AUDIO VIDEO Sebastian Lazaroiu: Meseria mea e sa imblanzesc viitorul. Societatea nu stiu daca e pregatita sa inteleaga ce urmeaza. Cineva trebuie sa o pregateasca

de Dan Tapalaga HotNews.ro
Miercuri, 25 ianuarie 2012, 2:10 Actualitate | Politic

"Pun pe picioare un proiect de societate, asta fac. Sunt manager la firma care imblanzeste viitorul. Am pus si pe Facebook. Asta e ce fac eu, asta e ocupatia mea. Stiu ca nu e in nomenclatorul de meserii, dar s-ar putea sa fie. Imblanzitorul de viitor", a explicat Sebastian Lazaroiu, intr-un interviu pentru HotNews.ro, prezenta sa ca manager la televiziunea Romania de Maine a Universitatii Spiru Haret. Intrebat cum poate lucra pentru o Universitate infiintata de un fost securist, Lazaroiu a spus ca nu a crezut niciodata in "povestea cu lustratia, cu securistii", considerand ca e mult prea tarziu pentru asta.

Asculta integral interviul cu Sebastian Lazaroiu



Cele mai importante declaratii facute de Sebastian Lazaroiu pentru HotNews.ro
  • Guvernul ar trebui sa reziste presiunilor strazii. Ar trebui si cred ca are resurse inca sa reziste. Pana se epuizeaza (...) Cred ca Baconschi a fost una din fetele aruncate, era una din metaforele utilizate in discutia cu cititorii. Si revenirea lui Arafat a fost o concesie care s-a facut tocmai pentru a stinge aceasta nemultumire.
  • Cea mai mare greseala care ar putea fi facuta acum este ca Guvernul sa pice din cauza protestelor de strada. Nu as reveni la decizia cu indemnizatiile pentru revolutionari.
  • Pentru a linisti aceasta neliniste populara trebuie sa incerci sa vezi cum se stinge linistea asta. Ii dai intai mai putin, apoi si mai mult...Ce inseamna? Prima concesie a fost revenirea lui Arafat. Lumea s-a mai linistit putin dar tot au ramas. Apoi a fost revocat Baconschi care ar fi jignit protestatarii. Daca lucrurile nu se inchid sigur ca poti sa mergi mai departe. Mai departe ai si un premier in fruntea tarii. Dar cel mai rau ar fi ca premierul sa demisioneze din cauza protestelor din strada. Poti sa faci o remaniere, de exemplu. Eu cred totusi ca protestele au scazut in intensitate.
  • Eu n-am spus ca actualul guvern trebuie sa ramana pana la alegeri. N-am spus asta. Am spus sa nu cada acum cata vreme sunt proteste in strada. Ele au scazut deja si vor scadea in intensitate. Problema e ce invata partidele dupa ce se termina protestele. Pentru ca monstrul e tot acolo, e in adancuri. Si el oricand poate fi zgandarit sa iasa la suprafata. Si intrebarea e ce faci sa eviti asa ceva sau chiar mai rau.
  • Pana la urma oamenii protesteaza impotriva clasei politice dar impotriva celor care sunt in prima linie. Cred ca romanii intr-un fel sau altul s-au obisnuit cu institutiile democratiei, atat ca ele nu sunt credibile in momentul asta. Si nu sint credibile pentru ca nu s-au reformat pana acum: Parlamentul, partidele politice.
  • Un alt guvern ar putea si el sa recladeasca increderea populatiei. Sa nu uitam ca noi mai avem de facut reforme. Un lucru foarte rau pentru Romania ar fi sa inghetam reformele anul asta. S-ar putea ca Guvernul Boc sa nu mai poata sa continue reformele in 2012. Intrebarea e daca exista un alt Guvern care sa poata face asta. Daca exista ar trebui facuta inlocuirea. Nu acum, la un moment dat. 


  • Mie mi s-a parut foarte decent acel tanar locotenent. Avea niste revendicari din partea colegilor lui, le-a citit. Chiar el a spus: am fost instigat sa-l injur pe presedinte. Presedintele este comandantul meu si n-o sa fac asta. Iata, un gest absolut firesc. Te duci in piata si protestezi, pe urma te duci acasa. Nu-ti injuri superiorii ierarhici, samd.
  • Despre prezenta sa la televiziunea Romania de Maine a Universitatii Spiru Haret. Nu cred ca ati auzit ca mi-am schimbat declaratiile reformiste. Nu mi-am schimbat punctele de vedere. E vorba de un proiect, ceva mai mult de o televiziune. E un proiect de societate, care va fi curand lansat, si as vrea atunci sa vorbesc mai mult despre asta.
  • Toate universitatile si cele particulare si cele de stat au avut probleme in ultimii zece ani. Puteti verifica declaratiile mele de atunci, cand a fost campania Spiru Haret. Dar haideti sa ne uitam la universitatile de stat, au exact aceleasi practici. Eu n-am cum sa scuz asta, dar noua lege a educatiei are un cadru care-i constrange sa aplice niste standarde.
  • Ce fac eu acolo? Pun pe picioare un proiect de societate, asta fac. Sunt manager la firma care imblanzeste viitorul. Firma care imblanzeste viitorul, am pus si pe Facebook la mine. Asta e ce fac eu, asta e ocupatia mea. Stiu ca nu e in nomenclatorul de meserii, dar s-ar putea sa fie. Imblanzitorul de viitor. S-ar putea sa apara in nomenclatorul de meserii. Intotdeauna m-a preocupat mai mult viitorul decat prezentul si trecutul. Nu mi-a pasat niciodata de trecut.
  • Cum poate lucra pentru o Universitate infiintata de un fost securist. Stiti bine care a fost pozitia mea. Eu n-am crezut niciodata in povestea asta cu lustratia, cu securistii. Am zis intotdeauna: E prea tarziu. E mult prea tarziu sa mai vorbim de asa ceva. Stiu ca sunteti radical si va uitati cu multa atentie in trecut.
  • Din 2004 nu ne mai afecteaza atat de mult trecutul. Si stiti bine de ce: si serviciile au fost curatate, si viata politica s-a mai curatat, si justitia s-a mai curatat. Nu ne mai afecteaza atat de mult. Acei oameni pe care-i blamam la gramada nu mai au aceeasi influenta.
  • Toti avem o problema cu viitorul. Mai asteptati putin si o sa vedeti. Eu nu ma ocup de o televiziune, e un proiect mult mai mare. Meseria mea este sa imblanzesc viitorul. Cred ca n-as putea face eu destul cat s-ar putea face in perioada asta complicata.
  • Eu cred ca Romania are nevoie de reorganizare administrativ teritoriala in viitorul apropiat, de o lege a sanatatii, are nevoie de o reforma electorala si de o revizuire a Constitutiei facuta repede. Numai in felul asta Romania isi poate asigura un viitor linistit intr-o mare extrem de nelinistita.
  • Protestele din aceste zile arata ca nu e doar treaba Guvernului. Societatea nu stiu daca e pregatita sa inteleaga ce urmeaza si care e marea schimbare care se va produce la nivel global. Cineva trebuie sa o pregateasca pentru asta. ​


Citeste mai multe despre   



  
7826 vizualizari
  • -3 (23 voturi)    
    Lazaroiu = un Vandut comunistului Bondrea (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 2:50)

    John [anonim]

    sa-ti fie RUSINE !!!!!!!!!!!
    • -4 (16 voturi)    
      E in traditia lui lazaroiu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:09)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui John

      La ce te astepti, asta linge pe unde apuca.
      Ultimul client a fost Basescu, acum se pregateste Bondrea. Nu stiu cum face ca isi alege numai comunisti.
      • 0 (0 voturi)    
        Fapte, nu idei (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:16)

        m [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Clasa politica exista (teoretic) pentru a reprezenta interesele oamenilor ce ii aleg pe componentii sai.
        Practic insa, singurele interese pe care le reprezinta in mod real, dar le imbraca intr-o forma comerciala, sunt cele proprii.
        Avem norocul ca tehnologia evolueaza si oamenii pot interactiona din ce in ce mai rapid, ca opiniile pot fi centralizate din ce in ce mai mult iar in curand referendumuri si consultari ale populatiei se vor putea face si zilnic. Costurile erau problema.
        Probabil ca fiecare cetatean va adera la un grup de competenta, conform pregatirii si experientei sale, iar zilnic vom supune deciziei acestor grupuri diverse reguli si legi.
        Si uite asa vom scapa de aceasta cangrena inutila denumita clasa politica.
        Sa nu uitam: incompetenta si subiectivismul politicienilor ne-a adus criza.
    • 0 (14 voturi)    
      Mai schimbati retorica... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:40)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui John

      Aia cu cu demascarea vandutilor la dusmanul de clasa, la imperialisti etc. e cam rasuflata.
      Eu cred ca nu trebuie condamnat un om care porneste pe o noua cale. E de vazut ce face acolo..
      • -2 (4 voturi)    
        ai dreptate... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:28)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        pune-ti lupul paznic la oi si pe urma numara miei, pardon ouale...
      • 0 (0 voturi)    
        noua cale, lansatorul de gogosi (Joi, 26 ianuarie 2012, 10:09)

        calea laptelui si'a mierii [anonim] i-a raspuns lui Dianora

        marele gogosar, lazaroiu, avea nevoie de un lansatori de gogosi.
        pai, ce poate fi mai bun decat un post de tenbelizat tineretul!?!

        noua cale, noua republica, romania liberala, alba ca neaua, partida populara, noua dreapte, noua veche stanga, noul pcr, etc.

        in gargara politrucienilor, de pretutindeni, a aparut un cuvant nou, foarte uzitat, aproape uzat, de-atata utilizat: reinventarea !

        deci, sa reinventam cai noi spre noi culmi de democratie si progres !

        apropo, pe culmi e viscol mare !
    • -3 (5 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 13:30)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui John

      Credeam ca =meseria= ta este sa sugi bani de la buget si sa nu faci nimic.
      PS.Ba pardon: bati campii.
  • +9 (15 voturi)    
    Sibilinicul Domn Lazaroiu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 3:00)

    abc [anonim]

    are dreptate in foarte multe privinte, expune diagnostice pertinente, si probabil ca a contribuit mult la prefacerile arhitecturii institiutionale recente. Este insa cel putin exagerat ca un individ, oricit de patrunzator intelectualiceste, carismatic si merituosm sa se proiecteze drept 'imblinzitor al viitorului', sau drept vestitor in fata societatii al celor ce vor veni? Cum e cu putinta atita modestie?!
    Iar saca viitorul este un secret inimaginabil pentru cei mai multi si pesemne grav, nu ar fi mai onesta si operanta expunerea mai radicala, fara preincalzire, a acestui proiect-perspectiva?
    • +6 (8 voturi)    
      cata modestie la d-l Lazaroiu (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:13)

      toto [anonim] i-a raspuns lui abc

      El cunoaste ceea ce muritorii de rand nu stiu,nic macar nu ne spune despre ce ar fi vorba, doar ne face sa intelegem ca e ceva pt care nu suntem pregatiti :)))). Mie mi se pare penibil ca si toata tirada asta cu nevoia de reforma, de dat legi care sa le schimbe pe unele care deja reformasera si care se potriveau cu ce a vrut UE ca sa ne integram. Hai sa fim seriosi, nu trebuie schimbat prea mult la nivel institutional sau legislativ. Trebuie doar curatat clasa politica, dar acest lucru va putea fi facut doar cand fiecare din noi se va schimba ca individ. Nu exista posibilitatea schimbarii sistemului si acest lucru sa aiba succes, daca nu se schimba oamenii. Orice institutii noi inventezi,orice legi noi lansezi, rezultatul va fi acelasi: se va frauda in continuare bugetul de stat si proiectele care conteaza se vor construi cu viteza mica si cheltuiala mare.
  • +7 (17 voturi)    
    CINE SUNT MITINGISTII ? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 4:51)

    miky [anonim]

    Am vazut in aceste zile tot felul de analize si comentarii facute de o multime de politicieni , analisti, ziaristi si nu numai. Toti se intreaba cum, cine si ce-ar trebui sa faca pt ca oamenii sa plece din strada !
    Raspunsul este unul simplu : Cei care-i platesc , sa se opreasca din aceasta mascarada.
    Fara doar si poate ca sunt multi, foarte multi nemultumiti, s-au facut multe greseli (spre exemplu cu pensiile mici pana-n 10 milioane si cu salariile mici. La astea n-ar fi trebuit umblat. Se puteau face reduceri proportional.)
    In acest moment , chiar si o dublare a salariilor si a pensiilor nu cred ca poate aduna gloata de pe strada. Vor iesi sa urle animalic atata timp cat vor primi bani pentru asta.
    90% dintre "protestatari" au ajuns sa vina in piata Universitatii ca la un part-time job.
    • +3 (11 voturi)    
      pai sa vedem cine sunt... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 11:19)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui miky

      revolutionari falsi cu drepturi nemeritate si pierdute, rezervisti cu pensii la fel de nesimtite si dupa recalculare, ba mai mult, au crescut cam cu 570 lei, ultrasi fara mama si tata si cu o singura directie, ..., si binenteles cei solidari cu cei nevoiasi: avocati cu cabinete particulare, tineri bugetari cu salarii decente, pensionari care mai profeseaza la 70 ani, ca nu le ajunge pensia si pentru a nu avea probleme financiare, problemele lor fiind sentimentale si... a mai scos pe gura si "sociale", persoane cu mici afaceri si care merg binisor, si multi altii care au devenit solidari cu cei sarmani, pe care nu-i vad la manifestatii, sau sunt foarte putini, probabil ca restul muncesc la privat pe salarii de mizerie, sa poate intretine aceste persoane care manifesteaza...
      ps toti cei solidari au fost prezentati in direct la irealitatea sau anateme, in putinul timp in care schimb posturile pentru a-mi putea face o parere personala si nu sa-mi insusesc parerea unor berbeci platiti regeste din banii nostri sa debiteze numai ineptii la comanda unor securisti sau infractori...
    • -3 (9 voturi)    
      Esti un beneficiar? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 11:36)

      corina [anonim] i-a raspuns lui miky

      De unde ai tras concluzia ca 90%sunt platiti. Esti unul care face plati? Sau, te pomenesti ca primesti. Frumoasa manipulare.Oamenii chiar au de ce sa fie nemultumiti. Reforme facute cu dosul ,in invatamant ,sanatate,finante etc.Prea multe generatii de sacrificiu pentru ca cei din guvern si ai lor sa o duca bine iar restul...sa crape ce-mi pasa!? Cam asta e reforma lui Basescu si Boc .La naiba cu ei si cu toti care vor mai incerca de-acum inainte sa-si bata joc de cei care vrem sa traim cinstit in tara asta.
      • 0 (0 voturi)    
        in sanatate... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:26)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui corina

        nu s-a mai facut reforma, acolo inca puteti trai cinstit...
  • +2 (6 voturi)    
    Au mai fost si altii (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 6:40)

    Marx [anonim]

    Si Marx si altii gandeau ja fel. Mai bine si-ar da o palma peste gandire. Altfel, se va complace in sucul dulceag al ideilor sale si -autosatisfacut de inaltimea elucubratiilor- va cauta satulbure societatea. Doamne feseste sa ajunga sa-si lipeasca de societatea surescitata, marile teze si sa aiba si puterea sa le aplice, ca am incurcat-o. Altfel vorbind singur si neinteles, poate se blocheaza in lift cu prostituata din bloc si face ceea ce ii lipseste oricarui intelectual purist, pentru linistirea verbului. Si ne lasa si pe noi in pace
    • +4 (12 voturi)    
      Lazaroiu, un paranoic grandoman (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:24)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Marx

      Toti cei care s-au crezut in stare sa aplice inginerii sociale (Lenin, Stalin,Hitler, Mao...Ceausescu etc.) sa transforme radical societati, au fost niste increzuti grandomani, Lazaroiu nu face exceptie.
      parca-l vad, admirandu-se in oglinda si laudandu-se singur...."desteptule, genialule, unicule..."
      Sa te prezinti asa cum o face tipul asta...."manager la firma care imblanzeste viitorul".....trebuie sa fii intr-o ureche bine de tot.
  • +5 (11 voturi)    
    Mediafleoşc transmite: (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 6:43)

    TK9 [utilizator]

    Dupa citirea acestui interviu, luind act cu satisfactie de profesiunea de credinta a tovarasului Lazaroiu ("Eu n-am crezut niciodata in povestea asta cu lustratia, cu securistii."), Guvernul RPD Coreene, preocupat si el de un nou proiect de societate si de rebranduirea IDEII CIU-CE, doreste sa-si atraga serviciile firmei care imblanzeste viitorul imediat ce sociologul-frate roman il rezolva pe vechiul nostru tovaras si prieten Bondrea. Pregatim, de pe acum, un spectacol pe stadion cu placute si lanterne, cu durata de 7, ore in cinstea sosirii lui.

    De asemenea, organizatia neguvernamentala Al Qaeda, incintata sa afle, slavit fie Allah, ca fratele Lazaroiu e total lipsit de prejudecati (in text e "morala" in loc de "prejudecati", dar cu siguranta e un typo, o fi fost secretara lui Bin Laden bauta, nota Mediafleoşc), se pune in linie dupa fratele Bondrea si fratii din Korea de Nord si asteapta sa incheie un contract reciproc avantajos cu Marele Imblanzitor de viitor, marit fie Allah, ca sa vedem cum dracu, slavit fie Allah, rebranduim lapidarile, executiile pe stadioane, scoaterea ochilor femeilor etc. Putem sa platim in mac, iarba (cinepa), trotil, AKM, camile. Ne place ca fratele Lazaroiu are barba ca si noi.
  • +1 (5 voturi)    
    Profund... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 8:58)

    Alan Shore din BJ [anonim]

    ...dialogul cul d-lul Lazaroiu. Ce uita in schimb acest domn este un principiu pe care au functionat multe civilizatii si dictaturi latine: circ si paine. Daca circ avem din ce in ce mai mult, painea se imputineaza.
    Acesti "monstri" de romani, presupunand ca la popor se refera dansul, sunt aprig incercati in acest moment. Au acceptat multe pana cand nu au mai avut "cele cuvenite pe masa".
    Preluand titlul articolului, domnia sa se ocupa nu cu imblinzirea viitorului ci cu adormirea monstrului. Circ cat mai mult circ, dar painea unde e?
  • +6 (14 voturi)    
    Pro Guvernul Boc (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 9:22)

    monica [anonim]

    Din pacate vocile care sustin actualul guvern sunt foarte putine si foarte slabe. actualul guvern nu este cel mai bun, cel mai carismatic, nu este cel mai iubit de popor, dar este guvernul care a redat Romaniei respectul in Europa(asta pana la izbucnirile violente ale mitingistilor - porniti numai sa distruga, din toate punctele de vedere).
    Pe romani nu-i intereseaza decat confortul propriu , burdihanele - sa fie pline. In momentul in care i-ai luat farufrioa cu mancare...incepe sa te latre- indiferent cat de plina sau cat de goala ar fi fost farfuria. Asa urla si fostii militari (cu pensii "de mizerie" - care s-au pensionat la 40 de ani si si-au gasit posturi tot "de mizerie" platite cu mult peste media pe economie, asa latra si asistatii sociali care erau cum erau in acte, asa latra si lichelele corupte din justitie, din mediul politic , sanitar (inca mai exista putini medici care incearca sa-si faca meseria, fara vedetisme, dar pentru cei care nu fac nimic fara sa le dai banul.....eu nu as mai da salarii), din invatamant (exista profesori care chiar merita un salariu decent - dar exista si profesori care nu merita nici salariul minim pe economie), chiar fosti "scolari" chiulangii - care nu s-au intimidat cand postau pe net toate mizeriile, dar care s-au intimidat in fata camerelor de luat vederi de la bacalaureat. Toata aceasta pleava protesteaza....pentru cativa banuti - cu care sa mearga sa-si ia tzigari.
    • 0 (4 voturi)    
      Din pacate, AI DREPTATE (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:22)

      Fritz [anonim] i-a raspuns lui monica

      Asta e, prosti cei care ar fi putut pleca din tara cand mai erau inca tineri si au continuat cu naivitate sa creada ca aceasta va mai avea un viitor.
      Ne-am inselat, e prea tarziu sa plecam acum din tara, dar o vom face
    • 0 (6 voturi)    
      si legea sanatatii? si legea educatiei? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:24)

      ... [anonim] i-a raspuns lui monica

      care-s schioape amandoua?

      de ce s-a opus d-l Arafat "reformei" intre ghilimele? ati uitat?

      daca noua lege a sanatatii ar fi, cu adevarat, o REFORMA - nu cred ca am mai fi avut ACESTE proteste. poate partidele si-ar fi chemat mitingistii si ar fi organizat vechile dansuri ale pinguinului samd. dar niciun protest anterior, niciun miting "sindical" de pana acum nu a INSEMNAT ce au insemnat, initial, protestele de acum.

      sustinerea de care s-au bucurat protestele din ianuarie 2012 s-a datorat faptului ca motivul era REAL: revolta populatiei fata de coruptie si nedreptate. ca apoi au intrat pe fir psd, pnl, pdl, presa, televiziuni, politicieni - asta e partea a doua.

      sa nu mai dai banul celui care nu face nimic? pai tocmai asta este problema: ca nu ai o legislatie si un sistem care sa cartografieze productivitatea si eficienta salariatilor - nici in sectorul public, dar nici in cel privat.
      sistemul actual - care este unul PERFECT raportat la scopurile sale - inregistreaza utilitatea pentru "managerii" sistemului, inter-coruptibilitatea si "valoarea de santaj" a salariatilor. ai indivizi care te pot strange de gat la o adica? magistratii din punctele cheie, de pilda... - ii platesti gras de tot. ai oameni care vegheaza fluxul banilor negri? vamesi, administratie, mari afaceristi... - ii iei si pe ei in "sistem".

      nu sunt "pleava" pentru ca protesteaza. ci-i numiti "pleava" pentru ca serviti, poate neintentionat, un interes "politic" = corupt.

      sunt oameni care protesteaza. sunt oameni care protesteaza din revolta fata de coruptie - vi se pare incredibil? in conditiile in care coruptia, si, iata, perfectiunea coruptiei din Romania depasesc nivelul din oricare alt stat european?
      vi se pare chiar atat de incredibil ca cineva sa fie revoltat de asa ceva?
      si mai sunt oameni care "protesteaza" la comanda, pentru ca, in spiritul "politicii" pe care o aparati, s-au lipit acolo unde aveau ce manca. burdihane? - burdihane credeti ca au doar aia care vor bani de tigari?
    • -1 (3 voturi)    
      sfanta inconstienta (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 10:31)

      ... [anonim] i-a raspuns lui monica

      v-am raspuns ca unui comentator adevarat. nu am vazut marca postacelii: prenumele =))

      nu stiu cum se face, dar monicile, gheorghii si tot felul de "utilizatori" nemaiauziti apar aici doar in perioadele in care e nevoie mare de sustinerea postacilor.

      in fine :D
  • +5 (7 voturi)    
    2012 (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 11:02)

    TomaN [anonim]

    Este acum clar ca vine sfarsitul lumii in 2012. Iata Mesia este deja printre noi!
  • 0 (6 voturi)    
    SIMTUL PENIBILULUI .... (???) (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 12:41)

    Lucian [anonim]

    Domnule Lazaroiu, nu vi se pare ca va arogati mai multe drepturi decat ati avea?

    Credeti ca romanii de acum din tara sunt atat de imbecili ca sa va asculte profetiile domniei voastre si replicile in stil golenesc rafinat?

    Cred ca POLUATI in acest moment mass-media mai mult decat ati merita s-o faceti, si mai mult decat putem suporta in medie, noi romanii, in aceste momente.

    Nu sunt politician si nici nu simpatizez cu vre-un partid.

    Faptul ca media are nevoie de material cu care sa-si umple ziarele, ecranele TV sau site-urile nu va da dreptul sa ne intoxicati cu "INTELEPCIUNEA " domniei voastre.
  • +1 (1 vot)    
    Psihoistoria este meseria (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 13:33)

    Ciucu [anonim]

    Salutari lui Hary Seldon :)
  • +1 (1 vot)    
    mafie (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:24)

    lup [anonim]

    De ce nu ne intrebem mai intai daca este bine sa cada guvernul acum? Pentru ce vrem sa-l dam jos si sa zicem : “vedem noi ce facem dupa acea”! Sa fim constienti ca daca comparam ce s-a intamplat in romania pet imp de criza, cu ceea ce s-a intamplat in Grecia sau in alte tari europene, acest guvern chiar a facut ce a trebuit. Intradevar pe carca populatiei, darn e-aminut peste linia critica!
  • +1 (1 vot)    
    imblanzitor de viitor? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:29)

    costache [anonim]

    Adica sunteti un fel de coleg cu Mitica Dragomir? Caci si el e un fel de oracol ....
  • -1 (1 vot)    
    romanii din Italia !!!! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:42)

    vio [anonim]

    "Circa 150 de români s-au adunat la finalul săptămânii în faţa Ambasadei României de la Roma la invitaţia Asociaţiei Românilor din Italia (Roma) pentru a protesta împotriva actualei conduceri a României.
    Spaţiul restrâns din faţa misiunii diplomatice româneşti din Roma a fost ieri la prânz ocupat de circa 150 de protestari, care au vrut să solidarizeze astfel cu cei care protestează în ţară.
    Protestul a fost iniţiat de Asociaţia Românilor din Italia (ARI Roma) şi a avut timide nuanţe politice. "Fără a anunţa organizatorii, Avram Ioniţă (fost vicepreşedinte PDL-Italia) şi-a ars carnetul de partid, de faţă cu cei prezenţi. Tot el a purtat la gât o pancartă în care-l acuza pe deputalul William Brînză de distrugerea Diasporei, a "Sindacato Immigrati" şi a Camerei de Comerţ".
    Alături de un imens steag al României pe care erau scrise fraze împotriva rasismului, mesajele protestatarilor au variat: "Vrem capul lui Băsescu", "Avem locuri pe şantier pentru Boc şi Băsescu", "Traiane, Diaspora te-a ales, Diaspora te dă jos", "Băse nu uita, România nu-i a ta!".
    http://www.adevarul.ro/actualitate/romani-italia-adevarul-it-roma-proteste-basescu-guvern-demitere-italia_0_634136899.html
  • 0 (0 voturi)    
    eugenia@yahoo.com (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:47)

    eugenia [anonim]

    Miza nu o reprezintă demisia parlamentarilor USL în sine, ci forţarea de alegeri anticipate. Motivul pentru care graba este atât de mare e simplu: la sfârşitul anului, toate sondajele indicau un USL aflat pe un trend descendent. Poate gestul avea maimult sens anul trecut, dar nu exista presiunea străzii pe care să vrea să o folosească în avantajul lor.
  • +1 (1 vot)    
    maie (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:52)

    ase [anonim]

    Inainte sa criticam guvernul ar trebui sa ne uitam in urma si sa vedem ce am facut noi!!! Daca gasim un singur lucru pozitiv facut de noi atunci merita sa criticam. Am fost membru psd si nu sunt deloc de accord cu aceasta manipulare a populatiei de a iesii in strada. Noi daca ramanem azi fara guvern a doua zi intram cu siguranta in criza politica. interesul crescut pentru putere si functii o sa distruca tot usl-ul si toate celelalte partied care acum striga inpotriva guvernarii actuale.
  • -1 (3 voturi)    
    Mare... (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 14:52)

    Agamita [anonim]

    sociolog domnule!
    Amice, greseala a fost a naturii ca te-a adus pe lume.
    Ia du-te tu la bariera unde ti-ai lasat opinicile ia-le si merji catinel inapoi la Bacau, unde ti-e locul.
    Sociologia este pentru tine la fel de straina ca limba azteca.
  • +2 (2 voturi)    
    furt (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:17)

    zaza [anonim]

    Pretul romanului care iese in strada este de doar 50 ron!!! Va vine sa credeti cat de ieftini putem sa fim??? Usl-ul face toate eforturile sa scoata lumea in strada dar se gandeste si la bugetul lor mult mai mult decat se gandeste la oamenii pe care ii trimite in piata!
  • +1 (1 vot)    
    suparare (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:20)

    nico [anonim]

    Acesta este climatul pe care si-l doreste USL in Romania, pentru ca asa pot conduce fara griji si pot fura fara sa-i traga nimeni la raspundere. Nu-i lasati pe neo-comunistii astia sa ne fura tara si vietile!
  • 0 (2 voturi)    
    alba ca zapada si revolutia sexuala (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 15:59)

    mda [anonim]

    lazaroiu e adeptul sustinerii legalizarii prostitutiei si autorul panseurilor despre revolutia araba datorata lipsei de sex. si... cam atat despre el.
  • +2 (2 voturi)    
    ohooo (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:06)

    I [utilizator]

    si uite asa o realitate dura ajunge sa fie doar o "poveste". Care securisti? care victime ale comunismului? care inchisori? Povesti!

    Lustratia ar avea un efect major chiar si in ziua de azi!
  • +1 (1 vot)    
    Intrebarea e:care e marea schimbare globala?? (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:13)

    Sli [anonim]

    Ce se pregateste ca si schimbare la nivel global? Asta e intrebarea domnu Lazaroiu...efectele imediate nu par a fi prea benefice pt. omul de rand...
  • +1 (1 vot)    
    a (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 16:27)

    Adelina [anonim]

    Opozitia tot trâmbiteaza demisia presedintelui Basescu. De ce ar demisiona seful statului, ma întreb? A fost ales în urma cu numai doi ani de majoritatea românilor, pentru un mandat de 5 ani. Dincolo de faptul ca o ipotetica demisie ar fi un act de lasitate, care ar fi motivele unei retrageri dintr-o functie de acest nivel? În plus, as remarca lipsa de bun simt din partea presedintelui de onoare al PSD, Ion Iliescu, care îsi permite sa se pronunte pe teme legate de Piata Universitatii având mineriadele pe constiinta.
  • +1 (3 voturi)    
    De la mine..la revedere! (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 17:20)

    cristian [anonim]

    Doamne, am ascultat discursul si am ramas profund dezamagit. Pacat, parea o persoana credibila.
  • +1 (3 voturi)    
    Al doilea Creanga (Miercuri, 25 ianuarie 2012, 19:22)

    fggvgffvv [anonim]

    Cred ca si-a gresit vocatiea. Putea fi un foarte mare creator de povesti. Dar nu e tarziu niciodata.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version