Revolutie neo-comunista in fiscalitate. Dragnea si Tudose risca sa arunce economia in aer

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Joi, 29 iunie 2017, 15:19 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
PSD a aruncat in aer azi toate firmele, mari si mici, cu un program de guvernare complet nou in privinta fiscalitatii. Taxe si impozite noi, aberatii fiscale si legislative, schimbarea din temelii a politicii fiscale, cvasi-nationalizarea pensiilor private, presupuse facilitati cu zero sustenabilitate - toate apar de-a valma in documentul trimis Parlamentului si despre care nici macar Tariceanu nu stia nimic. Fara o minima dezbatere, fara consultare cu mediul de afaceri, ideile neo-comuniste ale artizanilor Florin Georgescu si Gheorghe Gherghina, plus Valcov, asumate fara discernamint de un Dragnea inept economic, risca sa provoace implozia economica a Romaniei.

Totul s-a petrecut noaptea. Noaptea, ca hotii. Au schimbat programul de guvernare cel sfint, pentru nerespectarea caruia Dragnea si PSD il rasturnasera pe Grindeanu, si l-au inlocuit cu un program care prevede o revolutie fiscala.

Nu intimplator leul se depreciaza puternic acum, iar Bursa de Valori Bucuresti scade accelerat.

Iata citeva dintre schimbarile majore propuse pe neve de gasca Dragnea&Tudose:

- introducerea impozitului pe venit (in 3 trepte) pentru firme, in locul impozitului pe profit
- cvasi-nationalizarea pilonului 2 (privat) de pensii
- introducerea din 2018 a impozitului pe venitul global pentru persoanele fizice, dublat de depunerea declaratiilor de patrimoniu (adica statul va sti averea fiecarui roman)
- cresterea salariului minim la 2.000 de lei in 2018
- inventarea taxei de solidaritate pentru romanii cu venituri peste 14.500 de lei
- taxa suplimentara pentru produse nocive sanatatii (nu stim care sint acelea)
- restringerea dreptului cetatenilor de a-si deschide firme daca au 2 insolvente la activ
- impozit suplimentar de cel putin 20% asupra profiturilor obtinute din extractia de resurse naturale si neprelucrate in Romania
- Firmele vor fi obligate sa plateasca contributia pentru pensii si sanatate la nivelul salariului minim pentru toti salariatii, inclusiv pentru cei cu timp partial de lucru si cei cu plata in acord

Practic, guvernul PSD schimba din temelii politica fiscala a statului, renunta la cota unica si pune o presiune uriasa pe un ANAF oricum aproape nefunctional.

Totul, pe fondul aplicarii din 2018 a noii legi a salarizarii bugetarilor, si ea cu un impact major asupra bugetului.

Nu avem nici un studiu de impact pentru masurile care urmeaza sa fie luate in jumatate de an. Nu avem nici o estimare a efectelor asupra mediului de afaceri si asupra angajatilor.

E o revolutie fiscala in orb ce dovedeste disperarea lui Dragnea, care vede ca pomenile electorale din programul initial de guvernare nu pot fi livrate. Si are nevoie de bani. Asa ca face experimente pe viu asupra mediului de afaceri.

Programul fiscal al guvernului Tudose e un pericol public. Recunosc in multe dintre aceste masuri anti-piata ideile lui Florin Georgescu, cel care incercase sa i le vire pe git si premierului Ponta in 2012-2013. Ponta i-a rezistat atunci, Dragnea, disperat ca-i fuge guvernarea de sub picioare, i le aplica acum.

Romania se duce in viteza spre un zid dur. Cred ca sintem in fata unui proiect iresponsabil cum nu am mai vazut din mandatul lui Tariceanu. Cine tace acum in fata abuzurilor lui Dragnea, e complice cu el. E timpul ca Opozitia si presedintele Iohannis sa-si aminteasca de ce au primit voturile cetatenilor.
























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

58712 vizualizari

  • -95 (119 voturi)    
    mai usor cu masina de fum (Joi, 29 iunie 2017, 15:22)

    mmmircea [utilizator]

    tovarisici
    • +25 (31 voturi)    
      tovarase mircea (Joi, 29 iunie 2017, 18:08)

      diasporescu [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      noi stim ca la tine acasa, in mujicistan, merge economia si fara investitii: cine nu stie cum se face vodka in fundul curtii se uita pe youtub-ul american si si-o monteaza cu ce gaseste prin curte.
      La noi, astia capitalisti, e putin mai complicat...
    • +19 (23 voturi)    
      daca (Joi, 29 iunie 2017, 18:31)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      nu esti inconstient, esti complice, pt. ca nu poti sa faci referire la masina de fum in relatie cu dragnea decat la timpul trecut, cel de la promisiunile electorale. alea au fost perdeaua de fum cu care i-a ametit pe unii care si-au dat votul crezand sincer ca un guvern psd e in stare sa le dea meirea si laptele dorit. acum e nota de plata pentru naivitatea de atunci.
  • -85 (119 voturi)    
    Mega lol (Joi, 29 iunie 2017, 15:23)

    Un cititor [utilizator]

    Neomarxistii de la HN deranjati de faptul ca stăpânii lor trebuie sa plateasca si ei impozite.
    • +36 (54 voturi)    
      Voi în schimb (Joi, 29 iunie 2017, 16:23)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Sunteți plătiți la postare și la negru. Voi toți luați salariul minim și restul pe firmă; dacă sunteți așa aliniați cu politicile fiscale de ce nu plătiți mai mult la stat?
      Multinaționalele alea de bine de rău plătesc impozite pe întreg salariul.
    • +9 (17 voturi)    
      Hahaha, amice, tu te auzi cand vorbesti ? (Joi, 29 iunie 2017, 17:13)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Ai o gandire superba. Sa-ti traiasca !
    • +10 (18 voturi)    
      esti cel (Joi, 29 iunie 2017, 18:32)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      potin ..., rau voitor, ca sa nu zic dobitoc.
    • +9 (11 voturi)    
      Unui cititor... (Joi, 29 iunie 2017, 20:34)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Probabil te mai nimesti si mmmirces, sau demagogu dar cred ca tu nici macar sa citesti nu stii, nu sa scrii, sa ai parte de ceea ce iti va oferi Dragnea si turma lui de tonti!
  • +29 (37 voturi)    
    Da, dar degeaba! (Joi, 29 iunie 2017, 15:29)

    Martinezu [utilizator]

    oamenii, chiar si cei care pareau a intelege ceva asta iarna sunt la mare, la munte sau in vacanta.
    De ce ne amarati cu vestile astea?
    Nu vedeti ca nu-i mai pasa nimanui?
    Asta iarna rezistau la minus 20 C , dar azi e canicula, iar asta primavara ploua! Cine dracu sa mai iasa in strada ?
    • -10 (16 voturi)    
      indiciu (Joi, 29 iunie 2017, 18:42)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Iohannis l-a acceptat foarte rapid si fara comentarii pe Tudose, omul serviciilor. Deci despre ce vorbim? Cine sa mai scoata oamenii in strada? Au cazut la pace, iar noi ne-o luam in bot.
  • -55 (83 voturi)    
    Lasa, lasa..."draga tarisoara" (Joi, 29 iunie 2017, 15:30)

    newlook [utilizator]

    Lasa, lasa..."draga tarisoara". Ori de cate ori astia au facut si ceva pentru oameni, nu numai pentru multinationale si "Ioropa", au fost mari ingrijorari existentiale pentru "tarisoara", "economie", etc.

    Uite ca lucrurile merg bine, chiar mai bine si cu TVA redus si alte "nenorociri" ce cad pe capul romanilor.

    Am senzatia - spre exemplu - ca "nenorocirea" "cresterea salariului minim" va putea fi suportata de oameni, ca vor continua sa respire pe nas.
    • +30 (40 voturi)    
      :) (Joi, 29 iunie 2017, 15:45)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      toti repetentii la matematica dau din coada de fericire cand vad un covrig mai mare vanturat in fata ochilor. Toata maculatura pe care ne au dat o sa citim pe post de program de guvernare e fix zero, nu se va aplica nimic. Pe 31 Decembrie o sa primim alte amanrai. Din pacate tara e plina de fraieri creduli obisnuiti sa se amageasca intr una cu promisiuni asa cum isi baga n vena drogatii.
      Pentru ca daca nu producem mai multi bani atunci trebuie sa i iimprumutam. Dupa aia trebuie sa ii si returnam.
      Ca s ail parafrazez pe Kenedy - mai bine intrebati va ce faceti voi pentru tara de aveti tot timpu pretentii sa vi se dea cate ceva.
      • -5 (17 voturi)    
        incearca (Joi, 29 iunie 2017, 18:35)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

        sa pui si cratime acolo unde trebuie.
        in rest, ok cu ce ai scris.
        • +5 (11 voturi)    
          ha (Joi, 29 iunie 2017, 20:49)

          razeshu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          ce sa ti zic si tie acuma. fix de grija cratimelor nu puteam cand am scris textul. si nici de aprobarea ta. am o tastatura franceza momentan si toate s ala n dala pe ea. Dar uite, pentru tine special le pun aici pe toate cele care lipsesc in textul precedent: ------------------------------ . Am pus cateva si in plus, sa fie pentru data viitoare.
          • 0 (0 voturi)    
            daca (Vineri, 30 iunie 2017, 7:59)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

            putin iti pasa de limba romana din cauza tastaturii frantuzesti (bleah, ce scuza de doi bani) atunci sa stii ca te pupa pe frunte cati abramburica andronescu si pe obrajori holguta, englezoaica care stie mai bine franceza.
            iar daca nu-ti pasa de aprobarea sau nu a celor ce le scrii, de ce te mai chinui cu tastatura aia frantuzeasca?
            aller et faire ce que vous voulez .
    • +30 (38 voturi)    
      Bey Troll de la P$D (Joi, 29 iunie 2017, 15:46)

      Pierrotlefou [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Am un singur lucru sa-ti transmit: HAI SICTIR!
      • +12 (16 voturi)    
        nu e troll psd, e troll rusnac, (Joi, 29 iunie 2017, 19:15)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Pierrotlefou

        aliat natural al psd-ului, de aici confuzia
        • +6 (8 voturi)    
          Rusii nu-s aliatii P$D (Joi, 29 iunie 2017, 21:48)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

          Ei sunt stapanii. Iar trogloditii astia, proveniti din fostele structuri care ne-au vandut moscovei in 44, asculta cu sfintenie de instructiunile primite. Pentru asta Dragnea e facut scapat de puscarie (vezi cum a fost sinucis Comana de kgb cand a inceput sa-l toarne pe Dragnea cum au furat impreuna la Ministerul Transporturilor) iar alti, desi sunt tampiti de-a dreptul, stau in fiunctii inalte si incaseaza salarii uriase chiar si pentru SUA.
    • +36 (46 voturi)    
      ... (Joi, 29 iunie 2017, 15:53)

      Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Ai dreptate...si fratii nostrii din Venezuela lupta eroic impotriva exploatatorilor capitalisti.
      Anul trecut au majorat si ei salariul minim (august 2016) cu 50%...

      Anul asta raporteaza cu mandrie ca pot folosi 2 bolivari in loc de 1 sa se stearga la c...
      • -34 (42 voturi)    
        Nu stiu "fratii tai din Venezuela"... (Joi, 29 iunie 2017, 16:37)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Sarmis

        Nu stiu "fratii tai din Venezuela"... vad insa ca fratii mei din Romania sufera intens de cea mai mare crestere economica din Europa, certificata de toate organismele europene...PE BAZA MASURILOR PSD. Toate masurile PSD au fost -la timpul lor - contestate de tine si cei ca tine pe baza "fratilor nostri din Venezuela".

        Restu-s vorbe !
        • +26 (30 voturi)    
          ... (Joi, 29 iunie 2017, 16:49)

          Sarmis [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Unde sunt banii din crestere??? In autostrazi?
          In spitale, invatamant sau armata?

          Cresterea e pe credit si pe consum nu pe productie...deci vorbe.
          • -9 (13 voturi)    
            ce e aia crestere din consum si de ce e ok in SUA? (Joi, 29 iunie 2017, 20:17)

            nectarie [utilizator] i-a raspuns lui Sarmis

            Ce intelegi prin crestere din consum, sincer? Am auzit asta de multe ori, voi nu stiti ca economia cea mai mare a lumii se bazeaza mult pe inclinatia catre consum a poporului? E practic modelul vostru in viata, acest capitalism extrem, concurential, venos, imoral, deviat de la ce vroiau chiar founding fathers. De ce acum cand aplicam principii similare nu e ok? Nu la asta ne-am abonat?

            http://www.insse.ro/cms/sites/default/files/com_presa/com_pdf/pib_tr4r2016_1.pdf
            Detaliat aportul la PIB-ul nostru fantastic, comertul (cu tot cu hoteluri si restaurante) 18%, industria 22%, samd.

            O alta chestie de neinteles, nu am ridiculizat atata timp industria ceausista si capacitatea noastra redusa de productie? Acum brusc vrem din nou industrie?

            Daca va aduceti aminte, cand a preluat USL puterea au taiat intr-adevar investitiile, dar din ce motiv? Aveau alocat 7% din PIB si se sifona MASIV, vorbim aici de peste 10 mld euro, sifonati in firmele PDL-istilor pe care ii sustineati atunci cu ardoare. Recunoasteti ca ati fost mru-isti, basisti, pdlisti, macovisti, tot tacamul. Nu va e rusine acum? De-asta s-au stopat "investitiile", ca se sifonau. Asta nu inseamna ca nu se mai platesc autostrazi, chestii de interes national, aparare, etc, asa cum intelege toata lumea.
            • +7 (9 voturi)    
              Amice , o crestere bazata (Joi, 29 iunie 2017, 22:04)

              kokos [utilizator] i-a raspuns lui nectarie

              pe consum e ok in conditiile in care oamenii cumpara bunuri produse in Romania si astfel prospera firmele romanesti .In Romania nu e ok cresterea bazata pe consum pentru ca 80% din ce se consuma sunt bunuri si produse din import si astfel creste doar deficitul comercial.E suficient de clar pentru tine sau trebuie sa-ti desenez?
              • 0 (0 voturi)    
                ti-as da dreptate dar... (Vineri, 30 iunie 2017, 19:16)

                nectarie [utilizator] i-a raspuns lui kokos

                SUA are un deficit al balantei comerciale de 500 de miliarde, procentual din PIB nu foarte departe de Romania.
                Asadar si in SUA se importa MASIV, se consuma MASIV chestii produse in alta parte. Avocado, fructe tropicale, tricouri made in Bangladesh, chinezariile, masinile de lux japoneze si germane, etc, etc, etc.

                Consumul este considerat un motor al economiei, ai inteles total gresit ca trebuie sa fie vorba de lucruri Made in Romania.

                PIB-ul nostru a crescut spre 180 mld, nu a fost la nivelul asta niciodata. Anul asta avem cea mai mare crestere economica din EU, stam bine... nu zic ca nu ar ajuta sa importam mai putina mancare... Ironia este ca simpla apartenenta la EU ne obliga sa importam un anumit procent, chiar daca am avea surplus. Nu fi trist, macar banii nu ti se duc in Rusia, se stie ca Delhaize e din Belgia, Auchan si Carrefour din Franta... fratii nostri.
        • +32 (38 voturi)    
          da gogule, asta e simplu (Joi, 29 iunie 2017, 16:53)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Si Tariceanu a avut in 2008 crestere de crstere, peste 8% pe an, sa moara dusmanii de ciuda. Si dupa aia a venit 2009, cu scadere de 8.5%. Nu e foarte greu sa generezi crestere economica bazata pe consum, ducind deficitul de la 0.5% la 3% intr-un an prin mariride salarii si pensii. Problema e ce te faci anul urmator, cind nu vei mai putea sa-l duci pe el, defictul, de la 3 la 6%, ca nu te mai imprumuta nimeni. Si cum cresterea asta economica e bazata pe consum din import, ea insasi genereaza valoare adaugata doar la distribuitori si la comertul cu amanuntul. Iar cind va disparea efectul maririlor salariale, ne vom trezi cu cea mai mare scadere economica din Europa, pentru a doua oara.
          • +12 (16 voturi)    
            te chinui (Joi, 29 iunie 2017, 18:40)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            sa-i spui unuia care fie e tamp de la natura, fie e platit sa fie tamp si cu privirea de vitel la poarta noua (cum altfel sa-i traduci user-name-ul?) ca in crucea noptii nu rasare soarele oricat ar zice dragnea asa ceva.
        • +15 (17 voturi)    
          "PE BAZA MASURILOR PSD"? (Joi, 29 iunie 2017, 20:09)

          riga crypto [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Bey, nene, esti dus cu pluta. In primul rand, daca aceasta crestere economica are la baza niste masuri, e meritul guvernului de tehnocrati. Nici un idiot din lumea asta reala nu crede ca, la nivel macroeconomic, o actiune sau masura guvernamentala are rezultate de a doua zi/luna/trimestru. In al doilea rand, ca sa intelegi mai bine cat esti de... destept, sa zicem ca, prin reducere la absurd, ai dreptate. In cazul asta,"masurile PSD" ar fi, de fapt, masurile guvernului Grindeanu, pe care numai ce l-ati demis pentru... "nerealizarea planului de guvernare". Ai inteles acum sau iti fac si o schita?
        • +9 (9 voturi)    
          e crestere nesanatoasa (Joi, 29 iunie 2017, 20:37)

          razeshu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          daca era bazata pe consumul intern era bine. Insa noi cream job uri in celelalte tari, in special Ue, cumparandu le de zor produsele. Iar noi nu suntem USA sa vindem dolari cu nemiluita proaspat scosi din tiparnita. O sa vina si scadenta, stai linistit. Sa vezi atunci ce mai vaiet, ce mai forfota. Invinuiri in dreapta si n stanga, soros, iar multinationalele, agenturili,.. :)
        • +6 (6 voturi)    
          :) (Joi, 29 iunie 2017, 20:45)

          razeshu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          planul asta si cresterea mareata era la indemana oricui nu crezi ? Nu iti pui un pic intrebarea de ce altii nu il urmeaza ?
          Pentru ca e ca si cum iarna, ca sa t eincalzesti, dai foc la toata padurea. Mai in clar e garantat ca mori inghetat in anul ce vine. De aia trebuie sa cresti armonios si sustenabil pe termen lung.
          Dar aaa, am uitat, in Brazilia nu e iarna. Si aia dau si ei foc la paduri intr -o veselie. Probabil asta e si modelul P$D, de inspiratie Braziliano - Venezueleana.
          Eu cred ca daca Macron il prinde putin treaz pe PM ul nostru si apuca sa ii sopteasca asa intre doua paharele de zaibar ca Dacia si muta catrafusele n Africa se scapa ala pe el instant. Si schimba Dragnea(iar) tot programul de guvernare, asta foarte etic, corect si anti multinationale. Sa i vad pe meseriasiinostri ca iau iar tabla la pila sa scoata Solenze mandre din ea.
        • +7 (9 voturi)    
          Este cresterea lui Ciolos, postacule (Joi, 29 iunie 2017, 21:52)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Unde vezi tu un guvern sa intre in functie si apoi pac, a doua zi, crestere. Pentru cresterea asta a muncit Ciolos si toti ministrii lui un an jumate. Si tontalaul Ponta a profitat de sacrificiile facute de Boc, cu taierea salariilor si austeritatea. Acum insa, dupa jumate de an, se termina cu munca lui Ciolos si o sa culegem roadele tampeniilor facute de infractorul condamnat definitiv Dragnea, impreuna cu infractorul Darius Valcov. Unde in toata lumea asta, un popor pune sa-i administreze banii doi hoti ????? Un hot nu stie decat sa fure.
          • -5 (5 voturi)    
            ??? (Vineri, 30 iunie 2017, 0:45)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

            FMI i-a cerut Bocului sa impoziteze veniturile mari si dividendele, dar el a ales sa taie de la ai saraci! ca atare, da-l in mamica lui de pitic inamic, nu-l lauda ca ne-a scazut nivelul de trai.
        • +7 (7 voturi)    
          Bai prietene , (Joi, 29 iunie 2017, 21:59)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          tu te lauzi cu cresterea economica din primul trimestru?Pai asta I de datoreaza lui Ciolos , nu psd-ului care abia a intrat la guvernare !
    • +33 (37 voturi)    
      Ce-au facut mai, amaratule ? (Joi, 29 iunie 2017, 15:59)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Schimba programul din 6 in 6 luni !

      Daca in septembrie o sa aiba o colectare record, iar o sa-l schimbe si iar o sa promita asistatilor bugetari, pensionarilor si celorlalti asistati marea cu sarea.

      In fond, berbecii bugetari au ceea ce au votat : promisiuni "redesenate".

      PS. Incep sa cred ca pana si guvernarea lui Vacaroiu-Saniuta a fost mai buna ca guvernarile Dragnea I si Dragnea II, pline de ceata, fum si fumigene ! Si haos cat cuprinde !

      PPS. E tare asta cu "astia" care "au facut" (...) "nu numai pt multinationale" ! Esti de un comic irezistibil, stiai ?
    • +28 (34 voturi)    
      ti-o fi mergand tie bine pentru ca probabil (Joi, 29 iunie 2017, 16:05)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      .. Ai de unde fura. Noi astia de nu avem furaciuni pe mana o sa o ducem mai greu. De la mine din buzunar o sa se ia binefacerile ce le preamaresti. Ca de la tine in nici un caz,
      • -29 (35 voturi)    
        Incearca sa muncesti, lasa furatul ! (Joi, 29 iunie 2017, 16:38)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui rakleta

        Incearca sa muncesti, lasa furatul !
        • +10 (14 voturi)    
          ce faci imi repeti vorbele ? esti papagal ? (Joi, 29 iunie 2017, 17:02)

          rakleta [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Eu deja muncesc . Eu nu vreu sa fur spre deosebire de tine ?
          Tu doar te lauzi ca muncesti ? Acum mai esti si mincinos .... Bun asa , o uitasem pe asta.
        • +10 (14 voturi)    
          aia e treaba voastra (Joi, 29 iunie 2017, 17:08)

          gabone [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          lasa furatul.. PSD nu suporta concurenta..
        • +8 (12 voturi)    
          Incearca sa muncesti, lasa postarile (Joi, 29 iunie 2017, 17:32)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          pro-comuniste !
          Tu chiar crezi ce postezi ???
    • +24 (28 voturi)    
      hehe (Joi, 29 iunie 2017, 16:50)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      tot lenesu care traia mai bine pe vremea comunismului pentru simplul fapt ca atunci nu conta cit munceai, nu te dadea nimeni afara, se bucura acum ca va primi de la dragnea bani in plus. Doar ca salariul ala de 2000 de lei, cind va da piept cu viata reala, se va transforma rapid in ajutor de somaj de 600 de lei. Ca economia de piata functioneaza dupa regulile ei, nu dupa "programul de guvernare". Si dupa ce se vor reloca vro citeva mii de fabrici prin alte tari si om ajunge in colaps economic, abia atunci ne vom da seama ca bunastarea nu se obtine dind o lege ci muncind mai eficient.
      • -14 (18 voturi)    
        Daaa, stiu. Si soarele se va opri... (Joi, 29 iunie 2017, 19:28)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Daaa, stiu. Si soarele se va opri, c'asa zice Hipsterica Pokemon.
    • +5 (7 voturi)    
      Da exact... (Joi, 29 iunie 2017, 20:36)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Mai socoteste ... exact atat cat a crescut salariul atat au crescut si preturile, leul s-a devalorizat mai mult decat in 5 ani. Inflatia infloreste in fiecare zi. D-zeu sa-ti dea numai paine cum a dat Ceausescu.
  • +45 (51 voturi)    
    Calcul simplu (Joi, 29 iunie 2017, 15:31)

    Pierrotlefou [utilizator]

    Pe care "Poolache" stie sa-l faca: devalizand RON-ul si facandu-l sa ajunga la o rata de schimb 1€ = 6RON poate sa mareasca linistit salariul minim pe economie la 2000 RON brut caci este acoperit. Statul se va imprumuta in €, suma ramane aceiasi...
    "Sa traim bine"...
  • +50 (54 voturi)    
    intrebare (Joi, 29 iunie 2017, 15:35)

    subcultura [utilizator]

    "taxa suplimentara pentru produse nocive sanatatii "

    se pune taxa pe PSD?

    poate asa s-o lasa tara asta de ei.
  • +19 (25 voturi)    
    Asta era de fapt scopul pentru care... (Joi, 29 iunie 2017, 15:36)

    LLLL [utilizator]

    ...l-au demis pe Grindeanu. A venit penalul de Valcov cu un nou program, mai bun pentru dobitocii din PSD. Cred ca trebuie sa iesim in strada....
  • -18 (32 voturi)    
    Propaganda (Joi, 29 iunie 2017, 15:39)

    Heruvim [utilizator]

    Cristi, iti spun asa ca de mult ne-am intalnit. Singura ta obiectie reala este ca: nu s-a discutat in prealabil cu toata lumea.

    Nu ai venit cu absolut nimic privind masurile respective pe care eu le vad absolut bune in conditiile actuale in care se afla Romania. Mai putin aia cu pilonul de pensii.

    Nu inteleg: care este zidul dur? Care e problema in fapt?

    Vezi ca ai uitat sa pomenesti de eliminarea impozitului pe castigul capital (daca tin bine minte) asta inseamna impozitul pe dividende. Deci: nu mai e impozit pe profit, nu mai e impozit pe dividende, poti sa scoti dividendele lunar. Scade impozitul pe venit la 10%, deci daca it ifaci firma de prestari servicii de angajat, platesti 10%+impozitul pe cifra de afaceri. Restul iti intra in buzunar.

    UNDE vezi tu probleme aici?

    Aaaa...ca suparam supermarketurile. Firmele care angajeaza programatori in draci aici nu mai pot face profit mare in tara lor. Asta e. Asa e in tenis.

    Nu fiti catari de dragul de a fi catari.
    • +8 (12 voturi)    
      Hai sa-ti explic eu: (Joi, 29 iunie 2017, 17:02)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      1. impozitul pe cifra de afaceri: http://riscograma.ro/7338/3-motive-pentru-care-impozitul-pe-cifra-de-afaceri-este-o-gafa/
      2. impozitul pe venitul global: cine verifica declaratiile de venit, cine verifica declaratiile de avere, cine evalueaza daca diferenta de avere de la un an la altul e in concordanta cu veniturile? Ceva de genul asta exista in SUA, da' acolo e un IRS extrem de puternic, si se discuta si la ei daca n-o fi mai bine sa se simpifice. Si in plus, vezi tu in stare romanul de rind sa-si cpleteze declaratia de venit lunar si s-o depuna la fisc?
      3.. cresterea salariului minim la 2000 de lei va duice la pierderea majoritatii locurilor de munca necalificate. Textilele se vor muta in Moldova sau bulgaria, sapatorul va fi inlocuit cu buldo-escavator, si tot asha.

      Si mai presus de toate, firmele in momentul asta isi opresc toate investitiile si stau sa vada daca programul de guvernare versiunea 2 va fi aplicat tot ca versiunea 1 sau chiar se va merge pin la capat. Nimeni nu-si mai poate face un plan de afaceri cind nu stie ce taxe are de platit peste 6 luni.
    • +6 (12 voturi)    
      Programatori (Joi, 29 iunie 2017, 18:42)

      Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Multe firme de proramatori sunt sucursale ale celor straine si fac outsourcing aici => doar platesc salarii, nu au profit. Chestia asta ar creste impozitarea pe aceste firme crescand costul deci scazand competitivitatea. In concluzie, de ce ar mai vani cineva sa isi deschida firma aici? Nu uitati, 50% din salariile progrmatorilor se reintorc la buget ca impozite.

      Daca aceste masuri reduc competitivitatea outsourcing-ului in romania multe firme se vor retrage iar incasarile vor scadea. Sa nu mai vorbim de efectul pe termen lung, plecarea programatorilor din romania si scaderea know-how-ului din domeniului => scaderea si mai mult a atractivitatii pentru investitorii straini.

      Piata IT este cea mai dinamica, nu e bine sa te joci cu ea. Sper doar sa se ia alte masuri compensatorii pentru a tine totusi investitorii si pe programatori in tara.
      • -1 (11 voturi)    
        Uite de ce (Joi, 29 iunie 2017, 20:08)

        iandecs [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu P

        In concluzie, de ce ar mai veni cineva sa isi deschida firma aici?

        Pt ca nu toti isi permit junior programmeri cu $10k lunar ca in SV.

        Pt ca un programator german, olandez, francez sau britanic este cel putin dublu mai scump, in timp ce in alte tari emergente s-a cam epuizat resursa umana.

        Pt ca Romania are inca scoala buna tehnica (matematica-informatica) si oamnei destupati la minte, care nu au problema barierei lingvistice.

        Si pot continua.

        Programatorii nu pleaca nicaeri. Cica vrea sa plece, pleaca si acum daca Goagle ii propune 120.000 / anual la semnatura, cum au marea majoritate a juniorilor.

        Ce descrii tu mai sus este un lohn pe salarii mari, nu o industrie sanatoasa. Din pacate, acum ne multumim cu asta.
        • -4 (8 voturi)    
          Multumesc (Joi, 29 iunie 2017, 22:43)

          Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui iandecs

          Stii cum e? Nici iobag nu e bine, nici cu burta goala. Cam asa e.

          Lasa ca incet, incet ajungem si noi sa avem si respect de sine. Daca nu ni-l dau ei, pentru ca meritam,il luam noi singuri. Nu asta ne-a invatat capitalismul?

          "Norocul" ti-l faci cu mana ta.
    • +7 (9 voturi)    
      cum care e problema? (Joi, 29 iunie 2017, 19:05)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      inseamna ca tu care stai cu capul in nori, ca orice heruvim, nu intelegi sau nu gandesti. sa-ti dau cateva exemple :
      1 - nu ai din ce sa cresti salariul minim pe economie daca nu ai productivitate. si asa, cresterea la 1450 lei pune deja presiune pe buget tocmai in lipsa productivitatii. in conditiile relaxarii fiscale trebuie sa ai alta sursa de venituri si cum nu ai productivitate sa sustina aceasta crestere, ce faci? tiparnita de bani, imprumut? nu intelegi ca n-ai voie sa depasesti deficitul ala bugetar de 3%? consumul produce o crestere economica falsa atata vreme cat nu este sustinut de venituri din alta parte decat doar cele fiscale (taxe, impozite). din munca care sa produca o plus valoare reala.
      2 - cresterea aia salariala aplicabila din 2018, de 2000 lei + aplicarea actualei legi salariale vor produce o inflatie galopanta, astfel incat, de fapt, in euro nu vei mai lua nici macar aceeasi bani de azi. cursul ala de 6 lei/euro devine din ce in ce mai actual, din pacate. din ce crezi ca se vor mai plati datoriile la banci, spre exemplu (si nu doar ale persoanelor fizice), din ce iti vei mai plati intretinerea la bloc, cu ce vei mai cumpara mancarea de zi cu zi? eu unul am mai trait o aceeasi situatie in noiembrie 1993 si nu o mai vreau.
      3 - cum sa platesti impozit pe cifra de afaceri? asa aberatie nu am mai auzit. cifra de afaceri e data, grosso-modo, de suma cheltuielilor cu veniturile. deci, daca eu sunt o firma de constructii-montaj care are ca obligatie contractuala cumpararea si montarea de echipamente, voi fi impozitat atat pentru cei 10 lei dati pe lampa cumparata pt. beneficiar, pe cei 10 lei pe care mi-i da beneficiarul pentru ea, cat si pe cei 2 lei cheltuiti cu montajul lampii. la randul lui, beneficiarul va pati si el aceeasi chestie. pai trebuie sa fiu tampit sa accept aberatia asta care nu poate avea nicio justificare, nici tehnica, nici logica, nici morala.
      • -9 (13 voturi)    
        Cum sa platesti impozit la CA? (Joi, 29 iunie 2017, 20:17)

        iandecs [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Uite si pe la altii

        https://en.wikipedia.org/wiki/Tax_rates_in_Europe



        ... se pare ca se poate.
      • -3 (5 voturi)    
        ??? (Vineri, 30 iunie 2017, 0:48)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        cine ti-a spus tie ca romanul n-are productivitate?
        • 0 (0 voturi)    
          are, cum sa n'aiba.... (Vineri, 30 iunie 2017, 10:01)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          10.000 de romani sapa cat 10 tractoare U650 sau cat 1 tractor John Deere....
  • +17 (23 voturi)    
    Șpaga legală (Joi, 29 iunie 2017, 15:49)

    Celbland [utilizator]

    Impozitul pe cifra de afaceri este o legalizare mascată a șpăgii. Formele clienterare obțin contracte cu profit uriaș, pe care trebuie să-l spele pentru a da șpăgile politicienilor.

    De exemplu, dacă Siveco semnează un contract cu CNAS de 100 milioane euro, facut de subcontractanți cu 2 milioane de euro, rezultă un profit de 98 milioane euro, pe care trebuie să-i spele prin țiganii din Sintești, ca să-i transforme în bani curați pentru șpăgi. Se pot prinde procurorii și să fie periculos. Cu impozitul pe cifra de afaceri, problema banilor de șpagă se rezolvă legal.

    Măsura este benefică pentru corupți, nu pentru firmele cinstite.
  • +6 (26 voturi)    
    Felicitari PNL + USR (Joi, 29 iunie 2017, 16:00)

    M188 [utilizator]

    pentru toate aceste aberatii si pentru multele care vor urma, sa nu uitam sa adresam de fiecare data felicitari din inima catre cele doua bastioane ale opozitiei care dorm cu succes in bocanci. Si care n-au catadicsit nici macar sa incerce sa propuna o alternativa de prim-ministru.
    iar noi sa incerca sa le multumim data viitoare cand ne vor cere sa punem stampila pe siglele lor.
    • +3 (11 voturi)    
      esti sarcastic (Joi, 29 iunie 2017, 19:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui M188

      atata vreme cat, oricat s-ar screme opozitia, nu vor reusi sa adune niciodata 50%+1 vot.
      mai bine le-ai multumi naivilor care l-au crezut pe dragnea si i-au votat partidul dar sa nu-i uiti pe dezinteresatii care nu pot sa-si mute curul o ora o data la 4 ani si sa voteze (ca banuiesc ca daca se duc la vot o vor face cu responsabilitate).
      • +1 (1 vot)    
        Nu-i chiar asa (Vineri, 30 iunie 2017, 8:17)

        M188 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Iti mai amintesti de perioada guvernului Nastase, cand acel mult-hulit Boc nu scapa nici o ocazie sa atace guvernul? Iti mai amintesti de GFuvernarea Boc, cand PSD-ul, de data asta, nu lasa sa treaca vreo ordonanta fara sa bage motiune de cenzura? Chiar daca, nici intr-un caz, nici in celalalt, nu aveau 50%+1/
        Daca PNL + USR intentioneaza sa doarma pana vor avea 50%+1, apoi vesnica odihna le doresc.
  • +26 (30 voturi)    
    da da (Joi, 29 iunie 2017, 16:06)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    lasa ca inchidem sandramalele, sa mergeti voi astia proletarii sa va angajeze dragnev si poporul rus. o data la patru ani o sa primiti cate o galeata si un kil de ulei.

    noaptea mintii... am ajus bataia de joc a unor curve si a unor alcoolisti!
    • -4 (4 voturi)    
      Imi pare rau pentru tine (Vineri, 30 iunie 2017, 1:53)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Ai fost prins in "crossfire" cum se zice. Sunt pesti mai mari de prajit, nu dupa tine vin astia. Daca nu poti sa supravietuiesti cu 3% in plus la preturi atunci nu aveai nici o sansa oricum.
  • -13 (27 voturi)    
    Unele lucruri nu-s chiar rele (Joi, 29 iunie 2017, 16:12)

    iuliair [utilizator]

    -introducerea impozitului pe venit (in 3 trepte) pentru firme, in locul impozitului pe profit
    *este super sa sti in orice moment ce ai de platit de cat sa munceasca 2 saptamani un contabil si tot sa fie interpretabile deducerile, inregistrarile...
    *multe firme se declara pe pierdere fictiva si nu platesc . Acum vor trebui sa platesca toti chair si multinationalele, chiar si firmele colos care sunt mai tot timpul pe pierdere...

    -restringerea dreptului cetatenilor de a-si deschide firme daca au 2 insolvente la activ
    *ar fi putul fi chiar mai bine : restrangerea dreptului celor care au intrat in insolventa pana la achitarea completa a tuturor debitelor la firma precedenta
  • -12 (28 voturi)    
    Au marit cu un cent salariul minim (Joi, 29 iunie 2017, 16:41)

    jackalphonse [utilizator]

    Si totul a fost aruncat in aer domn'le. Ceea ce inseamna ca iobagia era cheia economiei romanesti.
    Extraordinar. O bomba, o catastrofa. Sa iesim in strada pentru ca salariul minim a fost crescut infinitezimal intr o economie cu preturi europene.
    Africa ecuatoriala, asta suntem...
    • +9 (13 voturi)    
      Sunt (Joi, 29 iunie 2017, 17:11)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      curios daca vei mai avea serviciu dupa ce se va trece la impozitul pe profit pe cifra de afaceri, asta in cazul in care lucrezi la privat. Stii... privatii aia care se chinuie sa faca si ei un ban si duc in spate toate tara asta.

      Nu vobesc de de marile firme care fac inginerii financiare, ca sa scape de impozite. Vorbesc de amarati, care incearca si ei sa faca ceva.

      Sau poate ca esti bugetar, ceea ce inseamna ca nu-ti pasa, dar va veni si ziua in care iti va pasa, ca tot privatii te duc in spinare.

      Probabil ca esti si mare admirator al lui Isarescu, ala care a zis acum o spatamana ca euro a crescut la 4.6, dar "euro se afla fix acolo unde trebuie sa se afle", nu are nici o treaba cu criza politica. Acum, dupa o saptamana, euro si-a revenit, la 4.55, deci e evident ca euro s-a dus in 4.6 din cauza crizei politice.

      Tare Isarescu asta, face niste previziuni minunate si stie exact ce se intamapla.
    • -10 (16 voturi)    
      unii sunt "contra" din principiu (Joi, 29 iunie 2017, 17:18)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      nici macar nu citesc si nu stiu exact ce masuri se vor lua, dar sigur sunt "rele"!
      • +5 (7 voturi)    
        Pai n-am ce sa citesc (Joi, 29 iunie 2017, 22:47)

        gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        ca nici psd-istii tai nu au habar ce vor sa faca. In principiu, vor sa faca orice, ca nu-s in stare sa aduca bani la buget. Au zis ca se trece la impozitarea cifrei de afaceri, cu praguri de 1, 2si 3%, dar inca nu stie nimeni si nici ei care sunt pragurile cifrei de afaceri?

        deci eu nu stiu? Normal ca nu stiu si normal ca lumea intra in panica daca aia anunta masuri, dar generaliste, nu vin cu planul pus la punct si sa-l prezinte. Ei doar arunca fitile, ca smecherasii.

        Daca esti atat de destept si informat, hai, da-ne tu sa citim totul despre noul program fiscal. Ia sa te vad, meseriasule. De unde scoti ceva ce nu exista?
      • -7 (9 voturi)    
        De acord (Joi, 29 iunie 2017, 22:57)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Exact asa e. Sunt contra din principiu. Comentez pe Hotnews de dand exista site-ul asta. Am scria de nenumarate ori ca Romaniei ii lipseste un partid de stanga veritabil si cinstit (nu urmasii PCR-ului). Am zis de o mie de ori ca in conditiile actuale Romania are nevoie de politici socialiste.

        Da naaaaa! Multa ura P$D si mai mult nu ne trebuie. Cu ce sunt ei diferiti de "ceilalti"? Si unii si altii superficiali. Se merita unii pe altii. Sincer.
        • -8 (8 voturi)    
          O scurta retrospectiva (Vineri, 30 iunie 2017, 0:33)

          Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

          Am cautat cel mai vechi comentariu pe care l-am scris pe Hotnews. Am gasit unul din 2007 (acum 10 ani). Nu e cel mai vechi dar probabile alea si mai vechi s-au pierdut. Comentariul e asa:

          "Am trait noua ani la 20 de km de URSS. Acum stau ceva mai departe de granita de est dar incep sa cred ca din pacate vom fi din nou vecini cu bunii nostri frati Rusii. Nu mai scapam de mizeriile astea. Motive:

          - Putin a intrat pe cursa finala inainte sa o dea pe fata ca vrea sa faca o noua cortina de fier (retragerea din tratatele de armament conventional, expulzarea consiliului britanic, etc.)-- Voronin actioneaza dupa modelul si ordinele sefilor lui de la Moscova ca un catelus bun ce este.

          Ochii pe Ucraina.”

          Asta am scris acum zece ani. Inaintea summitului NATO de la Bucuresti. Si a restului ce a urmat.

          Acum imi iau tone de minusuri. Vorbim peste zece ani.
          • +3 (3 voturi)    
            . (Vineri, 30 iunie 2017, 2:17)

            Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

            iti iei tone de minusuri pentru aberatiile care le postezi acum, nu pentru ce ai spus acum 10 ani.
            Esti penibil.
  • +18 (22 voturi)    
    Stiti ce e cu adevarat interesant ? (Joi, 29 iunie 2017, 16:50)

    padrepadrone [utilizator]

    Ca mai toti analizam si criticam, sub diverse forme, dar nimeni nu infatiseaza trocul real al acestei restauratii comunistoide.
    Am "castigat" o libertate scumpa in care cei mai mari castigatori sunt membri marcanti ai aparatului de stat(atat activi cat si pasivi) plus protipendada economica pseudo democratica care face afaceri exclusiv cu statul.
    Deci pentru a-si pastra castigurile legale! aristocratia rosie impune iresponsabil un plan fiscal functional doar in cazul unei dictaturi.
    Castigurile uriase(dar musai legale) ale sefilor, pensiile special de nesimtite ale fostilor, circuitul spagii de partid, ignoranta si lacomia politicienilor, au secatuit cinstit bugetul, drept pentru care ne intoarcem mandri in iepoca de trista dar banoasa amintire: Pile Cunostinte Relatii.
    Cand oamenii buni aleg sa nu se mai implice!
  • -2 (10 voturi)    
    Johannis reales! (Joi, 29 iunie 2017, 17:11)

    transalpinarum [utilizator]

    sau poate nu!! Spuneam acum cateva zile cum NU o sa-l mai votez pe Johannis in turul2 daca nu vad o implicare in alegerea PM.Uite ca nu a avut si brusc apar semne de DEZASTRU economic. Poate se da si Tudirel pe brazda, ca nue timpul pierdut. Imi pare chiar tare rau s-o spun, dar are dreptate Basescu cand spune ca este si guvernul lui Johannis. Fara urma de noncombat, cam asa arata.
  • +3 (7 voturi)    
    Dragnea & Berbecii din padurea nebuna (Joi, 29 iunie 2017, 17:14)

    Habermas [utilizator]

    Episodul II.
    Ne vom intelege cu ei ca-cu-Turcii :)
    Astia nu se lasa daca nu-i linistim definitiv.
  • -7 (17 voturi)    
    Foarte multe masuri sunt ok (Joi, 29 iunie 2017, 17:46)

    feisbuk [utilizator]

    1. introducerea impozitului pe venit (in 3 trepte) pentru firme, in locul impozitului pe profit

    Este foarte buna masura. Marii contribuabili din .ro sunt cei care "repatriaza" profiturile. La impozitarea veniturilor va fi mai dificil.

    2 cvasi-nationalizarea pilonului 2 (privat) de pensii

    Aici nu sunt de acord

    3. introducerea din 2018 a impozitului pe venitul global pentru persoanele fizice, dublat de depunerea declaratiilor de patrimoniu (adica statul va sti averea fiecarui roman)

    Foarte bine. Sau tu doresti o tara de saraci si cinstiti? Daca se stie averea, se stie si povara fiscala pt fiecare. Nu te mai poti coti de la plata. Nimic comunist in asta.

    4. cresterea salariului minim la 2.000 de lei in 2018
    Populist, dar luata la bani marunti masura este buna.


    5. inventarea taxei de solidaritate pentru romanii cu venituri peste 14.500 de lei

    Asta este o taxa cu iz proletar. Dar sunt si tari foarte capitaliste cu astfel de taxe.

    6. taxa suplimentara pentru produse nocive sanatatii (nu stim care sint acelea)

    Foarte bine. Problema este ce se va face cu banii aceia.

    7. - restringerea dreptului cetatenilor de a-si deschide firme daca au 2 insolvente la activ

    EXCELENT. Este plina istoria economica de firme care tot dadeau tunuri la salarii, TVA si furnizori iar patronii se ascundeau in spatele raspunderii limitate. Nu vad problema.

    8. impozit suplimentar de cel putin 20% asupra profiturilor obtinute din extractia de resurse naturale si neprelucrate in Romania

    Foarte bine. Sa incurajam crearea de plusvaloare, nu vanzarea de materie prima.

    9. Firmele vor fi obligate sa plateasca contributia pentru pensii si sanatate la nivelul salariului minim pentru toti salariatii, inclusiv pentru cei cu timp partial de lucru si cei cu plata in acord

    Cu dedicatie pentru multe firme din mediul privat, care au contracte de 2 / 4 ore pt a plati taxe mai mici, in timp ce trabajadorul sta 8 ore iar jumatate din bani ii ia la negru.

    Lasati parerologia dle Pantazi.
    • -4 (12 voturi)    
      I beg to differ, my friend (Joi, 29 iunie 2017, 22:04)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      I beg to differ, my friend, intr-o singura problema

      "2 cvasi-nationalizarea pilonului 2 (privat) de pensii
      Aici nu sunt de acord"

      ======================

      Este, probabil, una dintre cele mai bune masuri...dar din nefericire, din anumite cauze, nu cred ca se va pune in aplicare.

      Pilonul doi este o smecherie-golaneala romaneasca, fara multi corespondenti pe plan international.

      Prin golania asta, se iau bani CU FORTA (prin efectul legii) din buzunarul cetatenilor si se baga in buzunarele unor privati -

      care chipurile "stiu ei cum sa gestioneze"!
      Golania a fost sesizata de multa lume la momentul introducerii ei, dar s-a eSplicat ca "fondul" va face investitii in economia

      reala, vor creste investitiile, tot sosul corporatist de bla-bla-bla.

      De fapt, ce s-a intamplat? Administratorii privati ai fondului investesc in .... Bonuri de tezaur. Adica iau banii stransi de stat

      prin efectul legii si cumpara bani stransi de stat prin efectul altor legi....umplandu-si buzunarele cu dobanzile aferente. Nu pe

      salarii mici...vezi ASF de 14.000 de euro ca sa-ti faci o idee, prin comparatie.

      Deci, ce face - sper sa faca ! - PSD? Regleaza in interesul populatiei o golaneala care umplea buzunarele largi ale unor cativa

      din buzunarul mic al fiecarul contribuabil. Ca acesti cativa sunt suparati acum, e de inteles...dar cum spuneam "la munca,
      • 0 (0 voturi)    
        stimabile, esti cretin (Vineri, 30 iunie 2017, 10:14)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        .

        PS: am inclusiv pensie privata (pilonul 3) si anual primesc raport cu suma acumulata in contul MEU + randamentul investitiilor din anul precedent. Si daca ceva nu mi-e clar, scot telefonul si imi sun consultantul PERSONAL de la respectivul fond
        • 0 (0 voturi)    
          E altceva (Vineri, 30 iunie 2017, 15:32)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          E altceva

          Pilonul 3 e o chestie absolut privata; nu intervine statul. Pilonul 2, in schimb e o GOLANIE in care statul obliga cetatenii sa-i dea bani ca sa-i paseze unui privat. Asta-i Bolsevism !
          Si cretin e ala care nu intelege diferenta asta simpla.
          • 0 (0 voturi)    
            statul a intervenit in ultimii ani, (Vineri, 30 iunie 2017, 16:56)

            natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            cand a blocat cresterea procentuala a sumei virate pensiei PRIVATE pilon2

            fondul l-am ales EU, faptul ca prin lege angajatorul vireaza acea suma catre fond nu are nimic cu statul

            ai inteles ce tocmai ti-am explicat?
            • 0 (0 voturi)    
              Mai baiete, matale stai rau cu pricepinta? (Vineri, 30 iunie 2017, 21:04)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

              Mai baiete, matale stai rau cu pricepinta, asa-i? Iti plce sa te auzi? Nu vezi ca una-i pilonul doi si alta-i pilonul trei? Ti-am mai explicat o data. In plus, chiar confirmi in .postarea ta ca pilonul 2 e regulat de stat (eu am zis acelasi lucru, doar am completat ca e in folosul unor privati).
              Pe bune, stai jos, si reciteste postarile mele, poate inveti ceva
    • +1 (7 voturi)    
      Cele mai multe masuri nu sunt OK (Joi, 29 iunie 2017, 22:12)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui feisbuk

      1. Impozitul pe cifra de afaceri se aplica acum la mirointreprinderi. Extinsa la nivelul marilor intreprinderi este o aberatie. Nu am timp sa-ti explic.

      2 Pilon Pensii. Aberatie

      3. Deocamdata e aiurea

      4. Salariul minim. E o mare porcarie, e un impozit pus pe firmele private.

      5 Porcarie

      6. Taxa pe zahar. O trec tot la furaciuni.

      7. Sa faca legea insolventei mai clara.

      8.OK

      9. Porcarie. Se va trece totul la negru.
  • +4 (8 voturi)    
    Ce atata tura vura ? (Joi, 29 iunie 2017, 17:55)

    prostu satului [utilizator]

    avem prim sinistru, criza fu evitata :]
  • +3 (11 voturi)    
    Ne facem (Joi, 29 iunie 2017, 17:57)

    KostasP [utilizator]

    Ca dam pe-o parte si apoi luam inapoi de doua ori pe cealalta parte. La bizonul roman merge ca astora le e gandul doar la micii si berea din weekend. Apoi il injura pe KI pt ca "nu se implica". Ignorantilor!
  • +5 (11 voturi)    
    taxa solidaritate (Joi, 29 iunie 2017, 18:01)

    gabi_1980 [utilizator]

    Si uite asa ... unul din cei "repatriati" cu salariul net de 5000 euro (da, mai sunt si din astia) a hotarat ca e timpul de facut cale intoarsa.

    Felicitari.

    PS: 5000 eur net in romania, 15.000 in europa sau 200.000 dolari in US sunt optiuni la fel de bune. Insa am crezut ca un copil in schimbari. Noapte buna.
    • -6 (8 voturi)    
      Curios (Joi, 29 iunie 2017, 20:27)

      iandecs [utilizator] i-a raspuns lui gabi_1980

      Dar dvs cum sunteti afectat de aceste masuri?
      Ca observ ca sunteti salariat.
      • 0 (0 voturi)    
        prin taxa de solidaritate (Vineri, 30 iunie 2017, 7:25)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui iandecs

        cel putin, neintelegatorule care nu faci legatura intre cauza si efect ce esti
  • +5 (7 voturi)    
    Clarificare (Joi, 29 iunie 2017, 20:38)

    motanul_gri [utilizator]

    Din programul de guvernare fiscala lipseste o informatie esentiala: prognoza privind cursul leu/euro la 31 decembrie !
  • +5 (9 voturi)    
    Hahahaha PSD ne distruge tara (Joi, 29 iunie 2017, 21:00)

    parol_monsher [utilizator]

    si nu ma pot opri din ras!

    Daca lumea e proasta si voteaza PSD...
  • +2 (8 voturi)    
    Ma uit la postarile mancurtilor (Joi, 29 iunie 2017, 22:12)

    Wanheda [utilizator]

    Si ma ia cu ameteala cand vad atata lipsa de constiinta. Bah voi chiar sunteti prosti.
  • +6 (8 voturi)    
    Asta e o lectie pt desteptii care n-au ce vota! (Joi, 29 iunie 2017, 22:57)

    Klaus_ [utilizator]

    Nu conteaza ca firmele mici vor muri incet si sigur, ca multinationalele nu mai fac investitii si se cara din Romania si nu conteaza ca cei ce castiga multi bani pe munca cinstita vor avea de platit taxe mai mari. Important e sa dam bani asistatilor social, celor cu salariul minim pe economie si bugetarilor. Ei voteaza PSD. Pe cand cei ce au ceva in cap, cei ce lucreaza in multinationale sau firme romanesti care nu capuseaza statul, antreprenorii si cei cu profesii liberale, nu voteaza PSD, asa ca sa plateasca draqului taxe mai mari. Dragnea face exact ce era clar ca o sa faca. DATA VIITOARE IA SA MERGETI VOI TOTI LA VOT!!! Nu va mai credeti destepti spunand ca nu aveti cu cine vota pentru ca nici un partid sau candidat nu v-a castigat increderea. Votati cu orice partid care nu e aliat PSD si are sanse sa treaca de pragul electoral. Nu conteaza ca nu sunteti siguri ca vor face bine tarii, ci conteaza ca PSD-ul sigur ne baga in groapa.
  • -6 (8 voturi)    
    Torynews (Joi, 29 iunie 2017, 23:43)

    Heruvim [utilizator]

    Nu aduce anul ce aduce clipa.

    A trebuit doar o ora ca lucrurile sa se decanteze privind keyboard warriors care citesc Hotnews.

    Acum imi este clar ca opiniile majoritare pe Hotnews sunt de genul "conservatorism Britanic". Stiti? Aia care i-au scos din UE? Naaah. Nu stiti ca voua va place cloaca nationala...

    Hotnews is va orienta deci politica editoriala ca sa multumeasca publicul pentru ca de aici ies banii de salarii, masini, tehnica, etc.

    Prin urmare - stiind ce inseamna influenta media - mi-e frica de ma kk pe mine privind viitorul Romaniei. Daca nu stim sa impartim putinul (sau multul) pe care il avem, daca nu am invatat inca sa nu mai lasam pe nimeni in urma si daca nu ne-am dat seama ca pijamaua e mai aproape decat patura - nu vad bine lucrurile care urmeaza sa se intample.

    Da, nu trebuie sa fim incorecti cu mediul de afaceri UE. Dar ei au fost corecti cu noi? Cum putem sa negociem cu ei eficient in etapa care urmeaza in UE? Iar iobagi?
    • +4 (4 voturi)    
      . (Vineri, 30 iunie 2017, 2:21)

      Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Cred ca pairintii tai, deja din aceeasi familie, au fost prea mult iobagi intre ei sub influenta ruseasca.
      De aceea ai iesit tu acum cu IQ atat de scazut si cu afirmatii aberante.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Vineri, 30 iunie 2017, 7:28)

    dodapop [utilizator]

    ....am un singur regret: ca inca mai platesc taxe acestui stat


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă