Victor Ponta (PSD) catre lideri din PE: Romania se afla intr-un grav derapaj democratic * Zeci de mii de oameni protesteaza impotriva Puterii

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 16 ianuarie 2012, 18:51 Actualitate | Politic


Romania se afla intr-un grav derapaj de la normele democratice, iar protestele din ultimele zile se datoreaza unor actiuni ale actualei puteri, a fost mesajul transmis, luni, la Strasbourg, de presedintele Partidului Social Democrat (PSD), Victor Ponta, in cadrul unor intalniri avute cu liderii grupurilor S&D si ALDE din Parlamentul European, informeaza Agerpres. "Ati aflat, cu siguranta, cat de mult au escaladat protestele in Romania in ultimele zile. Zeci de mii de oameni ies in strada, in majoritatea oraselor importante din Romania, pentru a protesta impotriva actualei Puteri, impotriva presedintelui Traian Basescu si impotriva actualei directii a Romaniei", le-a spus Ponta liderilor europeni.

Iata cele mai importante afirmatii ale liderului PSD, asa cum apar ele intr-o declaratie de presa remisa Agerpres:

* In ultimii doi ani, Romania a fost victima unui proces de distrugere treptata, dar sistematica a mecanismelor democratice, procesul fiind foarte asemanator cu derapajele inregistrate in Ungaria. Ati aflat, cu siguranta, cat de mult au escaladat protestele in Romania in ultimele zile. Zeci de mii de oameni ies in strada, in majoritatea oraselor importante din Romania, pentru a protesta impotriva actualei Puteri, impotriva presedintelui Traian Basescu si impotriva actualei directii a Romaniei. Totul a pornit de la intentia gresita a actualei Puteri de a adopta, prin angajarea raspunderii, un proiect de reformare a legii sanatatii, in ciuda opozitiei societatii civile, a partidelor politice din Opozitie si a specialistilor recunoscuti in domeniu

* in ultimii doi ani, Puterea a initiat o serie de actiuni care au dus, in cele din urma, la protestele care au loc in aceste zile in toata Romania

* Puterea Parlamentului si atributiile sale, conferite prin Constitutie, au fost limitate prin folosirea excesiva de catre Guvern a procedurii angajarii raspunderii parlamentare. Iar presedintele Romaniei si-a asumat, in tot acest timp, cat se poate de public, rolul de prim-ministru, impunand agresiv propunerile sale Guvernului, de la modificarea Constitutiei, pana la actele normative privind reformarea Educatiei sau Sanatatii. Mentionam faptul ca in sistemul constitutional romanesc presedintele nu are astfel de atributii. Guvernul a acceptat acest scenariu, transformandu-se practic in anexa puterii prezidentiale

* Pentru a-si crea un avantaj electoral, actuala guvernare a decis modificarea legislatiei electorale cu sase luni inainte de data de organizare a alegerilor locale. Guvernul de la Bucuresti, intr-o totala contradictie cu recomandarile Comisiei de la Venetia, a optat pentru amanarea alegerilor prin prelungirea abuziva a mandatelor alesilor locali. Conform legii, acestea nu pot fi prelungite decat in conditii exceptionale, care nu sunt intrunite la acest moment. Guvernul, la indemnul public al presedintelui, a introdus in dezbaterea publica un proiect de lege care modifica radical cadrul normativ al sistemului de Sanatate, inainte sa existe orice fel de consultare cu actorii sociali implicati in procesele complexe din acest domeniu. Acest abuz a fost catalizatorul nemultumirilor populare care au dus la ample proteste in aceasta perioada

* Guvernul condus de Partidul Democrat Liberal a eludat dezbaterea parlamentara a tuturor legilor importante. A fost, de asemenea, interzis parlamentarilor membri ai coalitiei de guvernare sa isi exercite votul la motiunile de cenzura ale Opozitiei

* Intr-un act fara precedent intr-o democratie, presedintele PDL al Camerei Deputatilor, Roberta Anastase, a fraudat in septembrie 2010 votul la Legea pensiilor, acest act fiind promulgat in cele din urma de presedinte, in ciuda protestelor societatii civile

* Presedintele si PDL doresc sa forteze aprobarea unui proiect de modificare a structurilor administrativ-teritoriale ale Romaniei, prin angajarea raspunderii, desi Legea 3/2000, Legea referendumului, prevede explicit la articolul 13 obligatia de a organiza referendum anterior initierii in Parlament a unui proiect de lege care sa modifice granite de localitati sau judete

* Toate aceste lucruri au generat frustrari majore in societatea romaneasca. Remarcam, cu regret, faptul ca televiziunea publica (TVR) a ales sa nu transmita informatii publice in aceste zile despre protestele de strada, chiar in contextul in care mai multe televiziuni occidentale transmiteau, in direct, imagini si informatii din Bucuresti (...) Acest fapt reflecta o politizare fara precedent a televiziunii publice, care a devenit un instrument de propaganda in interesul Puterii

* Vom continua sa informam partenerii nostri occidentali cu privire la incalcarile flagrante ale drepturilor democratice in Romania. Ca si in cazul Ungariei, consideram ca si autoritatile de la Bucuresti au nevoie de un semnal ferm din partea autoritatilor europene, pentru revenirea atitudinii si actiunilor acestora din urma in cadrul democratic obligatoriu pentru statutul Romaniei de stat membru al Uniunii Europene. USL sustine ca, in actualul context, singura solutie de revenire la un climat democratic normal in Romania o reprezinta alegerile anticipate, care pot da sansa formarii unui Parlament legitim si a unui nou guvern


Citeste mai multe despre   


















6813 vizualizari

  • +77 (83 voturi)    
    Nu stim sa numaram? (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:53)

    Delu [utilizator]

    Care sunt aia zeci de mii? Nu stie sa numere?
    • +62 (66 voturi)    
      Ba da (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:05)

      spanac [utilizator] i-a raspuns lui Delu

      I-a pus si pe aia de pe facebook.
      • +21 (23 voturi)    
        Sus (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:09)

        sus tina Tor [anonim] i-a raspuns lui spanac

        Daca se duce Base in piata se imprastie aia toti...
        • +14 (16 voturi)    
          Victoras (Luni, 16 ianuarie 2012, 22:15)

          lol [anonim] i-a raspuns lui sus tina Tor

          Titulescule, tu, ai avut drum de intors de la raliul de la Monte Carlo prin Strassbourg? Macar ti-ai dat cascheta jos in fata PE, sa iti straluceasca neuronul ?
          • +5 (7 voturi)    
            Un personaj dezgustator,pe banii vostrii (Marţi, 17 ianuarie 2012, 0:09)

            Din Exil [anonim] i-a raspuns lui lol

            Marea ticalosie ca la Uniunea Europena spune ca lume a dat fuga in strada, impotriva guvernului si a presedintelui si in tara spune ca revoltatii care au spart magazinele, sunt din gasca lui Basescu! Un mai slinos si grobian
            ticalos nici ca am cunoscut pana astazi. Dezinformare, il coste liberatatea, intr-o tara civilizata. Prosteste o lume manipulata deja de comunistii lor.
            • +2 (2 voturi)    
              dinspre VEST spre EST cu mandrie proletara (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:24)

              carat [utilizator] i-a raspuns lui Din Exil

              Nu-i nimic de neinteles la Ponta atata timp cat este convins ca actuala directie de mers a Romaniei este gresita (vest). Domnia sa este nerabdator sa ne reintoarca cu fata spre est, ba chiar mai mult decat atat.
      • +4 (6 voturi)    
        asa numara USL (Marţi, 17 ianuarie 2012, 11:32)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui spanac

        tot asa au calculat si ca vor castiga alegerile 'lejer' cu peste 60%.
        • -3 (3 voturi)    
          Da cati sunteti dom'le (Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:34)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          De ce nu iesiti in strada sa va aratati sustinerea fata de tatucu' mult iubit?
          • +2 (4 voturi)    
            suntem multi (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:32)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui justin

            care nu-l sustinem pe "tatucu' mult iubit", dar nu sustinem nici instabilitatea poltiica, cu atat mai putin nu vrem sa-l vedem pe cel mai mare chiulangiu din parlament ca ajunge presedinte.
            asa ca nu iesim in strada sa strigam 'jos' sau 'sus'. vom iesi atunci cand vom avea pentru ce sa strigam, ceva constructiv, ceva util pentru viitorul Romaniei.
            • -2 (2 voturi)    
              Iti dai seama (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:02)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Asta e motivul pentru care bagi texte "inaltatoare": Ca tu nu sustii instabilitatea politica.
              Parca vorbesc cu boc cand vb cu tine.

              Verifica si tu impactul pe bursa al protestelor din aceste zile. Instabilitatea politica exista de vreo 2 ani incoace...
    • +53 (57 voturi)    
      fura la numaratoare (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:07)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Delu

      si el ca Roberta! Macar ea a avut o cauza mai buna decat pampalaul asta! Dar nu va faceti griji ca stiu europenii cu cine au de-a face! Bai inconstientilor! Unde vreti s-ajungem!?
      • +19 (21 voturi)    
        Opozitia ca o capusa, saliveaza pe tusa. ... (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:06)

        maryus999 [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        cum bine zice un vers ... Mark One feat. Cheloo
        ...

        Puterea fura tot cu scaunu pus in usa
        Opozitia ca o capusa, saliveaza pe tusa.

        cand aud melodia asta mereu imi vine in minte ponta si crin ... cum le ploua in gura ... mai ales acum ... simt ei ca sunt aproape de putere ... aproapeeeee ...

        din pacate si puterea si opozita sunt din acelasi aluat ... nu vom avea niciodata politicieni iubitori de tzara ... care sa apere interesele tari ...
    • +41 (45 voturi)    
      asta numara mai prost ca roberta... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:13)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Delu

      mai critica putera ca nu stie sa numere...ratatul...
    • +15 (21 voturi)    
      O fi ruda cu Anastase... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:13)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Delu

      ...mai stii?
    • +45 (49 voturi)    
      ... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:14)

      CALIN [anonim] i-a raspuns lui Delu

      hlapcaitorul de rahat numarul unu din Uniunea Solutii Lipsa, Pontalaul, s-a apucat sa improaste ca dobitocul incolo si incoace rahatul pe care i l-a indesat in cap cuplul Ilici - Nastase. Imbecilul a uitat, pesemne, ca tot europenii au laudat initiativele actualului guvern... Uite asa mai pun Pontalaul si Cr(et)in Antenescu o lopata de pamant peste viitorul lor. Deh, prostul daca nu-i fudul, parca nu e prost destul.
    • +36 (38 voturi)    
      gogosi! (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:15)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Delu

      Vinde gogosi la gradinari! O sa vada el reactie de "fraieri"

      Deci domnilor PSd si PNL si PC mani-pulati pe fata o lume intreaga. Sa va dea Dumnezeu ce vreti voi inamicilor vostri!
    • +41 (43 voturi)    
      TVR Info (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:15)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui Delu

      a transmis in direct tot balamucul din Bucuresti,d-le Ponta!
      Asta minte din toate pozitiile.
      • -10 (10 voturi)    
        Gresit (Luni, 16 ianuarie 2012, 22:37)

        Liviu [anonim] i-a raspuns lui Jar

        TVR info nu este publica decat pe cablu. Cei care nu au cablu, mai ales cei de la sate, nu au posibilitatea de a vedea lumea inconjuratoare, dacat numai in stirile pe scurt adica numai ce doresc cei de la TVR sa spuna. E bine sa fii echidistant, altfel devii 'oranjada'.
        • 0 (0 voturi)    
          dezinformezi prin omisiune (Marţi, 17 ianuarie 2012, 13:42)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

          aceleasi stiri de pe tvr info au fost transmise si de tvr1 si tvr2, astfel incat si cei de la sate au vazut lumea inconjuratoare.
    • +30 (30 voturi)    
      Ponta, oamenii te urasc mai mult ca pe Basescu (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:26)

      darius [anonim] i-a raspuns lui Delu

      Revolutia din zilele acestea nu este pentru tine Ponta si nici pt Crin Antonescu ci avem de-a face cu o revolta socialista impotriva mafiei care stapineste tara din 22 Dec. 1989 incoace. Ramii in strainatate smecherule ca altfel va fi vai de pielea ta. multimea nu te iarta cum nu il va ierta nici pe Basescu.
      • 0 (0 voturi)    
        banuiesc ca (Marţi, 17 ianuarie 2012, 13:51)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui darius

        ai vrut sa zici revolta sociala si nu socialista.
    • +8 (8 voturi)    
      Danke (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:40)

      Merci [anonim] i-a raspuns lui Delu

      Multumesc ...
    • +14 (14 voturi)    
      Observatie (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:10)

      obser rezervatie [anonim] i-a raspuns lui Delu

      E misto ca toate protestele astea se petrec seara dupa ce vine omu de la serviciu...
    • +9 (9 voturi)    
      zeci de mii (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:44)

      dacicul [anonim] i-a raspuns lui Delu

      cum nu sunt zeci de mii? pai calculeaza cati sunt pe realitatea +A3+Rtv* 4 zile de proteste, dau cateva zeci de mii :)
    • +3 (3 voturi)    
      N-ai înţeles ! (Luni, 16 ianuarie 2012, 23:35)

      Balthazar [anonim] i-a raspuns lui Delu

      Ponta s-a dus şi a spus ceea ce i-a promis Cretin Antonescu că va face, adică va scoate zeci de mii de oameni în stradă ! Că a reuşit doar 8700....asta este!
    • +1 (1 vot)    
      manipulare KGB-ista comunista (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:00)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Delu

      manipulare KGB-ista comunista
      Cred ca d-l Imatur dar lat in c...r se uita prin ocheanul de co-p..lot
      PSD partid de profitori
      Ei au inventat si ilegalistii de tip nou : Eroi ai Lovilutiei !
  • +39 (41 voturi)    
    comparatia cu ungaria (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:53)

    andu [anonim]

    comparatia cu ungaria mi se pare mai mult decit fortata! dar de, de la unul ca Poanta la ce sa ma astept. Daca minte in halul asta ca sa castige puterea va dati seama ce fel va fi cind o va avea?
  • +54 (54 voturi)    
    care zeci de mii de oameni ma? (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:55)

    bogdan [anonim]

    Cica au fost 8700 in toata tara. In mare parte pensionari militari care vor banii inapoi, revolutionari care vor sa li se dea inapoi toate avantajele, si peste toti galeriile de la echipele de fotbal. De unde ti-a ieit tie ca protesteaza zeci de mii?
    • +9 (9 voturi)    
      Mi-e scarba! (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:23)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Pai cine a atatat oameni,i de foarte multa vreme cu iesirea in strada,ca de ce nu se face ca in Grecia.Acuma santem pe aproape iar Poanta face pe nestiutorul.Cum zicea si Antonesi :noi nu am organizat protestele dar santem de acord cu ei intru totul.Nu au mancat usturoi dar le miroase al dracului gura.Fac orice sa puna iarasi mana pe ciolan
  • +21 (25 voturi)    
    Matemetica (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:55)

    Gabi [anonim]

    Ce face asta, nici nu a ajuns la putere si numara ca Roberta?
    • +21 (21 voturi)    
      Gluma e buna (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:26)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Gabi

      Situatia totusi nu . Nu e cazul sa dam din nou cu tara de podea de dragul schimbarii ciobului cu oala sparta .
  • +41 (41 voturi)    
    Zeci de mii usl=isti (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:56)

    neaga1900 [utilizator]

    Iar milioane vor vota tat cu pdl
  • +42 (42 voturi)    
    paracioasa mica.... (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:57)

    dadan [utilizator]

    dezinformezi de zor si la Strasbourg , insa stau linistit ca antena 3 nu transmite in engleza si europenii nu prea se omoara dupa Voiculescu&co...plus de alta stau linishtit ca esti la fel de credibil ca si Vadim sau Becali pe dincolo....te-ai prezentat pe acolo cine esti ca sigur nu a prea auzit nimeni de tine...aia te stiu cred de pe vremuri cand ii carai servieta lui Nastase sau lui Geoana pe acolo....
    • +2 (2 voturi)    
      Nu-i asa (Marţi, 17 ianuarie 2012, 9:21)

      hatru [utilizator] i-a raspuns lui dadan

      Cu servieta erau altii mai competenti. Asta cara tzucalu'.
  • +31 (33 voturi)    
    Victoras (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:58)

    Ggcontra [anonim]

    Victoras, ai numarat si galeriile toturor echipelor din tara cand ai dat numarul asta? Sau poate Crin a adunat protestatarii cu numarul membrilor PNL ramasi in partid?
    Asta e difernta dintre oameni politici ordinari ( care cer sprijinul maselor de cate ori ii apuca neputinta) si oamenii de stat ( care isi urca Golgota personala, vezi Adrian Nastase); dar stai linistit, nimeni nu se asteapta sa intelegi tu asta...
  • +31 (33 voturi)    
    tradatori si lingai (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:58)

    obiectiv [anonim]

    ce faci "romane", te-ai dus sa parasti la "inalta poarta"?
  • +29 (31 voturi)    
    din 2-3 mii ,la zeci de mii ,gogoasa PSD ! (Luni, 16 ianuarie 2012, 18:59)

    Eneas [anonim]

    Trotineta und Tricicleta ,liderii -suzeta ai opozitiei au inceput sa sufle in baloane ,sa umfle situatia doar ,doar vor obtine plecarea lui Base ,ca asta ii doare cel mai mult ,restul PDListilor fiind nulitati fara valoare !sa speram ca jandarmii,platit sa fie barbati nu muieri, vor fi mai directi cu haimanalele stadioanelor in aceasta seara!
    in orice caz sa minti liderii europeni , cum face Ponta ,arata lipsa caracterului acestui lider-suzeta!
    • +4 (4 voturi)    
      In locul lui Base (Marţi, 17 ianuarie 2012, 1:18)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      In locul presedintelui mi-as da demisia, sau si mai bine l-as pune pe Ponta sau pe Crin premier, si va garantez ca in intr-un an astia sunt in stare sa puna tara pe butuci, si dupa, sa vezi surpriza, PDL nu va lua 12%, 15%, 30%, va lua 2/3 din voturile populatiei, eu cred ca acesta este scenariul cel mai credibil.....
      • +3 (3 voturi)    
        dupa ce tara va fi nenorocita de greierii astia ? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 6:16)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui daniel

        va trebui alti 3-5 ani de privatiuni!
        USL e cel mai mare pericol de distrugere economica a Romaniei,deoarece sunt oameni lipsiti de responsabilitate ,oameni pentru care numai propriul buzunar conteaza
  • +33 (33 voturi)    
    Victoras (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:00)

    Adrian [anonim]

    Victoras,mama... aici s-a ajuns SI din cauza parazitului vostru de partid, numit PSD ! Sunteti cu totii, fara exceptie, niste paraziti, niste lichele !

    In plus, bine ca pui tu paie pe foc la Strasbourg. Mi-e sila si de tine si de toate partidele politice din Romania.

    Sunt profund scarbit.
  • +23 (25 voturi)    
    Da, daaaa (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:01)

    branconierul [anonim]

    Mai taie din zecile alea de mii de oameni, da-le dreacu!! Da, daaa...
  • +32 (32 voturi)    
    cine plateste pt declaratiile mascariciului asta (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:01)

    schumi [anonim]

    care zeci de mii de oameni....ai 100 la iasi in seara asta si aia platiti ... rad liderii PE de el ... ar trebui invitat cnn si bbc sa vada zecile de mii de oameni.
  • +37 (39 voturi)    
    Slinosilor... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:02)

    zet [anonim]

    Hai sa va vad, unde ajungeti? Alegeri anticipate? Anticipate sa fie, o veti lua grav pe cocoasa.
    USL? Jamais!
  • +40 (40 voturi)    
    Pentru a ajunge la putere... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:02)

    Titulescu (dar nu ala mic) [anonim]

    ... astia ar fi in stare sa arunce Romania in aer.
    Sa va fie rusine, demagogilor!
  • +30 (30 voturi)    
    sefu'' (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:03)

    fl [anonim]

    le-ai spus si ca ai nevasta europarlamentar, tata socru parlamenta ani la rand ministru
  • +20 (20 voturi)    
    fulgi de nea (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:05)

    adina [anonim]

    azi am zarit cativa fulgi de nea..... ce frumos !!!!
    eu ma mir ca jandarmii ....cu acesti cativa fulgi de nea nu fac un pic de instructie.
    obserb ca fulgii de nea nu cad lin, ci sunt viscoliti de "vant". sa fie "vantu" ?
    • +14 (14 voturi)    
      Care fulgi? (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:35)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui adina

      Sunt nameti de-a dreptul dom'le, si sub nameti...zeci de mii de oameni! :)
    • +4 (4 voturi)    
      Vantul! (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:29)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui adina

      sufla mai linistit.se intrevad dosare penale amanate sau inchise definitiv.ufff sa ma vad scapat de ele ca tare grele sant.Odata scapat de ele tot am sa va cumpar statul ca nu at-i avut grija de el!!!
  • +30 (30 voturi)    
    Doar (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:06)

    Laur [anonim]

    10.000 de oameni din 18.000.000....ai dreptate e derapaj democratic.
  • +26 (26 voturi)    
    ce jegosi (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:06)

    marius [anonim]

    asa i a transmis Creen
  • +27 (29 voturi)    
    Ponta (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:07)

    DoinaD [anonim]

    Ponta este un mincinos!
  • +37 (37 voturi)    
    omul asta e nebun (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:07)

    pd [utilizator]

    In primul rand dupa parerea mea rufele se spala in familie dar asta e tine de anumita noblete a caracterului pe care Ponta n-o are. In al doilea rand interventia lui e presarata cu MINCIUNI de la nr de protestanti la faptul ca legea era pe cale de a fi adoptata, la faptul ca TVR nu transmite in direct si este politizat (ma intreb cum oare sunt antelenele, rtv?). Pur si simplu asta se cheama minciuna si cred ca se pedepseste penal.
    E trist daca asta e reprezentantul principal al opozitiei
  • +23 (25 voturi)    
    Acest aburitor iar bate cimpii, (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:08)

    greta [anonim]

    Asta e ciine surd la vintoare de abureli.
  • +32 (32 voturi)    
    !!! (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:08)

    CMD [utilizator]

    Tradator de TARA!
    De ce nu te plingi la rusi?
  • +33 (33 voturi)    
    Mascarici (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:08)

    Vasile [anonim]

    va dati seama ce rid aia de Tonta la parlamentul european? mai mult decit ridem noi de el de acasa.
  • +22 (24 voturi)    
    12000 (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:09)

    stefan [anonim]

    4000x3 zile = 12000 numarati in toata tara, fara a adauga ziua in care a iesit Targu Mures unde a inceput totul.

    Si sigur au fost mai multi.
    • +14 (14 voturi)    
      Stefanel mama (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:07)

      Richard the Lionheart [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      esti ruda cu Pristanda?
      Deci daca tu ai manifestat 5 zile la rand cum faci bilantul, spui la final ca au manifestat 5 protestatari? Esti tare la matematica
  • +37 (37 voturi)    
    Ponta e iresponsabil (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:10)

    Vasile [anonim]

    Dupa violentele din ultimele zile sa declari ceea ce a declarat Ponta la Strasbourg, pe motivele pe care le-a declarat da dovada de iresponsabilitate. Un om care se pregateste sa preia o functie importanta in stat, face in primul rand apel la calmarea spiritelor si nu la invrajbirea populatiei. In al doilea rand, isi pregateste alegerile si le castiga, pe urma guverneaza inteligent. Din pacate Ponta pare sa fie entuziasmat de modul asta de a pune problema, violente in strada, vandalizari. Pacat ca asta e Opozitia. Chiar e greu de votat cu cineva de pe scena politica.
  • +30 (30 voturi)    
    incalcarea flagranta a democratiei ... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:10)

    @dummy [utilizator]

    ar fi incarcerarea pentru 30 zile si suspendarea unor drepturi civile a cetateanului ponta pe motiv de ofensa adusa autoritatii, instigare la revolta, calomnie, subminarea puterii de stat ... completati voi tabelul
  • +30 (30 voturi)    
    mmm nu iti da nenea rau bombonica (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:10)

    zippo [anonim]

    eu zic sa trimitem si noi la Strasbourg interviul lui ponta dat pe hotnews acum citeva zile prin care explica ca mare lucru de schimbat nu se poate in contextul actual, daca ar veni el la putere. de regula dublul discurs e sanctionat in 'afara'.
  • +32 (32 voturi)    
    a innebunit de tot victoras (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:10)

    alex [anonim]

    sa-i dea cineva calmantele! cred ca adrenalina de la raliul monte-carlo ii dauneaza. recomand ceai de galbenele! seara, dupa cina.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:32)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui alex

      e bun ceaiul de galbenele ca accentueaza minciuna.Propun rudotel!
  • +32 (32 voturi)    
    rusine! (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:11)

    mihai [anonim]

    PNL si PSD se zbat de zor sa scoata oameni prin pietele centrale din toate orasele, din pacate mai sunt si pensionari amarati, tineri in cautare de adrenalina, care nu-si dau seama ca sunt folositi in acest moment si li se alatura. daca asa isi doresc Ponta si Antonescu sa ajunga la putere, instigand populatia sa iasa in strada, ne-am dat naibii. Comunistii revin la putere, dupa ce au furat treisferturi de tara prin privatizari MEBO... Culmea, cu ajutorul liberalilor! Ce vremuri traim...
  • -6 (12 voturi)    
    SL-isti (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:11)

    hei rup [anonim]

    hai, mai poticniti-va odata ca acu acu il dam jos pe base...
  • +28 (28 voturi)    
    piei drace (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:12)

    pogy [anonim]

    daca-l prind pe asta la Timisoara-i rup picioarele!!!!! Numa' sa vina pe aici.
    Stie cineva care este numarul de telefon de la Realitatea TV... Cum draq poti sa intri in direct la rahatu' ala de televiziune?! Merci!
    • +20 (20 voturi)    
      Nu te mai chinui! (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:16)

      Gimmy [anonim] i-a raspuns lui pogy

      Ca nu poti!
      Selecteaza toate apelurile, nu intra decat cei care behaie cum vor ei!
      La fel e si pe site-ul lor, la fel face si deontologul de Rogozanu, nu cumva sa perturbe corul de urlatori la Basescu adunati acolo!
      • +11 (11 voturi)    
        varza (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:45)

        javra ordinara [anonim] i-a raspuns lui Gimmy

        Cred ca nici platita nu pot sa ma uit (incerc din cand in cand) la nerealitati si antene .Moderatorii sunt la fel de "penali" ca cei de la otv....Cand zic penali , zic in contra logicii elementare si a minimului bun simt (ca sa ma exprim elegant).E un sentiment incarcat de tragism chiar daca apar si hohote sanatoase de ras la fel ca la citirea acelor pasaje jalnice de la ultimul bac.

        Am vazut mai devreme pe seful unor studenti la b1.Se exprima jalnic si lua la rost un sef de la jandarmi care duminica i-a protejat pentru ca au ajuns acolo in acelasi timp cu turbulentii .
  • +26 (26 voturi)    
    Zeci de mii de oameni?! (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:14)

    Florin [anonim]

    Domnule Ponta, stiti bancul care circula inainte de '89 , cu raportarea terminarii aratului pe suprafa de 2 mii de metri partrati a unei comune? Pana a ajuns raportul la CC al PCR s-au facut 2 milioane de mp, iar tovarasu' a dat indicatii celor de la comuna sa opreasca aratul, ca au depasit granitele tarii! Asa si dumneavoastra cu "zecile de mii" de protestatari. Sunteti un personaj de banc, stimate domn! PS "seria de actiuni" initiata de Putere, actiuni pe care le acuzati, au facut posibil, din fericire, sa nu fim azi in situatia grava economica in care se alfa Grecia (cea mai mare datorie) si Spania (cel mai mare somaj), care au fost conduse de socialistii vostri iubiti!
  • +25 (25 voturi)    
    mincinosi (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:14)

    ioan huza [anonim]

    de cand sant pe scena politica numai minciuni spun acesti COMUNISTI NENOROCITI, nu au nici o solutie alternativa ,Se vede ca a crescut la tata lui ILIESCU si NASTASE
  • +20 (20 voturi)    
    interesele cui? (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:17)

    Miha58 [anonim]

    Interesele cui le reprewzinta D-lP onta facand asemenea afirmatii? In nici un caz ale poporului roman. Cred ca ar trebui judecat pentru "tradare de patrie". Ca sa nu mai vorbim de comportamentul de pici de gradinita care se duce sa se planga la "doamna" pentru ce i-a facut cutarica...Halal oameni de stat!
  • +15 (15 voturi)    
    care zeci de mii de oameni??? (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:17)

    rol [anonim]

    cretinu ala de Ponta!!!. Toti incearca sa se foloseasca de oamenii care au iesit pe buna dreptate in piata Universitatii, pentru intereselor lor.
  • +17 (17 voturi)    
    opinie (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:20)

    observator [anonim]

    mi e si sila sa comentez fata de ce se intimpla...totusi sa fie oare o coincidenta ca pe masura ce justitia incepe sa judece marea coruptie ,in special politica, finantarea partidelor ,legaturi mafiote intre clasa politica si diversi miliardari de carton ,destructurarea unor retele mafiote ,anularea unor ajutoare primite pe nedrept de catre unii din conationalii nostri , au inceput brusc si manifestarile stradale violente ?Ziceam si eu.....
    • +2 (2 voturi)    
      bravo! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 1:02)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui observator

      foarte buna remarca.
  • +19 (19 voturi)    
    vai de noi (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:28)

    Dan [anonim]

    Domnul Ponta ori ne crede pe toti romanii tampiti, ori ii crede pe cei din PE tampiti, ori dansul este......... rau intetionat.....continuarea era alta.
    Sa vedem, zeci de mii inseamna 9000 in 41 de orase (conform jandarmeriei si presei), adica o medie de apr 300 manifestanti pe oras.
    Vorbeste de dictatura......in conditiile in care poate spune ce vrea si ce nu vrea unde si cand vrea el. Fereasca-ne Cel de Sus sa REAJUNGA astia la putere, apoi sa te tii dictatura!! Oricum politicienii, toti, sunt de vine pentru situatia actuala a tarii. Cand ii aud pe cei din USL de derapaje democratice, coruptie, criza....mi se face rau. Ipocrizia este atat de mare incat doar lecturarea unor citate de-ale lor iti face scarba.
    Mi-e scarba de TOATA clasa politica romaneasca, insa domnul Ponta si domnul Antonescu imi provoaca mai mult decat scarba....imi provoaca scarba, dispret si durere in acelasi timp. Durere ca dupa o jumatate de secol de comunism si 20 de ani de democratie salbatica romaniii inca mai prizeaza indivizi atat de abjecti.
    Totusi....ce e de facut?!
    • +12 (12 voturi)    
      Intrebare dificila... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:44)

      unu' de departe [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Draga Domnule,

      Cred ca nu mai ramane decat o singura solutie : emigrarea. Nu uitati ca - desi a facut tot posibilul pentru a obtine un minim de decenta din partea clasei politice, prin intermediul umorului pt ca alt mijloc de "presiune" nu avea - pana si Caragiale a emigrat, scarbit de politicienii vremii. Care nu erau mai "breji" decat cei de azi. Daca i-ati lasa singurei in Romania pe Ponta, Antonescu, Iliescu, (va las sa completati lista dupa placul dvs), ce vor face ? De unde vor mai "scoate" miile de Euro pentru raliul Monte Carlo sau - ma rog - alte mici "distractii" ? Cand Romania va avea doar 5 milioane de locuitori, veti vedea cum politicienii nu vor mai putea face "ce vrea muschii lor". Dar pariez o sticla de champagne (frantuzeasca, desigur) ca numarul parlamentarilor va ramane exact cel de azi.....
      Cu stima,

      M.D.
  • -7 (9 voturi)    
    un PONT mic (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:31)

    Ari3s [anonim]

    Impotriva Puterii (actuala-trecuta) nu ai cum sa demonstrezi.
    Cred ca a vrut sa spuna...oamenii demonstreaza impotriva celor ajunsi la putere. Cei ca Ponta, Antonescu, Iliescu, Militaru, Atanasiu, Nastase, Basescu, Boc, Geoana, Hrebenciuc, Voicu, Micula, Cocos, Videanu, Berceanu, Udrea, si cati or mai fi.
    Si inca ceva....nu stiu de ce am senzatia ca nu vor doar sa demonstreze. Cred ca vor sa va sfasie de-a binelea! Au ei un motiv, ceva.
  • +16 (16 voturi)    
    hai ne lasi (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:31)

    traiang [utilizator]

    Cand deschid gura cei doi nu stiu cum de reusesc nici chiar daca si-ar dori ,sa dea cu oistea in gard Cred ca e cazul sa mai taca din gura cel care nu e in stare nici sa conduca o masina ,e pe post de copilot dar mai ales o tara A facut si presedintele si PDL greseli pentru care iaca sunt taxati pe drept dar te apuca disperarea cand te gandesti ca poti sa fii condusi de ei si cauti o alternativa
  • +15 (15 voturi)    
    Revolta „gușterilor“ - Dan Badea - "Curentul" (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:32)

    Als Ob [utilizator]

    Revolta „gușterilor“, declanșată după demisia lui Raed Arafat din ministerul sănătății, a fost pregătită, organizată și susținută de alianța anti-românească USL. Este singura concluzie rezonabilă ce poate fi trasă după evenimentele petrecute în ultimele zile în București și în mai multe orașe din țară.
    Pentru a-și mobiliza masele de manevră formate în general din persoane lipsite de discernământ, derbedei, pensionari senilizați sau dezinformați, aurolaci, gură-cască și alți gușteri ușor de manipulat, liderii USL s-au folosit de mașinăria de propagandă verificată de nenumărate ori în ultimii ani, adică de antenele lui Voiculescu și Schwartzenberg-Ghiță, precum și de rețeaua de socializare Facebook, canale a căror utilitate în astfel de operațiuni a fost deja dovedită. Antena3, Realitatea TV și apelurile/petițiile de pe Facebook au fost primele arme folosite de USL împotriva democrației, înainte de utilizarea pietrelor de dat în cap, aduse la sacoșă de golanii incitați de tonomatele lui Ponta și Antonescu. Motivul recurgerii la această soluție extremă – adică rezolvarea prin mișcări de stradă a marilor probleme politice cu care se confruntă USL- este cât se poate de simplu. Deși s-a intrat în anul electoral, liderii uniunii n-au reușit să-și impună în instituțiile democratice avute la dispoziție, adică Parlament și Curtea Constituțională, temele de pe agenda politică proprie și nici să le respingă pe cele impuse de coaliția aflată la guvernare. Ei n-au reușit să găsească astfel nici măcar motivele legale pentru suspendarea președintelui Traian Băsescu, tema politică fundamentală de pe agenda USL, darămite să respingă temele lansate de adversarii politici, precum comasarea alegerilor, reorganizarea teritorială și modificarea Constituției.
    .......
    http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012011667483/Actualitate/Intifada-lui-Arafat-coordonata-de-Ponta-Antonescu-si-Voiculescu.html
    • +7 (7 voturi)    
      Bine zici!!!!! (Luni, 16 ianuarie 2012, 22:44)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Als Ob

      Ai perfecta dreptate. Dar ma intreb si te intreb si pe tine: Bucurestiul are peste 2 milioane de locuitori. Ceeace inseamba ca cei ce stau in casa nu sunt protestatari, ca muncesc , nu cersesc. Cei ce sunt in strada sunt huliganii care umplu stadioanele, trintorii care au fost obisnuiti de regimul comunist sa se faca ca muncesc .Sau poate astia spera sa ciupeasca si ei o pensie de revolutionari? Cum ar fi daca si oamenii cinstiti vor iesi in strada sa-i anihileze pe acesti huligani?
  • +16 (16 voturi)    
    vechi obicei Caragialesc (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:33)

    unu' de departe [anonim]

    Pai, cum sa nu, dom' Ponta, daca din cei 8700 de manifestanti faceti j'demii, asta demonstreaza (daca mai era necesar) cat de multa dreptate avea Caragiale. Va amintiti d-le Ponta : "doua la primarie, doua la scoala de fete, etc...". De fapt nu cred ca va amintiti, intrucat numai o persoana ca dvs se poate ridiculiza atat de mult. Si, credeti-ma ca nu glumesc, PE va fi impresionat pana la lacrimi de spusele dvs. Lacrimi de ras, voiam sa scriu.
    Bravos Natiune ! La mai mare !
    Cu stima, celor ce ma vor citi,

    M.D.
  • +17 (17 voturi)    
    Nu e bine ! (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:33)

    Luci [anonim]

    Tot ce s a facut bine in ultimii 10 ani se strica in cateva zile . Basescu si PDL ul au facut mai mult bine decat toti cei din urma lor . Stiu si ei sunt hoti , totul se putea si mai bine de atat , dar nu vreau sa imi imaginez ce greu ne va fi daca PSD ul va reveni la putere .
    PSD ul va fura la fel de mult ca si PDL ul dar vor face si mai putine lucruri bune decat cei actuali . PDL ul nu e cea mai buna varianta dar cu siguranta mai buna decat USL . Mi e mila de oamenii din strada cat de manipulati politic sunt . EU as iesi in strada dar nu pentru USL sau pentru a striga jos basescu. as striga : jos coruptia jos sistemul corupt . As striga impotriva prostiei de la televizor
    • +11 (11 voturi)    
      subscriu... (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:59)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Luci

      Ai perfecta dreptate! Toti politicienii isi urmaresc doar propriul interes. Basescu si PDL-ul au ajuns la putere pentru romanii s-au saturat de neputinta si de hotia celor din PSD. Mi-e indiferent cine ma fura, pentru ca stiu ca toti sunt hoti. Dar daca am de ales intre PDL si USD, nu voi vota NICIODATA alianta dintre PSD si PNL. Pana nu vom pune capat coruptiei generalizate nu vom ajunge in randul tarilor civilizate.
  • +17 (17 voturi)    
    Printul Corpului de Control al lui Nastase (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:34)

    dacian.tolea [utilizator]

    Cat de mincinos poate fi acest pretins lider al opozitiei, acest copilot iresponsabil al stangii!!! Zeci de mii??? TVR nu prezinta nimic? In Constitutia noastra presedintele nu este parte a executivului, nu are atributii pe linie executiva? A modificat legislatia electorala cu 6 luni inainte de alegeri? Nu sunt conditii exceptionale pentru amanarea alegerilor? E, iata, sunt acum!!!
    Derapaje ca in Ungaria? Parlament ilegitim?
    Auzi cine vorbeste, pupilul regimului Nastase, creatura facuta in procuratura acelui regim, printul corpului de control al lui Nastase, omuletul care are acum in spate televiziuni si medii obiective, adevarate bunuri ale poporului, parlamentari si alesi locali legitimi, mentori spirituali si politici de anvergura istorica, un partid care nu stie ce inseamna sa lucrezi prin ordonante de urgenta si prin asumarea raspunderii, nu, nici vorba, ca altii au inventat chestiile astea!, un partid care nu a facut inginerii electorale si nu si-a bagat piciorul in niciun referendum, nu, nici poveste, la asta numai Basescu se pricepe!, o garda de fier a libertatii presei si televiziunii publice, care in mandatul Nastase a lasat Alianta PNL-PD sa zburde intr-o libertate de-a dreptul salbatica pe la TVR si pe la Radio Romania! Asta vrea sa conduca Romania?! Fereasca Dumnezeu!!!
  • +15 (15 voturi)    
    Ponta si tiganii fac de ras Romania. (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:39)

    mircea [anonim]

    Ponta face de ras Romania in strainatate.La fel procedeaza si minoritatea numita de idolul PSD-romi,in realitate tigani cu comportamentul respectiv,unanim recunoscut de hoti,mincinosi,lenesi si nespalati.Nu se observa vreo diferenta de comportament la Ponta.
  • +11 (11 voturi)    
    analfabetului (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:40)

    zoe [anonim]

    nici sa numeri nu stii procuror kominternist ce esti iti lasa papasa sceptrul azi maine si mata numeri mai ceva ca sefa deputatilor! Ai vrut sa zici cred : "zeci de mii intr-un an " de pilda.
  • +14 (14 voturi)    
    incredibil! (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:40)

    dude [anonim]

    asta ne baga in faliment! pai va dati seama ca daca il cred pietele am mierlito! eu sper sa nu il ia nimeni in serios! sa mergi in strainatate si sa spui minciuni si sa icerci sa pictezi tara intrun tablou alaturi de ungaria! si sa prezinti romania ca si o tara destabilizata si nedemocratica este strigator la cer...si mai ales foarte iresponsabil!!! cum naiba sa votezi asa copii inconstienti care ne baga in faliment cu mana lor! incredibil! nici iliescu,nastase sau basescu nu au facut asemenea tampenii! daca au frustrari si jocuri politicenesti sa le rezolve in tara dar in afara trebuie sa facem front comun!!! incredibil...mie nu imi vine sa cred ca a spus asa ceva..incerc sa gasesc confirmare altundeva..chiar asa de iresponsabil nu il credeam.
  • +16 (16 voturi)    
    Europa in alerta (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:44)

    Trojan.H [utilizator]

    Ponta: Domnilor, va informez ca in Romania asa si pe dincolo, cutare, nu stiu ce...
    Europenii il urmaresc cu interes, ascultind cu atentie informatiile prezentate de presedintele Opozitiei: aha... mda... nu mai spuneti... chiar asa?
    Ponta pleaca cu un zimbet larg.
    Europenii:
    - Cine dreak mai e si asta?
    - Habar n-am. Unu' de prin Polonia mi se pare.
  • +16 (16 voturi)    
    Tonta (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:48)

    mari [anonim]

    Asta nu se mai satura sa se faca de ras in toata Europa, de parca lideii aia nu ar avea sursele lor de informare si nu stiu realitatea. Prost mai este.
  • +14 (14 voturi)    
    totusi (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:51)

    math [anonim]

    Se pare ca useleii sunt toti in piata la revolutie. Cam unanimitate pe aici.

    Situatia e totusi ingrijoratoare, cu minciunile gogonate de mai sus repetate la nesfarsit pe N posturi de "stiri" baietii astia fac audienta. Daca ati vazut astazi un pensionar protesta: "ce cauta Turturica la TVR pe banii nostri, de ce nu vine si Gadea la TVR??" Antena 3 e lider de audienta in ultimele zile.

    Poate ca sunt 1 milion sau mai multi care cred toate aberatiile de mai sus. Daca vin toti in Piata facem alegeri anticipate ?

    Sunt tare curios ce e in mintea lui Arafat acum.....
  • +14 (16 voturi)    
    Vaiiiiiiiiiiii (Luni, 16 ianuarie 2012, 19:53)

    poanta [anonim]

    Eu cred ca Poanta e spionul lui Base in Psd ca prea se face singur de kk. Oare asa sunt toti procurorii din ro? Ca cica poanta era unul bun! :)))))))
  • +11 (11 voturi)    
    si daca sunt zeci de mii... (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:02)

    purplesky [utilizator]

    reprezinta undeva intre 0.2-0.4% din populatia tarii. de ce trebuie sa fie subiect national de 4 zile incoace?!
  • +12 (12 voturi)    
    parere declaratie Ponta (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:02)

    roman [anonim]

    Acesta este serviciu pe care il face Ponta poporului roman. Prin aceste declaratii nu face decat sa goneasca investitorii, sa creeaze o imagine nefavorabila Romaniei in Europa. Lumea iese sa protesteze pt. ca nu exista o opozitie puternica parlamentara, PSD si PNL aparandu-si doar interesele proprii de grup. Singura opozirie adevarata este vocea populara.
    Nu agreez nici un partid, PSD, PNL,DPL, UDMR, RM, PP DD, etc. sunt toti o la fel. Toti ati furat cat ati putut. Nu ati fost in stare sa face-ti o autostrada in 22 de ani.
  • +11 (11 voturi)    
    Trahanache &CO. (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:05)

    paul155 [utilizator]

    Zeci de mii! Pai doua la primarie,3 la scoalade fete,2 la biserica,2 la primarie.....si uite ca avem milioane .
    Curat murdar!
  • +10 (10 voturi)    
    abramburica (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:07)

    zoe [anonim]

    Eu cred ca ii mai lasa 2 zile (ca in Anglia) si apoi ii sorteaza sau soteaza .Sper.Cel mai mare pericol e ca sectantii astia sa nu raneasca vre-un aiuristic din Piata sau sa nu se amestece cu aiuristicii si sa faca dificila interventia .

    Eu cred ca jandarmii actioneaza destept .Nu stiu daca e meritul lui Igas .Si mai cred ca de partea cealalta ultrasii au o strategie (sau au experienta sau au un sef militar) si duminica s-au testat reciproc .
  • +11 (11 voturi)    
    de la raliu asa se vede (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:17)

    gege [anonim]

    de la raliul de la Monte Carlo se vad zecii de mii de oamenii, sute de mii, milioane!!!!
  • +12 (12 voturi)    
    mincinosule (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:25)

    poanta [anonim]

    Mincinosule, macar taci din gura, acum esti in postura lui vc tudor in 1992 cand a chemat minerii in parlament...daca astia maresc riscul de tzara pentru romania, eu te consider personal raspunzator ca mi-a crescut dobanda la casa...si pe antonescu la fel (pacat de omu' care era antonescu mai demult...a derapat muult..deh daca nu foloseste cauciucuri de iarna...merita amendat).
  • +14 (14 voturi)    
    tradatorul (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:26)

    mineru' [anonim]

    Si uite cum echilibrul economic fragil, obtinut cu sacrificiul atator oameni, este amenintat de aceasta jalnica manioreta, aflata in slujba rusilor. Astia vor sa umileasca poporul pentru ca au preferat 'marinarul' 'prostanacului', sa ne rupa de lumea civilizata si sa ne arunce inapoi in lagarul sovietic. Mesajul transmis este de decredibilizare a tarii, nu a lui basescu.
  • +9 (9 voturi)    
    ??? (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:29)

    lud [utilizator]

    In tot acest bahaus am o intrebare:nenea Ilici a iesit din spital ca prea e dubios cum a intrat el cum a inceput nebunia!!!!Si o intrebare pt usl-asi:dream teamul crin&ponta o sa va dea cei 25% luati din salarii si o sa scada tva-ul???Asta asa daca va intalniti cu ei si nu stiti ce sa-i intrebati!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    politichie (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:31)

    iovu [anonim]

    De fiecare data cand in ultimii 20 de ani lumea a iesit in strada, manipulata de cele mai multe ori de o parte a spectrului politic, s-a cerut penalizarea unui grup de interese aflat la putere (partid sau coalitie).
    Niciodata nu am avut intelepciunea si unitatea de a incerca penalizarea intregii clase politice spre exemplu atunci cand si-au votat propriile drepturi fara sovaire in parlament desi tuturor celor amarati le-au taiat acele drepturi , atunci cand nu au continuat reforma pentru reducerea numarului de parlamentari, atunci cand si-au aparat colegii talhari nefiind de acord cu ridicarea imunitatii acestora pentru judecarea lor.
    Noi suntem la fel de naivi , schimband in continuare ciocoii vechi cu cei noi, care isi vad de treaba nestingheriti, pe rand, pe spinarea noastra si in desconsiderarea noastra.
    Suntem doar o masa de manevra fara identitate, fara creier , folosita si de unii si de ceilalti.
    Era candva un slogan ce ar trebui reformulat : Oropsiti din toate categoriile uniti-va !!!
  • +12 (12 voturi)    
    nemernicu' (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:31)

    jannete pentru fette [anonim]

    ...cifrele oficiale spun ca ieri-15.01.2012 in TOATA tara au fost 8500 de participanti-nu exista pedepse pentru minciuna internationala?acest om,nu poate fi -democratic si legal oprit din minciuna si delatiune?cum mama pushtii mai vrea sa voteze cineva cu el ,el care merge la inalta poarta ca fanariotii de pe vremuri,sa pupa ceva la pantoful rigii si cersind ungerea ca "domn"(al mincinoshilor)?asa isi respecta el poporul pe care are pretentia sa-l conduca-mintind pentru si despre el?ce putem face?cu cine sa votam inlocuirea celor de acum de la putere,daca oferta e doar ponta si crin?
  • +11 (11 voturi)    
    of! (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:39)

    putin [anonim]

    a dat fuguta la imparatie !
    • +7 (7 voturi)    
      Teama (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:33)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui putin

      Mi-e teama ca imparatia lui e la 180 de grade.
  • +12 (12 voturi)    
    din pacate (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:39)

    nico [anonim]

    din pacate sunt f. multi ca Ponta in RO: tipa, nu fac nimic, nu stiu nimic, nu citesc nimic, dar vor. Mai devin si violenti. Daca Base este dictator + alte multe asemenea tembelisme, inseamna ca eu sunt de pe alta planeta. Ne va costa pe noi toti acest Ponta. Cum: la imprumuturile care RO oricum tb sa le faca pt pensii si sanatate. Baietii cu bani de abia asteapta. Nici in Grecia nu s-a intamplat asa ceva intre putere si opozitie. Totul s-a desfasurat in spatele culiselor ca sa nu creeze motive suplimentare pt creditori. Dar in RO se vrea cu Ponta sa se traiasca ca in Portugalia sa zicem, dar cu sistem de Kazahstan.
  • +11 (11 voturi)    
    l (Luni, 16 ianuarie 2012, 20:43)

    sedht [anonim]

    Ponta este un instigator abject, care se joaca cu siguranta nationala!
    • +6 (6 voturi)    
      ce altceva sa te astepti (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:13)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui sedht

      ce altceva sa te astepti de la unul care are pe che ghevara la el in birou, un criminal cu aere de liberator.
  • +6 (6 voturi)    
    Vremea fanariotilor (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:00)

    gigel [anonim]

    Domnu' Ponta, vezi ca si tu faci parte din acel "derapaj democratic", doar esti printre politicienii tarii! Si continua lectura la istorie: vremea fanariotilor a trecut, degeaba te duci sa torni prin straini, nu apreciaza nimeni acest tip de turnatorie-linguseala, cu atat mai putin sa obtii sprijin sa te cocoate in varf.
  • +6 (6 voturi)    
    calatoria in Franta (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:39)

    robert [anonim]

    Impresionant! Ce va face saracul Ponta de pe 17 cand incepe Raliul Monte Carlo? Va reprezenta Romania, zecile de mii de manifestanti! De asta s-a dus in Franta. Cine este Ponta?
  • +5 (5 voturi)    
    Sal (Luni, 16 ianuarie 2012, 21:57)

    TRUJohn [anonim]

    Domnule Ponta, si daca erau zeci de mii, haideti sa fimi seriosi asta nu este nici 1% din populatia Rominiei, imi este scarba ca vreiti sa iestii in evidenta, PSD nu avea nici o solutie la nimic, voi ati fost partidul care de la revolutie ati distrus toata economia, cu directive de la ue bine inteles, ca na cum puta Romania sa aiba o economie mai buna decit Germania, si datorile catre FMI platite. Acuma vreti sa intrati iara pe fir, sunteti niste scarbe, iar da Basescu poate nu este cel mai bun, dar din cite vad eu el este singuru care intradevar a incercat sa faca ceva pentru tara asta, si pentru Romini care traiesc in ea. Acum citi va ani spuneati ca, cui nui convine sa se duca in strainatate, acuma criticati si sunteti indignat de ce? Sistemul medical din Romania trebe neaparat privatizat pentru ca Guvernul nu are sursa financiara ca sa il intretina, ar fi fost o mina cereasca, pacat ca cei care au iesti la proteste au avut prea mult timp la dispozitie sa arunce pietre si sa se bata cu Jandarmi si nu au stat sa analizeze toata problema.
  • +3 (3 voturi)    
    Derapaj (Luni, 16 ianuarie 2012, 22:02)

    Ponta [anonim]

    Vorbeste Ponta, mare copilot, lui Frankozi regele sexului despre derapaje.
    Este o onoare si un privilegiu sa afle Frankozi ce rau am ajuns si unde nu ne-ar vinde si noua un pont despre niste armament ieftin. Tot umili asa, daca vrea Franta, sa ia toata Dacia sa faca reno din ea ca noua nu ne trebuie. Si nu trebuie sa ne dea ceva pe ea ca noi nu meritam.
  • +3 (3 voturi)    
    Sindicatele instiga la violenta (Luni, 16 ianuarie 2012, 22:05)

    Popac [anonim]

    Astazi sefii de sindicat din regiile de stat au cerut departamentelor financiare sa intarzie plata salariilor ca sa-i faca pe oameni sa iasa in strada.
  • +3 (3 voturi)    
    3 variante de raspuns la intrebarea:Ce e V. Ponta? (Luni, 16 ianuarie 2012, 23:07)

    alex [anonim]

    Cele trei variante sunt:
    1. este prost si nu stie sa numere
    2. este mincinos...deliberat a crescut numarul oamenilor care protesteaza...
    3. este si una si alta...adica este un tipul politicianului roman...nu au o strategie, nu au un program propriu (sau al partidului) pe care sa il respecte si care sa reprezinte baza mesajului catre cetateni, alegatori...in loc de asta, ei se leaga de mici, mari probleme pe care le prezinta exagerat ca si cum se sfarseste lumea si numai ei au solutia...numai ei pot rezolva problemele noastre...trist pentru noi este ca toata clasa politica este la fel.
  • +3 (3 voturi)    
    asa zicea si Iliescu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 0:09)

    visio [anonim]

    in 1989; e naspa, e dictatura, etc; hai repetentule Ponta ca ne-am saturat de placa asta; recunaoste si tu hotia psd si mai vorbim; mai gaseste si tu din teroristii din decembrie 89 si mai vorbim; pana atunci, fugi repede la spital si aprinde-i o lumanare tovarasului iliescu...ca moare neimpartasit si pe intuneric, si nu mai gaseste drumul catre dumnezeu; macar de s-ar rataci, sa nu mai dam de el si pe lumea cealalta....
  • +3 (3 voturi)    
    Ponta e debil (Marţi, 17 ianuarie 2012, 0:49)

    Cata [anonim]

    Ponta a declarat "Guvernul, la indemnul public al presedintelui, a introdus in dezbaterea publica un proiect de lege care modifica radical cadrul normativ al sistemului de Sanatate, inainte sa existe orice fel de consultare cu actorii sociali implicati in procesele complexe din acest domeniu. "
    Ponta este ori idiot ori prost: suna cam asa "a initiat discutia despre fara sa discute inainte"
    Daca ajunge asta primministru o sa ne depaseasca congo
  • +2 (2 voturi)    
    este sigur... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 11:08)

    alt adrian [anonim]

    ca a dat aceste declaratii de la Strasbourg si nu de la un check-point al raliului Monte Carlo ?
  • -2 (2 voturi)    
    Lucrare de control (Marţi, 17 ianuarie 2012, 11:12)

    Pontatoru [anonim]

    Deci Base asta nu e prost deloc.... Ce si-a zis el: hai sa vedem citi ies in strada cu adevarat acu' la 1 an dupa strinsul curelei si la spartul targului....
    Deci ii da in cap lui Arafat, se zburleste nitel la TV si prostii pun botul si ies in strada cu pietricica in mina sa ia atitudine, cica sa protesteze. Ok.
    Pe linga astia mai dau o "mana de ajutor" diversi, diverse forte si ciulamaua politica e gata.
    Base numara nemultumitii (cam 2000, cu mare lejeritate...), jandarmii fac fericiti un update baban la baza de date cu amprente si poze, teveurile fac spume la gura si mai iau niste bani pe publicitate, aia din strada se racoresc singuri sau sunt racoriti de jandarmi, si uite asa iese ciulamaua gustoasa...
    Perdanti? Ponta, Crinuletz, ....Romania....noi toti.
  • 0 (0 voturi)    
    ponta trebuie sa fie clar in cifre (Marţi, 17 ianuarie 2012, 13:22)

    visio [anonim]

    in primul rand, nu e vorba de "zeci de mii" ci de 60000mii; exact ca la revoclutia din 89; unii isi mai amintesc cum 60000 de revolutionari mureau eroic pe strazile patriei; naspa este ca nu au fost nci atatia morti si nici cei care au apasat pe tragaci nu au fost gasiti; ups, am uitat ca iliescu i-a eliberat; naspa pentru basescu este ca nu are contiinta curata astfel incat sa il poata agata pe ponta; naspa pentru ponta este ca se poate dovedi ca este murdar, deci cariera lui profesionala este terminata; mai are o sansa in politica; isi spune ponta mandru in sinea lui: "daca marinarul asta incult este presedinte, eu de ce nu pot fi?" isi pune exact aceeasi intrebare ca parintele lui, ion iliescu, care se oftica cand juca cerculete cu ceausescu: "cizmarul asta nenorocit este presedintele tarii, iar eu ditamai intelectualul stai sa ii aduc covrigii..."
    grea dilema pentru victoras; partea nasoala pentru el este ca basescu nu mai are ce pierde, are dosarele tuturor, ii poate santaja, ii poate tine in sah cat timp vrea muschii lui...iar ponta trebuie sa danseze dupa muzica marinarului; in incheiere, nenea ponta trebuie sa fie mai explicit cu cifrele; so...60000 de demonstranti, de morti, de...nenea ponta, mai lasa-ne cu minciunile astea staliniste ca suntem satui.....
  • 0 (0 voturi)    
    tradatorul Ponta (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:29)

    damian [anonim]

    el merge sa dea raportul si sa critice tara noastra. Am impresia ca uita ca si el face parte din aceasta tara si vrea cu tot dinadinsul sa aduca o imagine acestei tari care nu ne face deloc cinste.
  • 0 (0 voturi)    
    miting sustinere basescu (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:19)

    marian bindar [anonim]

    oare incapem in piata constitutiei sa facem si noi un miting de sustinere a presedintelui ales?
  • 0 (0 voturi)    
    !!! (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:19)

    alina [anonim]

    in loc sa tina cu Romania, el merge sa ne critice .. probleme sunt , dar suntem capabili sa le rezolvam tot noi, fara ajutor strain
  • 0 (0 voturi)    
    Nu trebuie sa afle toata Europa... (Marţi, 17 ianuarie 2012, 16:49)

    maria01 [anonim]

    Oamenii protesteaza pentru ca au fost atatati de USL-isti...dar nu trebuie sa ceara alegeri anticipate si nici demiterea lui Basescu pentru ca tot ei l-au ales si trebuie lasat sa isi faca treaba pana la capat.
  • 0 (0 voturi)    
    . (Marţi, 17 ianuarie 2012, 17:15)

    horia [anonim]

    Ponta vrea printre puterile Europei si incearca sa isi faca drum, dar in loc sa ajute Romania el se duce sa o critice.
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Marţi, 17 ianuarie 2012, 19:21)

    ? [anonim]

    si asta sa fie prim ministru? am fi de rasul curcilor
  • 0 (0 voturi)    
    Datorita usl (Marţi, 17 ianuarie 2012, 20:14)

    lulu [anonim]

    dar cine i-a pus pe acesti oameni sa protesteze impotriva puterii oare domnul Ponta? Nu cumva voi sunteti in spatele acestori proteste si violente greu de imaginat? Iar vorba multa saracia omului!
  • 0 (0 voturi)    
    Parerea mea (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:54)

    Leo [anonim]

    Parerea mea este ca cel mai mare rau a facut pt Romania, Iliescu cu partidul sau ,in cele trei mandate.Mineriada,sloganul:nu ne vindem tara, ne-a facut sa pierdem min.15 ani de democratie.In acest timp un leu a ajuns 10 000 datorita inflatiei,care cred ca a fost asa mare din cauza cadourilor populiste ,inaintea alegerilor.In Europa partidele de stinga au pierdut batalia,de ce sa fie la noi altfel? Mai ales cind noi avem un PSD in alianta cu un partid liberal ,o inventie ft.nostima,o alianta facuta doar pt ciolan , nu pt. bunastarea poporului roman.
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 21:24)

    Doru [anonim]

    Normal ca oameni ies in strada cand sunt platiti sau obligati pirn diferite modalitatii sa iasa, ex studentii trec la ex si iau nota in functie de vocea care o are in strada sau primesc direct bani. Bine ca pe Apostu il ancheteaza pt mita insa pe Androneasca nu ca face destea. Sincer as zice ca status nu lupta destul impotriva celor care trebuie si aduc prejudicii chiar daca sunt de la opozitie si dau v=a fi acuzat aiurea ca e dictatura. RUSINE
  • 0 (0 voturi)    
    muk (Duminică, 22 ianuarie 2012, 19:49)

    bubu [anonim]

    Era puţin probabil ca minciunile lui Ponta să prindă la nivelul UE, dar simplul fapt că a încercat o dezinformare de acest nivel îl descalifică nu numai ca lider politic ci chiar ca simplu român.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version