Cei cu pungi identice, cu pachetel de la partid, ratacind in palcuri mici prin multimea din Piata Victoriei sunt mobilizati de PSD. Stau pe margine, dezorientati. Nu se baga in fata si tac absenti. Cenusii, imbracati prost, palcuri pestrite. Chipuri brazdate de saracie, oameni de la tara, amestecati cu smardoiasi de stadion. HotNews.ro, Gandul si chiar Realitatea TV au demonstrat, ieri, prin reportaje incognito, ca primarii PSD s-au mobilizat masiv, la ordin, si au distribuit armate de figuranti in sceneta Revolutia esuata, jucata la Bucuresti, pe 27 octombrie, 2010, cu ocazia votarii motiunii de cenzura impotriva Guvernului Boc.
Mici trucaje, efecte speciale: oamenii adusi de partid primesc vestoane sindicale, astfel incat imaginile de la televizor sa arate o multime de sindicalisti. Cativa protestatari, purtand insemnele CNSLR Fratia marturisesc senini ca sunt din "sindicatul PSD".
N-am inteles de ce Victor Ponta nu si-a asumat deschis organizarea acestei actiuni pur politice. Nu e nimic ilegal intr-un protest organizat de opozitie impotriva puterii. Insa orice miscare de protest asumata presupune si responsabilitati. Daca iese prost, daca protestul scapa de sub control sau se lasa cu violente si distrugeri, raspund organizatorii. Din acest motiv, PSD a preferat actiunea subterana sau a lasat, in mod oficial, organizarea revolutiei pe seama sindicatelor. Apoi, un protest al opozitiei are mai putina credibilitate, asa ca el trebuie vandut ca o miscare pornita de la talpa tarii.
Ceilalti, cu logistica, steaguri si insemne distincte, sunt muncitorii scosi in strada de sindicate. In Romania, sindicatele s-au specializat in revolutii de platou TV si miscari artistice, cu dans si muzica. Au devenit un fel de casa de productie pentru PSD, RTV si Antena. Liderii sindicali sunt oameni de afaceri prosperi, nasii, finii si partenerii politici ai liderilor PSD. Ei asigura, la comanda, zgomotul de fond si decorul, cand Vantu, Voiculescu sau PSD pun de o revolutie, ceva.
Azi, la dezbaterea motiunii, au poftit "cel mai mare miting de dupa '89" care s-a dovedit cam sleit. A iesit putin mai mare decat "fostul cel mai mare miting" unde s-a dansat si cantat. Cel mai mare miting a fost mai mic si meschin decat se asteptau televiziunile si opozitia. Mic, pentru ca revolutiile sau grevele autentice pornesc ca un tavalug, de jos in sus. Marea Revolutie din Octombrie a lui Ponta a pornit invers, si s-a fasait sub gardul Parlamentului.
Din pacate, stangii romanesti ii lipseste respectul fata de protestul autentic, fata de nefericitii pe care pretinde ca-i reprezinta. PSD a mostenit de la Ion Iliescu tehnica diversiunilor si mineriadelor, vecine cu tentativa de lovitura de stat. Lucrand cu ele, stanga romaneasca va visa inutil, ani de zile de acum incolo, la sute de mii, la milioane de oameni in strada, ca in Franta. Socialistii francezi si simpatizantii lor cred in ceva, stupid people-ul manipulat fara scrupule de PSD nu crede in nimic.
Revolutiile pornite la televizor, continuate de PSD si conduse pe sosea de Che Guevarra cu fular tricolor sunt ca masinile de curse conduse de Victor Ponta: pornesc vijelios si se dau peste cap in prima curba.






























lol
impreuna cu antonescu si cu toti sustinatorii si simpatizantii pnl + psd
si atunci pentru ce sa-l arestezi? pentru ca cine nu e cu noi e impotriva noastra? asta ar fi un motiv bun.
mor de curiozitate
pai daca lui ponta azi nu-i iese nimic, nici motiune votata nici demisie la presiunea strazii, e terminat politic.
nu mai are sprijin.
astazi este ultima zi a lui ponta. daca nu realizeaza nimic e terminat politic.
altul la rand.
motiune nu mai pot face decat in urmatoarea sesiune parlamentara.
iar "presiunea strazii" de azi arata ca nici in randul oamenilor nu mai au sustinere. cu o mana de oameni nu rastorni guvernul.
deci solutii nu mai are.
parerea mea e ca s-au grabit cu motiunea.
inca nu au masa critica de oameni pe care se pot baza.
de aceea spun ca este terminat politic ca nu a stiut cum/cand sa foloseasca aceasta criza in interesul partidului.
daca la anu, economia incepe sa se redreseze, pai alegerile din 2012 sunt pierdute pt psd.
so, fi mai atent :)
ce paital electoral a castigat cand a mintit ca jadarmii au glont pe teava?
ce capital electoral a castigat cand oamenii au vazut ca el s-a bazat pe galeria de la steaua?
ce capital electoral a castigat cand anunta trumfator ca-i mai lipsesc 2-3 voturi cand de fapt el nu avea nimic?
mi-e teama ca si-a furat-o original si o sa mai auzim de el cum auzim de geonel. parca geonel era un pic mai destept in asfel de cazuri...
Asculta ce spune, uita-te la el, priveste si vezi cat de capabil este. Diversionist, populist si demagog, insa perfect capabil sa obtina puterea, sa o mentina si sa si-o mareasca. Vorbeste perfect despre tine si face pentru el, nu vrea sa fie bogat ci doar puternic. Ii incurajeaza pe cei din jur sa se imbogateasca pentru a avea cu ce sa-i ameninte. Pentru Ion Iliescu, cel mai acceptabil simbol capitalist este celebrul "Shop". Restul sunt rataciri ale cetatenilor cu ideologie subreda :))
La 21 de ani de la revolutie, Ion Iliescu apare la televizor necajit ca romanilor o sa le fie frig la iarna :)) Asta dupa ce a facut parte dintr-un regim care a omorat sute de mii de femei, a tinut oamenii la coada ca pe animale si i-a oprit sa vorbeasca sau sa gandeasca liber. Nu mai vorbesc despre frigul indurat in apartamente, in scoli si la facultate.
Sa va aduc aminte de celebrul discurs al lui Ceausescu ("mai lasati stilourile, mai lasati video-urile, mai puneti o haina in plus"...)???
Ion Iliescu este un dinozaur, in timp de Ponta e doar o broscuta ratacita prin lac :))
Iliescu e hidos, Ponta e doar jalnic, patetic in stradania de a-l ajunge...
Ar mai fi ceva: intr-o tara in care cateva sute de mii de oameni :pun botul" (scuze!) la imbecilitatile OTV, nu avem dreptul sa ne plangem. Si nici prea multe sperante.
esti tare cu asta :`cu toti sustinatorii si simpatizantii pnl + psd `.
eu pot sa aduc la cunostinta organelor cativa simpatizanti: seful meu (munca,productivitate,etc., sigur este liberal) , soacra mea (mare psd-ista) , doi vecini (unul parcheaza mereu pe locul meu), doi colegi de departament ( la cat sunt de rai si prosti-siguri sunt psd-isti), ofiterul de cont de la volksbank (nu cred ca este nevoie de mai mult).
Ideea e alta. Lumea in loc sa protesteze...munceste. Sau daca nu munceste, din comoditate sta la serviciu.
Aceste miscari de strada penibile sunt actiuni pur politice. Atat.
romanii sa vada JUMATATEA GOALA - pentru ca
e un pic mai are - cuprinde vreo 7 optimi
immmm ... da pe noi care muncim fara sa intindem mana si va ducem in carca cine ne intreaba ce vrem ??? sau noi nu mai contam ? ca oricum suntem scarbiti si nu mergem la vot ! mi-ar place sa fie o surpriza la votul urmator si sa zboare cu toti din parlament psd pc pnl pd pdl ... mama voastra de ..... !!!
Felicitari deci PSD, PNL si lui vantu, adica celor care-au inteles inaintea tuturor si au avut inteligenta sa foloseasca televiziunea de ultima generatie - televiziunea profesionista - pentru manipulare sociala.
Acest lucru a creat ISTORIE pentru PSD chiar pe serviciul lui Basescu: ea e istoria contemporana, si ea apartine in totalitate PSD.
SASE ANI i-rositi
SASE ANI i-rositi, care au curs numai in avantajul PSD si PNL si pentru revenirea la putere a PSD si PNL pentru totdeauna.
Vezi tu, omul prin insasi natura lui e nemultumit. E foarte greu sa tragi o linie intre nemultumiri "justificate" si "nejustificate". In plus, daca schimbi guvernul de fiecare data majoritatea e nemultumita, poti sa-l schimbi zilnic, la fiecare ora sau la fiecare secunda daca-ti da mana.
In plus, faptul ca iesi in strada nu inseamna ca ai automat si dreptate. Inseamna ca ai o problema, dar nu inseamna automat ca exista si o solutie pe placul tau pe undeva. Iesitul in strada are in general sens sub totalitarism. Dar intr-o democratie, cand ocazia sa-ti versi oful din 4 in 4 ani?
PS "Fraiere" mie nu-mi suna a argument.
In locul tau m-as gandi de 2 ori inainte sa mai ies din casa, intr-o dictatura nu scapi asa usor cand esti impotriva sistemului...
Iar cand l-au arestat pe M. Munteanu au fost 500000 de bucuresteni pe strazi.
De fiecare data cand PSD-ul a fost in opozitie a organizat sau a complotat la actiuni subversive menite sa creeze lovituri de stat( vezi mineriada din perioada Constantinescu cu celebra batalie e la Costesti si vezi suspendarea lui Basescu) .Iar acum incearca iarasi sa creeze presiune manipuland niste nefericiti.
La increderea in institutii in urmatorii ai vom avea si sindicatele la 10%.
Cam asa e si cu mizeria asta de miting. Oamenii stau deoparte si activistii protesteaza. E clar proBasescu mesajul hotnews dar antena 3 si realitatea eclipseaza cu mult orice mesaj "pro" prin nesimtirea cu care manipuleaza.
Zicea Base in campanie ca al mai aprig dusman al lui e criza. Dupa cum se misca toata treaba, eu inclin sa cred ca destul de multa lume in tara asta isi da seama ca desi guvernul Boc are in mod cert bube in cap, nici un alt guvern nu putea face ceva semnificativ mai bun.
poate asa realizeaza ca a pierdut trenul...desi poate mai are timp ca e tanar
Atentie insa aceasta masa "stupid people" cand moare de foame da jos presedinti din cand in cand...iar altii ii si impusca ca doar asa se merge la stapan!
Iar in alta ordine de idei unde-i Crin Antonescu in articolul asta?
multumesc
Cateva impresii de la revolutia lui Ponta
Iar Crin Antonescu de data asta a fost destul de destept sa nu se bage in protestele de strada. L-a lasat doar pe Ponta sa se maimutareasca cu cei "100.000" de participanti (asta-mi aducae aminte de camioanele de probe de la alegeri).
asta, daca esti intr-adevar de acord @moi.
dar asta pentru ca romanul nu e in stare sa se ridice impotriva guvernelor corupte care si-au batut joc de el in cei 20 de ani de dupa revolutie..
suntem sclavi in propria noastra tara, sclavii intereselor mafiote..si noi stam si inghitim si suntem manipulati si iesim la astfel de mitinguri
dar ar trebuie sa fim capabili sa iesim singuri si sa-i trecem prin foc si sabie pe acesti misei care ne conduc..
toti sunt o apa si pamant
Doar monarhia salveaza Romania!
Nu suntem sclavi, suntem doar prosti, hoti, spagari, naivi, lenesi. Asha e romanul.
Cit despre miting, de ce ar participa lumea? Ca sa schimbe PD-ul cu PSD-ul? Crezi ca ne va fi mai bine cu PSD decit cu PD?
Monarhia nu rezolva nici o problema. Ce ar putea face un monarh incit sa schimbe modul nostru de a fi? Crezi ca partidele nu ar continua sa prezinte acceasi parlamentari sau poporul nu ar vota tot pentru un kil de ulei sau un mic?
1) Si pe vremea monarhiei tot Parlamentul emitea legile. Parlamentarii erau tot alesi prin votul populatiei (desi cred ca nu aveau toti drept de vot, aici ar fi un pic de cugetat).
2) Tot aveai guvern, cu prim-ministru (unii au fost prim-ministri chiar de x ori)
3) Tot aveai scandaluri, coruptie, "prieteni", "baieti destepti"
Deci, ce se schimba? Ca aia care au retele de influenta le vor avea in continuare. Atata timp cat justitia nu ii baga la parnaie nici pe aia dovediti...
Decat un presedinte "jucator" care nu face decat sa provoace scandal dupa scandal, criza politica dupa criza politica, care trage toate sforile cu ajutorul serviciilor secrete, prefer un personaj de figuratie, un rege care sa ne reprezinte in relatiile internationale, la parazi si inaugurari, care sa zambeasca si sa faca cu mana etc.
Ca venii vorba:
Germania este, inca, motorul economic al UE si una din democratiile functionale model de urmat.
fac un sondaj:
Cati dintre voi stiti cum il cheama pe presedintele Germaniei? (hai, nu dati cautare pe goagal, ca nu-i cinstit).
De ce nu stiti? Pentru ca nu conteaza si asa trebuie sa fie.
Daca vreti un presedinte cu un rol activ...(atentie ce va doriti, ca nu stiti cine vine dupa Basescu) pai atunci trecem la modelul american si asta-i cu totul alta mancare de peste.
Pentru ca la acest miting nu cred ca a aparut vreun om care munceste din greu zi lumina sa isi castige painea, mai ales la privat pe cativa lei munciti de-adevaratelea cu sudoarea fruntii.
Doar bugetari imputiti care vor sa munceasca pe salarii mari cate 2 ore pe zi, si ma refer aici in speta la cei care lucreaza in administratii. Aia au timp nene de mitinguri. Doar lucreaza de la 10 la 12 pe salariu intreg+stimulente si cand ai ceva sa-i intrebi te reped ca de... nu stii unde ti-e locul...
Pe de alta parte, sa avem pardon: cine? monarhia? aham... aia care ne-a oferit pe tava ciumei rosii in '44 doar pentru a-si putea pastra tronul ?
Prietene, daca intr-adevar ar fi tinut la poporul roman, regele (cu r mic) ar fi preferata sa moara pentru tara decat sa ne vanda pentru un pumn de aur. E un nimic. Inaintasii lui da, au facut lucruri mari pentru tara... insa el e un nimeni. Insa daca iti face placere sa te minti singur... succes
Ponta a invatat de la cei mai buni Iliescu, Hrebe, MItrea
Chestia cu monitoarele uriase mi se pare o presiune pe Parlament la limita legalitatii, probabil ca vor aplauda cadentat,cu sloganuri victorioase pe cei care voteaza pro, iar pe cei care voteaza contra ii vor huli si scuipa,la fel ca militienii si acei incompetenti dati afara din armata de zilele trecute.
Si cealalta jumatate de adusa de sindicate de prin toata tara. Astfel de manifestari se pot face oricind, pe orice tema. Problema e de bani, ca 100.000 de pierde-vara dispusi sa faca o excursie pina-n bucuresti pentru o masa gratis gasesti oricind in Romania.
Problema e de ani de zile (zeci de ani). Cu ceea ce ne confruntam acum a fost pornit din '90 incoace. Bubele alea nu s-au vazut din cauza "boom-ului" economic... cum a venit criza au iesti toate la iveala.
Da, sunt de acord ca sunt raspunzatori pentru ca vor sa rupa pisica. Oricum, odata cineva trebuie sa o faca.
Grevele in timp de criza nu aduc nimic. Doar munca si sacrificiul personal. A se vedea tarile vestice dupa terminarea celui de-al doilea razboi.mondial.
"Cenusii, imbracati prost, palcuri pestrite. Chipuri brazdate de saracie, oameni de la tara "
Sau impotriva vinzarii tarii pe imprumuturi , impotriva conducerii tarii de masonerie , impotriva clientelei de partid trandafirii care ne conduce pe rand, cand dreapta cand stanga , de 20 de ani.
Voi vedea daca mesajul este cenzurat. Oricum , sper ca veti lua la cunostinta si la constiinta.
cu care poti fi de acord, sau nu.
cred ca iti dor de scanteia.
Si sa puna de-un dans al pinguinului sincron - SUPERB, sunt ajutati si de vremea racoroasa.
Am intra in istorie cu mitingul artistic sincron condus de maestrul emerit, revolutionaru' Ponta si partenera sa CrinA....acompaniati de sindicalisti necajiti cu priza la cetateanul flamand....Ce Grecia? Ce Franta?...Revolutiunea artistica pur romaneasca!......altfel doar repetam istoria si nu mai e nici distractiv.
Adica, eu fac ce vreau (indiferent ce)si nimeni nu are dreptul sa ma traga la raspundere. Nu e asa. Democratia inseamna si civilizatie, lucru de care noi cam ducem lipsa in primulrand pentru ca nu respectam nimic.
Cand vom fi civilizati si vom intelege ce merita si trebuie respectat, atunci inseamna ca am scapat si de politruci si atunci deja e fezabila propunerea.
Sau e interzis ?
Pa !
Intamplarea a facut sa fim nevoiti sa preluam productia din alta fabrica a concernului care intampina greutati neprevazute si ,astfel,...angajam.
Zilnic stau la poarta, in frig, zeci de oameni.
Printre ei, ma jur ca nu mint, sunt si ingineri, profesori...oameni cu facultate.
Am angajat, ca muncitori necalificati, foarte multi asemenea oameni, chiar si un fost patron falit.
Pentru mine asta este semnul cel mai clar al crizei in care ne aflam, nu este o poveste, este realitate.
Suntem nevoiti sa-i selectam pe cei mai buni...sa vedeti disperarea de pe fetele celor respinsi...nu va puteti inchipui macar.
Postacii de aici habar nu au de criza, altfel ar inceta cu trimisul la munca, la privat etc.
Unde?
Aaaa, apar apoi moralizatorii care te intreaba de ce nu ai invatat un limbaj de programare , de ce nu te-ai scolit destul...
Sa admitem ca invatam toti romanii C++...unde se angajau milioane de programatori?
Lasati lozincile si incepeti sa discutati problemele tarii asteia amarate obiectiv si intelept, fara mishtouri si jigniri.
Da chiar te rog, poate reusesti sa exemplifici viziunea PSD de relansare economica cu niste citate din programul lor ?
Aaaaaaa sorry, nu exista asa ceva , decat gargara.
Trebuie sa fii un mare frustrat, oricum stilul denota o educatie precara, normal ca-i vrei pe doctori si profesori la munca de jos, cat mai jos.
Boc te satisface deci perfect, nu ma mir ca il idolatrizezi.
Pacat. Eu am prins vremurile cand erau promovati doar cei cu "origine sanatoasa". Intelectualii erau dusmani prin definitie, pentru ca gandeau, aveau studii.
Si erau trimisi, de catre activisti grobieni gen zaboo "la munca".
Istoria se repeta.
Iti doresc, mult stimate zaboo, ca atunci cand vei avea nevoie de ajutor medical, sa te trateze un vacar cu 4 clase. Ca doctorii ,adevarati si de valoare mai ales, vor fi plecati de mult din Romania. Alungati de zabooi
Sunt de acord ca problema e grava, insa miting de genul "noi vrem salarii nu ne intereseaza de unde" unde crezi ca ne duc? Cine sa plateasca salariile alea? statul? si statul de unde are bani? de la firmele private, adica inclusiv de la tine... tu esti ala hamalitul, nu bugetarii.
tanand cont ca acelasi profesor, militian, sau medic poate sa aiba (nu toti, evident) program de lauza, care e problema?
Si mi-e mi-ar conveni sa imi dea cineva niste zeci de milioane pe luna pentru 2-3 ore de munca pe zi. Ia incearca sa ii pui sa munceasca cate 10-12 ore pe zi sa vezi cum strmaba din nas si se ascund in spatele contractului colectiv de munca/legea muncii/ITM etc etc.
Unde vezi din astea la privat, nene (si cu tot cu studii superioare, ca si ei)?
Ala te hamaleste cat poti tu duce pentru un salariu mult mai mic. Si CULMEA: TOT BUGETARII SE PLANG.
Dincolo, e normal sa ai 2-3 joburi.
Check out the world you're living in...
Avem, multi dintre noi, prieteni plecati.
Stiu ca nu le-a fost usor pana au ajuns sa traiasca bine, stiu ca au cautat un job multa vreme, au acceptat la inceput orice, dar mai multe joburi....nu prea si-au luat.
Nu este nevoie !
Dintr-un salariu normal, de muncitor oarecare se poate trai.
Vad ca este o moda aici, o multime de postaci se dau romani din "afara", ca sa dea greutate spuselor lor.
Nu cred ca expatii adevarati au timp si chef sa citeasca tocmai Hotnews, ba sa mai si combata aici.
Cei plecati, pe care-i cunosc, gandesc muuuuult diferit de cei care scriu aici. Traiul intr-o democratie asezata, normala i-a schimbat radical.
Sa vii cu solutii, nu cu mascote ca Ponta care doar se folosesc de cei multi si stupizi !
Ai scris vreodata o scrisoare la Guvern la ministere sa propui macar 3 cuvinte ca o solutie de redresare?
Ai cautat un loc de munca la PRIVAT ?
Ai aparat vreo fabrica care urma sa fie data la fier vechi ?
Te-ai gandit sa deschizi o afacere ?
Daca pana acum ai stat cu mana intinsa, sa stii ca toti care treceau pe langa tine, trebuiau sa te pedepseasca pentru asta !
Mai ziele trecute vedeam in fata administratiei financiare o demoazela (cu studii superioare) care tuna si fulgera ca nu are cu ce sa se intretina.
Te-as invita (daca s-ar putea) sa stai la o coada impreuna cu mine acum vreo juma de an (cand salariile erau salarii si stimulentele stimulente) sa vezi cum aceeasi demoazela se purta cu "pulimea" ca sa-l parafrazez pe un destoinic primar psd-ist (nu dam nume). Cred ca ti-ar fi venit sa ii lungesti un pic gatul.
foarte buna analogia :)
In alta ordine de idei, ce se intampla daca cade guvernul Boc? Nimic, vine Boc.
In bucuresti mai au astazi sa descinda elicoptere care sa-i bombardeze pe manifestanti cu saci cu faina! de urmarit starea vremii! poate se anunta averse de ulei din floarea soarelui :)))))
Nu cred ca ailalti or fi mai breji, dar astia chiar dau dovada de prostie crunta.
Nu-i acuz de altceva, doar de prostie.
Ce cauti matale aici la aceasta ora, in loc sa te faci ca muncesti sau poate asta a si crezut seful, ca lucrezi frenetic la tastatura, cand tu, de fapt, umpleai eterul cu ineptii.
Iata de ce sper si eu ca aceasta reforma sa reuseasca si sa va injumatateasca, ca va-ti inmultit ca paduchii, sa ramana doar atati cat trebuie.
Ce-ar fi, fratilor, sa iesim si noi in strada, cei din economia reala, astia de le dam bani de salarii nemernicilor astia.......sa demonstram si sa facem presiune pe accelerarea reformelor, sa se reduca mai urgent cheltuielile cu trantorii astia si cu "specialii" pe ochi frumosi.
Ca pana la urma astia galagiosi asta vor, salarii bune pe spatele nostru, pe taxele care trebuie sa fie tot mai grele pentru ca ei sa frece menta prin birouri.
Si in Romanica au fost miscari serioase, vezi meetingul-mars al Aliantei Civice de dupa Mineriada 3. Am fost peste 100000 de manifestanti atunci in Bucuresti si nu i-a adus nimeni cu autocarele nici nu i-a platit cu salam. Dar nici Ana Blandiana nu avea rude/nasi miliardari si nici nu dormea prin televiziuni..
Cat credeti ca mai ramane in tara un student in aceasta situatie ?
Din pacate avem toti sanse zero sa pupam o slujba de la privat dupa 50 de ani. Asa ca spune-i sotiei sa lase ingineria "de la stat" de-o parte si sa faca ceva pe cont propriu.
Sunt medici vanzatori in piata, ingineri care vand medicamente, profesori care fac copii xerox, etc. Nu fac avere dar traiesc decent.
Se pare ca PSD manipuleaza tara
Tinerii nu vor fi influentati de aceasta manisfestare
Interesul national va prima
Demnitatea noastra va triumfa
E timpul sa luam atitudine
Criticile aduse guvernului sunt nefondate
Aflam adevarul doar pe astfel de site-uri
Cei chinuiti vor gasi alinare
Asa sa ne ajute Dumnezeu
Traim vremuri de reconstructie
Grupul Marco are profit !
Criticile sunt nefondate !
Vor aparea vile noi la Monte Carlo !
Boboru sa manance covrigi !
Asa sa ne ajute Dumnezeu !
Uraaaaa !
Traiasca reforma !
Se aude?
Nu ne uitati, ne-a placut articolul anterior, cel cu "firul rosu". Asa ca acum asteptam partea a doua a Stenogramelor, cele cu firul portocaliu!
Avem incredere in dvs!
E bine ca mai exista si ziaristi care sunt onesti.
O ziarista de la Realitatea spunea "Sunt indignata".
Ea ar trebui sa spuna "Sunt platita sa fiu indignata".
Acest guvern cu toata ariergarda sa a demonstrat incompetenta si incoerenta, trebuie incercat altceva, INDIFERENT ce!!!!!! Cine nu isi face treaba, PLEACA! Ceva mai rau nu poate fi, fiti convinsi de asta! Sincer, imi pare rau pentru voi, dar de mine mi se rupe sufletul!
1.Romania a ajuns in coada tarilor din U.E., la toate capitolele, fiind depasita si de Bulgaria (in conditiile in care pdl-ul tau mult iubit se afla la putere din 2008.
2.90 % din populatia Romaniei, nu doreste reforma pe care vrea sa o implementeze t.b si pdl-ul tau iubit.
3.orizontul de trecere la moneda Euro s-a indepartat mult (posibil 2020 in cel mai fericit caz).
In continuare va prezentam filmul serial "Mineriada", sezonul toamna 2010. Scenariul si regia: PSD si PNL
In distributie:
-sindicalisti nemultumiti
-nevoiasi de la tara racolati de PSD
-mardeiasi din mahalalele bucurestene
-activistii PSD sub acoperire
-gloata
Liderii politici ai altor tari dar mereu cei de la noi au iesit in fata cu ocazia oricarui eveniment important iar nu este ceva nou. Cam asta face acum si PSD-ul dar pana a merge la a cataloga un miting fasait, mineriada sau revolutie se numeste tot manipulare, manipulare cu care dl. Tapalaga ne-a obisnuit in dese randuri.
P.S. Atata vreme cat in sistemul bugetar nu se va face curatenie deplina, restructurari masive, acest sistem va ramane masa critica de manevra a PSD. PSD nu are absolut nici un interes ca sistemul bugetar sa fie reformat, restructurat si eficient. Acelasi obiectiv, identic cu cel al PSD, il au si sefii de sindicate incuscriti si cumetriti cu personaje din PSD dar chiar si o buna parte dintre simpli sindicalisti care, prin actiunile lor, nu fac altceva decat sa gireze si sa sustina mafia politico-sindicala din care fac parte stapanii lor. Cloaca asta mizerabila politico-sindicala-bugetara-afaceristi de stat va opune in continuare o imensa rezistenta la tot ce inseamna reforma. De ce? Raspunsul e usor de intuit.
e usor de scris un articolas cum psd-ul regizeaza mitinguri, dar nu prea spune mare lucru, nu?
guess what? majoritatea miscarilor, sindicale sau nu, sunt regizate, rareori suntem in fata unor revolte spontane.
ceea ce ar trebui sa va intrebati este daca oamenii din tara asta sunt intr-adevar nemultimiti, atat de nemultumiti incat sa iasa in strada si sa doreasca sa se debaraseze de base, boc si suita. mai mult, avem motive serioase sa fim nemultumiti de actualii conducatori politici? nu vb acum de psd+pnl+antena 3, deocamdata nu ei sunt la conducere.
eu zic ca DA, in tara noastra oamenii au ajuns la limita rabdarii, ba mai mult la limita saraciei.
De acord, nu-si imagineaza nimeni normal la cap, ca lucrurile se vor schimba in bine ( pentru multi dintre noi nu in viata asta, din nefericire), dar nici pe astia nu-i mai suportam.
Problema e usor de minimalizat: miscare e regizata, rezulta ca putem sta linistiti. Ponta si antena 3 au scornit ei o revolutie, dar in rest totul merge struna, noi traim bine....s-a incheiat cazul, nu?
Aproape ca nu mai exista o zi fara demonstratii de cinism politic, efecte speciale si mici-mari trucaje, ce spuneti nou in scriitura de mai sus, asta nu inteleg.
Ca toate partidele au case de productie? mai putin unul care e ca o floare? poate chiar dalba?
Site-ul a fost gandit asa, sa propage extremismele, "lupta de clasa"...dupa dictonul "dezbina si stapaneste"...
Asa este, cum spui tu, dar de unde sa stie romanul ce este politica ? Nimeni nu ne-a bombardat cu documentare despre democratiile occidentale, nimeni nu a adunat niste inteligente bine informate care sa faca niste comparatii intre diferite sisteme si modele politice.
Nu ar face audienta?
Posibil, preferam scandalurile cu cocalari si pitipoance.
Nu televiziunile care tin cont de asta sunt de vina, ele sunt comerciale, trebuie doar sa faca bani, functioneaza legea cererii si a ofertei.
De vina este romanul care asta vrea, asta cere, asta primeste.
TVR-ul, post bugetar este insa foarte vinovat.
Nu a facut si nu face nimic pentru informarea oamenilor.
Doar a manipulat (grosier, grotesc in '90) si manipuleaza iar (finutz acum, de cand este Monica Culcer).
Daca citesc comentariile de aici vad haosul din mintea alegatorului roman.
Rar un comentariu echilibrat ca al tau, iti multumesc.
Il recomand celor care se uita la televizor "cu ochii" si care nu-si folosesc si creierul sa analizeze ceea ce vad. Si care, din pacate sunt foarte multi.
Oameni vizionari au sesizat dorinta multor romani de a fi manipulati si, din pacate, prefera sa auda de la altii "cum sta treaba" in loc sa gandeasca singuri.
sau,
poate face parte dintre acei "destui nemultumiti cu motive legitime" da' oricum subtirei ca numar, unde mai pui ca sunt si manipulati cu televizorul.....
.....................
identitatea luii ponta este asijderea multzimii.
dupa "bulentin" e gorjean.
dupa declaratzia proprie, dela gara de nord. .
tot dupa declaratzia personala, a avut o perioada "jos iliescu" in piatza universitatzii. era perioada lui romantica....
acum a trecut la "hai iliescu, perioada pragmatica.
avantul lovirutzionar l'a indemnat, ca sarsaila, sa se puna in fatza multzimii, un amestec de gavroche si de decembrist.
dar, votba gorjeanului: si la ce'i folosi, marine ?!
Oricum - daca este adevarat ca dansul a participat in piata Universitatii la "Golaniada", atunci mie imi pare rau ca am fost acolo. Nu am cum sa am aceeasi parere cu domnul Iliescu si, mai nou , cu domnul Ponta.
p.s. domnul Ponta a multumit pentru participare la finalul marsului? nu de alta, dar daca tot nu a invatat lectia istoriei, ar putea sa il copieze pe dl. Iliescu pana la capat.
Ultima sansa!!!))
Latraii PSD vor fi pusi la zid))
Traim clipa!!!!!))
Aici si acum!!!)))
Mandri vom fi!!!
Ultima zi!!!!
Istoria este a noastra!!!
E timpul!!!!
Sursa: http://www.monica-macovei.ro/blog/?p=189
Iar in Romania se traieste bine, tara prospera, suntem de laudat cu totii in frunte cu "laudacii" lui Basescu. Eu sper sa mai tina acest guvern incompetent pana si ultimul dintre voi sa isi dea palme de destept ce-a fost (cu exceptia celor care n-au facut-o pe degeaba, acolo macar inteleg de ce sunt "prosti si nu vad").
Poporul nu e de partea mafiei. Punct.
Zici ca aia 30000 nu reprezinta majoritatea acestei tari?
O intrebare pentru domnul Tapalaga:
Cum comentati interzicerea de a vota a membrilor PDL de catre sefii partidului?
Democratie cumva?
P.S. Scuza-mi indiscretia... Esti bugetara? Altii care muncesc cu adevarat si din greu, au chiar si doua job-uri, nu au timp de mitinguri si galagie in strada asa cum se pare ca ai tu si amicii tai mitingistii de profesie. Tu si caraghiosii aia care s-au dus la miting sunt o rusine pentru Romania. Invatati-va ca nu se mai poate sa stati cu mana intinsa sa va dea cineva ceva in plus!!!! Esti capabila sa intelegi asta? 30 sau 35 de mii de oameni nu au dreptul sa dea nici guvernul jos si nici presedintele. Traim in democratie "draguta" nu in anarhie! Hai ca mi-am pierdut vremea incercand sa-ti explic ceea ce oricum nu vei intelege. Ura si prejudecatile te impiedica sa gandesti rational.
Cu astia se asteapta cineva sa se schimbe ceva :))
Ai cumva impresia ca guvernul Boc nu doreste romanilor o viata mai buna??? Crezi ca guvernul Boc, daca ar fi cautat popularitate, ar mai fi luat masurile de austeritate pe care defapt situatia prezenta din Romania le-a impus a fi luate? Crezi ca alt guvern (alcatuit din oricare alte partide politice) ar fi procedat altfel? Nici vorba!!! Discursurile pe care le auzi la PSD-PC-PNL sunt PURA DEMAGOGIE! Ar fi fost obligate sa ia excat aceleasi masuri daca ar fi guvernat Romania. O spun toti specialistii. Tara asta are nevoie de reforma, de restructurare, de munca. Nimic durabil nu se poate cladi pe nemunca, lene si pe cersit. Ne pacalim singuri daca avem impresia ca ar fi altfel. Viata e dura, e o lupta. Cei care au reusit in viata au luptat sa-si depaseasca conditia si limitele. Invatand si muncind din greu. Nimeni, absolut nimeni n-a reusit in viata ramanand agatat in pomeni si cersit. Stiu ca e greu dar viata cere sacrificii. Repet, nici o entitate politica nu-ti poate aduce o imbunatatire a situatiei tale. Cat despre clientela politica... Pe ce lume traiesti? PSD-PC si PNL crezi ca nu au avut si nu au clientele politica? Pe-aia o gasesti peste tot in sistemul bugetar. Chiar nu vrei sa vezi ca asta e realitatea? Sper ca nu mi-am irosit timpul inutil si ca ai reusit sa intelegi cate ceva desi... impresia mea e ca defapt l-am cam pierdut. Timpul.
Trimiterea la munca.
Siguranta ca oricare alt partid facea la fel ca PDL.
Certitudinea ca oricare alcineva ar fi guvernat mai rau, ca ceilalti sunt demagogi care nu au nici o solutie.
Acuzatia ca oricine nu este de acord cu tine (cu voi) este tovaras, rosu, vandut, comunist, sluga lu'...si a lu' lenes, milog, hot.
Inchei totdeauna cu lehamitea ca tu, probabil un personaj foarte important, iti pierzi vremea explicand unei furnici cum sta treaba.
Nu-ti mai pierde vremea, nu mai scrie pe Hotnews, iesi in strada si striga "traiasca PDL, traiasca Basescu si BOC!".
Da, este criza mondiala, dar toti ceilalti se descurca mai bine, doar Romania bate campii cu gratie, suntem ultimii la toate, ultimii din UE mai ales.
Daca nici asta nu-ti spune nimic despre competenta bocilor....
Stiu ca scrieti, toti dupa indicatiile "de sus", din cauza asta regasesc , trase la indigo, aceleasi idei, chiar fraze la postaci, la guvernanti, la politicienii oranj si la ziaristii lor.
Un sfat: mai improvizati si voi un pic, sa dea impresia de spontan, ca prea arata a propaganda...
Profesorii care au protestat in strada erau membri de partid? Militarii in rezerva erau membri de partid? Lucratorii de la Finante erau membri de partid? Gardienii din inchisori sunt membri de partid? Personalul medical apartine vreunui partid?
tu realizezi ca Ponta si Crinul cu programul ala al lor neserios ne baga o inflatie de 100%???
tu realizezi ca ai fost doar "carne de tun" ca psd-pnl nu sunt fraieri sa preia guvernarea ACUM in prag de iarna????
sa inteleg ca vrei o dictatura de stanga (ti-e dor de ceasca!), ca sa nu mai vorbim ca habar n-ai ce inseamna dictatura.
in primul rand stralucitul ziarist nu-si aduce deloc aminte pentru ce au iesit manifestantii in strada si care le sint doleantele. dupa viziunea sa oamenii s-au trezit pe strazi din seninul diminetii si ratacesc bezmetici in negura inteligentei retarde. cumva sa faca si dumnealui acelasi lucru printre randurile pe care le scrie ?
In al doilea rand, lipseste orice referire la cealalta parte a baricadei, prezentand calitatile incontestabile ale actualilor guvernanti.
Lipseste tabloul in care boc, un mare iubitor de tara munceste din greu pentru inflorirea patriei, videanu si toti fratii pdisti fac donatii generoase pentru acte caritabile onorabile multumindu-se cu putinul ramas, securistii soptesc vorbe dulci prin telefoanele ascultate,..., iar tatuca lor troneaza radios, cu tronul putin murdar .......dar totusi gustos.
ps: ah, si adauga la tabloul tau si pe Nastase cum isi doneaza mostenirea primita de la matusa Tamara!
intr-o tara bine guvernata n-ar trebui sa existe oameni care sa fie nevoiti sa iasa in strada pentru o masa si o bancnota, iar justitia ar fi cea care sa ne spuna cat de mult a furat fiecare.
Pentru ca noi nu l-am vrut, ne-am pricopsit cu el tocmai pentru ca voi astia din "diaspora", adica cei care habar nu au ce se intampla in tara in care au fost incapabili sa se realizeze, l-ati votat ca oile. Iar acum stati si ne explicati cum e cu democratia! Veniti voi sa traiti in paradisul portocaliu basescian si pe urma sa vedem daca va mai mentineti opiniile!
Reactia presei straine nu este prea incurajatoare.
De ce nu termina cu circul pe care il produce din 2007? Sa faca opozitie politica, nu fanfaronada.
psd-ii nu mor de foame; isi bat joc de omul de rand, il umilesc tarandu-l in strada pentru interesul lor meschin. Arogantul asta e constient ca salariile bugetarilor si pensiile se platesc din imprumuturi??? Se comporta ca o "pitipoanca" politica si se amuza de glumele lui.
Omule, situatia tarii este critica! Trezeste-te!
mai avem nevoie de parlament? sau doar de sase degete mai mari sau mai mici:
- unul portocaliu,
- unul rosu,
- unul galben,
- unul cu mustata,
- unul mai minoritar decat ala cu mustata
si
- unul cu epoleti
ce economie s-ar face in parlament!
Daca n-au putut cu Ponta si Vanghelie , mogulii cica acum le dau m... cu extinctorul lui:
- Bogdan Hossu
- Hader
- Radoi
- istericului aluia de la educatie
Astia au sarcina sa organizeze acum greva generala: 13 scoli, doua spitale si cinci functionari de primarie. S-ar putea sa fie greva generala si noi sa nici nu observam, ca toti sunt bugetari cu productivitate zero.
Poate doar Radoi sa opreasca Metroul, ca e al lui , ce mama masii.
Mickey Mouse si PSD fac la fel ca in 2000; atunci Isarescu a inceput reformele, iar Bombonel&gasca au venit pe un teren gata pregatit. In 2012, Romania va avea probabil, crestere economica, iar scenariul se va repeta.
Si vom avea sfanta treime : Mickey-tata socru-daciana.
dupa cum vad eu pe aici sint numai postaci pdl.
dar eu ca unul care a fost in strada in 21 decembrie 1989,
va avertizez ca daca sinteti cu mintea intreaga si in deplinatatea facultatlor mintale fiti realisti.
acest regim nu va mai rezista nici 6 luni decit cu ajutorul servicilor, trupelor si cu sprijin american