Nu FMI a cerut cresterea TVA, ci Guvernul nu a avut alta strategie. Ce s-a intamplat in tarile vecine dupa marirea Taxei?

de D.P.     Dan Popa's web blog
Miercuri, 5 mai 2010, 6:21 Actualitate | Opinii

FMI nu cere cresterea taxelor, sa fim intelesi. FMI iti cere sa iti restrangi deficitul fiscal. Vede ca nu stii, nu poti sau nu vrei si te intreaba "OK, ce stii sa faci? Ti-am dat miliarde de euro, arata-mi ca faci si tu un efort". Guvernul insa nu vrea ca Statul sa faca eforturi.  Sa faca mediul privat daca vrea, ca e mai obisnuit cu ele. Statul a mimat reforma si nu i-a iesit. S-a facut ca da afara bugetari, s-a jucat de-a strategia, iar acum e chemat sa dea socoteala. Si in ceasul al doisprezecelea, vine cu solutia salvatoare- muta greutatea tot pe privat, punandu-i in carca excesul de bugetari, sa-i hraneasca prin taxe si impozite marite, scrie Dan Popa pe blogul lui.

Sindicatele isi fac datoria. Organizeaza marsuri si proteste pentru ca oamenii lor sa fie aparati. Nu conteaza ca prostestele lor arunca Romania in fundul gropii, important e sa nu fie dati afara oamenii lor.
  • Marirea TVA se duce in preturi si ajusteaza in jos profitabilitatea firmelor
Creste TVA, cresc impozitele. Statul are nevoie de bani. Pe cei pe care i-a inghitit nu stie unde s-au dus. Cresterea TVA este o taxa pe consum care se va duce direct la raft, chiar daca comerciantii ar putea sa absoarba o parte din cresteri. Cresterea impozitelor va sugruma si mai tare veniturile sectorului privat. In niciun caz nu  va aduce pe termen lung banii pe care mizeaza Vladescu.

Am vazut si calcule debile facute de cate unii. Ca daca anul trecut, din TVA s-au incasat 34.2 mld lei, cresterea taxei pe valoarea adaugata ar aduce un  plus de incasari la buget de aproximativ 9 mld lei in urmatoarele 12 luni. O prostie. Asta s-ar petrece numai daca volumul consumului ar ramane constant. Ori, la scumpiri de produse si cresteri de impozite, consumul scade. Daca un om cu 50 de lei in buzunar isi cumpara 50 de paini, scumpirea la 1,2 lei a painii si prelevarea prin impozit cu 4 lei ii va reduce puterea de cumparare. O sa isi ia in loc de 50 paini, doar 38. Cel mult, pentru ca prudenta si incertitudinile viitoare te fac sa reduci cheltuielile de consum.
  • Ce s-a intamplat in tarile din jur dupa cresterea TVA?
Tehnic vorbind, cresterea TVA ii va afecta direct pe consumatorii finali. Unele firmele se vor "descurca" cu deducerea TVA. Se vor gasi si "optimizari fiscale", pentru ca micul intreprinzator sa reziste. Cresterea TVA ii va face insa pe producatori sa isi re-gandeasca volumul productiei, sa si-l ajusteze la un consum mai mic. Restrangerea productiei poate insemna restrangerea activitatii, profituri mai mici si in cel mai rau caz, inchiderea firmei. Efectele cresterii de TVA din tara vecina Ungaria ne scutesc de calcule. Acolo, TVA a fost majorată, de la 1 iulie 2009, de la 20% la 25%. Efectele? Vanzarile in retail au scazut cu circa 2,5% iar preturile au crescut. Inflaţia anuală s-a accelerat, în iulie 2009, la 5,1%, de la 3,1% în iunie.

Potrivit Biroului Central de Statistică de la Budapesta, fără efectul majorării TVA cu cinci puncte procentuale, preţurile de consum ar fi scăzut în iulie 2009 cu 2,1 puncte
 
-privatizarea a ceea ce mai e de privatizat
-concedierea excedentului de bugetari
-scaderea CAS
-infiintarea unor fonduri de garantare pentru cei care au probleme la plata ratelor
-facilitati fiscale reale pentru investitorii care infiinteaza locuri de munca
-un Cod Fiscal ajustat la realitate si mai prietenos cu companiile
 
 
Ce solutii ar fi putut exista?
procentuale faţă de iunie 2009 şi ar fi urcat cu numai 1,4 puncte procentuale faţă de iulie 2008. Din cauza majorarii TVA, Ungaria a terminat 2009 cu cel mai înalt nivel al inflaţiei anuale din Uniunea Europeană, care a crescut, în decembrie 2009, la 5,6%, de la 5,2%. In privinta cresterii impozitului, lucrurile sunt inca si mai clare. Pierzi o parte din salariul  din mana, pe care o transferi Statului.

Repet, nu pentru ca ar fi cerut FMI ci pentru ca Statul nu stie sa faca altceva. Si nu vrea sa renunte la carca de bugetari, sa fim intelesi. Si alte tari au crescut TVA, dar masura a fost insotita de fleibilizari pe partea de impozite, astfel ca firmele sa nu crape si sa poata genera locuri de munca. La noi, capul in gura dat de Vladescu este insotit si de un pumn in stomac.


Citeste mai multe despre   






















11765 vizualizari

  • +17 (17 voturi)    
    atat putem?? (Miercuri, 5 mai 2010, 7:34)

    Sa traiti [anonim]

    Din pacate nu reusim mai mult...nici nu avem cu cine!! Intr-o tara in care salutul cucare TREBUIE sa te adresezi mai ales bugetarilor,cand le deschizi usa biroului ( usor umil...) este " sa traiti" e greu de crezut ca se mai poate face ceva...
    • -1 (21 voturi)    
      nu voi ati votat? (Miercuri, 5 mai 2010, 9:32)

      Votantul [anonim] i-a raspuns lui Sa traiti

      sau cine?
      • +4 (18 voturi)    
        nu-i supara pe giboni (Miercuri, 5 mai 2010, 11:11)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui Votantul

        Politica, fotbal.... tot aia, nu cumva sa zici ceva de Boc/Basescu, e ca si cum te-ai lua de Mutu.
        Sau sa zici ceva de PDL, e ca si cum te-ai lua de Steaua/Dinamo/Rapid.

        Avem echipa, avem valoare!
        Multe succesuri dragi rromani!
        • -1 (3 voturi)    
          nu pricep in ruptul capului (Miercuri, 5 mai 2010, 15:26)

          cristi [anonim] i-a raspuns lui Eu

          cum de iau atatea plusuri comentarii contra PDL............ nu ma intelegeti gresit, si eu consider ca politicienii nostri sunt departe de a fi ce asteptam de la ei, dar acum cateva luni "Eu" ar fi avut direct minim -10 voturi... o tara ciudata, nu stiu ce sa mai cred.
          • +4 (6 voturi)    
            Obisnuieste-te! (Miercuri, 5 mai 2010, 15:45)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui cristi

            Romanul este in primul rand practic, isi trage plapuma sa se-ncalzeasca el chit ca-l dezveleste pe cel de langa el. Este o trasatura reflexa, asemanatoare celei pe care-o faci in somn inconstient, care a fost slefuita spre perfectiune de 2000 de ani.
        • 0 (8 voturi)    
          pot sa fiu si de acord (Miercuri, 5 mai 2010, 17:02)

          curios [anonim] i-a raspuns lui Eu

          cu tine. Dar in Grecia, Spania, etc tot Boc si Basescu sunt de vina? si parca in Grecia e ceva mai rau AZI (maine nu stiu). SI sa ne luam mai putin dupa RTV: cand tai doua salarii din 14 iei pe an cu 15% mai putin.
          • +1 (1 vot)    
            ce exemple dai si tu (Joi, 6 mai 2010, 8:21)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui curios

            polonia si alte tari apropiate nu gaseai si tu. cum de polonia a reusit sa evite criza? unde sunt guverne proaste sunt si crize mai adanci
      • +1 (7 voturi)    
        din pacate (Miercuri, 5 mai 2010, 11:31)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Votantul

        din pacate cred ca orice guvern format din actualele partide politice ar fi luat aceleasi masuri sau similare. Noi ne-am ales elita si noi platim pentru ea.
        • +2 (10 voturi)    
          Eu nu cred. (Miercuri, 5 mai 2010, 14:12)

          Glower [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

          Dar nu asta e ideea. PDL e la guvernare acum. Nu e nici PSD si nici PNL.
          Important e ce face PDL-ul nu ce-ar fi facut celelalte.
          PDL trebuie sa ne guverneze inca 2 ani jumate...iar daca continua sa o faca in felul asta, nu stiu cati romani muncitori vor mai ramane in tara asta. Probabil vor ramane bugetarii, asistatii, clientela politica de toate culorile si cei ce nu pot pleca. Sunt curios de unde vor mai fura...
          Guvernul trebuie demis obligatoriu. Este de departe cel mai prost Guvern pe care l-am avut pana acum. Nu are sens sa continuam cu aceeasi oameni. Nu fac fata !
    • +5 (5 voturi)    
      DEMNITATE (Miercuri, 5 mai 2010, 10:56)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui Sa traiti

      ce te impiedica sa iei atitudine si sa ne te mai lasi calcat in picioare?sa iti faci treaba corect si sa ii ajuti si tu pe ceilalti la randul ta?
      ai copii?ce vrei sa le lasi?o tara in care probabil va fi presedinte Guta?
      Eu consider ca resemnarea nu duce la nimic bun.Adica vedem ca este rau...dar daca noi nu luam atitudine (de orice fel) nu se va schimba nimic,
    • +1 (5 voturi)    
      Ne intoarcem cu 100 de ani in urma (Miercuri, 5 mai 2010, 12:59)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui Sa traiti

      Baieti puneti mana pe cazmale, seceri, tarnacoape ca ne intoarce iar la carca, sapa si vanturit, se sparge iluzia...am trait bine cum ar zice un fost marinar ...prea bine dupa FMI care ne zice asta nu de ieri de azi ci de 20 de ani dar ne baga pe gat imprumuturi....apropo intr-un an s-a dublat datoria externa!!!

      Cred ca dam cesul inapoi nu cu 20 de ani cum ar zice unii ci cu vreo suta! Fara mijloace de productie/industrii, infrastructura, si dataori pana in gat e ca pe vremea lui Moki Fiser ala din Moldova aia lui 1907 desi cred ca sunt optimist caci datoria asta nu mai scapam de ea nici in 100 de ani...deci corect ar fi sa dam cesul cu 200 de ani!!
  • -3 (5 voturi)    
    Ei, (Miercuri, 5 mai 2010, 7:37)

    Xulescu [anonim]

    ...lasati-le-n colo de taxe marite. Noi sa traim bine.
  • +19 (19 voturi)    
    Grecia stai ca venim (Miercuri, 5 mai 2010, 7:48)

    RA. [utilizator]

    Nici nu ma asteptam sa ajungem sa luam niste masuri normale. Toate guvernele asa au inteles sa isi faca, amanand luarea masurilor. Ce trebuie sa faci azi nu lasa pe maine lasa pe poimaine ca poate nu mai trebuie, aceasta este speranta fiecarui guvern. Sunt marinimosi cand este vorba de eficientizarea sistemului bugetar dar cand e vorba de buzunarul lor, nu. Ma gandesc aici la salile de sport de 1 milion lin loc de 0.35 mil. sau la patinoarul din Brasov la pretul de 12 mil. in loc de 4 mil.
    Poate vom avea noroc sa nu avem soarta Greciei. Si...ce ii intereseaza pe ei pentru ca tot populatia si mediul privat va plati si pentru asta. Intr-o perioada in care ar trebui sa recuperam decalajele de dezvoltare am ajuns sa nu mai facem nimic si probabil daca vom ajunge in situatia Greciei ne vom intoarce inapoi de unde am pornit in anii 90.
    • -1 (3 voturi)    
      The Dark Side of the Moon!!! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:35)

      Nanu [anonim] i-a raspuns lui RA.

      pan la noi sunt altele in care Ministrii de Finante plang cu sange si transpira Gheatza.

      Portugalia, Spania, Irlanda si greii Italia si UK ci datorii din PIB de peste 110%!!!Toate astea tremura ca le vine randu sa isi rascumpere si ele titlurile de stat!!!

      DAR in ochiul uraganului e...SUA care la anu are de rascumparat 1800 miliarde de dolari pe an!!!
      Cred ca se termina cu iluzia!!! Visul Frumos se transforma in Cosmar!!! America, UE, Democratie, consum, bunastare...isi arata din ce in ce mai mult fata...The Dark Side of the Moon...
      iar asta o sa faca pe multi sa-si reconsidere trecutul prezentul si viitorul...chiar si pe noi..cred ca ne va invata sa ne uitam inapoi sa vedem macar partile bune din epoci pe care vrem sa le desfiintam din istoria noastra.
    • +14 (20 voturi)    
      da (Miercuri, 5 mai 2010, 9:58)

      mihnea [anonim] i-a raspuns lui RA.

      Ceausescu avea 800000 bugetari si 2 mil pensionari la 23 milioane de locuitori.Astia au 1,5 mil bugetari si 6 mil pensionari...Pt toti muncesc 3 milioane de fraieri...
      • +6 (8 voturi)    
        MEXICULE Venim!!! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:39)

        Nicu [anonim] i-a raspuns lui mihnea

        da' dar cu peste 2.5 miliane de muncitori in UE...semnanam din ce in ce mai mult cu Mexicul....am devenit mexicanii Europei...datorii colosale, industrii doar la granita si alea tot ale lor, agricultura cu calu, pistolari, prostitutie cu guverne si presedinti care sunt in mana FMI.

        MEXICULE Venim!!!
    • +3 (5 voturi)    
      nici macar ca Grecia .. (Miercuri, 5 mai 2010, 11:05)

      dorin [anonim] i-a raspuns lui RA.

      de ce nu vom ajunge ca Grecia...?deoarece acolo lumea este disperata,iese in strada...tipa,se bate, face ceva... noi ne resemnam,ne amagim ca am avut o revolutie (cati au iesit propriu-zis in strada,din convingere..oricare ar fi fost aia ? ... daca ar fi fost revolutie am fi avut comunistii condamnati , nu am fi condusi tot de ei).Noi,pana acum,nu am fost in stare sa facem macar o greva...tot ce e la noi se cheama spectacol...asta dam,asta primim.Fiti demni,cu coloana vertebrala...si cu siguranta va fi altfel...
  • +19 (33 voturi)    
    NU SE MAI POATE ! (Miercuri, 5 mai 2010, 8:00)

    stan papuse [anonim]

    Asta e cel mai prost guvern din ultimii 20 de ani !
    • +11 (27 voturi)    
      Orange (Miercuri, 5 mai 2010, 8:45)

      nickinexistent [utilizator] i-a raspuns lui stan papuse

      Asteptam gasca portocaliie sa ne explice de ce aceste masuri sunt bune si de ce baselu sustine Guvernul Boc-PocTrosc.
      • 0 (14 voturi)    
        Din altrusim (Miercuri, 5 mai 2010, 9:03)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui nickinexistent

        trebuie sustinut guvernul. Daca ei nu ma pot scoate din criza, eu pot sa-i scot pe ei din criza strangand cureaua. Cu politicieni crizati, in fruntea tarii, perspectivele sunt si mai sumbre.
      • -1 (13 voturi)    
        Hai sa discutam discutii (Miercuri, 5 mai 2010, 10:53)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui nickinexistent

        In primul rind nu am auzit nici o pozitie oficiala despre cresterea TVA sau a impozitelor pe salarii, asha ca deocamdata discutam discutii.
        Eu totusi sper sa se faca odata disponibilizarile alea cu care ne tot ameninta guvernul. Putem Mari TVA (cu cresterea impozitului pe salarii nu-s de acord, pentru ca nu va aduce venituri suplimentare, ci va duce o parte a economiei in zona gri. Dar hai sa readucem cheltuielile cu bugetarii la 7% din PIB, cum erau in 2006, si daca tot marim TVA sa ma facem o autostrada ceva, nu sa marim taxele ca sa dam de mincare la toti trintorii.
        In rest, pentru Stan si gigitek, am o intrebare. Care guvern e responsabil de cresterea constului cu salariile bugetarilor cu 2% din PIB? Nu cumva guvernul 2007-2008? Daca vreti, ne uitam pe niscaiva statistici si descoperim cine-i vinovatul. Sau mai bine nu, ca la asta nu va pricepeti, voi sinteti platiti doar sa dati din clantsa.
        • +4 (4 voturi)    
          Ce-a fost a fost, (Miercuri, 5 mai 2010, 11:21)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          important e sa intelegi ce s-a intamplat. Identificarea si aratarea vinovatului cu degetul pentru ce s-a intamplat iti rapeste din timpul pentru cautarea solutiilor la problemele actuale si creeaza tinte false. Eu sunt constient ca, din pozitia de platitor de taxe, trebuie sa strang cureaua pentru ca statul roman sa iasa din criza. Economia e potenta si poate sa scoata statul din criza. Statul in schimb, e impotent si nu poate scoate economia din criza.
          • +2 (2 voturi)    
            pai atunci ce putem face? (Miercuri, 5 mai 2010, 11:46)

            dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            raspuns:ii dam pe astia jos de la putere si ii punem pe altii?dar pe care?hmm...in cazul asta de ce sa nu gandim...fara frica..revolutionam statul...propunem un alt tip de societate,,,...ce ziceti?
            • -1 (1 vot)    
              Ai dreptate (Miercuri, 5 mai 2010, 13:36)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui dorin100

              Sistemul actual al statului roman nu se potriveste cu caracterului romanesc. La noi n-are cum sa mearga organizarea nemteasca care pune accent pe munca, spirit civic si corectitudine. Noua ne trebuie un stat care pune accent pe valorile noastre romanesti: ingeniozitate, individualitate, abilitatea de a te descurca in fata oricarei situatii.
    • +7 (15 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 5 mai 2010, 8:53)

      un cititor [anonim] i-a raspuns lui stan papuse

      Aceiasi parere.

      Basescu, ar trebui sa ia taurul de coarne, sa demita tot guvernul si sa faca un guvern de tehnocrati.

      Cred ca este singura solutie.
      Nu stiu ce mai asteapta.
      • +8 (12 voturi)    
        se trateaza simptomele si nu cauza (Miercuri, 5 mai 2010, 9:17)

        blackbird [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

        simptomele sunt deficiti bugetar ENORM.... => incercam sa furam si mai mult de la cei care muncesc.

        Cauza: se cheltuie PREA MULT, prea mult bugetari, prea multa lume paraziteaza acel buget ... ca sunt handicapati cu acte si ei stau si lenevesc acasa,... ca se pensioneaza pe caz de boala ca nu vor sa invete sa foloseasca un calculator... si asa mai departe
        • +3 (7 voturi)    
          Gresesti prietene (Miercuri, 5 mai 2010, 10:59)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui blackbird

          Nu deficitul bugetar e problema. Nu avem noi cel mai mare deficit bugetar din zona EURO. Problema e ce faci cu banii cheltuiti in plus. Ca si intr-o familie, faci un imprumut ca sa iti eie casa, sau masina de spalat, sau imprumuti bani ca sa ai cu ce merge la crisma?
          Toate tarile mari au deficite mai mari ca ale noastre, dar banii aia ii cheltuie pentru cresterea consumului, sau pentru proiecte de infrastructura, nu pe salarii.
          Cum am spus si mai sus, intii sa se ajusteze cheltuielile in limita posibilitatilor, si dupa aia daca vor mariri de TVA, sa foloseasca banii aia la construit o autostrada, nu sa mareasca TVA-ul ca sa dea la trintorii de la buget. Cum de a fost atit de usor de angajat 300k bugetari intre 2007 si 2008 si acum e asha de greu sa-i dam afara?
          Si nu au fost angajati in sanatate sau invatamant, ci ca functionari publici. De acolo trebuie sa fie grosul de disponibilizari!
      • +5 (5 voturi)    
        UUPSS! deci asa! Presedintele demite guvernul! (Miercuri, 5 mai 2010, 10:21)

        db [anonim] i-a raspuns lui un cititor

        Unde? In Uganda? Ca in Romania, nu are voie! Premierul este cel care poate demite ministrii iar parlamentul poate demite guvernul si l-a si demis anul trecut! Da' au sarit portocalii sa spuna ca nu-i lasa parlamentul sa-si faca treaba! Precum s-a vazut ulterior, n-au facut nici o branza, ca nu vor si daca ar vrea, nu stiu cum! Cele mai slabe guverne din Romania din ultimii 20 de ani - guvernele BOC! Un premier care in loc sa faca treaba, coseste, face tamplarie, da cu sapa, se face ca face! Zero leadership! Boc apare la televizor si face pe agitatul care nu-si vede capul de treburi - n-am vazut asa cabotin de cand sunt!
      • +2 (2 voturi)    
        si tu acuma! (Miercuri, 5 mai 2010, 10:29)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

        Stai linistit ca apare imediat unul care sufera de "paranoia portocalie" care te va acuza ca vezi cu ochelari portocalii.
        Guvernul nu poate fi demis de presedinte. Deci, vreun paranoic de basescita are ceva de spus?
        Guvernul poate fi demis numai de parlament in urma unei motiuni de cenzura.
      • 0 (0 voturi)    
        De acord (Miercuri, 5 mai 2010, 13:46)

        Eddie303 [utilizator] i-a raspuns lui un cititor

        ...cu prima parte. Pana ce demite guvernul. Dupa aceea ar trebui sa faca hara-kiri si sa vina altcineva, cine se si pricepe.
    • +2 (20 voturi)    
      sa nu va aud (Miercuri, 5 mai 2010, 9:28)

      antiblogtm.blogspot.com [anonim] i-a raspuns lui stan papuse

      ii rog sa se abtina de la comentarii pe cei care au votat marinareste. Asta ati vrut, asta aveti...simplu ! Are cineva impresia ca guvernul face ceva fara Basescu...prostii ! Suntem in cadere libera, dar daca poporul a ales sa ne suim pe aia putreda...suportam consecintele.

      Eu nu am fost la vot, dar dreptul de a comenta imi este dat de faptul ca platesc impozite si sunt afectat direct de masurile imbecile luate de portocalii.
      • +3 (9 voturi)    
        si alternativa era? (Miercuri, 5 mai 2010, 10:43)

        alexM [anonim] i-a raspuns lui antiblogtm.blogspot.com

        Sa votam Geaona care vorbea cu admiratie si veneratie de premierul grec Papaniconustiucum....

        Ca uite, exista si alt fel de politici cum ar fi in Grecia.

        Era mai bine daca votam cu Geoana?
        • +2 (10 voturi)    
          gresit (Miercuri, 5 mai 2010, 10:26)

          antiblogtm.blogspot.com [anonim] i-a raspuns lui alexM

          era mai bine sa votam cu Liberalii..
          • +1 (7 voturi)    
            Liberalii? (Miercuri, 5 mai 2010, 12:05)

            bgd [utilizator] i-a raspuns lui antiblogtm.blogspot.com

            Liberalii s-au aliat cu PSD-ul. Aici s-a incheiat totul in ceea ce ma priveste.
    • 0 (12 voturi)    
      in criza economica toate guvernele sunt proaste (Miercuri, 5 mai 2010, 9:57)

      george [anonim] i-a raspuns lui stan papuse

      asa se intimpla si in UK si in Irlanda si probabil si in alte tari
  • +10 (14 voturi)    
    Emigram? Cu totii... (Miercuri, 5 mai 2010, 8:03)

    cristian [anonim]

    Stimati concetateni, emigrati cat mai puteti si pe unde puteti. In tara asta condusa de afaceristi si numai in interesul afaceristilor de la stat nici macar copii nostri no vor duce mai bine. Daca inchiderea celor 120 000 de firme anul trecut nu a convins guvernul "Poc Boc stau in loc si bat pasu' pe loc" ca masurile care le ia nu sunt nici pe departe cele mai bune, atunci e clar ca nu avem cu cine si nici cu ce.... Da-le Doamne mintea ce de pe urma ca daca nu le dam noi cu ceva in cap lor. Cat de curand....
  • 0 (32 voturi)    
    Multumim Bucuresti (Miercuri, 5 mai 2010, 8:04)

    lucian [anonim]

    Multumim locuitorilor BUCURESTIULUI..... fara voturile voastre si ale capsunarilor pentru Basescu sigur era mai bine acum... Sper ca sunteti toti multumiti si aveti servici si bani destui
    • -5 (9 voturi)    
      voturi (Miercuri, 5 mai 2010, 8:30)

      manuel [anonim] i-a raspuns lui lucian

      tu chiar crezi ca ailalti erau mai buni?
      greseala este doar a celor care au votat!
      trebuia sa stea toata populatia acasa, pentru ca nn-aveai cu cine vota, iar faza ca trebuie sa alegem raul cel mai bun......
    • 0 (12 voturi)    
      Pe dracu! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:22)

      Sectoristu [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Daca astea sunt "masurile" luate de un guvern... NU de stanga (cel putin in acte), inchipuiti-va ce ar fi facut pesedeii!
      Sa fim seriosi, toti sunt la fel de praf, crezi tu ca te pupa-n fund Nascase? Cine pune presiune pentru a nu fi dati afara bugetarii? Nu lideri sindicali slujbasi ai PSD-ului?

      Singura (prima) solutie e o greva fiscala, minim 2 saptamani, dar e greu. Nu-i nimic, cu masurile astea tot acolo se va ajunge, sa vedem daca in loc sa iei mult de la niste vaci lesinate va fi mai bine sa iei mult mai mult de la niste vaci moarte!
      Muritia mah!
    • -1 (9 voturi)    
      .... (Miercuri, 5 mai 2010, 9:33)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Victor Ponta - daca am fi fost noi la putere "poate am fi furat mai putin"
    • -1 (7 voturi)    
      dar de ce... (Miercuri, 5 mai 2010, 9:41)

      ilidan [anonim] i-a raspuns lui lucian

      ..nu ne spuneti de unde sunteti dvs si cu cine ati votat?

      ca sa stim daca ati avut o decizie mai buna decat astia din Capitala sau decat cei care stau cocosati ore intregi in soare sa culeaga capsuni.

      poate l-ati votat pe geoana care voia sa introduca impozitul in trepte din start... sau cine stie pe Tarzan liberalul....
    • -2 (6 voturi)    
      da aveam (Miercuri, 5 mai 2010, 10:44)

      alexM [anonim] i-a raspuns lui lucian

      somajul in Bucuresti este cel mai mic
      PIB/locuitor este cel mai aproape de media UE

      vino si tu sa muncesti aici nu e cazul sa crapi de invidie
      • +1 (1 vot)    
        Si daca vin toti somerii in Bucuresti (Miercuri, 5 mai 2010, 12:36)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui alexM

        Cam care crezi ca o sa fie rata somajului? Si cam cu cat crezi ca o sa scada salariile?
    • -3 (7 voturi)    
      Ce sa-ti spun... (Miercuri, 5 mai 2010, 11:05)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Adica cu Geoana presedinte si guvern PNL-PSD, se faceau disponibilizarile in 2 luni, nu? Ai vazut tu vro interventie publica a PNL sau PSD in directia disponibilizarilor? Sau a legii unice de salarizare? Sau a legii pensiilor? Cine plinge pe umerii celor cu pensii speciale din armata? Nu cumva PNL si PSD? Cine a facut motiune simpla ca sa apere drepturile militarilor cu pensii speciale?
      Daca iesea Geoana presedinte, cu voicu la interne si cu "proiectul Johanis", in 2 ani ajungeam Grecia din urma. Nu spun ca astia de acum is mult mai breji, dar macxar au mai incercat cite ceva. Asha ca dute si fa propaganda de partid pe site la Reralitatea TV sau la Antene si lasa-ne
      • 0 (0 voturi)    
        BOGDANE, esti rezistent, frate! ii tot dai zor, (Miercuri, 5 mai 2010, 12:21)

        db [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        dupa tipic, inainte!
    • -1 (1 vot)    
      ma dute (Miercuri, 5 mai 2010, 20:37)

      cozeco [anonim] i-a raspuns lui lucian

      Era mai bine cu tatucu tau iliovici si nasu tau nastase
  • +13 (13 voturi)    
    Singura solutie....... (Miercuri, 5 mai 2010, 8:15)

    Adrian [anonim]

    Singura solutie pentru intreprinzatori - greva fiscala!!!
    Sau sa ne mutam la Bulgari!?
    • +10 (10 voturi)    
      Greva fiscala (Miercuri, 5 mai 2010, 8:53)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Pana pe 15 Mai tre sa platim impozitul. Hai sa nu o mai facem. Imi scot toti bani din banca ca si asa nu am multi :) si sa vina dupa mine ...
      • +3 (3 voturi)    
        nu mai platim nimic (Miercuri, 5 mai 2010, 10:30)

        corect [anonim] i-a raspuns lui Marian

        nici eu nu voi mai plati de azi inainte nimic....
    • 0 (2 voturi)    
      ...Hai Liberare!!! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:42)

      Vivi [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Asa Oltodova sa se mute la Bulgari sau rusi si sa ne lase pe noi astia in Banat si Transilvania...Hai Liberare!!!
      • 0 (2 voturi)    
        revolutie (Miercuri, 5 mai 2010, 10:29)

        antiblogtm.blogspot.com [anonim] i-a raspuns lui Vivi

        bravo vivi ! asa trebuie sa facem ! sa rupem jugul olteno-moldo-mitic si sa ne redevenim austro-ungari !
  • +14 (14 voturi)    
    Sa iesim si noi in strada (Miercuri, 5 mai 2010, 8:17)

    Marian [anonim]

    Sa cerem restructurare..... Nu putem sa facem audit la STAT?
    • +3 (5 voturi)    
      BRAVO ASTA ERA!!! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:54)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Marian

      BRAVO ASTA ERA!!! SI NU AM AUZIT PE NIMENI IN PRESA SAU ASA ZISA SOCIETATE CIVILA!!!!

      De 20 de ani ne vand o gogoritza colosala statul nu e bun caci nu e performant si d-aia tre' sa-l privatizam...daca se poate fraudulos subevaluat cu ceva spaga....si asa am vandut Romania pe ceva spaga!!!
      Acum 15 ani lucram la RENEL pe atucni si chiar presedintele de atunci al RENEL A.Leca predica spargerea pe bucati si privatizarea...caci ei nu stiau nimic -si mai ales nu vroiau- despre cum sa rentabilizeze sau sa restructureze...propriile societati pe care le prezidau. Electrica Banat incluzand Dobrogea a fost vanduta pe 210milioane!!! un mizilic cum s-ar zice caci azi ceva hoteuri costa atata. SIDEX vandut pe valoarea profitului pe urmatoarele 8 luni fara ca indienii sa dea afara sau sa faca investitii, PETROM cazul cel mai relevant.

      IN Scandinavia nici nu se pune problema ca statul sa-si paraseasca participatiile din contra sa le intareasca..si culmea participa in mai mult de jumate din economie cu proporti ide peste 50% ...dar aia chiar fac administratie, management, control, adica controleaza trimestrial performantele managementului cu criterii foarte clare ...reforme si restructurare care la noi nu inseamna altceva decat concedieri si privatizari frauduloase asa incat transnationalele care cumpara tre sa restituie imprumuturile cu dobanda si sa mai adauge si profiturile lor grase necontrolate...ca de sunt monopoluri naturale!!!!
      • 0 (2 voturi)    
        Trezeste-te! (Miercuri, 5 mai 2010, 13:53)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Dan

        aici in Romania traiesc romani si nu scandinavi. Nu vezi ce se intampla cu activele statului roman din economie? Pentru romani este mai bine ca statul sa-si reduca complet participatiile in economie si s-o influenteze numai politic, prin legi.
  • +6 (8 voturi)    
    Vladescu nu stie sa foloseasca un calculator (Miercuri, 5 mai 2010, 8:25)

    Ovidiu [anonim]

    http://www.youtube.com/watch?v=x_o52i4pHpI

    ai de p... mea, in ce groapa ne baga incompetentii astia, chiar nu avem pe nimeni suficient de competent incat sa stie sa lucreze cu calculatorul pentru a fi ministru ?
    • +1 (1 vot)    
      neesential (Miercuri, 5 mai 2010, 15:50)

      m's [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      faptul ca un ministru chiar si de finante nu stie sa foloseasca un calculator nu imi par deosebit de relevant; daca ne uitam un pic in trecut politici fiscale de succes au fost dezvoltate cand nici nu era inventat asa ceva (probabil ca ministrul finantelor din fosta RFG in momentul in care s-a apucat de treaba imediat dupa al doilea razboi mondial nici macar nu cred ca avea o piesa de mobilier pe care ar fi putut sa o numeasca birou); precedentele crize din alte tari nu au fost rezolvate prin cresterea fiscalitatii ci prin stimularea sectorului privat prin scaderea impozitelor si taxelor
  • +3 (3 voturi)    
    crestere tva si alte taxe (Miercuri, 5 mai 2010, 8:27)

    manuel manolescu [anonim]

    fmi a spus guvernului de idioti pe care-l avem sa reduca cheltuielile dar fiind niste hoti incometenti le este mai usor sa cresca taxele si impozitele. ce nu stiu cretinii asta ce ne conduc este faptul ca marind taxele numarul si valoarea tranzactiilor se vor micsora, astfel, valoarea absoluta a contributiilor se va micsora. in urma actiunii acesteia vor suferi: populatia, care va cumpara mai putin (si asa suntem la limita subzistentei), si, firmele, care vor trimite in somaj si bruma de angajati pe care o mai are. si atunci guvernantii nostri redusi mintal, se vor trezi cu venituri mai mici la buget dar si cu mai multi someri pe care va trebui sa-i plateasca...
    daca mai stam si nu-i dam jos din prostia lor, ne vor distruge definitiv!
    in strada!
    • +2 (2 voturi)    
      nu! (Miercuri, 5 mai 2010, 10:36)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui manuel manolescu

      Sincer sa fiu nu cred ca sunt hoti incompetenti.
      De fapt cred ca stiu exact ce trebuie sa faca pt ca le-a spus FMI-ul pe puncte ce au de facut.
      Dar cum naiba sa dai afara din administratia de stat cand sunt toti neamuri?
      Este ca si cum si-ar da afara matusile, unchii, nepotii, copii, etc....
      Pai, decat sa-i ea afara pe aia mai bine ne maresc taxele la toti.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate dar..... (Miercuri, 5 mai 2010, 11:02)

      tasha [utilizator] i-a raspuns lui manuel manolescu

      Ai mare dreptate dar ce te faci cu gainile din tara care atunci cand e vorba de iesit in strada, culmea pentru drepturile lor, se incuie in birouri si eventual pun si putin superglue pe scaunele caldute pe care le au sub fund pentru ca de sindicalistii primesc hartii cu avertismente de la guvernul Bou -sau Boc nu mai tin bine minte, sa-si tina oamenii in lesa altfel raman si ei pe langa scaune! Pe bune ca o sa dau un mare chef daca o sa vad pe strazi ce se vede pe la Greci!
  • +13 (15 voturi)    
    statul nu poate concedia (Miercuri, 5 mai 2010, 8:31)

    catelu [utilizator]

    90% din angajatii statului si-au obtinut posturile prin mita sau trafic de influenta. Angajatul probabil a privit-o ca pe o investitie de la care acum se asteapta la un rezultat, iar sefuletii nu sunt foarte dornici de un val de scandaluri si denunturi.
    • 0 (4 voturi)    
      Povesti de adormit copii. (Miercuri, 5 mai 2010, 8:59)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui catelu

      Nu mai tine bre povestea ca e groasa rau acum. Statul poate concedia. Ati vazut la schimbarea de putere cum se concediaza angajatii PNL si se inlocuiesc cu cei PDL? Tot prin aceasta metoda (dizolvarea institutiei si reinfiintarea ei sub alta denumire cu alti angajati) TREBUIE sa se restructureze statul. In plus, belea mare, nu trebuie sa-i mentina pe cei veniti in ultimul an sau in ultimii ani, pentru ca aia sunt oportunistii neprofesionisti, trebuie tinuti profesionistii pentru ca statul nu trebuie doar restructurat, trebuie EFICIENTIZAT. Adica sandramaua trebuie sa mearga.
      • 0 (2 voturi)    
        concedieri (Miercuri, 5 mai 2010, 10:52)

        catalin [anonim] i-a raspuns lui AlinN

        Vorbesti prostii. La fiecare schimbare de conducerea la nivel de partide, de 20 de ani incoace pleaca cei care au fost la putere si vin cei care urmeaza la putere. Acum au plecat cei de la PNL din decocentrate, au dat in judecata si au fost repusi in functie. Asa ca asta nu se cheama concediere. Basca ca acum sunt cate 2 directori de decocentrate. Doar si cei de la PNL au dat spagi sa ajunga pe posturi caldute la stat si nu au scos in parleala. Sa nu zica nimeni ca aia au fost pusi pe criterii de competenta.
        • 0 (0 voturi)    
          Think out of the box! (Joi, 6 mai 2010, 9:47)

          AlinN [anonim] i-a raspuns lui catalin

          Vrei sa punem pariu ca in trei ani tu ai vorbit prostii? :-))
          Sunt 2 posibilitati se vor concedia bugetari asa cum spun eu, impotriva tuturor sabloanelor oportuniste de gandire, si POATE scapam fara anarhie, sau ne conformam la sabloanele kafkiene enumerate si de tine si de "catelu" si in maxim un an vom avea si noi imagini cu bancheri prajiti precum in Grecia. Ruina sau sa se poata! Este simplu.
  • +6 (10 voturi)    
    nu exista strategie (Miercuri, 5 mai 2010, 8:33)

    un medic [anonim]

    problema acestei tari este ca avem conducatori, oameni politici fara expertiza economica, fara practica economica
    cu tot respectul pt politicieni (desi demult nu il mai merita),le spunem ca ar trebui sa inteleaga ca un moment de criza profunda cum e cel pe care il traversam trebuie gestionat de profesionisti
    se vede limpede ca vointa politica , chiar daca ar exista, nedublata de exoertiza si curaj decizional, nu pot da rezultate
    curajul decizional insa nu poate exista la politicieni care nu inteleg implicatiile economice pina la finalul lantului.
    de aceea,din pacate, actuala clasa politica, formata preponderent din politicieni de asa zisa cariera, nu au cum sa aiba solutii in aceasta peroada!!
    daca nu se intelege acest adevar simplu si nu se procedeaza in consecinta, vom ajunge in situatia greciei si vor plati 2 generatii dupa noi impotenta noastra
    • +11 (11 voturi)    
      ce? (Miercuri, 5 mai 2010, 8:49)

      CMihai [utilizator] i-a raspuns lui un medic

      "cu tot respectul pt politicieni" - ce respect? ai perfecta dreptate ca sunt incompetenti dar eu nu mai am respect fata de nicio formatie sau om politic din romania ... si din pacate am mai multe legaturi cu politicieni si iti zic eu, pe nivel local, nu se gandeste nimeni la solutii, ci cum "foloseasca mai multa apa, pentru a se spala pe ei inainte ca robinetul sa fie inchis" ...
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Miercuri, 5 mai 2010, 9:29)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui un medic

      Exista o anumita categorie de oameni care au senzatia ca ei se pricep la orice, ideile lor sunt cele mai bune si care sunt convinsi ca este suficient sa citesti titlurile cartilor ca sa stii si continutul. Iar exact acest gen de oameni ne conduc de 20 de ani. Cum poti sa te astepti ca ei, detinatorii adevarului absolut, sa ceara parerea unui specialist inainte de a lua o decizie? Ar insemna ca decad din pozitia lor, atent construita, de om universal. Nu! De specialisti ai nevoie doar in momentul in care este evident pentru toata lumea ca s-a luat o decizie gresita si este nevoie sa pui pe cineva in fata sa dea explicatii pentru tine, unele frumoase din care sa reiasa ca decizia a fost in principiu buna dar este doar vina unor forte oculte si flacari violet ca rezultatele sunt dezastruase.
      In epoca asta suntem toti tratati ca Victor Petrini la cursurile de reeducare.
  • +7 (9 voturi)    
    Jale (Miercuri, 5 mai 2010, 8:34)

    TOD [anonim]

    Guvernantii nostri ar trebuie sa lase orgoliul si sa-si dea demisia.
    Lasati fratilor pe altii sa aduca tara pe picioare daca voi sunteti varza. Din cauza voatra sufera o tara intreaga si milioane de oameni.
    • +2 (2 voturi)    
      care orgoliu ? ciolan pe varza vrei sa zici (Miercuri, 5 mai 2010, 10:09)

      george [anonim] i-a raspuns lui TOD

      este imposibil de lasat un ciolan prin de maduva , tu ce crezi ca ai face ?
      Orgoliul banuiesc ca trece prin stomac si la altii nu numai la mine .
      P.S. nu sunt politician dar nu ar fi rau pentru mine ..
  • +6 (8 voturi)    
    "Sindicatele isi fac datoria" (Miercuri, 5 mai 2010, 8:45)

    Razvan_M [utilizator]

    Oare isi fac datoria? Sau aplica mot-a-mot lectiile de lupta sindicala invatate din manualele comuniste? Lectiile alea aveau ca scop distrugerea industriei capitaliste si amplificarea luptei de clasa dupa ce angajatii la firmele capitaliste ramaneau pe drumuri.
    Anul trecut ne-am bucurat ca imprumutul FMI vine ca un lucru favorabil, ca vom avea bani de investitii. Anul asta imi vine sa dau cuiva in cap dupa ce am aflat ca banii aia au fost tocati pe deficitul din pensii! Imi pare rau s-o spun, dar Boc este un iresponsabil! Este un idiot! Se joaca cu banii nostri si cu vietile copiilor nostri. In momentul de fata nu avem nevoie de un om bland sau de o carpa, ci de un ins fara scrupule care sa taie cheltuielile bugetare. Atat. Pana si Tariceanu a reusit sa-i duca de nas pe profesori timp de 4 ani cu cresterea de salarii, iar cand s-au implinit cei 4 ani le-a spus ca nu mai sunt bani...
    Cred ca suntem prea miserupisti sau prea civilizati, altfel am fi iesit in strada la aflarea vestilor despre deficitul bugetar acoperit din banii de investitii.
    • +2 (4 voturi)    
      Da... (Miercuri, 5 mai 2010, 12:29)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Si a venit PDL-ul, si pe baza promisiunilor de crestere a salariilor, si ce-a facut? Nimic. Nu nu....nu nimic..din contra, au incalcat legea.
  • -2 (16 voturi)    
    rezolvare (Miercuri, 5 mai 2010, 8:47)

    Pedro [anonim]

    Singura si cea mai buna rezolvare este demiterea guvernului si presedintelui, care manevreaza gasca de handicapati din guvern. PNL ar trebui sa ia atitudine si sa ceara plecarea acestor incompetenti de la guvernare, care se tin agatati de putere ca scaiul de oaie.
    • +3 (11 voturi)    
      eu (Miercuri, 5 mai 2010, 9:09)

      mda [anonim] i-a raspuns lui Pedro

      PNL ??

      pnl n-are niciun om capabil, toti sunt lingai pe langa conu patriciu.

      eu credeam ca s-a dizolvat pnl-ul, nu s-au unit cu PSD-ul ?

      PSD+PNL+PC
      • 0 (6 voturi)    
        PSNLC (Miercuri, 5 mai 2010, 9:20)

        nico [anonim] i-a raspuns lui mda

        PSD+PNL+PC = PSNLC
  • +7 (11 voturi)    
    Comentariile din preajma alegerilor? (Miercuri, 5 mai 2010, 8:48)

    Radu [anonim]

    Unde sunt acum? Atunci erau ridicati in slavi cei de la PDL, nu erau altii mai buni, iar acum va plangeti ca e cel mai slab guvern. Si inainte de alegeri a fost acelasi guvern incompetent, insa pare ca un mic si un tricou inainte de alegeri a contat mai mult decat ce se intampla cu tara asta prapadita. Sunt multi oameni competenti care au candidat independeti sau in partide mai mici, insa acestia nu au avut si probabil nu vor avea niciodata sanse. Iar pentru cei care ii vor da inainte cu PSD-ul, linistiti-va, ca si ce de acolo aveau intentia de a-si plati datoriile din banii publici, mare scofala nu ar fi facut nici ei, desi au mult mai multi oameni compententi in partid. Dragilor, dati-i cu minusurile.
  • +7 (9 voturi)    
    fain (Miercuri, 5 mai 2010, 8:59)

    adi [anonim]

    Adica in zilele astea bugetarii vroiam sa organizeze mitinguri, dintr-o data au renuntat sau au amanat mitingul pe mai tarziu, dupa o zi doua guvernul anunta cresterea TVA. Foarte ciudat, probabil s-au inteles cu sindicalistii si mai bine cresc TVA si alte taxe si nu vor mai renunta la bugetari numia sa nu fie scandal.
    Prin urmare vom ramane cu o gramada de pierde vara si bagatori de seama care traiesc ca parazitii.
    • +1 (1 vot)    
      taxe (Miercuri, 5 mai 2010, 9:21)

      CN [anonim] i-a raspuns lui adi

      perfecta dreptate,dar cine ne aude.Isi vad nestingheriti de treburile lor
  • +3 (5 voturi)    
    Nimeni nu vede asta??? (Miercuri, 5 mai 2010, 9:04)

    Dorin [anonim]

    Sa fim seriosi ,chiar daca ne dor concedierile din secorul bugetar pentru s-ar putea sa ne afecteze direct sau indirect si pe noi e o solutie rezonabila.Daca s-au inchis 120000 de firme nu a ramas surplus de birocrati care se ocupau de ele:inspectori fisc,garda,primarie,munca etc? cum se justifica ca ei sunt platiti in continuare pe banii contribuabulilor in vreme ce volumul de munca si date a scazut dramatic? De ce sa-i platesc in continuare din banii mei daca ei taie frunza la caini.A scazut economia,mediul de afaceri normal ca nu se justifica atatia functionari publici sau numarul mare de organe de control.Sa fie si ele structurate in functie de numarul de firma ramase.E clar ne doare dar e o solutie corecta.Nu sa ne impovareze tot pe noi cilalti care producem ceva.
    Si ar mai fi ceva;aceasta masura va reduce in continuare numarul firmalor din Romania si al populatiei angajata la aceste firmedar nu si numarul functionarilor publici ale caror salarii vor mare presiunea asupra bugetului.
  • +4 (10 voturi)    
    Pentru Basescu (Miercuri, 5 mai 2010, 9:08)

    Kiadis [anonim]

    Basescu, termina odata cu orgollile tale inutile si distructive, macar o data fi intelept si demite acest guvern incompetent! Propune un guvern tehnocrat condus de asemena de un prim-ministru tehnocrat si impartial. Daca nu te poti schimba, atunci pleaca si tu!
    • -1 (3 voturi)    
      Degeaba vrea Basescu (Miercuri, 5 mai 2010, 10:18)

      je [anonim] i-a raspuns lui Kiadis

      Daca partidul lui NUNU si cu aia de la PSD se opun.
      Pt un guvern de tehnocrati trebuie sustinere in parlament....si sincer nu prea vad cum.
  • +6 (8 voturi)    
    ....atata ne duce capul...! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:08)

    bm [anonim]

    ...pui de fanarioti...ce suntem...!...jefuitori de tara ...!...cozi de topor ce suntem....!....vai de tara asta...!...ne autodizolvam...!
  • +1 (1 vot)    
    Prostia se gaseste la orice nivel (Miercuri, 5 mai 2010, 9:13)

    Mos Craciun [anonim]

    Postul acesta este unul dintre cele mai pertinente pe care le-am citit in ultimul timp.
    "Calcule debile"- nici ca se puteau caracteriza mai bine. Se pare ca cei din conducere nu prea au surse de informare si nici la matematica nu exceleaza.
    Eu am o intrebare pentru ei.... daca au calculat ca prin TVA de 25 % vor ajunge sa incaseze 9 miliarde mai mult... cat vor ajunge sa incaseze daca or sa creasca TVA-ul cu 100%? Dar cu 200%? CLAR Romania va avea putere sa sustina economia mondiala...
  • +7 (9 voturi)    
    marire taxe (Miercuri, 5 mai 2010, 9:17)

    C N [anonim]

    indiferent care guvern va veni va actiona la fel.Sa conserve privilegiile si sa crute liota de bugetari. Si sa plateasca fraierii de la privat.Jalnic!
    • 0 (4 voturi)    
      corect! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:33)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui C N

      Ai dreptate, si asta au facut toti in cei 20 de ani: rossi, galbeni, portocalii.... De fapt, ai imprersia ca guvernul e pus sa administreze si sa protejeze doar aparatul de stat, nu intreaga tara.
  • +1 (5 voturi)    
    Criza gestionata de incapabili (Miercuri, 5 mai 2010, 9:19)

    "Un cetatean" [anonim]

    Atata timp cat actuala clasa politica nu va fi restructurata din temelii nu inteleg de ce va asteptati la solutii miraculoase la problemele vechi de 20 de ani. Cine sa faca politica? Basescu, Boc, Udrita, Nastase, etc? Cand o sa aveam si oameni capabili si nu numai rebuturi comuniste atunci sa va asteptati si la decizii intelepte. Pana atunci ori rabdati ori emigrati, pentru ca oricum o alta revolutie nu ar rezolva nimik. Sunt prea multi "smecherasi de cartier" in tara asta.
  • +4 (8 voturi)    
    BASESCU NU MAI DORMI (Miercuri, 5 mai 2010, 9:32)

    gigi [anonim]

    Te-am votat si incepe sa imi para rau ca nu am votat cu prostanacu ................. esti o nulitate si tu si BOC cel mic si distructiv. Afara cu bugetarii, toti afara, sint incompetenti si nu vreau sa ii platesc din banii mei care si asa sint putini.
    • 0 (0 voturi)    
      ce-si face omul cu mana lui.... (Miercuri, 5 mai 2010, 12:07)

      dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      de asta este nevoie si de un pic de gandire mai departe de ziua de maine...
      dar totusi mai exista o sansa...chiar esti dispus sa faci ceva?fa!...si de data asta solutia este tot la tine...
  • +3 (5 voturi)    
    stat vs privat (Miercuri, 5 mai 2010, 9:33)

    rocitizen [utilizator]

    e clar. este o lupta de care pe care intre stat (angajatii de la stat, bugetarii) si privat. Statul are posibilitatea sa concedieze oameni de la el sau sa impovareze mediul privat si inevitabil sa dea oameni afara de la privat. In ambele cazuri vor fi dati oameni afara, asta e clar. Problema e ca cei din mediul privat nu fac greve, nu ies in strada, nu pun nici un fel de presiune pe Stat, doar angajatii statului is cu gura mare. Si asta e unul din motive pentru care Statul pleaca urechea mai mult la nevoile lor decat la mediul privat. Pe urma mai sunt pensionarii cu voturile lor, care tot bugetari sunt ca-si primesc pensiile de la stat. Nici ei nu trebuie suparati pentru ca ei merg la vot in proportie mult mai mare decat angajatii din privat. Din pacate cred ca bugetarii (angajati la stat, asistati social, pensionari) sunt mai multi decat cei din mediul privat si implicit au un cuvant mai greu cand vine vorba ca statul sa ia o decizie in defavoarea unora sau altora. De asemenea tot din pacate cei din sectorul privat nu sunt organizati klumea si nu pun presiune deloc pe Stat, implicit pe conducatorii statului (presedinte, guvern, parlament) prin vot si prin iesit in strada si demonstratii de protest. Cred ca a sosit vremea sa protestam si noi cei din mediul privat, altfel statul ne taie beregata. E clar, ori noi ori ei, asa se pune problema.
    • 0 (0 voturi)    
      si care va fi rezultatul? (Miercuri, 5 mai 2010, 12:05)

      dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui rocitizen

      te sfatuiesc sa te apuci sa mai studiezi ceva istorie.De ce sa ne batem noi intre noi?care este vinovatul?cine trebuie sa plateasca?se pare ca nu toti am observat ca prin gandire si nu prin razboie se rezolva lucrurile....
      • 0 (2 voturi)    
        vinovatul e clasa politica (Joi, 6 mai 2010, 0:39)

        rocitizen [utilizator] i-a raspuns lui dorin100

        deci vinovatul e clasa politica care ne-a adus in situatia aceasta. pe langa clasa politica mai sunt vinovati cei de la Inalta Curte de Justitie si Casatie, cei de la Consiliul Suprem al Magistraturii si toti judecatorii corupti care fac ca legea sa nu poata fi aplicata in Romania decat in cazul cateilor nu si al dulailor. Vinovat este Tariceanu care cat timp a fost la guvernare a angajat oameni in prostie la stat facandu-i masa de manevra si a risipit banii din bugetul de stat dandu-i la primarii pnl din teritoriu ca sa cumpere voturi la alegeri. Sa nu mai vorbesc de cei 3 miliarde de euro din privatizarea BCR care s-au evaporat...adica au fost furati tot in timpul guvernarii PNL. Cine trebuie sa plateasca? Tu cine crezi ca trebuie? Noi astia care lucram de dimineata pana seara in mediul privat iar statul ne fura si isi bate joc de noi nu cred ca ar mai trebui sa platim. Am platit destul. Enough is enough! Statul trebuie sa dea afara oameni pentru ca sunt prea multi...cheltuielile sunt prea mari...asta-i adevaru...e urat, doare dar n-avem ce face. Daca nu reduce cheltuielile ajungem in faliment ca Grecia. Nu se poate sa maresti taxele si impozitele ca sa ai mai multi bani de cheltuit(risipit) ci solutia e sa iti diminuezi si sa iti eficientizezi cheltuielile si in acelasi timp sa incerci sa largesti baza de impozitare (adica sa stimulezi mediul privat sa se infiinteze cat mai multe firme care sa faca angajari si de la care poti lua impozit...mai mic dar de la mai multi nu sa te lacomesti sa iei mult de la tot mai putini). Dai oameni afara, ai problema somajului, reduci taxele si impozitele si se rezolva si problema somajului...daca doar cresti taxele si impozitele niciodata nu va fi bine.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu se poate ! (Miercuri, 5 mai 2010, 9:39)

    droid04 [anonim]

    1. masura concedierii bugetarilor nu se poate aplica - ar insemna pe de o parte cresterea somajului, cresterea presiunii pe bugetul aferent, plus ca statul ar fi obligat sa plateasca si plati compensatorii - deci costul ar fi prea mare.
    2.nimeni nu stie cum ar trebui sa se faca aceasta restructurare - pe cine dai afara ? nu sunt criterii de performanta, deci toti cei dati afara ar fi aia care nu au pile suficient de puternice. Am ramane tot cu pilele angajate.
    3.noi nu suntem capabili sa luam masuri anticriza pt ca sistemul este prea corupt. si un cancer nu se poate curata singur....
    Mai tineti minte ce zicea Base acum cateva luni (sau anul trecut, nu mai stiu exact cand...) "Romania nu poate sa iasa singura din criza, trebuie sa ne scoata altii..."

    Deci asta este tara lui "nu se poate"
    • +1 (1 vot)    
      nu sunt de acord cu tine (Miercuri, 5 mai 2010, 12:02)

      dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui droid04

      nu ne va scoate nimeni din criza...in afara de noi,Va trebui sa ne schimbam profund modul de gandire si de a actiona daca vrem sa ne fie mai bine...!
  • 0 (2 voturi)    
    Mai tineti minte (Miercuri, 5 mai 2010, 9:49)

    Sile [anonim]

    Cum s-a comportat Ivan Turbinca in fata mortii cind a fost trimisa sa-l ia? Noi confundam mereu povestea cu realitatea. Chestia cu datul vina pe FMI a folosit-o si Ceasca, i-a tinut un timp, apoi stim ce s-a intimplat Ce e trist , eca nimeni nu vrea sa invete ceva din asta.Iar de restructurare, Romanika nu va scapa. Pentru ca totul tine numai pin-se rupe. O zi buna!
    • 0 (0 voturi)    
      FMI chiar ne asista ...sa ce? falimentam??!! (Miercuri, 5 mai 2010, 15:00)

      Didi [anonim] i-a raspuns lui Sile

      Aaaa tu vrei sa spui ca duopa 20 de ani de politici FMI noi suntem BINE???

      Incep sa cred Clauza Natiunii celei Mai Favorizate e de fapt Clauza Natiunii Celei Mai Defavorizate.

      Daca astia ne-au facut o mare favoare noua Romanilor ...cum o fi cand ne-o face o defavoare dupa mintea lor si a alora de la FMI care ne asista sa ne dezvoltam in halul in care ne dezvoltam.
  • 0 (8 voturi)    
    Am o solutie :D (Miercuri, 5 mai 2010, 9:51)

    Netanderthalian [anonim]

    Soarta a lovit crunt Polonia, tara prietena a Romaniei.
    In aceste momente grele, ar fi crestineste sa ne ajutam semenii aflati in necaz si sa donam ce nu ne mai trebuie: PRESEDINTELE si GUVERNUL.
    • +2 (2 voturi)    
      suna bine dar .. (Miercuri, 5 mai 2010, 10:40)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Netanderthalian

      ar fi o nenorocire si mai mare pt Polonia
    • +1 (1 vot)    
      polonia (Miercuri, 5 mai 2010, 11:22)

      manuel [anonim] i-a raspuns lui Netanderthalian

      ce vina au polonezii. nu e bine sa doresti raul cuiva.
      trebuie sa gasim altceva...
      • +1 (1 vot)    
        @ manuel (Miercuri, 5 mai 2010, 14:12)

        Netanderthalian [anonim] i-a raspuns lui manuel

        Gata, stiu: hai sa-i trimitem pe o insula pustie sa administreze melci parosi :)
        Da' sa-i trimitem odata!
  • +2 (2 voturi)    
    traim intr-un cosmar (Miercuri, 5 mai 2010, 10:18)

    bogdan [anonim]

    nu se mai poate, traim intr-o galeata fara fund, unde ne sunt aruncate sperantele si dorintele, nu se poate face nimic in tara asta, sunt student si nu am idee ce voi face dupa ce voi termina facultatea, suntem batjocoriti din toate partile e strigator la cer! sa facem ceva Romani!
    • 0 (0 voturi)    
      ok (Miercuri, 5 mai 2010, 12:00)

      dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      hai..sa facem ceva!dar pentru a avea si efect trebuie organizare...
  • +1 (3 voturi)    
    Cat pierdem.... (Miercuri, 5 mai 2010, 10:18)

    Ciprian [anonim]

    La un salariu de 2000 lei net, cresterea impozitului unic (care contine si impozitul pe salariu) inseamna undeva pe la 100 de lei pierduti, adica 5%.
    La aceasta mai adaugam 3% crestere TVA si care se va regasi cu siguranta in preturi, deci un total de 8%.
    In bani inseamna 160 lei pe luna pe care eu trebuie sa-i "DONEZ" saracilor bugetari.
    De obicei nu injur dar astazi cand dobitocii de la guvernare imi iau painea copiilor sa o dea nesimtitilor care nu inteleg ca se hranesc precum capusele le zic, deocamdata atat:

    "Io,
    Pătru Opincă,
    ce-ntre-atâtea moşii n-am doar o şirincă.
    înfrunt strâmbele legi şi năpasta,
    şi-n răzmeriţa ce-n mine creşte
    sudui vârtos, mocăneşte,
    şi scuip pe toată rânduiala asta!..."
  • +7 (7 voturi)    
    Propunere (Miercuri, 5 mai 2010, 10:19)

    Freeware [anonim]

    Catre toti cei care pot si isi permit, propun GRAVA FISCALA! Hai sa nu mai platim impozite, taxe catre stat! Hai sa-i vedem cum se vor descurca dupa aia. Sint convins ca nu or sa aresteze toata tara. Pana la urma, vointa poporului trebuie sa conduca, nu o mana de marlani si de handicapati care nu sunt in stare, macar sa importe niste actiuni, daca nu se le gandeasca singuri. Si da .. asta e parerea mea despre conducatorii Romaniei. Niste Handicapati, Marlani si Dobitoci, plini de interese.
    • +3 (5 voturi)    
      greva grava (Miercuri, 5 mai 2010, 11:20)

      manuel [anonim] i-a raspuns lui Freeware

      pe mine puteti conta. eu sunt oricum in greva fiscala de doi ani. si pe firma si pe "persoana fizica" =))
  • -2 (4 voturi)    
    fara consum o economie moare (Miercuri, 5 mai 2010, 10:26)

    om simplu [anonim]

    Voi chiar nu intelegeti sau nu vreti ? Ce produce RO? Ce exportam noi? Cateva Dacii, cateva haine in lohn (se plateste doar manopera si aia mai nimic), fier vechi si lemn, putin otel si aluminiu si…cam atat! Cu ce credeti voi ca a crescut economia atunci cand “duduia”? Cu banii veniti de la cei care muncesc afara! Acum, acele surse s-au restrains si in concluzie a scazut consumul, a scazut bugetul (mai putun TVA, mai putin din accize)! RO a dezvoltat in sectorul privat doar sfera serviciilor , acest sector ptr a supravietuii are nevoie de o patura medie care sa apeleze la “produsele” sale. Daca creste numarul de someri de la stat (dam afara 30-40% bugetari) nu credeti ca acest lucru va atrena un numar la fel de mare de someri noi din sectorul privat prestator de servicii (cine va mai apela la asa ceva?)??? RO nu poate iesii din criza decat atunci cand toata lumea va iesii din criza si se va relua consumul!! Cu cat se consuma mai putin cu atat creste numarul somerilor (firmele producatoare nu mai au desfacere si concediaza, pe orizontala dezastrul se amplifica). NIMENI nu poate sa spuna ca a deposit criza ptr ca sistemul actual a fost si este cladit pe cresterea pe baza productiei de masa si implicit al consumului. Oricat am blama acest lucru, doar consumand pastram locurile de munca!! Daca renuntam intram intr-o avalasa, prima data dispar producatoriide bunuri care nu sunt de prima necesitate, apoi se restrang serviciile iar in final cei care produc mancarea (aceasta nu se va mai vinde din lipsa banilor, somerii vor manca din ce in ce mai putin, cat sa nu moara de foame). Cu cateva firme producatoare de mancare nu se poate tine o economie!
  • -1 (5 voturi)    
    ALEGERILE (Miercuri, 5 mai 2010, 10:35)

    Alegatoru [anonim]

    Ultimele alegeri au fost pentru un presedinte care sa aiba curaj sa faca ceva. Cum Geoana e dupa mine tradator de tzara , practic au fost alegeri intre cei care au tinut la aceasta tara cu cei care erau prea indoctrinati ca sa realizeze adevarul. Singura sansa acum este ca Basescu sa realizeze problema si sa schimbe guvernul. Daca nu , reactia va fi mai dura ca oriunde. Romanii nu au probleme sa treaca afaceri repede la negru inapoi . O sa fie un soc cum nu se va castiga nimic din masurile astea.
  • +4 (4 voturi)    
    pana cand? (Miercuri, 5 mai 2010, 10:47)

    dorin [anonim]

    sunt curios cand ne vom revolta (serios...nu in gluma) si noi,cat vom mai accepta sa fim furati,pacaliti si badjocoriti?de catre stat? Ati auzit de declaratia drepturilor omului?va rog sa o mai cititi o data sa va amintiti ce drepturi aveti garantate de moarte inaintasilor vostri.se mai gandeste cineva la istorie? se mai gandeste cineva la ce va oferi urmasilor?va mai ganditi ce lasati copiilor vostri?ce vor spune acestia despre voi peste cateva zeci de ani?
    Solutia care o propun este DEMNITATEA.Sa vorbim fiecare in cercurile noastre si sa gasim solutii ... si sa nu mai acceptam tot ce ni se baga pe gat la televizor sau din partea unor ... le puteti spune cum vreti. Ptr latraii...cei care vor sari sa latre in loc sa gandeasca... si daca ne scad salariile,si daca creste TVA la 90%... si acceptam ... si muncim pe gratis .. doar sa aibe statul bani... (de unde..?) ... acestia nu vor fi cheltuiti tot de Basescu,Boc,Udrea,Berceanu,Videanu,Vanghelie,x,x,x.... ???????
    Haideti sa gandim un pic mai mult decat la ziua de salariu... sa vedem ce vrem sa spuna istoria despre noi...si sa constientizam ca puterea este in mainile noastre...trebuie doar sa ne-o manifestam...nu doar prin vot ... ci si prin vointa.
  • +4 (4 voturi)    
    Lipsa de actiune (Miercuri, 5 mai 2010, 10:47)

    DIARZVN [anonim]

    Domnilor , nu inteleg de ce nimeni nu ia nici o masura, stam si ne plangem pe bloguri de ce fac guvernantii nostri, care va spun sigur stiu exact ce fac. Isi fac treburile lor si cu asta basta. Noi stam liinistiti in banca noastra mergem si ne luam alifie ca sa nu ne usture pre tare masurile anticriza.
    Chiar asa un popor mort nu am crezut ca suntem. In alte tari ar fi iesit lumea in strada ar fi protestat , noi stam linistiti si ne plangem soarta pe bloguri sau mai stiu eu la ce emisiuni. Eu nu inteleg cum a fost posibila revolutia din Decembrie cu un popor atat de mort si fara simt civic. Stati linistiti la cozi si platiti ce vi se pregateste ca este mai simplu.
    • +2 (2 voturi)    
      Minima rezistenta (Miercuri, 5 mai 2010, 11:35)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui DIARZVN

      Pentru ai intelege pe romani, trebui sa le studiezi istoria. Istoria ne-a invatat sa trecem prin viata precum gasca prin apa. Gasca are un mod foarte eficient de a se deplasa pe apa: cu minim de efort se deplaseaza lin si rapid fara sa faca stropi de loc.
      • 0 (0 voturi)    
        acum scriem istoria (Miercuri, 5 mai 2010, 11:57)

        dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        acum scriem istoria .. despre care se va vorbi peste cateva zeci de ani ... asta in cazul in care nu vom fi intr-atat de dezastruosi incat sa se vorbeasca de noi si peste mai multe decenii...
        Dar de ce sa ne resemnam?Si eu sunt de acord ca am fost lasi in toata istoria noastra dar de ce sa ne resemnam?putea lua noi initiava...sa ieisim din turma...ce zici?
        • +1 (1 vot)    
          Lasi nu suntem, (Miercuri, 5 mai 2010, 15:03)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui dorin100

          nu ne sfiim sa intram in apa chiar daca nu stim ce-i la fundul ei.
    • 0 (0 voturi)    
      Pai un raspuns... (Joi, 6 mai 2010, 6:47)

      samurai [utilizator] i-a raspuns lui DIARZVN

      ar fi ca cei mai"revolutionari"si cu OO au plecat. Cine crezi tu ca are curajul sa ia viata in piept de la zero?
      Bineinteles ca nu 100/% generalizat dar 80-90% pe acolo... iar pt. cei ramsai acasa proportia e inversata...Daca-m veni inapoi cei 3-4 milioane plecati poate ne-am face auziti ! De ma voi intoarce pre multi am sa popesc !
  • -1 (3 voturi)    
    i-am ciuruit (Miercuri, 5 mai 2010, 10:57)

    fads [anonim]

    se pare ca intr-adevar ne-a ciuruit rau de tot.... traiti bineeeeee? trebuia sa va ganditi la asta cand a-ti avut ocazia sa schimbati ceva....
  • +5 (7 voturi)    
    Va mai aduceti aminte (Miercuri, 5 mai 2010, 11:00)

    Istoric [anonim]

    .. cate comentarii pro PDL si pro Basescu erau inainte de alegeri? Si cu cata agresivitate puteau sa raspunda?
    Unde sunt oamenii aia acum?Sa ne explice si noua cresterea impozitelor si incompetenta PDL-ului si a lui Basescu (Sa nu uitam cati prim-ministri a numit si cati au fost competenti).
    • -1 (1 vot)    
      memorie scurta!pestisorul auriu... (Miercuri, 5 mai 2010, 11:54)

      dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui Istoric

      credeti ca va iesi vreo-unul din cei care l-au votat pe BAsescu in strada?eu nu,deoarece ii consider lasi si fara coloana vertebrala.as iesi eu in strada ca sa protestez ptr drepturile lor?nu cred...eu cel putin stiu ce ma asteapta....iar daca nu voi putea suporta probabil voi pleca in strainatate... dar in cazul asta ce putem face?
  • +1 (5 voturi)    
    doar 10% din PIB sunt salariile bugetarilor... (Miercuri, 5 mai 2010, 11:02)

    Dan [anonim]

    restul de 90% sunt investitii....bani lui viddeanu si gaska lui de hoti din PDL!
    • 0 (2 voturi)    
      Am inteles... (Miercuri, 5 mai 2010, 10:26)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui Dan

      ...ca sunt 7% din PIB la un grad de colectare de 30-32% deci cam un sfert. La asta adaugi pensiile si ajungi la aproximativ 70% din total buget. 30% ramasi sunt "de furat".
  • 0 (0 voturi)    
    Marirea taxelor (Miercuri, 5 mai 2010, 11:39)

    vali [anonim]

    Degeaba starneste atata emotie masura de marire a taxelor principale. Daca era aplicata din primavara lui 2009, ne era mai bine acum. Orice intarziere de aplicare, contribuie la cresterea si mai mare a procentelor de diferenta. Desigur, ar fi trebuit aplicata si masura reducerii de personal in sectorul bugetar dar si in intreprinderile cu capital majoritar de stat unde productivitatea a scazut. Statul a dat afara cateva zeci de mii de bugetari si pe o mare parte din ei i-a reangajat in firmele cu capital majoritar de stat. Este clar ca avem un guvern extrem de slab, care nu este in stare sa ia masurile care trebuie, la timp.
  • 0 (2 voturi)    
    fmi nu are nicio vina saracul (Miercuri, 5 mai 2010, 12:31)

    gigi [anonim]

    FMI-ul nu te obliga sa faci nimic, doar te aduce premeditat in situatia in care sa nu ai alta alternativa.
    Criza abia incepe la noi.
    • 0 (0 voturi)    
      intr-adevar (Miercuri, 5 mai 2010, 11:51)

      dorin100 [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      adevarat ... FMI nu ne obliga sa facem nimic..dar in schimb ne-a bagat intr-un mare rahat..Adica, daca FMI dorea sa reduca in vre un fel criza....nu ne dadea un sac de bani...am mai avut bani si s-a vazut ce am facut cu ei..... daca FMI chiar ar fi avut intentia sa reduca criza...ne-ar fi dat (noua si altora) un plan care trebuia urmat cu banii imprumutati..Acum am ajuns si cu banii luati si cu pantalonii in vine...!Si nu ptr prima data!(cati isi mai aduc aminte de restul imrpumuturilor de la FMI si de urmarile acestora??????????...restul ..va rog dati search pe google macar!).
      Solutia,,,,?oricare dar nu resemnarea!
  • 0 (0 voturi)    
    bravo (Miercuri, 5 mai 2010, 18:55)

    alex [anonim]

    Un articol excelent!
    Felicitari Dan Popa!
  • +2 (2 voturi)    
    misto articol (Joi, 6 mai 2010, 8:20)

    mihai [anonim]

    chiar tare articolul si pe intelesul poate si al lui boc. ce dracu sa faca boc strategii macroec. cand il da prostia pe dinafara. avem conducatorii pe care i-a votat majoritatea. asta e poporul roman, hot lacom si prost. de unde naiba o fi iesit vorba aceea ca poporul nostru este deosebit nu stiu.
  • +1 (1 vot)    
    salarii si pensii nesimtite (Joi, 6 mai 2010, 8:34)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    si mai ales nejustificate intr-o tara in care balbaitii si gusatii conduc.
    tigani generali sau fosti presedinti
    gena de generali in politica
    tot felul de derbedei si golance in parlement si pertide
  • +2 (2 voturi)    
    HAL SOLUTIE!!! (Joi, 6 mai 2010, 9:54)

    Florin [anonim]

    Nu aceasta este solutia,
    solutia este REDUCERI MASIVE DE PERSONAL DIN :
    1. Primarii;
    2.Adminisratiile Financiare;
    3.Consilii locale,
    4.Ministere- aici e grosul............

    In aceste institutii sunt 'pleava' mare care absorb banii !!!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    adevarata problema (Joi, 6 mai 2010, 17:38)

    bugetar [anonim]

    nu sunt nicidecum bugetarii ci evaziunea din mediul privat De ce sa ocolim tot timpul aceasta problema?! Hai sa admitem ca practic veniturile bugetare sunt practic inexistente in ultimul timp din cauza unora ca videanu si blaga dar si ca udrea si berceanu din cauza carora nu pot fi luate masuri dure de combatere a evaziunii. Concluzia? Raderea indivizilor mai sus mentionati si declararea evaziunii ca infrsctiune deosebit d egrava, echivalenta cu crima! Acest lucru reprezinta realitate cotidiana in lume in prezent si de aia unele tari si-au revenit dpdv economic foarte repede si acum inregistrea za cresteri consistente ale PIB-ului. In mediul privat exista credinta crimianala ca nu li se poate intampla nimic pentru ca ei stiu ca daca evazionistii portocalii nu patesc nimic nici ei nu vor pati nimic. Cred ca numai o dictatura militara ne mai poate salva...DAR din pacate, militarii nostri nu au interes sa se implice...
    • +1 (1 vot)    
      c-care militari ? (Miercuri, 12 mai 2010, 22:33)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui bugetar

      tiganii generali sau caporalii cu vipuşcă ?!
  • 0 (0 voturi)    
    Si TU poti fi premier ! (Luni, 10 mai 2010, 11:14)

    lucian [anonim]

    Si TU poti fi premier ! Da, TU cel care citesti aceste randuri. Daca ai avea o firma care nu mai are vanzari, ce ai face sa nu intri in faliment ? Cea mai simpla metoda este sa tai salariile muncitorilor - si ai scapat de faliment - pentru doua sau trei luni. Peste trei luni mai tai odata din salarii, ca vanzarile nu au motiv sa creasca daca nu ai facut nimic in directia asta, si dupa alte trei concediezi tot personalul si inchizi firma.
    Asta o sa se intample si la noi: dupa scaderile de salarii vin concedierile, vin grevele, si intram in faliment. Sau vin concedierile vin grevele si cade guvernul.
    AVEM NEVOIE de un guvern care sa fie un bun manager, care sa vina cu solutii si variante de a creste productivitatea firmei si cresterea profitului.
    Pierdem banii europeni ca nimeni nu vrea sa ii atraga ! Si stiti de ce ? Pai ... lor ce le iese ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version