Zece mii de oameni vor fi dati afara de la CFR. Mai exact, din 64.000 de angajati, CFR-ul va disponibiliza 10.300. Anuntul sec si oarecum asteptat al ministrului Berceanu poate a fi bomboana pe coliva sau inceputul (al catelea?) unei reasezari pe un drum corect a cailor ferate. Nu l-am auzit insa pe ministrul Berceanu prezentand cu aceasta ocazie si un plan pe termen mediu si lung de revigorare al “drumului de fier”.

Nu trebuie sa se uite peste umar la seful guvernului pentru a primi incuvintarea tacita. Fac parte amandoi din acelasi partid si cabinet. Un program privind politica in domeniul transporturilor trebuia demult analizat si stabilit. Coerenta unui guvern se vede prin masurile unitare si nediscretionare pe care le aplica. Cu prioritati si alte zone asumat defavorizate.

Ce face Dl. Berceanu? Iese des in public cu declaratii pe o singura coarda si un singur acord. Nu avem bani. Nu avem bani pentru autostrazi , nu avem bani pentru CFR, etc, etc. Nu avem bani pentru nimic. Asadar, nu ne ramane decat sa privim si asteptam cum Dl Berceanu, de mana cu domnii Boc si Videanu, se vor scufunda odata cu palatul Victoria intr-o mare formata din lacrimi. Lacrimi tasnite din plansul pe umarul propriu sau al colegilor de cauza (partid).

Citeste mai multe si comenteaza pe blogul lui Ioan Avram

  • Nota: Ioan Avram este necunoscut opiniei publice, insa analizele si comentariile pot concura oricand cu textele unor analisti consacrati.
  • Date despre autor, asa cum se prezinta pe blog: Formatie tehnica. Proiectare CAD. Cu o mana de tineri alaturi navighez in apele firavei noastre economii capitaliste. Cititor.Toate cartile mari s-au scris; noi avem sansa de a le citi sau reciti! Observator. Lumea din jurul meu. Eu fata de lume. Scriu. Sant satul de zgomote false si de taceri vinovate din spatiul nostru public. Blog. Apare zilnic cu iluzia ca scrisul vindeca!