UPDATE Vasile Lupu a fost ales presedinte al PNTCD, in locul lui Aurelian Pavelescu: Doresc revenirea la monarhia constitutionala

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 15:16 Actualitate | Politic

Vasile Lupu
Foto: Agerpres
Vasile Lupu a fost ales sambata presedinte al Partidului National Taranesc Crestin Democrat, el inlocuindu-l in aceasta functie pe Aurelian Pavelescu, transmite Agerpres. ''Nu va multumesc pentru misiunea pe care mi-ati dat-o. Avem o misiune grea, nu putem reusi decat impreuna si daca m-ati votat va cer si ascultare. Nu ca la manastire, nu ca in armata, dar retineti ca sunt un lup batran", a spus Lupu, in fata delegatiilor prezenti la lucrarile Congresului extraordinar desfasurat sambata la Palatul Parlamentului.

Motiunea lui Lupu si alegerea sa in functia de presedinte au fost votate de 752 din cei 760 de delegati, un vot a fost declarat nul, iar sapte voturi impotriva.

Delegatii au votat si pentru functia de vicepresedinte, aceasta revenindu-i fostului presedinte al partidului, Aurelian Pavelescu, in timp ce functia de secretar general a fost obtinuta de Vasile Toader. Presedinte al Comitetului National de Conducere a fost ales Lucian Orasel.

Delegatii i-au alespntcd pe cei 27 de vicepresedinti si 15 membri supleanti.

Dupa alegerea sa, Vasile Lupu a afirmat ca "avem o misiune grea, nu putem reusi decat impreuna si daca m-ati votat va cer si ascultare. Nu ca la manastire, nu ca in armata, dar retineti ca sunt un lup batran", el adaugand ca "daca ne vom pierde timpul in fleacuri, rafuieli, degeaba ne-am intalnit. Ne-am intalnit sa slujim tara. Mergeti in tara si spuneti ca Vasile Lupu e presedintele PNTCD".

Lupu a spus ca isi doreste restabilirea adevarului privind monarhia constitutionala si revenirea la aceasta forma de guvernamant.

Lupu i-a luat locul lui Aurelian Pavelescu in fruntea PNTCD, acesta fiind ales presedinte al partidului la Congresul extraordinar din 17 iulie 2010, in urma demisiei lui Marian Milut. 

Peste 700 de delegati din toata tara au participat sambata, la Palatul Parlamentului, la cel de-al VII-lea Congres extraordinar al Partidului National Taranesc Crestin si Democrat (PNTCD).

In ultimii ani, mai multe factiuni ale PNTCD, conduse de Radu Sarbu, Victor Ciorbea, Gheorghe Ciuhandu sau Aurelian Pavelescu, s-au luptat pentru sefia partidului.

Lupu a anuntat de altfel ca in cazul in care va fi contestat la sefia partidului de gruparea Ciorbea, ''isi va pune in joc centura'', precum luptatorii. El a tinut sa precizeze ca a acceptat sa candideze la sefia PNTCD in speranta ca va reusi sa ''stabilizeze'' partidul si a sustinut ca gruparea Ciorbea, Ciuhandu, Sarbu timp de 11 ani a blocat orice initiativa de relansare a PNTCD.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5081 vizualizari

  • +14 (14 voturi)    
    Lupu... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 15:29)

    Nel [anonim]

    A candidat si la primaria Iasului... si a facut mucii flenduri.

    Pe usa PNTCD e agatata placuta cu: RIP.

    O misiune grea? E misiune imposibila... Poate daca-l aduceau pe Tomita Cruz reuseau...
    Cu Lupu urmasul lui Pavelescu care e urmasul lui Ce-or-bea si Ce-or-manca PNTCD-eul va ajunge pe noi culmi ale progresului...

    P.S. Unii nu se invata minte niciodata...
    • +3 (5 voturi)    
      the mummy returns ! (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:50)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Nel

      pe astia nu ii ineaca nimeni? sa fi atat de departe de realitate ....
  • 0 (10 voturi)    
    pntcd (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 15:35)

    dorin valeriu [anonim]

    Ciudat, relatati despre acest "congres" dar nu ziceti nimic despre decizia Tribunalului Bucuresti din 13/09 care-l declara pe Victor Ciorbea presedinte al PNTCD, congresul din iuliu 2011 ca valid si-i neaga lui Aurelian Pavelescu orice calitate oficiala in partid !!!
    • +9 (9 voturi)    
      Lupu (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 18:11)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui dorin valeriu

      pai nu, ca intre timp, domnul Lupu l-a mancat la micul dejun pe V. Ciorbea, cel putin asa reiese din poza...
      • +3 (3 voturi)    
        Frumos (Duminică, 18 septembrie 2011, 8:37)

        Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui andrei

        Intrasem sa comentez intr-un mod similar.
    • -1 (7 voturi)    
      este simplu (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 18:48)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui dorin valeriu

      desi un site destul de bun si (destul) de echidistant, Hotnews este o "chestie" portocalie in cuget si simtiri. In acest fel ei mediatizeaza actiunile aripii PNTCD care se situeaza mai in apropierea PD-L ului lor iubit. Daca stirea cum ca Ciorbea a fost recunoscut legal drept presedintele PNTCD nu si-a gasit loc pe site este doar din acest motiv.


      PS: O smechera forma de cenzura a lor (Hotnews), este si aceea de a publica mult mai tarziu comentariile nefavorabile PD-L. Sa nu va surprinda daca acest comentariu al meu o sa fie publicat pe cand articolul prezent nu va mai fi pe prima pagina, sau deloc. E si asta o forma de cenzura.
      • +1 (5 voturi)    
        Q E D (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:42)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

        asa cum va spuneam, asta a fost primul comentariu scris de mine referitor la acest articol, dar a aparut ultimul...
      • -1 (1 vot)    
        orientarea orange (Duminică, 18 septembrie 2011, 8:31)

        panfilica [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        cam asa este.
        daca esti prea categoric si critici la base, pdl, israel, nu mai apare, nici dupa ce articolul dispare :-)

        totusi, am vazut pe manseta din dreapta un video cu conf. de presa a lui ciorbea.
        cum ziceam, ciorbea este la fel de ranchiunos ca base. ar trebui sa renunte, ce-a fost a fost.
        nu zic sa intre la remorca, dupa modelul conservafelix, dar avand in vedere ca aveau pe fundal si sigla epp/ppe, ar fi totusi bine sa coopereze cu cei care sunt si ei in epp/ppe.
        nu crezi ?!
        or avea ei greutatea lui diaconescu, surorile coposu si dna cornea, dar, sa nu uitam ca altadata votam pe ilici, la recomandare, ca de, votam raul mai putin rau...
        atunci erati pragmatici, aaa ?! :-)
  • +3 (3 voturi)    
    sunt curios (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 15:48)

    leaf [anonim]

    Sunt foarte curios daca monarhia ar influenta pozitiv cultura, economia si viata sociala a romaniei.

    Ma indoiesc ca va fi ceva bun, dar le-am vazut si pe acesti indivizi fost comunisti, dar profitori.
    • -1 (3 voturi)    
      Lupta pentru putere, (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 21:43)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui leaf

      chiar si in democratie, consuma foarte multe resurse umane si materiale. Monarhia, prin stabilitatea si continuitatea ei, reduce considerabil aceste costuri si redirectioneaza lupta politica dinspre castigarea puterii inspre castigarea guvernarii.
    • +1 (5 voturi)    
      nu e nici un mister (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:05)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui leaf

      Monarhia va aduce la fel de multa prosperitate ca si "catidrala neamului". Adica va fi o gaura fara fund unde se vor duce anual alte sute de milioane de euro. Si fiind "constitutionala" nici macar nu vor avea vreo raspundere politica. Tot ce va face monarhia va fi sa suga de la buget. Iar la conducerea tarii vor fi aceeasi ca si pana acum, plus lipitorile monarhice.
    • 0 (2 voturi)    
      curios (Duminică, 18 septembrie 2011, 17:02)

      monica [anonim] i-a raspuns lui leaf

      Daca esti curios atunci pune mana si citeste despre monarhie,despre Romania pa timpul monarhiei si nu-ti da cu parerea din auzite.Scoala la fara frecventa pe care ai facut-o se vede.
  • +2 (4 voturi)    
    astia mai traiesc ?! (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:11)

    vio [anonim]

    serios intreb......
    nu am prea mai auzit de PNTCD de multa vreme..
    • +3 (3 voturi)    
      da (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:30)

      da [anonim] i-a raspuns lui vio

      da, mai traiesc. dar, dupa cum vezi, au ramas in secolul trecut.
  • +5 (5 voturi)    
    ice age (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:19)

    vasile [anonim]

    si uite asa dinozaurii revin in actualitate..sau de filmeaza pt national geografic?
  • +1 (5 voturi)    
    Despre monarhie (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:23)

    Gabi Drochioiu [anonim]

    Intr-adevar, monarhia constitutionala ar fi fost dupa 1990 singura cale serioasa pe care sa mearga aceasta tara. Intelectualii romani autentici au incercat sa lamureasca poporul ca este bine sa bine sa se revina la monarhie. Poporul a fost insa mai destept si a ales comunismul cu fata umana. Acum traieste minunat, nu insa in tara sa. Aici traiesc minunat profitorii naivitatii romanilor. Sper ca, incet, incet oamenii sa se trezeasca, desi acum este prea tarziu.....
    • -2 (2 voturi)    
      da (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 22:31)

      da [anonim] i-a raspuns lui Gabi Drochioiu

      da, poate ar fi fost o solutie monarhia constitutionala, dar nu o monarhie constitutionala cu mihai de hohenzollern.

      daca se propunea un alt principe, de sorginte romana, neintinat de lasitate, atunci ar fi fost alta poveste.
      • +1 (1 vot)    
        Cre' ca exagerezi ... (Duminică, 18 septembrie 2011, 15:03)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui da

        De acord cu matale, ca nici in '89 nici dupa fosta casa regala n-avea pe cine pune pe tron, chiar daca s-ar fi impus in plan politic vreo formatiune care sa restaureze monarhia. Da' dupa parerea mea nu lasitatea sau originea sunt bubele care faceau restaurarea monarhiei imposibila, ci pur si simplu incapacitatea.
        • 0 (2 voturi)    
          fie (Luni, 19 septembrie 2011, 6:58)

          fie [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

          fie asa cum spui tu. desi eu cred ca mihai a fost las nepriceput in '44-47 si las neobrazat astazi, cand incearca sa isi asume (de fapt, lasa sa se inteleaga si se complace in asta) merite deosebite pentru perioada respectiva.

          e descalificant pentru el, dpdv moral.

          dpdv politic... vorba aceea: ce-are a face morala cu meseria de politician pe care tanarul a ales sa o urmeze?

          e de familie buna, mihai asta, regele.
    • -3 (5 voturi)    
      haide (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:07)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Drochioiu

      De ce nu ne explici si noua prostilor, CUM ar fi dus monarhia tara pe calea cea buna. Hai, sa auzim. Arata-mi in spania, ce atributii are regele pentru a conduce tara. Arata-mi ce atitudine a luat fatza de cazurile de coruptie de acolode exemplu. Da-mi un exemplu de ceva ce face monarhia in afara de a suge bani grei de la bugetul si asa vai de mama lui.
      • -2 (2 voturi)    
        ei (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:49)

        ei [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        ei, cum ce exemplu? le va da oamenilor un clovn in plus.

        panes et circenses...

        ma rog, numai circenses.
    • -1 (5 voturi)    
      niciodata (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:17)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Drochioiu

      nu este prea tarziu!
    • +2 (2 voturi)    
      monarhia, intelectualii si politichia (Luni, 19 septembrie 2011, 8:25)

      panfilache [anonim] i-a raspuns lui Gabi Drochioiu

      un dizident roman, basarabean de origine, scriitor si exilat, a incercat sa candideze la presedentia romaniei. promitea ca va fi ultimul presedinte al romaniei..
      intelectualitatea l'a facut praf.
      este vorba de paul goma, al carui program propunea restaurarea monarhiei constitutionale.
      intelectuali ca don profesor cu dizidentza de sertar, manolescu, au fost printre principalii critici.
      acelasi manolescu care a terminat miscarea civica romaneasca, a la jiji: pac pac ....
      cam asta este cu intelectualii si politichia.
      ei stiu, vorbesc, scriu dar..nu misca.
      singurul fel in care s'au implicat, a fost sprijinirea lui milu si acum a lui base.
      iar cand s'au implicat, au scindat.
      dar, si asa, pe grupe de interese. unii da, altii, ba.
      si ca sa nu uit, si lilici a avut sprijin. intlectualii fara dizidenta in iepoca, angajati permanenti.
      altii, ca dna cornea, "sa alegem raul mai putin rau". au votat ilic sa nu iasa tribunul.
      poate victoria de atunci a vagimului ar fi lamurit, brutal, politicianismul dumb-o-vitzean.
      e necesar sa se faca odata, si la noi, diferenta intre pulitrucieni de meserie si cetateni implicati, alesi constient.
  • +2 (6 voturi)    
    Ti-ai schimbat parul da... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:40)

    ogi [anonim]

    ... chiar ca as fi curios sa aflam TOT, DAR TOT ADEVARUL despre monarhia din Romania.
    Sint interesat in special de abdicarea asa zisului rege Mihaita.Sa stim si noi cum a reusit performanta sa vinda Romania comunistilor prin incompetenta si incapacitate a lui ca si om .Ca si rege nota 1 . Oricum taranistii adevarati din 44 se intorc in mormint cind "vad" ce prostii faceti
    Regele a tradat tara din incompetenta , de prost ce e , de frica?.Care au fost motivele adevarate .Dar nu din gura lui ca bate cimpii ci din arhive .
    D-le Lupu se aude ....Astept adevarul .
    • +4 (4 voturi)    
      e simplu: pune mana pe o carte (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:19)

      Denoro [utilizator] i-a raspuns lui ogi

      Daca spui ca esti curios sa afli "tot, dar tot adevarul" despre monarhia din Romania, pune mana si citeste o carte legat de subiectul asta.
      Eu am citit nu demult "Monarhia in Romania 1866 - 1947", scrisa de Ioan Suciu si editata in 1991. Si cartea asta prezinta o multime de informatii pozitive, dar si negative despre monarhia din Romania.
      Cred ca majoritatea dintre noi stim mult prea putin despre monarhia din Romania. (daca nu ma credeti, enumerati acum, pe loc, regii care i-a avut Romania, nu sunt multi). Si eu la fel, asta e motivul pentru care am citit cartea asta. Sigur, probabil ca exista si altele, nu spun s-o citesti exact pe asta, dar CITESTE UNA!
      Impresia mea despre monarhia din Romania, de-a lungul timpului, dupa ce am citit cartea asta? Per ansamablu, buna. Si nu-s monarhist.
      Parerea mea, care e mai buna, republica sau monarhia? Ambele sunt bune.
      Dar asta vreau sa spun: daca sunteti curiosi, cititi o carte despre asta!
      • +1 (3 voturi)    
        Bravo! (Duminică, 18 septembrie 2011, 1:44)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

        eu sunt monarhist convins. iti multumesc pentru opinie, inainte de a ne exprima despre un anumit subiect e bine sa fim informati!
      • -1 (1 vot)    
        Tocmai pentru ca am pus mina (Duminică, 18 septembrie 2011, 20:15)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui Denoro

        pe carte si cunosc multe despre istoria ROMANIEI .
        Mie imi place istoria , cea adevarata dar din pacate cea ce stim noi este in multe momente este istoria trucata a RO .
        La arhivele statului se ajunge greu si singura sursa viabila mai sint doar oamenii care au avut functii in acele vremuri si care din pacate sint tot mai putini
        Sa nu-ti inchipui ca se publica tot dar absolut tot.
        Iar pentru cea ce a facut asa zisul rege( pt mine nu e) la abdicare eu nu il pot ierta .
        Un barbat nu face asa ceva .
  • +1 (5 voturi)    
    Legea Lupu ? (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 16:45)

    El Condor [anonim]

    Exixta cumva o lege LUPU prin care se retrocedeaza pamant oilor ( pardon, prostimii ) ?
  • -1 (3 voturi)    
    monarhia e trecut (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:07)

    lica [anonim]

    din pacate, acum avem nevoie de un dictator....putem sa-l clonam pe antonescu? sau pe stefan?
    • +3 (3 voturi)    
      depinde (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:10)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui lica

      Depinde de care antonescu vorbesti. Daca e vorba de crin, mai bine clonezi o omida.
  • +2 (2 voturi)    
    doresc sa nu mai vad Porci ! (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:18)

    john [anonim]

    ...printre politicieni
    • +2 (2 voturi)    
      Romanii sunt sceptici (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:34)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui john

      in a acorda votul unor politicieni supraponderali. Ar trebui sa fie toti cu poza pe buletinul de vot!
  • +1 (3 voturi)    
    Dl Lupu merita salutat (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:30)

    Adela [anonim]

    Dupa parerea mea nu mai exista partide istorice. Ar fi, daca ar mai exista oameni de inalta tinuta precum este domnul Neagu Djuvara! In contextul acesta, este deosebit de dificil, poate imposibil, sa refaci PNT-ul. Mai ales daca ne amintim ce oameni de proasta calitate avea: Lepsa... (dar sa-i lasam in pace pe unde or fi si sa nu mai auzim de ei)
    Pe dl Vasile Lupt il salut si ii doresc sa reuseasca ceva. Cat despre monarhie, entuziasmul meu este pur ipotetic. Ei, casa regala, beneficiaza acum doar de respectul cuvenit stramosilor lor.
  • -1 (1 vot)    
    Doresc revenirea la monarhia constitutionala (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 17:54)

    cititor [anonim]

    dorinta maxima, putinţa zero.Normal pentru un partid in care, in afara palavragiului TV Pavelescu, restul membrilor au peste 75 de ani.
    • +2 (2 voturi)    
      nici jumatate (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:08)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      din 75 nu am! Si-s viu, chiar daca asta le provoaca ciuda unora!
      PS: Am postat un comentariu acid la adresa Hotnews, vis-a-vis de PNTCD. QED, Hotnews nu l-a publicat inca!
      • 0 (2 voturi)    
        tu (Luni, 19 septembrie 2011, 7:00)

        tu [anonim] i-a raspuns lui taranistu

        tu esti paranoic cu qed-urile tale.

        in privinta tineretii, esti exceptia care confirma regula.
  • +4 (6 voturi)    
    Tragi-comic.... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 19:00)

    Rescatorul [anonim]

    Asteptam mai mult de la PNTCD. Se pare ca continua sa viseze cai verzi pe pereti. Chiar vor sa aduca pe Duda in fruntea tarii? Chiar nu mai au simtul realitatii si ridicolului? As fi dorit din toata inima ca acest partid sa revina cu picioarele pe pamant si sa actioneze pentru reformarea si civilizarea Romaniei, pentru scoaterea tarii din mainile mafiei bolsevico-kgb-iste care au adus-o in mocirla in care ne zbatem in prezent. dar, se vede ca acest partid si liderii sai au vocatia loserilor. Pacat!
    • 0 (2 voturi)    
      ai (Luni, 19 septembrie 2011, 7:02)

      ai [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      ai dreptate si iti inteleg pozitia. nici eu nu imi pot explica logic cum de acest partid a devenit in asa hal de reactionar.

      un conu' leonida i-ar mai trebui.
      • 0 (0 voturi)    
        PNTCD (Vineri, 13 ianuarie 2012, 15:41)

        Aurel Teodorescu [anonim] i-a raspuns lui ai

        PNTCD este acum ce este pentru ca se afla sub control comunist. Asa ca sa nu se mai mire cetateanul Tragi-comic, de ce PNTCD nu contribuie la "reformarea si civilizarea Roamniei".
  • +3 (5 voturi)    
    monarhia constitutionala? (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 19:58)

    satelitu [anonim]

    si pe cine vor sa puna monarh pe tovarasu duda? pe nevasta-sa?
    imi pare rau pentru casa regala, ne-a facut natie si ne-a adus in sec XX, cu Carol si Ferdinand, dar saracu' mihaita... numai tampenii a facut, incepand cu 23 august, abdicarea si terminand magistral cu duda si pupatul in dos al PSD-ului. Acelasi PSD (FSN-FDSN), care in anii 90 il fugarea din tara.
    din pacate, mihai nu a reusit decat sa inmormanteze cu totul ideea de monarhie in romania (abil ajutat de psd prin implantarea lui duda)
    • +1 (3 voturi)    
      Ai foarte mare dreptate.... (Duminică, 18 septembrie 2011, 9:01)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui satelitu

      dar este pe aici unul care isi spune "taranistul" si care ascunde cu minusuri orice comentariu care nu-i este lui pe plac. Halal democrat, taranistu asta! Procedeaza exact precum bolsevicii-kgb-isti din PSD si PNL, de unde se vede cat de taranist este. Da, Mihaita este prietenul bolsevicilor si kgb-istilor, langa care este foarte mandru sa stea. Rusine, tradatorilor de nream si tara!
  • 0 (2 voturi)    
    un bun "update" (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:05)

    taranistu [utilizator]

    http://barlogulpntcd.wordpress.com/2011/09/17/roxana-iordache-coposu-se-rasuceste-n-mormant-i-ar-da-de-pamant/
  • +2 (4 voturi)    
    PNTCD sa autodistrus din orgoliu. (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 20:07)

    mircea [anonim]

    In PNTCD ar trbui dati afara si Ciorbea,si Pavelescu si cine o mai baga strambe.E necesar ca acest partid sa revina pe scena politica si poate va reveni mai curat,lipsit de profitorii si fitilistii care l-au distrus.
    • +3 (3 voturi)    
      asta e problema! (Duminică, 18 septembrie 2011, 0:34)

      Denoro [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Pai asta e problema: prea au revenit in politica! Adica inainte era un PNTCD! Acum bag de seama ca au revenit vreo 3...
      Cu niste lideri curati si de incredere, cu o orientare clar spre dreapta si cu un program coerent si realist, eu as fi un potential votant al PNTCD (problema cu republica sau monarhie, din punctul meu de vedere, e secundara, fiindca cred ca ceea ca este important, sunt oamenii, nu forma de guvernamant).
      Dar spuneti-mi si voi... care e de fapt PNTCD-ul adevarat? Conform unei hotarari judecatoresti, pare-se ca cel al lui Ciorbea... dar la mine in judet, exista un singur primar PNTCD (al unui orasel) de care stiu eu si tipul chiar e bun ca primar si respectat de toti, e curat (fara suspiciuni de coruptie, nu mai vorbesc de dosare penale) si respectat de toti, indiferent de orientarea politica. Toti din judet il stiu si il respecta (stiu, mai rar asa ceva, dar exista). SI Ciorbea l-a respins, a ales cealalta aripa de PNTCD ce exista in judet si care se remarca prin... anonimat! Primarul asta putea sa duca departe PNTCD-ul, foarte departe, la mine in judet si totusi Ciorbea l-a respins. Chiar nu inteleg si e pacat. (e pacat ca s-a intamplat asa, nu neaparat ca eu nu inteleg).
      In fine!
      • 0 (2 voturi)    
        ai rabdare! (Duminică, 18 septembrie 2011, 1:49)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Denoro

        daca e nepatat, daca e competent si respecta pricipiile PNTCD, Ciorbea o sa-l primeasca, voit sau nevoit, fiindca in PNTCD primeaza votul poporului, al majoritatii! Fa bine si da nume si prenume!
        • +1 (3 voturi)    
          Competenta... principii... (Duminică, 18 septembrie 2011, 11:43)

          Nel [anonim] i-a raspuns lui taranistu

          Daca in PNTCD prima competenta... principiile... onoarea... nu ar fi fost acum in cosul de gunoi al istoriei...

          Il ridicati in slavi pe Ciorbea... dar cine a introdus sistemul de plati compensatorii pentru a da afara (scuze a disponibiliza) minerii. Sistem care apoi s-a extins si la alte categorii - vezi armata...

          Pozeaza acum in virgin? Si-a pierdut-o in 96 cand a fost premier! Si-a pierdut-o atunci cand ii cauta, si nu-i gasea, pe cei 15.000 de specialisti ai lui Constantinescu (alt invins de catre sistem...)

          Fie tarana usoara PNTCD-ului...
  • +4 (6 voturi)    
    PNTCD a ramas intepenit in istorie... (Sâmbătă, 17 septembrie 2011, 23:58)

    Colette [utilizator]

    Sunt patetici, nu au evoluat cu timpul, asa cum orice partid, fie el si istoric, trebuie sa o faca! Au ramas intepeniti pe la anii '40, cu monarhia si regele Mihai in frunte! Care monarhie??? Exista ceva care sa se poata numi asa sau doar un principe Duda, sot al unei principese? PNTCD sa-si lamureasca problemele de organizare interna, sa se hotarasca cine le este presedinte si dupa ce isi revizuiesc si doctrina, mai stam de vorba. Pana atunci...nimic nou pe 'frontul de vest'!
    • -1 (1 vot)    
      Taranistu ti-a dat minus si... (Duminică, 18 septembrie 2011, 9:04)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Colette

      ti-a ascuns comentyariul. Asa inteleg taranistii democratia si libertatea cuvantului. Baga pumnu-n gura, precum bolsevicii kgb-isti langa care se simte bine "monarhia" lui Mihai si Duda.
  • +3 (3 voturi)    
    mama, (Duminică, 18 septembrie 2011, 9:01)

    sir [anonim]

    ce gras e asta!!
  • +1 (1 vot)    
    Solutia... (Luni, 19 septembrie 2011, 17:25)

    Rex [anonim]

    ...care se vehiculeaza in Canada nu-l ia in calcul pe Duda sau ex-regele Mihai ,ci pe printul Charles al Angliei care inteleg ca a declarat ca are atractie deosebita si pretuire adanca pentru frumoasele plaiuri romanesti.
    Solutia monarhica este deja tarzie,Romania va continua sa decada,romanii sa plece,iar cei ramasi sa degenereze continuu,incat in final va fi un stat bulibasesco-tismanar pe care UE il va
    tine ca depozit al deseurilor sale de tot felul.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri