ar zice ca nu e bine. Datoria noastra este sa vorbim in regimul posibil.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21701 vizualizari

  • +80 (90 voturi)    
    Papagalul (Joi, 9 februarie 2012, 16:14)

    Conbac [anonim]

    Fugi dom'le cu papagalul de aici!!!
    • +101 (107 voturi)    
      Asa arata viittorul presedinte mediator ? (Joi, 9 februarie 2012, 17:06)

      judex [anonim] i-a raspuns lui Conbac

      Din postura de potential candidat la presidentia tarii, Dl Antonescu ar fi trebuit sa ne demonstreze zilele astea capacitati de mediator, nu de gospodina pusa pe scandal. Dupa tonul agitat si razbunator, eu deduc ca dl Antonescu a inteles ca rolul sau politic s-a cam terminat si ceea ce mai poate spera acum este sa se transforme in bici si sa si plesneasca. Ma-ndoiesc ca o sa reuseasca.
      • +21 (25 voturi)    
        Crinut, Crinut, (Joi, 9 februarie 2012, 17:43)

        andrei [anonim] i-a raspuns lui judex

        Te-am vota dar tu ne ... dai salar micut! C-am asa ar zice unguru bulan!
      • +18 (18 voturi)    
        ca se le arate (Joi, 9 februarie 2012, 18:54)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui judex

        ar fi insemnat sa le posede, ceea ce nu e cazul! acum, de la aparitia primei fisuri in analele usl, s-ar putea sa aflam ceva mai mult
      • +24 (24 voturi)    
        sa se transforme in bici si sa si plesneasca (Joi, 9 februarie 2012, 20:03)

        Socrates [anonim] i-a raspuns lui judex

        Cu alte cuvinte sa faca rahatul bici, ca doar asta face el de obicei.

        Dar am o obiectie la caracterizarea ta.
        "Gospodina" implica o anumita seriozitate si calitati manageriale.
        Lui Antonescu parca is se potriveste mai bine eticheta de "tzatza".
        • +8 (8 voturi)    
          gospodina (Vineri, 10 februarie 2012, 9:11)

          UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

          am senzatia ca o sa cam ajunga ca Geoana in PSD
        • +4 (4 voturi)    
          gospodina (Vineri, 10 februarie 2012, 9:11)

          UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui Socrates

          am senzatia ca o sa cam ajunga ca Geoana in PSD
    • +42 (44 voturi)    
      Da si? (Joi, 9 februarie 2012, 17:12)

      adriana [anonim] i-a raspuns lui Conbac

      Si ce ar fi rau sa va comportati ca in Parlamentul Angliei? Dimpotriva, aveti multe de invatat de la cea mai veche democratie din lume.
    • +57 (61 voturi)    
      parlament (Joi, 9 februarie 2012, 17:14)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui Conbac

      deci parlamentul angliei e unul ce merita respect iar cel al romaniei e o bataie de joc ! acum inteleg de ce antonescu chiuleste cu atata sarg ! interesant insa,ca indemnizatiile se iau ,iar "boborul" trebuie sa se considere "reprezentat". oare care e profilul psihologic al unui om care chiar se considera REPREZENTAT in parlament de antonescu ?
    • +34 (34 voturi)    
      Isteric si redus ! Seamană cu Vadim şi Becali! (Joi, 9 februarie 2012, 19:21)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Conbac

      Isteric si redus ! Seamană cu Vadim şi Becali !
      Numai că cei doi de mai sus sunt originali !
      Crin Alexandru Antonescu este mani-pulat de Felix Motanu !
      Mai durează puţin şi i se poate face Prohodu Partidului Naţional Liberal ! Odihnească-se în pace !
    • +8 (8 voturi)    
      Fifty-fifty (Vineri, 10 februarie 2012, 8:05)

      B.F. [anonim] i-a raspuns lui Conbac

      Problema nu este discursul lui Ponta ci fifty-fifty
      Pentru comparaţie iată care sunt rezultatele alegerilor din 2008
      Primari; PSD= 1138 PNL= 706
      Preşedinţi de consilii judeţene: PSD= 17 PNL=5
      Consilieri judeţeni: PSD=458 PNL=297
      Consilieri locali: PSD= 12137 PNL= 8529
  • +75 (85 voturi)    
    permite-mi sa te contrazic! (Joi, 9 februarie 2012, 16:15)

    dixit [utilizator]

    usl s-a format pentru ca membrii acestei dihanii politice sa junga din nou la ciolan...
    • +18 (18 voturi)    
      O unuiune pe banii lui Vantu,Neculae..... (Joi, 9 februarie 2012, 22:22)

      Manu de la Vrnacea [anonim] i-a raspuns lui dixit

      Ei sunt asa vocali ca nu ii intereseaza Romania, ei
      primesc bani multi de la oamenii care sunt cu piciorul in puscarie. Sunt sustinuti de mafioti si fratii de la rasarit. Au sarcina sa ingroape justitia si fac orce sa reuseasca. Obiceiuri bolsevicie,dar sarmani
      uiat ca traiesc in 2012, ca Romania noastra este in mana Europei si NATO, nu mai este in mana lor.
      Antonescu daca se destrama USL, devine omul ploii
      Neica Nimeni, Securiatate si comunistii il mai pot salva. Ii doresc sa se pocaiasca.
    • +10 (10 voturi)    
      si sa adaugi (Vineri, 10 februarie 2012, 8:35)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui dixit

      ca se confirma parerea multora ca in spatele multora dintre cei care protesteaza (auzi,pana si galeriile de fotbal-usor de adunat si platit) stau banii unora ca voiculescu ce au interese ca justitia sa-si faca treaba.
  • +63 (71 voturi)    
    a venit musca tzetze pe la el ? (Joi, 9 februarie 2012, 16:17)

    un domn [anonim]

    si a provocat convulsii intepandu l ? va dati seata ca in libertate acest patologic Guvide este mai nociv decat vadim X2 ? sincer nici camasa deforta nu ii ajunge, nici calmaent intravenos...nu poate concepep ca toata truda lui de somnambul de a ajunge la cotroceni...a ...adormit...
  • +70 (78 voturi)    
    MEDICAMENTE! (Joi, 9 februarie 2012, 16:19)

    saadsasd [anonim]

    Puneti-i niste ochelati mari si colorati, ca freza o are deja super-ciufulita!
    Ca sa stim clar ca e VADIM cel care vorbeste, ca tot ezitam sa acceptam asta
    • +51 (53 voturi)    
      Da! Da! (Joi, 9 februarie 2012, 17:26)

      LauraBalaura [utilizator] i-a raspuns lui saadsasd

      Incepe sa semene din ce in ce mai mult! Deci nu sunt singura care-i vede din ce in ce mai mult asemanarea cu Vadim... :)
  • +67 (73 voturi)    
    Oare ce o sa spuna Crin.... (Joi, 9 februarie 2012, 16:20)

    deno [anonim]

    Alegeri anticipate?

    Oare ce o sa mai spuna Crin dupa alegerile din toamna? Din nou alegeri anticipate.
  • +68 (72 voturi)    
    Sper ca PNL sa iasa din USL (Joi, 9 februarie 2012, 16:20)

    eugenrc [utilizator]

    Astfel vom vedea cat de benefic este Crin Antonescu pentru PNL.
    Sper ca domul Patriciu sa-si chieltuie averea la viitoarele alegeri si sa obtina acelasi profit ca de la magazinele MIC.
    Ar fi si un gest prin care ar da inapoi romanilor o parte din averea pe care a confiscat-o cu talent.
    • +7 (7 voturi)    
      eugen, (Vineri, 10 februarie 2012, 8:39)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui eugenrc

      cred ca PNL ,Antenescu si cei care l-au fortat in 2008 sa nu intre la guvernare isi dau acum (prea tarziu) ce prostie au facut.Au pierdut sansa de a fi printre cei care au corectat greselile PNL si au stabilizat tara ,dar si au dat ocazia UDMR sa-si continue santajul si sa se opuna modernizarii statului si nu numai.
  • +73 (75 voturi)    
    Buna lucratura face tara buna (Joi, 9 februarie 2012, 16:20)

    Buna lucratura face tara buna [anonim]

    Oricum e o buna lucratura cu care sunt de acord.

    Succes noului guvern Ungureanu!
    • +35 (37 voturi)    
      CAP -Crin Antonescu Presedinte (Joi, 9 februarie 2012, 17:20)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Buna lucratura face tara buna

      daca da al de jos sa se intimple asa, o sa ajungem unde meritam ca stam si ne uitam in gura unui turbat ca asta
  • +83 (89 voturi)    
    In sfirsit !!! (Joi, 9 februarie 2012, 16:21)

    Thor [anonim]

    S-a trezit si fuhreru` fara mustatza , galben ca lamaia si cu ochii de peste fiert !

    La arme , tavarishcii !! eheeeeee
    • +58 (60 voturi)    
      Imi aduce aminte de dezastrul de CTP (Joi, 9 februarie 2012, 16:56)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Thor

      Acum doua zile asa zisul 'canal obiectiv' Protv l-a invitat pe CTP la stirile de la ora 19 sa abereze si el despre politica. Si la fel CTP urla ca romanii vrea alegeri anticipate, ca dictatura etc etc.. a aberat aproape o ora de la 19 la 19.40!!

      multi descreierati in tara asta si gunoaie massmedia care le ofera spatiu sa urle, cand ei au nevoie doar de camasa de forta..
      • +34 (36 voturi)    
        CTP la ProTV (Joi, 9 februarie 2012, 18:39)

        blend-a-merde [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Eu zic ca Esca il invita pe CTP nu ca sa auda poporu' cum suna bashinile din corzile vocale ci ca sa o sperie pe-aia mica; nu prea vrea sa manance si-atunci ii zice ma-sa: Daca nu mananci tot il chem pe nenea ala incuruntat, cu fruntea cazuta pe nas de l-au respins aia la casting la "Scary movie" ca era prea urat si se scapa regizoru' pe el de frica.
  • +79 (83 voturi)    
    Antonescu se lupta cu Basescu. (Joi, 9 februarie 2012, 16:21)

    mircea [anonim]

    Dar isi bate joc tocmai de cei care il pot sprijini in actiunea lui-populatia romaniei,pentru-ca este atat de orbit de furie incat nu vede ca oamenii sunt intr-o situatie critica din cauza gerului si zapezii si nu exista un guvern care sa poata interveni.Asa ii pasa lui Antonescu de votanti.Orgliul lui prostesc are prioritate,populatia poate sa se duca dracului.Si crede Antonescu ca va fi vreodata presedintele romanilor,daca lui nu-i pasa de romani?
  • +45 (55 voturi)    
    Penibil (Joi, 9 februarie 2012, 16:22)

    vladf [anonim]

    Asta incepe sa miroasa a puscarie.
  • +61 (67 voturi)    
    ne lasi... (Joi, 9 februarie 2012, 16:22)

    traiang [utilizator]

    Hai ne lasi ! ca'' facatura si creatura '' mai penibila nu se poate Pe de alta parte e chiar f bine ca se da mereu in stamba sa priceapa tot romanul ce presedinte de tara vor alege
  • +71 (77 voturi)    
    I:Ce deosebire este intre Antonescu si Vadim? (Joi, 9 februarie 2012, 16:22)

    piktor [anonim]

    R: Nici una.

    Comentariu: Amandoi au spume la gura.
    • +31 (45 voturi)    
      Nu sunt de acord cu tine... (Joi, 9 februarie 2012, 16:48)

      Tribuna [anonim] i-a raspuns lui piktor

      Vadim este cult si nici n-a ramas repetent...
    • +24 (24 voturi)    
      O noua uniune?! (Joi, 9 februarie 2012, 17:36)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui piktor

      Ai dreptate! Ar putea forma:
      Uniunea Medical Viscerala.
    • +14 (16 voturi)    
      A/V (Joi, 9 februarie 2012, 17:45)

      Colette [anonim] i-a raspuns lui piktor

      Deosebirea consta in varsta
    • +15 (15 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 9 februarie 2012, 20:01)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui piktor

  • +70 (72 voturi)    
    Noi nu suntem naivi (Joi, 9 februarie 2012, 16:23)

    AK-47 [utilizator]

    Dar nici nu intelegem cu cine te mai certi tu acum ?
    A plecat Boc, asa cum ai cerut si a venit altul. Ce ai fi vrut, sa fie numit un penelist sau pesedist ca premier cand la ultimele alegeri au iesit invingatori pedelistii ?
    Asta e, astepti pana la alegeri cand ai sansa sa ajungi sus si sa pui pe cine vrei tu. Pana atunci, Basescu pune pe cine vrea el. Asa e legea, asa e constitutia tarii.
    Trezeste-te mai devreme de ora 14, marcheaza prezenta de 90% la locul de munca si ai sa vezi ca realitatea este cu totul alta.
  • +50 (52 voturi)    
    De ce vorbeste in numele USL-ului?!! (Joi, 9 februarie 2012, 16:24)

    Alt DAN [anonim]

    Daca copresedintele Ponta are un alt tip de discurs la investirea noului guvern de ce dl Antonescu mai vorbeste in numele USL-ului?!!
  • +70 (74 voturi)    
    Paranoia?? (Joi, 9 februarie 2012, 16:24)

    ge44 [utilizator]

    Cred ca dl Crin Antonescu dezvolta o paranoia in toata regula. Oare poporul roman nu s-a saturat de acest discurs bolnavicios? Dansul peste tot il vede pe Basescu pe post de bau-bau. Si cam atat.
  • +52 (54 voturi)    
    Intrebare (Joi, 9 februarie 2012, 16:24)

    Vizitiul [utilizator]

    Si ce este un muzeograf devenit subit "lider" de partid? O facatura cumva?
    • +30 (30 voturi)    
      Inca ceva (Joi, 9 februarie 2012, 17:19)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Sa fie clar, nu am nimic cu meseria de muzeograf sau cu cei ce practica aceasta meserie. Problemele incep cand un muzeograf se crede lider, ca daca ar fi un lider adevarat, nu ar fi nici o problema.
  • +45 (47 voturi)    
    Sa intelegem ....... (Joi, 9 februarie 2012, 16:24)

    Thor [anonim]

    ... din ce zbiara saltimbancul asta , ca domnul senator USL , Catlin Voicu , a votat guvernul ??

    Nu se poate , coane ! Tradare sa fie , da` s-o stim si noi , da-o dracu de treba , moncher!
    eheeee!

    p.s. Cred ca asta nu moare , cin o sa moara ........ decit de atac cerebral , am zis !
  • +48 (50 voturi)    
    Du-te ba.... (Joi, 9 februarie 2012, 16:25)

    daniel [anonim]

    Se pare ca s-a trezit mai tarziu azi si nu a auzit discursul pretenului de alianta Ponta,
  • +64 (68 voturi)    
    Nu ti/e rusine, magarule?! (Joi, 9 februarie 2012, 16:25)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    "USl s-a format pentru a lupta impotriva lui Basescu si pentru a indeparta pe cale democratica regimul Basescu" - cu minciuni sfruntate si cu manipulari grosolane, cu mnanifestanti platiti?
    " Guvernul Ungureanu este nereprezentativ, chiar mai nereprezentativ decit guvernul Boc" - serios? Ce spune Parlamentul care tocmai a validat acest guvern!?
    "Este o lucratura, o facatura a regimului Basescu, pentru a incerca sa amine confruntarea populara" - uita/te in oglinda la pranz cand te trezesti si vezi care este mai antipatic!
    "Alegerile anticipate ar fi fost solutia pentru criza politica" - visul tau erotic tocmai a fost... lichidat!
    Nenea Hitler, tu crezi ceea ce spui?!
    Tocmai ai fost... erased - vorba lui Schwartzenegger!
  • +59 (61 voturi)    
    Vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe (Joi, 9 februarie 2012, 16:25)

    Vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe [anonim]

    Antonescu= Vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe, vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe ,vorbe, vorbe, vorbe.
  • +61 (63 voturi)    
    balaceanca!!!!!!!! (Joi, 9 februarie 2012, 16:25)

    marian [anonim]

    doamne cata rautate poate avea omul asta in el....!o sa ajunga la balamuc.
    • +49 (51 voturi)    
      Sa ne feresca Cel de Sus (Joi, 9 februarie 2012, 16:49)

      master1257921742035 [utilizator] i-a raspuns lui marian

      Asta e mai rau ca Vadim !!!
      Acelas fel de a se exprima. Dar e treaba lui daca doreste ca PNL sa dispare sa continue tot asa si va ajunge in istorie cu partidul lui daca cei din PNL nu il schimba rapid. Toti suntem satui de sloganele: "Jos basescu" si acum "Jos Guvernul Ungureanu"
      La asta nu ii convine nimic, vrea presedinte. dar ganditiva oameni buni ce ne-ar astepta cu un asa paranoic ca presedinte???
      Feresca Sfantul.
  • +63 (65 voturi)    
    Crinulet ... (Joi, 9 februarie 2012, 16:26)

    giacson [anonim]

    Ai dovedit, inca o data, ca esti doar un papitoi, habarnist si puturos.
    Mai mult n-avem ce comenta.
  • +67 (69 voturi)    
    crinu-i crin si iara crin (Joi, 9 februarie 2012, 16:26)

    sageataalbastra [anonim]

    Ce sa te astepti de la Adormila decat "huo Basescu, huo servicile, huo guvernul, hai anticipatele, hai useleul"?

    Ceva masuri concrete, Crine, sau iar te-ai trezit (tarziu, ce-i drept) cu fata la cearsaf?
    • -20 (20 voturi)    
      raspuns sageata (Joi, 9 februarie 2012, 18:13)

      nel [anonim] i-a raspuns lui sageataalbastra

      Huo basescu huo guvernul huo serviciile.Asta e priveste bine basescu cel mare luptator impotriva comunismului ce primministru nea impus un criptokaghebist un securist,iar cei din guvern ce sa mai zici nimicuri,plevusca,caca.
      • +21 (21 voturi)    
        mai baietas! (Joi, 9 februarie 2012, 19:13)

        iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui nel

        blogul lui Mirciulica 4 idan 'spagatus este in alta parte,aici sunt oameni cu un IQ mai mare,decat toti telespectatorii vuvuzelelor,daca ai ceva concret scrie,sau mergi in piata,tocmai au trimis cei de la posturile tale favorite un car de reportaj,abia asteapta unul ca tine sa ajunga la o cota de piata de 3%,in mediul urban,cu o marja de eroare de 2%!
      • +13 (13 voturi)    
        nea impus? (Joi, 9 februarie 2012, 20:54)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui nel

        Bah, si tu ai drept de vot?
  • +55 (57 voturi)    
    disperare (Joi, 9 februarie 2012, 16:27)

    CALIN [anonim]

    din ce in ce mai disperat apelul tau...
  • +49 (51 voturi)    
    Un nou Vadim? (Joi, 9 februarie 2012, 16:27)

    fara nume [anonim]

    Pare ca acest discurs este scris de Vadim Tudor!
  • +54 (56 voturi)    
    antonescule (Joi, 9 februarie 2012, 16:27)

    sache [anonim]

    vezi ca au inceput astia sa-ti traga presul de sub picioare si tu habar n-ai
  • +49 (51 voturi)    
    crin (Joi, 9 februarie 2012, 16:27)

    irina [anonim]

    M-am saturat de CRIN!! si de abjectiile lui
  • +49 (51 voturi)    
    protestatari aia multi .. (Joi, 9 februarie 2012, 16:28)

    AdiGeorgescu1328518035517 [anonim]

    ii poti strange intr-o sala si sa le dai un ceai , :)) parca erau aproape toata tara , madam crina
  • +50 (54 voturi)    
    Parere (Joi, 9 februarie 2012, 16:28)

    Mokele [anonim]

    Discursul lui Ponta a avut mult mai multa consistenta. Crin pare ca a luat-o razna cu zbieretele astea. O fi Voiculescu chiar atat de furios de s-a pus trompetica Badea sa se rasteasca deja la Ponta ?
  • +45 (47 voturi)    
    Floricel (Joi, 9 februarie 2012, 16:28)

    MC [anonim]

    totusi nu-l scoate nimeni din priza pe Crinulet? sau sa-i faca un reset! sa mai schimbe discursul daca vrea sa convinga pe cineva!
    • +38 (40 voturi)    
      Stiam eu (Joi, 9 februarie 2012, 16:35)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui MC

      Stiam eu ca se va trezi pana la urma si va da o declaratie.
    • +31 (33 voturi)    
      Degeaba... (Joi, 9 februarie 2012, 16:42)

      cetateanul mentat [anonim] i-a raspuns lui MC

      Ăsta e mai ceva decât iepurașii Duracell!
      La luat și pe (a)micul CVT - eh, nu vorbește chiar așa de abject, dar compensează cu nivelul ridicat de spume.

      (părerea mea)
    • +27 (27 voturi)    
      interesul joaca fesul (Joi, 9 februarie 2012, 17:13)

      stef [anonim] i-a raspuns lui MC

      daca primeste bani ca urla, trebuie sa urle
  • +61 (63 voturi)    
    e bine! (Joi, 9 februarie 2012, 16:29)

    airamerica [utilizator]

    "USl s-a format pentru a lupta impotriva lui Basescu"
    E bine ca a facut lamurirea asta, pentru cei care mai credeau ca USL vrea prosperitate, stabilitate, democratie, etc!
    • +33 (37 voturi)    
      USL la nastere... (Joi, 9 februarie 2012, 16:49)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui airamerica

      Ma intreb ce o face pruncul asta de-l cheama USL cind tiranul o sa dispara , inevitabil la anul. CUm o sa isi mai justifice existenta? Ca un program serios pe puncte, obiective si masuri clare nu am auzit decit huooo basescu. Guvernam numai cu huooo basescu?
      Te-ai trezit degeaba azi, crine, mai degraba discursul lui ponta a fost demn de luat in seama, pe el poate m-as gindi sa il votez. Vreau si un alt tip de opozitie, m-am saturat de huooo astia dinaintea noastra.
      Cu anticipatele doar in pentru ca interesu vreunui partid o cere... cum ramine ca in 2009 cind voia basescu anticipate si nu voia pnl? Ce e diferit acu fata de atunci? Stam si respectam regula pin la capat...
  • +48 (50 voturi)    
    Neavenit (Joi, 9 februarie 2012, 16:29)

    daniel2111p [utilizator]

    Ce neavenit avem nefericirea sa conduca una din fortele politice principale din Romania. De ce sa nu avem un discurs ca in Parlamentul Angliei? De ce sa nu folosim fiecare ocazie pentru un discurs civilizat care sa ne ocazia sa ne concentram pe solutii si nu pe injurii? Poti sa fii ferm si hotarat in ceea ce spui fara sa recurgi la atitudine de bataus si limbaj necioplit.
  • +48 (50 voturi)    
    Vai de PNL! (Joi, 9 februarie 2012, 16:29)

    Vali [anonim]

    Aberant discurs. Stie cineva cati membri mai are bietul partid PNL?
    • +12 (12 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 9 februarie 2012, 20:04)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui Vali

  • +39 (41 voturi)    
    Antenescu = Noul Vadim (Joi, 9 februarie 2012, 16:30)

    kata [anonim]

    Crin esti penibil... atat am de zis... Confruntarea populara o sa fie tot anul acesta. Cu oameni de genul Nastase (condamnat la puscarie!!!) in coalitie nu cred ca poti vorbi tocmai tu de un nou inceput.
    • +39 (41 voturi)    
      PNL a disparut de facto (Joi, 9 februarie 2012, 16:35)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui kata

      PNL nu mai exista de ceva vreme ca partid de drepata. acum nu mai exista deloc..
    • +46 (48 voturi)    
      Din seria 'Geoana: am fost la Vantu' (Joi, 9 februarie 2012, 16:37)

      Voiculescu, sef al PNL [anonim] i-a raspuns lui kata

      Antonescu: nu ma simt reprezentat de noul discurs la domnului Ponta.

      Antonescu: da, am fost azi la GRIVCO, m-am intalnit si cu domnul Voiculescu, am discutat chestiuni organizatorice.

      Antonescu: noi suntem in razboi.

      Liderul PNL a incercat sa nu mai dea impresia de isteric si discurs incoerent, dar a continuat sa faca multe gesturi si a parut uneori ca deviaza de la subiect, cu glume ciudate si expresii de genul 'nu nu avem nevoie sa vorbim civilizat, nu suntem in M. Britanie'.

      Destul de patetic, a evitat cat a putut sa comenteze ceva despre Ponta.
  • +51 (53 voturi)    
    IRECUPERABIL !!!!! (Joi, 9 februarie 2012, 16:31)

    Gabriela [anonim]

    Doamne fereste omul asta este intr-adevar bolnav psihic. Ascult cum bate campii si nu imi vine sa cred ce spune ....auzi `` tara lui Basescu `` . Este clar ....nu mai are nici o scapare este IRECUPERABIL ......
  • +38 (40 voturi)    
    vorbe goale... (Joi, 9 februarie 2012, 16:32)

    popcorn monta [utilizator]

    nu zice nimic,doar latra...dezamagitor,nu zice nimic nou...
  • +29 (31 voturi)    
    am nevoie de o traducere (Joi, 9 februarie 2012, 16:33)

    cristi [anonim]

    ce inseamna:

    "Nu ne potrivim stilistic cu nou al domniei sale care ii ia de noi pe mebrii Guvernului Ungureanu."
  • +38 (40 voturi)    
    ne batem (Joi, 9 februarie 2012, 16:33)

    ciuche [anonim]

    Pisi ,trezeste-te, al doilea razboi mondial s-a terminat de 66 de ani.Toti japonezii din insule s-au predat.Asa ca ia tata un diazepam si lasa-ne dracului!
  • +54 (56 voturi)    
    Stimate domnule Antonescu.... (Joi, 9 februarie 2012, 16:34)

    Andrei [anonim]

    Inca odata imi intariti convingerea ca sunteti o persoana paranoica si complexata. Si ca aveti nevoie urgenta de un tratament specializat intr-o institutie de boli mintale. Pe de alta parte imi intariti convingerea ca pe linga problemele medicale, intelectul dumneavoastra nu poate mai mult decit a ramine intr-o bucla inchisa a ideilor, la fel cum o placa zgiriata de patefon repeta acelasi mesaj pina la epuizare. Mereu acelasi discurs disructiv, lipsit de bun simt si de orice urma de inteligenta, fara continut si mai ales fara solutii. Alegerile anticipate nu sunt o solutie. Ele sunt o consecinta a unei situatii. Situatie pe care dumneavoastra contiunati sa o propagati in spatiu public fara ca ea sa existe de fapt decit in imaginarul dumneavoastra. Eu stiu un lucru simplu. Cind 2 oameni iti spun ca esti beat, chiar daca nu ai baut nimic te duci si te culci. Incercati sa cititi putin presa internationala, ce mai spriu unii si altii pe aici, sa il ascultati putin pe dl. Isarescu si veti constata cu stupare ca mesajul dumneavoastra nu are deloc fundament au continut. Va doresc multa sanatate (mintala) domnule Antonescu! Doamne ajuta!
  • +33 (35 voturi)    
    Crin-Ponta (Joi, 9 februarie 2012, 16:34)

    lrh [utilizator]

    Acum se vede si mai tare diferenta dintre istericul Crin si Ponta, care poate da dovada ca stie sa fie om politic. Probabil Crin este o piatra de moara atarnata de gatul lui Ponta. Crin seamna din ce in ce mai mult cu Corneliu Vadim Tudor. Antenele s-au grabit repede sa il critice pe Ponta. Se lasa oare Ponta intimidat?
  • +34 (36 voturi)    
    E nelegitim? (Joi, 9 februarie 2012, 16:34)

    Ciao [anonim]

    Putem considera guvernul ca fiind nelegitim pentru ca nu l-au votat securistii lui Felix? Este intr-adevar o mare pierdere!!! Crinut, ai grija tata sa nu-ti fie scos dosarul de la naftalina caci daca la scoala nu te duceai cand erai profesor la tara, din ceva trebuia sa-ti castigi si tu banutii! In plus cum dracului de ai putut repeta 2 ani fara sa fi exmatriculat pe vremea comunistilor? Sau aveai scutiri "speciale"?
  • +34 (36 voturi)    
    .............................. (Joi, 9 februarie 2012, 16:34)

    Luigi [anonim]

    ...crinutzule, poate n-ai realizat, dar, iti spun eu::::ESTI TERMINAT...ai avut sansa ta, dar, asa cum bine stim, ai adormit pe ea....usl-ul se va rupe...psd-ul se va salva, dar tu, la halul in care ai adus pnl-ul, doar o minune il mai poate redresa...singuri in alegeri, doar intre voi va veti vota...soarta taranistilor o veti avea... multumeste-i lui felix si srs pentru asta...va facut BASESCU de comanda cu miscarea asta...nici in cele mai negre vise ale tale nu te-ai fi asteptat la asta... iti inteleg svarcoleala...dar, un psihiatru te poate ajuta... incearca, nu te rusina...;-)
  • +21 (23 voturi)    
    Bla, bla, bla...si dai si lupta...., dar: (Joi, 9 februarie 2012, 16:35)

    Marian C. [anonim]

    Ala micu, ala micu (danut, cel cu canapeaua), ce zice?
  • +24 (26 voturi)    
    Brrr, auziti aici: (Joi, 9 februarie 2012, 16:35)

    AlisCuPar [utilizator]

    Crin Antonescu: L-am rugat pe dl. Ponta sa vorbeasca in Parlament numele USL, dar nu am vorbit nici despre 15 conditii. Nu ne potrivim stilistic cu nou al domniei sale care ii ia de noi pe mebrii Guvernului Ungureanu. Dar am vazut ca insusi dl Ponta a facut niste precizari ulterioare.
    Cineva e dereglat tare de tot.
  • +30 (32 voturi)    
    CA si parlamentul britanic (Joi, 9 februarie 2012, 16:35)

    pensionar [anonim]

    .!!!!.... individul a luat-o rau razna!
    auziti ce declara "viitorul pres al Romaniei"...;Guvernul Ungureanu aprobat de oameni condamnati penal definitiv !
    Ma intreb,prietenii din familia liberala a parlamentu -luiUE mai pot rezista sa sprijine un asemenea individ ?
  • +24 (26 voturi)    
    cata incoerenta (Joi, 9 februarie 2012, 16:38)

    DutaEmile1321287471625 [anonim]

    L-am ascultat pe A3 facand bulbuci la gura. Acelas discurs plat si incoerent ca intotdeauna. Crin a ajuns la capatul mosorului si nu poate mai mult, Sper pentru viitorul PNL sa poata sa-l debarce la timp. Din pacate pana la alegeri toti vor astepta sa li se repartizeze colegii sigure si nu zice nimeni nimic. Dupa aia incepe hora.
  • +27 (29 voturi)    
    intrebare (Joi, 9 februarie 2012, 16:39)

    aricipogonici [utilizator]

    intrebare: ati fost la grifco sa vorbici cu voiculesc?
    respuns: da, insa era programat, sa discutam despre alegeri locale, ba bla bla....
    Pe cine crezi antenescule ca mai pacalesti? Nici macar pe tonta nu-l mai poti pacali...
  • +22 (24 voturi)    
    si chiar am vrut si cred ca si voi (Joi, 9 februarie 2012, 16:39)

    mihai [anonim]

    Sa urmaresc discursul lui pana la capat, dar atat de plictisitor era ca n-am rezistat. Ca un disc de vinil pe care acul s-a blocat si reproduce aceleasi sunete iarasi...si iarasi...si iarasi....
  • +12 (16 voturi)    
    stim bine (Joi, 9 februarie 2012, 16:41)

    kin3zu78 [utilizator]

    pt ce va bateti toti : pt o bucata cat mai mare din ciolan , din pacate. Eu personal v-as impusca pe toti politicienii, a-si da afara puzderia de bugetari care freaca duda pe salarii bunicele fara sa aiba nimic de facut , a-si da afara toti politistii si procurorii care nu isi fac treaba , si a-si baga la inchisoare toti judecatorii care judeca stramb si taraganeaza procesele cu zecile de ani. Dar din pacate trebuie sa ma trezesc din vis , in tara asta asa ceva nu se va intampla in veci .
  • +25 (27 voturi)    
    reactii Antonescu (Joi, 9 februarie 2012, 16:43)

    mad [anonim]

    Omul asta (Crin) are mari probleme, Doamne fereste sa ajunga in functii de conducere in stat....asta este in stare sa faca mult rau.....sincer, are nevoie de ajutor!
  • +24 (26 voturi)    
    Vai de mama lui de liberal. (Joi, 9 februarie 2012, 16:43)

    sveik [anonim]

    Cand isi da seama papusa lui patriciu ca nu este decat un PAPAGAL?
    Probabil, niciodata!
  • +25 (27 voturi)    
    Micul vadim (Joi, 9 februarie 2012, 16:44)

    Moncat [anonim]

    Crinuta, ai facut ochi? Adevaru' ca e ora ta, cam 16:00. De ce vrei tu sa fii presedinte si nu premier? Nu cumva pentru ca sa nu faci nimic, pentru ca nu stii sa faci nimic? Ba da, tata, munca nu-i de tine. N-ai facut nimic toata viata, pampalaule, dar nimic. Ba da, ai ramas repetent doi ani si ai latrat in parlament...frate, asta da activitate. cum sa vrei tu sa fii ministru daca nu esti in stare de nimic? nu, tata, presedinte s-atunci sa vezi trai, grevist pe banu' public si fariseu ce esti.
  • +16 (18 voturi)    
    ce as fi facut (Joi, 9 februarie 2012, 16:44)

    un cetatean [anonim]

    In locul PSD-ului. As fi renuntat la asocierea cu animalute antipatice gen Antonesc, as fi dat credibilitate tinerilor competenti din partid, si as fi abordat o strategie electorala bazata pe planuri concrete, unde sa arat intr-un mod constructiv unde a gresit PDL si ce as face eu ca partid mai bine.
    Fiti siguri ca ar fi castigat alaegerile
  • +20 (22 voturi)    
    Neastamparatul Ponta! (Joi, 9 februarie 2012, 16:45)

    Farfuridy [anonim]

    Te pomenesti ca "taticu'" Antonescu i-a dat voie pustiului sa se duca la WC si asta neascultator s-a dus in sala si a mai si vorbit? Cu siguranta ca-l va lega de masa data viitoare. Logica spune asa: ne-am angajat sa-l dam jos pe Base si guvernul lui. Dar cum Base deocamdata reprezinta Romania inseamna ca USL-ul s-a angajat sa dea in jos Romania!!! Vadim trebuia si el el reinventat caci disparusera injuraturile si comportarea de badarani. Ponta, ai grija sa-ti umpli gura de scuipat o saptamana caci te va trimite "seful" sa-l scuipi pe Base caci altfel se supara atat el cat si unchiul Felix.
  • +18 (20 voturi)    
    .. (Joi, 9 februarie 2012, 16:47)

    alexx [anonim]

    Pe astia doi i-a lovit politica ! Li s-a imprimat in minte o singura idee: regim impotriva lui Basescu !!!! Pentru ei nu exista decat o directie , nu vad decat in fata ! restul nu mai conteaza ! Sa le dea cineva o trezire odata!
  • +29 (31 voturi)    
    I N C O R I G I B I L ! ! ! (Joi, 9 februarie 2012, 16:47)

    atoni [anonim]

    Antonescu, lasa-ne! Cu PSD nu votez, pe Voiculescu sa-l ia dracu', de fetzele astora din PDL m-am saturat dar ma obligi sa votez din nou cu ei. Duteeeee...
  • +27 (29 voturi)    
    Jirinovski (Joi, 9 februarie 2012, 16:50)

    vasile [anonim]

    Nenea Crin e un cretin :)
    Vede doar razboi, pentru el tot ce se intampla rau e din cauza lui Basescu. Nu are nici o viziune, nici o idee, decat sa il vada pe Basescu lasat la vatra inainte de termen. Parerea mea e ca Ponta e mult peste el, mult mai inteligent si abil. Si-a dat seama ca au pierdut valul cu anticipatele si a avut un discurs super coerent. Desi nu simpatizez politicile de stanga, cred ca PSD-ul, cu acest nou Ponta mult mai diplomat ar avea mai mult de castigat daca s-ar debarasa de VC Tudor versiunea 2. Si desi voi vota tot cu PDL pentru ca, pe langa greselile si ispitele iminente pe care le au in CV au luat si decizii corecte dar dureroase), chiar cred ca acest Crin trebuie scos din politica pe usa din dos, cum s-a intamplat si cu Vadim, pentru ca ne face tara de rusine si va transforma campania electorala dintr-o confruntare de idei intr-un circ bazat pe insulte.
  • +21 (23 voturi)    
    lol (Joi, 9 februarie 2012, 16:50)

    mihai [anonim]

    Ciumpalacii in tara asta, nu sunt oamenii nemultimuiti, ci cei asemeni lui, Crin - exponentul rasei. E atat de penibil ca ma amuza. Inainte ma enervam cat vedeam cat r**t mananca pe la TV. Acum ma incearca sentimente de mila combinate cu amuzament. Un fel de "stand-up comedy" second hand
  • -25 (27 voturi)    
    O zice bine Antonescu (Joi, 9 februarie 2012, 16:53)

    Pedelikul ca Limbrikul [anonim]

    E un avertisment pentru Ponta.
    Ori il scuipa pe Basescu ori il pupa in .... .
    Cale de mijloc nu poate fi.

    Bravo Antonescu, esti singurul care reprezinti interesele celor care au demonstrat si demonstraza inca in strada.

    Jos Basescu si clica portocalie !
    • +11 (11 voturi)    
      te doare capul rau a? (Joi, 9 februarie 2012, 17:59)

      unnene [utilizator] i-a raspuns lui Pedelikul ca Limbrikul

      o idee ai si tu si aia se zbate sa iasa :)) du-te ba la balaceanca
    • +8 (8 voturi)    
      Aha , deci Patriciu sponsorizeaza (Joi, 9 februarie 2012, 19:23)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Pedelikul ca Limbrikul

      Ma gandeam eu ca aia din PSd sunt mai zgarciti.
    • +8 (8 voturi)    
      Esti singurul (Joi, 9 februarie 2012, 20:58)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Pedelikul ca Limbrikul

      care reprezinta interesele odihnitilor.
      Asa se zice.
      Tu esti tot ala de mai sus?
    • +1 (1 vot)    
      Luati-va adormitul, (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 11:23)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui Pedelikul ca Limbrikul

      si suta de protestatari platiti si plecati dracului acasa,lasati poiticianul Ponta sa-si salveze tara si nu pe securistii vostri!Ne-am saturat de gargara lui Antoanesi .USL ul a fost o greseala pentru PSD.Bine ca Ponta si-a deschis ochii la timp!
  • +23 (29 voturi)    
    Chilotescu (Joi, 9 februarie 2012, 16:53)

    Radu [anonim]

    sa ne facem ca suntem in parlamentul britanic....hic....aia au regina, nu mai pot deveni presedinte.

    razvratitii puteau sa intre intr-o sala...mai ieri toata Romania era in strada sa il dea jos pe Basescu

    ne-am intilnit la GRIVCO dar a fost asa, neasteptat, ca oricum eram chemat la ordine

    pnl-isti haideti va rog, faceti-i vint lui Antenescu, care a subordonat partidul lacheilor varanului
  • +10 (10 voturi)    
    Muzeograful se bate cu Basescu (Joi, 9 februarie 2012, 16:56)

    Vizitiul [utilizator]

    Ca la muzeu, nu gluma! :)
  • +24 (24 voturi)    
    PNL: Neputinta si confuzie (Joi, 9 februarie 2012, 17:00)

    Diana [anonim]

    Din tot discursul incoerent al d-lui Antonescu nu a respirat decat un singur lucru: neputinta unui partid astazi mic, PNL, de a se repozitiona ca lider al opozitiei, ca urmare a tradarii suferite din partea PSD-ului.
    Tot ce ii ramane de facut este sa ingaime in continuare, precum un prunc, cuvinte gen "alegeri anticipate"si altele din acestea, in care nici macar domnia sa nu crede si sa stea in contiunare la mila lui Ponta pentru ca numai multele voturi ale PSD-ului l-ar putea salva de la disparitia de pe scena politica
  • +28 (28 voturi)    
    deci... (Joi, 9 februarie 2012, 17:00)

    pepy [utilizator]

    PNL si USL ....dupa cum au declarat , sunt intr-un RAZBOI contra regimului Basesc ....deci acest razboi pentru ei inseamna multumirea poporului . Domnilor din aceste declaratii eu inteleg ca voi vreti doar detinerea puterii nu mai suportati ca Romania sa fie condusa de Basescu ,chiar daca masurile luate de el pe timp de criza sunt cele folosite in majoritatea tarilor europene....
  • +26 (26 voturi)    
    da (Joi, 9 februarie 2012, 17:02)

    gigi [anonim]

    guvidul asta mai vorbeste???? s-a trezit?
  • +24 (24 voturi)    
    dementa precoce (Joi, 9 februarie 2012, 17:04)

    albundy [anonim]

    Crin a capiat de tot saracul...
    Cine ne apara de dementul asta ??
  • +24 (24 voturi)    
    dece?? (Joi, 9 februarie 2012, 17:05)

    SIRIU [anonim]

    dece nu te duci sa prinzi pesti in delta la tulcea ca sa dovedesti ce poti????? hai baiete ca bati cimpii lui voiculescu--- rusinea rominiei..pentru cine te bati????? ___pai ___eu zic ca_ptr.___putere<ptr)_avere _etc__nici decum sa fie omului de rind mai bine----pasiii mincinosule..
  • +30 (32 voturi)    
    au rezovat la Grivco (Joi, 9 februarie 2012, 17:06)

    ned [anonim]

    au fost chemati la Grivco de catre tov.Voiculescu sa le stabileasca ce au de facut...asta e USL-ul...
  • +23 (25 voturi)    
    probleme in paradis? (Joi, 9 februarie 2012, 17:07)

    cris19 [utilizator]

    eu cred ca dl Antonescu ar trebui sa se lase de politica si sa se apuce de stand-up comedy - oricum rade o tara intreaga de el acum.

    "ne putem juca de-a cum am vorbi noi daca am fi in Parlamentul Angliei" - ce frumos ar fi daca si in parlamentul romaniei ar fi ca in parlamentul angliei - adica nici un loc gol la sedinte si parlamentarii puterii sa li se adreseze celor din opozitie cu "onorate coleg". dar inteleg ca tinta d-lui antonescu nu este un dialog civilizat si constructiv.
  • +20 (20 voturi)    
    cristian diaconescu (Joi, 9 februarie 2012, 17:10)

    atentie [anonim]

    Cristian Diaconescu, președintele de onoare al UNPR, l-a avertizat pe premierul Ungureanu să fie rezervat față de "superficialitatea declarației de afecțiune" pe care i-a făcut-o Ponta în disurul ținut azi în plenul Parlamentului.

    Citiţi mai mult: Guvernul Ungureanu, validat cu o declaraţie de dragoste făcută de Ponta în numele USL. Şedinţă de URGENŢĂ la PNL: "Avem o mică problemă cu Ponta"| VIDEO - Parlament > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/guvernul-lui-mihai-razvan-ungureanu-la-votul-parlamentului-live-text-965596.html#ixzz1ltiavPcK
    EVZ.ro
  • +18 (18 voturi)    
    USL la guvernare (Joi, 9 februarie 2012, 17:11)

    cboengiu1284466354445 [utilizator]

    „Romania a fost singura tara din UE care a aplicat o reducere a salariilor bugetarilor cu 25%, dar nicio alta tara din UE nu a inregistrat o crestere cu 120% a cheltuielilor publice cu personalul. Aceasta s-a suprapus cu un plus de 200.000 de noi bugetari. Guvernul a redus in vara anului 2010 salariile din sectorul public cu 25%, a crescut TVA de la 19% la 24% si a taiat cu 15% majoritatea ajutoarelor sociale, pentru a reduce deficitul bugetar” a declarat ieri, 08.02.2012, guvernatorul BNR, Mugur Isarescu.
    Guvernul USL din 2008 (PNL la guvernare si PSD + PC sprijin in parlament) au crescut in mod electoral toate cheltuielile sociale, lasand o buna parte, majorarile de salarii si de pensii din octombrie 2008, sa le plateasca guvernul de dupa alegeri, respectiv guvernele Boc. Cu cresterea din toamna lui 2008, bugetul asigurarilor sociale, echilibrat pana atunci, a fost adus in 2009 la un deficit de 30%.
    Au risipit miliarde de lei pe cheltuieli curente si de capital catre judetele, orasele si comunele proprii, lasand nu doar visteria goala, dar si datorii de ordinul a 5,4% din Produsul Intern Brut.
    Peste toate acestea s-a suprapus criza economica. Este de mirare cum, in aceste conditii, guvernele Boc au putut evita colapsul economic. Probabil ca acesta s-ar fi produs fara interventia FMI, CE, BM.
    PNL nu a acceptat nicio invitatie de a veni la guvernare alaturi de PDL. Stiau ce au lasat si ce va urma. Acum critica PDL ca au scazut in sondaje si nu pleaca de la guvernare. Dar ei au facut risipa, cedand santajului PSD + PC, cand aveau 18%, nu in sondaje, ci in parlament.
  • +13 (13 voturi)    
    Vai de capul si de zilele astuia (Joi, 9 februarie 2012, 17:13)

    vladf [anonim]

    Este irecuperabil, iar inversunarea lui nemotivata ne face sa ne gandim la penibil.
    Crina draga, vezi ca ti-a sunat ceasul, trebuie sa te culci.
  • +14 (14 voturi)    
    acolo la patron (Joi, 9 februarie 2012, 17:13)

    rochiri [utilizator]

    La patron la Voiculescu!
  • +26 (26 voturi)    
    Iar si iar si iar... (Joi, 9 februarie 2012, 17:17)

    ion [anonim]

    ok, ati avut o problema in coalitie, ceva nu a mers bine. lui Antonescu nu i-a placut discursul prea bleg al lui Ponta, etc etc etc

    E de inteles intr-o coalitie.

    Dar ce s-a intamplat imediat dupa aia?

    "Antonescu a confirmat ca s-a intalnit joi cu Ponta si Daniel Constantin la sediul Grivco, unde a fost prezent si Dan Voiculescu."

    Nu puteati sa va vedeti doar intre voi? La sediul unui partid?

    Iar Grivco? Iar Dan Voiculescu? Da cine $#$&^& e Dan Voiculescu asta? El face si desface tot in coalitia asta? Pai maine asta o sa faca si o sa desfaca totul in tara asta, daca ajungeti la putere.

    Baieti, tare imi e ca iar o luati in barba la toamna. Am eu o presimtire.
    • +14 (14 voturi)    
      speranta (Joi, 9 februarie 2012, 17:35)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui ion

      tu ai doar o presimtire.. eu am o speranta ca asa va fi

      astia nu au inteles o iota din democratie. au numai drepturi nu si obligatii, ca partid de opozitie. huo tot si toate ca de aia suntem opozitie.

      parlamentul are multe de facut in afara de a fi un circ continuu. mi-e sila de amaratul si mahnitul de crin ca si de sora lui mai mica poanta.

      ps> am scris intenstionat numele lor cu litere mici
    • -14 (14 voturi)    
      mai rasfirati... (Joi, 9 februarie 2012, 17:38)

      tania [anonim] i-a raspuns lui ion

      Mai rasfirati,fratilor! Cum mai dati navala!SUCCES USL!
    • -11 (11 voturi)    
      la grivco... (Joi, 9 februarie 2012, 18:26)

      laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui ion

      ca acolo nu-i asculta basescu...
      • +7 (9 voturi)    
        la grivco!! (Joi, 9 februarie 2012, 20:59)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

        Singurul loc turnatori-free din Romania si din Univers.
        • -4 (4 voturi)    
          pai? (Joi, 9 februarie 2012, 21:16)

          laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui ciupi 2

          avem securistul felix si securistul de anvers. numa ca unulare mai mult tupeu. acu vedem ca avem si un fost membru al cc al utc ca prim-ministru si fost spion sef...
  • +11 (11 voturi)    
    m-ai lasa si la altii (Joi, 9 februarie 2012, 17:19)

    adela [anonim]

    daca asta e regim,atunci erati impuscati de mult,stau si ma intreb de cand vorbesc toate panaramele in numele meu
  • +27 (27 voturi)    
    Parlamentul ANGLIEI??!! (Joi, 9 februarie 2012, 17:23)

    A.Pănoiu [anonim]

    Domnule profesor de istorie Antonescu, sunteţi aşa de sigur că ANGLIA are un Parlament propriu?! Sau vă referiţi, poate, la MAREA BRITANIE? Nu de alta, dar eu am învăţat la Istorie prin clasa a XI-a, la Engleză în tot liceul şi la Facultatea de Istorie prin anul al III-lea că Anglia este o parte a Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord... Cred că, având în vedere specializarea Dvs., ar fi trebuit să ştiţi că nu tot ce vorbeşte engleza rezidă în Anglia (apropos, pe lumea asta există şi un Commonwealth, dar mă tem că atingem o chestiune mult prea complicată...) şi că maniera civilizată a discuţiilor parlamentare britanice a caracterizat cândva şi Parlamentul României: aţi auzit cumva de nişte personaje numite P.P.Carp şi (între cei ai căror urmaşi vă pretindeţi a fi) Mihail Kogălniceanu şi Ion Brătianu?! Discursurile lor parlamentare au fost publicate...
    • 0 (0 voturi)    
      SCUZE (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 11:30)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui A.Pănoiu

      Tocmai de la acea lectie de istorie Antonescu a lipsit de la ora pe motiv ca nu s-a putut trezi.Deci ar avea o scuza ca nu era in tema!
  • +26 (26 voturi)    
    Buna dimineata tovarase profesor! (Joi, 9 februarie 2012, 17:28)

    dan [anonim]

    Cam matinal astazi, n-ati dormit bine? V-a suparat ulcerul?
    Oricum ati tinut o conferinta memorabila, combateti bine, n-am ce zice... Acum puteti fi sigur ca Bratienii se rasucesc in morminte precum berbecii la protap.
    Tot inainte, to'arasu'! Clasa muncitoare, taranimea, intreg poporu', va sustinem neconditionat! Sa purtati tarisoara noastra si politica romaneasca pe cele mai inalte culmi ale... ale ridicolului!
  • +22 (22 voturi)    
    Parlamentul Angliei (Joi, 9 februarie 2012, 17:33)

    io [anonim]

    Saracu' Antonescu, n-a vazut niciodata o dezbatere din Camera Comunelor...

    Pai oamenii aia nu s-or injura, dar se ataca si se lovesc sub centura, cu umor si stil, asa cum astia de la noi nici nu-si imagineaza. E circ de-a dreptul, dar e in limitele bunului simt.

    La noi insa, limbaj de lemn si lipsa de respect cat cuprinde...
  • +22 (22 voturi)    
    tatuca felix? (Joi, 9 februarie 2012, 17:33)

    unnene [utilizator]

    normal ca te-ai vazut cu felix ca v-a lovit disperarea, revolutia voastra platita se fasaie si nu va mai crede nimeni. papusarul si-a chemat papusile la Grivco sa le dea noi instructiuni. daca v-ati duce voi impreuna la dracu ar fi minunat. o sa va trimitem stati linistiti, moment in care veti zbiera ca iarasi v-a fraudat basescu, veti duce iar camioane de dovezi la curtea constitutionala stim, insa eu sper sa va rupeti gatul mai devreme de 2014 cand basescu tre sa plece. cum va suna MRU presedinte :))))
  • +23 (23 voturi)    
    Hitler: (Joi, 9 februarie 2012, 17:34)

    Marian C. [anonim]

    Domnilor de la HotNews.ro, schimbati, va implor, pagina de start, sau macar stergeti poza lui CA. Ma jigniti, ce naiba.
  • +22 (22 voturi)    
    Antonescu are o boala grava.Uita repede tot. (Joi, 9 februarie 2012, 17:35)

    mircea [anonim]

    Intai ,Antonescu ,a declarat ca Ponta a tinut discursul fara a se consulta,fapt confirmat si de Ponta.Acum Antonescu face gafe,cica la rugat pe Ponta sa vorbeasca in numele USL.Mai bine tacea si discuta despre vreme.Prostul.
  • +29 (29 voturi)    
    SOV, Voiculescu si prostia crasa a USL (Joi, 9 februarie 2012, 17:35)

    Denoro [utilizator]

    Geoana facea vizite de prietenie lui Sorin Ovidiu Vantu. Acum Antonescu face vizite la sediul uneia dintre firmele lui Voiculescu.
    Basescu acum o vreme acuza mereu ca opozitia actuala are "sediul" la Grivco. Sau ma rog, ceva in genul ala, Basescu se lega mereu ca astia din opozitie sunt sub talpa lui Voiculescu si era celebra acum putini ani numele asta de Grivco. Evident, opozitia actuala a negat o asemnea "prietenie" suspect de apropiata cu un om controversat, Voiculescu, rcunoscut oficial ca un turnator la securitate.
    Iar acum Antonescu declara nonsalant ca s-au intalnit cei "3 crai" de la USL cu Voiculescu tocmai la... Grivco! Practic ii da din greu apa la moara vorbelor lui Basescu de atunci. Care vorbe se vor reintoarce la alegerile din vara asta.... si nu va putea conteasta Antonescu, asa cum nici Geoana nu a putut contesta vizita nocturna la Vantu. Numai ca Geaoana nu a spus asta din proprie initiativa, pe cand Antonescu da.
    Vizita asta (si care sigur vor mai urma) la Grivco lui Voiculescu este pur si simplu dovada de... prostie crasa din partea USL-ului.
    • +15 (15 voturi)    
      Grivco si baietii destepti (Joi, 9 februarie 2012, 17:40)

      cboengiu1284466354445 [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

      Prin Grivco, USL se leaga si de baietii destepti, despre care vorbesc zilnic invitatii de la Antena 3 ca si cum ar fi ai puterii.
  • -11 (11 voturi)    
    executare amanata (Joi, 9 februarie 2012, 17:37)

    phoenix5 [anonim]

    discursul premierului la investitura a fost OK, sobru scurt si la obiect. poate ca trebuie intradevar sa i se dea o sansa acestui om, dar problema de fond ramine si nu o poate contesta nimeni..Tot acest show de 3 zile cu aceste caderi de capete politice respectiv sacrificarea si aducerea unor tineri in fata nu a avut decit scopul de a salva un presedinte detestat si urit de ceam mai mare oarte a poporului.
    Pe acest simplu adevar porneste cariera de prim ministru a domnului Ungureanu...A fost pus in fata doar sa salveze pe cineva, iar calitatiile urmeaza sa le demonstreze acum...E paradoxal de adevarat !
    • +14 (14 voturi)    
      Executare? (Joi, 9 februarie 2012, 19:18)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui phoenix5

      "Un presedinte detestat si urat de cea mai mare parte a poporului" ?!?
      Cred ca te referi la poporul de la GRIVCO sau te lasi manipulat jenant de usor!
  • +18 (18 voturi)    
    Antonescu a ramas in afara jocului ! (Joi, 9 februarie 2012, 17:38)

    adrian88000 [utilizator]

    E un personaj turbulent care devine tot mai clar un caz
    clinic din domeniul psihiatriei.
    Pacat ca va ingropa si PNL -ul. Probabil PNL va deveni ca si celalat partid istoric PNT-CD doar...istorie.
    • +1 (1 vot)    
      La Socola cu el, (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 11:33)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      daca intr-adevar este un caz clinic
  • +14 (14 voturi)    
    OFFF (Joi, 9 februarie 2012, 17:39)

    jorjikutz [anonim]

    Voi va ofticati ca a fost ales prim ministru tot un PDL-ist si acum va roadeti unghiile :)) si nu stiti cum sa mai injunghiati.Nu vroiati guvernul BOC,dar acum il preferati .Cine sa va mai inteleaga?!!
  • -8 (10 voturi)    
    meci amical (Joi, 9 februarie 2012, 17:39)

    El Condor [anonim]

    E clar : s-au intalnit cazarii din est ( opozitia ) cu evreii din vest ( puterea ) la o miuta pe teritoriul Romanicii . Balonul confectionat din carpe electorale mioritice .
  • +15 (15 voturi)    
    crinule (Joi, 9 februarie 2012, 17:40)

    dorel [anonim]

    crinule, daca asa crezi ca se face politica, te inseli amarnic, poti sa stai acasa, de facto, oricum esti mai mult pe acasa, dar fa-o oficial, ca sa nu mai iei salariul degeaba de la contribuabil, te-a trimis in parlament sa-ti faci treaba nu greva sau ce stiu eu, de aia s-au adoptat legi prin asumare, ca voi usl ati pus talpa tot timpul in adoptarea unor legi, prin absente, sau altceva, tu vrei doar alegeri anticipate, deci puterea cu orice pret, si numai vorbi in numele tarii, cei in strada sunt maximum 10 mii de oameni, esti doar penibil si umblii cu escrocherii politice invatate de la dan voiculescu, in ultimele zile ti-ai aratat arama, electoratul si-a dat seama cine esti, esti ca si pierdut pentru fotoliul de la cotoroceni
  • +18 (18 voturi)    
    CEL MAI CEL! (Joi, 9 februarie 2012, 17:42)

    niCOLE [anonim]

    I-as spune d-lui Antonescu, daca ar fi capabil sa inteleaga, faptul ca Romania nu are nevoie de un nou inceput, ci de o continuare. Am inceput ceva, in 89, iar apoi am luat-o de la capat ori de cate ori i s-a trezit unui nou lider setea de putere. Tocmai asta NU VREM, un nou inceput. Cat despre multele aberatii insirate, cum ar fi exemplul cu Parlamentul Angliei (!?), ce sa mai comentam!
  • +13 (13 voturi)    
    hmm (Joi, 9 februarie 2012, 17:45)

    curcubeu [anonim]

    poate Ponta s-a intalnit un pic cu Base.
    Crin, io zic sa fii mai atent!
    Nu de alta, insa e prea moale asa brusc si deodata.
    Ceva e putred in Danemarca, nu crezi Crinule?

    :)
    • +1 (1 vot)    
      Nu crezi Crinule? (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 11:38)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui curcubeu

      Striga-l mai tare,inca doarme !Sa caute alta solutie de combinatie pana nu ingroapa si PSD ul.Stim ca patronul lui ai cere sa apese mai tare pe pedala de aceea isi va frange gatul si nu vrem sa il traga pe Ponta dupa el!
  • +17 (17 voturi)    
    cine vrea anticipate ? (Joi, 9 februarie 2012, 17:46)

    george [anonim]

    Cine vrea alegeri anticipate ? Tot auzind despre asta, ti se induce ideea respectiva. Eu nu doresc alegeri anticipate !
  • +14 (14 voturi)    
    concluzie (Joi, 9 februarie 2012, 17:50)

    spaniolul [anonim]

    Buna ziua domnu Crin
    Nu ca este vreo insulta
    La matale cap putin
    Ca nici minte nu-i prea multa!
  • +12 (12 voturi)    
    al doilea geoana! (Joi, 9 februarie 2012, 17:52)

    SOV [anonim]

    mi s-a parut ca reporterul a fost al doilea base si antonescu al doilea geoana
    ha,ha,ha,
  • +14 (14 voturi)    
    Uite cum se stinge de tot cel mai vechi partid (Joi, 9 februarie 2012, 18:02)

    Andu [anonim]

    eu am votat PNL pana cand a aparut acest om in fruntea partidului. In momentul acela mi-am dat seama ca acest partid e plin de dobitoci care sunt de parere ca daca ai un mascarici pufos in varf o sa ajungi la putere. Felicitari Crin, tine-te de mana cu Vadim ca o sa ajungi la PE!
  • -2 (10 voturi)    
    Inca un golan care se crede si smecher! (Joi, 9 februarie 2012, 18:04)

    ines [anonim]

    Greu de crezut ca cele 96 de comentarii precedente sunt in exclusivitate opere alese ale postacilor partizani sau angajati cu norma intreaga ai SRI(activand cu stele sau cu ele acoperite..)!
    96 de comentarii,toate critice la adresa acestui Crin al PNL este un scor greu de inghitit chiar daca pe moment discursul scrasnit,plin de micimi golanesti si misto ieftin de parada(pana la urma este incrdibil cat de bine a copiat Crin tipul de discurs al marinarului) par a nu fi motiv de neliniste pentru opozitie;poate totusi se vor trezi din hibernare...
  • +8 (8 voturi)    
    :) (Joi, 9 februarie 2012, 18:08)

    owl [anonim]

    1. de ce se intalnesc la GRIVCO: eu cred ca acolo e singurul loc in care nu pot fi ascultati. Sper sa ma insel...

    2. Tradarea lui Branzovenescu cred ca a fost calculata. In loc sa se discute de noul guvern PDL, se duscuta de USL .

    Personal apreciez ambele miscari : PDL a renuntat la toti ministrii vechi = plus de imagine , USL e din nou in atentie prin aceasta miscare , fie si cu miros de despartire...

    Sa vedem ce va urma...
  • +12 (12 voturi)    
    victorie? (Joi, 9 februarie 2012, 18:14)

    ciuche [anonim]

    Cind sa-l doboare pe tiranul Basescu ajutat si de cei 14 demonstranti de la universitate, asta se repliaza si-i da lui Crin perversa.Acum aud ca se retrage sa continue lupta in munti la sanatoriul din Predeal.
  • +12 (12 voturi)    
    pt_chucky (Joi, 9 februarie 2012, 18:16)

    pt_chucky [anonim]

    ca sa crape putoarea de crin antonescu de ciuda

    http://blogs.fco.gov.uk/martinharris/2012/02/09/romania%E2%80%99s-first-oxford-pm/
  • +13 (13 voturi)    
    Nici nu a inceput guvernul (Joi, 9 februarie 2012, 18:21)

    Alex S [utilizator]

    Nici nu a inceput bine noul guvern, si domnul Antonescu spune deja ca e corupt. O fi ruda cu Nostradamus omul asta.
  • +17 (17 voturi)    
    Apel urgent! (Joi, 9 februarie 2012, 18:26)

    George [anonim]

    Sa faca cineva un apel la 112! Avem un nebun printre noi: Chiul Antenescu, pajul lui Felix. Oamenii intelepti ai acestei tari sper ca vor avea grija ca acest individ care manifesta o grava tulburare mintala nu va ajunge intr-o inalta demnitate in stat. Am speranta si ca aces ins sa nu mai ajunga in Parlament pentru ca a spoliat poporul roman de bani nemunciti.
  • +10 (12 voturi)    
    opozitia sa fie unita! (Joi, 9 februarie 2012, 18:37)

    dan zara [anonim]

    Am sa traduc mesajul distinsului domn Antonescu:
    nu vreau sa fiu singurul care latra,ne-am angajat sa
    o facem impreuna!
    Sper sa nu isi protejeze rarunchii.
  • -9 (9 voturi)    
    Lupta pentru distrugerea PNL-ului continua. (Joi, 9 februarie 2012, 18:39)

    ener [anonim]

    Dupa ce in ultimi 7 ani PNL-ul a dat, a propus sau i s-au luat prin metode baseniste, oameni care au participat la guvernare ,acum este lansata o noua ofensiva de distrugere a acestui partid.Cati din guvernantii ultimilor ani au legatura cu PNL-ul. Multi. Chiar si actualul prim.Atitudinea lipsita de tact a lui Crin ajuta cauza. PNL-ul risca sa ajunga un fel de Universitatea Craiova in politica.
  • -15 (15 voturi)    
    Antonescu ii va pune catusele lui Base (Joi, 9 februarie 2012, 18:45)

    gim [anonim]

    Veti vedea. Basescu e ultimul tiran pe care-l va mai vedea tara asta.
    • +11 (11 voturi)    
      Mai deschide si un dictionar (Joi, 9 februarie 2012, 19:32)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui gim

      Poate asa vei intelege ce insemna tiran.
    • +9 (9 voturi)    
      lui gim (Joi, 9 februarie 2012, 20:00)

      zoe [anonim] i-a raspuns lui gim

      mergi la doctor mai gim , ia medicamente si daca persista inchide tembelizorul .Daca persista , du-te la fete sau cumpara o funie.Si sapun. Alfel te auzim si pe tine cum te reversi peste vre-o stomaltoaca , la intamplare.
    • 0 (0 voturi)    
      Penultimul... (Vineri, 10 februarie 2012, 20:58)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui gim

      ...ha,ha,ha,ha....
    • +1 (1 vot)    
      Aveti dreptate, (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 11:50)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui gim

      daca cu cei 100 de sustinatori unii cu mutre de alcoolisti care il sustin in strada, cred contra plata ,ar ajunge pe postul ravnit de adevaratul turnator al securitatii{ Felix}.Insa ce te faci cu restul milioanelor de alegatori care nu doresc sa aiba presedinte pe acest slugoi platit sa destabilizeze ?
  • -13 (13 voturi)    
    /// (Joi, 9 februarie 2012, 18:49)

    Maria [anonim]

    Citesc comentarii trimise si ma crucesc;guvernul este ilegitim pentru ca l-au votat securistii basescieni;sunt aceiasi,doar ,usor mai spalati si ,ceva mai intelectuali.Nu exista orb mai mare decat acel care nu vrea sa vada;multi merg in linia de a-l critica pe Crin Antonescu,fara sa-i acorde beneficiul indoielii,in schimb pe cei care ne-au ruinat/vandut/ furat/umilit,continua sa-i crediteze ;prea multa bunavointa pt.eba,udrea,basescu&comp.Poporul roman merita ceva mai bun;conducatori mai aproape de sufletul si demnitatea lui.
    • +12 (12 voturi)    
      Si care sunt acei conducatori? (Joi, 9 februarie 2012, 19:31)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Maria

      Sa nu-mi spui ca uslasii pentru ca insemana ca esti rupta de realitate.
    • +12 (12 voturi)    
      da ,,USL.... (Joi, 9 februarie 2012, 19:33)

      iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      este legitima? este legitima aceasta mascarada creata de cei ce se opun la orice,este legitim sa iei salariu fara sa faci nimic,este legitim sa te intalnesti cu persoane care au un trecut dubios,fosti securisti,turnatori,mafioti care nu au muncit o zi in viata lor, doar au inselat ,au furat ,si acum ne invata cu cele 3 tv. ca acum e tiranie,saracie,ca revolutionarii facuti peste noapte au fost privilegiati de renta viagera,etc.!!!!,
    • +10 (10 voturi)    
      La stat, asa-i? (Joi, 9 februarie 2012, 21:04)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Te-ai plicti' de Soliter?
      =))
    • +8 (8 voturi)    
      da da (Vineri, 10 februarie 2012, 8:48)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      Maria, de cei ca tine imi este cumplit de frica. Jenant de usor de manipulat si cu IQ-ul unei nuci. Iti dau un sfat: ia cele 2 CV-uri, Ungureanu si Antenescu, citestele si incearca, fa un efort, si gandeste cu capul tau. Unu un corigent profesor de istorie, fara absolut nici o realizare inafara recordului de absente de la munca....Celalalt "cioplit" la cele mai prestigioase scoli din lume... Nu esti convinsa? Asculta CUM vorbeste Ungureanu si asculta-l pe dragutul de antenescu cu limba de lemn...Daca tot nu realizezi nimic...emigreaza!
      • -2 (2 voturi)    
        // (Vineri, 10 februarie 2012, 18:39)

        Maria [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

        Pai chiar am emigrat;nu-i vorba de CV ,ci de ticalosie,de vandut unora si altora; despre IQ,este discutabil;vad ce se-tampla cu alti emigranti,huliti,tratati cu dispret,fara aparare in fata dezastrului pt.ca autoritatile noastre sunt prea-ocupate cu furatul voturilor si propaganda pro-basescu;fiica-sa e o perfecta analfabeta si este europarlamentar;ti se pare corect?udrea,alta toapa si..ministreasa peste muulte ministere,importante( pana mai ieri),cu influiente si in ceea ce urmeaza;iar base? istet,diabolic,dar nu inteligent,nici cu scoala.L-ai intrebat de ce s-a instalat chiar in biroul lui ceausescu in palatul Cotroceni? Asta nu-ti spune nimic?Poti insulta ,cat cuprinde,pe cei ce nu coincid cu tine;asta nu inseamna ca chiar ai dreptate.
        • 0 (0 voturi)    
          pentru Maria (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 12:52)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Maria

          Zici ca ai emigrat si esti hulita si tratata cu dispret? Pantruca ai ales gresit tara de emigrare. Ia mergi mataluta in Coreea de Nord si vei vedea ca te vor primi cu flori in gara. Tu nu esti facuta sa traiesti intr-o tara normala pentruca ai o judecata anormala. Nu va potriviti !
      • 0 (0 voturi)    
        Unde sa emigreze ? (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 12:49)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        In ce tara se poate adapta? Cred ca va fi rejectata urgent daca alege tarile obisnuite pentru romani .
    • 0 (0 voturi)    
      Demnitate ? (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 12:46)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Maria

      TU nu ai demnitate. Cum de poti numi o majoritate a Parlamentului care a dat votul de investire pentru noul guvern drept "securisti basescieni" ? Dai dovada de rauatae si de lipsa de discernamant , dar ceri demnitate !
      Inceraca sa ai un comportament demn si vei fi tratata cu demnitate .
      Acum nu meriti !
  • +13 (13 voturi)    
    ... (Joi, 9 februarie 2012, 19:02)

    ax [anonim]

    Crin saracul n-ar putea vorbi in Parlamentul Angliei, poate eventual in franceza :) ...
  • +16 (16 voturi)    
    Stilistic (Joi, 9 februarie 2012, 19:04)

    alur [anonim]

    Antonescule, stilistic vorbind esti un cretin!!!
  • +15 (15 voturi)    
    Te-ai ars! (Joi, 9 februarie 2012, 19:06)

    Liviu [anonim]

    Domnule Antonescu, PNL e in pericol sa dispara, cu ajutorul dumneavoastra.
    Cred ca ar trebui sa va retrageti din politica.
  • +10 (10 voturi)    
    ? (Joi, 9 februarie 2012, 19:11)

    romul [anonim]

    esti penibil tovarase?
  • +9 (9 voturi)    
    era de asteptat! (Joi, 9 februarie 2012, 19:37)

    starchi [anonim]

    Inevitabilul s-a produs in zilele urmatoare vom asista la scindarea acestei uniuni iar fiecare va merge pe propriile principii care lipsesc cu de savarsire atat psd+pc cat si pnl. se stia ca Ponta nu va accepta postura de rezerva la prezidentialele si nici sa fie tot timpul trimbita lui antonescu. Este un moment la care nimeni nu se astepta acela ca Ponta sa schimbe oarecum tonul si indignarea de acum cateva zile, oare s-a resemnat ca va pierde??
  • +10 (10 voturi)    
    In sfarsit (Joi, 9 februarie 2012, 19:41)

    Serje [utilizator]

    Chuky scoate porumbelul : s-au intalnit la Grivco cei trei si Felix.
    Aici e problema : Felix vrea sa ajunga stapanul Romaniei prin cei trei si le porunceste ca la niste papusoaie.
    Dar uite ca Ponta si PSD par a spune altfel. Nu scoate Felix castanele din foc cu PSD-ul pe post de valet supus al dumnealui. Cel putin asa sper.
    Chuky lupta cu Basescu nu pentru romani ci pentru Felix. Felix il plateste regeste, urla pe antene, procesele ii stau pe crestet dar mai va pana sa piara chiar toata omenia din tara.
    Trebuie sa punem umarul serios pentru a nu ajunge sub haturile acestui diabolic nemernic Felix.
  • +12 (12 voturi)    
    absolvent de Oxford vs. repetent (Joi, 9 februarie 2012, 19:48)

    Radu [anonim]

    oamenii au vazut de la o posta diferenta. de aia e turbat ochi de peste.
  • +8 (8 voturi)    
    PNL TREZIREA !!!!!!!!! (Joi, 9 februarie 2012, 20:44)

    PNL TREZIREA !!!!!!!!! [anonim]

    Va rog, treziti-va toti cei ce va considerati LIBERALI !
    Cand ma gandesc la faptul ca acest individ a indepartat-o pe Mona Musca de exemplu, care era dincolo de greselile trecutului, mult peste colegii sai actuali parlamentari...
    Acest partid a fost condus de BRATIENI !
    unde naiba va este mintea ? auzi, joaca de-a parlamentul Angliei ... maaaare lider Dl Crin.
  • +9 (9 voturi)    
    fhd (Joi, 9 februarie 2012, 20:53)

    zeus [anonim]

    Desi imi pare rau pentru plecarea unui guvern competent, care a reformat foarte mult tare si care a avut curajul sa ia o serie de decizii grele, insa necesare, ma bucura acest suflu noul al executivului. Voi sustine intotdeauna tinerii si initiativele lor!
  • +2 (2 voturi)    
    fhd (Joi, 9 februarie 2012, 20:53)

    zeus [anonim]

    Desi imi pare rau pentru plecarea unui guvern competent, care a reformat foarte mult tare si care a avut curajul sa ia o serie de decizii grele, insa necesare, ma bucura acest suflu noul al executivului. Voi sustine intotdeauna tinerii si initiativele lor!
  • +6 (6 voturi)    
    Marinaru...si am prevestit... (Joi, 9 februarie 2012, 20:55)

    Costin1968 [utilizator]

    ...strange cercul...trece cu tancurile pe dambovita inghetata...generalul von p(a)ulus- crin si a sa armata a vi-a... sunt aproape incercuiti...adolf voiculescu ii ofera bastonul de maresal lui chucky pt a nu se preda...hemoragie in pnl...trec care la pdl, care la unpr...finalul precum in filmul "pisica alba, pisica neagra " ...maresalul ponta se sterge de rahat cu ...gasca...si-l intreaba pe lazaroiu ce sa faca...in tot acest timp psd-ul a fost condus de ...ion iliescu...
  • +8 (8 voturi)    
    USL - trebuie sa-si revizuiasca politica (Joi, 9 februarie 2012, 21:06)

    Andrei [anonim]

    1. Ponta a facut bine ca a venit si a rostit parerea lui
    2. a fost pt prima data cand vad un discurs din care intelegi ceva
    3. daca USL nu arata cetatenilor, care este planul lor de actiune, pot spune "Degeaba alearga dupa ciloan". Pana acum USL ne oferit vorbe goale.
    4. Dorim ca USL sa participe la dezbateriile din parlament. Din discutii si analize vor iesi proiecte bune.
    5. USL daca doreste sa guverneze, sa demonstreze ca sunt buni
    6. Daca Romania este unde este, sa nu uitam ca o contribuitie mare o au ei, cei de la PSD. Ei au vandut bogatia tarii. Acum plang.
    7. PSD/USL sa demonstreze ca sunt buni.
    8. Ponta a procedat foarte bine. Am vazut ce poate
    9. Ponta, daca va fi criticat in partid, cred ca va migra catre PDL
    10. Atentie, atentie, atentie USL;
    11. Nu sunt PDList.
    12. in acest moment m-am inscris in partidul "Cetateanul turmentat - eu cine votez?"
  • +8 (8 voturi)    
    Marfa ! (Joi, 9 februarie 2012, 21:07)

    scaraotzky [anonim]

    V-a tras-o Popey pana-n prasele. I-a spart pe Contra si Crina Adormescu
  • +10 (10 voturi)    
    Acest individ (Joi, 9 februarie 2012, 21:10)

    banateanul. [utilizator]

    ajunge in foarte scurt timp la cosul de gunoi al politici ROMANE !
    • +6 (6 voturi)    
      Dar sti prin ce (Vineri, 10 februarie 2012, 1:34)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

      imprejurare a ajuns el presedinte PNL-ului ?
      pe simplul motiv ca stie sa injure, si mai ales sal injure pe presedintele Basescu !
  • +7 (7 voturi)    
    off mai crinut (Joi, 9 februarie 2012, 22:22)

    andreeeaaaa [utilizator]

    Din postura de candidat la conducerea tari dl.Crin ar fi trebuit sa demonstreze zilele astea capacitati de mediator si sa numai fie atat de agitat cum a fost el .
  • +10 (10 voturi)    
    Unde? (Joi, 9 februarie 2012, 22:43)

    Eurobalauru [anonim]

    "M-am vazut cu Ponta, Daniel Constantin si Dan Voiculescu, la sediul Grivco "...
    Unde s-a văzut Crin cu Dan si Daniel? La sediul Grivco! Mai e unul care a pierdut alegerile după o vizita la un mogul. Cum nu avem alegeri încă, s-ar putea sa piardă șefia partidului.
  • +7 (7 voturi)    
    T (Vineri, 10 februarie 2012, 0:11)

    mariuca [anonim]

    Eram siguri 100% ca aici se va ajunge cu Ponta si Antonescu,nu aveau cum sa se inteleaga,fiecare isi urmareste interesele.Pacat ca faceau o pereche perfecta.Cum zice vorba aceea "ce se aseamana se aduna".
  • +7 (7 voturi)    
    Crin (Vineri, 10 februarie 2012, 6:48)

    cristian [anonim]

    Eu nu cred că Ponta s-a schimbat ci doar a simțit că un discurs de genul "chiorul... porcul... scroafa huoo! ... jos....", nu mai poate aduce nici-un beneficiu. Pentru Antonescu însă, discursul de tip vadimist este singurul prin care se poate remarca. Individ mediocru, incapabil de un efort consistent, cu o facultate făcută târîș-grăpiș, cu un parcurs profesional nul, fără să poată vorbi o limbă străină, se simte desigur complexat în fata unuia ca MRU. Așa că nu e de mirare că este în largul lui numai alături de grupările cele mai retrogade și mai antioccidentale din spațiul romanesc (Voiculescu, Iliescu, Voronin, VC Tudor...). Pentru visul lui prezidențial e bună și o Românie redusă la jumătate și vasalizată complet Rusiei. Ce ar face el ca președinte? Si-ar vedea de partidele de poker, de orele de somn și ar semna hârtiile pregătite de alții.
  • +3 (3 voturi)    
    Slab (Vineri, 10 februarie 2012, 8:04)

    Istvan [anonim]

    Foarte slab D-le Antonescu. Numai liberal nu santeti.
    Cu acest discurs fara idei pierdedi foarte mult.
  • +5 (5 voturi)    
    Dincolo de politica (Vineri, 10 februarie 2012, 8:11)

    dorin bretan [anonim]

    Ma ingrijoreaza micimea oamenilor din media . In ultimul an au dus slugarnicia la cote maxime. S-a distrus practic ideea de STIRE . Avem numai comentarii despre stiri . Parerea stapanilor media ne este bagata in urechi si ochi prin interpretarile demne de Oscar are ,, Stiristilor".
  • 0 (2 voturi)    
    dl.antonescu (Vineri, 10 februarie 2012, 8:32)

    itanhanga [anonim]

    Felicitari !
  • +2 (2 voturi)    
    ..... (Vineri, 10 februarie 2012, 9:52)

    luci [anonim]

    ponta ....nota 10. bravo !
  • +5 (5 voturi)    
    Pescarul din Delta (Vineri, 10 februarie 2012, 9:59)

    Invata Crinutz [anonim]

    ...bravo Victoras, adica se poate si intr-un mod civilizat, colegial. Mai greu este sa inteleaga opincarul ala din Delta, cu ochii de peste de atata alcool si nopti nedormite la poker. Mai vrea sa fie si presedinte. Ideal ar fi la o cooperativa pescareasca.
  • +5 (5 voturi)    
    Parlamentul Grivco (Vineri, 10 februarie 2012, 10:26)

    Mircea Talpos [utilizator]

    Mda, nu prea se pot confunda Grivco cu Parlamentul Angliei, decit daca il consideri pe Felix lord al Secu ! regina fiind, fireste, Cucuveaua !
  • +6 (6 voturi)    
    Crin cel furios (Vineri, 10 februarie 2012, 11:39)

    Daniel [anonim]

    L-am admirat candva pe Crin (prin anul 1993). De atunci a decazut in ochii mei. A distrus PNL prin ura lui viscerala fata de Basescu. Culmea urateniei lui s-a vazut cand si-a dat seama si el ca i se naruie orice vis de a ajunge presedinte de tara, poate doar de un ospiciu. Pana si Vadim s-a mai temperat.I-ati ascultat discursul lui Crin la Parlamentul european - cand s-a dus cu para?!
  • 0 (0 voturi)    
    eee alllo tov invatator (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 18:45)

    pui [anonim]

    sa te vad la alegeri ....sa ai soarta tov GEOANA......MIHAELA DRAGOSTEA MEA AM INVINS..........SAU FELIX DRAGOSTEA MEA.................
  • 0 (0 voturi)    
    Treziti-va fratilor comentatori (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 21:01)

    lazar [anonim]

    Viceversa
    Nu mai inteleg nimic toata lumea a sarit cu comentarile si l-au facut cu ou si otet pe saracul crinut. Unul a dat cu bata in balta alde ponta care unde a scuipat ieri astazi linge iar crinut incaseaza sapunela .
    Doamne feresete sa-l apar pe crinut , cred ca a fost cea mai proasta alegere a liberalilor este un fel de geoana al lor, probabil vor sa se inece cu el de gat cum s-a inecat partidul lui iliescu desi el le-a spus ca este prostanac ei au perseverat cu el pana au pierdut probabil ca vroiau sa piarda neaparat .
    Daca tot suntem la crinut il intreb ce zice patriciu ,s-au a schimbat stapanul a trecut la informatorul Felix s-au ii leaga ceva pe linie profesionala .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by