Ce face MTS pentru sporturi? Niste spoturi!

de Florin Dumitrescu     textier.ro
Miercuri, 29 iulie 2009, 19:30 Actualitate | Opinii

Tocmai ce am pornit un nou sezon de analize pe IQads, dupa o perioada de buimaceala cauzata in principal de criza. Prima transa de reclame pe care le disec – campania Romania in miscare a Ministerului Tineretului si Sportului.

Nu ca e un subiect la moda si ca MTS e tinta atacurilor. Pur si simplu e inca un exemplu de publicitate conflictuala si ofensatoare, ceea ce e cu atit mai rau pentru guvernul Romaniei care o gireaza ca mesaj institutional oficial.

Citeste si comenteaza pe Textier.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

231 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri