Corespondenta din Bruxelles

Cristian Preda: Numele meu, al Monicai Macovei, si al lui Traian Razvan Ungureanu au fost folosite de PDL, iar acum mi se reproseaza ca nu suntem solidari cu partidul

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:11 Actualitate | Politic

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a declarat ca numele sau, al Monicai Macovei si al lui Traian Razvan Ungureanu au fost folosite de cei din PDL in campania pentru alegerile din 2009, iar "acum mi se reproseaza ca suntem solidari cu partidul".

Intr-o declaratie facuta la Parlamentul European de la Bruxelles, Preda a spus ca "numele noastre au fost batjocorite" atunci cand au facut afirmatii critice legate de prezenta nepotismelor in formatiunea democrat-liberala, de faptul ca nu exista o viziune economica sau de existenta "unei solidaritati a lasilor".

Iata cateva dintre afirmatiile facute de Cristian Preda, europarlamentar PDL:
  • Am spus mereu ca partidele politice stiu sa exploateze resursele umane de care dispun.
  • La alegerile din 2009, numele noastre (n.r. Cristian Preda, Monica Macovei, Triana Razvan Ungureanu) au fost folosite de PDL.
  • E clar ca noi ne-am dorit aceasta cariera, nimeni nu ne-a obligat sa devenim europarlamentari, dupa aceea, numele noastre au fost folosite.
  • Deci cu tristete o spun, numele noastre au fost chiar batjocorite. Acesta este un lucru destul de greu de acceptat.
  • Eu traiesc cu sentimentul ca am facut bine ce am facut.
  • Am fost criticat atunci cand am zis ca nepotismele nu sunt bune, ca nu exista o viziune economica in partid, ca exista o solidaritate a lasilor.
  • Va spun asadar ca numele noastre au fost folosite si acum mi se reproseaza ca nu suntem solidari cu partidul.
  • Eu cred ca am fost folositor in calitatea mea de europarlamentar si traisesc cu sentimentul ca imi fac datoria fata de alegatori.
  • Daca eu ma insel, publicul mi-o va spune.
  • Din 2009, de cand am fost ales in parlamentul european, niciuna dintre criticile aduse in discursurile liderilor PDL nu imi sunt reprosate de cei care m-au votat.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Aduna bani pe Facebook iar apoi ii ajuta pe oamenii sarmani din Romania. Gest emotionant al unor romani stabiliti in Germania

Intr-o lume in care avem senzatia ca nimeni nu mai are timp sa-si ajute aproapele, cativa romani stabiliti in Germania ne impresioneaza. Ei au alcatuit pe Facebook o comunitate, iar ai nostri din diaspora aduna periodic bani, alimente si haine. Unii dintre ei vin chiar in tara ca sa ii ajute concret pe batranii si copiii necajiti.








3302 vizualizari
  • -16 (30 voturi)    
    Afirmatiile lui Preda (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:20)

    Dumitru Tanasa [anonim]

    Imi exprim din nou consternarea can vad NULITATI
    ca se considera oameni politici si , CULMEA,sunt convinsi ca sunt de CALITATE. Nu am nimic cu acesti indivizi, dar NU au ce cauta in viata politica din Romania. Cand vezi lipsa de logica in tot ce propavaduiesc aceste NULITATI, iti vine sa pleci in Burkina Faso!!!!
    • +9 (21 voturi)    
      bai nea Titi (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:31)

      lf_iron [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru Tanasa

      lasa politica si vezi-ti de micii si berea ta!
      • 0 (2 voturi)    
        Fata mare, politica si raiul (Miercuri, 19 octombrie 2011, 15:34)

        zexe [anonim] i-a raspuns lui lf_iron

        Cristian Preda doreste sa demonstreze ca poti fi fata mare, europarlamentar din partea PDL, dar si cu sufletul in rai. Este complet aiurea sa declari ca PDL s-a folosit de numele tau in timp ce te bucuri de sinecura de europarlamentar al acestuia. Altfel spus, daca o prestatoare doreste sa ramana fata mare dar sa se bucure, totusi, de onorariul prestarii, cu speranta ca poate ajunge si in rai, n-ar trebui sa se mai planga ca, fix in spatele sau, se gaseste un partid atat de viril.
    • +14 (22 voturi)    
      Cand comentezi asigura-te ca nu gresesti articolul (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:36)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Dumitru Tanasa

      In primul rand ca Monica Macovei, Traina Razvan Ungureanu si de ce nu si Cezar Preda sunt un model pentru restul politicienilor romani. Ei lupta pentru niste idei juste, pentru o justitie mai putin corupta, pentru moralitate.

      Daca lucrurile astea pentru tine sunt nulitati, mai bine pleci din tara asta unde vrei tu si ai dreptate in Europa nu ti-ai gasi loc cu "valorile" tale, si Africa e cea mai bune destinatie. Drum bune tie si celorlalti ca tine! Ia bilete si pentru Adrian Nastase, Mazare, Ponta, Antonescu.
      • +1 (7 voturi)    
        Preda???? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:58)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        hai sa nu alaturam numele de Macovei cu cel al lui Preda. Daca doamna Macovei merita respectul nostru, Preda ar face bine sa isi vada lungul nasului.
        • -6 (10 voturi)    
          DOAMNE FERESTE (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:46)

          Miorica [anonim] i-a raspuns lui deceneus

          Ce tot vorbesti neica....? Preda e un mielusel pe langa Macovei.... !!!!
      • -5 (9 voturi)    
        Mult mai eficient, ca politician, (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:03)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui mircea

        este sa lupti pentru cresterea nivelului de trai, in felul asta se reduc si coruptia si spaga.
      • -3 (7 voturi)    
        Model la ce? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:54)

        Arthur [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Poate la gargara de pacalit fraierii (sau cumparatii!) ca dvs. la fel ca si seful cel mare Basescu nici-unul din ei nu poate cita ceva concret pe care l-au facut in favoarea celor care i-au ales. Madam macovei a fost ministrul justitiei 2ani jumate,i-a pus pe Kovessi procuror sef si pe Morar la DNA,a schimbat legile cum a vrut ,dar Romania ramane in continuare monitorizata si este criticata tot timpul pentru modul cum functioneaza. Iar intelectualii lui Base TRU sau Preda in afara ca l-au ajutat pe Base sa se realeaga(cum s-or fi impacat cu voturile din strainatate numai ei stiu!) altfel nici ei nu pot pune degetul pe ceva cu care s-ar putea lauda pentru a fi realesi. Asa ca ,daca se simt "tovarasi de drum de tip bolsevic" ,asa le trebuie!
        PS
        TRU nu pare la fel de trist,el il pupa pe Base ,pe bani ,oricand!
      • +1 (5 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 19 octombrie 2011, 12:33)

        Zamolx11 [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Trebuie sa plecam din tara asta toti care nu suntem de aceeasi parere cu tine? Stii cine mai zicea asta? Vezi ce fel de om esti de fapt? LASA VOTUL CINSTIT SA DECIDA CINE CONDUCE ROMANIA, si nu dorinta si credinta ta despre adevar si dreptate !!! Ca altfel nu esti cu nimic mai bun decat Hitler, Stalin, Putin , etc....
      • +4 (4 voturi)    
        CEZAR ?! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 13:21)

        marean [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Probabil ai vrut sa spui CRISTIAN Preda, nu CEZAR. O nuanta, de altfel, foarte importanta... :)
      • -3 (3 voturi)    
        !!! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 14:21)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Notorietatea lor a fost adusa de asocierea cu T Basescu .... PDL si Presedintele au creat aceasta imagine de ingeri pentru cei trei.. daca nu le placea puterea si statutul nou , daca se simteau incatusati de apartenenta la partid.. pai atunci trebuiau sa stea la locul lor.. dar le-a placut puterea, le-a placut aura de "valori" .. si ca orice om ce da dovada de mediocritate au crezut intr-o zi ca ei au nascut partidul si nu invers.. hai sa nu mai facem statui unor oameni care nu si-au dovedit valoarea de politicieni..
    • +7 (11 voturi)    
      intrebare, (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:42)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru Tanasa

      cum de nu ai ajuns inca inBurkina Faso? sau iesti asa mare patriot,si astepti sa vina la putere USL-ul ? atunci ai ce astepta !
    • +3 (7 voturi)    
      Afirmatiile lui Preda (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:46)

      zotmar [anonim] i-a raspuns lui Dumitru Tanasa

      Ce ar fi daca dumneata te-ai deplasa un pic in Burkina Faso?Lipsa de logica exista probabil in capul dvs,nici de cum in al PERSONALITATILOR de mai sus.Fara ei PDL ar fi aceeasi troaca ca si celelalte partide.
    • +5 (9 voturi)    
      Cred ca este cea mai buna decizie (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:16)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Dumitru Tanasa

      Cea de a pleca in Burkina Faso. Acolo vei gasi pe cei ce gandesc ca tine si te vei simti foarte bine. Preda are partial dreptate. Numele lor au fost fatada pentru partid care in spate a pus oameni cel putin controversati daca nu interlopi de joasa speta. Pe de alta parte si ei s-au complacut in partid pentru suportul platformelor personale care il ofera un partid puternic. De mult este clar ca nu isi pot impune viziunea in partid - corect si moral ar fi trebuit sa plece. Dar af fi ramas fara vizibilitate, logistica, suport. Daca faci un compromis ai deschis drumul catre alte 1000.
    • +8 (12 voturi)    
      LUI DUMITRU TANASA (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:18)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru Tanasa

      http://www.presidency.ro/?_RID=pers&id=100&_PRID=cons_p

      Citeste CV-ul d-lui Preda, si cand vei avea de cel putin 5 ori mai multa carte decat el, abia atunci domnule zero barat sa deschizi gura si sa te lauzi cu desteptaciunea ta comparativ cu inteligenta domniei sale.
      • +3 (9 voturi)    
        DEGABA CARTE DACA ESTI RAU INTENTIONAT (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:48)

        Nela [anonim] i-a raspuns lui carat

        carat...: si Nastase are carte.. dar degeaba.. de geaba ai carte.. daca nu ai parte.. de bun simt....
        • +2 (4 voturi)    
          PT. NELA (Miercuri, 19 octombrie 2011, 15:45)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui Nela

          Corect, dar nu e cazul la Cristian Preda. Din nefericire, la capitolul bun simt nu sunt multi care sa-i semene.
  • -4 (18 voturi)    
    Cine e victima? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:34)

    sgx [anonim]

    N-am inteles de ce e suparat dl Preda. E bine merci la Bruxelles, nu tremura de frig la Bucuresti, nu suporta rigorile de partid decat de la distanta.....
    Viitorul cum suna?
    • -1 (5 voturi)    
      politica arata prost (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:21)

      toto [anonim] i-a raspuns lui sgx

      se vede ca nu stii cum este clima la Bruxelles, ca sa vorbesti de cine si cum tremura de frig. Ma rog, asta nu are legatura cu subiectul, dar cei trei citati sunt singurii care au o imagine buna in acest partid si daca am votat cu PDL la alegerile europarlamentare a fost pt ca Monica Macovei si Cezar Preda au fost pe liste, desi primul era necarismaticul Frunzaverde. Din pacate, guvernarea PDL este plina de greseli si evident nu o sa mai votez cu acest partid daca nu se reformeaza din interior. Daca cei trei isi vor face un partid si vor atrage si alte personalitati ce,macar, par corecti, voi vota cu el. Cei ce sunt in fata acum la cele 3 partide importante arata foarte rau si este greu sa alegi. Boc, Ponta, Antonescu sunt penibili. Basescu a luat-o razna, dupa primul mandat parea bun, acum este o pacoste pt tara, vandut institutiilor financiare internationale, nu-i pasa de nimic, decat propriul interes.
      • -3 (5 voturi)    
        i-ai urmarit activitatea lui Preda in PE? (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:39)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui toto

        pai si cum ramane cu Preda care face lobby in parlamentul european pentru a usura patrimoniul national de 300 t de aur, 1500 t argint ( plus ce s-o mai afla in acel zacamant ) in favorarea unei companii canadiene infiintata de un fost traficant de droguri ?

        ti se pare ca are vreun strop de constiinta?
        • +1 (3 voturi)    
          Erata (Miercuri, 19 octombrie 2011, 12:36)

          Thorgrim [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

          Tonele alea nu-s in "patrimoniu". Sunt in pamant, iar cat timp zac acolo n-au nici o valoare.
      • 0 (2 voturi)    
        Nu se vede nimic (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:44)

        nu are importanta [anonim] i-a raspuns lui toto

        Dupa comentariu, esti de partea PDL, aripa reformatoare.
        Chestia cu frigul era o metafora, dar se vede ca nu exista decat politica si fotbal, unde se pricepe toata lumea.
        E laudabil sa faci previziuni, dar nu te mai harzarda in analize, ca ai o opacitate pentru ironie, sau, mai clar, nu o percepi.
        Succesuri in Orange!
  • -4 (8 voturi)    
    Am urmarit cu interes pe reformatorii PDL. (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:42)

    mircea [anonim]

    Dupa o perioada am ajuns la concluzia ca oamenii acestia traiesc in alta lume.Nu i-am vazut pe acesti gargaragii sa vina sa explice populatiei de ce sunt necesare masurile de reforma ,de restrangeri bugetare.Au fost un fel de "la placinte inainte,la razboi inapoi.i Cristian Preda si Monica Macovei si T.R.Ungureanuau iesit in media pentru a vorbi despre ei.PDL a fost pentru ei un fel de pres si si-au folosit influenta in media pentru a ajuta opozitia.PDL a condus tara intr-o perioada grea de criza economica profunda.Putea sa continue cu balacareala din timpul lui Nastase si Tariceanu,dar Romania risca sa fie intr-o situatie mai grea decat a Greciei.Cu ce au ajutat ,ce trei europarlamentari ,Romania si Guvernul PDL?De exemplu in privinta consumarii fondurilor europene.
    • 0 (0 voturi)    
      ehei... (Miercuri, 19 octombrie 2011, 21:26)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      ca sa ne ajute la consumarea de fonduri eurpene, ar fi trebuit sa dea afara TOTI functionarii numiti de partid, la TOATE nivelurile, amigo !
  • +9 (13 voturi)    
    Nene Preda (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:49)

    Aiurel Vlaicu [anonim]

    Politica in Romania se face cu consumatorii de mici si bere,cu ascultatori de manele si muzica populara de mahala,cu oameni fara educatie civica sau politica,cu babe surde si casnice suparate,cu someri betivi si pensionari MApN si MAI ,cu tablagii din scara blocului si golanii de cartier,cu satrele de romi arondate pe linga sectiile de votare.Oamenii astia nu te asculta pe tine si pe dna Macovei,Lazaroiu sau TRUngureanu.Oamenii astia vorbesc o alta limba pe care voi nu o vorbiti.Nu aveti valoare electorala pentru ei.Voi suntei pentru un ingust procent de electori care stiu sa citeasca ,gandesc cu capul si sunt inteligenti.Astia sunt putini.Asa ca trebuie sa faceti compromisuri ca in politica.Pentru ca profesionistii graterelor de mici din USL sunt mai destepti.Ei vorbesc limba si stiu sa duca omul cu vorba si sai cante maneau preferata.Nu va incapatinati sa vorbiti poporului pe limba domnilor ca nu veti avea succes.Politica este kurwa holera atzi uitat?Pai daca voi uitati si nu perceperi corect electoratul ce sa mai vorbim....
  • +4 (6 voturi)    
    Si totusi! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 10:59)

    Horia [anonim]

    Cred ca din pacate Cristi Preda nu face inca diferenta dintre o catedra la facultate si a conduce un partid. Partidele oriune sunt organizate "stratificat" social si includ desigir si corupt. Deosebirea dintre partidele romanesti si cele occidentale consta in faptul ca nu sunt clar definite "straturile" ceea ce le face lipsite de consistenta profesionala. Un bun ex. este la PDL, Oltean care ajuns secretar general crede ca le stie pe toate si isi penibilizeaza astfel discursul public. Nu este singurul! Partidele occidentale sunt organizate dupa principiul breslelor iar in mesajele publice ies in fata oameni din breasla respectiva. Asa se face ca atunci cand trebuie sa schimbi un ministru la comunicatii (exemplu) nici nu stii pe cine sa pui in loc pentru ca breasla nu este la nivel national este la nivel local (si te trezesti cu un inginer mecanic care este facut praf de furnizorii de servicii IT, adica cumparat a doua zi). In aceasta disputa cu unii din PDL, Cristi Preda pierde pe barba lui caci intra si el in acelasi jocuri, de-a datu-l cu parerea despre orice. Macovei in schimb ramane mai consecventa pe nisa sa de competenta.
  • +6 (8 voturi)    
    Faceti-va partid si va votez (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:00)

    ady [anonim]

    Datii drumul la un nou partid si va votez.
  • 0 (2 voturi)    
    TRU (Miercuri, 19 octombrie 2011, 11:59)

    nicuteo [anonim]

    TRU = Traian Radu Ungureanu
  • -3 (5 voturi)    
    ce se intampla in PDL??! (Miercuri, 19 octombrie 2011, 12:03)

    costica [anonim]

    Nu e asta partidul ala care ne spunea mereu ca face reforme(au facut: pleaca romanii pe capete in afara, peste cativa ani nici medici, nici profesori nu vor mai fi, iar jumate dintre romanii ramasi in tara mor de foame si frig mai ceva ca-n vremea raposatului), ca nu fura(ca PSD, desi au intrat saraci in politica si acum sunt toti mari bogatasi!!!!), ca nu au corupti(ca PSD, cu Dna Ridzi sau Dl Bian este altceva ptr ca sunt PDListi sau cu Sefa ITM Timis!!!)), ca au scos Romania din rahatul lui Tariceanu(Preda vorbeste insa despre "lipsa viziunii economice in PDL"!!!), ca VOM FACE si VOM DREGE!!!!!
    Pai, ce-o sa faca Romania asta fara PDL, dragilor, ca asta ne spunea pana mai ieri Dl Boc, ca daca nu venea PDL azi eram vai de mama noastra cu Ponta si Antonescu!!
    Azi suntem vai de mama noastra cu PDLul lui Boc!! Vezi absorbtia fondurilor europene, incompetenta de premiat !!!
    Din 2012 scapam de PDL, ce-o sa ne facem vai de noi fara ei!!
    Ce-o sa ne facem ???!!!
    Nu cred ca Romania va mai putea trai fara PDLei!!!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Afara vopsit gardul, inauntru leopardul. (Miercuri, 19 octombrie 2011, 12:03)

    Victor [anonim]

    Adevarul este ca nici PDL nu doreste sa se reformeze. S-a vazut ce reactie ostila a fost in partid cand s-au propus criteriile de integritate. Ultimele alegeri a unor persoane controversate in functii de conducere in PDL ne arata de ce nu s-a dorit adoptarea criteriilor de integritate. Pacat ca politicieni ca Monica Macovei, Cezar Preda si Traina Razvan Ungureanu sunt folositi doar pentru imagine in PDL. Cred insa ca electoratul care a votat cu PDL s-a desteptat si vor fi surprize la urmatoarele alegeri.
  • +4 (6 voturi)    
    Votez PDL (Miercuri, 19 octombrie 2011, 12:07)

    ioana [anonim]

    Votez PDL-ul pentru ca Monica Macovei, Cristian Preda si Traian Ungureanu sunt in PDL. Prin votul meu, ii votez pe ei. Fara ei in PDL, nu mai votez deloc. Nu se pune problema pt usl, usl = regres
    • -1 (3 voturi)    
      Eu vad pe dos (Miercuri, 19 octombrie 2011, 13:12)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ioana

      fiindca ma uit la fapte si ignor oamenii din spatele lor.
    • +1 (3 voturi)    
      Votez PDL (Miercuri, 19 octombrie 2011, 13:54)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui ioana

      Votez PDL pentru ca este singurul partid inclinat spre reforma. Votez pentru Funeriu, ministrul ce icrele cat nucile de cocos. Si mari si tari. De vorbe sunt satul.
  • +3 (3 voturi)    
    sindromul Stockholm (Miercuri, 19 octombrie 2011, 12:12)

    NewLevel [anonim]

    Eu nu inteleg de ce nu ginditi pragmatic. Din moment ce sfirsitul e inevitabil, de ce nu alegeti macar sa iesiti cu fruntea sus?
    Am votat PDL datorita voua, nu pentru Udrea, EBA, Solomon si Oltean. Numai ca nu voi mai vota PDL pentru voi si nici pe voi, daca ramineti in PDL.
    Ce faceti acum, asteptati sa se coaca partidul pe care il face copilul ala (Neamtu) si apoi sa va luati birourile in primire? Si sa va dea astia din PDL afara?Nu e cazul sa rupeti pisica in doua?
  • -1 (1 vot)    
    Preduceaua (Miercuri, 19 octombrie 2011, 15:14)

    Clujean [anonim]

    Preda? Pai nu asta s-a predat repetat, in perioada preelectorala, PSD-ului, iesind din studioul TV plesnind de orgoliu (de fapt cu coada intre picioare) pentru ca un gurist de meserie s-a usurat pe titlul lui universitar, de care facea mare caz? Pai nu asta ataca legea educatiei pentru ca "nu a fost consultat sistemul"? Adica sistemul putred care l-a facut pe el decan si pe studentii lui analfabeti! Iar ca decan a avut ceva gainarii la activ, se pare! Pai nu asta i-a cerut - cu nerusinare - lui Boc sa se retraga la Cluj, uitand ca - in timp ce Boc incaseaza pumni in cap pentru reforme - el se lafaie in PE cu un salariu de 7 ori mai mare si cu rezultate zero? Daca voi vota PDL in 2012 nu o voi face pentru tampitii Olteanu, Eba, Preda etc. nici pentru gainarii din teritoriu (cati vor mai ramane dupa prasila DNA), ci pentru factiunea Boc- Funeriu, persoane reformiste si altruiste, atacate atat de crocodilii din partid, cat si de "reformistii" de parada din subspecia Preda-Voinescu, guristi de doi bani!
  • +1 (1 vot)    
    nume folosite (Joi, 20 octombrie 2011, 8:57)

    Popescu Ion [anonim]

    Domnul Preda spune ca numele lui a fost folosit in campania pentru alegerile la Parlamentul European.
    Dansul isi poate pune insa si intrebarea daca nu cumva a folosit forta politica a PDL pentru a ajunge in Parlamentul European ?
    Sper ca la viitoarele alegeri pentru Parlamentul European, domnul Preda va candida ca independent. Sunt sigur ca va reusi, avand un nume atat de important.


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi