Mi-au ieşit actele firmei. Oficial, sînt “patron”. Deocamdată, n-am angajaţi, iar pentru perioada următoare – cel puţin vreo şase luni, dacă nu chiar un an – nici nu-mi propun să fac angajări. Culmea e că, dacă mă iau după ce scrie în articolul ăsta, ca angajator – cel puţin la nivel teoretic, că de aia sînt administrator de SRL, nu-i aşa? -, sînt obligat să fac cursuri de protecţia muncii pentru… da, desigur, pentru a le ţine în faţa viitorilor angajaţi, nu-i aşa?

Acum, eu nu reuşesc să-mi dau seama dacă să rîd de prostia celui care a venit cu ideea sau dacă e cazul să plîng din cauză că tre’ să scot bani din buzunar pentru nişte cursuri care nu-mi folosesc la nimic. De ce nu-mi folosesc? Obiectul meu principal de activitate, conform codului CAEN 6202, este “consultanţă în tehnologia informaţiei“, adică toată munca mea se rezumă la folosit un laptop.

Prin urmare, întreb şi eu, ca proasta: la ce-mi trebuie cursuri de protecţia muncii? Ca să ce? Să învăţ să fiu atent să nu mă-mpiedic de cablul de la monitor, c-o să cadă şi-o să-mi julească picioarele? Să învăţ să nu-mi prind degetele între taste? Ce?

Citeste si comenteaza pe Subiectiv.