Cand intra si Radio Romania Actualitati in UE si NATO?

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 5 iulie 2017, 15:04 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Propaganda rusa in stare pura, subventionata de noi insine, din taxele si impozitele noastre? Da, e posibil, si e scandalos. Radio Romania Actualitati, postul finantat din banii dvs., e o cutie de rezonanta a pozitiilor oficiale ale Kremlinului, difuzate pe larg, fara nici un filtru editorial, fara nici un discernamint, pe zeci de minute de emisie. Aseara am avut cateva zeci de minute senzatia ca ascult radiojurnalul din comunism, cind Romania era aliata Rusiei (ma rog, URSS) in Pactul de la Varsovia, era tovarasa de ideologie comunista cu China si Coreea de Nord, iar SUA, Japonia si Coreea de Sud erau imperialistii cei rai.

  • Ce s-a intimplat, pe scurt: la emisiunea de marti seara "Agenda globala", minute bune am auzit stiri citite din studio, dar si o corespondenta generoasa din Moscova despre pozitia Rusiei si a Chinei legata de testul cu racheta balistica al Coreei de Nord. Plus pozitia Chinei despre globalizare, relatata la fel de generos. Am ascultat uimit materiale jurnalistice redactate in cel mai pur stil tovarasesc, de calda prietenie si apreciere fata de Rusia si China, care - asa cum ne transmitea corespondentul Radio Romania la Moscova - au cerut insistent SUA si Coreei de Sud "sa se abtina de la exercitii militare comune de anvergura". Nici o completare din redactie sau de la corespondentul din Moscova despre contextul real: un dictator absolut (Kim Jong Un), sprijinit politic de Rusia si China, ameninta Coreea de Sud, Japonia si SUA cu atacuri balistice. Nu. Cine asculta materialul avea impresia inversa. Zero context, zero filtru editorial.

A fost doar ultimul exemplu dintr-un sir extrem de lung. Am inceput sa fiu atent la modul in care Radio Romania Actualitati trateaza subiectele delicate de politica externa inca din 2014, de cind Rusia a anexat ilegal Crimeea si a declansat razboiul din estul Ucrainei. Am observat acelasi comportament: pozitiile Rusiei erau transmise fara nici un filtru, fara context, de corespondentul RRA la Moscova, Alexandru Beleavski, si difuzate de cele mai multe ori ca atare de redactia de la Bucuresti. Cine se informa de la Radio Romania Actualitati avea toate sansele sa afle ca Rusia e victima unei mari conspiratii occidentale, ca peninsula Crimeea s-a rupt singura de Ucraina, ca razboiul din estul Ucrainei e dus de oricine altcineva, numai de rusi nu.

Aceeasi abordare in timpul crizei politico-sportive din 2016, cind Agentia Mondiala Anti-Doping a dezvaluit un program de stat, avizat de Kremlin, prin care performerii rusi erau dopati stiintific pentru a aduce cit mai multe medalii tarii. Corespondentele de la Moscova erau construite exclusiv pe pozitia Rusiei, simple redari ale liniilor de comunicare ale propagandei de stat.

Saptamanile trecute, interviul dat de Putin regizorului american Oliver Stone a beneficiat de o ampla expunere la Radio Romania. Un interviu calificat aproape unanim de ziaristii occidentali ca fiind jenant din cauza lipsei oricarei pozitii critice a lui Stone la adresa liderului autocrat al Rusiei a fost prezentat in cateva stiri succesive de la Moscova.

Senzatia pregnanta e ca nu Radio Romania Actualitati are un corespondent la Moscova, ci Moscova are un corespondent la Radio Romania Actualitati. Sa admitem ca ar putea fi delicat ca un ziarist strain sa emita pozitii critice sau macar obiective atunci cind e la Moscova, desi sint zeci de corespondenti straini care isi fac treaba onest. Dar chiar si asa, e de neinteles lipsa filtrelor din redactia bucuresteana, unde editorii si sefii stirilor ar trebui sa echilibreze informatia, macar pe temele importante.

Comportamentul binevoitor al acestei institutii fata de Rusia a fost relevat si in 2014, cind, in plin razboi declansat de Moscova in Ucraina, Rusia a fost invitatul principal al tirgului de carte Gaudeamus, organizat de Radio Romania Actualitati.

Vi se par coincidente?

Uitati-va la prioritatile Radio Romania Actualitati cind e vorba de corespondenti in Europa si America de Nord. Moscova beneficiaza de o atentie sporita, cu un ziarist angajat pe post de corespondent. In SUA, radioul public nu-si permite decit o colaboratoare, aflata la virsta pensionarii, care trimite mult mai putine corespondente decit colegul din Rusia.

La Bruxelles, sediul institutiilor UE si al NATO, Radio Romania nu are corespondent. Nici la Strasbourg, unde se afla sediul secundar al Parlamentului European.

La Paris, Berlin si Londra, capitalele statelor europene cu care Romania are parteneriate strategice, radioul public are colaboratori temporari.

Asa arata strategia de resurse umane a Radio Romania Actualitati. Cam ca in comunism, cind lumina venea de la Rasarit, iar NATO si UE erau dusmanii poporului.























27139 vizualizari

  • +51 (73 voturi)    
    Niste bolsevici mandrii ca sunt romani ! (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:15)

    Idealistu [utilizator]

    Cred ar trebui schimbat consiliul de administratie si dati afara sefii de departamente, redactorii si corespondentii implicati. Oamenii astia sunt ori tampiti ori vanduti.
    • -50 (78 voturi)    
      Mandra e doar cenzura... (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:58)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Mandra e doar cenzura...Sunt atatea alte surse, incat, daca te consideri macar mediu alfabetizat dpdv functional, ai putea sa-ti faci opinia ta proprie, sa judeci lucrurile cu capul tau, nu cu capul lui Pantazi.
      • +48 (56 voturi)    
        Daca esti vuvuzela bullshevina (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:27)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Fii pe bani bullshevini nu pe banii romanilor, da?
        • -34 (58 voturi)    
          Cand eu spun ca esti analfabet functional... (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:44)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Cand eu spun ca esti analfabet functional...

          Nu intelegi ca atu-ul principal al lumii libere e tocmai LIBERTATEA?
          Ca bolsevicii de tip nou, hipsteri, sorosisti, si tot tacamul aferent #rezist, tocmai asta vor sa ditruga si d'aia se incha toti la zeul Binom unde nu conteaza libertatile cetatenesti ci doar statul de drepti?
          Evident ca nu intelegi.
          • +25 (33 voturi)    
            Nu inteleg de la 10000km baietzal (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:18)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Nu inteleg conceptul de sorosist and you know why? Pt ca nu-s nici mancurt, nici delusional. Good luck la copeici.
            • +7 (9 voturi)    
              Dar este extrem de ironic! (Joi, 6 iulie 2017, 10:57)

              Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              Ca tocmai reprezentantul Imperiului Raului ne vorbeste noua de LIBERTATE!!!

              La fel de ironic este sa te faca "analfabet" un pedeserist, cand motto-ul lor este celebrul "noi nu gandim!"
          • -4 (26 voturi)    
            Romanian Gods (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:22)

            Gelum [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Binom, Trinom, PCR, PSD, Dacia, Banul, Galeata, Spaga, Rusia/USSR, DNA, UE, USA, NATO,

            Razboiul intre vechii "zei" si noii "zei" e in plina vedere.
          • +11 (13 voturi)    
            avem un autor (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:27)

            MConstantin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            un mic Goering:
            “Why, of course, the people don’t want war. Why would some poor slob on a farm want to risk his life in a war when the best that he can get out of it is to come back to his farm in one piece. Naturally, the common people don’t want war; neither in Russia nor in England nor in America, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy or a fascist dictatorship or a Parliament or a Communist dictatorship…
            Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.”
          • +16 (20 voturi)    
            stat de drepti? (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:31)

            Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Sa vezi stat de drepti la Dragnea... a, si daca nu iti convine n-ai decat sa pleci de pe mosia lui.
          • +16 (22 voturi)    
            Nea Nicu zice "Hi!" (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:39)

            John12 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Prietene, ce treaba au bolsevicii cu hipsterii cu sorosistii si cu Binomul? Este o varza murata in capusorul dumitale. :)

            Ideile sunt vechi si imi aduc aminte de nea Nicu (care s-a luptat cu "agenturile") sau nea Ilici (care s-a luptat cu "teroristii" sau "drogatii" din Piata).

            Faptul ca vezi conspiratii peste tot sugereaza ca esti troll platit sau, mai probabil, suferi de o acuta disjunctie de realitate.
            • -16 (24 voturi)    
              Nu intelegi, asa-i? De ce nu ma mira? (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:33)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui John12

              Nu intelegi, asa-i? De ce nu ma mira?

              Bine, imi fac mila si iti dau o plecare: "bolsevicii" sunt aia care stiau mai bine decat oamenii ce e bine pentru oameni. Si ei, bolsevicii, construiau tot "statul de drept (socialist)". Ei erau internationalisti, ca sorosistii de azi, globalisti.
              Tot bolsevicii sunt aia care excludeau PRIN CENZURA orice idee contrara parerilor lor, asa cum face Pantazi, chiar in articolul de fata.
              Si - poate in primul rand - omul si drepturile individuale NU CONTAU pentru bolsevici; altele erau comandamentele ("marete"): "propasirea statului socialist" (azi "stat de drept").
              Pe criteriul asta, azi, cei ca tine, hipsterii #rezist s-au manifestat de multe ori ca "justitia e buna, asa trebuie sa fie, ca doar unul din cinci puscariasi e nevinovat, deci eficienta e corecta, etc"

              Intelegi? Nu cred, dar postarea nu e neaparat pentru cei ca tine.
              • +5 (9 voturi)    
                Ia o pauza! (Joi, 6 iulie 2017, 8:57)

                Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Recomand iarba verde. Functioneaza la sanatoriile psihiatrice!
                • -3 (3 voturi)    
                  Tu ești cel care comunică patologic (Joi, 6 iulie 2017, 16:25)

                  Harald [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

                  Vezi că aici se aplică zicala ”cine spune, ăla este”.

                  Omul a expus cât se poate de coerent niște idei, iar tu ai replicat cu comunicare patologică.
              • +4 (4 voturi)    
                "Intelegi ?" (Joi, 6 iulie 2017, 10:31)

                lp [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                daca tot repeti intrebarea asta, e pentru ca TU nu intelegi. E f simplu, ca la copii: cine zice, ala e ! Opreste-te o clipa din a-i urmari cu ura pe cei care-ti raspund, si ocupa-te de propria persoana. Priveste cu mai multa atentie, caci toti de-aici care-ti raspund, vad un om dezechilibrat. Exista si 1% sanse sa aiba dreptate ????
          • +26 (30 voturi)    
            russia (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:04)

            banatul e fruncea [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Am fost in Russia, am colegi din Russia, si te-as trimite ocolo o luna cu obligatia sa spui tot timpul ce gandesti... Sa te vad atunci cum vezi libertatea promovata de rusi... dar ce ma agit, oricum esti platit sa relativizezi evidentele...
            • -11 (17 voturi)    
              Si care-i smecheria? (Joi, 6 iulie 2017, 0:11)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

              Si care-i smecheria?

              Nu stiu cum e in Rusia, dar presupunand ca spusele tale sun corecte, care-i smecheria? Ar trebui sa ne raportam la Rusia in privinta drepturilor omului, cenzurii, etc?
          • +6 (8 voturi)    
            Ce idiot (Joi, 6 iulie 2017, 8:32)

            Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Adica Rusia apara lumea libera cu propaganda ei menita sa scoata Romania din UE si aliantele cu Occidentul? Mai usor cu vodka pe stomacul gol ca iti prajesti si ultimul neuron ramas.
      • +7 (9 voturi)    
        Nu pe banii mei ! (Joi, 6 iulie 2017, 8:28)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Sa se duca la un post privat sa-si faca inepta propaganda. Aici pe banii mei vreau promovarea valorilor ce, cel putin declarativ, stau la baza statului Roman actual, nu ticalosiile dusmanilor Romaniei
      • +10 (12 voturi)    
        Cenzura profesionala ar trebui sa existe (Joi, 6 iulie 2017, 9:09)

        Coco2 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Cenzura profesionala ar trebui sa existe. Problema e ca Beleavschi e lasat sa vorbeasca minute intregi si nimeni din studio nu stie ca la radio nu poti sa lasi atita timp un om sa vorbeasca singur ca adoarme ascultatorul. Nu intreaba nimeni nimic si nu numai la ei. Daca ascultati Agenda Globala vedeti ca toti corespondentii sint inregistrati si dati pe post fara nicio contextualizare si mai ales fara ca cel din studio sa fie capabil sa puna o intrebare. Eu ma intreb daca ei asculta vreodata alte posturi de radio. Le e greu sa invete lucruri elementare.
      • +2 (8 voturi)    
        Imi pare rau pentru dumneata (Joi, 6 iulie 2017, 10:25)

        lp [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Dle, nu te supara, ce varsta ai ? Pur si simplu sunt curioasa, debitezi atatea prostii, incat raman masca te cate ori iti citesc comentariile. Singura explicatie rationala pe care am gasit-o, este ca intreaga tinerete ai trait-o pe vremea "cealalta" si nu mai esti capabil de adaptare. "Newlook" exprima clar dorinta constienta de a privi "proaspat", dar creierul iti joaca feste, cred ca a fost spalat de comunisti
    • +22 (32 voturi)    
      RRA duhneste (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:28)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Idealistu

      a russnacie !
    • +15 (19 voturi)    
      Ce institutie corupta este CNA! (Miercuri, 5 iulie 2017, 19:28)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Era imposibil ca acestea sa se intample fara acceptul lor. Probabil, unii de acolo sunt mituiti si au inchis ochii la acest tip de propaganda. Doar se stie despre acest mod de expansiune a tarii vecine.
      Acest CNA e controlat de parlament, ar trebui discutat de urgenta. Dar pe parlamentari nu-i gasesc nici Dragnea si Tariceanu ca sa voteze niste legi. Dupa ce s-au asigurat de lefuri mari, au plecat in vacanta. Si parlamentul, si acest CNA gem de nesimtire.
      • -7 (15 voturi)    
        Pe bune, ce sa discute Parlamentul? (Joi, 6 iulie 2017, 0:06)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Pe bune, ce sa discute Parlamentul? Ca lui Pantazi nu-i place nu stiu ce emisiune? Ca a scris un articol pe seama suferintelor proprii?
        • +5 (9 voturi)    
          S-au trezit Dragea si Tariceanu (Joi, 6 iulie 2017, 2:02)

          valll [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          ca desteapta de Olgutale-a marit astora sumel forfetare prea mult. Iau aproape 400 milioane de lei vechi pe luna in total. Vor sa corecteze, dar nu au cu cine.
          Cu asa lefuri, au plecat oamenii in vacante exotice, ca vacanta permnenta din Ro nu are haz.
    • +2 (6 voturi)    
      Propaganda bolshevica dispare greu (Joi, 6 iulie 2017, 10:23)

      Bibishor [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

      Si cand ma gandesc ca basarabenii erau sfatuiti sa inchida toate posturile rusesti de televiziune si radio, care le toarna moldovenilor propaganda ruseasca in cap 24 din 24 de ore pe zi. Tarile baltice si Ucraina au reusit de mult timp, sa se debaraseze de ultimile ramasite ale propagandei imperialismului rusesc. Noi nu.
  • +6 (38 voturi)    
    Dar cine asculta? (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:19)

    mishkulake [utilizator]

    Cine mai asculta sau se uita la posturile de stat?
    • +46 (56 voturi)    
      Din nefericire (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:31)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui mishkulake

      Mult mai multa lume decat cei ce urmaresc televiziunile. Si oameni cu un nivel de cultura si de discernamant reduse - voatantii lui dragnea si psd. Prin astfel de institutii gasca lor controleaza si manipuleaza Romania. Pentru ei lupta in marile orase e pierduta, lasa opozitia sa se omoare pentru 2-3 posturi in parlament in timp ce ei cu minciuna, dezinformare, radioul public, is adjudeca in rural 10-20 de mandate."Romania profunda" este de fapt "Romania profund manipulata"
      • +19 (27 voturi)    
        RFI (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:43)

        mishkulake [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        Personal ascult RFI pana nu-l inchid astia. O vreme in urma era si BB-ul dar l-au inchis...
        • +11 (17 voturi)    
          CORECT (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:32)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui mishkulake

          Matei Visniek + Ovidiu Nahoi + Cosmin Ruscior Chapeau Bas !
    • +27 (33 voturi)    
      Exact aia care voteaza (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:36)

      qwertyuiop [utilizator] i-a raspuns lui mishkulake

      Exact aia care se duc la vot.
      Si care voteaza in masa PSD.
    • +37 (43 voturi)    
      Oamenii simpli de la țară, votanții PSD (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:36)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui mishkulake

      Ei ascultă posturile de stat cât e ziua de lungă. Ce crezi că se ascultă prin satele de pe lângă Vaslui sau de pe lângă Botoșani, Radio BBC cumva? :)
      • +12 (12 voturi)    
        doar pe internet (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:35)

        marius0203 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        De doi ani BBC nu mai transmite in eter ci doar pe internet.
    • +13 (23 voturi)    
      Nu asculta nimeni (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:33)

      un-buburuz [utilizator] i-a raspuns lui mishkulake

      In schimb, multi platesc. Inclusiv dumneata.
    • +17 (19 voturi)    
      Nu-i chiar asa. (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:10)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui mishkulake

      Atat radioul cat si postul public de radio sunt foarte relevante in functie de zona in care te aflii si ora la care consumi media (gen dimineata, blocat in trafic in Bucuresti, pe autobuz intre 2 localitati din tara).

      Eram la tara si faceam curatenie de primavara. Am lasat radioul sa mearga in difuzoare, dar receptie buna am la putine posturi acolo si dintre cele locale si nationale care au semnal bun, RRA chiar are emisiuni cu subiecte relevante pentru mediul rural. La care se adauga si o problema: muzica si reclamele de la celelalte posturi sunt sub orice critica de enervante. Si la stiri la RRA prezentau doar evenimentele in cel mai plicticos mod posibil (cam ce se plange lumea ca nu mai fac posturile de stiri consacrate).

      Asa isi pastreaza audienta. Si daca din cand in cand baga cate o emisiune de propaganda, are mult mai mare efect si mai mare audienta decat daca ar fi post de trambite non-stop.
      • +1 (7 voturi)    
        asta (Joi, 6 iulie 2017, 7:10)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        si faptul ca emit cu 1kw probabil, o putere mult mai mare in relee si la bucuresti decat orice alt post public .nu mai stiu exact care e limita legatala , 2-300W pentru posturile "normale". RRA sigur are triplu. De aia il prinzi si in gaura de sarpe. Plus ca au releele strategice de la SNR puse pe fagaras, munti , etc. Toate platite din bani publici.
        • +1 (1 vot)    
          500 - 1.000 kW în AM e ”normal” (Joi, 6 iulie 2017, 15:34)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui toxx

          Probabil te referi la emițătoare FM când vorbești despre puteri de 1 kW.

          Emițătoarele AM au în mod curent puteri de ordinul sutelor de kW, iar unele ajung și la 1.000 kW (la Uricani, lângă Iași) sau chiar 1.500 kW (Tâncăbești).

          Pe la țară încă se ascultă posturi de radio pe unde medii, în AM, iar o stație de 1.000 kW e recepționată ziua într-o treime de țară, iar noaptea în toată Europa și chiar nordul Africii..
          • 0 (0 voturi)    
            FM (Duminică, 9 iulie 2017, 8:40)

            toxx [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            da, ma refeream la FM , stiu din sursa sigura cu un sistem de 4 dipoli deschisi montati pe un bloc de 14 etaje si 150W in Bucuresti (in teorie dublu gain, adica 300W radiati), mai incolo de Ilfov nu se prinde in 88-108 in semnal full. Poate il prinzi si mai incolo dar ai nevoie de scule cu senzitivitate mare si antena buna, nu doar o sarma.
      • -1 (1 vot)    
        Asa e! (Joi, 6 iulie 2017, 11:37)

        delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        Reclamele de pe posturile comerciale sunt pur si simplu stresante.Nu de putine ori schimb programele si raman pe radio Romania .Plus ca mie atat de sila de poantele proaste si bascalia cu iz politic ce o fac majoritatea realizatorilor de emisiuni radio.
        Eu ascult Radio Romania actualitati.

        In ceea ce priveste propaganda , fiecare e finantat de "undeva".Asa ca... Pantazi mucles!
  • +34 (44 voturi)    
    Așa e! Ascultați emisiunile (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:24)

    nick24 [utilizator]

    Ruxandrei Săraru, care parcă dă senzația sodatului japonez, care nu știa că războiul s-a încheiat și are subiecte exact din anii 1980.
    • +6 (10 voturi)    
      Sau.... (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:18)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Alexandra Andon !! Cea mai tare trompeta a PSD...:))))
    • +3 (5 voturi)    
      Ruxandra Sararu este fica cu multe pile, a (Miercuri, 5 iulie 2017, 23:56)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      unui mare ,,mahar comunist" , pe care tot Sararu il chema ! Asa ca nu ,,poti scapa" de ea de la Radio ! :-)))
      Acum alta ,,poama":
      Directorul Radiolului, Ovidiu Miculescu, a fost dat afara de Parlament recent, prin respingerea raportului de activiatate pe 2017. Miculescu seamana cu Liviu Dragnea, nu doar ca amandoi sunt numiti Ovidiu, dar si ca amndoi au origini rusesti . (Miculescu poate sa aiba totusi si origini romanesti, ceva in genul Dodon)
      Deci, normal ca din 2012, de cand Miculescu e director,
      programa Radioului Romania Actualitati a fost filo-rusa !.
  • -29 (49 voturi)    
    mulțumesc! (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:25)

    Mazeta [utilizator]

    L-am adăugat în listă.
    • +19 (31 voturi)    
      Aoleu (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:34)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pai n-ai primit lista de la centru?
      Nu esti atent deloc, tovarase !
  • +26 (36 voturi)    
    Daaa... (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:29)

    vio7 [utilizator]

    Doar nu-ti imaginezi ca visul unui profesionist pe radio este sa lucreze in Radio Actualitati!Acolo,pe banii nostri,fix cum ai spus ,se complac niste indivizi mediocri,care nu ar fi primiti in nici o alta redactie,nici macar la radio Vascauti! Sau acoperitii unor servicii care trebuie sa propage idei,rahaturi si interese:rusesti sau americane.Cat timp e PSD la putere te asteptai sa fie proeuropeni sau proamericani?
    • +11 (15 voturi)    
      Păi TOCMAI că NU mai sunt pe banii din abonament (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:25)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      sunt pe banii noștri DAR distribuiți politic de guvern cui vor ei.

      Deci?
      • +2 (16 voturi)    
        Un cititor (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:42)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        S-avem pardon, bani publici sunt și ai mei, iar eu nu sunt în gașca voastră de neomarxiști care vor cenzură atunci când ceva nu le convine. Deci cum facem, ai cui sunt banii publici până la urmă?
    • +6 (10 voturi)    
      Evident (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:44)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      Oriceprofesionist de radio care se respectă dorește să lucreze la profm sau kiss fm. Un fel de Andrei Ghorghe, cum ar veni. Profesionist pur-sânge.
      • +1 (1 vot)    
        ? (Joi, 6 iulie 2017, 2:22)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        adica profesionist radio = DJ? vezi ca ala nu e jurnalism, de-aia ii si zice digeiala :))
    • +1 (5 voturi)    
      Doar interese pro-americane (Joi, 6 iulie 2017, 0:03)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      de tip ,,political corectnes". Este o gasca ,,sorosisto-globalista" la Radio Actualitati, avand ,,capul rautatilor" (cel putin la vedere) in persoana crainicei Simonei Botar.
  • +22 (36 voturi)    
    Ce e de mirare ? (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:29)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    Asa a fost de la infiintare :

    RRA : Radio Ru$$ia Actualitati .

    Mama Ru$$ia ...
  • +17 (33 voturi)    
    Razboi asimetric. (Miercuri, 5 iulie 2017, 15:44)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Cu minimum de resurse cartitele adormite kaghebiste pre-1989 impreuna cu cartitele FSB-iste infiltrate post-1989, impreuna cu postacii propagandisti vireaza parcursul unei tari in folosul binelui "lor" comun, intocmai cum un virus vireaza metabolismul celulei infectate spre producerea de compusi virali, si la fel de toxic precum virusul.
    Din disperare post 1989 agentii KGB deja infiltrati s-au bagat in fata si au ajutat pe cei din reteaua lor sa se ridice. Mama Rusie era vulnerabila exact acolo unde are vulnerabilitate: in flancul vestic. Mansonul de tari tampon a disparut.
    Odata ce au prins putere, reteaua a acaparat pozitii cheie in stat: Justitia, Parlamentul, Televiziunile, Bancile Nationale. Totul in tara parazitata de rusi a mers in binele Mumei Rusii, nu in binele poporului parazitat.
    Vazand ca procedeul este eficient, ca imputul de bani in parazitarea unei tari este mic si nesemnificativ fata de banii obtinuti si puterea obtinuta ulterior Rusia a incercat intai rusinoasa aceeasi tactica pe tarile Vest Europene si cu soc a contatat ca merge. Pe masura ce a infestat Europa de Vest si-a reactivat si cartitele din SUA si a preluat si SUA. Vezi implicarile Rusiei in alegerile din tarile vestice, vezi relatiile Germaniei cu Rusia.
    Asa se explica PIB-ul nostru mic, de cate ori ne dezvoltam venea o masura sinucigasa concertata de Moscova. Sa ne tina intr-o stare de permanent haos.
    Asa se explica infiltrarea in DNA, asa se explica ce e in articol referitor la TVR, asa se explica Antena 3, asa se explica Iliescu, asa se explica incercarea lui Dragnea de a dinamita economia!
    Soarta tarii e in mana SRI si din pacate SRI sunt convins, nu, nu , sunt CONVINS ca e plin de cartice FSB-isto-KGB-iste! Ramane ca SRI si DNA sa anihileze tintele rusofile si apoi sa inceapa eliberarea tarii cu adevarat!
    • -2 (8 voturi)    
      Rușii au mai aplicat rețeta asta în Germania (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:21)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      În anii '60-'70, pe vremea lui Willy Brandt și Helmut Schmidt, Germania era dirijată prin telecomandă de la Moscova, exact ca pe vremea lui Gerhard Schroeder și Angela Merkel.

      Înainte de 1989, pe vremea când oficial era rezident KGB la Dresden, Vladimir Putin se afla în RFG mult mai des decât le-ar plăcea politicienilor germani de azi să recunoască.
    • +5 (13 voturi)    
      1000 de plus! (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:29)

      diasporescu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Incoerenta Romaniei in ultimii 27 de ani nu are alta explicatie decat influenta Rusiei.
      Nu participam la o preluare de putere a "coruptilor" ci la o destabilizare voita. Ultimele 6 luni ne arata un PSD sinucigas, care este in stare sa faca orice fel de actiuni kamikaze cu un singur scop: destabilizare generala.
    • +2 (2 voturi)    
      nu exista (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:29)

      MConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      cadru superior in SRI sau Armata Romana care sa nu fie in prealabil bifat pozitiv de NATO.

      Asta a insemnat reforma SRI si Armatei din anii premergatori aderarii la NATO.

      Oricine crede altceva e incult politic.
    • +6 (12 voturi)    
      Suntem o tara ocupata de proprii nostri tradatori (Joi, 6 iulie 2017, 2:46)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Aveti perfecta dreptate. Fara sa am acces la alte informatii inafara celor care sunt la vedere, si eu am dedus de mult, pe cale logica, cam acelasi lucru. De altfel, doar „orb” sa fi fost ca sa nu intelegi ca revolutia nu a fost a noastra, noi doar ne-am infierbantat si ne-am expus.
      In realitate, un grup de securisti si nomenclaturisti corupti din Romania comunista, probabil cu stranse legaturi cu Rusia, au pus stapanire pe tara si au construit un stat de tip mafiot. mimand democratia. S-au ser suntem o tara ocupata de proprii nostri tradatorivit de retelele de turnatori, raspanditi peste tot, pe care i-au transformat in agenti de influenta.
      Acum, suntem o tara ocupata de proprii nostri tradatori. Nu stiu ce ar mai fi de facut, suntem total acaparati. Doar Dumnezeu, revoltat de atata ticalaosie, sa vrea sa ne faca dreptate.
      • 0 (2 voturi)    
        Așa e, dar Maior e ambasador în State :) (Joi, 6 iulie 2017, 16:32)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui valll

        Inspirația modelului este de natură rusească, într-adevăr, însă nu-ți imagina că tabăra pro-americană din România dă pe dinafară de-atâta democrație și libertate.

        Americanii au democrație la ei acasă, dar o mulțime de state pro-americane sunt cam la fel de democratice ca Iranul pe vremea șahului. Democrația are legătură cu maturitatea societății dintr-o anumită țară, nu cu tabăra internațională la care se afiliază acea țară.
  • +26 (32 voturi)    
    TVR infestat de un salariat Latrina 3..urmaza radi (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:01)

    un domn [utilizator]

    Domnule Pantazi
    sunt Uimit ca Doar Acum ati realizat asa ceva ! la TVR avem "in prime time" Ora Noua" un fost salariat latrina 3. invitatii lui de marca (chiar si unii de "abonament" in platou) sunt certati cu chestiuni etice si democratice - figuri bolshevice ce apar NORMAL peste tot..cu exceptia Digi, atunci de ce va mirati ca la rdioul Public INCA nu au aparut si unii de la Zu ? nu e timpul pierdut !
    • +20 (26 voturi)    
      Subscriu (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:32)

      un-buburuz [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Am sesizat si eu porcaria aia de emisiune. Seara de seara aceiasi invitati care ruleaza la nesfarsit aceeasi placa zgariata, in acelasi format ca la A3, RTV sau B1, respectiv o laba in cerc in care se "stimuleaza" reciproc. Apogeul a fost atins acum vreo saptamana cand un cunoscut anal-ist financiar, putred de destept, a provocat stupoare, inclusiv printre cei prezenti, afirmand ca Grindeanu ar fi fost omul lui Iohannis. Argumentul era "l-ati vazut vreodata zicand ceva de rau de Iohannis?" (Gadea ii reprosa asta lui Antonescu, referindu-se la Iohannis, care nu l-a atacat niciodata pe Basescu). De cand Basescu nu mai e presedinte, A3 nu mai are nevoie de latraii consacrati anti-basisti. Si atunci, ce sa faca cu ei? I-a bagat pe unde s-a putut, care la TVR, care la guvern, sa aibe si saraciile o paine de mancat. Altfel, mureau de foame, de priceputi ce sunt.
    • +5 (9 voturi)    
      Si eu subscriu. (Joi, 6 iulie 2017, 3:05)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      E clar, individul executa ordine. El stie ca face ticalosii, are mereu un soi de neliniste pe care il au cei cu constiinta incarcata. Uneori are niste invitati atat de lipsiti de onestitate, de fapt invitatii de profesie ce presteaza la Antena3 sau la ghita tv. incat te intrebi: aici e Antena 4?
      http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-21856185-cand-intra-radio-romania-actualitati-nato.htm
  • +15 (25 voturi)    
    dA (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:15)

    Babilou [utilizator]

    Radioul RRA nu il ascult aici in Canada, doar din cand in cand Radio Romania International pe unde scurte, ca hobby. Dar din cand in cand privesc Jurnalul de la TVRI pe satelit. Si acolo e la fel, periodic apare tov. Liviu Iurea cu reportaje caldutze despre Rusia, intotdeauna pozitive, reportaje fara nici o legatura directa cu momentul prezent sau subiectele prezentate. Reportajele sunt lungi pentru un jurnal de stiri, catre 3-4 min minim. Asadar RRA si TVR au corespondenti permanenti la Moscova.
    Curios, deoarce chiar si in timpul comunistilor Scanteia avea corespondenti in principalele capitale occidentale. Imi amintesc de excelentele articole ale lui Paul Diaconescu de la Paris sau C-tin Alxandroaie de la Washington. Parca mai era cineva la Roma, dar nu-mi mai amintesc, eram copil. Ca sa nu mai vorbim ca faimoasa emisiune "Din tarile socialiste: Emisiune de la Moscova" ce era transmisa pe Programul 1 al Radio Bucuresti (la vremea aia), a disparut cred ca dupa 1980. O fi existand ceva acord cultural reciproc, ce obliga la astfel de stiri?
  • +9 (13 voturi)    
    Dragnea nu isi pune problema (Miercuri, 5 iulie 2017, 16:25)

    ACP [utilizator]

    ca sunt si alte persoane in institutii ale statului cu dubla comanda? Si nu din interior...
    • 0 (8 voturi)    
      De unde nu stim ca acest RR nu implineste (Joi, 6 iulie 2017, 1:05)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui ACP

      programul partidului privind intarirea relatiilor cu Rusia !!
      Psd i-a "eliberat" de presiunea audientelor, a aplicarii si urmaririi unei taxe care acum le pica pleasca de la buget , adica tot de la Noi dar fara efortul recoltarii !! Basca ca acum suma va fi , ca la lautari , cu cat ii zic mai pe plac stapanului cu atat bancnota e mai mare !
      Pentru niste mercenari, obisnuiti/tarnositi in compromisuri (fie ca sunt profesionisti, fie ca sunt repetenti) cu puterea ...
      Oricum, victimele propagandei kgb-iste sunt cetatenii cei mai saraci, cei mai vulnerabili care nu au acces la nimic ....
  • +12 (24 voturi)    
    Da' de Radio Cultural ce ziceti ? (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:08)

    Ion Alexandru [utilizator]

    Ia ascultati voi Radio Romania Cultural, unde se promoveaza la greu teatrul rusesc. Promo-uri difuzate pana la exasperare, interviuri, tot tacâmul, festival de teatru la...nu, nu la New York sau Londra, ci la Moscova...
  • +12 (22 voturi)    
    Acum ați observat? (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:10)

    Leul in iarna [utilizator]

    Lucrurile astea se întâmnplă demult la radioul public și la televiziunea publică... Fac parte dintre instrumentele de bază pentru manipularea societății ale PSD-ALDE nu de azi, de ieri, ci din decembrie 1989... Ele au fost așa și înainte de 89 și au continuat sub alt stăpân cu aceeași orientare politică până în zilele noastre... Și vor fi tot astfel și în viitor dacă li se va permite... Nenorocirea și mai mare este că le plătim din buzunarul nostru ca să ne mintă cu nerușinare...
  • -4 (20 voturi)    
    Nu toți românii citesc Hotnews (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:27)

    Nyk1 [utilizator]

    Ca să-l parafrazez pe Crin: „Nu putem fi toți PSDiști!”.

    Asta este, mai sunt și alte puncte de vedere, că doar trăim în democrație și presa este liberă (sau, cel puțin, așa se spune).
    • 0 (0 voturi)    
      nu punctele de vedere se comenteaza (Joi, 6 iulie 2017, 13:28)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      ci influenta si directiile.

      Exista Sputnik care promoveaza kkturile guvernului rus. Stie toata lumea, alegi sa asculti sau nu. Totul este clar si limpede.

      dar Post PUBLIC de radio care transmite NEFILTRAT rahaturile legate de una din cele mai nocive dictaturi ale lumii... sa fim seriosi! lasa comparatia de morcovi cu stafide, ca nu iese.

      propaganda nu are legatura cu "puncte de vedere" sau "presa libera". Nu sunt notiuni compatibile, you got it?
  • +9 (15 voturi)    
    tare-i mai iubesc !!! (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:28)

    Aquariuss [utilizator]

    La cati bani au papat au si o emisie de toata jena . Ieri a ramas radioul pe RR Actualitati si cand la emisiunea de dimineata aveau stiri si reportaje care ar fi trezt un oarecare interes semnalul se pierdea in eter chiar si cand se transmitea din studiou dar niciodata cand se difuzau faimoasele reclame ! Iar apropos de reclame nu stiu cum se face dar intodeauna cand stau la masa si uit sa inchid radioul ma pomenesc cu promovarea produselor despre imbunatatirea functionarii colonului a mancarimilor din zonele intime si alte asemenea „aperitive” si cand reclama referitoare la colon se incheie cu „ Si ce gust bun are ” te face ca sa-i iubesti pe stimabili pana la lacrimi
  • -8 (24 voturi)    
    Eu nu-mi amintesc (Miercuri, 5 iulie 2017, 17:39)

    Un cititor [utilizator]

    ca pe mine să mă fi întrebat cineva daca vreau în UE sau NATO. Nu văd care e problema. Înțeleg că sunt unii care au vederi liberale neomarxiste și sunt plătiți pentru asta. dar de ce ce ar trebui toți să aibă aceleași vederi? Cine nu e ca noi e împotriva noastră , nu-i așa tovarășe Brucan?
    • +3 (5 voturi)    
      ce inseamna (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:26)

      MConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      vederi liberale-neomarxiste?

      Incercati sa nu mai fiti victima propagandei. Incercati sa fiti precis in exprimare.
    • +3 (9 voturi)    
      Tu n-ai fost ba intrebat! (Miercuri, 5 iulie 2017, 21:13)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Doar locuiesti in Transnistria! Vezi-ti de saracia si votca ta!
    • +3 (9 voturi)    
      alege (Miercuri, 5 iulie 2017, 22:10)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      cum vrei sa-ti raspund:

      apasa rosu pentru raspuns ironic
      "impotriva noastra". care "noastra" tovarase? Reprezinti grupul patinatorilor pe gheta din mtii Ural? aveti reprezentatie in Bucuresti ? cam arsita monsieur...

      apasa galben pentru raspuns inteligent
      Elvetia nu e in UE, Suedia, Austria nu sunt in NATO. Pariu ca s-ar pi*a la propriu pe o astfel de "institutie" platita din bani publici cu mizerii de transmisii de genul ala? ce treaba are Capra cu troleul, tovarase ?

      apasa negru pentru raspuns agresiv
      da, e impotriva noastra. Puteti sa va impuscati in cap sau sa va carati in ... *ea in stepele Asiei
  • +5 (11 voturi)    
    din pacate (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:17)

    diasporescu [utilizator]

    nu avem de a face numai cu propaganda ci cu actiuni clare de destabilizare. Intentia Rusiei este sa destrame UE din interior, prin conflicte intre est si vest, nord si sud, cu fumigene si fake-news .
    Chiar credeti ca teatrul absurd din politica romaneasca poate fi explicat prin incompetenta, coruptie, etc?
    Cine poate explica ca ideea unui impozit pe CA (contrar oricaruri reguli europene, logici) ar putea fi venita de la BNR? Cum se poate explica ca Isarescu ar putea compara acest impozit cu sales-tax american? Isi poate cineva inchipui ca un om ca Isarescu nu cunoaste diferenta?
    Ce constatam dupa 6 luni de guvernare PSD?
    Destabilizare generala! Nimic altceva, nici macar ceva benefic coruptilor sau PSD-ului sau electoratului acestuia.
    Nu avem de-a face cu o "topaiala" Dnle Presedinte Iohannis! Avem un atac la siguranta nationala prin incercarea de destabilizare.
  • 0 (0 voturi)    
    ce credti Dl. Pantazi: (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:22)

    MConstantin [utilizator]

    “Why, of course, the people don’t want war. Why would some poor slob on a farm want to risk his life in a war when the best that he can get out of it is to come back to his farm in one piece. Naturally, the common people don’t want war; neither in Russia nor in England nor in America, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy or a fascist dictatorship or a Parliament or a Communist dictatorship…
    Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.”
  • +3 (11 voturi)    
    corespondentul RRA este cetatean rus (Miercuri, 5 iulie 2017, 18:53)

    checknews [utilizator]

    Cum sa serveasca interesele Romaniei corespondentul RRA cand acesta - A.Beleavski - este cetatean rus, nu roman? In plus este de vreo 20 de ani la Moscova, de pe timpul lui Eltin.
  • +1 (15 voturi)    
    Fosilă (Miercuri, 5 iulie 2017, 19:17)

    HP [utilizator]

    Înainte să comentezi prost, învață să folosești "â" în loc de "î".

    http://edition.cnn.com/2017/07/04/asia/north-korea-missile-response/index.html

    "While China and Russia have called for concessions on both sides, the US so far has made no public move to open talks, instead opting to engage in a renewed military show of force with its South Korean ally.

    In a joint press statement issued by Russia and China, the two countries reiterated their call for North Korea to stop its missile and nuclear programs in exchange for the US and South Korea holding off on future large joint military drills.".

    Or fi și ăștia de la CNN dați cu dușmanul rus, eh ?
  • +1 (17 voturi)    
    in caz (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:12)

    wintershadow [utilizator]

    ca nu ascultati, aflati ca exista la RRA si o rubrica despre UE si NATO numita Euroatlantica. Si deasemenea se difuzeaza o multime de alte rubrici mult mai interesante decat la radio-urile comerciale, ca de ex. Istorica, Semnele lumii, Lumina credintei.

    Intr-adevar muzica din timpul zilei este cam comerciala si repetitiva dar noaptea este de buna calitate.

    Si reclamele la medicamente sunt insuportabile, dar astea sunt cam pe la toate posturile.

    Insa autorul articolului este in mod evident rau intentionat si dezinformeaza.
  • 0 (26 voturi)    
    sa moara Dujmanu' (Miercuri, 5 iulie 2017, 20:42)

    tahomir [utilizator]

    Deci problema nu e ca astia de la CNN si BBC mint de ingheata apele, problema e ca nesimtitii de la RRA nu ii preiau doar pe fake news makers. Auzi tu, sa pui la indoiala doctrina oficiala a imperiului!
    Uite, eu unul cred ca Rusia e exact victima unui atac fara precedent , ca populatia din Crimea a optat in mare majoritate ptr separare si ca e dreptul lor, ca USA agita apele in Corea si nu ciudatii din Nord care se para si ei cum pot, ca e bine sa ai pozitii diferite despre globalizare si alte chestii subversive de genul asta
    Si tu dl Pantazi daca vrei sa vezi daca sunt vreun prost sau vreun spalat pe creier sau spion rus pai hai si vorbeste cu mine. Da' nu cred ca o sa o faci.
    • +3 (9 voturi)    
      prost esti cu siguranta (Joi, 6 iulie 2017, 12:13)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      de ce spun asta:
      1. pentru ca genul asta de ambitie (sa ne pi*am contra vantului si sa spunem ca iarba e neagra cand toata lumea stie ca e verde) este ambitie prosteasca cu mari sanse sa provina de la un prost.

      2. nu traim nici in UK nici in SUA, asa ca judecatile de valoare referitoare la CNN si BBC nu-si au rostul, nu ne privesc pe noi. Pot sa minta aia sa inghete apele. Suntem in Romania si platim o trompeta de post de radio de toata jena. Acolo e problema.
  • -1 (13 voturi)    
    Ok. Bine de stiut. (Miercuri, 5 iulie 2017, 21:03)

    motanul_gri [utilizator]

    Nu am mai ascultat Radio Romania Actualitati de foarte multa vreme.

    Dar gasesc util acest articol. Pentru ca, daca din intamplare voi nimeri vreodata frecventa respectiva, sa stiu sa schimb rapid inainte de a auzi vreo aberatie, sa nu ma enervez si ma imi stric ziua degeaba.
  • +1 (9 voturi)    
    ma intreb (Miercuri, 5 iulie 2017, 21:36)

    Adrian_. [utilizator]

    ma intreb daca nu cumva e treaba SRI sa "curete" institutiile de focarele de infectie KGB-ista?

    Oh, dar sunt 25 de ani de cand SRI are alte preocupari.
  • -3 (11 voturi)    
    hm (Joi, 6 iulie 2017, 2:16)

    srpc [utilizator]

    te pomenesti ca aia de la SRR n-au auzit inca de obligatia de a face propaganda NATO si UE :)) da-l in ma-sa de jurnalism si da-o-n ma-sa de deontologie, SRR trebuie sa slujeasca obsesiilor unora ca Pantazi, care se pretinde, culmea, jurnalist
  • -6 (14 voturi)    
    Ce-ai frate? RRA sunt super ok (Joi, 6 iulie 2017, 2:25)

    nectarie [utilizator]

    La fel si RR Cultural si Muzical.
    Un atac nejustificat si stupid la adresa RRA, din partea unui mos paranoic, cocarjat, chelbos si prea bronzat. Sa-si actualizeze poza, ar crede lumea ca e chiar un tinerel simpatic, l-am vazut la conferinta de presa cu Trump, o prestatie absolut jenanta.

    Cat despre stirea respectiva, au raportat foarte corect, citesc zilnic si presa vestica, cu totii au relatat aceeasi pozitie a Rusiei si Chinei fata de ultimul test balistic din Coreea de Nord. Asa ar trebui sa fie, impartiali, sa relateze fapte, fara interpretari si arome. De aceea respect BBC (in ciuda unor derapaje), RRA, presa "de stat", sunt singurii care inca se mai obliga la un jurnalism decent.

    Cand esti vandut oricarei parti nu mai poti spune ca faci jurnalism de calitate. Am mai spus-o de multe ori, HN este la fel de partinitor si gretos ca Antena 3, doar ca se situeaza diametral opus.

    Nu ai ce sa scrii, hai sa bagam ceva despre Rusia, pericolul rusesc, etc. Prin alimentarea acestui nou Razboi Rece cu Rusia jucam un joc care nu este al Romaniei, e o agenda straina de interesele noastre. Nu zic ca o sa ne para rau, nu merg atat de departe, dar am putea trage foloase daca am avea o atitudine mai detasata si mai pragmatica, cum are de exemplu Germania si UK.
    Nu suntem SUA, nu avem de vandut democratie, aparare si gaz lichefiat, terminati cu bullshitul asta american.
    • +2 (10 voturi)    
      omiti (Joi, 6 iulie 2017, 7:26)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui nectarie

      cele multe decenii de stapanire ruseasca si atrocitati, anexari. Invata istoria Romaniei, aia de prin cartile libere, nu ce se da de la Kremlin si vorbim dupa. Pentru mine astia trebuie sa dispara, nu ma intereseaza parerile lor fara filtre sau daca maine trec la democratie. SI daca ne-ar returna Tezaurul maine, tot i-as scuipa intre ochi.
      • 0 (0 voturi)    
        Rusia si pacea cu vecinii? (Joi, 6 iulie 2017, 17:53)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui toxx

        Doar daca esti China, in rest au dat iama peste tot...
        Si tot noi suntem victima propagandistule?
        • 0 (0 voturi)    
          lol (Duminică, 9 iulie 2017, 8:41)

          toxx [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

          cred ca ai raspuns la comentariul care nu trebuie.
    • 0 (6 voturi)    
      da bullshit romanesc se pune? (Joi, 6 iulie 2017, 12:20)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui nectarie

      de ce trebuie americanii sa ne spuna ca exista pericol rusesc tocmai NOUA care am suferit 50 de ani maltratati de tovarasi si apoi 25 de capitalism oligarhic si interlop de tip post-sovietic ??
      Ce alimentezi? ce aberezi acolo? pur si simplu exista un pericol in vecinatatea noastra fie ca vrei tu sa recunosti sau nu.
      Ca trebuie sa ne spuna americanii sau britzii treaba asta, acest lucru e consecinta a tampeniei, prostiei brute si slugarniciei monumentale a unei majoritati din populatia Rom (printre care si cativa parasutati prin comentarii, pe aici).

      Si nu exista 2 "parti", flacau. Daca tu crezi ca exista un Vest unit, un Occident imperialist care are o pozitie comuna fata Est, esti mai prost decat media celor de care aminteam mai sus.
      Pur si simplu pericolul rusesc "it's a fact" si orice om rational il constientizeaza. American, Ucrainean, RUS (da!, RUS), neamt, francez, algerian etc!
  • +5 (9 voturi)    
    Au intarziat... (Joi, 6 iulie 2017, 7:12)

    Ion Alexandru [utilizator]

    ...postacii estici, cateva ore de la aparitia articolului au aparut doar comentarii normale, dupa care s-au activat trolli si da-i cu comentarii anti UE, anti NATO si pro URSS...
    • +2 (8 voturi)    
      EXACT (Joi, 6 iulie 2017, 12:38)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

      cred ca erau in team-building la Sochi.
  • -2 (10 voturi)    
    Ești un eronat (Joi, 6 iulie 2017, 8:28)

    stos [utilizator]

    Stimate domn, nu cred că ai vîrsta ca să-ți aduci aminte de jurnalele comuniste de știri. În schimb, te-ai obișnuit să mănîncin rahat la ordin sau...., poate-ți place.
  • +2 (8 voturi)    
    Se pare ca a suparat multi bosevici! (Joi, 6 iulie 2017, 10:54)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Este semn bun ca se zvarcolesc! Trebuie insistat pe tema asta!
  • -1 (9 voturi)    
    Se pare ca s-a primit ordin pe unitate sa se (Joi, 6 iulie 2017, 11:40)

    xrogo [utilizator]

    manjeasca si Radio Romania Actualitati, unul din pilonii radiolului romanesc si printre cele mai ascultate!
    • +3 (7 voturi)    
      si alte exemple (Joi, 6 iulie 2017, 12:37)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      A3 sau Antena Star sunt din posturile cele mai urmarite de catre cocalari, -> pilonii televiziunii romanesti ?

      Manelele reprezinta genul de muzica ascultata de cocalari, pilonul muzicii romanesti ?!

      Gabriela Firea a fost preferata cocalarilor din Bucuresti, orasul - pilon al economiei, culturii si invatamantului din Romania.

      PSD - cocina de corupti, curve si interlopi: printre cele mai votate partide. Pilonul politicii romanesti.
      Cateva repere care definesc pilonii unei natiuni...

      Baiete, daca te simti manjit, este ca MERITI! prin caracter si imbecilitate (calitati de neam romanesc) nu prin cetatenia cu care te-ai nascut.
      Forta unei natiuni vine si din recunoasterea defectelor si capacitatea de evolutie/corectie. Iar slabiciunea vine din toleranta fata de specimenele infecte care-i distrug valorile.
  • +3 (3 voturi)    
    mai sunt (Joi, 6 iulie 2017, 11:44)

    I [utilizator]

    la fel e si radio guerilla: muzica pentru liceeni, tineri care abia acum voteaza pentru prima data si propaganda ruseasca.
  • +2 (8 voturi)    
    Regret dar RRA si-a schimbat (Joi, 6 iulie 2017, 12:04)

    Rescator [utilizator]

    cam demult numele ,acum se numeste VORBESTE
    MOSCOVA. "Traiasca" si infloreasca cei mai importanti
    rusofili ai momentului Dragneev si Tradiceanu.
  • -3 (5 voturi)    
    binevoitor? (Joi, 6 iulie 2017, 12:09)

    asspeeda [utilizator]

    as spune slugarnic!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version