Televiziunile de stiri scarbesc tot mai multi oameni

de Anne Marie Blajan     HotNews.ro
Miercuri, 11 februarie 2009, 9:21 Actualitate | Opinii


Ultimul episod, moartea handbalistului Marian Cozma. Va recomand sa cititi comentariul colegului meu Vlad Epurescu, de pe Hotnews.ro, dar si comentariile postate de cititori. Mi se confirma tot mai des ca opinia pe care o am despre televiziunile de stiri, avide dupa rating si dupa senzational implicit, o au tot mai multi: lehamite, greata, dezaprobare, protest prin refuzul de a te mai uita la televizor, scrie Anne Marie Blajan pe blogul sau.

In timpul anuntarii deciziei de la Haga in procesul impotriva Ucrainei spuneam ca sunt uimita cum nicio televiziune nu considera ca un astfel de eveniment, care se petrece probabil o data la o generatie, nu merita sa fie transmis live. Si am avut un schimb de opinii in contradictoriu cu Maria Coman de la Antena, care imi explica ratiunile unei televiziuni de stiri si ma facea frustrata ca, din cauza unei zapezi in Anglia, n-am mai putut ajunge eu insami la Haga, asa cum era programat. Am inteles ratiunile omului de televiziune, care imi spunea ca nu poate transmite doua ore de discurs tehnic, pentru ca ar fi plictisitor. Dar, pe de alta parte, vazand marele interes al oamenilor pentru subiect, in mod sigur sedinta ar fi fost urmarita de multa lume, nu numai de mine, care sunt jurnalist.

Opinie confirmata de cele 60 de intrebari adresate marti pe chat lui Bogdan Aurescu, care a dialogat cu cititorii din redactia HotNews.ro.

Mi-am mai exprimat revolta la adresa televiziunilor de stiri si a comentatorilor invitati de elein perioada crizei gazului rusesc, intr-un comentariu, cand tonul panicard si alarmist - in ciuda incercarilor unor explicatii rationale din partea unor specialisti intervievati la aceste posturi - m-a exasperat.

Comentariile cititorilor au fost numeroase, iar parerea mea am vazut ca este impartasita de foarte multa lume. Eu am ajuns ca acasa sa nu ma mai uit la televiziunile noastre de stiri, chiar daca sunt jurnalist. Se gaseste intotdeauna un coleg sau un prieten sa imi telefoneze daca e ceva cu adevarat important sau socant. In schimb ma uit la CNN si la Animal Planet. Sau vad filme pe DVD sau la HBO. E modalitatea mea de a protesta.

Mai nou vad ca televiziunile au transformat moartea unui om in cancan si au intervievat fara compasiune parintii. Nu sunt in tara sa fi vazut, dar ii cred pe cititorii care au comentat articolul colegului meu. Si vad, din nou, ca tot mai multa lume este scarbita de aceste televiziuni de stiri.

Pe de alta parte, sunt jurnalist si ma gandesc ca este nedreapta aceasta atitudine si opinie pe care o am fata de niste colegi de-ai mei care muncesc de le sar capacele. Am lucrat in trustul Realitatea, la agentia de presa NewsIn, pana acum un an. Am impartit aceeasi hala cu cei de la Realitatea TV si am fost pe teren, la conferinte de presa sau alte evenimente, alaturi de reporteri de-ai lor care chiar muncesc foarte mult. I-am condamnat in gandul meu pe unii pentru neprofesionalism, atunci cand m-au intrebat despre subiect, dovedind ca erau complet nepregatiti. Dar mi-am spus ca este de inteles, cand sunt luati de masina de serviciu dintr-o parte si trimisi in alta, sa faca transmita live de la un eveniment despre care nu stiu mare lucru pentru ca nu e pe domeniul lor.

Cunosc insa oameni - de la externe de la Realitatea - foarte buni si competenti, care stiu despre ce vorbesc. Si atunci cand critic aceste televiziuni de stiri imi spun ca sunt nedreapta cu acesti oameni pe care ii stiu si despre care stiu ca sunt si muncitori si buni in meseria pe care o fac.

Exista un om in Realitatea de la care, dupa 7 ani de presa pe care ii aveam in spate inainte de a o intalni, inca am mai avut de invatat jurnalism, jurnalism de agentie. Este unul dintre cei mai echilibrati si mai bine informati, documentati oameni care apar pe sticla, dupa parerea mea, si care refuza - din cate se vede in emisiuni - sa accepte abordarea colegilor sai mai inflacarati, dar fara substanta care modereaza emisiunile.

Fata de acesti oameni sunt nedreapta si de aceea va si vorbesc despre ei. Fac o munca pe care o apreciez si le-o recunosc.

Si totusi, nu ma mai pot uita la aceste televiziuni. Daca nu as lucra in presa, chiar nu as face-o deloc. Dar asa cum citesc toate ziarele romanesti si straine, cred ca este o obligatie de serviciu si sa ma uit la aceste televiziuni de stiri. Sau sa le ascult, mai degraba, la munca.

Ma intreb daca celor care iau deciziile editoriale le pasa ca exista o mare categorie de oameni, as spune inteligenti si cu spirit critic, care nu se mai uita la ei de ani de zile sau care ii dezaproba total pentru modul in care relateaza informatia. Cred ca nu, atata vreme cat exista rating. Ei sunt preocupati sa nu aiba concurenta ceva ce ei nu au. Iar oamenii de pe teren sunt atat de stresati incat cameramanii de la Antena 3 si de la Realitatea se aseaza umar la umar la evenimente, sa aiba cadre aproape identice, iar reporterii merg in tandem la declaratii.

I-am intrebat adesea pe cei de la Realitatea daca mai raman la un eveniment la care era evident ca partea importanta trecuse, ca lucrurile lancezeau, iar raspunsul a fost: "Da, stiu ca e o porcarie, dar atata vreme cat Antena ramane, raman si eu".

Firesc, nu? Cand lucram la agentia de stiri am fost si eu in situatia respectiva, pentru ca unul dintre colegii mei de la celelalte agentii nu vroia sa inteleaga ca nu de la o conferinta banala ii iese exclusivitatea. Uneori, cei mai slabi in meserie dau tonul, pentru ca nu se stie ce fel de sefi au cei mai buni.

Citeste si comenteaza pe blogul Menaru.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7236 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    un deja-vu? (Miercuri, 11 februarie 2009, 9:37)

    irina [anonim]

    Mi-e teama ca nu suntem chiar atit de multi cei care renuntam sa ne uitam la stiri (sau la televizor, in general), altfel nu se explica de ce ratingul televiziunilor a crescut din momentul in care au inceput sa se axeze mai mult pe scandaluri si cancanuri. Mai este si principiul minimei rezistente, de ce sa te muncesti tu, reporter, sa cauti lucruri ascunse pe care sa le pui cu mintea ta cap la cap pina iese ceva interesant, cind ti se ofera pe tava tot felul de subiecte facile pentru care mesteci cuvinte timp de 2 ore si ti-ai luat banii. Daca se accepta lucrul prost facut, de ce sa te mai chinui sa faci ceva bun (dar care presupune efort)?

    Am chiar impresia ca, din acest punct de vedere, ne-am intors la situatia de dinainte de '89 cind, neavind vreun interes in ceea ce aparea la televizor, preferam sa punem mai des mina pe o carte. Acum am mai avea varianta Animal Planet, Discovery si o serie de alte posturi similare. Dar, iarasi, suntem putini.

    Incepem iar sa traim in lumi paralele, ei cu ei si noi cu noi. Ultima data nu s-a terminat prea bine, daca tin eu bine minte.
    • +4 (6 voturi)    
      astept scuze de la realitatea tv (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:12)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui irina

      duminica dimineata un nene (era sa-i zic jurnalist) de acolo din studio ne zicea ca e conflict etnic si ca Marian Cozma o fost ucis pentru ca era roman!!!
      asa ca mai subtire cu critica la adresa altor televiziuni. intai scuze pentru dezinformare si apoi mai vorbim!
      • +11 (11 voturi)    
        de acord (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:42)

        irina [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Pentru mine Realitatea TV face parte din televiziunile care au trecut pe scandaluri si cancanuri. Inclusiv orele de mestecat vorbe impreuna cu tot felul de neaveniti. Ca discutam noi la o bere sau discuta ei cu invitatii lor, tot acolo se ajunge, iar calitatea discutiei este aceeasi.
  • +16 (16 voturi)    
    Aveti dreptate! (Miercuri, 11 februarie 2009, 9:46)

    CCC [anonim]

    Sunt impresionata. Excelent comentariu. Nici eu nu mai gasesc ratiunea de a ma uita la televiziunile de stiri.
  • -1 (5 voturi)    
    t.v.stiri (Miercuri, 11 februarie 2009, 9:48)

    gigi [anonim]

    aveti dreptate,mi-e greu sa inteleg ca am decazut asa de raa,totul se rezuma la bani,restul nu mai conteaza.au dispart emisinunile de interes national.Ma intreb de munlte ori de ce mai sunt finantate din bani publici,tv de interes national? va disparea taxa lunara pe care trebuie sa o platim(firmele),fara sa ni se ofere nimic in schimb.
    • 0 (2 voturi)    
      ce-i aia (Miercuri, 11 februarie 2009, 12:16)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      "de interes national"?

      Detaliaza, te rog...
  • +11 (11 voturi)    
    Televiziunea (Miercuri, 11 februarie 2009, 9:50)

    Mihai [anonim]

    Buna Ziua,

    sunt un roman care traieste în afara tarii de vreo 10 ani de zile, timp în care nu am avut contact cu realitatile Romaniei de astazi.
    De ca. o luna, am posibilitatea sa urmaresc posturi romanesti de televiziune, lucru care m-a bucurat enorm, numai ca bucuria a fost de scurta durata.
    Aflasem din internet de procesul Romaniei cu Ucraina vis-a-vis de zacamintele de gaz si petrol din marea neagra si desi dupa castigarea Romaniei a a cestui proces...respectiv o decizie istorica, practic marirea granitelor Romaniei, m-am trezit cu stupoare ca pe toate posturile de televiziune a aparut întradevar aceasta stire, ca a doua zi sa nu mai fie amintita deloc....ba mai mult, suntem bombardati cu stiri despre cine si cum a fost omorat iar asta ca subiect de zi.
    Manipulare,provocare,dizgratie..sunt singurele sentimente pe care le poti avea fata de posturile de televiziune din Romania.
  • +5 (9 voturi)    
    Trist... (Miercuri, 11 februarie 2009, 9:53)

    Andrei [anonim]

    Incet Incet ....
    Cand eram mic toti prietenii mei cu parintii au emigrat....imi era rusine un pic de ei ca au plecat...nu ca m-au lasat ci ca au plecat.....am zis ca eu nu am sa plec niciodata....intre timp am inceput sa vad mai bine....sa vad cum sta treaba aici.
    Acum plec , nu mai pot ...oare imi este rusine ca sunt roman...nu nu imi este ...imi este rusine de restu de xx % ca sunt ei romani.....pacat....
    Cu alte cuvinte pe zi ce trece imi dau seama ca specia umana este tot mai ......n-am cuvinte....
    Ma uit la Nasu ca de el imi place cat de cat...oricum si el are deja invitati de nai cuvinte...Nu pricep are deja audienta de ce il mai cheama pe Becali ala de ce ii mai cheama pe multi ca el ?
    Pe 5 canale de TV vezi toata ziua idioatele alea ce zic ca dau bani in plic dc ghiciti litera...PENIBIL cum de ii lasa "inima" sa dea asa emisiuni sa isi umple orele.......Dupa mine as desfinta cam 80 % din televiziuni....
  • +7 (7 voturi)    
    De acord (Miercuri, 11 februarie 2009, 9:55)

    Motanu Ecologic [anonim]

    Sunt 100% de acord cu ideile acestui articol. Cred ca se depasesc multe limite in deontologia profesionista a televiziunilor in cautarea senzationalului si dezgroparea celor mai nesemnificative, grotesti si dezgustatoare detalii.

    Intrebarea mea e cum se poate ajunge la un consens in jurnalismul romanesc, astfel incat sa se tina seama de cateva reguli clare de bun-simt (si umane in acelasi timp). Ma uit des la CNN si BBC World. Nu tin minte momente cand reporteri dezumanizati scurma atat de adanc in gunoi si mai si trec peste orice control editorial.

    Si cred ca si oamenii sunt de vina, pentru ca sunt impresionati de jurnalistii care ii asalteaza si nu ii pun la respect, mai ales in cazul unor tragedii. Cred ca tine de mentalitatea locala de la noi, dar o declaratie de genul: "Sunt devastat. Nu inteleg cum va permiteti sa imi puneti asemenea intrebari." si refuzul de a coopera cu haitele de reporteri vampiri sunt de asemenea un mod in care nesimtitii sa fie pusi in banca lor.
    • 0 (2 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 11 februarie 2009, 12:17)

      raspuns [anonim] i-a raspuns lui Motanu Ecologic

      Uita-te pe Sky News !

      Tot programul e axat pe crime ...diverse cancanuri .E o copie fidela a Stirilor Pro TV .Sau invers.....
  • +13 (13 voturi)    
    Televiziunile de stiri scarbesc tot mai multi oam (Miercuri, 11 februarie 2009, 9:56)

    Cristina [anonim]

    Am citit articolul Dvs. si m-am bucurat sa aflu ca nu sunt singura. Nu sunt consumatoare constanta a televiziunilor romanesti. Nu locuiesc in tara, dar recunosc ca am o cartela TV cu care datorita satelitului am acces la ele aproape oriunde as fi. Copilul meu priveste Minimax, iar eu HBO si Cinemax, uneori TVR2. Si cu toate astea am la dispozitie peste 30 posturi romanesti.
    Cand a aparut Realitatea am crezut ca va fi un fel de Euronews local. Ce greseala!!
    Sunt dezgustata de posturile generaliste care promoveaza prostul gust si mitocania. Mi-e teama sa las chiar si 5 minute pe Pro TV sau Antena 1 unde copilul meu la varsta frageda ar putea vedea la ore matinale femei dezbracate sau atitudini ce dovedesc proasta crestere. Nu pot privi nici o stire din aceleasi motive, prezentarea unor comportamente deviate. Credeti-ma ca urmaresc emisiune de stiri in tari intr-adevar dezvoltate unde interesul national nu sunt violurile, accidentele mortale sau transmisiuni in direct de la inmormantari sau nunti si botezuri, ci starea economiei, si activitatile sociale ale dverselor comunitati.
    As scrie mai mult despre subiect si implicatiile lui profunde asupra educarii populatiei si a dezvoltarii ulterioare a societatii, voi fi insa conscisa si transmite un singur mesaj "oamenilor de media": "Domnilor, sunteti a patra putere in stat. Fiti responsabil, intrucat chiar voi si copiii vostri veti avea de suferit pe termen lung. Aveti sociatatea pe care o formati!"
  • +11 (11 voturi)    
    televizor=zero (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:17)

    tudor [anonim]

    Eu am renuntat de 3 ani acusi se fac 4 la televizor complet...prefer sa fac altceva mai constructiv.
    Cand merg la prieteni sau prin magazine si sunt televizoare in zona ..eventual daca e si ora stirilor sau emisiuni de "maxima" audienta in care 90% din invitati sunt niste tigani imputiti imi dau seama ca am facut un lucru foarte bun pentru mine si familia mea!
    Emisiunile din grila de programe sunt facute de oameni cu inteligenta sub medie pentru oameni mai prosti decat ei...sa ajungi sa promovezi de revelion toti manelisti din tara asta si asa plina de mizerii peste tot deja e un cosmar devenit realitate...
    trist si mai trist e ca sunt copiii zilei de maine care urmaresc si iau exemplu ce vad acolo.
    • +5 (5 voturi)    
      de acord (Miercuri, 11 februarie 2009, 12:58)

      starchaser [utilizator] i-a raspuns lui tudor

      Eu am cam 2 ani de cand am renuntat sa ma mai uit la televizor. Sporadic mai arunc cate o privire, dar nu exagerat. Parerea mea despre televiziune: indobitoceste si manipuleaza (la fel ca si religia dusa la extrem, dar asta e alta poveste).
  • +9 (9 voturi)    
    Televiziunea e in cadere libera (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:18)

    buncrestin [utilizator]

    Internetul a devenit o forta de neoprit, care nu va ierta nicio televiziune care nu stie sa se adapteze. Audienta si publicitatea se muta pe internet intr-un ritm alert. Posibilitatile pentru un consumator de tv sa-si satisfaca nevoile de stiri si de alte programe pe interesul lui si la alegerea lui - ce, cand, cum si cat sa vada - sunt practic nelimitate. Televiziunile, daca nu se muta pe internet si nu se adapteaza exigentelor lui, sunt ca si moarte. Nimeni nu le-ar duce dorul, sincer. Singura problema in cazul nostru este ca ele vor mai fi tinute in viata (in coma) de un public cu acces limitat la internet. Preocuparea noastra ca cetateni ar trebui sa fie accesul cator mai multi romani la internet. S-au facut pasi de gigant, dar mai e inca mult de facut. Scopul insa este clar: emanciparea cat mai rapida a masei mari de oameni de manvera, publicul clasic de tv, usor de manipulat si de tinut in stare de letargie mentala.
  • -4 (4 voturi)    
    criza morala (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:24)

    Ghita [anonim]

    prin care trecem este de vina, nu vina televiziunilor particulare, ce sunt indreptate spre profit. Nu este obligatia lor sa cultive cultura si educatia civica, pentru aceasta exista televiziunea nationala. Afinitatea pentru anumite subiecte vine dinlauntrul fiecarui individ, daca esti interesat trebuie de la sine sa cauti.
    De cate ori ati auzit o discutie "aiurea-n tramvai" despre o carte, si de cate ori ati auzit de Elodia, Cioaca, Tolea, Bahmu, Prigo, Guta, Nikita, Mailat, Senzuala? Asta intereseaza pe majoritatea romanilor , alaturi de revelioanele tiganite, pentru ca acestea sunt noile "valori" ale majoritatii, cu asta din pacate iesim in fata. Libera exprimare si gandirea libera sunt mijloace, problema apare la scopul folosirii acestora. Ma gandesc daca nu cumva ne-ar mai fi trebuit vreo 50 ani de comunism pentru a ne iesi din cap acest flagel pentru totdeauna, corolar ma gandesc daca nu cumva ar trebui manele fara numar cu bani fara numar fara numar pana se vor ingropa si sufoca in ei, sa se astearna apoi o binemeritata liniste ...
  • -6 (8 voturi)    
    King of Remote Control (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:31)

    747 [utilizator]

    Nu va obliga nimeni sa va uitati, si esti liber sa schimbi canalul. Mai mult decat atat, poti sa nu-ti salvezi in memoria televizorului anumite posturi TV. Eu nu am nici o sansa sa ma uit pe acasatv sau alte posturi, deoarece nu le-am salvat pe nici un canal. Chiar daca fac o navigare de la 1-99 nu voi fi telespectator al acestor posturi. Asa ca nu inteleg de ca va plangeti atata timp cat voi sunteti cei cu telecomanda in mana?
    • +3 (5 voturi)    
      pihologie (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:05)

      buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui 747

      tu ca om de marketing si care trebuie sa atragi o audienta care sta cu telecomanda pregatita sa schimbe, ce ai face? apelezi la instinctele animalice ale omului: crime, sex, violenta. este o chestiune deja transata de mult, atat in psihologie cat si in televiziune. argumentul tau nu mai sta demult in picioare
      • +2 (2 voturi)    
        Totusi (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:46)

        747 [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

        Asta spuneam eu, insa n-ai citit tot ce-am scris. Si anume ca nu le dau nici cea mai mica sansa sa ma "agate", neavandu-i in lista de programe. Eu nu mi-am bagat in memoria televizorului multe posturi la care stiu ca nu am nimic interesant de vazut...
        Pot sa se dea peste cap aia de la Marketing, ca eu nu ma uit la acasatv, de exemplu!
        • +3 (5 voturi)    
          si totusi (Miercuri, 11 februarie 2009, 12:01)

          buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui 747

          tu poate te-ai emancipat prin alte cai, dar nu toata lumea are posibilitatea asta. s-a aratat pana acum in toate sondajele nationale ca principala sursa de informatii a romanilor este televizorul, la fel ca si petrecerea timpului liber. e vorba de un public mult mai usor de manipulat. pe mine nu m-ar preocupa acasatv cat mtv si cele ca ele, care sunt pur si simplu irezistibile pentru tineri. acasatv pentru casnice si femei. sunt posturi bine gandite si facute pe masura unui public cu anumite vulnerabilitati. exceptiile sunt prea putine.
    • +7 (7 voturi)    
      pt ca (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:17)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui 747

      altii degusta aceste crime, violuri, manele si tigania, in general, si nu schimba canalul, iar apoi am de-a face cu ei, zilnic!
  • +5 (5 voturi)    
    Televiziunea (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:35)

    gabriel [anonim]

    Si eu am ajuns sa nu mai deschid televizorul de mai bine de 2 ani. Pur si simplu nu are rost. Filmele sunt aceleasi in reluare. Stirile numai violenta, mai ales cele de la ora 17, iar de emisiuniile de divertisment nici nu am ce spune. Prefer sa stau pe internet, sau sa vad un film la cinema sau sa inchiriez.
  • +4 (6 voturi)    
    Si totusi... (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:36)

    Paul [anonim]

    A urmarit cineva stirile TVR. Nu sunt perfecti dar cred ca sunt cele mai echilibrate. Probabil ca li se trage de la banii publici. Dar chiar si asa procentul de tampenii e mult mai mic iar cand se discuta serios, se face cu profesionalism. Nu vreau sa-i laud prea tare dar totusi pe langa Discovery, Animal pl. si cele cateva programe care dau filme bune si foarte bune(aici bag Procinema/TV1000), ma uit si la TVR. Un lucru interesant este ca incep prin a ma uita la stirile de la ProTV sau Antena sau ce vreti voi, pentru a schimba "scarbit" postul pe TVR.
  • +2 (4 voturi)    
    Ne meritam soarta (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:36)

    Gus [anonim]

    http://www.1tvbacau.ro/articole/Marian-Cozma-a-fost-ucis-Dupa-publicitate-revenim-in-exclusivitate--a3109.html pe aceeasi tema
  • +5 (5 voturi)    
    stiri (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:38)

    gabi [anonim]

    nici eu nu ma uit la stirile televiziunilor din Romania, si incerc sa le interzic si alor mei sa se uite, pentru ca nu exista zi sa nu vad crime, violuri,pedofilie si incest.
    Stirile astea, in special pe PRO TV ma fac efectiv sa vomit.
  • +6 (6 voturi)    
    astia nu-s jurnalisti (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:45)

    roman [anonim]

    Astia nu-s jurnalisti, sunt cioclii ai mortii, ai violurilor, crimelor, accidentelor, vipurilor plictisite si imbuibate.
    Ofera modele false , veseli cand au un subiect gras de prezentat tineretului . Sunt dirijati de $-ii bosilor din umbra si in loc sa lupe impotriva falselor valori , le promoveaza cu vocea lor sparta , cica impartiala.
  • +6 (6 voturi)    
    Propunere constructiva (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:48)

    Liana [anonim]

    De acord cu cei ce protesteaza mai sus. Eu personal ma mai uit la TV la stiri foarte rar si prefer internetul pentru a citi ultimele noutati. Si asta desi am acces la posturile TV din Romania, chiar de sunt in afara tarii. Sunt foarte multe lucruri care imi plac pe diverse canale - urmaresc documentare pe TVR Cultural, Revista Presei de la Antena, matinalul de la TVR1 pe TVRI, unele talk-show-uri politice etc..nu-mi place exhibitionismul de pe toate canalele, chiar la ore nepotrivite si nici prostul gust in alegerea difuzarii unor emisiuni. Dar am ales calea de a lauda si de a protesta in egala masura trimitand emailuri respectivelor posturi TV. In momentul in care acestea vor primi de la noi un feedback imediat, sansele sa existe schimbare vor fi mai mari.
    Haideti, oameni buni, fiti proactivi ! Scrieti despre ce nu va place macar direct unde trebuie ...este pacat sa nu actionam pentru binele copiilor nostri indiferent ca se uita la TV acasa, in Romania, sau in afara ei !
    • +3 (5 voturi)    
      ohhhh (Miercuri, 11 februarie 2009, 14:43)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui Liana

      Pana va invata romanul sa isi exprime punctul de vedere, sau mai bine zis, pana va invata romanul ca democratia si libertatea de exprimare nu inseamna sa asculti manele la maxim la ora 4 dimineata va mai trece multa vreme.

      Majoritatea nu am fost pregatiti pentru democratie, nu am stiut ce inseamna si am luat-o ca pe "fa ceea ce vrei, doar esti liber". Ar fi fost bine daca ceea ce ne doream nu ar fi fost sa renuntam la bunele maniere, la educatie, la civilizatie. Noi ne-am dorit in schimb tot ce ne-a lipsit inainte: bani, masini, putere... cu orice pret, cu orice sacrificiu. Din oameni proaspat deveniti liberi am ajuns sclavi, poate mai sclavi decat eram inainte.

      Problema mentionata de autoare nu este faptul ca televiziunea nu este ok. Televiziunea este oglinda majoritatii romanilor fie ca vrem sa acceptam asta fie ca nu. Dupa cum bine mentiona, televiziunile sunt avide dupa rating. Daca eram un popor cult, educat si civilizat sigur nu infloreau manelele, nu apareau "stirile" de la ora 5, scandalurile de multe ori artificiale din politica.

      Astia suntem si vor mai trece multe generatii pana cand lucrurile se vor schimba in bine (poate).
  • +5 (5 voturi)    
    Recomandare (Miercuri, 11 februarie 2009, 10:53)

    Ciobanu [anonim]

    Treaba cu tembelizorul e mult mai complicata decat credem. Cautati materiale ale lui Virgiliu Gheorghe, daca va permite programul de vizionare.

    Cat despre subiecte nu prea mai avem ce comenta atata vreme cat si pe acest site au aparut tot felul de toxine. Personal am aflat ca pot trai bine mersi si fara sa vad stirile tembelizate (ba chiar mai bine) iar in curand am sa aflu ca pot trai si fara acest site. :)
  • +5 (5 voturi)    
    Deprimare. (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:01)

    Grig [anonim]

    Daca ar fi sa ne uitam doar la aceste televiziuni de stiri si sa ne luam dupa ele am crede ca vine sfarsitul lumii si viata noastra e gata.Totul e negru si deprimant iar nenorocirile abunda tinand titlurile buletinelor de stiri si a comentariilor dintre ele.Avem tot respectul si compasiunea pentru cei care sunt loviti de necazuri si nenorociri dar suntem totusi vii iar viata trebuie sa mearga inainte.Si asa e scurta , macar sa nu ne-o facem si neagra.Am fost un popor deprimat pana la momentul 1989 dar vad ca se induce aceeasi stare acum oamenilor.O mana de oameni reusesc sa deprime o natie intreaga.Se stie ca doar optimismul sustine psihicul oamenilor si ii face sa reuseasca in viata si sa isi faca viata frumoasa.Ori nu se doreste asta ???Ma uitam zilnic la stiri la televiziuni dar acum am doua luni de cand pur si simplu m-am scarbit de ceea ce transmit si m-am refugiat pe net unde imi pot selecta singur informatia.Deja suntem un popor deprimat din nefericire , care nu-si mai aminteste trecutul , nu realizeaza prezentul si nu isi vede viitorul.
    • +3 (3 voturi)    
      ai pus punctul pe i (Miercuri, 11 februarie 2009, 14:52)

      Xu [anonim] i-a raspuns lui Grig

      Un popor deprimat este unul mult mai usor de condus. Oamenii se resemneaza (asa cum o facem si noi cand vedem ca X fura/omoara si nimeni nu-i face nimic) si trec cu vederea unitatea nationala si faptul ca putem face o schimbare. Ne gandim "oricum nu se rezolva nimic, nu va fi mai bine" sau "mergem la vot sa alegem raul mai mic" .

      Ne acceptam acest statut si diriguitorii tarii (toate cele 4 puteri ale statului) au grija sa nu scoatem capul deasupra.

      Un exemplu, poate in extrema opusa a cum suntem noi sunt francezii. Ei au o opinie despre tot ce se intampla in tara lor, protesteaza (cu greve) la absolut orice masura nelalocul ei.
      Faptul ca au redus numarul saptamanal de ore de munca de la 40 la 35 ore spune totul.

      Ei nu sunt condusi de frica. Ei pot sa spuna lucrurilor pe nume si sa se uneasca atunci cand ceva trebuie schimbat. Noi...
  • +4 (4 voturi)    
    Stirilesi unii jurnalisti (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:06)

    Bogdan [anonim]

    Trebuie inteles de fapt ca televizorul este instrumentul de masa, de control si care formeaza opinii, fie ca sunt ele eronate, false sau pline de valoare. De-asta refuz categoric orice stire transmisa la televizor. Si legat de episodul cu Insula Serpilor, am fost pur si simplu deranjat de remarca unui "jurnalist" sau asa zis "specialist" ca ni s-a facut un cadou frumos si nici decum nu a apreciat eforturile facute de echipele noastre la haga. Pacat ca tot pe desconsiderare sunt porniti dragii nostri jurnalisti.
  • +6 (6 voturi)    
    fara TV (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:29)

    realwahl [anonim]

    Am renuntat la TV in 2004, pentru ca am plecat din tara. E drept ca nici inainte nu ma uitam f. mult la TV. Insa prin 2005-2006, cand a aparut DOLCE su alti emitatori prin satelit, unii dintre prietenii mei (din afara tarii) si-au luat antene si au reinceput sa urmareasca posturile TV romanesti. Initial am vrut si eu, insa dupa 1-2 ore de stiri, mi-am dat seama ca acest timp fara TV a fost CASTIGAT, nu PIERDUT.
    Principala scuza a stirilor "de scandal" este ca "plac publicului" si ca "aduc audienta". Am intrebat mai multi prieteni ce parere au despre stirile de scandal. Toti au spus ca "ele vand", insa niciunul nu era direct interesat de ele. Ma intreb atunci, oare chiar sunt atat de apreciate aceste stiri? Sau asa doresc televiziunile ca noi sa credem?
    De mai multi ani citesc HotNews.ro. Am fost multumit de stiri, insa incet, incet, vad din ce in ce mai multe stiri negative. Si cum nu sunt masochist, nu inteleg de ce trebuie sa stiu in fiecare zi de violuri/crime/jofuri si evadari? Oare chiar nu mai exista stiri pozitive? Oare nu mai putem aprecia o stire daca nu are violenta sau daca nu distruge vieti/sperante?

    Ma gandeam zilele trecute la un proiect/site care sa ofere doar stiri pozitive, fara stiri de scandal. O alternativa la cea ce in prezent nu mai reuseste sa ne mai satisfaca. Este cineva interesat?
    • 0 (0 voturi)    
      Subscriu (Joi, 12 februarie 2009, 8:38)

      Xtotasa [anonim] i-a raspuns lui realwahl

      Sunt in totalitate de acord cu ce spui si sunt interesat de colaborare.Adresa :xtotasa@yahoo.com
  • +5 (5 voturi)    
    .... (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:38)

    Vladutz [anonim]

    eu de 4 ani nu ma mai uit la TV. stiu, pare aiurea, dar e muuult mai bine asa. mai o carte, mai un film, mai un teatru, mai un parc. mai mult timp liber, mai putina informatie toxica. ma simt foarte bine asa.

    din pacate, mai "rasfoiesc" ziarele pe internet.

    o concluzie: nu mori fara TV, din contra, incepi sa traiesti, daca faci ceva constructiv.
  • +4 (4 voturi)    
    cred (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:42)

    zupi [anonim]

    si se pare ca reporterii de tv sant singurii care se bucura cand se intampla o nenorocire-cand ii vezi cu cat elan,daruire si expansivitate relateaza despre o nenorocire,orice iti trece prin cap-dar nu compasiunea;chiar crezi ca sant sadici si se bucura de intamplarea pe care altii o percep ca pe o nenorocire;sa nu mai vorbim de imaginea pe care o promoveaza in strainatate,unde aparem ca fiind un neam de violatori de babe,hoti,trisori,etc.si mai cred ca la imaginea facuta in Italia de cei pe care-tot televiziunile se feresc in ai numi tigani-se adauga si imaginea promovata de tv internationale sau de ceea ce prind pe satelit.mai avem un pas pana reporterii se vor aouca de tehnici voodoo pentru a face rost de subiecte...
  • +3 (3 voturi)    
    televizorul sau poporul (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:43)

    Cristi [anonim]

    Complet de acord cu tot ce se zice aici. Pro TV este un simbol de prostie umana.
    DAR...care e problema? Faptul ca tantita Esca ne arata toate crimele pe ziua aia, sau faptul ca lumea se uita la asa ceva? In sondaje stirile ProTV sunt pe locul 1 (in masura in care sondajele sunt adevarate).
    De ce zero-TV e pe locul 4 in audiente?

    Tot ce urmaresc televiziunile este audienta! Noi suntem prostii care le-o dam!!! (da, ma includ si eu aici :-))

    Ce-i de facut?
    Culturalizarea popurului...dar unde? Sau de unde? Scolile sunt cum sunt, TV-ul e sursa de IN-cultura ... sintem un popor care iesim in strada doar pt salarii etc... si am intrat intr-un cerc vicios.
    Legea cu care a venit Funar (50% stiri pozitive) chiar mi se pare o idee buna. Desi interpretabila (si cam abuziva), e un start in a moraliza cu forta ProTV-ul.
    Sa vedem stiri de genul: un copil a fost salvat, o pisica a nascut 25 de pui (si ii doneaza), un batran a implinit 100 de ani (la multi ani) si NUUUUUUUUUU baba violata, copilul ars etc
  • +3 (3 voturi)    
    De acord....total (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:47)

    titirica [utilizator]

    Mi-am pus CNN si BBC pe primele canale...vreau stiri adevaarate...stau pe aceste posturi...

    vreau circ ...realitatea, antena 3, otv....acelasi lucru..

    mai spunea cineva pe la tv o data ca la noi s-a banalizat pana si notiunea de Breaking News...apare la orice circarie de stire.....e chiar ridicol daca urmariti acest aspect...

    pai cand la CNN e Breaking News...atunci e clar ceva important si de interes major.......
  • +5 (5 voturi)    
    TVR (Miercuri, 11 februarie 2009, 11:52)

    FLORIN45 [anonim]

    cat timp asa zisii jurnalisti de la televiziunile de can -can sunt platiti la stire si nu la importanta sociala a acesteia vom avea parte numai de crime si accidente care nu intereseaza pe nimeni .
    face-ti un efort si incercati sa vedeti jurnalul tvr si ve-ti avea o surpriza zic eu placuta.
    • +3 (3 voturi)    
      Ai dreptate... (Miercuri, 11 februarie 2009, 13:30)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN45

      Eu ma uit la Jurnalul de pe TVR1 de 5 ani, si pot spune ca este singurul decent.
      Restul jurnalelor sunt ca OTV, informatii fara continut, ce imi pasa mie ca o baba a fost violata sau ca unul s-a facut zob cu masina?
      Si stirile economice daca le auzi la astia zici ca e sfarsitul lumii.
      Toata planeta e la pamant cu stirile, toti pamantenii nu vor decat Can-Can , Click si stirile de la ora 5. Prosti, dar multi, asta e sloganul pentru audienta.
  • +1 (1 vot)    
    am vazut (Miercuri, 11 februarie 2009, 12:18)

    florin [anonim]

    mie imi plac din ce in ce mai mult cei de la n24.Sunt frusti si dau stirile asa cum sunt.Nu stiu cel care a scris articolul de ce nu a vb despre cum s-a dezvoltat subiectul marian cozma pe n24
  • +3 (3 voturi)    
    televiziunile de stiri (Miercuri, 11 februarie 2009, 12:23)

    ema [anonim]

    Una dintre ele emite si pe Radio. E si mai greu de suportat. Nu pot sa mai ascult nici o frintura din postul lor. Sint niste isterici !!! Pun intrebari si nu lasa oamenii sa raspunda decit daca omul spune ce vor ei. Nu fac dicutii, ci inchizitorii!!! Pun niste titluri ingrozitoare! Cel mai greu este pentru batrinii de la tara care se uita la stiri si cred ca totul e adevarat!!! Au impresia ca sint numai catastrofe si isi suna copiii sa vada daca si cum au supravietuit cataclismelor inventate de ei. Adevaratele stiri nu sint la emisiunile de stiri si nici adevaratele catastofe nu sint cele strigate de ei pe post.
    Ma deranjeaza alegerea stirilor, tonul folosit in prezentare, discutiile interminabile si pe alaturi de subiect (vezi cazul recent cu copiii ramasi la Londra), faptul ca nu revin la anumite subiecte pentru a ne anunta si pe noi cum decurge cazul, cum s-a rezolvat; ma deranjeaza ca au compromis subiecte pe care chiar trebuia sa le discutam si sa le solutionam!!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Irealitatea (Miercuri, 11 februarie 2009, 13:16)

    cazacu [anonim]

    Prea multe pasiuni pt. niste televiziuni facute sa tembelizeze poporul roman.Cel mai bun exemplu e Realitatea care a s-a otevizat total, numai ca e mult mai periculoasa deoarece sunt cu pretentii, pe la ei vezi doamne se perinda toata spuma intelectualitatii. Numai sa-l observi pe Razvan Dumitrescu care nu numai ca nu lasa pe nimeni sa-si termine fraza, dar asa superior le vorbeste de parca ar detine adevarul suprem
    • 0 (0 voturi)    
      Dece esti rau? (Joi, 12 februarie 2009, 15:29)

      Balaceanu [anonim] i-a raspuns lui cazacu

      Adevarat! Razvan Dumitrescu a cazut mult, nu mai e nimic din ce era la inceputul activitatii lui de om de TV.
      Dar dece nu faci o trimitere si la Melania Medeleanu, care face nota distincta? Eu, unul, nu am nimic sa-i reprosez. Cred ca e cea mai buna, din toate posturile TV. Ar trebui incurajata de noi, telespectatorii.
  • +3 (3 voturi)    
    funar si legea lui tampita (Miercuri, 11 februarie 2009, 14:01)

    propunerea lui funar [anonim]

    De acord cu tine, Men!
    Dar cand a venit Funar si a propus o lege ca stirile sa fie in proportie de 50-50% pozitive-tragice, a sarit toata lumea de fund in sus!!!
    Jos cenzura! Tiranii vor sa ne bage pumnul in gura!! Unde este libertatea de exprimare?
    Asa urlau cu totii! De ce nu a existat o singura minte lucida care sa vada dincolo de ridicolul situatiei, dincolo de imaginea caraghioasa a lui Funar? De ce nu si-a pus nimeni problema profesionalismului din redactiile de stiri TV? De ce ne smiorcaim acum ca nu mai suportam avalansa de sange de la TV?
    Ma intreb doar...
  • +2 (2 voturi)    
    fara (Miercuri, 11 februarie 2009, 14:17)

    shar pei [anonim]

    Fara ziare,
    Cat mai putin tv
    Cat mai atenti la manipulare
    Cat mai neincrezatori si suspiciosi la relatari

    Mai intai sa invete sa scrie, sa vorbeasca sa citeasca si apoi sa se numeasca jurnalisti
  • +3 (3 voturi)    
    de 13 ani (Miercuri, 11 februarie 2009, 14:21)

    Alex [anonim]

    De 13 ani nu ma mai uit la TV. Da!

    Cinema pentru filmele noi, CD, DVD pentru restul.
    Stiri online, unde poti citi mai multe puncte de vedere si poti filtra subiectele neinteresante.

    Se pare ca si hotnews incet incet incepe sa relateze stiri de 2 lei (similar cu TV) in acelasi stil. Din pacate...
  • +2 (2 voturi)    
    Stirile de tv. (Miercuri, 11 februarie 2009, 14:25)

    Gabriel [anonim]

    Nici faptul ca se transmit atatea ore de comentarii despre fapte macabre sau extrema violenta nu ar fi atat de suparator,cat faptul ca prezentatorii se implica in economia stirii ca si cum ar fi vorba despre familia lor.Sunt prea agresivi si incearca cu orice pret sa se ridice la standardele jurnalistilor americani pe care i-au vazut in filme.In afara de asta nicaiari in lume nu exista jurnale informative de 8o de minute sau mai mult.Intr-un fel este continuata traditia ceausista astirilor de la ora 19.
  • 0 (0 voturi)    
    zicală (Miercuri, 11 februarie 2009, 18:06)

    Sakura [utilizator]

    Se spune că eşti deştept dacă crezi doar jumătate din ceea ce auzi. Şi eşti înţelept dacă ştii care jumătate.

    În cazul televiziunilor noastre şi a presei scrise... cred ca trebuie total ignorate.
  • +1 (1 vot)    
    Stiri si emisiuni de cea mai proasta calitate (Miercuri, 11 februarie 2009, 18:33)

    Carmen Pologea [anonim]

    Sunt oripilata de calitatea programelor de stiri si a programelor in general, cu asa zisele talk show-uri, din Romania, si asta la orice televiziune. Orice subiect din lumea interlopa a devenit de mare senzatie. Cu cat este mai josnica calitatea personajelor, sau mai nesemnificativa importanta lor, cu atat se face mai mare caz de ele.
    Este incredibil ce se intampla!
    Se pun pe tapet probleme personale si se face caz de ele, nu se tine cont de sentimentele oamenilor, bunul simt lipseste cu desavarsire, ca sa nu mai vorbim de limbaj, care este de o josnicie inimaginabila. Nu mi-as fi putut niciodata imagina ca se va ajunge la asa ceva!
    Imi pare atat de rau ca s-a pierdut notiunea de ziarist, de stire. Nu este rolul ziaristului sau formeze vreo opinie, ci sa prezinte faptele nepartinitor. Eu cred ca publicul este indeajuns de inteligent sa-si formeze propriile opinii atata timp cat primeste o informatie adevarata si la timp.
    Nebunia asta cu prezentarea absolut oricarui incident violent de care se poate auzi nu face decat sa induca o stare de insecuritate care nu este benefica nimanui. Nu vezi un lucru bun care se face in Romania, si de care sa se faca caz, care sa fie scos in evidenta.
    Este trist si sper inca sa vad un reviriment, pana cand nu se strica de tot mentalitatea la nivel de masa, si chiar nu va mai fi nimic de facut.\
    Cu stima din Canada.
  • +1 (1 vot)    
    tvr 1,2,3,cultural,programele de stiinta si muzic (Miercuri, 11 februarie 2009, 22:02)

    cosmina [anonim]

    tvr 1.2.3.,cultural, programele de stiinta si muzica ,atat se urmareste la mine in casa ,restul is de cacao nici macar cele de desene animate nu sunt foarte educative cu exceptia unuia.daca ar fi dupa mine pe restul le-as defiinta.
  • +1 (1 vot)    
    tv (Joi, 12 februarie 2009, 7:28)

    solo [anonim]

    un comentariu excelent si avizat ,felicitari!
    va propun un exercitiu pe care eu il aplic de cativa ani cu rezultate uimitoare ...ma amuza mirarea condescenta a celor din jur cind ridic din umeri a necunoastere fata de cancanurile idioate,starletele , anonimii analfebeti ,promovate de majoritatea televiziunilor.....
    1.-in fiecare an eliberez un raft de bilioteca pt cartile ce le cumpar si citesc in acel an,am redesoperit placerea cititului chiar si la hipermarketuri unde citesc linga o cafea pana ce apare cosul posedat de obsesia shopingului,in masina am totdeauna o carte pt situatiile cand asteptarile sint lungi la div institutii,cab medicale ,etc si se dovedeste o terapie ce te scuteste de nervi..
    2.sint deprogramate toate posturile de indobitocire (am norocul ca aici si sotia este de acord!!!)..gen zerotv,etno ,taraf ,acasa,etc...
    3. lucrind mult pe internet ,aproape zilnic imi selectez docum de pe national geografic,discovery ,animal planet ,transmisii sportive de anvergurade pe eurosport(ski,basket ,rugby,atletism,ciclism,etc),rar gasesc un film cu adevarat bun care iti ofera relaxarea si imunitatea fata de mizeriile promovate cu cinism si obstinatie de asa zisele televiziuni comerciale

    ...cat priveste divertismentul ,sint nevoit sa ma rezum ocazional la divertis ,carcotasi(desi nu se pot numi divertisment cu adevarat)....restul sint de un prost gust desavarsit si se pare ca se adreseaza unui segment important din auditoriu cu nivel de cultura indoielnica(am incercat sa fiu elegant in aceasta apreciere)
  • +1 (1 vot)    
    De acord (Joi, 12 februarie 2009, 8:47)

    Ionut Dascalu [anonim]

    Atitudinea aceasta a televiziunilor, alimenteaza curentul ce promoveaza fatarnicii fara fond.
    Asta in timp duce la subtierea culturii civice, nationale, indobitocirea oamenilor.
    Este un lucru bun ca un jurnalist incepe sa vorbeasca despre asta.
    ______________________________________________________________________________
    Exasperanta a fost Realitatea TV si in episodul copiilor ramasi in Luton, Londra, din cauza zapezii.
    O situatie care se mai intampla in traficul aerian, prezentat incorect, exagerat, si enervant de mult de Realitatea TV.
  • +1 (1 vot)    
    telecomanda (Joi, 12 februarie 2009, 8:50)

    bobo [anonim]

    vinovati suntem noi ca le facem puncte ,daca am schimba pe alte canale sigur ar schimba si ei formatul stirilor, atata timp cat lumea se uita la asa ceva ei vor da din ce in ce mai multe crime ,violuri, talharii...
    • 0 (0 voturi)    
      Dar nu noi, care postam aici, masuram ratingul! (Joi, 12 februarie 2009, 15:39)

      Balaceanu [anonim] i-a raspuns lui bobo

      Ratingul se masoara dupa niste telespectatori desemnati dupa principii similare cu sondajele de opinie. Aia sunt vinovati!
  • +1 (1 vot)    
    Rating si atacuri contra lui Basescu (Joi, 12 februarie 2009, 8:53)

    hotnewsfil [utilizator]

    Societatea era impartita, inainte de '89, in pro si contra Iliescu. Acum, in pro si anti Basescu.
    Trusturile de presa intretin o atmosfera la nivel de scandal ieftin, de o superficialitate crasa, numai pentru rating, atmostera axata, in principal, pe tema "Jos Basescu". Titlurile emisiunilor sunt pretexte pe care sa se brodeze atacuri la adresa presedintelui, numai denigrari, care sa-i unga la suflet pe mogulii propritari ai trusturilor, strans uniti impotriva dusmanului comun, Basescu.
    Jurnalistii nu-si mai pot face meseria, Joaca asa cum li se canta. Au, si ei, familii, copii.
    Talkshow- urile politice sunt o mizerie la care vin toti expiratii, scandalagii si frustratii. Se cearta intre ei ca la usa cortului, atmosfera creata astfel de moderatori da bine la mahalagii, face rating.
  • +1 (1 vot)    
    nu mai urmaresc stiri (Joi, 12 februarie 2009, 9:08)

    ducat [anonim]

    de 2 ani am renuntat la televizor ... uneori mai ascult muzica sau urmaresc cate un documentar. atat ... cititul face mult mai bine ... isteria stirista anesteziaza si atrofiaza creierele ... lasand deoparte profesionalismul moaselor din redactii si calitatea materialelor difuzate ... telecomanda este cea mai democratica inventie ... in ce priveste internetul .. aici macar putem comenta
    imi amintesc de o stirista care a pronuntat senin, uitandu-se in ochii mei prin ecran ”... daca nu-l stiti, vi-l indic ...”
  • +1 (1 vot)    
    AMB (Joi, 12 februarie 2009, 10:00)

    releu [utilizator]

    si tu si Epurescu faceti ca aceste televiziuni de stiri ce blamati acum ca nuste neprihaniti, doar ca in alte restul domeniilor.
  • 0 (0 voturi)    
    doar televiziunile? (Joi, 12 februarie 2009, 22:06)

    marin [anonim]

    Sa nu uitam si de site-urile de stiri. ;)

    Povestea e aceeasi. Articole proaste, scrise de amatori si revizuite de nimeni, greseli de gramatica, accent pe can-can, si asa mai departe.

    Incet incet o sa ajung citesc stirile direct de la agentiile de presa. La televizor oricum nu ma mai uit de aproximativ 3 ani.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by