Opinie

Lamuriti frauda!

de Doc Inventarul stricaciunilor politice
Marţi, 8 decembrie 2009, 19:51 Actualitate | Opinii

Ma gasesc in dezacord cu cei care spun ca toata discutia aceasta despre frauda ar trebui sa inceteze (”retorica electorala” spune dl Boc). Nu, nu; nici vorba! Din contra, discutia aceasta ar trebui dusa mai departe in directia lamuririi ei depline! Si trebuie lamurita si din punctul de vedere al publicului si al justitiei penale.

Or, exact in aceasta privinta PSD, initiatorul acestor demersuri, nu pare sa actioneze foarte coerent sau foarte decis. Dl Nica spune ca 10% din voturi au fost “multiple”, votul multiplu este o infractiune. Ma astept ca partidul dlui Geoana sa faca plangeri penale in toate aceste cazuri. Falsificarea proceselor verbale este o infractiune, ma astept la sesizarea Parchetului in fiecare din aceste situatii. A vota fara sa ai dreptul constituie o infractiune, toti cei care au facut asta trebuie sa fie dati pe mana procurorilor. Si asa mai departe.

Citeste integral si comenteaza pe Inventarul Stricaciunilor Politice.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
5344 vizualizari
  • +24 (26 voturi)    
    Desi am votat Basescu (Marţi, 8 decembrie 2009, 19:54)

    moucha [utilizator]

    Sunt de acord cu o renumarare si cu o analiza foarte serioasa a tuturor posibilelor cazuri de frauda. Si asta pentru ca infractiunile sunt infractiuni, indiferent de cine castiga alegerile. Din pacate insa, personal cred ca nu sunt bazate pe nimic concret aceste plangeri, ci sunt cazuri izolate.
    • +17 (17 voturi)    
      subscriu (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:16)

      AndreiMoraru [utilizator] i-a raspuns lui moucha

      dar nu opriti Romania in loc pentru asta. Miscati-va repede.
      • 0 (2 voturi)    
        .... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:11)

        TONI [anonim] i-a raspuns lui AndreiMoraru

        nu , sa n-o opriti , lasati-o sa se prabuseasca !
    • +7 (7 voturi)    
      Corect (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:39)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui moucha

      Asa este, nu putem risca sa avem acelasi scandal si la urmatoarele alegeri. Daca sunt vinovati, atunci trebuie sa avem condamnati!
    • +9 (9 voturi)    
      Din Gardianu (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:51)

      maolina [utilizator] i-a raspuns lui moucha

      Vorbeste primarul PSD al iasului
      -Conform Mediafax, Nichita a declarat: “Juristii nostri au spus ca nu sunt foarte multe sanse in ceea ce priveste contestatia la Curtea Constitutionala. E greu sa fabrici aceste documente (care sa dovedeasca frauda, banuiesc - n.n.), dar ne facem datoria fata de cei care ne-au votat”.
    • +8 (8 voturi)    
      si chiar daca ar fi cazuri izolate, (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:55)

      femeia nisipurilor [utilizator] i-a raspuns lui moucha

      nu ar intra la capitolul infractiuni? nu prea te inteleg, scuza-ma.
      • +3 (3 voturi)    
        Va explic indata (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:11)

        moucha [utilizator] i-a raspuns lui femeia nisipurilor

        Erau doua chestiuni nelegate intre ele. Imi cer scuze, vin dupa 3 h de predat in ceha si mintea mea functioneaza putin pe alta lungime de unda. Asadar:

        Ideea 1: Chiar daca sunt cazuri izolate, dovedirea unei infractiuni trebuie concluzionata cu dosar penal si pedepsita conform legii. Indiferent de candidat.

        Ideea 2: Chiar daca vor exista condamnari, parerea mea personala (care nu se bazeaza pe nici o alta sursa de informatii - pentru ca nu am) este ca si daca exista 1000 de cazuri dovedite in parte, cu 1000 de voturi nu poti schimba rezultatul scrutinului. Este nevoie sa se dovedeasca un numar prea mare pentru ca scrutinul sa fie invalidat, de circa 100 de ori mai mare (deci de ordinul a zeci - sute de mii), ceea ce este foarte dificil sau imposibil. Doar pentru ca a avut loc o frauda undeva, asta nu anuleaza un scrutin nicaieri in lume, pentru ca nereguli apar peste tot, dar sunt irelevante global.
  • +10 (10 voturi)    
    asa e ... adevarul ar trebui stiut !!! (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:15)

    Iulian Basescu [anonim]

    ... vinovatii fara vina, cer sa se faca ...
    • +7 (7 voturi)    
      clank! (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:34)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Iulian Basescu

      Și lumina se stinse.... pentru câteva minute :D

      Subscriu și eu, să se facă lumină!

      Adrian
  • +12 (12 voturi)    
    subscriu (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:19)

    ampersand [anonim]

    Sunt de aceesi parere - altfel, si aceasta acuzatie se va scufunda in mizeria altor sute asemenea nedovedite, camuflate apoi sub forma de "a fost gluma", " e parerea dumnealui personala", "nu reprezinta un punct de vedere oficial", "a fost scoasa din context", "presa a redat trunchiat", etc.
    • +1 (1 vot)    
      frauda (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:35)

      moi [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      e foarte interesant. sunt asa de informati domnii din psd despre cum s-a fraudat procesul alegerilor incat te intrebi daca probele aduse nu sunt parte a procesului inceput cu ocazia declaratiei lui nica pentru care boc l-a scos din guvern... cum s-au procurat totusi aceste informatii si asa rapid?
      • +1 (7 voturi)    
        frauda (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:57)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui moi

        Pai psd a inventat metodele de fraudare, pdl le-a perfectionat. Ucenicul si-a depasit maestrul. Is that simple.
    • 0 (0 voturi)    
      Exact...e identic cu ce a facut Basescu in 2004... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:21)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      Mai tineti minte nu? Acuzatorul trebuie sa raspunda pt spusele sale. Daca aduce dovezi foarte bine...sa fie bagati in puscarie toti cei ce au contribuit la fraudarea alegerilor....daca nu, atunci sa plateasca daune statului roman, adica noua.
      Basescu nu tin minte sa fi adus atunci vreo dovada....astia probabil nu vor aduce nici ei dovezi. Ce e treaba asta? Ne acuzam asa de furt doar ca sa patam imaginea adversarului? Gretos.
      La cum stiu eu tara asta...cu siguranta s-au facut tot felul de invarteli si manarii...insa Nica exagereaza binenteles. Astepti dovezi...astept oameni in puscarie. Vreau sa vad macar o data in tara asta infractori pedepsiti, fara sa conteze ca sunt sustinuti de Basescu sau Geoana.
      Pt chestii din astea ar trebui sa iesim in strada...nu pt alte prostii.
  • +4 (8 voturi)    
    probe sau zdup (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:21)

    BaNica [anonim]

    Cum poate cineva demonstra ca voturile multiple au fost exprimate in favoarea unuia dintre cei doi? Daca s-au folosit CNP-uri false, de unde aflam cu cine au votat acei infractori? Daca pe liste apar decedati ca ar fi votat, de unde aflam cu cine au votat? Retorica e voit falsa, fumigene si petarde. Diaspora numara milioane - cel putin doua - din caure au votat ... ceva mai mult de 5%. Asta pare enorm? Diferenta fata de primul tur este ca, la fel cum am facut si eu, s-au dus de dimineata, ca sa nu mai aiba surpriza ca nu apuca sa voteze din cauza cozilor - in primul tur m-am dus la 19.00 si am renuntat, in turul doi am fost la coada la 10.30 si am votat la 12.00. Organizare sub orice critica, peste 3 ani trebuie sa avem evidenta electronica a votului. Cu atati observatori in sectii si cu o coalitie "contra" majoritara, ar trebui sa admita ca au pierdut, pe mana lor, cu tot cu televiziuni si manipulari. Ca "sistemul" descris de Ponta a dat chix. Cred ca e vorba de frica, disperare si ura, fara nici o legatura cu interesul general. Constat, nu ma mir...
    • +4 (4 voturi)    
      Perfect adevărat. (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:36)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui BaNica

      Bravo, ai dreptate. E vot secret...

      Adrian
    • +4 (4 voturi)    
      nu are importanta in favoarea cui s-a votat, (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:01)

      femeia nisipurilor [utilizator] i-a raspuns lui BaNica

      infractiunea este infractiune. Retorica e retorica, nu amesteca lucrurile, aceasta este o problema reala. Daca vrei sa spui ca nu de-acum se intampla, asta e adevarat.
      • +1 (1 vot)    
        Păi hai să vezi (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:18)

        ady624 [utilizator] i-a raspuns lui femeia nisipurilor

        Legea spune că se pot repeta alegerile dacă cel puțin una din părți dovedește o fraudă de natură să modifice ordinea combatanților și NUMAI dacă partea care depune plângerea NU este implicată ea însăși în fraudă. Păi ... cine n-a fost implicat? PSD? PDL? PNL? bwahaha, au făcut toți fraudă.

        Părerea mea este că trebuie date exemple dure. Prinși și mici și mari (adică și ăia prostiți să voteze dublu din autobuz dar și cei care au organizat așa ceva), să li se dea ani grei de pușcărie, media să facă tam-tam pe tema asta apoi să se repete alegerile. Legea se respectă prin frică. Atâta timp cât nimeni nu o aplică sau nimeni nu pățește nimic în urma încălcării legii, e normal să nu ne așteptăm la rezultate...

        Adrian
      • +1 (1 vot)    
        retorica e motiv de contestatie, sau... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:38)

        BaNica [anonim] i-a raspuns lui femeia nisipurilor

        Eu spun ca cei care tipa acum trebuie sa probeze ca eventualele fraude s-au facut IN FAVOAREA lui Basescu! Daca vorbim de infractiuni, sunt de acord, trebuie pedepsite, dar ele nu sunt motiv de contestatie ATATA timp cat nu poti proba ca sunt in favoarea adversarului si s-a viciat rezultatul... De-asta spun ca e retorica. Infractiunile trebuie anchetate, si daca e cazul de condamnari, sa decida justitia- asta fara legatura cu omologarea rezultatului pe care ei il refuza.
        • 0 (0 voturi)    
          corect ar fi.. (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:00)

          pcd109 [anonim] i-a raspuns lui BaNica

          ...ca daca se constata ca sunt fraude, sa se aplice legea! de doua zile imi tot iau la minusuri cand scriu asta. de unde divizarea asta intre noi? ne identificam cu politicienii pe care i-am votat?! eu cred ca nu este nimeni naiv sa creada in politicieni. deci, singura noastra sansa este sa se respecte legea. eu vreau sa stiu ca votul meu nu a fost deturnat. ceea ce s-a afirmat aseara pe tvr1(nu stiu daca ati urmarit) este de o gravitate extrema. procese verbale modificate intre sectia de votare si bej; nenumarate voturi multiple, cnp-uri false. intr-o sectie de votare din x voturile false erau de 10%- le-au identificat dupa cnp! indiferent a cui a fost votul asa ceva nu trebuie permis. nici eu si nici dumneavoastra nu vrem sa avem alegeri trucate. in alta ordine de idei as dori sa vad odata terminate scandalurile. ca e geoana, ca e basescu, ca guverneaza boc, poc, dracu', lacu' nu ma intereseaza. vreau odata un guvern pentru mine maria mea cetateanul. nu mai vreau alegeri. nici parlamentare nici prezidentiale nici nimic. porcii de politicieni au zeci de mii de eu pe an ca sa munceasca nu sa tipe pe la tv. sa puna naibii odata un premier. ma doare in cot daca e de la psd, de la pnl sau de la pdl. numai sa fie naibii odata ca m-am saturat de atatea scandaluri in timp ce noi ne ducem de rapa. sau sa punem rege si sa terminam cu mascarada asta. punct.
  • +8 (10 voturi)    
    Obiceiul asta (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:24)

    Justin Puscasu [anonim]

    de a contesta regulile jocului, daca pierzi este extrem de periculos.
    Avem o lege, s-o respectam - daca exista dovezi de frauda, vreau sa-i vad pe infractori condamnati cu maxima severitate.
    Dar de aici pana la a afirma ca voturile trebuie renumarate de cate ori declara Vadim ca i-a soptit ambasadurul SUA, seful SRI, sau arhanghelul Mihail ca s-au fraudat alegerile e cale lunga.
    • -1 (3 voturi)    
      de unde stii tu, inaintea oricaror dovezi, (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:05)

      femeia nisipurilor [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      ca este atat de lunga acea cale? Poate ca ai informatii pe care noi nu le avem...Nu ni le impartasesti si noua? :)
  • +1 (11 voturi)    
    PSD-PNL (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:25)

    Ionutz [anonim]

    geoana si crin antonescu a-tzi pierdut, gata plangeti, tacetzi dispareti..lasatzi-ne sa traim marshavilor de hoti..nu va este rusine...?...nu va ajunge odata..loooserilor...manipulatori...romanii nu va mai vreau nici macar psdistii si pnlistii...nici macar oamenii vostrii...ratatzi ce suntetzi...
    • -1 (9 voturi)    
      dispari... (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:48)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Ionutz

      ...in directia scoala primara, copile! dupa ce inveti limba romana,scris-citit, poti reveni sa-ti dai cu presupusul! nu inainte.
    • 0 (2 voturi)    
      Dragă Ionuț (Miercuri, 9 decembrie 2009, 3:06)

      ady624 [utilizator] i-a raspuns lui Ionutz

      Așa cum și clujeanul ți-a atras atenția, îți atrag și eu atenția. Tu nu ai câteva greșeli printre multe cuvinte ci ai câteva cuvinte printre multe greșeli:

      1. geoana și crin antonescu se scriu cu literă mare. Nume proprii. Adică Geoană și Crin Antonescu. Doar eu am voie să scriu boc cu b mic atunci când fac mișto de el. Urât din partea mea.
      2. a-tzi se scrie ați. Poți folosi a-ți în următorul context: "A-ți sluji țara este o virtute". Regula degetului mare: dacă se poate înlocui cu "a îți" se scrie a-ți. Dacă nu, se scrie ați. În cazul de față, te poți orienta și după faptul că folosești pluralul. A-ți este la singular (a îți ... ție).
      3. marshavilor de hoti... ai putea încerca hoților mârșavi
      4. loooser se scrie looser. De preferat evitarea cuvintelor străine în propoziții în limba română :)
      5. manipulatori e posibil să fi fost necesar a fi scris manipulatorilor. Asta pentru a păstra coerența textului. Li te-ai adresat lor...
      6. romanii nu va mai vreau? Predicatul se acordă mereu cu subiectul. Subiect la plural, verb la plural. Românii nu vă mai vor. De asemenea, ai greșit persoana. AI folosit persoana I singular în loc de persoana a III-a plural.
      7. Ai folosit "vă" urmat de forma articulată a cuvintelor "psdistii" si "pnlistii". Ori renunți la "vă", ori folosești "PSDiștilor" și "PNLiștilor"
      8. vostrii se scrie voștri. Cu un singur i.

      Îmi pare rău că trebuie să te corectez, dar fă-ți un bine și reține ceva. E pentru binele tău.

      Mult succes,
      Adrian
  • +3 (3 voturi)    
    Demagocie tipica PSD (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:30)

    Lorena [anonim]

    PSD-ul a avutdin 2002 pe masa, toata documentatia (ministru Nica) cu privire la sistemul de vot electronic din Belgia facuta de o cunostiinta. Cand spun TOT, vorbesc atat de arhitectura si solutia soft, dar si a device-urilor. Si atunci era premier Nastase care putea sa introduca sistemul printr-un HG. Nica insusi a replicat: fugi d-le de aici ca nu se poate manevra nimic!!! Prietenul meu poate depune marturie despre aceasta discutie. Acum acelasi Nica spune ca s-a fraudat dupa ce, el insusi proteja "sistemul" contra tehnologiilor moderne. Dar cum Nica si Dragnea sunt politicieni asa si ar trebui tratati: demagoci cu certificate!
    • +1 (1 vot)    
      pai si ce facem? (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:42)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Lorena

      Si ce facem? Nu schimbam nimic? Lasam mostenire copiilor nostri metoda asta de vot infecta?
  • +4 (4 voturi)    
    Felicitari, Doc (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:35)

    Max [anonim]

    Sincer, nu prea mi s-a parut ca ceilalti colegi cu bloguri afiliate la HotNews au dat dovada de prea multa impartialitate (mai ales in campania asta extrem de murdara). Pozitia ta mi se pare foarte corecta. Ramai in continuare echidistant, pune accentul pe stire (lasa interpretarile in grija altora, cand nu se impune o analiza) si vei continua sa fii citit si apreciat.
  • +2 (2 voturi)    
    Lamuriti frauda! (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:38)

    stefan2008 [utilizator]

    Pana la capat! Si as vrea sa stiu cati ani de inchisoare vor face cei care au fraudat alegerile, daca s-au fraudat/

    Ca vor fi cazuri de fraudare din partea PSD si si vor face si mai penibili decat sunt, aia-i mai putin important. Important este sa se termine odata cu proastele obiceiuri despre care se tot vorbeste. Iar daca aceste obiceiuri nu exista in realitate, atunci sa se termine cu vorbaria goala despre frauda.
  • -1 (3 voturi)    
    Revolutie? (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:39)

    calin [anonim]

    Cred ca urmeaza o noua mineriada sau poate un razboi civil? PSD-ul e disperat si ar fi in stare de orice...
  • +3 (3 voturi)    
    Rezultate alegeri (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:39)

    Daniel [anonim]

    Rezultate alegeri tur 2:

    Traian Basescu 50.33%
    Mircea Geoana 16.55%
    Crin Antonescu 16.55%
    Klaus Johannis 16.55%
  • +3 (3 voturi)    
    Simplu sa fraudezi (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:40)

    Cri [anonim]

    Exact cum s-a intamplat si la parlamentare/europarlamentare: parintii vedeau pe listele din sectiile de votare semnatura in dreptul copiilor plecati la munca in strainatate.
  • -2 (4 voturi)    
    timp pierdut (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:44)

    bambina [anonim]

    si daca o lamurim altele n-o sa mai fie sa fie? sa fim seriosi! pai atunci sa incepem cu aia din 1946 fata de care cea de acum este fireasca ,dreapta si morala si reparatorie. Ce-i mai frumos intr-o democratie decat sa vezi neshte comunisti plangand ca au fost fraieriti. Nu e minunat? pai inseamna sa uiti cum a devenit FSN-ul partid si cui trebuie multumit pentru asta. Iar atunci cand Basescu a promis ca-l va invinge pe Iliescu voi credeati ca-l va invinge in mod cinstit .Nu se facea! q.e.d.
  • +3 (3 voturi)    
    Asa este (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:44)

    un roman [utilizator]

    Aceste acuzatii de frauda trebuiesc luate in serios si lamurite.

    Faptul ca acuzarile au fost facute, public, si toata lumea a auzit nu mai poate fi schimbat. Daca incerc sa o intoarcem si sa o dregem pe la spate atunci demonstram ca intradevar suntem un popor de corupti.

    Sa se faca lumina, indiferent care este rezultatul, pentru ca adevarul trebuie sa iasa la iveala oricare ar fi acesta.

    Bravo pentru articol, ma bucur sa citesc articole scrise de oameni cu principii.
  • +3 (3 voturi)    
    Amenda ??? (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:44)

    Badea Ioan [anonim]

    Ma-i fratilor !!!!!!!!
    Cum poate fi doar "amendat " =cifre derizorii/modice 1
    Ce-r fi daca fiecare ,individ, apare le "sticla " sa raspunda cu averea ???????? Ce-ar fi daca un eveniment asa de important ,indiferent de ce s-e spune sa poarte si o greutate juridica ?????
    Abia astept !
  • 0 (4 voturi)    
    Geoana a topait degeaba? CC trebuie sa faca drepta (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:49)

    muschetarul [anonim]

    Mai bine v-ati uita la OTV, la emisiunea lui Barbu, sa vedeti ceea ce a oferit PSD, alegatorilor.Telefoanele celor ce suna sunt inregistrate, putandu-se oricum verifica.PSD a c cumparat voturile in proportrie de 70%, oferind: aparate de radio, alimente, ochelari, medicamente , promisiune unor pensii mai mari, locuri de munca, excursii electorale etc Urmariti ceea ce declara oamenii simpli, care au spus ca pot depune marturie....
    Maine va continua aceasta emisiune la OTV...

    PS:Magistrati ai CURTII CONSTITUTIONALE!
    Mare atentie! Aveti grija ca poporul este cu ochii pe voi! Sunteti deja acuzati ca in ultima luna ati facut jocul PSD!!!! Ne-ati dezamagit in ultimul timp!! Oare chiar a-ti studiat dreptul?
    • +1 (3 voturi)    
      "PSD a cumparat voturile in proportrie de 70%" (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:58)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui muschetarul

      =)) Financiar vorbind, nu are sens ce spui =))
      • +1 (1 vot)    
        Numai ca... (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:19)

        Costica [anonim] i-a raspuns lui Cri

        "Eu iti dau ajutorul social si banii de lemne"...
        Asta a fost mesajul electoral al primarilor PSD catre alegatorii ...ghici care dintre ei?
        Si vii sa-mi vorbesti de "fraudare" ! Deja incep sa ma gandesc ca PSD a pregatiti din timp aceasta maniera de a contra rezultatele...La cata manipulare au facut cu toata mass-media, chestia asta e mizilic.
        Ponta cum a scapat porumbelul "au fost mai buni"?
        • 0 (0 voturi)    
          Stii care e problema? (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:51)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui Costica

          ... au recunoscut ca "au fost mai buni [la furat]"... si nimeni nu este anchetat. Din nici o tabara! Asta e cu adevarat trist :(
      • +1 (1 vot)    
        ia sa vedem (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:26)

        traian [anonim] i-a raspuns lui Cri

        70% din 5 milioane ar fi 3,5 milioane. Cate 10 euro pentru vot - face 35 de milioane de euro. La averile colosale pe care le au unii din PSD, nu mi se pare mult !
        Sigur ca PSD-ul n-a platit 3,5 milioane de voturi...insa au platit destul de multe si au primit mai putine cu cateva sute de mii! Ca nesimtiti de romani au luat bani si au votat Basescu! Clar, asta e frauda!
        • 0 (0 voturi)    
          nu merge socoteala (Miercuri, 9 decembrie 2009, 1:36)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui traian

          Datul banilor la colt de strada e o gainarie care mai degraba o fac micii fanatici politic. Adevaratele tunuri se dau direct la sursa si anume la BEC - controlezi Biroul Electoral Central si rezolvi problema.

          Nu se duce X-ulescu' din fruntea niciunui partid sa dea cativa euro la colt de strada pentru un amarat de vot. Ar fi o adevarata schema piramidala care ar implica costuri peste costuri. Daca chiar vrei sa faci un calcul, ia in considerare macar 100 euro pentru fiecare vot platit (ca sa ii platesti pe toti intermediarii). 350 de milioane de euro ii poti investi in ceva mai sigur decat in loteria cu 50-50 sanse a alegerilor indiferent de castigul posibil :-)
  • +4 (4 voturi)    
    comentariu (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:54)

    lia [anonim]

    indiferent cine va iesi invingator, trebuie sa se termine cu frauda, cu mita electorala; acestea nu sunt pt. o tara care se vrea democrata.
  • +4 (4 voturi)    
    N-am niciun dubiu (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:56)

    Stefan [anonim]

    Sunt convins ca alegerile au fost fraudate. Nu stiu daca intr-o masura decisiva (la o diferenta atat de mica este probabil sa fi fost decisiv), in orice caz, in orasul in care stau eu frauda de la sectiile speciale a fost in favoare PDL, exact asa cum in alte orase probabil a fost in favoarea PSD.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:23)

      bb [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Am fost cu un prieten din oradea la sectia speciala de la gara de est din bucuresti. Inainte de a pleca de acasa am auzit la realitatea ca mari grozavii s-au intamplat acolo. Clar acolo liniste si cel putin trei politisti care supravegheau perimetru. Plus ca in timpul asta s-au perindat mai multe televiziuni iar la iesire se facea un sondaj de un institut de sondare la care daca nu voiai nu raspundeai. Cred ca se face prea mare caz pe sectiile speciale. Sunt convins ca se poate verifica usor daca cei care au votat aici au fost la alte sectii speciale sau la adresa de domiciliu. Daca cineva a trisat trebuie sa plateasca. Nu cred ca se poate dovedi cu cine a votat cei care au votat in mai multe locatii. Restul sunt basme.
  • 0 (8 voturi)    
    Am invins (Marţi, 8 decembrie 2009, 20:59)

    Hai Basescu [anonim]

    Frauda electorala? Intai hai sa ne punem intrebarea la alegeri cati supravegheatori au existat acolo? Din fiecare partid stiu ca a existat cel putin unul si daca toti erau impotriva lui Basesc cum poate unul singur sa faca frauda cand are asupra lui atintiti 5-6-7 perechi de ochi? Mai degraba invers s-ar putea.
    Toata lumea zice ca PD-L a fraudat alegerile dar eu unu cred ca mai degraba au fraudat cei de la PSD si fiindca calculele lor nu au coincis fiind convinsi 100% ca vor castiga cu fraudele ce le-au facut ei si nu s-a intamplat asa au acuzat imediat PD-L-ul de frauda. Dar cred ca Poporul a ales si alegerea poporului a fost Basescu. Din toti pe care ii cunosc daca am auzit 4-5 ca au votat cu Geoana restu de poate cateva sute toti au votat cu Basescu. Sunt convins ca daca nu s-ar fi facut nici o frauda si daca totul era ca la carte procentul ar fi fost undeva intr 60 si 70% pro Basescu.
    In definitiv cine ar vota cu o "marioneta" cum stie toata lumea si e scris peste tot? cu cineva care nu sa conduca ci sa fie condus de la spate? Cine ar vota cu "comunismul"? in mare parte cei ce au votat geoana sunt persoane peste 50 de ani si majoritatea de la tara. Dar sa se gandeasca totusi inainte ca viitorul ne apartine noua tinerii de acum iar noi alegem Basescu.
    • +1 (1 vot)    
      base (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:32)

      lia [anonim] i-a raspuns lui Hai Basescu

      ai perfecta dreptate,si io am vb cu foarta lume toti au votat geoana din cei cateva sute cat am vb numai 2 au votat geoana ,nimanui nui trebe o marioneta,ar trebui sa_si recunoasca ifrangerea,o manipulat televiziunile posturile de radio,nici interviu lui basescu nu lo dat in totalitate,de indata ce so proclamat marioneta presedinte astea de la antena satelor nul scoteau din domnu presedinte si o dat discursu lui base numa de jumate....sa le fie rusine,lumea so mobilizat pt base....
  • 0 (0 voturi)    
    LAMURITI FRAUDA (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:25)

    The Titisuru [anonim]

    Mai este o intrebare: De ce toate aceste infractiuni definite de Codul Penal nu au fost aplicate in momentul descoperirii lor.
  • -1 (1 vot)    
    procedura "eba" avansata! (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:34)

    tqx [anonim]

    Nu stiu daca votul la precedentele alegeri europarlamentare a fost reflectat pe hotnews. Ar fi fost util pentru cei care se informeaza exclusiv din aceasta sursa. Cred ca modul de "procurare" a mandatului pentru fiica este dovada clara ca partidele din Romania au si capacitatea si curajul de a frauda procesul electoral. Din pacate aceasta situatie penibila pentru o tara europeana a ramas nedocumentata. Poate ca planificatorii si executantii au trecut la o procedura avansata!
  • +1 (1 vot)    
    nu inteleg (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:44)

    CCC [anonim]

    Cum pot dovedi ca cineva care a votat multiplu l-a votat pe Basescu si nu pe Geoana? In alta ordine de idei, ei ar putea veni cu dovezi care sunt de fapt propriile fraude, pentru ca nu inteleg cum dovedesc ca un vot e pro Basescu odata ce a ajuns in urna. Daca de fapt Geoana a furat atat de mult incat scorul in conditii corecte ar fi fost 60 la 40???
  • +1 (1 vot)    
    Cum se numara la PSD!!!(ouale) (Marţi, 8 decembrie 2009, 21:56)

    Beck [anonim]

    In orice campanie electorala, indiferent de partid , se poarta moda ca cei ce fac campanie pe o anumita zona sa fie si membrii de comisii electorale pe zona respectiva. In afara de banii primiti in campanie oamenii mai primesc si un bonus in functie de numarul de voturi obtinut. Recapitulare:
    1. La ora 9 „sondajele” il indica pe Prostanac castigator
    2. Sarbatoare mare, toata lumea euforica in sectii, Prostanacu ne arata ca stie sa danseze
    3. Hotia in PSD se invata de la structurile cele mai mici, asa ca oamenii nostri au zis sa faca si ei un ban in plus. Au semnat procesul verbal corect al presedintelui de comisie, dar au umflat un pic procesele lor verbale-oricum nu mai verifica nimeni fiindca a iesit Geoana presedinte-cu cateva voturi pe fiecare sectie cat sa-si atinga targetu pentru un bonus mai mare.
    4. Si dai si numara la sediu si dai si numara si dimineata anunta fericiti ca tot nea Ion Mircica e in fata
    5. Socu a fost intradevar puternic la ora 8 dimineata....s-a servit un lighean cu apa rece in care sa-si vare piciorele cu totii
    Morala: PDL a dat dovada de o seriozitate maxima in propria ograda, din punct de vedere organizatoric fiind mult peste toata coalitia formata impotriva lor. Manifestarile coalitiei din timpul campaniei, la afisarea sondajelor, cat si din momentele actuale ne arata niste oameni care au fost disperati tot timpul, care nu si-au dat seama nici macar ca erau deja castigatori inainte de momentul Timisoara si al marii confruntari in care si-au pus cruce singuri.
  • +1 (1 vot)    
    Cetatenii romani de la Cahul (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:08)

    victor [anonim]

    Domnilor, va cazniti sa negati alegerile cu dovada locativa a cetatenilor din sectorul 3 care au votat la Cahul. Haideti sa va spun cum se dau adresele: proprietarul merge cu mine la politie si da o declaratie prin care isi da acordul de a ma lua in spatiu. Politistul, pe baza acesteia, imi da adresa si buletinul. Eu primesc, din acest moment in colo, toata corespondenta la acea adresa, depun toate fisele fiscale la circa finaciara asociata acelei adrese, dar este problema mea unde dorm, unde calatoresc si in ce spatiu gandesc. Acum, problema cetatenilor moldoveni: cand primesc cetatenia trebuie sa-si faca actul de identitate romanesc, altfele cetatenia romana este doar scriptic, dar fara dovezile identitare. Multi cetateni mo;doveni care-si iau cetatenia romana nu mai au rude in Romania, dar exista un sistem prin care un om mai afacerist face rost de spatiu locativ, contra cost. Costul il da propritarului casei, propriatul merge la politie, declara acordul ca il ia in spatiu pe cetatean, iar cetateanul are buletin. Toata lumea fericita. Cetateanul roman poate sa plece la Ungheni, la Cahul, la Chisinau si oriunde vrea el sau oriunde are spatiul locativ moldovenesc, dar adresa lui de roman este in locul in care este inregistrat la politie. E foarte logic, dar pesemne ca nu stiti legea. Simplu, am terminat si cu aceasta "dovada" de frauda care se numeste neinformare.
  • -1 (1 vot)    
    diaspora (Marţi, 8 decembrie 2009, 22:27)

    dan [anonim]

    am participat si eu la vot de data asta ,acum 2 saptamani nu am putut ca la consulatul romaniei de la torino era o coada imensa de fapt si duminica am facut o coada de 4 ore,aproape toata lumea vota cu gioana si in final la numaratoarea voturilor a iesit basescu cu 85 la suta,am crezut ca din comisie ar trebui sa faca parte toti membri partidelor si asa cred si in continoare, dar acolo era o clica care mananca din palma lui basescu si cred ca au facut ce au vrut,noi cei de aici am plecat din tara ca ne mergea prea bine si ne-am saturat sa o ducem asa bine si am considerat cu toti ca pentru faptul ca tara merge asa bine sa il votam tot pe cel care era inainte
    • 0 (0 voturi)    
      Toata lumea vota cu Geoana? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 10:26)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Si ai vreo dovada sau trebuie sa te cred pe cuvant?
      Macar dovada ca tu ai votat la Torino si nu postezi din subsol din Bucuresti.
      • 0 (0 voturi)    
        ma lasi? (Miercuri, 9 decembrie 2009, 14:53)

        Goerge [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        La noi am votat 95% Base si nu s-a reflectat in sondaj. Incercati numai sa repetati alegerile ca o sa va spargem, o conving si pe strabunica mea sa se duca la vot.
  • 0 (0 voturi)    
    zgomot pentru nimic (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:08)

    nae [anonim]

    Pentru cine a participat macar o data intr-o comisie electorala lucrurile sunt fara indoiala. Atata timp cat reprezentantii partidelor au fost de fata si au semnat procesul verbal impreuna cu vicepresedintele si presedintele alegerile in circumscriptie sunt valide. Circula tot felul de prostii cu rolul de a intoxica si manipula populatia, Se vede acum cine-i cu scandalul. Sunt aceeiasi care au fost si innainte de vot. Mecanismele frauduloase se refera doar la "turismul electoral" si atentie Sectiile Speciale pe care tot PSD-ul le-a nasit peste tot prin tara. In rest alegerile se transeaza de obicei innainte nu in ziua de vot. Stiu primarii cum. In judetul Iasi sunt o multime de comune in care nu s-au dat pensiile, ajutoarele sociale, spunindu-se taranilor ca Basescu nu le mai da pensii si ajutoare. Asta frauda
  • +1 (1 vot)    
    Legea spune (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:27)

    IoanaC [utilizator]

    Legea 370/2004 pentru alegerea Presedintelui Romaniei
    (publicata in Monitorul Oficial nr. 887 din 29 septembrie 2004)

    Art. 24.

    (3) Cererea poate fi admisa numai daca cel care a sesizat nu este implicat in producerea fraudei.

    PSD + PC au facut frauda prin faptul ca ANTENA 3 , MODERATOAREA FIREA,VADIM, ROMAN LA ORA DE VARF, INSTIGAU SA SE VOTEZE CU GIOANA SI MAI ALES AU AFISAT SI UN SONDAJ. (mai ales ca Voiculescu, proprietar al ANTENA 3 este partener al aliantei PSD - PC)
    Aceasta o CONSIDER CEA MAI MARE FRAUDA LA ALEGERI.

    PSD+PC ciuocu mic...ca voi ati facut frauda pe TV, in direct.
  • +1 (1 vot)    
    chiar merita investigatia (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:38)

    ampersand [anonim]

    Citez de pe hotnews: "Andi Cristea, reprezentantul PSD in Biroul Electoral pentru strainatate [intreaba] Aveti cunostinta de faptul ca senatorul PD-L Viorel Badea a impartit portocale in sectia de vot din Marcellina?"

    Capsunar fiind, dar nu in Italia, n-am auzit in viata mea de Marcelina asta, asa c-am dat rapid pe net. Iata ce-am gasit despre locul fraudei:

    City of Marcellina, region Lazio, province Rome
    Population: 5,508
    Mayor: Alfredo Ricci
    Patron Saint Madonna delle Grazie
    http://en.comuni-italiani.it/058/056/

    Cred ca frauda-i posibila fiindca, decembrie fiind, portocalele sunt o trufanda pentru o tara mediteraneana. Iar la 5508 locuitori, mai putin decat Strehaia sau Baraoltul, cred c-au fost aduse din Romania, de la mall, in portbagajul unui emisar special pentru Marcellina al presedintelui Basescu.
  • +2 (2 voturi)    
    Sa va explic (Marţi, 8 decembrie 2009, 23:40)

    Cristi [anonim]

    cum sta treaba. Petru ca este imposibil sa identifici acum pentru cine anume s-a fraudat la o anumita sectie, fie ca au votat mai multi decat trebuie, fie ca au votat morti, fie ca s-au introdus mai multe buletine de vot, sau s-au anulat buletine valide, PSD mizeaza exact pe acest lucru, ei vor anularea buletinelor de vot din anumite sectii electorale, doar prezentand dovezi de frauda clara, nu conteaza in favoarea cui. Avand in vedere acest lucru, stiind foarte bine sectiile de votare unde ei au fraudat si cum au fraudat, pot aduce dovezi foarte clare de frauda. Ce e asa de greu?
  • 0 (0 voturi)    
    Fara imunitate pentru deputati (Miercuri, 9 decembrie 2009, 17:13)

    Tanasie [anonim]

    S-a votat la referendum reducerea nr de deputati,ca camerelor. E ok. Dar,intr-adevar ,asa cum a spus si Basescu, mai trebuia trecut la votarea asta si scoaterea imunitatii la parlamentari. Pana nu se indeplineste aceasta conditie ,oricare parlamentar poate minti in voie fara sa poata fi tras la raspundere. Exista un singur drept cu imunitate totala,dreptul la opinie. Delictul la opinie, in toate democratiile lumii, este intangibil . Restul nu, indiferent ce loc ocupi pe scara sociala sau politica. Si la noi trebuie sa se ajunga acolo. Exceptie de la regula e pentru magistrati,dar si acolo in anumite conditii. Fiti siguri ca atunci cand cineva aduce acuze trebuie sa aiba dovezi indubitabile in ceea ce sustine.
  • 0 (0 voturi)    
    care frauda? (Joi, 10 decembrie 2009, 7:46)

    nicu [anonim]

    ma intreb daca procesele verbale ale psd-ului coincid cu cele la pdl-ului
    va dati seama ca toate acele fraude sunt pe procese verbale scrise de mana care se pot ajusta usor (CNP-urile) , din 3 faci 8 si l-ai bagat in ceata.
    Spunea un psd-ist la Timisoara care flutura un proces verbal scris de mana ca cineva a votat si avea 11ani, pai de unde ai scris cnp-ul , ca la vot prezinti un buletin?
    Cred ca sunt facaturi psdiste


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!
Ultimele articole din Actualitate | Opinii

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri