Violetii

de Dan Tapalaga HotNews.ro
Marţi, 19 ianuarie 2010, 16:39 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Violeti din toate partidele, deconspirati-va! A venit timpul sa aflam si noi, profanii, cine a spart bariera, cine a trecut de scut, cine a urcat treptele spirituale si detine, in fine, arma energetica. Am aflat, partial, cine a colaborat, aici, pe pamant, cu fortele intunericului, respectiv cu Securitatea. Dar iata ca, din CV-ul multor politicieni, lipseste detaliul semnificativ al colaborationismului cu lumea cealalta. Avem dreptul sa stim cine lucreaza cu flacara violet, cu ce alte forte/entitati colaboreaza, cati sunt intitiati, cati profani. Or fi multi, or fi putini? Aratati-va!

Avem de intocmit liste lungi, de intocmit fise medicale si prescris retete. Acum e momentul si el nu trebuie ratat! Lasati psihiatrii sa vorbeasca si sa puna diagnosticul corect! Cazul urgent al politicii romanesti pare sa fie Mircea Geoana. Scapat de atacul energetic lansat de Basescu in campanie, subiectul sufera acum agresiunea entitatilor malefice din propriul sau partid.

Mircea Geoana si dragostea vietii lui traverseaza purgatoriul alegerilor din PSD iar salvarea celor doua suflete pare improbabila, cu toata priceperea yoghinului Hrebenciuc. Prins, chinuit, torturat intre doua lumi, Geoana cand crede, cand nu in flacara violet. Cel care isi concentreaza intreaga energie pe sefia PSD pare sa fie Adrian Nastase. Doar o intensa meditatie MISA i-ar putea opri ascensiunea spre integrarea in absolutul puterii de partid.

Fostul liber-cugetator Ion Iliescu s-a straduit sa-si aduca Prostanacul cu picioarele pe pamant: ”Ne întoarcem la Nostradamus? Suntem în secolul XXI!”. Nu va lasati amagiti insa de aparente. Simbolul ratiunii nu este nici el ce pare a fi.

Iliescu are prin preajma nostradmausii lui, cel putin doi: pe Lorin Fortuna, profetul serpilienilor si balaurienilor, si pe Gelu Voican Voiculescu, fascinat de ezoterism şi de aspectele iniţiatice ale societăţilor secrete. Oameni mai vechi din PSD isi amintesc ca Iliescu a avut consilieri la Cotroceni cu sarcina de a-l proteja energetic.

Veti spune: gasim pacienti numai pe culoarul din stanga? Nici vorba. Pe dreapta tropaie veseli oameni cu sortulet, urcand sau coborand frenetici treptele initierii masonice. Pe de alta parte, Traian Basescu l-a tinut aproape in campanie pe Aleodor Manolea, psiholog si autor de carti de vulgarizare a unor stiinte de granita, fiind greu de stabilit in cazul unde incepe si unde se termina impostura.

Am discutat in aceste zile cu numerosi polticieni cu experienta. Multi admit, in particular, ca o groaza de oameni aparent intregi la minte apeleaza la vraci, vrajitoare si alti samani locali cu speranta ca ajuta. Asa se explica mai bine de ce ne merge atat de prost, de ce guvernarea pare uneori irationala iar dezbaterea publica atat de ermetica, de incifrata. Acum capata alt inteles licarul bolnavicios si sclipirea dementa din ochii celor care spumega la televizor. Nu li se trage doar de la incompetenta, ci si de la aura.

Cata vreme flacara violet palpaie doar acasa, pe noptiera politicienilor initiati, ea nu poate face rau nimanui. Cand flacara scapa de sub control, ne afuma la scara planetara.

Discutia politica din Romania despre flacara violet e halucinanta, hilara, ridicola, dar ea ne spune cateva lucuri esentiale despre calitatea multor politicieni cu ambitii mari, despre precaritatea educatiei lor si orizonul lor limitat. Daca tot au inceput sa marturiseasca, s-o faca toti. Sa stim exact cati sunt, cati au evadat si misuna liberi printre noi, sa aflam cine in ce crede, in afara de Dumnezeu, frecventat in unanimitate si la vedere in campaniile electorale.

Aflam ca nici presa nu are o Karma prea sanatoasa, ca gasim si aici destui nefericiti rataciti in lumea fantastica a unor politicieni zglobii.

Oricum nu mai conteaza. Ne-am facut de un rahat global. Presa occidentala ne priveste ca pe o tara cu babuini rataciti prin politica. Total de acord cu scriitorul Ion Vianu: "Mi-e cam rusine, ca roman. Pana acum, aveam reputatia de tara saraca, corupta. De prostovani, nu."

Mai lipseste o comisie parlamentara de ancheta a flacarii violet. Ar fi deznodamantul firesc al delirului colectiv care a cuprins astazi PSD, jurnalisti si politicieni de alte culori. 


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
4764 vizualizari
  • +12 (12 voturi)    
    mare dreptate (Marţi, 19 ianuarie 2010, 16:44)

    stefanoiu [utilizator]

    "Am discutat in aceste zile cu numerosi polticieni cu experienta. Multi admit, in particular, ca o groaza de oameni aparent intregi la minte apeleaza la vraci, vrajitoare si alti samani locali cu speranta ca ajuta. Asa se explica mai bine de ce ne merge atat de prost, de ce guvernarea pare uneori irationala iar dezbaterea publica atat de ermetica, de incifrata. Nu li se trage doar de la incompetenta, ci si de la aura."
    ---------
    Corect, cand se va incepe sa se lucreze si actioneze doar pe eficienta, nevoie practice si clare, modernism, actualitate, atunci va fi altceva.
    Pana atunci ne scufundam in mocirla si privim cu ochii spre undele energetice. La un metru de gazonul verde pe care stau apa, o perie de curatat si haine curate. Ce-s astea?
  • +9 (9 voturi)    
    armata de puteri supranaturale :))) (Marţi, 19 ianuarie 2010, 16:57)

    gabriel [anonim]

    o sa se comenteze foarte mult scena cu capra si george clooney din filmul "the men that stare at the goats". desi nu prea mai sunt necesare comentarii...
    numai sa ajunga filmul pe ecrane si in romania.
    vom rade, chiar ironic.
  • -14 (16 voturi)    
    Radiaţii (Marţi, 19 ianuarie 2010, 16:57)

    Spiritus [anonim]

    Cred că chestiunea nu poate fi tratată în derizoriu. Faptele dovedesc că preşedintele Băsescu s-a folosit de un specialist în parapsihologie în confruntarea cu Mircea Geoană, iar acesta, dl. Apolidor, a fost în preajma sa în împrejurarea decisivă a confruntării finale. Regret că politicieni cu experienţă tratează cu dispreţ chestiunea. Este dovedit că există diferite tipuri de radiaţii şi că acestea influenţează psihicul omului.
    • +8 (8 voturi)    
      l-am prins :-) (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:22)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui Spiritus

      Uite aici mai sus un violet!

      Asa e, sunt mai multe tipuri de radiatii.
      Vrei sa spui ca respectivul l-a radiat cu ceva pe Geoana? Cu ce?
      • +3 (3 voturi)    
        cu... (Marţi, 19 ianuarie 2010, 23:15)

        Pierre de vara [anonim] i-a raspuns lui Mihai-G

        ...cuptorul cu microunde.
    • +4 (4 voturi)    
      emanatii.... (Marţi, 19 ianuarie 2010, 21:30)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui Spiritus

      asta este din putzul gandirii...hmmm ar trebui sa ne dea de gandit....dar sincer si eu ma simt bombardat cu energie negativa de ficare data cand il aud pe gioana vorbind....
      filozofind putin , inteligentza poate fi considerata o forma de energie iar gioana cred ca a trecut de partea intunecata a acestei forte invizibile specializandu-se in opusul acestei forte (inzecit mai periculoasa) cunoscuta in popor si sub numele de Prostie (inteligentza negativa)
      Use the force dumbass!
      • 0 (0 voturi)    
        Super IQ (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:50)

        Modest [anonim] i-a raspuns lui dadan

        Cât de inteligenţi se cred unii, sub masca anonimatului. Dacă te consideri un super dotat, ieşi în arenă în faţa opiniei publice să-ţi dea verdictul.
    • +1 (1 vot)    
      Doamne! (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:04)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Spiritus

      Cei ca tine voteaza. Din ce in ce mai multi!
  • +10 (10 voturi)    
    SUPER TARE! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 16:59)

    marius [anonim]

    Felicitari DAN ! Ca de obicei TOUCHE!
  • +2 (10 voturi)    
    Da corect (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:06)

    DlGica [anonim]

    Flacara neflacara Dl Nastase ne lipseste !
    Cred ca emigrez in Kongo !
  • -8 (12 voturi)    
    E adevarat: Flutur zboara! Pe banii lui! Ha-ha! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:07)

    Neontologul [anonim]

    Domnule deontolog Tapalaga,
    In numele corectitudinii de care dati dovada sustinand orbeste camarila portocalie, faceti o verificare la cele ce urmeaza: mai deunazi, dl premier spunea ca in an de criza toate zborurile demnitarilor vor fi exclusiv la clasa Economy! Doar ministri plini au permisiunea de a deconta zboruri la Business. Puneti si Dvs o intrebare d-lui Gh. Flutur, vice PDL si nicidecum ministru, care ocupa relaxat locul 3F (Business) la zborul AUS791 sambata, 16 ianuarie, pe ruta Viena-Bucuresti, operat de compania Austrian Airlines. Si, dupa cum va cunoastem, vom afla ca a zburat in interes personal, cu bilet platit din surse proprii. Ha-ha-ha! Astept cu interes "ancheta".
    Neontologul
    • +4 (4 voturi)    
      sunt merele acre (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:15)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui Neontologul

      pt cultura ta generala - pe 19 dec 2009 mr adrian nastase venea de la londra cu british airways si calatoarea la business class - of course.
      daca erai baiat destept varsai niste suc pe scaun si te mutau astia la business class ca pe fam banica.
  • +4 (4 voturi)    
    parca e campanie de marketing pentru un film... (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:09)

    gabriel [anonim]

    la cum se precipita lucrurile la noi, ne putem astepta ca:
    - fie parlamentul sa voteze scenariul de la "the men that stare at goats" ca regulament al viitoarei comisii parlamentare de anchetare a flacarilor si enrgiilor,
    - fie sa devenim noi scenariu pentru continuarea filmului, de data asta "bazat pe o poveste reala".
    macar nu suntem singurii care ne gandim la armate de paranormali. daca ne ajuta la ceva.
  • -6 (10 voturi)    
    Este credinta personala (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:09)

    MC [anonim]

    Cu tot respectul, cu exceptia traditiei mai mult sau mai putin indelungate si a actelor culturale si istorice legate de acesta traditii, poate ca a crede in flacara violet nu este un fapt esential diferit de credinta legata strict de religie.
    E credinta domnului Hrebengiuc. Cine stabileste ca aceasta credinta e inferioara?
    Pentru ca daca nu e inferioara, atunci e aducatoare de voturi. Altfel nu s-ar explica evlavia de care sunt cuprinsi politicienii in apropiere de sarbatorile de Paste, de exemplu.
    • +1 (3 voturi)    
      credința nu e o virtute! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 19:14)

      nae [anonim] i-a raspuns lui MC

      Adevărat, nu e cu nimic superioară. Ambele sunt la fel de ridicole și cretine. Șerpi vorbitori cu picioare, un zeu bun dar care nu e în stare să facă un om care să nu-și dorească să facă rău, un zeu bun care te amenință cu iadul, un zeu bun care face genocid când i se scoală, un zeu bun care comandă uciderea cu pietre a copiiilor neascultători, un zeu bun care susține sclavia și muuuuuulte alte lucruri absurde sau chiar imorale.

      Toate acestea sunt semne clare a creației minților unor păstori și cretini din epoca bronzului, acolo unde își au originea cele 3 mari religii abrahamice. Nu că restul ar fi mai logice, toate sunt cretine și absurde.

      Acu', hai, dați minusuri!
      • +2 (2 voturi)    
        Nu-ti dau minus (Marţi, 19 ianuarie 2010, 19:57)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui nae

        fiindca e dreptul tau sa fii ateu. E dreptul tau sa fii, de asemenea, provocator si agresiv. Oricum, asta se poarta la noi. Asa ca da-i inainte, daca asta te face mai putin necajit si frustrat.
  • +11 (13 voturi)    
    Sa fie comisie! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:11)

    sadwank [anonim]

    EXACT asta ne lipseste si chiar ar fi logic: o comisie parlamentara care sa investigheze flacara si energetica. Si, ca sa nu ne speriem prea tare, rezultatele sa ramina tot asa, in coada de peste.
    • +1 (1 vot)    
      neaparat (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 11:44)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      o comisie parlamentara. Sa nu lipseasca Banicioiu, Orban, Aura Vasile, care cu manie proletara sa infiereze violetul. Atentie sa nu jignim ceva prelatzi imbracati in violet, caci comisia si ai ei comisari sunt in stare! Sa vina si Negoita-PSD cu a sa lege contra paranormalului in alegeri (absolut autentic de la iRealitatea TV din 18.Ian)
  • +12 (14 voturi)    
    ai dreptate,coane dane ! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:12)

    toma [anonim]

    comisia parlamentara trebe infiintata urgent ! sa treaca urgent la actiune,sa vedem si noi care a iradiat mai tare,ce si cum ?!.
    eventual sa anuleze alegerile ! facem altele,da si cu vadim,ca si el ii tot de ala (si l-au si furat ! )
  • +6 (6 voturi)    
    radeti voi ... (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:27)

    Phane [anonim]

    ... dar nu e de ras. In Constanta (orasul de bastina) nu am auzit pe nimeni vorbind de vraji, ghicit samd la modul serios - dar in Bucuresti am fost socat de ce am auzit: oameni seriosi, educati, vorbind degajat despre cum:
    - s-au dus la preot sa le "deschida cartea" ca sa le ghiceasca
    - au apelat la vrajitoare ca sa inlature blestemele puse asupra lor de dusmani
    - au apelat la diverse "trucuri" (chilotii pusi pe dos, iconita sfintita cusuta in haina etc) ca sa le mearga bine la servici / scoala etc.

    Asa ca eu cred ca familia Geoana chiar crede ce spune, numai ca i-a luat gura pe dinainte.
  • +5 (5 voturi)    
    De ce se vorbeste atita despre asta ? (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:38)

    Valentin (Timisoara) [anonim]

    Indiferent ce cred unii sau altii, in afara de cele 5 simturi clare pe care le avem, exista si alte manifestari care pot si ne pot influenta. Exista energii malefice si benefice sub influenta carora ne aflam mai mult sau mai putin, in functie de situatie. Dar de aici si pina la a-ti motiva un esec mi se pare o cale foarte lunga, mai ales intr-o lume dominata de cele 5 simturi. Si mi s-ar parea normal ca atunci cind ti-o iei de la cineva, instinctul de conservare sa-ti dicteze sa taci din gura si sa-ti vezi mai departe de viata, nu sa tot aduci in discutie faza respectiva (Geoana). Dar ce ma intriga si mai mult este de ce se face atita tevatura pe acest subiect, in fond a fost o alta declaratie a unui prostanac, a zis-o, s-a consemnat, la revedere! Este ora 17.30, ma uit la televizor si pe 2 posturi se discuta doar despre asta. In ziare, majoritatea titlurilor, tot despre asta. Oameni buni, avem lucruri mai importante de facut decit sa dezbatem timpeniile spuse de unul sau altul!
    • +1 (3 voturi)    
      Energia (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:10)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui Valentin (Timisoara)

      "Exista energii malefice si benefice sub influenta carora ne aflam"

      Si energiile aste se masoara tot in jouli sau eV ? Sau cum ?
  • +1 (1 vot)    
    acord? (Marţi, 19 ianuarie 2010, 17:58)

    gantz [anonim]

    Lasand la o parte detaliille tehnice ale flacarii, eu vreau sa stiu de ce nu se acorda 'violet' ala cu substantivul precedat, ca tot adjectivul?! Vorbesc serios: caut un raspuns valabil, cu referiri la gramatica limbii romane, istoria celor doi termeni... ce-o fi. Deci de ce?
    • +1 (1 vot)    
      ba da (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:03)

      Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui gantz

      Se acorda

      VIOLÉT, -Ă, violeți, -te, adj., s.n., s.f. 1. Adj. De culoarea viorelei. 2. S.n. Culoare violetă (1), ultima din spectrul solar (după indigo); ...
  • +3 (3 voturi)    
    Codul lui Viorica! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:16)

    Dianora [utilizator]

    Pai cine a lansat petarda? Viorica. Ca Gioana s-a luat dupa el si acum o incaseaza e doar natural. Gioana a fost totdeauna un follower.
    Cui ii foloseste? Lui Viorica! Imai intreaba cineva cum a organizat alegerile si in special cum a reusit sa demobilizeze tot partidul/cualitia in ziua finalei cand amagiti de sondajele (usor retusate- de cine?) -vezi faimosul dat de A3 la ora 4,30 aratand o diferena de 6% -, astfel incat altii alergau dupa voturi sau strigau pe Internet sa vina Diaspora sa voteze iar Mircea si PSD pregateau torturile si sampania?
    Cine va scapa nevatamat? Viorica (oare?) De unde se vede ca stiintele ezoterice ajuta la ceva!
  • +4 (4 voturi)    
    Forte oculte,..? (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:19)

    Peter Badesco [anonim]

    Poate aflam ce a facut/vorbit domnul Geoana la Moskova,...si cu cine ,..?,..di de ce acolo ,..?
  • +2 (2 voturi)    
    Violet flame pe Google (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:52)

    Peter Gluck [anonim]

    draga domnule tapalaga,

    nu suntem unici in a crede in bazaconii. pe google apar nu mai putin de 538000 de hituri ptr flacara asta violeta care e o hiper-gugumanie.
    dar si viitorul nostru e sumbru. in legatura cu intrebarea mea naiva daca psihiatria poate fi de ajutor cand prostia da pe dinafara si oamenii se tampesc la cub, dl vianu a spus ca educatia ar trebui sa ne ajute cu exceptia cazurilor disperate. dar in incheiere a mai spus ceva, ceea fara sa fie o noutate sau o surpriza, m-a descurajat:

    "serios vorbind, scoala de azi nu face prea mult pentru o educatie
    rationalista."

    va intreb pe cand prima ora de "flacara violeta" in liceu? ( flamologie???)
    ce e mic, violet inchis, rau si bate la usa?
    • 0 (0 voturi)    
      violet (ro) purple (en) (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 8:05)

      gogule [anonim] i-a raspuns lui Peter Gluck

      verificati, verificati, verificati.

      Results 1 - 10 of about 808.000 for purple flame. (0,21 seconds)
  • +4 (4 voturi)    
    Boala lunga, asta cu flacarile! De exemplu ... (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:52)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    o cartulie aparuta la (raposata?) editura Nemira in 1996 si reeditata in 2006, "Ocultismul in politica", descrie pe vreo 300 si ceva de pagini cazuri din astea cu flacari de felurite culori si nu numai!

    Pe langa niste pompieri care sa puna tulumbele pe ei, asemenea "politicieni" ar avea probabil nevoie si de ceva tratamente - nu mi-e clar cu ce.

    Dar in primul rand ar trebui sa dispara din viata publica cu tot cu "politica" pe care o fac.
  • +3 (3 voturi)    
    Incredibil, domnule Presedinte (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:58)

    Om bun [utilizator]

    Vazandu-l pe acest specimen in grupul ce ii insotea pe unii candidati la presedentie (Geoana, Basescu), mi-am amintit de un sarlatan care, in primii ani '90, a candidat si el la functia de presedinte, justificandu-si acest demers prin faptul ca si-a petrecut o mare parte din viata in preajma fostilor si actualilor (de atunci) presedinti ai marilor tari. Ca sa ne convinga, prezenta o sumedenie de fotoigrafii in care el aparea in cercul apropiatilor respectivilor presedinti. S-a dovedit ca era un sarlatan (indiferent de profesia lui) care se strecura in apropierea personalitatilor, la diverse reuniuni, ca sa apara in pozele care se faceau cu acele ocazii, poze pe care le arata ca sa-si demonstreze statutul de om influent.
    In cazul nostru, nu cumva domnul in cauza este un astfel de soi?
    Este de mirare ca oameni foarte seriosi, valorosi profesionisti ai politicii, cum este presedintele Traian Basescu, il admit in apropierea lor. De ce nu il pun pe fuga angajatii SPP? Iata ca aceasta neglijenta este platita acum de presedintele Traian Basescu, le ofera o ocazie in plus criticilor sai sa incerce sa ii reduca prestigiul de care se bucura. Intelectualii care il sustin au un motiv sa se intrebe daca nu cumva s-au inselat asupra capacitatii presedintelui de a nu apela la sprijinul unor caraghiosi.
    • 0 (0 voturi)    
      Ti-ai tradat toata argumentatia (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 11:54)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Om bun

      Cu "Este de mirare ca oameni foarte seriosi, valorosi profesionisti ai politicii, cum este presedintele Traian Basescu" :-)))
  • -2 (4 voturi)    
    hahaha! (Marţi, 19 ianuarie 2010, 18:59)

    state [anonim]

    nu'i nimic nou pa lume ! io v'am zis sa mai trecetzi pala mama sulfina sa va zica p'anume.
    dasteptzilor care suntetzi, cum credetzi voi ca stie ei cum sa voteze cand ie ananghie ?
    acu sa vezi cum creste actziunili si sa face coada la rilota lu mama sulfina.
    punem d'o paranghelie cu banii fletzilor..
  • +2 (2 voturi)    
    Mov,roz,violet,oranj (Marţi, 19 ianuarie 2010, 19:15)

    Profesor [anonim]

    D-l Tapalaga face parte dintre putinii ziaristi romani care stiu bine limba romana.Adjectivele,nume de culoare,mai sus mentionate sunt invariabile.
    • 0 (4 voturi)    
      ptr"profesor" (Marţi, 19 ianuarie 2010, 19:50)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Profesor

      Ma intreb cum ar suna :flacara rosu,flacara albastru,flacara galben...

      Ciudat ,nu ??
    • +2 (4 voturi)    
      pt. aşa-zisul profesor (aţi absolvit la Spiru Hare (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 0:28)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Profesor

      Violet este adjectiv variabil: violet, violeţi, violetă, violete. Consultaţi dicţionarele, toate dau formele variabile în gen, număr (şi caz) ale adjectivului violet. Mov, roz, grena, bleumarin, oranj etc. sînt invariabile, nu şi violet.
      Oare la ce sînt bune dicţionarele astea? Doar să stea pe rafturile bibliotecilor?
      ia puneţi mîna pe dicţionare, nu vă mai bazaţi pe... urechisme!
  • +4 (4 voturi)    
    nu priviti cu usurinta (Marţi, 19 ianuarie 2010, 20:42)

    cititor [anonim]

    Energiile negative si flacara violeta exista si au mari influente asupra persoanelor, dar trebue indeplinita o conditie esentiala sa fie prostanaci.
  • +3 (3 voturi)    
    felicitari (Marţi, 19 ianuarie 2010, 20:54)

    anti comunist [anonim]

    FELICITARI pt. articol.Imi place cum scrieti si discursul dv.Desi parese ca va bintuie portocaliul(asa se vorbeste prin targ de Hotnews)
  • +1 (5 voturi)    
    sa se faca comisie parlamentara... (Marţi, 19 ianuarie 2010, 21:43)

    dadan [utilizator]

    pentru ca mie mi se pare ca Basescu iarasi a incalcat flagrant constitutia.... mama lui de dictator.....dar eu ca cetatean mai pot fi eu in sigurantza la mine in cartier cand astia se plimba cu flacari violete si ne manipuleaza cum vor ei? eu am mai vazut de-astia cu flacari si steaguri violete cand mai veneam mai tarziu de la lucru dar credeam ca-s doar suporterii de la Poli TM iesind de la stadion dar acum ca adevarul a fost scos la iveala mi-e si frica sa mai ies din casa....as vrea sa fac cu ocazia asta si un denuntz - multi din vecinii mei Timisoreni sunt adeptii acestor ritualuri ezoterice pentru ca au insemne si inscrisuri violete peste tot : pe haine, masini, portile caselor.....politia sa se sesizeze si sa organizeze filtre si pe care il vede cu fular sau sapca violet sa-l bage la zdup pentru erezie si vrajitorie....
  • -4 (6 voturi)    
    De ce nu pomeniti numele lui Basescu (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 3:51)

    eu [anonim]

    Domnule Tapalaga,
    Un presedinte care plimba un escroc paranormal pe la toate intilnirile chiar nu merita nici macar pomenit. Toti sustinatorii lui Basescu il injura pe Geoana fara sa faca absolut nici o remarca despre individul paranormal care e acum in slujba idolului lor.
  • +2 (2 voturi)    
    Intotdeauna am spus ca (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 9:03)

    gabifm [utilizator]

    politicienii au reusit sa scoata, sa arate tot ce are poporul roman mai urat in el. Cand se afirma acest lucru la nivel de mass media, politicienii romani ne spuneau, mi-l amintesc pe Adrian Nastase, ca politicienii sunt oglinda poporului roman.
    Multi dintre noi spunem de ceva timp ca nu ne simtim reprezentati de alesii nostri. Din acest motiv "alesi nostri" au devenit "alesii lor".Adica din ce in ce mai putina lume se prezinta la vot.
    Si astfel politicienii de acum reprezinta numai un anumit tip de electorat, cel ce se duce la vot.
    Asa au aparut flacarile violet, horoscopul, etc. si evident afirmatia dlui Ion Vianu incepe sa aiba fundament. Ceva trebuie sa se schimbe. Nu stiu cum. Dar ne facem de ras in intreaga lume cu acesti oameni pentru ca ei nu stau doar in casa mai ies si afara.
  • +2 (2 voturi)    
    Scoala, bat-o vina..... (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 10:00)

    Ronin [utilizator]

    Asta e o consecinta a faptului ca preferam ignoranta in fata cunoasterii, in fata invatarii. Ca dovada, tot ceea ce nu ne putem explica, punem pe seama supranaturalului. Or fi unii oameni cu puteri stranii, nu zic nu, dar in cazul acesta suntem victimele propriei noastre ignorante. Si daca la reteta asta se adauga putina drojdie de media, putina esenta de televiziune, avem amestecul perfect care sa ne stimuleze imaginatia si asa bogata. Stirile astea nedocumentate si rastalmacite au exact efectul unui drog puternic: creeaza halucinatii. Ar trebui interzise. Daca oamenii ar fi mai interesati de invatare, daca informatiile venite pe diferite canale media ar fi verificate s-ar putea observa ca nu e tocma` supranaturala treaba. Eu unul, vad un om (dl. Aleodor), care are cunostinte in domeniul comunicarii, a studiului comportamental, a analizei tranzactionale (starile eului), a programarii neurolingvistice (mai simplu autosugestie) si altele, care ii confera dreptul la o anumita expertiza in citirea si prezicerea unui anumit tip de comportament uman. Nu este asa greu, cu conditia sa ai cunostintele necesare. Se poate observa ca dl Geoana a beneficiat si dansul, cu ceva timp in urma, de consilierea d-lui Aleodor. Sa inteleg ca si dansul si-a "atacat energetic" adversarii? Este ridicola explicatia! As indrazni sa dau totusi o explicatie acestui tip de comportament. Dupa parerea mea, Dl Geoana nu a luat in calcul o eventuala infrangere, a exclus aceasta varianta, ceea ce l-a pus intr-o situatie limita, or cum el nefiind prea spontan a gestionat cat se poate de prost aceasta situatie. Faptul ca nu si-a asigurat retragerea, il va costa pe termen lung. Si-a subestimat inamicul, si-a supraestimat fortele proprii - big mistake!!! Istoria e plina de exemple in care armate impresionante au fost invinse de efective mici. Asa e cand nu tii cont de anumiti factori. Parearea mea e ca, cazul Geoana va fi pe viitor un bun material didactic de predat celor care vor sa invete din greseli.
  • +2 (2 voturi)    
    Fara indoiala (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 10:00)

    Diletant [anonim]

    ... domnule Tapalaga sunteti jurnalistul meu preferat si o sa ramaneti asa cata vreme nu o sa va pierdeti simtul umorului in incercarea de a ramane obiectiv.
    Va multumesc pentru toate articolele dumneavoastra. Mie, personal, mi-au facut mult bine.
  • 0 (0 voturi)    
    a fost filmat viitorul consultant energizant (Miercuri, 20 ianuarie 2010, 13:28)

    gabriel [anonim]

    detalii aici:
    http://www.visurat.ro/2010/01/19/in-oltenia-traieste-omul-invizibil/
  • 0 (0 voturi)    
    MEA CULPA (Luni, 25 ianuarie 2010, 14:30)

    Pentru Sorin [anonim]

    Aveti dreptate.


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!
Ultimele articole din Actualitate | Opinii
Marţi, 14 februarie 2012
 
Marţi, 14 februarie 2012
 
Marţi, 14 februarie 2012
 
Luni, 13 februarie 2012

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version