Sunt revoltat. S-a hotarat masura unei "curbe de sacrificiu" in sectorul bugetar

de Adrian Stanciu     HotNews.ro
Vineri, 7 mai 2010, 8:49 Actualitate | Opinii

Pe masura ce citesc declaratii ale unuia si ale altuia, mi-e clar ca masurile de austeritate anuntate de Basescu, desi curajoase si necesare, sunt o facatura superficiala si prost gandita. Cel mai revoltator mi se pare faptul ca se pare ca s-a hotarat masura unei "curbe de sacrificiu" in sectorul bugetar. Exact ce speram sa nu se intample, scrie Adrian Stanciu.

Sigur, reducerea cheltuielilor bugetare e cea mai buna solutie. Fara indoiala. Dar asa? Sa reducem salariile medicilor si ale profesorilor la fel cu ale jandarmilor si politistilor, care oricum castiga cu 30-40% mai mult, fara vreun motiv aparent?

Citeste mai mult si comenteaza pe blogul sau.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

4907 vizualizari

  • +5 (7 voturi)    
    "sectorul bugetar" (Vineri, 7 mai 2010, 8:48)

    mihai [anonim]

    pai in sectorul privat nu exista asa ceva cat produci aia papi
    • +2 (2 voturi)    
      "sectorul bugetar" (Sâmbătă, 8 mai 2010, 8:23)

      WolfyTM [anonim] i-a raspuns lui mihai

      hey dobi, cat produce un medic? dar un asistent social? \Ar trebui desfiintate scolile de stat, infiintate numai scoli particulare, platite, dar obligatorii ca pana acu? Ce zici? Ca sa poata fi ca pe orice piata a muncii pretul in functie de nevoi. Ca la particualrii pe care ii lauzi. Si cred ca ar fi mai "sanatos" daca si Sanatatea ar trece exclusiv pe particulari.

      Asta doar ca atunci cand ii platesti asa cum trebuie, invatatorii, profesorii, medicii sa se poata ocupa de nevoile tale. Ei sa nu aibe nevoie de spagi pentru ca noi ii platim asa de bine incat nu au grija zilei de maine, iar poporul sa nu se poata plange ca pe banii publici se fac prostii. Simplu nu?
      Doar o intrebare: ce facem cu cei saraci, care nu au bani de medic? Ii lasam sa moara? Nu ca in sistemul actual s-ar face multe pentru ei, asa-i?
  • +7 (7 voturi)    
    solutie (Vineri, 7 mai 2010, 9:18)

    unu_de_aiurea [anonim]

    Si ce solutie propuneti dumneavoastra, domnule Stanciu ?
    • +13 (15 voturi)    
      Solutie (Vineri, 7 mai 2010, 8:55)

      Obama [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      1.Taierea salariilor parlamentarilor si guvernantilor, bineinteles.
      2. Un guvern facut din ziaristi care va instaura bunastarea si cinstea pe pamant.
      • +3 (3 voturi)    
        :) (Vineri, 7 mai 2010, 11:15)

        florin [anonim] i-a raspuns lui Obama

        un guvern al ziaristilor? Prespun ca pot trece propunerea la categoria glume. E o gluma buna, e adevarat.
        Personal, nu imi amintesc cand am vazut/citit ultima data un ziarist onest :))
    • +4 (6 voturi)    
      solutii (Vineri, 7 mai 2010, 9:42)

      luca [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Sa se revizuiasca dar sa nu se schimbe nimic. Cam asta ar fi solutia pt dl Staciu. Adica sa ne ducem cat MAI REPEDE DRA...
    • +3 (5 voturi)    
      pai ar cam fi solutii: (Vineri, 7 mai 2010, 9:50)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      - sa se reduca/stopeze achizitii publice (autostrazi care papa bani si nu se mai construiesc, borduri si pavele care nu sunt vitale, etc.)
      -sa se puna osul la munca la fondurile structurale (daca s-ar fi depus proiecte, se atrageau bani de la UE in valoare mult mai mare decat se face economie cu salariile)
      -scaderea salariilor bugetare diferentiat (ala cu 200 milioane rol sa-i scada mai mult decat celui cu 6 mil rol)
      -reducerea personalului bugetar
      ce zici de asta?
      • 0 (4 voturi)    
        Eu ti-am dat un minus (Vineri, 7 mai 2010, 10:15)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui cucu

        chiar daca sunt de acord cu unele propuneri, nu pot fi de acord cu faptul ca vrei sa se scada salariile diferentiat; daca se scad cu un procent egal, valoarea cu care se va diminua cel de 20k lei va fi mai mare decat a celui cu 1k lei; am luptat si obtinut cota unica atunci sa se aplice tuturor aceleasi criterii.
        Oi mai fi spus-o pe aici: lucrez in mediul privat deci apar doar un principiu.
        • +1 (1 vot)    
          Leo MC, scaderea diferentiata (Vineri, 7 mai 2010, 10:44)

          cucu [anonim] i-a raspuns lui hic sunt leones

          scaderea diferentiata nu are legatura cu cota unica de impozitare. scaderea diferentiata are legatura doar cu puterea omului de a respira. la buget se poate sa se scada diferentiat, pentru ca sunt salarii de lux, care dupa ce se iau 25% (si la "luxisi" nu se va lua), tot de lux ramane. problema este ca sunt profesori care ne educa copii, sunt doctori care incearca sa mai faca ceva. pe de alta parte sunt asa zisii menegeri de stat care iau salarii si prime de zeci de mii de euro si nu fac (nici nu incearca) sa faca ceva util. sustin si eu cota unica de impozitare,
          pentru ca fara ea, in privat, nu poti sa mai dai salarii pe criterii de performanta. scaderea diferentiata la bugetari trebuie facuta macar si cu scopul de a mai taia din nesimtirea " salariatilor de lux"
          /(editat de HotNews.ro)
        • +1 (1 vot)    
          cucu are dreptate (Vineri, 7 mai 2010, 11:27)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          daca unui bugetar cu 7000 euro/luna ii reduci salariul cu 50%, nu moare de foame cu 3500. Pe cand unuia cu 200 euro/luna, daca i-l reduci cu 25%, ajunge la subzistenta.
      • -2 (2 voturi)    
        solutii (Vineri, 7 mai 2010, 10:22)

        Luca [anonim] i-a raspuns lui cucu

        Proiecte, atragere de fonduri europene inseamna sa treci pe la clica asta de bugetari care nu se multumesc sa dea o aprobare ci cer de la obraz intre 10 si 30 procente din suma care ar urma sa fii sprijinit. Lor nu le pasa ca trebuie la final sa dai socoteala cu acte in regula pt fiecare cent acordat. Aici e buba care nu se spune nicaieri in presa. Din acest motiv oamenii onesti nu au curaj sa faca apel la accesare fonduri UE. Asa ca fonduri de restructurare vom vedea numai daca se creeaza un birou special UE cu functionari din afara tarii care sa acorde consulanta si sa aprobe proiectele si banii aferenti. Atunci bugetarul roman va aprecia ce inseamna sa fii corect si poate va deveni mai responsabil si cu mai mult simt al datoriei. Poate durerea asta in care ne zbatem va face sa ne debarasam de viciile prezentului si ale trecutului si va avea ca finalitate instaurarea respectului pt valoare si al lucrului bine facut
        • +1 (1 vot)    
          Luca, incearca sa de pui un proiect (Vineri, 7 mai 2010, 10:47)

          cucu [anonim] i-a raspuns lui Luca

          ...si ai sa vezi ca cei care sunt acolo sa gestioneze fondurile structurale (romani din ro + romani din strainatate!) habar nu au sa explice ce au scris in ghidul solicitantului. respecvtivii sunt doar niste angajati care raspund la doua mail-uri pe zi, habar nu au ce inseamna un proiect. crede-ma cunosc din proprie experienta. nu poti sa pui acolo pe cineva care nu a avut niciodata macar o propunere de propiect proiect
        • -1 (1 vot)    
          mah... (Vineri, 7 mai 2010, 15:40)

          bubuCFR [anonim] i-a raspuns lui Luca

          Cui ai dat tu ma spaga la cei cu fonduri europene ... Habar nu ai de modulde evaloare si te trzesti sa vb fara tine ....Bei hahalera .... pai tu sigur esti unu din cei care au accesat fonduri si ti-au taiat din banii care i-ai cheltuit fara noima ...ce de erau nerambursabili ....hai Pa ca esti pe dinafara
    • -5 (7 voturi)    
      propunere... (Vineri, 7 mai 2010, 9:53)

      hombre [anonim] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      pai ce sa propuna fraiere, sa va ia pe toti astia ca tine care ati adus hotii la putere si sa va duca din
      tara asta undeva ,,aiurea'' de unde ati venit...
    • +3 (5 voturi)    
      criterii (Vineri, 7 mai 2010, 10:16)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Sa le bage criterii de performanta - si n-am inteles: DE CE e mai "bun" un politist decat un medic sau un profesor?
  • 0 (4 voturi)    
    aveti perfecta dreptate... (Vineri, 7 mai 2010, 9:50)

    haplea82 [anonim]

    reforma in sistemul bugetar prin scaderea salariilor la intreaga masa bugetara si ,colac peste pupaza , cu acelasi procent nu face alceva decit sa inrautateasca lucrurile.
    nu reprezinta decit incercarea de mentinere in sistem a tuturor birocratilor nefolositori ,multi dintre ei angajati prin supradimensionari de personal pe criterii politice si /sau de cumetrie, pe salariul celor absolut indispensabili functionarii normale.da` na cum sa dai in clica ta politica ,in cei ce te-au sustinut si finantat in campanie
    in plus masura va afecta puternic economia privata ,care in mare parte se bazeaza pe consumul local,prin disparitia unei sume imense de bani ce intr-un final se regasea in cheltuieli pt bunuri si servicii .ca atare statul va colecta si mai putini bani si in citeva luni se va ajunge la cresterea tva-ului
    ca atare ,masuri luate pompieristic ,......
  • +6 (6 voturi)    
    . (Vineri, 7 mai 2010, 9:56)

    Dracula [anonim]

    faza e ca bugetarii freaca menta ... nu toti ... dar unii din ei DA ... de ex... de ce trebuie sa tinem in Primarii atatea salariati? secretare .. sefe de cabinet ... casiere ...la fel si la Directiile financiare ... se bat cur in cur ca nu mai au loc asa sunt de multi .... este era informatiei ... sa informatizeze tot si sa numai tina atatea lichele
    • +1 (1 vot)    
      Da....!!! (Vineri, 7 mai 2010, 19:53)

      vaduva neagra [anonim] i-a raspuns lui Dracula

      Fiecare guvern a dat HG prin care s/au infiintat primarii noi,la o comuna de 12.000 locuitori,a functionat cate o primarie,dar acum avem primarii la fiecare sat de 3000 locuitori,sau chiar mai putin.Si fiecare primarie are cel putin 20 de angajati.Iar statul ce face ? Da afara 15 mii de profesori,expediaza pe banda rulanta medici in exterior....
      Nu sunt nici medic, nici profesor.
  • +6 (6 voturi)    
    propuneri (Vineri, 7 mai 2010, 10:03)

    un roman [anonim]

    1) sa se limiteze bonusurile si primele DE ORICE FEL la maxim 30% din valoarea salarului brut (valoarea cumulata a tuturor bonusurilor si primelor)

    2) masura de mai sus sa fie aplicata inclusiv la nivelul regiilor.

    3) sa se renunte la prime de concediu, paste, craciun, ziua copilului, bunicii, etc....

    4) salariile brute sa fie plafonate la maixm salarul presedintelui, sa nu existe situatia in care te miri ce sefut de la ceva agentie de stat sa castige mai mult decat presedintele, bineinteles salarul presedintelui limitat la un nivel rezonabil.

    5) in cazul medicilor si profesorilor, sunt deacord sa se mareasca salriile (luand in considerare punctele anterioare) cu conditia renuntarii la cabinete private. Sa fie pusi sa aleaga, ori lucraza in cabinet particular, ori in cel de stat da rnu in amandoua. Sau sa poata COLABORA cu spitalele de stat contra cost evident. La fel in cazul profesorilorori profeseaza la facultati de stat ori la private.

    6) sa fie garantata pensia minima, dar de asemenea sa fie fixat si cuantumul pensiei maxime. Orice ar fi lucrat in timpul vietii cineva, oricat ar fi castigat, este aberant sa ia pensii de 100-150 milioane. Daca ia atat pensie inseamna ca a avut un salar mai mult decat generos inainte de pensionare si mai mult ca sigur a economisit destui bani cat sa nu aibe nevoie de o asa pensie. Sau sa ramana in continuare cu pensii atat de mari, dar pensiile de peste 2000 RON sa fie impozitate (chiar si progresiv).

    7) ajutorul de somaj sa fie limitat la 3 luni (cu posibilitate de prelungire la maxim 6 daca se prezinta dovada a cel putin 5 interviuri de angajare si a unui curs de specializare/recalificare).

    8) reducerea ajutoarelor de stat ptr diverse categorii de asistati sociali -> cazul tiganilor si a celor care stau acasa si toarna copii ptr a primi alocatie si indemnizatie. Indemnizatia de crestere a copilului sa fie limitata ptr 3 copii daca mama sau tatal nu sunt angajati. Dupa 3 copii, sa primeasca doar alocatia.
  • +1 (3 voturi)    
    Sacrificiu pentru ce? (Vineri, 7 mai 2010, 10:06)

    Un profesor [anonim]

    Pentru ca in iunie 2011, 2012, 2013, 2024, 2044 sa o ducem la fel? Sa facem din nou sacrificii? Ne-am sacrificat in curbe de sacrificiu, in construirea comunismului, socialismului, a societatii multilateral dezvoltate, a capitalismului, a economiei de piata! Ne sacrificam pentru fel de fel de proiecte fanteziste!
  • +4 (6 voturi)    
    vad economisti si analisti "experti" la tot pasul (Vineri, 7 mai 2010, 10:14)

    cristian z [anonim]

    Sa lasam odata ipocrizia si sa ne intoarcem la 800mii de oameni in sistemul bugetar.
    Sa reverificam toate pensiile pe cazuri de boala si invaliditate date pe spaga de medici ipocriti.
    Sa impozitam banii luati de profesori din meditatii particulare.
    Sa impozitam persoanele care detin caini in apartamente de bloc si care derajeaza si fac mizerie mai mult decat orice om.
    Sa strangem cureaua si sa lasam facem ca imaginea economica a Romaniei sa se arate puternica si stabila, fara modificari de taxe si impozite in domeniul societatilor private.
    Sa colectam urgent datoriile societatilor de orice fel.
    Sa controlam toate fondurile cheltuite de primariile din intreaga tara.
  • +3 (3 voturi)    
    reforma si contrareforma (Vineri, 7 mai 2010, 10:23)

    nouvelobs [anonim]

    de 20 de ani auzim reforme si totusi nu se-ntimpla mai nimic care sa ne duca spre o societate moderna demana de "ue"
    educatia si sanatatea sunt doi piloni esentiali pentru supravietuirea unei natiuni. si guvernantii nostri au lovit continuu la baza acestor piloni.
    rezultat: medici care au plecat in lume alarga, profesori valorosi care si-au schimbat meseria ori "au integrat" alte scoli de pe alte meleaguri.
    ca si alti "fosti" profesori debutant - in anii 90 cu un salariu de nici 100 de dolari si avand in fata o comunitate universitara orientata spre "familie" - am ales emigrarea. am observat ca alte natiuni strinag randurile..numai noi d edispersam de ani de zile. si pentru ce? pentru vreo cateva mii de politicieni, magistrati corupti. nu am niciun respect pentru magistratii pensionari din romania. cu mici exceptii ei au fost cei care ne-au condamnat parintii si bunicii daca indrazneau sa ridicie numai vocea impotriva comunismului...si rezultatul? fosti ofiteri de securitate, deveniti judecatori, avocati, procurori ..au pensii de mii de ron. basescu cu toate serviciile lui in spatele lui nu a indraznit sa atace aceasta "elita". politruci diversi se ascund prin tot felul d einstitutii inventate tot de ei: exemplul academicienilor din "linia a 2-a". ilici ilescu figuyreaza siu el modest ca membru al academiei oamenilor de stiinta,aosr, academie subventionata de stat cu milioane de euro!
    academia stiintelor tehnice, academia sttiltelor medicale..toate subventionate cu mai multi bani de la buget decat adevarata si singura academie !
    iata cum si la un nivel inalt se intimpla malversatiuni..cum putem cere sa nu se intimple mai jos?
    • +4 (4 voturi)    
      Fosti ofiteri deveniti magistrati (Vineri, 7 mai 2010, 11:09)

      W. [anonim] i-a raspuns lui nouvelobs

      In primul rand ca sa fii magistrat inainte de 89 trebuia sa dai cu subsemnatu. Nu mergea fara. Stiu pentru ca am avut o gramada de cunostinte, inclusiv in familie, care erau procurori, judecatori etc. Cine ai fi vrut sa le ia locul? Soferii de la Parchet? Poate vanzatorii de ziare?

      Nici astazi nu prea are cine sa le ia locul celor care de 30-40 de ani lucreaza in Magistratura. Cei tineri sunt in general insuficient pregatiti (am terminat Dreptul printre primii acum vreo 7 ani, am doctorat si 2 masterate si pot spune ca nu ma pot compara cu un procuror care lucreaza de 20+ de ani) si experienta necesara nu o pot acumula decat lucrand cu acesti "fosti ofiteri de securitate".

      Multi au impresia ca dupa 89 nimeni care a fost membru de partid nu ar fi trebuit sa mai existe. Multi uita ca majoritatea membrilor de partid erau obligati - in sensul ca ori erai, ori nu primeai postul. Credeti ca dupa 89 a aparut deodata o masa imensa de oameni calificati, inteligenti, corecti care pur si simplu nu au fost lasati in sistem? Sigur exista cazuri, dar in general masa de oameni calificati si competenti era aceeasi de dinainte de 89.

      Legea Lustratiei de ce nu s-a dat in timpul lui Iliescu? Se vorbea furis despre ea atunci. Si acum anumiti politicieni se fac ca nu aud cand se mentioneaza aceasta Lege.


      Nu e totul asa de simplu precum pare.
  • +5 (5 voturi)    
    vad "experti" analisti si economisti de ocazie (Vineri, 7 mai 2010, 10:23)

    Cristian Z [anonim]

    Regimul Nastase a lasat tara cu 800mii de bugetari. Ei au avut "inteligenta" de a nu mari numarul de bugetari ca sa lase bani la buget si pe care i-au directionat in teritoriu pe "afacerile din familia lor politica" Au stiut ca asa nu au probleme mari cu bugetarii, ca nu sunt foarte multi, dar banii i-au luat pe alte cai : licitatii castigate de ei, afaceri gen Bechtel, Petrom, ..... Au vandut tot si au distrus fabricile tarii si s-au facut milionari. Ei nu au nici o problema majora.

    Liberalii sprijiniti de PSD au dublat numarul de bugetari si au cheltuit cu pensii si salarii miliarde fara ca economia romaneasca sa aibe o putere reala, si s-au bazat doar pe balonul " imobiliare"

    Acum nu mai avem nimic, nici 800mii bugetari nici imobiliare, iar de furat au furat toti, asta e pana la urma adevarul.
    Ei o duc bine , noi o ducem prost.

    Poporul asta nu are intelepciune!!!!!!!!!!!
    Santate poporului roman.
  • +4 (4 voturi)    
    propuneri...continuare (Vineri, 7 mai 2010, 10:38)

    un roman [anonim]

    9) schimbarea legislatiei astfel incat TOATE contractele de licitatie ptr achizitii publice sa fie vizibile ptr ORICINE (transparenta mult aclamata)

    10) ptr stabilirea preturilor de referinta la km de drum/autostrada/reparatie sa fie chemati straini, daca ai nostri nu sunt in stare sa evalueze corect pretul.

    11) limitarea numarului de comisii la care un parlamentar poate fi membru, nu de alta dar nu pot fi concentrati 100% daca sunt impartiti in prea multe parti, si nefiind aficienti nu merita sa ia diverse sporuri ptr fiecare comisie din care face parte.

    12) simplificarea codului penal si civil, ptr scurtarea duratei proceselor.

    13) oprirea degringoladei cu revendicarile de cladiri si terenuri ptr care statul roman plateste milioane de euro despagubiri (revendicarea sa fie posibila doar de catre mostenitorii sau rudele de gradul 1 cu proprietarul caruia i-a fost nationalizata proprietatea).

    14) scaderea cheltuielilor cu detinutii (sunt inchisi ptr fapte antisociale, nu vad de ce trebuie sa le platesti diurna daca fac munca voluntara). Introducerea pedepsei cu munca "silnica". Sunt atatea terenuri necultivate, atatea drumuri care trebuie refacute, cai ferate care trebuie reabilitate, decat sa stea si sa se f... in cur toata ziua pe banii nostri, mai bine ii scoti la mnca, si poate a2a oara nu mai o sa intre la inchisoare.

    15) punerea sub sechestru/confiscarea a proprietatilor care nu pot fi justificate. A se vedea casele si masinile tiganilor, si ale unor bugetari (in zona institutiilor vamale, medicale, ordine publica si chiar finante), care peste noapte isi fac vile cu n camere, is trag masini de zeci de mii de euro, dar ei nu sunt angajati niciunde, nu au nici o zi pe cartea de munca, sau sunt angajati cu salarul minim. Daca au banii din mostenire sa faca dovada mostenirii, daca au lucrat in strainatate nu cred ca ar fi o problema sa prezinte un certificat fiscal eliberat de firma angajatoare.
  • +1 (1 vot)    
    Masurile sunt necesare (Vineri, 7 mai 2010, 11:01)

    W. [anonim]

    Si scaderea diferentiat nu prea functioneaza. Unele categorii trebuie sa aiba salarii mai mari din cauza responsabilitatii directe sociale pe care o au si a riscului pe care coruptia acestor categorii il implica (nu, nu toti judecatorii, procurorii, inspectorii fiscului, politistii sau vamesii sunt corupti). Daca aceste categorii nu au salarii corespunzatoare, atunci exista risc mult mai mare sa fie corupte. Asa este cam in toate tarile vestice.

    Bineinteles nu este o masura populara. Nici un bugetar nu va fi fericit ca deodata va primi 20-30% mai putin la salar, exact ce se intampla acum in Grecia (am vazut un reportaj stupid in care un pompier grec care lucra doar 5 luni pe an primea 850 de euro si se plangea ca ii taie la 620 --- numa ca el primea salar 12 luni si nu doar cele 5 pe care le lucra).

    Daca nu se iau masuri drastice unde credeti ca o sa se ajunga? O sa ploua cu bani doar ca se plang bugetarii? O sa creasca subit salariile? Nu, o sa ajungem ori in incapacitate de plata si cu economia complet blocata, ori cu datorii imense la FMI/UE (care oricum ar impune conditii dure) pe care nu le-am plati in 20 de ani si care ne-ar tine tot timpul la nivel de subzistenta.

    Si nu este timpul pentru solutii complicate si inventive, pentru experimente. FMI nu ne da banii daca nu luam masuri, daca nu primim banii intram in datorii pe care nu ni le putem permite.

    Din nefericire ma indoiesc ca Guvernul va avea vointa necesara sa aplice masurile, mai ales ca sunt si vor deveni extrem de nepopulare. Partidele politice adverse abia asteapta sansa sa sara la gatul Guvernului, nu conteaza ca din cauza unora dintre ele suntem in situatia asta sau ca daca nu se face nimic situatia va fi mult mai grava.

    Aici suntem in Romania, unde decat sa pui osu si sa ajuti mai bine critici pana ajungi la putere unde cand ajungi nu faci nimic.
  • 0 (2 voturi)    
    Lasa-ne! (Vineri, 7 mai 2010, 12:31)

    Trojan.H [utilizator]

    Stanciu, lasa-ne!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică