Programul de Guvernare al Cabinetului Ungureanu, sectorul Transporturi: Parteneriat public-privat pentru Autostrada Targu Mures - Iasi si pentru metroul Bragadiru - Voluntari, plus plata arieratelor la CFR

de Red. Economic     HotNews.ro
Miercuri, 8 februarie 2012, 14:58 Actualitate | Politic

Guvernul Ungureanu intentioneaza sa inceapa procedura de selectie a unui partener privat pentru autostrada Targu Mures - Iasi, dar si pentru magistrala de metrou Bragadiru - Voluntari, se arata in programul de guvernare al Guvernului Ungureanu obtinut de HotNews.ro. Printre obiectivele guvernului se numara deschiderea circulatiei pe alti 200 km de autostrada si inceperea lucrarilor la alti 100 km de autostrada, precum si plata arieratelor CFR si privatizarea a 50%+1 din actiunile CFR Marfa si a 20% din Tarom.



Directiile de actiune in sectorul Transporturi:
  • Deschiderea circulatiei pe alti 200 km de autostrada, dupa cum urmeaza: 20,5 km Cernavoda - Medgidia, 30,8 km Medgidia - Constanta, 21,8 km centura ocolitoare Constanta, 12,5 km centura ocolitoare Arad, lot 1, 9,5 km Timisoara - Lugoj, 62 km Bucuresti - Ploiesti si 18 km Sarsig- Biharia.
  • Lansarea procedurii de selectie conform legii parteneriatului public privat pentru autostrada Targu Mures - Iasi.
  • Continuarea lucrarilor de executie a Autostrazii Transilvania.
  • Continuarea lucrarilor de executie a tronsonului Nadlac - Timisoara - Deva - Sibiu din Coridorul IV pan-european.
  • Inceperea lucrarilor la inca 100 km de autostrada.
  • Revizuirea studiului de fezabilitate pentru ultimul tronson din coridorul IV pan- european, Sibiu-Pitesti, pentru a fi finantat cu fonduri europene nerambursabile din exercitiul financiar 2014-2020.
  • Continuarea programului de construire de centuri ocolitoare finantat din POS T.
  • Demararea lucrarilor de modernizare a inca 200 km de cale ferata pe Coridorul 4.
  • Finalizarea privatizarii a 50%+1 din CFR Marfa pana la sfarsitul anului.
  • Vanzarea la bursa a unui pachet de 20% din TAROM pentru revitalizarea companiei.
  • Finalizarea lucrarilor la noul terminal Plecari al Aeroportului International Henri Coanda in scopul asigurarii cresterii capacitatii de pasageri.
  • Continuarea investitiilor in infrastructura aeroportuara din Romania, inclusiv modernizarea aeroportului Baneasa pentru transformarea acestuia intr-un "city airport".
  • Punerea in functiune a Centurii feroviare a municipiului Bucuresti.
  • Demararea licitatiei pentru lucrarile la Magistrala 6 de metrou care va asigura conexiunea cu Aeroportul Otopeni.
  • Inceperea negocierilor pentru desemnarea partenerului privat la Magistrala 7 de Metrou Bragadiru - Voluntari.
  • Intensificarea lucrarilor in infrastructura de transport finantate prin programul POS T in vederea atingerii unui volum de investitii de 1 miliard de euro in 2012.
  • Viabilizarea companiilor de cale ferata si achitarea arieratelor acestora.























4082 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    Se vinde CFR-UL ...si nu numai (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:03)

    alex124 [anonim]

    Se vinde CFR-UL ...si nu numai

    Inca un pion al FMI ....
  • 0 (4 voturi)    
    Adica toate astea (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:17)

    gogu [anonim]

    le vor face in opt luni cit au mai ramas pina la alegeri?
    Mai sa fie!...oare de ce nu cred povestea asta
  • +1 (1 vot)    
    arietare (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:22)

    Demostene [utilizator]

    "plus plata arietarelor la CFR "
    Ce sunt alea "arietare"?
    • -1 (3 voturi)    
      Arierate = Datorii (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:48)

      jiku [anonim] i-a raspuns lui Demostene

      multe pt CFR
  • 0 (4 voturi)    
    Metrou sau simplu Metro (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:36)

    vigni [anonim]

    De cati ani se lauda si afiseaza ca termina linia pana la Laminorului, credeti ca vor face ceva pe o linie noua daca aici nu pot termina o statie inceputa de pe vremea lui Ceausescu? de 20 de ani!
    sa faca Metro ca macar au parcari!
  • +1 (3 voturi)    
    cu autoastrada (Miercuri, 8 februarie 2012, 15:49)

    ginel din plop [anonim]

    renault-ford, adica pitesti craiova timisoara, cum ramane ?
    intre tg. mures si iasi, este trafic comercial serios, bag sama.
    vitala pentru ..tinutul secuiesc.
    • -1 (1 vot)    
      Iasi-Tg.Mures (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:50)

      iasi [anonim] i-a raspuns lui ginel din plop

      Nu, dom'le Iasiul nu are nevoie de autostrada spre vest. Trebuie sa-si faca doar spre Chisinau si, mai departe, spre Kiev. Te invit sa faci un drum Iasi-Oradea/Arad/Timisoara. Dureaza vreo 10-11 ore si ai sa vezi daca mai trebuie sau nu autostrada.
      Pitestiul este legat de vest prin Coridorul 4 Paneuropean, dar Craiova-Timisoara cred ca ar trebui construita.
  • -1 (1 vot)    
    autostrazi (Miercuri, 8 februarie 2012, 17:47)

    DANI [anonim]

    oricat am calculat, tot 175,1 km de autostrazi utopice reies din calcul, sub nicio forma 200 km.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version