Victor Ponta: Basescu cere Guvernului sa legifereze fara Parlament. Incalca grav Constitutia * Ion Iliescu: Declaratiile sefului statului sunt inacceptabile. Face o polologhie intreaga despre reforma dar in ce consta modernizarea statului?

de A.N. HotNews.ro
Vineri, 28 octombrie 2011, 14:08 Actualitate | Politic

Victor Ponta si Ion Iliescu
Foto: Agerpres
Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat vineri ca solicitarea sefului statului ca Guvernul sa isi asume raspunderea pe legea asistentei sociale si numirile la ICCJ este o incalcare grava a Constitutiei, transmite Mediafax. La randul sau, fostul presedinte Ion Iliescu a criticat faptul ca seful statului "si-a permis sa jigneasca Senatul", doar pentru ca nu a tinut seama de recomandarile sale, apreciind afirmatiile acestuia facute la postul public de televiziune ca fiind inacceptabile. Presedintele Traian Basescu a declarat joi, la TVR 1, ca legile privind reforma sanatatii, asistenta sociala si numirile de judecatori la ICCJ vor fi adoptate prin asumarea raspunderii, pentru ca s-a dovedit ca nu pot fi trecute prin Parlament.

Ponta a afirmat ca Legea asistentei sociale si Legea de modificare a procedurii de numire a judecatorilor Inaltei Curti de Casatie si Justitie sunt gresite. In opinia presedintelui PSD, senatorii opozitiei au procedat foarte bine blocand adoptarea lor: "Legea privind procedura de numire a magistratilor ICCJ reflecta doar dorinta de control politic a lui Basescu asupra numirilor judecatorilor. Nu este cerinta Uniunii Europene, Basescu minte si de data asta. Este doar dorinta lui de a promova la ICCJ procurori de la DNA, pentru a continua si in 2012 povestea cu dosarele impotriva opozantilor politici".

Ponta a afirmat ca eventuala adoptare a legii asistentei sociale va avea efecte negative asupra populatiei cu venituri reduse: "Din punct de vedere constitutional, eu cred ca solicitarea adresata de Basescu Guvernului este o cerere de legiferare fara Parlament, ceea ce constituie o incalcare grava a Constitutiei".

Presedintele Traian Basescu a declarat
joi, la TVR 1, ca legile privind reforma sanatatii, asistenta sociala si numirile de judecatori la ICCJ vor fi adoptate prin asumarea raspunderii, pentru ca s-a dovedit ca nu pot fi trecute prin Parlament, afirmand ca Senatul s-a "compromis de la presedinte pana la ultimul senator" amanand discutiile pe aceste subiecte.

Proiectul de lege pentru modificarea si completarea Legii nr.303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor si a Legii nr.304/2004 privind organizarea judiciara a fost respins pe 5 octombrie de Senat, cu 48 de voturi "pentru", 52 impotriva si o abtinere.

La randul sau, fostul presedinte Ion Iliescu a criticat faptul ca seful statului "si-a permis sa jigneasca Senatul", doar pentru ca nu a tinut seama de recomandarile sale, apreciind afirmatiile acestuia facute la postul public de televiziune ca fiind inacceptabile.

"Institutia Senatului s-a bucurat de o apreciere impardonabila din partea sefului statului. Este inacceptabil asa ceva din partea institutiei presedintelui fata de institutia fundamentala a democratiei, Parlamentul, respectiv Senatul", a declarat Iliescu pentru Agerpres.

Liderul de onoare al PSD a criticat, de asemenea, faptul ca Traian Basescu "si-a permis un fel de chemare catre Guvern ca sa ocoleasca Parlamentul si sa consacre asumarea raspunderii pentru promovarea de legi care-i sunt convenabile intr-un fel presedintelui tarii": "De unde si pana unde o asemenea atitudine? Adica el nu-si respecta propriul statut de sef al statului, care nu se confunda nici cu Guvernul, nici cu alte institutii si care trebuie sa ajute la dialogul dintre institutii, conlucrarea institutiilor si nu asmutirea unor institutii impotriva altora. Continua cu un comportament antidemocratic si anticonstitutional, pentru ca asta este esenta acestei chemari a presedintelui tarii. Adica, el trebuie sa fie tocmai promotorul si cel care sa impuna respectarea regulilor separatiei puterilor in stat, regula fundamentala a democratiei si a statului de drept consacrata in Constitutia tarii pe care el nu o respecta".

Fostul presedinte a comentat si afirmatiile sefului statului legate de reforma statului, apreciind ca, din punctul sau de vedere, Traian Basescu se dovedeste "consecvent cu tot ceea ce a facut de cand se afla in aceasta functie": "Face o polologhie intreaga despre reforma si reformism, se autoprezinta promotorul modernizarii statului. In ce consta aceasta modernizare a statului, in ce consta modernizarea reformelor pe care le promoveaza domnia sa? De unde aceasta atitudine aroganta la adresa celor care nu se subordoneaza si nu asimileaza conceptele presedintelui si dupa principiul cine nu e cu noi si impotriva modernizarii statului? Adica au fost niste expresii ale presedintelui in acest dialog de aseara de la TVR impardonabile. Dar, de fapt, este consecvent cu tot ceea ce face domnia sa de cand se afla in aceasta functie. Nu stie sa-si respecte functia, atributiile sale si spiritul Constitutiei".


Citeste mai multe despre   



  
3952 vizualizari
  • +56 (62 voturi)    
    criminalul iliescu (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:19)

    alin [anonim]

    afara cu comunistii din tara, si aia din parlament
    si aia dintre bugetari
    • -29 (41 voturi)    
      Si cine ne mai conduce, (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:35)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui alin

      ii preferi pe cei de la FMI?
      • +32 (38 voturi)    
        Desigur (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:47)

        anticomunistu` [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Macar nu ne aservesc intereselor Rusiei.
        • +3 (5 voturi)    
          sa nu divagam.. (Sâmbătă, 29 octombrie 2011, 0:29)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui anticomunistu`

          angajarea raspunderii guvernului inseamna ca 50%+1 dintre parlamentari voteaza pentru sau guvernul cade. deci tot parlamentul decide daca legea trece sau nu.
          e adevarat, pentru ponta, care nu prea da pe la munca, e posibil sa nu fie la fel de clar, cu atat mai putin pentru electoratul lui...
      • +24 (28 voturi)    
        incredibil, l-a parat la tatuca Ilici ! (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:58)

        vamaiot [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Impegatul de miscare iese la pensie, si la petrecerea de ramas bun, isi face curaj si-l intreaba pe seful garii:
        - Am si eu o intrebare, de ce m-ati pus sa dau cu ciocanul 30 de ani ?

        Si acum un fost presedinte care a tradat increderea a milioane de romani intr-un moment istoric se intreaba :
        In ce consta aceasta modernizare a statului, in ce consta modernizarea reformelor pe care le promoveaza domnia sa?

        Intrebati-l pe criminalul revolutiei :

        Dar in ce a constat distrugerea statului domnule Iliescu ?
      • +14 (18 voturi)    
        FMI (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:18)

        adriana [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Prefer FMI de 1000 de ori in locul romanilor.
        • -1 (5 voturi)    
          Ei da? (Vineri, 28 octombrie 2011, 22:25)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui adriana

          FMI-ul trage pt FMI si grupurile de interese aflate in spatele lui. Romanul trage pt el si pt tara (uneori).
          Prefer romanii de 1000 de ori, pt ca in timp ne vom civiliza si vom distruge din ce in ce mai putin aceasta tara....FMI-ul pe de alta parte....

          Discutia e pornita totusi de la o idee gresita. Nu ne pune nimeni sa alegem intre comunisti si FMI...mai sunt destule variante, totul e sa le alegem.
      • +7 (11 voturi)    
        !!! (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:28)

        CMD [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        DA!
        Poti sa incerci CUBA!
      • +13 (17 voturi)    
        decat cleptocratia comunista ,prefer FMI si (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:56)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        dictatura stiintei cheltuirii banilor publici !
        oricum un pontanak,un nastase ,un iliescu nu au demonstrat decat incompetenta economica, dispret pentru interesul national si dorinta de inavutire rapida print rapt la primii doi, iar pentru iliescu orbirea puterii,boala dictatorilor ...se vrea ca ceausescu presedinte pe viata,daca nu al romaniei ,macar al unui partid,ceea ce, pana acum la 80+ ani cati are ii merge ....
        • -5 (9 voturi)    
          Sa stii ca nu-i chiar asha (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:43)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Nastase cel putin pe partea de macroeconomic n-a demonstrat deloc incompetenta. Nastase in 2004 a lasat tara cu deficit de sub 1%, fara arierate, cu pace sociala (bineinteles a facut asta convins fiind ca tot el urmeaza la guvernare). Problemele lui au fost in domeniul corutiei, libertattii presei, controlului asupra mediului de afaceri (in 2004 orice firma care nu cotiza la PSD era amenintata cu controale).

          Asha, ca chestie: nastase in 2004 a avut un buget total de 18 mld eur si a facut deficit de 0.6 mld eur, iar tariceanu in 2008 a avut buget de 47 mld eur si a facut deficit de inca 7, plus inca vro 3 din vinzarea BCR.

          Ar fi bine sa criticam ce-i de criticat la fiecare, ca realitatea e mult mai gri decit pare la prima vedere.
          • -1 (5 voturi)    
            au avut banii din privatizari si un personal (Vineri, 28 octombrie 2011, 18:39)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui bogdan

            bugetar la jumatate din cat este azi!personalul bugetar a fost dublat de tariceanu cu absolut toti membrii de partid ai pnl si pe cresterea lansat de psd au facut jaf in banii publici! actualii au mai adus si ei un val de paraziti si au intrat in criza mondiala cu bugetarii la supranumerar !
          • +5 (5 voturi)    
            ar fi bine sa fim realisti (Vineri, 28 octombrie 2011, 21:02)

            roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

            Daca tot ii judecam sa tinem seama de contextul actual: pe vremea lui Bombonel si Tariceanu nu era criza, tara nu era atat de ravasita, dar daca Bombonel a facut atata bine, cam cati km de autostrada a facut, in afara de a da bani cu nemiluita pe proiecte care n-aveau nici cap nici coada??? Cati bisnitari cu benzina la sarbi a bagat la racoare? Cum a rezolvat coruptia altfel decat prin exemplul personal...??
      • +12 (18 voturi)    
        mai bine unu ce stie ce vrea (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:13)

        marianos [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        prefer un basescu decat unu ca Iliescu sau ponta care se indoaie dupa cum bate ...Vantu (SOV) sau alti ca el ce au interese meschine
        Probabil ca daca ar coopera USL ar fi bagati mai mult in seama. Ce vor? sa conduca ei tara daca sunt in Opozitie? Au condus-o anii trecuti si uite unde am ajuns coada Europei sima refer dpdv economic ci mai ales dpdv al civilizatiei
      • +3 (3 voturi)    
        cum cine sa guverbeze??? PONTA&co! (Vineri, 28 octombrie 2011, 20:55)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Nu vedeti ca face deja spume? Pai mai poate PSD sav reziste pana la alegeri, mai ales daca "greii" vor intra un pic la racoare? Abia asteapta sa preia fraiele comunistii ipocriti. Vor dubla pensii, salarii, vor aduce ploaia cu carnatii...Toti acestti latratori vor fi amendati la alegeri, nici-o grija. CLOVNII COMUNISTI.
    • -23 (27 voturi)    
      Just,dar ai uitat de ala de la Cotroceni... (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:48)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui alin

      Cu basescu trebuia sa incepi
      • -9 (19 voturi)    
        Nu, nu el nu e comunist, (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:05)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        el duce o politica democrata specifica vestului... salbatic.
      • +19 (25 voturi)    
        care just? (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:14)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        pana una alta ei fac vizite secrete la comunistii rusi, nu Base. Base face vizite la americani.
        nu ai inteles, nu base a felcitat minerii pt buna purtare.
        ala de la cotroceni a spus ca atat timp cat senatul amana votul pe o lege atunci se va asuma. nu ocoleste nimeni senatul. dar cand senatul nu vrea sa munceasca atunci cineva trebuie s-o faca.
        este mai mult decat pertinanta solutia lui.
        aberatiile lui ponta ca se incalca constitutia sunt absolut jenante. cica a mai facut si dreptul.
        legea asistentei sociale trebuia sa treaca din semptambrie si ei o scot sistemtic de pe ordinea de zi. nu vor sa aduca imbunatatiri la ea si s-o voteze-n parlament? foarte bine, o sa treaca prin asumare asa cum e. nici nu spun ca n-o voteaza dar se dau loviti cand e vorba de ea. la declaratia regelui au fost toti in sala si brusc au devenit toti regalisti. cand e vorba de votat legi, au treburi mai importante.
        niste netrebnici. in noua constitutie ar trebui introdusa obligativitate prezentei in parlament de minim 90%. ca la scoala, ai depasit un numar de absente, acasa, alegeri anticipate in colegiul respectiv si altul la rand. cel ce a depasit numarul de absente, nu mai are voie sa candideze la urmatoarele alegeri.
        cu astfel de solutii trebuie sa vina ponta si iliescu, dar ei nu au votat nici macar interzicerea camatariei, ce sa voteze legea asistentei sociale.
        si tu ai o problema cronica cu base... nici tu nu stii exact de ce :)
        • +9 (11 voturi)    
          of (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:44)

          carmen [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Ai perfecta dreptate ,dar ,din pacate majoritatea romanilor nu sunt interesati decat de ce pot face sa beneficieze de tot felul de ajutoare sociale nemeritate asa ca il aproba pe ponta garantat.Ceilalti mai putini nu au ce sa faca decat sa contribuie la aceste plati...
        • -3 (3 voturi)    
          asa, (Vineri, 28 octombrie 2011, 20:28)

          sir [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          zi-le domnu' Sucaa!...mama lor!
      • +7 (9 voturi)    
        !! (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:29)

        CMD [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Te inseli ,cu ilici tr inceput totul!
        • -7 (7 voturi)    
          Da, si Basescu (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:39)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui CMD

          nu e in stare sa continue ca-i e greata!
      • +7 (9 voturi)    
        Recomandare (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:08)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        "Acesti nebuni fatarnici”, piesa scrisa în 1971 de Teodor Mazilu, extrem de actuala dupa 30 de ani =))

        Opriti televizoarele, mai iesiti la o piesa, cititi o carte...
        • -10 (12 voturi)    
          Chiar Basescu s-a definit comunist, la alegeri... (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:43)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Ati uitat...foarte convenabil.
          Ati uitat celebra intrebare a lui Basescu:
          " de ce trebuie sa aleaga romanii intre doi fosti comunisti?".
          Ideea este asta, nu caut citatul exact, era parca la confruntarea finala din 2004....
          Inainte de '89 Basescu a dus-o foarte bine, dubios de bine, la revolutie era nomenclaturist (prin functia pe care o avea in guvernul Dascalescu).
          Daca imi permiteti, ocupa o pozitie net superioara lui Iliescu (seful editurii tehnice), in sistemul ceausist.
          De ce nu-l intreaba doamna Culcer ce facea la revolutie?
          Uite de-aia !
          • +5 (7 voturi)    
            n-am stiut! (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:05)

            curios [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            dar poate imi spui intre ce date a fost Basescu: A.membru CC PCR B. prim secretar Iasi C. prim secretar Timis. Poate imi spui de cand un sef de agentie navala (si azi avem vreo 20) este membru in guvern???
      • +11 (13 voturi)    
        Lumea stie de ce este atacat Basescu. (Vineri, 28 octombrie 2011, 18:24)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Basescu este atacat constant de aceiasi oameni care au vandut tara rusilor,comunistii.Dupa ce Basescu a condamnat comunismul atacurile comunistilor au devanit furibunde si nu au mai respectat nici-un minim de bun simt.Toata lumea stie ca cei care-l critica pe Basescu,chiar si pentru faptele bune,sunt comunistii.Vocabularul si comportamentul ii dau de gol.Ei nu au argumente.Injura,se comporta golaneste tipic scursurilor societatii.
    • +11 (11 voturi)    
      Ce demagog stupid! (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:37)

      shuly [utilizator] i-a raspuns lui alin

      Domule Ponta dumneavoastra se pare ca nu aveti habar de legile Romaniei!Faptul ca Guvernul isi va asuma raspunderea este una din cele mai democratice actiuni care se pot intreprinde intr-o tara.
      Adica Guvernul isi risca pielea pentru a trece niste legi care sunt de o importanta majora pentru tara dupa ce onor senatorii si deputatii nu au fost oin stare sa le adopte.In alta ordine de idei tot deputatii vor hotara daca Guvernul pleaca sau trec legile,asta daca vor considera ca merita sa mearga la servici si sa faca ceva pentru aceasta tara de pe urma careia onor traiti cu totii.
      Asa ca faceti bine si mergeti la munca in Parlament poate ii veti prinde pe cei din coalitie absenti si daramati Guvernul,sau poate nu si mai lasati-ne cu gargara de 2 lei.
      • +8 (8 voturi)    
        sa nu cumva! (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:06)

        cinic [anonim] i-a raspuns lui shuly

        cum sunt amenintati votantii (de culoare mai inchisa) ai lui Ilici si PSD, cum sare Ponta ca li se taie pomenile!
    • +7 (7 voturi)    
      nu stiu ce se mai asteapta (Vineri, 28 octombrie 2011, 18:40)

      grey friars [anonim] i-a raspuns lui alin

      S-ar putea sa fie timpul sa inceapa lucrul la modernizarea statului...
    • +5 (5 voturi)    
      serios? (Vineri, 28 octombrie 2011, 20:31)

      stalin [anonim] i-a raspuns lui alin

      domnule ponta, dar asumarea raspunderii nu este democratica? nu trebuie sa fie validata sau invalidata de catre parlamentari legea asumata? si daca nu este validata, nu cumva cade guvernul? nu credeti ca este un risc foarte mare pentru guvern? si, totusi, isi asuma raspunderea! cum puteti manipula cu atata dezonoare poporul roman? doar sunteti profesor la scoala pentru cadrele s r i ! asa ii invatati pe cei de acolo? sa minta cu nonsalanta? rusinica!!!!
  • +44 (46 voturi)    
    Parlament desigur (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:21)

    Gioarsa bolsevica +Bisonul [anonim]

    Tov.bolsevici de generatie mai veche sau mai noua se fac ca uita ca si Asumarea prin raspunderea Guvernului tot in Parlament se face.Daca se considera USL atat de vanjos ar trebui sa se bucure de ocazia de a tranti Guvernul condus de PM-Boc.
  • +33 (35 voturi)    
    europa arde si baba se piaptana (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:27)

    sache [anonim]

    ca de obicei, astia sint in afara problemelor...au cu totul alte prioritati
    • +29 (33 voturi)    
      Nu chiar! (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:50)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui sache

      Ponta, Iliescu & Co nu sunt in afara problemelor ci parte din ele si prioitatile lor sunt sa-l atace pe Basescu si sa saboteze reformele
      • -11 (17 voturi)    
        Reforme (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:08)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Mih.

        Esti amabil sa-mi spui o reforma facuta cu cap a acestui guvern si presedinte?
        In primul mandat de presedinte sa zicem ca n-a avut guvern dar de 3 ani de zile tot intr-o reforma o tinem. Vreau sa vad si un rezultat.

        La reforme din gura si la dat vina pe altii e bun oricine, cu faptele ...
  • +30 (32 voturi)    
    Ajunge! (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:38)

    timantius-raptor [anonim]

    Taman cine s-a găsit să comenteze asa ceva! Blocheaza Parlamentul si tot ei sar in sus cand se recurge la asumarea raspunderii... Pana una-alta daca nu sunt dispusi sa dezbata legile si sa recurga la caile de atac existente, n-au de ce se plange cand li se tranteste-n cap o asumare de raspundere!
    Asa ca la munca, frate, ca destule saptamani ati chiulit - dar leafa v-ati luat-o cu nerusinare! Ajunge!
  • +23 (23 voturi)    
    in ce consta? (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:38)

    Paleopterix [utilizator]

    Pai ar consta in ce nu ai facut tu, harca bolsevica, timp de 20 de ani.
  • +26 (28 voturi)    
    Iliescu/Ponta (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:39)

    Peter Badesco [anonim]

    Comunisti pana la moarte. Vorbaraie multa fara nici un sens. Au impresia ca inca mai pot 'aburi' populatia cu minciunile lor. Acesti oameni nu au fost, nu sunt si nu vor fi niciodata capabili de ceva bun, constructiv. Daca ar fi facut vreodata ceva am fi stiut si noi. Este inimaginabil sa-i vezi ca inca mai bantuie prin politica.
  • +25 (27 voturi)    
    OK. (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:39)

    Nea Costica [anonim]

    Bai vere Pontanacul 2 , ia luati voi parlamentul initiativa formidabila de a face reforma statului, dar asa, tzais . Lasati-l cu gura cascata pe Basescu, sa fie cu doi pasi in urma voastra, sa vedeti atunci stima pentru parlament. Asa , sa stati pituliti, sa vedeti ce mai zice Presedintele Tarii si hop si voi cu vaicarelile si contrele , nu va suparati , aduceti a vechii pionieri cu vechea fraza : te spun lu' tovarasa. Boooon si ce-o sa faceti mai pitpalacilor, daca-si spune omul parerea si,dupa cum ziceti voi incalca constitutia si o sa-l suspendati ( drobul de sare ) ? Cine va mai crede mai zbanghiilor, ca dupa suspendare, demitere sau mai stiu eu ce-i in capul vostru ( de la toate partidele ), zic, dupa aia ROMANIA va fi pe cele mai inalte culmi a progresului si civilizatiei ? Eu nu zic ca nu-s prosti in tzara asta, dar parca sau mai rarit in ultima vreme, voi ce credeti ? Cu stima, NC.
    • -8 (8 voturi)    
      mincinosi (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:11)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Nea Costica

      Voi bai acestia sinteti multumiti cum merge tara asta , e vai mama ei datorita reformelor intelepte ale lui base-boc
  • +17 (17 voturi)    
    mori (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:41)

    Paleopterix [utilizator]

    Mori harca. Si ia-l cu tine si pe balosul ala cu ochelari.
    • 0 (0 voturi)    
      sa se stie (Luni, 31 octombrie 2011, 16:43)

      gica pentru [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      ca vreau sa votez acest comentariu in fiecare zi pana in ziua eventului.
  • -26 (30 voturi)    
    Presedintele actual (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:41)

    cetateanul real [anonim]

    Presedintele trebuie suspendat, cat mai curand. Produce mare dezordine si neincredere intre cetatenii Romaniei. Iesirile lui pe TV sunt de netolerat pt mine cetateanul real nu virtual num se crede de la Cotroceni si Guvern
    • +17 (17 voturi)    
      de ce sunt de ne tolerat? (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:11)

      dude [anonim] i-a raspuns lui cetateanul real

      ai citit vreodata care sunt atributiile presedintelui in stat? ai idee defapt despre ce e vorba in cele 2 legi respinse de senat? este o bataie de joc ce se intampla in parlamentul romaniei cu larga participatie a opozitiei. apropo..uitativa pe B1 la emisiunea lui cristoiu cu seful ANI si o sa intelegeti cat de departe merge mafia. vor prin jmecherii parlamentaresti sa desfinteze ANI, sa nu mai fie publice declaratiile de avere, etc! asta e parlamentul romaniei! vezi doamne nu are voie lumea sa ii critice! pai respectul se castiga nu se primeste dragi parlamentari sau sefi ai opozitiei!
    • +16 (16 voturi)    
      cetateanul real turmentat (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:13)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui cetateanul real

      are o obsesie cu suspendare.Aveti o teama patologica pentru 2012 ca nu veti castiga alegerile.Marionete securiste!
    • +11 (11 voturi)    
      Cetatene real, (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:25)

      nick [anonim] i-a raspuns lui cetateanul real

      cred ca traiesti intr-o realitate virtuala.
      Mai lasa televizorul si mai uita-te si tu in jur, realitatea nu e "pe TV". Ti se pare ca astia doi nu mai pot de grija ta ? Daca da, atunci dormi linistit...
  • +27 (29 voturi)    
    Vulpile comuniste scheauna fals (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:44)

    Erasm [utilizator]

    Acest partid super-retrograd, PSD, a facut din instrumentele democratiei arme pentru intarzierea oricarei schimbari in bine a societatii. Parazitand varful justitiei, au folosit conceptul independentei puteriii judecatoresti pentru a corupe statul. De aceea, coruptii sunt mari si tari in Romania! Acum au luat in stapanire Senatul si il folosesc pe post de stavila, inclusiv in calea reformelor sistemului de protectie sociala, absolut necesare pe termen lung pentru insanatosirea echibrului bugetar. Este o trista ironie ca, pentru ca democratia si libertatea sa progreseze, este nevoie uneori de un anumit "cezarism", ca cel practicat de presedintele Basescu, in acest caz.
  • +29 (31 voturi)    
    Sa infieram cu hotarare aceasta atitudine .... (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:47)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    ... a Presedintelui. Auzi colo ! Sa indrazneasca sa se ia de senatori !
    Pai ei sunt alesii poporului, Presedintele e un neica-nimeni ...

    Noroc cu mos Iliescu, care stie el cum e cu "modernizarea reformelor", de-aia reformele PSD-ului au fost asa, mai desuete, adica un fel de contra-reforme...

    Au trecut degeaba 21 de ani, ne intoarcem la discursurile din Plenarele PCR...
  • +19 (21 voturi)    
    Iliescu aici,este pe post de bagator de seama. (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:49)

    mircea [anonim]

    Iliescu nu a avut curaj sa candideze pentru un mandat de parlamentar.O fi luat etenobotanice ,de se baga singur in seama.Sa-i lase in pace pe cei de la PSd sa-si faca treaba.Iliescu nu intelege ca sa bosorogit si timpul lui a trecut.
  • +19 (21 voturi)    
    Bunicutza (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:49)

    nano2k [utilizator]

    Vad ca bunicutza ii lasa mostenire lui Ponta tot ce i-a mai ramas: senilitatea.

    Du-te mosule si mori in liniste, chiar ai nevoie de atatea palpitatii acum? Traieste-ti restul de viata in demnitate (cata ti-o mai fi ramas) si nu le strica mintea si tinerilor, chiar daca-s din partidul tau.
  • -13 (17 voturi)    
    Comunistul Iliescu (Vineri, 28 octombrie 2011, 14:59)

    Mihai [anonim]

    si cu securistul Basescu isi arata din plin invaturile primite ca de la PCR. Acu s-au mai impartit, unul e socialist iar celalat cica ar fi de dreapta.
    Totusi parca si parlamentarii au fost votati tot dintre cei care l-au votat si pe Basescu. Nu stiu de ce nu a tipat presedintele la portocalii-verzui doar au majoritatea. Cand e de cules laudele aia portocalii au facut si au dres, cand e de invinuit pe cineva intotdeauna altii, parlamentul la gramada de data asta.
    Cam mult duplicitate.
  • +19 (19 voturi)    
    Ilici tot mai in fata,langa Ponta. In ce calitate? (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:03)

    Colette [utilizator]

    De ce apropie alegerile, Iliescu iese tot mai in fata. Nerusinatul asta, care a facut atata rau Romaniei, are tupeul sa dea lectii, sa apara langa 'carlanul' pe care pana acum l-a tras doar de sfori, din spate. Dar, in stilul sau caracteristic, pe Ilici l-a cuprins 'mancarimea aia specifica' si nu poate sa stea in planul doi, el trebuie sa fie 'motzul' si sa dea lectii tuturor, inclusiv celor care incearca sa-si faca treaba! Toata Europa e in fierbere, Basescu la Bruxelles a incercat si a obtinut ca prin recapitalizarea bancilor fondurile sa nu plece din Romania, criza este departe de a fi solutionata si nu putem spune ce ne asteapta. Doar Iliescu le stie pe toate, stie ce trebuie sa facem, ne arata cu degetul spre Guvern, facandu-se ca uita ca toate aceste hotarari tot in Parlament sunt aprobate. Tehnica dezinformariiI si manipularii functioneaza si acum la acest 'regalist resapat'! VA DATI SEAMA CA DACA CASTIGA PSD-UL TOT ILIESCU NE VA CONDUCE? Sa ne fereasca Dumnezeu de asa ceva, chiar
    suntem terminati...
    • -12 (12 voturi)    
      A obtinut pe Basescu La Bruxelles (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:36)

      Ardeiul [anonim] i-a raspuns lui Colette

      Ce a obtinut Basescu la Bruxelles???
      Basescu a plecat cu mana-n dos si s-a intors paros...
      A facut act de prezenta la o reuniune la care musai trebuia invitat. Si a inventat la plecare o mica problema, sa sa nu se duca cu mana goala.
      Macar daca venea si el cu datoriile sterse.. Haha!
      • +9 (9 voturi)    
        o mica problema? (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:45)

        El_Dudeinio [utilizator] i-a raspuns lui Ardeiul

        tu glumesti? tu sti ce ar insemna daca bancile mama siar retrage capitalul din filiale? asta ar insemna falimentul romaniei! adica nexam pensii si salarii la bugetari! pai tu crezi ca capitalul bancilor este in cash? capitalul banicolr este in mare masura investit in actiuni de stat..si in credite la populatie! care daca ar fi vandute nu teasi mai vedea bine! eu nu stiu daca Basescu a rezolvat situatia sau nu dar nici nu lam auzit sa se fi laudat ca a facuto. oricum declaratia acea a EU este foarte importanta pentru sectorul bancar romanesc.
    • +8 (8 voturi)    
      Pai, se confirma!!!!! (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:11)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Colette

      Ponta este doar copilotul. Adevaratii piloti sunt criminalul KGB-ist Ion Ilici Iliescu si jefuitorul si tradatorul Adrian Nastase. PNL este doar la remorca...si asta de prin 2007, datorita jefuitoruli si tradatorului Tariceanu. Ce cardasie gretoasa?!
      • +3 (3 voturi)    
        Gretoasa, gretoasa (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:46)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        dar spaga va merge ca unsa daca ajung astia la putere iar odata cu spaga se va pune in miscare si statul care acum e amortit din toate incheieturile fiind lipsit de gretoasa vaselina.
  • +2 (6 voturi)    
    Imi pare rau de Ponta! (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:11)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Mi se pare un om cu potential, dar partidul il trage rau inapoi....

    PSD-ul asta ar face orice sa impiedice reforme importante doar pentru ca la nivel de partid sunt ofticati ca nu au multa putere....in alte vremuri s-ar fi denumit.....legea incalcarii intereselor statului ?! ...ceva de genul.....cred ca ar trebui actualizata aceasta regula la democratie si aplicata, deoarece multi suferim datorita declaratiilor lor.... 24% TVA datorita lor.....harababura cu CNP (blogul lui Nastase), datorita lor si tot asa.
  • +13 (13 voturi)    
    iliescu (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:12)

    gica pentru [utilizator]

    este prietenul undercover al lui basescu. o sa reuseasca sa saboteze USL/PSD si de data asta cu ideile lui bolsevice.
    poti conta pe el si pe prostia acolitilor. ei conteaza pe prostia votantilor. e un cerc vicios din care nu reusesc sa iasa.
    o sa fie doar parlamentare, mult din electoratul psd-ului voteaza doar daca votul e la pachet cu presedintele. io zic ca pot fi pusi pe tusa inca o tura. concluzia: spre sectia de votare.
  • +13 (13 voturi)    
    PONTA fece declaratii (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:12)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Ma mir cum nu-i este rusine acestui "prostanac-2" sa mai deschida gura, el da ordin sa fuga din sedinta senatorii pe care are pretentia ca-i conduce (se repeta figura din toamna lui 2010, dar cu alta motivatie) si dupa aceea urla contra PDL !? De ce nu stau la locurile lor si sa voteze contra, ca doar tipa dupa democratie ?!
  • +14 (14 voturi)    
    iliescu (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:15)

    gaga [anonim]

    nimic nu-l oripileaza mai tare pe batranul comunist decat progresele in scoaterea institutiilor statului de sub tutela politica. shimbarile din justitie l-au tulburat in special pe el si pe adeptii lui politici. acestea sunt motivele pentru care lupta din rasputeri ca sa-si conserve mostenirea politica: partidul stat si societatea cu 2 clase:demnitari si fideli ai partidului versus cilalti.
    • -6 (8 voturi)    
      ha ha ha... (Vineri, 28 octombrie 2011, 15:45)

      geo12 [utilizator] i-a raspuns lui gaga

      buna gluma!..."progresele in scoaterea institutiilor statului de sub tutela politica"...ha ha ha :))) ...sau tutela PDL nu e politica, e progres?
  • +7 (7 voturi)    
    Parlamentul (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:01)

    DORIN BRETAN [anonim]

    Institutie care isi dovedeste pe zi ce trece inutilitatea . Meschini, manevrabili. Oameni care nu raspund decat in fata conducerii partidelor, dar mai alaes in fata propriilor interese. Si asta din pacate aproape fara deosebire de culoarea politica. Eu asa ii vad. E bine , e rau , ce trebuie facut? Oricum demagogia nu ajuta!
  • +8 (8 voturi)    
    inacceptabil? (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:17)

    popas [utilizator]

    dle Iliescu, stiti ce lucruri sunt INACCEPTABILE??
    - atitudinea PASIVA a parlamentului;
    - comentariile dumneavoastra la adresa presedintelui Romaniei;
    - mana dumneavostra intinsa "regelui";
    - participarea dumneavoastra in viata politica;
  • +7 (9 voturi)    
    USL, cardasia raului.... (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:19)

    Rescatorul [anonim]

    Sa ne reamintim ce au facut PSD si PNL in cei 16 ani in care au guvernat Romania. Au tradat, au jefuit si au blocat orice incercare de reformare si modernizare a tarii. Au sporit numarul parazitilor si milogilor, in detrimentul oamenilor cinstiti si muncitori care au fost nevoiti sa emigreze. Au dezechilibrat economia si au marit deficitele. Intr-un cuvant, si-au batut joc de Romania si romani. Poate cineva sa mentioneze o singura masura de dreapta luata de guvernul Tariceanu? Nu este de mirare ca PNL s-a incardasit cu PSD. Cine se aseamana, se aduna! Daca stanga revine la guvernare vom ajunge mai rau decat Grecia. Astia sunt multi si flamanzi si ne vor impovara cu impozite insuportabile. Sper ca romanii sa nu se mai lase pacaliti. Lupu-si schimba parul, da' naravul ba. Adevaratii conducatori ai USL sunt Iliescu si Nastase, groparii si tradatorii Romaniei.
    • -4 (4 voturi)    
      Rescatorule, dar Oprea, seful UNPR de unde e ? (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:47)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

      Seful mafiei personale a lui Nastase...actuala mana "stanga" (socialista) a liberalului Basescu (fost socialist in PD-ul Roman) este bun?
      Este bun pentru ca-l linge pe seful.
      "Cine se aseamana, se aduna! Daca stanga revine la guvernare...."
      Bine zis....
      Amice, STANGA ESTE LA GUVERNARE ! Vezi platforma UNPR lansata chiar aici, pe Hotnews.
      • +4 (4 voturi)    
        Daca asa nu-ti convine...., (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:14)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        atunci sa o luam alfel si sa clarificam lucrurile. USL, adica aceasta cardasie a raului, reprezinta tot ce este mai rau si mai retrograd in societatea romaneasca. Atat PSD, cat si PNL, au fost la guvernare cca 16 ani din 21. Nu se vad consecintele? Au jefuit si praduit tot ce se putea, lasand in urma o tara pustiita si impotenta, cu mari dezechilibre economice, sociale si politice, otara de paraziti si asistati. Au gonit oamenii cinstiti si muncitori si au blocat orice incercare de reformare, modernizare si civilizare a tarii. Au "domnit" in perioade favorabile, datorate sacrificiilor facute de guvernele Ciorbea, Radu vasile si Isarescu. Au avut totul de-a gata si au distrus tot. Niste lacuste rosii, tradatoare si pustiitoare. Imi poti da exemplu de vreo investitie aducatoare de plus valoare facuta de PSD sau PNL? Imi poti da exemplu de vreo reforma cat de mica? Si acum, in ceasul al 12-lea blochaeza tot, intr-o dusmanie fara margini fata de Romania si romani. Da, daca acesti tradatori si jefuitoriu revin la guvernare, Romania este terminata. Pentru ca sunt multi si "flamanzi" si au o clientela parazita si puturoasa. Si pentru ca ne aflam in criza si recesiune, nu-si vor putea lua banii decat din impozite impovaratoare pe sectorul privat, adica tot pe spinarea amaratilor care mai muncesc. Pe cine vreti sa pacaliti voi? Credeti ca avem memorie scurta? Deocamdata, UNPR dovedeste responsabilitate si patriotism. USL, in schim, dovedeste din nou tradare si iresponsabilitate.
  • +4 (4 voturi)    
    Despre consecventa... (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:31)

    Andytza [anonim]

    Acesti dinstinsi domni isi incalca principiile si isi contrazic propriile declaratii doar-doar vom intelege odata si odata ca "Basescu e de vina"... Pentru tot si pentru toate... Iata, dl. Iliescu a schimbat profunda sa intoleranta monarhista din anii '90 cu dulcea pro-regalitate din ultima vreme, aparuta brusc dupa delaratiile contondente ale d-lui Presedinte la adresa Regelui Mihai. Cat despre dl. Ponta, iata ce ne spune dansul la interval de cateva zile: “Vreau sa condamn declaratiile iresponsabile ale presedintelui Basescu indreptate impotriva Uniunii Europene si a liderilor sai (“Romania nu poate plati la nesfarsit indeciziile liderilor europeni din zona euro" – Traian Basescu, 22/10/2011). “E un mod inca o data iresponsabil in care Traian Basescu incearca sa gaseasca vinovati in afara tarii pentru situatia economica din ce in ce mai grava a Romaniei!” – Victor Ponta, 24/10/2011
    "Consider deciziile luate aseara in cadrul UE ca niste decizii tipice pentru mentalitatea celor care conduc in acest moment UE, o mentalitate conservatoare, nu de dreapta pentru ca nu e mentalitate de dreapta, e mentalitate conservatoare, care se traduce in felul urmator: bani pentru banci cat mai multi. De unde ii dam? (...) Luam bani de la oameni si ii dam la banci pentru ca domnul Sarkozy are alegeri in 2012, pentru ca doamna Merkel are alegeri in 2013, pentru ca domnul Berlusconi are alegeri in 2013 si ei tin mai mult la banci decat la oameni…" – Victor Ponta, 27/10/2011. Asadar, cand se ia Basescu de liderii europeni, e un nesimtit iresponsabil, dar cand se ia dumnealui, e un onest barbat de stat, anti-conservator, conectat la problemele omului de rand, responsabil... Penibil, nu? In fapt, singurul mesaj consecvent al celor doi lideri, al partidului si al aliantei din care fac parte este "Jos Basescu!" Stimati domni, doriti sa preluati puterea in 2012! Credeti inca ca acest mesaj este suficient pentru a guverna Romania? Chiar n-ati invatat nimic din erorile trecutului?
  • -4 (4 voturi)    
    Reforma statului degeaba (Vineri, 28 octombrie 2011, 16:33)

    satanae [anonim]

    Acuma, eu inteleg ca pe site-ul asta comenteaza mai mult portocale mecanice, care nu stiu de altceva decit despre marea reformatiune a statului in vremurile glorioase de acum, dar as vrea sa pun si eu o mica intrebare.
    PD-ul, sub un nume sau altul, este la putere de vreo sase ani, cu totul - vreo trei din 2008 pina acum si inca vreo doi jumate pe vremea lui Tariceanu. Capitanul nostru sta la Cotroceni de alti sapte ani si ne tot spune cum reformeaza statul. Din 2010, cel putin, este si presedinte, si ministru de Finante, si al Economiei, si de Externe etc., asta pt ca maimutoii care ocupa locul acolo sint pusi numai asa, de poza. Doar al Turismului nu e, ca acolo e tanti Nuti. Deci timp a fost ca sa se imbunatateasca ceva, macar, daca nu sa se schimbe cu totul, asta daca marinarul si acolitii lui erau in stare de asta sau voiau s-o faca.
    Intrebarea mea este: sincer, unii dintre voi, daca ignorati ca ati fi platiti sa aplaudati tot ce fac tolomacii astia, chiar vedeti ca s-ar fi imbunantatit ceva in felul cum merg "institutiile statului", asta ca sa-l citez pe marinar? Si dau numai un mic exemplu - uitati-va la referendum si la cum este organizat. Sa zicem ca era normal sa ne ceara CNP-ul, desi eu nu cred, pt ca se dau astfel date personale unor persoane care nu sint angajate permanente ale unor institutii ce gestioneaza astfel de date. Dar dupa ce l-au cerut, vine purtatorul de cuvinte oficial al INS si spune ca nu mai e nevoie. Asa ca saracii recenzori nici nu-l mai cer. La peste DOUA zile dupa asta, se trezeste si seful INS sa spuna ca nu, la loc comanda, trebuie cerut CNP-ul si cine nu-l da, ia amenda, chiar daca nu e vina lui ca nu l-a dat. Deci au tupeul sa ceara si amenda. Si homunculii de la INS, adunatura aia de fosti si actuali securisti - si asta e un alt motiv de a nu da CNP-ul - sint in continuare in functii. Nu e vina lor, nu?
    Deci, vreau si eu sa stiu - reforma statului ce inseamna? Ca poate vorbim limbi diferite.
    • +3 (3 voturi)    
      Te deranjeaza? (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:16)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui satanae

      Atunci, mergi la Tiraspol sau in Coreea de Nord, la...rosu! Hop si tu, ca nuca-n perete!
    • -1 (3 voturi)    
      nu a fost lasat de senat (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:20)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui satanae

      carmaciul de la cotroceni nu a fost lasat sa reformeze statul de senat, de judecatori, de televiziuni, de rege, de udmr si lista poate continua la nesfarsit
  • +3 (3 voturi)    
    Sa puna mana pe carte sa invete ! (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:10)

    ion roata [anonim]

    Iliescu fost mare comunist si acum responsabil cu politica neocomunista,Nastase si Ponta doi uriasi neocomunisti scoliti de Iliescu tot arunca titibombe ca sa duca in eroare populatia tarii ca Basescu incalca prevederile constitutionale prin faptul ca a dat ordin guvernului sa legifereze legi ocolind parlamentul.
    Acestor mincinosile spun atat,sa puna mana pe carte si sa invete constitutia.Asumarea raspunderii asupra unei legi sau unui pachet de legi este O PREVEDERE CONSTITUTIONALA.Cine nu este de acord cu legea respectiva sau grupul de legi nu au decat in termen de trei zile sa introduca in parlament o motiune de cenzura iar daca aceasta trece cade guvernul daca nu trece legea este adoptata de parlament prin procedura de asumare a raspunderii guvernului,deci in mod constitutional.
    Iliescu,Nastase si Ponta sa nu mai latre la luna inducand populatia in eroare prin minciunile lor grosolane specifice neocomunismului pe care il propaga.
  • +4 (4 voturi)    
    da (Vineri, 28 octombrie 2011, 17:11)

    dorel [anonim]

    tovarasii iliescu si ponta, cum se legifereaza ?, prin absente, prin scuze penibile,manipulari, stati macar acolo si votati impotriva, nu sa luati (senatorii), salariile degeaba, de pe urma contribuabilor
    tovarase iliescu, ai facut cel mai mult rau acestei tari, daca nu te va judeca justitia, te va judeca istoria, sub regimul tau a inflorit coruptia, ai avut posibilitatea sa reformez statul, dar nu ai facut, pentru ca nu iti sta in caracter
    tovarase ponta, de ce nu ati legiferat legea de promovare a magistratilor, era in interesul romaniei, nu a ue, nu am vazut la voi un program de combatere a coruptiei, de ce ?, sunteti in cardasie cu ei
    trebuie sa intelegeti ca ne-am saturat sa tinem diversi puturosi pe spinarea noastra , a contribuabilor, trebuie facut ceva, eu inteleg ca este un bazin electoral, acesti puturosi
  • +3 (3 voturi)    
    Declaratii Ponta si Iliescu (Vineri, 28 octombrie 2011, 18:34)

    costel [anonim]

    Parlamentul nu trebuie sa legifereze fara sa-l roage nimeni?Seful statului a facut o propunere foarte buna.Guvernul sa-si asume raspunderea pe actele normative.De fiecare data,guvernul risca sa cada.Care-i problema?Cred ca seful statului ar trebui sa sfatuiasca guvernul sa-si asume raspunderea pe toate legile care sunt necesare pentru reformarea tarii.La Bruxelles sunt convins ca se stie ce fel de parlament am ales si vor fi de acord cu asumarea. Se dovedeste inca odata ca Parlamentul acesta este o frina in calea dezvoltarii tarii.
  • +3 (3 voturi)    
    USL ar trebui sa-i inlocuiasca pe toti. (Vineri, 28 octombrie 2011, 18:34)

    mircea [anonim]

    Actualii parlamentari USL ar trebui sa nu mai candideze la viitoarele alegeri,daca vor sa castige USL.Cine mai voteaza niste parlamentari care sau tinut numai de sotii si contre si nu au votat mai nimic in patru ani.Asa ca USL sa o tot tina pe contre sa vada romanii ce fel de parlamentari are USL.Iliescu nu-i parlamentar si-l doare in basca.Face gargara pentru interesul lui.Fudulia si grandomania il fac sa atace "din orice pozitie",dar pentru USL iesirile lui Iliescu sunt dezastruoase.
  • +2 (4 voturi)    
    ghionoaia rosie (Vineri, 28 octombrie 2011, 18:38)

    kiron [anonim]

    romani, sa mancam fructe si legume, sa facem miscare min 20 min./zi, sa bem 2 l apa, sa nu fumam si sa nu consumam alcool in exces ca in final sa ne bucuram cand harca comunista nu va mai fi printre noi;

    apoi sa adormim cu zambetul pe buze anii ce vor urma: s-a mai dus un kgb-ist si ce bine e!!
  • +3 (5 voturi)    
    Solicitare.... (Vineri, 28 octombrie 2011, 19:00)

    Socrate [anonim]

    Individul ori este prost ori are mintea rara. Basescu nu solicita , Basescu doar pronunta o solutie pe care Guvernul o va folosi fiindca ei , uslasii, se joaca de-a parlamentarii in loc sa se preocupe de treburile Parlamentului.
  • +4 (4 voturi)    
    niste javre ordinare (Vineri, 28 octombrie 2011, 19:34)

    tamara [anonim]

    sper ca n-am jignit patrupedele....
  • +1 (1 vot)    
    Asistenta sociala... priviti-o: drept in ochi! (Vineri, 28 octombrie 2011, 22:21)

    lucky luck [utilizator]

    http://www.youtube.com/watch?v=FB02SQ6u6Pg

    http://www.youtube.com/watch?v=qcb-nZN8k_4

    http://www.youtube.com/watch?v=eLptNjPOW-4&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=qenvV3Iz_c4&feature=related
  • +1 (1 vot)    
    Eroarea necoptului domn Ponta (Duminică, 30 octombrie 2011, 13:02)

    sase sase [anonim]

    Asumarea raspunderii guvernului pe un proiect de lege sau pe un pachet de legi este o procedura perfect constitutionala ,care nu ocoleste dezbaterea parlamentara.Dimpotriva ,opozitia poate depune la fiecare asumare o motiune de cenzura pentru a provoca dezbaterea legii respective in vederea respingerii ei si pentru a detremina caderea guvernului.Este deasemenea o procedura democratica,avand in vedere ca daca parlamentul considera injusta si inoportuna asumarea raspunderii,poate sanctiona grav guvernul.Constitutia nu prevede de cate ori guvernul isi poate asuma raspunderea intr-o legislatura.Poate sa faca asta in fiecare zi daca are sustinere parlamentara.Degeaba sustine dl.Ponta ca este o incalcare grava a constitutiei,pt.ca nici un judecator de la Curtea constitutionala nu ii va da dreptate.Eventual poate fi contestat la CC continutul legii in totalitate sau unele articole.Cat despre batranul edec,Ion Iliescu,ar trebui sa nu piarda ocazia sa taca!Aceasta Constitutie eliptica si imbarligata este in proportie de 50% opera lui prin indicatiile si cerintele impuse "parintelui" Constitutiei,raposatul Iorgovan.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version