O gogoasa umflata la Realitatea si Antena: Frauda la vot

de Dan Tapalaga HotNews.ro
Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:45 Actualitate | Opinii

Televiziunile de stiri umfla tema fraudei ceva mai tare decat au facut-o la europarlamentare si la parlamentarele de anul trecut. De data asta, terenul fraudei a fost pregatit din timp, cu sondaje trucate grosolan. Acum, vorba unui amic, mai trebuie sa gaseasca si probele. Din cate se vede, se pregatesc sa denunte listele speciale, printr-un mecanism de manipulare grosolan, care ucide orice discutie despre detalii.
  • Da, listele speciale sunt o problema, dar nu reprezinta in sine dovada suprema a fraudei si nici nu indica amploarea fenomenului. Faptul ca pana la orele 16.00 au votat pe liste speciale 300.000 de alegatori poate fi explicat in mai multe moduri, depinde cum vrei sa pui accentul.
  • Cei 300.000 de alegatori de pe listele speciale, raportati de Biroul Electoral Central, nu sunt toti suspecti. Unii pot justifica prezenta pe lista, altii nu. Structura sociala s-a schimbat semnificativ in ultimii ani. Numarul studentilor a crescut, la fel numarul flotantilor. Spre exemplu, numerosi bucuresteni si-au laut casa la periferie, dar si-au pastrat buletinul pe vechea adresa. Fenomenul migratiei il intalnim cam peste tot in marile orase. Si aici vom regasi voturi numeroase pe liste speciale, partial justificate.
  • Asta nu inseamna ca pe lista celor 300.000 de voturi nu vom gasi numeroase cazuri suspecte de frauda. Ilfovul e chiar unul din judetele specializate in turism electoral, insa daca admitem ca pe listele speciale vom gasi in mod legitim numerosi alegatori, inseamna ca amploarea turismului electoral se ridica la cateva mii sau zeci de mii la nivelul intregii tari. Or, cateva zeci de mii de voturi suspecte reprezinta zero-virgula-ceva din totalul celor prezenti la vot. Or, un procent de zero-virgula-ceva de voturi e totusi cam departe de apocalipsa descrisa la televiziunile de stiri.
  • Daca tot vorbim de fraude, putem observa ca patru din cele cinci judete extrem de active pe listele electorale speciale sunt controlate de PSD. Altfel spus, cele mai mari suspiciuni de frauda plutesc, culmea, asupra opozitiei, nu asupra partidului care organizeaza alegerile.
  • Stim ca si PSD si PDL si PNL s-au pregatit de turism electoral cu masini mici, care sa nu atraga atentia. HotNews.ro a demostrat printr-o ancheta incognito ca primari din sate si comune s-au mobilizat pentru a cara oameni la vot. Daca au facut-o proportional cu forta celor trei partide, cazurile de vot multiplu se anuleaza reciproc. Altfel spus, zece voturi multiple aranjate de PSD vor fi anulate de alte zece voturi multiple de la PDL. E greu de crezut ca un singur partid, oricare ar fi el, are o capacitate atat de mare de a multiplica voturi incat sa produca cifre semnificative, capabile se influenteze in mod decisiv scorul final al candidatului.
  • Vantu si Voiculescu, a se citi Mircea Geoana, au tot interesul sa proiecteze public imaginea unor fraude majore, pentru a sugera ca diferenta fata de primul clasat ar fi, in realitate, mai mica. Tot ei spera ca, inducand ideea furtului, vor mobiliza alegatorii anti-Basescu in turul doi. E posibil chiar sa forteze o dezbatere despre anularea alegerilor, hiperbolizand cazurile de frauda electorala.
  • Va propun o aritmetica simpla: sa zicem ca vom avea o prezenta de peste 50%, adica in jur de zece milioane de votanti, iar pe listele speciale vor fi, sa zicem, 500.000 de alegatori. Dintre acestia, sa admitem cu generozitate ca 100.000 sunt voturi fraudate in diverse moduri. 100.000 din 10 milioane inseamna 1%, cifra care se imparte la cel putin trei candidati. Un procent cam mic fata de cataclismul descris la televizor.
  • Traian Basescu si PDL au umflat in 2004 tema fraudarii alegerilor pentru a-l delegitima pe Adrian Nastase, pornind de la cazuri reale, vezi operatiunea Autobuzul. Atunci baza de discutie despre frauda era infinit mai solida decat azi: pe listele speciale figurau 1.200.000 de alegatori, mai mult decat dublul asteptarilor de acum. Structura sociala de atunci nu suferise inca mutatiile de azi. Si azi avem o discutie despre frauda, dar infinit mai putin justificata. Bine organizati in sterpelirea de voturi sunt tot cei de la PSD, cu diferenta ca tot ei striga acum cel mai tare, prin trompetele lor TV, ca se fura alegerile.
  • E  tonic sa vezi cu cata determinare se voteaza in sectiile speciale din Bucuresti. Vedem cozi uriase, oameni care asteapta ore intregi sa puna o stampila, nu sa primeasca ceva la schimb. Voteaza, ii intereseaza politica, nu s-au saturat de ea. Propaganda televiziunilor, care ne-a tot spus ca toti politicienii sunt o apa si-un pamant, pare sa fi avut efectul contrar. Cozile la vot sunt o palma pe obrazul specialistilor in defectologie, scarbitilor de alegatori si mogulilor disperati sa reduca Romania la o masa de activisti manipulabili de partid. Stau la coada inversunati si voteaza, ceea ce e foarte bine.
P.S. Au ramas cateva ore: mergeti la vot. Fiecare vot in plus ucide speranta celor care viseaza mari fraude electorale.


 
8464 vizualizări
  • +29 (39 voturi)    
    Geoana ne face hoti (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:50)

    mau [anonim]

    E jenant sa vezi cum se vorbeste numai de fraudarea alegerilor, de parca am fi cel mai hot popor din lume. E strategia PSD daca Geoana nu castiga, ca sa dea vina pe Basescu ca a furat alegerile. Nu conteaza pentru Geoana ca jigneste intreg poporul roman si il face hot. DE fapt se uita in oglinda si crede ca-s toti ca el.
    • -4 (30 voturi)    
      Pai, suntem cei mai hoti ! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:16)

      Golan [anonim] i-a raspuns lui mau

      Lasand politica la o parte, hai sa ne privim la rece. Chiar suntem cei mai hoti, tot timpul pusi pe smecherii, pe ocolirea legii, pe ignorarea regulilor.
      De la parcare pe trotuar sau pe pista de biciclete, pana la furatul voturilor cu galeti portocalii. Astia suntem, de ce sa ne ascundem ?
      • +10 (12 voturi)    
        vot la paris (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:44)

        ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui Golan

        Am mers la vot cu un prieten, la ambasada Romaniei la Paris.

        La ora 12:10 am ajuns acolo..ne-am pus la coada..am votat la ora 16:05.
        Pe langa faptul ca a fost foarte frig, pe perioada asta am prins 2 ploi, un vant puternic si vreo 3 serii de urlete si neintelegeri cauzate de cei care vroiau sa se bage in fata.

        Am sa stau si 10 ore la coada daca trebuie, lucrurile trebuie sa se schimbe, in tara.

        In mod normal ambasada se descurca binisor cu organizarea altor evenimente dar cred ca astazi au fost luati prin surprindere.
        • +3 (3 voturi)    
          nu peste tot la fel (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:55)

          pop simona [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

          am votat in dublin . Am ajuns la 10 jumate si am iesit de acolo la 10 45. lume era destula .
          personalul a fost eficient . cred ca e chestie de operativitate mai mult decat altcea. nu stiu cat de frig era la paris da in dublin te sufla vantul de pe piciare
          • 0 (2 voturi)    
            :) (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:08)

            ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui pop simona

            Pai tocmai asta e. Cum ar fi fost sa stai 4 ore in vant, ploaie si frig, ca sa pui o stampila?

            La noi era o coada imensa si nu faceau fata. 3,4 randuri pe o lungime de peste 100m.

            E putin aiurea ca nu s-au pregatit bine. Poate turul doi va fi mai bine.
            • +3 (3 voturi)    
              a fost pregatit perfect ... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:34)

              emilper [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

              ideea lor e ca cei suficient de mobili cat sa nu lucreze in localitatea de "domiciliu stabil" sa nu voteze. La fel s-a intamplat in turul 2 din 2004.
        • +4 (4 voturi)    
          la paris (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:07)

          ioand [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

          Mai trebuie adaugat ca la ora 15 erau in jur de 1000 de persoane care asteptau la o coada care se desfasura pe doua strazi (aprox 500 m)
          Printre ei multi batranu, tineri cu copii mici, etc.
          Multi s'au descurajat si au renuntat sa mai stea la coada.
          Este o boicotare administrativa, o sfidare a cetatenilor
          • +1 (3 voturi)    
            nu e sfidare (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:35)

            emilper [utilizator] i-a raspuns lui ioand

            e fraudare a alegerilor
            • 0 (0 voturi)    
              e proasta organizare (Luni, 23 noiembrie 2009, 1:12)

              dodu [anonim] i-a raspuns lui emilper

              Cum draq? Frei sa zici ca am stat in ploaie si vant 6 ore sa fraudez alegerile???
        • +8 (8 voturi)    
          Bravo romanilor din strainatate (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:02)

          Stela [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

          Felicitari, indiferent cu cine ati votat, important este gestul. Sanatate si va multumim ca sunteti cu inima in Romania.
        • +2 (2 voturi)    
          vot la Londra (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:10)

          Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

          M-am asezat la coada la ora 1400 si am iesit la ora 15.45. Cind am iesit, coada era mai lunga decit atunci cind venisem. Era frig si batea un vint puternic, dar n-am observat sa renunte nimeni. Din fericire, ploaia se oprise pe la ora 11. Unul dintre oficiali mi-a spus ca nimeni nu se astepta la asa ceva - sute si sute de oameni, mai ales tineri, dar si oameni de virsta medie, barbati si femei, unii veniti cu copiii. Cind sa pun buletinele in urne, am constatat ca una dintre ele, aceea pentru prezidentiale, aproape se umpluse. O tot scutura din cind in cind un oficial sa mai faca loc inauntru. Zicea ca nu stiau ce vor face si ca trebuie sa sune urgent la Bucuresti sa ceara instructiuni. E posibil oare sa aiba numai o urna disponibila? Nu mi-e clar care e regulamentul.
      • -1 (1 vot)    
        Ai dreptate (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:03)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Golan

        Insa ai grija cum spui adevarul, daca nu-l imbraci in haine frumoase vei lua numai minusuri.

        Mintea unui roman e mult mai complicata decat cea a unui neamt; la neamt e simplu ce-i in gusa si-n capusa. Insa daca vrei sa cunosti cum gandeste romanul trebuie sa ai mai multa minte ca el.

        Pentru mine e mult mai incitant sa traiesc in Romania, trebuie sa fi mereu pe faza cu antenele ridicate si sa faci multe rationamente pentru a avea castig de cauza.

        In Germania am stat o luna numai si m-am plictisit, totul mergea ca uns si mintea mea devenise lenesa.
    • -1 (13 voturi)    
      scenarita - boala romanului (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:17)

      dr. sigmund freud(a)! [anonim] i-a raspuns lui mau

      Chiar asa! numai de fraudare se vorbeste! Oare cine a vorbit de frauda acum 5 ani?? Cine a tipat ca alegerile sunt fraudate? Mi-e scarba - poporul roman isi merita jurnalistii si televiziunile, dar mai ales conducatorii asemenea lui!
      Oricine va pierde, absolut oricine, va striga ca cel care a castigat a fraudat!
      Hai, numai bine! Noi sa fim sanatosi ... la cap!
    • +14 (16 voturi)    
      Geoana si Antonescu copiaza succesul lui Base (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:21)

      desteptarea [utilizator] i-a raspuns lui mau

      Geoana si Antonescu copiaza succesul lui Basescu din 2004.
      Antonescu copiaza stilul foarte agresiv si determinat cu care Basescu a luptat in 2004 impotriva lui Nastase. Cu diferenta ca Basescu chiar spunea chestii interesante atunci... unele din vorbele lui de atunci au ramas in istorie :)
      Geoana copiaza reteta lui Basescu din turul 2, 2004. Si-a pregatit din timp cu ajutorul televiziunilor imaginea fraudarii alegerilor de catre cei care le organizeaza. Cred ca totul a inceput acum 2 luni cu declaratia lui Nica. Apoi sustinuta perseverent cu cele 2 televiziuni si cele 2 institute de sondaje.
      Senzatia mea este in pentru turul 2 PSD va muta toata atentia pe fraudarea alegerilor de catre cei care le-au organizat pentru a acoperii orice alte dezbateri. E strategia castigatoare din 2004 a lui Basescu... Scopul este demobilizarea electoratului PDL si mobilizarea celor anti-PDL pentru Geoana.
    • +4 (8 voturi)    
      Hotul striga hotii (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:35)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui mau

      Chiar aseara imi povestea un student ca ar fi fost "invitat" sa voteze in Sibiu, de catre "rosiatici". El fiind in Bucuresti in clipa de fata.
    • +2 (2 voturi)    
      frauda adevarata ... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:33)

      emilper [utilizator] i-a raspuns lui mau

      ... e numarul mic de sectii "speciale" in orasele mari: peste 2 mil. de romani nu mai locuiesc in aceeasi localitate ca in 1989.
    • 0 (0 voturi)    
      geoana nu a spus (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:05)

      n_asul [utilizator] i-a raspuns lui mau

      nimic de furat. Pt ca a furat impreuna cu PDL. Si nici nu se va finaliza nimic in legatura cu asta, nu va fi prins nimeni. Si s-a furat masiv. Nu numai la speciale dar si pe liste, cu mita (20-50 ron). Si astfel se explica si prezenta "masiva". In turul se va schimba ecuatia. Din pacate deja am pierdut ...
  • +24 (28 voturi)    
    Mergeti la vot! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:52)

    Cristi [anonim]

    Votati oricum dar mergeti la vot! Felicitari pentru indemn, felicitari pentru articol!
    • +9 (9 voturi)    
      E ABSURD!!! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:02)

      MickeyD [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Nastase avea interes sa fraudeze in turul intai pentru ca erau atunci alegeri parlamentare! Acum ce interes ar avea Basescu sa fure cateva procente cand e deja in turul II ???
  • +20 (24 voturi)    
    Dan, (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:52)

    ciupi 2 [utilizator]

    Eu vad, tu vezi, noi vedem.
    E prea mare prezenta la vot :)
    Baietii sunt dezesperati.
    Doamne ajuta!
    Parvulescule luate-ar drq...
  • +17 (19 voturi)    
    Bucuresti - 1 milion de oameni in plus (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:54)

    lacos [anonim]

    Chiar nu e in stare Statul roman nici macar sa-si numere cetatenii? In Bucuresti, neoficial mai locuiesc aproape inca un milion de cetateni!

    Mai stie cineva cati naiba mai suntem? Nemaivorbind de milioanele de romani plecati in Italia sau in Spania...
    • +1 (1 vot)    
      aproape inca un milion ... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:44)

      emilper [utilizator] i-a raspuns lui lacos

      mai pune 500000, ca sa fii sigur
  • +17 (17 voturi)    
    Stundeţii (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:56)

    m3th0dman [anonim]

    În ţară sunt 1 milion de studenţi.

    Să zicem că 700000 ei sunt studenţi propriu-zis, adică merg la facultate şi o fac într-un oraş universitar.
    Dintre aceştia sunt care vor să voteze şi n-au domiciliu în oraşul universitare (cei cu flotant voteaza pe liste separate cu declaraţie).
    Deci nu-i suspiciune c-au votat 300000 pe liste speciale.
    • +2 (6 voturi)    
      Studentii de la Gara scriu greu declaratiile (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:59)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui m3th0dman

      Probabil sunt multi in anul intîi.
  • -10 (18 voturi)    
    daaaa (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:57)

    bango [anonim]

    mostra de jurnalism: "Vantu si Voiculescu, a se citi Mircea Geoana, au tot interesul sa proiecteze public imaginea unor fraude majore, pentru a sugera ca diferenta fata de primul clasat ar fi, in realitate, mai mica. Tot ei spera ca, inducand ideea furtului, vor mobiliza alegatorii anti-Basescu in turul doi. E posibil chiar sa forteze o dezbatere despre anularea alegerilor, hiperbolizand cazurile de frauda electorala."

    bravos. felicitari. esti in liga.
    • +5 (5 voturi)    
      autina atentie (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:08)

      Ozzi [utilizator] i-a raspuns lui bango

      Daca te uitai mai atent vedeai ca articolul e inclus la "Opinii".

      Stii ce-i aia o opinie nu?
      • -3 (3 voturi)    
        nu, ce-i aia? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:34)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui Ozzi

        manipulare pe fata, sau ce?

        Sa inteleg ca tu nu ai avea nimic pe fond cu A1 sau Realitatea, decat ca nu scrie in dreapta jos "opinii".
        • +2 (4 voturi)    
          corect (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:57)

          Ozzi [utilizator] i-a raspuns lui ionut

          Ei vor sa dea impresia ca 'informeaza'. Iti vine sa crezi asa ceva?

          Daca puneau in stanga jos 'parerea personala a... ' sau 'comedie ieftina' sau 'manipulare' chiar mi-ar fi parut niste baieti simpatici.
    • +9 (13 voturi)    
      "Tara de doi lei" a lui Geoana (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:24)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui bango

      "Nemernicii dracului" au iesit masiv la vot, fapt ce le da mari palpitatii numitilor Vantu si Voiculescu adica intr-un cuvant Geoana! Ce nu e corect in asocierea asta?

      Intrebare la care ar fi bine sa raspunzi corect si sincer:
      Tu faci parte din aceasta "tara de doi lei", asa cum isi considera Geoana, cu putina vreme in urma, tara in care traieste? O "tara de doi lei" pe care prostanacul vrea s-o amaneteze Moscovei definitiv.
      • +2 (2 voturi)    
        o sa imi fac tricou ... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:48)

        emilper [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        ... cu "nemernicul dracului" scris pe el
  • +9 (11 voturi)    
    cozile interminabile ii fac pe multi sa renunte (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:58)

    Bianca [anonim]

    Trebuia sa ma intalnesc cu un prieten sa mergem sa votam impreuna.
    Mi-a zis ca nu mai merge la vot pentru ca neavand buletin de Bucuresti ar trebui sa stea la acele cozi interminabile si n-are chef de asa ceva.
    Asta e democratie in Romania?
    Asta e organizare, cu cateva sectii speciale cu 2-3 cabine de vot??
    Oamenii nu-si pot exercita dreptul de a vota! Jenant!
    • +1 (1 vot)    
      Regie (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:37)

      DanCC [utilizator] i-a raspuns lui Bianca

      In regie sunt 9 sectii speciale. Repet. 9
    • +4 (4 voturi)    
      Spune-i asta lui Vanghelie si Nica (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:26)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Bianca

      Sectiile speciale au fost proiectate de Dan Nica si amicul lui Vanghelie http://www.bec2009p.ro/Documente%20PDF/Legislatie/0638-28%20HG%201051%20sectii%20speciale.pdf

      Nica este semnatarul acelui HG. La Vanghelie in sector este o singura sectie speciala!!!

      In plus aceste sectii speciale au fost supra aglomerate de catre indivizi adusi la gramada, unii fara buletine, altii fara sa stie sa scrie si sa citeasca care au ca scop ingreunarea cozilor si enervarea oamenilor. A se vedea madama din Galati adusa la pipera sa voteze trandafirii (stire care a disparut de la RTV in timp ce altele se reiau cu obstinatie).

      Se pare ca se doreste o psihoza a fraudarii alegerilor!!!

      ia masuri nene Blaga si baga-i pe golani unde e locul!

      PNL uite cu cine te aliai!!!
  • -12 (18 voturi)    
    Dane..., trezeste-te. (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:58)

    Pamfil Seicaru [anonim]

    Mai Dane, din "independentul sobru" in care pozai, te guduri acum in preajma lui "zeus-cu z mic). N-ai vazut ce era la speciala din Gara de nord si nu i-ai auzit ce declarau reporterilor cei intervievati de la coada?E mai mult decat clar ca e cusuta cu ata alba!! Si prin alte zone ale tarii se intampla la fel, la Slatina, "turistii electorali" se duc cu masinile sa voteze inte-un sat la 20 de Km. Pe la Brasov se intampla la fel si prin alte parti, de asemenea. Mai bine iti puneai condeiul in slujba unei cauze mai drepte.
    Descide ochii baiatule si uita-te si tu ce e in jurul tau si al nostru!! Altfel, daca vom continua asa ti se va pune si tie calus. Sau vei deveni pentru un timp, " limba de catifea". Jalnic.
    • +4 (6 voturi)    
      vorbesti prostii (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:16)

      florian [anonim] i-a raspuns lui Pamfil Seicaru

      atat am de spus
    • +6 (10 voturi)    
      pamfil seicaru (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:21)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Pamfil Seicaru

      stimate domn, esti penbil. la fel de penibil ca "jurnalistii" de la realitatea tv si antene. teze fraudarii alegerilor este marota psd pentru a mobiliza indecisii sa-l voteze pe geoana! INSOMAR-ul se pregateste ca la exit poll sa-l dea pe Geoana pe primul loc, ca maine, dupa numararea voturilor, PSD sa se sustina frauda uriasa pusa la cale de Basescu! Jalnic, penibil ... o sa plangeti in pumni daca iese Geoana! Romania va intra pe manile mafiotilor Hrebenciuc, mazare, oprisan, vanghelie ... si altii. Criza va obliga urmatorul presedinte si guvern sa aplice decizii drastice, sa dea afara 100,000 de bugetari ... atunci as vrea sa vad cum functioneaza filosofia liberala cu promisiunile lui Geona??? De curand Patriciu a declarat ca 4 din 5 bugetari trebuie dati afara ... atunci cum Dumnezeu liberalii il vor vota in turul 2 pe Geoana ... ca nu mai inteleg! Abia astept rezultatele si justificarile INSOMAR pentru mizeriile de sondaje din campanii!!! Oare de unde urmareste alegerile Vantu? O fi taiat-o in Cipru? :-))))))
      • -4 (4 voturi)    
        liberalii il vor vota pe geoana cu mana dreapta (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:53)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui dan

        tot cu dreapta l-am votat azi si pe antonescu
        nu e deloc greu, fii pe pace...
        o sa vezi peste doua saptamani
        • 0 (0 voturi)    
          Vai de capul tau (Duminică, 22 noiembrie 2009, 21:01)

          Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          Si va fi ..vai de capul nostru si vai de biata tara.
    • +1 (1 vot)    
      Pamfile, (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:15)

      votant [anonim] i-a raspuns lui Pamfil Seicaru

      cred ca tu te guduri pe langa sefii tai. Comentariul tau e de o rea-credinta evidenta. asa ca, din partea mea, omagiile cele mai profunde ascendentei matale in linie materna....
    • 0 (0 voturi)    
      vorbesti prostii (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:59)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Pamfil Seicaru

      300 de mii de votanti in sectii speciale ti se pare mult? In actuala stiuatie din tara? Trebuie sa fii cretin. Pe vremea lui nastase au fost peste un milion, lingau ordinar ce esti!
  • +10 (14 voturi)    
    Intrebare de baza! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:58)

    www.8v.ro [utilizator]

    UNDE este Vadim? El e cu show-ul cu fraude si chestii de-astea. El tipa cel mai frumos :) Unde e? :)
    • -1 (1 vot)    
      >>>>>>>> (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:37)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui www.8v.ro

      citeste Romania Mare si Tricolorul, Nae!

      Ce-ai vrea? sa apara la Televiziunile mafiotilor pe care-i injura ca sa-l vezi tu?

      si chiar daca nu l-ai vazut, un scurtcircuit intre 2 neuroni ar fi fost de-ajuns sa-ti dai seama ca Vadim a avut intotdeauna dreptate in legatura cu fraudarea alegerilor.
      Atunci nimeni nu s-a seziat fiindca nu era nicio miza. stateau cuminti la coada si se schimbau din 4 in 4 ani.... Acum ca miza este purcoiul de bani de la UE, se acuza si-si scot ochii.


      Sa va tarati bine!
  • +13 (17 voturi)    
    disperarea postului realitatea (Duminică, 22 noiembrie 2009, 17:59)

    rex [anonim]

    urmaresc de dimineata relatarile facute de posturile de televiziune privind modul de defasurare a alegerilor si nu pot sa nu remarc modul disperat in care postul realitaea tv anunta in permanenta 'fraude" de parca in toata tara nu se intampa nimic altceva decat furturi!
    mai moderati d-lor si mai la concret ca prea sunteti patimasi..
  • +15 (19 voturi)    
    asta ne pregateste geoana (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:01)

    mau [anonim]

    Page 1
    1
    De la: Echipa de consultanţi
    Pentru: Preşedintele Mircea Geoană
    MEMO - turul II ofensiva pe tema fraudării alegerilor
    1. Nu repetaţi greşeala din alegerile prezidenţiale 2004
    În 2004, Adrian Năstase au câştigat primul tur de scrutin în faţa lui Traian Băsescu la o diferenţă
    de peste 7% (40,94% faţă de 33,93%). Această diferenţă ar fi trebuit să îi ofere o victorie fără
    probleme în turul II. Cu toate acestea, Adrian Năstase a pierdut alegerile.
    Motivul principal al eşecului din 2004 este campania agresivă realizată de tabăra
    candidatului Alianţei PNL-PD pe tema fraudării alegerilor. Acuzaţia că PSD a fraudat
    alegerile a fost vehiculată în continuu prin intermediul televiziunilor şi a presei scrise, prin
    intermediul campaniei de afişaj şi prin intermediul internetului. Efectele acestui campanii au fost
    mobilizarea electoratului lui Traian Băsescu, concomitent cu demobilizarea electoratului nostru.
    PSD a reacţionat tardiv şi greoi, fiind în permanentă defensivă.
    Nu trebuie uitate nici exit-poll-urile din seara celui de al doilea tur de scrutin. Exit-poll-urile din
    seara de 12 decembrie 2004 arătau iniţial un mic avans pentru Adrian Nastase (51% faţă de 49%).
    Sub presiunea generată de acuzaţiile de fraudare, institutele nu au avut curaj să anunţe un rezultat
    aşa de strâns şi au dat egalitate 50%-50%. Rezultatul îl ştim cu toţii: Traian Băsescu a câştigat cu
    mai puţin de 2 procente în faţă.
    Aceste greşeli comise în 2004, nu trebuie repetate acum. Este esenţial pentru victorie ca
    Mircea Geoană şi liderii PSD să gestioneze ofensiv tema fraudării.
    2. Folosirea exit-poll-urilor din seara primului tur pentru a declanşa ofensiva
    pe tema fraudării
    Toate sondajele pe care le-am făcut până în acest moment arată că Preşedintele Mircea Geoană
    se apropie de scorul partidului şi că diferenţa faţă de Traian Băsescu în primul tur al alegerilor
    prezidenţiale va fi una mică. Cercetările noastre sunt confirmate şi de sondajele prezentate în
    media. În condiţiile în care diferenţa
    • +7 (11 voturi)    
      documentul din care citezi: (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:11)

      pantera [anonim] i-a raspuns lui mau

      http://www.slideshare.net/alexandru1979/memo-psd-fraudarea-alegerilor

      Autenticitatea documentului nu e probata dar teoria ce o contine e interesanta si de urmarit.
    • -8 (10 voturi)    
      Nereguli exista ..si inca multe (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:12)

      Iliutza [anonim] i-a raspuns lui mau

      Vreau sa va spun ca nereguli sunt ...si inca multe.Chiar eu personal am primit azi un sms prin care eram invitat la vot si mi se spunea chiar pe cine sa votez. Iar chestia cu sectiile speciale nu e prea corecta ...ar trebui luate masuri pe viitor si ar trebui anulate aceste sectii.Iar cine a postat acest thrend se vede clar ca e pro basescu.Sincer vreau sa va spun ca m am saturat de certurile politicienilor si zanzaniile pe care actualul presedinte le a provocat.Nu sunt pro cu nimeni ..dar m am saturat.Asa ca oricine sa fie presedinte in tara asta dar in afara de BASESCU.
    • +1 (1 vot)    
      Greoi si tardiv pe dracu" (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:09)

      Stela [anonim] i-a raspuns lui mau

      il uram pe Nastase ca pe Gioana acum, ne-am mobilizat sa scapam de ei, sunt niste smecheri si golani ce au vandut toata Romania in favoarea lor.
  • +4 (4 voturi)    
    Sectiile speciale (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:02)

    Yov [utilizator]

    Ok, ok. Totusi faptele sunt urmatoarele: in Bucuresti sunt 2 milioane de locuitori fara buletin de Bucuresti. Toata lumea stie asta. Incluziv organizatorii. Ai si tu grija la gogoasa sa nu devina totusi placinta.
    • +3 (3 voturi)    
      sunt unul dintre cei 2 mil (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:25)

      dumbell [utilizator] i-a raspuns lui Yov

      plec acu de la servici si dau o raita pe la gara de nord sa votez.

      sunt tare curios daca eu - dumbell - am votat deja la constanta, in sectia de care apartin in mod normal.

      exista un singur mod de a afla, nu? :)

      am auzit o poveste cu un nene care a votat pe lista speciala si s-a trezit saltat de politie pe motiv ca a votat "de 2 ori".
  • +10 (14 voturi)    
    Cascadorii Rasului (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:05)

    georgio [anonim]

    Deja e chiar distractiv sa vad disperarea mogulilor :) Incep sa fie livizi , sa tipe (cu toate ca sunt toti pe aceiasi baricada), din 10 in 10 min ne spun de aia doi arestati IERI in Giurgiu. Sunt deja comici in disperarea lor. De ce ? Pai simplu:
    - sunt mari sanse ca referendumul sa fie validat. Prea multa lume merge la vot :)
    - in sondajele lor Basecu are 4% avans iar in ale concurentei 7%, 8%
    - la referendum in jur de 80% au zis da :)

    Of of mai mai :)

    PS: La 21 sunt fidel telespectator al antenei 3 sa vad fata lu' Ciutacu :) Asta la indemnul lui Ioan T. Morar (sa traiesti maestre)
  • +7 (7 voturi)    
    asa e ..... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:05)

    oh [anonim]

    ... la sectia speciala de la Agronomie am stat doua ore pentru a vota. Si in spatele meu era puhoi de tineret. Si oameni maturi si chiarsi batrani. E demna de admiratie indarjirea romanilor de a-si exprima votul. Fac totusi o precizare: cred ca era cu mult mai mare procentul celor prezenti la vot daca ar fi fost organizate si mai multe sectii speciale si mai multi oameni in comisiile electorale de la sectii. Ii auzeam pe jandarmi vorbind intre ei ca nu s-au asteptat sa fie o asemenea prezenta la vot, tinand cont de ultimele alegeri pe care le-am avut. Cred ca oamenii au inceput sa inteleaga importanta stampilei lor de vot si importanta momentului in care aceasta este pusa in chenarul cu numele favoritului. Pentru asta, " jos palaria" in fata tuturor care au votat si care inca mai voteaza pana la inchiderea sectiilor de votare.
  • +5 (5 voturi)    
    Corecta matematica (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:06)

    Ama [anonim]

    Candva am crezut sincer in valoare votului si a sustinerii cu tarie a unor principii pe care intr-o masura mai mare sau mai mica sa le sustina unul dintre candidati/partide. Campania aceasta mi s-a parut un esec total. Tema fraudarii este intradevar vehiculata de azi dimineata pe vestitele "canale de stiri". Au inceput de la ora 9, numarand de zor telefoanele date la 112 si creand acest show live al liniilor telefonice in sudio. Matematica dumneavoastra este corecta, singura problema este ca numarul celor care au access la informatia online (si ea in mare masura manipulatoare in aceasta campanie) este destul de limitat. Sper ca macar sa fim suficient de rationali (global vorbind) incat sa stam 10 secunde sa ne gandim si sa concluzionam ca poate a fost suficient cat am fost manipulati si sa incercam sa facem ceva, sa ne aducem aminte ca a ne face vocile auzite ajuta in viata asta mai mult decat blazarea care ne-a cuprins pe toti. O seara buna si mergeti la vot!
  • +8 (8 voturi)    
    da-le cu votu-n bot! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:06)

    george [anonim]

    pe ei, pe mama lor.
    sa-i circu de comunisti si de moguli.
  • +8 (8 voturi)    
    fraudarea alegerilor (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:06)

    Andrei T [anonim]

    Localitatea Voluntari e fieful PSD-ului. Realitatea Tv s-a repezit la inceput ca uliul pe hoit si cand a inteles ca e vorba de oamenii lui Geana, au pus basmaua pe tambal. Cel mai caraghios a fost Cornel Nistorescu care a fost chemat la Moara Vlasiei sa vada cum fura psd-eii. A cazut in capcana. Dupa ce ca e rau, mai e si prost. In Telorman Musiu Dragnea fura din greu, urland ca e frauda. Trebuie crezut ca stie ce spune. E de datoria politiei sa mearga cu cercetarile pana la instigatori. Sa plateasca impreuna cu faptuitorii.
  • +4 (6 voturi)    
    Cîtă fatalitate ! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:10)

    cyrano [anonim]

    Domnu Tapalagă,
    "100.000 de mii sunt voturi fraudate in diverse moduri".
    Zău, îmi păreaţi un om serios. Ne purtăm iar ca nişte babe ? Cît de greu poate să fie să bagi alea 500.000 de CNP-uri într-un computer ? 1.Dubluri=direct la lege.
    2.Domiciliu la Suceava, voteaza in Bucuresti=a băgat 2 mil. in tren, e omu prea devotat, sa-l iertam.
    3.Alte cazuri: se ia un eşantion de n% şi se verifică ca să ştim ce avem.
    E chiar atît de greu ?
    • +1 (1 vot)    
      nu e atata de greu (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:42)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui cyrano

      dar face cineva asta? Romania e tara in care nimeni nu face lucrurile simple, dar toata lumea vorbeste de ele si de cat de simple sunt. De la nesimtire si scuipat pe strada, la organizat alegeri.
  • -2 (4 voturi)    
    isterie (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:12)

    Marian [anonim]

    E o isterie comerciala sa faca telespectatorii sa se uite.

    Dar in 2004 n-a fost la fel? Basescu n-a zis de Autobuzul, a zis atunci ca s-au furat "electronic", a cerut arestarea softistilor, tot Hotnews se isterizase contra judecatorului-sef de la BEC etc. Fiecare pasare pe limba ei piere...
    • 0 (2 voturi)    
      ba da, (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:43)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Marian

      dar noi uitam repede. Hai ca iti dau un minus acuma sa nu mai citeasca multa lume ;).
  • +1 (1 vot)    
    Candidatul meu e in turul 2 (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:17)

    Adrian [anonim]

    Ce rost are sa merg acum?
    • +5 (7 voturi)    
      pai referundumu? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:35)

      zenboy [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      300 e mai bine decat 471...
    • +3 (3 voturi)    
      daca poti sa gandesti logic (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:54)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      sigur gasesti mai mult de trei motive. Incearca sa gandesti, ca sigur nu te doare !
  • +4 (6 voturi)    
    o sa vedeti (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:30)

    Paul [anonim]

    Presupunind si sperind ca Basescu va fi reales(este orsicum cel mai putin rau dintre cei 3,sau inca tot cel mai potrivit pt. Romania a zilelor de azi),aceste posturi dezgustatoare si contaminatoare)Realitatea si Antene vor DISPAREA pt. ca oamenilor le este deacum lehamite ; o sa fie alternative mult mai atractive de genul VoxNews etc.
  • +3 (5 voturi)    
    Dan m (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:32)

    Dan.m [utilizator]

    Strategia electorală pentru turul al doilea, concepută de stafful lui Mircea Geoană, se bazează pe reclamarea fraudării masive a votului de către Traian Băsescu, susţin surse din PSD. Strategia are ca scop declanşarea unui „tsunami” emoţional defavorabil lui Băsescu, asemănător celui din 2004 împotriva lui Năstase.

    Mai e ceva de spus ?
  • +4 (4 voturi)    
    Document PSD de campanie pt. fraudare alegeri (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:38)

    MIKE [anonim]

    Pe site-ul INPOLITICS a aparut un document intern al PSD prin care se da ca tema de campanie pentru turul doi acela al fraudari alegerilor.

    Cred ca cel mai important aspect al acestui prim tur ar fi validarea referendumului.
    Daca vom avea o prezenta de peste 50% la referendum clasa politica va primii o lovitura mortala.
    De fapt tema referendumului a fost principalul motiv pentru care au dat jos guvernul BOC.
    Dar de ce le-a fost frica nu vor scapa .
    Tocmai de aceea este foarte important ca cine nu a fost la vot are timp pana la ora 21 sa faca acest lucru.
    Nici nu conteaza cine va trece in turul doi dar daca referendumul trece viata romanilor se va schimba mult in bine.
    HAI ROMANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    isterizare manipulatorie (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:43)

    robert [anonim]

    Mie imi este clar: ceea ce se intampla astazi este o mizerie ordinara orchestrata din umbra de o adevarata mafie constituita ad-hoc, a celor care au interesul ca Romania sa ramana, in continuare, inapoiata. Teama de justitie a acestora, teama de a fi trasi la raspundere, dorinta de a-si pastra privilegiile si afacerile tenebroase ii determina sa utilizeze orice mijloace, doar-doar vor reusi sa manipuleze intr-atat de mult incat sa reuseasca in mod substantial sa influenteze rezultatele finale. PSD-ul, trusturile de presa arondate, oameni de afaceri controversati, unii reprezentanti ai societatii civile, toti au interesul sa denigreze aceste alegeri. Este incredibil. Se doreste prezentarea acestor alegeri ca ale unei tari bananiere, din lumea a treia. De fapt, totul a fost planificat in ultimele zile si saptamani, daca stau sa ma gandesc mai bine. Prea pregatisera teledoane, televoturi si isterizau oamenii: sunati, faceti, dregeti, trimiteti imagini, fiti pe faza, dati cu huo! Semnalati orice neregula in procesul electoral! Iar astazi apogeul: din pacate, ora de ora, din minut in minut, se sta cu frauda electorala in gura, intr-un mod necinstit, de catre slugile mogulilor. Se doreste crearea unei atmosfere irespirabile, ca sa poata fi justificate rezultatele primului tur. Mizerabil! Cum o sa fim priviti in interiorul UE, de pilda? Ar fi culmea ca Geoana sa sara ca ars la noapte si sa reclame fraudarea alegerilor! Halal!
    • +4 (4 voturi)    
      apropo... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:23)

      Symbol [utilizator] i-a raspuns lui robert

      ...m-am lamurit.Daca ma mai uitam la stiri pe Antena3 si Realitatea si chiar si la discutiile lor interminabile, acum stiu:aceste posturi nu-s pentru oricine.Ele se adreseaza clar clientelei celor doi V V.Spectatorul cat de cat obiectiv si nealiniat politic ramane cu un gus amar si cu inca o sila in plus...Stiu.Sa folosesc telecomanda.Asa fac, poate raman cei doi fara audienta.
  • +5 (5 voturi)    
    Solutie simpla (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:44)

    Adrian [anonim]

    Daca s-ar folosi un sistem informatic de evidenta a persoanelor care au votat, asa numitul turism electoral se poate elimina complet. In momentul in care o persoana a predat CI pentru a vota, personalul din sectia de votare ii adauga datele in sistem iar acea persoana nu va mai putea vota in nici o alta sectie de votare din toata tara. O simpla baza de date administrata de BEC va rezolva aceasta problema. Conexiune la Internet exista in orice loc din Romania, iar daca nu se doreste a se utiliza reteaua Internet, se pot folosi retelele MAI, pentru o mai mare siguranta
    • -1 (3 voturi)    
      Boc a refuzat un astfel de sistem oferit de STS (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:56)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      de ce?

      pentru ca aceste incertitudini pot fi speculate si de pdl (nici nu ar fi prima oara)
  • 0 (2 voturi)    
    Frauda electorala (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:49)

    Andrei [anonim]

    Sa va fie rusine! Alegerile sunt fraudate!

    In Magurele nu se poate vota in sectile speciale de la ora 15. Nu mai au buleine de vot! In ce tara traim?
    Primarul PDL a adus microbuze cu votanti inainte de ora 15 si au terminat buletinele de vot.
    Sa va fie rusine ca acoperiti toate mizeriile astea privind fraudarea.
  • +1 (1 vot)    
    se poate (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:55)

    j [anonim]

    Salut,

    tot circul asta ar fi fost usor de evitat : primariile sau bec sau bej ar fi putut face liste cu toti ce care doreau sa voteze in afara localitatii de domiciliu. Inscrierea pe listele asta se putea face, sa zicem, pana pe 15 noiembrie. S-ar fi stiut astfel clar cine si unde voteaza. In acest fel, numele fiecaruia s-ar fi aflat pe o lista : sau cea de la sectia de domiciliu (by default) sau cea speciala pentru localitatea X. Idem pentru tutul 2. Si gata.

    Nu e nimic nou. In Franta, trebuie sa te inscrii pe lista electorala chiar daca votezi la tine acasa...

    Scuza cu "nu stiu unde o sa fiu duminica" nu mi se pare acceptabila...

    Hai spor
  • -1 (3 voturi)    
    Bravo dl Tapalaga!!! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 18:59)

    ionel margarit [anonim]

    Foarte echilibrat si impartial articolul lui DT. nu-l injura deloc pe TB asa cum fac majoritatea lingailor, evident raul cel mare este Geoana, un individ fara scrupule. Deontologii din Romania, in frunte cu DT, fac cinste presei, numai asa vom putea cladi un stat puternic unde TB va decide cum si cat trebuie spus si aratat.

    Oamenii ca DT fac cinste generatiei de tineri crescuta din fonduri neramburabile ale ambasadelor, comentatorii echilibrati si cultivati, pregatiti oricand sa ocupe functii in stat, la chemarea distinsului presedinte.

    In data de 7 Decembrie o sa-i sun pe toti cei care au luptat pt victoria lui TB pe online, in frunte cu DT, pentru a-i felicita din inima!
    • -1 (1 vot)    
      Iarta-ma, pot sa rad in hohote? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:34)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui ionel margarit

      atunci cand voi vedea cate "+" iti vor da portocalii?
  • +2 (2 voturi)    
    Radu Soviani la RTV (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:12)

    Mihai [anonim]

    Radu Soviani, la Realitatea TV: "politicienii trebuie schimbati". Este jurnalist, redactor sef in grupul Realitatea si manipuleaza in direct...
    • 0 (0 voturi)    
      . (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:45)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      cel mai isteric "jurnalist" de la TV. doamne, o compatimesc pe nevasta-sa
  • 0 (0 voturi)    
    nu inteleg (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:16)

    Alecu [anonim]

    nu inteleg cum poate cineva sa dea bani pentru a vota cu o anumita persoana!
    In primul rind persoana re[pectiva trebuie bagata la mititica, insa de unde poate stii cu cine voteaza? sa zicem ca iti da tie bani ca sa votezi cu X-ulescu, tu i-ei banii si votezi tot cu cine iti place adica Y-ulescu, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      . (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:46)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui Alecu

      telefon mobil. cuvantul magic ;)
    • 0 (0 voturi)    
      Suveica (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:56)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui Alecu

      De sistemul asta ai auzit?
  • +1 (1 vot)    
    din alegatori am ajuns hoti! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:30)

    andreic82 [anonim]

    geaona in disperarea lui spre presedentie uita ca trebuie ales de populatie, vazand ca populatia nu il doreste a ajuns sa ii strige HOTI, halal presedinte!
  • 0 (0 voturi)    
    cu acelasi respect, (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:34)

    ion [anonim]

    nu sunt de acord cu atitudinea asta heirupista. ceea ce se intampla in bucuresti la sectiile speciale este o bataie de joc, iar reactia cea mai potrivita ar fi ca cei care se ocupa cu organizarea alegerilor in capitala sa fie trasi la raspundere. am vrut sa votez si mi-a fost conditionat (cu ore de asteptare), ingradit dreptul la vot. nu cred ca putem face o virtute din inversunarea de a sta cuminti la rand atunci cand exista alternative care functioneaza intr-o lume civilizata.
  • 0 (0 voturi)    
    pt sectii speciale, in regie sunt 9 in R2 (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:40)

    john [anonim]

    Daca vreti sa votati pe liste suplimentare in Bucuresti, cum a fost cazul meu pt ca nu am viza de flotat, mergeti in Regie in R2. Sunt vreo 9 sectii de vot speciale, eu am asteptat 45min. Mi se pare rezonabil. Vedeti ca sunt cozi mai mari si altele mai mici.
  • +3 (3 voturi)    
    Bravo voua ca stati atatea ore in frig pentru... (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:46)

    Bogdan [anonim]

    Bravo, fratilor (nu vreau sa fiu perceput ca patetic, dar chiar o sa va numesc asa). Bravo voua ca stati atatea ore in frig pentru a face ceea ce multi de acasa nu fac, desi le e mult mai comod. Nu are importanta cu cine votati. E bine ca votati. E bine ca incepem sa ne implicam. In final, dincolo de orice discutie despre candati, presiunea pe care putem noi sa o generam conteaza. Sunt pasi mici, dar ma bucur mult sa vad ca multa lume s-a desteptat. Orice candidat ar iesi, eu nu ma astept la nici un fel de schimbari spectaculoase in viata mea de acum incolo. Dar ma bucura mult sa vad ca romanii nu mai sunt atat de usor de manipulat.
    Numai bine va doresc.
  • +1 (1 vot)    
    6 dec (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:49)

    marius [anonim]

    veniti la vot si pe 6 dec. ATUNCI va conta. Si, al naibii, vine iarna intre timp!
  • +1 (3 voturi)    
    Rugaminte (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:55)

    Gabi [anonim]

    Haideti sa ne uitam la 21 la Antena sa vedem mizeria unor asazisi jurnalisti. Eu unul osa ma distrez de minune. Apropo insa de articol...speram ca HotNews sa se tina departe de mizeria asta. O prezentare alba a procesului de vot era destul. ALBA d-le Tapalaga. Sincer...din toata inima...e pacat. E doar opinia mea, insa ati dat cu bata in balta. Sa stiti ca sunt si oameni care vad...
  • +1 (1 vot)    
    TOTUL le vine peste bot PSD-istilor! (Duminică, 22 noiembrie 2009, 19:57)

    Sarsaila [anonim]

    Absolut tot!
    Asa cum se intimpla de doua luni....
  • +1 (1 vot)    
    unde e moralitatea? (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:01)

    lupea [anonim]

    lucrezi la antena, realitatea, etc si primesti bani de la infractori...nu uitati si voi sinteti romani si romanul nu are decit un singur Stapin. alegeti sa fiti cu poporul cum a facut armata in revolutie, nu va lasati calcati in picioare....ei, infractorii nu ne reprezinta...noi nu vrem sa ne mai vindem sufletul...am vindut tot, ce mai vreti? pleacati afara daca nu puteti altfel, dar lasati-ne pe noi....sa reconstruim...
  • +1 (1 vot)    
    Planul PSD functioneaza!!! Cititi (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:02)

    radragos [anonim]

    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/876629/Viorel-Hrebenciuc-se-pregateste-sa-strige-Hotii/

    In acest articol e descrisa in detaliu strategia PSD. Iar ea se intampla acum punct cu punct. Institutele de Sondare dau cifre aiuristice, televiziunile au pus pe burtiera de la ora 8:30 (dimineata!!!!) tema fraudei electorale.
    Antena 3 tocmai a anuntat ca are film cu autocare electorale. Cititi articolul Evenimentului Zilei si o sa vedeti ca e o mare mizerie care tocmai se intampla!!!
  • +1 (1 vot)    
    Relativitatea TV (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:12)

    Leo [anonim]

    Stire 5% dintre cei cu drept de vot sunt cei de pe listele speciale. Numarul lor e de 305.000.
    Conform BEC sunt 18 milioane cetatetni cu drept de vot, iar 305.000 inseamna 1.694.Probabil cand ajungem la 400.000 pe listele speciale o sa anunte ca procentul a ajuns la 10%. Algoritmul de calcul e foarte complicat, nu ni-l spun ca oricum nu l-am intelege. Dar e bun, ca asa spun ei.
  • +2 (2 voturi)    
    rusine (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:14)

    anani [utilizator]

    dupa cat a investit in campania asta, vanghelie vede ca nu ii ies jocurile, ca tot Basescu castiga. Si atunci fac cea mai mare mizerie de dupa mineriada din 90. isi bat joc de un popor transformandu-l in popor de hoti si de manipulati, isi bat joc de o tara aratand opiniei publice din lume o incercare disperata de manipulare, isi bat joc de o democratie atat de greu cladita. Sa le fie rusine!
  • +1 (1 vot)    
    BRAVO (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:28)

    votant [anonim]

    d-le tapalaga! tine-o tot asa! avem nevoie de asemenea oameni de presa! in tara asta sunt mult mai multe constiinte decat vor unii.(editat de hotnews.ro)
  • +2 (2 voturi)    
    IREALITATEA (Duminică, 22 noiembrie 2009, 20:42)

    votant [anonim]

    prezinta INSOMAR-ul ca fiind ,din 2000, cel mai apropiat de rezultatele BEC. PENIBIL!!!
  • 0 (0 voturi)    
    2%fraude..exact diferentza lui T. Basescu !! (Luni, 23 noiembrie 2009, 10:44)

    nicu [anonim]

    Pai domle Tapalaga, 800.000 de pe listele speciale inseamna 2% adica exact cat este diferentza cu care a castigat, deocamdata, sponsorul dumneavoastra T.Base. Atzi vazut ce a fost la Gara de Nord din Buc. si atzi vazut ca acolo s-a votat Base !! Dar stiai asta dinainte, nu? Hai fii sincer !!
  • 0 (0 voturi)    
    V-as recomanda ignorarea toatala a celor (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:01)

    gabifm [utilizator]

    de la Realitatea! Merita pentru ceea ce ne-au facut i ce ne vor mai face in urmatoarele 2 saptamani.
  • 0 (0 voturi)    
    Frauda morala? (Luni, 23 noiembrie 2009, 12:44)

    garett [anonim]

    Se poate considera frauda morala metoda de a arunca un 'referendum" atunci cand nu ai nimic cu ce sa te lauzi dupa 5 ani de mandat? Daca da atunci putem considera ca aceste rezultate au fost viciate din start. Fara cacealmaua cu referendumul turul 2 ar fi fost Geoana vs. Antonescu. Daca se dorea intr-adevar "reformarea clasei politice" (vorbe mari fapte mici!) se putea face cu brio in ultimii 5 ani acest referendum, nu folosit ca locomotiva electorala pentru a trage un candidat altfel fara mari sanse.


Abonare la comentarii cu RSS


Asigurari si Pensii
Gadget




Vremea la


/
Mâine:
|
 Parteneri
Deutsche Welle
RFI
MedLife
WBS
 






Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version