Banalitatea tradarii in PSD

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Luni, 22 februarie 2010, 12:17 Actualitate | Opinii

S-a spus cam totul despre Ponta: interpusul lui Adrian Nastase, copia sa fidela intru aroganta, recrutul garzii vechi, paradoxul de a fi primul procuror sef in partidul-coruptie si marea calitate de a avea 38 de ani. Un detaliu esential ar merita, poate, mai bine subliniat. Tradarea l-a facut sef de partid, nu vointa de schimbare. Alegerea sa a rezultat dintr-o actiune ilicita, nu dintr-o lunga obsesie reformista. Multi dintre cei care l-au votat schimband tabara in ultima secunda, au vazut in Ponta o noua oportunitate, nu o necesitate. Si atunci: cum ar putea ridica noul presedinte PSD ceva sanatos pe o temelie putreda?

Altminteri, istoria PSD s-a scris printr-un lung sir de tradari. Actele de infidelitate politica de la Congresul din 20 februarie n-au mai intrigat pe nimeni.

Dintre cei 1.700 de delegati, cateva sute au fost atent selectati pentru a vota cu Geoana si l-au ales pe Ponta. Culmea adulterului am intalnit-o la un lider de filiala, sustinator in gura mare al fostului lider PSD. Candida in echipa lui Geoana si profetea ca partidul se va rupe daca iese Ponta. Spre dimineata, mi-a marturisit razand satisfacut ca a votat cu Ponta, ca doar nu era sa tradeze o veche si trainica relatie cu Miron Mitrea. Ca el, or fi fost destui. Pe fata cu Geoana, in secret cu Ponta.  

Pe la trei dimineata, cand Victor Ponta prelua stafeta de la Mircea Geoana, primarul Pitestiului, Tudor Pendiuc, avea o mica nedumerire: Bai, care ati fost Iuda pe aici? Cum ar veni, tradare sa fie, dar s-o stim si noi! Am vazut in sala o multime de fete consternate ca a iesit altfel, desi totul fusese aranjat intr-un fel.  

In PSD, istoria tradarilor incepe inainte de '89. Ion Iliescu isi manifesta revolta prin anii '90 ca regimul Ceausescu a intinat idealurile comunismului, altfel spus, ca a tradat. El insusi a fondat FSN-ul pe o tumba istorica spectaculoasa, pe un grandios act  de inselaciuine: o armata de fosti activisti, nomenclaturisti si securisti s-au convertit peste noapte la democratie. Pe puterea lor s-a bazat Iliescu in anii '90.

Tradarile de ordin personal au marcat viata interna de partid. Adrian Nastase a incercat sa se rupa de Ion Iliescu prin 2003. Iata-i astazi impreuna, coalizati impotriva lui Mircea Geoana. In aprilie 2005, i-a tradat Hrebenciuc si grupul de la Cluj. Acum cinci ani, Ponta se batea pentru Geoana iar Vanghelie era omul lui Iliescu. La Congresul din 20 februarie, Hrebenciuc, in virtutea principiului sau politic de a fi mereu in tabara castigatoare, l-a parasit pe Geoana iar Cristian Diaconescu l-a lasat cu ochii in soare pe Miron Mitrea. Nici pentru Vangelie n-as baga mana in foc. Organizatia sa, avand cei mai multi delegati (225) a votat ultima si a avut puterea de a inclina balanta. Umbla vorba ca vreo 90 de voturi au fost pentru Ponta.

Insa cea mai grava forma de inselaciune comisa de PSD se manifesta in raport cu propriul electorat. Aparatorul saracilor si pensionarilor din Romania este partidul cu cei mai puternici baroni, cu cei mai bogati lideri, cu cele mai luxoase limuzine la poarta. Printre primele decizii luate de Ponta a fost interzicerea bolizilor in curtea social-democratiei. Un pesedist intrand pe jos in sediu pare mai uman decat unul sarind din jeep. Dar si acest tip de tradare - demagogia explicita - s-a banalizat si nu mai scandalizeaza pe nimeni.

Nascut din parinti adulterini, tanarul politician Victor Ponta are si el toate sansele sa sfarseasca la fel: abandonat intr-o noapte, asa cum l-au parasit fara sa clipeasca pe Mircea Geoana toti cei care se gudurau pana mai ieri la picioarele lui.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

10141 vizualizari

  • +3 (45 voturi)    
    psd/pdl (Luni, 22 februarie 2010, 12:35)

    mircea [anonim]

    absolut corect. dar putem pune linistit pdl in loc de psd si ne da acelasi lucru. doar din tradare s-au intrupat si ei.
    • -2 (34 voturi)    
      ???? (Luni, 22 februarie 2010, 13:08)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui mircea

      De ce "tradare"? PD (devenit mai apoi PDL) s-a desprins din PDSR ca nou partid de centru stanga, care s-a dorit a nu fi identificat cu neocomunismul promovat de Ion Iliescu si PDSR. Confunzi notiunea de "tradare". Daca ceva anume nu te mai reprezinta si te indepartezi, te desparti in mod justificat si corect de acest ceva, asta NU se numeste tradare. Ca daca ar fi asa, la urma urmei, cu totii am fi niste tradatori.
      Ceea ce s-a intamplat la PSD (si se va mai intampla pentru ca acolo exista vocatia tradarii, aceasta fiind cultivata, fiind considerata o virtute) se cheama tradare. La urma urmei toti isi merita soarta! Ponta nu reprezinta ideea de reforma in PSD, din contra. Daca PSD in vremea lui Geoana batea pasul pe loc, alegerea lui Ponta ca presedinte al PSD nu reprezinta altceva decat cativa pasi hotarati inapoi. Sprea acel PSD al lui Nastase si Iliescu. Geoana a fost incapabil sa se reformeze PSD din simplul motiv pentru ca a facut extrem de multe compromisuri dar, mai ales, pentru ca este un om slab si nehotarat. PSD este nereformabil.

      P.S. Felicitari d-lui Tapalaga pentru articol!!! Excelenta viziune! Sunt in total acord cu ea.
      • -1 (13 voturi)    
        De ce??? (Luni, 22 februarie 2010, 14:32)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        De ce si la PD? Pt ca Mirciulica (ala de mai sus) neavind cum combate articolul cu argumente, dar pe de alta parte urindu-l pe Basescu, a simtit nevoia sa zica si el ceva. Si ce poti spune cind e evident ca pe PSD nu poti sa-l aperi? Spui ca si ceilalti is la fel. Am intilnit atiti oameni care teoretic gindesc, si care mi-au dat raspunsul asta la multe intrebari despre "de ce Geoana?". Nu are legatura cu logica sau cu fapte reale. E pur si simplu un reflex neconditionat atunci cind nu mai au argumente.
        • -2 (12 voturi)    
          Cum adica de ce PD.... (Luni, 22 februarie 2010, 15:26)

          Arthur [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          Asta e chiar culmea,pedistii sunt recordmeni la tradari penibile:
          - Roman pe Iliescu si reciproca "91~92
          -Basescu si compania pe guvernul CDR '96~2000
          - Basescu pe Roman (Petrica esti cel mai bun!)
          2000~2001
          - Basescu cu Chirita si FNI (l-a promovat ulterior candidat de primar!)
          - Basescu cu Stolojan
          -Basescu schimbarea la fata de la IS la PP
          -Basescu si PD fata de Tariceanu si PNL 2005 cand acestia au refuzat uniunea si pacaleala cu anticipatele unde PD ar fi devenit majoritar in ADA.
          -tradarea PSD cand i-a fortat sa iasa de la guvernare ca sa-l ajute pe Basescu
          - Tradarea poporului roman caruia ii distruge prezentul si viitorul nerespectand sau modificand intreaga legislatie in legatura cu veniturile
          Numai fanaticii,prostii sau interesatii se pot face ca nu stiu cele de mai sus si totusi ii voteaza. De ce este o enigma pentru un om lucid dar nu si pentru Tapalaga!
          • 0 (2 voturi)    
            cine te-a informat? (Marţi, 23 februarie 2010, 10:36)

            nedumerit [anonim] i-a raspuns lui Arthur

            Duvaz, Sassu sau Severin? sau poate COsea?
          • +1 (1 vot)    
            Hai sa batem cimpii (Marţi, 23 februarie 2010, 14:56)

            bogdan [anonim] i-a raspuns lui Arthur

            Bai Arturo, tu stii ce e aia tradare? Pai Roman pe Iliescu cum l-a tradat? ca n-a mai fost de acord cu el si si-a facut alt partid?
            La guvernul CDR ceva adevar este, dar vina a fost din toate partile daca mai tii minte. Aia se certau fiecare cu fiecare...
            Basescu pe Roman cum l-a tradat? Au fost alegeri si Roman a pierdut pt ca luase 3% la prezidentiale.
            "Basescu cu Stolojan" ce? tradeaza seara la oun coniac, sau cum?
            Iesirea din IS si intrarea in PP dupa participarea la 2 guvernari de dreapta 96-2000 si 2005-2006 nu e nimic special, si deasemenea n-are treaba cu tradarile. Studiaza si tu dexul...
            Chestia cu alianta DA a inceput-o Tariceanu. Daca mai tii minte porecla de razgindeanu i se trage de la faptul ca acceptase anticipatele, dupa care s-a razgindit.
            tradarea PSD e doar in tartacutsa ta, PSD a tradat acolo, ei au facut tot posibilul sa iasa din guvern, ca sa poata combate in campanie. Lui Basescu ii convenea de minune ca PSD sa fie la guvernare in campanie...
            Asta cu tradarea poporului roman e hilara tare. Adicalea e bine sa avem pensii de 10.000 de eur, salarii la fel, astea toate la stat, sa avem 1.4 mil de salariati la stat si vro 3 mil la privat, sa nu dea pe nimeni afara, sa platim in continuare salarii din imprumuturi. Pt asta ai partidul perfect. PSD. Voteaza cu ei, ca aia-s de tine.
            Cit despre ultima fraza, aici te asemeni cu nen'tu Orban. El ii facuse betivi si curve... Si totusi juatate de Romanie n-a cazut in plasa voastra. SIC. Si aici am si o intrebare:
            CUM SE FACE CA 75-80% DIN CEI PLECATI IN AFARA AU VOTAT BASESCU? O FI ACCEPTAT OCCIDENTU IMPERIALIST LA LUCRU NUMAI "fanaticii,prostii sau interesatii" Sau marele lor avantaj e ca nu prind RTV si Antenele
      • +7 (11 voturi)    
        Tradarea face parte din gena romaneasca !!!... (Luni, 22 februarie 2010, 14:35)

        vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        Citit Istoria cu atentie !!!...
        Dar nu cea din manualele de clasa a 8-a !!!...

        ...Da, tradarea a fost cea mai raspandita masura la care au apelat, de-a cursul Istoriei neamului, majoritatea conducatorilor politici ai Tarilor Romane !...De toate culorile !!!...
        ...As fi primul, bucuros sa fiu contrazis !...
        ...Astept argumente !!!
      • 0 (0 voturi)    
        Ai si confuzii (Marţi, 23 februarie 2010, 7:55)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        De fapt FDS, devenit PDSR reprezentand aripa "reactionara" a FSN s-a desprins din acesta. Apoi a inglobat prin tradare singurul partid democrat de stanga din Romania PSDR, preluandu-i si sgla pentru a deveni onorabil si a accede in Internationala socialista. In rest sunt de acord inclusiv in ceea ce priveste pe Mirciulica Durak si Ponta.
    • +5 (13 voturi)    
      mai moale (Luni, 22 februarie 2010, 14:27)

      ealexs [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      Nu se mai poate zice nimic de PSD ca esti etichetat fan PD-L. Sunteti niste oameni cu o minte defecta (sau platiti - si mai multa scarba) !
      Mi-e scarba de voi ! Sa stiti ca cei de la PD-L sunt mai oameni ... PSD sunt niste javre.
    • +4 (4 voturi)    
      mircea (Luni, 22 februarie 2010, 19:01)

      rsss [anonim] i-a raspuns lui mircea

      mircea, era vorba de P>S>D> nu de alt partid. Faci ce faci si dai cu nasul in fundul PD-L.
  • +3 (41 voturi)    
    Hai Dane fa un efort! (Luni, 22 februarie 2010, 12:36)

    taranistu [utilizator]

    Fa un ultim efort de echidistanta politica si da o mana de ajutor acestui partid ce e in plina nastere sub privirile atente ale Tatucului Basescu, acest partid al veritabiliolor PSDisti: Gabriel Oprea si Mickey Spaga! Apoi le mai tragi cate-o critica, asa sa nu se prinda baietii, samd.
    • +3 (11 voturi)    
      acelasi sindrom cu ce ziceam mai sus... (Luni, 22 februarie 2010, 14:35)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      Ce legatura are partidul lui Oprea cu prestatia lui Ponta la conducerea PSD? Da' na, cind nu avem ce zice de bine despre ai nostri, macar sa bagam citeva zoaie la dusman, nu? N-are importanta ca articolul e despre altceva, noi baga mare, zicem ceea ce am invatat. Ca la scoala: nu stim lectia, da' zicem si noi ceva ce ne amintim, poate scoatem un 5...
      • +1 (11 voturi)    
        cui nu convine (Luni, 22 februarie 2010, 15:06)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

        trece mai departe.
        Simplul fapt ca il citesc pe Dan Tapalaga inseamna ca ii acord o anumita importanta. Imi exprim nemultumirea pentru articolele lui care au ajutat la re-alegerea lui Basescu. Nu o sa ma pun sa comentez doar ceea ce iti place tie sau cum iti place tie. Treci mai departe, domnule. oricum pe Hotnews o sa gasesti o gramada de articole pe placul PDL si numai al PDL.
        • +1 (3 voturi)    
          Sorry baietel... Insa bati campii cu nonsalanta. (Luni, 22 februarie 2010, 20:29)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui taranistu

          " Imi exprim nemultumirea pentru articolele lui care au ajutat la re-alegerea lui Basescu."
          Zau? De ce? Dl Tapalaga este cumva obligat sa scrie pe placul tau? Si cum anume l-a ajutat dl Tapalaga pe Basescu ca sa fie reales? Pe-asta chiar n-o inteleg... Esti defect domnule. Pe bune. Si tu, ca si alti agresivi care-au postat pe-aici, ai ramas incremenit in ura pe care i-o porti lui Basescu si PDL. Putina ratiune si cumpatare nu ti-ar strica.

          P.S. Apropo... Nu inteleg stilul in care i te adresezi d-lui Tapalaga. Lasa impresia ca ati fost colegi de scoala generala, ceea ce nu este cazul. Lipsa de respect spune totul despre ce fel de persoana esti...
        • +4 (4 voturi)    
          ???? (Luni, 22 februarie 2010, 20:38)

          Cristi [anonim] i-a raspuns lui taranistu

          Indemnul "cui nu convine trece mai departe" ti se aplica mai ales tie baietel. Lasa ipocriziile si fatarnicia! Nu-ti convin comentariile d-lui Tapalaga, asa cum singur o marturisesti, treci baietele mai departe!
        • -1 (1 vot)    
          Ce fel de tranist oi fi fiind si tu (Marţi, 23 februarie 2010, 8:01)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui taranistu

          Taranistii adevarati au fost principalii inamici ai comunismului actionand de pe o pozitie de centru-stanga (democrata). Cei ca tine care au fost in stare sa sprijine alegerea lui Mirciulica Durak, un cleptocomunist, nu reprezinta adevaratii taranisti, tradand linia Maniau-Coposu. Asa ca stai la locul tau si taci din gura. Esti o simpla unealta a fedesenarilor.
  • +8 (38 voturi)    
    m-a amuzat teribil intrebarea (Luni, 22 februarie 2010, 12:37)

    kalu [anonim]

    "cum ar putea ridica noul presedinte PSD ceva sanatos pe o temelie putreda?" Raspunsul este simplu: NU poate :-)))) Si iar m-am amuzat la maxim la prima sa decizie istorica de sef de partid: nici un membru al PSD nu va mai intra cu masina in curtea partidului in afara lui Ilici Ion. Ceva de tot rasul acest partid :-)))))))
    • -5 (7 voturi)    
      Eh, nu poate! (Luni, 22 februarie 2010, 14:31)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui kalu

      Unii au ridicat orase pe apa si tu afirmi ca nu poti construi ceva frumos si temeinic pe o temelie subreda? Cu toate ca pute la Venetia toata lumea se ingramadeste sa mearga.
  • -2 (24 voturi)    
    In sfarsit un partid (Luni, 22 februarie 2010, 12:40)

    Constantin [anonim]

    care respecta cu sfintenie Constitutia Romaniei ridicata la rang de arta de Caragiale. PSD are implementate pana in maduva oaselor obiceiurile romanesti, si pe aceste meleaguri n-ai cum prosperi fara aceste obiceiuri.

    Celelalte partide cand se vor convinge de acest lucru?
  • +2 (34 voturi)    
    pd=psd=fsn (Luni, 22 februarie 2010, 12:42)

    reno [utilizator]

    //
    eu cred ca cel mai bine ar trebui facut un studiu de caz al "tradarii" analizand evolutia pd: ruperea de fsn, inlaturarea lui roman, sabotarea conventiei, sabotarea aliantei da, sabotarea guvernarii cu psd-ul frate. cazuri grele nu micile aranjamente pentru presedentia psd in conditiile in care vechiul presedinte a pierdut alegerile pentru ca este un mare idiot.(editat de HotNews.ro)
    • -7 (21 voturi)    
      Chiar asa.... (Luni, 22 februarie 2010, 13:11)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui reno

      Stilul romanesc! Articolul are un subiect...dar tu bati campii cu ce te doare! De de nu respecti subiectul si sa comentezi in consecinta?! Sau ai tu un dinte impotriva PD-ului si nu te poti stapani? Bea niste apa!!!
      • +4 (10 voturi)    
        huo? (Luni, 22 februarie 2010, 13:49)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Daca zic huo PSD se numeste ca am respectat subiectul? :P
        Pai daca omul vorbeste de "banalitatea tradarii in PSD", nu e normal sa dai si alte exemple, un background, asa, ca sa-si faca oamenii o parere avizata?? Care stim cu totii ca "dor"? Sa zicem, asa la intamplare, PDL :P Pai cine comenteaza fara voie de la stapanire in partid?? Nimeni.
        S-au trezit sa-si dea cu parerea micii reformatori Preda, Sever Voinescu si Macovei. Le-a inchis imediat gura.
        E usor sa vezi paiul din ochiul altuia si nu barna de sub nasul tau :P (am voie sa zic de rau de PDL???)
      • -2 (6 voturi)    
        pd=psd=fsn (Luni, 22 februarie 2010, 14:00)

        reno [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        in a doua parte a comentariului apreciez ca este vorba de o lupta normala in partid si ca un presedinte care a pierdut pe mana lui merita sa piarda si deci nu poate fi vorba de tradare.
        sunteti asa de disperati cand criticam noul partid stat ca nu va mai puteti concentra.
        beau 2 litri de apa pe zi.
      • +2 (10 voturi)    
        Poate din simplul motiv, ca pe PDL nimeni ... (Luni, 22 februarie 2010, 14:09)

        Creator [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Nu are curajul sa-l critice, pe cand in PSD trag cu toate fortele.Poate de aia unii utilizatori simt nevoia sa echilibreze balanta.


        PS : Start la minusuri ! sa vad la cat ajung, ca am avut neobrazarea sa amintesc ceva (care nu e pozitiv) de PDL .
    • +3 (9 voturi)    
      Asha tata, combate, nu te lasa (Luni, 22 februarie 2010, 14:44)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui reno

      Aici era vorba de tradarile din interiorul partidului. Cit despre tradarile PDL :
      1. ruperea de FSN e tradare?
      2. Roman nu a fost tradat ci schimbat dupa ce obtinuse 3% la prezidentiale (si s-a dovedit ca Basescu a fost mai bun pt PD decit Roman)
      3. Sabotarea conventiei. Aici ai partea lor de vina, da' nici aialalti nu erau mai breji daca ne amintim...
      4. sabotarea aliantei DA a inceput-o tariceanu care dupa ce spusese da la alegerile anticipate, s-a sucit (sau asta nu-i taradare, ca erau de la PNL si aia nu fac asha ceva...). si pin la urma PD a fost dat afara de PNL si nu invers, asha ca nu prea vad unde a tradat PD
      5. Sabotarea fratelui PSD e chiar hilara, adica nu PSD critica guvernul din care facea parte, nu Dan Nica a declarat ca toate autocarele is deja inchiriate de alegeri, ca stie el, nu PSD a iesit de la guvernare ca veneau alegerile.
      A gindi obiectiv e greu, stiu, dar e si foarte sanatos. Sa gasesti un singur vinovat pentru toate relele din tara e mai simplu, nu cere atita efort...
    • +1 (1 vot)    
      Nu mai fa propganda de nivel scazut (Marţi, 23 februarie 2010, 8:06)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui reno

      Nu ca ar fi PD partidul ala ideal dar fata de pSD alias pdsr este oricum lamare distanta inainte. Si nu uita ca actualul PSD, sub siglele pdsr alias FDSN a parasit FSN, deoarece nu era sub nici o forma de acord cu reformele, chiar limitate, impuse de linia lui Roman.
  • +12 (22 voturi)    
    "petre esti cel mai tare" (Luni, 22 februarie 2010, 12:53)

    radu [anonim]

    diferenta ar fi doar modul in care s-a tradat: la psd ponta si-a anuntat candidatura si a castigat datorita celor care l-au tradat pe geoana pentru ca au vazut in ponta o noua oportunitate. la pdl, cand a ajuns basescu presedinte, el a fost cel care l-a pupat putin pe roman ("petre esti cel mai tare") asigurandu-l de toata sustinerea dupa care l-a tradat pentru ca a vazut in el insusi o oportunitate....

    si uite unde a ajuns
    • +3 (21 voturi)    
      ponta,geoana,nastase,ilici (Luni, 22 februarie 2010, 12:59)

      toma [anonim] i-a raspuns lui radu

      hrebenciuc,micky,vangelie,mitrea,etc.
      aceeasi oameni,acelasi partid ! paraleli cu social-democratia !
      stinga pentru ei, e mina cea mai lunga,cu care iau mita,spaga !!!
    • +12 (14 voturi)    
      corect (Luni, 22 februarie 2010, 13:00)

      titirica [utilizator] i-a raspuns lui radu

      dar suntem prea obisnuiti sa vedem doar o parte a imaginii...
  • +8 (28 voturi)    
    Bag seama... (Luni, 22 februarie 2010, 12:58)

    Gigi [anonim]

    ...ca fanii portocalii (inclusiv DT) au cam fost luati prin surprindere de ne-realegerea lui Geoana. Geoana era un individ mult mai usor de criticat de sleahta "portocalie". Ponta sta putin in gat.

    Acum se gandesc cum sa faca sa critice si ceea ce s-a intamplat (surpriza din PSD). Si au gasit..."tradarea". Deci votul democratic e acum denumit "tradare". Faptul ca sforarii Hrebenciuc si Vanghelie nu au reusit sa influenteze pe foarte multi e denumit "tradare". Faptul ca o buna parte din lista de vicepresedinti e constituita din oameni mai putin decredibilizati este denumit "tradare". Faptul ca Ponta a avut un program interesant cu care a convins (pe langa nevoia de fete noi) e denumit "tradare". Faptul ca in fine...Iliescu, Nastase, Serban Mihailescu samd nu se mai gasesc pe lista de vicepresedinti iar e "tradare".

    Ponta a fost pus acolo ca sa schimbe ceva (orice) si sa aduca partidul la guvernare in 2012. O buna parte din cei 1700 de delegati au inteles ca trebuie schimbat ceva pentru a recastiga electoratul pierdut si au actionat ca atare. Probabil ca s-au saturat si ei, mai ales cei sub 40-45 de ani, sa fie etichetati drept "comunisti corupti". Nu va reusi sa aduca victoria in alegeri, probabil ca va fi schimbat si el la fel ca Geoana deci nu vad relevanta comentariului "Victor Ponta are si el toate sansele sa sfarseasca la fel: abandonat intr-o noapte, asa cum l-au parasit fara sa clipeasca toti cei care se gudurau pana mai ieri la picioarele lui Mircea Geoana."

    Numai la PDL e posibil cand ai un prim ministru incredibil de incompetent (ca sa nu zic altfel) sa nu aiba nimeni curaj sa zica ceva.

    Politica (ca si sportul) se face pe baza de rezultate nu pe baza de loialitate pana la moarte si indiferent de ceea ce se intampla.

    Ma intreb cum ar fi comentat portocalii realegerea lui Geoana. Sigur era tot un fapt "rau".
    • +3 (7 voturi)    
      Comentariu super si (Luni, 22 februarie 2010, 13:47)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      retine NU sunt de stanga.
      TOTI si l-ar fi dorit pe Geoana - prostanacul.
      • 0 (0 voturi)    
        ??? (Luni, 22 februarie 2010, 18:01)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Audit

        Dar de ce esti? De centru stanga? De centru? De centru dreapta? De dreapta? De extrema dreapta? Ori de extrema stanga? Lamureste-ne! Toti si l-ar fi dorit pe Geoana??? Esti clarvazator??? De unde esti tu asa de sigur ca afirmatia ta e corecta? N-ai nici macar o indoiala? Esti amuzant.
        • +1 (1 vot)    
          Politicos mi se pare sa iti raspund; (Marţi, 23 februarie 2010, 8:50)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui Dorin

          1. am gandire liberala;
          2. nu sunt clarvazator;
          3. nu sunt sigur ca afirmatia mea e corecta
          4. in schimb sunt convins ca oricine isi doreste un adversar slab, un adversar pe care il cunoaste. Iar Geoana indeplineste aceste cerinte; sa ai de partea ta mass media (exceptie b1tv), toate sindicatele, toate partidele, toate ong-urile si sa pierzi crede-ma ca asta consider ca l-a recomandat pe Geoana in fata oponentilor.
    • 0 (8 voturi)    
      cam scirtiie... (Luni, 22 februarie 2010, 15:01)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Eu recunosc, sunt cu PDL, fan portocaliu cum spui tu.
      De ce tradare? Pt ca Nastase, Mitrea, Diaconescu, Ponta si inca vro citiva il acuzasera deja pe Geoana ca aranjeaza alegerile. Si i-ash crede mai degraba pe ei decit pe geoana sau Vanghelie... Dar oricum, ori toti cei de mai sus minteau, ori Geoana si-a aranjat congresul. Acuma, de ce a pierdut? Pt ca e expert in a pierde lupte cistigate dinainte, si pentru ca toti greii PSD si-au dat seama ca daca continua seria de prestatii de dupa turul 1 (timisoara, vizita la vintu, tsopaitul , mihaela dragostea mea, contestarea alegerilor dupa ce seara il indemna pe Basescu sa fie barbat si sa nu le conteste, camioanele de dovezi duse la curtea consitutionala, flacara voilet, vrajitoarele de la usa in timpul congresului, cearta dintre Vanghelie si pandele in direct la TV si tooooot asha) deci greii aia s-au coalizat toti, in frunte cu Iliescu si l-au dat jos pe geoana. Asta e parerea mea din ce am vazut prin ziare
      Cit despre vicepresedinti is cam toti aia din mandatu Geoana. Decit Dan Nica si Vanghelie, mai degraba gasesti unii tineri...
      Acu despre PD, treaba cu premierul incredibil de incompetent are si deajunse dovezi? Eu il vad doar repezit, adica vorbeste inainte de a gindi. Si daca ne uitam la ult raport al FMI nu a condus chiar cel mai "incredibil de incompetent" Romania in 2009. Sau legea de salarizare unica, legea pensiilor, reducerea numarului de bugetari sunt masuri nashpa. Sau ma degraba iti aduni informatiile preponderent de la Antene si de la Realitatea...
      Cit despre realegerea lui Geoana, am zis si mai sus ca era sinucidere pt PSD.
    • +1 (1 vot)    
      intrebare (Luni, 22 februarie 2010, 17:20)

      saladin [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Am si eu o intrebare. Cind Ponta il ameninta pe PM in functie (inteleg ca nu-ti place de el) face politica sau sport ?.
      • 0 (0 voturi)    
        Se cheama ... (Marţi, 23 februarie 2010, 14:53)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui saladin

        ... K1. :)

        Oricum am inteles ca faza a fost ceva de genul
        Ponta: Ba eu il bat p'asta!
        Nica: Calmeaza-te!
        Ponta: Bine...

        Au fost cel mult niste nervi, Boc afland ca a fost in "pericol" mult mai tarziu...
    • -1 (5 voturi)    
      Da, Gigi e un obsedat. Si un limitat. (Luni, 22 februarie 2010, 17:56)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Daca cu ceva vreme in urma mai aveam indoieli in ceea ce te priveste, acum ai reusit sa-mi alungi orice dubiu. Esti un biet obsedat. Si limitat. Ii tot dai in disperare cu "fanii portocalii", "postaci portocalii", etc., atunci cand iti incropesti "comentariile" halucinante. Dar tu ce esti coane? Iti spun eu daca nu reusesti sa-ti vezi propria uratenie in oglinda. Un biet obsedat de PDL, Basescu si orice altceva ce nu este PNL, Antonescu, Orban, infractorul Patriciu si culoarea galben. Numai un retardat NU accepta ca orice om are lipsuri si ca poate gresi. Nu te-am "auzit" vreodata sa ai vreo indoiala in ceea ce priveste politica PNL si a liderilor sai. Macar o singura data. Critica, facuta cu bun simt si buna intentie, este nu numai constructiva. Ci si binevenita in societatea romaneasca. Avem nevoie de bun simt in politica insa Antonescu a dovedit in nenumarate randuri ca nu are nimic in comun cu bunul simt. Iar exemple si argumente sunt nenumarate in sprijinul afirmatiilor mele. Nenumarate. Insa tie iti este mult prea delicat sa recunosti ca PNL a ajuns la cel mai de jos nivel de cand Antonescu este presedintele acestui partid. De mea culpa ai auzit baietas?

      P.S. Tu "bagi seama" doar ce-ti convine tie. Nu inseamna ca bagarea ta de seama e si cea corecta. Trebuie sa retii acest ... amanunt.
      • 0 (0 voturi)    
        Aici... (Marţi, 23 februarie 2010, 15:05)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

        ...te inseli, coane. M-am "facut" fan PSD + Ponta in lumina evenimentelor recente. :) Pot vota cu PNL ba mai nou chiar si cu PSD...cu PDL si cu TB insa nu pot ... mi se usuca mana pe stampila. Pot vota cu PDL cu o conditie...sa faca alegeri si sa nu mai fie Boc-Base sef de partid si eventual dintre vicepresinti sa nu faca parte urmatorii: Berceanu, Blaga, Videanu, Udrea. Si totusi sa nu fie presedintele partidului Boureanu. Cristi Preda poate...

        O sa am indoieli referitoare la politica PNL si PSD atunci cand vor fi la guvernare si vor "comite" prostii evidente. Pana una alta inteleg ca la guvernare e PDL ... Deocamdata PNL-ul e consecvent in dorinta de a ramane in opozitie...sa vezi ce i-as critica daca s-ar "baga la guverne". Chiar am zis la un moment dat ca nu m-as mai prezenta la nici un tur de alegeri de acum incolo daca PNL-ul ar intra la guvernare in conditiile impuse de PDL si TB.

        20% pentru candidatul PNL la alegeri prezidentiale este cel mai mic nivel al partidului? Asta in conditiile in care alianta cu PSD pentru sustinerea lui Iohannis era deja anuntata de luni bune?
    • +3 (3 voturi)    
      Bag seama... (Luni, 22 februarie 2010, 19:06)

      RSSS [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Gigi ,ceva despre P.N.L. nimic ,nici pâs.
      • 0 (0 voturi)    
        Ultima oara cand... (Marţi, 23 februarie 2010, 14:54)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui RSSS

        ...am verificat nu era despre PNL articolul...deci nu vad rostul.

        Articolul este despre PSD si este scris de un fan PDL.
    • +1 (1 vot)    
      Las-o cu Ponta ca macane (Marţi, 23 februarie 2010, 8:15)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Ponta despre care procurorul Panait a spus "numai cainele de Ponta mi-a facut-o", Ponta care are deprinderi declarate de militian batauscu care se mandreste, Ponta care se considera intruchiparea liderului providential. E un fel de Vanghelie scolit. Asa ca nu el e cel ce va duce partidul la victorie. Intre timp votantii fedesenari dispar din motive biologice, altii venind in contact cu realitatile europene se trezesc iar in PSD cutitele se acut in continuare, asa ca oricand Ponta poate avea oricand soarta lui Mirciulica. Mai ales daca partidul isi mentine actualul trend descendent. Nu ca ar fi PDL partidul ideal dar oricare alt partid e preferabil PSD-ului.
  • -5 (13 voturi)    
    logica sceptica (Luni, 22 februarie 2010, 12:59)

    mih [anonim]

    din oua de dinozaur ies pui de dinozauri. adevaratii dinozauri au disparut. cei simbolici se perpetueaza, inca (din pacate).
  • +8 (20 voturi)    
    "Cum ar putea ridica Ponta ceva sanatos" ? (Luni, 22 februarie 2010, 13:03)

    Catalin [anonim]

    Ignorandu-i pe cei ca tine...
  • +15 (23 voturi)    
    mai talpalarga (Luni, 22 februarie 2010, 13:04)

    Florin [anonim]

    Ce s-ar fi intamplat daca s-ar fi confruntat Ponta cu Basescu? Ar mai fi contat culoarea violet?
    Fiti convinsi ca nu. Geoana e pur si simplu p r o s t a n a c si trebuia sa dispara. Asta-i tot.
    • 0 (2 voturi)    
      Iar Ponta e un arivist fara scrupule. (Marţi, 23 februarie 2010, 8:19)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Florin

      Nu ca ar fi Basescu tipul ideal dar daca PSD nu poate scoate ceva mai bun ca Ponta au o mare problema. Am mai spus, un Vanghelie scolit.
  • +1 (21 voturi)    
    Cirmaciul.....intelept.... (Luni, 22 februarie 2010, 13:11)

    TED [anonim]

    E copilulul lui A.Nastase si pare mult mai rau ca el
    in ce priveste strangerea de averi....Cu orice pret...
    Din fericire n-o sa ajunga la vreun post TARE...
    PSD e teminat....Eu sunt sustinator PNL dar asa cred....Dar nu e asa rau....Poate acum vom spune ADIO I.Iliescu si gasca de corupti si poate adio T.Basescu si gasca de supercorupti....
    Mai pe scurt...adio FSN....
    La cat rau au facut o merita....
  • -6 (12 voturi)    
    am citit cu placere (Luni, 22 februarie 2010, 13:16)

    cristi [anonim]

    ce sa-i faci, asta e politica peste tot, numai cutite-n spate. Oricum asa e si in pnl si in pdl si peste tot.
  • +6 (6 voturi)    
    Pentru (Luni, 22 februarie 2010, 13:19)

    xolv [anonim]

    Astept si pentru spectatorii "liberali" , aceeasi inflacarare patriotica a Antenelor/Irealitatii in relatarea viitorului congres al PDL-ului.
    • +6 (10 voturi)    
      va fi spectaculos :P (Luni, 22 februarie 2010, 13:31)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui xolv

      Pai de ce s-ar uita ceva la o asa-zisa competitie, cu finalul dictat dinainte de la Cotroceni?
  • -3 (13 voturi)    
    Onoare (Luni, 22 februarie 2010, 13:19)

    sadwank [anonim]

    Asta e onoarea celor care ne conduc. Dealtfel, daca stam si ne gindim bine, oameni cu onoare gasim peste tot, numai in politica nu. Sau, daca sint, sint foarte putini.
    L-am vazut la Realitatea TV pe Madalin Voicu. Il intreba tanti cu cine voteaza la Congres? Iar nea Voicu, cu o nonsalanta stupefianta, ii raspunde: "Doamna, doar nu va asteptati ca la experienta mea sa va spun cu cine votez". (!!!) Pai stai, ma, nene, de ce sa nu ne spui? Ai ceva de ascuns, vrei sa ramii prieten cu toata lumea, care e faza? De ce nu ai curajul raspunderii, sa spui: "da, tanti, votez cu Geoana" sau "votez cu Ponta". Si nu numai nea Voicu si nu numai in situatia asta specifica s-a(u) comportat asa, de parca le e rusine cu optiunea proprie.
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Luni, 22 februarie 2010, 13:33)

      lmc [utilizator] i-a raspuns lui sadwank

      nu e atat rusine, cat lipsa de coloana vertebrala.
  • +1 (11 voturi)    
    Nu sunt de acord cu comentariu (Luni, 22 februarie 2010, 13:43)

    Audit [utilizator]

    cu toate ca in peste 90% din cazuri gandesc la fel ca dl Tapalaga.
    Nu am nici orientare de stanga prin urmare ceea ce gandesc este oarecum detasat. "Oarecum" pentru ca gandul de a nu avea un partid pe stanga ma sperie pentru ca apare Vadim. El apare si pe stanga si pe dreapta, neavand doctrina ( vezi 2000 cand a trebuit sa-l votam pe Ilescu pentru ca ne cladise Constantinescu cu atata foc speranta ca era sa-l avem pe Vadim presedinte!!!!).
    Alegerea lui Ponta mi se pare foarte buna pentru PSD si pentru stanga romaneasca;chiar ideal. Nu se va mai putea lega nimeni ca mineri, comunism, etc. Si Ponta va putea raspunde la fel ca Antonescu cand era intrebat de guvernarea pana in 2008 "Nu stiu, nu eu..."

    In schimb atat Antonescu cat si PD-L nu au de ce sa se simta confortabil!

    Lui Antonescu i-a luat clar fata Ponta si prin discurs, si prin pregatire, si prin inteligenta (a facut facultate - nu "o" facultate - si nu ca Antonescu repetand), si prin partidul care il are in spate.
    Iar PD-L -ul nu are om. Sper ca doar "inca". Daca merge pe Boc in viitoarele cicluri electorale, pierde enorm.
    Toti adversarii il jelesc pe Geoana; este normal pentru ca ii stiau valoarea si era usor de pus jos.
    Acum opozitia are intr-adevar lider.
    • +3 (7 voturi)    
      Stanga (Luni, 22 februarie 2010, 14:08)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Audit

      Nu esti de stanga dar sustii portocalii. Nu-ti miroase a paradox? :)

      Mai citeste despre Antonescu si apoi da-ti cu presupusul. Mai documenteaza-te cum era cu facultatea pe vremea comunistilor. Daca ai terminat la Spiru Haret in termen, cum banuiesc ca ai facut, nu esti nici pe departe vreun intelectual sau vreun inteligent asa cum probabil de consideri. Ce mare discurs are Ponta?
      • -4 (8 voturi)    
        Ei si? (Luni, 22 februarie 2010, 14:44)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        Si daca sustine "portocalii" care e problema? N-are voie? Democrat si "dastept" e doar ala care sustine PNL sau PSD???? Extremismul asta politic desantat pe care-l afisezi e de-a dreptul caraghios. In ceea ce priveste "facultatea" de pe vremea comunistilor... Care e problema ta???? Ce vrei sa spui? Eu am facut facultatea pe "vremea comunistilor" si cunosc prea bine cum stateau lucrurile pe atunci. In schimb nu inteleg ce vrei sa insinuezi cu asta? Cei care fac o facultate in ziua de azi ar fi mai putini inteligenti ca tine? De exemplu. Pe ce te bazezi? Poate ca omul ala pe care-l ironizezi intr-un mod penibil e mai inteligent decat tine. Ma intreb, nu ti-e rusine? Antonescu, e un lucru bine-cunoscut, a repetat doi ani de facultate!!! Asta il face mai inteligent? Mai grozav? Mai cum il face? Ce, l-au impiedicat "comunistii" sa-si termine facultatea la timp? Te pomenesti ca era si urmarit saracu de securitate... Esti penibil, de altfel ca mai toti sustinatorii fanatici ai unui nesimtit care n-a facut nimic toata viata lui. Antonescu este un golan in politica romaneasca. O dovedeste din plin prin toate discursurile lui gaunoase. Mai slabiti-ma cu Antonescu asta al vostru fanaticilor! Chiar nu vedeti ca in afara de galagie nu e in stare sa ofere nimic altceva acestei tari? Chiulangiu in facultate, chiulangiu in parlament! Chiulangiu in viata in general! Asta este Antonescu. Iubitul lui Geoana a mierlit-o deja. Acum urmeaza el.
        • +1 (7 voturi)    
          Facultate (Luni, 22 februarie 2010, 15:19)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          Eu am zis sa se documenteze. Nici tie nu ti-ar strica o mica documentare. Citez:
          1. In anul doi am decis, impreuna cu inca doi sau trei colegi, sa repetam anul, pur si simplu asa am vrut noi. In sesiunea din iarna trecusem toate examenele si colocviile cu nota maxima si acest lucru se poate verifica in foaia matricola
          2. Ultimul an am decis sa-l aman pentru ca ma casatorisem atunci si, cu complicitatea medicilor de la Spitalul Studentesc, am decis sa invoc motive medicale, pentru ca, in contextul anilor '80, cand erau acele chestiuni cu repartitiile prin tara, nimeni nu se grabea cu terminarea facultatii

          Care e problema?

          Prietene, cei ce fac o faculate in ziua de azi sunt infinit mai cretini decat cei ce au facut facultate pe vremea lui nea Nicu.

          Mie unul nu are de ce sa-mi fie rusine, in schimb tie, postac portocaliu de serviciu ar trebui sa-ti fie. Nu de alta dar idolul tau marinarul, in 20 ani de cand conduce in afara de gargara si invrajbeala nu a facut mare lucru.
          Comportamentul marinarului este ok. Nu e problema ca trosneste copii. Problema tarii este ca Antonescu e chiulangiu?
          ////
          Nu vad de unde si pana unde il judeci tu pe Antonescu? Cumva v-a spalat creierul la partid si ati inceput sa credeti ca de vina pentru incompetenta guvernului este opozitia?
          ///(editat de HotNews.ro)
          • +2 (6 voturi)    
            Mda... (Luni, 22 februarie 2010, 16:30)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            Cu toate studiile tale superioare tot natang ai ramas. Si needucat. Tu imparti lumea intr-un mod primitiv. In cei buni, "dastepti" si inteligenti care idolatrizeaza un neispravit si in "postaci portocalii" needucati care nu au dreptul la opinie si, evident, nici dreptul de a-ti judeca idolul neprihanit.

            P.S. Si? Ce impresie ai, ca daca ti-ai propus sa repeti niste ani de facultate si ai si facut-o, esti cumva mai grozav??? Din contra. Dovedeste multa neseriozitate si fuga de munca, de responsabilitati. Si, daca tu si alti imbecili, ati repetat ani de facultate doar pentru ca asa v-ati propus voi (oare de ce?) implica ca si chiulangiul Antonescu a repetat doi ani de facultate din aceleasi motive???? De unde sti? Oricum, cine se aseamana se aduna. Asa cum lesne se observa si in cazul tau. Exprimare grobiana, contondenta, nerusinata si violenta. Argumentele tale in ceea ce-l priveste pe Antonescu sunt "relevante". Asa cum relevant e si limbajul tau. Care te recomanda ca unul care n-a facut defapt nici o facultate. Ci doar, cel mult, un liceu profesional. La seral. Antonescu si-a tras-o singur si, mai degraba, Basescu i-a tras-o pana in stomac. De-aia e si asa frustrat si isteric. Ca si tine dealtfel. Repetentule!
          • 0 (6 voturi)    
            Hmmm... (Luni, 22 februarie 2010, 16:44)

            Dorin [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            Dar ce "documentat" esti tu mai baietel... Ma uimesti. Unde te-ai "documentat" smecherosule? Violenta ta verbala, mistocaria, jignirile, coincid exact cu stilul obraznicului Chucky. Unul dintre ciuruitii lui Basescu. V-a tras-o galbejitilor si o sa v-o mai traga pana o s-o luati razna de ciuda. Pe de alta parte, mai baietelule de cartier, tare m-as mira sa fii trecut macar pentru o singura zi pe la facultate. Impresia mea e ca tu nu esti decat unul dintre acei indivizi ratati in viata care se imagineaza mai grozavi decat sunt in realitate. Parerea mea despre Antonescu? Fara sa fiu cumva "portocaliu"... Antonescu e jalnic si penibil din absolut toate punctele de vedere. Punct.

            P.S. Mai mare grija la sanatate. Sa nu cumva sa-ti plezneasca venele din cauza tensiunii. Nu ca mi-ar pasa dar Antonescu si-ar mai pierde un adorator fanatic. Printre ultimii... Hahahahaha!!!
            • 0 (0 voturi)    
              Violenta ta verbala si mistocaria (Marţi, 23 februarie 2010, 10:27)

              kinn [anonim] i-a raspuns lui Dorin

              E fain repsoul asta cu ""violenta ta verbala" si cu "mistocaria". E ca aia cu "hotul striga <<hotul>>".
              • 0 (0 voturi)    
                Erata (Marţi, 23 februarie 2010, 10:42)

                kinn [anonim] i-a raspuns lui kinn

                Vroiam sa zic "reprosul", dar mi-a iesit "repsoul"
      • +2 (2 voturi)    
        Am terminat facultatea in Bucuresti (Marţi, 23 februarie 2010, 8:57)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        pe vremea comunistilor. Si nu o facultate in genul celei de istorie ci una foarte grea considerata de toti (arh). Asta spre stiinta ta (nu mai jigni ca nu obtii nimic). Ceea ce stiu despre Antonescu este dintr-un pliant PNL ce mi-a fost adus la usa in campanie si, din respect pentru copiii care l-au adus, l-am citit.
    • 0 (2 voturi)    
      interesant (Luni, 22 februarie 2010, 15:49)

      Apostolul [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Insfarșit găsesc idei personale.Sunt obiective in
      ceea ce vă privește.
      Dati-mi voie să am opinia mea.Vreți să găsiți o vină
      domnului Antonescu.Ați găsit-o in aceea că a fost
      repetent.Așa o fi fost.Dar domnule avem oameni de
      știință care nu au excelat la unele materii.Și apoi
      fiecare din noi avem perioade din viață mai bune
      și altele mai puțin.Nu-i găsiți vină in asta cine știe
      care este cea reală pe care noi nu o știm.
      Cat despre autorul articolului pot spune că acesta
      critică soția să ințelegi că soțul este bun.

      .
  • -1 (5 voturi)    
    O singura observatie (Luni, 22 februarie 2010, 14:15)

    Spartakus [anonim]

    Perfect adevarat, dar o observatie as avea de facut: in loc de

    Nascut din parinti adulterini, tanarul politician Victor Ponta are si el toate sansele sa sfarseasca la fel: abandonat intr-o noapte, asa cum l-au parasit fara sa clipeasca toti cei care se gudurau pana mai ieri la picioarele lui Mircea Geoana.


    N-ar suna mai clar

    Nascut din parinti adulterini, tanarul politician Victor Ponta are si el toate sansele sa sfarseasca la fel ca Mircea Geoana: abandonat intr-o noapte, asa cum pe acesta l-au parasit fara sa clipeasca toti cei care se gudurau pana mai ieri la picioarele lui.

    Parerea mea! :)
  • +4 (10 voturi)    
    hi,hi,hi... (Luni, 22 februarie 2010, 14:25)

    Codruta N [utilizator]

    Daca v-as aminti, D-le Tapalaga, cum preferatii Dvs. (actualul PD si Luminatul Base) au stat de-a dreapta lui Iliescu zambind cu el, matrasind dosarele Revolutiei si aplaudand la venirea minerilor - pentru ca dupa aia sa se separe, daca v-as aminti cum au reusit apoi sa-l matraseasca si pe Petre Roman samd - mi-ati raspunde ceva gen "numai boul nu se razgandeste", corect?

    Oricum, prin "miscarile" astea PSD dovedeste macar ca-i un partid "viu", nu o masinarie intzepenita si ingusta ca PD (actualul partid-stat). Pe langa Base, Ponta pare de-a dreptul simpatic - dupa cum, dupa ce Ponta va da de gustul puterii, Nastase o sa para de-a dreptul simpatic pe langa Ponta.

    Lasa, ca PSD-ului n-o sa-i prinda rau oarece perioada de opozitie - are oarece sanse sa se mai "adapteze" la realitate, poate peste vreo 10 ani o sa avem si noi o proportie cat de cat "normala" in parlament, de macar vreo 3 partide majoritare care sa echilibreze oareceva ce s-ar putea apropia de "politica" >:)
  • +3 (9 voturi)    
    Cumplita lipsa de obiectivitate (Luni, 22 februarie 2010, 14:48)

    albescu [anonim]

    Nu ma numar printre simpatizantii PSD. Dar asta nu ma impiedica sa vad adevarul si sa percep cumplita lipsa de obiectivitate a domnului Tapalaga. Printre multele adevaruri emise sunt strecurate si neadevaruri flagrante si anume prin partile esentiale. Deci, adevarat este ca PSD-ul este un partid al oportunistilor, in care tradarea este un act de flexibilitate. Dar alegerea lui Ponta este un nu este un act de tradare, pentru ca 1. Dl Geoana a declarat ca daca nu castiga alegerile prezidentila va demisiona, deci dl Ponta l-a ajutat sa se tina de cuvant, 2. Dl Geoana nu a pierdut alegerile prezidentiale datorita faptului ca partidul nu l-a ajutat, cum de altfel s-a mai intamplat in trecut in alte cazuri, ci pentru ca a facut o enorma prostie pentru care tebuie sa plateasca. Nu stiu ce ma face sa cred ca in cazul in care iesea domnul Geoana, dl Tapalaga ar fi scris un material cu argumentele cu care acuma il combat eu. Asta pentru ca oricum cred ca ar fi trebuit sa scrie un material critic la adresa PSD.
    • +3 (5 voturi)    
      Da? (Luni, 22 februarie 2010, 17:03)

      Politichia la romani [anonim] i-a raspuns lui albescu

      Si cine oare ar fi cu adevarat obiectiv in opinia ta? In definitiv cu totii suntem subiectivi. Intr-un fel sau altul... Intr-o masura mai mare ori mai mica. Indraznesc sa presupun ca tu nu esti vreunul dintre cei care se considera obiectiv pana in maduva oaselor ca, daca ar fi asa, te-as putea considera paranoic. Si nu cred ca m-as insela catusi de putin. Comentariul d-lui Tapalaga reprezinta un punct de vedere. Pe care il impartasesti ori ba. Simplu. Insa retine ceva: nu tot ceea ce nu ne este pe plac este si subiectiv si tot ceea ce ne ste pe plac este obiectiv. Putem fi obiectivi si subiectivi in a aprecia ceva anume in aceeasi masura. Pentru ca in definitiv cu totii avem simpatii ori antipatii.

      P.S. Impresia mea este, poate subiectiva, ca n-ai inteles mai nimic din comentariul d-lui Tapalaga... Doresti cumva sa-ti deseneze ca sa intelegi? Mesajul era simplu insa unii pe-aici s-au ambalat isteric in cele mai caraghioase feluri cu putinta. Pe cei care au apreciat articolul d-lui Tapalaga caracterizandu-i ca fiind "postaci portocalii"... De exemplu. Tema discutiei era alta, insa talibanii penelisti ori pretins "reformatorii" pesedisti ai lui Ponta si-au indreptat comentariile in directii total eronate.
      • -2 (4 voturi)    
        Taliban penelist (Luni, 22 februarie 2010, 19:40)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Politichia la romani

        D-le,scrii mult si fara rost.Daca iti place asa mult "despre"tine,du-te in baie si tine discursuri in fata oglinzii pana crapa.Oglinda,desigur.Nu mai da lectii,nu te duce capul,pe bune,pt.operatiunea asta dificila.
  • +1 (3 voturi)    
    ca orice tata... (Luni, 22 februarie 2010, 14:58)

    nahir [utilizator]

    mandru ca copii lui l-au depasit, si Caragiale ar fi mandru ca, desi epigoni, actualii politicieni si-au depasit inaintasii atat de bine ilustrati in piesele de teatru.
    ghinionul psd-ului este ca iese deseori mult mai in evidenta decat pdl si pnl.
  • +1 (5 voturi)    
    Tradarea tradarii? (Luni, 22 februarie 2010, 15:25)

    Rational Idealist [anonim]

    Deci, daca inteleg eu bine: cei care au votat cu Ponta sunt vinovati ca au tradat blatul aranjat din vreme de Geoana-Vanghelie? Interesant...
    Mai degraba eu am vazut un partid in care exista o competitie si exista o miza - spre deosebire de, sa zicem, PDL...
    Competitia nu a fost fair-play, dar sa nu uitam ca asta e Romania, astea ii sunt partidele. Macar la PSD si la PNL se pot schimba sefii in cadru organizat.
    Mai pe larg: http://rational-idealist.blogspot.com/2010/02/reflectoarele-pe-psd-ro.html.
    PSD, daca trece cu bine peste zguduirea de la acest congres (si nu sunt semne ca n-ar trece), va avea de castigat. Ponta are o sansa, ceea ce nu inseamna ca o va si fructifica (Geoana a avut si el o sansa in 2005).
  • +2 (4 voturi)    
    tradare (Luni, 22 februarie 2010, 17:13)

    saladin [anonim]

    Foarte corect comentariul. Asa este istoria fsn-fdsn, etc, este un sir de tradari pentru ciolan si functii. Scria cineva ca Ponta are un program.... da prima masura - sa ascunda psd-istii masinile alea "social democrate" mai departe de sediu sa nu la vada zecile de mii de "asistati social" de psd-isti si sa li se rupa inima de "traiul greu" al alesilor lor !. Ha, ha, ce Po(a)nta buna !.
  • +1 (3 voturi)    
    cum ar putea ridica noul presedinte PSD (Luni, 22 februarie 2010, 19:04)

    pb80tm [anonim]

    ceva sanatos pe o temelie putreda?
    cica a luat o decizie cruciala in acest sens. sa vina psdisti pe jos de la partid la parlament. adica sa nu se mai vada limuzinele? eu zic sa-i puna sa vina pe jos din circumscriptiile lor, si in genunchi. ca la muntele Athos. acum domnule D.T. eu zic ca temelia e solida (prea solida). ca s-ar intentiona sa se ridice ceva am dubii. se vopseste putin partidu ca claxon nou si-au tras. daca e ceva la care sa fie bun "poanta" la claxonat e expert.
  • +1 (3 voturi)    
    cacialmaua-Ponta (Luni, 22 februarie 2010, 20:03)

    constantin gherghinoiu [anonim]

    Am urmarit evenimentele de la "circul" PSD cu speranta ca, dupa ce in 2005 s-a reusit indepartarea lui Nastase si acolitilor lui, congresul din 20 februarie 2010 va insemna al doilea mare pas spre democratizare. In urma rezultatelor care au dus la alegerea unui oportunist care are doar meritul ca "s-a contrat" cu Vanghelie, PSD ajunge iarasi pe mana "gastii-Nastase" care va folosi acest partid ca un "scut" impotriva acuzelor care i se aduc de catre DNA, sau ca o "ofranda" pentru Basescu in schimbul renuntarii la urmarirea in instanta impotriva "Bombonelului".
    Deoarce Geoana si Diaconescu sunt mai "diplomati" si nu vor face "valuri si spume"despre ceea ce s-a intamplat la acest "spectacol absurd" care a fost ultimul congres al PSD, sunt curios sa aflu ce pozitie vor adopta "latraii de la Cluj" si anume: Dincu, Rus si ceilalti cat si a celorlalt "voci distincte"
    din aceasta cloaca numita PSD.
    • 0 (0 voturi)    
      Curiozitate (Marţi, 23 februarie 2010, 10:34)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui constantin gherghinoiu

      Din curiozitate, cine ar fi trebuit sa fie ales presedinte PSD pentru ca asta sa insemne "un al doilea mare pas spre democratizare", asa cum sperai?
  • 0 (0 voturi)    
    Despre "genisti" (Marţi, 23 februarie 2010, 10:01)

    Clujean [anonim]

    Pentru vali_bob. Gena tradarii la romani? Ia citeste-l pe unu, ii zicea Shakespeare, era specialist in genele englezesti! Sau deschide un tabloid istoric mai pe mintea matale, ii zice "Regii blestemati" , are un tabel cu genele frantuzesti. Sau mai citeste, pur si simplu, si matale ceva istorie, inainte de a da cu oistea-n gene! Nu stiu altii cum sant, dar eu, cand dau peste asemenea "genisti", devin eugenist si-mi vine sa le starpesc samanta! Glumesc, vezi bine!
  • -1 (1 vot)    
    Nici Caragiale (Marţi, 23 februarie 2010, 11:42)

    Caragiale [anonim]

    Nici caragiale probabil nu putea descrie mai bine tragi-comicul situatiei. iar aia cu jepanele in curte spre o fatza mai umana a Socialismului...va ramane antologica ! Precum Forfetarul lui Pongea de care cineva spunea azi ca de fapt...nu am scapat ci doar are un alt nume "impozit minim"

    "Insa cea mai grava forma de inselaciune comisa de PSD se manifesta in raport cu propriul electorat. Aparatorul saracilor si pensionarilor din Romania este partidul cu cei mai puternici baroni, cu cei mai bogati lideri, cu cele mai luxoase limuzine la poarta. Printre primele decizii luate de Ponta a fost interzicerea bolizilor in curtea social-democratiei. Un pesedist intrand pe jos in sediu pare mai uman decat unul sarind din jeep"
  • -1 (1 vot)    
    Nu inteleg! (Marţi, 23 februarie 2010, 16:58)

    ilie [anonim]

    Care-i scopul acestui articol? Nu inteleg. Nu sunt proPSD. Nu ma deranjeaza critica la adresa PSD. Insa nu inteleg de ce jurnalistul scrie:
    "....aparatorul saracilor si pensionarilor din Romania..."
    si
    "Nascut din parinti adulterini, tanarul politician Victor Ponta are si el toate sansele sa sfarseasca la fel: abandonat intr-o noapte,..."
    Nu asta astept de la un junalist.
  • -1 (1 vot)    
    ...reply to kinn (Marţi, 23 februarie 2010, 19:57)

    constantin gherghinoiu [anonim]

    ..puteau sa aleaga pe cineva care s-a realizat pe alte cai decat ca politruc. Ma gandesc ca la un partid asa de mare or avea si ei vreo personalitate recunoscuta si apreciata de romani. Poate gaseau pe cineva din provincie... Cineva precum acel profesor de matematica din Moldova care a fost declarat "matematicianul anului" ... Cineva care sa se faca respectat prin independenta financiara si prin statura morala... Cineva caruia sa i se rupa de toata sleahta de trepadusi politruci si de cei din spelunca interlopa care colcaie in acest partid atat la nivel cental cat si la nivel local. Iar daca PSD nu are nici macar o personalitate care sa impuna respect baronilor si sforarilor din partid, atunci trebuie sa dipara "la groapa istoriei" asa cum bine zicea "intelectualul-Dancu".


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică