"Guvernul trebuie sa explice de ce a semnat ACTA in numele Romaniei, fara niciun fel de dezbatere publica! Cand vom ajunge la guvernare, ma oblig sa suspend aplicarea ACTA, pana ce nu va avea loc o dezbatere publica", a afirmat Victor Ponta, pe contul sau de Facebook.
Acesta precizeaza ca socialistii si liberalii din Parlamentul European au cerut mai multa transparenta in redactarea acestui act, dar "singurii care s-au opus acestei rezolutii au fost eurodeputatii PDL".
"Votul va fi in vara, si va asigur ca nu vom sustine ACTA in forma actuala, fara dezbateri si fara acord cu societatea civila. Cei din PDL ar trebui sa explice de urgenta de ce sustin astfel de reglementari fara niciun fel de dialog cu nimeni", a afirmat Victor Ponta.
Romania, alaturi de alte 21 de state din Uniunea Euorpeana, a semnat joi la Tokyo controversatul acord ACTA, legat de protejarea proprietatii intelectuale pe internet, care contine o serie de prevederi contestate de organizatiile pentru protectia drepturilor utilizatorilor de internet si a intimitatii acestora.
Electronic Frontier Foundation, unul dintre cele mai vocale grupuri de aparare a drepturilor internautilor, afirma ca prevederile noului acord, care includ monitorizarea comunicatiilor persoanelor private de catre entitati comerciale, incalca normele internationale privind drepturile omului. Intr-un interviu acordat Wired, grupul de hackeri Anonymous a promis sa raspunda in forta prin noi atacuri asupra site-urilor guvernamentale din intreaga lume.
Ce este ACTA
ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) este un acord multilateral care propune o serie de standarde internationale pentru aplicarea drepturilor de proprietate intelectuala. Acordul a fost negociat la nivel global intre mai multe tari europene, SUA, Australia, Coreea de Sud si Noua Zeelanda, printre altele. Tratatul nu se refera doar la pirateria online, cum e cazul SOPA, ci acopera si comertul cu produse contrafacute. Conform unui document intocmit de accessnow.org, ACTA este o amenintare la adresa drepturilor utilizatorilor pentru ca:
- ACTA ii forteaza pe furnizorii de Internet sa desfasoare activitati de supraveghere la nivelul retelelor proprii si sa puna la dispozitia detinatorilor drepturilor de proprietate intelectuala datele personale ale presupusilor faptuitori.
- Extinderea raspunderii intermediarilor ii va determina pe furnizorii de Internet sa desfasoare activitati de supraveghere la nivelul retelelor proprii si sa implementeze mecanisme intruzive de identificare a presupusilor infractori, cum ar fi monitorizarea la scara larga a comunicatiilor prin utilizarea procedurii de "deep packet inspection", permitand astfel incalcarea grava a vietii private a utilizatorilor. Practic, proprietarii drepturilor de copyright vor avea posibilitatea sa obtina informatii private despre utilizatorii de internet, fara sa aiba nevoie de mandate ale judecatorilor.





























Ar invata si magie la Hogwarts mai degraba, decat sa-si foloseasca bostanu` ala de pe gat facand ceva folositor.
ACTA e intradevar o abominatie la adresa libertatii, insa cu sau fara Ponta eu nu cred ca v-a ajunge departe.
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+TA+P7-TA-2010-0432+0+DOC+XML+V0//EN
goo.gl/KW55M (preluat de la utilizatorul GD de la http://economie.hotnews.ro/stiri-it-11341384-romania-semnat-acta-organizatiile-pentru-drepturile-utilizatorilor-internet-protesteaza-anonymous-promite-noi-atacuri-informatice.htm)
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-11352364-acta-ajunge-parlamentul-european-mai-acordul-nu-aplica-daca-nu-votat.htm
tu nu observi ca USL-listii
ar fi in stare sa vanda si pe MAMA lor
sa ajunga la PUTERE ! ! !
PRO ACTA!
Filmele, muzica si cartile electronice sunt niste produse care contribuie la formarea unei culturi de masa intr-o societate. Cei care nu si le permit decat intr-o foarte mica masura se vor integra mai greu in societate, se vor simti marginalizati (mai ales adolescentii si tinerii). Prapastia care exista intre cei bogati si cei saraci datorita accesului diferit la produsele materiale si servicii (electronice, masini, vacante, concedii), se va adanci si mai tare datorita accesului diferit la informatie. Capitalismul devine tot mai mult o societate pentru cei bogati. Criza economica mondiala adanceste inegalitatile sociale.
In loc sa micsoreze prapastia dintre diferite categorii sociale, legile anti-piraterie si inchiderea site-urilor de file-sharing nu fac decat sa marginalizeze categorii tot mai mari de oameni. Solutia nu trebuie sa fie una politieneasca ci una economica si morala. Trebuie o noua viziune asupra functionarii economiei si societatii, asupra redistribuirii bogatiei in societate, dublate de o educatie bazata pe principii morale solide si pe respectul pentru valorile umane intrinseci.
Proprietatea privata este un concept care a aparut in momentul in care oamenii s-au organizat in societati si este o unealta a societatii care serveste scopului de a produce mai eficient, nu este un scop in sine. Atunci cand protectia proprietatii incepe sa afecteze circulatia informatiei (datorita barierei nivelului de trai), progresul omenirii este incetinit. In acelasi timp, o mare parte a oamenilor simte ca "locuieste cu chirie" in propria societate.
:) Aceea nu au timp de-a "consuma" muzica, filme sau de-a citi o carte.
Cum loveste pirateria in cultura?! Stiti cit incaseaza autorii in final din produsul creatiei lor? Majoritatea banilor intra in buzunarul intermediarilor si a caselor de discuri... (N-am date la indemina, insa puteti gasi informatii precise de pe net.)
Exista atitea solutii pentru a renumerara autorii : plateforme online de difuzarea a muzicii, a filmelor de gen "jamendo" sau plateforme online cu abonament, se poate introduce chiar o taxa optionala la nivel de furnizor internet ... De ce se face jocul marilor "giganti" plini de bani, a caselor de productie si nu se gasesc solutii care sa tina pasul cu evolutia tehnologiei?!...
http://finance.yahoo.com/tech-ticker/the-u.s.-middle-class-is-being-wiped-out-here%27s-the-stats-to-prove-it-520657.html
- 61% dintre americani traiesc de la un salar la altul.
- 50% dintre americani detin mai putin de 1% din bogatia natiunii.
- 83% din capitalul societatilor comerciale din SUA este detinut de 1% din populatie.
- Raportul dintre salariul mediu al managerilor si salariul mediu al angajatilor "de rand" este de pana la 500 la 1.
- Mai mult de 40 milioane de americani au nevoie de tichete pentru alimente (asigurate de stat) pentru a supravietui.
- 21% dintre copiii din USA traiesc SUB LIMITA SARACIEI !
- 43% dintre americani au contribuit cu mai putin de 10.000 dolari pentru pensie.
- In ciuda crizei economice, numarul milionarilor din SUA a crescut cu un "procent enorm" de 16%, ajungand la 7.8 milioane (2,5% din populatia SUA).
Cu ideea ca autorii trebuie sa fie cei care beneficiaza de pe urma produsului lor si nu intermediarii (case de discuri, etc.) sunt total de acord.
Ca sa se ia niste hotarari!
ca Ponta vrea acum ca toate masurile luate de guvern sa treaca si prin "filtrul" USL, e absurd.
De unde pana unde Opozitia trebuie sa-si dea aprobarea pt toate hotararile pe care le ia Puterea?
Opozitia are tot dreptul sa se opuna dar in niciun caz nu poate reclama deciziile guvernului pe motiv ca "n-au tinut cont de parerea noastra, a USL"
Cand USL va ajunge la putere, va lua deciziile pe care le crede de cuviinta, pt ca puterea decide.
Nu opozitia!
Pai ei au intrebat pe cineva cand au luat aceste decizii?
S-au consultat cu cineva?
Cristian Silviu Buşoi (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
George Sabin Cutaş (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Vasilica Viorica Dăncilă (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Ioan Enciu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Cătălin Sorin Ivan (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Ramona Nicole Mănescu (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Ioan Mircea Paşcu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Rovana Plumb (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Daciana Sârbu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Adrian Severin (independent)
Claudiu Tănăsescu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Silvia-Adriana Ţicău (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Corneliu Vadim Tudor (independent)
Adina-Ioana Vălean(Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Renate Weber (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Cei 14 care au votat împotriva rezoluţiei au fost:
Elena Oana Antonescu (Partidul Popular European)
Elena Băsescu (Partidul Popular European)
Sebastian Bodu (Partidul Popular European)
Petru Luhan (Partidul Popular European)
Monica Macovei (Partidul Popular European)
Marian-Jean Marinescu (Partidul Popular European)
Iosif Matula (Partidului Popular European)
Rareş Niculescu (Partidul Popular European)
Cristian Preda (Partidul Popular European)
Csaba Sogor (Partidul Popular European)
Theodor Stolojan (Partidul Popular European)
Laszlo Tokes (Partidul Popular European)
Traian Ungureanu (Partidul Popular European)
Iuliu Winkler (Partidul Popular European)
Sursa: ziarul Adevarul: http://www.adevarul.ro/life/viata/Cum_au_votat_reprezentantii_Romaniei_in_Parlamentul_European_in_privinta_adeziunii_la_-tratatul-problema-_ACTA_0_634737129.html
No more comments!
E greu de priceput sau nu iti vine sa lingi acolo unde scuipi?
In Parlamentul Europei se va vota in iunie. Nici un europarlamentar USL sau PDL nu a votat inca.
Intrucat 5 state membre UE (Germania,Olanda, Slovacia,Estonia,Cipru) nu l-au semnat , si avand in vedere opozitia puternica din unele state-Polonia,Cehia, e putin probabil sa fie adoptat !
Nu va incalziti degeaba !
Doar RUSINE Guvernului ca nu l-a discutat ( iarasi un fel de "asumare a raspunderii" cu suntarea poporului si Parlamentului ales ?) !
Acea rezolutie a picat la limita, daca parlamentarii din PDL ar fi sustinut-o ar fi trecut rezolutia si s-ar fi trecut la alte negocieri pe marginea legislatiei ACTA, legislatie care incalca puternic drepturile cetatenilor.
Ar fi foarte simplu, nu-i asa, ca toate legiel sa fie trecute si prin prisma opozitiei si a ONG-urilor si a sindicalistilor si a pensionarilor si a rezervistilor si a revolutionarilor si...si si...
pai atunci la ce mai avem nevoie de un guvern?
Ponta a declarat cu gura lui ca daca USL va ajunge la putere se va ocupa de toti magistratii care s-au legat de infractorii USLamisati.
Ponta declara acum ca daca USL va ajunge la putere va desfiinta legea x si legea y..
dar USL nu pomeneste nimic despre un dialog cu opozitia sau cu societatea civila!
Nicidecum!
Ponta se da deja de gol ca daca USL va ajunge la putere va face "cum vrea muschii lui" cu de la sine putere si de la sine autoritate!
pai despre ce vorbim aici domnule Ponta?
Voi promiteti ca veti face ceea ce doriti, dar totodata acuzati puterea ca la randul ei face ceea ce vrea?
Penibil si abject, coane Ponta-Tonta!!!
2. Romania a semnat pentru ca nu prea avea alte optiuni, face parte din turma de state care fac ce li se spune de catre cei puternici.
3. In PE s-a votat o rezolutie care cere clarificari, nu adoptarea ACTA. Cine spune altceva e neinformat si sustine imbecilitati. Ziaristii de la Adevarul si-au cerut scuze deja ptr dezinformare.
4. ACTA e mult mai mult decat legislatie anti-furt, ne intereseaza invadarea vietii private, restrangerea accesului si controlul lui vis-a-vis de un internet liber. "Internetul nu apartine nimanui", unde a disparut propozitia asta?
5. Ai postat 5 commenturi in aprox 30 de minute indreptate impotriva lui USL si a lui Ponta, perfect de acord aici, dar complet imbecile, doar ca sa umpli pagina de "critica" la adresa adversarului ciumei portocalii.
De ce se cere opinia societatii civile, a ONG-urilor, a opozitiei in astfel de probleme realmente grave ? Mai gandeste-te si mai citeste.
Cristian Silviu Buşoi (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
George Sabin Cutaş (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Vasilica Viorica Dăncilă (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Ioan Enciu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Cătălin Sorin Ivan (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Ramona Nicole Mănescu (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Ioan Mircea Paşcu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Rovana Plumb (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Daciana Sârbu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Adrian Severin (independent)
Claudiu Tănăsescu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Silvia-Adriana Ţicău (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Corneliu Vadim Tudor (independent)
Adina-Ioana Vălean(Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Renate Weber (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Cei 14 care au votat împotriva rezoluţiei au fost:
Elena Oana Antonescu (Partidul Popular European)
Elena Băsescu (Partidul Popular European)
Sebastian Bodu (Partidul Popular European)
Petru Luhan (Partidul Popular European)
Monica Macovei (Partidul Popular European)
Marian-Jean Marinescu (Partidul Popular European)
Iosif Matula (Partidului Popular European)
Rareş Niculescu (Partidul Popular European)
Cristian Preda (Partidul Popular European)
Csaba Sogor (Partidul Popular European)
Theodor Stolojan (Partidul Popular European)
Laszlo Tokes (Partidul Popular European)
Traian Ungureanu (Partidul Popular European)
Iuliu Winkler (Partidul Popular European)
http://www.adevarul.ro/life/viata/Cum_au_votat_reprezentantii_Romaniei_in_Parlamentul_European_in_privinta_adeziunii_la_-tratatul-problema-_ACTA_0_634737129.html
PDL-ul a dat-o rau de tot in bara cu asta !!
Aia e lista cu oamenii care au votat PENTRU, intr-adever. Preblema e ca au votat PENTRU REVIZUREA SI AMANAREA ACTA.
Si apropos. Rezolutia de amanare si rediscutare are printre initiatori pe Renate Werber si Ramona Manescu. ;). Verifica sursele.
probabil somalezii nu au semnat acordul si sunt fericiti pt asta ... dar noi nu mai facem parte din lumea a treia ... asta e ...
Ultima stampila pe care am pus-o pe voi a fost de gropari ai României.
Mai lasa poantele mincinosule.
Ce nu ti-e clar?
Guvernul e ales tocmai pt ca cineva trebuie sa ia niste decizii!
Doar n-o sa se faca referendumuri pt fiecare semnatura pe care un Guvern o pune pe niste documente!
Ponta e un nesimtit autist care habar n-are ce inseamna politica adevarata.
El stie doar "jos Basescu, jos Guvernul"
Nimic altceva!
in alta ordine de idei , insa, o astfel de clauza intruziva e de evitat . desi am parerea ca deja posesorii de internet sunt monitorizati.
sunt de acord si cu faptul ca pirateria trebuie stopata. si detinatorii drepturilor de copyright trebuiesc protejati. cred ca ar trebui gasita o solutie care sa-i ajute pe acestia fara insa a incalca deptul la utilizare libera a internetului pentru fiecare detinator.
Ei bine, Ponta vrea ca guvernul sa faca asa cum vrea opozitia!
Pe ce lume traiesti dle Ponta?
De fapt, Tonta!
Ce si-a zis el.
hai sa mai atrag de partea mea si pe internautii care toata ziua fura de pe internet!
Ca sunt si aia buni la ceva!
Mai ales ca romanii sunt renumiti pt activitatea de piraterie si de "hackerit" pe internet!
- de ce au promovat un sistem de asistenta medical favorabil companiilor private?
- de ce promoveaza proiectul Rosia Montana favorabil unei companii straine si defavorabil statului?
- de ce promoveaza/va promova ACTA favorabil unor companii straine si defavorabil cetatenilor?
- de ce plange Base?.. :)
Iată mai jos lista celor care au votat pro
Cristian Silviu Buşoi (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
George Sabin Cutaş (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Vasilica Viorica Dăncilă (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Ioan Enciu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Cătălin Sorin Ivan (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Ramona Nicole Mănescu (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Ioan Mircea Paşcu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Rovana Plumb (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Daciana Sârbu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Adrian Severin (independent)
Claudiu Tănăsescu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Silvia-Adriana Ţicău (Grupul Partidului Socialistilor Europeni - PES)
Corneliu Vadim Tudor (independent)
Adina-Ioana Vălean(Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Renate Weber (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa - ALDE)
Cei 14 care au votat împotriva rezoluţiei au fost:
Elena Oana Antonescu (Partidul Popular European)
Elena Băsescu (Partidul Popular European)
Sebastian Bodu (Partidul Popular European)
Petru Luhan (Partidul Popular European)
Monica Macovei (Partidul Popular European)
Marian-Jean Marinescu (Partidul Popular European)
Iosif Matula (Partidului Popular European)
Rareş Niculescu (Partidul Popular European)
Cristian Preda (Partidul Popular European)
Csaba Sogor (Partidul Popular European)
Theodor Stolojan (Partidul Popular European)
Laszlo Tokes (Partidul Popular European)
Traian Ungureanu (Partidul Popular European)
Iuliu Winkler (Partidul Popular European)
Cei care au votat în favoarea rezoluţiei sunt cei îngrijoraţi de prevederile ACTA. Cei care au votat împotriva rezoluţiei sunt cei care acceptă orice sancţiune în internet fără sa crâcnească.
Rezoluţia din noiembrie 2010 e urmare a faptului ca tot in 2010 am semnat, alături de alţi 392 de colegi eurodeputaţi, o declaraţie scrisă care a fost şi adoptată de Parlamentul European, "privind lipsa unui proces transparent şi conţinutul potenţial controversat" al ACTA.
pasul doi (in cazul cind eurodeputatii colegi cu domnia sa de partid au uitat sa ii sopteasca ) tine de aprobarea sau nu in parlament, urmind uzantele generale - gen discutie publica. da.. ma rog, sa parem procupati.
Personal, nu pot sa spun decat atat: NICE TRY! :P
E comunist insetat dupa putere, nu ai ce sa ii faci... Poate un nou Canal Dunare-Marea Caspica ar fi solutia pentru Ponta & Co.
Ipocritule :))))
http://www.votewatch.eu/cx_vote_details.php?id_act=1189&euro_vot_valoare=&euro_vot_rol_euro_grup=&euro_vot_rol_euro_tara=&vers=2&order_by=euro_parlamentar_nume&order=ASC&last_order_by=euro_parlamentar_nume&limit=0&offset=0&nextorder=ASC&euro_tara_id=9&euro_grup_id=12&euro_vot_valoare=&euro_vot_rol_euro_grup=
http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=MOTION&reference=P7-RC-2010-0617&language=EN
Deci cine a votat PRO, a votat pentru aceasta rezolutie.
Sa spicuim din ea:
"28. Is concerned that ACTA allows judicial authorities to issue an order (i.e. injunction in Article 2.X) against a party, or a third party;"
"33. Takes the view that the ACTA Committee should operate in an open, inclusive and transparent manner"
Nu sunt caractere destule ca sa pun toate prevederile din aceasta rezolutie anti-ACTA. Dar sa ajungem la concluze:
"35. Recalls that ACTA requires Parliament's consent and, possibly, ratification by the Member States in order to come into force; calls on the Commission and Council not to propose any provisional application of the agreement before Parliament has given its consent; reminds the Commission and the Council that Parliament reserves the right to withhold consent to ACTA; makes any possible consent to ACTA conditional on full cooperation on this resolution;
36. Instructs its President to forward this resolution to the Council, the Commission and the governments and parliaments of states party to the ACTA negotiations."
Si ghici ce, Romania, cu binecuvantarea lui basescu ca sef al diplomatiei romane a ratificat acest tratat. Dar uneori e mai bine sa fii ignorat decat sa citesti. Vad mereu pe hotnews cum in comentarii se face misto de spaltii pe creier care iau de bun tot ce aud la antene, dar se pare ca nici comentatorii de pe hotnews nu sunt mai destepti
De ce nu se apuca nimeni sa faca ceva ce POT sa faca ACUM : sa voteze legea care reduce numarul de prlamentari la 300
un semnal deoasebit de favorabil organismelor financiare internationale, investitorilor si chiar pentru UE si SUA cu care RO a semnat divesrse acorduri cum ar fi si scutul anti-racheta.
Pe langa aceasta suspendare ACTA, promite ca ai sa mai deschizi si ceva trackere si sit-uri, de unde sa se pirateze in draci.
2.securistii sunt tot la putere (explicatia 1.):
3.ACTA (similar SOPA,PIPA in USA) - sub motivul combaterii pirateriei doresc in fapt un control al internetului , mai exact al societatii civile ;
4.frica fata de tineret si intelectuali;
5.guvernantii actuali (mai ales) nu stiu sa spuna NU "stapanilor";
6.multe altele (prea multe).
Raportorul PE al Acordului international pentru combaterea contrafacerilor (ACTA), francezul Kader Arif, a demisionat vineri denuntand negocierile cu privire la acest text controversat pe care l-a calificat drept o "mascarada", afirmand ca lanseaza "un semnal de alarma"( BBC News Online).
Guvernul României s-a grăbit să ratifice ceea ce foarte mulţi experţi IT spun că este sfârşitul Internetului sau cel puţin intrarea într-un adevărat Ev Mediu al comunicării on-line.
Si atentie d-le Ponta ! Inclusiv in comentariile de pe Hot News , oamenii care se ocupa de dezinformarea populatiei , au comentat ca ACTA a fost semnat de euro-parlamentarii USL , iar PDL s-a opus ! Saracii , nici macar nu stiau ca a fost semnat la nivel guvernamental !
Miercuri a fost la Cracovia/Polonia (si nu numai) o demonstratie anti-ACTA superba:
http://www.youtube.com/watch?v=UGd8TJj3xek
Probabil poporul roman nici nu merita intrebat -in conceptia Dvs. "democratica" ! Si eu sunt un Prost !
probleme userilor? :))
Sa inteleg ca Ro si 21 de state din Ue sunt niste handicapati?
Eu inteleg asa: Ro si alti 21 iti spun ca drumul asta e inzapezit si-ti spun sa nu te duci mai departe, dar tu, care ai toate drepturile sa umbli pe toate drumurile, te duci, te inzapezesti, ramai fara benzina, mancare;dar te gaseste armata, te salveaza, dupa care urli pe la A3 ca nimic nu functioneaza in tara asta.
Revin si intreb: Ro si 21 de state din Ue sunt niste handicapati?
http://piratepad.net/ep/pad/view/ro.HmBaO3cH8wM/latest
Trimiteti-le emailuri si exprimati-va parerea!
Semnati petitia:
http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/
Multumim si dati mai departe.
La cata promisiuni ati facut (si desi ma interesaza si ACTA), is mai interesat de aia 25.000 EURO cand o sa ajungeti la putere. Pune-ti asta prima pe lista si pe urma rezolvati si ACTA.
Batem palma?
Daca nu ai inteles, singura noastra sansa este sa ii schimbam cat mai des si cat mai repede posibil. Pe toti, si pe astia si pe urmatorii, si pe toti care vor urma.
Astept sa iasa cineva cu demnitate ,personalitate ,credibilitate ,onestitate dar cu fermitate in acelasi timp dintre cei neimplicati politic si sa faca ordine in Romania noastra.
Eu il vad pe Holender Ioan sau pe KLAUS IOHANNIS - Primarul Sibiului.
Cristian Silviu Busoi (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa – ALDE)
George Sabin Cutaş (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Vasilica Viorica Dancilă (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Ioan Enciu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Catalin Sorin Ivan (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Ramona Nicole Manescu (Grupul Aliantei Liberalilor si Democratilor pentru Europa – ALDE)
Ioan Mircea Pascu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Rovana Plumb (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Daciana Sarbu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Adrian Severin (independent)
Claudiu Tanasescu (Grupul Partidului Socialistilor Europeni – PES)
Prezinte scuze anticipat daca informatia este eronata!
Uite din articol Hotnews: http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-11352364-acta-ajunge-parlamentul-european-mai-acordul-nu-aplica-daca-nu-votat.htm
"Rezolutia din noiembrie 2010 e urmare a faptului ca tot in 2010 am semnat, alaturi de alti 392 de colegi eurodeputati, o declaratie scrisa care a fost si adoptata de Parlamentul European, "privind lipsa unui proces transparent si continutul potential controversat" al ACTA", arata Weber intr-o declaratie de presa transmisa vineri"
"Eurodeputatii PDL au votat impotriva rezolutiei din noiembrie 2010, in care se exprima opozitia eurodeputatilor fata de ACTA"
In Parlamentul European inca nu s-a discutat ACTA: se va fi discuta şi vota abia in iunie anul ăsta.
:"Referitor la Acordul comercial de combatere a contrafacerii (ACTA), am văzut ca circula pe internet si, mai nou, chiar in presa, o aşa-zisă listă a europarlamentarilor care ar fi votat în favoarea acestui acord.
În primul rând, tratatul ca atare abia urmează să ajungă in Parlamentul European în luna mai, la Comisia de comerţ internaţional şi după aceea în plen, pentru a fi supus votului.
Ceea ce am votat însă, în noiembrie 2010, a fost o rezoluţie pe care am şi co-iniţiat-o, în numele grupului ALDE, cu privire la ACTA, în care ne exprimăm îngrijorarea cu privire la conţinutul acordului şi ceream Comisiei Europene să prezinte o evaluare completă a consecinţelor acordului înaintea semnării acestuia de către statele membre.
Cei care au votat în favoarea rezoluţiei sunt cei îngrijoraţi de prevederile ACTA. Cei care au votat împotriva rezoluţiei sunt cei care acceptă orice sancţiune în internet fără sa crâcnească.
In realitate, votul la care faceti referire a fost dat la textul unei Rezolutii a Parlamentului European care cerea clarificari despre ACTA si interventia pe text. Din pacate, cei care au votat sa nu se ceara nicio explicatie si nici sa nu se modifice ACTA au fost europarlamentarii populari si conservatori (majoritari in Parlamentul European).
Jurnalistii nostri ori sunt in greva de intelect, ori manipuleaza.
PS: PSD=PNL=PDL= mizerie comunista
Cu ce drept a semnat Romania ACTA? Cu ce drept iti dai acordul ca intimitatea pe internet si datele personale ale internautiilor sa fie urmarite? Asta intr-adevar e dictatura! Asta este un pas imens spre controlul tot mai restrictiv al populatiei. Numai prin promisiunea ca nu o sa voteze ACTA, Ponta ma face sa imi reconsidr optiunile de vot. Rusine celor care au votat ACTA la Tokyo..probabil persoane aproape de varsta senilitatii care habar nu au ce consecinte are actiunea lor.
acum la subiect... mobilul iti este supravegheat si para, toate convorbirile tale sunt inregistrate de furnizor, daca superi pina si cele ambientale si cu toate astea nu te urzici.. acta spune clar, protejarea drepturilor de proprietate intelectuala, nu?? sau faci parte din cei care cistiga prin piratare, traficare, etc... altfel (daca nu esti un potential infractor) n-ai de ce sa-ti fie frica.. sau te gindesti ca ponta si ai lui vor avea de suferit...chiar nu vezi atitudinea de sulfa mirsavita in relele a idolului tau, nu neg ca trebuie semnat , dar sa-l discutam in prealabil... ca sa ce?? acord international, nu?? si tu te pregatesti sa-l pupi peste tot... halal
Au spus chiar, prin gura lui Mihalache ca dupa alegeri cca un an de zile nu vor majora pensii sau salarii.
Mai urmariti si B1 pentru ca Robert Turceascu ii face sa vorbeasca, nu ii lasa sa bata campii.
ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) nu va putea intra in vigoare, chiar daca a fost semnat de 22 de state membre ale UE, daca nu va fi votat in PE. Parlamentul European a votat in noiembrie 2010 o rezolutie in care s-a aratat impotriva ACTA, pozitie adoptata de eurodeputatii romani socialisti si liberali, in timp ce popularii au votat contra rezolutiei, deci pentru ACTA. Ramane de vazut care va fi situatia in mai, cand acordul ajunge in PE, intai in comisiile de specialitate si apoi la votul plenului.
http://piratepad.net/ep/pad/view/ro.HmBaO3cH8wM/latest
Trimiteti-le emailuri si exprimati-va parerea!
Semnati petitia:
http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet/
Acum merg la casierie, pa!
Imi explicati si mie?
La fel si:
Rovana Plumb
Ioan Mircea Paşcu
Adrian Severin (bine, asta e cu voi pe ascuns acum)
Claudiu Tănăsescu
Silvia-Adriana Ţicău
Unde este consecventa ?
Sursa: http://kingofromania.com/2012/01/27/too-little-too-late/
Vasilica Viorica Dăncilă
Ioan Enciu
Cătălin Sorin Ivan
Deci?
Astia sunt din curtea matale si au votat in parlamentul european
http://www.renateweber.eu/ro/detalii_media/394
si aici
http://www.adevarul.ro/life/viata/Cum_au_votat_reprezentantii_Romaniei_in_Parlamentul_European_in_privinta_adeziunii_la_-tratatul-problema-_ACTA_0_634737129.html
Acum ce facem? Pe cine certam si pe cine nu?
Daca nu crezi citeste articolul de pe Adevarul, unde au corectat ce au spus initial: http://www.adevarul.ro/life/viata/Cum_au_votat_reprezentantii_Romaniei_in_Parlamentul_European_in_privinta_adeziunii_la_-tratatul-problema-_ACTA_0_634737129.html
Sunt praf cu totii, niciunul nu are maturitatea si vointa necesara sa fie in fruntea natiunii.
Cum nu vii tu Tepes doamne ... !
Semnarea ACTA e un act iresponsabil!
Documenteaza-te un pic despre ce inseamna Deep packet inspection (DPI) si vezi apoi cat de dispus esti sa accepti asa ceva.
In ce priveste distractiile,nici aici n-ai dreptate.In comunism,oamenii se distrau bine de tot. Petrecerile se tineau lant ,cu toata saracia care era.Toti o duceau bine pentru ca se descurcau.Se fura fara limita carne si pui din abatoare,branza si smantana din fabricile de branzeturi care se numeau ICIL,produse agricole din cap-uri si ias-uri,energie electrica de pe fire sau prin masluirea contoarelor.Absolut tot se fura si oamenii aveau de toate.Jumatate din productia fabricilor si combinatelor cu profil alimentar,se fura si uneori chiar mai mult decat jumatate. Asta era situatia.Era rau dar era bine.
Astia,Ponta si Antonescu,insa,vor sa faca un comunism cu totul schimbat,care sa nu se mai numeasca comunism ci socialism de tip liberal.Sub ,masca socialismului,insa,se va afla tot un fel de comunism corcit cu democratia liberala,cum ar fi usl-ul,spre exemplu. Imagineaza-ti ce animal fioros poate fi acesta,care pe deasupra mai este si flamand,nemancat fiind de vreo 7 ani.
Cred ca intelegeti ca cei cu interese se bazeaza pe lipsa de informare a celor condusi deci haideti sa nu mai producem dezinformare
"Eurodeputatii PDL au votat impotriva rezolutiei din noiembrie 2010, in care se exprima opozitia eurodeputatilor fata de ACTA" articol Hotnews
http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-11352364-acta-ajunge-parlamentul-european-mai-acordul-nu-aplica-daca-nu-votat.htm
Unde scrie in ACTA ca "ii forteaza" ? R.M. clarifica te rog.
ACTA nu este o lege. Este un tratat international. Asta inseamna ca odata adoptat, ACTA nu are niciun efect direct asupra legislatiei tarilor semnatare.
Chiar daca ar fi o lege la noi (mai tineti minte Legea nr. 298/2008 ?) asa cum ar trebui astfel incat paragraful de mai sus sa fie valid tot exista portite, chiar din tratat.
ISP-isti ar putea zice binemersi ca implementarea nu poate fi facuta pentru ca impiedica desfasurarea activitatii legtime a retelei lor.
27.4
"shall be implemented in a manner that avoids the creation of barriers to legitimate activity,"
Sa nu uitam si ca in 1995 Romania a semnat TRIPS.Mai sa fie....
"This meant that name-brand pharmaceutical companies were able to maintain high drug
prices so long as they were still under the 20-year patent protecting their products. Within developing countries, however, this additional term of patent protection ultimately resulted in the overall reduction of affordable medicine."
ACTA nu va schimba ce este mai sus.
Aici se explica lucrurile mai bine, de la TRIPS din anii '90 pana la ACTA.
http://www.natlawreview.com/article/trips-to-acta-establishing-intent-to-uphold-access-to-medicine-face-ambiguity
Sa mai zic si ceva de COUNCIL REGULATION (EC) No 1383/2003 ?
ACTA este un update, o actualizare, atat. Aduce nou, pirateria online in scop comercial, printre altele dar mentine o buna bucata din deja existentul TRIPS+EC No 1383/2003. Pentru cei din US si UK de exemplu nu ar fi nimic nou.
Cum spunea un comentator de mai jos USL face orice promisiune atita timp cit este in contradictie cu puterea. Ce vor face dupa preluarea puterii este cu totul altceva. Probabil ca vor invoca greua mostenire dar nu vor schimba nimic din ce le va mentine controlul ci probabil ca il vor itari.
Sanatae1
Nimic rau in asta.Ba dimpotriva.Cui ii convine sa cumpere produse contrafacute ? Sunt convins ca putini isi doresc acest lucru.
In ceea ce priveste pirateria online aici lucrurile sunt mai complicate.Foarte multa lume isi doreste sa beneficieze,pe degeaba,de munca altora.
De aici si reactia de respingere a acestui agreement.
Interesant este insa ca seful unui partid politic,ma refer la Ponta,vrea sa incurajeaza furtul intelectual.
Atat il duce mintea ( sau disperarea ) de a racola voturi din randul pomanagiilor.
Pe de alta parte niste baieti IT-isti zic ca ACTA nu va opri pirateria ci va o amplifica .Va avea efectul invers Legile astea sant gandite de niste idioti care habar nu au de ceea ce inseamna securitate informatica .
Pai daca e asa de ce atata tevatura?
De ce incranceneaza Ponta sa pice de pitpalac?
EPP (din care fac parte PDL si UDMR) au votat impotriva ACTA.
PES (din care face parte PSD) si ALDE (din care face parte PNL) au votat PENTRU ACTA.
Demagogie fara limite! Nu mai scapam de comunistii astia din psd
Daca nu crezi citeste articolul de pe Adevarul, unde au corectat ce au spus initial: http://www.adevarul.ro/life/viata/Cum_au_votat_reprezentantii_Romaniei_in_Parlamentul_European_in_privinta_adeziunii_la_-tratatul-problema-_ACTA_0_634737129.html
Eu personal lucrez in producere de software, la o firma mica si stiu cat de perversa e legislatia actuala cu privire la drepturile de autor. Sa vezi ce intersant e ca cand faci un produs revolutionar, si vine o companie mare, care nu e in stare sa reproduca tehnologia si atunci incepe sa te dea in judecata ca le incalci niste patente bizare. Sa vezi ce misto o sa fie dupa ACTA cand companiile mari or sa poata pune mana pe munca celor mici fara probleme. Sa vada toti amaratii astia care se bucura de ACTA ce misto o sa fie cand se inchide WIkipedia, ca doar si cunoasterea va avea copyright, ce or sa isi mai dea pumni in cap cand or sa ramana fara contul de facebook deoarece au uploadat o poza in care se vedea o masina FORD pe fundal, sau cand vor ramane fara acces la internet deoarece au pus pe youtube un filmuet cu ei in bar si pe fundal se auzea o melofie care avea copyright.
S-a strecurat insa o greseala in articol, care a fost si intr-un articol din evenimentul zilei (acolo find corectat). In realitatea, parlamentarii care au votat CONTRA tratatului ACTA sunt: Adrian Severin, Rovana Plumb, Adina Ioana Valean, Ioan Mircea Pascu, Renate Weber, Corneliu Vadim Tudor, Cristian Silviu Busoi, Vasilica Viorica Dancila, Ioan Enciu, Catalin-Sorin Ivan, Ramona Nicole Manescu, Claudiu Ciprian, Tanasescu Silvia si Adriana Ticau.
:)))))))))))))))
Daca nu iesea Ponta cu declaratia asta, eu nici macar nu aflam ce tampenii vrea sa faca guvernul fara sa ne consulte! Respect!In plus am vazut si listele cu cei care au votat ca acest tratat sa nu fie pus in aplicare..PDL a semnat pentru cenzura!!!
Sau le considera pe toate "emanatii" portocalii exclusiv?
Daca nu iesea Ponta cu declaratia asta, eu nici macar nu aflam ce tampenii vrea sa faca guvernul fara sa ne consulte! Respect!
Puterea avea tot interesul sa ne cezureze
ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) nu va putea intra in vigoare, chiar daca a fost semnat de 22 de state membre ale UE, daca nu va fi votat in PE.
România se numără printre țările care au semnat tratatul, alături de Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Danemarca, Finlanda, Franța, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Lituania, Letonia, Luxemburg, Malta, Polonia, Portugalia, România, Slovenia, Spania, Suedia, Marea Britanie, Australia, Canada, Japonia, Coreea de Sud, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore și Statele Unite.
La puscarie cu infractorii internetului! Hoasul si anrahia, atacurile cibernetice si pirateria online n-au absolut nici o legatura cu libertatea de exprimare si drepturile omului. Dreptul de a fura este incompatibil cu drepturile de autor pe care le detine cineva care munceste si castiga banii de pe urma muncii lui. Pune mana si fa ceva si lasa gargara specifica hotului!
ACTA protejeaza drepturile de autor. Este ca si cum creatia mea ar fi furata sau contrafacuta iar asta imi aduce mie si celor carora le-as ceda drepturile mele de autor, pierderi uriase. Poate ca bezmeticii care militeaza pentru furtul intelectual sa se gandeasca mai bine la faptul ca ar putea fi ei cei furati. Romanii au fost invatati sa fure iar acest obicei prost ar trebui combatutu pentru binele nostru, al tuturor.
ati citit anuntul google din coltul ecranului...daca nu, aflati ca de la 1 martie pt. accesare a oricarei inf.pe google trebuie sa va inregistrati cu nume, adresa,telefon, se va cunoaste tara,orasul si ce retea folosesti penru ca ip-ul nostru va fi inregistrat ...
se vor cunoaste utilizatorii si ceea ce cauta pe internet.
este vorba doar despre contorlul absolut al individului
Cum suna asta ? Pai daca o sa vrea cineva de la serviciile publice sa te faca..iti va publica si ultimul ADN.
Si cand o sa iti fie lumea mai draga, familia ta va primi poze explicite cu ce ai facut tu last summer ...
Funny nu ? Noroc ca avem o turma mare de needucati si suntem condusi de sfertdocti al a Oltean si Boc.
CITIT! VEDETI! ASCULTATI!
http://oasteadigitala.com/2012/01/24/petitie-impotriva-cenzurii-internetului/
pentru ca ATENTIE ! votul negativ a fost dat la cererea investigarii acestui act si NU impotriva lui.
Cine e politician mare cu aspiratii la puteri mari in stat trebuie sa aiba o atitudine responsabila. Asta cu Romania semneaza un tratat pe care toate tarile normale l-au semnat si vine Ponta sa il suspende mi se pare inca un gest de politica de la coltul strazii.
Ponta vorbeste de nu stiu cati ani de ce o sa faca cand vine el la putere. Asa vorbea si Geoana. Maibine ar avea decenta sa astepte sa fie ales si apoi sa vorbeasca.
De asemenea, trebuie sa ganditi ca daca aceasta lege nu va deranjeaza ACUM nu cumva ar putea sa va afecteze cand la conducere va fi un guvern format de alte partide?
Cu justificarea de a vedea ca nu descarci soft ilegal cineva poate sa iti urmareasca tot ce faci pe internet.
Corect ,dar...USL-ul ce dezbatere publica a facut din care sa reiasa ca tratatul respectiv trebuie combatut ??Mie mi se pare ca au actionat exact ca si cei de la PDL !
http://www.europarl.europa.eu/committees/en/INTA/studiesdownload.html?languageDocument=EN&file=43731
votul va fi in mai. pana atunci ne putem organiza, gen petitii online, si trimite mailuri catre PE cu oamenii care sunt impotriva... cu cat suntem mai multi si mai bine organizati, cu atat sunt sanse mai mari sa nu treaca aceasta abominatie... ce se intampla in Romania e doar cancan politic...
ACTA este o lege sustinuta de corporatiile din momentul de fata care se bazeaza pe un anumit model de afaceri. Internetul este un mediu in care acel model de afaceri devine perimat, practic acele firme mari ce au monopol vor fi scoase de pe piata de concurenta facuta de mii de firme mai mici, care pot produce si vinde cetatenilor mai ieftin si mai repede. Legea asta este o piedica pusa pietei libere. Sa nu-mi spuna mie reprezentantii unor case de discuri ca este ilegal sa asculti melodii pe youtube si ca trebuie sa mergi la magazine fizice pentru a-ti cumpara un cd pe care nu ai dreptul sa-l asculti decat tu, in casa la tine. Este o prostie ce vor proprietarii de drepturi de autor sa impuna. Modelul asta de afaceri pur si simplu nu mai este de actualitate. Acelasi lucru se intampla cu telefonia prin internet - au ajuns companiile de telefonie sa blocheze apelurile care provin de la aplicatii software din internet - practic aceste companii isi protejeaza investitiile intr-un model de afaceri perimat.
Un al doilea aspect este cel al Guvernelor care isi vad amenintat monopolul asupra informatiilor la care are acces populatia. Practic guvernele nu mai pot minti la fel de usor - iar lumea devine din ce in ce mai nervoasa atunci cand descopera minciunile spuse de specialistii in dezinformare. Asa ca Guvernele tarilor din Vest vor sa controleze raspandirea informatiei. Acesta este un lucru periculos pentru ca de aici pana la cenzura nu sunt decat cativa pasi care se vor parcurge cu siguranta intr-un numar de ani - pana cand vom descoperi ca nu mai avem aceleasi drepturi si libertati.
S-a dus dreaqu "libertatea". Prezumptia de nevinovatie a fost inlocuita cu zero barat.
Pedeapsa trebuie aplicata doar seederilor initiali, ciorditorilor de DVD-uri nepuse pe piata, samd.
si uita ca in 2012 mai putem verifica informatiile
numai este ca pe vremea lui iliescu in 1989 cand nu aveam internet, cand nu aveam atatea tv , etc
doar putina rabdare si daca verificam informatiile lansate de polticieni, ne lamurim daca stiu despre ce vorbesc /ne manipuleaza ,etc