Situatie complicata la Senat. Sedinta de plen suspendata din lipsa de cvorum. Protestul USL blocheaza activitatea Camerei Superioare

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 1 februarie 2012, 19:19 Actualitate | Politic

Sedinta de plen a Senatului a fost intrerupta miercuri din cauza lipsei de cvorum. Senatorii USL au anuntat in plen ca incepand cu data de 1 februarie demareaza o forma de protest prin neprezentarea la lucrarile Camerei Superioare. Pentru desfasurarea sedintelor de plen este nevoie de prezenta a jumatate plus un din numarul de mandate mai exact 68 de senatori. Teoretic, reprezentantii Puterii au in prezent 68 de senatori dar in practica le lipseste un vot. Senatorul UDMR, Verestoy Attila se afla in concediu medical fapt care lasa Puterea fara cvorumul necesar desfasurarii sedintelor.

Liderul grupului PNL din Senat, Puiu Hasotti, a anuntat in plenul Senatului ca incepand din aceasta zi USL va initia o forma de protest prin neprezentarea la lucrarile plenului. Hasotti a precizat ca  parlamentarii Usl vor fi prezenti in plen cand se vor dezbate tratate internationale, cand se va discuta despre alegeri anticipate, despre suspendarea presedintelui sau contestatiile la Curtea Constitutionala.

Dupa anuntul facut de reprezentantul USL, viceliderul Grupului PSD din Senat, social-democratul Alexandru Cordos, a semnalat ca nu exista cvorumul necesar desfasurarii activitatii acestui for legislativ.Presedintele Senatului Vasile Blaga a solicitat sa se faca prezenta nominala a tuturor senatorilor, in urma efectuarii acesteia constatandu-se ca in sala sunt prezenti doar 63 de senatori, numar insuficient pentru asigurarea cvorumului. Sedinta a fost suspendata iar senatorii PDL au avut o intalnire la grup pentru a dezbate situatia.

Presedintele Senatului, Vasile Blaga a anuntat dupa sedinta grupului parlamentar PDL ca se impune prezenta tuturor senatorilor la sedintele de plen pentru a se asigura cvorumul necesar, in caz contrar acestia vor fi sanctionati. 

Senatul are 137 de reprezentanti iar cvorumul oficial este asigurat prin prezenta a jumatate plus unu din parlamentari, mai exact 69. In decembrie doi senatori au demisionat ramanad vacante doua mandate. Este vorba de democrat liberalul Mircea Cinteza si a UDMR-istul Gyerko Laszlo. In aceste conditii cvorumul se stabiliste in functie de numarul de mandate ocupate, in cazul de fata 68.

Dupa demisia din PDL a  senatorului Mircea Banias PDL, UDMR si UNPR au impreuna exact 68 de mandate insa in practica lipseste senatorul UDMR, Verestoy Attila care este in concediu medical. PSD, PNL, si PC au impreuna 66 de senatori.

In cazul in care Verestoy nu se intoarce la munca sedintele Senatului raman blocate pe termen nedefinit. O varianta de deblocare a activitatii Camerei Superioare ar fi prezenta lui Mircea Geoana la sedinte. Geoana este in prezent senator independent si nu este afiliat la niciun grup parlamentar.

Totusi, Vasile Blaga a dat asigurari ca senatorul Verestoy Attila se va intoarce la munca in perioada urmatoare.


Citeste mai multe despre   











3671 vizualizari
  • +35 (45 voturi)    
    n-ati auzit ca e DATORIA lor, bre? (Miercuri, 1 februarie 2012, 19:32)

    zaboo [utilizator]

    sa nu faca nimic si sa nu ii lase nici pe altii? ca asa vor antenele lor
    • +27 (35 voturi)    
      Bataia de joc numita USL (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:02)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      astia sunt Ponta, copilul de casa al lui Adrian Nastase si Antonescu, ucenicul lui Voiculescu.
    • +25 (27 voturi)    
      mai mult ca (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:15)

      perfect [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      ar fi sa o tina tot in greve si motiuni !

      orice lege produsa de aceasta companie e impotriva poporului


      cum sta Orban cu demisia ? caracter, caracter, baiat de baiat
    • +28 (30 voturi)    
      PARLAMENT UNICAMERAL (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:50)

      gigel cosovan [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Solutuia o avem oameni buni. Aplicati decizia poporului de la referendum. PARLAMENT UNICAMERAL
      • -3 (5 voturi)    
        hai sa iti spun asa (Joi, 2 februarie 2012, 4:24)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui gigel cosovan

        parlament unicameral.. idee proasta
        guvernul ar trebui sa forteze regionalizarea cat mai repedea, sa mareasca independenta bugetara fata de centru.. si asta duce la nevoia unei a doua camere. si multe alte motive invocate de primul ministru in lucrarea lui de doctorat.

        atata timp cat legile nu mai vin din parlament, nici macar de la guvern ci direct de la presedentie, da parlamentul nu isi are sensul decat ca un fel de cenzura.. care de fapt nu exista.
        legile trebuie sa provina din parlament. nu din alta parte. guvernul poate initia legi in dorinta lui de a imbunatati anumite chestii in viata de zi cu zi.

        bani care se fac intr'un loc trebuie sa raman in locul acele cu anumite exceptii. fonduri pentru sanatate, transporturi interregionale... Nu mai trebuie cineva sa plateasca pentru ca altcineva sa isi poata ridica statuie altundeva.

        ca astia sunt sau nu in greva .. wow.. au gasit o modalitate prin care puterea actuala nu are cum sa isi faca treaba fara ei. asta e scopul opozitiei. daca ar fi fost ei in locul puterii as fi vrut sa se intample la fel. dar asa e cand conduci doar cu altii furati din alte partide. nu poti.. faci alegeri anticipate. nu furi.
        asta e.. poporul poate fi prost si atunci e dreptul lui sa fie condus prost. (da, daca poporul chiar vrea parlament unicameral sa i se dea parlament unicameral sa vada ce prostie e asta.. poate isi revine. doar ca nu trebui prostit poporul cu asa ceva)

        in rest.. ar trebui un fel de cod de etica. daca est condamnat de ceva.. nu mai comentezi nimic.. te retragi. dar e cam greu cu justitia care poate fi manipulate de toate grupurile de putere din stat. oricat ar spune ele ca nu fac asa ceva.. se stie . toti o fac.
    • +8 (8 voturi)    
      este vorba de servici (Joi, 2 februarie 2012, 9:15)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      Nu e vroba nici de datorie, nici de politica, nici de pedesere, ci de normele elementare penrtu un loc de munca, oricare ar fi acesta.
      Daca iti iei concediu fara plata, ti se diminueaza retributia.
      Daca ai mai mult de trei absente nemotivate consecutieve, esti data afara!
      De ce in Parlament ar fi altfel?
      Da, oamenii te-au ales, dar te-au ales ca sa ii reprezinti, ca sa te bati pentru ei acolo, nu ca sa faci greva!
      Indifernet daca esti maturator sau director general la un concern transnational, daca nu vii la munca, nu primesti banii, si urmeaza si desfacerea contractului. De ce la Parlament sa fie altfel?
    • +6 (8 voturi)    
      reducerea nr de parlamentari & senatori (Joi, 2 februarie 2012, 9:58)

      leo [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      este un prim pas.

      Ideea este sa nu revina. Din pct de vedere al votantului este un atac la siguranta nationala. Blocarea institutiilor statului de catre senatori si parlamentari ale unei factiuni politice reprezinta un act deliberat rigid (de tip dictatura).

      La privat nu poti sa faci asa ceva. In secunda doi esti dat afara pentru lipsa nemotivata la postul de lucru.
  • -34 (40 voturi)    
    Basescu a vrut razboi. Acum il are. (Miercuri, 1 februarie 2012, 19:34)

    Alex [anonim]

    Mai tineti minte discursul de investire din 2009. Castigase pe muchie de cutit si deja impartea romanii in doua, cu el si contra lui.

    Cine seamana vant culege furtuna.
    • +10 (12 voturi)    
      Sa inteleg ca nu va face greva? (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:21)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Iliescu: Ce e aia grevă parlamentară? Nu se părăseşte câmpul de luptă în acest fel.
    • +11 (15 voturi)    
      Asa e.. (Miercuri, 1 februarie 2012, 23:35)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui Alex

      ..dar nici PSD sa nu uite, ca si lor li se poate intampla la fel. Si chiar mai repede decat cred ei, caci sa nu uitam, vin vremuri nu grele, ci foarte grele si lumea o sa iasa in strada iarasi. Si asta pentru ca de furat tot o sa se fure si bani pentru populatie tot nu or sa fie. Istoria se repeta.. mereu...
  • +4 (16 voturi)    
    ca intotdeauna (Miercuri, 1 februarie 2012, 19:40)

    bec [utilizator]

    pdsr =u dmr, sau pdsr + udmr = love.
    Saracul cherestoi, cit e de bolnav, nu poate veni, dar poate incasa fara jena toate drepturile banesti aferente.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu e bolnav (Joi, 2 februarie 2012, 8:00)

      io [anonim] i-a raspuns lui bec

      A avut un accident de masina destul de urat.
  • +35 (41 voturi)    
    Cei care nu participa din USL sa demisioneze (Miercuri, 1 februarie 2012, 19:45)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    NU DE ASTA II PLATESC! ORI au solutii pentru Romania, ori vreau sa ii vad zburati de acolo! Daca sunt si de prin coalitie sa plece. Afara cu acesti trantori!
    • -18 (24 voturi)    
      Stii foarte bine care-i solutia lor! (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:02)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Basescu le blocheaza mintea nu numai lor dar si noua, comentatorilor de pe Hotnews. Cele mai multe idei se pierd in vant pro sau contra Basescu.
      • +5 (7 voturi)    
        Ei singuri au (Joi, 2 februarie 2012, 0:47)

        Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        mintea blocata.. daca nu sunt la putere nu le convine.. acesta a fost rezultatul uninominalelor.. daca nu au inventat ei roata, nu merg cu masina, daca nu au inventat ei apa calda, nu se spala, daca nu au inventat ei liftul, merg pe scari, daca nu au inventat ei "Windows", folosesc Linux.. ha.. ha.. asta e deja prea mult. Scurt pe 2: parlamentarii fac greva doar daca nu li se permite sa ia cuvantul in sedinte.. iar Basescu nu are nimic de-a face cu prostia USL si a alegatorilor lor.. tovaras dus cu pluta..
    • +7 (9 voturi)    
      Retragerea Mandatului (Joi, 2 februarie 2012, 9:08)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Să fie modificată legea de funcționare a Parlamentului: la trei absențe nemotivate de la dezbaterile de la Camera Deputaților sau de la Senat să li se retragă mandatul de parlamentar.
      Eu dacă lipsesc trei zile de la serviciu mi se desface Contractul de Muncă.
      Din contribuția noastră, a celor care ne prezentăm zi de zi la locul de muncă, pentru a funcționa Statul, primesc indemnizații acești indivizi cărora le-am atribuit mandatele de reprezentare a intereselor națiunii. Dacă deputatul sau senatorul care a beneficiat de votul meu nu înțelege să-și respecte mandatul atunci dați-mi voie să-mi exercit dreptul de alegător și să-i revoc acest mandat.
      Legea Electorală ar trebui să prevadă acest drept al alegătorilor circumscripției de care depinde respectivul deputat sau senator de a organiza referendum local pentru retragerea mandatului celui în cauză.
  • +33 (39 voturi)    
    25 000 Ron costa statul lunar 1 parlamentar (Miercuri, 1 februarie 2012, 19:47)

    Alin [anonim]

    Si lor li se flutura! Lasa, prieteni, ca spectacolul asta va fi "rasplatit" pe deplin de catre spectatori, adica de catateni!! Eu sunt unul dintre cei care isi pregateste stamplila!!
    • -6 (12 voturi)    
      Mda (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:26)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Alin

      Altii isi pregatesc armele. Fiecare cu ce poate.
  • +9 (9 voturi)    
    quorum (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:04)

    senator de romania [anonim]

    UPDATE Senatorul Mircea Banias a demisionat din PDL si s-a inscris in PC
    ...................
    anunt hn, azi.
  • +33 (35 voturi)    
    PROTEST cu doua taisuri (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:10)

    VULPY [anonim]

    In opinia mea acest protest demonstreaza justetea votului popular de la referendum.
    Greva,de fapt se va intoarce impotriva initiatorilor!
    Nu este nevoie de doua camere legislative.Ajunge una singura cu 300 de parlamentari.Daca opozitia aprecieaza ca se poate si fara ei, foarte bine.Oricum nu faceau mare lucru. In afara obstructionarii adoptarii legilor necesare in perioada de criza nu cred ca au avut alta contributie . Nimic constructiv.Nici o propunere legislativa rationala din partea lor. Sper sa fie aspru sanctionati la vot la viitoarele alegeri.
    Atitudinea opozitiei nu are nici o scuza. Se vede clar ca pentru ei interesul general nu exista.
    Cred ca un PARLAMENT UNICAMERAL cu
    300 de deputati va fi mult mai eficient si NE VA COSTA cu mult MAI PUTIN!!!!!
    VULPY
    • +6 (10 voturi)    
      Prea multi! (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:28)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui VULPY

      300 este un numar prea mare, unu-doi de judet este mai mult decat suficient! Cu ca sunt mai multi cu atat se cheltuie mai mult si balacareala este mai mare, deci si ineficienta.
      • +5 (5 voturi)    
        Max 105 parlamentari, lepre si spagari ! (Joi, 2 februarie 2012, 9:08)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Max 105 parlamentari, lepre si spagari !

        Trebuie sa plivim buruiana politica - primul pas este sa impunem decizia populara de la referendum - sa avem parlament unicameral, cu maxim 105 parlamentari, lepre si spagari.

        Pentru a elimina traseismul politic propun ca fiecare sef de partid sa primeasca in inceperea mandatului demisia in alb a fiecarui parlamentar, iar in caz de "mutare strategica", sao dateze si sa o depuna imediat.

        Alegerea parlamentarilor sa fie facuta in colegii uninominale PURE - adica cu majoritate absoluta, fara scamatorii de genul adunarii voturilor ramase de prin colegii, redistribuire, scl. prin care au intrat in adunatura nationala bicamerala - loaze gen Tontonescu & Co.

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
  • +25 (29 voturi)    
    usl-ul forteaza nota (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:22)

    nostradamus [anonim]

    si vrea sa vada ce insemna sa iesim noi, milioanele de furnici care trudim zi de zi in strada. Sa vezi atunci ciomageala pe toate canalele infecte care au isterizat Romania. Sa vedeti voi stimabililor usl cum va dam foc la pantaloni, la modul cel mai propriu cu putinta, de n-o sa mai iesiti din cladirea Parlamentului nici rugati. Chiar vreti sa ne puneti la incercare!? Chiar vreti sa vedeti cum actioneaza romanii care nu vor sa va dea voua 200.000.000 lei lunar ca sa frecati duda? Incercati. In maxim 2 saptamani o sa dati de dracu, pentru ca o sa lasam menajamentele si gentiletea deoparte si o va intrebam de socoteala. sa nu cumva sa va inchipuiti ca din taxele si impozitele noastra o sa huzuriti pana la vara sau chiar la toamna. Nici gand!!!
    • -16 (20 voturi)    
      cine sa iasa (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:47)

      smen [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

      otpdl,sau cine,tu si mai cine,ati ramas 11%,la balmajeala multi viteji se arata mai nostradamuse,tu nu intelegi ca orcne va iesi n sustinerea pedele va fi calcat in picoare
      • +7 (13 voturi)    
        asta cu "va fi calcat in picioare" (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:09)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui smen

        demonstreaza clar cine sunteti si ce ganditi! ASTA e democratia voastra: sa crapati (ca minerii) capetele celor care nu sunt ca voi si nu va sustin! HUO!!
      • +12 (14 voturi)    
        multi vor iesi !!!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:10)

        Gutza [anonim] i-a raspuns lui smen

        Mai...(ȘMEN, șmenuri, s. n. Înșelăciune, escrocherie, mai ales la schimbul ilegal de valută; bișniță; (p. ext.) afacere necinstită, dubioasă. ◊ (Arg.) Șmecherie) tu esti exemplarul reprezentativ pentru electoratul USL. Daca tu crezi ca romanii adevarati au ramas 11% ai o mare problema de perceptie; daca iei de bun tot ce zic cei de la Antena3 ai o mare problema de inteligenta. Nostradamus, cel de mai sus, a spus o chestie extraordinara "noi furnicile" pe care tu o trduci "voi PDL".
        Atentie USL: suntem multe furnici si suntem harnice !!!
  • +18 (24 voturi)    
    REFERENDUM (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:41)

    tzu [anonim]

    Rezultatul referendului trebuie respectat. Senatul trebuie desfintat
  • +7 (9 voturi)    
    fara (Miercuri, 1 februarie 2012, 21:10)

    mihai [anonim]

    Asa se asigura buna-stare pt cetateni, prin neprezentare?
  • +7 (11 voturi)    
    teroristii.....rasului (Miercuri, 1 februarie 2012, 21:48)

    zoe [anonim]

    Sa ramana acolo ! Definitiv ! O sa avem noi grije de autistii astia !!!! De la psd nu aveam nici o asteptare , pur si simplu zero barat dar pnl ???? Se poarta ca niste TERORISTI ...........de partid.Si asa aparatul de stat va fi blocat intre cele doua alegeri , ei vor sa fie blocat tot anul ! De ce ? Stie cineva ? Adaugati si voi niste motivatii acestora :
    1 blocarea aparitiei altor partide
    2 insusirea organizarii alegerilor
    3 blocarea unor decizii ca cea legata de Rosia Montana
    4 nemodificarea numarului de parlamentari sau camere
    5 "fortarea"/alimentarea motivatiei marginalizarii/iesirii UE
    6 dosare DNA la un nivel mai inalt (ex felix)
  • +8 (12 voturi)    
    Mentorul IpoCrin (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:19)

    andrei [anonim]

    Pana la urma toti din USL au invatat de la mentorul lor Crin Antonescu ce stia trantorul mai bine: sa chiuleasca. Antonescu nici nu trebuie sa isi dea doctoratul in chiul, dormit si indrugat ineptii, deoarece el este guru absolut, nu are cine sa il evalueze. Asa stapan, asa partid ! Rusine PNL, nu va voi mai vota niciodata, nici eu, nici cunoscutii mei liberali.
  • +6 (12 voturi)    
    USL=lasitate (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:33)

    dkz [utilizator]

    pai d-aia v-am ales si d-aia sunteti platiti din banii nostrii, ca sa faceti greva.
    • -3 (5 voturi)    
      O intrebare? (Joi, 2 februarie 2012, 9:43)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui dkz

      I-ai ales? Eu cred ca acesti parlamentari respecta dorinta acelei parti a populatiei care nu mai vrea portocaliu... ce ma distreaza este ca si PDL dar si USL-ul sunt facute din acelasi aluat puturos dar exista voci ( pro una sau alta din tabere) care incearca explicatii abracadabrante pt a-si sustine favoritii... in acest moment singura solutie logica este a declansarii alegerilor generale care sa fie organizate de un guverrn independent ( format din tehnocrati care sa ia si masurile dure care inca se impun).. daca portocalii au un atat de mare sprijin in randul maselor nu vad de ce ar fi asa inspaimantati de alegeri.. dar daca va este teama ca veti pierde atunci devine logic atacul furibund.
  • +8 (12 voturi)    
    ? (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:38)

    sorin [anonim]

    dar salariul lor nu este blocat in aceasta perioada de absenta?...
  • -3 (9 voturi)    
    :) (Miercuri, 1 februarie 2012, 22:56)

    owl [anonim]

    ce nevoie aveti de 300? e o prostie... e nevoie doar de cei care au castigat, din moment ce aia din opozitie nu pot trece nici o lege, nici un amendament, iar aia de la putere stau in banca si nu voteaza la motiuni...

    Sa intre, deci, in parlament doar un partid, cel care a castigat alegerile. Cati sa fie oare, ca numar? Care e cel mai mic cost?

    Deci - cel mai bine e sa intre un singur individ in parlament. Sunt cele mai mici costuri si merge foarte rapid. El propune si el voteaza. Perfect!


    Si ACELA, cu voia dumneavoastra, salvatorul natiunii, mester carmaciu', Traian Basescu.
    ( se poate vota cu plus pentru optiunea asta).

    PS. Daca nu va place, puteti vota cu minus pentru Roberta Anastase. Daca e singura , poate sa numere pana la 300 lejer... :)
  • +7 (11 voturi)    
    Demisia!!!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 23:07)

    Pitagora [anonim]

    In greva sunt ei dintotdeauna: sa dormi in Parlament sau sa stai degeaba e totuna. Ar fi trebuit sa-si dea demisia. Ar fi fost altceva pentru ei!
  • +5 (7 voturi)    
    Cuiul lui Pall Pelea (Joi, 2 februarie 2012, 8:49)

    Fisherman [utilizator]

    Parlamentul României poate fi dat de exemplu de scenă pentru un teatru al absurdului.
    Un simplu concediu medical blochează o țară !

    De ce ? Pentru că Monstruoasa Uniune Struțo-Cămilară vrea să saboteze procesele de stabilizare bugetară și reformare instituțională începute de Alianța de la Guvernare. Ca de obicei, UDMR se poziționează astfel încât să nu-și compromită o eventuală alăturare de eventualii câștigători ai unor alegeri care se anunță a fi extrem de fierbinți.
  • +4 (6 voturi)    
    Legea nr. 96/2006 (Joi, 2 februarie 2012, 9:26)

    Fisherman [utilizator]

    ”Articolul 30 - Sancționarea pentru absențele nemotivate
    (1) Deputatul sau senatorul care lipsește de la 5 ședințe ale Camerei sau de la 3 ședințe ale comisiei permanente din care face parte, în aceeasi sesiune, fără a avea concediu sau peste concediul aprobat, este obligat să justifice în scris absențele.”
    Comentariu: Legea este tendențioasă se presupune că absența are un motiv justificabil adică în nici o situație nu este folosită pe post de armă în lupta politică; sancțiunea constă doar în efortul respectivului de a găsi o scuză plauzibilă.
    ”(2) Deputatul sau senatorul care nu se conformeaza prevederilor alin. (1) pierde drepturile la indemnizatie, la diurna si la celelalte drepturi banesti, corespunzator perioadei in care a lipsit.”
    Comentariu:
    Deci poate lipsi nelimitat, mai exact atâta vreme cât este valabil mandatul, dacă are din ce trăi fără a fi sancționat așa cum sunt sancționați cei care lipsesc de la serciciu - Desfacerea Contractului de Muncă.
    ”(3) Regulamentele Camerelor stabilesc procedurile de urmat pentru executarea prevederilor alin. (1) si (2), inclusiv acordarea concediilor cu plata drepturilor banesti, care nu pot fi mai mari de 8 zile pe durata unei sesiuni si care se aproba de presedintele Camerei pentru cele de pana la 4 zile si de Biroul permanent al Camerei pentru cele de peste 4 zile.”
    Comentariu: deci grevă parlamentară poate dura maximum 8 zile și asta cu complicitatea Biroului Permanent al Camerei.
    • +1 (5 voturi)    
      aveti dreptate (Joi, 2 februarie 2012, 9:45)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      aveti dreptate doar ca nu este vorba de lipsa de la locul de munca ci va fi vorba de o lipsa la momentele votului adica exact cand se cere cvorumul.
      • +1 (1 vot)    
        Am, cum să nu am dreptate (Joi, 2 februarie 2012, 11:27)

        Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Păi și eu pot, dacă vreau, să ies de nșpe mii de ori la o cafea cu țigară, dar în pauza de masă vin cuminte la birou și-mi savurez pachețelul.
        Doar e dreptul meu la pauza de masă, nu ?
        • 0 (0 voturi)    
          da... (Joi, 2 februarie 2012, 11:48)

          laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

          daca lucrezi la tine. si nici atunci nu-ti convine...
  • +1 (5 voturi)    
    treaba (Joi, 2 februarie 2012, 9:51)

    UglyKidJoe [utilizator]

    concediu pe banii nostrii
  • +1 (1 vot)    
    Opinie (Joi, 2 februarie 2012, 15:12)

    alex [anonim]

    Acesta este climatul pe care si-l doreste in Romania USL, pentru ca asa pot conduce fara griji si pot fura fara sa-i traga nimeni la raspundere. Nu-i lasati pe neo-comunistii astia sa ne fure tara si vietile!
  • +1 (1 vot)    
    Greva (Joi, 2 februarie 2012, 16:07)

    yoyo [anonim]

    Rusine grevistilor de lux.
  • +1 (1 vot)    
    Protest de lux (Joi, 2 februarie 2012, 16:32)

    Theofano [anonim]

    Folosesc la cineva sicanele acestea? Daca parlamentarii sunt alesi prin vot de oameni si apar pe listele unui partid, ce inseamna demisia din demnitatea de deputat sau senator? Nu inseamna ca si-au pierdut increderea pe care oamenii le-a acordat-o?
  • +1 (1 vot)    
    re (Joi, 2 februarie 2012, 16:53)

    litchi [anonim]

    CE sa faca altceva...greve...sa ingroape tara mai mult in criza.....in loc sa gasesca solutii ei fac greva....cred ca daca ei vor ajunge la conducere va curge lapte si miere?...avem nevoie de stabilitate si solutii viabile pentru a scoate tara din criza !
  • +1 (1 vot)    
    test (Joi, 2 februarie 2012, 17:26)

    marian [anonim]

    Nu toti oamenii au coloana vertebrala necesara asumarii unor masuri dure dar neceseare. Se pare ca Banias a cedat....
  • +1 (1 vot)    
    Sleahta (Joi, 2 februarie 2012, 18:10)

    catalin [anonim]

    Asta este adevaratul USL! O sleahta de indivizi care beau si manaca pe banii statului si nu vin la munca...
  • +1 (1 vot)    
    - (Joi, 2 februarie 2012, 18:49)

    cetateanul [anonim]

    Nu va lasati manipulati de USL.
    USL-ul nu are solutii pentru rezolvarea problemelor ei vor doar sa ajunga la putere,
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Vineri, 3 februarie 2012, 20:27)

    gabi cris [anonim]

    Un lucru foarte rau din partea celor de la USL! Ar trebui sa faca lucrurile sa mearga bine in tara nu prost si sa ingreuneze situatia!!!
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 4 februarie 2012, 15:00)

    andreeeaaaa [utilizator]

    cel mai bn ar fi sa se modifice legea de funcționare a Parlamentului: la trei absențe nemotivate de la dezbaterile de la Camera Deputaților sau de la Senat să li se retragă mandatul de parlamentar asa cu siguranta nu ar mai face nici'o greva.


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri