USL: PDL minte, USL nu a cerut si nu va cere sanctionarea Romaniei la nivelul UE

de I.C. HotNews.ro
Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:39 Actualitate | Politic

"Atacurile mincinoase lansate in aceste zile de catre PDL la adresa opozitiei arata in mod clar ca actuala putere nu poate trece peste aroganta si autosuficienta, pentru a reinstaura un climat de normalitate in Romania" sustine Uniunea Sociala Liberala intr-un comunicat de presa remis, duminica, Agerpres. In document, USL reaminteste ca "nu a cerut si nu va cere niciodata sanctionarea Romaniei la nivelul Uniunii Europene".

"Dimpotriva, vom continua sa informam institutiile europene cu privire la gravele derapaje din Romania, pentru ca incalcarile repetate ale legilor si ale Constitutiei trebuie sa fie aduse la cunostinta partenerilor nostri europeni", se arata in comunicatul USL.

De asemenea, USL cere PDL "sa nu mai jigneasca romanii care ies in majoritatea oraselor in strada, pentru a protesta impotriva Guvernului".

Potrivit comunicatului USL, "romanii transmit, in aceste zile, un semnal extraordinar, de care ar trebui sa tinem cu totii cont - fie ca suntem in opozitie fie la putere. Romanii cer schimbare, un alt guvern si alegeri libere. De asemenea, cer o altfel de guvernare, mai deschisa, mai corecta si cu mai mult bun-simt. Remarcam insa, cu regret, ca PDL continua sa critice protestatarii pentru ca ar afecta imaginea si credibilitatea Romaniei. PDL nu vrea sa accepte faptul ca romanii nu mai doresc aceasta guvernare corupta si incompetenta si nici sa le redea acestora dreptul de a-si alege conducatorii. Semnalul oamenilor iesiti in strada este clar, dar PDL il respinge cu dispret."

USL a mai adaugat, prin comunicatul de presa, ca situatia economica este dificila, cu datorii si deficite accentuate de actualul guvern, iar solutia nu poate veni de la acelasi guvern. "Atragem atentia asupra manipularii pe care o lanseaza PDL - Nu oprirea protestelor pasnice va ajuta mediul economic! Adevaratul ajutor pentru mediul economic vine din combaterea coruptiei actualului regim, din domnia legii, din solutii obtinute prin dialog cu mediul profesional, din mai multa democratie si transparenta!" se mai precizeaza in comunicatul de presa.

Uniunea Sociala Liberala considera "inoportuna si iresponsabila interventia lui Theodor Stolojan, care a fost scos in public, la comanda, pentru a propaga aceleasi teme diversioniste pe care puterea le foloseste cu iluzia ca se poate salva".

Relansare increderii in Romania nu este data de oprirea protestelor pasnice, ci de inlocuirea actualului guvern, sustine USL: "Ca atare, nu putem constata decat validitatea solicitarilor cetatenilor, pe care USL le sustine in mod categoric: demisia acestui guvern, instalarea unui guvern de profesionisti neangajati politic si demararea cat mai rapida a procedurilor in vederea organizarii de alegeri anticipate. Oamenii trebuie lasati sa isi aleaga destinul, fara ca acesta sa le fie dictat de presedintele Traian Basescu, Emil Boc sau Elena Udrea."

Theodor Stolojan a acuzat, duminica, USL ca transmite in tara, dar si in afara tarii, un mesaj toxic, antiromanesc, ce s-ar putea solda cu punerea in aplicare a articolului 7 din Tratatul European (sanctionarea Romaniei in cadrul UE, printre altele, cu blocarea dreptului la vot in cadrul institutiilor europene si cu blocarea fondurilor europene acordate Romaniei).

Declaratiile lui Stolojan le reitereaza pe cele ale premierului Emil Boc care a cerut, sambata, "imperativ PSD sa inceteze" acuzatiile facute in cadrul Parlamentului European si sa nu ceara blocarea fondurilor europene acordate Romaniei in 2012, in valoare de 6 miliarde de euro, considerand acest demers "batjocoritor la adresa romanilor". Premierul a adaugat ca "dialogul si solutiile interne trebuie sa fie calea de urmat si nu umblatul cu para la Inalta Poarta, ca pe vremea fanariotilor."

Citeste si:


Citeste mai multe despre   



  
3207 vizualizari
  • +22 (30 voturi)    
    doamna plumb zicea altceva in direct ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:45)

    scartz [utilizator]

    mincinosilor...aveti grija ce si cand declarati...tov plumb a zis in direct si in primetime..ca fiind dictatura se impune ca romania sa fie sanctionata...
    • -11 (17 voturi)    
      Javrele de politicieni sunt in deruta .. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:14)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui scartz

      Javrele de politicieni sunt in deruta - finalmente incep sa fie auziti si cetatenii - care s-au saturat de politruci - din orice partid si de orice culoare.

      "Doamnele" Plavana si Morcovei - schimonosite de prostie si ura - guitza pe la televizor, facand apeluri lacrimogene catre sotii de politicieni, de parca pe aia ii calmeaza nevestele, cand ei sunt bine dusi cu capu' - vezi performantele lor din administratie si din mare adunatura, nationala si bicamerala.

      Theodor Stolojan - "resuscitat" cu aer de Bruxelles, Diaconescu - doar unpiceraroman - adica uneperist - ne tin lectii de buna purtare.

      Cumtaru' Flutur -la porunca presedintelui - se face doar luntre (caci la el in judet a daramat puntea).

      Penelei, pedeli, pesedei si alti derbedei - schiauna acum ca tara fara politicieni ar merge in anarhie. Noi le spunem ca vrem modelul belgian - ne putem lipsi de dansii vreo doi-trei ani, pana cand vom readuce pe plus cresterea economica - cum ? Pai fara politicieni vom face economie cu cat fura ei ... si vom avea crestere economica probabil de10% pe an.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
      • 0 (0 voturi)    
        pe madam (Luni, 23 ianuarie 2012, 14:38)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        plumb cum o caracterizezi, ca de restul vad ca ai avut grija?
    • +13 (13 voturi)    
      o dau cotita (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:55)

      ohmy1 [utilizator] i-a raspuns lui scartz

      vor sa se dea loviti ... se pare ca ei nu mai stiu ce au declarat...... asa se intampla cand sunt ocupati sa ii plateasca pe oameni sa iasa in strada ......
  • +53 (65 voturi)    
    Din colt in colt (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:47)

    Radu [anonim]

    PSD=PCR si USL au inteles ce greseala epocala au facut si acum incearca sa o dreaga! Atitudinea lor criminala de defaimare a Romaniei nu va fi uitata la urmatoarele alegeri.
    • -19 (27 voturi)    
      Si care e problema? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:57)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Si daca USL se adreseaza Parlamentului european, ce? Sa o faca!
      Disidentii ceausisti se adresau Marilor Puteri care, pana la urma, chiar l-au starpit pe Cizmar. Marinelu-i mai jmecher???
      • +20 (24 voturi)    
        Care-i problema? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:13)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui lucky luck

        Problema este ,ca USL nu mai recunoaste azi ce a spus ieri.Problema este ca USL nu-si asuma raspunderea pentru ceia ce spune si face.Problema este ca USL nu vrea democratie,in sensul ca schimbarea guvernului sa se faca prin alegeri si nu prin forta.Problema este ca USL nu vrea sa inteleaga ca nu este dorita de romani si prosteste cei cativa simpatizanti fideli,dandu-le sperante inutile.
        • -6 (8 voturi)    
          FALS, USL vrea alegeri.. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:06)

          lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          Ba chiar anticipat!
          Probleme, Gigele?
      • +9 (9 voturi)    
        Pai USL ne face de cacao! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:48)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui lucky luck

        Uite reactia PE: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11291878-secretarul-general-ppe-nimeni-nu-lua-serios-afirmatii-politicianiste-genul-romania-dictatura.htm
    • +23 (29 voturi)    
      comunicatul USL se bate bouche a bouche cu ce (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:03)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Radu

      au declarat reprezentantii USL-madam Zinc sau Plumb ,sau Isidor,indiferent cce nume de imprumut are tot o securista ordinara,care a distrus Miraj-Cluj a ramas ,citez=: Saptamana viitoare se va organiza o dezbatere in PE pe tema derapajelor din Romania. Continuarea acestora poate conduce la sanctiuni institutionale .Daca derapajele democratice vor continua, este clar ca in cadrul dezbaterilor din PE se poate invoca articolul 7 din tratat, care inseamna sanctiuni institutionale la adresa Romaniei. Nu dorim acest lucru, dar solicitam in mod expres ca acest Guvern si Traian Basescu sa plece", a afirmat Rovana Plumb.
      Aceasta a explicat ca articolul 7 prevede declansarea oricarei proceduri de infringement, pe oricare domeniu - blocarea fondurilor europene si dreptului de vot, dreptului de exprimare in Consiliu a pozitiei unui stat membru
      Impreuna cu Victor Ponta si Crin Antonescu, vom continua, in cursul urmatoarei saptamani, sa prezentam in cadrul PE, prin organizarea unei dezbateri publice, asemanarea dintre profilul Traian Basescu si profilul Viktor Orban din Ungaria, despre derapajele democratice din Romania, urmand ca in cadrul PE sa avem o dezbatere care va fi finalizata cu o rezolutie in ceea ce priveste Romania. Nu ne vom opri doar la palierul PE, vom merge mai departe catre Executiv si catre Consiliu, pentru ca privirile sa se indrepte catre Romania!*
      cand spuneti adevarul si cand mintiti mai US Listilor?
      • -4 (6 voturi)    
        despre ce vorbim? (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:47)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Ce are sanctionarea POLITICA a actualei puteri cu pretinsa cerere de blocare a fondurilor pentru Romania?
        Sunt obisnuit cu aberatiile oranjadelor dar asta-i chiar aiurea !
        Adica daca vezi ca brutarul a violat o angajata, sa nu-l reclami ca ramanem fara paine !
        Cam asta este superba gandire portocalie:
        daca ne dati in gat ca suntem mincinosi, abuzivi, neconstitutionali...stricati imaginea Romaniei!
        Pai imaginea Romaniei este cea pe care o faceti voi, nu doar o aratam noi....
        Mai ramane sa veniti cu "dusmanii poporului", "vanduti imperialismului" si regasesc atmosfera antedecembrista.
        • 0 (2 voturi)    
          declaratia lui Ponta... (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:09)

          dodu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          pai, hai sa va explic, ca vad ca nu "vi se prelucreaza" subiectul....
          Musiu' Ponta s-a dus la PE si a spus urmatoarele:
          - "Vom continua sa informam partenerii nostri occidentali cu privire la incalcarile flagrante ale drepturilor democratice in Romania. CA SI IN CAZUL UNGARIEI, consideram ca si autoritatile de la Bucuresti AU NEVOIE DE UN SEMNAL FERM din partea autoritatilor europene, PENTRU REVENIREA atitudinii si actiunilor acestora din urma IN CADRUL DEMOCRATIC OBLIGATORIU pentru STATUTUL ROMANIEI DE STAT MEMBRU al Uniunii Europene."
          - apoi daca asta nu seamana a cerere de sancionare(?!), nu-s ce sa mai zic...
          Acuma explica matale unde sunt "aberatiile oranjadelor" aici????? ca Ponta a vorbit chestiile astea???
          plus ca avem si declaratia doamnei de Plumb, explicatiile lui Antonescu, Softoiu...
    • -6 (14 voturi)    
      PSD + PDL = FSN (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:04)

      lucky luck [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Sau n-o fi asta?
    • -6 (12 voturi)    
      prostii (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:07)

      ilie [anonim] i-a raspuns lui Radu

      draga Radu, comentariul tau este pur si simplu infantil.
    • +20 (22 voturi)    
      USL sunt niste iresponsabili (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:23)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Radu

      Gravele derapaje sunt cand dupa cum am vazut filmat, USL plateste cateva mii de asistati sociali sa faca scandal si sa ceara alegeri anticipate.

      Multi din manifestantii scosi de USL spui ca sunt nebuni sau infractori, te sperii ca ei vor sa decida cine sa conduca Romania. Si hai sa recunoastem ca Antonescu si Ponta par niste colvni iresponsabili pe langa Boc si Basescu.
    • -1 (11 voturi)    
      Romanii cer schimbare, un alt guvern si alegeri li (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:24)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      Daca de la aceste alegeri ar lipsi toti descendentii FSN-ului si toti securistii, ar fi minunat.
      • +6 (10 voturi)    
        Tu nu esti romanii. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:21)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui enter

        Tu esti tu si vorbesti in numele tau.Ai un fel las de a-ti spune parerile,ascunzandu-te in spatele multimii.Dar multimea vrea altceva si tu nu intelegi.
  • +9 (11 voturi)    
    no...ca asta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:48)

    luci30 [anonim]

    chiar ne crede prosti sau chiori.....si mai vorbeste de respectarea legii....nelegiuitule.....
    • +4 (4 voturi)    
      hoti... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:58)

      ohmy1 [utilizator] i-a raspuns lui luci30

      domnilor din usl spunetile oamenilor vostri sa va comuni si voua ce declara pe la televizor sau mai stiu eu pe unde ... nu ne mai prostiti ca nu va mai iese lumea a inceput sa isi dea seama de voi si scopul vostru.....
  • +48 (52 voturi)    
    Hotnews te r0g cauta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:51)

    vasca [anonim]

    Fantastic! Madame plumb am auzit-o la radio , poate a fost data si la TV, pe copilul de mingi ponta l-am vazut la TV pe B1 cind o dadeau cu retragerea fondurilor. Acum , e drept ei spuneau de repercusiuni, care ar putea sa mearga pina la retragere de fonduri, si in final adaugau ca nu si-au dorit acest lucru. Deci se stia de de eventuala consecinta, si totusi au raportat ineptii si minciuni.
    Voronin le ia partea, acum va puteti da seama cine se afla in spatele acestor tradatori
    • +22 (24 voturi)    
      Si la Schengemn tot asa (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:32)

      sateanul [anonim] i-a raspuns lui vasca

      @vasca .
      Interventia carlanului Ponta la PE urmata apoi de dezmintiri s-a mai produs si inainte de discutarea accederii Romaniei in spatiul Schengen asa ca disponibilitatea acestui individ ,manevrat de cei din spatele lui de a proceda in sensul scufundarii Romaniei,nu este singulara.Cu certitudine USL este in slujba unor forte straine care-i si sustin financiar.De unde-ti imaginezi ca are carlanul 40.000euro sa participe la raliul Monte Carlo sau din ce economii isi achita biletele de 5000de euro de la concertele de la Viena?
  • -17 (19 voturi)    
    E jale ... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:55)

    ion [anonim]

    Tara se destrama si partidele se cearta ... romania va fi stearsa de pe harta in curand ...http://www.rgnpress.ro/rgn_12/categorii/politic/4429-autoritatile-din-serbia-pregatesc-o-noua-diversiune-romanilor-din-timoc-si-romaniei-instituirea-asa-zisei-limbi-vlahe.html
  • -29 (31 voturi)    
    asta-i strategia clocita in laboratorul Cotroceni (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:57)

    vio [anonim]

    Discreditarea opozitiei!!
    Deja au reusit cu acea minunata lozinca: "PDL=USL= aceeasi mizerie"
    Au realizat ca oricum PDL e la pamant si au reusit sa bage si USLul!!
    Nu vreau sa zic eu ca nu este reala afirmatia !!
    Este foarte reala, numai ca pentru PDL este sansa de a scapa de acuzatiile celor care protesteaza, au scos lozinca asta si acum veseli nevoie mare spun ca nu numai PDL este acuzat ci intreaga clasa politica!!
    Manipulare ordinara!!
    Scapam de PDL, nu cred eu ca oamenii astia au iesit degeaba in strada atatea zile !!
    Macar la alegeri si tot veti plati!!!
    Ne-am saturat de minciuna si ipocrizia portocalie!!!
    Traian Basescu e terminat si PDL se duce la fund o data cu el !!!
    DEMNISIA!!!!!!!!!
    • -2 (6 voturi)    
      Capitanul nu se poate scufunda (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:28)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui vio

      fara ca tot vasul politic sa se duca la fund, nu? Se recunoaste usor pregatirea politica a presedintelui!
    • +15 (17 voturi)    
      Ce-i Nastase? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:34)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui vio

      Nu mai ai rabdare pana la alegeri? Lasa ca nu intri la parnaie si dupa ce ajungi iar la guvernare mai gasesti tu niste matusi care sa-ti lase milioane de ieuroi mostenire.

      Putintica rabdare, pana la alegeri.

      P.S,: Iliescu si-a dat demisia dupa toate demonstratiile din Piata Univ. si din alte orase in 90?
    • +18 (24 voturi)    
      hai sa-ti zic eu cum sta treaba (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:00)

      antique [utilizator] i-a raspuns lui vio

      scapam de muma si dam de ciuma!!!
      • +1 (3 voturi)    
        mai rau... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:22)

        andreeeaaaa [utilizator] i-a raspuns lui antique

        eu zic ca ar fi mai rau de atat .... crin si ponta cea mai mare mafie din tara ar fi un dezastru sa ajunga la conducere....
      • -2 (4 voturi)    
        sa pofteasca (Luni, 23 ianuarie 2012, 1:27)

        pleonasm [utilizator] i-a raspuns lui antique

        Eu prefer ciuma dragii mei manelepedisti.
    • +20 (22 voturi)    
      ...mana ruseasca... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:25)

      Andrei T [anonim] i-a raspuns lui vio

      Cati oameni au iesit in strada, mic imbecil? Cateva mii? Unii platiti cu bani rusesti si altii manipulati? Multa lume stie ca in spatele demonstratiilor de strada din zilele astea stau rusii, la fel ca si la mineriada din 1999. Sigur, sunt cativa zeci agenti rusi si agenti de influenta, cateva sute de oameni platiti si cateva mii de manipulati. Jalnic s-a terminat a nu stiu a cata incercare a rusilor de a-l debarca pe Traian Basescu. Dupa ce l-au suspendat, au platit din greu in campania prezidentiala la ziaristi si analisti si au aruncat pe piata mizerabilul filmulet cu copilul aparent lovit, incearca acum folosindu-se de criza si nemultumiri reale. Numai ca numarul romanilor manipulati a ramas surprinzator de mic si nici acum nu a iesit conform planului. Prin uneltele lor nenorocite Ponta si Antonescu au incercat sa-si mute in Parlamentul European dorintele,, mizand, pe naivitatea sau interesul meschin al europenilor. Nu au cerut Ponta si Antonescu sistarea fondurilor europene? O intreaga tara au vazut pe Rovana Plumb si pe Ponta umflandu-si pieptul ca au aranjat ca Romania sa fie sanctionata. Cred ca au depasit proiectul si totul a inceput sa miroase a tradare nationala. Prea pe fata, prea in lumina reflectoarelor Si acum incearca sa dea inapoi. Un alt plan ratat.
      Desigur clasa politica are multe pacate comune, dar si ceva ce o imparte clar in doua. O parte, si in prmul rand politicienii din PDL, sunt cu americanii, iar o alta parte, politicienii din PSD si actualul PNL, cu rusii. De altfel, fracturarea continua a PSD cat si ultima din PNL a dus spre actuala coalitie de guvernare pe acei politicieni care n-au vrut sa fie slugile rusilor. In fond aceasta este batalia care se da de ani buni. Prin aducerea unor baze americane in Romania, pentru prima data in istorie, aceasta tara a iesit de sub influenta ruseasca. Cumva de inteles, rusii nu accepta usor realitatea, dar politicienii romani care-si vand tara dusmanului ereditar nu au nici o scuza.
      • +12 (12 voturi)    
        Corect (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:36)

        Tryggvasson [anonim] i-a raspuns lui Andrei T

        Si Voronin n-a putut sa își tina gura. Norocul nostru! Marele strateg... Daca aude cineva.
      • -1 (5 voturi)    
        faptul ca elucubratia ta are numai + (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:40)

        puterea conduce, nu opozitia! [anonim] i-a raspuns lui Andrei T

        arata clar ca postacii oranj sunt la lucru aici!
    • +18 (20 voturi)    
      CU CATA USURINTA NE MINT IN FATA !! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:27)

      Roman_1918 [utilizator] i-a raspuns lui vio

      Iata declaratia Rovanel Plumb:

      "Impreuna cu Victor Ponta si Crin Antonescu, vom continua, in cursul urmatoarei saptamani, sa prezentam in cadrul PE, prin organizarea unei dezbateri publice, asemanarea dintre profilul Traian Basescu si profilul Viktor Orban din Ungaria, despre derapajele democratice din Romania, urmand ca in cadrul PE sa avem o dezbatere care va fi finalizata cu o rezolutie in ceea ce priveste Romania............
      "Daca derapajele democratice vor continua, este clar ca in cadrul dezbaterilor din PE se poate invoca articolul 7 din tratat, care inseamna sanctiuni institutionale la adresa Romaniei. Nu dorim acest lucru, dar solicitam in mod expres ca acest Guvern si Traian Basescu sa plece", a afirmat Rovana Plumb.

      Aceasta a explicat ca articolul 7 prevede declansarea oricarei proceduri de infringement, pe oricare domeniu - blocarea fondurilor europene si dreptului de vot, dreptului de exprimare in Consiliu a pozitiei unui stat membru.
      Luni, 16 ianuarie, la Strasbourg, presedintele Partidului Social Democrat (PSD), Victor Ponta, le-a spus liderilor grupurilor S&D si ALDE din Parlamentul European ca Romania se afla intr-un grav derapaj de la normele democratice, iar protestele din ultimele zile se datoreaza unor actiuni ale actualei puteri.
    • +17 (19 voturi)    
      Frate, ce vine are Basescu ca sunt prosti gramada? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:38)

      ion [anonim] i-a raspuns lui vio

      "Impreuna cu Victor Ponta si Crin Antonescu, vom continua, in cursul urmatoarei saptamani, sa prezentam in cadrul PE, prin organizarea unei dezbateri publice, asemanarea dintre profilul Traian Basescu si profilul Viktor Orban din Ungaria, despre derapajele democratice din Romania, urmand ca in cadrul PE sa avem o dezbatere care va fi finalizata cu o rezolutie in ceea ce priveste Romania. Nu ne vom opri doar la palierul PE, vom merge mai departe catre Executiv si catre Consiliu, pentru ca privirile sa se indrepte catre Romania".

      "Daca derapajele democratice vor continua, este clar ca in cadrul dezbaterilor din PE se poate invoca articolul 7 din tratat, care inseamna sanctiuni institutionale la adresa Romaniei. Nu dorim acest lucru, dar solicitam in mod expres ca acest Guvern si Traian Basescu sa plece."

      Rovana Plumb -21 ianuarie 2011
    • +7 (9 voturi)    
      Si pe cine propui? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:15)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui vio

      Daca spui cu cine propui sa fie inlocuit Basescu,poate castigi sustinatori.Asa ,ramai un simplu cetatean fanatic si debusolat.
      • +2 (2 voturi)    
        nimeni nu-l poate inlocui pe Basel!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:41)

        rasu-plansu [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Oare ce vom face in 2014? Ne vom sinucide cu totii!!
    • +5 (5 voturi)    
      habar nu ai ce vorbesti... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:32)

      andreeeaaaa [utilizator] i-a raspuns lui vio

      eu cred ca pdl-ul a facut destul de multe pentru aceasta tara care a fost distrusa de ion ilescu .... adica de psd... care de altfel asta vor sa faca si acum .... prin manipulare ......
  • +29 (31 voturi)    
    Doamne! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:57)

    robita [utilizator]

    ai mila de noi si nu ne mai chinui cu asta suntem pacatosi dar nici chiar asa ma inreb doar cum ii mai poate prostii pe unii sa il si creada cand toata ziua minte de ingheata Dunarea nu alta dar mai avem speranta
  • -2 (6 voturi)    
    ooooooooooooooooooooo (Duminică, 22 ianuarie 2012, 18:59)

    nicustrom [anonim]

    sunt de acord cu tine
  • -13 (15 voturi)    
    razboiul femeilor ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:00)

    panfilache [anonim]

    rovana vs. sulfina !
    • +15 (17 voturi)    
      rovana asta (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:00)

      antique [utilizator] i-a raspuns lui panfilache

      e marca de sampon?
      • +13 (15 voturi)    
        Toxici (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:11)

        dfgg [anonim] i-a raspuns lui antique

        E si Plumb deci este toxica...
      • 0 (0 voturi)    
        sampon (Duminică, 22 ianuarie 2012, 22:28)

        ginel [anonim] i-a raspuns lui antique

        cu miros de sulfina :-)
  • +14 (14 voturi)    
    Oare... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:06)

    Eugen [anonim]

    asta inseamna ca d-na Rovana Plumb e debila mintal si nu stie ce vorbeste la conferinta de presa ?!
    • +2 (2 voturi)    
      nu... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:04)

      ohmy1 [utilizator] i-a raspuns lui Eugen

      asta inseamna ca aceasta doamna a uitat sa isi informeze colegii referitor la declaratia facuta in conferinta de presa..... ca sa vedeti si voi cata comunicare exista in acest partid sau mai bn zis in aceasta alianta usl ...:))
  • +8 (10 voturi)    
    o minciuna grea ca...plumbul (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:09)

    catalin [anonim]

    Cred ca Tonta si zdruncinat creierasul la raliu,vorbeste gura fara el si uita azi ce-a zis ieri ....
  • -5 (7 voturi)    
    Si Viktor Orban a fost sanctionat de UE (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:11)

    Bogdan [anonim]

    Iar Orban are o sustinere serioasa in parlamentul ungar (nu si-a facut majoritatea cu migratori politici) si totusi se vede obligat sa renunte rapid la masurile legislative controversate. O fi bine, o fi rau ?
    P.S.
    In plus daca masurile adoptate de guvernul Boc sunt bune de ce ar santiona UE Romania ?!? Adunci ce-i sperie pe cei de la putere si pe propagandistii ei ??
  • +13 (15 voturi)    
    Derapajele USL cine le semnaleaza ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:12)

    Ioana [anonim]

    Evident ca USL da inapoi si canta o melodie la Bucuresti si alta la Bruxelles. Cred ca USL vrea sa trimita la Bruxelles buletine meteo prvind derapajele produse de fenomenele meteo din ultimele zile: ploie, zloata si politicieni care mint de ingheata apele si sunt toxici ca plumbul.
    Altminteri, eu credeam ca incalcarile legilor le constata judecatorul iar pe cele ale Constitutiei, le constata Curtea Constitutionala. Sa se fi substituit USL celor doua institutii ale statului ? Cineva ar trebui sa semnaleze aceste derapaje la Bruxelles.
  • +6 (8 voturi)    
    reactie imberba (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:13)

    ilie [anonim]

    Va veni vremea - nu e departe acea vreme - cand oameni care astazi par zei vor trebui ei sa spuna de ce, la presiunea lor, s-a acordat in ultimii ani acces la contracte/fonduri europene numai daca se plateau comisioane confidentiale teribile (cei care stiu vor vorbi), sa explice de ce cofinantarile erau aprobate tot la fel, de ce mii de proiecte scrise, aplicabile, pentru a accesa fonduri europene au fost blocate incepand cu 2010 (sunt blocate si astazi)in conditiile in care, culmea, acum acuza pe altii ca ar bloca accesul la banii UE!. Voi, USL-istilor, chiar nu stiti nimic despre aceste chestiuni? De ce va aparati imberb, pe tonul unui copil imbufnat si apeland la generalitati doar, de toate acele aceste acuze teribile ale celor de la putere in loc sa spuneti ferm si conturat care este situatia reala? Unde va sunt oamenii de comunicare respectati care sa tune realitati in locul textelor ca cele de mai sus, scrise de activisti de partid (si doar atat) ?
  • +11 (13 voturi)    
    Nu meritati sa conduceti Romania (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:13)

    Pacala [anonim]

    Cand reclami la Bruxelles pe presedintele unei tari, un guvern, adica pe reprezentantii LEGALI ai unei tari nu reclami tara? Chiar cred ciumpalacii ca la Bruxelles merge ca la televiziunile lui Felix? Da pentru a intelege cimpalacii in ce s-au bagat singuri: banii unei tari se pot bloca foarte usor caci abia asteapta grecii, spaniolii, portughezii. Numai ca deblocarea va dura cel putin 2 ani. Si in plus banii nu stau intr-o pusculita ci circula asa ca se vor da banii care mai raman. Asa ca-si dau cu stangu in dreptu!
  • +10 (12 voturi)    
    Atentie: Ponta nici nu a fost la Strasbourg! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:15)

    Liviu Iordache [anonim]

    Au dreptate, nu au spus nimic, totul este o minciuna, Ponta nu a fost la Strasbourg, sa vorbeasca despre nenorocirea din tara cu socialistii, nici aia nu au spus ca amesteca ungaria cu romania, toti suntem cretini, autisti (asa se spune de 2 saptamini, bozgorimea de la consiliul discriminarii ce pazesc?), toate inregistrarile audio-video cu gloabele ponta si plumb sunt false... Hai sictir!
  • +12 (14 voturi)    
    USL = MINCINOSI FARA BUN SIMT (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:20)

    Armand [anonim]

    USL-isti asta sunt chiar tampiti, nu erau acolo cand a declarat Rovana Plumb ca demersurile care intentioneaza sa le faca ea la Parlamentul European poate duce la intreruperea fondurilor pentru Romania.
    Este incredibil cum pot sa te imnta IN FATA fara nic o RUSINE.
    • +1 (1 vot)    
      nu au creier... (Luni, 23 ianuarie 2012, 0:25)

      andreeeaaaa [utilizator] i-a raspuns lui Armand

      ei ne fac pe noi prosti in fata .... de parca noi nu stim ce a declarat rovana .... dar asa stiu ei sa faca sa prosteasca lumea pe fata ....
  • +10 (12 voturi)    
    ?? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:23)

    elis [anonim]

    USL sunt articole tot de hotnews cititile si hotarati va cine minte.Sper sa va luati raspalata dela votanti pt.denigrarea tarii.Eu stiu ca ce e in familie nu discuti cu strainii.Plumb (ce nume) cand era Nastase pesedinte era mai temperata dar de cand a venit vocalul de Ponta a prins glas.
  • +9 (11 voturi)    
    usl,usl... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:23)

    toma [anonim]

    pai rovana nu-i a voastra ?
    pana si realitatile au dat-o pe post (si ponta era langa ea ! )
    ia cititi cinstitilor asta : http://www.hotnews.ro/stiri-politic-11290161-rovana-plumb-saptamana-viitoare-organiza-dezbatere-tema-derapajelor-din-romania-care-finaliza-rezolutie.htm
    CUM ADICA N-A ZIS ?
    si matale victoras ce le-ai zis saptamana trecuta comunistilor tai de la strasbourg ?
    AVETI GRIJA CE VORBITI pe unde umblati !
  • +9 (11 voturi)    
    USL-ul s-a drogat (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:23)

    Pampadur [anonim]

    Daca ceri simultan demisia atat demisia presedintelui cat si guvernul este ca si cum ii strici unei masini si frana si directia. Rezultatul, trimiti masina in stalp. Or masina asta este Romanica cea pe umerii careia plang cu lacrimi si buzunare burdusite Felix si USLasii.
  • +2 (4 voturi)    
    incredibil (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:26)

    ilie [anonim]

    Va veni vremea - nu e departe acea vreme - cand oameni care astazi par zei vor trebui ei sa spuna de ce, la presiunea lor, s-a acordat in ultimii ani acces la contracte/fonduri europene numai daca se plateau comisioane confidentiale teribile (cei care stiu vor vorbi), sa explice de ce cofinantarile erau aprobate tot la fel, de ce mii de proiecte scrise, aplicabile, pentru a accesa fonduri europene au fost blocate incepand cu 2010 (sunt blocate si astazi)in conditiile in care, culmea, acum acuza pe altii ca ar bloca accesul la banii UE!. Voi, USL-istilor, chiar nu stiti nimic despre aceste chestiuni? De ce va aparati imberb, pe tonul unui copil imbufnat si apeland la generalitati doar, de toate acele aceste acuze teribile ale celor de la putere in loc sa spuneti ferm si conturat care este situatia reala? Unde va sunt oamenii de comunicare respectati care sa tune realitati in locul textelor ca cele de mai sus, scrise de activisti de partid (si doar atat) ?
  • +10 (12 voturi)    
    inca un set de minciuni ale usl-ului. (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:32)

    dumitru vaduva [anonim]

    Aceasta iesire a useleului incepe cu o mare minciuna. Ei spun ca "romanii cer",demisia lui Basescu a guvernului si a lui Boc. Care popor,useleu mincinos si manipulator,cei cateva mii de oameni scosi de voi joia trecuta in strada? Astia sunt poporul si astia sunt Romania?
    Alta minciuna este ca pedeleul respinge demonstratiile si cererilor celor putini care demonstreaza.Reprezentantii pdl au spus clar ca sunt de acord cu demonstratiile pasnice , ca inteleg dorintele oamenilor si vor face tot posibilul pentru a le indeplini.
    Alta minciuna este ca doar Romania se afla intr-o situatie economica si sociala dificila,cand lumea intreaga este in aceasta situatie. Tara noastra,dimpotriva,prin masurile de austeritate luate in ultimii doi ani,este intr-o situatie mult mai buna decat majoritatea tarilor europene,cum ar fi Spania,Italia,Grecia si chiar Franta. Pentru criza mondiala nu este de vina guvernul Romaniei si Basescu ci partidele de stanga si sindicatele,care au cerut si au implementat nenumarate facilitati sociale si mariri de salarii si pensii fara nici un discernamant.
    In vremea guvernarii lui Tariceanu,in cardasie cu socialistii ,acestia din urma au fortat guvernul liberal minoritar sa imparta banii tarii in stanga si-n dreapta fara nici o chibzuiala,risipind miliarde de euro pe mariri de zeci de ori a salariilor si pensiilor. Aceasta nechibzuinta a dus tara in prag de faliment.
    In ce priveste plangerile la PE,sigur ca ei,useleul,nu au cerut stoparea ajutoarelor financiare ale UE pentru Romania,dar au parat conducerea tarii ca face si drege ,ceea ce poate duce la sanctiuni care sa scoata tara din circuitul creditelor europene. Pana la studierea plangerilor si la solutionarea lor,pot trece luni de zile timp in care tara va intra in colaps economic.Asta a vrut sa zica Stolojan.
    Oricum,aceasta opozitie nu doreste binele tarii ci doar realizarea unor ambitii marunte la fel ca oamenii care o conduc,Ponta si Antonescu.
  • +10 (12 voturi)    
    dlor Ponta,Antonescu si ceilalti acoliti... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:35)

    egroeg [anonim]

    nu incercati sa va acoperiti neputinta si neispraveala vorbind in numele celor care au iesit in strada fluturand sloganul ca poporul vrea schimbarea.
    Cati au iesit in total?Conform presei,cel mult 13000 /zi adunati din toata tara si dintre acestia majoritatea trimisi ca sarcina de partid.Si vreti sa-mi spuneti ca toti romanii vor sa-i dea jos pe actualii guvernanti? Este adevarat ca au facut si greseli,ca au fost nevoiti sa ia masuri nepopulare,ca viata-i tot mai grea,dar ar trebui sa va aduceti aminte cat ati contribuit la situatia in care a ajuns Romania azi.Oamenii necajiti ,la suparare,primul lucru pe care-l cer este sa plece guvernantii.Ar putea fi si asta o varianta ,dar mai sigur este ca sunt mult mai multi oameni care vor disparitia PSD-PNL-PC,la cat rau au facut, decat cei 13000 care au iesit in strada. 13000,adica nici 1 la mie din populatia Romaniei.Chiar credeti ca oamenii au uitat cat ati jefuit cand ati fost la guvernare si cu ce gauri ati lasat tara noilor guvernanti?Daca tot nu sunteti in stare sa faceti bine tarii,macar stati in banca voastra si nu mai croncaniti aiurea.
  • +23 (25 voturi)    
    In sfarsit (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:36)

    Socrate Toma [anonim]

    Au inteles , cu greu dar au inteles, idiotii usl-asi ca nu este normal sa-ti denigrezi tara si sa ptrofiti de o situatie de conjuctura.
    • +1 (1 vot)    
      Eu (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:46)

      o voce [anonim] i-a raspuns lui Socrate Toma

      .. nu as paria pe faptul ca au inteles...
      N-au inteles, nu inteleg si nu vor intelege!
      Suntem in lumi paralele, dar;
      Pot sa pariez ca daca, intr-un mod sau altul ar ajunge la putere, cu certitudine:
      1. Vor inchide accesul catre Cotoceni ca doar nu demult era asa (pe vremea parintilor lor era ceva obisnuit si inca imi amintesc destul de bine )
      2. Vor interzice grupurile mai mari de 3 persoane !!! ( parca s-ar fi petrecut ieri as imi sunt de vii aceste amintiri)
      3. Vor da o lege prin care fiecare dintre noi va trebui sa justifice la ''organ'' semnificatia fiecarei fraze (inca nu pot uita cum cineva a platit cu viata pentru butada ''proasta din capul satului/statului'')

      In rest totul va fi ca innainte (de '89)
  • +30 (32 voturi)    
    In atentia redactiei Hotnews!!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:41)

    George [anonim]

    Va ro sa cautati declaratiile facute la Bruxelles de catre tovarasul Victor Ponta si de catre tovarasa Rovana Plumb. Aceste declaratii, plus cele facute de seful socialistilor, actualul presedinte al PE, Martin Schultz, confirma si demonstreaza faptul ca reprezentantii USL mint cu nerusinare. Aaaa, si inca ceva, presa este cea care a relatat aceste declaratii ticaloase care apartin celor de la USL. Primul cotidian care a facut-o a fost "Romania Libera". Lumea trebuie sa stie cine sunt cei care mint, dezinformeaza si manipuleaza. Iar acestia sunt cei de la USL. Sa le fie rusine! Nu mai au curajul, simtind ca s-a ingrosat gluma, nici macar sa-si asume propriile declaratii si demersuri facute in defavoarea Romaniei.
  • +25 (27 voturi)    
    bla bla (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:41)

    FLO [anonim]

    daca nu o vedeam pe madam plumb pe tv cum a zis clar ca vor condamnarea Romaniei, lucur care va duce la taierea accesului la fonduri atunci poate il credeam pe ponta.... de fapt nu il credeam nici asa :)
  • +23 (25 voturi)    
    Dimpotriva (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:42)

    mariage [utilizator]

    ""Dimpotriva, vom continua sa informam institutiile europene cu privire la gravele derapaje din Romania, pentru ca incalcarile repetate ale legilor si ale Constitutiei trebuie sa fie aduse la cunostinta partenerilor nostri europeni", se arata in comunicatul USL." PDL si Basescu sunt de vina nu se lasa dusi de la guvernare la protestul unei asociatii de locatari.
    PDL trebuie neaparat sa faca loc lui Vantu, SRS, Voiculescu.
    Daca USL nu dezimformeaza PE sa ne spuna au transmis sau n-au transmis TVR protestele?
    • 0 (2 voturi)    
      Daca ma gandesc bine... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:28)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui mariage

      PDL au incalcat constitutia, au vrut sa eutanasieze cainii comunitari. Noroc cu USL si cu CC, nu sunt eu prea sigur ca parintii copilului din Timis sunt de acord cu ei...
  • +24 (28 voturi)    
    va plingeti ca nu exista dialog cu puterea... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:45)

    kata70 [utilizator]

    ..dar il refuzati sistematic, spunind ca puterea nu e legitima, ca basescu nu e presedintele tarii, si alte ineptii. va plingeti ca au trecut legile prin asumarea raspunderii, dar nu ati vrut sa votati in parlament, spunind ca "pd-l e la putere, sa-si voteze legile"...parasiti mereu parlamentul, comisiile, si va plingeti ca nu exista dialog cu puterea. mari nenorociti mai sinteti si mult rau faceti acestei tari. veti vedea la alegeri, nu e nevoie sa ne omorim in strada din cauza voastra!
  • +22 (24 voturi)    
    paraciosii (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:47)

    bubu [anonim]

    Victor Ponta a mers la prietenii socialişti de la PE şi a dezinformat cu bună ştiinţă pentru a forţa măsuri dure împotriva României, pe motiv de reprimare a manifestaţiilor de stradă şi deteriorare dramatică a democraţiei.
  • +20 (22 voturi)    
    USL (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:51)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Din pacate, USL-ul acesta este un "ghem de minciuni" (ca in filmul cu acelasi nume) ! Ultima dovada ? Minciunile lui PONTA privind participarea sa la Raliul Monte Carlo 2012 (cand a fost intrebat, a raspuns ca el e in Romania, nu la Monte Carlo), numai ca pe site-ul oficial al raliului - http://www.acm.mc/page-tab.php?id_menu=4&id_sousmenu=23 - la pozitia 64 a participantilor apare echipa KELETI EDWIN-PONTA VICTOR, pe o masina Mitsubishi EVO X !! Cred ca francezii, organizatori ai celui mai vechi raliu din lume, nu mint ! PONTA MINTE, ca de obicei !
  • +18 (20 voturi)    
    gafa ati facut-o deja (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:59)

    lavinia [anonim]

    sa nu ne ascundem dupa altii. USL a facut o grava eroare in Parlamentul European, iar acum incearca sa dreaga acest lucru, dar faptul e consumat. domnilor din USL, ar trebui sa va hotarati daca sunteti impotriva poporului roman sau nu. oricum, nu va faceti sperante ca oamenii care au protestat doresc ca voi sa veniti la guvernare. nu dorim acest lucru.
  • +18 (20 voturi)    
    Mizerabil (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:00)

    Tryggvasson [anonim]

    PSD sunt aceiași porci dintotdeauna care insulta inteligenta tuturor romanilor, și care se revolta ca pierd alegerile, deși comportamentul lor prostesc, iresponsabil și nerușinat ar trebui sa nici măcar nu-i mai tina în viata. L-am văzut personal pe Ponta, la TV vorbind despre faptul ca a solicitat PE o rezoluție împotriva României și a enumerat și măsurile pe care le viza, iar acum spune ca e o minciuna a PDL. Oamenii ăștia sunt de un jeg inimaginabil.
    • +8 (10 voturi)    
      Te inseli (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:23)

      ano_nim [anonim] i-a raspuns lui Tryggvasson

      PSD stie precum si tu ar fi trebuit sa stii, ca peste 60% din romani nu-s in stare sa citeasca si sa scrie (deci probabil cel putin 50% is cu IQ-ul mult sub medie) precum si faptul ca peste 50% din romani sunt pensionari/asistati social.

      Ei se adreseaza exact paturii sociale pe care ei se bazeaza si dezinformarea prin televiziunile proprietate personala isi dovedesc perfect investitia.
      • +6 (8 voturi)    
        Nu se prind (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:30)

        Tryggvasson [anonim] i-a raspuns lui ano_nim

        Asa este, dar ma mira faptul ca nu mai funcționează (în aceeași măsură). Parca sunt în iepuraș mecanic care se bate, în continuu, cu capul de același perete. Oamenii s-au schimbat, încet, dar sigur, și se schimba în continuare, iar ei stau de 8 ani pe tușă. Cei care îl aud dezmințindu-și propriile declarații, l-au auzit și făcându-le. Si n-ar fi de mirare sa stea pe bara și anul asta. Deja au scăzut sub 50% din intențiile declarate (în ponderea celor care votează, efectiv, procentul lor e pe undeva pe la 45%) și continua sa scadă. Singura lor varianta ar fi sa se alieze cu Dan Diaconescu. Daca nu zice Băsescu altceva.
  • +7 (9 voturi)    
    Cine informeaza in legatura cu derapajele USL ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:22)

    Adrian [anonim]

    Probabil ca USL vrea sa trimita la Bruxelles un buletin meteo care sa reflecte derapajele produse de fenomenele meteo din ultimele zile: ploaie de vorbe, zloata politica si minciuni de ingheata apele. In rest, tacere (de plumb, ca la Bacovia).
    USL pare sa nu inteleaga mesajul din aceste zile, conform caruia nu reprezinta alternativa si nu vor culege vot negativ, asa cum asteptau, fara sa faca nimic, fara sa aiba vreun program.
    Sau intelege si atunci face scandal prin alte parti, ca acasa nu au reusit sa stranga pe bune nici macar cateva mii de oameni la un miting (la o formatiune care se tot lauda ca are peste 50% din voturi !).
    Interesant este ca PDL este in curs de dezmeticire in vreme ce USL se duce la fund. USL se scufunda fara indoiala in mlastina pe care a creat-o si se pare ca Ponta si Antonescu nu s-au uitat nici macar la lectiile de supravietuire ale lui Bear Grylls de pe Discovery - in mlastina pe masura ce te agiti mai repede, te scufunzi mai repede !
    • -10 (12 voturi)    
      rasfirati, baieti , rasfirati ! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 20:47)

      Razbunatorul [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Mai rasfirati baieti, mai rasfirati ! Voi nu vedeti ce se intampla in tara ? Credeti ca mai puteti minti un popor mort de foame ? Ce sa-i spuneti, ca nu are de mancare ca l-a parat Ponta la Bruxelles ?Gasiti altceva, ca doar seful vostru are pe umeri carul mare ! Poateii inemnati sa fure mai putin anul acesta, ca altfel, in ianuarie va cautati de lucru in agricultura ! Cititi tovarasi, pentru ca de publicat acest mesaj nu se va publica ! Asta da democratie la Hotnews...
      • +4 (6 voturi)    
        ? (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:23)

        George [anonim] i-a raspuns lui Razbunatorul

        Ce se intampla in tara postacule? Ia spune tu mai rasfiratule!

        P.S. Daca la Hotnews nu e "democratie" (ce nazbatie poti sa spui!) ce cauti pe-aici tovarase uslas? Te-au trimis stapanii tai, Tonta si Cretinescu, sa faci atmosfera? Du-te ba pe site-urile antenelor sa vezi "democratie" acolo! Nu ti-ar fi rusine de postac uslas ce esti...
      • 0 (2 voturi)    
        corect! Baietii oranj sunt la lucru! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:44)

        pixelu albastru [anonim] i-a raspuns lui Razbunatorul

        Dar nu au curaj sa iasa in strada sa spuna acelaesi lucruri!

        Asa, anonimi, sunt foarte curajosi in a injura pe Ponta si Antonescu! Ca numai atata stiu si pot!
  • +2 (4 voturi)    
    plumb... (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:01)

    noname [anonim]

    ba au cerut si vor mai cere.. vor cere de toate... si se vor milogii peste tot ... tara asta va fi ca plumbul rovanei.. se va duce la fund.. al ei, probabil...
  • +1 (3 voturi)    
    S-AU TERMINAT SINGURI (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:37)

    Trident [anonim]

    100% USL nu va guverna Romania nici in urmatorii ani. Declaratiile iresponsabile din PE se vor transforma intr-un tsunami pentru ei la alegerile din toamna. Si nu numai pentru gravitatea lor ci si prin faptul ca este clar si cu siguranta va fi dovedit acest lucru: inspiratia lor in acest act de tradare nationala vine de la rusi.
    Oricum nu cred ca le-ar fi fost usor sa castige alegerile in ciuda sondajelor dar acum orientarea lor dovedita spre Moscova le va fi fatala.
  • 0 (2 voturi)    
    ce de posturi asemanatoare!! (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:45)

    robineta miss [anonim]

    Toate sunt cu Tonta, toate il injura, toate spunca Baselu e de neinlocuit!

    Deh, asa le-a zis Roberta la sedinta!
    • 0 (0 voturi)    
      sigur (Luni, 23 ianuarie 2012, 12:27)

      costa [anonim] i-a raspuns lui robineta miss

      Fara indoiala ca sunt si de la pdl zvonaci, oricum in numar infinit mai mic si mai dezorganizati decit cei din slujba tradatorilor de tara uslasi, dar, nu fi asa sigura ca toti sunt inregimentati. Ma dau exemplu pe mine, nu ma astept sa crezi, in definitiv mi se rupe, in viata mea nu am luat un ajutor sau salariu de la stat(dupa revolutie), in acelasi timp , niciodata nu am votat Iliescu sau psd, am sprijinit permanent orice a fost in afara psd, pentru mine pnl sau pdl erau acelasipartid, sau mai bine zis aceeasi optiune, (chetsii de finete) dar cind pnl m-a lasat efectiv in cu ochii in soare prin fuga lor la psd, ce sansa, ce varianta mi-a ramas? Argumentul PNL sa scapam de basescu, sincer nu m-a convins, era prea mulat pe interesul psd, in final sunt convins ca pnl este o creatie a psd pentru a tine sub control opozitia. Acum a venit timpul sa-l activeze.Am fost foarte sincer, sa stii.
  • +2 (2 voturi)    
    usl (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:47)

    dorel [anonim]

    usl, ce inseamna la voi normalitate, sa veniti voi la putere ?, va dau un sfat, informati institutiile europene, ca voi ati fost impotriva oricarui tip de reforma, ati pus tot timpul talpa legilor reformiste, care erau strict necesare, altfel era haos, voi de unde stiti, ca romanii vor alta guvernare, cele 10000 de protestari in toata tara, nu reprezinta 20 milionane,, bun, sunt de acord sa vina altcineva la guvernare mai bun, dar voi nu sunteti o alternanta mai buna, decat sa inlocuim, pe marinarul cu lenesul, sau piticul cu bufonul, mai bine lipsa, iar in legatura cu alegerile anticipate, care tineti mortis, va este frica, ca le pierdeti, daca se tin la termen, explicati la bugetari, pensionari si cei care iau pomeni sociale, vor primi mai mult, daca da, de unde bani ?
  • +1 (3 voturi)    
    Politica USL de denigrare a Tarii la UE (Duminică, 22 ianuarie 2012, 21:57)

    Tarabostes [anonim]

    Tara arde!
    Vin tatarii!
    Safta bea cu lautarii!

    Daca-si imagineaza cineva ca mai apuca vanzatorii astia de tara, Ponta si Antonescu, sa intre in Parlament se inseala amarnic.
  • +1 (1 vot)    
    ma intrebam : oare (Duminică, 22 ianuarie 2012, 23:12)

    mercedes [utilizator]

    contabilizeaza cineva aceste comentarii sanatoase si plusate cu admiratie? Ei bine, cu siguranta Dl.Jaru, analist la RTV, care chiar acum cateva minute a avut o explozie de isterie la adresa celor care posteaza peste tot in favoarea actualei guvernari. Pentru el este de neconceput ca "postacii", cum s-a exprimat, pot fi atat de multi si mai convingatori decat el pe sticla.
  • +2 (2 voturi)    
    tradatori? (Luni, 23 ianuarie 2012, 10:37)

    nea titi [utilizator]

    "Dimpotriva, vom continua sa informam institutiile europene cu privire la gravele derapaje din Romania, pentru ca incalcarile repetate ale legilor si ale Constitutiei trebuie sa fie aduse la cunostinta partenerilor nostri europeni",
    Bai, fratilor, chiar asa tampini ne cred? Cititi cele de mai sus si intrebati-va: dar asta ce e, nu e para?
    Dar, la cat ii duce mintea, nu ma mai mira nimic...
  • +2 (2 voturi)    
    Minciuni de la un capat la celalalt (Luni, 23 ianuarie 2012, 11:12)

    Lucian [anonim]

    "Datorii si deficite accentuate de actualul guvern"? Dimpotriva, datoriile si deficitele au fost reduse de actualul guvern. Nu le-o crapa obrazul sa minta cu atata nerusinare?


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version