VIDEO Sedinta cu scantei intre conducerea PDL si parlamentarii partidului. Vasile Blaga: M-am saturat de lozinci. Cu calmul asta ajungem in iad. Partidul asta poate functiona si fara Blaga sau Boc

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:31 Actualitate | Politic

Blaga si Boc
Foto: HotNews / DP
Parlamentarii PDL i-au cerut marti premierului Emil Boc sa-si prezinte strategia fata de partid pentru perioada viitoare, pe fondul protestelor de strada si a scaderii drastice cu care se confrunta democrat-liberalii in sondaje, au declarat pentru HotNews.ro surse politice care au participat la intalnirea conducerii PDL cu grupurile parlamentare din Camera si Senat. Sedinta democrat liberalilor au fost una tensionata, conducerea PDL fiind criticata din toate partile iar liderii partiduluiacuzandu-se reciproc. Elena Udrea s-a certat cu Radu Berceanu, Cezar Preda si Vasile Blaga i-au sugerat lui Emil Boc sa demisioneze in timp ce Roberta Anastase a incercat sa tempereze spiritele, promitandu-le parlamentarilor ca schimba legislatia electorala si redeseneaza colegiile

Potrivit surselor citate, Emil Boc le-ar fi cerut parlamentarilor sa aiba incredere in el si in presedintele Basescu si a argumentat ca "stiu ce trebuie facut, dar nu pot comunica deciziile decat dupa publicarea motivarii deciziei Curtii Constitutionale legate de comasarea alegerilor parlamentare cu cele locale".

Primul ministru i-ar fi rugat pe parlamentari sa aiba rabdare pana saptamana viitoare, cand le va comunica ce pasi va face partidul in viitor. "Mai este nevoie de cateva piese de puzzle si va vom comunica si eu si presedintele ce urmeaza sa facem in continuare", ar fi spus Boc in spatele usilor inchise. 

Explicatiile lui Boc nu i-au multumit insa pe o serie de parlamentari ai PDL, care au parut mai degraba iritati,decat linistiti de discursul premierului. Vasile Blaga si Cezar Preda i-au sugerat lui Boc ca trebuie sa demisioneze.

Sursele citate au precizat ca Cezar Preda ar fi spus ca remanierea guvernamentala nu este suficienta in acest moment si ca partidul se afla intr-o situatie foarte delicata, astfel incat se impun masuri radicale.

"M-am saturat de lozinci, cu calmul ajungem in iad. Daca stiti ce trebuie facut spuneti-ne si noua pentru ca noi nu stim.  Partidul nu moare fara Blaga sau Boc", i-ar fi spus Vasile Blaga, premierului. 

"Pana in momentul de fata partidul a fost condus mai mult de evenimente politice. Va aflati in fata grupurilor parlamentare si aveti obligatia sa ne spuneti transparent si onest ce decizii vreti sa luati pentru partid, cu subiect si predicat nu sa comunicati  misterios cu aer de James Bond", a cerut depuatul Raluca Turcan.

Potrivit surselor citate, Elena Udrea ar fi incercat sa redirectioneze atentia parlamentarilor spre banii care vor venii in colegii de l a Guvern. Si la acest capitol alesii au avut critici. "Ne-ati promis ca directionarea banilor se va face prin primarii si nu Consilii Judetene. Ce facem suntem la guvernare si asteptam ca prostii sa primim bani", ar fi comentat deputatul de Dolj, Constantin Dascalu.

"Putem se revenim in sondaje, Un caz in acest sens este Israelul care s-a confruntat cu proteste de strada iar in cateva luni partidul aflat la guvernare a revenit la 40% in sondaje", ar fi incercat Udrea sa tempereze spiritele.

Roberta Anastase a incercat sa-i linisteasca la randul sau pe parlamentari asigurandu-i ca partidul se gandeste la startegia de redesenare a colegiilor astfel incat actualii alesi sa mai obtina un   nou mandat.

 "Am comandat un sondaj de opinie ca sa stim cum stam si cum sa modificam legislatia electorala si sa redesanam colegiile.  In functie de sondaje care sunt pe fiecare colegiu in parte putem sa redesanam harta corcumscriptiilor electorale", ar fi spus Anastase.

Conflict Udrea-Berceanu

Elena Udrea a avut un schimb de replici dure cu senatorul Radu Berceanu. Udrea i-ar fi reprosat lui Berceanu ca a criticat partidul pe emisiuni publice si ca a ramas blocat in logica alegerilor interne. In replica, Berceanu i-ar fi spus ca sa nu-l provoace "ca in seara asta face turul televiziunilor si o sa demonstreze ce insemana sa nu menajeze partidul".

Vicepresedintele PDL Elena Udrea a recunoscut ca sedinta parlamentarilor PDL nu a fost linistita, pentru ca "sunt foarte multe asteptari si foarte multe nemultumiri", aratand ca "vacanta a facut ca foarte multe resentimente sa se acumuleze si sa izbucneasca in aceasta prima sedinta".

Intrebata daca sedinta parlamentarilor a fost linistita, avand in vedere ca multi dintre cei care au luat cuvantul s-au auzit si dincolo de usile inchise ale reuniunii, Elena Udrea a raspuns: "Nu. N-a fost linistita, pentru ca sunt foarte multe asteptari, sunt foarte multe nemultumiri, legate de ceea ce urmeaza sa se intample, de faptul ca s-a creat acest context politic social in ultimele saptamani la care parlamentarii partidului nostru intreaba conducerea partidului nostru care sunt solutiile prin care PDL sa raspunda provocarilor, in special problemelor care au fost puse in strada in ultima perioada".

Udrea crede ca este posibil ca in vacanta parlamentara sa se fi acumulat "foarte multe resentimente", care "sa izbucneasca" in aceasta prima sedinta a parlamentarilor PDL.

"Probabil ca vacanta aceasta a facut ca foarte multe sentimente sa se acumuleze si sa izbucneasca in aceasta prima sedinta a parlamentarilor PDL. A fost constructiv, pentru ca s-au spus foarte multe lucruri care pot fi solutii, s-au spus foarte multe lucruri constructive si va trebui sa tinem cont de parerea fiecaruia dintre noi", a adaugat Udrea.



Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Satul din Europa care a ales sa plateasca o amenda uriasa in loc sa primeasca 10 refugiati: "E simplu. Nu-i vrem aici"

Unul dintre cele mai bogate sate din Europa a ales sa plateasca o amenda de 200.000 de lire sterline pentru ca nu a dorit sa primeasca 10 refugiati, ca parte din cota impusa Elvetiei, sustine Daily Mail.
16065 vizualizari
  • +14 (36 voturi)    
    E clar (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:39)

    gigi [anonim]

    Comunistii, mogulii si minerii si-au varat coada in sanul Iubitului Nostru Partid
    • +4 (16 voturi)    
      sper sa discutam despre actuala clasa politica (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:38)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui gigi

      la timpul trecut ,in cateva luni de zile! toti ,fara exceptie sunt combinatii ale serviciilor secrete,grupurilor de interese ,de la afaceristi la secte religioase,marea majoritate fosti securisti sau turnatori ,sau progenitura de fosti securisti si turnatori , unii vanduti unor muhaiale straine ,venite sa faca bani grei pe spinarea fraierilor de romani !
      daca suntem decisi cum vom vota ,ii schimbam !
      • +8 (12 voturi)    
        Si... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:23)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        .. in cateva luni pe cine votam, daca nu votam clasa plitica actuala? Mai candideaza la alegeri si altii care nu fac parte din clasa politica actuala? Sa nu-mi spui ca Dan Diaconescu...
      • +4 (12 voturi)    
        toti, fara exceptie, deci sa-i schimbam intre ei (Miercuri, 1 februarie 2012, 0:39)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Bai, ma lesi?
        Pai cum vine asta? Daca sunt toti corupti si bagati in combinatii, fara exceptie, ma, nene, matale pe cine vrei sa votezi?
    • -4 (10 voturi)    
      Gigi, du-te tata in Coreea de Nord (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:48)

      ploiesteanu [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Te-asteapta iubitul lor conducator !
      • +3 (11 voturi)    
        Nu ma duc in nicio Coree de Nord (Miercuri, 1 februarie 2012, 2:26)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Locul meu este aici, alaturi de Domnul Presedinte Traian Basescu. El este iubitul meu conducator, nimeni altcineva
        • -1 (3 voturi)    
          sarcasm .... dar realitate de partea cealalta. (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:50)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui gigi

          tu esti sarcastic , dar pdl-icii de aici chiar asa gandesc ... din pacate .
          • -1 (3 voturi)    
            bine le faci (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:23)

            ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            sunt multi p(r)ostaci PDL a caror prostie depaseste orice limita, dandu-ti plusuri si in situatia cand persiflezi in modul cel mai fatis si grosolan, partidul de guvernamant si "iubitul sau conducator" , "Domnul Presedinte Traian Basescu", ca sa te citez. Intr-o tara in care conducatorii PDL (dar nu numai ) se duc la vrajitoare sa dea in ghioc cum vor sta in alegeri, e normal ca si postacii lor sa aiba aceeasi valoare, daca nu si mai scazuta. Orbiti de lupta politica (si dai si lupta neicusorule), in mintea lor, daca mai critici actuala guvernare, inseamna ca esti cu dusmanul. Nu sunt capabili sa vada cu ochii lor ce este in tara, cu bune sau mai putin bune.
    • 0 (2 voturi)    
      Legea lui Boc (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:51)

      nimic [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      "Orice lege noua care nu se poate anula a doua zi trebuie amanata"
      Concluzie:PDL- ul pierde datorita balbaielii si nu masurilor de austeritate.
  • +4 (18 voturi)    
    masuri radicale (Marţi, 31 ianuarie 2012, 19:39)

    mav [anonim]

    e timpul sa se cam scuture tovarasii din PDL care stau in poltica de 20 de ani si si-au aranjat afaceriile( Oltean, blaga, videanu, Berceanu, etc)...vreti solutii radicale? aplicati, ca prima actiune, referendumul din 2009!!!
    • -2 (2 voturi)    
      ai uitat de basecu , in insiruirea aia . (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:51)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui mav

      sau cumva ai 'uitat' intentionat ?
  • +28 (28 voturi)    
    Parlamentari . . . (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:00)

    Traian [anonim]

    Toti cei care candideaza la parlamentare vad in accederea in Parlamentul Romaniei o oportunitate si nu o cinste. De aici si eficienta lor dezastroasa.
  • -5 (13 voturi)    
    Surse (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:00)

    Mih. [utilizator]

    Unii "sursulesc" ce le-ar place...
    Nu-i musai sa fie si adevarat.
    Da' noi vreeem sangeee! Nu-i asa?
  • +2 (16 voturi)    
    Intarata-i drace! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:06)

    taranistu [utilizator]

    la figurat, bine-nteles!
  • +9 (31 voturi)    
    demisia (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:08)

    obs. [utilizator]

    Preda,Blaga au candidat la alegirile locale pentru C.J respectiv Primaria Capitalei si ai esuat,de r,turcanu nu stiu poate sa fi incercat la Sibiu,oricum este o experta in teorie,numai lozinci in discursul ei.Nici un Prim Ministru cu capul pe umeri n-ar fi putut lua masuri radical diferite de Emil Boc,decat cu riscul de inrautatirea situatiei.Acesti trei politicieni au cazut in capcana grupului de bocitoare de la irealitati si antene
    care seara de seara oficiaza venirea apocalipsei.Se pare ca 2011 se inchei cu o crestere economica de 2,5%,rata somajului in limite rezonabile,la nivel macro economia stabilizata ,angajamentele cu FMI indeplinite,masurile de ajustare economica bine primite la UE,datoria publica mica.Care ar fi motivele ca E.Boc sa demisioneze?Asa doar sa dea satisfactie cohortelor de la televiziunile aservite patronilor cu dosare pe la DNA care tin publicul zi de zi intr-un sos de dezastru si teroare nascator de nevroze.Ce ar putea fi un nou prim ministru?Un salvator providential.Acesti politicieni ar trebuii sa mearga in colegiile lor sa explice au fost frustari,umilinte si lipsuri dar avem o reprezentare despre viitorul apropiat.
    • +3 (11 voturi)    
      .... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:29)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui obs.

      Vad ca sunteti mai in tema, precizati-mi si mie care este "reprezentarea despre viitorul apropiat" de care spuneti ...
      • +3 (5 voturi)    
        demisia (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:14)

        obs. [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        Stabilitate economica,continuare crestere economica,creare locuri de munca.Si daca s-ar reduce si clintelismul ar fi f. bine.
      • +1 (1 vot)    
        demisia (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:39)

        obs. [utilizator] i-a raspuns lui un roman

        Lucruri simple si normale:stabilitate :stabilitate economica,continuare crestere economica,creare noi locuri de munca.Si daca s-ar reduce si clintelismul politic ar f. binre
    • -8 (10 voturi)    
      Boc a luat masuri bune! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:04)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui obs.

      Problema este ca masurile n-au venit de jos, asa cum este normal intr-o organizatie functionala, ci de sus, de la liderul.. economic!
    • -1 (11 voturi)    
      ciudat (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:23)

      toto [anonim] i-a raspuns lui obs.

      raspunde-ti la o intrebare:
      cum va explicati ca in ultimii 5 ani toti romanii au saracit ,numai membrii PDL s-au imbogatit?????
      voi chiar credeti ca nu se vede .
      sau criza este numai pt romani,nu si pentru boierii PDL-ei.
      cum e posibil ca numai firmele portocalii cistiga toate licitatiile??????
      • +1 (1 vot)    
        Uita-te (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:15)

        Gabi M [utilizator] i-a raspuns lui toto

        la chiulangiul sef Crin care are 300.000 euro in conturi desi nu a fost decat parlamentar timp de 22 de ani!
    • +2 (16 voturi)    
      boc nu trebuie sa demisioneze nicidecum!!!!!!!!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 6:36)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui obs.

      a facut si face ceea ce trebuie !si stie ce face!si o face cu sacrificarea voturilor!e un om cinstit corect responsabil !mancatorii de rahat de pe la antene ar trebui sa fie judecati si pedepsiti pentru ca induc in eroare populatia prin aberatiile si minciunile lor!din nefericire sunt destui ,,,mai ..asa ..care ii si cred !pacat!aceste reforme erau si sunt necesare pentru intrarea in europa !cine nu intelege sa caute o tara comunista si sa si duca veacul acolo !cei din pdl trebuie sa invadeze televiziunile si sa- si explice actiunile!Sper ca nu toata lumea e anarhista si mai sper ca sunt destui oameni inteligenti care sa priceapa si sa- i lamureasca pe cei care nu inteleg !Calomniiile celor din usl ar trebui catalogate si pedepsiteeeeeeeeeee!!!!!Penal!Lupta politica trebuie sa fie una de idei, nu de jigniri generate de orgolii desarte si de frustrarile lui tonta si/ sau cretin !
      • -2 (2 voturi)    
        Corect (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:17)

        Corina [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

        Ai dreptate ca unele reforme se fac cu sacrificii, da ,unde s-a mai vazut sa sacrifici numai de dragul de-a spune ca faci reforma ,SACRIFICANDu-ti ,insasi fiinta nationala. Atunci la ce-mi foloseste reforma daca copii nu merg la scoala, ca n-am fost eu ,guvern ,capabil ,sa-l lamauresc pe parinte ca i-am creat conditii sa-si dea pruncu la carte,ca inchid spitale de dragul privatizarii pe nimic, ca tai din salarii si nu spun nici o iota ce-am facut cu banii ,ca medicamentele nu sunt compensate decat 25% ,nu 50-90% cum se lauda unii sau nu sunt compensate ,deloc;ca coplata e de mult in vigoare si, asi putea insira o mie de alte motive. Destul cu astfel de reforme .Sa fie facute cu cap si in folosul celor multi ca ei aduc venitul,cei putini doar il cheltuie. Doamne fereste sa nu se intoarca vremea lui Cosbuc ,ca ar fi nenorocire. Asa ca nu le mai luati apararea celor care , iata, in al sutalea ceas , recunosc ca au esuat in mare parte (vezi sedintele cu usile inchise ale PDL-ului).Sa lase locul unor minti capabile de ceva cu adevarat reformator si in folosul acestui neam napastuit de-atata incompetenta si egoism.E momentul sa se recunoasca , public ,invinsi si sa plece.Iar cei vinovati sa fie pedepsiti "PENAL"pentru nenorocirile in care ne zbatem din cauza proastei guvernari,a incompetentei si a avaritiei "alesilor neamului".
      • -2 (2 voturi)    
        Ia uita-te la domnu (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:38)

        Martafoi [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

        Tu acuzi mah de comunism!! Pai te incadrezi perfect in mentalitatea Securisto Comunisto!

        Auzi, de unde esti tu detinatorul adevarului absolut??
        De cand si pana cand cine are o opinie diferita de a comandantului suprem, este catalogat vierme?
        De cand diferenta de opinie politica trebuie pedepsita penal?
        Scursuri extremiste ca voi ar trebui eradicate!

        Sper din tot sufletul sa nu mai apuci sa votezi! (pentru binele nostru)
      • 0 (0 voturi)    
        boc nu trebuie sa demisioneze nicidecum (Sâmbătă, 4 februarie 2012, 11:21)

        ana [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

        sunt deacord cu cele scrise de paolalaan,boc este un premier al tuturor romanilor,si-aq sacrificat cariera politica pentru a nu ne prabusi, trebuie doar sa-si explice mai mult actiunile d sa vina mai mult in fata natiunii sa explice si celor cu mintea ingista de ce a trebuoit sa ia asemenea masuri ,cei care au guvernat cand tara avea resurse sa dea socoteala,cei care au facut averi,Boc nu prea s-a gandit sa-si faca avere pentru el.CINSTE LUI .Mi-as dori sa fie mai ferm,cand cineva greseste sa-l execute.
    • -2 (2 voturi)    
      Somn usor (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:45)

      Corina [anonim] i-a raspuns lui obs.

      Cred ca traiesti in alta galaxie, de sustii cu atata tarie realizarile bravului conducator al PDL-ului.Publicul antenelor nu e sustinut "intr-un sos de dezastru si teroare nascatoare de nevroze",ca sa te citez" de antene si irealitate"ci de insasi REALITATEA cotidiana.Cata vreme iei masuri ,ori de care ar fi ele si, nu le explici oamenilor de ce le-ai luat, ba mai mult, nu le spui ce-ai facut cu banii lor , sa se duca naibi dl.Boc si dl.Basescu cu tot guvernul. Cei care or veni dupa ei, au invatat o lectie, ca asa nu se mai poate. Iar cel 80%dintre parlamentarii tineri pe care i-am trimis acolo sa ne reprezinte si nu o fac , sa nu uite ca in cele din urma toate se platesc. Mai ganditi-va si la cei care muncesc sa va mearga voua bine, domnilor, altfel va fi vai de voi. Nimic nu doare mai mult decat CONSTIINTA. Neam de neamul vostru o sa poarte aceasta povara a egoismului sau neputintei vostre, de aceea nu va mai cramponati sa stati acolo daca sunteti incapabili de o fapta buna pentru semeni si nu doar pentru voi si familia voastra.
      Daca avem crestere economica ,de ce naiba ,vine presedintele si retracteaza ce zice guvernu si FMI-ul ,ori dumneata, domnule, esti mai bine informat decat dl.Basescu? Care minte si care spune adevarul , ca am ajuns sa nu mai intelegem nimic .Asa ca ...le-a fost destul .Sa se duca la culcare. Pa si pusi! .Sa-i lase pe cei care se pricep sa faca ceva pentru noi toti.
      • +4 (6 voturi)    
        Asa sa fie ? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:43)

        dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui Corina

        Chiar tot ce a facut guvernul Boc a fost gresit si impotriva romanilor ? Realitatea si antenele au criticat tot, deavalma, fara niciun pic de discernamant. Tu crezi ca oamenii de rand nu vad ca de la aceste posturi se trage in tot ce misca de la Putere? Nu cumva a inceput totul cu aceea marire de 40% a pensiilor ? Nu cumva Base atunci s-a opus ? L-a intrebat pe Tariceanu de cateva ori, daca are banii necesari, dar pana ala urma la presiunea tavalugului PSD-PNL a trebuit sa promulge legea. Nimeni nu spune ca pensionarii o duceau sau o duc pe roze, dar nicaieri in lume nu s-a auzit de o marire de 40%. Base a avut si are dreptate. Oare cat ar creste in sondaje PDL daca ar marii salariile si pensiile cu 30-40% ? Dar sunt prea constienti ca sa faca asta. Probabil in cazul unei veniri la putere, USL ar taia toate investitiiler si ar marii salariile si pensiile cu 10-15%. Dupa care, cand banii din investitii s-ar termina, ar reduce salariile la loc si ar da vina pe greaua mostenire lasata de PDL. Pentru binele Romaniei, sper sa nu se intample asa.Eu cred ca USL subestimeaza gradul de inteligenta al populatiei si asta o sa-i coste la alegeri.
        • 0 (0 voturi)    
          SPERANTE........ (Vineri, 3 februarie 2012, 15:48)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui dan tulceanu

          DOAMNE AJUTA, sper ca populatia romaniei sa judece serios.,in trim. 2 vom avea maj,necesare, daca se conf, cresterea ec, pe 2011.

          USL- e, o catastrofa pt, tara.
      • +2 (2 voturi)    
        despre galaxii (Miercuri, 1 februarie 2012, 21:43)

        obs. [utilizator] i-a raspuns lui Corina

        Sa ne intelegem,eu nu sustin ca in pdl sunt numai persoane oneste si la alte partide numai hoti.Din contra eu zic ca 90% din membrii partidelor sunt la fel ,interese personale.Pe mine ma intereseaza ce emana un partid ca principii ce pune in practica.A mari salariile este cel mai simplu si cel mai popular lucru.A marii acum salariile,la bugetari doar, ar putea face ca si comerciantii sa mareasca preturile,asta ar duce la cresterea inflatiei ,efectul cresterii salariilor bugetarilor ar fi astfel zero,dar ar afecta in schimb ce pe cei din mediul privat.
    • 0 (0 voturi)    
      ok.....fara boc (Vineri, 3 februarie 2012, 15:42)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui obs.

      ai comentat bine, temeinic, pot spune, dar ref, la boc, gresesti, omul asta este incapabil de o viziune tehnico-economica, el nu poate intelege,ca unde darami ttreb, sa si construesti ceva in loc , curesurse locale(nu ttreb, asteptat invest, strain).

      statul ttreb, sa initieze creerea de locuri de munca , prin sprijinirea cu bani a celor care vor sa-si dez, activitatea ,ind, sau agricol,indif, de acceptiune politica.sau sa creeze chiar firme productive de stat, numai la niv, inventiilor care zac prin sertare si rez, o multime de oportunitati.
  • 0 (30 voturi)    
    normal ! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:15)

    srpc [utilizator]

    de vreme ce fraudarea alegerilor prin metoda comasarii a picat, se lucreaza intens la gasirea altei metode, nu?
    • +8 (20 voturi)    
      nu cred ca cineva (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:59)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      care sustine mare sitare ca alegerile vor fii fraudate este normal.dupa stiinta mea , toate dar *TOATE * partidele au reprezentanti in birourile electorale .
      • -2 (10 voturi)    
        Lasa-l in Doamne iarta-ma.. (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:27)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui banateanul.

        ... ca astia nu stiu decat doua lucruri: Basescu dictator si alegeri furate. Ce sa le mai ceri cand si dupa numaratoare s-a vazut ca cele mai multe buletine de vot valide au fost de la PDL? Si da, au reprezentanti toate partidele.
      • +2 (10 voturi)    
        Pai chiar Roberta lu matale zicea ca schimba legea (Miercuri, 1 februarie 2012, 6:45)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        electorala, redeseneaza colegiile, etc, toate astea pentru a creste procentele indiferent cum se voteaza. Atunci cand partidul de la guvernare nu mai e interesat de imaginea lui in randul alegatorilor si totusi doreste cu ardoare sa ramana la putere, cum altfel ar putea decat prin frauda? De fapt in toate schimbarile legii electorale si reimpartirea teritoriala e vizibila intentia reala a celor ce propun acest lucru. UDMR se opune votului prin corespondenta deoarece milioanele de voturi aduse de ambasadele Romaniei din strainatate le-ar diminua si lor sansa de a intra in parlament. Partidul generalilor in schimb spera sa ciupeasca si el ceva din aceste voturi pentru a creste procentul minuscul echivalent cu marja de eroare din sondaje.
  • 0 (22 voturi)    
    Reforma (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:15)

    grey friar [anonim]

    Sa demisioneze ei, nu Boc.Si-asa nu au facut nimic sa-si justifice lefurile. NIci macar un blog pe facebook sau twitter n-au fost in stare sa infiinteze ca sa se lupte pentru schimbarea constitutiei sau sa explice orice alta reforma si efort de modernizare a tarii.Degeaba UE, Base si Boc.Doar cu ei nu se face primavara. Au uitat cum era in campania electorala tineri aspianti la posturile puterii.Acum sunt la putere. Sa treaca la fapte!
  • +2 (14 voturi)    
    colegii (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:41)

    andimi [utilizator]

    mi-a placut asta: "In functie de sondaje care sunt pe fiecare colegiu in parte putem sa redesanam harta corcumscriptiilor electorale", ar fi spus Anastase."
    Cam ar fi magarie daca fac acest lucru. Aranjezi colegiile dupa cum iti convine, pai ce treaba e asta?!
    • +1 (1 vot)    
      an jubiliar (Miercuri, 1 februarie 2012, 5:56)

      Socrates [anonim] i-a raspuns lui andimi

      In 2012 se implinesc 200 ani de cand a fost inventata metoda.
      Nici macar "magaria" asta n-o putem breveta noi.
      Vezi:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Gerrymandering

      De acord cu tine, e o porcarie, dar din fericire nu prea se poate aplica in Romania datorita impartirii administrative si a relativei omogenitati a populatiei,
      • -1 (1 vot)    
        Pai , ce spui tu ........... (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:20)

        Thor [anonim] i-a raspuns lui Socrates

        ...... tocmai au facut cei de la PNL si PSD la ultimile alegeri ! Sau ai uitat cum au desenat colegiile , ca niste "serpi" incirligati , pe unde aveau ei primarii in functie ????
        Unde mai pui ca actuala lege electorala , i-a permis unui "fuhrer" ucrainean, sef la Penali , sa intre in parlament de pe locul doi ! Este ?
    • 0 (0 voturi)    
      replica..... (Vineri, 3 februarie 2012, 15:57)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      asa a facut si tariceanu,cand a aranjat colegiile,dupa config. din teritori a primarilor pnl si psd...deci nimic nou,important e sa intre in guvern oameni competenti profesional nu smecheri politici..tot felul de vb, la stele.
  • 0 (22 voturi)    
    wishful thinking (Marţi, 31 ianuarie 2012, 20:42)

    anaerobik [anonim]

    Sa se desfinteze pedele. Nu cred ca s-ar prinde cineva.
  • 0 (10 voturi)    
    @gigi (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:01)

    eu [anonim]

    Ai fost tare gigi.Astia care e portocalii ti au dat +. HO ! HO! HO! "Sa se mire prostii!! D-aia l-am taiat"
  • +8 (14 voturi)    
    Roberta are solutii!! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:01)

    aagamemnon [anonim]

    din nou!
  • +12 (32 voturi)    
    Mafia ridica tonul! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:02)

    infocorect [anonim]

    Comunistii au castigat pe toate fronturile. Basescu si Boc vor pierde! Cimpalaicii vor suferii! Vai de fraierii care scandeaza pt mafiotii din USL.
    • -8 (8 voturi)    
      sa fim bine intelesi (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:41)

      vasca [anonim] i-a raspuns lui infocorect

      Nu sunt taliban PDL. Chiar m-as bucura de o rotatie, de o primenire, dar... cind stiu ca in spatele lui Ponta sta Ilici, Nastase(ultima condamnare se poate sa-i faca bine lui Ponta), cind stiu ca in spatele sau stau asa de multe lucruri tenebroase, aranjameente, promisiuni, cind stiu ca usl este ajutat de ziaristul Stanescu, de tot felul de ciudati urmariti de DNA, zau ca am mari indoieli.Indata la putere va incepe lupta intre ei, in dezavantajul RO. In atari conditii, si vorbesc foarte sincer, poate ar fi mai bine sa sprijinim numai PSD
    • +5 (11 voturi)    
      PDL = ingerasi (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:51)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui infocorect

      In PDL sunt convins ca sunt numai ingerasi.
  • +2 (10 voturi)    
    North korea (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:05)

    watcher [anonim]

    vaaai, partidul nostru draaaag, ce ne facem copiiii fara voi... aveti mare grija ce faceti, va rugaaaaamm !!!!
  • 0 (10 voturi)    
    Ii doare la basketzi ! ... (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:31)

    El indignados [anonim]

    Un classik in viata a zis : "M-am saturat de lozinci, cu calmul ajungem in iad. Daca stiti ce trebuie facut spuneti-ne si noua pentru ca noi nu stim. Partidul nu moare fara Blaga sau Boc" !

    Adika, pe "ei" ii doare la " basketi " de " ciumpalaci" , " viermi" " and so on " ( I mean etc. !) !
  • +2 (12 voturi)    
    Eureka (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:43)

    Trojan.H [utilizator]

    PDL traieste! Finally!
  • +6 (8 voturi)    
    HOTNEWS (Marţi, 31 ianuarie 2012, 21:51)

    dendrino [anonim]

    In sectiunea consacrata conflictului Udrea-Berceanu, ultimele patru paragrafe sunt de fapt unul si acelasi, repetate la nesfarsit ca sa dea impresia unui text amplu si analitic. De fapt, o mostra cum nu se scrie un articol. Mai puneti mana pe carte si nu va mai inghesuiti sa dati note altora.
  • +7 (13 voturi)    
    Mai e ceva de spus? (Marţi, 31 ianuarie 2012, 22:53)

    Struan [anonim]

    "Am comandat un sondaj de opinie ca sa stim cum stam si cum sa modificam legislatia electorala si sa redesanam colegiile. In functie de sondaje care sunt pe fiecare colegiu in parte putem sa redesanam harta corcumscriptiilor electorale", ar fi spus Anastase.

    Avand in vedere ca in trecut a trecut o lege prin frauda numarand in loc de 80 160 cred ca nu mai e nimic de spus.

    Postacii propagandisti sunt buni de ignorat in asemenea discutii.
  • -4 (10 voturi)    
    Nu e corect ! (Marţi, 31 ianuarie 2012, 23:40)

    calinsab [utilizator]

    Boc a tras in spate toate greutatile pina la iesirea din criza ... asa cum e ea ... dupa cum s-a vazut si azi pe wallstreet Romania se bucura de incredere
    ! Nu e corect ca cimpalacul de Blaga sa iasa sa isi asume el noile realitati economice dupa ce pina acum a dormit bine mersi ! ... Dca Boc demisioneaza da satisfactie tembeliziunilor si luptelor interne din PDL pt ciolan... Pe dracu se mai schimba soarta alegerilor daca pleaca acum Boc ... din contra ! pe multi ii v-a lasa rece acest aspect! Eu unul daca pleaca Boc nu mai votez PDL ! si nici multi prieteni de-ai mei... Omul acesta a facut mai multe reforme in tara asta decat toti cei care au fost inaintea lui acolo pina acum !
    • -1 (1 vot)    
      nu .. a tras in spate sacu cu bani . (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:57)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      singura penalizare pt boc este de imagine , dar financiar si el si restu clientelei lui basecu au facut averi incredibile , in timp ce populatia face foamea ...
  • +4 (6 voturi)    
    Partidul este in tot si in toate, numai ca, iata! (Miercuri, 1 februarie 2012, 0:50)

    zexe [anonim]

    Ruptura dintre alesii PDL si corpul partidului, adica liderii din teritoriu, s-a produs exact in timpul alegerilor interne. S-a dorit o reformare si s-au ales cu un oltean. Ioan Oltean, adica, si toata gasca acestuia. S-au ales cu un sef de partid care se confunda cu Guvernul si guvernarea, fapt care atrage dupa sine ca eroziunea acestuia sa alunece peste imaginea partidului.
    Era la mintea cocosului ca PDL va deveni critic si vocal.
    Intre Elena Udrea si Berceanu, il aleg pe Berceanu instantaneu.
  • +5 (7 voturi)    
    sa ramina Boc (Miercuri, 1 februarie 2012, 2:05)

    solomon [anonim]

    La apusul culturii si piticii au umbre lungi.
  • +1 (3 voturi)    
    Reforma? (Miercuri, 1 februarie 2012, 8:53)

    catalin_mattei [utilizator]

    Daca PDL incearca sa se reformeze in vederea revenirii in sondaje la procentaje decente cu Udrea si Anastase inseamna ca au o mare problema de logica. Nu pot veni in fata omului personaje de acest tip si sa fie credibile... indiferent cat ar fi hulit E Boc macar se bucura de imaginea de om onest fata de cele doamne care sunt nu doar imaginea coruptiei si incompetentei crase dar devin din ce in ce mai mult genul de pipitze de Dorobanti. De asemenea nu pot sa nu imi amintesc mania cu care T Basescu ( lider atunci al PD) infiera cu manie proletara modul in care Ilici se implica in guvernarea PSD.. se vede din pacate ca anumite apucaturi de tip FSN nu pot fi depasite indiferent daca imbracam lupul in haine de vulpe polara
  • -2 (6 voturi)    
    Pentru PDL-isti, cu realism... (Miercuri, 1 februarie 2012, 8:57)

    Rescatorul/Judex [anonim]

    Premierul Boc, sub indrumarea si controlul presedintelui Basescu, a facut ceea ce trebuia. A scos tara din recesiune, a produs crestere economica, a creat stabilitate macroeconomica, a tinut somajul sub control si a creat conditii pentru relansare economica. Trebuie sa-i multumim cuviincios, dar, daca, in maxim o saptamana nu vine cu masuri clare si ferme de relansare economica, cu refacerea legii electorale si nu da si vulgului ceva, trebuie sa plece. Nu vreau sa vina USL la guvernare pentru ca vor duce tara in catastrofa. Pe mine nu ma pot minti acesti i[pochimeni, i-am vazut la treaba si stiu bine de ce sunt in stare. Daca PDL nu este in stare sa vina cu un premier profesionist si un guvern nou, capabil sa raspunda momentului actual, va pierde pariul cu istoria si nu va fi de mirare daca nu va urma soarta PNTCD. ESte momentul adevarului pentru PDL si ceasul a inceput deja sa ticaie.
    • +1 (1 vot)    
      Corect (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:23)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul/Judex

      si pertinent comentariul , sunt intru totul de acord. Probabil ca schimbarea lui Boc cu un tehnocrat ar fi solutia cea mai buna pentru tara si ar lasa USL fara obiectul muncii. Probabil ca istoria ii va recunoaste meritele lui Boc. Maurul si-a facut datoria, maurul poate sa .... plece.
      Despre USL..... vacanta placuta si cat mai lunga !
      • 0 (0 voturi)    
        Da, este corect, dar doare.... (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:29)

        Rescatorul/Judex [anonim] i-a raspuns lui dan tulceanu

        Premierul Boc, sub indrumarea si controlul presedintelui Basescu, a facut ceea ce trebuia. A scos tara din recesiune, a produs crestere economica, a creat stabilitate macroeconomica, a tinut somajul sub control si a creat conditii pentru relansare economica. Trebuie sa-i multumim cuviincios, dar, daca, in maxim o saptamana nu vine cu masuri clare si ferme de relansare economica, cu refacerea legii electorale si nu da si vulgului ceva, trebuie sa plece. Nu vreau sa vina USL la guvernare pentru ca vor duce tara in catastrofa. Pe mine nu ma pot minti acesti i[pochimeni, i-am vazut la treaba si stiu bine de ce sunt in stare. Daca PDL nu este in stare sa vina cu un premier profesionist si un guvern nou, capabil sa raspunda momentului actual, va pierde pariul cu istoria si nu va fi de mirare daca nu va urma soarta PNTCD. ESte momentul adevarului pentru PDL si ceasul a inceput deja sa ticaie.
    • -1 (1 vot)    
      da nu e mai bine sa plece de acolo prin vot ? (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:59)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul/Judex

      adica tot populatia sa decida ?

      atata timp cat lumea e scarbita de PDL/BaSecu , de ce tot ei sa ia decizia cine va conduce romania ?
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:09)

    george [anonim]

    Cred ca CCR a declarat neconstitutionala legea aia cu eutanasierea jigodiilor dintr-o confuzie: au crezut ca e vorba de politicienii actuali!
  • +2 (8 voturi)    
    PDL USL (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:32)

    ion Fufa [anonim]

    Tot un drac ne-am saturat de minciunile lor o sleahta de pungasi au pus mana pe partide si se rotesc la conducerea tarii si fura ca la concurs care de care mai mult fara sa-i intrebe nimeni ca conform zicalei Corb la Corb nu-si scoate ochii si prostimea sufera ei ne vand gogosi fara nerusinare stim noi pe cineva care a spus SA TRAITI BINE
  • +3 (7 voturi)    
    sedinta cu scintei (Miercuri, 1 februarie 2012, 9:46)

    taliban [anonim]

    redesenarea teritoriilor nu va insemna altceva decit o alta incercare de fraudare a alegeriilor...asta este singura tactica pe care o mai poate practica acest partid, acum dupa ce comasarea alegeriilor nu e constitutionala...Pdl-ul va trebui sa se desparta de basescu..daca mai vrea sa obtina minimum 10 % in sondaje...atitudinea servila a membrilor sai vizavii de presedinte ii face un partid de paie..nu-mi inchipui ca acesti oamneni sint atit de naivi dar ce reise este doar ca sint umili si foarte fricosi in fata puterii prezidentiale.... Tara nu are guvern, tara are doar un presedinte uzat si cu viziuni dictatoriale
  • 0 (2 voturi)    
    E clar?! (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:39)

    Alan Shore din BJ [anonim]

    Propaganda de partid sau ce? Ori domnul Basescu a decis sa ingroape partidul ori astia chiar cred ce spun.
    Un lucru e clar declaratiile cu ghilimele sunt scrise de cei care le-au scos.
    Reorganizarea colegiilor in urma unui sondaj, pentru ca sa castige PDL-ul alegerile!? Revenirea la 40% exemplu unei tari straine!? Uau astia chiar vin de pe alta planeta.
    Alt lucru si mai clar Basescu conduce PDL-ul dixit Boc. Marele timonier asteapta valul ca sa reactionez.
  • 0 (2 voturi)    
    PDL dispare precum PNT (Miercuri, 1 februarie 2012, 10:57)

    tudor [anonim]

    La revedere! Va spunem la revedere! :)
  • +1 (3 voturi)    
    blestemul PDLului.... (Miercuri, 1 februarie 2012, 11:59)

    costica [anonim]

    Boc sta in fruntea Guvernului ca l-a gasit Traian Basescu ca pe cel mai potrivit YESMAN cu care el poate guverna tara.
    Pe oricine va duce PDLul in fruntea Guvernului va trebui sa fie la fel de supus lui Basescu.
    Daca NU va fi supus lui Basescu, Basescu nu va ezita nici o clipa sa atace PDLul tare, ce le face acum e mizilic, asa de dragul ochilor romanilor care vad si ei ca ori PDL ori PSD, tot un drac!!
    Numai ca vai de mama PDLului sa nu fie la dipsozitia lui Traian Basescu, atunci sa vezi cum e de fapt PDLul, si va fi spus chiar de Traian Basescu!!!
    Fara Traian Basescu, PDL e mort !! NU exista PDL fara Basescu, pe oricine va numi Basescu acela va fi vazut ca omul lui si nu va fi privit altfel de romanii nemultumiti de guvernarea portocalie incompetenta a lui Basescu!
    Intarata-i drace, ca si-asa nu le pasa deloc de romani, le pasa numai sa ramana la putere!!
    Uitati-va la ce vorbeste Cristian Preda, pe el il intereseaza ca toti PDListii sunt ingrijorati ca au scazut in sondaje si ca vor pierde alegerile.
    Nu i-am auzit deloc ingrijorati de soarta romanilor cand salariile scadeau, pensiile sunt de mizerie, saracia bate recorduri in ultimii ani, NU i-am auzit deloc vorbind pe PDListii ingijorati azi, despre aceste subiecte!!
    Ii ingrijoreaza numai soarta lor, ca nu vor mai fi la butoane si la ciolan dupa 2012!!
    SILA!!
    RUSINE!!!!!
    Si Cristian Preda e la fel, o data nu l-am auzit spunand ceva despre incompetentul guvern Boc, cu Ministri incompetenti numiti exclusiv pe criterii politice, niste neica nimeni de care nici dracu' nu a auzit pana i-au numit!
    Clientela politica portocalie incompetenta e-n toate posturile de decizie fara sa merite iar Romania bate pasul pe loc cu asemenea incompetenti!!!
    DEMISIA !!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    In locul celor dela PDL (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:25)

    Gabi M [utilizator]

    as face o sesizare la CCR cu privire la greva parlamentarilor USL care isi pastreaza insa locurile in conducerea Parlamentului si se bucura in continuare de cei 24.750 lei lunar.Este constitutionala aceasta greva a parlamentarilor?
    • 0 (0 voturi)    
      Traian Basescu (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:51)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Gabi M

      in ultimele aparitiii televizate, incearca sa puna toti politicienii cam in aceeasi oala, nici propriul partid nu-l menajeaza, exista coruptie, el Traian Basescu ar fi condus mult mai bine partidul, etc. Si in piata universitatii e cam aceeasi ideie, toti politicienii o apa si-un pamant, din cauza asta multi se orienteaza catre monarhie.
      • 0 (0 voturi)    
        Basescu rege de Romania (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:50)

        Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

        Sa fim seriosi si sa nu-i dam idei.
    • 0 (0 voturi)    
      Din lac in ... (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:57)

      Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui Gabi M

      Primul rand constitutional sau nu greva este un mod democratic de manifestare a unei situatii de abuz.
      In al doilea ce legatura are greva din parlament cu PDL-ul? Sunt lasati singuri? Si nu pot trece legile prin asumarea raspunderii?
      Trei diferenta cu salariul presedintelui e cam mare (5400lei). Valoarea e din surse sigure?
  • 0 (0 voturi)    
    atat (Miercuri, 1 februarie 2012, 12:57)

    Marco [anonim]

    Eu personal cred ca Emil Boc si-a facut treaba si nu trebuie tratat asa mai ales tinand cont de faptul ca acest om si-a sacrificat imaginea si voturile pentru a adopta niste masuri mai drastice dar CU SIGURANTA in beneficiul viitor al tarii. Poate si cu alta persoana la Guvern ar merge bine, dar curajul care la avut Boc nu stiu daca-l mai poate avea cineva. Sper ca Boc sa ramana, sa nu cedeze si sa arata lumii care la contestat ca a facut tot ce a putut pentru aceasta tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Solutii (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:27)

    barney [anonim]

    Nu putem da inapoi de fiecare data cand ne lovim de un obstacol, nu vom reusi niciodata asa. Trebuie sa mergem inainte si sa continuam ce am inceput, nu ajungem nicaieri daca schimbam mereu cate ceva "din mers"...
    • 0 (0 voturi)    
      Serios?! (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:07)

      Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui barney

      Obstacolul cum il numesti tu este sustinerea poporului pe care acest partid este presupus sa-l conduca. Pentru ca poporul il alege. Intrebare: obstacolul poti sa-l ocolesti fara sa para dictatura?
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:36)

    alexx [anonim]

    Cum sa ajungi in iad cu calmul? In primul rand trebuie sa fim calmi indiferent de situatie altfel ne-ar fi intunecata judecata !
    • 0 (0 voturi)    
      Serios?! (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:02)

      Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui alexx

      Judecata e intunecata de lipsa de ratiune de care dam dovada. Nu calmul te ajuta sa judeci ci capul si ce mai ai in el.
      Ceea ce incerci sa subliniezi se numeste metafora. Si credema ca nu va ramane doar o figura de stil.
  • 0 (0 voturi)    
    adevar (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:54)

    miruna [anonim]

    nu lasati aceasta mana de mincinosi si manipulatori sa fie imaginea romaniei, sa ne duca de nas pe toti, sa ne subjuge constiinta.
  • 0 (0 voturi)    
    Redesenarea colegiilor!!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 13:55)

    maria [anonim]

    Ce mi se pare foarte grav este propunerea Robertei Anastase de redesenare a colegiilor, astfel incat sa se aleaga tot ei! Este inadmisibil asa ceva!!! Chiar nu vad pe nimeni care sa discute serios despre absurditatea acestei promisiuni disperate, care poate fi, insa, pusa in practica!!
  • 0 (0 voturi)    
    jos usl (Miercuri, 1 februarie 2012, 14:34)

    voce [anonim]

    Programul de campanie al USL: fugim de raspundere, chemam 30 de amarati la Universtate, plangem la UE, fugim din Parlament. CIRC ieftin si prost pe banii amaratilor.
  • 0 (0 voturi)    
    nu demisia ! (Miercuri, 1 februarie 2012, 15:08)

    Aurel [anonim]

    Stati voi linistiti ca nu demisioneaza Boc, este un om cu capul pe umeri, nu este un las care sa fuga acum la cererea unora si altora mai ales cand a luat niste decizii grele dar bune cred eu pentru tara. Si daca Blaga vb de demisia lui Boc, ma intreb eu... cu el ar fi mers mai bine ?! sa nu mai vorbim de un premier de la USL, cred ca am fi fost in lumea a 5-a pana acum...
    • 0 (0 voturi)    
      Lumea copiilor (Miercuri, 1 februarie 2012, 15:31)

      Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui Aurel

      Nu contesta nimeni ca nu ar avea capul pe umeri. Dar ce are in el nu stim. Dar putem banui. Nu il acuza nimeni de lasitate. A se retrage sau a demisiona e un semn de ratiune, de onoare si de bun simt cand esti contestat. Seful domniei sale a avut o asfel de tresarire cu privire la demisia sa. In schimb ca de obicei s-a razgandit.
      Onoarea este pentru care categorie de lume?
      Noi in ce rang de lume vrem sa fim si in care suntem acum? Si mai ales pe ce criterii?
  • 0 (0 voturi)    
    USL-ul nu merita sa castige in urmatoarele alegeri (Miercuri, 1 februarie 2012, 15:46)

    ion [anonim]

    USL se gandesc numai la putere si la binele lor, in loc sa isi faca treaba -adica sa fie unde este nevoie de ei pentru binele tarii.
    • 0 (0 voturi)    
      Adicatelea ce? Si ma rog cum? (Miercuri, 1 februarie 2012, 16:04)

      Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui ion

      PDL se gandeste la ce oare?
      Unde este nevoie de USL?
      Oricine merita sa castige alegerile viitoare mai putin cei care nu au facut nimic cat au guvernat in ultimii 5 ani. Cei care spuneau nu vine criza si pe urma tipa ca e criza, ca populatia trebuie sa fie solidara dar fara sa prezinte proiecte si o viziune de remediere. Astia nu trebuie sa castige nici o alegere. Nici macar cea care priveste libertatea lor de a alege.
  • 0 (0 voturi)    
    Doamne, cum pot gandi asa ? (Miercuri, 1 februarie 2012, 16:20)

    Stefan [anonim]

    este incredibil cum suficienta si hotia conduce de 22 ani romania ! este incredibil cum niste neica nimeni (incepand de la basescu, continuand cu boc si vuvuzelele sale - udrea, anastase, vass, turcan, barbu, boagiu, etc...) nu incearca sa gaseasca solutii economice pentru scoaterea tarii din dezastrul in care l-au adus (sa nu uitam ca nimeni nu prea stie ce a facut acest guvern cu basescu in frunte cu cele 20 miliarde euro de la fmi, b.m, berd, etc. ) ci cum sa "modeleze" legislatia electorala pentru a obtine cat mai multe locuri in alegerile locale si parlamentare, adica cum sa mai fure voturi ! este incredibil ! nici ceilalti nu sunt o solutie pertinenta dar este normal este sa mai incercam si cu altii. cu astia ne-am saturat ! oameni buni din coalitie(si chiar din opozitia parlamentara si extraparlamentara) nu va e clar ca lumea nu va mai suporta ?
    nu mai suporta hotia, incompetenta, aroganta, prostia, smecheria etc. cel putin 20 milioane de romani sunt mai destepti mai buni, mai corecti si cinstiti, decat voi ! dar nu au obraznicia si tupeul vostru. nu va este clar ca ne ajunge ? trebuie sa va opriti aici ! altrfel nimeni nu va mai scapa de furia poporului, oricat de mult sprijin veti avea de la orice licurici. poporul freamata !
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 februarie 2012, 16:48)

    Niku [anonim]

    Traian Basescu trebuie sa continue la carma tarii…in momentul de fata nu exista altul mai bun care sa-i ia locul…degeaba tot incearca si cei de la usl si cei din mass-media sa destabilizeze regimul actual, pt ca nu vor reusi…trebuie sa ridicam capetele si sa ne continuam drumul…
    • 0 (0 voturi)    
      Sa continuam drumul (Miercuri, 1 februarie 2012, 17:39)

      Alan Shore din BJ [anonim] i-a raspuns lui Niku

      E sigur nu vor reusi atata timp cat Romania va fi considerata o epava in deriva. Tot acest timp va fi nevoie de acest caramaci de seama.
      Regimul actual e nu e destabilizat ci dezechilibrat ba chiar dezasperat.
      Timonierul isi da un pic seama ca imaginea epavei incepe sa devina din ce in ce mai indepartata. Dar toate subiectele din actualitate sunt bune ca sa mentina aceasta imagine.
  • 0 (0 voturi)    
    x (Miercuri, 1 februarie 2012, 17:59)

    elvis [anonim]

    Parlamentarii opozitiei nu ar trebui sa pleci din parlament, ci sa ramana...pt ca tara are nevoie de ei!!
  • 0 (0 voturi)    
    sustin boc (Miercuri, 1 februarie 2012, 18:22)

    jean [anonim]

    Consider ca singurii care ne pot salva din recensiune ar fi d-l basescu si boc si ar trebui sa-i lasam sa isi continuie reformele facute pana acum.
  • 0 (0 voturi)    
    Traian Basescu (Miercuri, 1 februarie 2012, 18:50)

    Adelina [anonim]

    Prin declaratiile date in ultima vreme, Presedintele sugereaza stabilitate economica, prin tentativa de creare a noi locuri de munca, insa actiunile opozitiei sunt in contradictoriu cu acestea. Traian Basescu a adoptat ca subiect de interes general, aspecte economice ale tarii noastre si este de la sine inteles ca perioada de criza prin care trecem se doreste a fi depasita. Chiar daca unele masuri adoptate au fost oarecum drastice, se vor dovedi a fi benefice tarii. Numai impreuna putem reusi!
    • 0 (0 voturi)    
      Sunt deacord cu tine (Joi, 2 februarie 2012, 8:16)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Adelina

      ca se incearca chiar prin masuri nepopulare sa se redreseze barca, asta este o mare bila alba pentru actuala guvernare. Dar sa nu se mai faca afaceri oneroase pe banii publici, numiri politice, mafie. Asta face ca toate eforturile guvernului sa fie privite cu multa suspiciune mai ales in situatia cand nivelul de trai al romanului scade vertiginos.. Ca au furat si probabil vor mai fura si cei din actuala opozitie, cu asta sunt deacord.
  • 0 (0 voturi)    
    Traian Basescu (Miercuri, 1 februarie 2012, 18:51)

    Marius [anonim]

    Prin declaratiile date in ultima vreme, Presedintele sugereaza stabilitate economica, prin tentativa de creare a noi locuri de munca, insa actiunile opozitiei sunt in contradictoriu cu acestea. Traian Basescu a adoptat ca subiect de interes general, aspecte economice ale tarii noastre si este de la sine inteles ca perioada de criza prin care trecem se doreste a fi depasita. Chiar daca unele masuri adoptate au fost oarecum drastice, se vor dovedi a fi benefice tarii. Numai impreuna putem reusi!
  • 0 (0 voturi)    
    opozitia in greva :| (Miercuri, 1 februarie 2012, 19:40)

    cookie08 [anonim]

    Ma intreb cati bani or mai avea astia din USL sa tina oamenii pe frigul asta in strada.. Dar ce ma mai mir, ca nici la munca (Parlament) nu vor sa mearga uselasii astia. Mi-e total SILA
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:08)

    tatian [anonim]

    Boc a facut reform ape propria cariera politica ! merita un vot de incredere , odata cu el si dl presedinte si dna udrea .
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:12)

    robert [anonim]

    parlamentarii usl sunt tare prosti, ce au impresia ca rezolva daca pleaca din parlament ??
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:15)

    cristina [anonim]

    chiar nu pricep de ce mai ies oamenii in strada ..atatea zile de protest degeaba ! basescu nu o sa isi dea demisia , pt un nr infim de persoane care protesteaza !
  • 0 (0 voturi)    
    !!!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:19)

    mihai [anonim]

    m-am saturat de protestatari , usl , oprescu ..o adunatura de p….. . ca ce chestie mai continua ? Chiar nu ii inteleg ? Nu au vazut cine reprezinta puterea ?
  • 0 (0 voturi)    
    usl (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:23)

    roxana [anonim]

    USL nu stie altceva decat sa acuze si sa obiecteze. Nu are solutii, nu are idei, are numai nemultumiri.
  • 0 (0 voturi)    
    O, doamne cum puteti exista ? (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:24)

    Stefan [anonim]

    Stimati Domni,

    Daca nu sunteti pusi de Basescu sau Udrea sau alti soldati credinciosi ai aceste odioase puteri, este de neanchipuit cum mai pot exista asemenea specimene cu debitarea unor asemenea ineptii ! Vom vorbi la timpul trecut ,in cateva luni de zile! toti ,cu foarte mici, exceptii sunteti combinatii ale serviciilor secrete,grupurilor de interese ,de la afaceristi la secte religioase,marea majoritate fosti securisti sau turnatori ,sau progenituri de fosti securisti si turnatori , unii vanduti unor grupari straine ,venite sa faca bani grei pe spinarea fraierilor de romani !
    Daca suntem decisi cum vom vota ,ii vom schimba !
    Dar mare atentie cu cine !
  • 0 (0 voturi)    
    !! (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:31)

    irina [anonim]

    Crin Antonescu, a inregistrat in perioada 2008-2011, mai exact de la începutul mandatului si pana in decembrie 2011, o prezenta de numai 6,5% la lucrarile Senatului, fiind chiulangiul sef al Parmentului Romaniei, titlu pe care il detine si pentru perioada 2004-2008
    • 0 (0 voturi)    
      asemanare (Miercuri, 1 februarie 2012, 23:34)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui irina

      Doamne, cum seamana ce spun basistii (de meserie impostori si infractori) cu declaratiile lui Udrea si altii de teapa ei ! Cand va ridicati banii pentru ineptiile agramate ce le debitati pe diversele bloguri pe care sunteti pusi sa lucrati la cate 8 maini ?
  • 0 (0 voturi)    
    !!! (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:33)

    ramona [anonim]

    Parlamentarii USL nu mai sunt platiti ca parlamentari ci ca protestatari.
    Incepand de azi se primesc 4 500 de lei pe luna plus masina plus secretare pentru a striga zilnic Jos Basescu! Jos Dictotorul! Jos Guvernul!. Mai lipseste din scandarile protestatarilor usl sa ceara marirea salariilor .
  • 0 (0 voturi)    
    hmm (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:37)

    alin [anonim]

    Pe 5 februarie e zi de leafă la Camera Deputaților și Senat. Deși s-au declarat în grevă, Victor Ponta, Crin Antonescu și ceilalți parlamentari PSD și PNL vor trece pe 5 februarie pe la casieria parlamentului pentru a-și lua indemnizațiile.
  • 0 (0 voturi)    
    mmmm (Miercuri, 1 februarie 2012, 20:40)

    andra [anonim]

    Ponta si Antonescu mint fara retinere ca ei nu au cerut sanctiuni impoitriva Romaniei
  • 0 (0 voturi)    
    mmm (Miercuri, 1 februarie 2012, 21:03)

    vlad [anonim]

    In PDL sunt discutii de salvare a tarii, nu discutii de demiterii.
    • 0 (0 voturi)    
      mila (Miercuri, 1 februarie 2012, 23:55)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Cine sunteti si cine va crede ca voi scrieti din asa zisele capete ce le aveti. Sunteti niste robotei ce zic exact aceleasi lucruri ca activistii basisti. LA MUNCA, pierdeti vremea degeaba, nu va baga nimeni in seama ! FLITTTTTTTTTTTTTT !
    • 0 (0 voturi)    
      citeste (Joi, 2 februarie 2012, 0:01)

      Stefan [anonim] i-a raspuns lui vlad

      Istetule, citeste ce scrie HotNews mai sus ! Nici nu stiti despre ce scrieti, ci doar cine v-a poruncit sa scrieti ! Vezi ca discutiile despre "salvarea tarii" au fost scrise de cei amintiti mai sus, care au redat ce s-a discutat la sedinta PDL de aseara ! Nu altceva !
  • 0 (0 voturi)    
    re (Miercuri, 1 februarie 2012, 23:53)

    litchi [anonim]

    Scandalul asta nu e decat de dezinformare facuta de USl....Rusine USL !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri