A scapat Kovesi de schimbare?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 5 iulie 2017, 19:16 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Interventia presedintelui Klaus Iohannis de marti pare sa fi avut ca scop salvarea institutiei si stingerea incendiului aprins din interiorul DNA. Pe de alta parte, Liviu Dragnea l-a somat miercuri pe ministrul justitiei sa zica ceva despre scandal sugerand ca e de rau. Ministrul Toader va avea de ales intre cei doi. Sa o salveze din nou sau sa-i ceara revocarea?  

Ministrul are dispozitie vreo doua-trei luni sa se orienteze. Va temporiza ca de obicei totul pana cand se va lamuri care dintre cei doi conduce de fapt Romania sau va apasa pe acceleratie? Cu nasul sau fin, cauta deja sa ia urma puterii si evita orice pozitionare ferma. In plus, viata i s-a complicat dupa racirea relatiilor dintre Tudose si Dragnea; oare pe cine sa parieze?

Pana atunci, Kovesi ramane in post.

Ce va fi mai incolo e greu de anticipat acum. Intr-o tara normala, poate se lasa cu demisii la varf a doua zi. Dar in Romania, intr-o tara sub asediul borfasilor, nu se poate intampla asta. Cel care face o noua propunere de procuror sef ar fi, potrivit legii, ministrul justitiei.

Ce credeti ca vor face PSD si ALDE daca sefia DNA se va elibera peste noapte? Ce tip de procuror vor incerca sa impuna Dragnea si Tariceanu? Cum va arata propunerea pe care o vor trimite la Cotroceni? Klaus Iohannis va putea respinge una, doua, trei propuneri, dar nu pe toate.

Toti cei de buna credinta care o vor pe Kovesi plecata refuza sa vada pasul urmator, adica dezastrul iminent. Ce urmeaza? Cine executa urmatoarea mutare si ce va rezulta din ea? E chiar atat de greu de anticipat? Asta nu se prea intelege ca se intampla in cazul unei demisii poate justificate.

Sigur, exista si posibilitatea ca din toamna majoritatea PSD si ALDE, plictisita sa tot astepte dupa Tudorel Toader, sa schimbe in Parlament legea de numire a procurorilor sefi si sa-l scoata pe seful statului din circuit, cum au procedat cu numirea seful serviciului secret de la Interne. Din acest motiv, criza interna din DNA trebuie inchisa rapid.

Presedintele Iohannis a salvat-o pe termen scurt pe Kovesi, dar nu cred ca o va putea tine in brate pe termen lung daca scandalul ia amploare, daca apele nu se calmeaza in interiorul DNA si, mai important, daca institutia nu porneste din nou motoarele. Apoi, nici un partener extern nu va mai sari in apararea unei institutii in pragul imploziei.

Sefa DNA a primit o gura de oxigen vitala intr-un moment dificil. Cu toate acestea, acuzatiile procurorilor Doru Tulus si Mihaela Moraru Iorga o lovesc in plin si pun in discutie modul in care Laura Codruta Kovesi conduce institutia.

Cei doi vor continua probabil sa-si sustina cauza in mod public si n-ar fi exclus sa apara noi inregistrari. Insa nici demersul celor doi procurori, Tulus si Moraru, nu pare motivat doar de bune intentii si de dorinta lor de a salva institutia, asa cum pretind public. Amandoi par manati in lupta de cauze foarte personale. Ramane de vazut daca au actionat si la influenta unor forte din afara institutiei si care sunt acestea.

In tot acest timp, DNA va fi supusa unui control de fond din partea ministerului justitiei si de verificari efectuate de Inspectia Judiciara. Pana acum, nici un procuror nu s-a solidarizat cu acuzatorii lui Kovesi, insa este posibil ca unii sa astepte inspectia pentru a completa plangerile colegilor impotriva sefei lor.  

Este vital ca DNA, daca vrea sa nu ajunga o institutie irelevanta ca ANI, sa revina rapid la anchete mari, facute in mod profesionist si cat mai discret, sprijinite pe probe solide si pe acuzatii corect incadrate. Pe scurt, sa scoata dosare bine instrumentate pentru a castiga din nou increderea publicului. Alta sansa nu are.

Altfel, nu vad cum si-ar putea duce Laura Codruta Kovesi al doilea mandat pana la capat. Si aici sunt de acord cu cei care spun ca pana la urma nu mandatul cuiva este important, ci viitorul unei institutii vitale.


Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

24655 vizualizari

  • -58 (94 voturi)    
    cu alte cuvinte (Miercuri, 5 iulie 2017, 19:26)

    Mazeta [utilizator]

    Coruptă, ruptă, tută, dar e a noastră! Dacă o schimbăm, s-ar putea să vină un rău mai mare și mai mustăcios.
    • +46 (64 voturi)    
      Ti-ai scos pufuletii si azi ! (Miercuri, 5 iulie 2017, 19:49)

      W. [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pana una alta, nu a demonstrat nimeni ca e corupta.
      Despre tuta - se aplica mai mult pe la voi pe la partid, iar tutele par sa fie incolonate acolo unde este actual concentrata puterea (unele cica fac si excursii prin Brazilia).

      In rest, revenind la coruptie, avem un presedinte al Camerei Deputatiilor condamnat definitiv pentru frauda electorala (adica o infractiune asimilata coruptiei) si cu perspective bune sa devina si scriitor.

      Deci cum e cu coruptia ?
      • -23 (45 voturi)    
        Kovesi a facut ca DNA-ul sa fie istorie... (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:09)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui W.

        Kovesi a facut ca DNA-ul sa fie istorie...

        Tapalaga a spus totusi ceva cu substanta. Ca ANI-ul a devenit istorie. Pai asa e.

        Atat ati tras de Michiduta ala care era pus ca paduchele in frunte, ca pana la urma a luat si ANI cu el in puscarie. Nici dracu nu mai crede acum in ANI, aici are dreptate Tapalaga.

        Cu Kovesi se intampla acelasi lucru: plagiaza, abuzeaza, este anticonstitutionala...o tineti in fruntea DNA.

        Tineti-o; probabil ca aveti interesul ca DNA sa dispara. Deja e invizibil..dar nu va faceti probleme: la vremea potrivita va fi recuperata de ceilalti...si atunci se invarte roata. Sa vezi schelaieli si latraturi...hehehe....desi aceiasi sobolanime va face contra celorlalti ceea ce stie sa faca: Politie politica.
        • +24 (44 voturi)    
          Cat tupeu poti avea (Joi, 6 iulie 2017, 3:49)

          valll [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          ca sa spui asemenea prostii... Il citezi pe Tapalaga – bravo, Tapalaga, ai ajuns model de gandire pentru oastea lui Ghita. Obiectivitatea nu inseamna sa o faci pe echidistantul atunci cand lupul e cu gura la gatul mielului.
          Nu stiu cine a fost atat de mult atacat in ultimii zece ani Romania, precum aceasta doamna Kovesi. Toata floarea coruptiei a conlucrat, ca sa scape de ea. Oare de ce? Finndca e corupta, sau pentru ca au realizat ca e periculoasa?
          Adevarul este ca, in urma loviturilor primite, Kovesi o fi mai avut si unele momente de nervozitate pe care cartitele din interior le-au speculat. Un alt adevar este ca la noi exista o supraabundentza de corupti si ca uneori DNA e depasit. Dar atacuri ca acestea care se dau de cam un an, atacatorii fiind atat de inarmati, cereau o riposta din partea statului.
          SRI doarme in papuci daca permite unui post tv sa se transforme in distrugatorul principalei institutii anticoruptie, utilizand falsuri precum serialul Ghita sau aceste inregistrari prelucrate.
          • -10 (26 voturi)    
            Fiindcă abuzează (Joi, 6 iulie 2017, 7:07)

            Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui valll

            de asta se vrea scăpat de ea. Fiindcă abuzează și, da, deoarece abuzează, e periculoasă pentru democrație. Iar legat de „serialul Ghiță”, SRI și-au demis ditamai directorul din cauza lui, iar tu spui că e „fals”!? Cât de caraghios poți să fii, amice?
            • +2 (14 voturi)    
              Voua hotilor orice deranj de la furt (Joi, 6 iulie 2017, 13:01)

              Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

              vi se pare, normal, un abuz.
          • -2 (6 voturi)    
            Un nume de (Joi, 6 iulie 2017, 12:56)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui valll

            Cum sa nu stii cine a fost atat de atacat, din toate partile?
            Si nu cateva saptamani, ci zece ani si mai bine.

            Indiciu, e din versul ala pe care il tot taiau pesedistii cand se canta imnul.
          • -2 (8 voturi)    
            Gigi Becali insa e indragostiti de Codruta. (Joi, 6 iulie 2017, 13:00)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui valll

            Am o intrebare si am incredere in tine ca n-o sa folosesti google. Spune-mi niste nume de corupti de calibru care au fost condamnati definitiv in dosare instrumentate in timpul lui Kovesi la DNA.
            • 0 (8 voturi)    
              Iti raspund cu o intrebare : (Joi, 6 iulie 2017, 15:17)

              valll [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              Stii, cumva, cat dureaza in medie un proces la noi, cand e vorba de cineva care-si permite avocati harsiti in smecherii?
              • -1 (9 voturi)    
                Si atunci (Joi, 6 iulie 2017, 15:59)

                man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui valll

                Si atunci de unde credinta asta oarba intr-un personaj care are mai multe umbre decat rezultate?
                De unde lipsa asta de dubiu cand sunt atat de multe derapaje din partea ei?

                Mai mult de atat, cum se face ca cei care au instrumentat toate acele dosare de coruptie care s-au soldat cu condamnari, sunt denigrati azi de cultul personalitatii din jurul lui Kovesi?
                • -1 (3 voturi)    
                  Nu exista niciun cult al personalitatii (Joi, 6 iulie 2017, 18:12)

                  Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                  Nu are deloc umbre, ci doar rezultate exceptionale.
                  Nu exista niciun derapaj, toate acuzatiile sunt minciuni sfruntate ale infractorilor sau ale cozilor acestora de topor.
                  Mafia nu doarme, lucreaza pe toate fronturile, isi infiltreaza oameni in toate structurile statului: minte, calomniaza, dezinformeaza prin presa, plateste sau santajeaza judecatori corupti pentru a achita infractori, iar apoi ii ataca pe procurorii care au intocmit dosarele, platesc spioni straini pentru a colecta informatii despre procurorii cinstiti, corecti, competenti, incoruptibili etc
                  • 0 (0 voturi)    
                    Ma faci sa rad (Vineri, 7 iulie 2017, 11:45)

                    man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

                    Sunt haorde de aplaudaci ai lui Kovesi, ca tine, care neaga orice pete si o dau inainte cu rezultatele. Rezultate care curg din dosarele instrumentate in perioada Morar, Kovesi avand doar arestari preventive cu care sa se laude, si alea cu achitari pe la instante.


                    In mandatele ei inflorind pe sosele Teldrum, care a ramas singura firma de asfaltari fara dosare la DNA. Trebuie sa se scurga rapoarte de la DGIPI, ca sa afle si ea. Cum se scurg si de la DNA ca sa aflam noi...
          • +2 (6 voturi)    
            Super comentariu (Joi, 6 iulie 2017, 13:02)

            Maniu [utilizator] i-a raspuns lui valll

            SRI trebuia reformat cu oameni integri si destepti, nu cu progeniturile securistilor.
          • 0 (10 voturi)    
            P.S. (Joi, 6 iulie 2017, 16:04)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui valll

            Inregistrarile sunt autentice. E vocea lui Kovesi de la un cap la altul. Ca sunt trunchiate asta e valabil pt toate inregistrarile care au parut vreodata. Inclusive cele folosite de DNA in instanta si uneori in presa, scapate pe surse.

            Nu te-am vazut ofuscat cand tot in instanta s-s demonstrat ca DNA (cu SRI) a falsificat stenogramele din dosarul Paltin Sturza.
        • +10 (22 voturi)    
          hehehe (Joi, 6 iulie 2017, 9:49)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          ati vrea voi sa fie istorie dar deh,kovesi inca are puterea sa lupte,s-o tina dumnezeu.
          nu zic ca e singura,insa a devenit prea vizibila,chiar si afara,pt a fi umbrita de cineva
          politie politica?tovarase,cred ca voi vreti o excursie in timp.sa vizitati creatiile comunistilor numite pitesti,aiud,gherla.
          va asteptam cu impresii despre calatorie
          pana atunci,lasati-ne va rog,avem o Tara de recladit
      • +18 (28 voturi)    
        Sefa DNA trebuie aparata si sustinuta (Joi, 6 iulie 2017, 9:50)

        Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui W.

        Nu se poate pune problema ca Sefa DNA sa fie salvata, pentru ca a facut si face o treba excelenta : este corecta, curajoasa, competenta, incoruptibila.
        Presedintele stie acest lucru, apreciaza si o va sustine in continuare, indiferent ce vor face infractorii din guvern si din parlament.
        Nu exista nimeni de buna credinta care sa doreasca plecarea Sefei DNA.
        Daca infractorii din guvern si din parlament vor incerca sa schimbe legile pentru a o putea inlatura pe Sefa DNA, vor fi mafifestatii ample in toata tara, pina la caderea guvernului si dizolvarea parlamentului borfasilor.
        • -3 (11 voturi)    
          Sefa? (Joi, 6 iulie 2017, 13:13)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

          Incoruptibila dar plagiatoare la cot cu Coldea si Oprea la sustinerea lucrarii.

          Competenta, insa se tot intorc dosarele cu achitari din instante. Iar de cand nu-i mai face Coldea dosarele, bate vantul pe holurile DNA. Iar recomandarile Comisiei de la Venetia o iritia rau ca inchiderea dosarelor revolutiei si mineriadelor!

          Corecta, doar ca strang praful dosare ale apropiatilor ei. In timp ce firmele acoperite ale serviciilor strang contracte cu institutiile statului fara sa fie deranjate de DNA.

          Curajooasa, dar ignora intrebarile pertinente ale jurnalsitilor aparand prin campanii de autovictimizare doar in fata unor jurnalisti de casa.
          • +4 (12 voturi)    
            Minciuni, calomnii si aberatii (Joi, 6 iulie 2017, 15:53)

            Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            Scuteste-ne de aceste minciuni, calomnii, dezinformari si intoxicari.
            Toate comisiile, alcatuite din specialisti, au declarat, fara echivoc, ca nu este de niciun plagiat.
            Achitarile sunt datorate judecatorilor corupti din UNJCR si AMCR, aflati in solda mafiei psd.
            A raspuns la toate intrebarile, cu toate ca nu este obligata. Nu trebuie sa raspunda de fiecare data cind este intrebata acelasi lucru. A raspuns o data, subiectul trebuie sa fie inchis.
            • -2 (14 voturi)    
              Traiesti in(tr-o societate in) negare (Joi, 6 iulie 2017, 16:20)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

              Kovesi n-a vrut niciodata sa raspunda cand a fost intrebata de vizita la Oprea.

              O fost achitata de plagiat de aceeasi comisie de etica care l-a achitat si pe Ponta, si in aceeasi zi in care l-a achitat pe Ponta.

              CNATDCU a spalat-o dar in acleasi timp a scris negru pe alb ca a plagiat 20 de pagini. Specialistii din comisia tehnica desfiintandu-i lucrarea si concluzionand ca este nula dpdv academic.

              Astfel Kovesi a reusit acolo unde au esuat Ponta, Pop si Andronescu. A reusit sa decredibilizeze total si ultima instanta etica in care aveam incredere.

              Asa cum pe termen lung reuseste, acolo unde a esuat PSD-ul, sa decredibilizeze lupta anticoruptie din interior.
              • +2 (6 voturi)    
                Aceleasi minciuni sfruntate (Joi, 6 iulie 2017, 17:46)

                Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                Comisia nu a spus ca ar fi vorba despre vreun plagiat, ci doar ca in anumite pagini exista niste asemanari, lucru care este absolut inerent intr-o teza de doctorat.
                O teza de doctorat nu este un brevet de inventie, nu este un roman.
                O teza de doctorat este o lucrare din care sa rezulte ca autorul stapineste foarte bine un anumit domeniu si aduce anumite contributii originale.
                In perioada pregatirii doctoratului, doctorandul sustine niste examene, sustine niste refereate si publica niste articole. Elementele prezentate in referate si in articolele publicate pot fi folosite (si este normal sa fie folosite) in teza de doctorat.
                Daca cineva a obtinut, in urma unor cercetari, un medicament, care trateaza o anumita boala, iar altcineva a preluat rezultatele si spune ca el a realizat medicamentul, acesta a furat munca altcuiva.
                Daca cineva a obtinut un aliaj, care este mai rezistent si mai usor decit altele, iar altcineva a preluat rezultatele si spune ca el a realizat aliajul, acesta a furat munca altcuiva.
                Daca insa cineva scrie intr-o lucrare o fraza de genul “infractorii trebuie sa fie pedepsiti in functie de gravitatea faptei comise” sau “o persoana nu poate fi pedepsita de mai multe ori pentru aceeasi fapta”, chiar daca fraza a mai fost spusa sau scrisa anterior, nu inseamna ca a fost furata munca altcuiva, nu inseamna ca este un plagiat.
                Un televizor alb negru are componente si module care seamna cu cele folosite intr-un radio. Nu inseamna ca inventatorul televizorului a plagiat un radio.
                Un televizor color are componente si module care seamna cu cele folosite intr-un televizor alb negru. Nu inseamna ca inventatorul televizorului color a plagiat un televizor alb negru.
                Si un cuptor cu microunde seamana 4,9% cu un televizor, dar doar daca esti complet imbecil, poti spune ca un cuptor cu microunde este plagiat dupa un televizor sau invers.
                • 0 (0 voturi)    
                  Lasa postaceala (Vineri, 7 iulie 2017, 12:15)

                  man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

                  Google gaseste fix aceesi poliloghie si pe alt portaluri de stiri. Si nu putine.
              • +2 (6 voturi)    
                Aceleasi minciuni sfruntate (Joi, 6 iulie 2017, 18:23)

                Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                Comisia a spus clar ca nu este vorba despre niciun plagiat, ci doar ca in anumite pagini exista niste asemanari, lucru inerent intr-o teza de doctorat.
                O teza de doctorat nu este un brevet de inventie, nu este un roman.
                O teza de doctorat este o lucrare din care sa rezulte ca autorul stapineste foarte bine un anumit domeniu si aduce anumite contributii originale.
                In perioada pregatirii doctoratului, doctorandul sustine niste examene, sustine niste refereate si publica niste articole. Elementele prezentate in referate si in articolele publicate pot fi folosite (si este normal sa fie folosite) in teza de doctorat.
                Daca cineva a obtinut, in urma unor cercetari, un medicament, care trateaza o anumita boala, iar altcineva a preluat rezultatele si spune ca el a realizat medicamentul, acesta a furat munca altcuiva.
                Daca cineva a obtinut un aliaj, care este mai rezistent si mai usor decit altele, iar altcineva a preluat rezultatele si spune ca el a realizat aliajul, acesta a furat munca altcuiva.
                Daca insa cineva scrie intr-o lucrare o fraza de genul “infractorii trebuie sa fie pedepsiti in functie de gravitatea faptei comise” sau “o persoana nu poate fi pedepsita de mai multe ori pentru aceeasi fapta”, chiar daca fraza a mai fost spusa sau scrisa anterior, nu inseamna ca a fost furata munca altcuiva, nu inseamna ca este un plagiat.
                Daca cineva scrie intr-o lucrare despre Eminescu ca s-a nascut la Ipotesti, ca este cel mai mare poet roman, ca a scris Luceafarul sau Scrisoarea a III-a, nu este plagiat, nu a furat munca nimanui.
                Un televizor alb negru are componente si module care seamna cu cele folosite intr-un radio. Nu inseamna ca inventatorul televizorului a plagiat un radio.
                Un televizor color are componente si module care seamna cu cele folosite intr-un televizor alb negru. Nu inseamna ca inventatorul televizorului color a plagiat un televizor alb negru.
                Si un cuptor cu microunde seamana 4,9% cu un televizor, dar doar daca esti complet imbecil, poti spune ca un cuptor c
                • 0 (0 voturi)    
                  Plagiat ca la carte (Vineri, 7 iulie 2017, 12:20)

                  man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

                  De-asta ma infoara fanatismul din clubul aparatorilor lui Kovesi. Pt ca argumentatia lor este aceeasi pe care o auzeam de la aparatorii lui Victor Ponta. Parca i-ati fi plagiat.

                  Kovesi a plagiat pagini integrale, halci de text preluate din articolele colegilor si cateva carti, fara a fi indicate ca atare.

                  Emila Sercan ti-a pus fata in fata textele orginale cu cele copiate de Kovesi. E un plagiat ca la carte.
        • -4 (10 voturi)    
          Scopul DNA este Kovesi ?! (Joi, 6 iulie 2017, 15:05)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

          Când scopul unei instituții este menținerea unei anumite persoane în fruntea ei, acea instituție devine practic inutilă.
          • +4 (10 voturi)    
            Scopul DNA este stirpirea coruptiei (Joi, 6 iulie 2017, 16:00)

            Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            Scopul DNA este stirpirea coruptiei.
            Atunci cind in fruntea unei asemenea institutii se afla o persoana exceptionala, competenta, curajoasa, hotarita, tenace, incoruptibila, este interesul intregii tari ca acea persoana sa ramina in functie, sa fie sustinuta si aparata.
            Numai cu un asemenea conducator, obiectivele institutiei pot fi atinse.
            Cind mafia psd a pus mina pe aproape toata tara, pe aproape toata justitia, pe parlament, pe guvern, pe CNA, pe CSM, pe Avocatul Poporului este obligatia tuturor oamenilor cinstiti sa o apere si sa sustina pe Sefa DNA.
            • 0 (8 voturi)    
              alooo! (Joi, 6 iulie 2017, 17:51)

              miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

              "Atunci cind in fruntea unei asemenea institutii se afla o persoana exceptionala, competenta, curajoasa, hotarita, tenace, incoruptibila...."
              tu ai fost postac si la udrea,cand platit la nr de cuvinte o ridicai in slavi folosind aceleasi cuvinte?
            • 0 (8 voturi)    
              Stai asa (Joi, 6 iulie 2017, 17:52)

              Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

              Laudatio asta al tau este pentru Tovarasul sau pentru (sinistra sa) sotie?! Sau chiar pentru Conducator?!
    • +24 (40 voturi)    
      US mai bine "decat" URSS (Miercuri, 5 iulie 2017, 19:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sau Gresesc ?
    • +26 (34 voturi)    
      am inteles tovarase, justitia Moskovei (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:09)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      e injustitia
    • +20 (28 voturi)    
      Iar (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:12)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ai citit printre randuri?
    • -23 (31 voturi)    
      ti am dat plus (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:19)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pentru ca aici ai nimerit o. Chiar o sa vina un rau mai mare. O stii bine. Doar mustata nu importa.
      • +14 (26 voturi)    
        Sa ii dai plus maxetei (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:19)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

        E ca si cum ai umfla o minge sparta, da-i la poampa pana iti crapa bornaiele, e inutil si pierdere de timp.
    • +26 (40 voturi)    
      Ai proprietatea termenilor ? (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:24)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      de unde si pana unde corupta ? ceva argumente ? ca dovezi nu exista .Mai degraba sint corupti aia doi procurori-bambilici , aia "influentati " de banuim noi ce parte .
      Ce sa mai , politica lu" "denigreaza, denigreaza, tot se va alege ceva" da roade .
      Dar, nu mor caii cand vor...mazetele (apropos, un nume predestinat ).
    • +18 (24 voturi)    
      Vulpita ce esti ! (Joi, 6 iulie 2017, 1:36)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si ce acri sunt strugurii !
    • +7 (11 voturi)    
      De ce insisti ? (Joi, 6 iulie 2017, 9:56)

      FlorinPopa1 [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      De ce tot insisti ?

      Sincer. De ce nu mergi pe site-ul Antena 3 si ne lasi ?
    • +4 (10 voturi)    
      te-ai uitat la statistici?! (Joi, 6 iulie 2017, 12:02)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      DNA sta mult mai bine decat institutii similare din alte tari...
      asa ca scoate nasul din fundul lui voiculescu si respira si tu aer curat!
    • -5 (13 voturi)    
      kotrutza e vina (Joi, 6 iulie 2017, 12:15)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      lui base, dar si a lui herr 6hausen.
      base nu trebuia s'o numeasca, chiar daca era agreata de dottore, sau taman d'aia...
      dupa ce o bestelise cand era precuroare jenerala ca a clasat, a ingropat dosarele mineriadelor si ale lovirutiei la propunerea secoristilor din procuratura militara, n'avea ce mai cauta intr'un job de top in procuratura.
      demonstrase ca e securista, cum fu si tatane'so, fostul procuror comunist.
      cine naste din pisica...isi intrece parintii..
      anturajul ei era in sfera rosie, cu dancu, cu oprea, cu coldea, cu maior, cu ponta, cu ghitza si dracnea....la vilele secoritatii....

      valabil si la nicu dracnea, pui de sef de post de melitzie in regimul lui nicu al batran.
      pt. mine, nicu dracnea este nicu al tanar, hotarat sa'l intreaca pe al batran...

      ingroparea dosarelor lovirutiei si mineriadelor este realizarea sa cea mai stralucita, ca precuroare jenerala...
      s'auzim de bine.
    • +5 (5 voturi)    
      asa ? (Joi, 6 iulie 2017, 12:22)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Vezi Dane ce concluzii a tras asta din articolul tau ? Si pare a avea o logica !
      Vezi mai incolo comentariul meu ...
    • 0 (4 voturi)    
      ei nah... (Joi, 6 iulie 2017, 13:30)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      te pomenesti ca te deranjeaza. Dupa ce ai votat politicieni corupti din 90 incoace,,,,mereu aceeasi indivizi dar care "sunt de-ai nostri",,,acum te apuca frustrarea ca sta Kovesi la butoane. Lasa mah, ca se poate si mai rau :)))))
    • 0 (0 voturi)    
      nu e deloc corupta (Vineri, 7 iulie 2017, 0:12)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dar asa va place voua pesedeilor sa improscati cu noroi. Mama vostra de hoti
  • +26 (48 voturi)    
    Gura de Oxigen pentru Romania ! (Miercuri, 5 iulie 2017, 19:54)

    DanProdan1 [anonim]

    Nimeni alt cineva decat Laura Codruta Kovesi si o grupa hotarata de Procurori a ridicat DNA la nivelul actual .

    Toate atacurile de spionaj -contraspionaj -tradare-barfe mediatice cu informatii cumparate pe bani grei la comanda CORUPTIEI (PSD-ALDE-KGB) ect .. la adresa DNA si la conducerea ei sant atacuri in potriva Sigurantei Nationala , atacuri in potriva Poporului Roman .
    3 MILIARDE de EURO(Hotarari definitive in Dosarele DNA) bani furat de la Poporul Roman nu sant recuperate de ANAF si de Guvernul PSD .

    Fratilor , pica DNA incepe maidanul contra Hotia systematica din Guvernul si Parlamentul al Romaniei .
    • +1 (9 voturi)    
      portocala, uncheselu (Joi, 6 iulie 2017, 13:39)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui DanProdan1

      mai draga, marile condamnari, fenechiu, bombonel, mitrea, varanu, au fost inainte de kotrutza la dna.
      varanului ii pregatesc eliberarea, procurorul dna a fost moale in instanta.
      zgrebenciuk era pornit, acum treneaza.

      in afara de udrea si colega bica( colega cu amandoua), ce mari condamnari a obtinut dna ?!
      multa zarva, catuse, multe dosare, condamnari prin ...achitare.
      sa fim seriosi !
      tablagiilor ! :-))
  • +17 (27 voturi)    
    DNA (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:05)

    traiang [utilizator]

    Este o mare problema la succesiune ,Am inteles din presa ca se termina mandatul in 6 luni si dupa cum se vede este un consens general de a scoate dintii institutiei Va veni o perioada cand isi vor da taberele cu dosarele in cap si atunci sa te tii dezvaluiri,fumigene si cum toti au cate o tinichea de coada cel care se va misca mai repede si cu pietre de gat mai usoare va castiga partida Lupta asta a inceput de acum ca doar nu le-a venit procurorilor maziliti sa dea pe goarna asa tam nesam Cert este ca nu am vazut nici o guvernare pana acum ca aceasta care are de la inceput o singura preocupare ,justitia sujugata.Si sa nu credeti ca nu numai pentru ce au facut dar cum sa stea la cascavalul mare de pe masa si numai sa-l miroase !!!
    • +11 (35 voturi)    
      LCK Ramane Acolo Strada O Protejeaza ! (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:38)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      E Foarte Clar si P$D stie asta,peneleu stie asta,pemepeul stie asta...E Foarte CLAR ! Ramane Acolo Pana Cand Facem Curat !
      • -10 (34 voturi)    
        Stima noastră și mândria! :) (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:22)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Kovesi a tras deja toată muniția, chiar că numai strada a mai rămas de partea ei.

        Poate să rămână în funcție până îi expiră mandatul, dar DNA nu va mai face nimic semnificativ de-acum încolo. Autoritatea funcției nu face doi bani fără autoritatea morală, iar pe asta Kovesi a pierdut-o deja.

        Mai are o ceată de aplaudaci care îi vor rămâne fideli indiferent ce-ar face ea, dar asta nu ajută cu nimic DNA. O s-o țină și Iohannis în brațe, că dă bine la imagine, dar vremurile ei bune au trecut deja.
        • +6 (20 voturi)    
          Draqnea si Rusia (Miercuri, 5 iulie 2017, 23:06)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          continuarea rimei...in rest ramai in cotlonul tau din Kiseleff sa astepti mantuirea !
        • +3 (9 voturi)    
          Amice, esti omul lui Voiculescu? (Joi, 6 iulie 2017, 14:13)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          .
      • -2 (4 voturi)    
        aoleu! (Joi, 6 iulie 2017, 17:58)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        vai de ea saraca,daca a ajuns sa o protejezi tu!
    • 0 (4 voturi)    
      care (Joi, 6 iulie 2017, 15:36)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      vreo 2 ani pana se termona mandatul.
      A inceput 17 Mai 2013 si e la al doilea mandat (fiecare de 3 ani din cate stiu).
      Deci pana in 17 Mai 2019 mai sunt aproape 2 ani.
  • -13 (23 voturi)    
    Nu (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:23)

    cenzuratul [utilizator]

    De ce ti-e frica, nu scapi.
    • +2 (6 voturi)    
      Da, zi-ti tie (Joi, 6 iulie 2017, 14:15)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      ti-e frica de justitie sau ca nu mai pot fura stapanii tai sa-ti arunce si tie, catelus, un os mic de tot.
  • -13 (33 voturi)    
    asadar (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:35)

    xanti [utilizator]

    DNA sta in Kovesi.
    Daca maine Kovesi is rupe un picior sau ambele vom avea o institutie schioapa.
    Tare trist ca institutia sa stea intr-un singur om,asta inseamna ca institutia e cladita pe un castel de carti de joc ,cade seful cade ditamai institutia DNA.
    • +13 (23 voturi)    
      be careful what you wishing for (Miercuri, 5 iulie 2017, 21:04)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Strada NU Glumeste !
      • -1 (5 voturi)    
        ai ma! (Joi, 6 iulie 2017, 18:01)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        chiar asa?
        dar tu care esti doar o gluma,glumesti?
    • +7 (13 voturi)    
      Psd sta in Hamstar? Sta. (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:17)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Asa ca nu mai carai.
    • +8 (10 voturi)    
      Oamenii conteaza (Joi, 6 iulie 2017, 9:33)

      lp [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Un spital nu te salveaza, ci medicii. O scoala nu te invata, ci profesorii. O tara nu inseamna nimic, populatia ei conteaza. Este absolut evident ca cel care conduce o tara, o institutie, pana si o echipa de fotbal, stabileste directia. Este foarte clar cu Turcia lui Erdogan. A fost foarte clar cu Germania lui Hitler. Singura exceptie, probabil, este SUA, unde Trump nu reuseste sa distruga totul dintr-o suflare. Daca n-ar fi asa important, sefii s-ar alege prin tragere la sorti, sau prin rotatie.
  • +19 (27 voturi)    
    Atitudine (Miercuri, 5 iulie 2017, 21:23)

    motanul_gri [utilizator]

    "...sa revina rapid la anchete mari, facute in mod profesionist si cat mai discret, sprijinite pe probe solide si pe acuzatii corect incadrate".
    Aceasta este cea mai buna replica pe care o poate da DNA piedicilor si sicanelor cu care s-a confruntat.

    Vorba unui clasic: "Ceea ce nu te doboara, te face mai puternic".
    • 0 (20 voturi)    
      SRI-ul nu mai face dosare în numele DNA (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:24)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      așa că aștepți degeaba anchete mari.
      • +4 (18 voturi)    
        dar cand le a facut ? (Miercuri, 5 iulie 2017, 23:06)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        cine ti a spus asta ?
        • -3 (11 voturi)    
          Pe ce planeta traiesti? (Joi, 6 iulie 2017, 11:54)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Protocoalele si echipele mixte SRI-DNA iti sunt necunoscute? Ba, voi astia #rezistentii nu aflati / intelegeti decat ce va convine?
  • -9 (19 voturi)    
    ? (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:21)

    Gigi Kent [utilizator]

    Dl Tapalaga nu are incredere ca, in cazul in care sef la DNA ar ajunge cineva care ar incerca sa blocheze anchete, se va afla la fel cum s-a aflat si acum despre practicile doamnei Kovesi. Deci doamna Kovesi, sustinuta de servicii, de Presedinte, de ambasade, de zapaucii #rezistenti a fost lucrata de colegii care s-au saturat de modul ei de a conduce institutia iar unul care practic nu ar avea nici o sustinere din afara institutiei si ar bloca institutia va fi sprijinit de colegi?

    Pai daca institutia DNA sta doar intr-o persoana iar restul procurorilor nu au nici un merit si nu sunt "banuiti" de verticalitate si profesionalism atunci bine. Inseamna ca lupta anticoruptie a infrant!
    • +1 (9 voturi)    
      Absolut infantila... (Joi, 6 iulie 2017, 10:31)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      postarea . Mai studiaza ...
  • +1 (15 voturi)    
    Si totusi (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:30)

    syms [utilizator]

    Trebuie sa găsim un înlocuitor la un moment dat. Nu se poate ca ea sa rămână la șefia DNA pe vecie. Sunt de acord ca acum nu e un moment bun având in vedere cine face propunerile, însă Poziționarea ca alta opțiune nu exista nu este sănătoasă pentru viitor.
    • +7 (19 voturi)    
      Esti strain rau de tot sau vii din Rusia ? (Joi, 6 iulie 2017, 1:09)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui syms

      "Momentul ala dat" o sa vina singur, odata cu terminarea celui de-al doilea mandat al lui Kovesi, nu trebuie "sa-l gasim noi" !

      PS. Pt voi, cand omul nu e pus de voi 6 ani par o vecie ?
    • -6 (16 voturi)    
      in strada :-) (Joi, 6 iulie 2017, 7:44)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui syms

      un baiat de la #rezzisst :-)

      o fi scapat kotrutza de data asta, dar herr 6hausen nu cred ca va mai scapa la viitoarele alegeri...
      toate facutele si nefacutele kotrutei, la el in freza se vor sparge....

      s'auzim de bine !
  • +6 (20 voturi)    
    Mult nu mai e (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:57)

    Daniels22026 [utilizator]

    Desi detine puterea politica, mafia nu are curajul sa loveasca direct in DNA. Doar hartuirea cu propaganda si impiedicarea activitatii DNA prin legi, doar astea sunt alternativele mafiei. Si nu-s prea grozave.

    Propaganda si-a atins apogeul. Nu mai poate creste, deci influenta acesteia va scadea cu siguranta. De aceea speranta mafiei ramane legiferarea hotiei. Doar ca legiferarea hotiei se va intoarce bumerang impotriva mafiei. Pentru ca bugetele sunt foarte limitate, iar mafiotii se intrec la furat. Practic mafia se va dezintegra, bineinteles punand toata tara pe butuci. Abia atunci vom avea un nou inceput. Cand vor incepe romanii sa crape de foame si de frig. Ma rog, cine o mai ramane pe-aici.

    Cand vor disparea partidele si parlamentul si politica, in favoarea democratiei participative, abia atunci vom intra in istoria noastra buna. O sa radeti. Dar mult nu mai e.
  • -7 (15 voturi)    
    Tudorel stie ce sa aleaga! (Miercuri, 5 iulie 2017, 23:33)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Nu are de ales intre Dracnea si Iohannis, el stie ce stie toata lumea: Romania e condusa de Haita A3 si asta va alege: sa dea satisfactie Haitei, ca daca nu, il fasie de nu mai ramane nimic din el.;
  • +9 (13 voturi)    
    intrebare (Joi, 6 iulie 2017, 0:19)

    sile1 [utilizator]

    Dane ,tu stii ceva frate si o tot dai pe dupa plop !

    Spune-ne si noua de ce-o tot balangani cand in stanga cand in dreapta atunci cand spui "nici un procuror nu s-a solidarizat cu acuzatorii lui Kovesi, insa este posibil ca unii sa astepte inspectia pentru a completa plangerile colegilor impotriva sefei lor " si "sunt de acord cu cei care spun ca pana la urma nu mandatul cuiva este important, ci viitorul unei institutii vitale ".
  • +8 (22 voturi)    
    Nicio clipa Kovesi nu s-a temut in mod serios (Joi, 6 iulie 2017, 1:01)

    Susufler0 [utilizator]

    ca ar putea fi revocata !

    In primul rand plusurile din activitatea DNA intrec cu mult minusurile si dpdv cantitativ dar si calitativ.
    Dovezile sunt la indemana aproape a oricui (Prin asta vreau sa spun ca sunt publice, statisticile, de exemplu.)

    In al doilea rand, curatenia care are loc in DNA prin plecari impuse sau voluntare va readuce temperatura din institutie la normal.

    In al treilea rand, sprijinul extern pt lupta anticoruptie in Romania nu a incetat, se mentine cel putin la aceleasi cote ca si in trecut si la cote inalte pt Kovesi.

    In al patrulea rand, faptul ca atacul impotriva DNA este condus de politicieni condamnati sau cercetati penal si sustinut de o mass-media apartinand unor oameni de afaceri, penali dovediti care stau prin inchisori, ori abia au iesit din ele si nu de oameni cinstiti, manati doar de principii nu de interese face ca inca sprijinul popular pt DNA si seful ei sa se ridice la cote semnificative.

    In al cincilea rand, este evident pt orcine nu este "supraincalzit"
    de mass-media voiculesciana si ghituliana ca cele doua controale ce se vor desfasura cu privire la managementul DNA
    nu vor descoperi lucruri de natura a impune ministrului Justitiei sa ceara revocarea LCK, daramite ca aceasta masura sa se si ia.

    Si, in fine, in ultimul rand, Presedintele Romaniei a declarat public NU DOAR O DATA, ca pt el LCK inseamna un conducator de institutie care l-a multumit pe deplin. Ori in acest domeniu decizia apartine Presedintelui.

    PS. Dragnea are exemplul OUG 13 si al urmarilor pe care aceasta le-a cauzat, astfel incat nu va indrazni sa forteze niste schimbari legislative prin intermediul carora sa scape de Kovesi.

    PPS. Si aici imi permit sa-l contrazic pe DT. Chiar daca pana la urma s-ar adopta un astfel de act normativ, puterea lui se intinde doar asupra viitorului, nu si asupra trecutului, deci nu ar putea influenta situatia lui Kovesi in fruntea DNA !
    • -1 (11 voturi)    
      n'ai intele nimic (Joi, 6 iulie 2017, 11:45)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      nu e vorba de activitatea dna, nu pt asta i se cere demisia. nu dna a pus'o sub comanda lui coldea, nici n'a trimis'o la vie sau in sufrageria lui oprea. nici la agapele de la k4 sau k2.
      s'a pus singura si i se cer raspunsuri pt. faptele ei, nu pt dna. cum nu dna e de vina pt. comportamentul unor alde portocala.
      despre bica, si ea tot procuror sef, a spus public ca nu a facut bine ca a iesit la shopping cu udrea, ca procurorii nu trebuie sa se incardaseasca cu politicienii.
      daca are sange in instalatie, sa mearga sa infrunte palavramentarii, sa nege si sa probeze ca nu a fost la oprea, nu se incardaseste la tenis, in vie sau la spritzuri cu politrucienii.
      atunci, va fi cu adevarat un om mare.
      cand te ascunzi si nu raspunzi la acuzatii publice, dai nastere la suspiciuni.
      si cei care o acopera acum ii dau apa la moara sa continue, sa se creada ca e desupra, intangibila.
      ceea ce nu e bine pt. toata procuratura, inclusiv sefu loazar.
      • 0 (8 voturi)    
        Tu n-ai priceput nimic ! (Joi, 6 iulie 2017, 13:15)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Kovesi nu va putea fi revocata pt insailaturi "K2 ia la K4, nebunul muta...si castiga" vizita la Oprea, inregistrari (posibil "aranjate") in care nu se spune nimic incriminator etc.

        Cata vreme chestiunile astea nu pot fi puse in mod indubitabil intr-o relatie directa cu un caz punctual ori cu un trend al institutiei, ele, mult exagerate, unele inventate si toate irelevante pt un om de buna credinta nu au de ce sa duca la revocarea lui Kovesi.

        Tapalaga a ales sa fie "ca romanul impartial" de data asta !

        Este alegerea lui, bazata pe ratiunea lui, pe simtamintele sale, poate pe calculele sale.

        Oricum a avut intelepciunea sa delimiteze situatia din Romania de situatia unei democratii consolidate de sute de ani, in care un ministru isi da demisia pt ca fost fotografiat cand iesea din mall cu o paine in mana si se urca in masina oficiala.

        Iar chestia cu "nu raspunzi la acuzatii publice" este un neadevar ! pana acum vreo luna ma plictisisem eu de cateori nu am auzit-o pe LCK raspunzand ziaristilor la intrebarile pe care vrea sa i le puna si Comisia.

        Atitudinea ei creeaza "suspiciuni" telespectatorilor carora Latrina 3, Ghuitza TV si, mai nou, B1 TV, le spala creierii !

        PS. Deci, ca sa concluzionez : daca pt motivele expuse de tine i se cere lui Kovesi sa-si dea demisia sau lui Iohannis sa o revoce, atunci chiar ca nu are de ce. Chiar controalele dispuse la DNA vor demonstra acest lucru !

        PPS. Iar tu,chiar ca nu ai inteles pt ce motive ar trebui sa i se ceara sa plece, dar doar n-o sa ti le spun eu !
        • -1 (9 voturi)    
          inregistrari trucate (Joi, 6 iulie 2017, 14:32)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          mda, posibil, dar cum ramane cu dosarele facute pe delatiuni obtinute prin dictare, cum facea portocala, sau din arest, ca alde uncheselu, cu ascultarile, date apoi in presa, tot de procurori, inainte ca dosarele sa ajunga in instanta ?!
          cum ramane cu udrea, condamnata inainte de incepera urmaririi penale, dupa ce a fost mediatizata de dna, in catuse, cu ...hm, scurgeri din ascultari ?!
          astea sunt cusher ?!
          pai, nu te mai uita numai la latrine si otv ghitza, ia vezi ca unitatea digi 24, zvonalitatea cu alde bogdan batistuta, sustin dna, popularizeaza "succesele kotrutzei", kotrutza care dadea exemplu pe portocala si dna ploiesti, ca unitate de elita....
          io zic ca procurorii, nu dna, folosesc media pt. atragerea ...oprobiului public, la cazurile rasunatoare, in egala masura cu politicienii.
          fiecare cu...partea lui de presa.
          • 0 (4 voturi)    
            Portocala si Uncheselu trebuie sa raspunda ! (Joi, 6 iulie 2017, 16:20)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Exista insa macar un zvon ca LCK le-a cerut sa lucreze asa ?

            Am mai spus-o si altora de pe site-ul asta, recunosc, unora doar ca sa-i oftic, pt ca prea erau spalati pe creier : daca Basescu a iesit din camera in care s-a adus sacosa cu bani cu o secunda inainte de intrarea acesteia, saluti. Daca Basescu nu a cerut niciodata el personal, cu gurita lui sa se faca rost de bani negri pt campaniile electorale, saluti. Prostul de Geoana a primit personal un ghemotoc de bani pt campanie si s-a mai lasat si filmat !

            Repet :exista macar o adiere, o boare, o parere de indiciu ca LCK le-a cerut lui Portocala- Negulescu si lui Uncheselu sa instrumenteze in mod nelegal dosarele penale ?

            PS. Si atunci ?
        • -2 (8 voturi)    
          Știi deja ce vor demonstra controalele? :) (Joi, 6 iulie 2017, 15:17)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Poți să demonstrezi ce vrei în urma controalelor, dar credibilitatea lui Kovesi e compromisă definitiv.

          Degeaba încearcă ea să pară un funcționar onest de carieră, e practic în aceeași mocirlă cu politicienii.
      • -1 (9 voturi)    
        si apropos de sefu (Joi, 6 iulie 2017, 14:07)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        se zice ca loazar a fost propulsat in meserie de procurorul lascar, tatal kotrutzei, ca ar fi prieteni si ar datora familiei lui kotrutza.
        ba, chiar a afirmat ca il apreciaza pe procurul pensionar lascar, ca pe un bun profesionist, lascar fiind format si profesand cea mai mare parte a vietii in regimul comunist.
        sa credem macar 4% din aceste ...barfe :-))
    • -1 (11 voturi)    
      Punem batista pe ea (Joi, 6 iulie 2017, 13:26)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      In orice societate decenta, Kovesi ar fi fost obligata sa-si prezinte demisia in momentul in care i-a fost descoperit plagiatul. Si-ar fi trebuit sa fie descoperit de pe vremea lui Ponta.

      Intr-o societate in care am fi avut si-o presa adevarata, Kovesi ar fi fost ruinata profesional in momentul in care ar fi iesit la iveala legaturile ilegitime cultivate intre ea, Coldea, Maior, Oprea, Ghita, Ponta si cine-o mai fi fost pe-acolo.

      Dar suntem departe de acea societate. Noi ridicam statui imposturii. La noi cultul personalitatii tine loc de competenta.
      • 0 (8 voturi)    
        Am si eu doua curiozitati pe care te rog (Joi, 6 iulie 2017, 14:26)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        sa mi le satisfaci, in masura in care este posibil : esti cumva rezident in alta tara ? Si daca da, de cat timp ?

        PS. Daca intrebarile mele ti se par inoportune, te rog sa ma scuzi !
        • +1 (5 voturi)    
          Nu (Joi, 6 iulie 2017, 15:43)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Si nu din lipsa de alternativa.
          • 0 (6 voturi)    
            Deci avem amandoi experienta in principal (Joi, 6 iulie 2017, 16:39)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            a Romaniei !

            Pai atunci daca vrem comisii parlamentare cum vedem prin filme, ca in SUA, de ce nu suportam si relatii neinstitutionale, tot ca in filme, intre un procuror, un sef SRI si un politician care nu au facut nimic ilegal (lasam deoparte povestile pt copii tembeli insailate de Latrina 3, dezvoltate de Ghuitza TV si preluate in mod servil de ruda mai saraca B 1 TV) !

            De ce punem in cumpana cuvantul ei fata de cuvantul "cinstitilor" si "neinteresatilor" Ghita si Andronic, (ma limitez deocamdata la ei, pt ca ei ne-au servit romane-foileton, respectiv seriale video) ?

            PS. Nu ti se pare ciudat ca lupta impotriva DNA (institutie si persoane) a inceput, continua si (sigur) va continua din motive conjuncturale, din cauza oamenilor dovediti necinstiti care o si conduc si nu datorita oamenilor cinstiti care actioneaza pe baza principiilor ?
            • 0 (4 voturi)    
              Se poate si fara, (Joi, 6 iulie 2017, 18:23)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Dar nu sunt relatii institutionale, ci complicitati. Interesele economice ale SRI sunt de aceeasi natura cu ale PSD-ului. Si se impleteasca foarte bine. Din astfel de complicitati se nasc afaceristi de tipul Ghita sau Dragnea. Protejati pana cand se cred mai presus de sistemul care i-a inventat.

              N-am mai multa incredere in ce spun Ghita sau Andronic. Ci la fel de putina incredere in ceea ce sugereaza Kovesi. Ca nu intamplator s-a invartit prin aceleasi cercuri cu ei.
      • +1 (3 voturi)    
        Cuvantul "decent" in gura ta suna indecent (Joi, 6 iulie 2017, 22:46)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        .
        • 0 (2 voturi)    
          Pt ca in urechile tale indecenta e la ea acasa. (Vineri, 7 iulie 2017, 12:13)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          ..
  • -2 (10 voturi)    
    Surpriză! Apocalipsa DNA se amână (Joi, 6 iulie 2017, 8:04)

    ww [utilizator]

    Sunt mai bine de doisprezece ore de când am trimis comentariul de mai jos, dar el nu a fost nici acum postat la articol. Consider așadar că practicați o cenzură inacceptabilă (selectare comentarii pe criterii doar de dvs cunoscute, întârziere deliberată la postarea unor comentarii până devin irelevante etc), iar practicile dvs constituie un veritabil pumn în gură la adresa libertății de exprimare. Vă rog să vă informați cititorii că au voie să exprime doar opinii favorabile ziariștilor dvs, după model Dorneanu, și atunci știm măcar să nu ne mai pierdem vremea.

    „Mă așteptam ca dl Tapalagă să vină cu un articol în care să ne explice cum se face că procurorii pe care i-a susținut discret în ultimele articole au fost totuși zburați de CSM.
    Un bun jurnalist nu putea trece cu atâta ușurință (și rea-credință, aș adăuga) peste imensa victorie mediatică repurtată de șefa DNA și ar fi trebuit să caute informații cu privire la faptele reale care au fost luate în considerare de CSM în decizia sa, nu doar speculațiile cu care am fost intoxicați în ultimele zile.
    Dar nu, dl Tapalagă pare că are o misiune foarte clară: tunurile pe Kovesi, fără slăbirea focului. Speculații până la limita inacceptabilului, scenarii fantasmagorice, barfe, intoxicări ieftine, poate ceva „tot rămâne”, cum se spune.
    Parcă nu pot să nu mă întreb tot mai des: oare al cui purtător de cuvânt și dinspre ce zonă tenebroasă transmite dl Tapalagă mesaje în spațiul public românesc?”
    • +5 (9 voturi)    
      Cea mai inacceptabila forma de cenzura (Joi, 6 iulie 2017, 10:55)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ww

      de care m-am lovit adesea,( in afara nepublicarii comentariului), inacceptabila pt mine pt ca este si cea mai sofisticata si cinica, este aceea a intarzierii deliberate a publicarii unui comentariu, pana ce acesta devine irelevant.

      Mi-a spus cineva ca nu ar fi o forma de cenzura ci pur si simplu o gresala omeneasca datorata fluxului mare de comentarii la care trebuie sa faca fata redactorul insarcinat cu "bunul de tipar".

      As vrea sa cred asta dar prea s-a intamplat si dimineata si la pranz si seara si noaptea in zile de sambata si duminica.

      PS. In ceea ce priveste continutul comentariului pare a fi scris de o persoana rupta de realitate sau manata de rea credinta !

      PPS. Fara suparare !
      • -6 (6 voturi)    
        Rea-credință? (Joi, 6 iulie 2017, 11:33)

        ww [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Înțeleg cam ce vreți să sugerați. Însă dacă dvs vi se pare articolul de mai sus unul pro-Kovesi, la fel cum li se pare probabil și și altor 90% dintre cititori, pot să vă asigur că intoxicarea a avut succes deplin. O întrebare simplă ne putem pune toți: în acest moment greutatea discuției ar trebui să cadă pe „vulnerabilitatea” poziției dnei Kovesi (care trebuie „salvată” de ministrul Justiției, este „ținută în brațe” de președinte, „lovită în plin” de bazaconiile debitate de cei doi procurori etc) sau pe faptele celor doi sancționați de ea? Iar dacă într-adevăr problema este la cei doi procurori sancționați, atunci trebuie să mergem mai departe cu raționamentul și să ne întrebăm de ce i se arată bățul lui Kovesi, prin articole care să impună opiniei publice senzația că schimbarea sa este iminentă? La o astfel de presiune mediatică, ne mai întrebăm oare de ce atâția procurori renunță și își cer retragerea de la DNA?
        • +4 (6 voturi)    
          Nu-mi face placere sa o spun pt ca trezesc (Joi, 6 iulie 2017, 13:46)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ww

          iar cohortele de postaci pesedaci, dar trebuie :

          E corect ca LCK i-a revocat pe Tulus si Iorga acuzandu-i de doua fapte grave ce pun in discutie probitatea lor morala si nu numai.

          Dar faptul ca aceste doua fapte erau cunoscute de sefa DNA, inca inainte de aparitia pe piata a "celebrei" inregistrari", ar putea pune in discutie si etica d-nei Procuror sef !

          Eu o sustin pe Kovesi dar imi permit sa am rezervele mele in ceea ce priveste corectitudinea si oportunitatea unor masuri dispuse de ea.

          Faptul ca "atatia" procurori "renunta si isi cer retragerea de la DNA" "datorita presiunii mediatice", sa avem pardon !

          Presiune mediatica pe DNA era puternica mai inainte de episodul inregistrarii. Presiune mediatica era punctuala, pe Kovesi, pe Portocala- Negulescu si pe inca unul.

          Atunci de ce nu s-au retras procurori si o fac abia acum cand Kovesi le-a atras atentia unora ca incaseaza salarii babane cam de pomana.

          Crezi ca procurarita aterizata la DNA de la Parchetul comunal Cornetu si inca unul care vrea si el acum sa se intoarca "acasa" adica la parchetul de sector, aveau vreo problema pana sa-i puna la munca Kovesi, poate si amenintandu-i cu datul afara, in afara de incasatul unor salarii substantial mai mai decat cele pe care le incasau inainte de transferul lor la DNA ? Te asigur ca nu.

          Ce vreau sa spun ? Curatirea DNA central de dubiosi si de lenesi e binevenita. Sa ne iasa din cap ca saracii procurori nu mai pot datorita presiunii mediatice.

          Daca te rog sa-mi spui pe loc acum numele a zece procurori din DNA Bucuresti cu tot cu cei pe care ii stim deja, nu o sa reusesti. Sunt niste necunoscuti si asa si trebuie sa ramana. Si atunci ?

          PS. Daca in Romania s-ar putea paria ca in Anglia pe aproape orice subiect, as avea curajul sa pariez ca LCK isi va duce la sfarsit mandatul.
          • 0 (8 voturi)    
            presiunea mediatica (Joi, 6 iulie 2017, 14:41)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            impotriva kotrutzei este, in principal, la doua posturi tv, otv ghitza si latrina 3.
            dar, alte doua posturi pupica la dosuletz, digi24 si zvonalitatea lui vintu/gushea.
            pai, daca asculti la bogdan batistutza, cum condamna cu manie proletara, seara de seara, si cum lauda kotrutza si pe herr 6hausen...te picneste lehamitea, la fel ca_cand te uiti la latrine....
    • -5 (7 voturi)    
      welcome (Joi, 6 iulie 2017, 11:07)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui ww

      to the club.nu te mai supara si continua sa postezi.
      cenzorii sjw nu sunt la munca azi...

      tapalaga are surse.multe si cornute
      insa nu-ai da seama,cred,cand sursele-l impung
      (inping) in directia gresita
      ''presedintele a salvat-o,a primit o gura de oxigen'' etc
      spune multe.
    • -1 (5 voturi)    
      de selectat, selecteaza (Joi, 6 iulie 2017, 14:08)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui ww

      nu cenzureaza, nu. se ...pierd pe traseu.
      tablagii au prioritate...
  • +5 (9 voturi)    
    Ma infurie... (Joi, 6 iulie 2017, 8:55)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Este insuportabila presiunea mediatica,politica-recte borfasii din parlament-asupra acestei fapturi si prin ea asupra Institutiei pe care o conduce!Trebuie sa ai nervi de otel, rabdare infinita sa suporti,zi de zi aceste atacuri din partea celor pe care-i stii -dar inca nu ai dovezi-escrocii, devalizatorii,ticalosii neamului.Ma infurie neputinta sau lipsa de vointa a Institutiilor abilitate de a riposta fata de aceste mizerii, ma infurie propria mea neputinta de a reactiona-cu exceptia iesitului in strada-dar s-a vazut ce efect a avut;detinand puterea legislativa,Guvern,mai toate institutiile Statului de drept si-finis coronat opera- infailibila,suprema,intangibila CCR pur si simplu suntem la mana borfasilor si la vointa Domnului.Iata ce dureros constatam urmarile absentei de la vot, ce gaunos este motivul- ca nu am cu cine,eroarea despicarii firului in patru si a fi "impartiali" cautand vini si greseli celor care mai lupta cu hidra borfasilor.Asta e!Traiasca Romania!
  • -6 (14 voturi)    
    Modul de gandire (Joi, 6 iulie 2017, 9:29)

    Gigi Kent [utilizator]

    Modul de gandire al domnului Tapalaga ma fascineaza.

    Sa stiti ca Putin sau Kim Jong-Un sunt niste dictatori care fac mult rau, nu respecta drepturile si libertatile cetatenilor, ii saracesc si infometeaza, au politici militariste agresive fata de vecini etc., dar daca pica ... cine stie, poate vine cineva mai rau. Cam asta e logica dlui Tapalaga.

    Adica e clar ca doamna Kovesi si-a tras DNA pe persoana fizica (sa nu uitam si cazul Rarinca). Ca abuzurile au ajuns cat casa. Ca a promovat si sustinut pana nu s-a mai putut procurori corupti (Papici, Eva, "Portocala" si mai nou se pare ca si Uncheselu e un spagar nenorocit) pentru a-i putea santaja si folosi in dosarele "la comanda" pentru ca apoi sa se debaraseze de ei cand vrea si cum vrea, cu o lejeritate deosebita pentru ca nimeni nu o intreaba: "cum dracu cucoana ai stiut ca Tulus da decizii pentru persoane cunoscute, ca Iorga nu inregistreaza denunturi, fapte petrecute acum cativa ani si brusc ti-ai adus aminte acum, cand ai vazut ca nu ii mai poti santaja sa fabrice dosare?" Si asta pe fondul unui grup semnificativ de #rezistenti care refuza sa vada realitatea si se hranesc doar cu propaganda si cliseele care le-au spalat creierii.

    Cat despre ANI ce sa zic. No comment. Probabil ca domnului Tapalaga i se parea ca institutia era "relevanta" atunci cand il hartuia in procese fara numar pe Mircea Diaconu. Doar pentru a se face cei de la ANI ca muncesc.

    In final va fi o alegere. Sau DNA ca institutie si lupta anticoruptie ca activitate importanta de imbunatatire a societatii romanesti sau o persoana, respectiv doamna Kovesi. Atat timp cat sunt asociate imaginea lor va fi indivizibila si va aluneca pe topogan. Si nu e vorba despre imagine ca fiind cea mai importanta. Dar si activitatea va aluneca pe topogan.
  • -8 (12 voturi)    
    ala bala portocala (Joi, 6 iulie 2017, 11:04)

    ostrakon [utilizator]

    partea buna din scandalurile astea (ma refer si la cele anterioare) e ca aflam si noi, prostimea, detalii din interior. aflam de exemplu ca noi platim borfasi (vezi portocala) sa infunde alti borfasi. mai aflam si faptul ca dosarele se "prioritizeaza" dupa bunul plac al madamei. acum ne explicam si noi de ce dna si-a batut joc de cele mai importante dosare, de exemplu microsoft, eads .... au bagat la mititica doar pestii mici, pe care au vrut ei, de actorii principali au primit ordin sa nu se atinga ca deh, vorba aia, asa-i in tenis (pura coincidenta cu partidele dintre mustacios si aparatorii neamului). uff ... neamul asta (format in mare majoritate din analfabeti in sensul propriu al cuvantului si o minoritate de analfateti functionali, cu jumatat de tartacuta) nu se va face bine niciodata...
    • -1 (3 voturi)    
      Monkey see, monkey do (Joi, 6 iulie 2017, 14:42)

      ostrakon [utilizator] i-a raspuns lui ostrakon

      evident, e usor sa apesi un buton, sa argumentezi ce iti place sau nu-ti place e mult mai greu. analfabetii de toate tipurile doar apasa pe butoane ....
  • -3 (9 voturi)    
    atat (Joi, 6 iulie 2017, 11:28)

    bobyrou [utilizator]

    atat vreau #DemisiaKovesi - a reusit sa faca din DNA un rahat.
  • +1 (11 voturi)    
    cert este... (Joi, 6 iulie 2017, 12:01)

    liviu_ [utilizator]

    ca acum se dau ultimele batalii (parerea mea)...
    daca DNA invinge, avem sansa ca sa incepem sa fim o tara normala...
    daca DNA pierde... avem toate sansele sa ajungem mai rau decat Grecia... este clar ca o distrugere a justitiei o sa insemne 0 sanse de euro, schengen, bani europeni, investitii europene etc... probabil o sa se inteteasca numarul oamenilor care vor pleca si probabil o sa urmeze si firme!
    distrugerea DNA inseamna intoarcerea in anii 90... si nu cred ca o sa fie multi care o sa accepte acest lucru!
  • -4 (8 voturi)    
    chiar asa (Joi, 6 iulie 2017, 12:20)

    codrean [utilizator]

    ma mira tonul articolului : Iohannis "o ia in brate", "o salveaza" (pe LCK). Plus o "fina" aluzie ca demisia (demiterea) ar fi justificata ?!? Ce-i schimbarea asta de ton ?. Cine sunt "persoanele bineintentionate" care doresc demisia ?
    Sau sa nu ma mai mir ? V-ati schimbat "optica ? sau "finantatorul"?
    "Clientul nostru este stapanul nostru "? Eu credeam ca ADEVARUL !!!
  • -1 (1 vot)    
    cum (Joi, 6 iulie 2017, 22:07)

    miculescu-rucar [utilizator]

    Ce-i schimbarea asta de ton ?. Cine sunt "persoanele bineintentionate" care doresc d.....
    tapalaga a aflat si el ca ministrul justitiei va sesiza un procurer in cazul#noaptea ca hotii au intrat in arhiva SIPA fara certificate ORNIS si acum trece incet,incet in tabara cealalta.In curand il vom vedea la mocirla-antena 3 alaturi de gadea si ciuvica injurand justitia din Ro.
    de cate ori trebuie sa trimit acest comentariu ptr a fi afisat?
    daca nu-l publicati,imi veti intari convingerea ca am nimerit direct la tinta!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică