VIDEO Ioan Oltean si-a cerut scuze pentru comparatia facuta intre regele Mihai si regele Cioaba

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:27 Actualitate | Politic

Secretarul general al PDL, Ioan Oltean, si-a cerut scuze, sambata, pentru comparatia pe care a facut-o, cu o zi in urma, intre regele Mihai si 'regele' Cioaba, cand a afirmat ca discursul fostului suveran in plenul Parlamentului ar putea crea un precedent "care poate fi pe urma speculat", relateaza Agerpres.

"Ma adresez tuturor care ieri (vineri - n.r.) au inteles gresit, intr-un fel sau altul, afirmatia mea. Recunosc ca eram intr-un mod mai detasat atunci cand am facut comparatia intre cele doua institutii. N-a fost cu rea-credinta, imi cer scuze. Regret in primul rand comparatia si afirmatia facuta, ea poate ca a fost deplasata. Cer scuze tuturor care, intr-un fel sau altul, s-au simtit ofensati de aceasta comparatie totalmente nepotrivita si nelalocul ei", a declarat Oltean sambata, la Bistrita.



El sustinea, cu o zi in urma, ca i se pare 'exagerat' ca regele Mihai sa se adreseze natiunii in plenul celor doua Camere ale Parlamentului. "Noi nu suntem regalisti, dar suntem oameni care respectam trecutul acestei tari si pe Majestatea Sa regele Mihai. Mi se pare exagerat: daca maine vine regele Cioaba si ne cere acelasi lucru? Acum, dincolo de gluma, vreau sa va spun urmatorul lucru: constitutional, in plenul celor doua Camere se adreseaza sefii de stat, oameni cu rang asemanator, in exercitiul functiunii. Niciodata, din 1990 incoace, nu am fost pusi in situatia de a lua o asemenea decizie si n-am vrut sa cream un precedent", a spus Oltean.

In opinia secretarului general al PDL, aniversarea a 90 de ani a regelui Mihai putea fi gandita altfel, el precizand insa ca se va supune majoritatii si va fi prezent in sala, pentru a asculta discursul fostului suveran, in semn de respect.

"Am spus-o si o spun si astazi cu toata responsabilitatea: eu am tot respectul fata de Majestatea Sa si consider ca merita sa i se acorde respectul cuvenit si ca puteam sa gandim o alta forma, mai bine pusa la punct, prin care sa sarbatorim 90 de ani de viata ai regelui Mihai. Asa credem noi si asa am gandit, pentru a ne feri de precedente care pot fi pe urma speculate. Majoritatea a decis altfel, ne supunem majoritatii, vom fi prezenti in sala atunci cand Majestatea Sa se va adresa natiunii, vom urmari cu atentie discursul", a spus acesta, vineri,


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2500 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    nici sa isi ceara scuze nu stie (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:38)

    cosminrs [utilizator]

    comparatia intre cele doua institutii?
    care sunt cele doua institutii? Sau mai nou exista institutia mea si institutia lui Oltean.
    Na, macar a incercat si el ceva.. As vrea totusi ca politicienii nostri sa isi dea seama ca opiniile lor persoanal nu au ce cauta in public. Sunt persoane publice.
    A.. Hotnews. Unde e stirea despre cand a spus asta? Iarasi selectati ce va convine la propaganda? Iarasi.. Care e diferenta intre voi si Antena 3?
    • 0 (0 voturi)    
      ar (Luni, 26 septembrie 2011, 3:00)

      ar [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      ar fi trebuit sa ii ceara scuze lui cioaba.
  • +6 (10 voturi)    
    Parca-i rupt din Caragiale. (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:45)

    admus [utilizator]

    De foarte multe ori, acest personaj comico-politic, are darul (nu harul) sa vorbeasca gura fara el, facind foarte multe deservicii PDL prin comportamentul si spusele sale de duh.
  • -3 (23 voturi)    
    dar dece? (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:50)

    razvan_cluj [utilizator]

    mie unul mi-a placut comparatia. ambi sunt regi doar cu numele
    • +3 (19 voturi)    
      dar ce ce (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:06)

      Loda [anonim] i-a raspuns lui razvan_cluj

      ,,ambi sunt regi doar cu numele ''
      Si dumneata, probabil, supusul lui Cioaba !
      • +2 (4 voturi)    
        ai vrut doar sa jignesti (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 17:55)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Loda

        nu intotdeauna ne plac opiniile celor din jur insa nu e cazul sa jignim. te-ai suparat ca Mihai a fost jignit, iti pot intelege supararea, chiar daca nu sunt de acord cu ea, insa nu mai pot intelege de ce trebuie sa jignesti la randu-ti, nu iti face cinste.
        • 0 (4 voturi)    
          poate a invatat si el (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 20:48)

          cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          de la fostul fesenist comunist Basescu.
          sau... nu a fost nici comunist, nici fesenist... nici gura nu ii miroase?

          scuze, dar daca presedintele meu se poarta cum se poarta eu de ce nu as avea voie? ia pleaca dumneata de aici fost securist ce esti.

          (sincer... nu imi place deloc ce am scris, dar na.. de la presedinte am invatat)
  • +5 (5 voturi)    
    2 (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:54)

    cv [anonim]

    Doua institutii...
  • +11 (13 voturi)    
    Oltene... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:54)

    Dady [anonim]

    Ce bine-ar fi daca oamenii (inclusiv cei politici) mai intai ar gandi si apoi ar vorbi...
  • -1 (11 voturi)    
    Streang (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 12:57)

    Alex [anonim]

    Oltene n-ti poi cere scuze decat intr-un singur mod: metoda japoneza. Demiisa urmata de seppuku !
    Cati mai multi adepti din randul trantorilor din parlament, cu mai mult nine tzarii !
  • +3 (11 voturi)    
    Un oltean la poarta regelui Cioaba ! (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 13:01)

    rotitza [utilizator]

    Se comporta ca un "oltean " in Nasaud !
    • 0 (2 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 20:49)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui rotitza

      de mult timp m'am intrebat.. ce cauta unu cu numele oltean in ardeal. Si apoi m'am gandit ca ardelenii l'au numit oltean, nu degeaba, ci ca e chiar oltean.
  • +7 (9 voturi)    
    Ioan Oltean... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 13:53)

    Mih. [utilizator]

    Mie nu mi-a placut si nu-mi place acest politician si il consider unul dintre pdl-istii care aduc mari deservicii PDL-ului.
    • +3 (7 voturi)    
      seamana cu un (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:47)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui Mih.

      erou al cinematografiei romane de dupa razbel.
      cu comisarul politic, cu strangatorul de cote, cu activistul de la raionul de partid, trimis sa lamureasca lumea pentru colectivizare.
      un erou din mitrea cocor, pamant destzelenit, desfasurarea..

      cred ca activistul dela raion e cel mai potrivit portret al puliticianului pedelist, oltean ion de bistrita.
  • -1 (7 voturi)    
    gura pacatosului adevar graieste (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:10)

    El Condor [anonim]

    Chiar daca se considera a fi la nivel GRANDE tot pacatos ramane si unul si altii ( rege + supusi ).
  • -1 (5 voturi)    
    buboiul (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:56)

    ion [anonim]

    cu puroi, oricat l-ai farda, ruja, sulemeni tot puroi ramane.
    sta, fierbe/clocoteste si din cand in cand arunca afara tot ceea ce a ascuns cu atata truda: multa mizerie.
    nu e singurul, foarte multi din ai de sus au problema asta de muuuulta vreme, erup cand nu te astepti cu o violenta enorma precum orice bruta.
    ma uit atent la basescu si vad cum incepe sa erupa putin cate putin si nu numai prin cosul propriu ci prin nenumarate cosulete mai mici, unul fiind acest olteanu!
    sa ajungi sa ceri folosirea cianurii in Romania arata ceva si din sufletul omului!
  • -1 (7 voturi)    
    E scuzabil (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 15:24)

    amarule coapte [anonim]

    Si europenii fac aceasta confuzie, relativ la noi.
  • 0 (2 voturi)    
    Diferente vizibile (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 16:22)

    un cal in loc de rege [anonim]

    Regatul tiganilor, la inundatiile din 1972 si dupa cutremurul din 1977 au donat Statului roman zeci de kilograme de aur. E drept ca dupa aceea le-au revendicat inapoi "ca statea securistii cu pistoalele la tamplele noastre sa le dam". Gestu' conteaza .Si in plus au si stat saracii p'acile sub comunistii, sa ne furam si sa ne batem unii pe altii

    Ultimii 2 ex regi ai Romaniei au plecat cu vagoane de aur, tablouri, opere de arta, masini, ... etc. si alte nimicuri d'astea .Bunicu saracu' - Dumnezeu sa il ierte - dupa ce iesi din puscarie vroia si el sa ii dea o palma regelui, sa ii rada un pumn, o cazma, o lopata, un ciomag, ceva (gloante nu mai avea, ca le tragea prin aer). Dar ia regele de unde nu-i.
    Look diferenta !
    • 0 (2 voturi)    
      da. (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 20:51)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui un cal in loc de rege

      bunicul meu era in savarsin in gara cand a trecut regele. i'au dat lacrimile. stia ca o sa vina comunistii si o sa ii ia tot. si au luat tot ce au putut de la familia mea. in afara de onoare si demnitate.
      cred ca printre aia care au venit si au furat din casa era si bunicul tau.
      uite diferenta.
  • -1 (3 voturi)    
    Infatuat, prost, marlan, derbedeu ..... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 16:31)

    serban [anonim]

    Infatuat, prost, marlan fudul si derbedeu de la periferia orasului Bistrita Nasaud ajuns mare "om politic" in prapadita asta de tara ... cat vamai fi si asta. Promovat ca "yes-man" in structurile PDL. Se dovedeste ca marlania, prostia, fudulia golaneasca si imbecilitatea fostilor activisti PCR inca mai fuctioneaza si va mai functiona inca foarte multi ani in acest teritoriu cu un statut apropiat de acela de periferie a Europei si poarta catre stepele salbaticei Rusii. Modul de comportare al PDL-ului actual este identic cu acela al fostului PDSR de pe vremea in care gasca de derbedei ai tatucului Iliescu facea legea in cel mai pur stil mafiot in Romania...
  • -1 (3 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 17:21)

    ion [anonim]

    Numai o minte bolnava si nesimtita poate afirma asa ceva. Mi-e rusine cu acest individ. Sunt scarbit de aceast specimen. Pacat de tara asta.
    • +1 (1 vot)    
      yap (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 18:52)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui ion

      da, de fapt cioaba ar trebui sa fie suparat, tiganul inca n-a tradat Romania, in schimb fonfaitul DA !
      • 0 (0 voturi)    
        Da, tiganii ne "reprezinta" in Europa!!!! (Duminică, 25 septembrie 2011, 8:53)

        afm [anonim] i-a raspuns lui gabriel

        Daca ce fac unii tigani romani prin Europa, terfelind numele tarii prin crime si cerseala, si plangandu-se peste tot de discriminare in Romania, nu e tradare, nu mai stiu ce e este.

        Regele Mihai este respectat peste tot in lume, a fost prezent la multe evenimente la care alti politicieni romani nu au avut acces, si aduce onoare si prestigiu tarii.

        Nu stiu ce interese serviti dvs, dar lipsa de respect pt adevar si istorie, si pt unul dintre putinii eroi in viata ai tarii cu care ne putem mandri, e rusinoasa. Cu patrioti ca dvs, cine are nevoie de dusmani?!

        Daca noi nu respectam trecutul, cum sa avem pretentia de la altii?
  • 0 (2 voturi)    
    Eu ... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 19:26)

    Gigi Kent [utilizator]

    ... nu reusesc sa inteleg ce spera cei din PDL sa obtina insistand in ideile lor. Nu le este foarte clar ca majoritatea zdrobitoare a opiniei publice nu este de acord cu ceea ce sustin ei? Si atunci ce vor sa obtina? Sa irite pe toata lumea? O tot tin una si buna cu Constitutia de parca ar fi fost chemat un oarecare de pe strada in plenul Parlamentului. Au fix acelasi comportament pe care l-a avut Iliescu & Co in anii '90. Pana la urma nu e vorba despre o discutie republicanism - monarhie, nu vrea nimeni sa dea o lovitura de stat, sa faca o revolutie ... si daca ar exista o majoritate zdrobitoare care si-ar dori aceasta schimbare tot nu s-ar putea opune. Cu toate serviciile, Igasii, Kovesii si Morarii lor ... Deci ... care este rostul?

    Eu nu vad (cu toate ca mi-e greu sa inteleg) decat un singur rost al acestui comportament ... frica faptului ca o data si o data populatia aceasta indobitocita cum e ea, saracita, la pamant din punct de vedere moral si cu o scara a valorilor rasturnata se va trezi ... si ii va vedea in toata "splendoarea" lor prin comparatie cu alte repere (fie ca e fostul Rege, fie ca sunt romani plecati in strainatate ajunsi somitati fie ca sunt oameni de valoare ramasi inca in Romania). Lumea va incepe sa vada cat de "goala" (pe dinauntru) este de exemplu EBa prin comparatie cu (la intamplare) Bogdan Ota.
  • +1 (1 vot)    
    nu scuze, ventuze... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 23:52)

    Lucky [anonim]

    Atat a putut gandi, atat a spus...
    Un gogoman caragialesc care nici macar nu-si da seama de raul ce-l cauzeaza tuturor celor care ne dorim o tara condusa de partide democratice, serioase.
    Prin astfel de "panseuri" nu face altceva decat sa dea apa la moara uslasilor...
    Halal politician...
    Mai retrageti-va, domle, pe la conacele voastre si scutiti-ne de prostia care debordeaza cu atata nonsalanta,din capsorul de june prim...poate cateva ventuze sa va ajute sa extrageti raul din el.
  • 0 (0 voturi)    
    figura il tradeaza..... (Duminică, 25 septembrie 2011, 0:12)

    MONARHIST [anonim]

    Ioan Oltean nu e decat produsul educatiei comuniste.... in Ardeal avem asa zisul "narod"/nebun al satului... asta e ioan Oltean...ca si Basescu, a atins maximul evolutiei... mai sus nu se poate... desi si-a depasit conditia, are bani acum pentru ca fondurile europene sunt grase dar, educatie, zero.... istorie nu cunoaste si e negru in cerul gurii impotriva aristrocatiei... nici el nici basescu nu ii inteleg pe nobili si au o ura viscerala impotriva lor.... sa ne fereasca Dumnezeu de parveniti, sunt cei mai periculosi...acestia sunt PDLul
    • 0 (0 voturi)    
      Hmm! (Duminică, 25 septembrie 2011, 11:31)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui MONARHIST

      Cei cu educatie(fara zero) de ce nu se implica in conducerea si scoaterea acestei tari din situatia in care se afla?Comentariile nu tin loc de fapte! Luptati pentru uniunea nationala in fapte si in suflet,schimbati legislatia,schimbati constitutia.Faceti curatenie in justitie!Democratia si educatia sant valabile pentru un stat civilizat.In ce procent,noi romanii santem civilizati?Nu este destul ca regele va tine o cuvantare in parlament.Sant sigur ca o sa fie in folosul tarii.Luptati pentru a traduce in fapte ceaace el va spune.Nu lasati ca oameni de slaba moralitate sa acceada in functii cheie,ingrosand coruptia si slabirea statului.Nu e destul sa ai doar educatie uneori este nevoie si de metode coercitive si de constrangere,pentru o educatie sanatoasa a iintregii populatiiGenaratiile ultimilor 20 de ani au esuat in educatie.Daca nu ne iubim si respectam conducatorii nu ne vom iubi nicidrapelul si nici imnul tarii si vom deveni ca niste apatrizi
  • 0 (0 voturi)    
    Fără prejudecăți (Duminică, 25 septembrie 2011, 10:44)

    jan [anonim]

    Se pare că fără a fi un admirator al lui Oltean, nu pot să nu remarc, că totuși, cei doi, Cioabă și Mihai, nu sunt decât niște circari amărâți amândoi, fără a încerca să jignesc artiștii circului, care fac parte, întradevăr dintr-o instituție. Pentru mine casa regală a fost o instituție, istorică, dar care e vie doar în istorie. În rest cei doi sunt doi ursari, ce umblă de ici colo după un blid de mâncare pentru ei și ursul lor, deci persoane fizice ca oricare altele, ce încearcă să facă un ban în țara asta, profitând de situația de kkt în care ne-au adus cei de teapa d-lui Oltean.
  • 0 (0 voturi)    
    MONUMENTAL (Luni, 26 septembrie 2011, 12:12)

    DIRUT [anonim]

    "au inteles gresit, intr-un fel sau altul, afirmatia mea"
    Citat din Ioan Oltean

    MONUMENTAL


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi