Crin Antonescu: Discursul lui Basescu, semnul incapacitatii sale de a reveni la realitate/ Victor Ponta: Discursul a fost jalnic. Basescu trebuia sa ceara demisia Guvernului

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:18 Actualitate | Politic

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a afirmat miercuri ca discursul sustinut de Traian Basescu dovedeste incapacitatea acestuia de a reveni la realitate, in conditiile in care seful statului a vorbit din nou despre modernizarea statului, iar oamenii ies in strada exact din cauza ca "statul roman e mai costisitor ca niciodata, mai arogant ca oricand, mai nefolositor ca oricand".

Crin Antonescu a notat, la Realitatea TV, ca Traian Basescu nu a vorbit nimic despre furt, despre minciuna, despre sfidarile la adresa poporului roman.

"Mi se pare ca Traian Basescu a dovedit inca o data ca probabil va duce o nava la destinatie, dar nava aceasta nu mai poate sa fie Romania", a spus el, aluzie la declaratia presedintelui, care afirmase, putin mai devreme: "Sunt de meserie comandant de nava si nu am ratat niciodata destinatia. Nu o sa o ratez nici acum cu Romania".

Liderul PNL a precizat ca este perfect de acord cu programul politic exprimat de Traian Basescu, ca un "nou nascut politic".

"E si programul nostru", este nevoie de locuri de munca, de un stat care sa functioneze, a afirmat Crin Antonescu.

"Sunt perfect de acord si de aceea spun inca o data ca avem nevoie de alegeri anticipate si de oameni investiti cu increderea de a face fata acestei perioade dificile".

Victor Ponta: Discursul a fost jalnic. Basescu trebuia sa ceara demisia Guvernului

La randul sau, presedintele PSD, Victor Ponta, a catalogat drept "jalnic" discursul de miercuri al presedintelui Traian Basescu si a afirmat ca seful statului ar fi trebuit sa ceara demisia Guvernului.

"Nu a spus nimic, nu are nicio legatura cu ce se intampla in Romania", a spus Ponta, citat de Agerpres.

Referindu-se la afirmatiile presedintelui Traian Basescu privind reformarea clasei politice, liderul social-democrat a afirmat ca acesta "ar trebui sa plece" intrucat este cel "mai vechi din politica romaneasca".

"Trebuie sa-l reformam pe Basescu. Dansul trebuie sa plece, ca este, totusi, cel mai corupt si mai invechit om din politica romaneasca. Si domnul Boc, si eu, si domnul Crin Antonescu suntem oameni din alta generatie. Trebuia sa ceara demisia guvernului in urma deciziei Curtii Constitutionale", a mai spus presedintele PSD.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO "Imi spunea ca are o pata pe creier". Prietenii lui Daniel si familia acestuia au 2 povesti diferite despre infectarea cu HIV

Familia tanarului de 24 de ani din Segarcea care a murit in urma cu o saptamana, rapus de SIDA, sustine ca baiatul s-a imbolnavit la spitalul din localitate, cand avea cinci ani. Ba mai mult, rudele spun ca si alti tineri din Segarcea au avut soarta lui Daniel, din cauza ca in vremea aceea instrumentarul medical nu era sterilizat corect.








5621 vizualizari
  • +78 (82 voturi)    
    Nesimtitul Porumbac! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:23)

    Andradda [utilizator]

    S-a facut de ras chiulind de la intalnirea cu ambasadorii UE, intalnire pe care tocmai el a convocat-o.
    S-a scuzat ca e racit, dar peste cateva ore ambasadorii l-au putut "viziona" la o emisiune in studioul Antenelor unde era plin de energie si voie buna!
    iar acum, acest nesimtit isi permite sa faca asemenea declaratii!
    Rusine Antonescule!
    Rusine PNL ca acceptati un asemenea individ la conducere!
    • +36 (48 voturi)    
      asta dovedeste ca e de neserios... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:58)

      scartz [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      cel mai trist e,ca va ajunge sigur presedintele acestei tari...sa nu se poata trezi sa mearga la o intalnire importanta...e jenant...
      • +44 (46 voturi)    
        Declaratii C. Antonescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:25)

        Alexandru IONESCU [anonim] i-a raspuns lui scartz

        Va ajunge presedinte numai daca noi, cei multi, vom fi suficient de idioti ca sa-l votam pe acest mascarici al politicii romanesti ! Acest neica-nimeni, fara o meserie la baza, practicata suficient de multi ani ca sa inspire incredere, un ins care traieste din "politica" de 22 de ani, fara a se fi facut remarcat prin nimic, un individ dubios si in plan personal (familie, sotie, copil, etc., etc.) si care nu se stie bine din ce bani traieste (de la partid, de la Parlament, din stipendiile noii sale sotii ?!). Mai scutiti-ne cu acest individ care stramba mutre acre de fiecare data cand se intalneste cu persoane care gandesc altfel decat pretinde ca "gandeste" domnia-sa !!
      • +9 (9 voturi)    
        Doamne fereste! (Joi, 26 ianuarie 2012, 0:32)

        ValT [utilizator] i-a raspuns lui scartz

        De ce esti atat de sigur? Eu nu cred ca electoratul roman este atat de prost incat sa-l voteze pe acest individ. Nu uita ca sondajele care arata ca ar avea sanse sunt o foma de manipulare practicata de multa vreme in Romania. Si Geoana a fost presedinte, conform sondajelor.
    • +35 (37 voturi)    
      asta si cu poanta au ajuns Stan si Bran (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:08)

      asta si cu poanta au ajuns Stan si Bran [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      asta si cu poanta au ajuns Stan si Bran, razi de te doare burta, nu stiu decat jos Basescu
    • +31 (33 voturi)    
      Intilnirea a fost matinala si... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:19)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Cum poate un ambasador fie el chiar si al Danemarcei sa fixeze o intilnire la asa o ora matinala.
      Omul nostru..Antenescu nu se poate scula asa devreme. Omul are 2 motive :
      PAHARUL si ARE NEFASTA TANARA. Hei munca frate nu gluma.
    • -7 (7 voturi)    
      Discurs (Joi, 26 ianuarie 2012, 9:38)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      Dl. Basescu spune ceea ce ne-ar place sa auzim si ceea ce in mod firesc ar trebuii sa se intample in societatea noastra.
      Dar cine mai crede in discursul domniei sale?!
      Cine mai crede in corectitudinea sa?
      De ce nu a facut toate aceste lucruri pana acum in conditiile in care a detinut fraiele puterii in totalitate.
      De ce nu au atras fonduri europene, de ce nu au creat locuri de munca, de ce in Romania coruptia este generalizata, de ce......?
      Dl. presedinte vrea sa-si restabileasca incredere, tinand un discurs ca la inceput de mandat! E tarziu domnule presedinte, v-am sustinut in momente critice, creznda in discurul dv. Ne-ati dezamagit si nici un discurs al dumneavoastra nu ne va mai convinge!
      Nu sunteti un lider credibil!
  • +55 (57 voturi)    
    Realitatea D-lui Antonescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:23)

    abc [anonim]

    nu a fost niciodata credibila. Din pacate dumnealui nu are nimic de oferti, nici substanta, nici forma - jalnic personaj care se doreste om politic - in a cui realitate?
    • +9 (11 voturi)    
      In Realitatea lui Vantu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:40)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui abc

      Da , chiar acel Vantu care le-a facut un mare bine romanilor care si-au bagat banii la SAFI.
  • +56 (60 voturi)    
    scor periculos (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:25)

    andimi [utilizator]

    probabil USL-ul scoate peste 50% la vot, ceea ce poate fi periculos, caci daca au majoritate lejera, chiar ca ii va durea undeva de romani, vor face ce vor in parlament: taie din atributiile DNA si ANI, pun spaima in procurorii si judecatorii curajosi (si aia putini), nu vad sa faca mare lucru bun, caci alaturarea Fenechiu/Oprisan cu Mazare si altii ca el nu e deloc de bun augur.
    Uite de aia cred ca Base e bun acolo unde e, sa le mai taie din avint si sa le mai intoarca legile proaste inapoi.
    • +50 (50 voturi)    
      L-ai uitat pe senatorul Catalin Voicu... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:54)

      Coruptia deranjata de Basescu [anonim] i-a raspuns lui andimi

      ... cel care are toate sansele sa devina ministru de interne in eventualitatea castigarii alegerilor de catre USL...
    • +31 (31 voturi)    
      pana la urma (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:26)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      poporul care e prost si ''pune botul'' la mincuinile ordinare ale lui ilici+nastase+voiculescu+particiu, are cel ami mult de suferit. Ei si generatiile lor viitoare. Asa ca poporrul isi are conducatorii care ii merita. Basescu, e raul necesar, dar e un barbat si un patriot adevarat, cu toate lipsurile lui. Cu cine il schimbam ? Cu o marioneta a lui felix ???? Din ce cauza nu exista o opozitie adevarata ? R: ilici.
      • +13 (13 voturi)    
        +1 (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:35)

        Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Ai spus exact ceea ce gandesc....Basescu este un rau necesar...nu am nici o indoiala...un capitan de vas petrolier in ape internationale cu echipaj in subordine nu putea deveni decat daca era in mana cu Secu` . ... in alte conditii, in alta lume, unde ar fi existat elite politice care sa il intreaca in sinceritate si perseverenta si patriotism....as fi fost de acord....dar in aceasta lume in care cei ce vor sa ii ia locul vin de la niste partide extrem de dubioase, iar unul dintre ei (Crin) este dubios ca pesoana....IN NICI UN CAZ nu sustin o schimbare
  • -40 (42 voturi)    
    CORECT! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:26)

    fras [anonim]

    Subscriu celor spuse de domnul Antonescu. Pai daca avem vremuri asa dificile in fata nu ar fi mai bine sa avem in frunte un guvern care sa beneficieze de increderea populatiei. Sau cu un guvern care mai are 10% in orice sondaj, chiar si in cele "prietene", si care nu mai poate implementa nicio masura?

    Serios acum, obiectiv vorbind, care solutie este mai buna? Nu zice nimeni ca trebuie inlocuit x cu y, ci doar ca trebuiesc alegeri pentru a reinvigora guvernarea. Poate la fel de bine sa vina inapoi Boc... Dar sa nu ne facem ca alegerile sunt sfarsitul lumii!

    Linistea sociala poate fi realizata doar prin supapa alegerilor. De votat, votati pe cine vreti!
    • +4 (10 voturi)    
      CORECT? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:39)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui fras

      Cu ce procent a guvernat PNL{tariceanu] din 2006 piana-n 2008?Carei diferenta ?
      Sustinerea parlamentara conteaza in democratie.
      CORECT?
      • -4 (4 voturi)    
        Situatia e diferita, (Joi, 26 ianuarie 2012, 8:25)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Vasile

        intre timp am ajuns in plina criza! Cat e senin fiecare e liber sub cer, cand e viscol si zapada ai nevoie de adapost... pentru toti romanii nu numai pentru cei care muncesc cinstit.
        • +5 (5 voturi)    
          de ce? (Joi, 26 ianuarie 2012, 12:11)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

          de ce trebuie sa "oferim adapost" cu spui tu in metafora si celor care NU muncesc cinstit.
          asa ai spus... "pt toti romanii nu doar pt cei care muncesc cinstit" ...
          deci asta e problema? hotii nu pot sa traiesca decent... ??
          asta e motivu pt care presedintele si guvernul trebuie sa demisioneze?
          Tu te auzi ce spui?
    • +10 (12 voturi)    
      Votam... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:13)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui fras

      dar in noiembrie cand vine termenul, nu cand vrea Ponta si Antonescu. Acum terminati cu prostiile ca deveniti plictisitori.
    • +4 (4 voturi)    
      Corect. (Joi, 26 ianuarie 2012, 0:34)

      ValT [utilizator] i-a raspuns lui fras

      Vei avea alegeri in noiembrie. Atunci poti sa iti exprimi optiunea pentru noul Parlament.
    • +5 (5 voturi)    
      absolut deloc (Joi, 26 ianuarie 2012, 12:09)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui fras

      democratie nu inseamna ca facem alegeri de fiecare data cand sondajele scad sub 50%.
      sa facem al,egeri in fiecare an atunci... si tot anu sa facem campanie electorala... doar e democratie.
      presedentia nu e precum administratia de bloc care se schimba cand nu mai se bucura de popolaritate peste 50%.
      demisia guvernului si a presedintelui ar insemna instabilitate politica intr-un mediu economic precar.
      asta insemana ca ratingul de tara scade si peste noapte platim dobanzi mai mari la imprumuturi.
      asta vrem? sau asta trebuie sa fie pretul pe care noi sa il platim ca sa ajunga USL la ciolan. lor sigur nu le pasa... dar noi am avea doar de pierdut.
      hai sa nu fim naivi si sa credem ca Boc si Basescu au adus pe Terra recesiunea economica.
  • +48 (48 voturi)    
    Ironic (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:27)

    CGiboi [utilizator]

    Este un pic ironic, sa nu zic ipocrit, ca cineva care nu e prezent nici 2% in Parlamentul Romaniei sa dea lectii sau sa pretinda o "revenire la realitate' de la altcineva.

    Acum, na, depinde de ce realitate vorbim. Fiecare o are pe a lui. Poate domnul Antonescu ne da mai multe detalii desprea realitatea dansului. Nu am auzit nimic despre ei, vorbesc mai mult despre altii. Oare de ce?
  • +48 (50 voturi)    
    Crinule (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:29)

    sucaa [utilizator]

    Respecta referendumul votat de majoritatea romanilor inainte sa ne ceri alt vot
  • +39 (39 voturi)    
    A aparut si Pontanescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:30)

    geo [anonim]

    Astia din USL tot ne intoxica cu prostiile lor
  • -43 (47 voturi)    
    EPIC FAIL (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:33)

    gigi [anonim]

    Basescule, daca Romania a fost candva o nava, acum sigur a ajuns o epava gratie carmuirii tale. Apropos, ai de gand sa faci ca in cazul ,,incidentului'' de la Anvers, cand ,,au luat foc'' ambarcatiunile alea, si sa pleci spalandu-te pe maini?
    • +13 (15 voturi)    
      EPIC FAIL! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:21)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui gigi

      EPIC FAIL este acest Antonescu care a distrus PNL-ul. Nu inteleg cum poate avea asemenea tupeu cand el nici macar nu da prin parlament. Nici nu are rost sa mai incerc sa iti explic ca tu ori esti orb ori traiesti intr-o alta "realitate."
      • -3 (5 voturi)    
        Am zis eu ceva de Antonescu? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 23:54)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Revino pe traiectorie. Nu ii sustin pe cei din opozitie.
  • +41 (45 voturi)    
    oameni CAPABILI, matale esti incapabil ! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:33)

    cineva [anonim]

    mai Crina,

    Crine..dormeai in post la TV la Irealitatea,
    ori motzaiai de zor ori va holbati cu toii in studio la programe cu filme pentru adultzi !!!

    care e programul si care sunt oamenii ?!! ma refer la aia capabili, caci despre incapabili nu mai e o curiozitate !

    cum nu a vorbit despre furt ?! iar te-ai uitat la TV si nu ai retinut nimic: s-a pronuntat cuvantul CORUPTIE !! sau la matale FURT si CORUPTIE sunt elemente fara legatura ?!

    sfidarile la adresa romanilor: DAAA, s-a vorbit si despre asta: referendumul pentru reducerea nr. de parlamentari ...pe care tu o ignori total.....adika o sfidezi ...se cheama SFIDARE !
  • +37 (41 voturi)    
    Mai lasa-ne! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:34)

    Voicu [anonim]

    si crezi ca tu esti acel om investit? pentru ca noi nu te vrem, nu te vom alege vreodata. NU NE PLACI si NU INSPIRI INCREDERE! Asa, ca fie pui umarul sa ajuti presedintele actual, fie mergi la munca cinstita!

    Rusine ca va bateti joc de Romania si de presedintele romanilor. Noi l-am ales, noi l-am vrut ... Este intre noi si el! Nu avem treaba cu voi, mafiotii, care dati din gura si nu faceti decat sa puneti piedici!
  • +41 (43 voturi)    
    realitati paralele (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:36)

    mihai [anonim]

    Care realitate domnule Antonescu?Presedintele este in realitate!Dumneata esti intr-un vis urat..intr-un cosmar in care vrei sa ne tarasti pe toti,alaturi de un infantil ipocrit-Ponta,alaturi de un turnator josnic,alaturi de niste oameni de factura foarte joasa.
  • +38 (42 voturi)    
    Mesajul a fost pentru la Popor, nu Politicului (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:37)

    margo40 [anonim]

    Poporul a votat : 300 parlamentari si modificarea Constitutiei.
    Au facut ceva Politicienii ? Nu, nu au bagat in seama votul Poporului.
    Poporul a suportat recesiunea, au muncit, au primit mai putin, si-au platit taxele sa aiba bani Politicienii.
    Cum au muncit Politicienii ? Au lipsit de la dezbateri, de la votarea legilor, nimic pentru modificarea Constitutiei... ceva au facut totusi, nu au renuntat la privilegii si la cheltuirea banului public.
    In Piata Universitatii sunt cei care care sunt exponentii celor care au pierdut privilegii, nu POPORUL!
  • +41 (45 voturi)    
    Dl.Antonescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:38)

    ovigeo [utilizator]

    ati facut si dvs. ceva pozitiv in cariera de parlamentar ?in afara de Jos Basescu?
    Dati-mi un exemplu ,va rog
    • +22 (26 voturi)    
      Corect (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:22)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui ovigeo

      Asta a trecut prin viata ca gasca prin apa.
      Face doar valuri
      Repetent in facultate,dat afara din invatamant[satul Solesti -VAlui] pentru absenteism.
      Singura lui realizare in CV este de bibliotecar.
      Cum sa dai tara pe mana astuia ha,ha,ha
  • +29 (33 voturi)    
    Da !! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:38)

    polonyca [utilizator]

    Asa este.....da nu la realitatile la care te gandesti tu !!! .....sau la...iRealitatea ta.....!!! Esti cu sorcova.....
  • +40 (40 voturi)    
    De aceeasi parere? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:39)

    Liviu [anonim]

    Pai daca sunteti de aceleasi pareri, domnule Antonescu, de ce nu va intelegeti? De ce trebuie balamuc? De ce refuzati dialogul?
    De ce furturi doriti sa se discute? De 22 de ani se FURA la greu din tara asta - colegii de la psd stiu de ce!
  • +30 (32 voturi)    
    Mesajul a fost pentru Popor, nu Politicienilor (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:43)

    margo40 [anonim]

    Poporul a votat : 300 parlamentari si modificarea Constitutiei.
    Au facut ceva Politicienii ? Nu, nu au bagat in seama votul Poporului.
    Poporul a suportat recesiunea, au muncit, au primit mai putin, si-au platit taxele sa aiba bani Politicienii.
    Cum au muncit Politicienii ? Au lipsit de la dezbateri, de la votarea legilor, nimic pentru modificarea Constitutiei... ceva au facut totusi, nu au renuntat la privilegii si la cheltuirea banului public.
    In Piata Universitatii sunt cei care sunt exponentii celor care au pierdut privilegii, nu POPORUL!
  • -18 (26 voturi)    
    Schimonisita aratare ... jalnici opozanti ... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:44)

    Mitica (Palarierul) [anonim]

    Acum ca dl. Presedinte Basescu a completat "careul de lasi" - Ceausescu, Iliescu, Constantinescu, Basescu - cred ca noi ar trebui sa-l lasam pe politruc in pace, oricum nu mai prezinta niciun interes pentru cetateni, ci doar pentru slugile, lingaii si pupincuristii afiliati siesi prin participarea la shpaguiala, jaf si popreala.
    Este cazul acum sa discutam despre viitor - despre modul in care vom avansa cu institutiile tari. Presedentia a fost grav compromisa de cei patru "asi" - primul purtator de sceptru - Ceausescu - a sfarsit mizerabil, al doilea - l-a mancat pe primul din umbra si apoi la impuscat, si-a pus minerii cu batele pe cetateni, al treilea a plutit undeva in zari, cautionand insa mari fraude si furaciuni, iar cel de al patrulea s-a specializat pe dat cu bata in balta si prin demisii televizate in direct.

    Niciodata mai mult ca asta-seara - nu au semanat atata intre ei!

    Din cauza calitatii slabe a acestor persoane, alese prin vot (mai mult sau mai putin democratic, mai mult sau mai putin fraudate) - institutia prezidentiala nu mai prezinta incredere. Cel mai probabil un succesor al d-lui basescu va fi unul de aceeasi teapa, cu naravuri similare sau poate chiar mai rele. In plus - improvizatie, incompetenta, bluf, boci, jigodritze, Ebe-la-Bruxelles, turiste / turiste / futuriste, generali de carton, partide de buzunar, ministri gingasi, piedoni, etc. Minciuni cu raritul javrelor din adunatura nationala, etc.

    Nu avem ce alege din "pleiada" - Ponta-Kinte, Crin Tontonescu, Geoana :-)), Udrea, Oprea ... !

    Este cazul sa vedem cum putem scapa de acest risc - concretizat in institutia prezidentiala - asa cum functioneaza astazi. Este cazul sa luptam cu hotzia cea mare, cu poltronii din parlament.

    Evident ca cel mai bine dpv tactic este sa facem schimbarea de sus in jos, caci suntem in Romania, deci trebuie sa vindecam probema rezultata din "umorile" si lipsa de minte a presedintilor de pana acum - prin schimbarea institutiei.

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
    • +5 (5 voturi)    
      Pai zi ceva! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:50)

      Draky [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

      Mitica , tata, pai zi ceva, propune, baga-te acolo, crezi ca faci fata?
      Nu asa, doar vorbe...
      Si eu m,a gandeam la monarhie... Dar cu cine? Aici, in Romania? - Imi pare rau, n-avem stofa, n-avem "societate".Suntem niste prapaditi, saraci, buimaciti dupa 50 de ani de "domnie" proletara!
      • -3 (3 voturi)    
        Povestea se repeta ... (Joi, 26 ianuarie 2012, 8:33)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Draky

        Situatia de azi este mai buna decat cea de la '48 - lume mai educata, infrastructur amai buna, nu se mai sta in bordeie cu opaitz. Clasa politica a revenit cu ajutorul comuistilor la nivelul de atunci - sefii de gashca impart posturi si huzmeturi de hotzie, ce-i drept cu "gulere albe", insa soioase tare.
        Ce a rezolvat atunci monarhia cu dinastie straina:
        - a curmat nepotismele - pentru o vreme. Pana atunci erau mai multi eligibili decat electori pentru domnie (Cuza si Carol I au fost alesi, nu au mostenit domnia, precum Eba politia)
        - a curmat debandada din administratia publica - cangrenata de o sumedenie de Paturici
        - a mobilizat resursele nationale
        - a dat incredere - lucru pe care nici macar presedintele Basescu nu-l mai are (prin votul de referendumul din 2009 a primit increderea a 75% din cei care au votat)

        In trecut - mai mult ne lipsea "societatea" - iar acum exista un exces de "societate" - adica un mare ghem de legaturi profunde intre politicieni si interlopi, intre curve si guvernanti, intre josnici si libidinosi aparatinci din partide si politie, justitie, DNA, ANI, etc.

        Corul celor care au de pierdut din schimbare este foarte mare - se pare ca este mai mare decat al celor care ar avea ceva de castigat. De aici rezulta prelungile scheunaturi pro-basescu.

        Well ... sa nu uitam, chair Cuza a fost indepartat in momentul cand si-a impus regimul personal, dupa lovitura de stat - conducand prin decrete, fara Parlament, ci cu Consiliu de Stat, etc.

        Modelul a fost preluat de Ceausescu si haita lui, succedat de Iliescu care a guvernat cu esalonul 2 din PCR. Dl Presedinte Basescu a adunat in PDL fel de fel de oportunisti, plus cativa zbuciumati cu aere de martiri - Boc fiind exemplul.

        Mic, prost, cu diplome la mana a doua, luate pe puncte - in aceeasi masura "istoric" precum Crin Antonescu - s-a dovedit doar un serv fidel.

        Basescu, Udrea, Boc = Carol, Lupeasca, (M)Urdareanu ? Cam acelasi comportament, mai lipsesc pentru moment doar partidele de pocher ...
  • +37 (37 voturi)    
    comparatie (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:44)

    andrey23 [utilizator]

    bun sau rau, Basescu este cu 10 clase peste Antonescu (bagaj de cunostinte, discurs etc).
  • +36 (36 voturi)    
    buna dimineata! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:44)

    iulian [anonim]

    uitea ca s-a trezit si crinut,dupa o vindecare miraculoasa!
  • +34 (34 voturi)    
    Stimate Antonescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:44)

    nano2k [utilizator]

    Realitatea voastra nu e cea buna. Poate pe româneste e mai usor de priceput.
  • +41 (41 voturi)    
    la care realitate? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:45)

    teo [anonim]

    si care e realitatea tovarase Crin? ce solutii ai ?in afara de jos Basescu? cine imi garanteaza ca nu esti un politician corupt? cum poti vorbi de realitate, din moment ce ai fost trimis acasa la alegreile din colegiu d-tale, si esti cel mai absent parlamentar...
  • +36 (36 voturi)    
    se putea Fleur du Morte sa nu dea cu oistea (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:45)

    Eneas [anonim]

    in gard ?si doar ii spunea unchiul sau Patriciu,la chefuri =nu mai bea ma pana nu mai judeci!chiar nu ai vointa?
  • +41 (41 voturi)    
    realitatea realitatii :)) (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:48)

    ale [anonim]

    sa inteleg:
    1. base nu e in realitatea corecta, conform afirmatie crin
    2. tot crin zice ca solutiile spuse de base sunt si ale lor ...

    ce rezulta ? > crin nu e in realitatea corecta

    .. poate sa ma combata cineva ? :)
    • +28 (28 voturi)    
      nu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:58)

      Delu [utilizator] i-a raspuns lui ale

      nu, dar 99% din cei cre privesc irealitatea inghit gogoasa lu' Crin ;)! O munciuna spus destul de des, devine adevar!
    • +6 (6 voturi)    
      Realitatea irealitatii (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:53)

      Draky [utilizator] i-a raspuns lui ale

      Pai asta ziceam si eu, daca Crinulet zice ca are aceleasi solutii, pe scurt, care-i galceava?
  • +24 (24 voturi)    
    Antenescule... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:49)

    unu' [anonim]

    ...fmm!
  • +34 (34 voturi)    
    ce pot sa spun (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:52)

    gelu [anonim]

    despre Crin Antenescu ?!
    Intruchiparea nulitatii absolute !
    Cu chiu cu vai a terminat o facultate....
    In 20 de ani de politica n-a fost in stare sa promoveze o lege.
    A distrus credibilitatea PDL
    S-a asociat intr-o alianta fara doctrina si fara program.
    La Parlament merge cand are chef (ca pe timpul studentiei).
    Concluzia: un ratat pe toate fronturile !
    Acest "nimeni" se vrea presedinte !
    Doamne, apara-ne !

    P.S. Sper sa nu-mi cenzurati mesajul,
    • +7 (7 voturi)    
      Daca creste ratingul A3 si RTV are sanse (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:49)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui gelu

      DIN PACATE !

      Ma intreb cat de ahtiat dupa bani pote fi un jurnalist pentru a sprijinii neconditonat acest cuplu Ponta-Crin.

      Daca ajunge Ponta prim ministru si Crin presedinte , cred ca singurul lucru care va creste in tara asta va fi gradul de emigrare a celor care au IQ peste medie.
  • +30 (30 voturi)    
    Sustin Ponta si Antonescu -copii sa nu fiti tristi (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:58)

    pv1 [anonim]

    Ii sustin pe d-nul Ponta si d- nul Antonescu ca fiind singurii care pot duce tara aceasta spre un viitor mai bun, spre o realizare a Romaniei cum nu a mai fost, dar toate acestea in contextul unei foarte bune piese de teatru pentru copiii de gradinita.
    Aceasta piesa de teatru ar scoate tara aceasta din criza; si cred ca alaturi de Romania si Europa ar iesi din criza - prin incasarile pe care le-ar putea realiza.
    Le doresc celor doi (Ponta si Antonescu) sa mai schimbe discursurile monotone ca ne plang copii de plictiseala...
    Ce pacat! :) - o piesa care am certitudinea ca nu se va juca niciodata..
    Sa fim sanatosi si sa ne bucuram ca ii avem - e necesar sa ai si cu ce sa compari.
    Sa cante muzica...START
  • +24 (24 voturi)    
    Crinutule draga... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:04)

    Premiantul [anonim]

    ... daca tu iti imaginezi ca romanii doresc sa aiba ca presedinte un repetent - care minte cu nerusinare atunci cand afirma ca repetentia a fost forma lui de protest la adresa regimului comunist - iti spun ca te inseli amarnic!
    Adica - dupa logica ta - noi, cei care am invatat pe rupte si nu am ramas repetenti, ar trebui sa ne rusinam ca nu am protestat impotriva regimului comunist prin forma de protest "Repetentie"?
  • +21 (21 voturi)    
    Petarde marca Antonescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:08)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu stiam ca se fabrica la foc continuu :) Stai sa le vezi pe cele din seria Ponta (acum cu mai mult fitil)


    :)))
  • -3 (13 voturi)    
    discurs base (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:11)

    Traian [anonim]

    Cred ca trebuie abordat cu atentie... Sigur a pregatit ceva, ne-a dat asta sa mai infurie un pic lumea dar sigur are alt plan. Ceva se va intampla in urmatoarele zile. Trebuie ca noi toti sa-i anticipam miscarile diabolice si nu sa reactionam tardiv sau sa ne miram.
  • +21 (21 voturi)    
    Saracul dl. Antonescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:12)

    Alina [anonim]

    Stimate dle Antonescu, cred ca va plictisiti si pe dvs pana la lacrimi cu mima asta inutila. De ce nu ati reformat dvs. statul. In schimb ati pus pe harta statul degeaba, nu v-am vazut niodata facand ceva. Nu v-ati schimbat decat tunsoarea, in rest nimic.

    Va rog sa ne lasati cu gargara asta plictisitoare si cu discursul dvs. asa de expirat. Va rog sa va treziti, realitatea dvs, este trecut demult.

    Este drept ca invatatul cel mai eficient este prin repetitie, dar nu are nimeni nimic de invatat din gargara ieftina si expirata. Cu respect, cetatean roman
  • +8 (8 voturi)    
    Crin + Ponta (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:29)

    rov [utilizator]

    Retineti ca pentriu voi am un mesaj pe care Hot\n l-ar cenzura. Marionete.
  • -8 (8 voturi)    
    Presedinte si politicieni (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:35)

    Mitu [anonim]

    Basescu nu a spus adevarul. Se lupta cu coruptia dar nu are corupti. E un mare farsor, asemenea celorlalti politicieni precum Ponta, Antonescu si alti fosti securisti sau sustinuti din umbra de securisti. Nimeni dintre ei nu sufla nici-o vorbulita de cei care au furat, s-au au devalizat banci, au vandut pe nimic economia tarii, fura banii cu acte in regula din bugetul statului, etc. Valorile materiale furate trebuiesc recuperate mai Basescule. Asta trebuia sa-ti propui in primul rand si apoi sa faci locuri de munca care trebuiau realizate pana acum. Ai pierdut pentru ca si tu esti un corupt precum excrocul de fratetu si ceilalti politicieni din celelalte partide. Trebuie gasiti oamenii cinstiti de peste tot, din universitati, din industrie, din mediul economic, etc.
  • +6 (6 voturi)    
    coment (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 20:41)

    ana [anonim]

    ,,malastrocul,, nu mai are nimic interesant de spus, va dati seama cat este el de imbrobodit de securistii in gasca carora a intrat si daca nu au fost destui a mai venit inca unul (R.S).
  • +4 (4 voturi)    
    In concluzie , (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:24)

    durul [utilizator]

    Deci Crin Antonescu a pus-o !
  • +9 (9 voturi)    
    Atat de profund a dormit Antonescu? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:38)

    mircea [anonim]

    Antonescu a dormit atat de profund,incat nu stie ca in Romania au fost alegeri prezidentiale,ca mandatul lui Basescu este pana-n 2014 si ca crerea lui ca Basescu sa-si dea demisia este lovita de nulitate.De ce o fi evitat Antonescu intalnirea cu ambasadorii?Sa dat bolnav.Bolnav cu capul.Nu cred,pentru-ca nu are asa ceva.Numai un om fara cap cere demisia parlamentului,a primului ministru,a presedintelui,ca sa ramana ce?Dar daca vrea demisia parlamentului,de ce nu da un exemplu si sa inceapa cu el.Sa-si dea demisia si pe urma poate sa ceara altora acelasi lucru.Asa ,ce vrea Antonescu este o chestie de grupa mica:plecati ba de aici ca nu ma mai joc cu voi si ale mele sunt si jucariile voastre!Cred ca asta se intampla pentru-ca nu mai ai voie sa-i iei de urechi cand depasesc limita.Ce se va alege de el ,cand va creste mare,daca ramane cu acest caracter?
  • +8 (8 voturi)    
    antonescu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 21:49)

    dorel [anonim]

    domnule antonescu te-ai trezit ?, te-a asteptat azi dimineata domnul ambasador
  • +10 (10 voturi)    
    Presedintele Romaniei (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 22:29)

    Livia [anonim]

    Traian Basescu este cel mai mare politician pe care Romania l-a avut vreodata! I-a ingenunchiat pe toti, fara drep de apel, si bine le-a facut. Nu uitati ca ne-au furat 20 de ani ca-n codru!!!!!!
  • +11 (11 voturi)    
    Buna dimineata (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 23:18)

    alex [anonim]

    daca (Doamne Fereste) ajungeti presedinte...schimbati dle Crin programul de munca de la 12-18 ? Eventual orele la care va intalniti cu ambasadorii
  • +6 (6 voturi)    
    politician roman (Joi, 26 ianuarie 2012, 3:48)

    jackie [anonim]

    Ce a facut Antonescu ,sa ceri o intilnire a ambasadorilor si sa nu te prezinti,denota o lipsa de respect pentru acestia si tarile lor.Acest lucru denota ca individul in cauza nu are calitati de diplomat sa "dea plasa"lui Ponta sau altui roman este ceva si sa jignesti diplomati straini ,este altceva,nu trebuie sa fi din bransa ca sa-ti dai seama ce gafa a facut tipul.Dar in tot raul este si un bine,s-au convins si strainii cam cum stau lucrurile in Romania,demersurile acestor "bambilici"pe la UE,ca Romania sa fie taxata ca fiind o "tara fara democratie"nu vor avea nici o sansa.In orice caz profitorul acesta nu merita decit dispret.
  • +4 (4 voturi)    
    Viata-i aspra... (Joi, 26 ianuarie 2012, 9:48)

    kansas [anonim]

    Discursul a fost un exercitiu aproape impecabil de retorica, intr-o lume f dura, si f nebuna...

    Sunt sigur ca in locul lor, voi dragi uselei, ati fi facut-o mai bine...sau mai rau...ghinion, stiti ce?
    Locul este ocupat.

    Antonel si Ponticel, mai copii, hai sa va spuna o gluma f f scurta, horror sa va mai relaxati:
    '' Ba se scu ''

    ...nu e tare ? hai, la somn copii usl, mai aveti de visat pana-n toamna...s-apoi...:))
  • +2 (2 voturi)    
    Antonescu, maimutoiul! (Joi, 26 ianuarie 2012, 14:56)

    emy [anonim]

    Antonescule, ne plictisesti! Toata ziua nu faci altceva decat sa dai din gura fara sa spui nimic. Ai intoxicat televiziunile cu discursul tau de 2 lei, Nesimtitule, cum poti sa afirmi ca resedintele si-o trage cu primul-ministru? Ce exemplu dai tu natiunii, cap gol ce esti.?Nu o sa ai votul meu niciodata, cap patrat!
  • 0 (0 voturi)    
    Domnilor.... (Joi, 26 ianuarie 2012, 16:21)

    daniel [anonim]

    Nu mor caii cand vor cainii
  • 0 (0 voturi)    
    ............ (Vineri, 27 ianuarie 2012, 16:50)

    andreeeaaaa [utilizator]

    bun sau rau domnu presedinte o sa scoata aceasta tara din criza si o sa le arate la toti ce stie el sa faca.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă