Mihaela Popa, senator PDL: Maximum doua mandate pentru parlamentari - solutia pentru reformarea clasei politice

de Alina Neagu HotNews.ro
Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:29 Actualitate | Politic

Senatorul Mihaela Popa, vicepresedinte al PDL, a declarat, duminică, în cadrul unei conferinţe de presă, că înainte de organizarea de alegeri anticipate ar trebui ca întreaga clasă politică românească să fie reformată prin votarea şi aplicarea legii lustraţiei. Senatoarea Mihaela Popa cataloghează drept 'false', 'ipocrite' şi 'mincinoase' discursurile liderilor USL, atunci când aceştia solicită organizarea de alegeri anticipate, motiv pentru care propune reformarea întregii clase politice, potrivit Agerpres.

"Am auzit pe buzele lor foarte des cuvântul anticipate, nu am auzit niciodată în schimb despre reformarea şi reînnoirea clasei politice, despre reducerea numărului de parlamentari. Nu i-am auzit să propună o sesiune extraordinară pentru a vota ca cei care au mai mult de două mandate consecutive să nu mai candideze, să lase locul tinerilor. Sunt persoane care au dospit mai bine de 20 de ani în Parlament şi nu au făcut nimic. Nu mai vrem ca alţii să fie înconjuraţi de foşti colaboratori ai securităţii, de parlamentari cu unchi şi mătuşi Tamara. Avem nevoie de iniţiative politice şi de reforma clasei politice, (...). Le propun un acord de reformare a clasei politice şi reînnoire", a afirmat vicepreşedintele PDL.

Mihaela Popa şi-a exprimat convingerea că şi în USL există oameni care vor să schimbe ceva, motiv pentru care îi invită să se alăture iniţiativelor care duc la reînnoirea şi reformarea clasei politice.

+ SHARE      
  
2518 vizualizari
  • +31 (37 voturi)    
    CORECT! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:34)

    crissar [anonim]

    CORECT! Si dupa aia, alegeri anticipate...
    • +30 (34 voturi)    
      Unde semnez pentru / cand votez asta? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:20)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui crissar

      Prin noianul de rahat iata, in sfarsit, o lumina!
      • +1 (1 vot)    
        nu va bucurati prea devreme (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:47)

        bbk [anonim] i-a raspuns lui Luk

        presupunand ca se va vota o asftel de lege, parca vad ca o sa spuna ca numaratul mandatelor se va face de acum inainte, si toti parlamentarii vor porni cu zero mandate, ca altfel ar fi neconstitutionala legea, etc, etc.
        deci vor mai fi inca 2 mandate toti cei de acum. ca daca ar fi sa se voteze o astfel de lege, cred ca 75% au deja 2 mandate, si ar trebui sa nu mai candideze.
        • 0 (0 voturi)    
          Aveti dreptate... (Luni, 23 ianuarie 2012, 17:33)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui bbk

          ... dar tot ar trebui sa existe prevederea asta legala. E bine si pentru viitor (daca pentru trecut "ne-a fost prea greu").
    • -7 (7 voturi)    
      Nici Stalin nu ar fi visat mai bine (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:04)

      radu [anonim] i-a raspuns lui crissar

      Ca si el ii tine vreu zece ani in frunte iniante sa-i execute.

      Aceasta porpunere e dovada irefutabila a idioteniei care exista actualmente in Parlamentul Romaniei.

      Sa o dai cu bata in balta mai mult de atat....trebuie sa incerci din greu....nici Becali nu a performat atat de bine daca nu imi scapa ceva....poate EBA sa il egaleze.

      As muri de rusine sa ma stiu sub nivelul lui Becali.
      • +4 (4 voturi)    
        Tipic comunist... (Luni, 23 ianuarie 2012, 8:16)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui radu

        Daca si argumentai postul de mai sus poate te lua cineva in seama.
        Doar un parlamentar putea sa scrie un astfel de comentariu... am dreptate?
    • +7 (7 voturi)    
      propunere legislativa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:20)

      sandu [anonim] i-a raspuns lui crissar

      daca dna senator vorbeste serios sa faca maine o propunere legislativa si sa ceara dezbaterea in regim de urgenta .
      sa trimita o copie a propunerii de lege la universitate impreuna cu o condica de semnaturi de sustinere si ne vedem cu totii acolo .
  • +38 (40 voturi)    
    Da! Corect! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:38)

    roman diaspora [utilizator]

    Ar fi singura posibilitate sa scapam de parlamentarii care au "obosit" si din plictiseala fac "nani" sau se delecteaza pe facebook in timpul sedintelor parlamentare. Doua mandate ajung! Daca vor mai mult, s-o faca voluntar, sa fie consultanti voluntari ai tinerilor parlamentari si electoratul le va fi recunoscator. SUSTINEM REFORMA INTREGII CLASE POLITICE!
    • +11 (11 voturi)    
      la fel si local (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:40)

      dorul [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

      tot doi ani pentru primari si presedinti de consiliu judetean!
  • +28 (32 voturi)    
    subscriu... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:38)

    scartz [utilizator]

    da nu cred ca vrea ponta,crin si celalat,nu stiu cum il cheama,omul lui voiculescu...
    • +10 (10 voturi)    
      Pai nu vor...iti dai seama... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:36)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui scartz

      Si nu sunt singurii...sunt si prin PDL oameni de genul asta. Trebuie un referendum pt asa ceva...si apoi sa speram ca e bagat in seama, nu ca celalalt.
  • +27 (31 voturi)    
    Corect !!!!!!!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:48)

    polonyca [utilizator]

    Asta ar fi ideealul........ar disparea toti ..."dinozaurii" politici care fac jocurile acuma !!!!!!! Ar fi prea frumos sa se intample asa ceva !! Zau....
    • +10 (10 voturi)    
      Felicitari (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:38)

      anca [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      ...in sfarsit o pozitie politica lucida si corecta.Felicitari Distinsa Doamna Mihaela Popa.SUCCES.
  • +38 (40 voturi)    
    suna corect... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:49)

    diacris [anonim]

    avind in vedere ca presedintele tarii, de ex., are dreptul la doar 2 mandate.
    oricum, motive sint destule, sa nu prinda nimeni radacini la putere.
    dar cum treci o atare lege??!!
    • +5 (5 voturi)    
      prin vointa poporului (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:32)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui diacris

      Prin referendum!
      Problema e ca nici unii nu vor propune un referendum pe tema asta.
    • -2 (4 voturi)    
      Suna EXTREM de incorect (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:57)

      radu [anonim] i-a raspuns lui diacris

      Circulatia elitelor e astfel strangulata.

      Prostia+invidia nasc monstri.
      Parca am fi in anii 1950 : chiaburii astia au prea mult pamant, ia sa ii punem sa-l dea la stat. Ce-a urmat stim cu totii.

      Daca nu ma crezi, fi bun si da-mi un exemplu de democratie care face asta. UNUL macar.
      Ne trezim noi romanii mai destepti...la tampenii.
  • -9 (21 voturi)    
    nu e bine nici asa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:49)

    cetazeanu' [anonim]

    ca vin, fura si dupa aia ura si la gara.

    Cel mai bine este ca senatul si parlamentul sa fie format din oameni care sa fie alesi din consiliile locale ale localitatilor.

    Pt fiecare judet sa fie doua/trei pers date. Nr poate creste dupa nr de locuitori , eficienta in judet , chestii de fonduri asimilate etc.

    Ei sa formeze parlament/senat. SI ca sa ajungi acolo trebuie sa ai cel putin doua mandate ori de primar ori de sef de consiliu . Simplu . Asa toata lumea din administratia locala va munci pt un loc la "casa alba" .. Pur si simplu trebuie sa ridicam standarul dupa care alegem oameni in parlament. Cei care chiar muncesc sa fie propulsati . Bine aici intra si chestii de genu sa nu ai dosare pe rol sau chestii de genu. Eu doar am dat o ideie nefinisata. .
    • +21 (21 voturi)    
      Absolut... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:09)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cetazeanu'

      Si tu garantezi ca cei care vin din consiliile locale nu vin sa fure? Avem aceiasi situatie.
      Indiferent de unde vin propunerea asta sa limitam numarul de mandate pt parlamentari este buna. Si bineinteles legea lustratiei. Daca in piata se cerea legea lustratiei eram si eu acolo.
  • +23 (27 voturi)    
    buna idee !sa propuna legea (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:49)

    Zaed Calafat [anonim]

    sa nu mai faca unii profesie din caterinca ...
  • +13 (17 voturi)    
    In sfarsit ...... s-au trezit PDL-istii ..... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:52)

    SHEAPA [utilizator]

    Cam cu delay reactia, doamna Popa!

    Ma rog, suntem in Romania, poate ca asa e normal.

    Oricum, in sfarsit O IDEE BUNA! Cum o punem in practica? In sfarsit se incerca construirea unui sistem anti-nepotismo-baronismo-mafiot.

    DECI, CUM O PUNEM IN PRACTICA? Stie cineva daca este necesara schimbarea Constitutiei pentru asta? Nu n-ar mai fi unele chestii de schimbat acolo, cerute de noi toti si ignorate cu desavarsire de toata clasa politica .... ce-a mai comentat Baselu pe chestia asta, dar din pozitia de presedinte nu prea ai parghii pentru a pune in practica, cel mult o mediere .... intre catari :)
    • +2 (2 voturi)    
      Aha! Si ce ne facem cu migratorii?! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:37)

      dada_mcjail [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      Ce facem cu migratia de partid, tovarasi? Cand scade procentu'?
      Atunci care e ideologia, platforma politica la care aderi?
      Azi sunt Gheorghe si pe cai, de maine sunt tot Gheorghe dar pe cai noi, ca e cool sa te duci la altii! Si, nu.i bai, pentru ca's primit cu bratele deschise!

      A auzit cineva de uninominal atat cat trebuie?!
  • +13 (15 voturi)    
    Nu e rău... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:57)

    Ioana Munteanu [utilizator]

    Uite o idee! În sfîrşit, ceva constructiv...
  • +11 (13 voturi)    
    De acord. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:06)

    mircea [anonim]

    Numai asa vom putea avea o noua clasa politica.Acum,dinozaurii politici isi dau mana pe la spate in interesul lor,indiferent de partid.Poate si Ponta si antonescu,fara dinozaurii din spate vor avea un comportament mai civilizat.Dar ,daca ma gandesc bine,ei sunt deja dinozauri.
  • +16 (18 voturi)    
    Sau cel mai simplu , corect si democratic (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:06)

    LEONARDO [anonim]

    ar fi ca parlamentarii sa fie platiti de catre alegatorii multumiti din colegiul pe care-l reprezinta. Sa vedeti atunci cum vor lupta ca sa-si ia salariile. Abia atunci vor asculta plangerile si problemele celor pe care-i reprezinta.
    • +3 (3 voturi)    
      Raman fara bani de tigari (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:34)

      zet [anonim] i-a raspuns lui LEONARDO

      Sa fim seriosi salariile sunt bani de tigari!
    • +4 (4 voturi)    
      o idee buna... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:30)

      ohmy1 [utilizator] i-a raspuns lui LEONARDO

      cred ca atunci nimeni nu ar mai vrea sa fie parlamentar.....
  • +17 (19 voturi)    
    Perfect de acord! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:10)

    serioussam [anonim]

    Sunt intrutotul de acord cu aceasta propunere, dar acesta ar trebui sa fie doar inceputul!
    Legea lustratiei are o importanta covarsitoare chiar si azi, la 22 de ani dupa decembrie 1989! De ce?
    Priviti-i pe cei care conduc destinele acestui popor: majoritatea sunt "fostii" activisti si propagandisiti PCR, iar progeniturile lor le iau locul sau isi fac incalzirea pentru a intra pe teren!
  • +13 (15 voturi)    
    okok (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:13)

    adinett67 [anonim]

    super idee! scriu acu chiar din iasi...bravo MP!
  • +6 (8 voturi)    
    propunere corecta deja existenta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:25)

    Marcel [anonim]

    Deja exista o astfel de propunere dar la 3 mandate

    http://www.petitieonline.ro/petitie/33765052

    cine stie poate pusca de o lege....
    • +2 (2 voturi)    
      ptr.marcel (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:32)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Marcel

      Trei mandate,12 ani, pai s-au facut oameni pe viata!

      Ar trebui ca la fiecare alegeri parlamentare cel putin o treime,obligatoriu, sa fie persoane noi daca intradevar se doreste schimbarea clasei politice.
  • +14 (16 voturi)    
    CIT MAI REPEDE (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:29)

    geocrin [utilizator]

    Propunerea este de nota 10.
    Intrebarea este citi dintre tovarasii care ne reprezinta vor fi de acord cu propunerea doamnei deputat POPA Mihaela.
    Ma bucur ori de cite ori vad si oameni de fapte nu doar de teorii frumoase si ieftine.
    Ma asteptam de mai mult timp de la Ponta ori de la Antonescu sa propuna reducerea salariilor parlamentarilor cu cel putin 40 %.
    Cred ca, doar cu fapte concrete ne-ar pute convinge sa-i votam.
    Nu vreau sa votez un partid de voarbe goale si promisiuni ieftine, ci niste oameni care au facut eforturi in a aduce macar o bucurie celor pe care i-am votat.
  • +2 (6 voturi)    
    Plagiat... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:37)

    Dana43 [utilizator]

    Doamna senator vad ca se inspira cu nesatz din documentele Noii Republici. Numarul redus de mandate pentru "alesi", inclusiv primari si presedinti de consilii judetene este o propunere lansata de NOua republica inca de la infiintzarea ei, in octombrie 2011. Doamna, macar citati autorul, altfel de plagiat!
    • +4 (4 voturi)    
      Nicidecum plagiat, poate in sens invers (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:55)

      Consilier senator Mihaela Popa [anonim] i-a raspuns lui Dana43

      Urmareste te rog acest link catre conferinta de presa a doamnei senator din februarie 2011, cu mult inainte de lansarea Noii Republici:
      http://video.bzi.ro/video/show/mihaela-popa-vrea-doar-doua-mandate-pentru-primari-9570

      In consecinta, cine pe cine plagiaza?
      La momentul respectiv propunerea doamnei senator nu a avut sustinerea necesara.
      Ma bucur insa ca voi sustineti acest demers. Faptul ca are sustinere din mai multe parti inseamna ca este realizabil.
    • +5 (5 voturi)    
      CATRE DANA43 SI CATRE NOUA REPUBLICA (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:38)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Dana43

      De ce Noua Republica nu-si expune pe hotnews, romania libera, 22, evenimentul zilei etc. periodic si cu frecventa mare, principiile, dorintele, doctrina, programul ? De ce in afara d-lui Neamtu si al d-lui Vlaston, nici un alt lieder al miscarii nu scrie, nu apare public? Cat mai asteptati sa va faceti cunoscuti si altundeva decat pe bloguri sau pe contributors.ro ? Timpul nu sta pe loc si nu actioneaza in favoarea voastra ! Stiu ca *reclama* costa bani si la capitolul acesta nu stati bine, dar efortul financiar in aceasta directie este absolut necesar. E nevoie de voi, grabiti-va inainte ca si alti oportunisti sa va preia ideile si propunerile ! Va doresc SUCCES !
  • +3 (3 voturi)    
    Propunerile nu costa nimic (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:03)

    aura [anonim]

    PDL n-a fost in stare sa promoveze legea cu cei 300 de parlamentari si acum ne promite Legea Lustratiei?
    Si ce daca un parlamentar n-are voie decit 2 mandate? Dupa cei 8 ani poate fi numit in guvern, in companiile de stat, prefect etc.

    Reformarea clasei politice s-a putea realiza prin votul pe lista deschisa si interzicea traseismului dupa alegeri. Votul pe lista deschisa ne-ar da posibilitatea sa alegem cei mai competenti si mai necompromisi parlamentari, nu pe cei care ne sint impusi de catre partide.
  • +6 (6 voturi)    
    parere (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:08)

    loti [anonim]

    Si asa poate ca nu va mai fi nevoie de pensie de parlamentar.....
  • +6 (8 voturi)    
    O idee excelenta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:11)

    The Man [utilizator]

    De mult nu am mai auzit o astfel de propunere. Felicitari pentru o lege care daca va fi bine aplicata vom scapa de multi parlamentari care toaca banii de pomana.
  • +5 (5 voturi)    
    propunere trasnet (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:15)

    sile [anonim]

    Perfect de acord cu ideea MP.

    Sa se primeneasca odata clasa politica pentru ca s-a saturat lumea de aceleasi fetze care se imbogatesc,dau din gura,tradeaza interesele nationale si raman pe aceleasi pozitii de parca ar fi lipiti pe viata de functiile alea!
    Asta ar fi mesajul principal al revoltelor actuale.

    Acum sa-i vad pe stimabilii parlamentari cum reactioneaza.
    Cu ocazia asta poate s-ar limpezi putin si din punct de vedere al ideologiilor componenta partidelor.
    M-am saturat sa vad PSD-isti milionari in euro care plang de grija saracilor,m-am saturat sa vad aliante politice de tip struto-camila,precum USL,manate in lupta doar de ura impotriva unei persoane.

    Ne trebuie mai multa rationalitate,inteligenta in actul politic nu doar atitudini de carcotasi,de gica contra.
  • +2 (4 voturi)    
    doua mandate, e prea mult (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:38)

    kkciosuldelahamangia [anonim]

    daca vrem sa se schimbe intr-adevar ceva, ar trebui doar un mandat, si asta incepind de la primari, consilieri locali, si terminind cu parlamentarii. oricum, e plin parlamentul de parlamentari care au doua ,trei mandate, fara o luare de cuvint, ca de initiativa legislativa nici nu poate fi vorba, caci au ajuns acolo pt. inters de grup si personal.
  • +5 (5 voturi)    
    REFERENDUM !!!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:49)

    polonyca [utilizator]

    Pt asa ceva se poate face o consultare publica ??? Un referendum?? URGENT !!!!!!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Perfect de acord (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:53)

    Andrei [anonim]

    Scapam de toate bulinele de grasime si toate stafiile din parlament. De 20 de ani nu ne mai reprezinta nimeni in Parlament, deci as propune sa se aplice si retroactiv
  • -3 (3 voturi)    
    mincinoasa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:25)

    222 [anonim]

    sunteti femeie si incercati sa nr spuneti noua romanilor simpli ce democrati sunteti voi pdl -ul. cum va ganditi sa reformati clasa politica dupa ce ati instaurat dictatura si ati invrajbit romanii intre ei . ba din cauza doctorilor nu are romania bani,ba profesorii sunt de vina . ati avut majoritatea de 3 ani dar pana acum nimic nu ati facut. acum cand simtiti ca pierdeti puterea vreti reforma? de ce nu ati criticat public colegii din pdl cand rudele lor au fost angajate in functii din ministere? demagogie la fel ca a presedintelui care striga coruptie desi are toata puterea in stat prin guvernul pdl de 3 ani si nu fac nimic
  • +3 (3 voturi)    
    O idee buna! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:27)

    Vali [anonim]

    Da, o idee buna! Dar de ce este tinuta la sertar si scoasa la lumina abia cand strada a reactionat?

    Eu as adauga ca in primii 10-15 ani de la data aplicarii legii, politicienii sa nu aiba dreptul decat la un singur mandat.

    Sper insa sa nu faceti mandatul de 10 de ani si nici sa lansati legea din nou prin asumarea raspunderii in Parlament. Adica nedemocratic.
  • +3 (3 voturi)    
    Stopati traseismul! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:34)

    Vali [anonim]

    Si traseismul politic trebuie stopat prin lege. Oricine a fost ales pe listele unui partid, sa-si poata pastra postul de parlamentar numai daca ramane membru al partidului din care a facut parte la momentul alegerii.

    Altfel, pozitiile de parlamentar sunt tranzactionabile si evident, nu pe ochi frumosi.
  • -3 (3 voturi)    
    desi ideea e buna... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:46)

    vercingetorix [utilizator]

    e doar o perdea de fum sa mai stinga din nemultumiri!

    PDL nu a fost in stare sa puna in aplicare rezultatele referendumului cu reducerea numarului de parlamentari si vine cu "bombite" din astea penibile!

    Vad ca d-na Popa e scoasa din ce in ce mai mult la inaintare! Intai a fost prostia cu Arafat primar la Buc, fara sa-l fi intrebat pe doctor. Acum vine cu maxim 2 mandate de parlamentar, dar pe colegii ei i-a intrebat?
  • +1 (1 vot)    
    De acord (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:57)

    stelian [anonim]

    Militez pentru asta de mult, spunind ca in locul lui Ceaussescu am ales sa avem mai multi Ceausesti.
    Dar realist vorbind, asta nu se poate. Trebuie sa schimbam/modificam Constitutia.
    Eu extind nu numai la parlamentari, ci la toate functiile publice elective (primar, consilier local/judetean, parlamentar. Dar inca o data, azi nu se poate. Constitutia nu permite asta. Iar o chestie nescrisa in Romania nu merge.
    Si in plus, mai apare o problema, extrem de importanta: o lege actioneaza din momentul promulgarii ei si nu se aplica retroactiv. Adica pentru un Nastase, Crin, Berceanu sau Marko Bela, noua prevedere n-ar avea efect... Asa cum n-a avut efect prevederea de doua mandate din Constitutie pentru Ion Iliescu.
    Dar aceasta poate fi o petarda azi, in contextul in care aceste manifestari nu se opresc.
    Pentru mine personal, nu conteaza numarul celor ce participa ( nu numarul da calitatea).
    Nu e suficient sa fim de acord cu o propunere sau alta. Trebuie vazut ce se intimpla cu legislatia, daca e aplicabila sau nu.
    Ca sa va dau 2 exemple clare din ultimii ani:
    Emil Boc a fost demis conform Constitutiei in 2009. Dar guvernul Negoita n-a fost niciodata discutat in Parlament. In opinia mea, as zice ca in conformitate cu principiul DACA NU E INTERZIS ESTE PERMIS, ar trebui azi sa fie in functie acest guvern. Realitatea infirma supozitia mea.
    Al doilea exemplu este legat de referendumul privind Parlamentul Romaniei. Referendum validat, cum ca Romania ar trebui sa aiba un Parlament unicameral de maxim 300 de oameni.
    A aparut vreo lege, se discuta de vreo modificare de Constitutie, ceva? Nu. De ce? SImplu. Putem avea referendumuri valide cite vrem, dar fara obligatii pentru legiuitor. SIngurul cu efecte este cel legat de demiterea presedintelui.
    Restul: APA DE PLOAIE.
    Asa este si aceasta propunere de limitare a numarului de mandate: APA DE PLOAIE.
  • -2 (2 voturi)    
    Nu cred ca e o idee buna. (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:04)

    coco04 [anonim]

    Henry Ford a spus:
    "Geniul inseamna experienta".
    Politicienii buni vor fi politicienii atat integri dar care au si experienta politica.
    Cat de motivat va fi cineva aflat aproape de sfarsitul mandatului? Cine il va angaja pe un politician care a "lipsit" 8 ani.?
    Nu e mai bine sa transmitem politicienilor ca daca sunt integri si performanti ii vom alege din nou?
    Cineva care stie sigur ca nu va mai fi ales,aproape sigur va fura.
    Cred ca cetatenii trebuie sa inteleaga ca,pentru a primi politicieni de calitate,trebuie lasati sa dobandeasca experienta.
  • -2 (2 voturi)    
    nu asta e problema (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:09)

    stefan [anonim]

    Aiurea! Praf in ochii prostilor!
    1) in primul rand e o manevra ca si unicameralul si 300 parlamentari. S-a votat la referendum, basescu a trecut orice lege a vrut muskii lui mai putin pe asta cu subtierea

    2) oameni buni, treziti-va!!! NU ASTA E PROBLEMA!
    problema este LIPSA UNUI STAT DE DREPT!!!
    justitia nu functioneaza in Romania! oricine fura oricat si daca se foloseste de toate portitele scapa basma curata. Asta in eventualitatea ca cineva se ia de el.

    Chiar daca o astfel de masura va fi implementata (niciodata!) tot n-ai rezolvat nimic. Mafiile politice se vor organiza si vor pune pe liste oameni santajabii, slabi, manipulabili.

    Rezultat 0!!!

    Trebuie sa militam pentru eficienta justitiei, vinovatii sa fie judecati in max 2-3 luni cu sentinta finala nu zeci de ani. Termenele sa fie in zile, nu in ani. Sentintele sa fie definitive si corecte.

    Nu asta cu bate toba sa se linisteasca prostii...

    Ce dracu....
  • +1 (1 vot)    
    nu o sa treaca din pacate.. (Luni, 23 ianuarie 2012, 1:08)

    dd [anonim]

    daca pdl propune asa ceva si legea trece (sincer ma indoiesc ca dinozaurii din pdl si udmr vor dori legea), usl o ataca la curtea constitutionala pe motiv ca incalca dreptul cetateanului de a fi ales. asa ceva trebuie precizat direct in constitutie si constitutia nu poate fi schimbata fara vointa politica a celor care astfel ar renunta la propria putere. deci e o utopie.
    chestia asta face parte din gama declaratiilor populiste cu care se bombardeaza cele 2 parti.
  • -1 (1 vot)    
    capatuiala recte ciolan (Luni, 23 ianuarie 2012, 1:13)

    dan c [anonim]

    cam atat credeti ca va e suficient sa furati si sa va capatuiti !
  • 0 (0 voturi)    
    100 parlamentari (Luni, 23 ianuarie 2012, 5:27)

    burca [anonim]

    si aia alesi pe sprinceana, 4 ani, si sa nu fie protejati de nicio lege. nu e nimeni deasupra. trebuie sa exite criterii,
    1. sa nu fi facut ceva impotriva statului roman, sau a cetatenilor tarii,
    2. sa nu fi batjocorit numele de roman sau romania
    3. sa nu fie parte a unui sistem mafiotic, sau grupari care este declarata in afara legii sau care are caracter inchis, (manifestarile sint secrete, nu sint deschise publicului)
    4. sa aiba bani pe care sa nu-i justifice, si averi in afara tarii
    5. sa nu fie marinar
  • +1 (1 vot)    
    reformarea Romaniei (Luni, 23 ianuarie 2012, 9:44)

    sorin [anonim]

    1. interzicerea alegerii in functii publice si magistratura a celor carea au fost membrii UTC, PCR, au lucrat sau colaborat cu securitatea etc.

    2. numar maxim de 2 mandate pt. primari, consilieri, parlamentari, prim ministru, ministru; revenirea la 4 ani a unui mandat de presedinte

    3. pedepsirea drastica a judecatorilor care dau solutii rasturnate de curtile superioare

    4. Plingerile facute la politie sa nu mai poata fi retrase de cel carea le-a depus dupa mai mult de 2 saptamini( politia face presiuni asupra reclamantilor pentru a-si retrage plingerile ca sa-si imbunatateasca procentul de cazuri rezolvate)
  • 0 (0 voturi)    
    Total de acord cu propunerea doamnei (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:16)

    klaus [anonim]

    Si ar fi ideal ca absolut toate posturile bazate pe alegeri directe (adica unde poporul alege) sa fie limitate din start la un numar maxim de mandate sau ani... Deci, daca ai 2 mandate ca si parlamentar (indiferent daca in Camera Deputatilor sau Senat) sa lasi automat locul altuia... In felul acesta nu vom mai avea parlamentari "de meserie" ci partidele vor fi obligate sa aduca mereu oameni noi... Desigur, in partid e treaba lor ce fac si cati ani cineva e sef sau secretar pe acolo dar cand reprezinti poporul Roman e cazul ca lucrurile sa fie reglemantate... Si asa ar fi frumos si la primarii si la restul unde se fac alegeri... Si apropos, in Magistratura si unde nu sunt alegeri dar totusi sunt pozitii vitale cred ca s-ar impune examene de verificare anuala pentru toti judecatorii...
  • 0 (0 voturi)    
    Perfect de acord (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:34)

    Ronin [utilizator]

    O initiativa buna. Unde trebuie sa semnez?
  • 0 (0 voturi)    
    cine te crede? (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:42)

    nea titi [utilizator]

    Cred ca nici tu nu crezi ce spui. Probabil nu prea mai sanse la nominalizarea de partid la urmatoarele alegeri.
    Chiar crezi ca va vota vreun senator sau deputat limitarea la doua mandate. Te-ai trzit si tu vorbind sa vada lumea ca n-ai murit.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri