Victor Ponta ii cere sefului statului sa prezinte public mandatul cu care va participa la Consiliul European: Traian Basescu va vorbi ceva la Otopeni in romaneste, despre Opozitie, iar acolo o sa taca

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 5 decembrie 2011, 17:05 Actualitate | Politic

Co-presedintele Uniunii Social Liberale, Victor Ponta, i-a cerut, luni, presedintelui Traian Basescu sa prezinte public mandatul cu care va participa la Consiliul European din 8-9 decembrie, reuniune unde se vor vota unele modificari fundamentale in ce priveste functionarea UE, transmite Agerpres. "Traian Basescu este singurul sef de stat care participa la acest Consiliu fara primul ministru si fara a avea niciun fel de mandat public pentru a vota in numele Romaniei", a spus Ponta.

Liderul social-democrat a vorbit despre intalnirea pe care a avut-o sambata cu seful Opozitiei din Germania, care i-a spus ca, de fiecare data cand Angela Merkel merge la Bruxelles, ea are inainte o intalnire oficiala cu Opozitia si o prezentare in Parlament a modului in care va reprezenta Germania in Consiliul European.

Iata cateva dintre declaratiile facute de Victor Ponta:

* Este un Consiliu European important pentru toata Uniunea Europeana, este vorba despre schimbarea tratatelor privind UE, despre viitorul tarilor care sunt in zona euro si a celor care sunt in afara zonei euro. Traian Basescu este singurul sef de stat care participa la acest Consiliu fara primul ministru si fara a avea niciun fel de mandat public pentru a vota in numele Romaniei.

* Nu mi-l pot inchipui pe Traian Basescu informand Opozitia, cred ca nici pe Emil Boc nu-l informeaza cu ce idee se duce la Bruxelles si cum reprezinta Romania. Este vorba de o situatie foarte grava si poate pentru prima data in ultimii trei ani Basescu ar trebui sa se comporte responsabil, sa prezinte public care va fi pozitia Romaniei si care sunt implicatiile pentru Romania a propunerilor facute de catre presedintele Frantei si de cancelarul Germaniei si care probabil vor fi votate si de Romania fara ca romanii sa stie ce votam.

* Orice sef de stat responsabil trebuie sa-si informeze propriul popor ce inseamna pentru Romania sa avem o guvernanta economica si o politica bugetara comuna. De exemplu, pot sa va spun eu. Daca avem politica bugetara comuna, nu o sa mai putem avea cota unica de 16% ca este dumping fiscal. Cred ca aceste subiecte Traian Basescu nici nu le stapaneste, el se duce si voteaza cu cei care sunt la putere acum in UE pentru ca Merkel si Sarkozy sa nu-l intrebe cum stam cu criteriile democratice, cu mutarea alegerilor, cu incalcarea libertatii presei.

* Acest Consiliu European va fi fundamental pentru UE, iar Romania nu exista in aceasta discutie.

* Traian Basescu va vorbi ceva la Otopeni in romaneste pe aeroport despre Opozitie, iar acolo o sa taca.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5254 vizualizari

  • +52 (58 voturi)    
    Politica externa (Luni, 5 decembrie 2011, 17:16)

    Daniels22026 [utilizator]

    De ce nu solicita opozitia intrevederi mai dese cu presedintele? Cam tirziu si-a adus aminte domnul Antonescu ca Romania are si politica externa. Miine o sa dezbata problema si domnul Ponta, cu siguranta.
    • +39 (45 voturi)    
      ee na (Luni, 5 decembrie 2011, 17:38)

      Analfabet [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      ce-ai, ma, cum vrei sa se duca la discutii? i-a chemat de atatea ori si ei au zis pass, ca se cred prea importanti, uitand ca unul are in spate 5 mil de voturi, iar ei...cate un colegiu (poate nici in ala n-au avut majoritate) Lasa-i sa trancane aiurea...
      • +7 (9 voturi)    
        In mod particular Antonescu ... (Marţi, 6 decembrie 2011, 0:27)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

        ... n-a castigat alegerile la el in circumscriptie.
    • +38 (46 voturi)    
      Ponta are memoria cam scurta (Luni, 5 decembrie 2011, 17:46)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      A uitat cate 'consultari' cu opozitia au fost initiate de Basescu si refuzate de USL.. A uitat cand au declarat ca ei nu vin la consultari decat daca se discuta schimbarea guvernului. Oare cine il impiedica sa initieze el o consultare a populatiei?.. ca doar stim cu totii, 60% sustin usl :)
    • +39 (47 voturi)    
      Mandat public (Luni, 5 decembrie 2011, 17:47)

      Jean Monet [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Sa ne spuna Ponta ce este acest mandat public . Unde scrie in Constitutie de acest mandat public? Cine da acest mandat public si prin ce mecanism? Vorbeste prostii acest Ponta .Nu exista aceasta notiune de mandat public.Diversionist mincinios.
      • -12 (20 voturi)    
        sa faca public mandatul (Luni, 5 decembrie 2011, 19:21)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Jean Monet

        nu a vorbit nimeni despre mandat public. Dar cel mai tare este ca impreuna cu tine mai sunt 10 care nici macar nu au citit mai bine titlul... :))
        • +16 (22 voturi)    
          Care-o fi problema ta? (Luni, 5 decembrie 2011, 20:07)

          Gimmy [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          Amnezie sau analfabetism functional!?...

          Ia sa mai citimi odata spusa lui Pontache:
          "Traian Basescu este singurul sef de stat care participa la acest Consiliu fara primul ministru si fara a avea niciun fel de mandat public pentru a vota in numele Romaniei."
          • +5 (7 voturi)    
            un mandat [facut] public (Luni, 5 decembrie 2011, 22:43)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui Gimmy

            Sau poti sa citesti constitutia sa cauti dupa mandate...
          • +17 (21 voturi)    
            Are mandat (Luni, 5 decembrie 2011, 22:51)

            justy [utilizator] i-a raspuns lui Gimmy

            Are cel mai tare mandat: cel pe care i l-a dat electoratul. Ponta e un bou. Cum poate sa spuna ca o sa taca Base? Ultima data a tacut, cand s-a luat de bancile straine? Daca si madam Merkel a percutat la avertismentul dat de Base, inseamna ca a stiut ce spune. Dumnezeule, daca intram pe mana cretinoizilor astia doi, praful se alege de noi...
        • +2 (2 voturi)    
          negi (Marţi, 6 decembrie 2011, 12:45)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

          afirmatia pontacului : "Traian Basescu este singurul sef de stat care participa la acest Consiliu fara primul ministru si fara a avea niciun fel de mandat public pentru a vota in numele Romaniei." ?
          se pare ca tu nu citesti articolul.
    • +40 (48 voturi)    
      mandatul meu (Luni, 5 decembrie 2011, 18:16)

      Tom_Macaragiu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Traian Basescu este mandatat de toti cei care l-au votat pentru ca el sa fie Presedinte. Reprezinta Romania cu succes de fiecare data cand participa la intruniri, la orice nivel ar fi ele.
      Asta este diferenta intre tine si Basescu: El poate face ce faci tu, dar nu se coboara, dar tu nu esti in stare sa faci ce face el.
      O sa ramai toata viata un muncitor necalificat in politica... dehhhh unii nu ajung oameni niciodata!
      • -11 (15 voturi)    
        asa era mandatat si ceasca (Luni, 5 decembrie 2011, 22:47)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

        Toti il mandatam de fiecare data. O fi fost el ales de mai putin de o treime din populatia Romaniei dar asta nu inseamna ca poate face ce doreste.

        Din pacate, unii ca tine, inteleg democratia ca fiind comunismul lui ceasca cu internet si tv led. Cum spui tu, ai sa ramai o sluga de partid toata viata.
    • +21 (23 voturi)    
      No mercy! (Luni, 5 decembrie 2011, 19:52)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Incredibil, i-am incurcat! Pe Ponta cu Antonescu. De aceea vreau sa rectific: abia miine e rindul lui Antonescu sa "atace" politica externa. Sa va tineti bine, va fi nemilos!
      • +23 (25 voturi)    
        Inca nu s-a trezit. (Luni, 5 decembrie 2011, 20:09)

        Ardeleanul [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

        Pai Antonescu inca nu s-a trezit. Stai sa se trezeasca, sa mearga si el la servici si sa-l informeze si pe el cineva ce se intampla in tara si abia apoi o sa reactioneze (dupa vreo 3-4 ore de rumegare buna a subiectului).
        • +11 (13 voturi)    
          Chucky nu stie ce zice... (Luni, 5 decembrie 2011, 22:56)

          justy [utilizator] i-a raspuns lui Ardeleanul

          Categoric doarme... Sau o fi de la etnobotanice?
          Ia fiti putin atenti la ce tampenie a debitat astazi: "Nu există niciun motiv pentru ca derularea democratică normală a alegerilor să aibă loc." Ce-o fi fost in capul lui, sa spuna prostia asta??
    • -15 (19 voturi)    
      Ce-mi plac mie romanii! (Luni, 5 decembrie 2011, 21:00)

      casandra [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

      Cum isi dau ei cu parerea despre subiecte pe care nu le cunosc!
      Spre informarea pitpalacilor: in toata Uniunea Europeana, conducatorii de guvern sau de stat care merg la Consiliu, sustin acolo un mandat general stabilit prin consultari si cu Parlamentul. Noi suntem singurii cuci tampiti din europa. Merge acolo Base si poate sa ne si vanda, ca nimeni nu-l intreaba de sanatate.
      Guvernul stie ca este ion mare greseala si de aceea are in pregatire o lege speciala in acest domeniu:
      http://www.sgg.ro/nlegislativ/docs/2011/05/p7cg84h92zy00_bkxvfr.pdf

      Ia vedeti voi la art.7, spune de "mandat general"?

      Si, in general, cititi si voi tot textul. Procedurile cuprinse in text se regasesc, cu foarte mici diferente, in toate statele membre UE. Toti demnitarii negociaza la nivel european in baza unui mandat, nu dupa cum le luceste lor chelia. Ca este vorba de o tara, nu de mosia mamei lor!
      Doar romanii au asa o mentalitate de sluga tampa si se supun ca oile la orice aberatie a puterii.
      • -5 (7 voturi)    
        Nu reusesc sa inteleg de ce primesti minusuri... (Marţi, 6 decembrie 2011, 9:51)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui casandra

        Pentru ca vorbesti documentat, pe legi europeene, pe proiecte de lege romanesti care sa ne alinieze...
        Daca nu te inghesui sa-i jignesti pe liderii opozitiei (si, in felul asta, pe toti sustinatorii lor...tot mai multi, posibil majoritari) cu chestii grobiene, birjaresti....nu esti bun pe Hotnews.
        Ca un om, un singur om, hotaraste care este pozitia Romaniei in chestiuni importante....postacilor oranj li se pare ok.
        Dar, la fel vor spune si cand presedintele tarii nu va mai fi Basescu?
        Sa zicem ca o sa fie cineva din actuala opozitie, si li se va spune:" este mandatat de electoratul care l-a ales". Vor accepta atunci , cum sustin chiar ei acum?
        Intrebarea este retorica, vor urla ca este dictatura.
        • +7 (9 voturi)    
          si care ar trebui sa fie? (Marţi, 6 decembrie 2011, 10:26)

          curios [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          ar trebui presed. sa respinga implementarea EFECTIVA a tratatului de la Maastricht deja votat la noi in parlament? sa respinga tratatul Euro Plus (idem)? ar trebui presed. sa declare ca nu-l intereseaza ce vor Franta si Germania si ca depinde de aprobarea lui Ponta pt. asta? mai simplu: ori mergem cu ei ori iesim din UE! e de dezbatut asta? cand va ajunge Ponta premier si Ipo-Crin presed (doamne fereste!) n-au decat sa propuna parlamentului iesirea din UE, dar daca stai acolo respecti regulile lor!
        • +5 (7 voturi)    
          Despre discutii si hotarari (Marţi, 6 decembrie 2011, 11:24)

          Gutza [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Discutiile se fac in C.S.A.T. si tot acolo se iau si hotararile, nu la Antena 3 si RTV cum le fac Victoras si Floricel.
      • +1 (1 vot)    
        mda (Marţi, 6 decembrie 2011, 19:27)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui casandra

        Si tu, extrordinar de constienta de prostiile pe care le spui(sunt sigur ca nici macar nu esti originala, copiezi si tu o parere).
        Traian Basescu ESTE presedintele in functie a ROMANIEI, asta inseamna ca reprezinta nu numai pe cei care l-au votat, ci si pe cei care nu l-au votat(legea democratiei; rememer?) Deci are mandatul poporului roman, primul ministru NU e ales, e numit. Deci in logica ea Traian Basescu e mai mandatat ca oricine sa ne reprezinte. Tonta si Antenescu, a cui mandatari sunt? sau mai bine nu ne raspunde...(uat za fac is rong uith iu?)
    • +1 (3 voturi)    
      vezi (Marţi, 6 decembrie 2011, 12:43)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      ca articolul face referire la pontulica, nu la liderul chiulangiilor din parlament.
      + ti-am dat pt. ca principial ai dreptate.
  • +45 (53 voturi)    
    de neinchipuit ce stune prosta (Luni, 5 decembrie 2011, 17:18)

    newyorkezul [utilizator]

    Care libertate a presei o incalca marinarul mai... cum te cheama ... NO NAME?
    • +43 (51 voturi)    
      opozitia e in grafic... (Luni, 5 decembrie 2011, 17:54)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui newyorkezul

      nici o zi fara o idiotenie majora...
    • +9 (11 voturi)    
      MI-AI LUAT-O INAINTE ! (Luni, 5 decembrie 2011, 23:37)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui newyorkezul

      Exact aceasta problema am vrut sa o abordez.! El vorbeste de libertatea presei ? cand sub conducerea PSD era pus botnita la gura presei !
  • +47 (55 voturi)    
    vrei sa-ti arate si biletul de avion ? (Luni, 5 decembrie 2011, 17:24)

    vrei sa-ti arate si biletul de avion ? [anonim]

    nea poanta, vrei sa-ti arate si biletul de avion ?
  • +45 (55 voturi)    
    ba, (Luni, 5 decembrie 2011, 17:26)

    savonarola [anonim]

    el are mandat ,e presedintele ales al tarii noastre,nu stiu ce mandat ai tu sa vorbesti,dom Ponta-garantat Nastase...
    • +10 (14 voturi)    
      dom' Ponta-garantat Nastase??? (Luni, 5 decembrie 2011, 21:51)

      Garantul [anonim] i-a raspuns lui savonarola

      Da' de unde... pe Ponta nici macar Vanghelie nu-l mai garanteaza... ;)
      • +6 (6 voturi)    
        atunci a ajuns (Marţi, 6 decembrie 2011, 8:49)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Garantul

        rau de tot ,daca a pierdut si sprijinul lu Vangelie....... vai de capul lui ! Ponta ce faci ?
        Ai pierdut titulatura
        GARANTAT VANGELIE !
  • +36 (42 voturi)    
    angela merkel (Luni, 5 decembrie 2011, 17:28)

    cristi [anonim]

    are cu cine discuta, adica acolo sunt oameni politici nu niste scalambaieli de oameni care nu sunt in stare sa emita o idee din capusorul lor. da? domnul antonescu si domnul ponta? si sa fim seriosi, de ce sa il mai ia pe boc cand se inteleg asa de bine, doar din priviri :)
  • +44 (56 voturi)    
    Mandatul i-a fost dat de romani prin vot... (Luni, 5 decembrie 2011, 17:30)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    ...acum cativa ani si e de ajuns, nu mai trebuie sa ceara voie de la Opozitie ori de cate ori reprezinta Romania. Este suficient ca la intoarcere sa comunice pozitia avuta si concluziile.

    Oricum, am incredere ca nu se duce sa se ia la cearta cu Merkel, Sarkozy si cine o mai fi, ci sa obtina maximul pentru Romania, in conjunctura actuala...

    Si mai cred ca pe liderii tarilor aflate in plin declin economic ii doare fix in varful pixului (cu care iau notite) de comasarea alegerilor din Romania...
    • -43 (53 voturi)    
      Pt. portocalii de mai sus! (Luni, 5 decembrie 2011, 17:50)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      E vorba despre renuntarea la suveranitatea nationala din partea unui presedinte care a jurat pe Constitutie sa apere (HA, ha, ha!!!) suveranitatea si independenta statului roman!
      Capisci?
      • +22 (28 voturi)    
        hai las-o moarta (Luni, 5 decembrie 2011, 18:04)

        ducu-dusu [anonim] i-a raspuns lui Ducu

        suveranitatea era tot timpul mentionata de raposatu. acum, ciracii lui, pentru ca nu stiu altceva, vin cu acelasi cal mort. suveranitate la furat, independenta fata de justitie, am inteles de mult.
      • +21 (27 voturi)    
        pt. "nedocumentatul" de mai sus! (Luni, 5 decembrie 2011, 18:08)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Ducu

        prin aderarea la UE: A.directivele UE au prioritate fata de legile din RO B. mandatul de aducere/arest european are valabiliate pe teritoriul RO C -dupa intrarea in Scengen- decizia granicerului italian/spanil/bulgar are valabilitate in RO. Unde ti-e suveranitatea de a da pomeni rosii?
      • +17 (25 voturi)    
        Pentru DUCU (Luni, 5 decembrie 2011, 18:09)

        Alexandru IONESCU [anonim] i-a raspuns lui Ducu

        Stimate D-le "Ducu",
        Va sfatuiesc sa purcedeti degraba la inscrierea in P.R.M. (daca nu sunteti deja membru) si sa urlati de acolo, elegant, cu privire la suveranitate si independenta, sa cereti iesirea Romaniei din U.E. chiar de maine si sa va bucurati de "suveranitate" si "independenta", dar si de subdezvoltare, inflatie, izolare internationala, saracie, lipsa investitiilor straine, lipsa investitiilor interne, dar mai ales de "deplina democratie", "alegeri libere", "libertatea cuvantului" si multe, multe altele, ca in BELARUS ! Mult succes !
      • +31 (35 voturi)    
        nota 4 (Luni, 5 decembrie 2011, 18:15)

        travis [anonim] i-a raspuns lui Ducu

        Mai opozantule, orice concluzie a acestui consiliu va fi decisa de catre fiecare natiune in parte, prin referendum. Asa ca treci la loc si asteapta sa te cheme cineva la vot, iar intre timp mai pune mana pe carte si lasa il calcio, ca te confuzeaza.
        • -1 (3 voturi)    
          referendum ha ha ha! (Marţi, 6 decembrie 2011, 9:56)

          Ducu [anonim] i-a raspuns lui travis

          La ce referendum ai fost chemat sa raspunzi ref. aderarea UE ????????????

          Vom astepta mult si bine sa ne cheme cineva la vot!
      • +14 (20 voturi)    
        o nou marota (Luni, 5 decembrie 2011, 18:38)

        Nea Barosso [anonim] i-a raspuns lui Ducu

        Ce-mi place chestia asta cu suveranitatea. Numai ca de pierdut s-a pierdut la 1 ianuarie 2007 prin aderarea la UE. Pune mana pe carte si vezi cum e cu pilierul 1 al uniunii si componenta supranationala prin care competentele nationale s-au tranferat la Bruxelles. Imi pare rau pentru tine dar te-ai trezit cam tarziu... asa, cam cu 5 ani...
      • +3 (5 voturi)    
        Gogu (Marţi, 6 decembrie 2011, 9:51)

        miki [anonim] i-a raspuns lui Ducu

        Dvs de unde ati aparut?Nu vi se pare ca sunteti cam singurel,in voce si idei?
    • -15 (21 voturi)    
      Esti pe alaturi (Luni, 5 decembrie 2011, 18:25)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

      Ce mandat are? Ca de pupat stiul ca l-ai pupa indiferent ce spune!
      Pana acum cu mandatul dat de tine ne-a bagat in rahat.
      Ca din promisiunile lui asta s-a ales.
      Tu i-ai dat mandat sa faca ce a promis... sau asa... ce vrea el, mandat in alb!
      Pentru tot ce inseamna UE se legifereaza, in unele tari se mai face cate un referendum! Nu hotaraste Alesul (chiar daca nu intelege) tot ce inseamna politica externa, interna, politica economica si sociala!
  • +17 (23 voturi)    
    !!! (Luni, 5 decembrie 2011, 17:35)

    CMD [utilizator]

    Are mandatul nostru,al romanilor-cam 20.000.000-;cine esti tu sa ne tragi pe noi la raspundere?
    • -2 (4 voturi)    
      cati? 20.000.000?Nici nu suntem atatia romani! (Marţi, 6 decembrie 2011, 10:02)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      Cu totul, cu catzel, cu purcel, comf. superbului recensamant nu mai suntem 20 de milioane....
      Din astia cati au drept de vot?
      Din astia cati au votat?
      Din astia cati au votat cu Basescu?
      Cam 5 miloane sustine biroul electoral. Fie, sa zicem (ca voturile de afara au inclinat balanta si nici dracu' nu le-a putut verifica).
      Daca Basescu semneaza aderarea Romaniei la noul URSS, ca republica sovietica (daca se duce la negocieri dupa o seara cu Johny Walker) ...sau cedeaza Ardealul Ungariei....are mandatul tau, nu-i asa?
      Bun, am dat exemple de neconceput, dar acum pricepi ca nu are dreptul sa faca orice-i trece prin tartacutza...ca tartacutza aia poate sa o ia razna....
      • +2 (4 voturi)    
        esti sigur? (Marţi, 6 decembrie 2011, 11:50)

        lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Basescu ,in problemele serioase ale romanilor nu a luat-o niciodata razna!
        Razna o iau de ceva(cam mult timp) crin si ponta!
  • +21 (27 voturi)    
    !!! P.S. (Luni, 5 decembrie 2011, 17:36)

    CMD [utilizator]

    Sigur nu o sa ne vinda rusilor!
    • -1 (3 voturi)    
      dar altora este OK sa ne vanda? (Marţi, 6 decembrie 2011, 10:03)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      Cui esti de acord sa ne vanda?
      O lista te rog, un mercurial....
  • +26 (30 voturi)    
    Mda... (Luni, 5 decembrie 2011, 17:40)

    Ionut [anonim]

    Nu pot sa cred ca acum 1 an il vedeam pe Ponta ca pe o alternativa...
    Dle Ponta, invatati domne ce inseamna CE, PE, presedinte de stat, etc, debitati numai tampenii.
    In CE nu se voteaza nimic, in PE se voteaza...dar votul nu este dat de sefii de stat ci de unii carora li se zice parlamentari.
    Si ne place sau nu, Basescu are mandat sa reprezinte Romania in afara tarii, nu ii trebuie un mandat suplimentar de fiecare data cand iese din tara...

    Haide Ponta, poti mai mult...
    • +5 (9 voturi)    
      Io nu cred (Luni, 5 decembrie 2011, 20:34)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      ca ponta poate mai mult!
  • +38 (42 voturi)    
    Poanta reloaded (Luni, 5 decembrie 2011, 17:51)

    Adrian US [anonim]

    Rog Hotnews sa aibe mila de cititorii acestui website si sa nu ne mai tortureze zilnic cu acesti doi Lolec si Bolec ai politicii romanesti. Pe zi ce trece vedem "Stiri" tot mai lipsite de orice fel de sens cu acesti doi indivizi desprinsi parca din desenele animate iar tortura devine tot mai insuportabila.

    Am impresia ca acesti doi indivizi/marionete puse in fruntea constructiei care se cheama "stuto-camila USL" (de altfel o alianta impotriva naturii) se antreneaza zilnic care sa spuna mai multe si mai mari prostii. Le dorim mult success la spitalul de nebuni.

    Va multumesc.
    • -18 (20 voturi)    
      Impotriva naturii??? (Luni, 5 decembrie 2011, 18:29)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Adrian US

      Dar alianta DA (cu PD de stanga, pe atunci si PNL de dreapta) nu era impotriva naturii?
      Dar cu alianta la guvernare PDL (de dreapta pe atunci) cu PSD de stanga nu era impotriva naturii?
      Sau daca PDL (sau tu) este lasat pe afara devine impotriva naturii... ca in rest totul era OK, cat timp era si PDL pe acolo.
      Daca imi amintesc bine parca si cu PC era ceva, dar era si bun de pupat cat timp asigura accesul la ciolan!!!
      • +2 (8 voturi)    
        da (Luni, 5 decembrie 2011, 19:03)

        Empire [utilizator] i-a raspuns lui Eu

        pai si a tinut vreuna?
      • +8 (10 voturi)    
        esti incoerent (Luni, 5 decembrie 2011, 19:06)

        eu cel mic [anonim] i-a raspuns lui Eu

        crezi ca un "nani" mic ajuta?
        • -2 (4 voturi)    
          Bravo, asta da argumentare ! (Marţi, 6 decembrie 2011, 10:10)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui eu cel mic

          "Eu" a spun numai adevaruri si a primit doar minusuri...tipic Hotnews.
          Voi nu vedeti cat sunteti de fanatici, fundamentalisti, talibani portocalii?
          Nu conteaza nimic, nici un subiect, doar ca "noi" trebuie sa-i facem praf pe "ei".
          Ca tot ce se discuta in media in legatura cu politica ne afecteaza serios vietile, ale noastre si ale copiilor nostrii...pentru muuulti ani...nu conteaza!
          Politica inteleasa microbistic.
          Ai nostrii au voie sa faulteze, sa joace la offside, orice...ai lor, nici sa respire (cel mai bine sa dispara, ramanem cu partidul si conducatorul unici).
          Stiam, in '90, ca romanii vor intelege democratia mai greu, dar nici chiar asa...
          • +1 (3 voturi)    
            n-ai inteles (Marţi, 6 decembrie 2011, 12:01)

            eu cel mic [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            m-am referit strict la exprimare, nicidecum la continut. In principiu nu dau +/- pe continut, fiecare avand dreptul sa se exprime, chiar daca bate campii ( nu conteazs din ce tabara e)
            • 0 (0 voturi)    
              cum dai +/- ? (Marţi, 6 decembrie 2011, 14:41)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui eu cel mic

              ca esti anonim ...

              sau mai scri si anonim ca sa para mai multe opinii ...?
  • +22 (26 voturi)    
    Pai tovarashu ponta (Luni, 5 decembrie 2011, 17:55)

    bogdan [anonim]

    Zici ca in germania Merkel "ea are inainte o intalnire oficiala cu Opozitia si o prezentare in Parlament "
    Da' in Germania de cite ori a convocat merkel opozitia la consultari si opozitia a raspuns ca nu dioscuta cu dictatoarele? Sau in parlamentul Germaniei... de cite ori a parasit opozitia lucrarile? Cind te comporti ca un clown, e greu sa ceri mai apoi tratament de partener serios... Invata intii sa te comporti cu decenta opozitiei din Germania si dupa aia ai pretentia sa fii tratat ca ei!

    Cit despre mandat, Basescu pina una-alta are mandat de sef ales al statului. Tu ce mandat popular ai sa-i ceri explicatii?
  • +19 (23 voturi)    
    Alte declaratii Ponta (Luni, 5 decembrie 2011, 17:58)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    D-le PONTA,
    Ca sa fiti credibil ar trebui sa spuneti cand i-ati chestionat Dvs. pe toti liderii politici europeni si acestia v-au prezentat dovezi privind mandatul cu care se prezinta ei la reuniunea in chestiune ca sa pretindeti ca Dl. Basescu este singurul care merge fara mandat. Restul sunt vorbe in vant ...
    Mai bine ne-ati explica cu ce mandat va deplasati Dvs. aproape saptamanal la Bruxelles ?! Sa fie vorba numai de hormoni ?!
    Sa dea Domnul sa vi se taie indemnizatia pentru zilele (foarte multe) de absenta de la Parlament ca sa incepeti sa va puneti problema platii biletelor de avion, daca nu cumva aveti cu totul si cu totul alte surse de finantare (tata socru', etc., etc.).
  • +9 (11 voturi)    
    Vise (Luni, 5 decembrie 2011, 17:59)

    vlad [anonim]

    Ponta asta viseaza ca are Rmania vreo optiune de vot... Vom vota si noi cum ni se va spune si cu asta basta. Treaba e prea serioasa pe la ei, asa ca ori dansam cum ni se canta, ori incep sa plece banii din tara. Si, la urma urmei, daca nu ne convine noul tratat, putem pleca din uniune, nu vom fi regretati (din pacate...).
  • +19 (21 voturi)    
    cota unica (Luni, 5 decembrie 2011, 18:00)

    xy [anonim]

    "Daca avem politica bugetara comuna, nu o sa mai putem avea cota unica de 16% ca este dumping fiscal."
    Nu iti impune nimeni de la Bruxelles sau Berlin nivelul exact al fiecarei taxe. Singura conditie e sa te incadrezi intr-un deficit de 3% si sa tinzi in perspectiva spre o echilibrare a bugetului. Cum o faci, e treaba ta. Problema asta a mai fost discutata si in primavara la nivelul zonei euro si s-a ajuns la aceeasi concluzie, dar Ponta probabil nu stie.
    • +16 (18 voturi)    
      ai dreptate... (Luni, 5 decembrie 2011, 18:33)

      El_Dudeinio [utilizator] i-a raspuns lui xy

      este foarte dezolant sa vezi ca unii oameni (cica chiar multi) il vad pe ponta ca o alternativa. ese un om foarte slab informat, documentat si foarte rar dispus sa spuna adevarul. face o politica marka Iliescu sau Nastase. imi aduc aminte ca cele mai mari hotii din romania erau vandute pe vremea lui ilici si nastase ca si mari avantaje date populatiei(vezi cuponiada, aro la scoli, mineriadele,etc). Ponta nu incearca sa educe publicul romanesc ci doar sa il manipuleze folosind termeni necunoscuti multora dar din pacate total pe dos. daca nu ar fi asa de tanar asi zice ca are scoala securitatii..exact aceasi propaganda o faceau si ei..vorbeau de mandate ale poporului, de lupta impotriva dusmanilor tarii, de apararea suveranitatii, termeni tipic ideologici folositi de comunisti si securitate ca sa justifice orice(inclusiv genocidul). nu sunt fan basescu, ba din contra,.este pacat ca in romania nu exista alternativa la basescu. sa speram insa ca in urmatorii ani va aparea ceva votabil. poate noua republic..sa vedem
    • -1 (5 voturi)    
      Acum nu impune! (Luni, 5 decembrie 2011, 18:34)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui xy

      Dar asta se vrea! sau nu intelegi ce inseamna politica fiscala comuna ?!
      • +3 (3 voturi)    
        ba da (Luni, 5 decembrie 2011, 19:55)

        xy [anonim] i-a raspuns lui Eu

        si tocmai de asta a si existat in primavara propunerea de armonizare a nivelului taxelor. Dar daca s-ar aplica acum, ar insemna moarte curata pentru o tara ca Irlanda, care abia a inceput sa-si revina, de fapt singura dintre PIIGS. E o mare diferenta intre a sustine ca Romaniei i se va interzice de maine sa aiba cota unica de 16% si a planui ca la un moment dat sa-ti unifici nivelul taxelor, valabil intai pentru zona euro, pe urma pentru orice stat din restul UE care va dori si isi va permite asta.
  • +16 (18 voturi)    
    Cum? Doar atat? (Luni, 5 decembrie 2011, 18:23)

    thebblack [utilizator]

    Si eu care eram convins ca ce face Basescu in cazul asta e neconstitutional si ar trebui suspendat...
  • +22 (24 voturi)    
    !!!! (Luni, 5 decembrie 2011, 18:31)

    zzzz [anonim]

    Draga domnule Ponta spre surprinderea dumneavoastra Basescu chiar are un mandat public pt a vota in numele Romaniei si stiti de ce ....?Pentru ca e presedintele ei IDIOTULE!!!!! Are acest mandat din momentul in care a fost ales in aceasta functie.
    • +12 (14 voturi)    
      nu fiti rai (Luni, 5 decembrie 2011, 19:19)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui zzzz

      la pus nastase, el doar asa... nu's cum sa zic o pasare cu pene viu colorate.
  • +22 (24 voturi)    
    Dezmintire (Luni, 5 decembrie 2011, 18:32)

    Arlechin [utilizator]

    "Prevederea de 3% deficit in Constitutie e o uriasa prostie" - asta spunea Ponta acu ceva vreme.
    Chiar acum Merkel si Szarcozi cer asta pentru toate tarile UE
    Pontaaaaa, se aude ...!!!?????
    • +11 (13 voturi)    
      bine punctat (Luni, 5 decembrie 2011, 18:45)

      El_Dudeinio [utilizator] i-a raspuns lui Arlechin

      bine punctat. la asta nu mam gandit.

      +1
  • +16 (18 voturi)    
    fai, (Luni, 5 decembrie 2011, 18:38)

    ploiesteanu [anonim]

    daciano! nu tie rusine sa dormi in acelasi pat cu prostu' asta notoriu?ce dreq discutati voi acasa seara ori dimineata? da' tac'tu stie cat de idiot e giner'su?dac'ar fi giner'miu ,l-as bate pan' s-ar trece la euro!
    • +9 (11 voturi)    
      tati (Luni, 5 decembrie 2011, 19:16)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      lui ponta ii e mama nASTASE !!! el, doar el i da sa...judece.
  • +14 (16 voturi)    
    neuronul stingher(titlu copiat din Hotnews) (Luni, 5 decembrie 2011, 18:43)

    eu cel mic [anonim]

    "Nu mi-l pot inchipui pe Traian Basescu informand Opozitia"

    Da, domnule, nici pe mine nu ma consulta. Dar macar pe mine nu m-a chemat la consultari la Cotroceni, ca pe altii.

    S-au v-ati dat seama ca a fost o greseala sa refuzati consultarile? Pana acum v-am auzit de nenumarate ori ca "nu ne intereseaza ce are de spus Basescu". Ca veni vorba, este domnul Basescu, presedintele Romaniei, deci si al meu. N-o fi el izbavirea neamului, dar acum e cel mai bun. Dovediti, altfel ca pana acum, ca meritati demnitati in stat.

    intr-un comentariu de mai devreme, dl Antonescu cere sa fie apelat cu "domnule"
    Tu de ce nu poti sa dai un exemplu?

    Nu mai scriu nimic, ca sigur voi fi cenzurat.
  • -10 (14 voturi)    
    observatia e corecta... (Luni, 5 decembrie 2011, 18:48)

    costica [anonim]

    Mai grav este ca si daca Traian Basescu s-ar duce cu mandat la Brusselles, ma tem ca nu-l intreaba nimeni, cine-l baga in seama pe Traian Basescu acolo?!
    Plimbarile lui de colo colo le-au surprins camerele diferitelor televiziuni, si nu o data, asa ca va fi cum a fost si pana acum: participa dar nu se baga!!!
    Si la fel ar fi oricare ar fi politicianul roman, nu numai Basescu.... Romania e nebagata in seama la Brusselles(la ce europarlamentari am trimis la Brusselles, ce influenta sa avem !!!) , deciziile le iau mai marii UE, iar ele sunt anterioare intalnirii, de obicei se iau in marile cancelarii de la Paris si Berlin si Londra ...
    Bucurestiul nu exista pentru mai marii din UE, decat la nivel formal ca au nevoie de o piata cat mai mare pentru economiile lor....
    Cat priveste prezenta Dlui Boc, mi se pare corecta decizia lui Traian Basescu de a nu-l cara si pe Boc, oricum ar merge degeaba, ar merge amandoi degeaba... unul singur ajunge, ce sens are, nu ?!!!!
  • +12 (14 voturi)    
    oare (Luni, 5 decembrie 2011, 18:50)

    savonarola [anonim]

    se poate calcula cat costa lunar bugetul de stat cheltuielile acestei familii de politicieni in slujba tarii(fam.Ponta-sarbu)sau cat au consumat astia din 90 pana acum ca sa-si dea cu parerea,de una,de alta,ca traiesc cu impresia ca daca stai sa socotesti ne costa ceva prestatia acestui familion plin de politicieni ,cine dracu sunt astia de fapt de ne-au incalecat asa?
  • +12 (14 voturi)    
    Victoras, cateodata tacerea e de aur.... (Luni, 5 decembrie 2011, 19:20)

    dadan [utilizator]

    Exista cateva vorbe din popor izvorite din intelepciune(chestia aia care nu prea se gaseste pe la voi)
    Daca taceai filozof ramanei, sau Tacerea e de aur
    sau Decat sa taci si sa pari prost ca Geoana mai bine deschizi gura si inlaturi orice dubiu ca Ponta.... etc...
    Basescu are mandat de la popor si clovnii ca tine care nici nu stiu pe ce lume traiesc nu merita nici sa-i lustruiasca pantofii lui Basescu daramite sa se consulte pe notiuni de politica externa... pana una alta Basescu a obtinut ce nici un presedinte roman nu a obtinut pe plan extern asa ca mucles...
  • +13 (15 voturi)    
    Ponta are mandat de la Putin. (Luni, 5 decembrie 2011, 19:31)

    mircea [anonim]

    Ponta si Antonescu au capatat curaj,dupa alegerile din Rusia.Le era teama ca Putin nu mai are majoritatea.Acum au rasuflat usurati si au reinceput ofensiva de defaimare a Romaniei in ochii celor de la UE si indreptarea acesteia spre Uniunea Rusia-Belarus.Daca,fereasca D-zeu,astia castiga alegerile,asta ne asteapta.Siberia.Si Ponta cu Antonescu calariti de Putin.
  • +12 (14 voturi)    
    sapte ani de acasa lipsa (Luni, 5 decembrie 2011, 19:32)

    Alf [anonim]

    Nu se poate! Panarama a depasit orice limita a impertinentei. Trebuie pus la punct la alegeri. Poporul trebuie sa dea cu el de pamant.
    • +8 (10 voturi)    
      7 ani de acasa (Luni, 5 decembrie 2011, 20:43)

      Marinescu [anonim] i-a raspuns lui Alf

      Ponta copilotul carlan a declarat candva ca a vrut sa-l bata pe Emil Boc,dar l-a oprit Dan Nica. Dupa aceea un reportar a intrebat-o pe mama lui ce parere are despre declaratia fiului sau.Raspunsul a fost urmatorul * pe Boc l-as fi batut si eu * Iata cei 7 ani de acasa
  • +12 (14 voturi)    
    revin... (Luni, 5 decembrie 2011, 19:33)

    Constantin1 [utilizator]

    ,,carlanul tanar fara minte,, cum il alinta Iliescu, chiar are impresia ca poate dicta ceva?
    Sa fim seriosi, el nu va dicta nici in PSD, nici in USL!
    Dar nu conteaza asta, el se da mare si ii place teribil pozitia asta!
  • +11 (13 voturi)    
    mai e putin (Luni, 5 decembrie 2011, 20:08)

    cu siguranta un "portocaliu" [anonim]

    Ah Domnule Ponta, si sper ca ma aude si Domnul Antonescu, abia astept alegerile comasate, ca n-am chef sa platesc de doua ori pentru voi, ca sa dau un vot impotriva voastra, a istericilor frustrati, subminatori de interes national, idolatri ai interesului propriu.
    Abia astept sa va vad cum primiti inca o data un vot de ramanere in opozitie...de data asta sper ca pentru totdeauna (intre timp poate ca si lui Felix o sa i se para mult prea scumpa distractia asta de a manipula poporul cu Antenele).
    Chiar nu va auziti cat de penibili sunteti? Chiar ne credeti pe toti tampiti? Ei bine, o sa simti pe pielea matale ca nu suntem.
    Domnilor Ponta si Antonescu, va implor, primiti mandatul meu macar de a tacea, daca nu sunteti in stare sa urmariti interesul acestei tari.
    "Succesuri" in opozitie vesnica!!!!!!!!!! (Doamne cat de usoara ii faceti misiunea Presedintelui)
  • -8 (10 voturi)    
    Din pacate... (Luni, 5 decembrie 2011, 20:32)

    cetateanulsurmenat [utilizator]

    In Romania, Opozitia este cantitate neglijabila pentru Putere. Trist este ca si poporul este tot cantitate neglijabila. Cat despre pozitia Romaniei in context european mi se pare de o penibilitate jalnica. Pe scurt, dansam dupa cum ni se canta.
  • +8 (10 voturi)    
    ? (Luni, 5 decembrie 2011, 20:37)

    dorel [anonim]

    iara te-ai trezit sa vorbesti prostii, ca si cu vizita lui basescu in SUA, stai linistit ca marinarul stie ce sa faca si sa vorbeasca, este un patriot mare fata de tine
  • +7 (9 voturi)    
    motive... (Luni, 5 decembrie 2011, 21:00)

    eu [anonim]

    cauta motiv pentru suspendare....is disperati ca au inceput demersurile pt suspendare dar si/au dat seama pe drum ca nu au motiv sustenabil si acu cauta cu infrigurare....penibil
  • +6 (8 voturi)    
    Ponta e campion, (Luni, 5 decembrie 2011, 22:33)

    revelare [utilizator]

    l-a depasit si pe Vanghelie de acum!
    • 0 (0 voturi)    
      lolec al lu' bolec al lu' felix (Marţi, 6 decembrie 2011, 23:44)

      zoe [anonim] i-a raspuns lui revelare

      IN DECEMBRIE 2013 va si reusi (dupa alegeri)...
      Va dati seama , va scapa Romania de singurul politician liberal curajos, cam colturos dar veritabil
      Va dati seama cat de prosti ne crede pontosul asta ?Atentie la desfasurarea evenimentelor in urmatoarea saptamana .Sa vedeti cum o sa incerce sa puncteze pe pe criza europeana ...cam cum hartaneste DiaconescuOTV mortii .........adevarat , marean e mic copil asta e cu diploma !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version