Opinie

 De ce nu imi risc votul pentru dl. Geoana

de Emil Stoica     Jeopardy
Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:09 Actualitate | Opinii


Exista trei motive pentru care nu imi voi risca votul pentru dl. Geoana.

Primul este pentru ca nu stiu daca Mircea Geoana isi va folosi puterile de presedinte al Romaniei in mod discretionar sau nu. Suspendarea presdintelui Romaniei in primavara lui 2007 cand PSD-ul condus de dl. Geoana a orchestrat totul. Motivele suspendarii au fost infirmate de catre Curtea Constitutionala inainte de votul din parlament si, ulterior, au fost infirmate in mod categoric si de catre electorat. Mircea Geoana nu si-a prezentat demisia pentru ca a scurtcircuitat, in mod gratuit si inutil, activitatea institutiilor pentru o perioada de circa 2 luni. Suspendarea unui presedinte al tarii nu este un lucru banal, ci unul extrem de grav. Sentintele Curtii Constitutionale, dar mai ales sentinta electoratului, ar fi fost motive suficiente pentru ca liderul PSD sa iasa definitiv din politica. Dl. Geoana a demonstrat ca nu intelege nici democratia, dar nici Constitutia.

Desigur, se poate spune ca dl. Geoana nu a fost si nu este decat o marioneta a unor sforari priceputi precum Ion Iliescu. Si atunci, de ce sa-l votam pe Geoana? Pentru ca Romania sa fie condusa din umbra? Si de catre cine?

Al doilea motiv este ca dl. Geoana risca sa faca multe compromisuri grave. Pe ce ma bazez? Pe cariera domniei sale de lider PSD.

PSD-ul dlui. Geoana il tine la loc de frunte pe Ion Iliescu, personaj ce inca nu a raspuns inca pentru crimele din decembrie 1989, personaj ce a ajutat la falimentul Romaniei din 1996.

Tot PSD-ul dlui. Geoana il are in conducere pe Adrian Nastase. In ultimii 5 ani, buna parte din activitatea parlamentara a PSD a fost dedicata apararii lui Adrian Nastase. Parlamentul s-a transformat timp de 5 ani in judecatorie, dar o judecatorie care tine, fatis, partea acuzatului. Acuzat, culmea, de Procuratura Romaniei.

Citeste restul materialului si comenteaza pe Jeopardy.


Citeste mai multe despre   







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7114 vizualizari

  • +29 (31 voturi)    
    un articol foarte bun (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:15)

    cet23 [anonim]

    Un articol de bun simt, bazat pe o logica foarte solida. Subscriu complet! Alegerea unui presedinte de tara ar trebui sa aiba la baza nu numai starile emotionale. Ci si putina logica si inteligenta, macar putina!
    • -11 (13 voturi)    
      Draga cet23.. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:17)

      Cristina [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Citez din domnul pentru care va riscati, din interviul de l Realitatea:
      ...se afla acum de aceste vizite, pentru ca nimeni nu m-a intrebat.....
      Daca nu ai citit inca acolo, e vorba de insistentele dlor Orban si Nastase pe langa domnia sa sa le rezlve problemele...
      No comment!!!
      Sau daca am vrea sa comentam, explica-mi te rog cum se face ca stim lucruri de genul asta, dar nu le spunem?!..Care este diferenta in momentul de fata intre dansul si dl. Patriciu, care a stiut de filmulet dar nu a spus pana acum?
      Unfortunately, atat manifestatiile de ieri cat mai ales acest interviu m-au hotarat - o sa ies sa votez, si nu cu domnia sa...ps, pana sari sa imi zici lucruri adevarate , iti traduc primul cuvant: unfortunately=din nefericire...da, din nefericire va trebui sa votez cu Geoana. Detest mult mai mult minciuna si fatarnicia decat o doctrina politica au alta.
      • +9 (9 voturi)    
        draga cristina (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:55)

        carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Cristina

        unfortunately nu suntem toti la fel de smart, nu judecam toti dupa acelasi fir logic. Dar sa stii ca nu "trebuie" sa votezi cu unul sau cu altul, nu trebuie sa nimic...nici sa gandesti mult nu trebuie. Si nu "NE riscam" ourselves, pentru verbul "a risca", oricat ar vrea el, nu e reflexiv. Si hai noroc cu doctrina politica a stimabilului Gioana.
    • +3 (3 voturi)    
      De acord. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 20:44)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Prietene incearca si pulverizeaza un pic din ratiune si pentru cei care sunt orbiti de aceasta schimbare cu orice pret.
      Este o vorba din batrani - Schimbarea stapanului bucuria nebunului!
    • -3 (3 voturi)    
      nu sunt de acord (Miercuri, 2 decembrie 2009, 22:56)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui cet23

      Nu vad cum puteti trage aceste concluzii. Mircea Geoana este singurul politician de pe scena politica de astazi care a facut o ruptura cu trecutul; l-a scos pe Ion Iliescu din politica, si a contribuit la marginalizarea lui Adrian Nastase si alti membri dubiosi din PSD (Dan Ioan Popescu, samd). PSD este inca incarcat cu oameni dubiosi, dar acelasi lucru se poate spune despre absolut toate partidele politice. Traian Basescu nu a respectat nici constitutia, nici vointa alegatorilor, si a creat foarte multe probleme pentru Romania. Coruptii din partidul care il conduce, PDL, nu numai ca nu au fost marginalizati, dar pusi in prim plan si in pozitii de putere. Coruptia, incompetenta si iresponsabilitatea acestora (Videanu, Berceanu, Ridzi, Udrea, samd) este vizibila pentru orice Roman. Deci nu am cum sa fiu de acord cu aceste comentarii.
  • +23 (25 voturi)    
    Inca 7 motive (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:32)

    Bruner Fox [anonim]

    Cu Geoana Presedinte nu am nici o garantie:

    1. ca Referendumul se va aplica. Celalalt referendum ( cu uninominalul) a devenit o strutza camila in parlament.vreau o constitutie moderna, in care un Referendum validat s adevina automat lege.Vreau ridicare atuturor privilegiilor!

    2. Ca Presa va fi libera. felul cum isi bat joc TVR iRTV si Antenele de informatii si cum organizeaza linsaje media ma face sa ma indoresc

    3. Ca Justitia va fi corecta. Disperarea si Furia cu care au pus toate armele pe Basescu este generata doar de faptul ca hotii isi vad libertatea in pericol. Au furat destul.Dosarele lor au ajuns la tribunal si nu mai pot amana la nesfarsit

    4. Ca reformele incepute vor continua: Echitate in pensii, salarii, justitie, educatie, sanatate, etc

    5. Ca acordul cu FMi va continua . RUperea lui ar fi un dezastru: marirea taxelor si un euro de peste 5 lei....Exista presiuni uriase ca sa se rupa acordul cu FMI> Vantu, PAtriciu si VOiculescu vor sa imprumute ei ROmania , cu dobanzi de 15 % , nu cu 3 % ca la FMI.

    6. Ca vom introduce moneda Euro intr-un orizont de timp decent. Speculatorii pe leu nu au nici un interes sa se introduca Euro

    7. Ca fiica mea va creste intr-o tara libera si puternica, nu intr-o republica bananiera , in care mafiotii fac legea junglei pentru ei, prin ei , despre ei!
    • -4 (4 voturi)    
      fie cum spui tu, dar... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:14)

      if0014 [utilizator] i-a raspuns lui Bruner Fox

      Citez: "Cu Geoana Presedinte nu am nici o garantie ca fiica mea va creste intr-o tara libera si puternica, nu intr-o republica bananiera , in care mafiotii fac legea junglei pentru ei, prin ei , despre ei!"

      Pana acum am trait intr-o tara libera si puternica, urmand ca, dupa ce Geoana va fi ales, tara sa se transforme foarte probabil "intr-o republica bananiera , in care mafiotii fac legea junglei pentru ei, prin ei , despre ei"?
      Sigur vorbim de aceeasi tara?
      • +1 (1 vot)    
        da vorbim de acesi tara (Joi, 3 decembrie 2009, 0:11)

        st-an [utilizator] i-a raspuns lui if0014

        in care PSD s-a opus oricarei tendinte de devortare a tarii, fie ca a fost in opozitie fie ca a fost la guvernare. PSD a fost si este frana Romaniei spre UE, spre un trai mai bun.
    • 0 (2 voturi)    
      7 motive ireale (Miercuri, 2 decembrie 2009, 23:10)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui Bruner Fox

      Gresesti la fiecare punct:

      1. Referendumul nu se va aplica in nici un caz. Pentru a se aplica ar fi nevoie de aprobarea Parlamentului, care nu va vota acest lucru niciodata; deci este un non-issue, o smecherie de campanie a lui Traian Basescu :(

      2. Presa este libera; din pacate, spun unii, este prea libera - se minte, se calomniaza, si nimeni nu este tras la raspundere; fiecare candidat are media lui: Traian Basescu are pe hotnews.ro, B1 TV, Evenimentul Zilei, samd, si Mircea Geoana are antenele, Realitatea; TVR este independent, in opinia mea

      3. Justitia nu a fost "libera" sub Traian Basescu, dimpotriva; nu am vazut un dosar semnificativ de coruptie finalizat, Ridzi este inca libera, si singurul lucru care a facut justitia a fost sa-l scoata curat pe Traian Basescu in dosarul flota - asta este o mare rusine pentru Romania; orice argument ar aduce, ca n-a semnat vreo hartie sau ca, vezi chipusi, ca prin furtul flotei ar fi scapat tara de "cheltuieli de intretinere viitoare", sunt toate penibile; nu este singurul hot din perioada de tranzitie, dar gresiti daca ignorati acest subiect

      4. Traian Basescu nu a facut nici o reforma - nu stiu la ce face referinta; dimpotriva, a indatorat tara si mai mult cu FMI - o organizatie mai rea ca ciuma

      5. nu sunt de acord; acordul cu FMI este o escrocherie, indatoreaza tara, viitoarele generatii, si peste asta blocheaza reforma adevarata - lasand pe toata lumea sa "mearga si asa"

      6. politica monetara a unei tari este un instrument semnificativ de suveranitate; chiar daca ar fi un bine pentru tara, si eu nu cred, ambii au aceasi atitudine catre euro

      7. trimite-o in SUA; oricine ar iesi in Romania, nu vei avea aceasta oportunitate; opinia mea este ca Traian Basescu este nociv, si a dovedit acest lucru

      Concluzia - eu il votez pe Mircea Geoana
      • +1 (1 vot)    
        7 (Joi, 3 decembrie 2009, 10:34)

        Mos Andrei [anonim] i-a raspuns lui gicu

        Intelectualule!

        1. Smecheria electorala a lui Basescu, Referendumul, a fost validat iar romanii au raspuns intr-o proportie covarsitoare intr-un anumit fel. Pentri idolii tai politici acest lucru nu are nici cea mai mica importanta. Si vad ca nici pentru matale. Deci vei vota cu cei cu care semeni. OK.

        2. Presa scrisa si vorbita nu este libera ci executa intocmai si la timp, ca un soldat cu creierul spalat, ordinele si dispozitiile partronilor, fara sa tina seama de nici un fel de deontologie profesionala. Idem TVR si iti spun asta nu din impresiile matale, ci dintr-o trista si cosmaresca experienta personala. Exact asa era si in tineretea mea. Doar ca atunci exista un singur patron - PCR. Inchide televizorul si incearca, daca poti, sa te informezi singur. Iti spun sigur ca se poate, doar ca nu-i chiar asa de comod.Dupa aceea mai vorbim.

        3. Daca te-ai fi informat singur ai fi aflat ca ultimul raport pe justitie privind Romania al Comisiei Europene are, pe langa critici foarte pertinente, si parti pozitive (in jur de 700 de dosare de frauda si coruptie in mediul decizional finalizate). In plus ai vazut ce n-ai vazut niciodata sub Iliescu, Constantinescu si Nastase: dosare si puneri sub acuzare la cel mai inalt nivel, inclusiv Ritzi. „Nimic”, la fel ca si „flota” este un slogan pur electoral pe care l-ai preluat ca atare si fara ca sa-ti folosesti nici macar un neuron personal.

        4. Traian Basescu nu poate face reforme singur si impotriva tuturor. Corect. Dar proiectele facute de Administratia Prezidentiala exista, sunt coerente si extrem de pertinente. Citeste-le, daca mai sti citi. Le poti accesa usor. Referendumul este primul pas inainte, impotriva unei intregi clase politice si, desigur, si impotriva mataluta, de a pune in practica aceste proiecte. Iar in aceasta privinta, romanii au fost de partea presedintelui. Evident, insa, te doare undeva de romani, la fel ca si pe idolii tai politici.

        5, 6 si 7 sunt niste aiureli cu care nu vreau sa imi bat capul.
    • 0 (0 voturi)    
      Re (Joi, 3 decembrie 2009, 14:01)

      Adrian Tudor [anonim] i-a raspuns lui Bruner Fox

      Da, fiica ta va creste mai bine in republica bananiera a lui Cocos, Udrea, Ridzi, Gigi Netoiu (vezi "manifestatia" de la Craiova). Daca e sa vorbim de logica hai sa fim seriosi, fiecare dintre cei 2 are in spate afaceristii lui care dau niste bani foarte multi in campanie si ii vor inapoi dupa aceea. Cu dobanda. Eu am votat cu Crin si acuma votez cu Geoana pentru ca in varianta cealalta circul mai continua 6 luni. Si oricum nici unul dintre ei nu va face prea multi pasi stanga sau dreapta ca doar tocmai s a votat ca hotararile UE in curand sa se aplice direct in tarile mebre...
  • -17 (19 voturi)    
    haide-ti mai (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:34)

    un roman [anonim]

    Bai lasati-o balta ,da geoana are mult bube in cap,votul daca il acor il acord pt Johannis dar pt basescu nici mort,suntem cred ca destuil de satui de nazbatiile acestui om ,nu are ce cauta ca presedintye si imi pare extrem de rau ca l-am votat de 2 ori ,pt raspnadacii ce vor comenta favorabil lui basescu folositi un limbaj mai civilizat si voi hotnews mai linistitii ca sa nu credem altceva...
    • +10 (10 voturi)    
      ... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:49)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      iohanis e dnul ala care nu a cerut nicio garantie ca va fi numit si pe care nu-l intereseaza cat va fi PM?
      bun rationament.
      cu geoana&vanghelie vei ramane 5 ani, nea nelu nu mai zic, bate lejer suta, ne ingroapa pe toti.
    • +11 (11 voturi)    
      Haideti sa (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:49)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      fim seriosi, domnu' cu Johanis. Ala poate o sa stea 4 luni acolo (sau 5 sau 10, cat o vrea Patriciu) , eu votez un presedinte pt. 5 ani.
    • +7 (7 voturi)    
      Tare greu citesc ce scrii (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:19)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      incearca sa fi mai citetz, mai multe fraze scurte sau chiar propozitii simple. Nu cred ca l-ai votat pe Basescu si votul tau nu va ajunge la Johan nicidecum.
    • +4 (4 voturi)    
      haide ma... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:46)

      FLORIN [anonim] i-a raspuns lui un roman

      Un roman...acorda votul unui KGBist, a fost la Moscova si nu a dat nici o "esplicatie" lui "care este" deci predandu-i stafeta ION ILICI ILIESCU ma gandesc numai la Piata rosie, steaguri rosii, SANGELE ROSU DEALTFEL CURS LA REVOLUTIE SI MINERIADE...deci voteaza "romanule" cu comunistii!!! Poate ai vazut ce iubiti sunt in Timisoara, nu-ti spune nimic asta??? ROMANIA TREZESTE-TE!!!CIUMA ROSIE ESTE LA POARTA TARII...DINSPRE RASARIT (MOSCOVA A SE CITI!!!)
    • +1 (3 voturi)    
      invata (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:03)

      renegatul [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      mai intai sa scrii corect !
      haideti si nu "haide-ti" ...
    • +2 (2 voturi)    
      Nu cred ca esti Roman (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:09)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui un roman

      pentru ca nu stii reguli elementare de scriere in Romana. Cred ca mai curand esti din Congo unde ai face bine sa-l chemi pe idolul tau (poate merge impreuna cu Ilici Basca si Adi Popo). Acolo ar face mult bine poporului tau si ii vor aduce adevarata lumina de la rasarit (adica bezna comunista).
    • +1 (1 vot)    
      daca tot ai vorbit despre limbaj (Joi, 3 decembrie 2009, 1:09)

      profesoras [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      ia mai gandeste-te tu o data cum se scrie corect "haideti" si de ce. Ca sa nu ti se incinga creierasul iti spun tot eu: "ti" e desinenta verbului (adica iti spune la ce persoana folosesti verbul). Daca era compelement indirect (de genul "pune-ti cizmele" - adica tu sa-ti pui tie cizmele) puteai sa-l scrii cu cratima. Asta se face prin clasa a VI-a sau a VII-a.
      Stai jos, nota 4.
      In plus, de ce iti place tie sa suferi si bantui pe hotnews ? N-ai vrea sa ne lasi pe noi in pace si sa te identifici cu realitatea si cu antenele ?
      Si daca iti place asa mult Iohannis ai putea sa te muti la Sibiu. Dupa o luna o sa-l injuri si tu ca multi alti sibieni.
  • -9 (15 voturi)    
    De ce mi-as risca votul pentru Geona.. de aia .. (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:34)

    dragos [anonim]

    Stiu ca e un papagal spalat si intzolit sa dea bine la TV intr-un partid de fosti comunisti sau odrasle de comunisti , care nu va face mare lucru daca ajunge presedinte..dar ..

    Sa fim seriosi, tot urmasi de comunisti sau oameni care s-au pupat cu Iliescu prin anii 90 gasesti si in PDL si in umbra lui Basescu. L-am votat pe Basescu de 3 ori , de doua ori la primarie si o data ca presedinte. NU vad nimic palpabil in urma lui..doar certuri si scandaluri si coruptie gen Ridzi, Udrea, Berceanu , Videanu..s-au promis tepe dar s-a uitat de ele, mai ales ca unele aveau dedicatie pentru oamenii lui Basescu

    M-am saturat sa fiu manipulat cu uite comunistii , hai la tepe , uite cum a furat vantu, uite cum a furat patriciu , unde-i flota , de unde au venit bordurile.. etc. M-am saturat sa nu am cu cine sa votez. Cu ce e mai bun Basescu decat Geoana ? sau invers .. si unii si altii se caciulesc la pensionari cu sticla de ulei si galeata electorala pentru un vot si isi pun acolitii in posturi de conducere imediat ce ajung la putere.. nu e decat inlocuirea unor baroni cu altii.

    Sincer daca ar fi facut ceva in afara de scandal basescu l-as fi votat inca o data .. dar m-a plictisit. O sa votez cu geoana chit ca peste 4 ani ne vom mobiliza iar sa-i dam jos.
    • -4 (10 voturi)    
      eu cu cine votez? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:00)

      dromihete [anonim] i-a raspuns lui dragos

      Ai perfecta dreptate! imi este IMPOSIBIL sa te combat.
      Amandoi sunt o apa si un pamant.
      Dar vezi ca sunt 5 ani de mandat prezidential :)
    • +5 (7 voturi)    
      haide ma gandeste putin (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:39)

      angel [anonim] i-a raspuns lui dragos

      Nu pot sa cred ca ii pui in aceeasi oala pe Basescu si Geoana. Diferenta e de la cer la pamant. Basescu a castigat foarte mult cu referendumul si daca va fi reales presedinte va putea aplica dorinta poporului. In schimb daca iese geoana - dorinta poporului o sa se puna la gunoi. asa cum a facut iliescu din 89 incoace. mai documenteaza-te.
  • -9 (13 voturi)    
    demo (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:35)

    demo [anonim]

    NODEX: Democratie = Metodă de conducere a unui colectiv, care asigură participarea tuturor membrilor la luarea deciziilor importante.

    cei care cred ca base reprezinta democratia, sa mediteze intai la asta
    • +9 (9 voturi)    
      Democratie (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:54)

      Pepi [utilizator] i-a raspuns lui demo

      Nu inseamna unanimitate.
      Respectarea democratiei ar fi inseamnat ca dupa referendumul de demitere a presedintelui, parlamentul sa se autodizolve. Ar fi insemnat ca dupa referendumul pentru vot uninominal sa avem alegeri uninominale, nu struto-camile.
      Si da, pana pe 6 decembrie Basescu a fost validat in functie cu mai mult de 70% din voturi. Trebuia sa fie validat de toti romanii cu drept de vot ca sa consideric ae democratic?
      • -3 (3 voturi)    
        70% ??? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:52)

        demo [anonim] i-a raspuns lui Pepi

        cum adica a fost validat cu mai mult de 70% ??

        3153640 (voturi portocalii) / 18293277 (votanti romani) ~= 17.24 %

        rezultate oficiale bec 2009

        deci nu e democratie si din pacate nici dupa 6 n-o sa fie...
    • +1 (1 vot)    
      Interesant punct de vedere, (Joi, 3 decembrie 2009, 5:13)

      mihai_42 [utilizator] i-a raspuns lui demo

      Basescu nu reprezinta democratia. Deci ar trebui sa inteleg ca o reprezinta Geoana. Sau Nastase. Sau criminalul Ion Iliescu. Interesant...
  • +12 (14 voturi)    
    plus alte motive (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:37)

    samuray [anonim]

    Ar mai fi cateva motive:
    - a batut palma cu mogulii, iar astia nu il vor lasa de capul lor (daca vreti sa semnati petitia impotriva cenzurarii presei - http://www.petitiononline.com/numanmed/petition.html)
    - a fost la Moscova, pe shustache, iar motivele inca sunt cel putin obscure
    - nu crede in social-democratie, intrarea sa in PSD fiind una bazata strict pe interesul acestuia de a face cariera politica si de a se proteja (risca sa fie demis de la MAE)
    - este finanatat si sustinut de M vanghelie...
    Apropos, daca va cashtiga alegerile din 6 decmbrie, am si o intrebare: Cine va fi presedintele PSD???
    • +2 (2 voturi)    
      Gute Frage (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:07)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui samuray

      partidul nu are un prim vice presedinte ? :-)
    • +5 (5 voturi)    
      Motivul Vizitei (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:18)

      xulescu [anonim] i-a raspuns lui samuray

      RomGaz
  • 0 (6 voturi)    
    independenta (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:42)

    cristi [anonim]

    e foarte sanatos ca fiecare individ sa aiba o anumita parere proprie si sa poata sustine politic pe cine doreste; asemanator si domnul cu acest articol;
    nu este deloc sanatos ca un ziar, post tv, site media sa se declare independent politic desi e foarte clar ca nu este
    trustul realitatea este in mod clar de partea PSD+PNL
    trustul hotnews este in mod clar de partea PDL
    Asumati-va public sustinerea domnilor!
    • +5 (5 voturi)    
      Dar pe hotnews intra toti (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:12)

      tyla [utilizator] i-a raspuns lui cristi

      Volumul informational al discutiilor este mult mai mare decat cel din articole, cu pros si cons. In schimb, ce am vazit pe iRealitatea in ultimele zile, mi s-a facut greata.
  • -10 (12 voturi)    
    DE CE NU IMI RISC Votul pt. BASESCU (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:46)

    V. Ion [anonim]

    1) D-nul BASESCu deja si-a folosit puterile in mod discretionar

    2) D-nul Basescu A FACUT compromisuri:
    A fost la putere cu PNL cand i-a servit sa scape de PSD.
    A intrata in alianta cu PSD, lacrimand si spunand ca visul lui de reunire a stangii s-a implinit.
    Oare Ion Iliescu nu era si atunci un balaur comunist?

    3) A fost minstrul transporturilor la mineriada si a dat ok-ul trenurilor cu mineri.

    4) A fost omul sistemului comunist de tanar si faptul ca nu i s-a gasit dosarul, nu inseamna nimic.
    Revolutia de la Timisoara la gasit la Anvers.A facut bisnita si singur a recunoscut ca avea 1 milion de lei la revolutie.Cati puteau facea asta daca nu aveau acordul securitatii si nu furau si pt. ea?

    5) A fost primar in Bucuresti si nu a facut decat sa dea terenuri lui Puiu Popoviciu.

    6) Ne-a izolvat pe plan international .

    7) De 5 ani numai interigi, dezbinari, mitocanii si minciuni; si-a facut propira camarila de moguli: Paunescu cela care a devalizat BANCOREX-ul, Casneanu, Videanu (care a primit Marmosin de la PSD) si care si-a adus contabilul pe Pogea ministru de finante.
    AJUNGE.
    • +5 (7 voturi)    
      Alooo (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:24)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui V. Ion

      Basescu NU a fost ministru la mineriade, nici la cea din 90', nici la cea din 91. A intrat in politica in '92, deci nu scrie aberatii.

      Stai in Buc. ? Nu cred. Daca ai fi stat, ai fi stiut cine a luat tarabele de pe strada, cine a facut linia 41, cine a inceput sa rareasca cainii vagabonzi ...

      Ne-a izolat pe plan international? Ai creier? Sau gandeste propaganda PSD pentru tine? De Dacian Ciolos ai auzit, de exemplu?

      http://zizicu.m-sah.org
      • -4 (4 voturi)    
        DE CE NU IMI RISC VOTUL PT. BASESCU (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:00)

        V. Ion [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

        ->Pt. buna d-vostra informare, cariera sefului dvs. care a fost MINISTRU in 91 la mineriada care a doborat guvernul Roman si ne-a dus 15 ani inapoi:

        De pe wikipedia:
        http://ro.wikipedia.org/wiki/Traian_B%C4%83sescu#Activitate_politic.C4.83_.C5.9Fi_profesional.C4.83

        si

        http://ro.wikipedia.org/wiki/Mineriada_din_1991
        "
        Între 1981-1987 a fost comandant de navă[4] în cadrul flotei comerciale a RSR. Începând cu 1987 a făcut parte din reprezentanţa Navrom la Anvers. În anul 1989 a devenit director general al Inspectoratului pentru Navigaţie Civilă în cadrul Ministerului Transporturilor, în cabinetul Dăscălescu, funcţie pe care a îndeplinit-o până la Revoluţia din 22 Decembrie 1989.

        A fost membru al Partidul Comunist Român. După căderea comunismului a declarat că s-a înscris în PCR doar pentru a putea face carieră în marina comercială.

        În primul guvern de după Decembrie 1989, Guvernul Petre Roman (1), a ocupat funcţia de subsecretar de stat în Ministerul Transporturilor.

        Ministrul Transporturilor în Guvernul Petre Roman (2) (30 aprilie 1991 – 16 octombrie 1991)

        -> Tot respectul pt. d-nul Ciolos, dar vorbeam de d-nul Basescu.Cati sefi de state ne-au vizitat?Sta ca milogul pe la vreo reuniune sa apara in poze si hahahie aiurea.
        Asta cand nu se da in poza cu Bercea mondialu' sau alt interlop.Asta e lumea lui.

        ->Am trimis aiurea soldati la moarte in razboaiele altora.
        ->Sunt din Bucuresti, chestia cu tramvaiul 41 e slabutza rau de tot, iar despre caini a fost ceva oribil, si ineficient (ca tot mandatul sau dealtfel).
        Au aparut si mai multi.Mai ales in Crangasi unde se pare ca sunt vopsiti in portocaliu si latra inutil.Poate ii castreaza careva.
        • +3 (3 voturi)    
          ce ingust la minte esti (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:45)

          angel26 [anonim] i-a raspuns lui V. Ion

          cum putea sa faca ceva de calitate in tot mandatul daca cei de la psd sunt peste tot si cand e vorba sa se ia o decizie ei se pun de-a curmezisul. nu vezi lucrurile in esenta.
          si by the way. presa internationala are numai lucrui laudabile la adresa lui basescu, in schimb la geoana nu.
  • +4 (4 voturi)    
    geoana ne-a vindut deja moscovei (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:47)

    romanul [anonim]

    adaugati la lista faptul ca este pionul moscovei ca si patriciu si ilici asa ca vor ca Romania sa ramina in sfera de influenta a rusilor. cred ca am vazut ce ne poate oferi rusia si acum suntem parte din Europa.
  • +7 (7 voturi)    
    dar (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:51)

    cucuvaia [anonim]

    se pare ca reconcillerea lui joana da roade.
    doamna cornea a recidivat, situandu'se din nou pe pozitzia sa aleaga din doua rele, tot pe ...iliescu, adica shtafetasul...

    pas de mai pricepe demokratziea.

    traiasca lupta pentru pace !
    multzumim din inima partidului !
    partidul, ilescu, romania !
  • -4 (6 voturi)    
    Dar cu (Miercuri, 2 decembrie 2009, 10:56)

    singlespeed [anonim]

    Basescu ce garantie ai ?
    Ce garantie ai ca nu devine un al doilea Ceausescu , sau chiar Iliescu .
    Dupa ce se lupta cu tot sistemul politic si sa zicem ca invinge , cu cine mai ramane sa conduca ?
    El cu ai lui . La fel ca inainte . Unicul conducator cu unicul partid .
    Nu pot sa votez un om care a spus chiar si din greseala ca este prea multa democratie .
    Despre faptul ca vin comunisti , macane . Vine scadenta la " Centura de siguranta " a lui Basescu .
    Atunci sa vad , daca castiga , daca ,mai sunteti asa pasionali .
    Inca traiti bine domnilor .
  • -4 (6 voturi)    
    Asta e site-ul lui Base???? (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:01)

    Tiborg [anonim]

    /

    On topic: De ce l-as vota pe Geoana??? Ca sa mai fure si el cu ai lui ca Base ne-a supt pana la sange. Poate Geoana si ai lui vor fi mai cumpatati...(editat de HotNews.ro)
  • -5 (7 voturi)    
    de acord,dar....... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:02)

    mihai [anonim]

    de acord cu toate argumentele autorului, dar ce ne facem cu toate bubele negre ale lui Traian care sunt ceva mai recente decat ale lui Iliescu si cel putin la fel de negre si urate..... Daca este sa aleg dintre 2 rele eu aleg raul cel mai mic ..... si ala nu e Base!
  • +2 (6 voturi)    
    de ce nu risc cu Geoana (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:06)

    mircea_de_neamt [anonim]

    Discursul lui Geoana seamănă izbitor cu discursul lui Iliescu, forma fara fond,demagogic,sforaitor,menit parca sa te adoarma("dormi ca FNI are grija..".),pentu ca la trezire sa-ti dai seama de grozavie.DESTEAPTA-TE ROMANE.
  • -4 (6 voturi)    
    Argumente puerile (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:14)

    bobo [anonim]

    Nu-l votezi pe Geoana, nu e nici oproblema. Argumentele tale insa sunt puerile. Ai fi putut aduce argumente mai serioase. Esti slab domnule.
  • -5 (5 voturi)    
    nu sunt deacord (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:21)

    ciprian [anonim]

    Sunte-m in 2009 ar cam trebui sa uitam unpik de revolutie de istorie si sa vedem in ce directie se duce tara asta daca ajunge iar presedinta traian basescu o sa spulpere partidele istorice PNTCD la care sunt si membru, si PNL asta vo spun sigur, imediat dupa ce va intra la prsedentie, dupa doua luni avem alegeri anticipate, dizolva iar guvernul si o sa o tinem asa mult si bine o sa fie un haos in tara asta de nu o sa va vina sa crede-ti.
    Oameni de la orase o sa fie ochi si urechi pe TV iar in tara se vor taia paduri se face ravagii in tara, oameni nu o sa mai aiba bani de nimik, credeti ca pe traian basescu il intereseaza bani de la FMI va spun eu ca nu, asta si trebuie sa faca sa nu primeasca bani de acolo .
    • +5 (5 voturi)    
      pt. ciprian (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:18)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ciprian

      Si de ce sa nu fie alegeri anticipate si la noi ca in orice tara democratica ? Pentru ca la noi se cumpara locurile in Parlament si ajung acolo doar cei care au interese personale ? Si care sunt siguri ca 4 ani nu-i scoate nimeni de acolo si au suficient tinp sa-si faca "de cap". Alegerile anticipate ar reusi poate sa-i trezeasca din amortire macar pe unii si in timp cu siguranta se vor "cerne" si randurile lor cu oameni noi, ca de astia ne-am saturat ! Basescu a fost Presedinte - puterile acestuia fiind limitate - de ce toata lumea are impresia ca reusitele si nereusitele ar fii din cauza lui.Sa fim realisti, Guvernul face legile iar Parlamentul le voteaza cum vor. In cazul asta cred ca se face prea mult caz de aceasta functie al carei rol este mai mult de mediere si de supraveghere asupra bunului mers al tarii. As merge si maine la alegeri anticipate sa-i schimb pe toti. Nu vrea sa ma intorc la comunism, nici in varianta lui moderna ! Ce usor uitam si ce usor ne lasam pacaliti de vorbele frumoase ale comunistilor in frunte cu Geoana si de liberalii (pe care i-am votat in trecut) vanduti care nu mai respecta linia traditionala si carora nu le prezic un viitor sumbru, dar nu datorita lui Basescu ci doar propriilor alegeri gresite. Nimeni nu-i poate distruge mai usor decat o fac singuri, usor ...usor. Asa cum votam -cu picioarele- asa suntem condusi. Asta e soarta noastra - sa nu putem scapa de comunisti.....cel putin in viitorul apropiat
  • -4 (4 voturi)    
    risc? ce ziceti sa vorbim de niste certitudini (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:25)

    cosmin [anonim]

    Unii vorbesc de riscurile votarii lui geoana si gasesc cateva motive. Cred ca multi ne-am gandit in felul asta. Dar in decizia de vot nu trebuie sa uitam de CERTITUDINILE alegerii lui Basescu care rezulta clar din faptele sale. Adica ce a facut Basescu in cei 5 ani
    - a avut grija de el si familia lui in primul rand fiica mica europarlamentar cea mare notar si-a blocat toate dosarele.
    - a incercat prin toate mijloacele sa-si aduca partidul la putere si nu s-a dat inapoi de la nimic nu i-a pasat de parlament de criza de interesul national de UE FNI de nimic
    - a incercat sa distruga PNL infiintand PLD si lovind permanent in Tariceanu inca de cand erau impreuna pentru ca acesta nu a vrut anticipate
    - a discreditat toate institutiile staului roman generalizand de la persoane care erau oponenti fapt inadmisibil dupa parerea mea in primul rand Parlamentul dar si Justitia, Politia etc
    - a folosit serviciile secrete in interesul sau si al partidului declansand nenumerate scandaluri doar pentru a lovi in oponenti
    - a jignit si insultat in mod vulgar nedem de un om bine crescut ce sa mai vorbim de un presedinte , de lovit nu sunt probe clare, nu atat politicieni cat si jurnalisti sau alte persoane inclusiv femei
    Dupa cum vedeti doar din scurta enumerare nu prea a avut timp si de binele tarii
    Concluzia mea personala, care l-am votat acum 5 ani cu speranta in mesajul lui reformator e ca decat sa am CERTITUDINEA a inca 5 ani in felul asta mai bine MA RISC cu Geaona.
  • +6 (8 voturi)    
    impozitul pe venit progresiv (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:25)

    seby [anonim]

    Pt mine, motivul principal pentru care NU votez Geoana este faptul ca nu ma asigura ca in urmatorii 5 ani NU INTRODUCE IMPOZITUL PROGRESIV PE VENIT.
    Sunt o persona care are un salariu de baza fix si bonusuri in functie de performanta. Pentru a-mi realiza obiectivele si a ma incadra in deadline -uri muncesc intre 12 si chiar 16 ore pe zi, 6 sau chiar 7 zile pe saptamana. Adica cu cat am performanta mai mare cu atat castig mai mult. La calculul meu de astazi, la un venit brut de 8.000 ron, daca se aplica impozitul progresiv, PIERD in jur de 800 ron. Pentru ce? Sa le dea PSD-ul ajutoare sociale la unii care la 7 dimineata stau cu poshirca la nas.
    Nu vreau, mersi.
  • +5 (5 voturi)    
    Dau 20 milioane Euro pe hotnews (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:28)

    The Wind [anonim]

    Margarit,

    Stiu ca Ringier v-a propus 13 miliaone anul trecut si ati refuzat.Eu va dau 20 milioane. Aveti 5 ore sa va hotarati. Daca nu, o sa va sparg serverele. Nu mai suport, faceti audienta pe on line, cat tot restul presei la un loc. De maine o sa ii pun sefi pe Nistorescu, Gadea, Dumitrescu si Ursu. Tapalaga e concediat. Blogerii sa se mute de aici. Noi avem nevoie de linsite , nu de scandal. Hotnews , wake up! daca nu vindeti azi, va inchid pe 7 decembrie! Cu respect, Sorin! (the wind)
  • +2 (4 voturi)    
    omule care scrii ... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:33)

    sven [anonim]

    ... noroc ca scrii pe blog ... ca ai o gandire de ciomag pierdut ... noroc ca e mare internetul ... ca si gradina ...
  • +3 (5 voturi)    
    Articol de bun simt (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:40)

    Adrian [anonim]

    Fara atacuri la persoana ... pur si simplu faptele vorbesc in locul lui Geoana.
  • -3 (5 voturi)    
    Iarna nu-i ca vara... (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:46)

    AnDy [anonim]

    Poate daca alegerile erau vara cand omul inca nu dardaie de frig si rabda foamea, Base iesea presedinte. Acum... cand deja toti stiu ca e criza si Boc a chetuit tot ce se poate... probabil Geoana iese presedinte. Problema e alta: "niniunul din magari nu poate trage caruta tarii"... nu au "stofa" de presedinte si nu au de cauta acolo. Prin urmare eu NU VOTEZ in turul 2. Asa ca Base draga... mi-ai pierdut votul.
  • -3 (5 voturi)    
    pacat (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:52)

    roman [anonim]

    Pacat ca mai sunt aproape 45% dintre romani care refuza sa gindeasca. Dupa 5 ani de basecaliada ordinara, ei mai vor. Dupa scandaluri care se tin lant, ei inca ar vota basila !
    Ne miram ca tara asta-i ultima din Europa cu aproape 45% care ar vota Basila ???
  • +2 (4 voturi)    
    20 de ani (Miercuri, 2 decembrie 2009, 11:59)

    ion [anonim]

    Pentru toti sustinatorii lu Geoana am cateva intrebari. Domnilor mai tineti minte anii 90? Ati uitat cum era in timpul lui Iliescu? Ati uitat ce saracie lucie era dupa 6 ani de Iliescu? Da era liniste si voie buna, in politica nu rau scandaluri; de ce? se fura tot ce se putea si cum se putea, toti indiferent de culoarea politica, de aia suntem acuma in situatia in care suntem. Geoana ii garantat Ilisescu printre altele, bag de seama ca a fost bine pe atunci, pe vremea lui Iliescu de il mai votati o data.

    Ce a facut Basescu atat de grav incat sa se compare cu acei 10 (6+4) ani de Iliescu si PSD? Treziti-va la realitate oameni buni, deschideti ochii.
  • +1 (1 vot)    
    Patetic (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:11)

    Dan [anonim]

    Domnilor, constat cu mirare ca deviniti din ce in ce mai patetici. In fond de ce ne intereseaza pe noi cu cine voteaza X sau Y? E treaba fiecaruia si nu vreau sa-i citesc motivele pe un site care se vrea unul de stiri serios. Nu inteleg de unde vine acest militantism dus la extrem. Chiar credeti ca mai poate fi cineva prostit in tara asta. Credeti ca oamenii nu stiu ce hram poarta politicienii, indiferent de culoarea politica... Ce mi-e Basescu, ce mi-e Geoana sau care-i castigul meu daca sunt furat de Videanu et co. ori de Patriciu si gasca. E IDENTIC!!! Asa ca mai bine ati lasa politica de 2 bani si ati posta chestii serioase.
    P.S. Timisoara nu poate fi prostita nici de ex-comunistii de la PSD nici de cei de la PD-L. Acelasi aluat d-lor...
  • +1 (3 voturi)    
    vot pt Geoana? mai gandeste-te odata!! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:29)

    Mircea [anonim]

    Este incredibil cum unii numai cu creierul nu gandesc.... multi se intreaba ce a facut Basescu in 5 ani de presedintie? ca de ce sa-l voteze tot pe Basescu? da! adevarat!! dar si mai multi nu se intreaba ce a facut PSD in cei zece ani in care a fost la putere.....ne-a saracit si ne-a vandut tara asta a facut!! Iar acum vor sa-i voteze si sa-i aduca din nou la putere.... da ati ghicit: pe comunisti!! ca sa nu mai zic ca asa numitul presedinte de onoare al PSD Ion Iliescu a facut parte din FSN ca urmare a caderii PCR....asa ca dragi romani nu va mai lasati coplesiti de atata manipulare a posturilor de televiziune....aveti si voi un creier asa ca folositi-l ca atare... numai bine!
    • 0 (2 voturi)    
      hotnews (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:55)

      zuzu [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      Am observat că în ultimul timp Hotnews a renunţat la echidistanţă şi se portocalizează treptat şi sigur.
      Aş dori să văd, de exemplu, un articol cu titlu "De ce nu îmi risc votul pe domnul Basescu".
      Cred că este o sugestie de bun simţ dacă se doreşte a fi o instituţie care reprezintă jurnalismul adevărat, şi nu comandat.
  • 0 (2 voturi)    
    prostanacul (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:45)

    MOROMETE [anonim]

    Singurul lucru bun care l-a facut iliescu ilici a fost cind ne-a DESCHIS OCHII DESCRIINDU_L pe geonica:UN PROSTANAC cu p MARE.Votati prostanacul? sau fiecare voteaza cum il duce mintea?
  • +1 (3 voturi)    
    Analiza (Miercuri, 2 decembrie 2009, 12:51)

    Vasile [anonim]

    Am facut o mica analiza a societatii romanesti care se imparte in 4 categori.
    1. Cei care vor o schimbare si vor cu adevarat europenizarea societatii romanesti vor sa scape de leprele care au supt vlaga tarii asteia, voteaza cu Basescu
    2. cei care nu vor nici o schimbare si le place asa cum este, cei care au posturi caldute pe la stat si pensii mari, cei care profita de banii contribuabililor pentru a face diferite afaceri multe din ele nelegale, voteaza Geoana
    3. Multi pensionari care habar n-au ce este aia politica si au votat de 20 de ani cu Iliescu si gaska lui, care le-au promis marea cu sarea, si care iau de bune minciunile presei mogulilor, voteaza Geoana
    4. cei care nu se implica si nu-i intereseaza si nu au chef de vot nici cu unul nici cu altul, doar stau pe sofa si se uita la TV care nu voteaza de loc.
    • +1 (3 voturi)    
      Uiti de aia spalati pe creier, saracii (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:18)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Unii l-ar alege pe Iliescu, doar ca sa voteze impotriva lui Basescu, asa sunt de spalati pe creier de televiziuni.
  • -1 (1 vot)    
    Pierdeti din vedere ceva important (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:22)

    Chris M [anonim]

    Majoritatea comentariilor sunt impotriva lui Geoana si a lui Iliescu. Si nu doar la acest articol, ci oriunde pe net.
    Problema este insa ca la TV (care are audienta de x1000 fata de internet) se vede altceva. Legat de manifestatiile de aseara nu s-a vazut decat "necivilizatii" lui Iliescu, nu s-a vazut decat "violentele a 200 la Timisoara", cand ei au fost 2000 si n-au existat decat huiduieli si fluieraturi care erau legate doar de murdarirea unor simboluri, nu de adversarii lor.

    Si ma surprinde TVR, e greseala noastra ca au ramas tot PSD-isti la conducere
  • -1 (3 voturi)    
    cu geaona risti votul, (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:22)

    against rules [anonim]

    cu geaona risti votul, cu basescu il pierzi sigur !! :))
    • -1 (3 voturi)    
      tare! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:04)

      zuzu [anonim] i-a raspuns lui against rules

      Ai pus punctul pe i. Mai clar de atat nu există altă observaţie.
  • -2 (4 voturi)    
    Ba eu ma risc ! (Miercuri, 2 decembrie 2009, 13:27)

    Catalin [anonim]

    Sa-ti spun eu de ce nu iti risti votul pentru Geoana. Pentru ca tu inca crezi ca temele mineriadelor si ale comunismului, la 20 de ani dupa Revolutie, vor servi Romanie drept crestere economica si dezvoltare. Din pacate, esti si tu unul dintre cei manipulati. Din cate vad in fotografia ta, erai in clasa a patra cand s-a intamplat Revolutia. Nu stii nimic despre ea, nu ai participat la ea, tot ce ai facut a fost sa absorbi ca un burete aceste teme lansate de un anumit partid doar ca sa-si ascunda incompetenta.
    Cand o sa incepi sa-ti vezi interesul si sa iti dai seama ca nu mancam Mineriade si nici Comunism, iar acestea pe noi cei tineri nici nu ne privesc intr-o anumita masura, probabil vei fi dorit sa-ti risti votul pentru Geoana. Daca nu pentru atat, macar pentru a scapa de un mitocan din varful statului care obstructioneaza explicit dezvoltarea Romaniei. Atat cea interna, prin scandaluri si guverne de camarila, cat si cea externa, prin comportamentul de cimpanzeu.
    • +1 (3 voturi)    
      Mitocan (Miercuri, 2 decembrie 2009, 14:12)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      De unde pana unde mitocan, s-a terminat imaginatia, nu mai stiti cum sa il numiti? Asa ai auzit le televizor? Cu ce obstructionat dezvoltarea Romaniei? Cu legea salarizarii unice, cu legea pensiilor, poate cu cota unica sau cu faptul ca am intrat un UE? Ca nu a vandut ce companii de stat au mau ramas, la ceva baieti destepti pe bani de nimic? Scandaluri zici? Eu prefer sa fie un scandal zilnic, decat sa fiu furat in liniste. Da in timpul guvernarii Iliescu PSD asta s-a intamplat sa furat in liniste si in grup frumos, organizat, cate un pic pentru toate lumea, de aia nu au fost scandaluri, coruptia a ajuns un sport national.
      Nu risc votand Geona ca sa nu imi risc viitorul.
  • -1 (3 voturi)    
    un dezastru de gandire si o mostra de manipulare (Miercuri, 2 decembrie 2009, 15:27)

    Dupa 20 de ani [anonim]

    1. curtea constitutionala a spus in momentul ala o prostie dar noi uitam asta

    Basescu nu a incalcat grav constitutia

    Basescu nu isi va folosi puterile de presedinte al Romaniei in mod discretionar - le foloseste deja sa faca ce vrea

    2. toata clasa politica a facut compromisuri dar doar in unele cazuri se vad

    Cand Basescu se alia cu solutia imorala si dupa 4 ani cu PSD-ul era visul lui - acum astia sunt niste nemernici
  • 0 (2 voturi)    
    Dovada (Miercuri, 2 decembrie 2009, 18:17)

    mi3rla [anonim]

    Nici eu. A vazut cineva afisele electorale? Dl Geoana in centru, presedinte.. alaturi: Voiculescu, Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, VANGHELIE etc presedinte. Mult adevar aici. Cuvantarile optimiste ale dlui PNL-ului si restul nu-mi poate sterge aceasta imagine din fata ochilor
  • 0 (2 voturi)    
    De ce nu imi risc (Joi, 3 decembrie 2009, 8:38)

    Pantera Roz [utilizator]

    votul pentru dl.Basescu:pt.ca m-am saturat de scandal si circ ieftin,pt.ca m-am saturat de minciunile,fitilele si lacrimile lui ipocrite si-in general-de fatza lui,care bantuie ecranele TV de 5 ani,fie iarna,fie vara,din zori si pana-n seara.De aia "ma risc" si votez Geoana.
  • +1 (1 vot)    
    Articol jenant (Joi, 3 decembrie 2009, 9:50)

    unanume [anonim]

    Despre Geoana ai suspiciunea ca poate fi discretionar, despre Basescu avem certitudinea, el sustine doar slugile de la PD-L si interesul propriu.
    Faptul ca se tot discuta deciziile Parlamentului e in spiritul dictaturii Basescu de a desfiinta democratia incepand cu rolul Parlamentului ca sa stapaneasca singur aceasta tara.
    Politica INSEAMNA COMPROMISURI si Basescu a dovedit prin stilul dicatorial ca numai el are dreptate in tara asta pe care a tarat-o in groapa. E cea mai urata forma de manipulare pe care o traiti. Sper sa va treziti pe 6.
  • 0 (0 voturi)    
    o porcarie (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:29)

    daniel [anonim]

    mai bine condusi de unguri decat de romani, de ce nu ati ales pe altcineva? daca nu sunteti nici cu basescu nici cu geoana, de ce nu ati ales pe altcineva?
    urasc ungurii, dar mai bine zic IGEN inloc de da, atat timp cat am un loc de munca decent si pot sa traiesc mai bine. am ajuns sa spun ca vreau sa fiu condus de unguri? DA , cat e tara aia de mica, cu cat is mai dezolvati ca noi, si nu au resursele ce le avem noi.Noi decat sa exploatam resursele nostre. mai bine cumparam de la altii.
  • 0 (0 voturi)    
    Din biografia domnului Geoana (Vineri, 4 decembrie 2009, 23:49)

    Alex [anonim]

    Geona a facut Politehnica, fost inginer pe santier la Energomontaj , apoi proiectant tehnolog , apoi a facut dreptul , apoi director in ME si apoi si-a dat doctoratul in economie mondiala. Citeva linkuri interesante :
    1.
    http://www.catavencu.ro/geoana_inginer_pe_antier-11159.html
    2.
    http://www.codrosu.ro/10-lucruri-pe-care-nu-le-stii-despre-mircea-geoana/

    Adrian comenteaza la acest link :
    1. Chestia cu “prostanac” fost preluata de la soacra lui Geoana, dna. profesor Costea, de la ASE.
    2. De ce ne-ar interesa bunicul lui Geoana? Poate ne intereseaza mai mult tatal lui: Generalul de Securitate Geoana.
    3. Cat de bun sa fii si mai ales ce pile sa ai pentru a ajunge din inginer in constructii sa lucrezi in diplomatie?
    4. Daca soacra lui nu lucra la ASE ar mai fi obtinut titlul de doctor in economie?

    http://prezidentiale.evz.ro/emain/articolul/875741/Geoana-nu-a-dat-la-drept-pentru-ca-ii-era-frica-de-concurenta-

    Comentariu pe acest link :

    1.”Intrebat despre ofiterii de informatii din Romania, Mircea Geoana, presedintele PSD, a declarat in conferinta de presa din 23 ianuarie 07 ca "nu stim cati suntem, in primul rand!". Intrebarea exacta lansata de un jurnalist a fost: "credeti ca sunt prea multi ofiteri de informatii in Romania?"” 2. CV Geoana: 1991 - 1994 - Director in Ministerul Afacerilor Externe, 1983 - 1990 – Inginer, Trustul Energomontaj- Bucuresti . Sa-mi explice cineva cum se putea/se poate ajunge din simplu inginer la Energomontaj direct Director in Ministerul Afacerilor Externe ! 3. Ziarul LeMonde de 21/11 Geoana are in spatele lui cea mai buna masina electorala, cea a PSD, mostenitor al Partidului Comunist. (...) Lider al unei revolutii contestate, Iliescu a beneficiat de sustinerea generalului Ioan Geoana, care avea controlul subteranelor din Bucuresti, loc cheie in revolutie.

    http://www.mediafax.ro/alegeri-prezidentiale/mircea-geoana-4961248
  • 0 (0 voturi)    
    No Offence! (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 12:50)

    unu [anonim]

    Pentru voi toti care de fapt reprezentati "cainii care mor de grija altora" ce importanta are arborele genealogic al lui Geoana? Sau al lui Basescu ? Evolutiile lor in viata politica si mai ales comportamentul lor ? Eu as vrea sa pot alege si altceva...dar suntem atat de saraci ca doar cu astia doi ne-am ales, o papusa fosta comunista actionata de sfori si un marinar fost comunist actionat de nesimtire si orgolii stupide! "Tara arde si baba se piaptana" cam asa suntem noi in general romanii !
    Eu nu stiu cu cine am sa votez nici acum, nu-i plac pe niciunul...dar totusi parca m-am saturat sa tot astept sa traiesc bine, m-am saturat sa inghit minciuni despre reforme, taxe si altele cand realitatea este exact la 360 de grade ! Nu s-a schimbat nimic in bine ultimii 5 ani dar asta nu e o minune, nici in ultimii 20 nu s-a schimbat nimic in bine. Asadar mi se par subiectivi cei ce-l ponegresc numai pe Geoana sau numai pe Basescu...sunt la fel, doar ca fiecare trage pentru "gasca lui" fiecare ar vrea sa fie la "butoane" si indiferent de rezultatul de maine...pentru noi nu se vor schimba prea multe, de asta sunt sigur, pentru ca nu e prima oara cand asistam la circul asta, nu?!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by