Nicusoara

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 9 iunie 2009, 15:08 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
In cartierul unui bun amic, vecinii asa ii spun: Nicusoara. Oamenii de rand incep sa-l compare pe Traian Basescu cu Nicolae Ceausescu din cauza fiicei sale mici. Strict la acest capitol, e cam greu sa eviti comparatia. Intr-un scurt comentariu pentru radioul public german ARD, am spus ca, pastrand proportiile, Elena Basescu e un fel de Nicu Ceausescu in PDL. Beizadea capricioasa, excesiva si superficiala, amesteca lumea de Dorobanti (sau Primaverii) cu politica. Pretinde ca totul i se cuvine. Fiind fata lu' tata, partidul se taraste la picioarele ei.

Sub titlul: "Mission Elena" - Papa macht's möglich” (Misiunea Elena – Tata o face posibila), nemtii de la ARD au facut subiect din investigatia HotNews.ro publicata vineri, in care am demostrat ca partidul ii va asigura intrarea in Parlamentul European. Inselatoria se vede mai bine in Germania decat in Romania. Si in Irlanda se vade ceva mai clar decat la noi: "The part-time model is better known in Romania for partying than politics but yesterday she was elected to the parliament with 4.22 per cent of the vote", scrie Irish Times.

Pe Nicusoara, oamenii din partid o injura pe la colturi sau o lingusesc pe fata. Numarul primilor e mai mare decat s-ar crede. Duminica seara, au lingusit-o ministrii Elena Udrea, Monica Iacob Ridzi si premierul Emil Boc, dar multi au privit impietriti la cateva scene pe care le voi relata mai jos asa cum le-am auzit din cateva guri.  

Elena Basescu ar fi certat cativa lideri ca nu s-au mobilizat suficient in sprijinul ei. De pilda, i-a reprosat Robertei Anastase ca, in judetul Ploiesti, putea obtine si mai multe voturi (avea deja un nefiresc 7%), daca mobilizarea partidului era mai buna. Ar fi repetat de cateva ori judetul Ploiesti, asezand astfel inca un judet pe harta dupa ce a proclamat Clujul capitala Aradului. Nimeni n-a corectat-o, fireste. Toti au ras in barba.

In schimb, Nicusoara s-ar fi aratat foarte multumita ca, in Hunedoara, prietena ei, Monica Iacob Ridzi, i-a daruit aproape 8%. Un sacrificiu laudabil, avand in vedere ca PDL a obtinut la Hunedoara 21% iar PSD a luat 29%. Uimitor cinismul acestei femei de 29 de ani, care consimte si incurajeaza falsul in loc sa ia atitudine, cum zice sloganul ei, si sa-l refuze.

Am crezut intial ca povestea judetului Ploiesti e o gluma de partid, lipita fortat pe un profil de gafeur. La discutia de duminica noapte din Modrogan au participat insa multi si am auzit-o din cateva surse. Colegii mei au intrebat-o astazi si pe Roberta Anastase cum e cu voturile in judetul Ploiesti. Presedintele Camerei Deputatilor s-a fastacit, s-a inrosit, a zambit in coltul gurii si ne-a asigurat ca n-a existat nici o discutie despre judetul Ploiesti si ca, la ea in Prahova, Elena Basescu a luat un procent bun, n-are a se plange.

Ea nu, partidul da. Diferenta fata de PSD e infima si se masoara in zecimale. Scor final: PSD-PC: 31, 07%. PDL – 29, 71%. Regreta oare cineva din partid voturile daruite mezinei presedintelui? Se revolta, admite cineva eroarea? Poate ca da, dar in tacere sau pe la colturi. “A fost din ciclul: hai sa-l mai pupam inca o data in c... pe presedinte”. Atat a avut de spus un lider PDL despre scorurile aiuritoare, de peste 7%, cadorisite Nicusoarei in unele judete.

Problema e ca nici partidul, nici seful statului n-au obtinut mari satisfacii din pupatul in dos sau din sacrificiul de tip kamikaze. Elena Basescu a strans in final 4, 22%. Sa zicem ca a castigat si voturi pe merit. Sa presupunem ca n-a importat chiar totul de la partid. Sa admitem, cu maxima generozitate, ca a strans pe propriile puteri 3%. Dar chiar daca PDL si-a rupt de la gura numai 1, 2%, putem observa ca ar fi fost suficient pentru o victorie clara in fata partenerilor de coalitie. Punct. Restul e prostie si slugarnicie.

Si atunci: ce sens a avut complicatia EBA in ecuatia alegerilor? Cum se explica votul-kamikaze? De ce s-a ajuns aici? Am mai spus-o: partidul presedintelui a dovedit ca are resurse nebanuite de slugarnicie si poate fi profund irational. Servilism total fata de seful statului. Parintele din Traian Basescu pare sa fi cedat, la randul sau irational, in fata unor capricii absurde.

Nimeni din partid n-a avut curaj sa denute impostura, farsa, sa arate pericolul caderii sub PSD. Sprijind-o, PDL si-a pus in situatii absolut ridicole pe noii veniti: Macovei, Preda, TRU. Mezina presedintelului este exact opusul lor. Nici ei n-au avut insa curajul protestului public fata de Nicusoara politicii romanesti.

Trezind la viata simboluri nefaste din trecutul Romaniei, Nicusoara a devenit, dupa mascarada in 7 iunie, piatra de moara atarnata de gatul tatalui sau.

P.S. Subiectul n-are legatura cu un singur personaj ci cu un intreg sistem politic. Modul in care a promovat in Parlamentul European reprezinta una dintre marile mistificari de dupa 90, o insulta adresata noii generatii de politicieni si alegatori care inca mai spera. Textul nu denunta doar excesele unui personaj submediocru, ci critica perpetuarea un mecanism de promovare politica stricat pana la cotor. 


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

6234 vizualizari

  • -15 (49 voturi)    
    ?!?! (Marţi, 9 iunie 2009, 15:22)

    maria [anonim]

    Si sa inteleg ca de acum incolo nu veti mai gasi si altceva de scris ? Sa inteleg ca v-ati stabilit obiectivul ?
    Este al 4-lea articol din ultima perioada pe acelasi subiect .4 din 4 .
    Felicitari ! Ciutacii au de ce sa fie invidiosi iar Alina Mungiu fericita .Stati s-o vedeti si pe ea maine ...
    Sa ne anuntati din timp pe cine susutineti la prezidentiale .Fac un pronostic : ori printudintele Duda ori ingrosati randurile scarbitilor .
    • +14 (28 voturi)    
      glumesti??? (Marţi, 9 iunie 2009, 15:35)

      ioi [anonim] i-a raspuns lui maria

      te deranjeaza ca cineva se tine de acest cubiect?

      in loc sa contraataci subiectul, sa spui ca nu e asa... stii mai bine si te deranjeaza doar faptul ca acest om continua.

      eu sunt din a doua categorie stabilita de tine... sunt scarbit desi e posibil sa votez tot cu Basescu... sa vad cat de mult imi pot uita valorie...

      numai injuraturi imi bin la gura... pentru oameni ca tine si pentru cei ce ne conduc si pentru cei care aleg sa nu voteze astfel incat sa iasa extremistii in fata...
      • +7 (19 voturi)    
        Ca EBA =Nicu Ceasusescu e clar (Marţi, 9 iunie 2009, 16:01)

        Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui ioi

        Insa atunci, cat decomunisti sau de comunizabili ramanem ca popor ? si daca asa ceva (nepotismul gretos ca mod de promovare) est posibil in 2009 in pdl care este greutatea morala a acestui partid ? Cat de prosti ar fi romanii, credeti ca nu observa derapajele autoritare si antidemocratice ? La ce bun sa ulri la un vantu su Patriciu ca sa-ti bagi in fata prostia din familie ? si asta in batjocura unui intreg popor ! Romane romane...toamna se culege porumbul si explodeaza mamaliga. Mi-e ca ipochimena Nicusoara va culege doar cucuruzii din povestea lui Ion Creanga. Si...mai mult ca sigur unii din acesti cucuruzi voi sari si in dosul presedintelui, inevitabil. Dixit.
      • +3 (21 voturi)    
        sa ascultam toti de maria (Marţi, 9 iunie 2009, 16:19)

        ia cucu [anonim] i-a raspuns lui ioi

        Cred ca maria are probleme cu sarma care-i leaga urechile.... eu zic sa ascultam toti de ea pt ca sigur stie ce vorbeste.

        Articolul poate fi vazut si ca un ajutor pt cei care acum invata sa citeasca si care inca nu sunt in stare sa puna cap la cap niste idei. Desi nici chiar ei nu-si dau seama ca sunt ajutati.

        exemplu Maria :D - primul cititor inregistrat, caruia sinapsele neuronilor nu functioneaza decat cu manivela

        au ajuns atat de indoctrinati incat adevarul pare abstract
        • -3 (11 voturi)    
          sari cu minusu (Marţi, 9 iunie 2009, 17:42)

          ia cucu [anonim] i-a raspuns lui ia cucu

          mi-am raspuns mie

          sariti toti cu minusuri.... eu zica sa dati minusuri direct articolului ca poate dispare de pe sit si in felul asta nu trebuie sa va mai obositi sa-l injurati pe Tapalaga

          tuturor celor cu multe minusuri in cap va urez un mare minus captivus :P
      • +1 (3 voturi)    
        no, asa - ardelene ! - acuma arunci bine ! (Miercuri, 10 iunie 2009, 9:49)

        k [anonim] i-a raspuns lui ioi

        12. Cand dreptii biruiesc e mare sarbatoare, iar cand cei fara de lege ies la iveala, oameni se ascund.

        Pilde 27-28
    • -5 (17 voturi)    
      Fata tunata a lu' tata...... (Marţi, 9 iunie 2009, 15:39)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui maria

      Marieeee,draga Marieeeeee....
      Sunt incantat.
      De buze tunate si fara de parte..de succesuri,...
      Nu am obiective fatza de cea fata de tzel...
      Pardon,uitai...campinatul european de .......pardon...mah...ce-i cu mine....unde mere???
    • +3 (23 voturi)    
      tu te bucuri de succesurile ei, nu? (Marţi, 9 iunie 2009, 15:55)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui maria

      draga maria,
      atata de mult il iubesti pe base? esti orbita de prea multa dragoste? se pare ca asa fac multi, nu vor sa vada ce este exact sub nasul lor, atata mizerie, atatea aranjamente facute de basescu si familia lui, si tot negati...negati dragii mei, negati in continuare, blamatii pe toti cei care se ridica impotriva 'regimului' inchideti-le gura, bagati in puscarii, sa fie liniste si pace in timp ce base cu partidul lui pedeleba, isi fac de cap si va joaca in picioare fara sa va dati seama, stiti unde sunt toti baronii locali, toti maharii care sug de pe voi, sug banul public? PSD? gresit...s-au mutat toti la pedeleba si impreuna cu tatucu lor...asta fac...dar negati in continuare...si mai apoi plangeti-va daca mai aveti cui..va meritati soarta
    • +14 (28 voturi)    
      100 de articole (Marţi, 9 iunie 2009, 16:11)

      eu [anonim] i-a raspuns lui maria

      Maria, te deranjeaza ca e al 4-lea articol. Pe mine ma deranjeaza ca nu e decit al patrulea articol pe tema asta, si ca nu se face un scandal monstruos in presa romana dupa ancheta legata de voturile pentru EBA.
      Fapte:
      -membrii PDL declara in gura mare inainte de alegeri ca o vor vota pe EBA, nu partidul din care fac parte. Ti se pare normal, si in consonanta cu valorile democratice? Iti spun eu, mie imi suna a slugarnicie si obedienta fata de un sef autoritar -tatucul
      -elevi de scoala (fara drept de vot, deci) sint scosi de la scoala prin judetele Ploiesti ca sa o aplaude pe EBA. Suna cunoscut? Daca nu ai trait vremea lui Ceausescu, poate ca nu...
      -oameni idioti de la filialele locale PDL accepta instructiuni de partid care ii obliga sa voteze cu altcineva decit partidul. Si in cabina de vot - unde nu il vede nimeni, voteaza cu EBA -o asa-zisa independenta-, nu cu partidul in care e membru. Asa nu suna cunoscut, asta e o inventie a democratiei romane- anume stupiditate combinata cu slugarnicie si o clara neintelegere a ce inseamna sa fii membru de partid si pina unde se intind obligatiile morale ale membrilor...

      Acum ca vad cazul Basescu, incep sa inteleg ca ascensiunea lui Ceausescu nu a fost facuta cu forta, ci cu suportul si bunavointa natiunii. Asta e, sintem un popor de slugarnici si pupincuristi. Si, final finalmente, de prosti, daca nu vedem nimic suspect in alegerile astea si ne inversunam sa ii luam apararea lui Base, care va iesi din nou presedinte, si ne va vorbi peste ani si ani de la tribuna celui de al XIV-lea congres PDL, avind-o pe EBA prim-ministreasa sau Presedinta de senat. Asta in caz ca beizadeaua nu se va marita la Bruxelles in timp util. Desi nu cred ca maritisul ei ne-ar putea salva de ambitiile ei politice si de ''atitudinile' ei. Asta e, fata s-a nascut cu vocatie politica, iar modelingul, bamboo, introdusul de date in calculator la Luxten au fost doar calea pe care a ales-o ca sa isi clarifice platforma electorala.
      • +2 (4 voturi)    
        pentru eu (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:00)

        sile [anonim] i-a raspuns lui eu

        nene, exagerezi. Auzi, Basescu la tribuna congresului XIV, EBA prim-ministru, etc

        Din fericire traim alte vremuri. Basescu insusi e pe muchie de cutit, poate sa zica pa functiei de presedinte daca mai continua asa. Beizadeaua va fi aruncata rapid la gunoi din punct de vedere politic, dintr-un motiv foarte simplu: pe termen lung nu o sa castige voturi. Ca nu are de unde.

        Pe fond articolul e corect, ce s-a intamplat e o aberatie politica, iar PDL a dovedit ca e cam de rahat cu sprijinul asta pupincuristic fata de EBA. Dar forma e exagerata, comparatia cu Nicu Ceausescu de asemenea.
    • +1 (9 voturi)    
      | (Marţi, 9 iunie 2009, 16:24)

      mariad [utilizator] i-a raspuns lui maria

      Am uitat sa va felicit si pentru corul de aplaudaci pe care ati reusit sa -l strangeti in jurul dvs.
      Numai ca am impresia ca sunt adunati de prin celebrele subsoluri .
    • -1 (5 voturi)    
      si totusi, maria (Marţi, 9 iunie 2009, 22:57)

      pt maria [anonim] i-a raspuns lui maria

      printul duda este o varianta mult mai onorabila decat basescu - un barbar securist promovat de sec in fata...
  • +2 (16 voturi)    
    mai bine nu se poate (Marţi, 9 iunie 2009, 15:24)

    nu conteaza [anonim]

    o bagati prea mult in seama, toti, trebuia sa existe un reprezentant al manelistilor in parl european
  • -4 (28 voturi)    
    Cine il critica pe Basescu. (Marţi, 9 iunie 2009, 15:27)

    Mircea [anonim]

    Face jocurile mogulilor, ale PSD si PNL. Nimeni nu e perfect, cu atat mai putin Basescu si familia lui. Dar prefer sa aleg raul mai mic-adica Basescu- decat raul mai mare-adica Geoana si mogulii. Antonescu nu mai are nici o sansa de a intra in turul 2 asa ca alegerea este intre Basescu si Geoana. Voi vota raul mai mic-adica Basescu.
    • +5 (27 voturi)    
      Raul mai mic (Marţi, 9 iunie 2009, 15:39)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      ...are potentialul de a deveni raul mai mare.
      Toata problema mezinei da mult de gandit.
    • +6 (14 voturi)    
      nu inteleg (Marţi, 9 iunie 2009, 16:21)

      xy [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      cum adica, e de ajuns sa te opui lui "geoana si mogulii" ca sa devii imun la critici pe vecie si sa-ti permiti absolut orice magarie?
      cum ai fi tratat tu o asemenea magarie daca in locul ebei ar fi fost progenitura lui geoana sau tariceanu? ce indignat ai fi fost. asa devine brusc scuzabila fiindca e vorba de numele basescu?
      si de ce ar trebui sa alegem mereu intre raul cel mai mic si rele mai mari? chiar nu se puteau abtine basescu si familia de la mascarada asta?

      felicitari, dan tapalaga!
    • +3 (3 voturi)    
      voi vota raul cel mai mic? (Marţi, 9 iunie 2009, 23:09)

      etan [anonim] i-a raspuns lui Mircea

      cine se face frate cu mamon pt a trece puntea (deci raul mai mare sau mai mic) este al lui mamon (deci al raului...).nu asta este solutia!
      trebuie curmat raul din radacini! preistoricele jivine ce ne axfixie clipele trebuie aruncate in neant!
      nici vorba de a alege pe scaraotchi junior sau senior!
    • -2 (6 voturi)    
      Si eu... (Miercuri, 10 iunie 2009, 4:02)

      Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      ... il voi vota, probabil, desi sunt din ce in ce mai nesigur.
      Dar implica asta si obligatia (???) de-a o vota pe fi-sa a mica? Iar maine-poimaine poate si pe cea mare, nevasta, fratele, cumnata, cuscrul, varul samd?
      Asta e pe dos ca-n bancul cu Barbie divortata -- in banii (votul) aia n-o iei doar pe Barbie, ci si masina lu' Ken, si casa lu' Ken, si iahtul lu' Ken, si...
      Asa si-aici. Ca-l votezi pe Basescu, inteleg de ce si cum -- da' musai si tot neamu' cel neadormit???
  • -8 (26 voturi)    
    Obsesia (Marţi, 9 iunie 2009, 15:27)

    BUha [anonim]

    Observ ca aveti o obsesie cu tipa asta. E deja plictisitor sa va citesc opiniile despre ea. Pur si simplu trebuie s-o lasati mai moale. Nimanui nu-i pasa intr-atata. Alte subiecte.

    Asta e fumat si nu face decat sa va puna alaturi de ciutaci si ciuvici. Toti stim cine e femeia, dar chiar trebuie sa discutam de 3 saptamani incoace? Pur si simplu nu merita atata atentie.

    Get a life, man!
    • +12 (20 voturi)    
      Gunoiul de sub pres (Marţi, 9 iunie 2009, 15:43)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui BUha

      Problema nu e "tipa". Problema este directia pe care au apucat-o taica-su si partidul pe care il conduce.

      Din articol reiese destul de clar acest lucru. Sunt curios daca l-ai citit macar.
      • -4 (6 voturi)    
        Hei, asa gandesc eu (Marţi, 9 iunie 2009, 16:08)

        Buha [anonim] i-a raspuns lui Andu

        Am citit articolul, le-am citit si pe cele dinainte. Nu vad ce as mai avea de adaugat. Fiecare cu parerea lui.
      • -7 (15 voturi)    
        bun ,daca nu 'tipa' este problema (Marţi, 9 iunie 2009, 16:15)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Andu

        atunci Tapalaga face un gest de lasitate lovind in 'taica su' prin intermadiul 'ficei',dar ce este 'curios' aici este pozitia comuna a lui Tapalaga cu a 'deontologilor' de la 'antene' si 'realitati', 'deontologi' pe care nu cu mult timp in urma acelasi Tapalaga ii gasea vinovati de mizeria care balteste in media si de practica unu i jurnalim de comanda
        PS pt ati satisface curiozitatea recunosc, nu am parcurs decat 10% din articol ,consider ca Tapalaga a facut o 'fandaxie' din EBA iar daca acest sait v a continua politica publicistica promovata in ultima vreme care il situeaza pe acelasi palier cu tonomatele mediatice si cu analistii ;ciuvici' v a impartasi in scurt timp soarta celor cu 'cititori de elita'
        • -3 (13 voturi)    
          D-le Tapalaga (Marţi, 9 iunie 2009, 16:39)

          directia 5 [anonim] i-a raspuns lui directia 5

          observ ca 'subiectul' EBA a devenit o obsesie pt d-v -lucru remarcat si de 'maria' si alti cititori-obsesie care este la limita patologicu lui,acum la sfarsitul votului cand analizele sunt aproape complecte ati putea usor fi acuzat de 'misogism',electoratul EBA-ei este format majoritar de femei si nota bene femei cu studiu,a castigat in urban ,iar toate astea arata ca 'analiza' d-v care incerca s a demonstreze ca EBA isi are bazinul electorat in Clubul Bamboo si format din 'pitzipoance'-analiza suspect de apropiata de cea a lui crin-este falsa
          • +8 (12 voturi)    
            hmm (Marţi, 9 iunie 2009, 17:18)

            Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui directia 5

            ...eu nu as considera-o obsesie ci mai degraba o subliniere insistenta, care mai mult, personal mi se pare fondata. Daca de exemplu o ascult pe Macovei spunand caci coruptia inseamna saracie, inteleg ca are de spus ceva. Cand vorbeste eba, nu inteleg ce are de spus. Presupun ca e ok ca nu se va comporta in PE ca independenta, fiindca asta ar insemna sa nu faca ABSOLUT nimic. Daca urmeaza linia PD-L, din inertie va avea un minim de randament. E pacat ca ajung sa ne reprezinte persoane incapabile sa ne traga dupa ele inainte sau chiar unele care ne trag inapoi (precum Vadim sau Becali)
            In fine, cred ca semnalul d-lui Tapalaga, oricat de insistent e binevenit si ne ajuta putin pe fiecare sa ne crestem propriul nivel de civilizatie. Sa invatam ca e mai bine pentru noi sa alegem sa ne reprezinte oameni capabili mai degraba decat oameni placuti ...si evident neaparat oameni in care credem - sa nu votam pentru sepci, tricouri sau favoruri de partid (in cazul membrilor).
            • -5 (5 voturi)    
              hmm+hmm (Marţi, 9 iunie 2009, 18:21)

              directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

              EBA este departe de a fi un 'om' politic model,lipsa de experienta,timiditate in a aborda subiecte care framanta natiunea,sunt doar o parte lipsa din 'bagajul' ei ,dar eu vad -poate m a insel- o determinare si un curaj care nu prea este comun multora din actuala clasa politica,dar poate si impingerea in fata de media a unei 'poze' trucate conduce la concluzii pripite care nu isi gaseste corespondent in realitate
              S a creeat o imagine EBA -ei de fivolitate,de naivitate vecina cu iresponsabilitatea,imagine pe care eu-poate subiectiv,poate lipsit de informatie-nu o vad,dar pot compara raul cel 'mare 'reprezentat de EBA cu raul cel 'mic'cu reprezentanti de frunte din care se desprind severin si norica dar si renate -care a abandonat legea proprietatii si tocmai lipsa de consecventa face diferenta dintre Macovei si renate-
              Eu am indraznit s a fac un apel la d. Tapalaga s a paraseasca linia unor tonomate-adesea criticate-si criticabile-de chiar d.Dan si bazandu se pe analize stiintifice-bazin electoral,profil al alegatorului 'ebalist'etc s a prezinte in mod argumentat concluzia la care a ajuns in urma studiu lui, nu o pozitie 'urechista',care se suprapune cu analiza celor care pana mai ieri reprezentau mizeria din presa romana
          • +4 (6 voturi)    
            a castigat in urban? (Marţi, 9 iunie 2009, 23:15)

            etan [anonim] i-a raspuns lui directia 5

            prin satele din oltenia ,pt exemplu desigur,nr de bvotanti pt eba a fost aproape constant 11,12,rar 15 de fiecare sectie de votare.
            asta pt cine are urechi de auzit si nu de ascultat porunci...
            multumesc pt articol domnului tapalaga, exemplu de verticalitate!
  • +17 (25 voturi)    
    bravo (Marţi, 9 iunie 2009, 15:28)

    eduard [anonim]

    impartasesc scarba pe care o resimt in acest articol vis-a-vis de domnisoara in cauza (al carei pseudonim ma face sa vomit deci nu il pronunt).

    Bravo pentru ca luati atitudine la marlania si mizeria ce a avut loc.

    Bravo pentru ancheta facuta vineri si pentru ca reusiti sa aratati adevarata fata a monstrului obscen numit 'clasa politica romaneasca' si in fata altor tari.

    felicitari domnule Tapalaga.
  • +9 (15 voturi)    
    nicusoara, sau testul (Marţi, 9 iunie 2009, 15:32)

    FF_Romania [utilizator]

    eu cred ca EBA a fost un test al lor, sa vada cat de multe pot inghiti oamenii inainte de li se face rau. Pana acum, le-a mers, pentru ca au inghitit tot, fara sa isi dea seama ca e rahat...

    Vadim si Becali sunt, din pacate, normali la noi - extrema dreapta, cand e unita, va trece mere pragul. Dar EBA e o aberatie, o jignire adusa tututor celor care stiu sa lege o fraza, sa aiba o discutie inteligenta...
    • +7 (13 voturi)    
      Caligula (Marţi, 9 iunie 2009, 15:46)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui FF_Romania

      Caligula si-a facut calul senator..
    • +1 (7 voturi)    
      Disperare (Marţi, 9 iunie 2009, 22:24)

      tzetze19 [anonim] i-a raspuns lui FF_Romania

      Amintiti-va de emisiunile tv inainte de alegerile din 2004. Cate au facut Nastase & Comp si cat de putine se discutau la orice post de televizune. Cat de putini indrazneau sa critice PSD-ul. Cum se tesuse o plasa nevazuta, amintind de vremurile nu de mult trecute, in care nu exista critica adevarata. A venit Base si am putut sa-i injuram pe toti. Chiar si pe el. "Adriene nici nu stii cat de mic incepi sa fii!" - credeam ca e numai o figura de stil. Era campanie electorala si dadea bine. Nu i-am dat prea multe sanse lui Base. Dar a castigat si, desi PSD-ul a avut cele mai multe voturi, primul ministru nu s-a numit de la ei. Desi in orice alta democratie asa ar fi fost normal. A facut smecheria si am avut un guvern non-PSD. Emisiunile tv au inceput sa respire. Respira si acum. NU e dictator. E inteligent si face politica cu pasiune. Nu are averea lui Patriciu sau a lui Felix . Sau a lui Nastase. E totusi roman si are, ca mai toti, grija sa-si puna bine copiii. Adica are limite. Nu inseamna ca-l aprob. Desi mi-e tare drag. Desi il voi vota si la cel de-al doilea mandat. Ma intreb care ar fi avantajul de a o avea pe Eba si nu pe Jiji in Parlamentul European? Nu vad nici un avantaj. Oricare dintre ei ne face de ras. Singura problema e ca Jiji se face pe sine, in timp ce Eba il face si pe ta-su'. Nu cred ca o atare situatie ne-ar fi deranjat atat de mult la Nastase & Comp. Acolo e Vanghelie. E destul. Dar la Base, noi, astia cu o bruma de carte, avem alte
      • +4 (6 voturi)    
        avem alte (Miercuri, 10 iunie 2009, 0:58)

        Mihai-G [utilizator] i-a raspuns lui tzetze19

        avem alte pretentii probabil vroiai sa zici.
        Tocmai pentru ca am alte pretentii sunt tot mai dezamagit de rateurile din ce in ce mai dese ale lui.

        Am votat cu PDL (din lipsa de altceva) dar mi se pare penibil sa mearga Basescu la ea la sediu de campanie bucuros si mirandu-se ca fiica lui a luat atatea voturi cand stie perfect ca nu e meritul ei si ca voturile i-au fost aduse de partidul lui.
        Totusi, unde e decenta in toata povestea asta? Mintim si ne facem ca nu observam realitatea in fata unei tarii intregi?
      • +1 (3 voturi)    
        Totusi EBA asta (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:05)

        ion [anonim] i-a raspuns lui tzetze19

        Partial de acord. Totusi PDL-ul asta si base, care sunt niste actori mai respirabili decat PSD&Vanghelie, nu ar trebui sa aiba grija si de noi, adica de votanti lor din mediul urban? De ce ne tot arunca rahatul asta pe ochi? Ne incearca rabdarea? Sa nu cumva sa o incerce prea mult. Ar trebui ca macar Base, care are ceva simt politic sa se trezeasca, macar in ceasul al 12-lea. EBA asta o sa fie o piatra grea atarnata de ei, macar de ar disparea 4 ani prin Parlamentul European si nu ar auzi nimeni de ea
  • 0 (8 voturi)    
    sobolanii rozalii (Marţi, 9 iunie 2009, 15:33)

    alex [anonim]

    Cred ca Hrebenciuc jubileaza... senioru...
  • +5 (11 voturi)    
    Felicitari! (Marţi, 9 iunie 2009, 15:37)

    tsk [anonim]

    Esti un adevarat jurnalist! Cred ca nici nu trebuie sa spun mai mult. Restul il stii si singur.
  • +7 (15 voturi)    
    Pretinde ca totul i se cuvine. Cu cine seamana?... (Marţi, 9 iunie 2009, 15:40)

    Vlad [anonim]

    Sunt cateva puncte in care nu seamana cu tati: e proasta (tati e destept) si nu plange la comanda (aici tati e expert). In rest, pretinde ca totul i se cuvine, etc etc.
  • -8 (16 voturi)    
    procentele PDL (Marţi, 9 iunie 2009, 15:40)

    Elena [anonim]

    Sunteti atat de sigur Domnule Tapalaga ca PDL ar fi avut un procent mai mare decat PSD daca EBA nu ar fi candidat? Sondajele anterioare alegerilor au confirmat procentele din alegeri. EBA nu a confiscat voturile PDL istilor. Au votat-o in special tinerii pana acum absenti.
    • +8 (14 voturi)    
      LOL (Marţi, 9 iunie 2009, 15:58)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      Chiar crezi ca tinerii au mers la vot?
      Ei s-au distrat ca a fost soare si frumos duminica.
      Voturile au fost date de membrii de partid , simpatizanti Base si poate cativa tineri asa la misto ca sa aiba cu ce se lauda printre prieteni la o bere in fata blocului.
    • +5 (11 voturi)    
      ...tinerii pana acum absenti... (Marţi, 9 iunie 2009, 16:08)

      Biz [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      fii serioasa elena, tinerii care au fost pana acum absenti si au votat pot sa discearna intre falsitate si verticalitate, intre prostie si curaj.

      chiar sunt curios care este profilul alegatorului lui EBA. cu siguranta am avea cu totii surprize daca am sti.
    • +5 (5 voturi)    
      nici macar EBA nu crede ce crezi tu!!!! (Marţi, 9 iunie 2009, 18:28)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Elena

      Altfel nu s-ar fi luat de Roberta Anastase, ca n-a facut suficient pentru ea in "judetul Ploiesti" (in conditiile in care in Prahova EBA a luat vreo 15.000 de voturi!!!! - nesimtirea beizadelei e inimaginabila). Bine ca macar impostorii mai au masura imposturii lor, daca victimele imposturi cred orbeste in prosteala pe fata care li s-a aplicat. Uitati-va pe site-ul BEC la procesele verbale din judete. Cifrele pentru EBA sunt suspect de asematatoare: aproximativ 2000 de voturi in judetele/sectoarele relativ "normale", cifre aiuritoare in fiefurile PDL cum e Prahova. Toti oamenii astia, probabil in principal membrii din organizatiile de tineret, ar fi votat altfel PDL-ul. In final, slugarnicia a costat PDL-ul un mandat (ar fi avut 12) si multa, multa imagine. O fi meritat?
  • +9 (19 voturi)    
    Judetul Belgia (Marţi, 9 iunie 2009, 15:41)

    A.A.N. [anonim]

    Sper sa fie ridiculizata de fiecare data cind deschide gura in parlamentul din "Judetul Belgia". Poate intr-un an, doi se intoarce acasa si isi reia activitatile la care se pricepe asa bine de ia 1700 Euro - operator calculator la Luxten.
    L-am votat pe Basescu in 2004 si am avut in ultimii 4 ani nenumarate regrete ca am facut-o, dar de fiecare data ma uitam la cealalta optiune si-mi ziceam: decit Nastase mai bine Basescu. In ultima saptamina am inceput sa cred ca poate era mai bine cu Nastase. Cel putin el nu l-a bagat in fata la PSD pe fiul cel mare, care probabil e cu citeva clase deasupra "printesei de dorobanti". Sper ca in toamna Basescu sa ajunga in turul 2 cu un contracanditat decent ca sa nu fim nevoiti sa suferim ca in 2000 cind am avut de ales intre Vadim si Iliescu.
    • +1 (9 voturi)    
      Mare diferenta ... (Marţi, 9 iunie 2009, 15:56)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui A.A.N.

      Atunci erau 2 activisti, acum sunt 2 securisti: Basescu si Geoana.
  • +5 (17 voturi)    
    noul cult al personalitatii (Marţi, 9 iunie 2009, 15:48)

    spectator [anonim]

    actiunea eba,inca un pas spre infaptuirea noului cult al personalitatii-teba.daca nu luam masuri sa infieram permanent si sa votam masiv(99%) un NU cultului personalitatii si portocaliilor care-l construiesc,ne vom intoarce in anii politici de trista amintire. dar,atunci,macar eram bogati:aveam de toate.acum,cu ce producem nu ne putem intretine si datorita actualilor conducatori portocalii,ne afundam intr-una in datorii si imprumuturi in valuta, care n-o avem.
  • +4 (10 voturi)    
    Corect. (Marţi, 9 iunie 2009, 15:50)

    andreea [anonim]

    Mi s-a parut un episod de telenovela.
  • -6 (20 voturi)    
    D-le tapalaga (Marţi, 9 iunie 2009, 15:52)

    oana [anonim]

    citesc periodic hotnews si ochii mi s-au oprit si asupra articolelor dumneavostra..si trebuie sa recunosc ca cei de mai sus au dreptate...adica nu inteleg obsesia aceasta pentru un om pana la urma chiar dc e fiica presedintelui.
    Nu sunt o sustinatoare a ei dar nici impotriva ei...imi este pur si simplu indiferenta...si stiti de ce? pentru ca asa cum zicea tot cineva pe hotnews tara asta are probleme mai mari decat o tanara de 29 de ani aflata la inceputl cariereii ei.
    Nu aveti de unde sa stiti de ce e capabila...s-au vazut oameni care fara sa aiba facultate sau mai stiu eu ce studii inalte au reusit sa schimbe lumea.
    Sa nu exageram..... nu ma astept de la ea sa faca mai stiu eu ce minune dar da ma astept sa fure mai putin decat au facut o mogulii psd+pnl si ma astept ca dat fiind prin ce trece sa devina mai puternica si chiar sa faca ceva pentru tara asta.
    Cum spuneam e la inceput si daca are sprijin si consiliere s-ar putea sa fiti surpind d-le Tapalaga de evolutia ei viitoare.
    Pana una alta trebuie sa fiti mandru nu?V-a ajuns numele intr-un tabloid german acelas pe care il citati in articolul dumneavoastra si de odata lumea stie cine sunteti
    Nu conteaza ca ceea ce spuneti nu face bine Romaniei, nu conteaza ca ati ajutat niste oameni care nu o cunosc sa porneasca nu niste prejudecati deja formate din articolele dumneavoastra pline de frustrari, nu conteaza ca 'acel ce se simte curat sa arunce primul cu piatra'...nu! conteaza sa vindem si castigam cat mai mult.
    Si eu sunt frustrata d-le Tapalaga dar incerc sa-mi rezolv frustrarile facand ceva constructiv pentru mine si pentru tara asta ....nu imi etalez frustrarile pe bloguri ca sa ma citeze nu stiu ce ziar german si sa ma simt importanta.
    Importanta ma simt cand ridic o hartie de pe jos, cand evoluez in ceea ce fac si cand imi fundamentez vorbele/promisiunile cu fapte.
    • +10 (16 voturi)    
      e vorba de prestanta si potential (Marţi, 9 iunie 2009, 16:11)

      FF_Romania [utilizator] i-a raspuns lui oana

      Oana, nu e vorba de EBA aici, e vorba de promovarea unei persoane care nu a dovedit nimic.
      Personal, eu sunt la fel de scarbit de candidatura EBEI precum Dan. Dar nu din cauza ca e fiica presedintelui. Ci din cauza ca am ascultat-o, chiar am vrut sa vad ce are de spus. O data nu am auzit-o sa vina cu niste argumente valide, sa aiba o discutie in contradictoriu, sa formuleze inteligent un punct de vedere. Am incercat sa vad undeva un potential de lider, de persoana care poate schimba ceva. Din pacate, singurele momente de succes ale ei au fost cand Elena Udrea a vorbit pentru ea. Si aici devine trist. Si pentru noi, cei reprezentati de ea (acum deja ne reprezinta pe toti, nu doar pe cei ce au votat-o), si pentru ea. Pentru ca va fi o gluma la Bruxelles, unde nimeni nu o va lua in seama, pentru ca nu va sti sa formuleze un punct de vedere. S-a vazut clar in campanie, si oricat de mult incercati sa va convingeti de altceva, realitatea e atat de simpla. Sincer, oamenii care argumenteaza cat de desteapta e, parca sunt prinsi in "1984"-le lui Orwell, sau cetateni nord coreeni...
    • +11 (17 voturi)    
      Nu ai inteles nimic.... (Marţi, 9 iunie 2009, 16:11)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui oana

      Problema nu e EBA, care e cum e, ci sistemul de pupincurism si slugarnicie care a produs-o.
      De schimbat lumea sigur nu o va schimba, ca este doar o fotomodeala cu un bagaj de cunostinte care nu depaseste scoala generala si cu experienturi bogate cu baietii si distractii manelistice. Ce plus-valoare crezi ca poate aduce vietii noastre aceasta individa??
      • -2 (14 voturi)    
        re (Marţi, 9 iunie 2009, 16:50)

        oana [anonim] i-a raspuns lui Rali

        Ba problema e EBA si nu de promovarea unei persoane care nu a dovedit nimic, si a unei fotomodeala -sa te citez pe tine.(exemple de astfel de persoane sunt mii.Ce iti faci impresia ca Daciana Sarbu da pe dinafara de inteligenta?)
        Deranjant pentru toti a fost ca a avut tupeu sa candideze fata lu basescu.Stii de fapt pe ea nici nu conteaza cum o cheam.Ea e fata lui Base.
        Eu asta cu fata lui tata n-o inghit ca provin dintr-un oras mic unde eram fata lui tata la o scara mult mai mica intr-adevar si ma saturasem de toti neavenitii care isi dadeau cu parerea ca nu eram eu capabila sa iau nu stiu ce rezultate la examene.Am intrat la o facultate de stat si am fost in primii 10% din promotia mea asta in timp ce m-am implicat si alte proiecte pentru tineri.(de mentionat ca tata nu activeaza in mediul politic pentru cei care ar vrea deja sa sara cu presupuneri).Daca era vorba de altceva decat de fata lui tata cum zice domnul Tapalaga ca e vorba de intreg sistemul politic atunci iti zic eu sincer ca-si gasea material mult mai important decat EBA.
        Cel mai la indemana imi e oprisan de la noi din Vrancea care este un prost efectiv.....a facut un liceu la cel mai slab liceu din oras ramand pana si aici repetent ..si sa nu mai vorbesc de furturi ce sunt in Vrancea si cum e tot orasul impanzit in rosu...ti se face rau...De Vanghelie nici nu mai vb ca pe asta il aveti aici aproape si stiti mai multe despre el poate decat mine.
        Si ce sa mai zic ca in PE sunt Vadim si Becalli care s-au balicarit de atatea ori in presa si le cunoastem cu totii limbajul si faptul ca cel putin unul dintre ei nu sta prea bine cu capul si stim cu totii ca exista mari sanse sa se enerveze unul pe altul si sa se si ia la bataie in PE...deci ca sa concluzionez intregul sistem politic nu se rezuma la Bsescu si la tot ce-l inconjoara ci e mult mai complex si d-l Tapaleaga ar trebui sa tina cont de toate ecuatiile inainte sa fie atat de vehement in afirmatiile dumnealui.
        • +5 (11 voturi)    
          Problema este Minciuna (Marţi, 9 iunie 2009, 18:07)

          eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui oana

          In realitate EBA nu a fost candidat INDEPENDENT .

          Deranjant a fost faptul ca ne-a luat de prosti insistind pe curajul ei de a candida ca independent.

          Daca nu ai remarcat acest fapt este firesc sa crezi ce crezi .

          Daca Sorana Cîrstea ar fi fost fata presedintelui iti garantez eu ca nu ar mai fi fost atit de multi circotasi care sa o conteste.

          Din pacate EBA este fata presedintelul si nu ne-a impresionat cu nimic cu exceptia frecventei cu care s-a aflat pe prima pagina a unor tabloide din Romania.
        • +6 (6 voturi)    
          nu e vorba de fata lui tata si atat ... (Marţi, 9 iunie 2009, 18:42)

          Anonimus [anonim] i-a raspuns lui oana

          ... ci de fata lui tata la care s-a inchinat un partid intreg! Te dai de exemplu in legatura cu "fata lui tata", insa comparatia dintre tine si EBA nu isi are locul. Tu ai vrut sa demonstrezi ca poti si singura, in ciuda faptului ca esti si fata lui tata. Ai invatat si pe puterile tale ai avut rezultate. Daca EBA nu folosea banii si oamenii partidului si reusea ar fi avut respectul tuturor. Ai facut vreo socoteala cate afise si panori electronice publicitare au avut fata Ebei pe ele? Eu castig pe luna mai mult decat castiga ea la Luxten si iti garantez ca nu as fi fost in stare, nici macar cu banii lui tata si a restului familiei pe langa (si castiga mai mult decat decent cu totii), sa bag atatia bani pe bune intr-o campanie de azi pe maine (pt ca s-a hotarat acum 2 luni sa candideze independenta)Despre semnaturi si partea organizatorica a campaniei, a recunoscut si Blaga ca a ajutat-o PDL-ul. Pentru ca ar fi un geniu promitator in politica si merita acest sprijin? Nu! Ci doar pentru ca era fata lui tata. Da, ai dreptate, mai sunt si alte fete ale altor tati in politica si chiar si in PE. Daciana Sirbu si Roberta Anastase sunt doar doua nume care imi vin acum in cap. Dar astea au macar micul avantaj ca n-au sarit trepte, ci s-au inflitrat treptat, in umbra partidelor, nu ingenunchiind partidele lor.
    • -2 (8 voturi)    
      atitudine (Marţi, 9 iunie 2009, 16:12)

      Biz [utilizator] i-a raspuns lui oana

      de acord cu atitudinea ta pozitiva oana, insa critica constructiva poate fi utila celor care au urechi sa o auda. un om valoros este cababil sa invete din greseli.

      timpul ne va arata daca eba reuseste sau nu treaba asta. eu pariez pe NU.
      • -4 (6 voturi)    
        re (Marţi, 9 iunie 2009, 17:35)

        oana [anonim] i-a raspuns lui Biz

        de acord cu tine Biz....a avut o sansa sa speram ca va fi destul de inteligenta sa profite de ea spre binele nostru a celor multi care stam in fotoliu si dam cu gura in loc sa ne implicam sa facem ceva.
        Ma deranjeaza tare atitudinea asta pasiva a romanului si mi-e ciuda pe el ca il vezi cum se duce in alta tara si infloreste.....
    • +4 (10 voturi)    
      Ce nu ai inteles (Marţi, 9 iunie 2009, 16:16)

      Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui oana

      e ca mister tapalaga nu se incranceneaza asupra persoanei, ci asupra sistemului de promovare...putin conteaza numele ei, atat timp cat ai schema: "fiu/fiica incult/a de presedinte de stat care face gafe peste gafe, a carui prostie ajunge in afara granitelor tarii si care e promovat in ditamai Parlamentul European, pentru ca a doua zi sa injure nesustinerea "judetului Ploiesti"
      • -3 (5 voturi)    
        re (Marţi, 9 iunie 2009, 17:02)

        oana [anonim] i-a raspuns lui Titirca1

        deci cum spuneam..putin conteaza numele ei...
    • +4 (10 voturi)    
      @oana (Marţi, 9 iunie 2009, 16:17)

      gicacontra [anonim] i-a raspuns lui oana

      probabil si tu esti la inceputul carierei, pe deasupra si frustrata cum bine recunosti.
      ARD este TVR-ul german si nu tabloid, duduie!
      • -3 (7 voturi)    
        re (Marţi, 9 iunie 2009, 17:17)

        oana [anonim] i-a raspuns lui gicacontra

        imi cer scuze pentru greseala facuta nene!
        Da sunt la inceputul carierei si termenul de frustrata ma vad nevoita sa-l lamuresc ca daca nu in curand probabil voi fi nevoita sa ma semnez frustrata in loc de oana la modul cum toata lumea l-a interpretat.
        ca toate lucrurile acest cuvant a fost luat din context si folosit dupa bunul vostru plac dar cand l-am folosit ma refeream ca sunt frustrata de mediul politic romanesc, care sincer ma dezgusta profund.
        Toate partidele de la un capat la altu desi recunosc ca cel mai tare ma deranjeaza PSD ul si dupa ce am vazut ce a facut si Tariceanu cu PNL-ul recunosc ca e urmatorul pe lista.
    • +4 (10 voturi)    
      catre Oana (Marţi, 9 iunie 2009, 16:32)

      ioi [anonim] i-a raspuns lui oana

      "nu conteaza ca ceea ce spuneti nu face bine Romaniei..."

      deci intre a alege sa spunem adevarul, sa facem un lucru bun si corect, ar trebui sa tacem malc si sa aplaudam pentru a nu stirbi imaginea imaculata a tarii noastre. Am mai auzit de lucruri de genul asta, la televizor erau date imagini cu campurile de grau, si totul era frumos ... asa ne vedea europa pe atunci. Daca e dupa tine ar trebui sa procedam asa si de acum in colo... ascunde gunoiul sub pres, nu ne putem face de rusine in fata celorlalti.

      Oana, moralitatea iti spune ceva? dar ipocrizia?

      Iar problema nu e fufa de 29 de ani ci tot ce e in spatele ecranului...
      • -4 (8 voturi)    
        re (Marţi, 9 iunie 2009, 17:10)

        oana [anonim] i-a raspuns lui ioi

        da imi spun ceva si moralitatea si ipocrizia...si o sa te intreb acuma pe tine...
        Esti mandru de ceea ce ai facut azi?
        Ai fost azi de o moralitate desprinsa din carte si n-ai dat dovada de ipocrizie?Nici chiar cand i-ai zambit colegei de birou si i-ai zis ca arata f bine azi si parfumul ei cel nou e de-adreptul incantator nu te deranjeaza de loc (a nu se interpreta ca mi s-a inamplat mie)
        Stii ce e ciudat ca pentru mine chiar inseamna cuvintele astea ceva si incerc pe cat posibil sa tin cont de ele dar nu sunt ipocrita sa zic ca le respect intotdeauna.
        Nu sunt de acord cu musamalizari pentru ca asta inseamna ca tinerii aia au murit degeaba in revolutie (ma rog au fost sacrificati dar ce mai conteaza d-l Iliescu e de asupra tutuor)...dar mai cred ca 'rufele nu se spala in public' si ca ne fac destul tau rromii in afara tarii ca sa ne mai facem si noi din interior.
        Romania o duce prost nimeni nu contesta asta dar vezi tu cu vorbe nu rezolvam nimic.
        • +3 (7 voturi)    
          re - oana (Marţi, 9 iunie 2009, 17:56)

          ioi [anonim] i-a raspuns lui oana

          Daca sa zicem raspunsurile la intrebarile tale ar fi cele la care te astepti chiar se compara cele doua probleme puse pe tabla?

          Adica comparam o problema nationala cu faptul ca i-am zambit fals unei colege?

          Rufele nu se spala in public insa probleme de interes national, da.
          • -1 (1 vot)    
            re (Joi, 11 iunie 2009, 13:02)

            oana [anonim] i-a raspuns lui ioi

            DA ...daca raspunsul la intrebarile mele ar fi da iti spun ca se compara.
            Si stii de ce pentru ca nu exista rau mic sau rau mare...bine mic sau bine mare ...exista doar rau sau bine.
            Si totul depinde de tine daca vrei sa propagi anumite valori sau altele.Nu te forteaza nimeni insa ceea ce trebuie sa intelegi este ca daca tu nu iei atitudine in viata de zi cu zi nu poti sa pretinzi ca altii s-o faca pentru tine.
            Cred cu tarie ca cea mai mare problema a Romaniei este educatia.
            Pentru ca la noi se merge pe principiul :ce daca mai arunc si eu o hartie ca oricum restul o fac...sau de ce sa nu copiez si eu la examen ca restul o fac si apoi iau note mai mari ca mine...iar exemplele pot contiuna.Ne furam singuri caciula si apoi ne plangem ca ne-a fortat societatea.Dar cine e societatea asta daca nu oameni ca tine si ca mine care prin faptele lor pot schimba ceva?Imi zici ca nu conteaza ca esti ipocrit in viata de zi cu zi ...pai atunci de ce ar conta pentru politician ca e si el ipocrit in viata de zi cu zi.Decorul se schimba valorile-s aceleasi.
            Fiecare tara are conducatorii pe care-i merita iar noi ii meritam din plin pentru ca nu intelegem ca schimbarea vine de la noi nu de la cei din jurul nostru.
            Nu putem la nesfarsit sa dam vina pe altcineva ca nu se intampla nimic iar noi sa comentam linistiti din fotoliu.
    • -4 (6 voturi)    
      mai draga Tapalaga... (Marţi, 9 iunie 2009, 19:18)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui oana

      si eu sunt cam de aceeasi parere ca si oana...

      Si mai zic ceva: s-a votat democratic si EBA a intrat in PE. Daca nu iti place, pleaca taica intr-o tara cu dictatura!

      Sau mai ocupate-te si de TRU (care nu este nici beizadea, nici incult...)

      In rest, este adevarat ca eba nu m-a convins (ca nu prea are cu ce!), dar nu m-au convins nici Antonescu, nici Boc, nici Stolojan, iar Geoana nici atat.

      Eu nu vad o diferenta chiar asa de mare intre toate personajele astea (dar sunt miop, asta e, o fi si o urmare a unor lecturi care ii lipesc "ebei").

      Ei si?
      • -1 (3 voturi)    
        tru nu este incult? greseala! (Marţi, 9 iunie 2009, 23:28)

        etan [anonim] i-a raspuns lui Marian

        dupa ani de zile petrecuti la bbc se intoarce in romania si scrie o carte despre ...stiinta craiova!
        atat i-a ramas lui in minte din sederea la londra.plus pasiunea pt basescu,continuatorul fsn( un trandafir...)
        • 0 (2 voturi)    
          TRU, BBC si ...Basescu, Elena Basescu (Miercuri, 10 iunie 2009, 6:55)

          Marian [anonim] i-a raspuns lui etan

          Pai daca TRU scria o carte despre cum a fost dat afara de la BBC prin interventia lui Nastase, atunci ar fi fost un om cult?

          Cred ca de fapt asta este si problema: prea ne incapatanam sa discutam despre cultura-incultura altora si avem sentimentul ca noi, cei care judecam, suntem un model de cultura (poate pentru ca nu am scris o carte despre "stiinta"?)

          EBA este destul de reprezentativa pentru o generatie care traieste "bine" si nu face eforturi de a intelege pe ce lume este.

          Dar faptul asta nu imi da mie un certificat de om cult! Si nici domnului Tapalaga!
  • +4 (12 voturi)    
    De acord (Marţi, 9 iunie 2009, 15:53)

    Rali [utilizator]

    De data asta sunt de acord cu dvs. problema nu e EBA, ci slugarnicia, fripturismul acestor oameni care ne conduc.
    Am zis acum 2 luni ca va intra in PE, ca PDL isi va rupe de la gura voturi ca sa o ridice pe aceasta analfabeta.
    Macar a asigrurat-o pentru cativa ani pe bani buni, si o ascunde sa nu-l mai duca in jos la alegerile din toamna. Daca Basescu pierde la prezidentiale, facem pariu ca va fi noul PM?
    Basescu e ca si Ceausescu are serviciile si aparatul de partid la degetul mic, problema e cat de departe va ajunge cu cultul personalitatii in Romania, ca in partid deja e Zeus.
    • +2 (2 voturi)    
      Ne trebuie o dictatura ca'n Rusia ;) (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:10)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Rali

      Sunteti "un pic" ilogic: daca Basescu pierde, tot el va deveni PM?? Cred ca va credeti in Rusia. Daca Base pierde, noul PM va fi de la PSD, foarte probabil Nastase. Care va rejecta rapid PDL in opozitie si va merge cu UDMR si eventual PNL (poate PNL fara participare guvernamentala, doar cu sprijin parlamentar). Daca pierde Base atunci e mancat, e posibil ca si PDL-ul sa il rejecteze daca nu mai are cota de popularitate si sa vina altcineva (evident nu Boc ;))
      • -1 (1 vot)    
        Interesant... (Miercuri, 10 iunie 2009, 12:37)

        Rali [anonim] i-a raspuns lui ion

        Este posibil ce ziceti dvs., dar cred ca se va renegocia si se vor mai da niste ministere banoase PSD-ului la schimb.
        Se va face o remaniere si se va schimba PM cu noul lider PDL. Cat despre popularitare, nici nu se pune problema, PDL=Basescu, fara el ajung la 10%.
  • +4 (10 voturi)    
    bravos, natiune (Marţi, 9 iunie 2009, 15:54)

    sam [anonim]

    Bravos, natiune, halal popor!!!
    Romania trimite urmariti penal si pipite in Parlamentul European, pe care ii voteaza tiganii platiti aici!!! Si cu noi, cum ramane???? Sa ne facem valiza, cei care am mai ramas?
  • +4 (10 voturi)    
    circul continua (Marţi, 9 iunie 2009, 15:59)

    kronk [anonim]

    mai departe.Deja nicusoara e luata in obiectiv de agenturilii straine.Cu perlele ei o sa se distreze Europa inca 5 ani.Asa ca mergem cu scaunul electric din judetul ploiesti pina la capitala aradului din succesuri in succesuri.Bravos nation ,halal sa-ti fie
    • -1 (3 voturi)    
      Nu te bucura (Marţi, 9 iunie 2009, 19:52)

      clemy [anonim] i-a raspuns lui kronk

      Ei nu te bucura prea repede la gandul ca o sa se distreze Europa pe seama ei. O sa fie unul parlamentar printre alte cateva sute si nu o sa piarda nimeni somnul la Bruxelles asteptand sa scoata perle pe gura EBA sau mai nou Nicusoara. Sezi bland. Vadim e mai bun? Norica e super?
  • -3 (7 voturi)    
    EBA EBAAAAAAAAA (Marţi, 9 iunie 2009, 16:03)

    alin [anonim]

    eu cred ca EBA va candida la presedentie peste 5 ani :0D
  • +5 (13 voturi)    
    Drumul Damascului (Marţi, 9 iunie 2009, 16:04)

    Carp [utilizator]

    Chiar imi dau seama, prin natura meseriei, de momentul de declic sau cand un text e bun, fiind "rotund". Felicitari, domnule Tapalaga, incepusem sa ma ingrijorez ca nu mai vedeti adevarul. Articolele din ultima vreme m-au facut sa nu-mi mai para rau de evidentul dumneavoastra talent. Indiferent de nume - de la Basescul ca Antonescu, trecand prin Geoana - avem nevoie de asemenea texte sau de genul de ancheta prezentata de hotnews.ro. Nu stiu daca ati fost pe un personal "drum al Damascului", dar felicitarile sunt sincere. Jos palaria!
  • +1 (15 voturi)    
    mda (Marţi, 9 iunie 2009, 16:05)

    sictirit [anonim]

    pentru ce a bagat basecu pe gat celor de la pdl nu-l mai votez in iarna...

    sa fie sanatos, dar asa ceva nu se face,

    mi-e scarba si frica cand ma gandesc ca poate peste 5 ani ne trezim cu eba prima femeie presedinte din romania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ca doar nu`i cale lunga, acum s-a dovedit ca pentru ea, partidul s-a dat peste cap, sa-i faca pe plac lu baselu.

    nu mai calc la votare, toata viata mea, nu ai pe cine.
  • +8 (14 voturi)    
    Chiar asa (Marţi, 9 iunie 2009, 16:18)

    alex [anonim]

    Cred ca fara sa vrea, un nene a surprins mai sus esenta problemei. A scris asa: " Cine il critica pe Basescu face jocurile mogulilor, ale PSD si PNL. Nimeni nu e perfect, cu atat mai putin Basescu si familia lui. Dar prefer sa aleg raul mai mic-adica Basescu- decat raul mai mare-adica Geoana si mogulii. ((Marţi, 9 iunie 2009, 15:27) Mircea [anonim]) "

    Asa e: nu trebuie sa-l criticam pe Basescu, ca daca indraznim cumva, facem jocurile altora.
    Pina in '89, faceam jocurile "agenturilor" daca il criticam pe furis pe Ceausescu.
    Dupa '89 nu puteai sa-l critici pe Iliescu caci veneau minerii peste tine: faceai jocurile mosierilor, ale industriasilor si ale celor care n-au mincat salam cu soia.

    Este exact aceeasi reteta.

    Sa nu indraznim deci sa-l criticam pe Basescu! E mare bai! Macar acum am mai facut un mic progres: inainte te trezeai cu bite in cap si cu genti de babe feseniste, acum tze trezesti invadat de laturi, cum ca esti de-al mogulilor sau de-ai ciutacilor.
  • +3 (15 voturi)    
    raspuns pentru Oana (Marţi, 9 iunie 2009, 16:23)

    mircea [anonim]

    Esti doar o frustrata. Nu intelegi nimic.
    Despre articol, din pacate sant lucruri reale caracteristice tarii noastre.
    • 0 (10 voturi)    
      re (Marţi, 9 iunie 2009, 16:58)

      oana [anonim] i-a raspuns lui mircea

      lasa mircea ca intelegi tuh...intelegi sa raspunzi cu injurii la un limbaj absolut civilizat.
      Si da sunt frustrata ca exista prea multi prosti in tara asta incapabili sa citeasac si sa gandeasca singuri.
      Din ce am scris eu tu ai inteles ce ai vrut si ai raspuns cum ai vrut iar eu nu am cum sa te ajut.Daca tu nu stii sa alegi informatia care o primesti si sa o digeri e problema ta.
      Insa vezi asa suntem noi un popor de indoctrinati si cum ai vazut repede ca am zis ceva de bine de EBA nu ai mai stat sa te mai gandesti la altceva decat ca eu-s impotriva ta si ca atare trebuie sa fiu vreo frustrata.Da ca eu am zis ca problema e mai mare decat EBA asa cum zici si tu n-ai mai stiut sa citesti.
      Noi sa fim santosi..
  • 0 (10 voturi)    
    Gilotina (Marţi, 9 iunie 2009, 16:26)

    Rad [anonim]

    Dle Tapalaga, atat dumneavoastra cat si Alina Mungiu, precum si orice alt "companion de drum" care mai intai a pus umarul la legitimarea acestei uriase farse care este Traian Basescu, si care acum incepe sa regrete, veti fi striviti sub greutatea lingailor de profesie si a maselor de primate, care sustin pe oricine promite tzepe si capete taiate de 50 de ani in aceasta trista tara. Sa va fie de bine, o s-o meritati cu asupra de masura.

    Sa zicem ca e o chestie asa.. cum sa-i zic... "karmatica"!
  • +2 (8 voturi)    
    adevarat (Marţi, 9 iunie 2009, 16:42)

    odorica ion [utilizator]

    ca de fiecare data d-l Tapalaga este un fin observator si il citesc cu placere
  • +4 (14 voturi)    
    "O sa vorbesc cu femeia asta" (Marţi, 9 iunie 2009, 16:44)

    vasile [anonim]

    Asa spusese presedintele inaintea anuntarii candidaturii beizadelei.
    Mi-e rusine ca am votat cu el; m-a usturat sufletul cind am vazut ca bea cot la cot cu Becali si apoi se urca baut la volan in fata intregii natiuni.
    Cind i-a spus ziaristei "pasarica" am avut confirmarea ca am gresit. Au urmat mai apoi toate celéelalte mirlanii.
    Unii spun ca Basescu tot incearca sa faca ceva, lupta cu sistemul ticalosit, se straduieste dar nu ii iese.

    Ei, acum si-a aratat adevarata fata: este vorba de o afacere in care putea pune puncttul pe "i". E vorba de familia lui.
    Daca avea bun simt, decenta si respect pentru noi, rezolva aceasta problema foarte simplu, la masa acasa.
    Dar nu: in ziua alegerilor rinjeste lung camerelor, alaturi de fiica aleasa.
    Pina la urma si-a facut hatirul: si-a pus iapa ministru si fiica europarlamentar.
    Aferim!
  • +5 (11 voturi)    
    securistii voteaza - la comenturi (Marţi, 9 iunie 2009, 16:44)

    ioi [anonim]

    ma amuza cum mai toate articole pro Tapalaga si contra EBA si a modului in care e sustinuta sunt votate negativ imediat ce apar.

    Ce putem presupune? dupa comentarii, sunt mai multi care sustin articolul si mai putini impotriva si atunci?

    Sta cineva si imediat ce apare un articol... click! vot negativ ca sa fie ascuns, sa nu mai fie vazut?

    sa fie securisti? sa fie pdl-isti? sa fie EBA in persoana - ea nu se murdareste pe maine... Sa fie Presedintele - nu prea cred ... insa au ei oameni sa faca asta.

    Sau voteaza oamenii care nu au fost Duminica sa dea o stampila si acum regreta?
  • +3 (9 voturi)    
    Trend (Marţi, 9 iunie 2009, 16:54)

    Cuore [anonim]

    Nu ar trebui sa bagam cumva fata dlui Basescu si situatia din PDL in aceeasi oala cu ce s-a intamplat si in PNL cu ocazia acestor alegeri? Nu a fost promovata dna Norica, desi imaginea ei este compromisa, oare am uitat pupaturile dnei in cauza cu cei din PNTCD si cat de multe stie dansa despre UE? Cat a pierdut PNL in urma acestei greseli? Sper ca Antonescu se va trezi macar pe ultima suta de metri...imi pare foarte rau ca trebuie sa spun asta, dar alianta PSD-PC a fost singura care a promovat cu adevarat niste oameni cu experienta in problemele europene..imi pare iarasi foarte rau de Cristi Preda ca s-a bagat in chestia asta, sper ca a meritat financiar..Oricum concluzia este ca, desi nu-i va baga nimeni in seama pe EBA, Becali etc in PE , am mai aratat tarilor UE inca o data ca suntem mai aproape de Turcia decat de Bruxelles..
  • +6 (12 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 9 iunie 2009, 16:54)

    Peter [anonim]

    Mai fratilor, ce scoala a facut EBA? (adica, ce scoala generala...) Cine i-a fost profesor/profesoara de limba romana si de geografie? Scoate-ti-i fratilor in fata, sa-i vada natiunea si sa-i intrebe de ce vor salariu mai mare?
    Mai pedeleilor, voua chiar nu va e rusine? Chiar atata impertinenta aveti? Ce-aveti de gand? In ce directie-o-apucati?
    Ganditi-va bine: reprezentati 30% din numarul de votanti, adica fix nimica! La populatia tarii nu sunteti decat un zero barat, care mai primeste si bani de la buget pentru activitatea politica (adica de la mine, de la tine, de la tata si de la mama!) Voi la ce folositi banii primiti de la buget? Ca sa va bateti joc de natiune?!?
  • -1 (7 voturi)    
    frack (Marţi, 9 iunie 2009, 16:56)

    tony [anonim]

    suntem niste prosti prostilor.......noi sa fim sanatosi..
  • +3 (11 voturi)    
    base = dictatura, teroare, cultul personalitatii, (Marţi, 9 iunie 2009, 17:03)

    ionescu [anonim]

    oprimare, ingradirea si confiscarea libertatii, manipulare si diktat in mass-media, jurnalisti amenintati cu inchisoarea si cu moartea, ascunderea adevarului, extremism nationalist, masuri impotriva interesului national, si exemplele pot continua. Sa nu uitam relatiiile incordate cu vecinii : Rusia si Rep. Moldova, cu care rominia are o indelungata istorie de apropiere. La un moment dat se discuta (pe vremea d-lui Iliescu chiar de infratirea celor doua tari - Romina si Moldova - .
    Asta inseamna base. Un derbedeu ajuns dictator si care lupta imotriva interesului tarii.
    Norocul este ca sunt destui romani curajosi, asa cum au fost dintotdeauna. Am mai trecut noi printr-o dictatura, o vom invinge si pe aceasta cu aceleasi arme cu care am rapus-o pe cea veche: scrisul, libera cugetare si exprimare, explicarea in fata poporului prin mass-media, cu rabdare a modului in care base incalca Constitutia.
    In plus Domnul Tapalaga a sesizat foarte bine asemanare dintre famiglia base si fam. ceasca. Acelasi stil: promovarea odraslelor proprii la tv , la modul agresiv, neacceptand critica, inducand frica ca daca nu vom vota cu odrasla (care in paranteza fie spus mi se pare mai inapoiata decat becali) o vom pati rau.
    Am incredere in romani ca vor sti cum sa voteze la iarna. Pentru o rominie europeana, pentru stoparea furtului bogatiilor tarii, adica cu oricine impotriva lui base
    • -1 (1 vot)    
      Aiurea'n tramvai (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:15)

      ion [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      "oprimare, ingradirea si confiscarea libertatii, manipulare si diktat in mass-media, jurnalisti amenintati cu inchisoarea si cu moartea, ascunderea adevarului," Ce ciudat, credeam ca vorbiti de perioada Nastase :)

      Multe i se pot pune in carca lui Base, cu sau fara motiv, dar chestiile de mai sus sunt fantasmagorii: nici un presedinte nu a fost belit in mod public cum e base pe Antene, in Jurnalul, Ziua, Gardianul, partial Realitatea, etc. Si veniti si imi spuneti de confiscarea libertatii, oprimare, bla-bla. Asta nu e adevarat. Alte lucruri i se pot reprosa lui Base, dar in niciun caz faptul ca a blocat libertatea de expresie.
  • +2 (10 voturi)    
    io unu (Marţi, 9 iunie 2009, 17:11)

    gigi [anonim]

    pe mine unu m-a convins. voi vota cu cel mai puternic candidat anti basescu. trist...
  • -6 (10 voturi)    
    Alegeri (Marţi, 9 iunie 2009, 17:17)

    Ion Ionescu [anonim]

    Mai fratilor, da ce aveti cu Base ca e super presedinte. E clar cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania in ultimii 50-60 de ani. Care e problema? Cine sa fie mai bun, Iliescu comunistu, Constantinescu care nici nu stia cum il cheama, oligofrenul de Ceausescu care a omorit tot ce era mai bun in noi ca natie si care a ajutat poporul tiganesc sa infloreasca cu legile imbecile pe care le-a promulgat. C'mon, e atit de clar pentru toata lumea. In ceea ce priveste EBA, e un moft. Daca nu se dorea nu se ajungea aici. Tot poporul Roamna a votat nu altcineva. Chiar daca nu va place, da noi, noi am votat-o...
    • +1 (5 voturi)    
      cu asemenea tovarasi pe lista presedintilor romani (Marţi, 9 iunie 2009, 18:55)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionescu

      nici nu e greau sa fii cel mai bun. Pana in prezent Romania a avut fix 3 presedinti in afara de Basescu: Ceausescu, Iliescu si Constantinescu. Cat de greu e sa fii mai bun ca astia?
  • +6 (10 voturi)    
    Nu-nteleg (Marţi, 9 iunie 2009, 17:22)

    ventilator [anonim]

    Felicitari, domnu' Tapalaga. Opinie de nota 10, dupa parerea mea.
    Daca luati fiecare partid in parte, dintre cele care au participat ieri la alegeri, puteti sa scrieti un articol asemanator.
    Si atunci ma (va) intreb: nu sunt suficiente argumente pentru a justifica lipsa de la vot, ieri, a ,,nesimtitilor" ? Stiti ca ma refer la ,,elogiu nesimtirii fudule"... Sa-nteleg ca va pare rau ca ati votat? Sau ca ati votat alti mafioti, doar pentru a bloca acederea EBA in PE? Sau cum?
  • -6 (12 voturi)    
    Dezamagire (Marţi, 9 iunie 2009, 17:31)

    drsuz [anonim]

    Domnule Tapalaga,
    In ultimul timp ati devenit penibil, patetic si cu o mare fixatie.
  • -7 (11 voturi)    
    E plina tara de nebuni... (Marţi, 9 iunie 2009, 17:31)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Esti bolnav psihic omule, du-te si te cauta.Criza te-a facut sa-ti pierzi mintile sau pur si simplu esti slab de inger?
  • +3 (13 voturi)    
    Nicusor (Marţi, 9 iunie 2009, 17:41)

    ion [anonim]

    N-o mai comparati cu Nicu Ceusescu. In pofida legendelor care circulau, Nicu a fost un baiat cu carte si bun simt. Asta e o naroada cu pretentii.
  • +3 (9 voturi)    
    corect (Marţi, 9 iunie 2009, 17:46)

    marius [anonim]

    sustin in linii mari actiunile presidentului, insa cu fiica-sa o greseste. Tipa e agramata, cu pretentii fara baza, si sustinerea ce i se scorda reprezinta o mare greseala politica. Nu are viitor, iar PDL-ul pierde din ac. motiv.
  • +5 (11 voturi)    
    din nou anti-...ce blestem (Marţi, 9 iunie 2009, 17:47)

    gabi [anonim]

    L-am votat pe basescu
    Dar am ajuns sa regret.
    NU pentru alunecarile lui de "zeus" ci pentru acest gest incalificabil, de a ne baga pe gat o analfabeta si de a ne reduce la simple 'retarzi' care nu marita nici cel mai mic respect
    Nu am mai fost la vot in ultima vreme, scarbit de toate culorile esicherului politic, dar acum voi vota anti.
    Ce blestem, sa nu avem candidati, ci sa votam mereu anti-
    • +3 (5 voturi)    
      just! (Marţi, 9 iunie 2009, 18:41)

      niv [utilizator] i-a raspuns lui gabi

      mi-as taia mana cu care l-am votat pe basescu cu toti ai lui, atunci cand cu primaria capitalei!
      ce scarba imi e de faptul ca m-am lasat pacalit!
  • -3 (11 voturi)    
    EBA (Marţi, 9 iunie 2009, 18:00)

    Marian [anonim]

    De ce nu vă scandalizaţi că Becali ajunge în PE, el care nu ştie o boabă engleză, sau relaţii internaţionale?! Orice aţi spune, a luat de la diaspora cu 643 voturi mai puţin decât "marele" PSD!
    Asta nu vă spune nimic?
  • +1 (5 voturi)    
    stupid pipal (Marţi, 9 iunie 2009, 18:08)

    zenboy [anonim]

    asa e dl DT dar ce folos? eu m-am saturat de toate discutiile astea sterile, inclusiv de la tv: maca, maca pana se termina emisiunea, dau vina unii pe altii iar noi ramanem doar cu circul, ca nimeni nu plateste oalele sparte iar caruta ramane tot fara roti (da' totusi, ce bine i-as zis-o ala dom'le...)

    ne incruntam degeaba la romanica: asta-i tara, asa-s locuitorii ei si astia-s conducatorii pe care ni-i permitem. majoritatea arunca cu piatra in politicieni dar uita sa se uite in oglinda. nu e nici o speranta cu tara asta pe termen scurt pt ca majoritatea dintre noi avem prea multe apucaturi primitive si prea putin caracter. de unde oameni de stat daca nu e material? poate peste cateva generatii...si oricum votul asta democratic e o gluma daca populatia e asa eterogena ca la noi: voteaza in special cei care nu inteleg nimic si pe urma ne miram de ce iese rau.

    si stiti ce? nici nu conteaza, viata e prea scurta ca sa stam cu urechile ciulite si ochii beliti la toti nebunii care trec pe dinainte. apropos, ati vazut luna plina de ieri noapte? o minune...
  • +2 (10 voturi)    
    scrii pro EBA ai +, daca nu - (Marţi, 9 iunie 2009, 18:14)

    ioi [anonim]

    ce ma amuza...

    imi dau seama ca e o persoana care sta si asteapta sa mai apara un coment, daca e pro EBA si impotriva articolului atunci are vot pozitiv, daca dimpotriva e invers atunci are vot negativ si automat comentul nu se mai vede... infara de titlu adica.

    Chiar crezi ca asa vei rezolva ceva? ascunzand lucruri la fel cum ai incerca sa ascunzi gunoiul... cu totii stim ca e acolo doar ca nu ne sare chiar in ochi.

    esti amuzant intr-un mod patetic...
  • +7 (9 voturi)    
    Vina este a celor multi (Marţi, 9 iunie 2009, 18:14)

    lilianaD [anonim]

    Uitati ca daca s-ar fi prezentat la vot majoritatea celor cu drept de vot, daca si-ar fi facut datoria de cetatean macar cei care vocifereaza si critica, nu s-ar mai povesti acum despre un Vadim sau un Becali sau o Eba. Toate aceste "falsuri" prin care unii ajung in functii publice importante sunt posibile pentru ca noi toti suntem pasivi si nu ne obosim sa alegem. Chiar daca e greu sa alegi, trebuie sa alegi. Trebuie sa ai atitudine civica. Cei care nu au votat nu au dreptul sa pretinda performanta de la cei care ne conduc.
  • -2 (8 voturi)    
    Dezamagire (Marţi, 9 iunie 2009, 18:29)

    Bibi [anonim]

    Domnule Tapalaga ma dezamagiti.
    Dece n-ati reactionat asa si la Daciana Sarbu ,tot fara experienta si cu multe carente.
    Dece n-o analizati pe Rovana Plumb care in afara de tupeu nu mai are nimic si etc..
    A fost Robert Turcescu,acum Dan Tapalaga, generatia tanara care dezamageste
  • +3 (11 voturi)    
    CORUPTIE! (Marţi, 9 iunie 2009, 18:38)

    niv [utilizator]

    La Realitatea tv, un vechi ceausist, dl.Radulescu, pretexta ca individa ar fi fost aleasa de tineret, de cei de varsta ei, de cei numiti cu impertinenta falsitate "contestatari-ai-sistemului"...
    fereasca-ne zeii Olimpului de atata impostura!
    Nici ca tanara, nici ca model, nici ca altecele, dar va duce NUMELE LUI BASESCU in P.E.; numele unui nemuritor (corupt), desigur!
    Madam' EBeA nu-i nicidecum contestatara, nici tineretul-batranetul care a "ales-o" n-are habar de ce sa fie ala "contestatar", madam' "ilenuta" basescu este o conforma cu sistemul toata ziua-buna ziua, madam fiind o agramata in domeniul contestarii dar o experta in domeniul sistemului basescu si astfel frecventand cu asiduitate saloanele de infrumusetare, asa cum mamita ei frecventeaza caii iar taticul, birturile si restaurantele de lux, sustinand coruptia, fiecare din ei!
    ce poate fi mai CORUPT decat Eba-Nicusoara? dar decat "viata de partid"? dar decat dom' "Nae" Basescu?
    Tineretul roman nu prea este nici contestatar, nici ecologist, nicidecum, dar o are pe Basescu Leanta la Bruxelles; ce "lovitura", nu?
  • +3 (9 voturi)    
    Elena (Marţi, 9 iunie 2009, 18:52)

    Ana [anonim]

    Comparatia intre Nicu Ceausescu sau Zoe Ceausescu si Elena Basescu,nu cred ca e cea mai potrivita,avand in vedere ca acestia aveau mult mai mult bun simt si ceea ce e mai important ,aveau alt nivel intelectual.Comparatia potrivita este cea cu Elena Ceausescu,care isi spunea"savant de renume mondial","om de stiinta"" ,ii placea sa i se spuna cat de ""frumoasa si destepta este"etc,ea fiind o semianalfabeta.Este rusinos ca dupa 20 ani de la revolutie-in Romania-unde s-a murit pentru libertate,pentru demnitate-si nu avem voie sa uitam asta-slugarnicia,linguseala au ajuns aproape de insuportabil.Nu va este rusine, PDL?Nu simtiti ca va ridiculizati,ca sunteti intr-o schita de Caragiale?Treziti-va !!!
  • +2 (4 voturi)    
    da (Marţi, 9 iunie 2009, 18:55)

    tirolez [utilizator]

    si sa nu uitam udmr-ul, cu cat absenteismul romanilor este mai mare, cu atat numarul lor de mandate creste proportional, ca ei se duc mereu la vot.
  • -1 (11 voturi)    
    fair play please (Marţi, 9 iunie 2009, 18:57)

    ion [anonim]

    Domnule Tapalaga va citesc mereu si in general va apreciez articolele. De data asta va banuiesc de lipsa de fair play cel putin.
    1. Este o exagerare nerusinata sa-l comparati pe nicu ceausescu cu Elena Basescu si indirect pe tata-sau cu Traian Basescu. Un violator (din cauza lui s-a sinucis una din bunele noastre cantarete si Nadia Comaneci ar avea ceva de spus) si un netrebnic care traia in dispretul pentru tot neamul romanesc.
    2. Elena Basescu reprezinta tineretul romanesc de astazi si este peste multi europarlamentari alesi despre care nu se spune nimic. Daciana Sarbu specialista in probleme NATO este net mai proasta dar daca e din partea sponsorilor Dvs. e trecuta sub tacere . Despre Catalin Ivan pe care il cunosc pot depune marturie ca e mai prost decat Daciana Sarbu. Pana si Adrian Severin voia sa scoata hidrogenul din apa pentru ca e toxic. Poate intre timp a reusit. Marele handicap al Elenei este ca e fata presedintelui atat de urat de marii mafioti ai neamului si care il lovesc prin ea folosind trompetele din media. Strategia este aceeasi cu cea din timpul lui Constantinescu atacat cu Rona Hartner.Mizerii de Dambovita cu lustru de batalie politica. Este indecent si sa o alaturam lui Vadim Tudor sau lui Gigi Becali numai pentru faptul ca are o structura morala net superioara si nu cred ca puteti contesta asta. Iar aranjarea voturilor este o prostie. Eu sincer n-am votat-o pentru ca nu consider ca ma reprezinta, ea reprezinta generatia tanara cu alte aspiratii dar explicati-mi si mie cum va imaginati ca a venit cineva cu un sac plin cu voturi gata stampilate ? Ea chiar a fost votata de 4% din votanti pe care nu i-a fortat nimeni s-o faca. Daca i-o fi mituit cineva, la capitolu' asta PSD e mare maestru asa ca despre asta trebuie sa discutam. Calmati-va, nu e nici o nenorocire fata asta ne reprezinta ca si Gigi ca si Vadim ca si toti ceilalti. Cine vrea votat sa candideze nu s-o faca pe desteptu' pe margine. Munca politica nu e usoara asadar la munca.
  • +2 (8 voturi)    
    Frati Romani ! (Marţi, 9 iunie 2009, 19:03)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Alte chestiuni arzatoare la ordinea zilei! Seceta !Gunoaiele !(si in natura si in politica si in media)Criza morala! Ateismul mascat si atacul la adevaratele valori ale natiei.Reitingul e alta "marota"! Realitatea ca nu avem decat gunoieri care imprastie gunoaiele nu asaneaza mediul.Ridicam ieri problema palmei (a catea)data Romaniei de un ziar german(campion in "civilizarea"etniei" rromilor,preluat de CNN si alte agentii (cu etnica rroma care a iesit totusi la vot avand drepturi egale Europene cu a nesimtitului/lor care au manipulat opinia europenilor).Ma asteptam macar azi la o reactie ferma pe toate canalele inclusiv Min.de Externe si presedentie.Singulara vocea ziarului Ziua! Energia consumata neproductiv aici putea fi folosita macar in irigarea catorva hectare ! Ne risipim si injuram tara.Tara suntem noi,nu ???? DDD
  • -3 (13 voturi)    
    EBA! (Marţi, 9 iunie 2009, 19:18)

    renatta [anonim]

    Daca in urma lecturarii articolului as fi tras concluzia ca este scris cu buna- credinta, m-as fi "aplecat" cu seriozitate asupra a ceea ce se poate extrage din el. Dar acest lucru nu este posibil, deoarece este scris pentru a va da dreptate d-voastra. Ati prins un subiect si doriti sa va promovati "marfa". Acest lucru nici nu este greu de facut intr-o tara in care presa este mult sub nivelul de bun-simt al personajului incriminat de d-voastra.
    Ba da. Articolul vizeaza exclusiv numele BASESCU. Stiu ca v-ar conveni sa nu fiti perceput ca un ciutac, dar ramaneti doar cu dorinta.

    Am observat ca atunci cand TRAGETI in EBA, va invita Dragotescu la emisiune. Mare onoare trebe sa fie pentru d-voastra aceea de a fi bagat in seama de aceasta ziarista comparabila cu o tata de cartier! Succes!
  • -1 (9 voturi)    
    Sunt de acord ca EBA e submediocra, DAR (Marţi, 9 iunie 2009, 19:24)

    katy [anonim]

    trebuie spus: 1) ca sa fim cinstiti pana la capat, ca asa sunt majoritatea tinerilor de azi, deci e reprezentativa
    2) pdl a ajuns la aceste procente datorita lui Basescu si daca datorita lui au ajuns atatia in Parlament si guvern fara sa faca mai nimic de ce nu ar ajunge si fiica-sa ? 3) Ea nu a fost pe lista cu Macovei, Ungureanu, Preda-de ce nu a iesit lumea masiv sa-i voteze pe acesti oameni peste medie, cinstiti, valorosi care pot sa demonstreze ca se poate si altfel? Li s-a oferit o alternativa (sunt sigura ca tot la insistentele lui Basescu ) excelenta si totusi nu s-au sinchisit
    • +3 (7 voturi)    
      Excelent (Marţi, 9 iunie 2009, 21:29)

      Ioana [anonim] i-a raspuns lui katy

      Credeam ca mi-am irosit o ora din viata citind toate comentariile pana la acest punct, dar m-am razgandit. Ce scrieti aici rezuma perfect ceea ce gandesc si eu.
  • +2 (10 voturi)    
    EBA -RUSINE (Marţi, 9 iunie 2009, 19:28)

    Andrei [anonim]

    Fetisoara asta a reusit sa faca de rusine o tara intreaga, si cel mai penibil este ca a fost ajutata de partid iar 4% din putinii care au mers la vot au votat un asemenea dezastru.

    Bineinteles ca nu este reprezentativa, bineinteles ca nu putea nimic singura, dar din pacate afara Romania este judecata dupa astfel de specimene "submediocre" trimise in poziti de prestigiu si de expunere.

    Greseala nu a fost a ei- pentru ca mai mult nu o ducea mintea - ci a celor care au sprijinit-o si votat-o.

    Astfel se sting sperantele si idealurile unora care indrazdesc sa creada ca in Romania se poate si mai bine.
  • -1 (3 voturi)    
    Un lucru laudabil! (Marţi, 9 iunie 2009, 19:34)

    renatta [anonim]

    N-ati cenzurat comentariu. Rezultatul este acela ca voi mai vizita site-ul d-voastra. Voi mai posta. Si voi fi "atenta" la ceea ce urmeaza. Daca m-am pripit, imi voi cere scuze. As dori sa se intample acest lucru.
  • 0 (12 voturi)    
    CITITI CU ATENTIE, va rog! (Marţi, 9 iunie 2009, 19:50)

    prieten [anonim]

    iata ce scrie un bun prieten despre articolul dlui tapalaga:

    Poate ca ar trebui sa va faceti probleme ca Voiculescu si Nastase sunt bine merci, cu functii inalte in parlament, liberala Norica cere nationalizarea intreprinderilor, semianalfabetul Vanghelie conduce PSD-ul, abulicul Oprescu conduce capitala, ciobanul Becali se duce cu biblia-n PE, Vadim a facut circ la condamnarea comunismului si a juns in PE, UDMR are 3 reprezentanti la Bruxelles care nu stiu altceva decat “autonomie, autonomie, autonomie”, Mazare si Oprisan se plimba prin judete ca pe proprile plantatii, cei mai inraiti infractori – Voiculescu, Patriciu si Vantu manipuleaza populatia prin mass-media si….multe multe altele.

    Insa, cu toate astea, pt unii dintre voi, singura si cea mai grava problema a României este faptul ca EBA se duce in PE unde va actiona exact ca oricare simplu membru de partid, in functie de ideile si hotarârile sefilor europeni care conduc PPE. Atât si nimic mai mult.
    • 0 (0 voturi)    
      re (Joi, 11 iunie 2009, 12:39)

      oana [anonim] i-a raspuns lui prieten

      exact ce am vrut si eu sa subliniez.....dar vezi tu noi romanii avem o singura problema :Basescu....restul e istorie.
      Foarte bine alese exemplele.
  • +2 (8 voturi)    
    Voi continua sa votez cu Basescu (Marţi, 9 iunie 2009, 21:23)

    Lucius [utilizator]

    Am spus-o de la inceput ca EBA e ca o piatra de moara la gatul lui Basescu. Basescu e orbit de iubirea fata de copil si nu vede ca a bagat o ''pitzi'' in PE.

    Totusi voi continua sa votez cu Basescu pentru ca de departe e mai bun decat restul. Din pacate EBA e cea mai mare greseala a sa.
  • +3 (5 voturi)    
    Intelectualul Roman vinovatul #1. (Marţi, 9 iunie 2009, 21:57)

    Moldovan [anonim]

    Intelectualul din Romania in 20 de anide democratie nu s-a implicat in politica tari. A preferat sa comenteze si sa-si dea cu parerea in toate problemele tari. Rezultatul acestui dezinteres se vede foarte clar acum.
    Asteptam un partid al intelectualilor, un partid care sa ne inspire incredere, un partid care sa lupte pentru ineresul general, un partid care sa condamne comunismul si securitatea de tip mafiot din tara.Incultura si mediocritatea a triumfat in Romania.
    Eu sant, totus optimist in viitorur Romaniei si sant convins ca intelectualul din Romania se va trezi.
  • +2 (6 voturi)    
    Domnu' Tapalaga (Marţi, 9 iunie 2009, 22:01)

    sabertooth [utilizator]

    Inca un articol bun. Respect.

    Cat despre politichia rromaneasca, ce poti sa zici?

    Consider ca prin plata impozitelor imi castig dreptul de a intra cu fruntea sus in agora.

    A pune insa stampila pe fituica aceea in care sunt prezentate "optiunile" de vot, pentru mine echivaleaza cu validarea "activitatii" acestor agarici.

    In momentul in care voi putea sa votez pozitiv, cu siguranta voi fi printre primii care vor vota, pana atunci insa ...
  • +2 (8 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 9 iunie 2009, 22:15)

    SorinP [anonim]

    Eticheta NICUSOARA este sinteza unui fenomen politic care, desi se dezvolta sub ochii nostrii si nu-l putem vedea de paraziti. Metamorfozarea puterii obtinute in mod democratic, pe merit, in autocratie, in sfidare fata de opinia plebei, in desprinderea de realitate, in punerea EULUI fatis inaintea interesului general. Traian Basescu este un personaj politic cu o forta exceptionala, capabil de performante inaccesibile altora. Si totusi, constient de propriai forta, isi da dovada limitelor personale. Ramine un capitan de vas care nu accepta ca cineva sa-i fie impotriva (ca asa-i legea pe vas), insingurat pina la durere, nu are nevoie de nimeni in jur, pentru ca-i mai bun ca toti ceilalti. Este un cavaler galant, care nu a ramas dator niciodata fata de nici una din "colaboratoarele sale". Ca orice matelor "get-beget" are grija de familie, atit material cit si profesional. EBA a fost atit un capriciu cit si o necesitate. Capriciu - i-a lasat mostenire fetei un mandat de 4 ani in Parlamentul UE. si sansa de a se "europenizeza", de a gasi eventual un loc sigur in Europa, dupa mandat, eventual in birocratia europeana. Necesitate a fost pentru a stopa o vulnerabilitate. Acum prin EBA a capatat o portavoce in batalia prezidentiala. Ramine de vazut in ca masura a meritat riscul, reactiile din presa straina incep sa usture, europenii nedigerind reflexele de tip nord-coreene.
    NICUSOARA - este deja o eticheta care, ori de cite ori va fi folosita, va trage de piciorul matelortului ca un bolovan de corpul unui injunghiat aruncat in apa tulbure. Poate ca ne aducem aminte din ce in ce mai putine lucruri aminte din perioada comunista. Nepotismul, metamorfozarea copiilor stapinilor in stapinii copiilor nostri, apartenenta la FAMILIE si VASALITATEA fara limite, sunt manifestari ale epocii ceausiste care nu trebuiesc uitate. Traian Basescu nu este Nicolae Ceausescu. Ar putea deveni insa si inlaturarea pericolului la care se expune depinde numai de noi. Va multumesc pentru articol.
  • +2 (4 voturi)    
    bravos (Miercuri, 10 iunie 2009, 2:16)

    oluu [anonim]

    inca un articol bun.bvoo nea tapalaga!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Deja-vu! (Miercuri, 10 iunie 2009, 6:51)

    Garett [anonim]

    Eu incep sa ma gandesc la momentul cand vom vedea pe stadioane "omagiu marelui conducator!" Penibil este un cuvant prea slab pentru ce s-a intamplat in "telenovela" asta de prost gust numita PDL-EBA! Eu vad situatia cu doua variante de raspuns: fie ne trezim si in toamna trimitem, via El Comandante, PDL-ul langa PNTCD, fie vom asista la renasterea PCR si a cultului personalitatii!
  • 0 (4 voturi)    
    EBA, ştii că poţi să faci puşcărie?! (Miercuri, 10 iunie 2009, 7:41)

    Margelatu [anonim]

    ***************************************************
    Elena Băsescu a încălcat penal legile ţării. Ea a purtat uniforma militară a Armatei Române şi riscă astfel doi ani de puşcărie.

    Fata preşedintelui României, proaspătul europarlamentar Elena Băsescu a apărut, în campania electorală abia încheiată, în uniformă militară, fără a avea acest drept. Pentru această faptă, ea riscă, conform art. 241 din Codul Penal, între 3 luni şi doi ani sau amendă.

    Pe 3 iunie, la Cluj-Napoca, în timp ce era în campanie electorală, Elena Băsescu a purtat uniforma forţelor terestre ale Armatei Române având însemnul „RO. ARMY” pe piept. (...)
    ****************************************************
    http://www.click.ro/actualitate/elena-stii-ca-poti-sa-faci-puscarie
  • +1 (3 voturi)    
    Basescu (Miercuri, 10 iunie 2009, 8:04)

    Alexandrescu [anonim]

    EBA candidata si bautul cu Becali sunt cele mai mari greseli ale lui Basescu. Il vor costa cel putin 10% din voturi. Merita ?
  • +2 (6 voturi)    
    EBA (Miercuri, 10 iunie 2009, 9:53)

    Lary [anonim]

    Pe mine ma surprinde faptul ca Basescu nu a oprit-o pe EBA de a candida sub orice forma (pe listele PDL sau independenta) la aceste alegeri (asa crezand ca a fost ideea ei, asa cum sustine Base)
    Femeia asta nu are nici un fel de experienta in nici un domeniu, nu a lucrat niciodata in o companie serioasa (mersul 2 ore pe luna si incasatul drept salar a comisionului avurnit de altii nu e experienta) si sincer cred ca problematica de la PE o va depasi. Eu am acum 38 de ani si ma gandesc ca la 29, desi aveam deja in spate 5 ani de lucru in o companie super-tare nu eram absolut deloc copt la minte sa reprezint o tara la PE, sa ma bat pe problemele reale ale tarii etc. De ce oare Basel a insistat pe gogomania asta ? Nu era bine ca daca EBA avea ambitii politice (bravo ei) sa o faca intai sefa la o organizatie PD de judet vreo 4 ani (sa inteleaga care-i treaba cu organizarea oamenilor), sa o lase o candidatura in parlamentul Romaniei inca vreo 4 si abia dupa aia sa candideze la PE ?
  • +3 (3 voturi)    
    Poponet (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:08)

    DAN [anonim]

    Din toata afacerea asta Poponet a iesit cel mai castigat: a fost laudat la TV de un Parlamentar European, va dati seama ce titze baga acum baiatu' ? :-)
  • +3 (5 voturi)    
    Basel (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:40)

    Tinca [anonim]

    Ca a iesit EBA nu e grav, nu e singura ciudata de acolo, vom trai si cu asta (si chiar presimt ca vom rade sanatos din cand in cand)
    Grav cu adevarat ar fi sa iasa iar la toamna pe post de jupan suprem sforarul care a facut de fapt asta....
  • -1 (5 voturi)    
    Tonomatele cu EBA (Miercuri, 10 iunie 2009, 12:46)

    georgio [anonim]

    Deci mai tonomatelor dar de odioasa Norica matusa nepoatei pe cand un articol? A ajuns tuta aia sa ne reprezinte in parlamentul european. E de 100 de ori mai penibila si are si trecut murdar de procuror comunist. Prefer de 1000 de ori o pitzipoanca de dorobanti decat o scursura comunista. Dar de tonomatele presteaza pt cine le pune potol in gamela. Prostitutia a ajuns mai onorabila decat jurnalismul in Romania.
  • +3 (5 voturi)    
    BASESCU=NOUL CEAUSESCU! (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:04)

    kELOO [anonim]

    de data asta nu am fost la vot, dar dupa ce am vazut magariile de la aceste alegeri, promit sa ma duc la cele din toamna sa votez împotriva lui băsescu!

    m-am saturat de printisori d-astia tinuti in palma de tatici. maine poimaine o sa ne fluture vreo diploma de "academician" prin fata ochilor si o sa ne impuna sa pronuntam "succesuri" in loc de succese!

    imi vine sa fug din tara asta de nemernici!
  • +1 (1 vot)    
    De unde pana unde Dorobanti? (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:30)

    Gogu [anonim]

    Trebuia sa fie musai de Bcuresti nu? Ca sa-i putem da la cap mai cu sarg si sa impuscam doi iepuri, mai injuram si restul de 10% din populatia tarii. Basestii nu-s din capitala.
  • +2 (4 voturi)    
    articol (Miercuri, 10 iunie 2009, 15:07)

    moroshan [anonim]

    Excelent articol, o lucrare cu certe calitati literare. Cei care il critica pe autor nu trebuie sa uite ca totusi gazetaria inseamna si literatura, nu numai relatare seaca a faptelor, desi, in cazul de fata, personajul este suficient de aiuritor ca sa mai fie nevoie de ingrosari stilistice. Elena Basescu este exact imaginea caricaturala a tineretului nostru implicat in politica, ceea ce inseamna ca totusi tinerii nostri politicieni au din plin aceste trasaturi: snobismul, incultura, arivismul, lichelismul, nepotismul.
    Ceea ce este trist, foarte trist.
  • +2 (4 voturi)    
    EBA (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:51)

    Pantera Roz [utilizator]

    Initial am luat candidatura ei ca o gluma.Apoi mi-am da seama ca nu e si ca va fi aleasa in mod sigur.Romanii inghit multe.Si povestea asta ar fi fost digerabila cumva,daca d-soara ar fi avut ceva in cap.Dar nu e maturizata,se comporta ca un copil rasfatat de 18-19 ani.De competenta,sa nu mai vorbim.Tot s-a zis ca e "aia mica",ca are timp sa evolueze.O fi,dar sa te comporti asa la 29 de ani mi se pare o mare probleme.Am colegi de varsta ei la firma carora nu poti sa zici nici du-te mai incolo:au familii,sunt competenti,responsabili,haiosi,e o placere sa lucrezi cu ei.Noi,varstnicii ii alintam acum cu apelativul Tebani(Tinerii EBA) iar copii astia fac ca shamponul cand aud.Ei de ce nu au sansa Ebei?Si nu o vor avea poate niciodata?Ei nu sunt "aia mici",capabili sa evolueze?Nu,ei sunt storsi de tot ce au mai bun,pt.interesul firmei,si nu sunt platiti nici cu 1700 euro pe luna.pt.10-12 ore de munca zilnic.Uite,de aia mi-e ciuda.
  • -3 (5 voturi)    
    Spitalu '9 (Miercuri, 10 iunie 2009, 23:42)

    doi si-un sfert [utilizator]

    Domnule Tapalaga , scuzati-ma ca revin si comentez de doua ori acelasi articol, dar in cazul in care nu sunteti platit sa scrieti asemenea mizerii de articole cu dedicatie ar trebui sa va prezentati urgent la neuropsihiatrie caci numai un om cu serioase probleme psihice poate face o afirmatie de genul Ceausescu = Basescu...Repet, dati fuguta repede la cabinet, caci prostut nu pareti a fi totusi...sau sa fie asta din urma explicatia?
    • 0 (2 voturi)    
      Fuga la partid! (Joi, 11 iunie 2009, 6:46)

      Garett [utilizator] i-a raspuns lui doi si-un sfert

      Ok, ai postat, ti-ai facut datoria, acum du-te fuguta la partid sa-ti dea rasplata, o poza cu autograf de la "Nicusoara". Te cam supara adevarul, nu?
      • +1 (1 vot)    
        Sa mori tu? (Joi, 11 iunie 2009, 12:25)

        doi si-un sfert [anonim] i-a raspuns lui Garett

        La care partid? La PSD la Vanghelie, la PC la Felix sau la PNL-Patriciu?
  • 0 (2 voturi)    
    tuta lui tata (Joi, 11 iunie 2009, 11:04)

    OBI [anonim]

    Te-am criticat cind ai fost lingusitor cu Macovei si gasca pedelista,dar acum te felicit pentru obiectivitate si mai ales pentru faptul ca ai pus pe tapet aceasta forma de cancer a politicii romanesti.Sper ca te-ai convins ca Basescu nu este preocupat decit de puterea personala si ii dispretuieste profund pe toti ceilalti,mai ales pe cei care il lingusesc.
  • +1 (1 vot)    
    Despre Eba (Joi, 11 iunie 2009, 11:41)

    ELENA MORARU IASI [anonim]

    D-le Tapalaga va citesc mereu tot ceea ce scrieti dar din punctul meu de vedere de data aceasta nu aveti mare dreptate.
    Elena Basescu a fost votata la noi in Iasi ,municipiu ,judet fara ca cineva sa forteze acest vot.o spun cu convingere asa prin prisma unui unei persoane impartiale. Cum va exiplicati ca la noi a fost votata de circa 7% ?iar in niste sate uitate de lume a prins circa 700 voturi ?
    A fost votata de tineret si asta pt. campania pe care si-a facuto cu toata ostilitatea unora
    nu o apar dar nu e drept ,eu cred ca cel putin 2,50% au fost voturile tineretului iar restul al celor de la PDL
    Nu mai spun ca oraganizatia ,conducerea PDL Iasi nu a facut nimic absolut nimic in ceea ce prveste promovarea candidatilor PDL parlamentare ,ba mai mult stiti cum aparea Stolojan prin localitati afiliate Iasului ca reclama cu un pumn strins avea ceva probabil grau dar parea ca cere ceva si nu-i drept ,iar benere cu toti candidatii nici vorba ,de aceea ca un vechi alegator doresc schmbarea de uurgenta a conducerii acestei filiale de la Iasi !
    Imi pare rau ca un om ca d-vstra o comparati pe Elena cu Nicu Ceausescu poate nu merita sa ajunga in acest parlament european dar DACIANA SARBU,CORINA CRETU au fost mai bune la inceput ?
    Presedintele a procedat ca un tata ,s-a bucurat in vazul tuturor ce vreti sa -si ascunda sentimentele de ochii tuturor ? Oricum calculul acestui partid a fost unul realist si a dat peste cap rationamentul celorlalte
    A, poate gaseste presa altii ba ca va face inchisoare ,ba o tabla cu inscrsuri sa fim seriosi orice s-ar incerca e sortit esecului si nu vor fi decit dezbateri fara sens
    In concluzie ma bucur ca au intrat In PE. oameni valorosi mai ale s la PDL si care vor acoperi si vor invata pe ce la inceput de drum
    Mai cred un lucru ca vom avea un comisar din partea PDL-ului !
  • 0 (2 voturi)    
    promovarea copiilor (Joi, 11 iunie 2009, 12:45)

    Mihaela [anonim]

    Nu a fost inventata de Basescu.O traim cu totii de ani de zile.de cate ori am intrebat"dar cum a ajuns cutare acolo"mi s-a raspuns"Ei si tu.A ajutat-o taica-su.Ce te oftici atat".La mine la spital sunt o gramada de copii de doctori care ,normal, s-au facut si ei doctori in buricul Bucurestiului sau au intrat in invatamantul universitar.Mai sunt si cateva neveste, nurori si surori.Toati si toate au dat concursuri secrete, au suntat rezidentiate examene pe post si alte prostii.Toti sunt asa de bine,iar situatia este asa de normala, ca atunci cand apare in spital cineva cu un nume necunoscut este rapid cautat la genealogie.Care nu are legaturi de rudenie dovedite sigur are ceva subteran.Asta este normalul.Asa ca Eba s-a facut si ea politician ca tata ca nu era sa se faca casnica ca mama.Iar PE nu este chiar asa o marew branza.Daca va intreb acum cine au fost cei 35 de europarlamentari romani din legislatura trecuta, habar nu aveti.Asa ca toate discutiile astea nu au rost.In alta ordine de idei eu ,sotul meu si o prietena am votat-o fara sa fim membrii de partid.Pur si simplu eu am considerat-o o victima a presei, a altor politicieni si in plus are sigur o calitate-e draguta.Cred ca o sa avem o presa activa la Bruxelles(buna,proasta dar presa).Si uneori e bine ca emblema unei tari sa nu fie chiar o biata tiganca batrana ci o fata frumoasa si tanara.
  • 0 (2 voturi)    
    Realitatea TV (Joi, 11 iunie 2009, 14:34)

    Stan Melinda [anonim]

    Tin sa va felicit pentru interventiile avute in fata domnului Gusa la Realitatea TV, pentru demnitatea cu care vorbiti si profesionalismul muncii depuse pe acest site! Melinda S.
  • +1 (1 vot)    
    UN JURNALIST ADEVARAT (Joi, 11 iunie 2009, 17:56)

    dan [anonim]

    bravo,d-le jurnalist.nu am votata si nu stiu daca o sa mai votez.aceasta tanara este reprezentativa ptr. ce a produs invatamantul romanesc dupa '90,dar si ptr. slugarnicia tipica anilor '80.mare pacat


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri