Primarul-Farsor

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 18 februarie 2010, 11:39 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Senil actor, jalnic primar. Razi si plangi la farsa cinica Gropaniada, in regia doctorului Sorin Oprescu. In rol principal, Marele Farsor al Bucurestiului, care face sa dispara  gropile din asfalt cu substanta minune si sute de mii de euro ingropati aiurea. In rol secundar, asfaltatori care rad. Decorul: sosele ciuruite de gauri si cavitati abisale, bulevardele Capitalei, lumini, masini, muncitori in portocaliu. In rolul publicului care da in gropi: bucurestenii. E un spectacol underground cu smecherasi, cabotini si bilete cam scumpe.

Intriga e banala: niste cetateni se cred in mod abuziv contribuabili, isi rup masinile pe bulevardele Capitalei iar presa vrea sange pe pereti. Mai simplu decat o spune personajul Oprescu nu se poate: Pe scurt, niste nesimtiti, orice ai face, nu e bine. Marele Farsor pregateste un numar senzational, in care gropile de pe bulevarde dispar si apar in bugetul Primariei Capitalei: Declansam chestia cu gropaniada si se face liniste. Va asigur eu ca se face liniste in lumea de afara, dupa care ne vedem de treburile noastre.

La televiziunile de stiri, primarul-farsor scoate din joben o lista cu fix 100 de gropi, un element de recuzita absolut necesar, deoarece, asa cum scrie in manualul de aburit poporul,  nimic nu impresioneaza mai mult decat daca am in fata lista cu toate strazile unde se incepe lucrarea.

Iar lucrarea va incepe in asa fel incat sa potoleasca micul si enervantul animal vesnic insetat de sange: Domnu' primar, stiti, cele mai interesante sunt intersectiile, aici trage si presa. Aici la intersectiile mai mari.

Lume, lume, striga televiziunile de stiri. Marele Farsor va face sa dispara primele 100 de gropi! Le va astupa cu solutia minune obtinuta prin evaporarea rapida a 3.000 de euro/groapa. In spatele cortinei, cad mastile: Restul sa o faceti cu umplutura care stiti dumneavoastra ca tine.

Cetatenii cu masini rupte se uita cu gura cascata la televiziunile de stiri care mai incheie cateva contracte de publicitate cu Primaria ca sa taca malc pana la urmatoarea Gropaniada. Asfaltatorii isi vad de reabilitari. In lumea de afara se face iarasi liniste. Spectacolul continua. Marele Farsor anunta un curs instructiv de vrajeli administrative: Dupa aia putem sa purtam discutii la vara, daca e corect facut, daca materialele sunt corespunzatoare, daca nu sunt de ce nu sunt, daca sunt, de ce sunt? Asa suntem noi chitibusari.

Primarul-farsor apare la televizor, ca un erou, alaturi primarul-samba, primarul-pomanagiu, primarul-penal, primarul-premier, primarul care este si alte specii mutant iubite de poporul care da in gropi. Conteaza mai putin ca spectacolul vi se pare de prost gust iar pretul biletelor cam piperat. Regia face toti banii.



























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

5545 vizualizari

  • +18 (18 voturi)    
    pacat... (Joi, 18 februarie 2010, 11:53)

    nahir [utilizator]

    ...ca nesimtirea edililor nostri, in frunte cu primarul chirurg care nu-i bun nici sa opereze vreun apendice bucurestean, nui determina, ca macar acum sa-si dea demisia lasandu-ne sa ne alegem o posibila varianta de primar mai aproape de realitatea care ne trebuie.
    si tot nesimtirea ce-i caracterizeaza o sa-i faca sa ignore trufas pana si "piesa" de teatru scrisa de Dan Tapalaga.Ciubucul merge mai departe.
    • +18 (18 voturi)    
      Mda (Joi, 18 februarie 2010, 16:40)

      emil [anonim] i-a raspuns lui nahir

      Oamenii care il injura aici pe Oprescu ar fi trebuit sa iasa la vot cand trebuia si acum nu mai vobeam de el in calitatea de primar. Ati fost in duminica aia la gratare, taceti si inghititi. Data viitoare cand tre sa alegeti, iesiti intai la vot, apoi la gratare, ca ramane toata ziua in fata.Ar trebui o lege: cel care nu a votat, sa taca in ...... din gura.
      • -3 (3 voturi)    
        trafic (Vineri, 19 februarie 2010, 7:56)

        mdan [anonim] i-a raspuns lui emil

        Mai baiete, intreb daca Blaga, acum la Interne, era mai breaz. Daca te plimbi putin pe strazile Capitalei vezi cum esti agresat pur si simplu de vanzatorii ambulanti de tigari. Cum le procura, numai Blaga trebuie sa stie. Asa ca ...
        • -1 (1 vot)    
          Asfaltul e din ăla bun - pus de VIDEANU ! (Vineri, 19 februarie 2010, 10:58)

          MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui mdan

          Conferinta Oprescu - Asfaltatori
          le-a cm stricat metabolismul baietilor cu condeie.
          Oprescu spunea acolo cam asa:
          intrucat cei din presa sunt ei insii FARSORI
          intrucat pretind imposibilul - punerea de asfalt pe udeala....
          ....intrucat publicul bizon pune botul la aceasta fantasmagorie....
          ...sa le regzam o circoteca care sa raspunda acestui deziderat....
          ....pana se face cald afara si putem incepe sa lucram ca lumea.
          *
          Articolul domnului Tapalaga sustine in esenta aceeasi absurditate a asfaltarii pe ninsoare.Asta este !
          *
          In rest sa ne amintim....cum spuneam in titlu .... cine a rasturnat bucurestiul cu fundul in sus 2-3 ani ca sa puna asfalt care tine tot 2 - 3 ani.
          *
          Lasa ca peste 2 ani punem un PDL ist
          care va rezolva totul fix cum rezolva Boc Romania.
      • +5 (5 voturi)    
        asta e ... (Vineri, 19 februarie 2010, 8:25)

        evil [anonim] i-a raspuns lui emil

        Nu poti sa generalizezi chiar asa... eu cred ca totusi mai inversunati in a-l injura sunt cei care l-au votat pe Blaga. Era mult mai eficient Blaga, pentru ca avea in spate o armata turbata de reporteri-detectiv de la antene/irealitati care verificau orice contract ca sa il bage in gura presei. Nu in ultimul rand, nu si-ar fi permis sa isi bata joc pentru ca pdl pierdea voturi pretioase. Oprescu nu are nicio motivatie, e independent cica...i-a reusit aici schema cu Eroul Independent Salvator, iar la prezidentiale a luat un dus rece. Nu pricep totusi cum primarii Bucurestiului de dupa revolutie sunt in asa hal de incompetenti si mitocani. Chipul si asemanarea ... ? Trist
      • -1 (1 vot)    
        Si io? (Vineri, 19 februarie 2010, 9:23)

        gazpefoc [anonim] i-a raspuns lui emil

        Io nu l-am votat pe el, l-am votat pe Blaga, nu am fost nici la gratare si tot in gropi dau cu masina. Pana mea, io am iesit cel mai prost din afacerea asta. :( macar bagam si io un mic, o ceafa, o bere.
        • +1 (1 vot)    
          Si eu... (Vineri, 19 februarie 2010, 12:28)

          emil [anonim] i-a raspuns lui gazpefoc

          l-am votat pe Blaga. Nu neaparat pt ce este el, macar pt a continua niste proiecte incepute de Videanu si care acum stagneaza din cauza doctorului: pasajul dna ghica-socului, piata eroii revolutiei (apropos: cred ca doctoru' nu a trecut vreodata pe acolo sa vada cum se merge), si altele asemenea. Erau pana sa vina el la putere niste planuri pt oras...acum macar sa fim multumiti ca plombeaza niste gropi. Pacat!
    • +3 (3 voturi)    
      incepe sa se afle adevarul (Vineri, 19 februarie 2010, 9:10)

      meticulos [anonim] i-a raspuns lui nahir

      M.Raicu a spus ca Oprescu a anulat in 2008 TOATE contractele de garantie, care cuprindeau si intretinere. Gaurica mica, daca n-o repari cand nu vede (inca) nimeni ajunge gropan!!! Deci tot un shmen pana la urma, seamana cu Vanghelie care n-are contract de des-zapezire.
      • +1 (1 vot)    
        Vorba luI Dobro: (Vineri, 19 februarie 2010, 12:44)

        emil [anonim] i-a raspuns lui meticulos

        Cu smecherie a facut listele de semnaturi, cu smecherie a facut campania si a castigat, cu smecherie si conduce orasul.
        Hm...Acum poate ca e bine ca exista si primari de sector care mai fac cate ceva in orasul asta.
  • -3 (11 voturi)    
    am mai vazut gropi (Joi, 18 februarie 2010, 11:55)

    anti-oprescu [anonim]

    in Montreal. In aprilie la ei e mult mai rau decat in Bucuresti. Cred deci ca pentru orase reci trebuie o alta solutie tehnica. Si aici incepe eterna dilema: alegem mai putin si mai bine (deci mai scump) sau invers??? Sub presiunea -nu totdeauna neinteresata- politicienilor si mass-media solutia mult si prost e clar preferata. Evident si restul e (cat de cat) adevarat: calitate, lipsa de control, shpaga etc.
    • +8 (10 voturi)    
      Solutii tehnice exista (Joi, 18 februarie 2010, 14:40)

      finlandezul [anonim] i-a raspuns lui anti-oprescu

      Helsinki e un oras rece si iarna temperatura variaza destul de mult chiar si in jurul lui zero grade. Mai mult, iarna aproape toata lumea utilizeaza cauciucuri cu tinte. Cu toate astea, nu sint gropi primavara. Deci se poate.
    • +14 (14 voturi)    
      Du-te de aici (Joi, 18 februarie 2010, 16:25)

      sile [anonim] i-a raspuns lui anti-oprescu

      In Ottawa n-am vazut nici picior de groapa.

      Problema noastra nu sunt gropile, problema suntem noi. Astia care credem ca un om fara nici o realizare in viata e in stare nu sa conduca, ci sa si reabiliteze un oras intreg.
      • +1 (1 vot)    
        Montreal nu Ottawa (Vineri, 19 februarie 2010, 9:04)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui sile

        ia fa o tura pana la Montreal in aprilie. Si (in general) nu vorbi decat in cunostinta de cauza!!! Inclusiv "centura"Montral, autoroute 40, Decarie etc.
        • +1 (1 vot)    
          Asa e (Vineri, 19 februarie 2010, 9:23)

          FlorinU [anonim] i-a raspuns lui naiv

          Am fost la Montreal în aprilie, era ca după bombardament. Numai la New York am mai văzut așa ceva, de necrezut.
          Dar în drum spre Ottawa, când am trecut granița statului, au dispărut gropile, zici că s-a terminat frigul la frontieră.
          În statul Quebec, de asfaltare se ocupă niște italieni, vedeți vreo asemănare... ?
          • 0 (0 voturi)    
            Montreal / Quebec / Canada (Vineri, 19 februarie 2010, 18:14)

            kibby [utilizator] i-a raspuns lui FlorinU

            locuiesc la Montreal de 6 ani, si e dezastru nene. De drumuri se ocupa de ani de zile aceleasi firme. Gropile apar metodic pe aceleasi tronsoane. Firmele sint tot metodic ale unor italieni. Daca vedem asemanare?
            Vara-iarna Montrealul e in santier, vezi si bannere pe autobuse, cica pt un "viitor luminos". Diferenta fata de Bucuresti? Aici "responsabili" sint mai discreti, nu se lauda in presa cit sint ei de smecheri.
  • +15 (17 voturi)    
    nici scenariul nu e perfect (Joi, 18 februarie 2010, 11:58)

    io [anonim]

    si acolo a facut improvizatii Marele Farsor:
    la intilnirea cu asfaltatorii se spunea ca acea umplutura costa 3000Euro/mc, iar la televizor
    spune ca va costa 3000Euro/groapa.
    cum, Doamne iarta-ma, bagi un mc de umplutura
    intr-o groapa?
    sa incerce cu AUR, s-ar putea sa-i iasa mai ieftin.
  • +7 (7 voturi)    
    corect (Joi, 18 februarie 2010, 12:04)

    Pick [utilizator]

    Perfect de acord cu dvs. d-nule Tapalaga. E mare pacat ca avem o capitala de care nu stim avea grija. Partea nasoala e ca bani de bine de rau sunt, dar investiti foarte prost. Ar fi interesant totusi sa vedeti si alte judete printre care si Satu Mare. Dupa o excursie cu masina prin Satu Mare veti remarca cu siguranta ca Bucurestiul pare o binecuvantare pentru rotile autoturismului.
    • +3 (21 voturi)    
      Bucurestii nu sunt Capitala (Joi, 18 februarie 2010, 12:33)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui Pick

      Bucurestii sunt o ingramadire urbană, un ghetou, cu populaţie transferată de la sat la oraş, care se crede metropola României !
      Nu trebuie ca toata tara sa sufere din cauza acestei puzderii !
      Iar Chirurgul Dintos este penibil al unui oras penibil !
      • +2 (12 voturi)    
        In ce film? (Joi, 18 februarie 2010, 12:39)

        Gog [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

        Daca n-ai fost niciodata in Bucuresti macar taci. Te faci de ras.
      • +6 (18 voturi)    
        asa asa (Joi, 18 februarie 2010, 13:03)

        rakkone [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

        Hai mai baga niste frustrari ardelenesti, mai zi-ne
        • -6 (14 voturi)    
          la subiect.. (Joi, 18 februarie 2010, 16:32)

          ardelean [anonim] i-a raspuns lui rakkone

          mai, in spirit curat ardelenesc nu pot decat sa remarc: binie ca esti tu destept!
      • 0 (0 voturi)    
        Bucuresti ghetou ? (Sâmbătă, 20 februarie 2010, 18:13)

        Alex One [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

        Normal, daca s-a aciuit aici toata crema ardealului, ca doar aici sunt banii.
  • +7 (7 voturi)    
    rezultatul alegerilor se vede primavara... (Joi, 18 februarie 2010, 12:12)

    Raz [anonim]

    nu-i asa? si la guvern, si la primarii, peste tot primavara se vede daca am ales bine...de fapt cati l-au ales? si de ce? pentru ca e tare-n tata, pentru ca e de-al lu Iliescu pentru ca...nicidecum pentru ca e gospodar si ca va face ceva sa ne fie bine...de caini cine mai vorbeste? de investitii, strategie de modernizare retele de utilitati ati mai auzit? comunistii aveau o caliate; stiau/erau buni la rezolvat problemele pompieristic, fara strategii si programe de lunga durata, s atina, ca de, nu-i asa, sa ase vada repede, sa lustruim vitrina ca sa le inchidem gura...
    • 0 (0 voturi)    
      De ce a fost ales Oprescu (Vineri, 19 februarie 2010, 16:01)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Raz

      Oprescu a fost ales pentru in el s-au regasit marea majoritate a bucurestenilor: smecherasi, mistocari, superiori, glumeti, cabotini, mercantili, etc.
      E simplu.
      Oamenii de calitate au uitat sa voteze se pare...
      Sau nu mai exista!
  • -9 (19 voturi)    
    Show pt public (Joi, 18 februarie 2010, 12:19)

    etre [anonim]

    1. Discutia cu asfaltatorii e corecta. Nu se poate asfalta serios pana cand nu se indreapta vremea dar trebuiesc astupate gropile mari. Premiza de la care a plecat discutia, "show pt populatie si media", este gresita in schimb.

    2. Calitatea asfaltului este proasta.

    3. Oprescu cred ca s-a inregistrat singur fara sa realizeze efectul :).
    Personal, imi vine greu sa cred ca o fetita de 16 ani a avut ea o idee, asa intr-o zi urata de iarna, sa faca un drum pana la primaria capitalei prin nameti, a intrat inocenta direct pana la primar si l-a intrebat vezi doamne, ce poate face ea pt tara.
    Domnul Oprescu a jucat intr-o piesa de teatru prost regizata.

    4. Sunt de acord cu retorica domniei sale impotriva presei. Mi s-a acrit de acesti bizoni in suv-uri, ce urla toata ziua ca ei platesc taxe dar nu sunt in stare sa-si lase masina acasa cand e vreme proasta.

    5. Oprescu este un om inteligent si cultivat. Faptul ca in alegeri si acum s-a coborat la un nivel de limbaj mai colorat, populist si la misto, nu denota decat ceea ce crede el despre populatia Bucurestiului, si anume, noi suntem "pulimea".
    De aici si aceasta lipsa de respect pt cetatenii orasului, si sincer, partial este intemeiata.
    Primim ce am votat, show pt public.

    6. Nu l-am votat si nu-l voi vota pe Oprescu cu a sa autostrada suspendata.
    Vreau sa vad un proiect de realizare a unui cartier nou in afara capitalei. Cu tot ceea ce presupune, strazi, transport in comun, utilitati, etc. Nu povesti.
    • +14 (14 voturi)    
      Oare???? (Joi, 18 februarie 2010, 12:31)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui etre

      Eu cred ca l-ai votat fluierand. Iar acum iti ascunzi optiunea in spatele unui discurs perfid si alunecos.
  • +12 (12 voturi)    
    Primarul chirurg (Joi, 18 februarie 2010, 12:22)

    Pepi [utilizator]

    Da tin eu bine minte, Oprescu a practicat chirurgia. Daca si operatiile le-a facut asa cum face plombarea, cred ca toti fostii sai pacienti ar trebui repede sa fuga la spital sa verifice daca intr-adevar i-a operat sau nu cumva le-a facut numai o incizie superficiala si o sutura...
    • 0 (0 voturi)    
      zau, unde au ramas (Vineri, 19 februarie 2010, 7:58)

      amalgam [anonim] i-a raspuns lui Pepi

      cohortele de pacienti recunoscatori operatorului, betonul armat al faimei de organizator, planificator, carmuitor si salvator? Nu mai sunt fonduri pentru reactivare, acum ca plombele inghit miile de euro?
  • +8 (8 voturi)    
    este primarul.. (Joi, 18 februarie 2010, 12:27)

    mar [anonim]

    pe care-l meritam.
    Avem un cor al ofelinelor ca boceste fals. De ce nu s-a mers la vot?
    Asa ca ne meritam soarta, si din pacate mai trebuie sa-l suportam ceva timp.
    • -14 (16 voturi)    
      lumea striga lupul! (Joi, 18 februarie 2010, 12:46)

      Un Trecator [anonim] i-a raspuns lui mar

      Da' daca nu era el, cine sa fie? Indiferent cine e, tot isi bate joc de noi :). Macar am avut deszapezire anul asta, fata de inainte.
      • +7 (7 voturi)    
        Poate ai avut tu (Joi, 18 februarie 2010, 14:38)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Un Trecator

        Eu nu am avut. Si nu numai in sectorul 5 ci si in late zone unde balta de pe trotuar trecea de glezna.
    • +10 (10 voturi)    
      suspendare (Joi, 18 februarie 2010, 14:53)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui mar

      La primari nu exista procedura de suspendare? Chiar trebuie sa mai stam cu nesimtitul asta? Nu se poate face o lista online pentru suspendarea acestui mitocan jalnic?
      • +8 (8 voturi)    
        Există (Joi, 18 februarie 2010, 20:34)

        Sakura [utilizator] i-a raspuns lui vlad

        Nu mai reţin exact toată procedura, dar există o modalitate prin care dacă se strâng nu ştiu ce procent de semnături, primarul poate fi dat jos.
  • +9 (9 voturi)    
    Asa e el si nu numai el... (Joi, 18 februarie 2010, 12:59)

    Robin [anonim]

    Aveti dreptate domnule Tapalaga.
    Adevarul este ca era buna propunerea ca fostii demnitari si odraslele lor sa nu poata ocupa functii publice de raspundere si asta dintr-un motiv foarte simplu: educatia pe care au primit-o nu le permite sa gandeasca normal, dispretul pentru oamenii de rand este adanc inradacinat...

    Exemple de soiul asta avem in toate structurile statului, nu as vrea sa dau nume acum, le stim cu totii foarte bine.
    • -4 (6 voturi)    
      Pe principiu asta (Joi, 18 februarie 2010, 13:53)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Robin

      Un copil de infractor ar trebuie sa faca direct puscarie, ca sigur a primit o educatie de infractor.
  • 0 (4 voturi)    
    Politica = Show pentru mase (Joi, 18 februarie 2010, 13:40)

    lupu' singuratic [anonim]

    II vedem zilnic pe televizoare. Au transformat ecranele televiziunilor in tribuna a Parlamentului si a pardidelor.

    Toti va dati ochii peste cap! Toti va declarati oripilati!
    Asta-i reliatea!

    Pe cine sa surprinda? Pe "virgini"! Eu cand afirmam ca nu am incredere in nimeni (in niciunul care vine sa-mi promita luna de pe cer) primeam o tona de scuipati. Asta- i politica!

    Nu inteleg de ce ne surprinde? Ba de Oprescu, ba Vanghelie &Co. Asta-i realitatea!
    Daca in lumea fotbalistilor se spune ca se parctica swinger de ce m-ar surprinde ca in politica ar fi altfel sau in oricare alt domeniu.

    Cel mai mult ma supara ipocrizia, fatarnicia. Lucrurile astea nu sunt deloc straine.

    Asa ca nu stiu de ce ne surprind astfel de afirmatii. O stiam cu totii. A, ca a spus-o chiar el?

    O vedem zilnic de 20 de ani incoace. Primari, prim-ministri, ministri, presedinti. Este ceva ce nu stim?
    Nici nu trebuie sa ne spuna, vedem si noi cum arata tara.
  • -6 (8 voturi)    
    Exceptional (Joi, 18 februarie 2010, 13:44)

    Unu din multime [utilizator]

    Arta narativa imi aduce in minte povestile lui Ion Creanga. Stimabile (asta e din Caragiale), va sugerez sa schimbati putin profilul spre povesti de adormit copii. Nu ne intereseaza stirea prin filtrul 'mneavoastra ...
  • +8 (8 voturi)    
    primar 'connard' si gropile (Joi, 18 februarie 2010, 13:57)

    nouvelobs [anonim]

    ca fost locuitor al sect III bucuresti pot compara doi ani cu celalalte orase in care am locuit .

    in primul rand nu exista alternative viabile de deplasare in bucuresti.

    practic fara o centura a orasului totul pare zadarnic.

    fara un metrou modern care sa ajunga rapid la principalele porti ale orasului...se discuta discutii.

    primarii oraselor mari din vest unde am locuit au marsat pe crearea de parcari gigantice,la portile orasului, conectate la reteaua de metrou/tramway

    astfel au obtinut avantajul degajarii strazilor. conecinta imediata: reparatiile de primavara se fac rapid.

    orasele romanesti raman blocate intr-un cerc vicios: cind sunt clare proiectele si exista motivatia primarilor lipsesc ...fondurile, cind au fonduri acestea se pierd intr-o plethora de "studii de fezabilitate", "contracte", amanunte avocatesti sau pur si simplu intr-o gaura neagra enorma a coruptiei romanesti.

    "simply made is the best solution" .
    idei sunt mii, cine le aplica eficient?
    ps
    am vazut un tanar director la primaria bucurestilor. m-a uimit limbajul sau de lemn si vorbaria fara obiect.
    "formatat" dupa chipul si asemanarea sefilor care spun multe si ...realizeaza prea putine.
  • +9 (9 voturi)    
    rusine (Joi, 18 februarie 2010, 14:25)

    dan [anonim]

    Cum este posibil ,ca dupa o asemenea dezvaluire,sa nu apara decat o singura atitudine.Unde sunt, asa zisii,ziaristi justitiari?De ce toata presa tace si inghite toate elucubratiile acestui jalnic parsonaj?
  • +5 (5 voturi)    
    intr-o tara normala (Joi, 18 februarie 2010, 15:13)

    antonio [anonim]

    ar fi fost saltat urgent de catre politie. Dar este foarte bine ca traim in Romania. Sa ne felicitam!
  • +7 (7 voturi)    
    Bucuresteni, votati un primar inginer ! (Joi, 18 februarie 2010, 16:03)

    cornel [anonim]

    Nu un medic, nu un jurist, nu un papagal. Ci un inginer care sa cunoasca problemele tehnice, care sa fie harsit cu viata reala din economie. Mai sunt oare din astia ? Intr-o tara fara industrie ? Daca nu mai avem trebuie sa-i cream. Nu avocati, nu filologi. nu istorico-filozofi(gen Crin). Ci i9ngineri adevarati, nu oameni de afaceri. Primaria e o meserie grea, mai ales la Bucuresti, un oras care functioneaza cu jdemii de primari politici, gen Vanghelie.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu rezolvi absolut nimic numai cu un inginer (Vineri, 19 februarie 2010, 1:25)

      lupu' singuratic [anonim] i-a raspuns lui cornel

      Iti mai trebuie sa fie si om. Un medic, un jurist, un inginer etc., nu asta e problema. Nu conteaza cine este.

      Daca ar fi dupa mine as desfiinta termenul presedinte; fie el de consiliu director, presedinte al unei tari etc.

      Prea toti sunt presedinti!! Presedinte de scara, de consiliu judetean etc, etc.

      Cel mai bun termen ar fi cel de ADMINISTRATOR, fie el al unei firme sau al unei tari.

      Ca e Basescu, Oprescu&Co treaba lor este sa administreze. Tu daca ai fi administratorul unei companii iti dai tot interesul pentru bunul ei mers ca atfel ai sa zbori, nu? Asa este si cu astia! In cei 20 de ani scursi de la revolutie pe cati dintre ei i-ai auzit in dorinta lor de a conduce orice, spunand ca vor s-o administreze? Aprope pe niciunul.

      Daca esti administrator al unei tari, companii ce faci? O arunci in aer? Nu, doar daca esti kamikaze! Atunci ce faci? Incerci sa o duci cat mai sus. Asa este si cu primarul si "presedintele".

      Asa, ca nu pot fi de acord cu vizunea dvs. si nici cu cele ale lui Mar si Emil.

      Ca nu ne-am dus in masa la vot este o prostie. Problema nu este daca te-ai dus sau nu .ci de oamenii care au candidat. De caracterele care au candidat. De principiile cu care au fost insufletiti.

      Darprincipul lor primordial a fost banul si camarilele lor, nu multimea, nu administrarea.

      Ce indatori are un preot, un primar si un "presedinte"? Una singura ii leaga pe tustrei.

      A administra, a conduce "poporul", a indruma, a veghea.

      Cu o singura afirmatie sunt de acod si anume: "avem conducatorii pe care ii meritam".

      "avem conducatorii pe care ii meritam".

      "avem conducatorii pe care ii meritam".

      Si asta numai din vina noastra ca ne aplecam.

      Si asta numai pentru ca vrem un star rock; sa spuna, sa rada, sa electirzeze masele - asta-i cel mai bun model de politician. Gresesc?! Nu deloc.
  • -5 (5 voturi)    
    bre, rumani dv. (Joi, 18 februarie 2010, 16:52)

    anton beton [anonim]

    nici nu se obladui iarna asta, ca voi hop, vretzi capul doctorului.
    pai cum sa nu mai fie gropi.
    pan'acu'l certatzi ca e zapada, ghiatza..
    acu gropi. pai el e de vina ca fura iarna, ca inca e iarna.
    datzi'i timp si oleaca de credit, ca de'ai il aleseratzi. e doctor, nu e merlin.
    poate ca e o solutzie noua, a incercat sa explice aseara.
    pai, de !
    la baietzii de asfalt nu le convine sa fie plombe din fuga. pai ei aveau de muls vaca asta pana, hat, in vara....
  • +6 (6 voturi)    
    Care București?! (Joi, 18 februarie 2010, 19:15)

    mamacerghida [utilizator]

    Ahaaam, acel București care îl merită de primar pe Sorin Gropescu....
  • +7 (7 voturi)    
    3000 de euro??? (Joi, 18 februarie 2010, 19:58)

    goe [anonim]

    Cu ce umple gropile alea, cu aliaj dentar? Cateva lopeti de asfalt costa 3000 de euro?
    Oricum penibila sceneta: voi va faceti ca munciti, eu ma fac ca va cert, sifonam 3000 de euro pe groapa si le inchidem si gura la fraierii astia. Pe urma intram in program normal (care o fi ala?).
    Asteptam si inregistrarea de la intalnirea unde s-a discutat despre parandarat, care in mod sigur a avut loc, intr-un cadru mai restrans, probabil inainte de asta in care s-a pus la cale scenariul. Lucrurile importante se discuta primele.
  • +6 (8 voturi)    
    ce meritati! (Vineri, 19 februarie 2010, 0:20)

    maria din ardeal [anonim]

    Aveti ce meritati, v-ati temut de Blaga ca e ardelean,acum taceti din gura,voi l-ati ales...
    • 0 (2 voturi)    
      E lasa .... (Vineri, 19 februarie 2010, 11:51)

      neaosh [utilizator] i-a raspuns lui maria din ardeal

      ... ca avem premier ardelean si a crescut nivelul de viata de a dat cu capu' de tavan.
      Iar incepem cu prostii de genul " miticii ", " regateni " etc ... ??
  • +1 (1 vot)    
    primarul lu peste (Vineri, 19 februarie 2010, 7:36)

    elena [anonim]

    Infine a spart gheata Dl Tapalaga criticand pe acest joly-loker care nici medic bun nu e ,dar nici primar.Oricum politruc comunist a fost si tot asa e si acum . Areusit sa faca un haos si o debandada in Bucuresti cum nu a mai fost nici odata.Cei care l-ati votat pe mistocarul si smecheritul asta cred ca sunteti fericiti.
  • +2 (2 voturi)    
    Don Primar (Vineri, 19 februarie 2010, 8:36)

    sabertooth [utilizator]

    Si-a facut planu' la cel mai mare carnat. Este in Cartea Recordurilor? Este.

    E, acu' baiatu' ne indeasa incet, incet carnatul.

    Referitor la gluma buna care circula printre patriotii care este postatori pe aici: de asta a iesit Oprescu pen' ca n-ati fost la vot, magarilor care sunteti.

    Daca ne-am obosi si am gandi macar doi pasi mai in fata si nu doar unul, am vedea ca daca am fi fost la vot, da, nu l-am fi votat pe Catavencu-Oprescu, ci pe "frat'so". Si cu asta ce-am fi facut?
  • +3 (3 voturi)    
    suspendare? (Vineri, 19 februarie 2010, 8:56)

    venetzia [anonim]

    poate spune cineva care e procedura legala de inlaturare a primarului? a fost cea mai mare greseala si merita efortul de a-l da jos repejor. urmatorul sigur va fi mai atent!
  • +1 (1 vot)    
    a zbura, zuburare (Vineri, 19 februarie 2010, 9:18)

    zburatorul [anonim]

    Frati bucuresteni, tineti-va bine ....daca o groapa costa 3000 de euro...autostrada zburatoare cat va costa?
    Nu Oprescu nu e un farsor, e un nerusinat cu mult tupeu. A castigat alegerile fara program, fara idei. Blaga nu e bun ca ne asfalteaza de tot, Orban cu programul lui, nu e bun, preferam sa fim mintiti de oameni fara Dumnezeu. Sa citez un clasic in viata..." Sa traiti bine" ne meritam soarta
  • +1 (1 vot)    
    Sa citim cu atentie (Vineri, 19 februarie 2010, 11:10)

    Laur X [anonim]

    Art. 73. - (1) Mandatul primarului încetează, de asemenea, înainte de termen ca urmare a rezultatului unui referendum local, organizat în condiţiile legii.

    (2) Referendumul pentru încetarea mandatului primarului se organizează ca urmare a cererii adresate în acest sens prefectului de locuitorii comunei sau oraşului, ca urmare a nesocotirii de către acesta a intereselor generale ale colectivităţii locale sau neexercitării atribuţiilor ce îi revin potrivit legii, inclusiv a celor pe care le exercită ca reprezentant al statului.

    (3) Cererea va cuprinde motivele ce au stat la baza acesteia, numele şi prenumele, data şi locul naşterii, seria şi numărul buletinului sau ale cărţii de identitate şi semnătura olografă ale cetăţenilor care au solicitat organizarea referendumului.

    (4) Organizarea referendumului trebuie să fie solicitată, în scris, de cel puţin 25% dintre locuitorii cu drept de vot. Acest procent trebuie să fie realizat în fiecare dintre localităţile componente ale comunei sau oraşului


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică