Despre gestul unui om cu care Romania s-a sters la fund

de Cristi Covaci HotNews.ro
Luni, 1 decembrie 2008, 22:02 Actualitate | Opinii

Tind sa cred ca numele lui Vasile Paraschiv nu are prea mare rezonanta in constiinta majoritatii romanilor. Este doar numele unui nebun care a avut indrazneala de a lupta cu regimul comunist in perioada cea mai feroce a acestuia din urma.

Ambitia acestui om, care a refuzat pe data de 1 decembrie 2008 primirea unei tinichele din partea presedintelui Basescu, se inscrie in lungul sir al gesturilor de revolta care l-au facut sa indure torturile Securitatii si scuipatul figurativ asezat pe obraz de o clasa politica din care fac parte personaje precum Iliescu, Paunescu sau Nastase.

As fi vrut sa scriu acest comentariu cu doar cateva ore inainte ca media sa prezinte gestul lui Paraschiv. Sau poate acum cateva zile. Dar, spre rusinea mea, nu am avut aceasta inspiratie. O fac totusi acum.

Auzi vorbindu-se in ultima zi despre victoria stangii din Romania. Despre victoria partidului celor multi si napastuiti. Cand ii vad insa pe reprezentantii stangii din Romania, contemporani in vremurile comuniste cu Vasile Paraschiv, vorbind despre dreptate sociala, simt ca toata lupta lui a fost zadarnica.

Cum sa nu te repezi la frigider sa sugi o lamaie cand personaje precum Iliescu sau Paunescu apar la televizor si vorbesc despre socialism? Cum sa nu iti  vina sa arunci televizorul pe geam cand actuali reprezentanti ai viitor-defunctului Partid Romania Mare si totodata membri de vaza ai fostei Securitati, poate chiar tortionari ai lui Vasile Paraschiv, isi pravalesc inca trupurile porcine pe fotoliile Camerei Deputatilor?

Cum poti inmana unui om de talia lui Paraschiv o decoratie similara celei primite de Vadim Tudor, un personaj care pentru trei fripturi aruncate in restaurantele Bucurestiului comunist ar fi fost in stare sa-si vanda si sufletul?

Adevaratul scuipat aruncat pe obrazul lui Paraschiv il reprezinta insa intentia lui Traian Basescu din aceasta zi. A-l chema pe acest om la o festivitate de decorare in masa reprezinta o jignire atat la inteligenta lui Paraschiv, cat mai ales la adresa naivilor care au muscat momeala "dreptatii si adevarului".

Gestul anemic al lui Basescu de condamnare a comunismului se inscrie in randul actiunilor superficiale pe care acesta din urma le tot intreprinde in ultimii patru ani. Nici macar eschiva acestuia prin care a spus ca tinicheaua este inmanata in numele statului roman nu are nici o relevanta.

Pentru ca statul roman este acela care se sterge la fund cu Paraschiv de patruzeci de ani. Acelasi stat care de ani de zile ofera unor gunoaie precum Plesita sau Stanica batraneti linistite la adapostul unor pensii de zeci de milioane iar lui Paraschiv nimic mai mult decat o indiferenta criminala. Iar pentru asta, domnilor politicieni, cu ocazia zilei nationale a Romaniei va urez un calduros "Hai sictir!".

+ SHARE      
  
8899 vizualizari
  • +1 (9 voturi)    
    tot o apa si-un pamant (Luni, 1 decembrie 2008, 22:13)

    mbr74 [anonim]

    Mai oameni buni. Chiar nu il cunosc pe D-l Paraschiv, dar imi este scarba de clasa politica din Romania, indiferent de culoarea ei. Toti au aceeasi mentalitate comunista, oligarhica si de slujire a celui ce da mai mult ...

    Au reusit, prin miscari bine puse la punct de clasa cenusie a CC al PCR si oameni de vaza pusi din timp la adapostul dizidentei fata de comunisti sa acapareze increderea oamenilor, avizi de libertate de altfel, si inca din acesta incredere si dorinta de libertate, sunt votati de populatie, majoritar cu varste de peste 50 de ani.

    Daca vreun tanar are curajul sa voteze comunistii introdusi in PNL, PDL, PSD sau io stiu ce mai alt partid atunci nu a inteles nimic din ceea ce se intampla...

    Cum putea avea un vanzator ca Geoana prim-ministru sau PSD la putere cu sleahta de mafioti super comunisti ?

    Cum putem pune la putere masoneria franco romana de noua generatie a PNL , care vizeaza doar propriile interese ?

    Cum putem aduce la putere un PD-L ex-PSD si comunist, slujitor al institutiilor mondiale care au obligat Romania la datorii impresionante si care, fiind la guvernare in perioade 1990-1996 au dus atara la rapa ?

    Din pacate oamenii valorosi nu sunt lasati sa faca treaba, si aici ma refer la oameni specialisti pe meseriile lor ... Nu ma refer la mine , caci nu sunt unul dintre ei, ci doar un observator al celor ce se intampla, insa ma doar sufletul ...

    Sa speram in bine
    • -3 (3 voturi)    
      MINCIUNILE pe care le spui te dau de gol (Marţi, 2 decembrie 2008, 11:04)

      SECURISTII VOPSITI "ANTI-COMUNISTI" [anonim] i-a raspuns lui mbr74

      cum mint securistii vopsiti anti-comunisti :
      "cum putem aduce la putere un pd-l ex-psd si comunist, slujitor al institutiilor mondiale care au obligat romania la datorii impresionante si care, fiind la guvernare in perioade 1990-1996 au dus atara la rapa ?"

      pdsr a guvernat intre 1992-1996, nu pdl

      guvernnele romaniei
      http://documentare.rompres.ro/guverne.php
  • +5 (7 voturi)    
    Excelent (Luni, 1 decembrie 2008, 22:17)

    conversatie [utilizator]

    Bravo! Excelent spus. Ne batem joc de ce avem mai valoros si protejam non-valorile.
  • +2 (6 voturi)    
    vasile paraschiv (Luni, 1 decembrie 2008, 22:23)

    lungu bogdan [anonim]

    pacat ca oamenii din romania nu stiu sa citeasca (majoritatea nu vor) in limba libertatii pe care acest om o propovaduieste de atata timp. toti se extaziaza la textele false cu care acesti bravi "anticomunisti" din politica putreda ne mangaie pe capetele fara creier. apropo: credeti ca-si mai aduce cineva aminte de Paul Goma?
    • 0 (0 voturi)    
      eu, da (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:23)

      2600bps [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      eu da, de Paul Goma. Da.
    • 0 (0 voturi)    
      legitimitate (Marţi, 2 decembrie 2008, 15:46)

      marius [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      Un dizident, care a fost mai intai comunist, refuza o distinctie propusa de un sef de stat care a condamnat comunismul, desi a fost si el comunist.
  • +3 (7 voturi)    
    Hai sictir, subscriu (Luni, 1 decembrie 2008, 22:28)

    danaciu [utilizator]

    E foarte adevarat ceea ce s-a scris mai sus. Eu am cunoscut recent un fost militian care acum la 80 de ani se lauda cum urmarea el prin anii 50 partizanii prin munti. Apoi in anii 60 mergea sa aresteze oameni pe care-i preda securitatii la ordinulul acestora. A iesit la pensie in 84 cu gradul de plutonier iar azi are o pensie de aproape 2.000 de lei !!!! Ba mai mult regreta vremurile de alta data: "era mai bine inainte", desi repet, are pensie de 2.000 lei. Asa ca e adevarat pata de rusine asupra Ro nu numai ca nu s-a sters dar continua sa se intinda, din pacate prin reprezentantii de frunte ai Ro cum e Basescu. Hai sictir.
    • +3 (3 voturi)    
      poate.. (Marţi, 2 decembrie 2008, 11:02)

      starchaser [utilizator] i-a raspuns lui danaciu

      ...ar trebui sa fie si acest plutonier decorat de Base'.. nu?
    • 0 (0 voturi)    
      ................ (Marţi, 2 decembrie 2008, 12:53)

      M4S4CRU [anonim] i-a raspuns lui danaciu

      ne mai ramane sa ne facem liste cu specii de genul asta si sa le dam cutite.

      ...iar EMO ar trebui sa-si faca "treaba" in stil kamikaze, in Parlament. ;) ar face-o in stil mare si ar capata respectul nostru.
  • +4 (6 voturi)    
    mi-a placut dom'le... (Luni, 1 decembrie 2008, 22:29)

    Tim [anonim]

    foarte bine scris...felicitari!
    pacat ca acum vor navali lacheii comunistilor(si aici il includ si pe base, la comunisti) sa te porcaiasca...
  • 0 (8 voturi)    
    Alte vremuri (Luni, 1 decembrie 2008, 22:33)

    Ion [anonim]

    Tot respectul pentru eroul Vasile Paraschiv si pentru activitatea sa anti-comunista, insa acum traim alte vremuri. Ce nu intelege dansul si se pare ca nici dv domnule Covaci este ca adevaratul dusman al romanului este incapacitatea lui de a se bucura de drepturile care Revolutia din '89 ni le-a dat. Unul dintre aceste drepturi este de a vota, de a da puterea unor persoane care sa ne reprezinte in mod cinstit. Romanul a ales sa mearga in vacanta in loc sa mearga la vot, iar cei care au mers la vot au ales acea stanga plina de fosti comunisti sau de odraslele lor.
    Gestul lui Vasile Paraschiv de al combate agresiv pe Basescu poate fi intalnit in toata mass-media PSD-ista, PNL-ista, PC-ista, X-ista (unde X nu diferit de PD-L). Bravo dansului pentru gest, insa batem un cal mort. Cel mai bine ar fi sa gasim oameni care sa fie cinstiti si care sa aiba competenta necesara sa conduca aceasta tara.
    • +2 (4 voturi)    
      Alte vremuri (Marţi, 2 decembrie 2008, 7:56)

      Cation [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Total de acord, bine punctat.
    • +1 (1 vot)    
      aceiasi oameni (Miercuri, 3 decembrie 2008, 16:32)

      Gorgo [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Nu de capacitatea de a se bucura de niste drepturi are nevoie romanul. Ci de o gramada de cerebralitate. Si pe asta nu o va dobandi pana nu se va sterge si ultima amintire a comunismului. Adica peste multi, multi, foarte multi ani.

      Eu nici nu ma astept sa o prind, fie vorba intre noi.
  • +2 (4 voturi)    
    Multumesc! (Luni, 1 decembrie 2008, 22:33)

    Catalin Mihai Dobre [anonim]

    Va multumesc d-le Covaci pentru randurile de mai sus!
  • -5 (13 voturi)    
    mda, esti tare (Luni, 1 decembrie 2008, 22:36)

    claude [anonim]

    nu ai reusit sa scrii cu cateva ore inainte, sau cu cateva zile inainte, dar ai reusit sa scrii cu un an dupa: "Ambitia acestui om, care a refuzat pe data de 1 decembrie 2009 primirea "
    La fel si acest om care si-a gasit pe cine sa rabufneasca legat de frustrarile comunismului.
    Poate afla adresa lui ilici pe net, sau a altora. Practic acest batranel si-a batut joc de intreaga tara, de ziua ei nationala. Ar trebui sa ii fie rusine.
    • -1 (7 voturi)    
      k@k.ro (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:51)

      k@k.ro [anonim] i-a raspuns lui claude

      veziti de clonarile tale mai frantuzule, si lasa comentariile pe seama romanilor. ce draq stii tu de 1 decembrie si de mandria de a fii roman?
      • -1 (5 voturi)    
        Mandtria de a fi roman = comunisti salvati de PNL (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:42)

        m@m.ro [anonim] i-a raspuns lui k@k.ro

        Comunistii pot fi MANDRI DE PNL


        Clientii lustratiei: PSD, PPRM si PUR
        Dintre acestia, majoritatea apartin PSD (23), restul fiind impartit de PPRM (7) si PUR (3). Interesant este ca fosti lideri comunisti se afla acum in fruntea Senatului sau a Camerei Deputatilor.
        Astfel, Biroul Permanent al Camerei Deputatilor ar ramine fara vicepresedintele Corneliu Ciontu (presedintele PPRM), care a ocupat functiile de vicepresedinte al Consiliului Popular sector 5 sau secretar PCR cu propaganda in acelasi sector. La rindul sau, Biroul Permanent al Senatului ar fi „vaduvit“ de secretarii Mihai Ungheanu (vicepresedinte PPRM), care in trecut a ocupat functia de secretar al organizatiei UTC a Uniunii Scriitorilor, si Antonie Iorgovan (PSD), fost presedinte al Consiliului UASC din Universitatea Bucuresti, membru in Consiliul UASCR. Si conducerea grupurilor parlamentare ar avea de suferit de pe urma aplicarii unei legi a lustratiei.

        http://www.infonews.ro/article4823.html
    • +3 (3 voturi)    
      Ba dimpotriva (Marţi, 2 decembrie 2008, 13:43)

      Bibicool [utilizator] i-a raspuns lui claude

      Nu prea cred. Eu unul nu simt asta, ba chiar dimpotriva.

      Pana la urma, Unirea de la 1 Decembrie a avut loc fiindca au fost multi romani care au luptat pentru ceea ce credeau si au avut curajul sa o faca chiar si in conditiile in care pentru asa ceva erau pedese grele. Si asta in decursul a generatii intregi.
      Cred ca gestul lui Vasile Paraschiv ne aduce aminte, mai ales in contextul zilei nationale si a blazarii romanilor fata de circul de prost gust care este politica autohtona, ca este important sa lupti pentru ceea ce crezi.
      Palma este pe obrazul politicienilor romani, multi dintre ei convertiti peste noapte din "tovarasi de nadejde" in "profesori" de democratie.

      Gestul mi se pare corect; din pacate insa e doar o picatura de apa in oceanul tranzitiei....

      PS Pe de alta parte, sunt sigur ca sobolanii rosii sunt de alta parere.
  • 0 (8 voturi)    
    Mai sa fie... (Luni, 1 decembrie 2008, 22:37)

    Uncle Sam [anonim]

    Ce gesturi anemice amice?
    Cand a condamnat comunismul si a facut circ alde Vadim si Iliescu unde erai? De ce nu ai infierat atunci palmele primite de presedintele tau de la un Parlament dominat de comunisti?
    Nu tin minte sa te fi vazut pe prima pagina ca ai facut greva foamei sau ai protestat civic la acea mascarie, si nici pe nea Paraschiv asta nu l-am vazut sau nici macar nu am auzit de el.
    Daca lupta impotriva comunistilor de ce nu era la balcon alturi de Patapievici si Plesu sa dea piept cu huliganii lui Vadim? De ce nu erai si tu acolo?
    Unde erai amice cand presedintele tau era azvarlit de la conducere prin votul celor 322, unde erai amice la referendumul pt. votul uninominal curat nu varianta asta batjocoritoare?
    Dar Paraschiv asta unde era?

    Cand o sa ai raspuns la intrebarile de mai sus atunci sa vi sa emiti judecati despre presedintele tau fost comunist sau mai stiu eu cum. Altfel gestul lui Paraschiv e aidoma gestului facut de nebunul ala cu cerneala impotriva lui Constantinescu.
  • 0 (8 voturi)    
    Sunt de-acord cu tine relevant e B. Olteanu :) (Luni, 1 decembrie 2008, 22:38)

    Secera si Ciocanu PNL+PSD [anonim]

    Anti-comunistul Bogdan Olteanu merita

    toate distinctiile din lume :))))

    Adica, degeaba condamni comunismul, daca bogdan olteanu tine LEGEA LUSTRATIEI in sertar cand e LA PUTERE

    Bogdan Olteanu e un "autentic" si i-a salvat de lustratie pe TOTI comunistii din TOATE partidele pentru TOTDEAUNA.

    Fara Bogdan Olteanu Votul Uninominal ar fi avut o misiune MULT MAI USOARA,
    Ori - asa ceva era I-NAC-CEP-TA-BIL PENTRU PSD !


    ● PSD+PC, partidul cu CEI MAI MULTI lustrabili
    Toti lustrabili au primit DE LA PNL “liber la politica”
    Primii 100 de lustrabili
    EVZ, 27 Aprilie 2006
    Mihail Bumbes, Mihai Burcea
    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/614999/Primii-100-de-lustrabili/

    Partidul Social Democrat

    ILIESCU ION senator
    ANDON SERGIU deputat PC
    HREBENCIUC VIOREL deputat PSD de Bacau
    POPESCU DAN-MIRCEA senator PSD
    SEVERIN V. ADRIAN deputat PSD
    COZMANCA OCTAV senator PSD
    MOHORA TUDOR deputat PSD
    MIHAILESCU PETRU SERBAN senator PSD
    PAUNESCU ADRIAN senator PSD
    NOVOLAN S. TRAIAN senator PSD
    OTILIAN NEAGOE senator PSD
    SASU I. ION deputat PSD
    SIMIONESCU AUREL GABRIEL senator PSD
    PANDEA PETRU deputat PSD
    CHIS FILONAS deputat PSD
    DUMITRESCU ZAMFIR deputat PSD
    FILIPESCU TEODOR senator PSD
    MAGHIAR T. TEODOR senator

    Partidul Romania Mare

    AVRAM DUMITRU deputat PRM
    DINESCU VALENTIN senator PRM
    FURO IULIU IOAN deputat PRM
    DINA CAROL senator PRM
    DUMITRESCU VIOREL GHEORGHE senator PRM
    STAN PETRU senator PRM

    Partidul Conservator

    FAINA I. CONSTANTIN deputat PC

    VOINEA FLOREA deputat PC
    TUDOR CONSTANTIN deputat PC


    Partidul National Liberal

    MALAIMARE MIHAI-ADRIAN,
    UJENIUC DRAGOS deputat PNL
    UNGUREANU –MIHAI RAZVAN sef SIE

    Minoritati

    MIRCOVICI NICULAE deputat
  • +1 (5 voturi)    
    articol (Luni, 1 decembrie 2008, 22:38)

    cititor [anonim]

    Excelent comentariu ,cit adevar spus in citeva rinduri, felicitari Cristi Covaci
  • +1 (3 voturi)    
    de acord si ceva mai mult! (Luni, 1 decembrie 2008, 22:40)

    radu [anonim]

    langa 'hai sictirul' de bun augur...as adauga cateva flegme pline de puroi....pe obrazul tuturor politicienilor romani...niste mucavele ordinare,niste cacati bolnavi care au functionat dupa principiul 'intai eu si familia mea plus prietenii apoi eu famialia si pritenii si restul duca-se dreacu....sa moara sa traiesc eu bine...si familia mea plus prietenii'.....!!! e dulce 'hai sictirul'........eu as fi ceva mai dur......odata cu hai sictir....as condamna toata clasa politica din romania celor 18 ani trecuti d ela lovitura de stat blolsevicacondusa si castigata de jegul absolut numit iliescu...as condamna-o la munca silnica pe viata!!!!! as construi cu ei 3 canale......sa vada si sa SIMTA infectii impreuna cu familiile si prietenii lor cum erau facuti praf romanii....
  • +3 (3 voturi)    
    Pare frumos ce scrii, (Luni, 1 decembrie 2008, 22:41)

    releu [anonim]

    dar de ce nu ai scris INAINTE ? Pe Paraschiv nu trebuie sa il apere nimeni, sa il disculpe, sa il sustina. El tot ce face de ATUNCI face BINE. Ce scrii tu aici este la fel de populist ca si astia, care inainte de alegeri promit marea cu sarea.
    Voi puteti scrie ce vreti, putin importa ca se adevereste macar cat negru sun unghie. Cati patrtoni/ manageri de firma isi permit sa se joace cu evaluarile ca si voi, astia care indrugati intr-una ce trebuie sa FI facut sau ce se va intampla,(si constatam ca NU se intampla)?

    Ati ajuns la fel ca SCANTEIA.
  • +3 (5 voturi)    
    frumos (Luni, 1 decembrie 2008, 22:42)

    george [anonim]

    felicitari pt articol! frumos scris, si mare adevar in ceea ce zici. jos palaria
  • +5 (9 voturi)    
    Hai să ne dăm jurnalişti anticomunişti (Luni, 1 decembrie 2008, 22:45)

    cobra [anonim]

    Depinde cine i-a înmânat această decoraţie lui Vadim. Dacă era Băsescu, gestul era justificat. Numai că ea a fost acordată de Iliescu (un comunist notoriu) şi a fost retrasă de Băsescu.
    Deci, care-i problema?
    Gestul preşedintelui mi s-a părut că este o recunoaştere a luptei lui anticomuniste. Refuzul primirii acestei distincţii nu mi se pare justificat. Faptul că Băsescu a fost cândva membru de partid nu mi se pare atât de condamnabil. Mai condamnabil este să nu fi fost comunist deloc (vezi mulţi tineri politicieni din ziua de azi) care, prin manifestările lor dovedesc că au gândire comunistă.
    Reacţia preşedintelui la gestul celui în cauză este inspirat.
    Autorul mi se pare că este un simplu profitor al unei situaţii în care nu are dreptate.
    • +2 (6 voturi)    
      gestul este justificat (Marţi, 2 decembrie 2008, 7:03)

      Dan Deac [anonim] i-a raspuns lui cobra

      Omul a cerut cateva lucruri de bun simt.
      Unul dintre ele e ca victimele sa-si cunoasca tortionarii si sa-i poata da in judecata. In schimb a primit o medalie .
      Tu nu ai refuza asta daca in loc de balsam pe rani cineva ti-ar da un badog?
      • -1 (5 voturi)    
        gestul nu e justificat, e aberant (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:39)

        m@m.ro [anonim] i-a raspuns lui Dan Deac

        Aceste lucruri se cer celor care POT SA LE FACE, adica parlamentului si celor care aveau PUTEREA acolo, adica PNL si PSD
        • 0 (2 voturi)    
          COMUNISTII sunt mandri de PNL (Marţi, 2 decembrie 2008, 11:10)

          m@m.ro [anonim] i-a raspuns lui m@m.ro

          Sorin Ilieşiu demisionează din PNL, acuzându-l pe Olteanu de neadoptarea legii lustraţiei

          Sorin Ilieşiu i-a transmis, joi, preşedintelui PNL Călin Popescu Tăriceanu, o scrisoare, în care anunţă că îşi dă demisia din partid, protestând, astfel, faţă de "împiedicarea deliberată" a adoptării legii lustraţiei, de către Bogdan Olteanu, pe care l-a numit "criptocomunist travestit în liberal".
          Sorin Ilieşiu, membru PNL din 2001, arată în scrisoarea deschisă către Călin Popescu Tăriceanu, şi intitulară "Prezentarea demisiei din PNL", că, "spre dezonoarea" formaţiunii, preşedintele Camerei Deputaţilor, liberalul Bogdan Olteanu, "a împiedicat programatic adoptarea lustraţiei anticomuniste".
          "Batjocorind memoria glorioasă a PNL în istoria României, Bogdan Olteanu a rămas încremenit într-un proiect de sorginte comunistă, nereuşind să-şi reformeze forul interior deformat de influenţa din familie, astfel încât să poată condamna criminalitatea regimului comunist condus inclusiv de bunica domniei sale, tovarăşa Ghizela Vass (1912-2004), cea mai longevivă activistă din nomenclatura de vârf a comunismului românesc, membră între 1948 şi 1984 a Comitetului Central al Partidului Muncitoresc Romîn, respectiv al Partidului Comunist Român, o apropiată a familiei dictatorului stalinist Ceauşescu", spune Sorin Ilieşiu.
  • +1 (3 voturi)    
    Adevarat ai grait (Luni, 1 decembrie 2008, 22:53)

    Martens [anonim]

    Un articol vertical.
  • +1 (7 voturi)    
    Respect Paraschiv (Luni, 1 decembrie 2008, 22:54)

    Anonim [anonim]

    Cum era sa primeasca o decoratie de la cineva care a fost si el comunist, plus ca sa nu uitam ca pe vremea lui "Ceasca" nu puteai ajunge capitan pe curse internationale si sa locuiesti din partea statului in strainatate daca nu erai si securist. Asa ca bine a facut Paraschiv ca a refuzat "tinicheaua" din partea statului care l-a umilit si din partea celui care reprezinta statul.
  • -2 (8 voturi)    
    Cine e Paraschiv asta? (Luni, 1 decembrie 2008, 22:55)

    gigi [anonim]

    Domne, eu sunt mai tanar asea si azi e prima data cand aud de nea Paraschiv asta ca a infruntat comunistii, ca s-a tinut batos si azi a fost injosit ca i s-a dat o medalie.

    Deci pentru pulime, cine si ce a facut Paraschiv cu inteligenta sa? Scrii un articol ca si cum orice muritor de rand din romania stie cine e nea Paraschiv.
  • +3 (3 voturi)    
    da... (Luni, 1 decembrie 2008, 22:56)

    cineva [anonim]

    L-am cunoscut pe domnul Paraschiv la premiera Cold Waves in orasul meu. E un om atat de simplu si asta il face sa fie genial in incapatanarea lui. E fascinanta soarta acestui om, va recomand din toata inima sa vedeti Cold Waves - lasand comunismul la o parte e un film foarte bun atat tehnic cat si artistic
  • -1 (7 voturi)    
    Gestul a dat apa la moara...comunistilor (Luni, 1 decembrie 2008, 22:59)

    Dan [anonim]

    Cred ca dupa bucuria Antenelor, nu trebuie explicat mai mult.
  • -5 (9 voturi)    
    bou (Luni, 1 decembrie 2008, 23:03)

    Carsberg [anonim]

    dizidentu dracului ar trebui sa nu mai traiasca in trecut. daca nu-i trebuia tinicheaua, sa fi stat acasa. dobitoc cu fitze
  • +6 (6 voturi)    
    batranul acela, d-l Paraschiv, traieste in absolut (Luni, 1 decembrie 2008, 23:03)

    spectator [anonim]

    ..iar noi restul, framantati de grijile meschine ale prezentului, nu prea avem cum sa-i judecam gestul...

    Nu mi se pare ca Basescu a condamnat 'anemic' comunismul si nici ca actioneaza 'superficial' pentru ca daca ar fi fost asa ...ei bine, cred ca la ora asta el ar fi fost sprijinit de PSD !!

    Paradoxal este ca asemenea atitudini precum cea a d-lui Paraschiv au fost sistematic deturnate din decembrie '89 incoace. Sunt curios, cu cine o fi votat domnia sa?
  • -3 (9 voturi)    
    Da sigur..... (Luni, 1 decembrie 2008, 23:05)

    Vizionarul [anonim]

    De parca o fi si asta vreo personalitate...Sunt atatia oameni de valoare care au ramas anonomi,
  • +5 (7 voturi)    
    HAI SICTIR LEPADATURILOR ! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:08)

    catalin [anonim]

    Sunteti atat de jalnici incat nu reusiti sa va vedeti fetele de comunisti, dar atunci cand vi se spune in fata va mirati:"LA HAI SICTIR COMUNISTILOR!!!"
  • -3 (7 voturi)    
    Pacat pentru disidenta lui... (Luni, 1 decembrie 2008, 23:08)

    Claude [anonim]

    ... daca si-a gasit un astfel de moment pentru a iesi din anonimat. Ii era jena sa vorbeasca uitindu-se in ochii Presedintelui, de a ales sa-si faca cunoscut oful citind protestul lui de pe o bucata de hirtie?. Toata stima unchiule pentru lupta matale dar invata sa imbatrinesti frumos nu cu scene tip OTV. Multa sanatate iti doresc! PS: Ma intreb cu cine ai votat...
  • +4 (6 voturi)    
    Mare Om! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:09)

    Ghindaras [anonim]

    Un personaj cu totul special nu numai printre comunisti si neocomunisti dar si printre opozantii regimului prabusit in `89. Ce comparatie s-ar putea face intre dl. Paraschiv si dizidentul Mircea Dinescu? Dar intre dansul si obarseful Comisiei prezidentale pentru Procesulcomunismului, Vladimir Tismaneanu? Niciuna, atat sunt de indepartati de ceea ce inseamna modelul unui luptator anticomunist.
  • +2 (6 voturi)    
    Nota 10! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:09)

    StefanB52 [utilizator]

    ...pentru comentariu, domnule Covaci.
    Umile multumiri domnului Paraschiv! Pentru ca exista!
  • -3 (11 voturi)    
    toata lumea (Luni, 1 decembrie 2008, 23:19)

    andrei david [anonim]

    s-a uitat la tv la analisti si specialisti si crede ca poate debita o parere intr-un comentariu. am inteles cu totii domnule Covaci ca sunteti mai informat decat toata media romaneasca de ati aflat inainte si vroiati sa scrieti cu cateva ore mai devreme. probabil ca in acele ore ati avut singurul puseu de responsabilitate si gandire clara din aceasta zi...
    nimeni nu contesta lupta domnului Paraschiv. el si altii au sacrificat mult, mult mai mult decat mine, dumneavoastra si majoritatea romanilor intru combaterea comunismului. dar nici macar in delirul provocat de impulsurile creierului dinc are pretindeti ca ati scos acest articol nu puteti sa justificati un gest care la urma urmei il dezonoreaza chiar pe domnul Paraschiv. putea protesta stimatul domn intr-o maniera care sa nu-l faca "senil" in ochii majoritatii.
    ca iliescu si paunescu fac parte din clasa politica este tot vina noastra, a bravilor votanti romani, nu a presedintelui. plus ca probabil nu stiti ca exista un numar limitat de decoratii si distinctii ce pot fi acordate. iarasi, nu le-a inventat basescu, ele fac parte din istoria tarii. daca in urma cu 73 de ani cineva "nasol" a primit aceeasi distinctie, inseamna ca toti trebuie sa traga apa dupa acele "tinichele"?!
    anemic este demersul dumneavoastra jurnalistic de o calitate atat de slaba ca rar mi-a fost dat sa citesc. un comentariu, desi este o opinie personala pe care aveti dreptul sa o nutriti, are o logica, vrea sa spuna ceva. aici este o insiruire de fraze si intrebari ironice fara nicio logica a gandirii. da, ma reped la frigider ca sa iau gheata de la durerea de cap provocata de jurnalisti ca dumneavoastra. la strung erati mai util, sincer. acolo macar exista un folos al muncii prestate. hotnews se straduieste sa ridice nivelul articolelor, iar pe acesta nu numai ca nu l-as plati, v-as cere despagubiri. iar incheierea dumneavoastra este tipica unui nimeni in incercare de afirmare disperata printr-o mimata violenta sub mantia curajului civic...
  • 0 (4 voturi)    
    Deci pt tine ROMANIA=politicienii? (Luni, 1 decembrie 2008, 23:20)

    GHOST [utilizator]

    ...Eu asta inteleg din articol.
  • +1 (5 voturi)    
    sictir (Luni, 1 decembrie 2008, 23:22)

    starchaser [utilizator]

    Frumos scris... un calduros HAI SICTIR! si din partea mea.
  • 0 (0 voturi)    
    adevarat grait (Luni, 1 decembrie 2008, 23:29)

    cip [anonim]

    Am acelasi sentiment ca si dumneavoastra, de scarba si mahnire sa vad nume sonore comuniste si corupte alese prin vot nominal, sa vad ca in cei patru ani trecuti si nu numai parlamentul s-a transformat intr-un aparator al coruptilor si al propriilor interese.
    Tara asta se duce va duce de rapa cu asemenea politicieni si guvernanti.
    De ce nu vii tu Tepes Doamne sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni (adica parlament)?
    HUUUH! JOS CORUPTIA SI COMUNISTII!!
    Ne trebuie o noua revolutie!!!
  • +4 (8 voturi)    
    care Romanie? (Luni, 1 decembrie 2008, 23:33)

    un roman ca tine [anonim]

    Asta stau lucrurile, oare?

    Care romanie se "sterge la fund" cu d-ul Paraschiv? Eu nu sunt in acea romanie. Eu sunt in cealalta! In aceea care se bazeaza pe oameni ca Paraschiv! In aceea care recunoaste meritele lui Paraschiv! In aceea care-si da seama ca avem nevoie de multi "paraschivi".

    Paraschiv a "luptat" si pentru mine, un simplu roman; de aceea, totdeauna voi respecta (in toata plenitudinea cuvintului) pe d-ul Paraschiv si toti cei ca el (probabil f putini). Aceasta decoratie este si de la mine pentru el, ca o confirmare a respectului si multumirii. Si sunt putin amarat ca d-ul Paraschiv nu a privit dincolo de umarul Presedintelui ca sa vada romanii ce vroiau sa-i multumeasca! Dar pun refuzul pe seama caracterului sau "tare" si inflexibil (fara de care probabil nu ar fi existat)!

    Si, domnule Covaci, te rog sa nu ma jignesti, numind aceasta decoratie, tinichea! Nu omul Basescu, ci Predintele nostru este cel care a inmanat decoratiile! Si, crede-ma ca pot face diferenta intre Vadim si d-ul Paraschiv!

    Sper ca nu o faci greseala sa ma numesti "pro-Base" pe baza acestor consideratii! Si o ultima observatie: superficial sau nu, totusi acest Presedinte, si nu anteriorii, este cel care a condamnat comunismul si care ofera (in numele nostru - este un fapt nu o eschiva!) o decoratie lui Paraschiv! Iar ce a facut omul Basescu inainte de a fi presedinte (bun si rau) nu este relevant pentru aceste doua actiuni!
    • +2 (2 voturi)    
      gigi neocomunistu' lu peste (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:45)

      ilici the great [anonim] i-a raspuns lui un roman ca tine

      cu un ochi ii multumeau si cu ceilalti radeau ca-i frauer si nu e "revolutionar sau disident". sictir si apreciati verticalitatea unui om. nu poti linge scuipatul de pe obraz si sa fii si om demn ( sau anticomunis). apreciez gestul, macar pentru ca ne-a pus pe ganduri pe noi(medaliatii). biserica nici dupa 2000 de ani nu l-a iertat pe Irod. apel la istorie.
      • 0 (0 voturi)    
        cs spui acolo "luminatia ta"? (Miercuri, 3 decembrie 2008, 3:18)

        un roman, nu ca tine - ilici [anonim] i-a raspuns lui ilici the great

        ai cuvantat cum ca "nu poti linge scuipatul de pe obraz si sa fii si om demn"; s-atunci cum ramane cu istoria despre Hristos, cind a primit o palma atunci a intors si obrazul celalalt, ca sa mai primeasca una! Conform "logicii" tale inseamna ca si-a pierdut demnitatea de om! Ori poate nu inteleg eu ce ai vrut sa spui!?


        despre treaba ca "biserica nici dupa 2000 de ani nu l-a iertat pe Irod" am un singur comentariu: numai prostia nu se schimba pe lumea asta!

        D-ul Paraschiv si-a demonstrat cu prisosinta cinstea si verticalitatea morala. Nu este nevoie sa devina si inflexibil!
  • 0 (2 voturi)    
    esti patetic (Luni, 1 decembrie 2008, 23:35)

    avb [anonim]

    esti patetic si usor penibil!
  • 0 (0 voturi)    
    Da...sigur ca da (Luni, 1 decembrie 2008, 23:39)

    Nicu [anonim]

    N-ai avut inspiratie(a se citi...scris mai repede) pentru ca probabil nu stiai despre dl. Paraschiv ca si noi restul "tineretului bovin" pana nu ai aflat din media[probabil din articolul precedent a lui Marius Mihaiescu de pe hotnews] de incident. Trebuia sa fi citit articolul pana la capat sa vezi si reactia lui Basescu.
    Dl. Paraschiv trebuia se primeasca o distinctie de la cineva. Nu?...Daca nu era Basescu era altcineva de rang inalt...care probabil[dupa tine] ca era tot un comunist imputit nu?
    Sau ce ai fi vrut sa mute ziua Romaniei in 2 Decembrie si cu asta si ziua ceremoniei? Sau eventual sa de-a un telefon la BEC sa nu de-a rezultatele la alegeri numai maine ca azi este o ceremonie care nu se potriveste cu asta?
    Heh ii greu cu batranii, toata lumea stie...asta este...dar nu poti fara ei....dar cu tine ce ii?
  • +2 (4 voturi)    
    Comunisiti (Luni, 1 decembrie 2008, 23:46)

    mihai enciu [anonim]

    Perfect articol! Asta e tara. Bine ca nu am votat!
  • 0 (2 voturi)    
    bravo! (Luni, 1 decembrie 2008, 23:47)

    clujean [anonim]

    ai scris exact ce era de scris pe tema asta, orice alt comentariu este ori in plus,ori partizan.
  • 0 (2 voturi)    
    Asa-i ... (Luni, 1 decembrie 2008, 23:52)

    Maia [anonim]

    din pacate
  • 0 (2 voturi)    
    amintiri din viitor (Luni, 1 decembrie 2008, 23:54)

    titirez [anonim]

    mai Cristi, vezi ca scrisesi 2009 ... o fi el erou luptator insa ... nu face. si editorii ce pasesc, nu verifica si ei materialul?:D
    • -2 (2 voturi)    
      k@k.ro ca's liber (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:46)

      k@k.ro [anonim] i-a raspuns lui titirez

      si care e problema ta? doar anul?
      • +1 (1 vot)    
        Libertate nu inseamna sa injuri oameni (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:37)

        "anti-comunistii" securisti [anonim] i-a raspuns lui k@k.ro

        Libertate inseamna RESPONSABILITATE si SACRIFICIU pentru un crez

        Si inseamna sa NU TRADEZI un crez cum au tradat "anti-comunistii" securisti din PNL

        Bogdan Olteanu a primit premiul "Secera si Ciocanul"

        15 Martie 2008

        Societatea Timisoara i-a acordat, sambata, presedintelui Camerei Deputatilor, Bogdan Olteanu, premiul "Secera si Ciocanul", pentru nerespectarea promisiunii de a pune in dezbatere, in Camera, proiectul Legii Lustratiei, relateaza NewsIn.
  • 0 (2 voturi)    
    - (Luni, 1 decembrie 2008, 23:54)

    Andrei [anonim]

    Multumim!
  • +2 (8 voturi)    
    Draga Cristi, (Luni, 1 decembrie 2008, 23:59)

    Pufulet [anonim]

    Gunoiul poate fi intotdeauna rascolit de unul ca tine si nu vad ce legitimitate ai sa vorbesti despre un dizident ca Vasile Paraschiv si despre ce ar merita sau nu acel om.
    Probabil si tu esti vreun ziarist care s-a trezit scriind in media electronica, desi habar n-are despre epoca aceea.
    Poate totusi ai trait si constientizat acele vremuri, insa nu te-ai remarcat cu nimic mai mult fata de atatia altii. Poate ai fost si tu un las la fel ca noi toti, care n-am avut curajul unui Vasile Paraschiv sau Cornel Babes.

    Daca n-ai trait acele vremuri, nu ai de ce sa le comentezi, pentru ca nu le intelegi cu adevarat.
    Daca le-ai trait, atunci tot nu esti indeptatit sa judeci pe altii, pentru ca nu ai fost cu nimic mai breaz decat ei.

    Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca unii ca tine se treezesc facand judecati de opinie fara sa fie indreptatiti la aceasta.
    Ca sa nu crezi altceva, toata activitatea mea politica s-a rezumat la cea de pionier si la cea de tanar UTC-ist fara functie si tragere de inima.
    De Ziua Nationala a Romaniei, iti urez si eu un "Hai Sictir" pe care-l arunci catre politicienii romani, dar totodata si catre toti cei care-ti citesc articolul.
    • +1 (1 vot)    
      ? (Marţi, 2 decembrie 2008, 20:31)

      tzetze19 [anonim] i-a raspuns lui Pufulet

      De fapt ce vrei sa spui? Ca ziaristii tineri n-au dreptul moral sa scrie despre ce a fost atunci? In aceasta logica nimeni n-ar mai trebui sa scrie despre Holocaust daca nu l-a trait? Eu zic ca e f bine ca sunt tineri preocupati de ce-a fost. Sa nu se uite si sa nu repetam, peste ani, aceleasi greseli. Oare de ce redactorii Discovery fac atatea filme despre Germania nazista? Tocmai sa nu se uite. Si eu am trait ca UTC-ist apatic acele timpuri si, cred ca esti de acord, nu m-as mai intoarce la ce-a fost.
      Si nu-ti spun "Hai Sictir"!
  • +1 (3 voturi)    
    gest (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:00)

    gheo [anonim]

    intr-adevar este de remarcat gestul domnului Paraschiv. Mie, personal, imi plac cei care lupta pina la sfirsit si nu abandoneaza lupta pt. anumite onoruri false. Dar pe de alta parte, zic eu, ca rapunsul lui basescu a fost unul pe masura. Presedintele tarii a oferit respectiva chestie, nu Traian Basescu care a fost un comunist. Dar faptul ca Basescu, un fost comunist, este presedintele tarii este o alta treaba. S-ar putea s-o meritam, noi l-am votat. Asa ca daca domnul Paraschiv s-a simtit jignit, ar trebui sa ne simtim si noi un pic, macar asa de ochii lumii, caci noi l-am votat!
    • 0 (0 voturi)    
      ba eu sint de acord doar cu anticomunistul... (Joi, 4 decembrie 2008, 2:35)

      stoicadrian [utilizator] i-a raspuns lui gheo

      si cu Base' nu. de ce ? pentru ca se eschiveaza si se foloseseste de titlul de presedinte doar atunci cind ii convine. atunci cind s-a luat lumea de fiica-sa pt aberatiile ce le debita, a sarit in apararea ei "ca tata" cind are nevoie de titlul de presedinte ...si-l ia in primire etc ...
  • -1 (3 voturi)    
    Felicitari (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:01)

    OVI [anonim]

    Frumos scris !
    Mi-as dori ca toti romani sa aiba curajul acestui om! Paraschiv.
  • -1 (3 voturi)    
    Exagerat (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:02)

    George [anonim]

    Scuza-ma, dar esti putin cam exagerat !
    Nici eu nu sunt fericit ca se intorc comunistii, insa nu imi permit sa vorbesc asa.
    • -2 (2 voturi)    
      k@k.ro (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:47)

      k@k.ro [anonim] i-a raspuns lui George

      15 ani ai tinere?
      • +2 (2 voturi)    
        COMUNISTII salvati de PNL au fost votati ieri (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:33)

        m@m.ro [anonim] i-a raspuns lui k@k.ro

        de poporul roman
  • +1 (7 voturi)    
    0 (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:08)

    0 [anonim]

    patetic articol
  • 0 (4 voturi)    
    Felicitari! (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:18)

    HansBrinker [utilizator]

    Excelent articol, va felicit!
    Poate ca e bine sa spui adevarul din cand in cand, nu numai sa abuzezi de regula raului celui mai mic.
  • -3 (3 voturi)    
    gest greu de interpretat (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:19)

    sergiu [anonim]

    1 dec. 2008 :-)
    totusi, l-a numit 'comunist' pe Basescu?
  • +2 (4 voturi)    
    vulagritatea ucide (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:19)

    Cristina [anonim]

    Domnule Covaci,

    Nu sunteti hotarat daca sa blamati actul sau sa-l apereciati?De ce atat ipocrizie? Demnitatea, mai ales de 1 Decembrie, este apreciata...sau daca nu, cei ce nu stiu sa aprecieze numerita respectul. Nu v-ati plictisit de mediocritate?
  • 0 (2 voturi)    
    Nu stiu cine este acest domn Paraschiv, dar (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:23)

    vallux [utilizator]

    ...în numele sau, si alaturi de autorul articolului, vreau sa lansez si eu un "Hai sictir!" guvernantilor din România lui 2008.
    Mi-e jena ca sunt român.
  • -1 (1 vot)    
    1 decembrie 2009 ? (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:32)

    ciubex [utilizator]

    "Ambitia acestui om, care a refuzat pe data de 1 decembrie 2009 primirea unei tinichele din partea presedintelui Basescu"
    Nu cred ca este virba de anul 2009, ca doar articolul nu e din viitor.
    • +2 (2 voturi)    
      un patriot???? (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:35)

      sandu [anonim] i-a raspuns lui ciubex

      atat ai retinut din articol? pardon, din scrisul ala mic si negru.
  • +1 (1 vot)    
    Arob cele de mai sus (Marţi, 2 decembrie 2008, 0:57)

    escu [anonim]

    Aprob cele de mai sus si gasesc acest articol foarte realist si in aceeasi masura trist. Totusi, nu sunt un om al resemnarii si refuz sa cred ca nu se mai poate face nimic. Cred ca promovandu-ne oamenii adevarati putem schimba ceva. Sigur ca e greu si ca ei nu ies deasupra din cauza leprelor si a ignorantilor, dar poate ca vor iesi la un moment dat. Pentru asta, fiecare dintre cei nemultumiti este dator sa fie mai curajos si mai implicat social. Si mai cred ceva. Cei care spun ca nu le convine societatea in care traim, dar ca nu au ce face in acest sens fac o mare greseala. Cred ca prin simplul fapt ca esti politicos cu ceilalti, ca incerci sa-ti faci bine treaba ta, sa iti castigi banii intr-un mod cinstit si ca ai si un pic de spirit civic, poti sa schimbi ceva. Pentru ca Romania va creste prin pasi mici facuti zi de zi de fiecare dintre noi...
  • +3 (5 voturi)    
    mda (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:09)

    toro [utilizator]

    "Gestul anemic al lui Basescu de condamnare a comunismului se inscrie in randul actiunilor superficiale pe care acesta din urma le tot intreprinde in ultimii patru ani."
    Imi pare rau dar enunturi de genul asta sunt descalificante. Idiot sau nu, treaz sau nu, Basescu o incercat sa faca ceva in privinta condamnarii comunismului shi indifetent de pareri subiective nici macar nu reprezinta cel mai feroce tip de comunist.

    "Nici macar eschiva acestuia prin care a spus ca tinicheaua este inmanata in numele statului roman nu are nici o relevanta. "
    Damn, alta judecata de valoare aruncata fara nici un argument.

    Sa inteleg ca exagerarea indignarii este un tertip pentru a scoate in evidenta sensibilitatea autorului? Este indignarea noul trend in ati face reclama?

    Cat despre Vasile Paraschiv, nu ii conteste meritele. Din pacate va trebuie sa astepte vreo 20 de ani pana cand o sa fie decorat de un non- comunist. Dar mie teama ca o sa fie prea tarziu.
  • 0 (4 voturi)    
    Jos palaria pentru domnul Vasile Paraschiv (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:10)

    remaniere @yahoo.com [anonim]

    felicitari pentru articol, desi cam tardiv :).
    Domnul Paraschiv e un mare caracter, cum din pacate cea mai mare parte a rahatului uman din Romania post-interbelica nici n-a visat vreodata. Asfel de oameni merita toata recunostinta, nu lepre precul iliescu, basescu, nastase, vadim, voiculescu, geoana, etc... toti fauriti din jeg si pe spinarea celor ce au murit in timpul comunismului si la revolutie. La astia putem sa adaugam si noua clasa de parveniti din "democratie", care se folosesc de tupeu si apeleaza la nepasarea romanilor: tiriac, udrea, patriciu, casuneanu, fenechiu, etc...
  • -3 (9 voturi)    
    rusine (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:15)

    Gogu [anonim]

    Rusine sa iti fie.
    Si tie, autor al acestui articol, si lui Paraschiv.
    STATUL ROMAN macar TEORETIC reprezinta POPORUL ROMAN si acesta nu are nici in clin nici in maneca cu regimul comunist, nici cu scursurile de dupa acest regim.
    In alta ordine de idei, consider ca este un psihopat pentru ca "El a precizat ca se opreste la cat a citit pentru ca, desi este un om liber, i se interzice sa vorbeasca." Probabil in schizofrenia lui traieste inca pe vechile timpuri. Ca sa nu mai zic ca un adevarat om care a fost ANTICOMUNIST, este acea persoana care nu a avut nici o tangenta cu aceasta miscare dar, (citez wikipedia): "He was member of the Romanian Communist Party (November 1946 - November 1968)." deci 22 de ani de membru de partid si pe urma gura mare. Normal sa fie persecutat pentru ca in 22 de ani avea destule cunostinte ca sa nu fie lasat in pace.
    Oricum, peste tot ce a fost gestul lui imi provoaca greatza pentru ca.. vorba lui basescu, "toti ar trebui sa respecte insemnele statului roman"
    • 0 (4 voturi)    
      k@k.ro un taran (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:49)

      k@k.ro [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      "El a precizat ca se opreste la cat a citit pentru ca, desi este un om liber, i se interzice sa vorbeasca."

      indicatii pretioase a primit omul. s-a oprit inainte sa fie aruncat afara. dar tu nu ai cum sa intelegi, gascane.
      • +2 (2 voturi)    
        m@m.ro aberatii securiste (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:32)

        m@m.ro [anonim] i-a raspuns lui k@k.ro

        Tovarase, iti sugerez sa-i ceri o diploma anti-comunistului Bogdan olteanu ca a salavat multi securisti ca tine deghizati in martiri anti-comunisti
    • -1 (1 vot)    
      observatie (Marţi, 2 decembrie 2008, 6:53)

      cetateanu turmentat [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      -intradevar , "teoretic" statul roman reprezinta poporul roman dar nu intotdeauna poporul roman este reprezentat de stat ( sau de actiunile alesilor in functii de stat)!
      -in anii 70 era mai riscant sa fi opozant al sistemului din postura de fost membru PCR decit daca n-ai fi facut parte din el , cine a trait acele vremuri stie.
  • +1 (1 vot)    
    Respect... (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:22)

    Paganel [anonim]

    pentru toti cei care au infruntat comunismul!
    Pentru autorul articolului: este 1 Decembrie 2008, nu 2009.
    • 0 (0 voturi)    
      intradevar (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:36)

      sandu [anonim] i-a raspuns lui Paganel

      stii sa citesti. dar intelegi ceva?
      • -2 (2 voturi)    
        bravo (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:57)

        name [anonim] i-a raspuns lui sandu

        super comentariu.. o sa ma incadrez si eu in categoria ta, "penibil", si te intreb: altceva nu mai stii?.. bine ca esti tu competent!.. imi pare rau ca'ti scriu, promit ca nu mai fac.. mult noroc.. scuze ca nu m'am pastrat in tema articolului..
  • 0 (6 voturi)    
    urat.. (Marţi, 2 decembrie 2008, 1:38)

    adrian [anonim]

    Lupta lui nu a fost zadarnica. Datorita lui si altora ca el traiesc acum intr'o societate, cu impuritati ce'i drept, dar mai buna. Dar gestul lui este foarte urat.. ma simt respins.. Distinctia aceea nu venea din partea unui anonim ci a reprezentantului poporului, al meu.. O fi Base patat, cu cine-stie-ce trecut, dar tinicheaua aia ar fi reprezentat toata stima mea si probabil a multor romani. Pe noi ne'a refuzat. Ar fi putut sa'si exprime sentimentele si altfel, mai elegant..
    Si asa s'a cam dus.. stima..
    (noi muncim, nu gandim..)
    • +2 (4 voturi)    
      Politcianism ieftin (Marţi, 2 decembrie 2008, 3:13)

      radu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Dl Paraschiv s-a cistigat de 30 de ani lbertatea de opinie in Romania. In comparatie cu faptele sale, ceea ce a realizat societatea romaneasca in ultimii 19 ani este dezolant. Este dreptul domniei sale sa refuze decoratia din miinile unui fost membru PCR, cel mai revolutionar dintre politicienii momentului.

      Nu este insa in niciun fel vina lui Basescu ca altii mai "puri" nu au actionat mai devreme pentru denuntarea comunismului ori pentru a da forta legii Ticu. Nu este vina lui Basescu ca acum 8 ani a devenit ultimul obstacol intre PDSR si Primaria Bucurestiului iar acum 4 ani ultima sansa de a duce PSD in opozitie.

      Electoratul roman a fost cel care a aprobat revenirea comunistilor nepocaiti la guvernare in 2007 si i-a mentinut in 2008 la procentele luate cu autocarele de turisti in 2004.

      Noi, cetatenii romani, ar trebui sa ii cerem iertare dlui Paraschiv pentru ca un astfel de presedinte il decoreaza si apoi, dind curs apelului lui Liiceanu, sa lasam sa ne fie "din cind in cind, o lunga si insuportabila rusine."

      Hai sa fim o vreme stingheri in tara lui Paraschiv, domnule Covaci!
  • 0 (2 voturi)    
    comunismul,valorile... (Marţi, 2 decembrie 2008, 3:26)

    vasile stanciulescu [anonim]

    Pentrutcei ce au citit si pentru cei ce n-au citit(mai ales pt cei ce n-au citit) cateva referinte despre comunism si valorile dupa care Romania tanjeste(si au avut "grija" comunistii de ele ca nu cumva sa traiasca si/sau sa ii formeze pe altii):
    Paul Goma, Patimile dupa Pitesti
    Dumitru Bordeianu, Mlastina disperarii
    Ioan Ianolide, Intoarcerea la HRISTOS
    P.S. varsta mea:31 ani
  • +1 (3 voturi)    
    COMUNISTII pe care POPORUL ROMAN i-a votat (Marţi, 2 decembrie 2008, 5:38)

    si PNL i-a scapat de LUSTRATIE [anonim]

    Lista neagra - judetul Bacau

    PSD+PC

    Viorel Hrebenciuc

    colegiul electoral D9

    Actiuni contra statului de drept:

    A votat amendamentele la legea privind sanctionarea faptelor de coruptie prin care se elimina din randul faptelor penale acordarea creditelor cu incalcarea normelor de creditare si folosirea acestora in alt scop decat cel declarat.

    A votat in 2006 proiectul de lege prin care procurorii sefii sunt propusi de CSM in loc de ministrul justitiei.

    A mai fost pe listele CPC/CGC
    Nu a semnat Pactul pentru Statul de Drept 2008
    Declaratia de avere: www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=39&cam =2&leg=2004&pag=5&idl=
  • +1 (3 voturi)    
    COMUNISTII pe care POPORUL ROMAN i-a votat iar PNL (Marţi, 2 decembrie 2008, 5:40)

    protestul absent [anonim]

    i-a scapat de LUSTRATIE

    Lista neagra - Bucuresti

    PSD+PC

    Dan Voiculescu

    colegiul electoral S8

    Actiuni contra statului de drept: A initiat proiectul de lege care elimina avizul ministrului justitiei din procedura de numire si de revocare din functie a procurorilor; a semnat Motiunea anti-Macovei
    A mai fost pe listele CPC/CGC
    Probleme cu justitia: Cercetat de DNA in dosarul in care este anchetata privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare; acuza de "folosirea influentei si autoritatii in scopul de a obtine pentru sine sau pentru altul bani, bunuri sau alte foloase necuvenite si spalare de bani" in dosarul privind pachetul de actiuni detinut de Agentia Domeniilor Statului la SC ICA SA Bucuresti; urmarit penal in doua dosare: privatizarea ICA Bucuresti si Loteria II. In ambele este acuzat de mita, spalare de bani si fals; urmarit penal in dosarul Loteria II.
    Declaratia de avere: www.gardianul.ro/Mogul-sarac.-Dan-Voiculescu-are-o -avere-declarata-de-doar-12-milioane-de-euro-s1230 46.html

    Sursa: Romania curata
    http://www.romaniacurata.ro/alegeri-parlam entare-2008.html
  • +1 (3 voturi)    
    COMUNISTII pe care POPORUL ROMAN i-a votat (Marţi, 2 decembrie 2008, 5:41)

    PENTRU CA PNL I-A SCAPAT DE LUSTRATIE [anonim]

    PENTRU CA PNL I-A SCAPAT DE LUSTRATIE

    Lista neagra - judetul Vrancea

    PSD+PC

    Miron Tudor Mitrea

    colegiul electoral S2

    Actiuni contra statului de drept:

    A votat in 2006 proiectul de lege prin care procurorii sefii sunt propusi de CSM in loc de ministrul justitiei

    A mai fost pe listele CPC/CGC

    Probleme cu justitia: Procurorii DNA au inceput pe 1 octombrie 2008 urmarirea penala impotriva lui Miron Mitrea in dosarul privind renovarea vilei mamei sale.

    Acuzele care i se aduc lui Miron Mitrea sint "luare de mita, instigare la fals in inscrisuri oficiale si uz de fals, ultimele doua in legatura directa cu infractiuni de coruptie".

    Declaratia de avere: www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=226&ca m=2&leg=2004&pag=5&idl=1
  • 0 (4 voturi)    
    COMUNISTII votati de POPORUL ROMAN pt. c-au fost (Marţi, 2 decembrie 2008, 5:49)

    COMUNISTII SALVATI DE PNL [anonim]

    SALVATI DE PNL DE LUSTRATIE


    Lista neagra - Bucuresti

    PSD+PC

    Dan Voiculescu

    colegiul electoral S8

    Actiuni contra statului de drept: A initiat proiectul de lege care elimina avizul ministrului justitiei din procedura de numire si de revocare din functie a procurorilor; a semnat Motiunea anti-Macovei
    A mai fost pe listele CPC/CGC
    Probleme cu justitia: Cercetat de DNA in dosarul in care este anchetata privatizarea Institutului de Cercetari Alimentare; acuza de "folosirea influentei si autoritatii in scopul de a obtine pentru sine sau pentru altul bani, bunuri sau alte foloase necuvenite si spalare de bani" in dosarul privind pachetul de actiuni detinut de Agentia Domeniilor Statului la SC ICA SA Bucuresti; urmarit penal in doua dosare: privatizarea ICA Bucuresti si Loteria II. In ambele este acuzat de mita, spalare de bani si fals; urmarit penal in dosarul Loteria II.
    Declaratia de avere: www.gardianul.ro/Mogul-sarac.-Dan-Voiculescu-are-o -avere-declarata-de-doar-12-milioane-de-euro-s1230 46.html

    Sursa: Romania curata
    http://www.romaniacurata.ro/alegeri-parlam entare-2008.html
    • -2 (2 voturi)    
      miorlaieli (Marţi, 2 decembrie 2008, 8:16)

      ion din la [anonim] i-a raspuns lui COMUNISTII SALVATI DE PNL

      romanasilor! n-ati prea dat pe la sectiile de votare. acum degeaba va plingeti de oamenii pe care-i aveti in parlament, in guvern, la presedentie, la judecatorii etc. va meritati soarta. nu-mi pasa de minusurile pe care o sa le primesc!
  • -3 (3 voturi)    
    Ptiu,porcule... (Marţi, 2 decembrie 2008, 8:58)

    Florin Macris [anonim]

    Bai Covaci,daCum de-ti trece prin minte porcari de genul scrise de tine.Vadim sa-si vanda sufletul pentru trei fripturi?! Nu-ti este rusine sa scrii asemenea infamie despre un om integru moral ca Vadim? Ar merita sa te dea in judecata si sa fii pedepsit cu inchisoare macar 20 de ani pentru insulta...
  • +1 (3 voturi)    
    Sunt curios daca... (Marţi, 2 decembrie 2008, 9:22)

    Radu [anonim]

    ...dl. Paraschiv e la fel de reticent atunci cand trebuie sa dea spaga la medic pentru - Doamne fereste! - vreo operatie, sau pe la cine stie ce institutie publica daca are de completat/plimbat/obtinut cine stie de hartoage/aprobari. Daca da, atunci D-zeu sa-l "decoreze" cu sanatate pentru ca, intr-adevar, omul asta e in stare sa ne schimbe in mai bine lumea in care ne complacem!
  • -2 (2 voturi)    
    ... (Marţi, 2 decembrie 2008, 9:57)

    festinalente [utilizator]

    Covaci de ce nu te inscrii in PD-L .. mi se pare foarte clara intentia ta. Incearca pe la ziare locale sau pe la publicatiile partidului... dar lasa-ne si
  • +3 (3 voturi)    
    Paraschiv s-a sters si el la fund cu oameni (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:29)

    ASOCIATIA 21 DECEMBRIE [anonim]

    Apel pentru decorarea D-lui Vasile Paraschiv
    cu Ordinul Naţional „Steaua României”
    în cel mai înalt grad

    Domnului Traian Băsescu – Preşedintele României

    Stimate Domnule Preşedinte al României,

    Vă solicităm să-l decoraţi pe D-l Vasile Paraschiv cu Ordinul Naţional „Steaua României” - în cel mai înalt grad (gradul de “Colan”).
    Eroul Vasile Paraschiv are 80 de ani şi trăieşte la Ploieşti. Membru al partidului comunist până în 1968, Vasile Paraschiv a devenit cel mai curajos luptător anticomunist în contextul dat. Pentru ca lupta lui să nu devină molipsitoare, Securitatea l-a expulzat din ţară în 1978. La scurt timp, spre uimirea Securităţii şi a dictatorilor României ceauşiste, Vasile Paraschiv s-a întors în infernul comunist pentru a-şi continua lupta; importanţa acesteia este recunoscută inclusiv de istorici ai comunismului mondial.
    În sprijinul cererii noastre, vă prezentăm câteva opinii şi argumente decisive:
    „Natură eroică, Vasile Paraschiv a mers neabătut mai departe pe drumul său, fără compromisuri, fără concesii, în ciuda îngrozitoarelor torturi suferite şi a tratamentelor psihiatrice inumane cărora le-a fost supus.” - Doina Cornea
    “Vasile Paraschiv este eroul autentic al luptei anticomuniste din România. A fost cel dintâi care, în atmosfera de teroare a perioadei Ceauseşcu, a îndrăznit să propună crearea unui sindicat liber al muncitorilor din România.” - Vladimir Tismăneanu
    „Vasile Paraschiv este unul din cei patru dizidenţi de marcă ai României ceauşiste, alături de Paul Goma, Doina Cornea şi Radu Filipescu.” - Ruxandra Cesereanu

    http://www.asociatia21decembrie.ro/?p=291
  • -2 (2 voturi)    
    degetul pe rana (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:29)

    Justin Puscasu [anonim]

    Prin gestul lui, Vasile Paraschiv a pus degetul pe o rana dureroasa din constiinta poporului roman. E vorba de rana lasata de comunism, cronicizata de cocolosirea lustratiei si de ezitarile oficiale (inclusiv ale Presedintelui) in condamnarea comunismului.
    Citind comentariile la acest articol excelent, nu pot sa nu remarc faptul ca cei care comenteaza se constituie intr-un esantion reprezentativ pentru poporul roman: un mare numar de idioti, care se baga in vorba oricand (votand, de exemplu), refuzand sa inteleaga ca sunt subiecte pe care n-au voie sa le murdareasca cu balele lor ideologice, apoi un numar semnificativ de slugi, gata sa-l injure si pe Dumnezeu, daca asa le cere stapanul, si un numar redus de oameni cu bun simt si cu principii, coplesiti acustic de harmalaia celorlalti. Felicitari, Cristi Covaci pentru articol! Subscriu la concluzii, ba chiar as extinde urarile catre toti cei care prin prostia sau slugarnicia lor au facut posibila perpetuarea comunismului pana la aproape 20 de ani dupa Revolutie.
    • +1 (1 vot)    
      Comunistii pot fi MANDRI DE PNL (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:44)

      Mandtria de a fi roman = comunisti salvati de PNL [anonim] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      Sorin Ilieşiu demisionează din PNL, acuzându-l pe Olteanu de neadoptarea legii lustraţiei

      23.10.2008

      Sorin Ilieşiu i-a transmis, joi, preşedintelui PNL Călin Popescu Tăriceanu, o scrisoare, în care anunţă că îşi dă demisia din partid, protestând, astfel, faţă de "împiedicarea deliberată" a adoptării legii lustraţiei, de către Bogdan Olteanu, pe care l-a numit "criptocomunist travestit în liberal".
  • +1 (1 vot)    
    10 NOV: Apel pentru decorarea lui Vasile Paraschiv (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:47)

    Comunistii pot fi MANDRI DE PNL [anonim]

    COMUNISTII POT FI MANDRI DE PARASCHIV

    Sorin Ilieşiu – vicepreşedintele Alianţei Civice, autorul apelurilor pentru condamnarea naţională şi internaţională a comunismului
    Asociaţia 21 Decembrie 1989, Teodor Mărieş – Preşedinte
    Blocul Naţional al Revoluţionarilor 1989, George Costin – Preşedinte executiv
    Asociaţia 15 Noiembrie 1987 Braşov, Preşedinte - Florin Postolachi
    Liga Studenţilor din Universitatea Bucureşti 1990, avocat Antonie Popescu – Senior
    Fundaţia Culturală Timpul Iaşi, Liviu Antonesei – Preşedinte
    Consiliul Mondial Român, Ştefana Bianu - Vicepreşedinte
    Sindicatul Naţional al Ţăranilor şi al Proprietarilor Români, Dan Drăghici – Preşedinte
    Asociaţia Europeană a Cadrelor Didactice – Secţiunea Naţională România, prof.univ.dr. Florin-Cristian Gheorghe – Preşedinte
    Asociaţia Scriitorilor Români şi Germani din Bavaria, Radu Bărbulescu – Preşedinte
    Association Culturelle et Amicale Roumaine, Gabriel Penciu – Preşedinte
    L’Alliance Belgo-Roumaine, Bruxelles, Ecaterina Evanghelescu – Preşedinte
    Organizaţia Neguvernamentală Ecomondia, prof.dr.Alexandru Ionescu – Preşedinte
    Consiliul Român American, Neculai Popa, Preşedinte
    Asociaţia Copiilor Revoluţiei, Cătălin Giurcanu – Preşedinte
    Asociaţia Adevăr şi Dreptate, Nicolae Bănuţoiu – Preşedinte
    Asociaţia Cives, Ioan Roşca - Preşedinte
    Asociaţia Apolitică “Societatea Târgovişte”, Ilie Petre Ştirbescu – Preşedinte
    Fundaţia Redarea Istoriei, jurist Păun Gabriel Virgil – Preşedinte
    Fundaţia Ioan Bărbuş, Anca Maria Cernea - Preşedinte
    Federaţia naţională Omenia a Pensionarilor (peste 1.000.000 de membri), dr.ing.Gheorghe Chioaru – Preşedinte
    Grupul văduvelor de eroi martiri
  • +1 (1 vot)    
    LUptator anticomunist? (Marţi, 2 decembrie 2008, 10:47)

    Claude [anonim]

    Am inteles ca a fost membru al PCR pina in 1971.... Adica nu inteleg, si-a sterg cu buretele acea perioada???
    • 0 (0 voturi)    
      membru!!! (Marţi, 2 decembrie 2008, 11:54)

      Bero [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      Cu forta, prin intimidare..., se practica .
  • 0 (0 voturi)    
    bravo (Marţi, 2 decembrie 2008, 11:55)

    gheorghe [anonim]

    Pentru libertatea din articolul dumneavoastra
  • 0 (0 voturi)    
    revolutie (Marţi, 2 decembrie 2008, 12:19)

    leo76 [utilizator]

    un articol care vine din suflet si exprima sentimentele multor romani de pretutindeni.
    si nu numai romani...
    eu sunt de origine germana (sas) si am crescut la brasov, nu mi-e rusine ca m-am nascut si am copilarit acolo, deoarece este o tara frumoasa cu oameni caldurosi si buni.
    DAR este si o tara cu oameni indiferenti, nehaliti, nemernici... etc. oameni care ne fura pe noi toti, ne inseala, ne batjocoresc si sunt o rusine pentru tara si popor.
    sunt mandru de multe dar mi-e si rusine de aceasta situatie, care nu se pare sa se schimbe prea repede...
    oare cand ne vom trezi? oare cand va fi revolutia adevarata, care va schimba aceste conditii incredibile cu care suntem confruntati zi de zi?
  • -1 (1 vot)    
    D-lui Covaci (Marţi, 2 decembrie 2008, 12:19)

    Apolitic [anonim]

    Etichetarea unei decoratii nationale drept tinichea este o ofensa pedepsita de Codul Penal. Va rog nu confundati democratia cu impertinenta!
  • +1 (1 vot)    
    istoria se repeta trist (Marţi, 2 decembrie 2008, 12:25)

    catalin [anonim]

    ,,N-am luptat pentru jucarii'' este ceea ce Avram Iancu i-a spus imparatului , intr-o situatie similara si la fel de trista .
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVO!! (Marţi, 2 decembrie 2008, 13:12)

    Bibicool [utilizator]

    Jos palaria pentru gest!!
    Putini oameni mai au curajul sa faca asa ceva sau mai cred cu adevarat ca un asemenea gest mai inseamna ceva.
    Toata admiratia pentru batran.

    Si ii dau dreptate.
  • 0 (0 voturi)    
    tinichele (Marţi, 2 decembrie 2008, 13:13)

    pay-day [anonim]

    'Primirea unei t i n i c h e l e" Chiar asa domnule care scrii articolul?Dar de ce oare nu ma mir? Alt domn zice ca 1 Decembrie pentru el e golit de senssi deci ar putea fi orice alta zi Sarbatoarea Nationala , altul ca trebuie schimbata Constitutia si Romania federalizata etc Mai ca nu ma intereseaza ce zic acestia dar ma intereseaza pe ce bani Cine-i plateste ?Ca sigur nu-si bat gura de pomana Tare as vrea sa stiu pe ce bani Cine ii plateste pentru a avea aceste convingeri Vanduti ,vanduti ....Avea Eminescu un " versulet"
  • 0 (0 voturi)    
    a (Marţi, 2 decembrie 2008, 14:20)

    cc [anonim]

    ce chestie haioasa.sa primesti decoratii de la securisti dupa ce te-au calcat in picioare.numai in romanica se poate intimpla chestia asta(bine acu; securistii au napirlit si au alta blana da botu0i la fel)
    • 0 (0 voturi)    
      'ce chestie haioasa...' (Marţi, 2 decembrie 2008, 17:43)

      Bero [utilizator] i-a raspuns lui cc

      nu e haioasa , e plina de cinism !!! romania e condusa de securisti .
  • +1 (1 vot)    
    si eu ca omu' (Marţi, 2 decembrie 2008, 14:51)

    gheo' [anonim]

    intreb si eu ca omu' : oare faptul ca presedintele bun sau rau pe care l am ales noi ... a vrut sa l decoreze ... nu arata asta ca totusi in romania s a schimbat ceva ... nu mult ... noi care comentam ... ne am schimbat mai mult ca acesti securisti pe care ii tot blamam ? ... mai bine ne am uita fiecare in ograda lui ... SCHIMBAREA INCEPE CU TINE ... E USOR SA ARATI CU DEGETUL SPRE ALTUL ... si sa continui sa votezi PSD
  • 0 (0 voturi)    
    Eroul anticomunist (Marţi, 2 decembrie 2008, 19:07)

    pusy_55 [anonim]

    Stiu de Vasile Paraschi de pe 30 ani,si de activitatea lui.A avut ideea infiintarii sindicatelor libere(rosii)inaintea polonezilor fapt pentru care a fost dus de sute de ori la militie sau securitate.NU am inteles cine erau ceilalti medaliati de basescu,oare erau toti luptatori anticomunisti? ma indoiesc pt. ca l-am vazut si pe actorul Beligan(fost presedinte PCR la teatru national;)CINSTE D.nului VASILE PARASCHIV
  • 0 (0 voturi)    
    Jos palaria N'ea Paraschiv (Marţi, 2 decembrie 2008, 22:29)

    Dinu [anonim]

    Foarte bine N'ea Paraschiv. Minunat gestul. Iar povestea cu "din partea statului roman", multam gargara. Politicieni care isi bat joc de noi. Nu sunt ei de vina. Noi, ca le permitem luxul asta.
    Domnule Paraschiv, am auzit prima data de Dumneavoastra la Radio Europa Libera. Asteptam emisiunile muzicale ale lui Cornel Chiriac, Andrei Voiculescu si Radu Theodor si ascultam cu interes si stirile. Eram entuziasmat de o asemenea atitudine.
    Va doresc sanatate. Multi romani nu pricep nimic din gestul Dumneavoastra. Nu-i bai. Tot inainte !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Curaj! (Miercuri, 3 decembrie 2008, 8:55)

    Luminita [anonim]

    Excelent acest articol si excelent gest de demnitate al dlui Paraschiv.

    Daca am fi fost mai multi sa facem gestul acesta fata de cei care se pun singuri in conducerea tarii, poate am fi depasit cu mult starea actuala in care lancezim din toate punctele de vedere...

    Slava Domnului ca EL inca nu ne-a parasit, altfel am fi ajuns de mult de talia unei tari a lumii a treia...

    Va multumesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Partide istorice... (Miercuri, 3 decembrie 2008, 18:11)

    Calin [anonim]

    Foarte multe comentarii, sunt foarte multi romani curati aici ceea ce e foarte bine, inseamna ca mai exista speranta, speranta reaprinsa azi de Vasile Paraschiv, maine poate de altcineva....
    Cred ca Romania a ratat in 90 eliberarea cu adevarat cind partidele istorice cu adevaratii luptatorii anticomunisti au fost impiedicate sa ajunga la putere cu ajutorul aparatului securitatii si al mijloacelor acesteia de propaganda. Aveam 16 ani in decembrie 89 dar in naivitatea mea am simtit ca nu e ceva nu merge bine, prea ni-l bagau pe Iliescu si trupa in fata. Azi avem de ales intre FSN1, FSN2 sau FSN3, ca sa-l citez pe Victor Ciorbea, nu mai avem oamni curati, parlamentul e format din comunisti, securisti, parveniti, urmariti penali si puscariasi, cum Dumnezeu am ajuns aici? oare suntem si noi de vina?


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi