Victor Ponta despre posibila modificare a Constitutiei: "Daca vor modificarea Constitutiei sa facem alegeri anticipate cat mai rapid"

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Vineri, 9 decembrie 2011, 17:12 Actualitate | Politic

Victor Ponta a respins vineri o modificare rapida a Constitutiei care sa permita introducerea unor reguli stricte pentru tinerea sub control a deficitului bugetar, modificare ceruta de Traian Basescu pentru aderarea Romaniei la Acordul de Guvernanta Fiscala convenit la Consiliul European. "Nu putem sa modificam Constitutia cu un Parlament in care sunt tradatori ca UNPR", a spus Ponta pentru HotNews.ro.

"Modificam Constitutia dar cu un alt Parlament si dupa alegerile anticipate. Daca vor modificarea Constitutiei sa facem alegeri anticipate cat mai rapid si in martie sa avem un nou Parlament. Nu putem sa modificam Constitutia cu un Parlament in care sunt tradatori ca UNPR. Daca vor modificarea Constitutiei sa facem alegeri anticipate cat mai rapid si in martie sa avem un nou Parlament", a declarat Ponta.

Co-presedintele USL a mai spus ca presedintele Traian Basescu trebuie sa informeze Parlamentul cu privire la deciziile luate de catre liderii europeni si implicatiile pe care acestea le au asupra Romaniei. "In primul rand USL a solicitat constituirea unui comitet tripartit alcatuit din Guvern, Banca Nationala si Opozitie pentru a discuta problemele Romaniei insa nu am fost bagati in seama. Cred ca formarea unui astfel de comitet se impune si poate de data asta guvernarea va fi mai receptiva.

In al doilea rand presedintele Traian Basescu trebuie sa prezinte Parlamentului toate datele discutate la summitul tarilor UE. Trebuie sa faca o informare Parlamentului cu masurile si deciziile luate, care vor fi efectele asupra Romaniei si la ce ne angajam pe viitor", a mai spus presedintele PSD, totodata copresedinte al USL.

Reamintim ca Traian Basescu a spus vineri ca introducerea in legislatia romaneasca a unor prevederi precum limitarea deficitului structural la 0,5 din PIB e posibila doar prin modificarea Constitutiei.

Vom reveni cu amanunte
























4579 vizualizari

  • +54 (60 voturi)    
    Nu va faceti griji (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:16)

    CezarN [utilizator]

    Vorbeste si el fara voie din afara.
    Dupa ce va primi ordine de afara, altul ii va fi discursul.
    Si el, daca va ajunge ce PM, tot pe banii alora va trai, asa ca astea sunt doar vorbele unui copil politic abuzat de parintii sai (Ion Iliescu si Adriana Nastase)
    • +50 (54 voturi)    
      nu nu nu (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:37)

      Tom_Macaragiu [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Are talc ce spune pontalaul.
      A vazut care este evolutia in sondaje si a realizat ca in ritmul asta, alegerile la termen ii va gasi pe la 20%.
      De aceea da bice, ca sa mai prinda in viata nostalgicii iliescieni, masa de manevra din zonele saracite unde mititeii si berea fac minuni la convingerile politice.
      • +11 (11 voturi)    
        nu se poate ! (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:46)

        ginel tractoristu [anonim] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

        noi nu ne'am vandut tzara, cand a fost la lovirutie, nu ne vindem nici constiintza !
        nici pe doi mici si dou beri !

        un pui, doua pungi de malai si o galeata rosie.

        asa'i se cam subtiaza bazinul..
        babele au trecut deja la ppdd.

        jale mare pe stanga.
        nici dreapta aliata cu stanga nu sade mai roz.
        si la ei s'a strimtat bazinul, desi presedintele, domnul antenescu, a trebuit sa'si comande costume noi.
    • +27 (27 voturi)    
      anticipate (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:43)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      e firesc ca usl sa vrea cat mai iute anticipate.dupa ce au pornit de la aproape 70% se vad acum in jurul a 50% cu perspectiva clara de a scadea in continuare.asta e un "record" greu de egalat - sa scazi in popularitate fiind in opozitie,dovada clara a incompetentei si lipsei de solutii si mesaje pe care le dau pseudoliderii "uniunii".de fapt ei au un singur mesaj,repetarea maniacala a sintagmei "jos basescu".
      • +20 (20 voturi)    
        PSD, PNL si PC SUNT TERMINATE!!! (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:35)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui alpha

        Felicitari domnule presedinte Basescu pentru pozitia transanta privind noua ordine europeana!
        La finalul conferinţei de presă ţinută la Bruxelles, pe tema summit-ului UE, Traian Băsescu a acceptat să primească un număr restrâns de întrebări. În acel moment, unul dintre cei prezenţi la declaraţiile preşedintelui l-a lăudat pe Traian Băsescu pentru că a fost "primul, în presa germană, purtător de cuvânt al statelor care nu sunt în UE", dar şi pentru "contribuţia de la Berlin, împreună cu doamna Merkel".
        "Fără dvs, poate ar fi fost mult mai greu pentru România, sunteţi cea mai bună imagine (...) Românii trebuie să ştie ce preşedinte au, asta e important", i s-a mai adresat cel prezent la conferinţă lui Traian Băsescu.
        "Vă mulţumesc mult. După ce n-o să mai fiu preşedinte, probabil mă vor evalua cât de cât", a răspuns şeful statului, râzând.
        Revenind la cele convenite in noul tratat al UE, practic acesta ingroapa PSD, PNL si PC la un loc, caci un deficit de 0,5% inseamna ca cele trei partide populiste nu vor putea da nici macar un sfert din ce tot promit acum.
        Deci sa ne asteptam la pozitii contrare noului tratat din partea USL, ceea ce ii va scadea mult sub 40% in sondaje si ii va duce USL la pierderea categorica a alegerilor, ceea ce va insemna si disparitia celor trei partide.
        Vreau voturile celor care vor Romania alaturi de celelalte 26 de state ale nou infiintatei Statele Unite ale Europei!!!
        • -5 (5 voturi)    
          Nu se va modifica... (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 9:02)

          orly [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Constitutia Romaniei nu se va modifica pana nu se va schimba regimul in Romania. Pe langa partidele enumerate mai sus si PDL este terminat si nu mai are sprijinul cetatenilor.
          Aspectul cu bugetul este bun si ar trebui introdus in constitutie. Problema este ca mai sunt si alte modificari pe agenda dl. Base care vor fi fortate pe langa ceea ce este bine pentru Romania, cum ar fi: liber la arestari preventive ca asa vrea organul, liber la minerit cu cianura ca e de viitor si e in interesul copiilor copiilor lor, liber la legislativ prin ordonante de urgenta ca e suficient ca 1-2 oameni sa conduca o tara pe principiul ca ce viseaza sefu noaptea se realizeaza a doua zi, autostrazi si drumuri doar cu Delta ACM, etc.
          Rolul unui presedinte este asemanator cu acela al unui dirjor, care armonizeze si aduca la unison toate instrumentele statului pentru beneficiul cetatenilor, in nici un caz nu are rolul de om orchestra (dictator), care este riscant ca toti suntem oameni, ne mai imbatam, mai fumam o iarba pe la chefuri, si iese naspa.
        • -1 (1 vot)    
          ooo, cit entuziasm, nea Bobu (Duminică, 11 decembrie 2011, 0:25)

          monica L [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Parca am mai auzit cuvintele si tonul acestam dupa conferinta internationala e la Helsinki, unde un alt presedinte roman "dicta" noua "ordene" mondiala....
  • +43 (49 voturi)    
    Ce legatura are (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:16)

    Stefan [anonim]

    ce spui tu cu modificarea Constitutiei?!?!?!?

    A....am inteles!

    Este inca una din nerozeniie tale zilnice.

    Incep sa ma obisnuiesc!
  • +45 (49 voturi)    
    exemplul marii britanii (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:16)

    sorin [anonim]

    prima pagina a reuters.com tireaza :"Europe moves ahead with fiscal union, UK isolated".

    Marea britanie poate traii si izolata... Romania nu.
    Nu putem ramine in afara asa ca trebuie sa ne gasim un loc inauntru. Pt. asta Merkozy ne cere sa ne modificam constitutia si nu prea avem de ales. Ponta si Crin trebuie sa ofere o alternativa la UE in cazul asta , nu mai e suficient sa spui ca nu esti de acord.
    • 0 (20 voturi)    
      Romania izolata ...cui ii pasa? (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:40)

      kapo [anonim] i-a raspuns lui sorin

      Cum ar putea fi Romania izolata cand 65% din PIB reprezinta afaceri realizate cu capital strain? Si atunci, hai sa ne uitam pe clasamentul tarilor din care provin investitorii: Austria, Olanda(pe care presedintele obtuz o blameaza public fiind total paralel cu ceea ce inseamna diplomatie!), Germania, Franta si Italia. Regret, dar cei din opozitie nu au decat varianta capitalului autohton pentru a contrabalansa aceste influente, deoarece s-a dovedit ca americanii si britanicii au in Romania interese exclusiv politico - strategice, iar interesele financiare sunt de conbjunctura. Vreau sa-i vad pe Ponta si pe Antinescu cum ii conving pe Iacobov, Patriciu, Tariceanu,Mazare, Negoita sau Vanghelie sa faca o cheta
      • +17 (17 voturi)    
        incet si iavas! (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:22)

        prudent [anonim] i-a raspuns lui kapo

        inscrierea unei firme (Rompetrol inre altele) inAntilele Olandeze -PARADIS FISCAL- nu inseamna capital olandez, dupa cum uilizarea unui off-shore nu-i face pe ciprioti mari investitori in RO. Austriecii apar prin capitalul bancilor. Germania ESTE investitor, Franta prin Renault (si prin BRD), Italia prin mii de mici IMM (si prin Unicredito). Capital autohton "curat" e mai putin, poate dupa ce trece DNA pe acolo...
  • +48 (52 voturi)    
    Iarasi (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:20)

    nume [anonim]

    Omul asta da dovada clara iar ca interesul lui propriu e mai presus de orice...
  • +37 (39 voturi)    
    re: (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:23)

    MINCU [anonim]

    Cat mai repede , si stiti de ce ? ca USL se topeste in sondaje mai tare ca zapada la soare, si poate poate sa mai prinda si ei cateva locuri in parlament
    • +26 (28 voturi)    
      da (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:36)

      James Bond [utilizator] i-a raspuns lui MINCU

      CORECT!
      Asta este graba lor...
      Ar fi o idee sa facem alegeri anticipate cat mai repede, dar pentru 300 parlamentari si cu vot uninominal pur.
  • -32 (38 voturi)    
    Ai grija ce vrei (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:27)

    evoque [utilizator]

    ca fiind in opozitie si fara vlaga ar fi posibilitatea ca domn presedinte sa vrea sa fie pe viata, pentru ca acum este destept, a luat olanda la misto si mai nou este si vizionar.
    Pai cum sa ne lipsim de asa presedinte care stie exact pe unde intra alcoolul si tigarile in olanda, doar atrecut si el cu vaporul pe acolo.
    • +4 (4 voturi)    
      evoque.... (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:39)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      de unde stii unde intra tigarile alcoolulin si drogul in Olanda ?sau esti unul dintre care se aprovizioneaza de acolo ?
      • -8 (8 voturi)    
        ASA (Vineri, 9 decembrie 2011, 22:16)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

        SPUNE Herr Prezident. Nu am facut decat sa il citez. Iar el stie bine ce spune. Ca a fost comandant de nava. Nu? Pentru cunoscatori.
    • +7 (7 voturi)    
      Faci confuzii grave.Rade Ponta de tine. (Vineri, 9 decembrie 2011, 21:44)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Ponta sa referit la alegerile parlamentare anticipate.alegerile prezidentiale este treaba lui Antonescu,care nu are timp acum.Tu nu stii sa citesti.Vrei sa-l aperi pe Ponta,dar il faci de ras.Cand esti pe dinafara nu te mai baga in seama.Jocul asta mistocar este periculos,tocmai pentru Ponta si Antonescu.Sper sa fii destul de lucid sa intelegi asta.Aperi pe cineva cu argumente civilizate.Misto-urile provoaca scarba la adresa persoanelor pe care le sustii.Mai ales pe net,lumea nu este ca cei din Ferentari.Asa ca in loc de bine ,faci mai mult rau.Gandeste.
      • -7 (7 voturi)    
        Vezi (Vineri, 9 decembrie 2011, 22:04)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        ca nu intelegi nimic. Tu ai crezut ca eu il sustin pe ponta. Eu spun doar atat NU. Nu fac decat sa ma amuz de putini neuroni cu care sunteti dotati toti cei care sustineti pdl-ul.
  • +45 (49 voturi)    
    planul lui Basescu (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:27)

    mem [anonim]

    Daca Basescu reuseste sa schimbe constitutia, sa bage pragul de deficit la 3% din PIB, sa bage Romania in euro sau macar s-o apropie astfel incat sa nu mai scape, poate sa stea linistit dupa ce i se termina mandatul.
    N-o sa mai poata un eventual guvern usl sa devalorizeze leul si sa cheltuiasca aiurea generand deficit.

    Si poate reuseste si cu justitia si cu parlamentarii... :))
  • +38 (40 voturi)    
    mai Victore (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:31)

    vigu [anonim]

    voi ati pierdut si alegerile din 2008 si pe cele din 2012 in momentul cand "prostanacul" a calcat in strachini si a pierdut prezidentialele. Cat va fi Base la conducere opozitia va mananca, asa ca la revedere in 2016
  • +39 (41 voturi)    
    chiar nu inteleg! (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:36)

    nedumerit-rau-de-tot [anonim]

    de ce Cristian Diaconescu e tradator pt. ca a plecat de la PSD la UNPR si Badescu e un erou pt. ca a plecat de la PDL la PSD????? Logica ROSIE de a lui Ponta!
    • +23 (23 voturi)    
      ipocrizie (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:35)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui nedumerit-rau-de-tot

      Ipocrizie tipica de politician. Si Oprea era seful mafiei personale a lui Nastase iar acum e patriot.
      Nu asta e problema. Pe mine ma enerveaza ca n-as fi vrut sa votez cu PDL la urmatoarele alegeri dar ponta si crin au fost atat de penibili in ultimii ani incat chiar n-am de ales.
    • -10 (10 voturi)    
      Nuante (Vineri, 9 decembrie 2011, 20:16)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nedumerit-rau-de-tot

      Badescu nu e chiar un erou dar nici cazurile nu pot fi comparate.

      Cand ai fost la vot in 2008 nu exista pe buletinul de vot "UNPR". Partide care au fost pe buletinul de vot nu au intrat in Parlament daca nu au avut mai mult decat pragul electoral. Deci UNPR este in Parlament in mod nelegitim.

      E al naibii de greu sa pleci de la putere (care imparte banii) spre opozitie si extraordinar de simplu sa pleci din opozitie si sa fii reevaluat din "seful mafiei personale a lui Adrian Nastase" in "cel mai competent si corect ministru al Apararii" pentru a te conecta la conducta cu banii. Prima decizie se ia principial, a doua oportunist.
      • +5 (5 voturi)    
        hai zi... (Vineri, 9 decembrie 2011, 23:57)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Pai in 2008 n-a fost vot uninominal, fata?
  • +35 (39 voturi)    
    vant in panzele pdl (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:36)

    buncrestin [utilizator]

    Intrebare: ce face opozitia cand marinarul s-a impotmolit in mijlocul oceanului?
    raspuns: ii sufla vant in panze

    morala1: ponta a pierdut o mare ocazie de a sufla in panzele usl.
    morala2: daca vrei sa bati un marinar batran, salvezi nava in locul lui
  • +32 (32 voturi)    
    Credeam ca nu-i convine de Voicu... (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:37)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    "Nu putem sa modificam Constitutia cu un Parlament in care sunt tradatori ca UNPR."

    A uitat sa-i pomeneasca pe Catalin Voicu, cel care are deja cam 1 an de arest, pe Nastase cu n-spe dosare pe rol, pe Ridzi cu un dosar etc.

    Foaia Transilvana:
    "O statistica a activităţii Agenţiei Naţionale de Integritate - ANI - relevă că pe numele a 46 de parlamentari din actuala legislatură au fost emise decizii prin care s-au constatat conflicte de interese, incompatibilităţi, venituri nejustificate, falsuri în declaraţii. Dintre cei 46 de parlamentari, 11 sunt senatori şi 35 deputaţi. Alături de aceştia există sentinţe şi pentru europarlamentarii Gigi Becali şi Corneliu Vadim Tudor. Din cei 48 demnitari: 20 sunt de la PSD, 13 de la PDL, patru de la UDMR, cinci de la PNL, doi de la PRM, doi de la minorităţi, unul de la PC şi unul e independent. Mai mult, în prezent ANI verifică 35 de deputaţi, 11 senatori şi doi europarlamentari."

    Facem alegeri anticipate ca sa prinda toti astia inca un mandat ? Ca altii nu cred ca vor scoate partidele din joben in 3 luni...
  • +31 (31 voturi)    
    Nu pierdeti din vedere esentialul... (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:46)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    ... la cate ineptii au scos astia doi pe gura in ultimul timp, nu este de mirare sa mai faca macar 40% pana la anul in noiembrie... De fapt asta e frica, scad in sondaje, nu mai au idei nici cat de-o ceapa degerata si nu au cum contracara actiunile lui Marinelu'... Singura sansa sa ia o bucata cat mai mare din senat si camera este sa fie alegeri anticipate...daca nu vor fi s-au dus pe copca... cred ca nici macar 35% la anu'...
  • +35 (35 voturi)    
    proverb... (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:46)

    Bogdan [anonim]

    era proverbul ala: "Vorbeste si nea' Ion, ca-i si el om"...
    ce-i intereseaza pe uls-isti UE, deficitu', PIB-u', datoria?... important e sa vina ei la putere. Restul putem sa crapam toti...
    • +18 (20 voturi)    
      alt proverb, ardelenesc (cred) (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:34)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      fereasca-te dumnezeu de harnicia prostului.
    • +9 (9 voturi)    
      completare la alt proverb (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:03)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Pentru a nu fi inteles gresit: ma refeream la Domnul Carlan ! La Domnul Crin nu se aplica dar doar din cauza ca la el harnicia .....
  • +26 (26 voturi)    
    Cata iresponsabilitate (Vineri, 9 decembrie 2011, 17:58)

    Cristi [anonim]

    Oare cum poate sa scoata asa ceva pe gura? Liderii politici ai lumii se dau de ceasul mortii sa gaseasca o iesire din criza asta pacatoasa, iar individului asta ii arde de alegeri anticipate. De bine de rau, Basescu a facut alegerea corecta acum, nu reusim sa stam izolati de restul lumii, trebuie sa face parte dintr-un grup. Sa-i fie rusine lui ponta (cu p mic, ca e un om mic), Doamne fereste sa castige asta alegerile. Iesiti domilor si doamnelor la vot anul viitor, ca vai de noi altfel !!
  • +30 (30 voturi)    
    cine vorbeste de tradatori... (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:00)

    ribelalu [anonim]

    hai sa luam USL-ul pe rand
    PSD: infiintat ca FDSN prin iesirea (tradarea in coneptia lor) din FSN. S-au unit cu PSDR-ul lui Cunescu-Athanasiu care astfel a tradat conceptul de "partid istoric"
    PNL: tradatori prin traditie. Au tradat prin Tatarascu dupa razboi, au tradat conventia, au intors fundul taranistilor cand acestia au "picat" ceea ce taranistii nu au facut cu ei cand nu au intrat in parlament in anii 90, au tradat alianta DA, au primit in randul lor pe tradatorii APR ai lui Melescanu, s-a transformat intr-un cimitir al elefantilor primind la ei toti liderii fara partide gen Roman, Radu Vasile, Marga, Melescanu, si-au dat afara liderii: Stolojan, Stoica.
    PC. astia ai lui Felix nici nu merita sa vorbesc de ei. I-au tradat pe PSD in 2004, sunt si capusa a PNL acum. Au primit mereu toti tradatorii parlamentari din alte partide ca sa dea impresia ca exista si ei
  • +30 (30 voturi)    
    hi! (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:01)

    Babu [anonim]

    Sigur, acum ii ceri lui Basescu sa vina in parlament!
    Cand acest o sa vina, invetezi tu un motiv sa o stergi(cu toata gasca ta USL-ista) ! Asa cum ai facut si pana acum...
  • +30 (30 voturi)    
    Ai dreptate Ponta (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:02)

    arina [anonim]

    Mai Ponta tu chiar esti destept.
    Adevarul este ca USL-ul trebuie sa ajunga cat mai repede la putere ca sa mareasca pensiile si salariile cu 100%, sa dea ajutoare sociale pt toti romani pt ca toti au dreptul, sa aduca 200% fonduri europene, sa starpeasca coruptia, sa-i bage pe toti corupti la puscarie inclusiv Presedinti.
    Da ce te faci mai Ponta, ca pana sa-l bagi in puscarie pe Basescu care este al treilea Presedinte, trebuie sa-l bagi pe nenea Iliescu si ai lui.
  • +20 (20 voturi)    
    Sunt pentru alegri anticipate cand vrea Ponta (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:04)

    Traian [anonim]

    Daca pana atunci se modifica constitutia conform referendumului: 300 parlamentari si o si o singura camera. Urmeaza referendumul pentru noua constitutie. Apoi putem face alegeri cand vrea Ponta.
    Daca nu se va pune in aplicare nici unul din punctele votate la referendum eu nu voi vota, la toate alegerile care vor urma nici un membru al nici unui partid care se afla azi in Parlament.
  • +28 (28 voturi)    
    carlanul (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:12)

    adrian [anonim]

    Auzi idee: "comitet tripartit alcatuit din Guvern, Banca Nationala si Opozitie pentru a discuta problemele Romaniei"; pentru el nu mai e nevoie sa fie implicat parlamentul, doar opozitia e necesara; eventual si ceva federatii sindicale ! Oamenii acestia vor Romania cat mai departe de EU pentru a putea iar semna un "tratat de prietenie" la rasarit, cu vre-o tara unde pot vorbi iarasi cu "tovarase".
    • -5 (7 voturi)    
      Precizare... (Vineri, 9 decembrie 2011, 20:09)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      ...Opozitia si Guvernul (sau guvernantii) sunt reprezentate amandoua in Parlament.... Pari a nu cunoaste acest "detaliu"...
  • +19 (19 voturi)    
    Prostanacul II (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:40)

    Cristy [anonim]

    Din pacate PSD-ul are parte numi de prostanaci. Dupa Geaona iata ca in noul serial a aparut Ponta care culmea are si numele cu initiala P. Ii transmit pe ceasta cale prostanacului P II ca socialistii europeni au decis sa sustina schimbarile constitutionale rapid in toate cele 26 de tari. Doar daca vrea sa faca aceeasi gafa ca si cu Geoana, sa-si scoata partidul din internationala socialista unde au ajuns gratie lui Base care si-a tras partidul la PPE. Altfel nu pupau niciodata o afiliere decat eventual la extremisti.
  • +6 (6 voturi)    
    hmmm (Vineri, 9 decembrie 2011, 18:49)

    me [anonim]

    acu ceva timp... credeam c a dintre pdl si psd... raul cel mai mic ar fi totusi psd... acum am inceput sa am indoieli...
    cand UE e in rahat pana-n gat... sa amani niste decizii pentru alegeri anticipate mi se pare de-a dreptul o idiotenie...
    constitutia va fi votata de popor... ce legatura are asta cu cine e la guvernare?!
  • +4 (6 voturi)    
    domnule ponta (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:01)

    florentina [anonim]

    cu tot respectul,eu cred ca in mod corect ar trebui si fara alegeri anticipate presedintele BASESCU,sa vina in parlament si sa faca schimbarea de care aveti nevoie,domnul antonescu presedinte,dumneavoastra premier,asa cum era normal sa il schimbati si pe geoana cu corlateanu,adica o ROCADA mai mare.asa ar fi corect,parol
  • +8 (8 voturi)    
    Contra (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:01)

    Acetil [anonim]

    Ii place cearta lui Ponta? Pe langa decizii pline de rautate si scandal, mai stie ceva? Chiar crede in succes printr-un comportament infantil?
  • +11 (11 voturi)    
    dezavantajele democratiei. (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:16)

    dumitru vaduva [anonim]

    Unul dintre dezavantajele democratiei si cel care-i diminuiaza acesteea cam 50% din benefiicii,este ca si prostia are dreptul sa se pronunte in toate domeniile de activitate.Si nu numai prostia are o influienta nefasta asupra democratiei ci si minciuna,mana-n mana cu hotia si sarlatania. Spre exemplu,in numele binelui public al romanilor,Ponta si Antonescu sunt in stare de orice spre a pune mana pe putere.Pe ei nu-i intereseaza binele tarii si al poporului ci acapararea puterii,cu orice pret. El vrea alegeri parlamentare anticipate pentru ca usl-ul este in oarecare avantaj in acest moment fata de putere,fara sa ia in seama urgenta modificarii constitutiei si tinerea pasului cu celelalte tari europene pentru a scoate tara din impas. Pentru acesti catei politici nu este importanta tara ci acapararea puterii. Sper ca poporul va observa aceasta manevra antinationala a lui Ponta care se crede deosebit de inteligent venind cu aceasta propunere lipsita de bun simt.De alegeri ii arde tarii acuma,cand lumea arde-n foc?
  • +11 (11 voturi)    
    totusi ... (Vineri, 9 decembrie 2011, 19:55)

    mahabaratan [utilizator]

    de cand cu Ponta asta am ajuns sa vorbim cu respect despre Geoana.Imi este dor de Geoana.
  • +9 (9 voturi)    
    interes national (Vineri, 9 decembrie 2011, 20:27)

    ia cucu [utilizator]

    Daca au ajuns comunistii sa negocieze interese de partid pentru a lua o decizie de interes national, pser ca nu se asteapta sa castige la viitoarele alegeri.
  • +5 (5 voturi)    
    Halal conducatori in fruntea USL (Vineri, 9 decembrie 2011, 22:50)

    ion roata [anonim]

    Domnule Ponta,Romania nu poate sa faca nimic avantajos pentru cetatenii ei din conditionari.Nu poti tu sa conditionezi ca Romania sa ramana in UE neaparat trebuie sa avem alegeri anticipate ca vezi doamn dupa voi sint curve si tradatori de parca nu toti ar fi romani.Ce gandire e asta ?Nu cumva chiar voi sunteti curvele si tradatorii Romaniei?
    Ia vezi situatia ta si a lui Antenescu:sunteti parlamentari cu salarii babane,,amandoi aveti sotiile europarlamentari de parca in Romania nu ar mai fi femeidestepte si instruite care sa faca siacest lucru, iar socrul tau este tot parlamentar.Dupa cum vad aici este un gras conlict de interese si ar trebui sa fit pedepsiti de lege.Aici e buba ca voi sunteti cei care sunteti in afara legii.Dati-va demisia din parlament ca sa fiti corecti.
    Constitutia trebuie modificata asa cum au votat cetatenii la trferendum:o singura camera si max.300 de parlamentari ca sa nu ne batem joc de munca si viata oamenilor.Sumele cheltuitepentru circa 150 de parlamentari se pot asigura conditii mai bune in spitale,am mari salariile mdicilor,am avea mai multi bani pentru copii.
  • +5 (5 voturi)    
    Dicotiledonata?!? (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 0:01)

    yephet [anonim]

    Cine isi aminteste sceneta cu Florin Piersic (adaptare dupa Caragiale - interesant !!!) cu elevul care, indiferent ce era intrebat, aducea vorba la ce invatase el: „castravetele iaşte o legumă dicotiledonată, din familia cucurbitaceelor, care conţine 98% apă. ..”. La fel si Poanta: "Jos Basescu" stie, doar n-o sa zica acum altceva...
  • +2 (2 voturi)    
    Ponta in postura unui Cato (Sâmbătă, 10 decembrie 2011, 7:41)

    vladimir [anonim]

    Ceterum censeo Cathaginem delendam esse, sau, cu alte cuvinte, orice s-ar intampla, oricare ar fi imperativele economice si financiare ale tarii, Basescu si Boc trebuie inlaturati (alegeri anticipate, ca sa nu schimbam Constitutia ca asa vrea UE si ne taie avantul populist; suspendarea presedintelui ca sa-l ajutam pe vesnic tanarul Crin)


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri