Lista lui Ursu. Lista lui Vantu?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 22 septembrie 2009, 16:08 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Daca tot sunt pus la gazeta de perete si infierat la Realitatea ca refuz sa particip la emisiuni, ca "nu-mi asum" pozitia pro-Basescu, fac si eu cateva precizari despre o mica golanie. Ma suna Adrian Ursu luni dupa-amiaza: "Hai in seara asta la o dezbatere despre cum se imparte tara in tabere pro si anti-Basescu." “O tema interesanta, zic. Cu cine?". "Pai mai vine Rosca, Ciuvica", zice. "Multumesc de invitatie, dar mi-e o sila universala de astia doi. Apoi, prin contradictiei cu ei, ma plasati automat in tabara pro-Basescu, ceea ce-i total fals. L-am aparat si l-am criticat pe Basescu in functie de situatie. N-am chef sa ma justific in fata lui Rosca si Ciuvica, sa le explic lor de ce scriu ceea ce scriu".

Inchide, revine cu un telefon: "Trimit o camera la Hotnews.ro, nu-i nevoie sa fii in studio". Zic: "Asta-i mai nasol, ca sunt dezavantajat. Aia spun ce vor si eu bazai ca o musca in borcan". Zice: “Nu-i asa, ca de aia mai suntem noi, moderatorii, pe acolo". Inca o data zic pas, multumesc, ramane pe alta data.

Acum, de ce spun ca emisiunea asta a fost o golanie cap-coada? N-as fi scris aici ce am vorbit in particular cu Ursu la telefon daca nu m-as fi trezit, luni seara, ca realizatorii emisiunii ne toarna in direct la turnatorul SRS: Andreea Pora, Mircea Marian si Dan Tapalaga au refuzat sa vina la emisiune din cauza lui Rosca Stanescu, asa ne-au spus toti trei. Bun, nu ca n-ar fi adevarat, dar e de prost gust. Am oroare de turnatori, de Rosca in special, de supraexpusul Gusa, de slugile turnatorului Felix si de jurnalisti incorecti.  

Mi-e greata de Rosca, am avut si un proces cu el. O mizerie de om. Prin urmare, aveam destule motive sa-l refuz pe Ursu, iar el avea minima obligatie - bunul simt ii cerea asta daca nu regulile meseriei - sa respecte intimitatea discutiei. Repet, nu ma deranjeaza ce a spus, asa este, greata de tripleta extremista m-a tinut departe de studio.

M-a uluit impolitetea gestului sau. Nu fac din asta cap de tara, dar e o mica golanie, inca un semn de rea-credinta din partea unor jurnalisti de la Realitatea. Trec peste detaliul ca au tinut secreta regia aia sinistra cu pozele puse ca la gazeta de perete. Nu stiam ca Ursu umbla in buzunar cu liste albe si negre.

Darea asta in fapt, demascarea refuznicilor in direct la televizor, a avut totusi o explicatie: realizatorii erau cam opariti ca nu le-a iesit, ca toti cei din asa zisa tabara pro-Basescu, dar absolut toti, au stat cuminti acasa. Iar ei s-au trezit in studio singuri-singurei, cu basescofobi profesionisti ca SRS, Ciuvica si Gusa. Ceilalti, Cristian Preda si Cristian Boureanu (ultimul chemat la repezeala sa ocupe scaunele goale din studio) nu puteau fi decat pro-Basescu, fiind membri PDL. Cristian Patrasconiu, om de maxim bun simt, a spus ce trebuia spus dar, fiind analistul Realitatii TV, se afla intr-o situatie cam neplacuta, asa ca mai mult a tacut.

Va sa zica lipsea tocmai dusmanul, specimenele pro-Basescu vanate de televiziunea lui Vantu prin presa si printre intelectuali. In lipsa lor, farsa unei emisiuni echilibrate "pro si contra Basescu" nu s-a mai putut juca in mod convingator.

A urmat marea golanie: calificarea politica a unor oameni absolut onorabili (nu toti, desigur), expunerea imaginii lor cu stampila pro-Basescu sau anti-Basescu in frunte. Au facut-o, in majoritatea cazurilor, impotriva vointei impricinatilor. Or, majoritatea celor demascati ca in anii 50, etichetati arbitrar, sunt, asa cum a observat in timpul emisiunii Cristian Preda, oameni ai nuantelor, jurnalisti sau intelectuali onesti, cu spirit critic.

Sorin Ionita, Rodica Culcer, Andreea Pora, Alina Mungiu, Mircea Cartarescu, Mircea Mihaies, Andrei Plesu, Gabriel Liiceanu si multi altii incolonati aiurea pe cele doua liste l-au sustinut cand au crezut ca merita, dar l-au si spulberat atunci cand erau convinsi ca Traian Basescu a gresit. Ei nu sunt nici pro, nici contra, ci oameni care gandesc cu capul lor si nu executa comanzi pentru ca pur si simplu n-au stapani.

Altfel stau lucrurile cu jurnalistii-Smeagol, care se tarasc, cu gura imbalosata, la picioarele oricui le arunca un oscior. Ii stiti, uitati-le numele.

Cristian Tudor Popescu a sunat in emisiune solicitand politicos, in numele dreptului la imagine, sa fie taiat de pe lista anti, insa gestul sau e cam tardiv si usor comic. Nu poti sa te ceri afara dintr-o lume in care singur ai intrat si ai combatut cu toata convingerea: lumea spumegatorilor mereu anti.

Culmea e ca pe lista anti-Basescu au inclus-o si pe Alina Mungiu Pippidi, pe care Cornel Nistorescu o suspecteaza si azi ca a scris raportul Oxford Analytica, desfiintat la Realitatea TV de Emil Hurezeanu si CTP pe motiv ca e un raport pro-Basescu. Deci, urmarind Realitatea TV, nu inteleg pana la urma daca Alina Mungiu e pro sau contra sau e varata, in functie de conjunctura, intr-o tabara sau alta.

Pe scurt, cu golumii mogulilor, cu indivizi tenebrosi ca Gusa, Rosca si Ciuvica n-ai ce sa dezbati. Ei nu sunt oamenii argumentelor, ci specialistii intoxicarilor si manipularilor sau, cum excelent le-a zis Cristian Patrasconiu, reprezinta institutia denigrarii. Asa fiind, nu pot fi parteneri legitimi de dialog, nu poti dezbate cu ei rational si cu argumente, cu atat mai putin ceva despre Traian Basescu. Nu mai vorbim despre probe, dovezi. Armele lor preferate sunt insulta si invectiva.

Apoi, cand jurnalistii de la Realitatea TV isi plaseaza singuri patronul, pe Sorin Ovidiu Vantu, in galeria cu poze anti-Basescu, cum cred ca isi mai pot pacali publicul si invitatii ca fac emisiuni pe bune? Vor credibilitate? N-o pot avea cu Gusa, Rosca si Ciuvica. Vor sa manipuleze? Isi subestimeaza publicul si, poate, pe unii invitati. Emil Hurezeanu si Sergiu Toader conduc o televiziune care vrea sa manipuleze grosolan dar sa si fie crezuta pe cuvant. Nu merge. Solutia e un boicot total pana cand trustul se apuca din nou de jurnalism.

In sinteza, mesajele pe care Realitatea TV a dorit sa le puna in circulatie, manipuland grosolan, au fost urmatoarele:
  • Traian Basescu, personaj conflictual, a impartit tara in doua tabere ireconciliabile. Tema preferata a PSD.
  • Tabara pro-Basescu (zece nume afisate cu poze) e mai subtire decat tabara anti-Basescu (16 poze afisate cu nume). In ultima tabara au inghesuit oameni care nu pot fi decat anti-Basescu (Zoe Petre sau Neagu Djuvara) din moment ce fac parte din comitetul de sprijin al lui Crin Antonescu.
  • Apoi, nu tin minte ca Mircea Cartarescu sa fi devenit anti, poate mai sceptic si pesimist ca in Romania se mai poate schimba ceva, cu sau fara Basescu. Dar au umflat lista ca sa vada poporul cum basescofobii se inmultesc pe zi ce trece, chiar cu oameni din randul talibanilor pro. Pozele lui Cartarescu si Plesu lipite cu forta langa moacele lui Ciutacu si Badea au dorit sa credibilizeze nitel tabara anti-Basescu, sa vada lumea ca nu doar securistii, mascaricii, saltimbancii si zaltatii au ceva cu seful statului, ci a fost lasat balta si de insi intregi la cap.
  • Prezentarea unor jurnalisti, intelectuali si oameni de afaceri in alb si negru dovedeste putina obtuzitate, multa ticalosie si disperare maxima in trusturile mogulilor, care se vad in situatia de a intra in campania electorala decredibilizate masiv si cu putini oameni dispusi sa le legitimeze cozile de topor.
  • Esti tentat, cand te vezi pus cu poza intr-o tabara sau alta, sa te disculpi, sa explici, insa ei exact asta vor: sa obtina desolidarizari sau declaratii de iubire, sa stirbeasca din capitalul masiv de credibilitate de care se bucura cei plasati cu forta in tabara pro-Basescu, singura pe care trusturile lui Vantu si Voiculescu isi propun sa o distruga, daca se poate, om cu om.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

8818 vizualizari

  • -56 (72 voturi)    
    Nu cred ca sunteti echilibrat (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:23)

    FLORIN [anonim]

    De enorm de multe ori nu deschid articolele d-voastra fiindca mi se pare ca faceti manipulare si intoxicare pro-basescu, Orice prostie ar face Basescu d-voastra ii luati apararea. Foarte foarte rar ati scris cate un articol critic la adresa lui Basescu. In mintea mea sunteti momentan clasificat ca fiind taliban al lui Basescu. Va spun asta poate sunteti interesat de opinia cititorilor. Sunt curios daca mai sunt oameni care subscriu la parerea mea.
    • -19 (41 voturi)    
      eu nu subscriu (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:36)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      Cu toate ca intr-adevar "foarte rar a scris un articol critic la adresa lui Basescu".
      Inca mai am impresia ca Dl. Tapalaga s-ar dori in mod onest "echidistant" (iese din discutie cat ii reuseste).
      Articolul in mare merge pe o idee valabila - numai ca in unele privinte intr-adevar exagereaza. Sa fim seriosi: Mircea Mihaies l-a "spulberat" pe Basescu vreodata? Individul da dovada de o capacitate incredibila de a linge (sau poate de o la fel de incredibila ingustime a mintii care-l face absolut incapabil sa doreasca a discerne).
      Si mai sunt si alte lucruri discutabile in articol - dar in mare nu cred ca "orice ar face Basescu, i-ar lua apararea".
      Parerea (speranta) mea... :)
    • +43 (55 voturi)    
      amice, esti tampit (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:41)

      major_ballsack [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      O simpla rasfoire a articolelor lui Dan Tapalaga releva o pozitie remarcabil de neutra si lucida fata de presedinte.
      • +12 (16 voturi)    
        Ursu si pitipoana lui sunt doua carpe media (Marţi, 22 septembrie 2009, 20:29)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

        chiar imi este sila ;un Ciuvica ,un Roska ,un Gusa nici nu trebuie sa deschida gura :stim dinainte replicile lor !antagonizarea media anti-pro- Basescu nu mai permite celorlati 2-3-4 contracandidati decat coalizarea lor ceea ce avantajeaza doar unul dintre ei !pot sa consider un Antonescu , un Geoana doar ca 'iepuri'sau 'pui santinela'in favoarea unui tert ? avand o jenanta lipsa de obiectivitate, Realitatea TV si Antene nu fac decat sa radicalizeze partea votantilor care il vor vota pe Basescu -cu activa impotriva celorlalti candidati chiar lipsiti de sanse ,cum sunt !
        • +9 (13 voturi)    
          a vota cu Basescu sau a vota aiurea (Marţi, 22 septembrie 2009, 22:02)

          Klaus [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          daca unul ca Vantu ex- biet magazioner si traficant pe frontiera ,cu parnaiele cuvenite la activ onorate pe vremea comunismului ,initiat si utilizat de o gasca de alogeni, plus unul doi -oameni cu adevarat inteligenti in a face bani cu scheme Ponzi piramidale ,cu aservirea pensionarilor securitatii in FNI ,aservirea CECului si a membrilor guvernului CDR-acest Vantu a ajuns sa se ridice impotriva Romaniei ,care nu ii permite astazi ce a permis ieri,atacand direct exponetul principal -Presedintele -in opinia lui Vantu singurul vinovat pentru ca Vantu nu isi mai poate face mendrele cu acoliti ca Liviu Luca prin care vroia sa puna mana pe o parte din energetica Romaniei-petrom si hidro
          unealta este bietul Realitatea TV plin ochi de manelistii media
          • -5 (5 voturi)    
            v-atzi sucit bre....!!! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 11:03)

            cetateanu [anonim] i-a raspuns lui Klaus

            Pai dragilor, mai acum un an Vantu era o.k. pt. voi. Pentru ca era pro ! Dupa voi nu avea nici o hiba! Acuma v-atzi sucit ?? Mi se pare uratzel !!
          • 0 (0 voturi)    
            "Impartialitatea" o poveste (Sâmbătă, 31 octombrie 2009, 10:16)

            paul13 [anonim] i-a raspuns lui Klaus

            Ce "bun" era vantu si realitatea cand practic l-au facut p[resedinte pe basescu.
            Atunci nimanui nu-i "mirosea" urat atmosfera sufocant probasista din studiourile lui vantu de la Realitatea.
            Domnule tapalaga, chiar nu crezi ca lumea s-a acam saturat de Basescu.
            Dumneavoastra nu ati fost si nu sunteti obiectiv.

            Afacerea FNI a fost posibila pe vremea Guvernului CDR & PD, cu ministri de forta basescu si Berceanu.
            Vrem lista polticienilor clienti la FNI si sa nu fiti surprinsi sa vedeti acolo politicieni de vaza care astazi il injura pe Vantu.
      • +6 (10 voturi)    
        nici eu nu subscriu (Miercuri, 23 septembrie 2009, 8:57)

        ana [anonim] i-a raspuns lui major_ballsack

        S-a ajuns in situatia in care daca cineva este neutru sa ai impresia ca tine cu Basescu. Nu e prea bine pentru valoroasa noastra presa!
    • -2 (14 voturi)    
      foaaaaarte interesant! (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:29)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      I-au dat o gramada de "minus" lui Florin, pt. ca a spus ca Tapalaga ar fi "pro-Basescu" - si mi-au dat o gramada de "minus" si mie, care am zis ca... nu cred asta!!!

      Ce sa fie? ce sa fie?

      Pe cine oi fi suparat eu, oare? :-p
      • +4 (4 voturi)    
        poate (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:32)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        poate pentru descrierea lui Mihaies?
      • +3 (7 voturi)    
        serviciile? (Miercuri, 23 septembrie 2009, 1:35)

        romanashul [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        :-) daca te intereseaza voturile, sa stii ca nu ai nici o sansa... oricum sunt unii platiti sa te voteze cu minus... trist este ca sunt tare multi... ah ce CAP-uri as face eu cu astia.

        macar nu te-au cenzurat, eu am incercat sa demasc ticalosiile celor de la ING care platesc publicitate la astia si nu mi-au aparut opiniile.
      • +1 (1 vot)    
        pe cine ai suparat ? (Miercuri, 23 septembrie 2009, 13:21)

        the [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        numai jumate din public :)))
    • +10 (12 voturi)    
      Depinde ce intelegi tu (Marţi, 22 septembrie 2009, 20:00)

      novac [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      prin prostii. Daca e sa ne luam dupa dl Iliescu, Basescu a facut multe prostii. Dar daca esti de acord cu Iliescu, nu cred ca mai e ceva de spus.
    • +5 (11 voturi)    
      felicitari pentru pozitie (Marţi, 22 septembrie 2009, 22:50)

      Nea Vasile [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      Si pentru articolul scris. Sunt placut surprins sa aflu ca va aflati printre putinii jurnalisti cu coloana vertebrala.
      Cu stima,
      Un taran.
    • 0 (6 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 23 septembrie 2009, 1:07)

      ba da [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      sunt de acord; dan tapalaga pare un fan basescu dezgustat din cand in cand de excesele sale intolerabile (gen eba - fata lui tata, monica iacob ridzi, etc). btw, si conducerea pedeleului e dezgustata de tot felul de chestii scoase in cale tam nesam de base.
      in plus, chiar si articolul de mai sus este evident in ce directie e scris ...
    • +5 (9 voturi)    
      Florine, tata, (Miercuri, 23 septembrie 2009, 8:13)

      domino63 [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      nu cred ca esti corect! Daca ai fi avut un minimum de echilibru si decenta, ai fi observat ca domnul Tapalaga, este unul dintre putinii care au dat in Base ori de cate ori marinelu' a dat/o in bara. Si l/a laudat, ori de cate ori, a facut ceva pozitiv. Daca esti anti-Basescu, nu inseamna ca trebuie sa negi orice este legat de el, doar pentru ca nu il suferi. Eu nu sunt pro-PSD, dar nu pot sa neg faptul ca sunt acolo oameni care gandesc, oameni cu prestanta. Ca nu folosesc ceea ce au asa cum as vrea eu, asta este alta treaba. Nu tin nici cu Steaua, dar nu ii pot nega palmaresul, nu pot spune ca nu o suport. Daca sunt om, imi permit luxul de a fi cat mai echididtant. Tu? Te lasi condus, manipulat de antene, realitati, jetix, ...
  • +39 (55 voturi)    
    excelent articol (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:23)

    costin [anonim]

    mai mult nu am ce sa spun..exceptional!!!!!!!!!!
    • -8 (22 voturi)    
      doar cateva observatii (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:57)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui costin

      1. Felicitari pentru articole, mereu se gaseste un exaltat care sa pronunte cuvinte ca exceptional, excelent, minunat, etc, deci trebuie sa fie bune.
      2. Ce treaba are Badea cu politica? El face o emisiune de divertisment politic, ar trebui sa spuna la fiecare emisiune ca e un pamflet etc?
      3. Sunteti pro Basescu, nu ca m-ar deranja, e doar un fapt.
      • +16 (20 voturi)    
        de badea intreaba-i pe-aia de la realitatea (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:48)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui cristi

        ca ei l-au pus pe liste, nu Dan Tapalaga

        3 e o opinie, nu un fapt
      • 0 (6 voturi)    
        era normal (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:33)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui cristi

        la asa gandire, asa observatii.
  • +29 (45 voturi)    
    Excelent! (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:30)

    AndreiSe [anonim]

    Un articol excelent. Felicitari domnule Tapalaga!
  • +41 (51 voturi)    
    Felicitari, dle Tapalaga (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:37)

    x [anonim]

    daca ati refuzat invitatia. Sper ca exemplul dvaostra sa fie urmat de toti oamenii de buna credinta.
    Imaginea pe care mi-o lasa acest post jalnic e ca, dupa 5 ani de improscat cu laturi inspre Basescu, a juns la fundul sacului, fara nicio urma de credibilitate.
    Sper ca invitatii de buna credinta care au fost in permanenta intrerupti, ridiculizati si luati in batjocura de "moderatorii" si simbriasii mogulilor in cadrul emisiunilor de la acest post sa nu mai calce niciodata pe acolo.
    Realitatea vrea sa-si incarce bateriile. Vrea sa arate: Vedeti, si noi putem realiza emisiuni echidistante! Scopul este acela de a recastiga un minim de credibilitate (pe care l-a pierdut demult) si sa faca telespectatorii sa zaboveasca macar un minut inainte de a muta repede si ingretosati pe alt post, iar in timpul campaniei electorale sa poata intoarce din nou tunurile pe Basescu.
    De remarcat ca, exact cand la Realitatea era emisiunea in discutie la Antena 3 era o emisiune in care, atentie, dupa 5 ani nu era injurat Basescu.
    • -3 (13 voturi)    
      care "5 ani"? (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:33)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui x

      RTV a fost ENERVANT de "pro-Basescu", ani intregi!

      Pe atunci, de altfel, nu facea nimeni galagie ca "nu e obiectiva" :-p

      Abia de vreun an s-a mai schimbat si ea... dar asta oricum nu face sa-si "spele pacatele"...
      • +7 (9 voturi)    
        Acum 5 ani... (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:11)

        Claudiu T. [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        ... erau ziaristi, erau editori, erau moderatori.

        Acum au plecat toti.

        Mai sunt cativa care stiu sa foloseasca frumos cuvintele, dar nu au ce spune. Si chiar daca ar avea, gloata face nota discordanta.
  • +27 (33 voturi)    
    subscriu, super articol (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:37)

    a [anonim]

    super articolul, va sugerez insa pe viitor sa alegeti titluri mai inspirate, era cat pe-aci sa nu il citesc, titlul neinspirandu-mi nimic. si era mare pacat sa il ratez
    • 0 (4 voturi)    
      Subscriu si eu. Felicitari! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 8:05)

      Costa [anonim] i-a raspuns lui a

      Ma bucur atat de mult ca ati scris acest articol, Domnule Tapalaga! Acum cateva luni v-au invitat la Realitatea dupa ce ati criticat fenomenul EBA si am fost dezamagita ca ati muscat momeala lor. Nu mai au credibilitate si cauta solutii in a coopta vocile clare si libere din presa romaneasca. Felicitari pentru verticalitate!
      PS Si acum, dupa doua luni dupa ce am renuntat sa mai privesc Realitatea, din reflex apas butonul 7 al telecomenzii, unde era memorat postul. Dar acum ma asteapta acolo un film bun...
  • +32 (32 voturi)    
    ..... (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:37)

    sile [anonim]

    Politica este atat de murdara sau "curva"pe cat sunt oamenii care o fac.

    S-ar parea ca ,in momentul de fata,cantitatea de jigodii care fac politica a depasit cu mult distributia normala a numarului de ticalosi raportati la totalul populatiei.
    Iar asta e un lucru ingrijorator!!
    • +20 (20 voturi)    
      Pentru Sile (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:44)

      Emil [anonim] i-a raspuns lui sile

      Poate cantitatea este uniformă dar se manifestă cumulat pe când oamenii normali nu se manifestă de loc sau nu au acces la massmedia.
    • +8 (10 voturi)    
      politica e murdarita artificial (Marţi, 22 septembrie 2009, 20:16)

      novac [anonim] i-a raspuns lui sile

      si cred ca ar fi de datoria noastra sa observam asta.
      Posturile TV si o parte a presei se ocupa exact cu lucrurile astea, scormonind prin gunoaie (cu oameni pe masura) si venind cu tot felul de mizerii si inepti. Scopul lor e sa induca in populatie o stare de lehamite...prezenta mai mica la urne, e nevoie de cumparat voturi mai putine, etc.etc.
  • +37 (41 voturi)    
    Foarte tare! (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:38)

    ciupi 2 [utilizator]

    "Emil Hurezeanu si Sergiu Toader conduc o televiziune care vrea sa manipuleze grosolan dar sa si fie crezuta pe cuvant. Nu merge."
    Diagnostic necrutator.
    Chapeau!
  • +26 (34 voturi)    
    felicitari (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:40)

    georgel007 [anonim]

    cred ca ati fost prea bland cu cei trei, ei sunt dovada vie ca fosta securitate traieste si e bine mersi. mai mult, instruieste oameni in continuare iar fiecare aparitie a celor trei scursuri umane arata scoala securista de intoxicare si de dezinformare isi face treaba cu brio.
  • +31 (37 voturi)    
    excelent (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:41)

    Emil [anonim]

    Excelent scris. Păcat că sunt prea puțini comentatori echilibrați. În ceea ce privește Realitatea poate observa oricine că au mai rămas doar vreo 10 români neutri !!!! (Ciuvică, SRS, fosta directoare a Casei de sănătate dar și politicieni sadea abonați zi de zi la emisiunile postului - n-are rost săi numesc aici).

    Oricum am o singură întrebare oare aceste doamne și acești domni sunt remunerați pentru idioțeniile scoase zilnic pe post.

    De asemenea mărturisesc că am încercat să observ linia neutră a moderatorilor și am constatat că în fapt aceasta nu există lucru care poate fi ușor remarcat și la ”concurență” (Antena 3).
    • -14 (26 voturi)    
      Echidistanta (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:14)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Emil

      Deci daca nu esti pupinbasesc nu esti echilibrat, esti securist, manipulator, platit de moguli etc.
      Voi chiar credeti ceea ce scrieti?

      Cum se cheama daca esti pupinbasesc? Corect, echilibrat, democrat, neplatit, cinstit? Hai ca sunteti simpatici.
      • +7 (11 voturi)    
        nu (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:41)

        MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

        asa sunt doar cei care indiferent de ceea ce face sau spune Basescu, sar in capul lui. Orice om face bune si rele. Pentru cele bune trebuie laudat si pentru cele rele criticat. Cand auzi numai critici, nu mai e normal.
    • +17 (19 voturi)    
      sint platiti (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:27)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui Emil

      Sint platiti si sint platiti destul de bine, altfel n-ar sta toata ziua pe acolo (cred ca si-au adus de acasa si periuta de dinti, aparat de ras etc.).
      De exemplu, Adrian Paunescu: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5985833-tarif-senator-poet-adrian-paunescu-incasat-28-000-euro-realitatea.htm
  • +29 (33 voturi)    
    cumpatare in vorbire, gandire , scris (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:43)

    Silviu [anonim]

    Daca as gasi in presa noastra asa ceva m-ar avea de cititor si chiar sustinator al acestei prese ....dar cum asa se gaseste rar , salut si eu pe cei care invata sa fie asa.
    Jos palaria , dl Tapalaga !
  • -9 (19 voturi)    
    Nu exista neutru (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:43)

    Dragos Stefan [utilizator]

    ..si n-o spun eu, ci Machiavelli. Ca Realitatea si Antena3 sunt televiziuni chitite pe ideea ca Zeus este malefic, asta nu-i nimic nou, dar ma ingrozeste faptul ca nimeni nu vine in fata sa-l sustina pe acest om.

    Hai ca pe SRS poate nu-l crede nimeni, pe Ciutacu la fel, dar aici nu vorbim de 3-10 jurnalisti, vorbim de o lista intreaga de oameni care expun constant gafele presedintelui. Cam da de gandit daca toti oamenii astia sunt prosti sau omul in cauza chiar are o problema.

    Cand la televizor numai asta vad, eu ca spectator ce ar trebui sa cred? "Ba toti astia sunt niste nehaliti de-l ataca pe Basescu"? In 2004 era cel mai sustinut candidat si dintr-o data a devenit dusmanul nr1 al tonomatelor?

    Oricum Dl. Tapalaga astept un bilant "echidistant" al mandatului presedintelui Traian Basescu. Mai mult ca sigur o sa fie articolul #1 al dvs. daca-l realizati. Si mentionati doar realizarile majore (politica externa, relatia cu diaspora, politica interna etc.)
    Nu de alta, dar am o vaga impresie ca multi din simpatizantii anti si pro baga numai balube la televizor.
    • +5 (7 voturi)    
      intrebarea asta ti-ai pus-o? (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:44)

      MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      acea lista de oameni care expun constant gafele presedintelui, expun si actiunile sale bune, sau le cauta NUMAI pe cele rele?
    • +3 (7 voturi)    
      nu-i chiar asa (Miercuri, 23 septembrie 2009, 0:53)

      ws [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      "ma ingrozeste faptul ca nimeni nu vine in fata sa-l sustina pe acest om."

      pui prost problema. la limita, pot sa iti zic ca tru il sustine pe basescu. dar nu asta e mesajul. basescu a facut lucruri bune si lucruri rele. cei din lista "anti" sunt chititi pe el: INDIFERENT de ce ar face, el e raul incarnat, e destul de simplu. cei din lista "pro" sunt mai nuantati, il critica cand cred ei ca e cazul.

      "Cam da de gandit daca toti oamenii astia sunt prosti sau omul in cauza chiar are o problema."

      intr-adevar, da de gandit, dar nu prea mult. raspunsul e simplu: sunt prosti. sunt prosti pentru ca sunt interesati sa fie prosti. poate ca stan valentin (sau cum il cheama) o sa voteze cu basescu, nu vom sti niciodata. dar poate ca are si el credite, o familie de intretinut, copiii lui merg la scoala samd. deci trebuie sa manance cacat seara de seara. punct. fara cacatul mancat pe stomacul gol, la ceas de seara, ar fi un neica nimeni in drum. sunt prosti.

      "In 2004 era cel mai sustinut candidat si dintr-o data a devenit dusmanul nr1 al tonomatelor?"

      nu-nu-nu. in 2004 cel mai sustinut candidat nu era basescu. era nepotul matusii tamara. asta despre spiritul tau critic.

      regards,
      ws
      • +2 (8 voturi)    
        2004 (Miercuri, 23 septembrie 2009, 4:27)

        Dragos Stefan [utilizator] i-a raspuns lui ws

        In 2004 erau ziare controlate de fieful pesedist, dar imi aduc aminte ce mobilizare pro basescu a fost. Si eu nu m-am referit strict la media, ci la persoanele care in 2004 au votat Basescu, acum il critica constant.

        L-ai mentionat pe TRU, foarte bine, unde a ajuns domnul in cauza? Cum a ajuns acolo? Pe lista carui partid a ajuns acolo?

        Si scuza-ma, presedintele le-a dat "apa la moara" acestor jurnalisti prin actiunile infaptuite. Cand tu ca presedinte stii ca ai in fata ta 2 trusturi mari de presa, pai gandesti de doua ori inainte sa faci ceva. Taci din gura cand e cazul si vorbesti cand trebuie.
        Presedintele nu este un jucator, e un arbitru, nu se baga in discutii inutile si nu comenteaza cand nu e cazul. Treaba lui este sa se asigure ca politica externa functioneaza, de politica interna se poate ocupa linistit guvernul.

        Asta ma doare cel mai mult, din 2004 suntem fundul Europei, tratati ca o tara de lumea a 3-a.
        • +2 (2 voturi)    
          mogulii pigmei (Miercuri, 23 septembrie 2009, 11:35)

          Geba [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

          Dragos iti respect opinia dar cerd ca gresesti in doua puncte cel putin.

          Unu. Daca judeci la rece, nu a existat nici un gest al presedintelui care sa justifice modul abject in care tabara Voiculescu in primul rand (Vantu mai timit totusi), presteaza denigrarea si manipularea soioasa pe bani. Toate gesturile sau vorbele pe care vei fi tentat sa le reamintesti intru combaterea mea nu justifica decat cel mult o critica pasagera sau luatul la misto intr-o emisiune de divertisment. Asta intr-o tara normala. In nici un caz nu justifica desfiintarea si improscarea personajului cu intreg jargoul cunoscut si necunoscut de DEX.

          Doi. Basescu nu a promis in 2004 ca se va ocupa numai de politica externa si de numirea a doi procurori. A promis ca va apasa pedala. Si a tinut sa se tina de cuvant. El a inteles ca singurul mod de a o face, in lipsa unor parghii institutionale, este luarea de atitudine. Aceasta trebuia sa fie intepatore pentru a avea orescare efect. De aici drama. Ca a si gresit? Cu siguranta. Dar nici asta, inca o data, nu justifica mai mult decat o critica rationala. Nu ce face Antena3 si mai nou Realitatea. Acela nu este jurnalism dupa nici un standard.
          Parghiile sant simple. Si Voiculescu si Vantu duc campanii personale, tip vendeta, impotrica celui care, cred ei, i-a jignit iremediabil sau le-a atins interesele financiare majore. Voiculescu inca incearca sa se razbune pentru stampila "solutia imorala" si scoaterea de la guvernare unde prinsese un ciolan suculent la energie, iar Vantu de fapt nu a suportat ca a fost bagat in aceeasi oala cu Voiculescu. Lupte personale si nu de idei. Despre asta este vorba. La scara mai mica si SRS, Ciutacu sau Nistorescu duc o cruciada asemanatoare pe baza acelorasi parghii interioare personale dar si motivati financiar de mogulii sus mentionati.
          Singurul persioaj inteligent din "tabara" mogulilor anti-Base este Patriciu. Dar despre el in alt episod.
  • +22 (28 voturi)    
    bine punctat (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:43)

    mihai [anonim]

    Mai sunt si oameni de presa normali prin Romania iar Dan Tapalaga e unul dintre putinii
  • +24 (30 voturi)    
    Un diversionist mercenar (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:44)

    horia [anonim]

    SRS este un mercenar in adevaratul sens. Tin minte prin 2001 trimitea jurnalisti de "investigatie" la ministerele care faceau investitii care sa ameninte ca daca nu se dau contracte si lui X (ex. Flamingo) vor trece la campanii de presa. Tot in 2001 a publicat diversinist in Ziua un screen din aplicatia IT facuta pentru repartizarea elevilor in licee, mentionand ca IT-isti de la Ziua au reusit sa sparga servarele de date ale ministerului. In realitate eurau niste screen shot-uri de la testele aplicatiei si care au fost lasate intentionat sa se scurga in presa. Rosca asta a invatat (arta dezinformarii la secu) si asta face. Intr-o alta tara ar fi platit despagubiri morale de ar fi ajuns dator vandut. Dar in Ro inca se poate face o astfel de presa iresponsabila.
  • +29 (31 voturi)    
    In politica prea multa dragoste (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:45)

    bender [anonim]

    Primele cinci minute erau suficiente pentru a nu mai urmări emisiunea cu pricina dacă nu măcar titlul.
    Cata lipsa de buna cuviință si cata lipsa de tact! Pai dacă tu refuzi in privat o participare la o chestiune publica se poate intelege cu ușurința de aici ca refuzi tocmai sa devii public, deci si refuzul tau. Totul a semănat cu un fel de para in fata clasei!
    Apoi emisiunea lor prezenta o falsa alternativa. O disjuncție de genul "Toata lumea este sau împotriva fumatului sau este de acord cu fumatului" este falsa. Iar in politica chestiuni de genul asta sunt periculoase. Nu ești pentru sau împotriva unui om, ci pentru sau împotriva unor idei politice pe care acesta le promovează. Simpatia ar trebui sa fi pe ultimul loc. Or, acum se discuta aproape exclusiv in termenii ăștia. De exemplu, Crin Antonescu a spus ca scopul lui politic este sa-l invinga pe Traian Basescu. Ceea ce este cel putin ciudat caci nu a spus pana acum ce ar vrea sa faca dupa aceea.
    In fine, se acredideaza ideea ca e de prost gust sa fii "pro-Basescu" Ar trebui sa-i fie rusine. Acest fapt de "a fi pro" este echivalat cu adulatia (termen folosit in emisiune). Nu esti "pro" X datorita unor idei si unui proiect politic ci dintr-un fel de dragoste oarba si tembela.
    In politica romaneasca este, desi pare paradoxal, prea multa dragoste, prea multe umori. Nu se vorbeste de idei si proiecte ci de fun cluburi. Pana la urma titlul emisiuni de aseara trebuie sa fie 'Cine il iubeste si cine il uraste pe Basescu".
    Bender
  • +31 (37 voturi)    
    Greata (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:45)

    burebista [anonim]

    Televiziunile de stiri au ajuns ca celebrele sarbatori ale berii, unde toti betivii si sarantocii se inghesuie sa bea un pahar de bere la dozator, in fum de mici si urlete de manele.
    Asa cum, din studentie, nu am mai calcat in zona 'sarbatorilor', am renuntat si la 'stirile' mestecate de diversi mercenari latratori.
    Marea majoritate a emisiunilor sunt o insulta adusa bunului simt si a inteligentei.
    Indiferent de subiect se formeaza ad-hoc un comitet revolutionar care infiereaza in fel si chip nenorocirea. Concepte de genul 'nevinovat pana la proba contrarie' nu exista. Cel prins in camera trebuie tocat si mestecat pe loc, pana nu schimba Vasile canalul si se duce la concurenta.
    Si ca lucrurile sa fie si mai gretoase de atat, au devenit fatis partizani. Exista subiecte si personaje tabu, la fel cum exista subiectul zilei.
    Din punctul asta de vedere Realitatea TV e chiar mai josnica decat Antena3.
    La Antena 3 stii la ce sa te astepti, acolo sunt diversi zurlii despre care stii ca vor urla ceva despre basescu. Uneori e chiar amuzant sa te uiti si, eventual, te intrebi daca oamenii aia se comporta 'normal' dupa ce se termina emisiunea.
    Realitatea Tv a inceput insa ca o televiziune decenta, fara urlete si istericale, si acum desi e clar ca le-a fost tratata directia in care trebuie sa latre, au nesimtirea sa incerce sa acopere rahatul sub o aura de echidistanta.
    Ca si cum dobitocii care i-au urmarit in timp sunt atat de prosti incat nu vad cu ochii lor transformarea.
    Oricum, Otv-ului in 'cazul elodia', cele doua televiziuni ar trebui sa afiseze intr-un colt un text de genul 'Basescu, episodul 354', pentru ca oricum in 'burtiera' titlurile senzationale legate de basescu se schimba zilnic.
    Eventual le putem sugera titluri noi..
    'Este Basescu bigam?', 'A fost EBA infiata?', 'Basescu stia de atacurile de la 9/11', 'Daca pierde alegerile, Basescu pregateste o lovitura de stat' etc
  • +31 (33 voturi)    
    rusinosul jurnalism (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:50)

    ionut popa [anonim]

    si inca un mesaj a mai vrut sa transmita Realitatea Tv: ca si-l asuma pe SRStanescu dupa gafa de presa pe care a produs-o recent. Nicaieri in lume,iar Emil Hurezeanu stie asta mai bine ca noi toti,un ziarist care nu-si sustine cu probe "dezvaluirile" nu mai poate fi frecventabil.Realitatea tv si-l asuma si pe Ciuvica si pe Gusa - asta dupa ce si-a reafirmat pe ecran "principiile" jurnalistice.Despre AUrsu,acest ghem de perversitate,chiar nu e nimic de spus.CTPopescu stie de ce.
    Oare cit de gros poate fi obrazul unui om ca E.Hurezeanu?
  • -8 (14 voturi)    
    pro si anti (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:50)

    Bu [anonim]

    Parerea mea e ca e o prostie sa te pozitionezi (ca ziarist) constant pro sau contra unui politician doar daca nu ai ceva imediat de castigat. Altfel ajungi sa-ti pierzi credibilitatea ca jurnalist. Felicitari lui TRU ajuns eurodeputat, lui Patapievici ajuns director de institut platit din bani publici, Andreea Pora care e consultant al lui Boc sau, din cealalta tabara, lui Ciutacu si SRS ajunsi redactor-sefi sau lui Gadea care e director la un post TV. Altfel, restul care dau din gura fara rost pe la TV sunt doar gospodine frustrate care turuie pe recompense mici.
  • +16 (22 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:52)

    andrei [anonim]

    sunteti un om onest, inteligent si profesionist
  • -11 (19 voturi)    
    cel mai bun ziarist (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:52)

    Paula [anonim]

    Domnule Tapalaga,

    Va admir condeiul, dar si patima cu care impartiti lumea in alb si negru, la fel ca si infieratii colegi ai dvs. de la Realitatea! Simpatizez cu parerea dvs. despre SRS si Ciuvica, dar va invit sa va documentati despre cariera publicistica a celui mai bun jurnalist roman al tuturor timpurilor: Mihai Eminescu.

    Eminescu infiera cu manie proletara (a se vedea termenul de proletar in contextul sec. XIX, si nu din sec. XX) puterea politica a vremii! Numai mediocrul A. Macedonski era sluga de serviciu a oricarei puteri politice in exercitiu...Dar Macedonski nu a ramas in memoria romanilor nici macar in calitate de jurnalist....Oare de ce?

    Cu respect va invit sa reflectati!
  • +22 (24 voturi)    
    Bine spus (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:54)

    Cristi [anonim]

    Cand am vazut titlul emisiunii de aseara, chiar am avut sperante ca va iesi ceva interesant, o dezbatere cu argumente care sa stea in picioare ... Din pacate a trebuit sa schimb postul cand i-am vazut pe cei trei crai de la rasarit: SRS, Ciuvica si Gusa. Pe deasupra a fost nerusinare momentul in care a fost rostite numele celor care au refuzat pe buna dreptate o astfel de dezbatere.
  • +17 (19 voturi)    
    Mirlania specimenelor de turnatori (Marţi, 22 septembrie 2009, 16:59)

    Gogu fante de obor [anonim]

    De la inceput vreau sa spun ca nu-l pot intelege pe srs(turnator notoriu sau legitim) cum de poate sa apara pe sticla dupa ce stie ca toata lumea il cunosate de turnator.
    Adrian Ursu un nou specimen de pupincurist a invatat de la crucisator sa se poarte ca un cersetor dar sa il bata pe salariat cum a vrut sa faca cu fostul salariat al Gindului nerusinare mare sa-i spui omului ca il plateai din banii tai cind ursulica era actionar , omul era platit din veniturile societatii, nu cred ca a avut ursulica bani din oltenia de unde vine la Bucuresti.
    Civica sau Gusa alti cersetori cind nu au ce vor latra efectiv nu vorbesc.
  • -2 (14 voturi)    
    Lista lui Tapalaga? (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:01)

    StefanB52 [utilizator]

    Titlul articolului dumneavoastra plateste acoperitor golaneala lui Ursu. Intr-adevar, si eu am avut o puternica senzatie de greata la citirea numelor de Rosca-Stanescu si Guse si era cat pe ce sa va dau dreptate dar cand am vazut ca sacrificiul lui Ursu mergea pana la a-i suporta (in eventualitatea ca ar fi acceptat invitatia) si pe Mihaies si Marian mi-am dat seama ca el incerca sa fie echidistant. Simpatica interventia telefonica a lui CTP.
  • +16 (18 voturi)    
    f bine (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:07)

    marian [anonim]

    bine ca nu v-ati dus si bine ati facut scriind acest text si dezvaluind citeva dedesupturi.
  • +20 (22 voturi)    
    felicitari! (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:13)

    remus [anonim]

    un pic cam dur in unele momente dar, in ansamblu, un articol excelent perfect articulat logic si excelent motivat in fiecare afirmatie.
    cred ca duritatea provine si din stilul dumneavoastra dar si din exasperarea pe care o simtim unii dintre noi cand constatam invazia fara precedent a lipsei de nuante careia, alaturi de oameni, moderatori, analisti de la care nu avem nici o pretentie, constati ca i se inroleaza si persoane care nu pareau atat de obtuze.

    inca o data, felicitari! e placut sa vezi oameni care gandesc...
  • +20 (22 voturi)    
    Ciutacu, Badea si Plesu!!! (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:19)

    Liviu Iordache [anonim]

    Nici Baneasa nu mai e ce a fost! Nu cred ca in manualul de dezinformare-diversiune, cursul de 2 ani, de la Baneasa, cu care a fost cadorisit la nastere de taticul lui activistul domnul Ursu (nu va socheaza cum si-a facut o mecla a la Hrusciov?) scrie sa fii atit de lipsit de nuante. Pai cum este sa pui alaturi nume precum Plesu, Ciutacu si Badea, de pilda! E prea de tot, se duce dracului mesajul. Pentru ca, dincolo de desfiintarea valorilor prin amestec cu non-valori crase (daca te bagi/te baga in tarite, te maninca porcii) mai este evidenta si ceea ce a observat si Tapalaga, credibilizarea unor spume la gura cu identitate prin alaturarea de oameni demni de toata stima. Culmea este ca Andrei Plesu pare ca a simtit, mai de graba decit a prevazut, ca i se poate intimpla si asa ceva, scriind in ultimul numar al Dilemei Vechi (epuizata, intrucit vinduta inspirat cu volumul Michelangelo), alaturi de vestejirea lui Ciutacu si Badea: "Te simti parasutat intr-o menajerie de corcituri, intr-o zoologie hibrida, cu care nu poti comunica, oricita bunavoita ai pune bataie". Oricum, emisiunea despre care se face vorbire imi confirma concluzia proprie de dupa Oxford Analytika: cu acesti ziaristi nu se mai poate face nimic, sunt iremediabil pierduti pentru o presa democrata, pentru o presa pur si simplu! Pentru ca pur si simplu si-au vindut sufletul, iar asta e meserie in care pui si caracter, si suflet, si buna crestere...
    • +2 (4 voturi)    
      Bravo (Marţi, 22 septembrie 2009, 21:59)

      Je2 [utilizator] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      ***
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:52)

      MirceaA [anonim] i-a raspuns lui Liviu Iordache

      de foarte mult bun simt. Tare imi place sa citesc comentarii de bun simt.
  • +11 (15 voturi)    
    Vantu are 25% din tara (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:25)

    nae [anonim]

    dar vrea tot. de ce nu spune nimeni cati ministri din guvern il fac pantofii la propriu. mai lipsea din emisiune vanghelie, alta unealta a lui vantu
  • -15 (19 voturi)    
    idei fixe... (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:32)

    lupul [anonim]

    ...dle Tapalaga, putine, dar solid infipte in cugetul si simitirea domniei voastre. Credeti ca in afara de cativa "abonati " la internet si articolele pe care le scrieti, intereseaza pe altcineva zbuciumul dumneavoastra sufletesc? Ca sunteti pro-basescian nic nu mai incape comentarii. Dar ca dati cu pumnii si cu picioparele in cei din tabara adversa, da. Intereseaza. Pentru ca asa se poate vedea lumea dumneavoastra de ganduri, lipsa ei de orizont, ingustimea judecatilor, ranchiuna, pe scurt, tot ceea ce caracterizeaza orice parvenit al timpurilor noastre.
    Nu sunt nici fan, nici adversar al lui Basescu. Numai ca gandul de a-l mai vedea 5 ani pe grobianul asta mincinos si smecher in fruntea statului imi da fiori. Chiar atat de jos a ajuns electoratul roman ca nu poate distinge impostura cea mai ridicola de ceea ce astepta el de la soarta. Atunci, zau, ca isi merita soarta.
    Cat priveste pe dusmanii declarati ai lui Basescu ( cei pe care ii atacati in scrierea de mai sus) si ei sunt din aceeasi plamada cu dumneavpoastra, tinere maestre. Niste oportunisti fara nici o chemare sau vocatie, fara nici o idee despre raspundere si morala. Ce trista tara...
    • +4 (8 voturi)    
      hahahaha (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:55)

      MirceaA [anonim] i-a raspuns lui lupul

      citez din logica domnului lupul.. "Nu sunt nici fan, nici adversar al lui Basescu. Numai ca gandul de a-l mai vedea 5 ani pe grobianul asta mincinos si smecher in fruntea statului imi da fiori." Asta da logica. Electoratul roman distinge foarte bine impostura... de aia PSD si PNL nu mai au viitor.
  • +8 (12 voturi)    
    noroc (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:36)

    Virgil [anonim]

    Norocul nostru este ca nu este TOTUL pierdut si aici ma refer la jurnalizm care in ultimii ani,mai bine zis decind A.Nastase nu mai interzice presa libera,jurnalistii s-au facut mult mai de rusine decit politicienii.Acesti jurnalisti,platiti cu multi EUR ca sa cinte cum doreste Vintu folosindu-se de calitatile caracteriale "formidabile"pe care le are Hurezeanu n-au nimic in comun cu jurnalisti de exceptie ,D-nul Tapalaga,D-nul Patrusconiu etc. facind parte din exceptii si pacat ca n-au mai ramas multi care sa nu fi lasat vinduti ; asa dar,nu este TOTUL pierdut si merita sa sa-i privim cu admirare
  • +11 (13 voturi)    
    politica a la mass-media & alte impresii despre RO (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:37)

    coby007 [anonim]

    Domnule Tapalaga, ideile principale din articol le intalnesti la tot pasul la Tv, in special Antenele si Realitatea TV. Cu Antenele m-am lamurit cu mult timp in urma. Am avut, insa, o parere buna despre REALITATE-CATAVENCU mai demult, pentru ca in spate a stat ziarul Academia Catavencu, un ziar pe placul meu acum cativa ani. De cand a venit Vantu, insa, a inceput sa ma scarbeasca trustul de mai sus. Nu credeam ca unii pot deveni asa lachei. Dar niciodata sa nu spui niciodata. M-au sictirit. Schimb posturile TV romanesti in scarba, citesc multe articole din presa romaneasca in scarba, daca le mai citesc si pe alea. Nici macar ultima reduta a democratie si echilibrului, presa, nu mai rezista in Romania. Si incep sa ajung exact de ce am fugit sa ajung: un scarbit de Romania. Ma duc sa dorm acum. Va rog sa ma treziti cand reapare luminita de la capatul tunelului. Daca mai reapare.
  • -18 (18 voturi)    
    Vrajeala, tapalaga !!! (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:45)

    Viorel [anonim]

    Lasa vrajeala Tapaga. L-ai criticat mizerabil pe presedintele Traian Basescu, ai scris tot felul de stupizenii despre Presedinte pentru cei doi lei murdari de petrol pe care i-ai primit. Eu te consider in aceeasi oala cu SRS de cate tie sila.
    Vom castiga alegerile si ne vom ocupa si de cei care au scris mascari - mai ales de cei ca tine care au trecut in tabara anti-Basescu in ultima vreme crezand ca Presedintele va pierde alegerile.
    Insa VA CASTIGA !!!! Suntem suficient de puternici si avem sprijinul poporului ca sa nu ne pese de catei ca tine pe care ii vom zdrobi din o miscare.
    • -4 (10 voturi)    
      "produsele" lui Basescu! (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:44)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

      Voila! Uite la cat si la ce ii duce mintea!

      Si mai are Base (si pupinii lui) tupeul sa vorbeasca de "cultura urii"!!!
      • +5 (11 voturi)    
        Din toata lista (Marţi, 22 septembrie 2009, 19:08)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        ai gasit sa ne dai asta de exemplu??? Daca asta a facut basescu, atunci Crinul care "vrea sa-l invinga", Iliescul care "doreste pe oricine altcineva" si ceilalti compatrioti, ce-au facut? Ai ceva in ochi de vezi numai ce-ti convine? Au, dupa ce ai vazut emisiunea mai ai dubii cu privire la cine "invrajbeste romanii"?
        Chiar ai probleme de perceptie Codruta, sau vezi interesat, doar ce-ti convine?
        Sa-ti fie rusine!
  • +12 (14 voturi)    
    Bravo pentru articol (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:46)

    Costi [anonim]

    Si pentru pozitia neutra pe care eu percep ca o aveti in majoritatea articolelor.
  • +14 (16 voturi)    
    good point, sir, good point (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:47)

    sadwank [anonim]

    Pe mine ma mira (si probabil ca si pe Vintu si ai lui) ca mai exista oameni care spun NU publicitatii cu orice pret si care nu vor sa apara pe sticla.
    Am dat si eu peste emisiunea cu pricina, dar am schimbat imediat ce am vazut titlul: "Romania pro- si contra-Basescu". N-am mai stat sa vad invitatii, m-a deranjat ca asa stiu ei sa puna problema, de parca Basescu e polul nord magnetic care le-a dat peste cap busolele lor meschine. Tara arde si lor le arde de facut recensamintul pro- si contra-X parca ar tria septelul din ograda.
  • +13 (15 voturi)    
    BRAVO! (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:48)

    cinevatus [utilizator]

    Jos palaria! Bun articol, felicitari si tineti-o tot asa!

    Prea multi marlani in tara asta, care cred ca ne pot duce de nas.
  • -6 (14 voturi)    
    Despre care impartialitate e vorba? (Marţi, 22 septembrie 2009, 17:57)

    gabi [anonim]

    Afirmati ca sunteti impartial dumnule Tapalaga dar daca citesti articolul dumitale se observa clar ca ii infierati pe cei care nu il agreeaza pe basescu iar despre cei pro basescu nici un cuvintel de rau.
    Chiar va credeti impartial?
  • +8 (14 voturi)    
    e cu dus si intors (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:03)

    benu [utilizator]

    Fratilor am vazut emisiunea nu a fost chiar asa cum o descrie Tapalaga, dezinformeaza voit.

    SRS, Gusa si Ciuvica sunt niste oameni de nota 10. Vedea-i-as in cimitir sa prostesca tara la tv de acolo si nu live :)). Ce sa zic e magarie cand toata lumea e anti-basescu, ma refer la presa si cel impartial se vede bagat cu japca in tabara pro-basescu.Asta doar pentru ca nu e de acord cu argumentele idioate a lu badea, ciutacu, domnu stan, gadea, ciuvica , srs, gusa si alte slugi.

    un articol la obiect, gasesti asa ceva 1 la luna si atunci daca nu il cenzureaza sefu de redactie.

    Bravo.
  • +10 (14 voturi)    
    Dihotomia (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:03)

    stefan v [anonim]

    Eu nu sunt nici anti nici pro Basescu. Voi judeca la rece toti candidatii, cu bune su rele si voi vota in functie de concluzie.

    Basescu are multe defecte, incepand cu propria cultura si comportament. Dar:
    1. E singurul care a pus problema gruparilor de rapt din avutia nationala si bugetul de stat. Primul care a strigat hotii. S-a privatizat economia tarii si s-au facut 100 km de autostrada.

    2. Este primul care a trimis dosarele securitatii si PCR la acces public

    3. A initiat reforma educatiei, la care PSD se opune cu inversunare, pentru a nu pierde accesul la resursele destinate infrastructurii scolare

    4. Acum, dupa ce se vede ca a lasat in urma guvernarea liberala, cred ca a facut bine ca i s-a opus cu toate fortele.

    5. Descentralizarea pe care o promveaza constant are temei: fiecare comunitate sa aiba dreptul sa-si construiasca viata pe care o doreste, pe care o merita.

    6. Modernizarea Romaniei. Daca coordonatele pe care le propune sunt rezonante cu ce gandesc eu ca inseamna, ok, va avea votul meu.

    In concluzie, impartirea tarii in pro si anti Basescu este o mare prostie, o smecherie ieftina care convine contracandidatilor sai, o manipulare grosolana a alegatorilor.

    Doar ca alegatorii sunt mai desptepti decat manipulatorii.
    • 0 (4 voturi)    
      Dihotomia (Miercuri, 23 septembrie 2009, 8:58)

      Lapusneanu [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      Nici eu nu sunt pro sau anti Basescu.
      Dar:
      1.E si el intr-o grupare de rapt. Privatizarea, cum s-a facut? 100km ? (e prea aproape de nimic). E cam pe pozitia "hotul striga hotii".

      2.Dupa ce a disparut al lui. In plus, a anulat si mica putere pe care o avea CNSAS.

      3.Singurul om care a initiat o reforma a educatiei a fost Andrei Marga, intr-un guvern la a carui cadere si discreditare, Basescu a contribuit din plin, fiind chiar piesa principala in acest sens.

      4.Si ce a pus in locul acelei guvernari liberale?

      5.Daca descentralizarea are temei, de ce n-o face? (Poate pentru ca "cei locali" sunt niste mici basesti, acolo, la nivelul lor?)

      6. Modernizare? Toata lumea stie ca a fost impotriva autostrazilor in Romania. ("Turismul se face cu avionul in ziua de azi"). Starea in care sunt drumurile nu permit nici macar sa pleci din aeroport undeva, oriunde. Turistilor care vor sa viziteze the "Land of Choice" nu le ramane decat sa aleaga sa viziteze aeroporturile romanesti (care si ele sunt asa cum sunt: cu toalete imputite-am vazut una chiar la Otopeni, cu vamesi lacomi dupa o "ciupeala"-m-am confruntat cu asta la Timisoara, cu taximetristi agresivi, etc, etc...), dupa care sa se intoarca de unde au venit. Modernizarea e prea departe, domnule!!

      Sunt de acord, impartirea in pro si contra e o mare prostie.

      Alegatorii nu sunt mai destepti decat manipulatorii. Acestia, ca, de altfel, si politicienii, sunt extrasi din randul primilor, sunt un esantion, ca, de altfel, si politicienii.
      Or, statistica ne invata ca un esantion descrie bine multimea de obiecte (in cazul nostru, populatia Romaniei) din care este extras.
      • +5 (5 voturi)    
        Ori esti prost informat, ori ..... (Miercuri, 23 septembrie 2009, 10:52)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Lapusneanu

        Manipulezi intentionat.

        Deci ce zici tu ca s-a intamplat cu CNSAS-ul? Basescu i-a luat si puterea pe care o mai avea?

        Iti recomand sa mai schimbi din cand in cand de pe Antena 3, DAUNEAZA GRAV SANATATII.

        Pentru cunostinta ta generala:

        "Curtea Constitutionala a acceptat joi exceptiile de neconstitutionalitate ridicate de Dan Voiculescu la Legea 187, anunta Hotnews. Este vorba de trei de articole care vizeaza existenta institutiei. Avocatul Poporului, Ioan Muraru, a sustinut desfiintarea CNSAS in termeni de " eliminarea acestui venin anticonstitutional". De la publicarea deciziei in Monitorul Oficial, CNSAS isi va inceta activitatea. Votul Curtii a fost in unanimitate pentru acceptarea exceptiilor lui Voiculescu."

        Sper ca n-ai avut un soc ....... nu, nu te inseli, n-aveai cum sa auzi stirea asta la Antena 3, acolo se dau numai STIRILE CARE CONTEAZA.

        Tara de pitpalaci ..........
  • +12 (14 voturi)    
    Excelent articolul.... (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:08)

    vera [anonim]

    .....d-le Tapalaga ! Este exact ceea ce am gindit si eu tot timpul emisiunii. Toata dimineata am cautat sa vad daca gasesc un articol despre acest subiect. Va multumesc ! Am fost atit de revoltata de aceasta manilpulare ordinara incit aveam nevoie de o reactie din partea unor oameni cinstiti, profesionosti si cu credibilitate ca dv. Dar ma intreb de ce nu au reactionat si Plesu, Cartarescu, Mungiu-Pipidi cind s-au vazut pe acelasi panou cu Ciutacu, Stan, Nistorescu si Badea ? Inca astept o reactie din partea acestora. De fapt le-o cer ! Au datoria morala sa sa se pronunte, pentru ca prin atitudinea lor aiuresc mintile celor mai saraci cu duhul.
    • +8 (10 voturi)    
      Lista lui Constantinescu (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:18)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui vera

      Lista intelectualilor pro Crin Antonescu. N-am vazut-o pentru ca nici n-am cautat-o. Sa te proclami de la inceput pro cineva, inainte de campanie, de a judeca cu propriul creier ce zice unul si ce zice altul, e o tampenie. Dar daca apare un candidat stralucitor, unul care sa ne taie rasuflarea la toti, ce faci, te retragi din lista cu coada intre picioare?
      • +3 (7 voturi)    
        explicatie (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:31)

        vera [anonim] i-a raspuns lui stefan v

        Lista asa zisilor intelectuali ai lui Antonescu este formata din oameni cu carnet de partid PNL sau care au ocupat functii in perioada lui Iliescu. Sa ii fie rusine Aurorei Liiceanu ca se foloseste de acest nume greu pentru manipulare. Aceasta doamna este un nimeni fara acest celebru nume. Cred ca Gabriel Liiceanu nu ar fi trebuit sa fie de acord ca aceasta doamna mediocra sa ii foloseasca numele. Inca astept o reactie din partea lui G Liiceanu, Cartarescu etc.
  • +9 (11 voturi)    
    program Basescu (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:29)

    stefan v [anonim]

    Nu-l stiu, probabil nu l-a scos inca. Ce-am retinut totusi:
    1. Modernizarea Romaniei

    2. Reforma constitutionala

    3. Promovarea Romaniei

    Ultimul e un obiectiv fals. Romania se promoveaza singura prin ce este si ce face. In epoca unui acces la informatie exprem de simplu, ce sa faci, sa coafezi realitatea?

    Primele doua sunt esentiale. Despre modernizare mi-am dat cu parerea la
    http://www.ziare.com/articole/ce+inseamna+modernizarea+romaniei
    Este un concept inca neclarificat pentru romani si propun o aplecare asupra lui, inclusiv cu fortele de care dispune Hotnews.

    Reforma constitutionala este importanta, vedem cate blocaje se produc si as aminti doar faptul ca magistratii isi stabilesc singuri veniturile. Sunt inca multe altele.

    Iata cel putin doua teme profunde de meditatie asupra carora merita sa ne aplecam. Nu aberatii de tipul pro si contra cineva. Din start. Fara prea multe argumente. Un talibanism dambovitean.
  • -5 (9 voturi)    
    SRS si Basescu (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:46)

    lars [anonim]

    Mie imi place ca acum e cool sa clamezi ca SRS e nashpa, ca e nefrecventabil.
    Imi aduc insa aminte ca atunci cand inainte de alegeri si era mare prieten cu Base era foarte frecventabil de catre intelectualii subtiri si ziaristii pe care acum SRS ii oripileaza. Mai mult toti ii preluau fara comentarii toate imbecilitatile inventate de el gen stenogramele PSD, Iliesscu_KGB etc etc. Nimeni nu-si punea atunci intrebari legate de dovezi, adevar etc. Atunci era asa: s-a publicat in Ziua deci e true. Acum de cand SRS a trecut contra fostului sau pretenar brusc toti isi pun intrebari legate de noile inventii ale lui SRS. Nu e cam ciudat ?
    • +3 (3 voturi)    
      Intreaba-l pe SRS! (Marţi, 22 septembrie 2009, 19:11)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui lars

      Nu-l obliga nimeni sa faca ce face ASA CUM FACE.
      Iti aduc aminte o replica a lui SRS: "ma asteptam sa ma dea in judecata presedintele".
      Repet: intreaba-l pe SRS.
  • +4 (4 voturi)    
    A fi sau a nu fi pe lista... (Marţi, 22 septembrie 2009, 18:53)

    Capsunicu [anonim]

    ....sustinatorilor sau denigratorilor lui Basescu.
    "This is NOT the question!"
    Cred ca sunt alte subiecte cotidiene mult mai importante pentru omul obisnuit (ce pun pe masa la copii,oare o sa mai am pensie peste juma' de an,etc) si care,cred eu,au foarte putin de-a face cu numele presedintelui.
    Pe de alta parte ma intreb domnule Tapalaga(pe care va stimez si va citesc cu nesat,alaturi de cativa alti excelenti jurnalisti din care as vrea sa numesc numai unul-Sorin Ionita),credeti ca e usor pentru un ziarist care mai are o farama de probitate profesionala sa faca fata presiunii zilnice venite de la "mogul" de a inventa subiecte si/sau scenarii care sa incerce sa tarasca in noroi numele presedintelui? Eu sunt convins ca o parte din ei nu pot sa puna capul pe perna linistiti seara...
  • +5 (7 voturi)    
    foarte bun. ca de obicei. (Marţi, 22 septembrie 2009, 19:07)

    ion [anonim]

    Apreciez curajul de a exprima cat se poate de clar sentimentele fata de penibilii frustrati de la realitatea tv. Sincer si mie imi creeaza sila si nu inteleg cum poate cineve sa se uite la asa ceva, indiferent de tabara in care se afla. Tabara anti-Basescu se compromite rau cu asemenea oameni josnici.
  • -1 (5 voturi)    
    Vai tapalaga cel finut (Marţi, 22 septembrie 2009, 19:07)

    Shadow [anonim]

    nu poate sta la masa cu "informatorii". Sa va aduc aminte de "frumosul" si "delicatul" si mai ales "calitatea" articolului scris de acesta fata de Daianu. Numai nu l-a acuzat deschis ca a sorbit "lapte securist" de la maica-sa. Si de ce? Pt ca nu era in "tabara prezidentiala"? Pt ca orice poti sa spui despre daianu cel 3 ani securist la die numai ca nu e competent si bine crescut nu. Si atunci l-a "zugravit" pseudo jurnalistul tapalaga in plina "deontologie" ziaristica. Si nu e unicul exemplu. Cand talapaga o sa aibe 10% din bunul simt si inteligenta unuia ca Neagu Djuvara o sa poata sa faca pe "ofuscatul" pana atunci norocul sau ca ipocrizia nu ucide.
  • +7 (9 voturi)    
    Media romaneasca a ajuns o mizerie (Marţi, 22 septembrie 2009, 19:12)

    ???? [anonim]

    Sunteti un om deosebit domnule Tapalaga. Va felicit pentru atitudinea dumneavoastra in raport cu tot ce se intampla in jurul nostru. Bucuria noastra, a celor ce inca mai cred in normalitatea unei societati profund bolnave, este ca oameni ca dumneavoastra exista inca si, mai mult decat atat, isi fac cu mult bun simt si decenta meseria. Intrigant si dureros mi se pare modul in care jurnalisti ce pareau ca au venit dintr-o lume civilizata au inteles ca e mai util pentru propria prosperitate sa se prostitueze, si sa-si compromita in acest fel onoarea castigata candva. Unul dintre acestia este Emil Hurezeanu care, pentru un saculet de arginti, si-a abandonat definitiv profesionalismul si cinstea, intrand in jocul marsav si murdar al patronului sau. Precizez ca integritatea morala a d-lui Hurezeanu a fost, in opinia mea, puternic subrezita in momentul in care, in urma cu 6-7 ani, a acceptat sa fie unul dintre consilierii personali ai lui Nastase. In fine, inca astept reactiile pe masura ale domnilor Plesu si Cartarescu si ale doamnei Mungiu. In ceea ce-l priveste pe organizatorul mizerabilei scenete, A Ursu, acesta, desi e tanar, pare a fi doar un individ sinistru provenit de pe bancile vechilor scoli de activisti sau ale securitatii, acolo unde se studiau pana la perfectiune tactici de manipulare si intoxicare prin toate mijloacele posibile. Cat despre cozile de topor SRS, Ciuvica, agentul de influenta rus Gusa si alte personaje de teapa acestora, e realmente imposibil de exprimat in cuvinte decente ce reprezinta, pe cine reperezinta si cine sunt acestia. (i)Realitatea tv s-a autodistrus cu buna stiinta in ultimii doi-trei ani. Fiind greu de crezut ca, cu acceasi oameni compromisi, in viitorul relativ apropiat, ar putea fi posibila cu adevarat o reabilitare a acestui trust. Odata credibilitatea distrusa devine exclus sa mai poti face ceva sa o recladesti.

    P.S. Sunt convins ca lupta acestei gloate de mercenari cu TB va continua chiar si dupa ce acesta va castiga.
  • +5 (7 voturi)    
    Adevarul gol golut! (Marţi, 22 septembrie 2009, 19:28)

    Alf [anonim]

    Bravo baiete! Ar trebui sa ia seama multa lume dezorientata de cele scrise de tine! Si mai ales colegii ziaristi. Inca odata bravo, domnule Tapalaga!
  • +2 (4 voturi)    
    Fain (Marţi, 22 septembrie 2009, 19:36)

    Livius [anonim]

    No ca sa poate scrie si fain si credibil.
    domnule draga un ardelean iti spune asa;"multam fain"!!!
    SRS=Pro-prostie!
  • +4 (6 voturi)    
    Golania ursulina! (Marţi, 22 septembrie 2009, 20:26)

    iulia [anonim]

    D-le DT, d-voastra n-aveti nimic in comun cu presa din Romania. Parca ati fi teleportat din "lumi necunoscute". Cum reusiti sa fiti asa cum sunteti intr-o tara in care toti cauta cele mai stupide scuze pentru ticalosenii, habar n-am! Din partea mea, aveti toata consideratia. Aveti toate motivele din lume sa fiti mandru! Ma simt respectata atunci cand citesc ceea ce scrieti d-voastra si credeti-ma ca nu-i un sentiment care sa-mi fie trezit prea des atunci cand ma aflu in fata tv-ului sau cad citesc un ziar. Si citesc!

    N-am vazut emisiunea, pentru ca evit cat pot sa-mi fac nervi in plus. De aceea am citit cu mare atentie ce ati scris si nu ma mira nimic in atitudinea ursulina. Ursu doar poate crea aparenta ca este din alt aluat decat ciuvicii, ciutacii,etc. In fond este un mare... nimic!
  • +3 (5 voturi)    
    Excelent articol! (Marţi, 22 septembrie 2009, 21:22)

    ELENA MORARU IASI [anonim]

    Am urmarit aseara acea emisiune moderata de doi maimutoi a caror grimasa lasa sa se inteleaga ca rautatea e mult prea mare in vorbele ce izvorasc din mintea lor plina de ura si indemnati ca sa spun asa pentru a descuraja candidatura la un nou mandat a dusmanului principal BASESCU .
    D-le TAPALAGA ,va citesc aproape toate articolele si chiar nu am observat ca sunteti pro Basescu ba chiar uneori erati destul de critic
    la adresa domniei sale
    As fi dorit sa fi fost prezenti toti cei pe care incrincenatul de Ursu v-a chemat ,bine a-ti facut ca nu i-ati onorat cu prezenta,dar mi-au lipsit replicile pe care de obicei le dau cei de talia d-vstra
    Egoismul si supusenia nu va caracterizeaza nici pe Andreea Pora nici pe alti jurnalisti a caror nume au fost catalogate ca fiind pro Basescu
    Cea mai buna replica a fost a d-lui Preda catre Ciuvica un om a carei prezenta ma face sa schmb canalul
    Oare cred cei de la relitatea ca prin tocatul la nesfirsit a numelui BASESCU vor reusi sa schimbe intentia de vot a oamenilor? nu cred pt. ca nu mai suntem cei de alta data
    As dori nespus ca la o confruntare de genul acesta sa fie prezenti .intelegentul si carismaticul Catalin Avramescu si de ce nu Gabriel Liiceanu a carei voce trece cu usurinta dincolo de sticla ,cit despre cultura domniei sale ce sa mai spun ,nu poti decit sa-i asculti cu nesat orice cuvint pe care il spune sau scrie
    Cum pot fi aceste personalitati aservite unor partide ,cum pot fi oprite a spune pe sleau ce e bun sau ce nu e ,cine le pune pumnul in gura relitatea si antena ?nici o sansa ! chiar si noi cei simpli reusim sa intelegem ca nu ne putem lua dupa cei a caror cultura e mult de tot sub nivelul atitor personalitati mult discutate i emisiunea de aseara
    Repet ,privirea si zimbetul dispretuitor al acestor moderatori care stau in asteptarea prazii ma face sa cred ca si producatorul acestei emisiuni a reusit in a-si alege actorii .
  • +4 (4 voturi)    
    Scarba de emisiune d estiri (Marţi, 22 septembrie 2009, 21:28)

    Dan [anonim]

    Stirea buna, Dle Tapalaga, este ca nu numai oamenii de un anumit nivel intelectual realizeaza ce se intampla la televizor. Sunt la tara de ceva timp si pana si oamenii simpli apriori fara simpatii pro-basescu incep sa'l aprecieze tocmai prin contrast - realizeaza ca ce se vede la realitatea si antene este grotesc, cusut cu ata alba, nenatural. Ca sunt actori (cateodata foarte scarbosi, gen rosca stanescu (dealtfel, ce s-a mai intamplat cu victimele accidentului produs din culpa de respectivul?)), si ca totul e regizat. Pai Dan Diaconescu e Alba ca Zapada pe langa astia. Prefer seria Elodia celei anti-Basescu. Senzatia mea? Ca prin comportamentul asta lumea o sa'l voteze mai abitir pe marinar. Se pot spune multe lucruri despre romani, insa trebuie sa fii un pic mai subtil ca sa"i manipulezi. Iar cu ciuvica, rosca stanescu si nenea gushe nu merge nici in o mie de ani.

    uff. In rest, multam pentru articole domnule Tapalaga. Face bine la cap sa va cetesc. Numai bine.

    Si'apoi, astept de la dvs o opinie cu judecatoarea de se facu crescuta in grad de consiliul magistraturii, cea care_l elibera pe haysam din arest. Cand o sa se dizolve organismul asta prin referendum? De ce nu luam ca in fotbal, arbitri straini in justitie atunci cand realizam ca astia autohtoni, indiferent ce'ai face, sunt corupti sau coruptibili? Daca maine se face un referendum in care intrebarea este: ati fi de acord ca justitia romaneasca sa fie supervizata in urmatorii 10 ani de o echipa de 1000 de judecatori nemti, inconjurati de o armata de trepadusi care sa'i ajute, platiti din banii contribuabililor cu cel putin 10000 de euro pe luna, raspunsul ar fi zdrobitor pozitiv. Numai ca asta ar rasturna lumile romanesti, s-ar mai inventa o revolutie probabil la cate necurate sunt in ecuatia romaneasca la ora actuala. Uff
  • +5 (5 voturi)    
    m-a uns la suflet articolul... (Marţi, 22 septembrie 2009, 21:51)

    dadan [utilizator]

    felicitari pentru dusul rece pe care il administrati acelei parti a breslei jurnalitice care a cazut in penibil si dizgratie.... inainte sa bata vantu pe la realitatea mai urmaream jurnalele de stiri si unele talk show-uri dar acum nu mai pot sa urmaresc acel program nici macar cinci minute - au doar invitati din zona tupeului obscen si a nesimtirii fara margini , oameni care arunca cu scuipat si venin pe sticla ori de cate ori deschid gura ....iar moderatorii......sunt antrenati sa manipuleze orice stire impotriva lui Basescu si a anturajului lui....
    intre timp am gasit alternativa la postul acesta - TVR Info (stiri din ora in ora - obiective si fara crime si reporter la fata locului)
    Eu sunt pro Basescu in toata afacerea asta mai ales ca toti mogulii opariti il urasc de moarte....mare satisfactie am avut cand am aflat ca Patriciu isi muta tunurile prin Georgia - au cam flamanzit mogulii in toti anii astia iar acum isi arunca tot ce mai au in lupta....dar deja lupta pentru ei e pierduta , oare ce vor face dupa alegeri cand nimeni nu o sa-i mai plateasca sa injure pe Base? eu cred ca pentru ei criza o sa inceapa doar dupa alegeri.....
  • +4 (4 voturi)    
    felicitari , (Marţi, 22 septembrie 2009, 21:59)

    ionamaru [utilizator]

    ..felicitari dle Tapalaga . Sunt tare curios sa vad ,cati te injura si cum justifica ;asa ca trec la lecturarea celor 63 de comentarii .voi reveni .
  • +4 (4 voturi)    
    felicitări (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:49)

    talmacian [anonim]

    Domnule Dan Tapalagă,
    MINUNAT!
    Felicitări!
  • +5 (5 voturi)    
    Perechea de foc (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:49)

    val [anonim]

    Nu am vazut emisiunea de aseara, in ultimul timp imi vine tot greu sa suport lipsa de obiectivitate, soparlismul acestei perechi de jurnalisti , evident mituiti.Sa ajunga sa intocmeasca liste, sa incropeasca ei tabere, e ca pe vremea UTC.

    Bine ati facut ca nu v-ati dus. Le-ati servit o lectie exemplara!
  • +3 (3 voturi)    
    va multumesc (Marţi, 22 septembrie 2009, 23:55)

    Mihaela [anonim]

    pentru ca daca in presa mai exista oameni ca dumneavoastra , avem si noi ce citii
  • +4 (4 voturi)    
    Excelent articol! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 0:04)

    urania [utilizator]

    BRAVO, d-le Tapalaga! Este a nu stiu cate oara cand scriu acest cuvant la adresa dvs., pt articolele pe care le citesc cu mare placere si pe care le astept cu interes! Reusiti, prin ceea ce scrieti, sa exprimati ceea ce gandim si simtim si noi dar nu o putem face cu atata acuratete si simt analitic. Esenta este insa aceeasi, ne este sila, ne-am saturat de ceea ce se intampla in mass-media din Romania si in special la televiziunile lui Vantu si Felix. Ne intrebam cum de unii oameni din presa se pot cobori atat pentru cativa 'arginti' in plus iar Ursu, Hurezeanu si chiar CTP sunt doar cateva nume. D-le Tapalaga, sunteti o 'raza de lumina' in camera destul de intunecata a jurnalismului actual din Romania. Aveti curajul sa spuneti ceea ce ganditi, fara a tine cont de presiuni sau consecinte . Pt asta va stimez si va felicit!
  • +3 (5 voturi)    
    Am decis (Miercuri, 23 septembrie 2009, 0:23)

    Cezar [anonim]

    Eu nu ma mai uit la antene si realitatea. Le-am scos din memoria TVului. Atat timp pretios pierd din unica mea viata ca sa fiu prostit pe fata de niste hoti, farseuri si indivizi ce uita ce inseamna demnitatea. Ei cu lumea lor, eu cu a mea. Si sa fiu al naibii daca nu-l votez pe Basescu !
  • +3 (3 voturi)    
    Interesant ! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 0:26)

    Alex [anonim]

    Uite asa mai afla si cei care nu stiau inca cata mizerie este in media.Ani de zile ziaristii au aplicat legea tacerii coalizandu- se in ascunderea gunoiului sub pres.Jegul era intotdeuna in alta parte niciodata in presa. Falsificau de zor sondaje de opinie ca sa rezulte cat sunt de stimati si iubiti. Cand li se spunea cat sunt de ticalosi replicau ca sunt atacati datorita marilor dezvaluiri ,recte sursele de santaj.Acum ca este criza s-a mai micsorat osul si javrele hamesite au inceput sa latre. Unele la altele ! Urmeza deconspirarea curvelor,proxenetilor, drogatilor,pedofililor,coruptilor, santajistilor,turnatorilor,alcoolicilor, s.a.m.d. ,ca are presa de toate !
  • +4 (4 voturi)    
    Primavara presei (Miercuri, 23 septembrie 2009, 4:41)

    Driga Stelian [anonim]

    Iata ca presa incepe sa faca curat in propria ograda. Traim un eveniment asteptat, odata cu acest articol: numai reactia oamenilor onesti din presa poate repara raul pe care l-au facut simbriasii necinstiti din breasla. Resimt oroare pentru modul cum s-a prostituat marele Hurezeanu. O singura mostra de "patinaj": Nu numeste populism mituirea poporului de dragul popularitatii de catre cei ce au facut acest lucru, dar numeste populism pastrarea felului natural de a fi, de om simplu, la Basescu - cu alte cuvinte refuzul acestuia de a se falsifica punandu-si o masca prezidentiala falsa. Priviti la Constantinescu cum dupa ce si-a pus o asemenea masca nu o mai poate da jos. Felicitari Tapalaga, bun venit renasterii presei prin ea insasi.
  • +3 (3 voturi)    
    Respectele mele (Miercuri, 23 septembrie 2009, 6:01)

    adrian [anonim]

    Un "thumbs up" si de la mine pentru Dan Tapalaga! Incepusem sa ma cred anormal eu insumi cand ma intrebam de ce naiba nu refuza unii oameni respectabili invitatiile in emisiune alaturi de dubiosi.

    Incepusem sa cred ca e normal sa te asezi la aceeasi masa cu specimene gen SRS, Ciuvica sau Ciutacu. Nu, nu e normal, Romania mea si a cunoscutilor mei (multi votanti non-Basescu, apropo) n-are nicio legatura cu suspectii de mai sus.
  • +1 (1 vot)    
    felicitari (Miercuri, 23 septembrie 2009, 7:12)

    goe [anonim]

    Stii vorba aia: daca te amesteci in laturi te mananca porcii.
  • 0 (2 voturi)    
    Neutru (Miercuri, 23 septembrie 2009, 7:47)

    Cineva din Chicago [anonim]

    Uneori mi se pare ca cel mai usor este sa fii neutru,mai ales cand este un articol (ca in cazul de fata).De fapt nu poti fi pro sau contra unui presedinte.Este si el om,greseste,daca este suficient de responsabil,recunoaste greseala,in "fata poporului"care l-a ales.Poti fi contra unor decizii,care din punctul tau de vedere nu se lipesc de viata.Poti sa scrii ca anumite promisiuni nu au fost tinute,adica a fost doar de ochii lumii,dar nu poti eticheta un presedinte doar pentru a-ti mentii un post.Esti mai corupt si mai rau decat el.Esti tarfa unui peste,nu esti c/.
    Sunt un simplu trecator,dar imi este greata de toti care sunt mentionati cotra-Basescu,nu pentru ca as fi pentru,nu,doar pentru ca au coloana sprijinita de arac,care se poate rupe,daca nu isi misca cum trebuie capul.
    Ce poate face un cameleon pentru lene.
  • +1 (3 voturi)    
    tapalaga (Miercuri, 23 septembrie 2009, 9:14)

    cristina g. [anonim]

    Ce-i aia pro contra cuiva ? Judecam un om sau actiunile lui ? Poate o data suntem, o data nu suntem de acord cu ce face. Ii putem o eticheta pe cap ? De accea sunt de acord cu Dan Tapalaga. Pacat ca nu sunt toti jurnalistii asa. Macar ei ar putea sa nu contribuie la circul cu care ne confruntam si din cauza caruia nimeni nu mai face nimic in tara asta pentru oameni.
  • -1 (5 voturi)    
    Tapalaga (Miercuri, 23 septembrie 2009, 9:21)

    Lapusneanu [anonim]

    Un lucru ciudat:
    Din punctul de vedere al celor "pro", ceilalti, adica cei "contra", fac ce fac si zic ce zic pentru ca sunt "vanduti" (cei mai ticalosi sunt cei care o fac pe euro sau dolari, ca sa nu mai vorbim de cei care o fac si pe lei, si pe valuta). Oare n-o fi nici unul care, pur si simplu sa exprime ce crede? In schimb, acuzatia reciproca n-am prea auzit-o, desi se petrece la lumina zilei (v. T. Ungureanu, H.R. Patapievici, C. Preda, etc, etc...)
    Sa fie oare din cauza faptului ca multi care erau odinioara "pro" (de ex., purtatoarea de cuvant) PE BANI, acuma sunt "contra" ? (si, nu-i asa? daca au fost "pro" PE BANI, cum o sa fie "contra" FARA BANI ?)
  • -1 (1 vot)    
    Judecata in alb si negru (Miercuri, 23 septembrie 2009, 10:15)

    Marianne [anonim]

    Deci,daca il privim pe dl.Basescu asa cum este:lipsit de cuvant("demisionez in 5 min. ..."),voluntar doar in a dezbina,a determinat o lipsa de respect totala fata de orice institutie,a folosit denuntarea crimelor comunismului in interes personal,iar dosarele in chestiune ca toroipan pe principiul"securistii/informatorii lor sunt mai rai decat ai nostri", suntem niste misei si niste slugi voiculesciene s.a.m.d.
    Bun,asa o fi,dar la Anvers,inainte de'89 se ajungea sef de agentie NAVROM,cum anume?Zicand pricesnele?
    Fratele Mircica,aflat in miez de afaceri suculente,este OK?
    Apartamentul de lux din "vanzari anterioare"este OK?
    Intr-un cuvant,haideti sa fim seriosi,ziaristii anti-Basescu nu sunt mielusei,dar nici diavolii cei mai ticalosi.
    Iar cei pro-Basescu sa se opreasca un pic din frenezie si sa reflecteze asupra a cine pe cine a cumparat si slujeste...
  • +3 (3 voturi)    
    PARIU (Miercuri, 23 septembrie 2009, 10:34)

    grav [anonim]

    pot sa fac pariu ca daca televiziunile (cele doua, se stiu) continua in stilul asta, exista sanse mari ca basescu sa iasa din primul tur. si tot pe vot negativ. dat jurnalistilor, reporterilor, realitatorilor (de emisiuni) de cacat.
  • -5 (5 voturi)    
    ceea ce era de demonstrat.... (Miercuri, 23 septembrie 2009, 10:52)

    cetateanu [anonim]

    ,,Ceea ce era de demonstrat" atzi facut dv. singurel dle. Tapalaga: articolul dv. este atat de ofticat incat este evident ca suntetzi pro.
    Dar apare un lucru interesant: a inceput sa va fie jena sa fitzi catalogat pro. Este un simptom f.f.f interesant!
    In rest ce sa spun ,,oftica" dv. spune tot.
    Dar ca sa folosesc chiar cuvintele dv.:
    - Rodica Culcer, Andreea Pora, Mircea Cartarescu, Mircea Mihaies, Andrei Plesu, Gabriel Liiceanu numai oameni ai nuantzelor nu sunt - sunt evident pro.
    - Intr-adevar, nu poti sa te ceri afara dintr-o lume in care singur ai intrat si ai combatut cu toata convingerea: lumea spumegatorilor mereu pro.
    .
  • +2 (2 voturi)    
    LIBERTATEA PRESEI (Miercuri, 23 septembrie 2009, 12:20)

    ELENA [anonim]

    Bun articol,frumos om.Felicitari . Cred ca cea mai mare realizare din perioada mandatului Presedintelui Basescu este LIBERTATEA PRESEI. Referitor la emisiunea de manipulare de la Realitatea TV pot sa mentionez lipsa de respect a invitatului C.Gusa care se exprima cu"asta "sau "zgaria usa pe la Rosca Stanescu" cand se referea la T.Basescu. Realizarile din "cincinalul"BASESCU,(asocierea cuvantului apartine aceluiasi post TV),pot fi sistematizate usor,in cuvinte simple:<circulam in Europa doar cu buletinul<s-au cumparat cele mai multe case,masini si electro-casnice<a fost condamnat comunismul<s-au transferat la CNSAS 1,3 milioane dosare<au crescut pensiile si salariile bugetarilor< s-au facut cele mai mari investitii in Romania<pentru prima data a inceput anchetarea demnitarilor satatului<a fost suspendat de Parlament si reconfirmat de popor<in Bucuresti s-a desfasurat SUMIT-UL NATO,eveniment unic in istoria ROMANIEI.
  • +1 (1 vot)    
    Vox populi! (Miercuri, 23 septembrie 2009, 12:50)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    Vox Dei! Dl.D.Tapalaga stie Limba Latina! Stie ce sa asculte.DDD
  • +1 (1 vot)    
    corect (Miercuri, 23 septembrie 2009, 13:39)

    dan [anonim]

    de acord cu d-ul tapalaga.emisiunile realitatea tv,moderate de ursu sunt nesustenabile financiar....banii mogulului se irosesc degeaba.in functie de invitati,folosesc butonul telecomenzii(mare inventie) si dau pe alt post.mi e scarba de rosca,tatal senatorului asasin,sinucis.mi e mare scarba de gusa,ciuvica,ghise,dar e bine ca se pot exprima toti.
  • 0 (0 voturi)    
    Dle Tapalaga, (Miercuri, 23 septembrie 2009, 15:59)

    gabifm [utilizator]

    ceea ce ma surprinde la dv. este ca v-a uimit reactia lui Ursu.
    Ati vazut in ultimele sase luni ceva deontologic la angajatii permanenti ai celor doua posturi de televiziune stiriste?
    Sa ii urmariti cum isi schimba TOTI modul de abordare al celor ce nu gandesc ca ei (mai bine spus ca patronii lor) cam la doua saptamani. Cred ca fac sedinte de redactie pe aceste teme. Ceea ce denota ca este o actiune bine pusa la punct de (efectiv) umilire a celor ce nu gandesc ca S R Stanescu.
    Incepand de la ora 16 pana tarziu in noapte nu fac altceva decat sa-l njure pe presedinte si PD-L-ul. Au devenit atat de previzibili incat nici nu ai de ce sa ii urmaresti.
    A! Le mai pica uneori cate un subiect "fierbinte" cate vagoane s-au rasturnat (4 sau 6) si toaca pe acest subiect doua ore; mi-a placut de Vosganian la antena3 cand i-a zis uneia blonda tunsa scurt (nu stiu cum o cheama pentru ca nu ma intereseaza) "Doamna emisiunea asta puteam s-o urmaresc si de acasa nu sa strabat tot Bucurestiul. Mai sunt 10 minute si eu am venit degeaba" - nu fusese bagat inseama pana atunci.
    Astea sunt "marile" subiecte pe care le fac "marii" nostri moderatori / jurnalisti TV: cate vagoane? Acesta le este nivelul. E clar ca le trebuie doua ore sa determine cate.
  • 0 (0 voturi)    
    Foarte frumos, impresionant (Miercuri, 23 septembrie 2009, 16:45)

    ADI [anonim]

    am citit cu multa multumire sufleteasca articolul dvs.dl. tapalaga, multi v-au apreciat aici, si mai multi au comentat articolul, recunosc ca nu am avut timp sa citesc toate comentariile dar in majoritate v-au apreciat parere (subscriu si eu la ce ati afirmat), dar pun o intrebare:
    cand o sa vina momentul in care o sa cerem sa fim respectati de aceste non-valori?
    am uitat de revolutie ... acolo oameni au murit sperand ca va fi mai bine pentru cei ce vor veni.

    ce facem noi sa onoram acei oameni?

    nimic....comentam pe bloguri in timp ce ei ne-au confiscat demnitatea.

    sper ca tot mai multi sa realizeze ca nu se mai poate asa, ca avem o tara frumoasa si bogata si tb sa o pretuim impiedicand aceste nimicuri sa ne-o confiste.

    viata lunga celor ce gandesc liber si nu se lasa pacaliti de "pacalici"
  • 0 (0 voturi)    
    Normalitatea... (Miercuri, 23 septembrie 2009, 23:18)

    oldhashu [anonim]

    ...este tacuta, oameni buni si ea conteaza. Sigur ca potaile trebuie tratate cu suturi in dos, dar nu atat de serios, ca le victimizezi si obtii efectul invers!
    Dar îi cam bagam prea mult in seama pe toti neica nimeni, ajunsi formatori de opinie.
    Pentru libertatea noastra trebuie sa acceptam si diversitatea de pareri, si dezavantajul votului universal - geniu ori un bou de turma bagă acelasi vot in urna.
    Asta e, nu le poti avea pe toate deodat'!!!
  • 0 (0 voturi)    
    emisiunea lui ursu din 24.11.09 (Miercuri, 25 noiembrie 2009, 9:45)

    vio [anonim]

    pentru prima data am prins in direct 2 moderatori care au dat de inteles atat invitatului cat si telespectatorilor ca ei nu sunt doar moderatori ci si propietari de televiziune trimitindu-l pe invitat la pitesti sa-si faca o televiziune.
    jignirile aduse in direct de marele intelectual Dinescu in complicitate cu cei 2 moderatori(care nu au intervenit ca niste profesionisti TV)m-au dezamagit profund precum vrinceanu firea de la antena 3, care nu o mai urmarim in emisiunile ei de cel putinun an.
    bineinteles ca nu va intereseaza ca o familie de romani si-au blocat al doile post de televiziune datorita unor moderatori NEPROFESIONISTI, pacat era postul meu de suflet.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari... (Luni, 30 noiembrie 2009, 14:46)

    Petre [anonim]

    Articolul este superb...felicitari


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version