Poate un condamnat penal sa fie premier?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 28 aprilie 2017, 15:42 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
La aceasta intrebare se chinuie sa raspunda Curtea Constitutionala de patru luni. Judecatorii au amanat, joi, o decizie a patra oara. Avocatul Poporului a contestat pe la inceputul lunii ianuarie legea care ii interzice unui condamnat penal sa fie premier cu argumente care ar putea fi respinse de pe scaun, cum ar zice magistratii. Liviu Avram a explicat bine la vremea respectiva de ce, vezi aici argumentele. Intrebarea acum este de ce dureaza atat? Presedintele Curtii, Valer Dorneanu, a oferit un prim set de explicatii prin martie, cand a afirmat ca "e cea mai grea solutie pe care am avut-o de dat pana acum".
  • "S-a amanat pentru 4 aprilie pentru ca nu am reusit sa ajungem la o solutie. E nevoie de mai mult studiu. S-au avansat pana acum mai multe solutii, care niciuna dintre ele nu intrunea o majoritate decizionala. Acum, ne-am cam apropiat de doua variante. E cea mai grea solutie pe care am avut-o de dat pana acum, pentru ca problemele sunt mai ales de apreciere politica"
  • "Noi nu ne ghidam neaparat dupa presiunea mediatica, nici dupa cea politica, pentru ca aceea exista tot timpul. De fapt, ambele exista. Vrem intai sa fim impacati cu constiinta noastra si cu convingerea ca solutia pe care o dam corespunde interpretarii exacte a Constitutiei si sensului Legiuitorului, in masura in care el este in concordanta cu principiile constitutionale" (Valer Dorneanu, declaratie facuta pe 21 martie, sursa Digi 24)
Nu prea vad, sincer, de ce-ar fi atat de greu de decis. Nu, un condamnat penal nu poate ocupa o functie numita in stat. Nu, un infractor nu poate fi functionar, judecator sau premier. Statul nu-si poate arunca singur institutiile in aer, prin relativizare morala si dispret fata de lege pana la urma.

Putem face putin si pe avocatul diavolului.

Cum sa interzici cuiva care a comis o fapta penala din culpa, sa zicem rezultatul unui accident de masina, sa mai ocupe functii in stat? Nu e cam mult? Nu se incalca niste drepturi constitutionale? Nimic nu-l impiedica pe legiuitor sa limiteze interdictia la faptele comisie cu intentie. In fine,  judecatorii Curtii au destule solutii la indemana pentru a pastra interdictia si pentru a introduce in acelasi timp nuantarile necesare, daca simt nevoia sa o faca. Greu de crezut ca solutia tehnica e problema.

Asa cum spune Dorneanu, problemele sunt "de apreciere politica". Ce ar putea inseamna asta? Ce dileme i-ar framanta, adica, pe judecatorii Curtii? Ii deschidem unuia infractor ca Dragnea, cu inca un dosar pe rol, drumul catre functia de premier sau nu? Facem praf toata Romania sau ii mai dam o sansa?

Ne revansam cu o decizie favorabila in schimbul imunitatii sporite primite cadou de la Camera Deputatilor? Cum rezolvam sesizarea pe abuz in serviciu a Bombonicai, de care ar beneficia si fostul sot, acuzat de complicitate la abuz? O respingem pe prima si o admitem pe a doua? Daca le admitem pe ambele arata ca naiba, o sa zica lumea ca suntem Curtea familiei Dragnea.

Greu de solutionat, intr-adevar.

Din cate aud, 4 judecatori l-ar lasa pe Dragnea sa ajunga premier, 4 se opun iar al noualea e nehotarat. Stiu ca asta nu e un argument juridic, dar poate-l ajuta sa se decida: nici macar Grindeanu si alti ministri din guvern nu-l mai lasa pe liderul PSD sa se joace de-a premierul. A dovedit ca e mult prea periculos si iresponsabil sa conduca o tara chiar facand abstractie de condamare si de dosarul in curs. Cazierul nu reprezinta decat o garantie suplimentara ca infractorii conduc tara, cand ajung la putere, tot cu mentalite de infractor: prin mituirea populatiei, santajarea partenerilor externi cu blocarea contractelor militare etc.

Curtea Constitutionala a dat exact masura nivelului scazut la care a ajuns o institutie cheie din Romania prin incapacitata ei de a transa o problema de principiu intr-un caz unde n-ar fi mare lucru de dezbatut. Amanarile succesive nu fac decat sa alimenteze suspiciunea ca se negociaza mai degraba o solutie pur politica. Nu mai crede nimeni ca judecatorii dezbat acolo probleme legate de filozofia dreptului constitutional.  

Ar mai fi un argument, tot nejuridic, in favoarea blocarii domnului Dragnea catre functia de premier: nimic nu-l impiedica sa fie presedinte. Presedintele PSD, presedintele Camerei Deputatilor, presedintele comisiei de ancheta a alegerilor din 2009 si, de ce nu, presedintele Romaniei in 2019, asa cum il vede Olguta Vasilescu. Aici legea nu-i mai interzice nimic si e cat se poate de constitutional. In cazul asta nu statul, ci oamenii aleg, nefiind functie numita cum este cea de premier, daca vor sa fie condusi sau nu de infractori. Chiar nu le putem lua acest drept.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

24036 vizualizari

  • +38 (42 voturi)    
    "Acum, ne-am cam apropiat de două variante." (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:52)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    DA sau DA .

    1. vâra stapanu ' la disperare o noua OUG cu gratierea penalilor , deci n-o sa mai fie penal .

    2. curtea europeana a drepturillor dracilor vii ii da castig de cauza in dosarul marii ciordeli pe fata a voturilor , il depenalizeaza , asa ca in dosarul actual ii putem da orice condamnare , ca oricum nu conteaza , se gratiaza automat , doar n-o sa ii dam mai mult de 3 ani cu suspendare , ca n-a furat mai mult de 200.000.00 de lei , ce naibilea?!?!

    FMMIG LA TOTI DE HOTI !!!

    #rezist!
    • +22 (24 voturi)    
      Curtea Strazii VA DA Verdictul (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:52)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      daca sulfurosii de la cecere fac o gresala !
      • +10 (12 voturi)    
        Strada, singura solutie! (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:09)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Si nu doar iesind in strada, ci punand presiune pe guvernul penal al PSD sa plece definitiv din istoria Romaniei. PSD si ALDE urmaresc scoaterea Romaniei din UE si NATO si apropierea de Rusia, unde oligarhi gen Dragnea sunt alesi pe viata.
    • +4 (6 voturi)    
      Matematica, bat-o vina! (Vineri, 28 aprilie 2017, 23:49)

      Scapa cine poate [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Orice poezie, cantec, pictura sau LEGE poate fi transpusa intr-un limbaj matematic! Aberatia sesizata de Ciorba la CC nu poate fi transpusa nicicum, pt ca este un FALS! Sesizarea lui Ciorbache la CC s-a facut pe art 1 din Constitutie, mai precis pe jumatate din el, treaba cu echilibrul intre cele cele, HOPA, TREI PUTERI ale statului, legislativa, executiva si judecatoreasca!
      Deci avem un triunghi echilateral, cu laturi si unghiuri egale , in care Ciorba spune ca toate sunt egale, impreuna adunate dau 180 de grade, dar puterea judecatoreasca nu poate fi infaptuita de PENALI! Deci ei echilibreaza doar doua puteri, nu toate trei! Si cand te gandesti ca A3 sau Voiculescu recuzeaza toate completele de judecata pt ca arbitrii nu sunt suficient de "ingeri", la ce ne putem astepta cand toti judecatorii corupti si condamnati vor impartii legea in mod legal in Ro?
      • -10 (16 voturi)    
        se vede dupa apelativele tale (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 0:44)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Scapa cine poate

        ca esti un postac platit. Mereu este Ciordache, Dracnea, Puie Monta, Cacarau, acum Ciorbache, Dau bine la publicul retardat apelativele voastre ?
        • +4 (8 voturi)    
          Vezi fantasme. (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 7:30)

          Scapa cine poate [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Adica un postac platit posteaza de doua ori pe luna, adica poate trai cu un leu si ii mai raman bani si de tigari? Asta imi spune ceva despre perceptia ta...
          • 0 (0 voturi)    
            hai lasa-ma (Sâmbătă, 6 mai 2017, 13:17)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Scapa cine poate

            Un postac foloseste 100 de conturi, se numeste astroturfing si sunt firme specializate pentru asta (e.g. firma care se ocupa de capmania lui Iohannis, cea care a facut pagina de facebook coruptiaucide). Dar ce-ti spun eu tie ? Stii exact despre ce vorbesc, doar din asta traiesti.
        • +7 (11 voturi)    
          Da' la tine ce se vede? (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:09)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          Totul este perfect si frumos la "voi" in PSD, nimeni nu fura, toti si-au facut doctoratele pe bune, matusile lasa milioane de dolari mostenire etc...

          Orice s-ar scrie si orice s-ar dovedi, tu o tii una si buna cu hotii tai nevinovati. Pai daca nici comentariile tale nu sunt platite, atunci nu stiu ce sa mai zic. Poate ca esti unul dintre hoti, care vreti sa fentati legile care sunt si sa va dati legi mai blande pentru viitor.

          "Dau bine la publicul retardat apelativele voastre ?" Nu mai este nevoie sa te intreb, stim cu totii ca, la publicul retardat ca s voi, da foarte bine un tip ca Dracnea, hot ca si nea Tonta, baiat de baiat, pretenas cu alde Ghita securistul etc.
    • +5 (5 voturi)    
      Radio Erevan raspunde (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 13:04)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Poate daca este membru PSD.
      • +7 (7 voturi)    
        Dragneev (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 14:38)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        Poate fi Prim -Ministru in Libia sau Burkina Fasso.
    • +4 (4 voturi)    
      Intrebare! (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 23:11)

      Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Cine sunt cei 4 care vor sa il vada pe Dragnea premier si cine este nehotaratul?
      Pivniceru si Morar in ce tabara/tabere sunt?
  • +52 (58 voturi)    
    S-a ajuns prea departe (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:52)

    Wanheda [utilizator]

    4 pentru, 4 impotriva si unul nehotarat. Ii intreb pe cei 4 pentru, mai oameni buni, asa a creat un Grup Infractional Organizat sa fure VOTURI. Intelegeti ce spun? VOTURI. E frauda si una urata de tot, a furat optiunea de a alege unor oameni. Voi va mai puneti intrebarea daca asemenea Dihanie ar avea dreptul sa fie Premier??? Cum mah intr-o tara UE sa lasi un Parnau sa fie premier? Sunteti in Africa sau America Latina cumva???? V-ati dughinizat la cap???
    • -44 (54 voturi)    
      CCR va da raspunsul normal : DA, poate fi premier (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:15)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      CCR va da raspunsul normal : DA, poate fi premier

      Intr-o tara in care apar din ce in ce mai multe dovezi ca justitia a fost folosita ca politie politica, e chiar in consens cu normalitatea tarilor civilizate sa nu continui politia politica (Binom, protocoale secrete, etc)

      Hai sa analizam la rece: cazul Voiculescu - actualmente in parnaie....
      ....a fost judecat de o judecatoare EXCLUSA ulterior DIN MAGISTRATURA tocmai pentru SPAGA de la partea adversa in cazul judecat (chiar in cazul Voiculescu). Omul a ramas in puscarie....
      ....a fost instrumentat de catre un procuror (ma rog, comanda politica) exclus si el din corpul magistratilor pentru grave abuzuri. Omul Voiculescu a ramas in puscarie....

      Pai, daca ai un singur exemplu de genul asta (desi la nivelui tarii sunt mii de exemple stiute, din zeci de mii de cazuri intamplate)....iti mai pui problema daca "Poate un condamnat penal sa fie premier?" Cu o astfel de justitie?
      • +20 (24 voturi)    
        mazeta si a luat bilet spre URSS (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        s ar putea sa i se faca dor de tine, Tu, cand pleci ?
        • +16 (18 voturi)    
          CCR va da raspunsul anormal : DA (Vineri, 28 aprilie 2017, 22:16)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Nu cred ca pe la noi a fost vreun om cu studii juridice care sa fi lucrat la legile noastre care sa se fi gandit macar un moment ca un condamnat definitiv va putea vreodata sa ocupe o functie inalta in statul roman. Iar daca vreo instanta nu a specificat treaba asta expres . . .
          CCR a mai dat astfel de decizaii si in cazul pensiilor speciale ale magistratilor (motiv suficient pentru revenirea pensionarilor speciale odata cu castigarea puterii de catre PSD)
      • +15 (17 voturi)    
        ... Hai ca e clar , daca tu l-ai facut (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:01)

        si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        om pe magazia aia umblatoare de bashini pe care le dadea in direct , ca ce , e antenili lui ! , esti printre cei mai severi pupincuristi ai varanului ...

        mah badea ... mah gâdea , voi sunteti mah ?!?!
      • +24 (26 voturi)    
        Minti de ingheata apele (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:05)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        N-a fost exclusa pt spaga, ci pt "incalcarea prevederilor legale referitoare la incompatibilitati si interdictii privind judecatorii si procurorii", art. 100 lit. e) din Legea nr. 303/2004.
        O chichita legala prin care CSM-ul s-a razbunat. Erau 10 mii de lei pe care ii primise de la ministerul agriculturii ca sa sustina o conferinta. Mai putin de jumatate din salariul unu idecator, erau cheltuieli de cazare si transport.
        Judecatorul Stan Mustata a fost prins cu sapaga de la Voiculescu, si-a infundat puscaria pt asta.
        • -22 (28 voturi)    
          Adica judecatoarea a luat spaga de la .... (Vineri, 28 aprilie 2017, 22:12)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Adica, judecatoarea a luat spaga de la una din parti!

          Ea judeca cazul "Voiculescu vs Min. Agriculturii" si, chiar in perioada procesului era platita de Min. Agriculturii, parte in proces.

          Asta la voi, la basisti, probabil ca nu e spaga!

          PS: Si, vai, imi curge o lacrima: pentru mai putin de o saptamana, cu numai 3 ore de munca pe zi, a luat SPAGA (repet, SPAGA) numai zece mii de lei adica "jumatate din salariul unui judecator". Tot Voiculescu e de vina pentru calicia si micimea aleia!
          • +11 (15 voturi)    
            Judecatoarea nu a luat nici o spaga. (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 1:05)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Dar tu si cei ca tine, orice s-ar intampla, tineti cu hotii, pentru ca aveti acelasi caracter infect.

            " ... magistratul a afirmat ca a fost acuzata ca a luat bani pentru cursuri de la una din partile din dosarul ICA, respectiv Ministerul Agriculturii, cand, in realitate, banii cu care a fost platita proveneau de la Banca Mondiala."

            "De asemenea, in declaratia de avere completata in iunie 2015, se mentiona ca judecatoarea Camelia Bogdan a primit aproximativ 10.000 de lei de la SC FDI Consult, pentru "sesiune de training pentru 260 de persoane din cadrul APIA: Prevenirea fraudei si a coruptiei in vederea protejarii intereselor financiare ale UE".

            http://www.fditopconsult.ro/fdi/

            Dupa cum stim, "Camelia Bogdan a anuntat ca va contesta atat la instanta suprema, cat si la CEDO..". Eu zic sa asteptam sa vedem rezultatele, ca situatia nu este incheiata. S-ar putea (adica sigur) sa ai surprize. Din cate tin minte alde Felix al tau zicea ca o sa se duca la CEDO etc etc.. Si-aia de la CEDO au luat spaga sa-l infunde pe Voiculescu? Atata prostie si nesimtire la tine, rar se mai intalneste...

            Si ca sa revenim la subiect, eu cred ca celalalt hot al tau (ca toata averea si-a facut-o lucrand la stat; daca s-ar da o lege care sa duca la confiscarea averilor nejustificate, - asa cum ar trebui sa existe in tara asta - ar ramane in fundul gol) poate trai si fara sa fie Prim Ministru. Zic si eu... Dar na, cum hotia si nesimtirea la voi nu are limite, vreti sa ajungeti si zei, ca asa va impinge orgoliul vostru de viermi.
            • -9 (13 voturi)    
              Vai, "magistrata a declarat".... (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 2:15)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              Vai, "magistrata a declarat"....ca banii proveneau de la BM. Mi-a cazut o lacrima ! Pai, ce vroiai sa declare? Ca provin din Federal Reserve?

              La voi, la basisti ar fi mers si daca declara ca provin de pe planeta Marte, Ministerul Agriculturii fiind doar un biet stalp de telefon pe care s-a instalat aparatura de transfer wireless.

              Mda, e o conspiratie mondiala impotriva aceste judecatoare basiste corupte; pana si colegii ei din ICCJ participa la conspiratie, n'asa?Doar ei au dat-o afara din magistratura.

              Procurarescul ala care primea comenzi direct de la Basescu via Codruta-SRI-DNA, cum e? tot asa, Galaxia intreaga conspira impotriva lui?
              • +5 (9 voturi)    
                In primul rand ... (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:16)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                ..unu' care primeste direct comenzi, le primeste direct, nu "via", de unde si definitia cuvantului "direct". Da' e greu pentru tine.

                In al doilea rand, citatul pe care tu l-ai sarit, il ma scriu inca o data si complet:

                ""Grupul de Investigatii Politice a invocat CV-ul judecatoarei, in care se arata ca, in perioada 21 iulie - 2 august 2014, a participat, la Poiana Brasov, ca lector in cadrul programului "Aplicarea viitoarei politici agricole comune. Prevenirea fraudei si a coruptiei in vederea protejarii intereselor financiare ale Uniunii Europene", in cadrul proiectului UMP CESAR "Furnizarea serviciilor de consultanta pentru organizarea cursurilor de instruire a personalului APIA". De asemenea, in declaratia de avere completata in iunie 2015, se mentiona ca judecatoarea Camelia Bogdan a primit aproximativ 10.000 de lei de la SC FDI Consult, pentru "sesiune de training pentru 260 de persoane din cadrul APIA: Prevenirea fraudei si a coruptiei in vederea protejarii intereselor financiare ale UE".

                Asta zice Mugur Ciuvica, aka Grupul de investigatii politice.Deci de la SC FDI Consult. O sa vedem ce-o sa spuna CEDO, ca in cazul Felix am vazut.

                Cat priveste "Conspiratia mondiala" si "vai magistrata a declarat, este exact si in cazul lui Dracnea, Felix si toti hotii vostri care tooot declara ca li s-a facut dosare politice ca ei sunt nevinovati, ca matusile le-au dat averi etc Ce vroiai sa spuna Felix, ca a furat? Nu? Conspiratie mondiala impotriva lui Felix.
                • -3 (5 voturi)    
                  Vezi mai incrancenatule? (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 14:23)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                  Vezi mai incrancenatule? Chiar argumentele tale (culmea, chiar argumentele idolului tau, Basescu!) conduc catre concluzia ca,
                  ....considerand modul in care si-a facut treaba Justitia,
                  ...sa blochezi accesul unei persoane la o functie, altfel decat prin hotarare judecatoreasca individuala, este imoral si incorect.


                  CCR a aratat deja ca Procuratura face politie politica si se baga unde nu-i fierbe oala, asa ca hotararea viitoare a CCR pe tema asta va fi nu numai in acord cu Constitutia ci si morala si consecventa cu hotararile anterioare.
                  • +4 (4 voturi)    
                    Eu scriu una .. (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:09)

                    Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    ... tu o zici pe-aia cu hotii tai + Basescu.
                    • -5 (5 voturi)    
                      Tema articolului (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:51)

                      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                      Tema articolului,tema postarii mele e chiar in sensul scris de mine.

                      Matale ai niste obsesii,de genul "ba pe-a ma-tii".Pentru mine,e OK, dar incepe, te rog frumos, un fir separat ...si chiar ai sanse bune sa nu te bag in seama; obsesiile matale cu "Felix" nu ma intereseaza.

                      Poti face asta?
          • +5 (9 voturi)    
            Era platita (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:00)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            pentru o activitate legala si necesara. A sustinut o conferinta. Si nu a fost platita cu 1.000.000 euro ( spaga mascata ar fi fost ), ci a fost retribuita cu o suma modesta , 10.000 lei.
            Mai stii tema conferintei ? E important !
            Asteapta recursul.
      • +23 (27 voturi)    
        Ai o logica "disperata", tataie ! (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:11)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Ce sa analizezi "la rece", cand te folosesti de cele mai jalnice sofisme ?

        Iar raspunsul este raspunsul "normal" !?

        PS. Recunoaste ca tie pe langa coltisorul de pita iti iese si de o apa plata !
      • +14 (16 voturi)    
        Am priceput! (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:22)

        vio7 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Esti vajnic privitor de Antene si RTV-uri.Tot ce ai scris,ma rog,ai aberat e mot-a-mot din discursurile disperate ale trinomului de aur antenist Badea,Gadea si Ciuvica!
      • +18 (20 voturi)    
        Mai sa-mi trag una... (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:49)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ... pentru sustinatorii penalilor, orice condamnare devine una politica...
        Axioma este "daca esti politician in varful puterii este imposibil sa gresesti", iar "daca ai fost condamnat, este pentru ca exista o conspiratie a sistemului de justitie impotriva ta - care justitie evident sta "presh in fata cuiva", nu?

        Iar SPAGA judecatoarei era de fapt REMUNERATIA pentru munca prestata de ea. Nu pentru posibile "rezolvari" viitoare ale problemelor beneficiarului.
        Iar procurorul a fost exclus pentru abuzuri in cazul Voiculescu? Atunci toti judecatorii prin mana carora a trecut dosarul "telepatia" (copyright Halena3), au stat ghiocel in fata procurorului?
        In concluzie: putem ocupa orice functie oricand pentru ca "justitie politica".

        PS Se tot foloseste expresia fmmig la adresa infractorilor. Ce inseamna de fapt?
        • -18 (22 voturi)    
          Muhahaha, muhahaha (Vineri, 28 aprilie 2017, 22:52)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

          "Iar SPAGA judecatoarei era de fapt REMUNERATIA pentru munca prestata de ea."

          =================

          Dintr-o data, brusc, deoadata si pe neasteptate, chiar in perioada procesului, pe tovarasul Ministerul Agriculturii il pali -lovi-izbi grija pentru cultura juridica a angajatilor sai. Si cum se terminase judecatorimea in Romanika, n-au avut ce face si au angajat-o tocmai pe judecatoarea care se ocupa de cazul lor !

          Muhahaha, muhahaha


          Mai baiete, eu inteleg ca postezi dumele astea ca sa castigi si tu binemeritatul colt de pizza...dar intre voi, intre voi chiar le credeti !
      • +17 (21 voturi)    
        Esti penibil (Vineri, 28 aprilie 2017, 18:00)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Si modul in care aperi niste infractori e si mai penibil, jenant chiar. Esti sluga lor, depinzi in mod direct de ei? Ai afaceri in care delapidezi statul? Esti securist? Esti la pensie, speciala???? Ca sincer, trebuie sa fii din sistem ca sa debitezi asemenea aberatii.
      • +13 (17 voturi)    
        Normal intr-o tara condusa de infractori (Vineri, 28 aprilie 2017, 18:41)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Gasca de ticalosi mafioti au pus presiune pe CCR ca sa-l scoata basma curata pe infractorul condamnat Dragnea. Asta este un hot, psihologia lui este de hot, nu are ce cauta ca PM. Sa nu mai vorbim de ajutorul discret primit din partea unei puteri straine: statul terorist medieval rus, care l-a ajutat sa scape de Comana, omul care l-ar fi bagat la Brutarie pe Dragnea pana la sfarsitul zilelor.
    • -16 (16 voturi)    
      nu ,nu poate fi premier (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:53)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      In schimb poate fi presedinte la fel cu e KJ care a furat o casa.
  • +34 (38 voturi)    
    Nu! (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:53)

    vio7 [utilizator]

    Nu poate dar este!Premier de facto,pentru ca ''ca si'' Grindeanu nu poate spune ca e ''ca si'' nimic. Poate nu premier insa poate conduce o comisie de anchetare a unei fraude electorale in conditiile in care el e CONDAMNAT pentru exact acelasi lucru.Suntem o natie de paradoxuri si traim in paradoxal...culmea fara sa ne mai miram de ele.
    • -27 (35 voturi)    
      Mai citeste.... (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:26)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui vio7

      Mai citeste....

      Dragnea chiar NU este condamnat pentru fraude electorale (desi sistemul s-a strauit intens in sensul asta!)

      Citeste hotararea si motivatia.

      PS: Este ca nu ai nici un interes sa citesti? Este ca si maine si poimaine ... pana in veacul vecilor, o s-o tii pe asta cu "fraudele electorale" ca Stan cu Fluierul? E greu sa castigi un coltisor de pizza, asa-i?
      • +16 (20 voturi)    
        epoca post-adevar din URSS (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:55)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        recent s au intrunit sub egida academiei (parca am inteles) Oameni care ne au spus ca URSS vrea sa fie jucator ACTIV pe Hotnews si ORIUNDE poate imprastia fake news, tu, de ce furi startul ? mazeta stie de tine ?
      • +15 (17 voturi)    
        No shit (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:07)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Wow ! Latrina si Irealitatea chiar va spala bine pe creier !

        "În primă instanţă, judecătorii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) l-au condamnat, în 15 mai 2015, pe Liviu Dragnea, secretar general al PSD la data faptelor, la un an de închisoare cu suspendare, în dosarul privind fraude la referendumul din 2012, pentru demiterea preşedintelui Traian Băsescu. "

        sursa: http://www.mediafax.ro/politic/liviu-dragnea-condamnat-la-doi-ani-de-inchisoare-cu-suspendare-in-dosarul-referendumului-lider-psd-suntem-inmarmuriti-15269354
        • -14 (16 voturi)    
          Mai baiete, intelegi "in prima insrtanta" ? (Vineri, 28 aprilie 2017, 22:17)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          Mai baiete, intelegi "in prima insrtanta" ? Intelegi ca procesul ala a ajuns la o finalitate in instantele romanesti (adica au mai fost n instante) si nu e nicidecum ca procurorii, sistemul sau "in prima instanta"?
      • +16 (18 voturi)    
        S-a strauit? (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:11)

        vio7 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Sigur ca s-a strauit ,asa cum te straduiesti si tu sa scoti basma curata un drac(pentru ca nu-i pot spune om) care face rau tarii si populatiei ei prin tot ceea ce face ,cu unicul scop:sa-si scape pielea lui de drac!
        Bai,nea,tu meriti sa fii condus de Dragnea si ai lui...dar noi ce vina avem?Ha?!?Pupa in continuare la popoul PSD!Sa ai spor!Bleah!
      • +12 (14 voturi)    
        Dragnea a fost meanajat de DNA (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:25)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Au fost oameni presati sa participe de angajatorii privati apropiati ai PSD, dar mai ales de stat. Urne mobile nesolicitate de nimeni si care se plimbau din poarta in poarta, pe toate coclaurile si pe la spitalele de nebuni. Oameni care nu s-au prezentat la urne, dar care apareau ca votanti la referendum.
        Toate fraudele astea au fost coordonate si organizate de Dragnea. Dar, desi probate cu martori, DNA-ul le-a lasat in coada de peste in rechizitoriu. Astfel fiind condamnat doar pt folosirea abuziva a autoritatii si influentei in partid ducand la denaturarea rezultatului scrutinului. Asta se numeste fraudare a votului.
        • -13 (17 voturi)    
          Lasa mai nene scoala de vara a Lenutei (Vineri, 28 aprilie 2017, 22:57)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Lasa mai nene scoala de vara a Lenutei. Daca vrei sa fii credibil, citeste ce scriu judecatorii, nu ce va spune voua binomul.
          Ca la voi e natural sa afirmi despre victima ca "a fost implicata in viol" si apoi sa comentezi impotriva aceleiasi persoane cu apelativul "violatorul".

          Propozitiile lungi E grele si nu ARE succceSURI, n'asa mai basica?
          • +7 (11 voturi)    
            Binomul ? (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:13)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Adica PSd + ALDE. Da ?
            • +5 (9 voturi)    
              completare : salariati ai URSS (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:52)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              sub controlul lui polkovnik kuzmin
      • +10 (12 voturi)    
        Mai dar nu intelegi ca... (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:53)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ... pe nimeni nu intereseaza pentru ce e condamnat? Cat timp ai o condamnare penala este obligatoriu sa te dai la o parte. Chiar nu mai exista oameni fara cazier pe partea stanga a politicii? Ba da, dar ei sunt exclusi rapid din partid daca ridica pra mult capul. :-)
        • -8 (10 voturi)    
          Macar matale ai bunul simt (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 2:37)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

          Macar matale ai bunul simt de a nu pune mana pe alb si sa afirmi ca e negru.

          Mda, Dragnea a fost condamnat penal in justitia romaneasca.Ramane de vazut cat va tine chestia asta la CEDO sau CEJ. (apropos, daca se infirma sentinta justitiei romanesti, ce faceti? Intrebare retorica;sunt convins ca basistii #rezist o vor tine caStan cu Fluierul : "DraCnea penalul!")

          Dar intrebarea pusa e "Poate un penal sa fie PM?". Trec peste faptul ca - apriori - e imbecila intrebarea din moment ce exista institutia interzicerii unor drepturi in dreptul penal, pedeapsa complementara ce poate fi aplicata individual de fiecare judecator, in fiecare caz in parte.

          Dar sa privim la nivel "filozofic" intrebarea.

          Ea presupune ca premiza ca Justitia e perfecta; ca nu exista cazuri cunoscute de greseli sau abuzuri. In cazul asta, putem filozofa.
          Dar atunci cand exista mii de probe contrare, de abuz, politie politica, rafuieli marunte, etc, cand insasi o judecatoare la CCR (Livia Stanciu) e invalidata de justitia europeana la un proces din trecut pentru "nerespectarea drepturilor procesuale, a dreptului la o judecata dreapta si impartiala" ... despre ce vorbim?
          • +2 (4 voturi)    
            Sa stii ca CEDO nu a devenit de dragul (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 21:33)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            lui Dragnea o instanta de supra recurs !

            Asa ca scoate-ti din cap chestia aia cu "...daca se infirma sentinta justitiei romanesti".

            Apoi pedeapsa complementara a interzicerii unor drepturi
            nu exclude interdictia generala de a ocupa o functie ce implica exercitiul autoritatii de stat de catre un fost condamnat penal.

            Voi totdeauna confundati dreptul cu vocatia ! Unii din prostie, tu din smecherie !

            In alta ordine de idei, Dragnea este un condamnat penal pentru savarsirea unei infractiuni CU INTENTIE, (macar sa fi fost din culpa !) si care mai este si in termenul de incercare !!! Dar ce va pasa voua de asta ?

            PS Si, in fine, o tot dati cu dosare politice, fara sa aveti nici cea mai mica dovada. Doar Dorneanu a recunoscut ca solutia in sesizarea care il priveste pe Dragnea va fi una POLITICA !
      • +14 (16 voturi)    
        Dragnea este hot! Am citit hotararea si motivatia (Vineri, 28 aprilie 2017, 18:44)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Dragnea este condamnat pentru hotie in cadrul procesului electoral. Dar face parte din metoda de dezinformare de tip kgb-ist, pe care o foloseste P$D-ul, care, mizand pe faptul ca majoritatea cititorilor nu se obosesc sa citeasca toata hotararea, mint cu nerusinare. Poate, poate ramane in constiinta cititorilor faptul ca Dragnea nu a fost condamnat pentru furt electoral. Da, sa stie toata lumea, Dragnea a fost condamnat penal si definitiv pentru furt electoral. Este un hot.
  • +35 (39 voturi)    
    care curte constitutionala? (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:53)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Curtea constitutionala (CC) e un parlament in miniatura, ca si BNR , TVR si alte institutii ale sistemului, nu ale statului, caci statul suntem noi, cetatenii.
    Dorneanu e omul PSD ,doar cine nu se uita la TV la jurnale de stiri , nu stie asta.Un tip sters, transpirat, un aparatcik de duzina. Multi colegi seamna cu el de la CC sau parlament.

    Chiar e asa de greu de inteles ca trebuie sa iesim in strada din nou, in iarna n-a ajuns, ciuma rosie n-a disparut, se intinde? Dragnea premier, e o lovitura de gratie data Romaniei. Abia astept sa se intample asta , ca atunci vom iesi sigur in strada.
  • +23 (27 voturi)    
    Da,......., (Vineri, 28 aprilie 2017, 15:59)

    gigiN [utilizator]

    ...dar numai daca este pesedist precum "carmaciul" CCR,dorneanu.
  • +12 (16 voturi)    
    Romanul. (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:00)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    Romanul isi taie craca de sub picioare.
    Romanul face haz de necaz.
    Romanul crede ca se face frate cu dracu' ca sa treaca puntea.
    Romanul crede ca nimeni nu taie capul [a]plecat.

    D'aia zice romanul sa-i dai mintea cea de pe urma!
    • +12 (18 voturi)    
      Si romanul se caina tot timpul (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:13)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Ba ca a stat de straja la portile Europei si s-a luptat cu Imperii, de fapt a fost sluga de Imperii. Ba ca Soros, ba ca strainii, ba ca Diaspora, ba ca.........E ca gaina aia care cotcodaceste non stop si daca o alungi vine inapoi pe langa tine si incepe sa caraie, mai cu foc.
    • +5 (9 voturi)    
      :)))) (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:35)

      vio7 [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Sa-i dai mintea ramasa in URNA!:)))
    • +7 (9 voturi)    
      Romanul (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:17)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      zice : " Pestele de la cap se impute ".
      Si cu asta a transat sentinta , pe care Curtea Constitutionala nu este in stare sa o dea.
  • -15 (23 voturi)    
    condamnat (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:11)

    bobyrou [utilizator]

    da se poate, daca asta sa votat la alegeri. Ca altfel procurorii o sa ajunga sa ne puna prim-ministrul Romaniei, si nu mai avem nevoie de alegeri.
    • +8 (12 voturi)    
      s-a votat de cei ca tine care nu stiu (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:49)

      __alex__ [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      cum se scrie corect 's-a'
    • +7 (11 voturi)    
      coshmarul numit LCK iti da frisoane ? (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:57)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      e bine, mai ia o aspirina sovietica, fa un dush de pufoiaka..si asteapta...boogie woman coming to get ya !
  • +9 (17 voturi)    
    varza (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:21)

    traiang [utilizator]

    Da chiar se face totul varza ca asa vrea ayatolahul Dragnea ? Daca Ministrul Toader respecta niste reguli de bun simt in a consulta toate forurile din justitie (avocati,magistrati etc) si nu este o muhaia ci profesor la drept tocmai ca nu poate sesiza unele particularitati din practica juridica Parlamentul face varza din toate codurile cu propuneri care mai de care mai tampite spre exemplu cu gratierea pentru pedepse pana la 3 ani ca si cum n-ar fi nimic cand se gasesc alte modalitati de a pastra spiritul legii dar si de a mai degaja inchisorile spre exemplu arestul la domiciliu cu zgarda electronica de rigoare Ajungem la alte aberatii ca astea incat poate sa conduca un penal de parca n-ar mai fi si alti oameni chiar de la ei capabili cel putin ca Dragnea dar curati juridic si culmea chiar sa fie si presedinte de tara Pai de cand au venit la guvenare au o singura preocupare cum sa mecelareasca justitia aproape ca numai poti sa respiri in tara ta !!!!!
  • +14 (18 voturi)    
    Daca nu stie carte, (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:32)

    Scapa cine poate [utilizator]

    Dorneanu poate sa sune un prieten, sa ceara lamuriri comisiei de la Venetia, sa intrebe cum e cu armonizarea legislatiei nationale cu cea europeana, cum a procedat
    In cazul amorezilor lgbt. Art 109.Trimiterea în judecată a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din funcţie. Constitutia poate fi chimbata numai prin referendum, nu cum vrea Lolek si Bolek, logica imi spune ca in cazul condamnarii acel membru nu poate reveni pe functie.
    Cred ca e imposibil ca membrii CC sa permita unui condamnat sa ocupe o functie in guvern,fara a incalca alte drepturi si libertati ale cetatenilor. Caz in care Constitutia o putem arunca la cos, CC desfiintata si forma de guvernare schimbata in dictatura pesedista. Sau Johannis si Csat ar putea declara starea de urgenta :)!
  • +19 (23 voturi)    
    o decizie simpla (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:43)

    bucurflorin [utilizator]

    daca I se va da dreptul oricarui infractor de a intra in govern, apoi orice alt infractor poate da in judecata politia romana, sri, armata sau pe oricine cere cazier judiciar curat la angajare si va castiga fara problem.

    practic, nici o institutie nu va avea drept sa mai solicite cazier
  • +16 (26 voturi)    
    Dan Tapalaga-repet-imi pare bine ca ma citesti ! ! (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:46)

    Susufler0 [utilizator]

    Sunt incantat pt ca inca de ieri, inaintea tuturor, comentand articolul "Zi decisiva pt Dragnea :..." am remarcat (negativ, bineinteles) remarca facuta de Valer Dorneanu referitoare la faptul ca solutia ce urmeaza sa o dea Curtea in sesizarea pro Dragnea a lui Ciorbea era socotita de seful CCR ca fiind cea mai grea de pana acum pt ca implica o apreciere politica.

    De asemeni, nefiind legat de responsabilitatea jurnalistului, mi-am permis sa sustin in mai multe randuri pe acest site, (mai exact, dupa fiecare amanare a judecatii in aceasta speta) ca hotararea nu se pronunta nu pt ca nu ar fi judecatorii lamuriti, ci pt ca unul, al noulea este indecis. Ieri am spus chiar mai mult intr-un comentariu la un articol ce avea ca subiect aceasta amanare a CCR si anume ca CCR are la ora actuala cele doua motivari deja scrise : una pt varianta admiterii sesizarii (motivare penibila si trasa de par, o comparam ca nasterea unui copil monstru) si o a doua, pt varianta respingerii sesizarii, motivare fireasca si spuneam eu, facuta inca de la momentul inregistrarii sesizarii lui Ciorbea.

    Ca sa fie aleasa ori una ori alta, trebuie doar sa se hotarasca (DIN PUNCT DE VEDERE POLITIC !) cel de-al noulea judecator, indecisul !

    PS. Este evident ca un penal nu poate nu prim ministru, dar nici macar secretar de stat, ori secretar al Guvernului !

    PPS. Nu vorbim de o somitate care a savarsit o infractiune din culpa simpla, ci de un Livache care a fost condamnat definitiv pt savarsirea CU INTENTIE a unei infractiuni.

    PPPS. CCR s-a umplut deja de rusine, amanand de 4 (patru) ori pana acum pronuntarea unei hotarari ce trebuia facuta "din prima"!
    • +10 (12 voturi)    
      o EXCEPTIE se poate admite : sa fie (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:59)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Sultan la P$D, acolo nu conteaza, acolo e o Virtute sa fi penal !
      p.s BoD de lala P$D are UNUL sa nu fie penal, sau in faza cercetarii ?
  • -19 (35 voturi)    
    Da... (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:48)

    mpx [utilizator]

    Cum si un presedinte a cumparat o casa pe baza unor acte false si a tras cu dintii de ea 17 ani...
    • +12 (16 voturi)    
      Well (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:24)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui mpx

      Acte false in viziunea Latrina si Irealitatea, nu imi aduc aminte ca Iohannis sa fie condamnat penal.

      In schimb imi aduc aminte ca Presedintele Camerei Deputatilor e un condamnat penal ... la fel si Presedintele Senatului, tot un condamnat penal.

      Marfa nu ! Care alta tara se poate lauda cu penali presedinti ai senatului si ai parlamentului (exceptie tarile din Africa) ? Stii tu, organismele alea doua care fac legi and shit !
      • +2 (4 voturi)    
        Minciuni sfruntate la A3, A1, RTV (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:39)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        boborul turmentat pune botul. Tb sa ne luptam contra fake news iar juzii, in loc sa sustina, cu entuziasm proletar/manie proletara, reintroducerea calomniei si insultei in codul penal - apropo, breasla jurnalistilor, n-aveti nicio parere fata de initiativa CCR - ar trebui sa introduca ca contraventie (amatorilor de ne-cacofonii le recomand un text despre cacofonii in contributors) INFORMATIILE FALSE.
    • +9 (11 voturi)    
      ...Nu (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:32)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui mpx

      Presedintele e ales prin vot direct. La fel ca parlamentarii. Iar parlamentul e doldora de penali si condamnati. Pe cand membrii guvernului sunt numiti de institutii ale statului, si trebuie sa respecte alte criterii.
    • +8 (10 voturi)    
      Domne, (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:44)

      Cosanzeana9 [utilizator] i-a raspuns lui mpx

      mare e gradina Domnului si multi prosti (printre care si tu) mai sunt in ea!
      • -2 (4 voturi)    
        ileano (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 14:53)

        mpx [utilizator] i-a raspuns lui Cosanzeana9

        relaxeaza-te.. proasta si manipulata esti tu..
        • +3 (3 voturi)    
          Tu esti manipulator de dva copeici (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:40)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui mpx

          cat mai e cursul la Putler?
    • +4 (10 voturi)    
      mpx... (Vineri, 28 aprilie 2017, 18:00)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui mpx

      ... faci diferenta intre penal si civil?
      ... dar intre a fura o masina si a cumpara o masina nestiind ca este furata?
      Daca nu vezi nicio diferenta in comparatiile de mai sus, atunci meriti sa mergi la puscarie orice proces ai pierde la tribunal.
      • -3 (3 voturi)    
        stia rata mecanica (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 14:52)

        mpx [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        Hotul vostru de presedinte stia, mai multe decat voi, adeptii lui...
      • +3 (3 voturi)    
        Face diferenta, dar are ordin pe unitate (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:41)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        - fosti securisti, slugi ceausiste, puradei de tzoparlani - adica clasa conducatoare a Romaniei, "elita" Romaniei de azi - sa dea cu ceatza-n populatia saraca cu duhul.
    • +14 (16 voturi)    
      Si eu as trage cu dintii de o casa (Vineri, 28 aprilie 2017, 18:54)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui mpx

      pe care am cumparat-o legal. Am dat banii, multi, putini, sunt banii mei, munciti de mine. Iohannis n-a facut nici un fals, Iohannis nu avea cunostiinta de nici un fals. Bine ca acum au primit-o inapoi , aproape gratis, locatarii care locuiau in 89 in centrul Sibiului. Ia sa ghicim, ce meserii aveau locatarii: militieni, securisti, secretari de partid , activisti ?????? Dragnea a furat insa cu buna stiinta, Dragnea a cumparat cu buna stiinta un hotel de 10 etaje din leafa de bugetar, Dragnea a cumparat 200.000m2 de teren construit cu 200.000 E de la statul roman in deplina cunostiinta de cauza, Dragnea a dat in deplina cunostiinta de cauza subventii fermei de porci ai odraslei, etc. Dragnea da in deplina cunostiinta de cauza mita populimii ca sa se faca ca nu vede cand i se albeste in mod ilegal cazierul. Dragnea este un infractor condamnat definitiv. Locul lui Dragnea este decat in puscarie, omul asta numai minte, fura si ameninta. Asta este firea lui, pentru aceasta fire si moravuri societatea are un loc pregatit pentru Dragnea: puscaria.
      • +3 (3 voturi)    
        Cartofil ai dreptate- KJ nu are pe constiinta (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:44)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        nici un fals si nu avea cunostinta de niciun fals. Altfel nu si-ar fi bagat banii - munciti cinstit, tragand de lenea elevilor (stiu ce spun), iar nu din afaceri cu statul - in chestii lovite de nulitate absoluta.
  • +12 (14 voturi)    
    Arturo Ui. (Vineri, 28 aprilie 2017, 16:50)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Este de remarcat la liota asta de borfasi care ne conduc ca n-au nicio treaba cu comunismul-li se tot spune reziduuri, bolsevici,etc-Doamne fereste, la averile care le au asta le-ar mai lipsi.Dar utilizeaza absolut aceleasi metode:
    -nu accepta nicio concurenta-economica, politica, etc;
    -doresc sa acapareze orice forma de manifestare a Puterii:Parlament, Guvern,CCR,Consilii, Primarii, Institutii ale Statului, etc.Deja au facut-o!
    -vor o presa timorata si ascultatoare de ei,sub controlul lor;
    -mentin cu perseverenta o opozitie de forma, mimand democratia;
    -social, se bazeaza pe -citez din clasicul disparut-"stupid people".
    Sa luam cazul de fata: ce i-ar trebui marlanului de Teleorman? Are avere pe trei generatii,partid de buzunar- dar vrea mai mult: Tara sa fie absolut la cheremul individului!Se pare ca ascensiunea lui Arturo Ui nu mai poate fi oprita!
    • +1 (3 voturi)    
      Superb! Printre cele mai fine analize (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:45)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan1

      o pastrez in repertoriul meu de aur HN, pe care il voi publica. Am zis! (Howgh!).
  • +9 (11 voturi)    
    bunul simt (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:00)

    ZinaRebeleanu1 [anonim]

    daca ai bun simt nu-i greu sa decizi in acest caz
  • +9 (13 voturi)    
    Disidenti de carton (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:03)

    ww [utilizator]

    Dle Tapalaga, vad ca stiti sa va alegeti subiecte fierbinti, care prind bine, despre care să scrieti. Dar puneti oare bine intrebarile? De ce ne intrebam daca un penal poate sau nu să fie PM? De ce curg rauri de cerneala cu privire la pescuitul "oceanic" al aceluiasi penal? De ce ne intereseaza parerea acelui penal despre vaccinuri sau despre straini? Ar trebui să ne intrebăm cum a ajuns o tara intreaga să fie pro sau contra opiniilor exprimate de un astfel de individ si daca s-a facut totul pentru a nu ajunge in acest punct. Si aici trebuie să ne amintim, dle Tapalaga, ca atunci cand s-a pus problema continuarii protestelor in strada pana la anticipate, ati fost unul dintre cei care au strigat ca din gura de sarpe ca nu trebuie să se ajunga acolo.
    Asta nu inteleg formatorii de opinie ca dvs, o parte a societatii chiar vrea "o tara ca afara", si s-a saturat de aceleasi nesfarsite discursuri "critice" la adresa potentatilor zilei. Intr-o astfel de tara, dezbaterile publice trebuie să aiba cu totul alte subiecte decat ce a spus Dragnea ieri. Cu alte cuvinte can-can-ul trebuie lasat revistelor de specialitate.
    In ce va priveste, dle Tapalaga, as vrea mai degraba sa vad cum ne explicati de ex atitudinea idolului dvs Daniel Morar. De cand e membru CC si e varf de lance impotriva SRI si DNA nu am vazut niciun articol, in schimb scrieti cu zel despre Dragnea si Udrea. Cam acesta a fost intotdeauna rolul disidentilor de carton, sa dirijeze cu abilitate opinia publica de la problemele cu adevarat importante ale tarii.
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 10:45)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Iar in timpul campaniei electorale au tras toti in USR, ca e armata de stansura, ca nu are nicio ideologie, ca nu e nici de dreapta, nici de stanga etc.
      De parca ar fi existat cu adevarat dreapta si stanga in Romania!!

      In timpul protestelor, nu numai Tapalaga a jucat contra curentului, dar si Iohannis, cu "demiterea guvernului e prea mult", si Moise Guran, altul de la care asteptam o parere luminata, care zicea ca in niciun caz nu trebuie sa se ajunga la greva generala, ca pierde Romania miliarde de lei pe zi!

      Acum, Tapalaga se gandeste la viitorul lui, ca atunci se pune botnita Internetului, ca Mafia n-o sa lase libera aceasta arma.
      Lasa, don' Tapalaga, ca sunteti toti obisnuiti cu mancatul de rahat, o sa va dati repede pe brazda in Sultanatul PSD si-o sa aveti din ce trai, nu va faceti griji. Al mai al dracu' fanatic este necredinciosul convertit! Ia sa vezi ce usor o sa va fie.

      Despre CCR - eu nu numai despre Morar am dubii acum, dar si despre madam Stanciu. Cum a putut ca timp de doua luni de zile sa nu semneze motivarea in condamnarea lui Dragnea? Eu cred ca asa a ajuns la CCR - si-a negociat "iesirea la pensie" si postul de judecator CCR pe 9 ani cu crearea viciului de procedura care-l va albi la Luxemburg pe Dragnea. De altfel, in contestatie, si avocatii lui Dragnea au menajat-o pe Stanciu, nu au vrut sa faca referire in mod special la ea!
    • +1 (3 voturi)    
      Am dat plus dar tb jumatate, pt ca nu (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 19:17)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ww

      e disident de carton Dl. Tapalaga. Prima jumatate e de plus. A doua...numai cu ref. la Morar.
  • +10 (12 voturi)    
    curtea penalilor (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:09)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    ...care actioneaza impotriva interesului national si al romanilor si care face jocul penalilor trebuie desfiintata si atributiile preluate de ICCJ unde sunt magistrati independenti si inamovibili.Cat de greu pt. un om normal e sa iei o asemenea decizie????
  • +13 (13 voturi)    
    Daca un avocat condamnat penal... (Vineri, 28 aprilie 2017, 17:11)

    un-buburuz [utilizator]

    ...nu mai are dreptul sa profeseze (cu toate ca avocatura e o profesie liberala ) e inimaginabil ca un prim-ministru (angajat al statului) sa aibe antecedente penale. Si nu, primul ministru nu este o functie aleasa, nu apare niciodata pe buletinele de vot. Este o functie desemnata sau numita. In plus, nu poti da acest drept doar primului ministru, sperand ca celelalte categorii profesionale cu aceleasi restrictii (politistii, de exemplu) nu vor profita de precedentul creat.

    PS - Gargara lui Dorneanu exrpima doar neputinta de a gasi o alta varianta la solutia evidenta. De altfel, o si spune: "probleme de apreciere politica", fara nici o legatura cu acea doamna legata la ochi si balanta in mana.
  • +11 (13 voturi)    
    Domnule Tapalaga,cred ca ar fi..... (Vineri, 28 aprilie 2017, 20:06)

    gigiN [utilizator]

    ...foarte interesant sa aflam numele celor 4+1 incoruptibili"care il vor pe escrocul dragnea premier.Se cunosc aceste nume ?
  • +9 (11 voturi)    
    Alta intrebare (Vineri, 28 aprilie 2017, 20:25)

    NituCt [utilizator]

    Poate cineva care sustine aceste animale sa fie considerat inteligent ?
    Trebuie sa schimbam atitudinea populatiei fata de asa zisi "parlamentari". Acestia sunt simpli manageri : nu regi, nu regine, nu boieri, etc. Ai furat din firma sau sunt pierderi din cauza incompetentei, TREBUIE SA PLATESTI.
  • +10 (12 voturi)    
    Nu-l mai peria pe Grindeanu! E o biata carpa! (Vineri, 28 aprilie 2017, 20:40)

    revo [utilizator]

    "...nici macar Grindeanu si alti ministri din guvern nu-l mai lasa pe liderul PSD sa se joace de-a premierul"?!
    Da, nu-l mai lasa "sa se joace" - il lasa sa guverneze de-a dreptul, asa cum a anuntat de la bun inceput.
    A indraznit Guvernatorul Deltei Dunarii sa comenteze ceva despre "Intaiul Pescar al Tarii", gata, l-a si dat afara! Bine ca nu se mai practica taiatul capului sau aruncarea in apa in sacul legat, ca bietul ex era acum hrana la pesti!

    Cat despre CCR: indecisul este cumva ungurul Varga de la UDMR? Inseamna ca se negociaza intens si in curand UDMR va primi un cadou generos de la Dragnea Sultan, mai ales ca de la preluarea puterii, Dragnea Sultan ii calca pe urme lui Orban Sultan, e amor mare si buna intelegere intre ei.
  • +7 (11 voturi)    
    da, (Vineri, 28 aprilie 2017, 23:17)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    un condamnat penal poate fi ales, pentru ca e baiat bun, a dat pensii si salarii la oameni, maica.
    • +1 (7 voturi)    
      POATE shef de Trib in Colhozul (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      unde te ai Nascut, da, acolo e o Virtute !
      • +2 (2 voturi)    
        era o ironie (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 19:22)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        de data asta, bizar...tine cu ce e just.
        • +2 (2 voturi)    
          te poti gandi ca au si mujici cititori (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 20:36)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          care POT intelege ca asa e Drumul ? vezi latrina 3 si raitaru teve, cei care stau cu limba strans lipita de ecran savurand productiile de acolo...ar putea sa isi insuseasca ca un modus vivendi, cu penalii cred ca nu e bine sa avem sarcasme in a le recunoaste.."merite" nemeritate !
  • +3 (5 voturi)    
    Bineinteles ca un penal poate fi premier! (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 8:57)

    OmulNou [utilizator]

    Asta e Romania! Unde va credeti?
  • +6 (8 voturi)    
    Guinness Book (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 9:51)

    brifcor [utilizator]

    România va aparea curând în cartea recordurilor ca prima tara din lume condusa exclusiv de borfasi.
    Acesta va fi dealtfel si singurul criteriu pentru a candida la vreo functie : nu ai dosar penal, n-ai dreptul sa candidezi ; ai furat prea putin, mai astepti, etc.
  • +7 (7 voturi)    
    Problema n°1 în România este legislatia (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 10:20)

    brifcor [utilizator]

    Cum e posibil ca un condamnat penal care a contribuit la alterarea rezultatului unui scrutin (referendum) sa mai aiba dreptul sa fie ales ?
    Doar ca legile sunt facute în parlamentul borfasilor...
    • +4 (6 voturi)    
      este posibil,mai ales daca este PSD-ist (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 12:28)

      Ghita2016 [utilizator] i-a raspuns lui brifcor

      In tara asta totul se poate,dar sa nu fie om de conduita morala,calitate si sa nu fi luat cumva vreo diploma,doctorat pe ..bune,ca de astia,tara se dezice. Avem nevoie de talhari,excroci,prostituate(mai ales din cele care isi ingroapa cat mai multi barbati)hoti,tampiti,troli,etc pentru bunastarea mizeriei nationale.
      PSD a reusit sa-i adune pe toti si noi nu putem decat sa-i invidiem.
      • +2 (2 voturi)    
        Foarte bine zis, in spiritul lui Caragiale (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 19:26)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ghita2016

        "bunastarea mizeriei nationale" (singurul mediu propice escrocilor, prostituatelor, talharilor). Super!
  • +6 (6 voturi)    
    Buna intrebare? (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 11:47)

    BanateanulVesel [anonim]

    ...oare din Beciul Domnesc nu se poate guverna tara? Romania este doar tara tuturor posibilitatilor! :)
  • +7 (7 voturi)    
    traim in Romanistan si asta ne fura totul... (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 12:14)

    Ghita2016 [utilizator]

    inclusiv dreptul la democratie. Traim in tara asta frumoasa cu un popor ,care in cea mai mare parte a lui este iresponsabil, inconstient,agramat,limitat in judecata,cu o aramata de bunicuti sovietici care d e27 de ani au grija sa arunce tara in haosul PSD-ist si totodata in comunismul utopic.
    Intro astfel de tara este firesc ca niste slugi pesediste din CCR sa duca munca de convingere cu niste adevarati judecatori(putini la numar) si sa constatam ca de 4 ori a fost nevoie de amanare si asta pentru ca un agramat si borfas dovedit sa poata sa ajunga Premier!!!
    Nu cred ca mai exista tara pe tot globul pamantesc cu o asemenea doza d eprostie si imbecilitate precum este tara noastra si natiunea noastra.
    Noua ne place sa pozam,sa ne falim,sa ne dam "loviti" si asta pentru ca de 200 de ani si mai bine traim in legile Fanar-ului de Istambul.
    Avem cea mai abjecta presa care ridica in slavi neputinciosul,limitatul,analfabetul in dauna adevaratelor valori si atunci ,oare,ce meritam? Am luat de la "democratia americana" tot ce este mai mizerabil,abscons,vulgar si am bagat in televiziunile patriei la greu. Avem bordelurile, in televiziuni,in Parlament,in Guvern,in institutiile publice,in banci, in loc sa le avem in zone rau-famate.
    Toata mizeria comunista pe care pana si Ceausescu o ascundea mai bine,o avem pe televiziuni ,unde prostia,proxenetimul,vulgaritatea,prostitutia se impletesc de minune si ne arata fata adevarata si hidoasa a acestui popor,iresponsabil si imbecilizat.
    Am ajuns sa realizam ce s-a chinuit din greu bolsevicul de Iliescu,accea a unei Romanii,pesedizata intr-un procent care nu mai lasa loc de interpretari asupra culturii,educatiei si bunului simt din aceasta tara.
    Asa ca.....de ce sa nu ne conduca un condamnat penal,un gunoi social, un reziduu al unei societati ce trebuia sa existe doar in jurul gropii de gunoi de la Glina ? Eu cred ca este firesc si poporul asta nu merita altceva!
  • +6 (6 voturi)    
    intro tara ca asta............................. (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 12:25)

    Ghita2016 [utilizator]

    in care avem sportul pus pe butuci,invatamantul ca vai de mama lui,educatia care tinde spre ZERO absolut,economia care este praf si pulbere,un popor care de 27 de ani voteaza ca un iresponsabil nu merita sa avem decat un condamnat penal ca Premier,un altul ca Presedinte si primarii sa fie alesi de prin puscariile patriei.Fiscul sa fie condus de un condamnat la evaziune fiscala si tot asa.
    Nu meritam mai mult de atat.Pacat ca existam ca natiune,pentru ca alte popoare tanjesc s aaiba o tara frumoasa si traiesc ba in nisipurile africane,ba in pusta ungureasca,ba in podisuri in care nici iarba nu creste si au mai multa cultura ,educatie si bun simt.
    Noi , ii avem pe halep,hagi,fcsb,becali,dinamovistii, cordunenii,clanul sportivilor,clamparii si cu astia ne laudam cat e ziulica de mare pe televiziunile patriei si avem grija(jurnalistii de mahala) sa le inchinam ode,sa-i zeificam,chit ca sunt niste mediocrii si nu au vazut niciunul un loc intai sau medalii de aur, In timp ce niste "proscrisi " si "nulitati" precum Dragulescu Marian,Nadia Comaneci,fetele de la tenisul de masa,de pe la haltere,de la Judo ,Ponor, Lipa, Patzaichin,etc nu ii vedem decat odata in an si asta ,pomeniti in mare graba.De cei din urma nu avem nevoie pentru ca "ce daca au slabe de aur si titluri de campioni" noi vrem sa mancam multa samanta,sa urlam ca sceleratii pe niste stadioane goale,dar noi sau sa ridicam in slavi niscaiva cluburi Pesediste de prin handbal,nimic altceva.
  • +6 (8 voturi)    
    DA poate (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 12:44)

    prostu satului [utilizator]

    Atata timp cat Codul Penal prevede pe langa pedepsele principale si pedepse accesorii si complementare cum ar fi :

    > interzicerea dreptului de a fi ales in autoritatile publice sau în orice alte functii publice

    > interzicerea dreptul de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat

    e evident ca CCR declara legea NECONSTITUTIONALA

    A primit Dragnea asa ceva ? Evident ca NU ca doar fraudarea voturilor e o banalitate pentru Justitie. Ce conteaza ca asa poate baga de o dictatura Erdoganista : 1 an cu supendare.
    • +1 (1 vot)    
      "Este evident ca CCR declara ..." (Duminică, 30 aprilie 2017, 21:48)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui prostu satului

      Confunzi bunul simt comun cu bunul simt juridic si din cauza asta ti se pare "evident" !

      Da-mi voie sa-ti spun ca bunul simt comun nu este totdeauna sinonim cu bunul simt juridic.

      PS. Mai multa prudenta !
  • +2 (6 voturi)    
    aceleasi plinsete, dar (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 13:28)

    victor L [utilizator]

    cu jurnalisti ca CTP si Tapalaga, par egzamplu, "stirbii" dlui Liiceanu vor cistiga bataiii dupa batalii.
    Noua ne ramine plinsetul eroic.
  • -3 (9 voturi)    
    Degeba va cainati si va dati cu parerea mai (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 14:46)

    xrogo [utilizator]

    ales contra lui Dragnea,se vede din avion ca aici e ceva in neregula,adica nu poti sa fii premier fiind condamnat penal dar poti sa fii orice altceva,parlamentar,presedinte,e clar neconstitutional acel articol!
    • +2 (6 voturi)    
      UNDE pe Terra in Societati Civilizate (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 15:55)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      functioneaza Modelul Tau ? (model de tip URSS)
    • +2 (6 voturi)    
      Pe pe parlamentarii penali (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 16:14)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      partidele ar putea sa ii elimine sau sa nu ii lase sa fie pe liste. Cat despre Presedinte, ai putea sa spui si tu adevarul, dosarele alea cu casele NU-S penale.
      ps: ti-o repet, apasa tasta PAUZA dupa virgula, e limba romana, nu mujica.
      • -2 (4 voturi)    
        Pe tine te deranjeaza ce postez sau (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 17:42)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        cum postez,ca sa stiu ce sa corectez?
        • +3 (5 voturi)    
          Pune pauza dupa virgula (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 17:52)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          E dureros pt ochi sa vezi asa ceva, se invata in clasa I la scoala.
        • +3 (5 voturi)    
          omul a vrut sa spuna ca poti (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 20:38)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          sa incerci sa vezi daca plutesti in situatia daca te arunci de la fereastra, nimic mai mult, bat man ? sau mujic man ? merita sa vezi !
    • +5 (5 voturi)    
      E o diferenta ! (Sâmbătă, 29 aprilie 2017, 18:01)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Intre a fi ales (" asa vrea poporul" ) si a fi numit ( asa nu permite Legea.)
      Diferenta intre numit si ales.
  • +2 (2 voturi)    
    sunt doua situatii posibile (Duminică, 30 aprilie 2017, 9:36)

    nedumeritul [utilizator]

    un condamnat penal poate fi condamnat vinovat fiind sau nevinovat. Sa le luam pe rand:
    1. daca a fost condamnat nevinovat fiind, de exemplu fiind tarat intr-o actiune fara sa-si dea seama nu poate fi premier pentru ca nu are inteligenta necesara functiei.
    2 daca a fost condamnat , vinovat fiind inseamna ca pentru el legea nu inseamna nimic, ori ca premier trebuie sa lupte cinstit pentru un stat in care legea sa fie respectata.
    Chiar si in exemplele de stil "Nicolicea" cu accident de circulatie in care nu a vrut sa faca accident daca analizam atent cazul vom constata ca persoana nu indeplineste nici una din conditiile de ma sus.Nu a respectat conditiile conducerii preventive deci nu a respectat legea daca a facut-o intentionat, sau nu a apreciat corect necesitatea conducerii preventive.
    Pentru siguranta societatii un astfel de om nu are ce cauta in functia de premier si nici de autoritate publica chiar daca are pregatire corespunzatoare, nu prezinta garantii morale necesare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri