USL intra de azi in greva parlamentara. Deputatul PNL, Eugen Nicolaescu, a discutat online cu cititorii HotNews.ro 

de Redactia HotNews.ro
Miercuri, 1 februarie 2012, 10:16 Actualitate | Politic

Eugen Nicolaescu
Foto: Hotnews
Parlamentul incepe astazi o noua sesiune, insa USL a anuntat ca parlamentarii sai vor intra in asa numita greva parlamentara. De ce n-au mai demisionat din Parlament liberalii? Ce presupune aceasta forma de protest si ce spera sa obtina opozitia? Purtatorul de cuvant al PNL, deputatul Eugen Nicolaescu, a discutat online cu cititorii HotNews.ro. Cele mai bune intrebari vor fi preluate intr-un interviu realizat de Dan Tapalaga.

Nota Redactiei:

  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  • Va rugam sa nu adresati mai mult de doua intrebari pentru a da posibilitatea invitatilor sa raspunda la cat mai multe probleme ridicate de cititori.
  • Postarile lungi sau care contin mai mult de doua intrebari nu vor fi validate.




Citeste mai multe despre   



  
3067 vizualizari
  • Intrebari concrete (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:35)

    Falco [anonim]

    Buna ziua , din partea unui om care se considera Liberal. Si care nu intelege deciziile PNL

    1 ) Dece intrati in greva parlamentala in loc sa sustineti o doleanta a celor care au votat la un referendum si care doresc reducerea numarului de camere si parlamentari , ati propus ceva in acest sens si puterea a refuzat ?

    2) Unde pot sa gasesc daca exista un program al PNL cu propuneri concrete si strategie economica pt urmatori 5 , 10 respectiv 20 de ani , care este viziunea economica PNL pe termen lung ?

    Sper la raspunsuri concrete , asta asteptam majoritatea de la politicieni de azi , masuri concrete si surasa resurseler pt a finata aceste masuri .
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:00)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Falco

      1. In primul rand, nu cunoasteti un lucru esential. Si anume, ca PNL are proiect de lege privind reducerea numarului de parlamentari. Proiect care sta la comisia juridica de doi ani. In comisia juridica, PDL are majoritatea. Intelegeti ce vreti de aici.
      Pentru reducerea numarului de camere, este nevoie de modificarea Constitutiei, dar care nu se poate face decat de un Parlament credibil, un viitor Parlament.

      2. Exista un program pentru urmatorii patru ani de guvernare. El este realizat pe capitole si cuprinde principalele directii strategice si actiuni tactice pe care le putem realiza impreuna: reducere de fiscalitate, creare de locuri de munca, imbunatatirea mediului de afaceri, sunt directii strategice care sa asigure realizarea politicilor publice din punct de vedere financiar.
  • Intrebare (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:37)

    mircea [anonim]

    Cu ce se deosebeste 'greva' de acum de ce a facut PNL si PSD pana acum in Parlament?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:01)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui mircea

      In acesti trei ani de legislatura am reusit sa blocam multe initiative proaste, am reusit sa obtinem avize pozitive la contestatiile facute la Curtea Constitutionala, cu alte cuvinte am incercat si, de cele mai multe ori, am reusit sa aparam drepturile si interesele cetatenilor.
  • intrebare (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:46)

    un domn [anonim]

    Buna Ziua
    chiar daca PNL nu este optiunea mea, iar seful partidului mi se pare imatur politc, trebuie sa apreciez ca ati creionat primii pasi in Sanatate motiv pentru care va felicit pentru ce ati realizat in acea etapa. Cu respect va adresez o intrebare care tine de banul public
    USL ca formatiune formata din agregarea PNL si PSD..ma rog si PC (aici antenele tin pe post de voturi) va renunta si la salariile, beneficiile materiale, costurile care tin de "intretinerea" parlamentarilor grevisti ? daca da vor destinati acesti bani spitalului MArie Curi ecare are nevoie de o linie de garda pentru sectia cardiologie chirurgie, va multumesc anticipat
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:03)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui un domn

      Multumesc pentru aprecieri si de aceea cred ca nu este nevoie de o noua lege in sanatate, ci mai degraba de deblocarea procesului de reforma pe care PDL-ul n-a vrut s-o mai continue din 2009 incoace. Cred ca pentru investitiile din sanatate este nevoie de o participare corecta si serioasa a statului, lucru care din pacate nu se intampla. Este una din directiile pe care USL le are in vedere in perioada urmatoare.
  • asta inseamna economie (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:48)

    Radu [anonim]

    daca cineva, oricare angajat din tara asta, face greva, inseamna ca nu va fi platit pentru perioada in care a intrerupt lucrul. argumentul ca parlamentarii opozitiei vin totusi "la lucru" nu sta in picioare, pentru ca greva, in general, se face la locul de munca. imi exprim speranta ca asa se va intampla si ca, astfel, bugetul Legislativului va avea de returnat la bugetul statului banii necheltuiti (economisiti) in acest mod. puteti confirma neplata indemnizatiilor? va multumesc
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:04)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Radu

      In acest moment nu sunt clarificate atitudinile tehnice privind retragerea din Parlament, urmand ca astazi in sedintele grupurilor parlamenare sa se nuanteze modalitatile concrete de actiune si evident respectarea legislatiei din punct de vedere financiar.
  • intrebare (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:52)

    Vuck [utilizator]

    De crede PNL ca noi, contribuabilii am fi de acord sa le platim indemanizatiile inclusiv salariile desi nu se prezinta la munca ?
    Daca au nevoie de bani pe timpul grevei trebuiau sa se gandeasca din vreme si sa-si stranga bani asa cum oamenii obisnuiti cotizeaza la sindicat iar sindicatul le asigura banii pe timpul grevei si nu compania unde ar trebui sa lucreze.
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:04)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Vuck

      Vezi raspunsul de mai sus.
  • Buna ziua (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:52)

    Umoristu [anonim]

    Nu credeti ca ar fi cazul sa rupeti alianta cu urmasa PCR - PSD? Sa va recistigati macar 1% din respectul celor ce nu au uitat ce a fost ala comunism si ce inseamna de fapt PSD si Iliescu?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:05)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Umoristu

      E dreptul dvs sa credeti ca PSD este urmas al PCR, dar PD nu este urmas al FSN? Poate ca dvs va veti gandi la asta.
  • Nu cred pina nu vad (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:53)

    Toma [anonim]

    In diversele declaratii date, co-presedintele USL si liderul dvs de partid spune ca parlamentarii isi vor dona indemnizatiile. Unde pot verifica ca, luna de luna, fiecare parlamentar USL asa va face cu indemnizatia?

    Considerati normal (liberal) ca un salariat sa fie platit in timpul grevei?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:07)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Toma

      Modalitatile financiare de lucru inca nu s-au stabilit, asa ca nu va pot raspunde decat cu o parere personala. Respectiv eu cred ca demersul trebuie sa fie politic si nu administrativ. Asta inseamna ca parlamentarul trebuie sa vina la serviciu, sa anunte ce face din punct de vedere politic, sa nu participe la lucrarile pe care le considera viciate dar sa citeasca, sa lucreze la legi, sa conteste legile prost facute, cu alte cuvinte sa lupte de pe pozitia pe care si-a castigat-o prin alegeri.
  • intrebari on line (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:58)

    Jolly [anonim]

    Buna ziua, sunt membru (mai neinsemnat) PNL si nu inteleg formele de protest la care recurgeti. Nu ati dus pana la capat nici un protest, ceea ce face sa se vada din afara ca doriti cu totul altceva decat exprimati pe la TV.

    1) Parlamentarii grevisti isi vor lua indemnizatia pe zilele de greva (din cate stiu eu cei care fac greva, indiferent unde lucreaza li se taie din salariul....sa primesti bani fara sa muncesti nu mi se pare corect intr-o Romanie democrata; daca suntem intr-o Romanie a hotilor, profitorilor atunci inteleg de ce toti doresc sa ajunga la putere) sau veti profita de faptul ca aceasta forma de protest este un pic neobisnuita si constitutia nu spune nimic in privinta asta?

    2) Aveti un proiect pentru Romania de azi?
    Multumesc!
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:08)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Jolly

      Raspunsurile de mai sus sunt valabile si pentru dvs. Iar pentru punctul 2. va rog sa intrati pe site-ul PNL si veti vedea proiectul major intitutlat "A doua modernizare a Romaniei" dar si programele sectoriale. Puteti sa alegeti ce domeniu va intereseaza.
  • 2 intrebari (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:03)

    maryus315 [anonim]

    1 - prezenta in parlamentul romaniei ar trebui considerata o onoare ( iti servesti tara si reprezinti vointa cetatenilor care te-au votat.) Considerati ca prezenta colegilor dumeavoastra si a sefului dvs Crin Antonescu la "serviciu" este optionala sau obligatorie fata de cei care v-au mandatat sa ii reprezintati ? Eu as numi-o lasitate..
    2 -de ce considerati ca trebuie sa va votez la urmatoarele alegeri daca nu sunteti capabili sa mergeti la "locul de munca" pe care singuri l-ati ales, pentru care ati cheltuit atatia bani la alegeri si pentru care acum sunteti platiti de la buget, sunt platite chirii la cei care nu sunt din Bucuresti, alocat combustibili pentru naveta in teritoriu, telefoane, etc ?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:10)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui maryus315

      Am impresia ca multe din lucrurile spuse la televiziuni au creat multa confuzie si de aceea va asigur ca sunt mandru pentru votul primit de la cetateni. Incerc sa-i reprezint cu sinceritate, cu onestitate, cu eficacitate si, daca sunteti curios sa aflati lucruri precise, puteti intra pe site-ul Camerei Deputatilor si veti vedea pentru fiecare parlamentar o serie de informatii de natura cantitativa si calitativa privind activitatea desfasurata. Eu, personal, cred ca mi-am indeplinit corect mandatul, lucru pe care vreau sa-l fac si in continuare.
  • Va mai exista PNL ca partid (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:05)

    Dianora [utilizator]

    independent si cu linie politica liberala coerenta vreodata?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:16)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dianora

      Evident da. Pentru ca toate politicile liberale sunt ferme, sunt clare iar cel putin cele din domeniul economic (sper ca sunteti de acord ca reprezinta specialitate liberala) sunt in mare parte insusite de partenerul nostru PSD. Cred ca Romania are nevoie de politica economica liberala pentru multi ani de acum inainte.
  • intrebare...de bun simt...zic eu... (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:09)

    Luigi [anonim]

    E o vorba in popor, ce suna cam asa " Inainte de a-ti da drumul la gura asigura-te ca ti-ai pus creierul in functiune si ca gandesti inainte sa vorbesti "...ne dam demisia...stai ca, de fapt, nu e bine...intram in geva...stai ca, de fapt, am vrea sa ne pastram privilegiile...E cineva prin uniunea aia care se gandeste cum ar fi daca dupa fiecare alegeri ( partiale sau nu) opozitia decide sa-si dea demisia/sa intre in greva?...
    • raspunde (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:18)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Luigi

      As putea fi de acord cu dvs. si sa consider ca sunt afirmatii de bun simt dar la modul in care sunt formulate sunt mai degraba acuze care n-au legatura cu realitatea. Perceptia dvs ar trebui sa tina cont de ceea ce inseamna democratie, de modul de afirmare a principiilor democratice, de lucrurile concrete din parlamentul actual, de comportamentul abuziv si necivilizat al puterii. In aceasta situatie, actiunile noastre pot fi abordate sub diverse interpretari. Cred ca cea pe care noi am ales-o de a ne retrage in semn de protest de la anumite lucrari ale Parlamentului constituie singura forma prin care sa tragem semnale de alarma vizibile si, sper, si eficiente.
  • lamuriri/dictatura d-lui Basescu (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:11)

    nina [anonim]

    buna ziua,

    d-le Nicolaescu, am incercat sa inteleg ce se intampla ,am incercat sa ma informez cat mai mult.

    in mandatul de presedinte al d-lui Basescu :

    - sunt f. multe televiziuni, care mai de care se concureaza in a blama adevarat sau nu , mai putin conteaza, atitudinea si comportamentul presedintelui, dar se pot exprima de dimineata pana seara

    - internetul a explodat , ne putem exprima

    - tot de la tv am vazut ca ,mentionez per ansamblu, atitudinea jandarmilor fata de protestari a fost corecta( eu am fost in 2011in Anglia, dupa revolte, mi-a fost povestit de catre localnici cum s-a pus capat acestora, nu se compara atitudinea jandarmilor nostri fata de colegi lor din Anglia,ai nostri au fost " copii");nu vorbesc de excesele unor jandarmi ( de aceea un stat trebuie sa aiba legi)

    intreb: de ce a fost necesar demersul PNL&PSD in parlamentul UE?
    cu tot respectul, nu l-am inteles
    multumesc,
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:20)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui nina

      Ma bucur ca sunteti foarte bine informata si asta imi da speranta ca veti avea un punct de vedere obiectiv iar demersul comun PNL-PSD a urmarit exact acelasi lucru: informarea Parlamentului European despre abaterile de la democratie, despre posibilele efecte in viitorul destul de apropiat a unor comportamente abuzive si care pana la urma va incalca si dvs drepturile. Astazi noi credem ca am incercat sa va aparam. Greu e de inteles pentru mine ca nu apreciati acest lucru. Dar nimanui nu poti sa-i faci bine cu forta.
  • Ce oferiti romanilor? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:14)

    Laur [anonim]

    1. Este adevarat in locul locurilor de munca, salarii si pensii garantate PNL va oferi "mai multa democratie". Vreti va rog sa detailati?
    2. Am apreciat inceputul mandatului dvs. de ministru al sanatatii, pus pe reforme structurale. Ati fost injurat si amenintat de camarila PSD din sanatate. Intrebare: da-ti-mi un argument personal credibil (frica, santaj, etc) pentru care acum sunteti cel mai inversunat oponent al reformei in sanatate cand stiti bine ca se fura iar spitaul este ddoar o locatie unde trebuie sa-ti dai agoniseala de o viata ca ciubuc dar sa nu ai niciodata garantia ca mai iesi si viu?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:22)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Laur

      1. Cred ca s-a inteles gresit. Noi nu vorbim de faptul ca dam democratie in locul unor drepturi elementare, noi spunem ca ele sunt legate si ca deriva unele din altele.

      2. Sigur ca sunt perceptii diferite asupra sistemului sanitar si multe interese sunt la mijloc. Numai ca reforma inceputa in 2006 a fost complet blocata in 2009, este si astazi la fel de blocata iar putinii bani alocati de Guvern sunt furati ca in codru. In consecinta, nu cred ca e nevoie de o noua lege a sanatatii, ci e nevoie de continuarea reformelor.
  • Mda (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:15)

    ion [anonim]

    Am vazut ca Crin Antonescu este absent la 93% din dezbaterile din parlament. Care o sa fie diferenta acuma? O sa absenteze 100%? Mi se pare o ipocrizie ca cineva care mai mult nu ii acolo sa vina sa spuna ca nu vine.

    De ce singura tactica a USL este sabotarea PDL in orice mod posibil. De ce nu vin cu nimic constructiv? De cand este PDL la guvernare in afara de a pune bete in roate si a arata cu degetul USL nu a facut nimic. Cand o sa se schimbe aceasta atitudine?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:26)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui ion

      Crin Antonescu este presedintele unui partid parlamentar si foarte mult este plecat in tara la intalniri cu electoratul. Aceasta este o forma de munca parlamentara. Sper ca vreti sa o intelegeti.

      In ceea ce priveste al doilea comentariu, cred ca intotdeauna opozitia are datoria sa sanctioneze orice derapaj al puterii si de cele mai multe ori vine cu alternative asa cum se intampla de exemplu la legea bugetului, asa cum s-a intamplat la cele mai importante legi (codurile juridice, asistenta sociala, legea pensiilor, legea salarizarii unitare etc). De aceea, eu cred ca orice cetatean ar trebui sa vada daca puterea tine sau nu tine cont si de ce spune opozitia, pentru ca numai atunci, dintr-o confruntare de idei reala se poate naste o lege buna. In aceasta legislatura, guvernul PDL a adoptat 14 legi prin angajare de raspundere, fara dezbatere parlamentara. Credeti ca era normal ca USL sa taca? Sau sa isi manifeste cu vehementa o critica serioasa atat la adresa modului de adoptare cat si la continutul respectivelor legi.
  • Antonescu sau Melescanu ?? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:21)

    B.Paul [anonim]

    Domnule Nicolaescu, sunt unul care dupa 1989 am votat constant cu PNL ul si am doua intrebari

    1.In conditiile in care PDL-ul nu va castiga mai mult de 10-12% din voturi nu credeti ca din asocierea cu PSD si PC partidul dumneavoastra mai mult va pierde decat va castiga ?
    2 Nu credeti ca domnul Melescanu , un om cu multa experienta in diplomatie ar castiga mai multe voturi la prezidentiale decat domnul Antonescu?

    Multumesc pentru raspuns
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:29)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui B.Paul

      Discutia pe tema asocierii cu PSD este veche, este si noua si probabil ca va mai continua. Eu cred ca din punct de vedere electoral, USL - asa cum a fost in 2004 ADA - reprezinta unicul vehicul capabil sa bata actuala putere la alegeri. De aceea, e important ca USL-ul sa fie sprijinit de toti cei care vor plecarea PDL-ului de la Guvernare.

      Eu cred ca deocamdata voturile pe care le-a primit Crin Antonescu in 2009 reprezinta un potential care nu trebuie pierdut.
  • de ce ? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:24)

    dan [anonim]

    buna ziua d-le Nicolaescu,

    de ce considerati sa puneti atata presiune (alegeri anticipate, greva parlamentara, declaratiile din parlamentul UE,etc)pe actualul guvern si presedinte,dar, si pe o parte a populatiei( ma refer la cei care lucreaza in sistemul public) in conditiie in care:

    - anul acesta sunt alegeri
    - dreptul la exprimare este asigurat
    ( as putea spune chiar excesiva, daca ma raportez televiziuni,radio,interne)
    multumesc,
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:34)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui dan

      Eu cred ca orice zi in care actuala putere mai ramane la comenzi este intarzierea unor schimbari serioase si importante in societate. De aceea, presiunea trebuie sa fie cat mai mare, cat mai puternica, cat mai eficace astfel incat alegerile sa aiba loc cat mai repede iar schimbarea democratica sa se produca in binele tuturor.
  • eugen nicolaescu (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:25)

    ares [anonim]

    1.inteleg ca daca ati fii demisionat in bloc din parlament nu ati mai putea contesta anumite legi(vezi legea alegerilor comasate) si din mare grija pentro democratie si poporul roman nu faceti asta;de ce nu demisioneaza toti parlamentarii USL,mai putin presedintii PNL.PSD si PC si atunci sigur democratia nu ar mai fii in pericol?
    2.de ce nu faceti un sondaj si sa ne spuneti cati sunt dispusi sa demisioneze?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:36)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui ares

      Demisia din Parlament a tuturor parlamentarilor ar fi insemnat practic declansarea alegerilor anticipate. Numai demisia parlamentarilor USL nu poate realiza acest obiectiv. In consecinta, demisia ar putea ramane o ultima forma de protest, cu toate ca PDL-ul nu pune pret pe nimic. In acest moment, majoritatea parlamentarilor PNL, nu pot vorbi si pentru PSD, accepta de principiu ideea demisiei. Dar pentru unitatea opozitiei, orice masura va trebui sa fie agreata de toti partenerii.
  • intrebare (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:32)

    vraciu dan [anonim]

    acuzati mereu puterea ca incalca legea,ce lege va da dreptul la greva?
    ajunsi la putere in 2013,cum veti proceda daca opozitia de atunci va proceda la fel,cu 2000 oameni in strada??????
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:38)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui vraciu dan

      Din punct de vedere legal, aveti dreptate. Numai ca termenul greva a fost utilizat mai degraba din motive de comunicare si nicidecum administrativo-birocratice. Dar o retragere politica din Parlament inseamna un gest politic de gravitate maxima. Cred ca asta este important.
  • Demagogie si infantilism politic! (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:54)

    Victor [anonim]

    Traim in secolul XXl si as dori sa-mi numiti un stat unde a avut vreo greva parlamentara(parca ultima a fost in 1958 al socialistilori japonezi,dupa al carui exemplu,dar mai moderat,se actioneaza astazi in Ro.)
    Sunteti alesi de popor si nu de un grup de interse,intrebarea ar fi:ati consultat poporul daca este de acord cu aceasta greva sau actionati ptr.interesul unuia sau altuia?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:39)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Victor

      Un sondaj recent ne-a spus ca jumatate din populatie accepta greva, jumatate nu. De aceea, am ales varianta de retragere politica din Parlament, ceea ce cred ca inseamna un raspuns corect pentru ambele opinii. Si, in acelasi timp, apararea intereselor tuturor celor care cred ca Romania are nevoie de democratie si o conducere performanta.
  • greva parlamentara.. sau chiul oficializat? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:55)

    echos [anonim]

    am o simpla intrebare... La alegerile anterioare, candidatul de pe prima pozitie pe care eu l-am votat, a fost inlocuit conform algoritmului cu un candidat PNL, aflat la acea data pe pozitia a doua.
    Ce relevanta are pentru mine aceasta greva parlamentara, cand acest individ ce ma "reprezinta" a avut o activitatea in teritoriu egala cu un zero absolut(!!) acum va avea" in mod oficial" o activitate ce tinde spre zero absolut si in parlament???
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:41)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui echos

      Legea electorala a permis intrarea in Parlament a unor candidati care n-au primit cel mai mare numar de voturi. Imi pare rau daca exista un parlamentar PNL care nu-si face datoria. Daca ne-ati fi spus cine este am fi luat evident masura ca acest candidat sa nu mai fie propus pentru urmatoarele alegeri. De aceea cred ca este nevoie de o noua lege electorala la care sa participe toata clasa politica alaturi de societatea civila pentru a se identifica cele mai bune metode de alegere a parlamentarilor.
  • Greva parlamentara (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:55)

    Grasul [utilizator]

    1. Cu tot respectul, ce sperati sa obtineti prin aceasta greva parlamentara?
    2. Ati luat in consideratie faptul ca ati produs un precedent si ca in viitoarea guvernare chiar fiind la putere va veti putea confrunta cu exact aceeasi reactie a opozitiei (oricare ar fi ea PP Dan Diaconescu, PDL, etc)?
    3. Daca asa cum se prevede criza economica va mai dura 5-6 ani si Romania nu se va putea imprumuta de pe piata de capital, cum veti explica eventualilor protestatari neindeplinirea programului de guvernare care cotine mai multe promisiuni decat pot fi realizate?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:44)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Grasul

      Pentru primele doua intrebari raspunsul este simplu: noi vom aplica democratia,vom promova dialogul, vom tine cont de opiniile opozitiei si ca atare ajungerea la greva parlamentara o consider imposibila. Sigur, in conditii de normalitate. In Romania in schimb dupa trei ani de guvernare PDL nu exista nici o forma de dialog intre putere si opozitie, intre putere si societatea civila, intre putere si orice alta structura mai mult sau mai putin organizata din tara. Este anormal si o asemenea atitudine trebuie sanctionata. La a treia intrebare temerea dumneavoastra este justificata daca PDL va mai ramane la guvernare. Altfel, va pot asigura ca Romania are suficiente resurse interne prin care isi poate finanta bugetul si necesitatile bugetare. Va dau numai cateva exemple: reducerea evaziunii fiscale concomitent cu cresterea colectarii impozitelor, crearea de locuri de munca prin reducerea de fiscalitate, reasezarea redeventelor care pot aduce la buget cel putin zece miliarde de euro.
  • Intrebari (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:01)

    Gabi M [utilizator]

    1.Care lege va permite ca parlamentari sa faceti greva si sa va bucurati de avantajele pe care le aveti ca parlamentari(sume forfetare,masini,secretare,functii in Parlament)?.2.De ce instaurati dictatura minoritatii in Parlament?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:46)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Gabi M

      E pacat ca nu intelegeti ca demersul nostru incearca sa va apere si pe dvs. Ati inteles numai ce ati vrut din toate comunicarile publice iar o regula a democratiei este respectarea minoritatii. In mediul de afaceri codurile de guvernanta corporativa acorda drepturi speciale actionarilor minoritari. In politica se intampla la fel. Atunci cand PDL-ul va fi in opozitie si dvs care sustineti PDL-ul nu credeti ca va trebui sa fiti respectat?
  • Cine trebuie sa apere CONSTITUTIA??? (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:07)

    Un alegator neturmentat [anonim]

    a) ARTICOLUL 43 din Constitutie
    (1) Salariaţii au dreptul la grevă pentru apărarea intereselor profesionale, economice şi sociale.
    (2) Legea stabileşte condiţiile şi limitele exercitării acestui drept, precum şi garanţiile necesare asigurării serviciilor esenţiale pentru societate.
    DECI:
    Greva politică este ilegală, conform prevederilor constituţionale.
    b) Pe timpul grevei nu se platesc drepturile salariale. Ei sunt mai presus de lege??? SE CRED ZEI???
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:47)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Un alegator neturmentat

      Greva politica nicaieri nu este reglementata iar noi nu vorbim de greva. Vorbim de un protest politic pe care l-am intitulat retragerea din parlament. Privilegiile pe care dvs le acuzati nu se pot acorda daca nu esti prezent la serviciu.
  • Intrebare (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:10)

    george [anonim]

    Pe perioada de greva va luati salariile?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:48)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui george

      vezi raspunsurile de mai sus
  • Strategia PNL (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:14)

    Sorrows [utilizator]

    1. D-le deputat Nicolaescu, de ce PNL se comporta haotic in ce priveste discursul politic si protestele din Parlamentul Romaniei (ne dam demisia, ba nu, intram in greva etc)? Care este viziunea presedintelui PNL pentru lupta politica electorala ca se va da anul acesta?

    2. D-le deputat, are PNL o program liberal coerent pentru guvernarea Romaniei in cazul in care USL castiga majoritatea in Parlament si presedintele Basescu va numi un prim-ministru din cadrul acestei Uniuni? Subliniez: program liberal, nu de alt fel. Daca da, care e acesta?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:50)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sorrows

      1. Cred ca avem deficiente de comunicare dar in nici un caz nu pot sa nu remarc ca trei obiective sunt neschimbate: demisia lui Traian Basescu, alegeri anticipate si nu alegeri comasate.

      2. Pe site-ul PNL gasiti un program liberal coerent, numai liberal, mai ales in domeniul economic, acolo unde sper ca excelam. Cititi-l si astept orice fel de comentariu din partea dvs. Este public de un an de zile.
  • pricepere in rezolvarea problemelor? (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:19)

    Peter Gluck [anonim]

    De ce in matematica politicii noastre exista numai
    semnul < si nu apare deloc semnul >? Putem spune
    ca un politician e si mai rau decat altul, ca un partid
    e si mai catastrofic ca altul, dar nu putem spune va putem avea mai multa incredere intr-un politician ca in altul, ca putem avea mai multa incredere in partidul X
    ca in partidul Y. Al Dvs, cica de dreapta, aliat cu stanga impotriva naturii si esentei sale, condus de un om care pare motivat doar de dorinta de putere- are sansele unui bulgare de zapada sa inspire incredewre.
    Veti putea rezolva problemele din cauza carora tremura
    Europa, fara ca populatia sa sufere?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:52)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Peter Gluck

      Raspunsul este clar: programul economic liberal are toate sansele sa diminueze influentele crizei economice internationale si sa realizeze in tara ceea ce trebuia facut din 2009: consolidarea unor succese din 2005 - 2008 si nu introducerea de constrangeri, taieri, amputari ale veniturilor si mai ales ale consumului. Ultimul lucru criticabil este cresterea fiscalitatii in perioada de criza, factor agravant al scaderii economice.
  • v-as ruga sa-mi precizati: (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:29)

    cris19 [utilizator]

    1. daca este PNL-ul dispus sa accepte o solutie la actuala criza politica, solutie care sa nu presupuna demisia guvernului sau a presedintelui?
    2. daca PNL/USL are in acest moment un plan/masuri clare de scoatere a Romaniei din criza. In cazul in care aceste masuri exista v-as ruga sa ne mentionati in cateva cuvinte si in ce constau acestea.
    Va multumesc.
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:53)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui cris19

      Cele doua intrebari sunt contradictorii, pentru ca o solutie la actuala criza nu poate fi decat un plan serios pe care PNL il are pregatit dar care se bate cap in cap cu cel al PDL. Masurile de care discut le gasiti in detaliu pe site-ul PNL la programul economic si care au capacitatea intelectuala si practica sa realizeze schimbarile necesare in economie.
  • Ce faceti in timpul grevei ? (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:43)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    1. Astazi, la ora acestui interviu, nu trebuia sa fiti la sedinta de deschidere a sesiunii parlamentare ?

    2. Pentru greva aveti mandat de la alegatorii din circumscriptia in care ati fost ales, sau hotararea de a refuza reprezentarea lor in Parlament este o decizie personala, fara legatura cu vointa electoratului ? In timpul grevei veti putea fi gasit 8 ore zilnic la biroul parlamentar din circumscriptie ?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:54)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      1. Este rautacioasa intrebare, pentru ca daca v-ati fi informat ati fi aflat ca sesiunea se deschide la ora 16.00.

      2. Nu vorbim de greva si ca atare nu este nevoie de a obtine un mandat special de la alegatori. Legatura cu electoratul nu se face numai la biroul parlamentar.
  • intrebari (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:53)

    goto [anonim]

    1. cat de legala este aceasta greva? si daca este legala, se va face in mod organizat, prin manifestatie intr-un anumit loc sau fiecare isi va vedea de treaba lui (in acest caz este vorba de chiul, nu de greva)? si cat de mult mai reprezinta parlamantarii pe cei care i-au votat, atat pe perioada grevei cat si in viitor? au fost in vre-un fel consultati sustinatorii USL (ma refer la electorat) sau greva este doar inca un motiv al opozitiei de a nu participa la sedintele din Parlament?

    2. greva a fost aprobata de toti membrii parlamentari din USL si vor participa cu totii? sau a fost impusa de conducerea USL? si ce se va intampla cu parlamantarii USL care sa zicem ca vor participa la sedinte ?

    romanul obisnuit voteaza pe cineva s ail reprezinte in Parlament (teoretic) pe baza unui program prezentat in campania electorala. nu il alege ca sa reprezinte vointa conducerii partidului din care face parte parlamentarul respectiv.si poate mai exista vre-un parlamentar cu capul pe umeri si stie ca romanul l-a votat sa il reprezinte pe votant in parlament, nu sa faca dupa cum ii este dictat de conducerea partidului din care face parte.
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:56)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui goto

      In general, raspunsurile de mai inainte sunt valabile si pentru dvs cu urmatoarele precizari: sper ca se intelege ca protestul parlamentarilor USL are legatura cu nerespectarea vointei electoratului (ma refer la programul de guvernare cu care PDL a castigat alegerile in 2008) si ce s-a ales din acele promisiuni.

      Nu credeti ca trebuie sa-i tragem de maneca, noi, reprezentantii dvs, pe cei care spun una si alta fac?
  • Calitatea administratiei publice centrale si local (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:53)

    tanasescu lucian [anonim]

    As dori sa va intreb cum selectati/triati candidatii pentru administratia centrala/locala; pe criterii de partid sau competente profesionale?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:59)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui tanasescu lucian

      Canditatii in special sunt selectati pe criterii complexe, profesionale si politice, asumarea responsabilitatii revenind de regula organizatiilor locale. La nivel local se stie cel mai bine despre fiecare candidat in parte si, mai ales, despre abilitatile acestuia de a putea reprezenta eficient interesele cetatenilor.
  • Buna ziua! (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:10)

    Mih. [utilizator]

    Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:
    1) Sustineti declaratiile d-nei Rovana Plumb referitoare la continuarea demersurilor USL la nivelul PE siConsiliului UE, care nu exclud, ba chiar sugereaza ca se va merge pana la a cere aplicarea de sanctiuni Romaniei?
    2) Ce efecte ar putea avea asemenea sanctiuni pe termen scurt si mediu?
    3) Considerati dialogul ca o forma de manifestare democratica? Daca da, cim comentati cenzurarea reprezentantilor PDL/PPE de ieri de catre grupul socialist & liberal?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:00)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mih.

      Pentru toate trei intrebarile consider ca intalnirea de la Parlamentul European a clarificat faptul ca nimeni nu a cerut sanctionarea Romaniei dar ca o informare a grupurilor politice asupra democratiei din Romania era necesara. Nu stiu daca reprezentantii PDL au fost cenzurati, nu am fost la Bruxelles. Dar cred ca daca nu li s-a dat cuvantul, n-a fost in regula. Cu toate acestea stiu ca doamna Macovei si dl Cristian Preda au adresat multe comentarii, aparute si in presa romana de astazi.
  • liberalism + secretara, sofer, sediu (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:12)

    george_valentin [utilizator]

    1. Considerati ca PNL-ul poate functiona in continuare in alianta cu USL, in conditiile in care domnul Ponta a declarat zilele trecuta ca Romania ar trebui sa adopte modelul frantei, adica sa mareasca tva-ul pentru a genera bani pt marirea pensiilor?! nu cumva este aceasta gandire total diferita de gandirea unui liberal?
    2.Daca veti fi in greva inseamna ca nu veti avea nevoie de secretara, sofer, chirie pentru sediu. Veti suspenda banii alocati acestor activitati sau ei se vor consuma in continuare din bugetul nostru?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:03)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui george_valentin

      1. PNL are un program economic prin care reducerea de fiscalitate poate aduce mai multi bani la buget. In programul comun cu PSD reducerea TVA-ului este un obiectiv asumat.

      2. Vezi raspunsurile de mai sus.
  • O intrebare la doua scenarii: (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:19)

    MarianEugen [utilizator]

    Eu cred ca PNL va dispare ca partid politic, indiferent de rezultatul alegerilor din noiembrie.
    Daca veti avea peste 50%, ceea ce nu cred avand in vedere experientele dezastruoase ale USL la alegerile din Maramures si Neamt, unde ati luat doar o medie de doar 42% in doua fiefuri liberale si pesediste, PNL va fi blamat in mai putin de doua luni ca a permis accederea la guvernare a PSD iar prabusirea lui sub 5% va fi inevitabila.
    In caz ca nu veti face peste 50%, ceea ce cred, o mare parte din alesii PNL se vor duce catre putere fara nicio problema, alaturarea PNL la PSD si mai ales la PC, nefiind inghitita de toti membrii de partid, asa cum crede conducerea.
    Ce parere aveti de aceste scenarii?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:04)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui MarianEugen

      Scenariile dvs sunt mai pesimiste chiar decat ale lui Traian Basescu. Nu cred in ele si nu le comentez.
  • Intrebari (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:26)

    Ionescu [anonim]

    In primul rand nu mi se pare corect din partea niciunui membru al parlamentului sa intre in greva parlamentara indiferent de cine l-a votat sa ajunga acolo si indiferent de partidul din care face parte. Romanii v-au trimis acolo sa munciti.
    Intrebarea 1: Daca dumneavoastra intrati in greva parlamentara, de ce cetateanul de rand nu poate sa intra in greva la plata impozitelor, TVA-ului si a altor taxe? Asa mi s-ar parea fair.
    Intrebarea 2: De ce deteriorati si mai mult perceptia despre Romania prin prin demersul dumneavoastra in parlamentul UE? Nu vad alta explicatie decat incercarea de a ajunge la putere prin orice mijloace....scopul scuza mijloacele.
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:04)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ionescu

      vezi raspunsurile de mai sus
  • Alegeri anticipate (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:27)

    Grindean [anonim]

    Amm observat ca USL se plange de nerespectarea de catre Putere a Constitutiei si a legislatiei. Dar solicitarea alegerilor anticipate nu reprezinta o fortare a legislatiei privind alegerea Camerei Dep si Senatului. Acolo este prevazut modul de determinare a datei alegerilor. De ce nu vor sa respecte aceste prevederi?

    O zi buna.
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:06)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Grindean

      Alegerile anticipate reprezinta o forma de schimbare a actualei puteri si reprezinta o forma democratica de a face alegeri inainte de termen.
  • Felicitari! (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:32)

    lucky luck [utilizator]

    In preambul doresc sa-mi afirm sprijinul pentru formala pe care ati adoptat-o.
    1) Care sunt modalitatile de primenire (masuri, termene) ale partidelor membre USL de aici si pana la alegeri, conform doleantelor protestatarilor si pentru restabilirea increderii in clasa politica?
    2) Care va fi atitudinea USL fata de presedinte? Solicitati demisia? Provocati, dupa alegerile parlamentare, demiterea? Sperati intr-un modus vivendi improbabil?
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:07)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui lucky luck

      USL va incerca pana la alegeri, indiferent cand vor avea loc, sa promoveze variantele sale de guvernare exact pentru a arata ca este o alternativa credibila, serioasa, responsabila. In legatura cu atitudinea USL fata de presedinte, cred ca ea nu poate fi stabilita dinainte ci numai in functie de comportamentul acestuia. Vom apela la toate formele legale pe care le vom avea la dispozitie.
  • reforma in sanatate (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:40)

    Ionescu [anonim]

    Vad ca se discuta mult aici si despre reforma in sanatate. Mai sus mentionati ca din 2009 pana in prezent s-a blocat reforma in sanatate si se fura ca in codru.
    Intrebare 1 - Cand in ultimii 20 de ani nu s-a intamplat acelasi lucru in sanatate - furt ca in codru, servicii proaste, salarii proaste indiferent cine a fost la conducere, fie PSD, CDR, PNL, PDL (sau vreo alianta) ??? Credeti ca daca ajunge USL la putere aceste furturi se vor opri? Sincer ma indoiesc. In 20 de ani nu vad nici o schimbare indiferent cine este la putere.
    Intrebare 2: Privind strict spre politica liberala, care ar fi reformele si implementarile in sistem care sa asigure finantarea si buna functionare a sistemului sanitar romanesc, precum si servicii de calitate pentru pacienti. Repet...in 20 de ani nu am vazut nici o imbunatatire majora.
    • raspuns (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:11)

      Eugen Nicolaescu [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ionescu

      Sigur ca perceptiile pot fi diferite, mai ales asupra sistemului sanitar, dar daca ne uitam putin la anumite reforme vom vedea ca urmare a reformei dintre 2006 - 2008 ambulantele si SMURD-ul ajung la cetateni in opt minute la oras si 15 min la sate, fara spaga, ca toti cetatenii cuprinsi in programele nationale de sanatate (diabet, oncologie, HIV-SIDA etc) au intrat in program si si-au luat medicamentele la preturi accesibile si de la farmacia cea mai apropiata, ca au participat la un program de analize gratuite fara spaga si ca rezultatele respective au scos in evidenta riscuri de sanatate pentru circa 20% din populatia participanta, ca s-au redus costurile cu achzitiile in spitale ca urmare a angajarii de manageri profesionisti prin concurs - sunt din punctul meu de vedere schimbari calitative. Din pacate nu au fost continuate.
  • Raspunsuri evazive , nu putem ca nu ne lasa (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:14)

    Falco [anonim]

    Proiectul de lege de care ziceti dumneavoastra nu reduce numarul camerelor iar numarul de parlamentari este foarte putin diminuat .

    Eu personal si multi alti ne dorim alegeri uninominale in care sa nu intre nimeni dupa nci o lista ci doar cel votat .

    La capitolul economic mi-ati raspuns si mai evaziv o sa reducem fiscalitatea , creem locuri de munca etc.
    Concret nu aveti nici o masura si asta din pacate de lung timp .

    Sint un om care chiar are vederi Liberale si care azi in clipa de fata nu are un partid care sa il reprezinte .
    Doctrina liberala si cea socialista a PSD-ului nu se impaca sub nici o forma asa ca alianta intre ele nu are cum sa existe . Ati pierdut alegatori care erau de aceasi viziune cu mine pt a "fura" din alegatori PSD enormi de multi care asteapta doar asistarea sociala si in rest nimic .
  • un liberal dezamagit... (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:17)

    adrian [anonim]

    Care este parerea dumneavoastra despre discursul membrilor USL din PE?
    In opinia mea a fost inca o demonstratie ca, clasa politica din Romania este jalnica si este formata preponderent din oameni fara principii, valori si responsabilate. Chiar asa am ajuns sa ne dam in spectacol la Bruxelles?
    Care o sa fie strategia USL din punct de vedere fiscal? In opinia mea este greu sa armonizezi strategia unui partid de stanga cu cea a unui partid liberal.
    In dorinta de a pune mana pe putere simt ca valorile liberale ale PNL s-au pierdut in cadrul USL.
    Care este parerea colegilor liberali din alte tari vis-à-vis de alianta cu PSD si PC?
  • Programul Parlamentului... (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:32)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Site-ul Camerei Deputatilor nu afiseaza programul pentru ziua de azi (!), iar pe site-ul Senatului sunt convocati de la ora 14.00 membrii Biroului Permanent, iar de la 15:00 lucrari in grupuri...

    De unde sa stiu ca aveti treaba la Parlament abia la ora 16.00 ?!
  • intrebare (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:46)

    iorgos [utilizator]

    Buna ziua ,

    1. cum comentati faptul ca la mitingurile din ianuarie dl. Ludovic Orban , membru marcant PNL , fost ministru la un minister greu ( Transporturi ) , si nu la un minister de umplutura ( Tineret si Sport , de exemplu ) , a fost fluierat si s-au stigat lozinci si impotriva USL-ului ?

    2. va considerati vinovat , in parte , de manifestarile din ianuarie , de la Bucuresti si din alte orase ?
    Multumesc
  • Rusinica (Miercuri, 1 februarie 2012, 16:06)

    Livadaru Marius [anonim]

    Domnule Nicolaescu in momentul in care un sindicat a intrat in greva, ori nu a primit salariul pe perioada de greva ori a recuperat timpul "pierdut" sambetele (a se vedea cazurile profesorilor). Intrebarile pentru dumneavoastra sunt:
    1. De ce urmati sa incasati niste bani complet nemeritati atat timp cat activitatea dumneavoastra este redusa la aproape zero? Va rog sa nu imi bagati pe gat gogoasa cu activitati in teritoriu pentru ca acum domnul Hasotti de exemplu nu va pleca la Constanta sa tina sedinte si sa primeasca in audiente la biroul pe care il are acolo.
    2. Atat timp cat dumneavoastra domnilor parlamentari sunteti alesi de popor, nu ar fi normal sa intrebati poporul care v-a ales daca este de acord cu deciziile liderilor USL si anume de a le calca in picioare increderea care v-a incredintat-o?
    3. Cum poate sustine domnul Crin Antonescu ca se va imprumuta de la prieteni cand el va urma sa incaseze cel putin 6000 de lei lunar in urma acestei greve? Nu are pic de rusine pentru populatia care incaseaza aceasta suma in aproape un an de zile? ce are asa special Crin Antonescu de nu ii ajung cei 6000+ de lei pe care ii va incasa?
    As avea mult mai multe intrebari pentru dumneavoastra dar deja sunt scarbit de toate aceste lupte pentru ciolan si de declaratii de tipul " daca eram noi la putere", declaratii pe care le faceam copii fiind... " tatal meu este mai tare ca tatal tau"...
  • rusine tovarasi (Joi, 2 februarie 2012, 17:28)

    seba [anonim]

    1) domnule Nicolaescu ce s-au facut cu vaccinurile (de col uterin parca) pe care le-ati comndat si nu le-ati folosit cine le-a platit ?
    2) vi s-a pus o intrebare . de ce Crin nu vine la parlament, si dvs. ati raspuns ca este in teritoriu
    pai sa se duca in teritoriu pe banii lui nu ai poporului,
    este normal sa se plimbe pe bani publici, salariu masina sofer etc


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version