VIDEO 1 Decembrie in Bucuresti: Traian Basescu a facut baie de multime in Piata Obor, unde un barbat i-a pupat mana

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 1 decembrie 2011, 16:50 Actualitate | Politic

Presedintele Traian Basescu a facut, joi, o baie de multime in Piata Obor, la plecarea de la Primaria Sectorului 2, unde a dat mana cu oamenii, a facut fotografii cu copii, iar un barbat i-a pupat mana, potrivit Mediafax. Seful statului a sosit, joi, in jurul orei 14.30, in Piata Obor din Capitala, unde sunt impartite, de Ziua Nationala, peste 16.000 de portii de fasole cu costita.

Seful statului a sosit in zona cu coloana oficiala. El a parcurs apoi circa o suta de metri pe jos, pe traseu dand mana cu oamenii, carora le-a urat "La multi ani!" si sanatate, iar apoi a intrat in sediul Primariei Sectorului 2, conduse de Neculai Ontanu.

Traian Basescu a stat in sediul Primariei aproximativ 40 de minute, iar la iesire a facut o baie de multime. El a evitat sa primeasca o portie de falose cu costita, insa, in schimb, a dat mana cu cei prezenti, majoritatea acestora urandu-i "La multi ani!" si "Sanatate".

"Sunteti presedintele nostru iubit", i-a strigat o femeie. De asemenea, o alta femeie a incercat sa-i pupe mana sefului statului, insa acesta s-a eschivat, dar nu a reusit sa evite momentul in care un barbat i-a pupat mana.

Traian Basescu a facut si cateva fotografii impreuna cu copiii prezenti.
























8036 vizualizari

  • +68 (106 voturi)    
    Primul Presedinte Roman de care sunt MANDRU! (Joi, 1 decembrie 2011, 17:05)

    Dan Mihai [anonim]

    Sunt mandru ca il am presedinte pe Basescu. Sunt mandru ca sunt roman.

    Basescu este primul presedinte de dupa '89 care lucreaza la fibra patriotica a fiecaruia dintre noi. Traiesc in SUA din 2004 si voi vota cu cei ca Basescu in viitor. Nu-0mi plac oameni ca Crin sau Ponta care improasca cu noroi pana si de ziua nationala.

    Hai Romania!
    • +45 (63 voturi)    
      like - din germania (Joi, 1 decembrie 2011, 17:11)

      roman [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      ;)
      • +4 (8 voturi)    
        like si din australia (Vineri, 2 decembrie 2011, 6:50)

        alex [anonim] i-a raspuns lui roman

        Ma bucur ca mai sunt si altii imprastiati prin lume care cred asta. Poate ca pe masura ce te departezi de tara si nu mai esti sufocat mereu cu propaganda de alde realitatea si antenele, lucrurile se vad mai limpede.
        • -1 (5 voturi)    
          facebook-fanatics ... (din romania) (Vineri, 2 decembrie 2011, 9:20)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui alex

          cel mai probabil , Australia si Germania sunt doar fantezii neatinse ....


          multa bafta !
        • +2 (8 voturi)    
          like - din cipru (Vineri, 2 decembrie 2011, 10:03)

          kostel [utilizator] i-a raspuns lui alex

          treceti pe lista si cipru.
        • -1 (7 voturi)    
          suntem mandri de diaspora noastra (Vineri, 2 decembrie 2011, 10:35)

          tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui alex

          care de la caldura noului camin primitor dintre straini isi inchipuie ca mai au un cuvant de spus in tara pentru care nu platesc impozite, dar pentru care voteaza.

          este legal pentru ca dreptul de a fi cetatean roman nu poate fi retras.
          este imoral pentru ca nu poti sa faci pe predicatorul intelept in fata unui popor pe care l-ai parasit.

          daca il iubiti atat de mult pe baselu, de ce nu veniti inapoi?
          • -1 (7 voturi)    
            Hmm, este o strategie a puterii... (Vineri, 2 decembrie 2011, 11:09)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

            Inundarea cu comentarii ale unor romani din diaspora, pe toate canalele controlate de putere, toti admiratori ai lui Basescu, arata ceva:
            1. Suntem pregatiti pentru avalansa de voturi portocalii din diaspora ce vor urma.Este planificat, se va intampla (mai ales prin corespondenta).
            2. Astia, " de afara" cica sunt mai credibili.
            daca traiesc in tari cu democratie si sistem politic consolidate, vezi Doamne ca stiu mai bine cum trebuie sa voteze si ne invata si pe noi.Curios, toti sunt portocalii.
            3. Ti se da impresia ca prestigiul lui Basescu in lume este imens...aiurea!
            Si acum, citez din Adevarul:

            Militari chemaţi cu familiile să facă figuraţie. Militarii care nu au participat la paradă au avut misiunea de a fi în prima linie a spectatorilor în Piaţa Arcului de Triumf. Un militar a dezvăluit, sub protecţia anonimatului, că totul a fost bine pus la punct.
            Fiecare unitate militară a făcut liste cu militarii care vor participa ca spectatori la paradă. Aveau obligaţia să aducă cu ei cât mai multe rude. A fost exact ca pe vremea lui Ceauşescu! Până în acest an însă nu s-a întâmplat asta. Aveau nevoie de public şi se aşteptau să nu vină lumea", a spus Cătălin.

            Nu stiu de ce, dar inclin sa cred stirea, prea suna oranj metoda si nesimtirea..
            • +2 (6 voturi)    
              parada (Vineri, 2 decembrie 2011, 12:30)

              paul [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              bati campii alaturi de toti cei care vedeti numai negru in tot ce se intampla si din cauza carora ne vine sa plecam din tara.noi am fost la parada cu toata familia si nu facem nici un fel de politica.a fost frumos afara, parada a fost super si am vrut sa ne mai si bucuram ca suntem romani.cei ca tine cu ponte si antonesti in frunte ati dus tara la exasperare.
          • +1 (5 voturi)    
            ? (Vineri, 2 decembrie 2011, 11:28)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui tache2011

            Nu stiu ce e moral, drept, legal cand vine vorba de altii insa ca roman care locuieste in romania ma bucur sa vad gandurile bune ale celor plecati sa caute o viata mai buna.
            Din partea mea sunt bineveniti sa se intoarca oricand.
          • +4 (6 voturi)    
            Si care trimit milioane (Vineri, 2 decembrie 2011, 11:30)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

            de dolari sau euro in tara natala sa mai echilibreze bugetul! Asta ai uitat sa spui....
            Da poate propui sa nu-i mai trimeata?
          • +2 (6 voturi)    
            De ce? (Vineri, 2 decembrie 2011, 11:58)

            toiu [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

            De unde atata frustare? De ce iti urasti conationalii? Doar pentru ca au o alta opinie politica?
    • +45 (69 voturi)    
      complet de acord (Joi, 1 decembrie 2011, 17:11)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Dan Mihai

      un om extraodinar !
      • +2 (12 voturi)    
        singur in parcarea goala.. (Joi, 1 decembrie 2011, 21:19)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

        daca il compari cu ilici&felix sau marionetele lor o fi extraordinar, dar sper sa nu uitati ca Romania poate oferi mult mai mult de atat!
        • +1 (3 voturi)    
          corect, teoretic (Vineri, 2 decembrie 2011, 19:48)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui pehash

          dar pana una alta nu ofera ceva mai bun
    • +51 (77 voturi)    
      Nu esti singurul (Joi, 1 decembrie 2011, 17:13)

      Migail [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Si eu sunt mandru de presedintele Traian Basescu. Este singurul presedinte care spune adevarul si spune lucrurilor pe nume. Ca sa fii corect fata de oameni nu este usor si cei ce au mintit timp de 21 de ani nu pot accepta acest lucru. Sa ne traiesti Traian Basescu. Esti un adevarat ROMAN
      • +6 (12 voturi)    
        Noi am inteles asta, dar (Joi, 1 decembrie 2011, 22:41)

        releu [utilizator] i-a raspuns lui Migail

        cum ii facem si pe altii sa inteleaga ?

        LA MULTI ANI , ROMANIE, SI LA MAI MARE!
      • 0 (4 voturi)    
        ...mda... (Vineri, 2 decembrie 2011, 12:29)

        Bastiano [utilizator] i-a raspuns lui Migail

        Din pacate, se rezuma doar la "a spune" niste lucruri. Cand o sa vina cineva sa si "aplice" acele lucruri? pozeaza in presedintele care spune lucrurilor pe nume, dar "cainele latra, caravana trece"...Nu vedeti ca suntem un stat corupt pana-n maduva? Ne scot ochii cu cateva arestari, dupa care schimba subiectul si gunoaiele sunt din nou in libertate...Pupati-i mana in continuare!
    • -37 (61 voturi)    
      Mai ... (Joi, 1 decembrie 2011, 17:15)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Dan Mihai

      ... degraba lucreaza la colesterolul din fasolea cu costita (16,000 de portii), in fapt tot un fel de pomana electorala.

      Cu din astia ca tine a fost posibil comunismul in Romania timp de 40 de ani ... Traian Basescu nu este Romania la fel cum Romania nu este Traian Basescu. Nu mai incurca lucrurile.
      • +24 (36 voturi)    
        Hai sa respectam democratia. (Joi, 1 decembrie 2011, 17:37)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Tocmai pentru-ca vad ca nu-ti place comunismul.Traian Basescu,nu este Romania,dar democratic reprezinta Romania.Iti place sau nu-ti place ,asta este si sistemul democratic iti cere sa accepti jocul.La fel a fost si ci Iliescu,si cu Constantinescu.Nici ei nu au fost prea buni,dar au fost un pas inainte spre democratie.Iar ca o comparatie cu Ceuasescu,nu putem face.
        • -15 (23 voturi)    
          Uite... (Joi, 1 decembrie 2011, 18:45)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          ...ca eu nu pot pune egal intre dragostea de tara si dragostea de presedinte. Si stii foarte bine ca a pune egal intre presedinte si tara era un "tertip" foarte utilizat in comunism.

          Si in general mai am o problema. Unii dintre noi (nu conteaza cat de multi sau de putini) o sa-i votam pe cei nominalizati de Dan Mihai mai sus - Ponta sau Antonescu. Ceea ce insa nu am auzit si probabil nici nu voi auzi (pe aici sau pe oriunde) este "il iubesc pe Ponta sau il iubesc pe Antonescu" sau "sunt mandru de Ponta si de Antonescu" ... e o doza de irationalitate periculoasa intr-o asemenea afirmatie. Basescu (sau Geoana sau Ponta sau Antonescu) au fost alesi ca sa serveasca interesul poporului intr-o functie de demnitate publica intr-o tara democratica. Pastrati-va iubirea si admiratia profunda si ce mai vreti pentru familie, prieteni samd.
        • 0 (4 voturi)    
          ce legatura are una cu alta ? (Vineri, 2 decembrie 2011, 9:24)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui mircea

          da e presedintele Romaniei , da e ales 'democratic' ....

          dar asta nu inseamna ca toti trebuie sa fim supusi si sa pupam mana (ca voi) ... asta inseaman democratie , ce sugerezi tu este dictatura .


          bag de seama ca mai toti sustinatorii lui basescu sunt genul de oameni care au facut posibila dictatura comunista in Romania ...
          pacat ca inca mai sunt oameni de acest nivel ...
      • +18 (28 voturi)    
        A ramas doar scrumul din tine. (Joi, 1 decembrie 2011, 18:31)

        nico2 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        esti cam fumat mai nea gigi kent.cred ca incurci borcanele. pe timpul comunistilor tigarile kent se dadeau mita. Nu mai puteti de ciuda ptr. ca exista un om care spune lucrurile verde in fata. Astazi pe antene si pe irealitatea asta a fost marele subiect : Basescu si Boc huiduiti. Pacat ca nu stim sa sarbatorim Ziua Nationala a Romaniei.
      • +16 (20 voturi)    
        eu (Joi, 1 decembrie 2011, 18:53)

        caligula [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

        te stiam moirt de cativa ani.cand dreq inviasi? se vede ca esti kent d-ala rusesc.
    • +56 (74 voturi)    
      Romania, te iubesc!!! (Joi, 1 decembrie 2011, 17:26)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Dupa baia de multime de la Arcul de Triumf, unde sute de oameni i-au strans mana presedintelui si i-au urat multa sanatate si La Multi Ani, chiar cu cele cateva huiduieli marca USL, putem spune ca poporul a inceput sa inteleaga ca presedintele vrea binele tuturor romanilor reformand aceasta tara. Unii i-au sarutat si mana, gest ce semnifica o idolatrie si o speranta unica in capacitatea lui Traian Basescu de a misca lucrurile spre o Romanie a bunastarii.
      Traian Basescu s-a intors la popor si poporul la el!
      Vreau voturile celor care iubesc cu adevarat Romania,ii vor binele si vor ca sa scape de ciuma rosie USL!!!
      • +45 (57 voturi)    
        Da, Romania te iubesc! (Joi, 1 decembrie 2011, 17:40)

        eggo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        foarte frumos spus, ma fericesc comentariile voastre, hai Base, te voi vota si sustine in contiunuare!
        • -14 (22 voturi)    
          vot (Joi, 1 decembrie 2011, 19:11)

          .ro [utilizator] i-a raspuns lui eggo

          voteaza-l in continuare....nu conteaza ca ce...da' voteaza-l
      • +1 (11 voturi)    
        Da, asa e... (Vineri, 2 decembrie 2011, 2:09)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Si eu i-as fi pupat mana, daca eram acolo. La curul prezidential se inghesuia lumea exact ca si-aici.
        Fratioare, tie nu ti-e putin greata sa scrii asa ceva???
        Baiete, nici macar comunistii n-au avut neobrazarea sa prezinte oamenii sarutand mana lui Ceausescu...
        Iar chestia cea mai ORDINARA -- scriu cu majuscule, ca oricum sunt convins ca baietii de la HN sunt vigilenti si-o sa aiba grija sa nu lase mesajul asta sa treaca... dar macar poate-l citesc ei si se jeneaza un pic -- este ca sunt aproape convins ca acest dezgustator cult al personalitatii care se infiripa si care este tot mai intens cultivat aici nu este nici comandat si nici macar aplaudat de destinatarul sau.
        In ochii mei, Basescu a facut multe bune si multe rele, dar macar a avut intotdeauna o anumita tarie, barbatie, un soi de duritate care nu cadreaza DELOC cu linguselile dulcegi pe care le prestati domniile voastre si alti posesori si degraba manuitori de limbi catifelate.
        Prosternarea asta vine exclusiv din natura de sluga a unora, care in afara de a se gudura si face pres sub picioarele puternicilor zilei, nu-s in stare sa imagineze alt mijloc de supravietuire si parvenire.
        Rusine pentru jegul moral pe care v-ati gasit sa-l etalati exact de ziua nationala.
        Iar asta, sa fie clar din nou, n-are nimic de-a face cu Basescu; daca maine se alege vreun prostanac, toti lingaii o sa se aseze la coada la curul noului stapan...
      • 0 (4 voturi)    
        draga marian .... (Vineri, 2 decembrie 2011, 9:27)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ce nasol ma simt cand remarc ca si tu esti roman .... sincer e trist ....
    • -27 (39 voturi)    
      basescu si flamanziii lui ontanu (Joi, 1 decembrie 2011, 17:35)

      giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Dane, de ce nu vi tu aici sa vezi cat patriotism izbucneste din presedintele pe care il admiri atat de mult? Nu ai trait nici o zi sub presedintia lui basescu! Nu cred ca esti asa de bine informat cand afaci astfele de afirmatii.
      Ai auzit de stilul de conducere a societatii romanesti de catre presedintele jucator?Ai inteles ceva din tehnica lui de a invrajbi diferite categorii sociale, de a lua in deradere orice sentiment de patriotism cu vesnica replica ba bolsevicule, comunistule, securistule...
      Dane, presedintele tau nu e basescu din moment ce te bucuri de cu totul alta legislatie, alt fel de a se face justitie, de a intelege lucrurile simple !
      Poate esti ''trimis'' acolo de dl presedinte sa faci reclama acestui marinar care a facut sa esueze romania, sa prostesti naivii care mai cred in minciunile rostite cu seninatae de ''mandrul tau comandat''
      • +14 (28 voturi)    
        Esti negru de suparare. (Joi, 1 decembrie 2011, 18:33)

        nico2 [utilizator] i-a raspuns lui giulesteanu

        Mai giulestene ti-a mancat creierul alcoolul.Mai ai rabdare ceva timp si o sa vina alt Presedinte. Poate ajunge Crinulet. Poate. Ai sa vezi atunci patriotism din flori.
        • -6 (10 voturi)    
          basescu si patriotismul de fatada (Joi, 1 decembrie 2011, 21:32)

          giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui nico2

          lui niko 2
          ba baiatule, nu eu umbu (am umblat) prin goldenspritz, prin ciresici la munte si la mare, asa ca ce zici tu legat de alcool e cu adresant eronat !
          Retrimite vorbele celui la care ti atat de mult si pentru care ai fi in stare - cel putin asa rezulta din modul cum te repezi sa faci atacuri la cei ce nu il vad pe basescu un mare patriot- sa ne iei la injuraturi.
          Crezi ca cel ce ne cere solidaritate in saracie si mizerie noua celor multi, iar cei din jurul sau sa cheltuiasca banii pe materializarea unor obiective necesare doar capuselor din gasca de partid, e patriot ?
    • +34 (46 voturi)    
      LIKE din RO (Joi, 1 decembrie 2011, 17:38)

      Daniela [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Bine zis! Base este singurul care a sarit la gatul mafiotilor si reuseste sa miste administratia catre perfomanta.Dar mai are muuuult de lucru.Si stiti de ce ? Pentru ca cei de sub el una zic si alta fac, si fac de cele mai multe ori la "mica intelegere" cu baronii locali sau cu politicienii de opozitie; asa, ca sa cada tot in picioare daca PDL pierde alegerile....
    • -21 (31 voturi)    
      Hai IN Romania (Joi, 1 decembrie 2011, 17:39)

      Adina [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      si mai vb
    • +37 (49 voturi)    
      Si noi din Spania (Joi, 1 decembrie 2011, 17:48)

      marian [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Suntem de acord. N-o fi cel mai bun presedinte, dar e de departe mult peste Emil, Iliescu si Nastase din cauza carora ne-am luat campii prin strainatate.

      Lui Crin sa-i fie rusine ca a injurat romanii din strainatate si le-a interzis dreptul la vot.
      • -12 (24 voturi)    
        pai hai inapoi (Joi, 1 decembrie 2011, 18:13)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui marian

        ca de vreo 7 ani de cand ne conduce...e mult mai bine decat in Spania...
        • +17 (25 voturi)    
          mda ... (Joi, 1 decembrie 2011, 18:34)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui mihai

          bine ca vine ponta sa faca din romania o germanie tunata...

          comentarii aiurea
          • -6 (10 voturi)    
            pai de ce sa vina ponta? (Joi, 1 decembrie 2011, 19:45)

            mihai [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            poate sa ramana tatucul...mi-e tot una...vroiam doar sa spun ca mi se pare indecent ca oamenii care locuiesc in afara sa fie lideri de opinie...aici, in acest context...sunt programator in Olanda, apropo si n-am plecat din cauza nimanui...dar poate din Spania se vede altfel
          • -2 (6 voturi)    
            da .. ponta ... de el se vorbea nu ? (Vineri, 2 decembrie 2011, 9:32)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            sau nu esti capapbil sa susti 'geniul carpatin' fara sa ataci pe altii ???

            hai lauda realizarile lui babescu , nu o da cu vechea placa comunista ca ce rai sunt de fapt ceilalti ....
      • -14 (20 voturi)    
        Propunere... (Joi, 1 decembrie 2011, 18:47)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui marian

        ...daca tot esti atat de convins ca ti-a interzis Crin Antonescu sa votezi iti propun sa nu te mai duci la vot de acum incolo. Cred ca vor fi multi fericiti daca un ignorant nu mai voteaza...
      • -10 (16 voturi)    
        hop si noi (Joi, 1 decembrie 2011, 19:14)

        .ro [utilizator] i-a raspuns lui marian

        pai ai avut atat timp sa te intorci, de ce nu ai facut-o?...daca ti-e atat de drag, vino aici aproape de el!
      • -1 (5 voturi)    
        a .. inteleg , deaia esti inca in spania ? (Vineri, 2 decembrie 2011, 9:30)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui marian

        desi sunt sigur ca esti altul care se da din spania/germania/etc .. de fapt esti aici .. in 'gradina carpatica'
    • -9 (17 voturi)    
      mandru (Joi, 1 decembrie 2011, 19:01)

      sandel [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Si eu sunt mandru ca sunt roman! si tu esti mandru, este superb! suntem un neam de mandrii! ia vino tu frumusel inapoi in Romania, ca un roman adevarat, sa te bucuri mai indeaproape de Domnul Presedinte!
    • -8 (12 voturi)    
      La Multi Ani ! (Joi, 1 decembrie 2011, 19:57)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      mare patriot dl. presedinte !
      improasca cu noroi regele, dar il promoveaza pe veneticul de Paul Lambrino .
      bea cu Gigi prin carciumi si isi promoveaza odraslele inculte.
      bine ca nu i-a placut scoala in tinerete , ca altfel nu mai ajungea presendinte , sa-l pupe diaspora-n .... :)
      dupa cum ne-a spus : " eu respect orice parere daca sunteti sustinatorii mei " , democrat de puntea vasului.
      La Multi Ani Romania !
      Base e praful istoriei . Ti se pune pe ghete , dar cu putin efort il scuturi.
    • -6 (10 voturi)    
      DOAMNE, MILUESTE-NE! (Joi, 1 decembrie 2011, 20:19)

      db [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Ca suntem un popor care uita si iarta repede...
    • -7 (13 voturi)    
      EHE (Joi, 1 decembrie 2011, 20:56)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Din america se vede frumoasa romania. Stai acolo linistit si vezi de obama iar dreptul la vot ar trebui retras automat tuturor romanilor care au plecat din tara.
    • +1 (5 voturi)    
      If (Vineri, 2 decembrie 2011, 12:18)

      Seba TM [anonim] i-a raspuns lui Dan Mihai

      Si eu l-as vota pe Basescu daca as trai in alta tara. Din pacate, supravietuiesc in Romania...asa ca, exprimati-va parerea in conditiile in care si traiti aici...!
  • +43 (63 voturi)    
    Frumos (Joi, 1 decembrie 2011, 17:08)

    dan [anonim]

    Felicitari lui Traian Basescu pentru ca a inteles cand a ajuns Presedinte ca e momentul sa devina un roman adevarat. Nu i-a fost usor pentru ca o intreaga clasa politica si adunatura de afaceristi erau obisnuiti sa paraziteze conducerea statului. Dar a reusit sa faca o Romanie un pic mai buna.

    Multumim!
  • +37 (49 voturi)    
    hehe (Joi, 1 decembrie 2011, 17:18)

    gica_contra [utilizator]

    Stage diving! Go, Super Base! :) La multi ani!
  • +42 (56 voturi)    
    breaking news... (Joi, 1 decembrie 2011, 17:22)

    popcorn monta [utilizator]

    basescu si boc huiduiti...acum ca au fost oameni care ii apreciaza nu mai dau breaking news...
    • -8 (16 voturi)    
      news... (Joi, 1 decembrie 2011, 19:16)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui popcorn monta

      pai nu sunt reprezentativi. sunt prea putini
  • -13 (27 voturi)    
    ziua nationala (Joi, 1 decembrie 2011, 17:34)

    jimmy yckx [anonim]

    in statele unite este pe 4 iulie, ziua proclamarii independentei.
    nu se face parada militara. participarea administratiei este destul de sporadica, presedintele nu are iesiri la public. este o zi de relaxare si petrecere.
    de acolo s'a inspirat prigoana, cand a propus schimbarea sarbatorii nationale vara, sa poate petrece omul. :-)
    deci, nici vorba de fasole cu costitza pe cheltuiala primariei.
    nu se da nimic.
    nici macar un suc.
    singurul eveniment, este cel a artificiilor. in fiecare oras, sunt spectacole cu artificii.
    lumea iese in parcuri, la lacuri, la bbq.
    cam atat.
    obama sta ascuns. nu'i pupa nimeni, nici mana, nici pantoful. :-)

    sa fie la ei, acolo !
    • -7 (11 voturi)    
      dragi compatri'otzi (Joi, 1 decembrie 2011, 19:24)

      jimmy [anonim] i-a raspuns lui jimmy yckx

      voi n'ati inteles bine !
      io am zis sa fie la ei, acolo !

      noi suntem romani !
      avem forta militara, avem ce arata !
      avem un presedinte brav, trece prutul dintr'o sorbire !

      doamne fereste sa ajungem ca americanii...

      de ziua nationala, va doresc, tutulor, sa traiti bine !
      si vorba marxistului, asa sa ne ajute Dumnezeu, mai draga !
  • -20 (36 voturi)    
    sa va fie rusine (Joi, 1 decembrie 2011, 17:35)

    cornel [anonim]

    sa va fie rusine la toti care-l pupati in dos pe basescu.nu vedeti ca este cel mai corupt presedinte pe care l-a avut Romania vreodata?oricum, nu ma astept sa-mi apara comentariul
    • +15 (21 voturi)    
      Chiar crezi ce spui? (Joi, 1 decembrie 2011, 18:46)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      A fost mai bun Iliescu?Constantinescu?Sau poate Petre Roman in calitatea sa de premier? Prin anii '90 atat Iliescu cat si Petre Roman transformau Ziua Nationala in manifestari politice ale FSN. Petre Roman ridica mana dreapta cu pumnul strans impotriva lui Coposu. Iliescu alerga Regele prin tara cu Militia si il tinea pe aeroport ca pe caine. Acum si Iliescu cat si Petre Roman ii pupa in fund. Lasa ura deoparte si sarbatoreste Ziua Nationala a Romaniei.Daca te consideri roman.
  • -16 (32 voturi)    
    celor (Joi, 1 decembrie 2011, 17:35)

    dan [anonim]

    care sunteti mandrii de basescu poate va aduceti aminte ca si-a angajat fata europarlamentar.
    La fel erau si pe vremea lui Ceaus i-ar fi pupat mana destui,vai de capul nostru ca popor auzi sa fi mandru de un comunist ca base.
    • +2 (4 voturi)    
      Tu mai treci (Vineri, 2 decembrie 2011, 11:52)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui dan

      pe la scoala :)
  • -18 (30 voturi)    
    Joi (Joi, 1 decembrie 2011, 17:45)

    Dan [anonim]

    Impresionant. Miscator. De ziua nationala suntem chemati la traditionala inghesuiala la pomana. Un barbat i-a pupat mana... cu forta, as preciza... Iata inca o dovada a iubirii nestramutate ce intregul nostru popor i-o poarta stimatului presedinte carmaci. Iata inca un pas catre sanctificare. Tot ce va retine istoria este ca presedintele Basescu a facut, joi, o baie. Restul e can-can.
    • -8 (14 voturi)    
      baitza (Joi, 1 decembrie 2011, 19:18)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      a fost mai mult un dus...unul rece
  • +31 (41 voturi)    
    maine daca ar fi alegeri prezidentiale (Joi, 1 decembrie 2011, 17:49)

    nostradamus [anonim]

    Traian Basescu ar castiga din nou. La scor. Daca numai 5-10 usl-asi l-au huiduit pe presedinte, pastrand proportiile, din cei aproape 7000 de participanti la sarbatoerea de la Arcul de Triumf, nu cred ca opozitiei ii este foarte cald. Unde sunt cei peste 50% de simpatizanti ai usl? La antene, irealitatea si in capul liderilor lor. La multi ani Romania!
    • -8 (12 voturi)    
      Viseaza frumos, Batrane Nostradamus (Joi, 1 decembrie 2011, 19:59)

      Bula Romanul [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

      Pedelicii tai nu o sa ia nici 10 % in 2012.
      Al tau Base, draga Nostradamus, s-ar putea sa lase carma mai devreme decat ar fi vrut.
      Ce sa-i faci, draga Nostradamus, s-a dus vremea vizionarilor portocalii.
      Coborati mai bine in realitate.
      Altfel, o sa va mirati amarnic in toamna lui 2012.
      Nici nu meritati altceva, dupa cat rau ati adus acestei tari, prin guvernarea dezastruoasa si hotia fara margini.
      La multi Ani, Romania!
  • -18 (28 voturi)    
    La tv s-a vazut altfel... (Joi, 1 decembrie 2011, 17:51)

    timantius-raptor [anonim]

    Mult iubitul fiu al patriei parea huiduit in buna regula... Dar asta probabil era vedenia rauvoitorilor, in realitatea mediafaxului era pupat din toate partile, fapt care nu poate decat sa ridice spiritul patriotic celor ce traiesc pe alte meleaguri (da' apropo: ce are Basescu cu patriotismul?!?), nu sunt condamnati sa lucreze cu mai putin de 1 USD pe ora platind in schimb totul de parca ar avea salarii occidentale, nu sunt furati de oricine ii poate fura etc.
    Asa ca pupati-va, fratilor, cu Basescu unde il prindeti, votati-i pedeleii, dar haideti sa traiti sub conducerea lor, iubind nu doar Romania, ci si situatia de aici de la fata locului si nu de la distanta (ce de acolo e comod al naibi sa fii mare iubitor al guvernului-portocala!).
    • +21 (31 voturi)    
      ce ai putea fi? (Joi, 1 decembrie 2011, 18:12)

      nostradamus [anonim] i-a raspuns lui timantius-raptor

      un asistat social puturos, un fals beneficiar de certificat de revolutionar ( caruia ii tremura izmenele ca pierde pomana nemeritata) sau un activist usl, caruia i sa promis mierea fara sfarsit daca va injura in stanga si dreapta. Altfel, daca nu esti nimic din toate acestea esti cu siguranta un mononeuronal, un oligofren sau un admirator al celui care a umplut tara de cimitire ale eroilor revolutiei. SOMN USOR!
      • -16 (24 voturi)    
        nu stiu ce e el (Joi, 1 decembrie 2011, 18:29)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

        in schimb stiu sigur ce esti dumneata: un postac mercenar, pe care pedele il plateste cu bani furati de la buget; atentie, cetatene, la anul pe vremea asta, a fi fost mercenar pedelist va mirosi a penal (primire de foloase necuvenite).
        • +16 (24 voturi)    
          Atentie! (Joi, 1 decembrie 2011, 18:56)

          nico2 [utilizator] i-a raspuns lui DanHorea1307693823041

          Usurel cu pianul pe scari. Oare numarul pe care il afisezi este cel inregistrat pe poza de la Politie? Daca un pdlist miroase a penal, un uslas a ce miroase?Si de ce roiesc mustele?
        • +15 (19 voturi)    
          nu intentionam sa-ti raspund, dar.... (Joi, 1 decembrie 2011, 19:32)

          nostradamus [anonim] i-a raspuns lui DanHorea1307693823041

          Culpabilitatea mea, de sustinator al presedintelui Basesc o va stabili psd-ul? Spuneti romanilor ca dupa ajungeti la putere(gresit, dar sa zicem) filialele psd vor deveni tribunale, cu sentinte dinainte stabilite, impotriva tuturor celor care refuza sa se intoarca in timp, la mentalitatea de tip ana pauker sau petru groza. Zilnic ponta ne spune acelasi lucru.: noi (adica membrii de partid ai psd si pnl) o sa va bagam pe voi, ceilalti, la puscarie, dupa regulile numai de noi stiute. Spuneti-ne ce ne asteapta pe noi, romanii care mai gandim, altfel decat psd-istii!
          • -6 (10 voturi)    
            e mai simplu (Joi, 1 decembrie 2011, 22:43)

            DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

            incepeti sa acceptati ca va detesta o mare multime de romani, fara legaturi cu pesede sau pedele! va detesta pentru halul in care va purtati, nu pentru ca i-ar iubi pe ceilalti.
      • -10 (18 voturi)    
        Si tu ai putea... (Joi, 1 decembrie 2011, 18:50)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus

        ...fi un activist de partid portocaliu, un beneficiar de contracte publice portocalii sau un sinecurist numit in functie dupa 2009. Altfel daca nu esti nimic din toate acestea probabil ca nu mai traiesti in Romania de multi ani si habar nu ai despre ce vorbesti.
        • +11 (17 voturi)    
          te inseli amarnic (Joi, 1 decembrie 2011, 19:43)

          nostradamus [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Sunt un roman care a renuntat la viata lui si a familiei lui, la beneficiile pe care le-ar aduce traiul linistit, in favoarea Romaniei si a romanilor, fie ei si mai slabuti intelectual, precum pari sa fi dumneata! Fac parte din grupul celor sunt dispusi sa moara pentru Romania! Nu ai cum sa intelegi. Apartinem unor lumi diferite. Nevoile si idealurile mele, spre deosebire de ale dumneata, nu sunt doar fiziologice.Si nici nu iubesc versurile dumitale preferate: imi e neam si imi e frate/ buzunarul de la spate.
      • -7 (15 voturi)    
        eu cred... (Joi, 1 decembrie 2011, 19:21)

        .ro [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus

        eu cred ca e un intelectual...altfel ar fi fost un simpatizant portocaliu
  • +27 (37 voturi)    
    bravo Base! (Joi, 1 decembrie 2011, 17:54)

    Mockito [anonim]

    Super tare... Romania a avut mare noroc cu Base, sper ca majoritatea oamenilor sa realizeze acest lucru si sa-si dea seama de manipularea criminala a USL-ului si a televiziunilor afiliate acestuia.
    • -7 (11 voturi)    
      dar... (Joi, 1 decembrie 2011, 19:23)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui Mockito

      dar te uiti la ele....10tv te plictiseste?
  • -13 (25 voturi)    
    ...un Presedinte transformat in decor de spectacol (Joi, 1 decembrie 2011, 17:55)

    jango cage [anonim]

    .....cine spunea ca nu au traditii romanii ???.......
  • +35 (45 voturi)    
    Basescu (Joi, 1 decembrie 2011, 17:56)

    costel [anonim]

    La Alba Iulia in primul rind al celor care au paticipat la manifestare,era Miron Cozma.Era de asteptat ca sa fie huiduit Boc.Basescu este un om dintr-o bucata,care-ti spune ce are de spus in fata.Daca esti prost nu-ti spune ca nu esti bine pregatit,iti spune ca esti prost.Asta deranjeaza pe cei care au impresia ca nu ar trebui sa se spuna adevarul.Romanilor mai bine le spui adevarul,decit sa-i minti azi,iar miine sa afle din alta parte ca i-ai mintit.Cred ca cei care au huiduit sunt din cei carora le place sa primeasca de pomana,fara sa munceasca,cei care au avut pensii de sute milioane si nu le mai au etc.Oferta USL este majorarea cheltuielilor statului si micsorarea veniturilor statului,imprumutind bani,care sa-i plateasca urmasii urmasilor.Nu se mai poate.
  • -18 (32 voturi)    
    La multi ani (Joi, 1 decembrie 2011, 17:57)

    iulian [anonim]

    Doamne cati basisti, ne meritam soarta...
    • +20 (30 voturi)    
      esti surprins??? (Joi, 1 decembrie 2011, 18:23)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui iulian

      nu e ca in sondajele pe care ti le baga pe gat usl-ul...sa vezi la anul la alegeri ce surpriza o sa ai...
    • -12 (16 voturi)    
      hm (Joi, 1 decembrie 2011, 18:25)

      kitty [anonim] i-a raspuns lui iulian

      ca bine zici... fara cuvinte... este incredibil, am impresia ca numai eu traiesc in RO. partizanii presedintelui jucator sunt ori naivi, ori platiti sau rasplatiti. punct.
    • -8 (12 voturi)    
      multi, da'.... (Joi, 1 decembrie 2011, 19:24)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui iulian

      si au inceput sa sara gardul....deja nu mai au loc
  • +30 (40 voturi)    
    adevarul (Joi, 1 decembrie 2011, 17:57)

    barbulautaru [anonim]

    Adevarul este pana la urma precum untdelemnul,iese in cele din urma la suprafata.Prin vizita sa neanuntata in Piata Obor,Presedintele a avut prilejul sa-l vada pe omul obisnuit si nu pe cel ce pus de partid se chinuie sa-l huiduiasca.Marii "patrioti" n-au mai avut vreme sa-si aduca bocitoarele de la Arcul de Triumf pana in Obor si iata cum a putut Presedintele sa faca o baie de multime adevarata,in care omul sa se exprime asa cum simte.....
    • -8 (12 voturi)    
      miscari (Joi, 1 decembrie 2011, 19:26)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui barbulautaru

      asa e..dar au avut timp ceilalti sa dreaga busuiocul....
  • -16 (24 voturi)    
    Dupa huiduiala ce urmeaza ? (Joi, 1 decembrie 2011, 18:05)

    Radu Humor [utilizator]

    Ca dupa pupatul mainii , auzi, de catre un barbat !? (daca era verzui inseamna ca era martian , iar daca era de indiferent ce alta culoare, era PD-List !) urmeaza impaierea !
  • +23 (31 voturi)    
    propun lui Ponta si lui Crin o baie in multime (Joi, 1 decembrie 2011, 18:18)

    john [anonim]

    propun lui Ponta si lui Crin o baie in multime
    :))))
    da nu e basescu cel mai bun dar sigur de dupa revolutie cel ce a avut curaj sa faca ceva in tara asta si nu ma refer la hotiile psd-lor
    a facut si el smecheriile lui insa fata de ceilalti jos palaria a avut curajul sa mai schimbe cate ceva
    la multi ani romani!!!
    • +11 (15 voturi)    
      he he (Joi, 1 decembrie 2011, 20:56)

      gica_contra [utilizator] i-a raspuns lui john

      or sa faca o baie ca ziaristele occidentale in piata tahir. (imi pare rau pentru ele, chiar daca nu aveau ce cauta acolo). se pare ca pic si poc au mai multa minte si fac bai de multime in conditii controlate de dansii.
  • +30 (38 voturi)    
    pentru USL!!! (Joi, 1 decembrie 2011, 18:19)

    nostradamus [anonim]

    Cum se face ca presedintele nostru este huiduit doar acolo unde isi anunta din timp prezenta? Acolo unde opozitia nu poate organiza huiduieli din timp, impotriva lui, nu se intampla nimic, ba dimpotriva, romanii se bucura sa-i stranga mana? SI EL SE BUCURA CA ESTE CU EI!
    Nu o sa puteti raspunde niciodata, pentru ca nu aveti raspunsuri. Sa va fie rusine usl-asilor!
    • -12 (26 voturi)    
      relax (Joi, 1 decembrie 2011, 18:31)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

      in bobor sunt destui pt. care un demnitar e un fel de sfant! imi amintesc cum se repezeau oamenii muncii sa-i stranga mana lui Ceasca, si asta in 1987, cand foamea era mare! n-au nici o relevanta aceste manifestari, fie ele huiduieli sau pupaturi.
    • -10 (14 voturi)    
      corect... (Joi, 1 decembrie 2011, 19:27)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus

      presedintele vostru....nereprezentativ
  • -9 (17 voturi)    
    m-am lamurit (Joi, 1 decembrie 2011, 18:40)

    DanHorea1307693823041 [anonim]

    au aparut deja declaratiile unor militari care spun ca au primit ordin sa-si aduca familiile, echipati in civil, si sa ocupe locurile din fata! ca atare, inca o dramoleta de proasta calitate, marca pedele.
  • -20 (24 voturi)    
    pentru (Joi, 1 decembrie 2011, 18:55)

    gogu pdlist [anonim]

    toti postacii pdlisti: baieti la anul pe vremea asta o sa muriti de foame... la cat de spalati pe creier sunteti nici nu veti mai fi macar in stare sa schimbati tabara... parca va vad pe toti urland ca votati prima femeie presedinte din istorie (si blonda ca o gluma)
    • -5 (7 voturi)    
      Nici vorba (Vineri, 2 decembrie 2011, 2:22)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui gogu pdlist

      Oamenii au si ei o meserie, castiga un banutz.
      La anu' pe vremea asta, daca se schimba culoarea, asa cum sugerezi, o sa posteze la fel de hotarati si convinsi ca si acum, dar pe galben sau/si rosu.
      Doar nu-ti inchipui ca usl nu face aceeasi chestie... mai putin, ca acu' nu prea au bani, da' stai sa castige...
  • +28 (34 voturi)    
    La mulţi ani, Romînia! (Joi, 1 decembrie 2011, 18:56)

    ro [anonim]

    Ai, în sfîrşit, un preşedinte puternic şi loial!
    • -10 (14 voturi)    
      ... (Joi, 1 decembrie 2011, 19:28)

      .ro [utilizator] i-a raspuns lui ro

      care?
      • +10 (14 voturi)    
        in afara de (Joi, 1 decembrie 2011, 20:53)

        gica_contra [utilizator] i-a raspuns lui .ro

        ponta & crinut, oricine are sanse sa fie perceput asa. in cazul de fata Base e perceput asa pe buna dreptate.
  • -11 (23 voturi)    
    parca toate comenturile ar fi platite (Joi, 1 decembrie 2011, 19:19)

    Ciprian [anonim]

    Bai oamenilor voi sunteti toti platiti pentru comenturile astea? Nu pot sa cred ca mai puteti ,,respecta" un asemenea om si sa i-l luati ca individ cand reprezinta un partid mai corupt si mai nepasator decat toate de pana acum.
    A-ti uitat ce s-a intemplat cu TVA-ul cu pensiile, salariile profesorilor si multe alte minciuni. Nemaispunand de referundumul cu 300 (praf in ochi) cu care a castigat alegerile.
    Uitati ca el este capul PDL si tot ce s-a facut este si va fi dictat de el (adica regele). Si nu stiu lucrurile multe bune si cum a luat el fraiele ca inafara de vorbe mari si marlanaie verbala nu vad vreun rezultat palpabil.
    Da a luptat cu mafia altora ca sa o dezvolte pe a lui, mai mare mai rea si mai bine inradacinata,
    La multi Ani BASE!
    • +15 (19 voturi)    
      @Ciprian (Joi, 1 decembrie 2011, 19:56)

      gicudelascularie [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Dl. Ciprian, la USL a fi agramat e conditie sine qua non pt. a fi acceptat?
      Fi-miu din clasa a II-a scrie mai corect ca domnia ta.
      Adica:
      - "il luati (pe el de mana, de exemplu)", NU "i-l";
      - "ati uitat", NU "a-ti uitat".
      In plus, cu "bai" sa te adresezi matale colegilor de la stana, nu altora!
    • +16 (18 voturi)    
      Nu stii ce vorbesti! (Joi, 1 decembrie 2011, 20:11)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      Ungurii cresc TVA de-abia acum, cand sunt aproape de faliment.
      Pensiile sunt impozitate cu 5,5% care reprezinta asigurarile medicale, ce se platesc in toata lumea, de toti pensionarii.
      Profesorii au mai putin pentru ca muncesc doar 4-5 ore pe zi, au concediii de aproape 5 luni pe an si bani din meditatii pentru o materie infecta.
      Cat despre coruptie, mai mare ca a PSD, care a devalizat bancile (Bancorex, Banca Agricola), a permis eliberarea lui Vantu dupa FNI, a vandut pe spaga uriasa Petrom si resursele tarii, numai PNL se mai poate mandri, cand a praduit inaintea alegerilor din 2008 tara cu 3,5 miliarde de euro.
      Cam astea sunt fortele pe care tu le agreezi, cei care au instaurat mafia in tara si se numesc acum pompos USL!!!
    • +9 (15 voturi)    
      esti roman? (Joi, 1 decembrie 2011, 20:15)

      Mockito [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      comenturile, A-ti, referundumul :)
      mai invata...s-ar putea sa-ti prinda bine mai tarziu.
    • +18 (22 voturi)    
      nu prea cred (Joi, 1 decembrie 2011, 20:56)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Se observa pe aici comentarii platite si de o parte, si de cealalta. Dar majoritatea par autentice dupa modul de exprimare.
      Spre surprinderea multora, exista inca sustinatori ai presedintelui Basescu, in ciuda tuturor masurilor de austeritate care ar dobori imaginea oricui. Chestia asta inseamna dpmdv ca sunt si multi romani care reusesc sa nu puna in carca actualei guvernari si efectele globale ale crizei financiare.
      Apreciez aceasta luciditate, mi se pare o dovada de inteligenta.

      P.S. Sugerez persoanelor care nu stiu sa scrie corect sa puna mana pe o carte de ortografie (chiar daca sunt postaci)
    • -2 (2 voturi)    
      "i-l luati" (Vineri, 2 decembrie 2011, 12:02)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      "A-ti uitat"
      Doamne, toti analfabetii veniti de lablogul lui Badea comenteaza.
      Vai de capul tau de licentiat la Spiru :)
      • 0 (0 voturi)    
        Ei bine (Miercuri, 7 decembrie 2011, 23:05)

        ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui ciupi 2

        nu toti analfabetii veniti de lablogul lui Badea.
        numai 2
        :)
  • +23 (29 voturi)    
    postacii USL coplesiti (Joi, 1 decembrie 2011, 19:33)

    georgio [utilizator]

    Haha se vede ca e zi libera si are lumea care munceste timp de stat pe net. Obisnuitii postacii USL (au aceleasi texte zilnice deci se vede ca sunt tot aia de la sediul PSD) au fost coplesiti numeric de cetateni care in timpul saptamanii sunt la munca si nu au timp de comentarii :)
    • -3 (7 voturi)    
      hahahaha ! (Vineri, 2 decembrie 2011, 9:08)

      panfilie [anonim] i-a raspuns lui georgio

      ati infrant !
      i'ati ciuruit, asa cum se cade s'o faci de ziua nationala !
  • -10 (18 voturi)    
    zicatoare (Joi, 1 decembrie 2011, 19:36)

    anton pana [anonim]

    baia de multime nu te curata de pacate.
  • -11 (17 voturi)    
    am retinut ce era mai important (Joi, 1 decembrie 2011, 19:40)

    panfilica [anonim]

    a refuzat portia de fasole cu costitza, mancarea traditionala de ziua nationala..
    oare, ce'o insemna ? :-)
    • -5 (15 voturi)    
      Nu sufera mentalitatea romaneasca! (Joi, 1 decembrie 2011, 20:19)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui panfilica

      Si nu intamplator e votat de diaspora care e in aceiasi oala cu el.
  • -10 (18 voturi)    
    Hmm (Joi, 1 decembrie 2011, 20:30)

    Task Damager [anonim]

    Bun presedinte!

    Multumita lui am plecat din Romania...
  • +9 (17 voturi)    
    bravo (Joi, 1 decembrie 2011, 21:41)

    carmen [anonim]

    Traiesc in vestul Canadei........cu mult dor de acasa..............si ma bucur ca Presedintele nostru e iubit si de cei de acasa.................aici cam 99% il iubesc.............

    La multi ani frumoasa mea Romanie!
    • -8 (14 voturi)    
      pai, atunci... (Joi, 1 decembrie 2011, 22:46)

      DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui carmen

      ...luati-l la voi, ca aici deja facem raie cand il vedem sau auzim!
    • -4 (10 voturi)    
      Nimic mai bun decat umorul involuntar... (Vineri, 2 decembrie 2011, 2:33)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui carmen

      Si cam pe cand ati plecat din tara, duduia Carmen?
      Nu, nu va osteniti sa raspundeti, oricum nu pot verifica...
      Dar, daca va e atat de dor de tara, il si iubiti atat de mult pe Presedinte si banuiesc ca sunteti si convinsa ca face numai lucruri exceptionale, de ce nu va dati un pic mai aproape? E mai frumoasa Romania si mai fierbinte dragostea de Presedinte de la 10 fusuri orare distanta???
  • +11 (17 voturi)    
    LA MULTI ANI ROMANIA!! (Joi, 1 decembrie 2011, 21:45)

    nic [anonim]

    LA MULTI ANI ROMANIA!

    Toata stima si respectul pentru domnul Basescu este un adevarat presedinte si om de stat care vrea binele tarii.
    EU traiesc in Germania din 1985 si sfatuiesc toti ROMANI NU VOTATI USL-ul, in Germania de cate ori au fost socialisti la putere sa ales praful, nu au rezistat mai mult de 6 ani la putere pe cand conservatorii au stat la putere si 16 ani sau cel putin 8 ani.
  • -7 (15 voturi)    
    Hai s-o spunem pe bune (Joi, 1 decembrie 2011, 22:08)

    Bazze [anonim]

    PDL-ul va mai fi in Parlament pana in noiembrie 2012, iar Basescu va mai fi Presedinte pana in decembrie 2012. La anu' pe vremea asta, scapam si de aia si de alalalt.
    Degeaba se dau de ceasul mortii acum portocalii si postacii lor.
  • -7 (13 voturi)    
    pentru@panfilica (Joi, 1 decembrie 2011, 22:46)

    dan [anonim]

    a refuzat fasolea pentru ca asteapta sa o manance cu chiftelele la puscarie,pe care o sa i le aruncam cu placere printre gratii
  • +7 (11 voturi)    
    Base (Joi, 1 decembrie 2011, 23:58)

    eLmIHAI [utilizator]

    Vreau sa va spun ca nu sunt un sustinator al lui Base dar fata de Ce alternative avem azi sigur e cel mai bun. Si incep relatarea: azi ca tot romanul, ma trezesc si dau drmul la tv pe antena 3. Vad soldati, avioane etc. Dupa x minute am inchis tv-ul pentru ca Nu mai suportam. Cei de la antena dadeau stiri la un interval de 1,5 minute cum ca base
  • +12 (18 voturi)    
    pentru toti "anti-basestii" (Vineri, 2 decembrie 2011, 0:44)

    Jagged Fel [utilizator]

    Tot citindu-le comentariile, ma asteptam sa gasesc macar cateva argumente care sa le sustina optiunea. Dar separe ca a argumenta e mai greu. A improsca cu noroi e mai usor. Comentarii gen "daca esti in strainatate si iti place Base, de ce nu vii acasa?" nu sunt argumente. De ce nu ar percepe realitatea romaneasca la fel de bine o persoana care nu (mai) traieste in Romania? Cei familiarizati cu teoria sistemelor stiu ca un sistem nu poate fi cunoscut in intregime decat de un observator extern. Credeti ca cei din diaspora nu stiu cat de greu este in Romania? Iinsa ei vad ceva mai mult, poate, decat vad cei ce locuiesc in Romania: vad o Romanie asa cum este ea cu adevarat. O percep prin prisma unei mass media obiective, care nu are nimic de castigat daca ar tine partea cuiva. Evident ca acest argument nu poate fi valabil pentru adeptii teoriei consipratiei, care vad in toate nenorocirile mana masonilor, evreilor, americanilor, guvernului mondial din umbra etc. Dar oamenii care prefera sa gandeasca vor intelege ce vreausa spun. Unii chiar vor accepta ca e posibil sa am dreptate, oricat de partinici ar fi. Insa m-am abatut de la subiect. Un alt argument impotriva celor ce sustin ca Basescu e capul tuturor relelor in Romania este faptul ca nu numai diaspora il sustine, ci si multi din cei ce traiesc in Romania. In 2009 diaspora nu a facut diferenta. La urma urmei, marea majoritate a celor ce l-au votat pe actualul presedinte traiesc in Romania. EI au facut diferenta. Si inca o fac. Si o vor face si in 2012.
    LA MULTI ANI, ROMANIA! Si o viata cat mai frumoasa tutturor romanilor!
    • -6 (6 voturi)    
      Erata: (Vineri, 2 decembrie 2011, 2:51)

      Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui Jagged Fel

      'care nu ar avea nimic de castigat daca...'
      'tuturor', nu 'tutturor' romanilor
    • -5 (9 voturi)    
      De dragul discutiei... (Vineri, 2 decembrie 2011, 3:05)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Jagged Fel

      Clasificarea oamenilor in pro si contra ceva/cineva este un inceput prost pentrru o discutie, unul pe care eu il resping si-l gasesc chiar jignitor; tu ar trebui sa intelegi de ce, judecand dupa mesajul tau bine gandit.
      Povestea cu improscatul cu noroi functioneaza in ambele sensuri. Faptul ca nu (mai) traiesti in Romania are cu siguranta multe avantaje, dar nu te face automat mai destept/frumos/demn de a avea o opinie.
      Mai departe.
      "De ce nu ar percepe realitatea romaneasca la fel de bine o persoana care nu (mai) traieste in Romania?"
      Exista cel putin doua motive foarte simple:
      1) Pentru ca perceptia "virtuala," intermediata, e una, iar trairea directa e alta. Cine nu-i de acord, n-are decat sa manance si sa bea virtual vreo saptamana si pe urma mai vorbim.
      2) Acea persoana poate fi intr-adevar fi mai obiectiva, dar are colosalul avantaj de a nu fi nevoita sa suporte consecintele alegerilor pe care le face. Daca tu alegi prost, asta e, ghinion, de maine dumneata te intorci la business as usual, pe cand eu trebuie sa traiesc ani de zile cu consecintele.
      Mai rau, EU trebuie sa traiesc suportand consecintele alegerii proaste pe care ai facut-o TU, pe cand tu esti cat se poate de relaxat. Indiferent ce alegem, si tu si eu, tu nu risti nimic, viata ta e aceeasi. Asimetria este pe cat de evidenta, pe atat de incorecta.
      Ar mai fi multe de comentat in mesajul tau, de la mass media obiective (ca e plural), fara niciun interes -- care-ar fi astea??? -- pana la chestia usor neclara despre diferenta pe care o s-o faca in 2012 sustinatorii presedintelui.
      Poate nu ti-au explicat chiar bine mediile alea obiective si fara interese pe care le urmaresti, dar presedintele s-a distantat vizibil de PDL in ultima vreme. Intentiile lui de viitor sunt incerte. Ce spui tu este in esenta un cec in alb -- ce-o sa spuna Basescu, azi, sau maine, sau oricand in viitor, aia e bine si trebuie facut. Cam strident, nu crezi?
      Altfel, felicitari si multumesc pentru un mesaj echilibrat si bine scris.
      • +6 (10 voturi)    
        Reply (Vineri, 2 decembrie 2011, 5:10)

        Local_ID [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Cateva observatii:
        1/Perceptia realitatii sociale si foamea sunt doua tipuri de nevoi asezate pe paliere diferite. Nu sta in picioare exemplul. Pot intelege insa, nuanta pe care o introduci. In aceasi teorie a sistemelelor ea este instantiata de o variabila. Acum, cat de mare sa fie valoarea acesteia astfel incat perceptia finala sa fie complet eronata? Fara sa am date concrete ci doar o doza de bun simt, ma gandesc ca nu e posibil acest lucru, atentie, in masa! Adica pentru un numar extrem de mare de oameni; sute de mii sau chiar milioane de romani din afara tarii au o perceptie gresita a realitatii romanesti, pentru ca ea este intermediata pare un enunt complet gresit. Unele discipline teoretice sustin taman invers: ca ajunge mesajul care conteaza, nebruiat de zgomot.
        2/ Cei din afara tarii sunt la fel de afectati ca si tine de alegerile pe care le fac. Nu ii confunda pe cei din Ca, US sau alte zone indepartate, plecati de 15-20-30 ani din tara cu toti romanii din diaspora. Acestia sunt exceptii: patrioti si iubitori de Romania, insa legati mai mult afectiv de tara si mai putin economic sau social. Marea majoritate despre care vorbim, se afla aici in EU si sunt cei care trimit de ani buni bani in tara. Bani care contribuie la PIB. Bani care ajutau acea crestere fascinanta intre 2005 si 2008. Fiecare pas facut spre mai bine in tara, la ei se traduce in efort financiar "de suport" al familiei de acasa mai mic. Ca sa nu mai vorbim de cei care doresc enorm sa se intoarca acasa si isi doresc ca lumea romaneasca sa semene mai mult cu cea in care traiesc acum.
        O zi buna si minte limpede.
        • -2 (2 voturi)    
          Nu stiu cum e cu teoria sistemelor... (Vineri, 2 decembrie 2011, 15:18)

          Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Local_ID

          ... asa incat partea asta n-o discut.
          1) Inteleg si eu la randul meu ce spui tu. In acelasi timp, nu stiu (tre' sa scrie pe undeva, dar n-am vreme sa caut si probabil nici nu merita efortul) daca sutele de mii sau milioanele de votanti din strainatate au votat "in bloc" intr-un anumit fel. Cred ca nu, chiar daca a existat o diferenta mai clara in sensul stiut. Nu mai discutam (desi ar trebui, pentru ca e relevant) cat din aceasta diferenta e reala si cat a fost datorata performantelor la urne de tipul celei de la Paris.
          Prin urmare, nu exista o perceptie unitara, "adevarul absolut", nici in randurile diasporei. As pune asadar lucrurile in termeni de "perceptie diferita, alta perceptie", mai degraba decat in termeni de vazut mai bine, mai clar, mai corect.

          2) Fara sa avem cifre cat e cat exacte, e greu de spus ce inseamna de fapt acea "mare majoritate" care se afla in EU, trimite bani in tara etc., si cum se coreleaza asta cu votul. Stai ca vin si rezultatele la acest referendum, sa incurce si mai tare lucrurile.
          Dar sigur ca "pe fond" ai dreptate; evident ca si celor din diaspora le pasa si sunt afectati de ce se intampla in tara.
          Ce disput eu este faptul ca sunt "LA FEL de afectati". Nu cred ca afirmatia asta se sustine intr-o "mare majoritate" a cazurilor.
          Multumesc pentru urari; la fel si tie. O discutie civilizata intre doi necunoscuti e o placere atat de rara pe internetul romanesc incat nici nu mai conteaza ca e in contradictoriu.
          • +2 (4 voturi)    
            polemica (Vineri, 2 decembrie 2011, 17:41)

            Local_ID [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

            e totusi un motor al progresului.:)
            1/ nici nu sustin ca cei din diaspora vor vota in bloc si ca percep "adevarul absolut". sustin ca mesajul pe care il percep o masa mare de oameni din afara tarii este la fel de valid ca cel pe care il percep cei de aici. nu stiu daca e acelasi (bunul simt imi spune ca nu), insa e la fel de valid.

            2/ nici macar noi doi, locuitori ai aceluiasi areal nu suntem <la fel> afectati (am presupus ca suntem amandoi in Ro acum), de un mod de vot. Mai mult modul in care au votat majoritatea oamenilor in '90, '92 ne-a afectat destul de neplacut. Insa acesta e jocul democratic. Nu poti <filtra> optiunea de vot in functie de efecte. Ce ai zice daca ar putea vota doar cei care au luat bacalaureatul. Sau si mai bine, doar cei care au carte de munca? Nu pare ca ar lua decizii exact cine trebuie? Exult la ideea asta, dar nu e cea corecta.
            Tocmai diversitatea motivatiilor si caracterul lor numeric mare face ca votul sa aiba greutate. Mai degraba l-as transforma din drept in obligatie.

            Toate astea fac parte din jocul democratic. Si din pacate, abia am inceput sa invatam.

            Sentimentul e reciproc.
            Un weekend fain si linistitor.
      • -1 (3 voturi)    
        Obiectivitate? (Sâmbătă, 3 decembrie 2011, 15:44)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Nu ai sa gasesti obiectivitatea in discutiile de pe acest site.

        Am descoperit ca e de preferat sa iti bati capul doar acolo unde oamenii isi folosesc adevarata identitate (cand se mai manifesta si bunul simt) si nu pseudonime, si in nici un caz sa nu te implici in discutii politice.

        Cum pot fi unii pro Basescu (cu gasca Udrea, Videanu and comp) sau pro USL (Nastase, Ilici...) imi scapa sau nu vreau sa ma mai focusez pe asta caci... nu vad decat FSNul peste tot.

        Au disparut partidele istorice, dreapta centru si stanga centru este tot una de fapt, coruptia este o virtute, smecheria este un talent. Poti lua partea cuiva? Se pare ca da, insa personal nu accept ca e cazul ca fanii unora sau altora sa devina agresivi pentru a ii apara. Asta este lipsit de orice sens.

        Inseamna Basescu Romania? Da. Exact cum inseamna Antonescu si Ponta Romania, la fel cum eu si tu suntem Romania.
  • -5 (9 voturi)    
    Ia mai usor cu diaspora, (Vineri, 2 decembrie 2011, 3:21)

    Zev [anonim]

    de unde stiti voi ce opinie are diaspora in totalitatea ei sau in procentaje, mai ales de 99%? O exaltata din cuca macaii in vestul Canadei stie ea ca 99% din diaspora din Canada vrea musai Basescu fP. Alt saracan la minte invoca doct teoria sistemelor si o aplica creativ si firoscos ca sa explice el dinamica optinuii de vot la romanii nerezidenti. Puiule, voturile matrasite de Baconschi si SIE sunt un esantion valid in mintea ta plapanda? Nu's cum se face dar toti spun pe siteuri in Ro ca Basescu e preferat de diaspora dar cand vorbesti cu oamenii sunt care monarhisti, care liberali, care asa de satui incat nu mai cred in nimeni. Unde Dumnezeu se ascund toti basistii astia, sunt toti in vestul Canadei??? Dar deh, baietii lucreaza, trebe pregatita perceptia publica pentru 2012 cand votul prin corespodenta (sanchi) o sa transeze disputa.
    • +4 (8 voturi)    
      diasporean, votez cum imi dicteaza constiinta (Vineri, 2 decembrie 2011, 6:21)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Zev

      mai zev, exista o statistica a votului care nu se aliniaza la ce s-a spus pe hantene, lanterne si irealitati, ca noi suntem imunizati la zvonari. Apoi Basescu nu mai candideaza, ca nu e iliescu, nu te agita. Eu unul m-am saturat sa imi polueze unul ca tine optiunea de vot. Toate tarile civilizate au votul prin corespondenta, vreau sa imi exercit si eu votul ca orice cetatean al Romaniei, poate mai corectez un pic din lenea si indolenta unora de acasa, care, cu sectia de votare sub nas, nu se da din pat pina seara tirziu, decit pina la frigider , dupa bere, de teama ca sa nu scape un minut din mucii suflati in ochii romanilor de securistii de strinsura din presa "libera".
      • -1 (3 voturi)    
        good for you (Sâmbătă, 3 decembrie 2011, 0:09)

        Zev [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Raducule tata, voteaza cu cine vrea muschiul tau. Problema e ca tinand cont de antecedente ce votezi tu prin corespondenta poate sa ajunga altfel la Bucale. Si eu nu-ti poluez nimic bibicule. Cat despre candidatur lui Basescu asta e secundara discutiei, central e altceva - ti-ar conveni daca ar veni te miri ce pitpalaci sa spuna noi toti cu numele de Radu suntem PSDisti?
  • +7 (11 voturi)    
    Multumim din inima (Vineri, 2 decembrie 2011, 6:09)

    eugeni [anonim]

    Diasporei, Ardealului, Dobrogei

    Astea sunt zonele care nu au votat cu Geoana, omul , dupa spusele celor care l-au propus, cel mai imbecil care se exista. PSD + PNL+PC ci cu Basescu.
    Sa ne cerem iertare, si sa le multumim plecati si cu umilinta.....ca ne-au aratat ce greseala era sa facem.

    Va trebui sa privim, de acum inainte, cu mare atentie candidatul USL, si sa nu il votam.
    PS
    La multi ani la TOTI romanii
  • +5 (7 voturi)    
    delatiune (Vineri, 2 decembrie 2011, 8:13)

    agora [anonim]

    P e la 1600 un cronicar spunea ca un "pacat" al romanilor este delatiunea Acum as adauga si denigrarea...In 400 de ani ...am evoluat , nu-i asa???
    Nu i s-ar recunoaste cuiva meritele si daca ar fi 99,99% bine si doar restul gresit ,ca doar perfect nu-i nimeni ,nu-i asa ???De ani buni denigram si atat ....oare vor mai trece 400 de ani ...si vom adauga la delatiune si denigrare ....ce?
  • -2 (8 voturi)    
    pupat mana (Vineri, 2 decembrie 2011, 8:24)

    Valer [anonim]

    ala de i-a pupat mana e cu testele psihologice la zi?
  • 0 (2 voturi)    
    1decembrie (Vineri, 2 decembrie 2011, 18:30)

    luci30 [anonim]

    stau cu stupoare si urmaresc comentariile vis-a-vis de ziua nationala a romaniei , de politica ei , de conducatorii statali ai romaniei post decembriste1989....si nu priceo cum sunt uni care gindesc ca un stat ,un popor ,poate sa traiasca in afara de legaturi economice,sociale,traditionale,climatice,religioase in plin secol 21.....ca se vrea globalizare... ca se vrea unificarea religiilor....ca se vrea retehnolizarea pe alte criterii ,ca biblia nu mai este valabila nici ca mod de etica social-moral-economica-indiferent ca ea este catolica ,ortodoxa, sau de alte orientari orientalecu toate diviziunile ei---tot nu pot pricepe ca este nevoie de un alt mod de gindire a epocii actuale-----salvarea planetei terra ,inseamna si salvarea oamenilor ca specie ,si degradarea lor dp v socio-istorico -psihologico-uman,este o datorie pe care trebuie sa o platim toti indiferent de rasa ,cultura sau religie.....dar sa revenim la oile noastre.....romania ,vrind-nevrind se integreaza in contextul actual fara a cunoaste ff bine curentele subterane care au dus politica ro la etapa actuala....aruncam cu noroi in sri fara a tine cont ca a ajutat statul ro in luarea de decizii ptr.statul ro nu ptr.curente politice de diverse orientari-ex.sua ,se schimba presedintii ,dar structurile a-tive cia,fbi,etc etc,nu se schimba si alea lucreaza dupa algoritmul lor ptr. binele lor dar si ptr. binele economiei sua-ro trebuie sa ia decizii pentru prezent intr-o situatie politico-socio-economica ramasa in urma cu 30-40 de ani fata de occident....discrepanta asta a dat nastere la toate ,,belele,,dupa parerea mea , in graba de-a recupera ani pierduti de-a ne integra intr-o c.e. mult avansata material-economic fata de noi romanii,am uitat amanuntele,am pus boi in fata carutei,---si nici macar nu ne-am mai gindit ca mai avem un nod gordian pe care trebuie sa-l rezolvam in doua moduri.,..ori il taiem dintr.o miscare-pe care n-am putut-o face la timpul respectiv,ori incercam sa-l desfacem la modul intelig


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi