Ion Iliescu (PSD) sustine ca nu mai exista dialog intre putere si opozitie

de A.N. HotNews.ro
Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:00 Actualitate | Politic

Ion Iliescu
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
Presedintele de onoare al Partidului Social Democrat (PSD), Ion Iliescu, a declarat sambata ca in prezent climatul politic se afla intr-o stare de degradare, deoarece nu exista dialog si consultare intre putere si opozitie, transmite Agerpres. Fostul sef al statului a adaugat ca unor persoane le lipseste cultura dialogului si a democratiei, facand o comparatie cu perioada anilor 90, cand se putea gasi calea dialogului, cu toate ca era o perioada incordata, generata de schimbarile ce aveau loc.

Iata cateva dintre declaratiile facute de Ion Iliescu:

* Nu mai exista dialog politic, consultare intre putere si opozitie. (Exista - n.r.) ostilitate fata de institutii, fata de Parlamentul tarii. Asta este elementul trist pe care il putem constata, de degradare din acest punct de vedere al climatului politic si de o involutie din acest punct de vedere in plan politic. Asta este trist. Sper sa iesim din aceasta stare de anormalitate si sa reintram in normalitate

* Aceasta cultura a dialogului si cultura democratiei si a democratiei parlamentare lipseste unora. Nu au invatat aceasta lectie. Eu sper sa progresam din acest punct de vedere

* In perioada anilor 90 era o stare incordata fireasca generata de schimbarile care schimbau fata tarii si confruntarile politice firesti, dar, in ciuda acestei stari incordate, gaseam calea dialogului politic cu cei mai darji adversari

Ion Iliescu si-a lansat sambata la Oltenita volumul "Fragmente de viata si istorie traita".


Citeste mai multe despre   



  
2259 vizualizari
  • +44 (44 voturi)    
    Dar pe cine intereseaza... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:13)

    Bunicuta [anonim]

    ... ce spune Ion Iliescu? Ne-am saturat de spusele lui...
    • +31 (31 voturi)    
      ii recomand tintar si conversatii cu taximetristi (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:40)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Bunicuta

      la cat il duce capul pe Bolshevik! a distrus o tara, a lasat sa fie furata la blana, a adus toate jegurile imaginabile in psd si acum se vrea Guru Anandamayi Ma in politica romameasca ,dar poate fi luat in serios numai daca isi pune un Bindi pe frunte sa semene cu Raj Kapoor in Vagabondul ...
      • +22 (22 voturi)    
        De ce sa sufere oameni nevinovati.. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:35)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        ...mai bine sa vorbeasca singur la perete sau prin padure ca oricum emana imbecilitati .
        Daca vrea companie sa faca o vizita prelungita la Marinescu la salonul incurabili.
    • +16 (18 voturi)    
      spune bine (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:41)

      George [anonim] i-a raspuns lui Bunicuta

      Zice ca nu mai exista dialog politic si drept urmare nici intelegeri, asa ca se cam lasa cu prea multe arestari pe la DNA. Si poate ca dansului i se rupe inima cand vede atata cearta, cand de fapt este destul pentru toti.
    • -4 (4 voturi)    
      Diferenta dintre Basescu si Iliescu (Duminică, 30 octombrie 2011, 3:36)

      Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui Bunicuta

      ...e ca Basescu e arogant si badaran. In rest, dupa 7 ani de regim Basescu, tara arata la fel de rau iar partidul de la guvernare e la fel de corupt ca si celelalte.
      • +3 (3 voturi)    
        nu chiar la fel.... (Duminică, 30 octombrie 2011, 12:31)

        hmm [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

        fata de guvernarile PSD acum macar sunt cativa arestati pentru coruptie (chiar daca nu condamnati), dar tot e un pas inainte. Si ca sa ne intoarcem la articol, Iliescu are dreptate ca nu exista dialog, dar ma intreb daca i-a sugerat lui Ponta respectiv Antonescu vreo varianta de mediere cu puterea.
      • +3 (3 voturi)    
        diferente... (Duminică, 30 octombrie 2011, 13:23)

        ilien [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

        Diferenta e mare. Iliescu chema minerii sa ciomageasca bucurestenii, cand nu-i convenea dialogul pe cand Basescu le mai face cate o ironie si le da teme false de discutie puberilor,Ponta si Antonescu.
        Eu unul , il prefer pe Basescu cu glumele lui unui presedinte fals si ahtiat dupa putere, cum a fost Iliescu.
    • +5 (5 voturi)    
      Monarhistii de azi... (Duminică, 30 octombrie 2011, 5:34)

      domine credo [anonim] i-a raspuns lui Bunicuta

      Ce este interesant la mai noul monarhist este ca nu abordeaza problema justitiei in nici un discurs.Nici macar Regele Mihai nu a spus un cuvant despre statul de drept in discursul sau aniversar.Oare sa fie Romania sub papucul clanurilor mafiote in asemenea masura?
    • +5 (5 voturi)    
      Ayatolahul usl a grait ! (Duminică, 30 octombrie 2011, 7:09)

      kgbsri [anonim] i-a raspuns lui Bunicuta

      Nu-i de comentat .
    • +3 (3 voturi)    
      DA (Duminică, 30 octombrie 2011, 9:13)

      anca [anonim] i-a raspuns lui Bunicuta

      Ai dreptate, de aceea nici nu am citit articolul.
    • +3 (3 voturi)    
      Cand plateste Iliescu (Duminică, 30 octombrie 2011, 10:41)

      Nicole Iorga [anonim] i-a raspuns lui Bunicuta

      crimele din Decembrie 1989 ?Lovitura de stat din decembrie 89 este prezentata inca in manualele de istorie drept o revolutie.Noi generatii de copii cresc in eroare.
  • +36 (36 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:14)

    dorel [anonim]

    tovarase iliescu, cum sa fie un dialog social ?, daca parlamentarii opozitiei pleaca sau paraseste plenul, ca legea este de la pdl,indiferent ca este buna ptr natiune, gen legea camatariei, legea asistentei sociale, legea de promovare a magistratilor, eu platesc impozite si taxe ca sa plece cand vor ei?, sa voteze cand vor ei ?
    • 0 (2 voturi)    
      de acord (Duminică, 30 octombrie 2011, 8:49)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui dorel

      ca ilici kaghebici sa aiva ceva mai multa decenta si sa tzina tonul jos si ciocul mic.
      dar, mai draga, nici cu urmasul sau ex-capitanu' nu mi'i rusine.
      acum, sa taca unu' sa vorbeasca altu' iar..n'ar fi cusher.
      adevarul este undeva, departe, atat de ilici cat si de ex-marinar.
      si adevarul este ca, in tzara asta, "lupta de clasa" s'a ascutit pana la limite. cineva tre'sa ia vaca de coada sau taurul de coarne.
      este o minciuna si un furtisag generalizat.
      vrajeala cu puterea si opozitia este numai pentru indragostitii emisiunilor de palavrageala cu miros de latrine.
      adevarul este ca, in tzara asta, puterea nu este la bucuresti, ci pe feudele din teritoriu. la teleorman, la gorj, la buzau, pesedeaoa e la putere.
      la giurgiu baietii e mai..liberali. e la butoane.
      la arad, la sushieava, la prahova, sunt pedeleii care fac lejea.
      si uite asa, bietul satean, sau orasean de provincie, se intreaba, neturmentat: io cu cin' drac' sa mai votez ?!
      pan'la urma, cu punga.
      sau cu varu care'i militant la rosi/galbeni/portocalii. ca, daca nu voteaza, nu'i mai imprumuta calul si caruta sa'si aduca cocenii din camp....
      asa se face dialog in romania.

      sa traiti bine, mai draga !
  • +37 (37 voturi)    
    Nu am observat talentul comunicarii la Iliescu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:17)

    Sandu [anonim]

    Singurul dialog al lui Iliescu cu opozitia a fost cand acuza bagarea sulii in coaste.
    In rest nu am retinut vreun dialog al lui Iliescu cu opozitia.

    In rest, ma intreb si eu cum ajuta dialogul:
    1. venirea minerilor pentru "contracararea legionarilor"
    2. parasirea lucrarilor pentru a evita "cvorumul" in cazul majortitatii legilor de reforma -practica curenta a USL
    3. absente repetate
    4. acuze repetate de furt/... fara dovezi, din studioul televiziunilor.
    5. Amenintarea cu desfiintarea a adversarilor.

    Toate astea ma fac sa cred ca Iliescu intelege prin dialog putere-opozitie ca el/USL sa spuna iar ceilalti sa faca ce zice el, indiferent cine este la putere/opozitie.
    • -8 (8 voturi)    
      Iliescu si dialogul putere - opozitie (Duminică, 30 octombrie 2011, 2:54)

      Giulesteanuta [anonim] i-a raspuns lui Sandu

      ptr Sandu
      Draga Sandule, ai comfundat marfa cu ambalajul ! Afirmatia ta privind cine si ce intelege ce inseamna dialog se refera nu la Iliescu ci la cel mai dispus sa dea ordine ca pe puntea unui vapor (corabie de pirati) care dintr-o greseala si mai multe furaciuni a ajuns la Cotroceni.
      Chiar crezi ca toti consilierii care au plecat de la Presedintie au plecat fiindca se plictisisera de atat dialog cu ''seful''?
      Chiar crezi ca basescu cand chiama la consultari pe cineva are puterea si rabdarea sa asculte si proepinentii? Dailogul cu basescu este '' insusiti-va ce va ordon ca altfel vedeti pe dracu' ''
      Crezi ca de dragul democratiei si dialogului constructiv a '' casunat'' pe politistii care au trantit caschete si au lansat o chemare la dialog, invitand locatarul vremelnic din Palatul Cotroceni '' afara la dialog''? Daca urmaresti atent ai sa constati ca dupa aceasta invitatie facuta de politisti, este in stare sa lase sate si comune fara urma de om al ordinii publice, sa dea afara, impreuna cu tractoristul ala de Igasi toata crema politiei si jandarmeriei si sa opreasca doar jigodiile supuse si corupte la fal ca el si cu cei din jurul sau !
      Mai lasa linguseala si mai gandeste si cu mintea ta, - daca oi avea asa ceva - !
      In ceea ce priveste cvorumul de loa senat, puterea nu e in stare sa isi mobilizeze oamenii si da vina pe opozitie ca nu voteaza legile ale tampite pe care nici oamenii puterii nu ar vrea sa le aprobe in forma prezentata de Boc/basescu.
      • +2 (2 voturi)    
        Care legi tampite? (Duminică, 30 octombrie 2011, 15:14)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Giulesteanuta

        Poatre imi explici si mie de ce feuslasii nu au votat legea contra camatariei, o lege fara substrau politic in ultima analiza si nu vor sa voteze legea privitoare la cainii vagabozi alta lege fara substrat politic. Din opozitie prosteasca, pornind de la principiul ca orice porneste de la PDL trebuie sabotat sau, mai grav, au oarece interese materiale pe care legile respective le-ar atinge?
  • +37 (37 voturi)    
    asa este! (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:18)

    Algernon [anonim]

    „In perioada anilor 90 ... gaseam calea dialogului politic cu cei mai darji adversari”.
    De fapt nu stiu ce dialog mi-a placut cel mai mult: cel cu Piata Universitatii, sau cel cu Regele?
  • +27 (27 voturi)    
    Tovarase Iliescu (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:33)

    nano2k [utilizator]

    Doamne fereste sa inceapa si puterea actuala sa dialogheze prin "plantari de panselute".
    Cum nu pusca piele pe obrazul unora???
  • +25 (25 voturi)    
    Iliescu este un mincinos. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:43)

    mircea [anonim]

    Nu puterea actuala refuza dialogul,ci opozitia refuza orice discutie si insulta pentru a provoca .Nu am observat propuneri de la USL.Amenintari,insulte si bascalii in schimb,fac cei din opozitie de ori cate ori ies in public.O opozitie mai tampita nu am intalnit in toti acesti ani.Iliescu poate spune ca a avut un dialog cu opozitia,pentru-ca opozitia era formata din oameni inteligenti si demni care nu se pretau la minciuni si insulte.
  • +24 (24 voturi)    
    bolsevicul (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:50)

    Serje [utilizator]

    Cu cata nonsalanta minte nomenclaturistul Ilici. Ce mai dialogau bolsevicii cu minerii pentru ciomagirea opozitiei. Cat de parsiva poate fi o secatura propagandista, model de conduita pentru Ponta si ciracii lui.
    Iar acum, ce dialog sa porti cu USL amistii care din start spun NU chiar dace le zici ca a venit toamna !!??
  • +21 (21 voturi)    
    Tataie (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 21:58)

    inganduratul [utilizator]

    Eu cred ca te-ai ramolit 1000%! Cand altii au venit sa dialogheze cu tine aveau in spate Dreptatea, Principii, Bun Simt si Onoare! Ce aveai tu in spate la dialoguri? Aveai doar fatarnicia, dispretul, interesul meschin, hotia si minciuna, plus securistii si neamurile lor, abrutizatii de la IMGB, "oamenii de bine", vanzatorii de tara, "fetele" de la APACA si "gingasii" mineri!
    Cu cine sa stea de vorba oamenii corecti din tara asta, cu tine si cu aia din spatele tau?
    Mai bine ti-ai cauta nu iertarea ci uitarea acestui neam!
  • +24 (24 voturi)    
    Tatuca imbatraneste si isi p[ierde memoria (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:00)

    Un roman anonim [anonim]

    Tatuca face declaratii din ce in ce mai aiurea. Devine regalist. odata cu toti fedesenarii. Cu cateva zile in urma a declarat ca nu a fost dusmanul politic al regelui. Acum ca a dialogat cu opozitia. Maine-poimane va pretinde ca a condamnat comunismul. Varsata isi spune cuvantul. Ar fi cazul sa stea la pensie.
  • +22 (22 voturi)    
    tataie (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:13)

    luci [anonim]

    din cauza ta suntem unde suntem, in ceea mai mare parte.
    • 0 (2 voturi)    
      totusi a fost ales (Duminică, 30 octombrie 2011, 9:44)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui luci

      pana la urma asa alegatori asa alesi, oameni malefici sunt este tot in lume... imi amintesc anii 90 cand iti primeai priviri ucigase daca il blamai pe ilici.
      Isarescu nu a avut nici o sansa. Pun pariu ca multi de pe aici nici nu ati votat, culmea tot la indemnul lui ilici
  • +21 (21 voturi)    
    aşa e... (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:16)

    ro [anonim]

    Iliescu şi Năstase s-au omorît cu dialogu' putere-opoziţie cînd au fost la guvernare

    dialogul putere-opoziţie nu înseamnă acum decît un singur lucru: propunere de alianţă transpartinică împotriva Justiţiei
  • +21 (21 voturi)    
    DIALOG 90' (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:22)

    PROXIMUS [anonim]

    Imi aduc perfect de bine aminte de "dialogul"din CPUN unde 50% era FSN iar restul Opozitie.Din Opozitie in afara de fostele partide istorice PNTCD ;PSDR(Cunescu):PNL(cu mare ingaduinta incadrat in opozitie fiindca de fapt vechea garda SECU lider M.Ionescu-Quintus era cu FSN)mai faceau parte si "remorcile"FSN gen:PDAR(Victor Surdu),PRM(CVTudor):Part.Liber Schimbist al carui program politic era HLIZEALA intruchipata de Stefan Cazimir(nume real Strul Strul),partida Romilor(lider Gh.Raducanu);Partidul lui Iosipescu +mama Zambra si caloriferistul blocului etc. Ce mai sedinte brici conducea stalinistul Iliescu cand ridica el mana in CPUN o ridica tot FSN+"remorcile".Se auzea si dialogul Opozitiei=vai noua!Ce vremuri frumoase erau anii 90'!
  • -18 (18 voturi)    
    sincer (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:31)

    florin [anonim]

    sunt de acord ca iliescu este un ticalos care a generat procesul care ne-a adus unde suntem cu voiculescu vice pres. de senat cu catalin voicu si multi altii ca el in cele 2 camere, si multe alte nenorociri.
    problema grava e care e alternativa?
    boc cu pdl cu ministri ca pogea si ialomotianu la finante, cu andrea paul nu stiu cum consilier economic cu udrea ministru cu sefa camerei-manechina nu stiu cum o cheama, cu boagiu ministru se duce totul de rapa
    EI SUNT TOTI PUTRED DE BOGATI SI LI SE FALFAIE
    CE FACEM NOI PE CINE ALEGEM LA ANUL SA NU AJUNGEM SA NE OMORAM INTRE NOI?
    • +13 (13 voturi)    
      simplu (Duminică, 30 octombrie 2011, 0:02)

      Tudor Bugetar [anonim] i-a raspuns lui florin

      Florine, e simplu! Uite, il aducem pe Antonescu si nu mai avem conflicte - omul se trezeste tarziu si se culca devreme deci cine cu cine sa se mai certe ? Si asta pe linga faptul ca ponta va fi la raly deci gata ! liniste !
      • +4 (4 voturi)    
        problema a inceput cu iliescu (Duminică, 30 octombrie 2011, 3:47)

        dulau [anonim] i-a raspuns lui Tudor Bugetar

        si de aia au plecat unii din tara sa devina si mai buni, ca la noi nu s-a putut. de aceea romania a fost distrusa pe termen lung, lasata fara resurse, fara viitor. ceausescu a platit scump cu cti ar trebui sa plateasca toti acesti infractori care sint mina in mina in faptele lor. dar romanii sint cioflingari....huoo...pe noi nu ne reprezinta ba miorita ci punguta cu doi bani...popor fara structura si cu oameni de nimica...
  • +21 (21 voturi)    
    miscarile din 1956 (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 22:39)

    Serje [utilizator]

    Se implinesc 55 de ani de la miscarile anticomuniste din 1956, anul revolutiei ungare.
    Bolsevicul Ilici era seful UTC-ului de atunci si ar trebui ca domnii de la HOTNEWS sa-l intrebe putin de acele vremuri, sa-si depene amintirile ca sa ne mai desteptam si noi putin, pentru adevarul istoric.
    Cam ce dialoguri a avut el atunci cu opozitia !?
    Multe cunostinte si prieteni au fost alungati atunci din facultati pentru cererea de dialog pe care au formulat-o catre organele conducatoare de atunci printre care se remarcau Ilici bolsevicul, Mizil si alti mari USLamisti de azi.
  • +18 (18 voturi)    
    nu exista dialog (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 23:08)

    imaros [anonim]

    pai nu mai exista dialog ca si in 90 ,ca nu mai sunt minerii
  • +10 (10 voturi)    
    Car cand a existat dialog? (Duminică, 30 octombrie 2011, 0:50)

    Nicu [anonim]

    In interior nu se poate ... politica pumnului bagat in gura (Vorba lui vanghelie: "te ejaculează astia din partid). Iar in exterior nu se poate - principial.

    Opozitie la PSD inseamna sa zici "NU" la orice zice Base sau PDL.

    Prin urmare, cine nu comunica?
  • +14 (14 voturi)    
    fata raului (Duminică, 30 octombrie 2011, 2:06)

    Vlad-I [utilizator]

    Omul asta este un reprezentant al raului, copii lui politici, sunt inca si mai mizerabili moral. Iliescule de ce nu pleci ? ai facut ata rau cu ideologia ta, societatea ar progresa mai repede fara prezenta voastra nociva.
  • +14 (14 voturi)    
    Nu??? Uite si solutia... (Duminică, 30 octombrie 2011, 2:52)

    mareanvan [anonim]

    Ion Iliescu (PSD) sustine ca nu mai exista dialog intre putere si opozitie
    Solutia este sa chemi minerii....
  • +6 (6 voturi)    
    Nenea Iliescu, atât îti zic ! (Duminică, 30 octombrie 2011, 6:36)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Mame plâng la cruci!
  • +7 (7 voturi)    
    strategia (Duminică, 30 octombrie 2011, 9:19)

    Serje [utilizator]

    Strategia USLamista este de a bombarda populatia cu propaganda tip bolsevica (sau tip Goebels ca e tot pe acolo). Aceasta propaganda a dat rezultate foarte bune si la rusi si la nemti si la popoarele trecute la socialism de catre rusi, in speta si la romani.
    Un punct in plus, si voturi, l-a adus aducerea regelui Mihai in clica lor diabolica. Nu mai sunt minerii uite ca a aparut regele cu ginerele sau fesenist. Astia sunt bolsevicii. Mintea lor draconica (vezi Lenin, Stalin, Dej, Iliescu) e in stare de orisice pentru a dobandi puterea. Iar apoi vor fi in stare sa-si puna justitia la picioare pentru a pune dupa gratii orice opozitie la salbatacia lor. Motive gasesc slava Domnului.
    Cum a mers o data mai merge si in continuare prin telembiziunile lui Felix. Chuky Antonescu a apreciat situatia si i-a dat lui Felix 50 % din locurile elegibile pentru a avea deschise usile la mijloacele de propaganda nociva ale securistului.
    Strategia a mers deoarece au in sondaje acum peste 50 % si daca puterea face si alte greseli ar putea sa si reuseasca.
    Miscarea din 1989 a fost dusa de cca 20 % din romani. Daca s-ar fi facut alegeri libere in 1990, cu propaganda de atunci (Vadim Tudor, A. Paunescu, securitatea, nomenclatura) sunt sigur ca ar fi castigat Ceausescu cu vreo 85 % precum a castigat si Iliescu. Acum, din 85 % au mai ramas vreo 50 % indobitociti in propaganda securista Felix.
  • +6 (6 voturi)    
    ia auzi! (Duminică, 30 octombrie 2011, 11:22)

    ion [anonim]

    Multa vreme l-am suspectat pe batranul KGB-ist doar de ticalosie, tradare de tara, construirea unui sistem super-corupt. Am sperat sa-l vad intr-o buna zi la puscarie.
    Acum incep sa cred ca mai e si dus cu pluta si traieste intr-o lume paralela.
    Dumnezeule, cat tupeu!
  • -4 (4 voturi)    
    are dreptate (Duminică, 30 octombrie 2011, 12:45)

    cetateanulsurmenat [utilizator]

    Oricat il criticam pe Iliescu are dreptate. Colaborarea dintre Putere si Opozitie este inexistenta. Acum cateva zile, doamna Udrea cerea insistent ca guvernul sa nu mai fie sfatuit, sa fie lasati in pace. Din pacate risca sa pateasca precum Borcea si Champions League. Tara e in colaps, dar nu este vina lor, ci numai a Opozitiei, care nu-i lasa sa se pregatesca de Liga Campionilor.
  • +3 (3 voturi)    
    Roumanie (Duminică, 30 octombrie 2011, 13:00)

    ady [anonim]

    n-are nevoie de astfel de bolsevici..si mai ales pentru ca el a fost doar un pion
  • +3 (3 voturi)    
    iudita (Duminică, 30 octombrie 2011, 14:43)

    BalL [utilizator]

    Las la o parte faptul ca articolasul este foarte slab, marca Iliescu care, vorbeste mult ca sa spuna nimic. Ceea ce ma bucura, este faptul ca de mult n-am mai citit atat de multe si bune comentarii. M-au uns pe suflet.
  • +3 (3 voturi)    
    Nostalgii iliesciene! (Duminică, 30 octombrie 2011, 15:23)

    sase sase [anonim]

    Batranul edec Ion Iliescu,uita cat de mult dialog era pe vremea cand domnia sa era presedinte iar Adrian Nastase premier.Era dialog doar intre cele doua palate si cu unele partide care pe baza unor promisiuni sustineau din parlament guvernul PSD.(UDMR,PRM)In rest "sa destructuram PD" si opozitia in general a fost politica de dialog a lui Adriann Nastase.Acum cand li se aplica aceeasi politica normal ca nu le convine.Se pare ca PDL a preluat armele de atunci ale PDSR si le-a perfectionat continuu , facandu-le mai taioase.L-au pus pe Ponta in freuntea partidului ca pion otravit si acuma deja umbla sa creze conditiile favorabile pentru sacrificarea lui la momentul oportun.Si odata cu el se prefigureaza si sacrificarea lui Crin Antonescu,tocmai cand cei doi credeau ca l-au prins pe Dumnezeu de un picior!Cind colo s-a dovedit ca era piciorul lui Iliescu! Eroare mai mare nu se poate.
  • +1 (1 vot)    
    "roata morii se-nvarteste" (Luni, 31 octombrie 2011, 8:12)

    corneliu buzelan [anonim]

    Iliescu este unul din cei care ar trebui sa nu se planga de lipsa de dialog,pentru ca practica acesta a fost aplicata de el si partidul lui(oare de ce sa uitat)cat timp au fost la putere.Nimic nou sub soare!Din nenorocire,acesta practica in loc sa dispara se perpetueaza,spre nefericirea acestei tari.Democratia inseamna dialog,indiferent daca convine sau nu.Se pare ca ne mai trebuiesc 2-300 de ani ca sa ajungem sa invatam cum sa ne comportam.Exemple cat cuprinde.Din cauza acestor pseudo-politicieni santem niste perpetue generatii de sacrificiu.Oare se merita?


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version