A inceput caderea lui Dragnea. Va reusi sa pastreze puterea in PSD?

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 28 februarie 2017, 16:56 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a pierdut in numai doua luni pozitia de lider maxim in partid si l-a scapat pe Sorin Grindeanu de sub tutela mai repede decat ar fi crezut. Nu e clar ce anume l-a determinat pe Dragnea sa forteze Guvernul cu ordonanta 13. Pe langa procesul in curs trebuie sa mai fi fost ceva, teama de noi anchete, pe care de altfel a exprimat-o. La putin timp dupa alegeri, undeva pe 22 decembrie, Dragnea a spus public ca a primit "multe mesaje, prin tot felul de interpusi, ca o sa fiu bagat in puscarie, ca o sa fiu arestat".

Betia puterii si frica de catuse l-au transformat, asadar, din micul satrap din Teleorman in ayatollah-ul Romaniei, care spune Guvernului ce sa faca. Cel putin asa l-a numit Traian Basescu in Parlament.
In numai o luna de la instalarea guvernului, Dragnea a reusit sa provoace o mica revolutie in societate, dar si in propriul partid.

Primarul Iasului, Mihai Chirica, i-a contestat la scena deschisa stilul autoritar, iar mai multi baroni locali, nemultumiti ca Guvernul a fost acaparat de trei judete din sud – Olt, Giurgiu si Teleorman – i-au cerut tot mai apasat liderului PSD sa imparta puterea. Asta se traduce prin mai multe functii in Guvern pentru baroni si oamenii lor.

Dragnea s-a inconjurat in partid de oameni fara nici o relevanta politica, mediocri, dubiosi si docili, incapabili sa dezvolte ambitii politice: Marian Neacsu,  Ionel Arsene, Marcel Ciolacu, Nicolae Badalau, Mihai Busuioc, Sevil Shhaideh. Nu se sfatuieste cu ei, nu le solicita opinia, ci le comunica decizii si asteapta sa fie executate, cam la fel cum proceda pe vremea cand conducea discretionar Consiliul Judetean Teleorman.

Aceasta situatie pare sa-l fi determinat pe Victor Ponta, rivalul traditional al lui Liviu Dragnea, sa afirme luni la un post tv: “În afară de domnul Dragnea nu mai e nimeni la partid, el e singur, ceilalți aplaudă. Partidul e pe persoană fizică, niciodată nu a mai fost așa”.

Presiunea crescanda a gruparii Ponta din ultimele saptamani l-a si determinat pe Dragnea sa incerce cumva sa aplaneze tensiunile interne, momind taberele adverse cu functii. Astfel, la mica remaniere, liderul PSD a propus-o pe Rovana Plumb, care trece drept apropiata de Victor Ponta, in functia de ministru delegat pentru fonduri europene.

Ofertarea gruparii Ponta a avut loc dupa ce in spatiul public a aparut informatia ca fostul premier s-a intalnit cu Sorin Grindeanu la Guvern. Intalnirea a avut loc pe fondul speculatiilor tot mai numeroase referitoare la adancirea rupturii intre Grindeanu si Dragnea.

Marea ruptura s-a produs duminica, 5 februarie, ziua in care premierul Grindeanu a decis unilateral sa abroge ordonanta numarul 13. De atunci, procesul de racire intre seful Guvernului si liderul PSD s-a accentuat, Grindeanu urcand pe locul 1 pe lista rivalilor lui Dragnea din partid, chiar inaintea celor traditionali: Ponta si Firea.

Temerile exprimate public de Liviu Dragnea au devenit realitate la numai doua luni de la instalarea lui Grindeanu la Palatul Victoria. Dupa ce l-a condus parinteste la Palatul Victoria, Dragnea l-a avertizat in repetate randuri sa nu devina “pol de putere” in partid si sa reziste “tentatiei de a avea proiecte personale” daca doreste sa-si incheie mandatul.

Cum era de asteptat, Grindeanu a prins gustul puterii si s-a eliberat destul de repede de lesa in care il plimba Dragnea pe la conferintele de presa. Astazi, imaginile cu premierul privind recunoscator si umil la seful de partid au cam disparut. A inceput lupta pentru putere in PSD, cu tot spectacolul aferent de tradari, cutite infipte in spate si decapitari sangeroase.

Acest lucru nu inseamna totusi ca Dragnea a pierdut total controlul asupra guvernului sau ca Grindeanu a devenit peste noapte pol de putere in PSD. Catalin Ivan, trecut si el in tabara criticilor lui Dragnea, a explicat care este in continuare parghia importanta de putere manevrata de liderul PSD, de ce partidul ramane aliniat in spatele lui:

”Dragnea este atat de convingator, pentru ca argumentul lui este Shhaideh. Cat timp are fondurile pentru dezvoltare locala, el este foarte convingator, inclusiv atunci cand propune excluderi”, a declarat Ivan, care a spus si el ca “partidul merge intr-o directie gresita”.

Sorin Grindeanu nu va putea capitaliza insa niciodata prea multa putere politica, din cauza ca deciziile luate sub mandatul sau de premier au generat cele mai ample proteste din ulimii 27 de ani. Acesta este, cred, si motivul pentru care Ponta se aliaza de conjunctura cu Grindeanu impotriva lui Dragnea, convins probabil ca actualul premier va fi mai usor de neutralizat ulterior.

Cu partidul sifonat, cu autoritatea de lider pusa serios la indoiala atat in partid cat si in Guvern, Dragnea va mai incerca probabil sa se reabiliteze organizand cele doua referendumuri anuntate deja, din care unul pe o tema foarte populara: modificarea Constitutiei pe tema definirii familiei drept casatoria dintre un barbat si o femeie.

Pana la referendum insa, procesul de la Inalta Curte curge implacabil, iar in cateva termene liderul PSD risca o condamnare in prima instanta. Daca se va ajunge aici, autoritatea sa in interiorul partidului va suferi o noua prabusire, baronii se vor orienta rapid catre noul pol de putere si vor incepe sa caute inlocuitor. Sa nu uitam ca peste doi ani partidul va trebui sa dea un candidat la presedintie.

In plus, trecutul tenebros de afaceri al lui Dragnea, legaturile lui sulfuroase in tara si in afara ei il vor urmari tot timpul. Oameni care acum ii sunt supusi vor incepe imediat sa vorbeasca de indata ce simt ca steaua liderului incepe sa apuna.

Daca ne uitam unde era Dragnea acum doua luni si unde se afla acum, constatam ca Ayatollah-ul in plina glorie are nevoie de adevarate miracole pentru a se mentine pe tron. A ajuns atat de repede intr-o situatie atat de proasta incat nici cei mai inteligenti mascarici, vestiti pentru talentul lor de a distra infractori pe bani frumosi, nu vor mai reusi curand sa-l amuze.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

65379 vizualizari

  • +40 (52 voturi)    
    Tariceanu este deochiul lui Draqnea (Marţi, 28 februarie 2017, 16:59)

    un domn [utilizator]

    Draqnea scapat de acest deochi (am inteles in Martie 2017...) ar putea fi Frecventabil, evident in limitele doctrine bolshevice caare a consacrat P$D; cum este imposibil ca Draqnea sa scape de deochi, la pachet Nutrim speranta ca AMANDOI vor ajunge la brutarie in 2017 - Un gest de Normalitate pentru Romania
    p.s + trcerea P$D in Ilegalitate (must have)
    • +16 (26 voturi)    
      ERATA (Marţi, 28 februarie 2017, 17:07)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Mr TRUMP, help us
      Red Villains
      Occupied Romania !
      • +20 (26 voturi)    
        Cat timp bani din Timisoara se duc in Teleorman (Marţi, 28 februarie 2017, 17:20)

        ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Pentru asfaltari, nimeni nu a scapat din mana pe nimeni.
        Intr-o lume ideala, articolul de mai sus ar fi "fake news" sau "informatii otravite". Dar intrucat lumea nu e ideala, articolul este foarte bun!
      • +6 (14 voturi)    
        Donald Duck (Marţi, 28 februarie 2017, 21:51)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Stai linistit ca America nu-si va pierde pozitia cistigata in Europa de Est doar pentru ca a iesit presedinte nu stiu ce Donald Duck. E asa de amuzant ca Dragnea/Tariceanu si domnii de pe rindurile din spate au pus botul asa de usor la abureala prapaditilor de rusi. "Hai baieti, e timpul" le-a zis Putin si ai nostrii au si incins cazaciocul.
        He-he!
    • +5 (23 voturi)    
      Dau cu (+) deși PS parc nu. (Marţi, 28 februarie 2017, 19:25)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu înțeleg de ce atâta lume zice sa pună în ilegalitate PSD-ul?
      Pai ce facem, sărim dintr-o barcă în alta?
      Cineva trebuie sa facă opoziție iar desființarea unui partid nu se face pe motiv ca "mie Nu'mi place că este plin de hoți!"
      Puneți hoții la pușcărie, eliminați corupția și aveți cel putin doua, trei partide care sa tina în frâu derapările anti democratice ale unuia sau altuia, aflat la putere.
      Eu zic sa fiți atenți la ce va rugați; s'ar putea sa se îndeplinească!
      PS
      Acum vreo 30 de ani trăiam încă sub oblăduirea unui partid unic - PCR.
      Sa avem o minte asa de scurta și sa uitam ce înseamna o țara cu partid unic?

      Sanatate
      • +1 (11 voturi)    
        buna seara Ion B (Marţi, 28 februarie 2017, 20:46)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        in loc de P$D este ok Alt Partid de Stanga - fara FSNishti,PCRishti,Securisti, si evident membrii P$D - indiferent daca au fost nocivi Romaniei prin aplicarea mottorului - Mandru ca sunt romani sau nu, principial TOT ce este practicant,sectant P$D sunt NOCIVI si TREBUIE interzisi ca manifestare politica !
        P.S era un Sarcasm, Trump este Red Villains in persoana !
        • +8 (12 voturi)    
          nu (Miercuri, 1 martie 2017, 0:33)

          Reshape [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Pai am mai avut chestia asta. Dupa Revolutie a fost interzis Partidul Comunist Roman. Si, am rezolvat ceva? Din toata nomenclatura au fost vreo 2 care au lipsit fiind putin impuscati si inca vreo 10 maxim, care erau foarte minjiti. Restul o parte au format CPUN, apoi FSN, apoi PDSR si au ajuns PSD, unde au facut pui (vezi Ponta), o alta parte au infestat celelalte partide iar o alta parte au trecut sa faca "afaceri" cu statul.
          Solutia e doua:
          - educatie: oamenii sa nu mai fie atit de prosti incit sa puna botul la vrajeala astora;
          - justitie: oamenii sa aiba sanse egale.
      • +5 (13 voturi)    
        cat timp iti ia ?... (Marţi, 28 februarie 2017, 21:12)

        si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        ... sa ii bagi pe toti la bauhaus?...

        nu mai bine incepem cu putregaiul suprem?....
    • +16 (26 voturi)    
      Cel mai bun guvern=guvernul Ciolos (Marţi, 28 februarie 2017, 22:05)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Ce diferenta intre Ciolos si echipa lui si guvernul lui Dragnea si a celor 40 de hoti
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 1 martie 2017, 12:14)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Dragnea frecventabil? Acest individ e mult mai periculos decat Ponta si Tariceanu. Cei doi sunt niste papagali care reactioneaza emotional, nu sunt capabili sa-si ascunda gandurile sau sa planifice mutari in avans. Dragnea este foarte ascuns, capabil de planuri cu bataie lunga. E genul de om convins ca el are dreptate, si drept urmare este indreptatit sa foloseasca orice mijloc pentru a-si impune punctul de vedere. Este cel mai periculos gen, acesti oameni sunt atat de orbiti de propriul adevar, incat nu concep ca poate exista alta opinie, iar cand sunt si lipsiti de scrupule reteta e completa. Ceausescu era un astfel de om.
  • -45 (71 voturi)    
    don tapalaga (Marţi, 28 februarie 2017, 17:00)

    om simplu din multime [utilizator]

    m'as ingrijora mai mult de caderea cucuvelei mov :-)
    sa vedem ce cere ccr. :-)
    • +26 (38 voturi)    
      acest scenariu ar aduce vara mai repede (Marţi, 28 februarie 2017, 17:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      in Bucuresti prin aplicarea in loc précis al unor produse Molotov catre cei care vor determina aceasta cadere, e bine sa nu va doriti asta..ca sa nu fie ..mai rau !
      • -4 (8 voturi)    
        Speram ca organele (Miercuri, 1 martie 2017, 8:57)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        abilitate citesc si astfel de amenintari cu acte de terorism si actioneaza corespunzator!
        • +1 (3 voturi)    
          te referi (Miercuri, 1 martie 2017, 14:04)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          la caderea cucuvelei ?
    • +31 (47 voturi)    
      ca esti "simplu" , se vede; (Marţi, 28 februarie 2017, 17:06)

      si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      ca esti din multime, nu te cred.

      adunaturile / scursurile societati de la Cotroceni nu se pot numi multime, ci " multimea vida in cap " de la borhotul pe care il haliti la latrinele teve personale ale dracului viu...
    • +27 (35 voturi)    
      atenție! (Marţi, 28 februarie 2017, 17:19)

      barbu007 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      asaltul dublu disperat (CCR + CSM contra Kovesi-Lazăr) pare ultima și cea mai periculoasă soluție.
      CHEMAȚI OAMENII ÎN STRADĂ, CĂCI E DE NEIMAGINAT CÂT DE RĂU PREGĂTESC ĂȘTIA ROMÂNIEI!!
    • +17 (27 voturi)    
      he, he (Marţi, 28 februarie 2017, 17:44)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      O sa ramai un om simplu din multime!...din multimea proasta de votaci psd!un fel de iobag.
      • 0 (10 voturi)    
        mai baietii astia isteti (Miercuri, 1 martie 2017, 0:50)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Landser

        voi care nu pricepeti ce'i cu multimea.
        multimea nu e cea care a votat psd, sau pnl, usr, pmp, etc.
        multimea nu este cea din piata viktor
        nici cea de la poarta lui herr primar de cotrocesti....

        multimea este cea tacuta, care n'a votat, nu iese la strigari, ci isi vede de treaba.
        sa va fereasca sfantu' cand va vorbi aceasta multime tacuta.

        iar om simplu, asa ne spun noua politicienii, media. se adreseaza sa priceapa si omul simplu, cand ii toarna minciuni in ureche, ca otrava de cuucuta, fie ca sunt trambitele unei parti sau ale alteia.. adica pro binom sau anti binom, pro psd sau anti psd.

        omul simplu, multimea, sunt cei ce conteaza, care rezista si duc tzara mai departe...
        ce e val, ca valul trece...
        • +1 (7 voturi)    
          Parerile multimii (Miercuri, 1 martie 2017, 7:20)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          La alegerile parlamentare din 2016, castigate de coalitia penalilor, multimea tacuta care nu a votat a fost de 62%.
          In schimb, la prezidentialele din 2014, castigate de candidatul dreptei, absenteismul a fost de numai 36%.

          Asadar, avertismentul tau "sa va fereasca sfantu' cand va vorbi aceasta multime tacuta" ar trebui adresat in primul rand tavarasilor tai pesedisti sau alde-isti... In mod vadt, pe acestia nu ii avantajeaza absolut deloc ca "oamenii simpli" sa iasa din neutralitate si sa inceapta sa gandeasca cu capetele proprii !
          • +3 (3 voturi)    
            mi se pare normal (Miercuri, 1 martie 2017, 12:44)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            sa stai acasa, cand oferta este de tot rahatul...
            cat de pesedist, bati campii.
            ultima oara cand am votat, am votat ochiul.
            pe iohannis l'am votat pt. ca era raul cel mai mic, am votat de fapt anti dottore.
            apropos de votatul cu stanga sau cu dreapta, e o prostie.
            asa ceva nu exista.
            numai grupuri de delapidatori, cu nume pompoase.
            hai, ca pierd timpul cu voi.
            rezistati, da....
            tot inainte !
        • +1 (5 voturi)    
          Bre, Ghita! (Miercuri, 1 martie 2017, 9:01)

          alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Tu esti?
        • +1 (7 voturi)    
          E fumata lozinca cu multimea cea tacuta (Miercuri, 1 martie 2017, 10:16)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          care n-a votat si care isi vede de treaba !

          Daca multimea asta exista, va ramane tacuta in continuare pt ca PSD-ul va avea atata grija cat sa-i arunce sub masa un zgarci de carne (Doar a exersat chestia asta de vreo 25 de ani intr-una).

          Esti de un patetism penibil cu cealalta lozinca : "sa va fereasca sfantul cand va vorbi aceasta multime tacuta".

          Aceasta multime a pierdut o buna ocazie sa vorbeasca alaturi de sutele de mii de oameni care au iesit aproape zilnic in primele saptamani ale lunii februarie.

          Daca nu a iesit sa protesteze impotriva incercarii puterii de a salva hotia si coruptia si pe hoti si pe corupti, atunci nu va iesi niciodata.

          PS. Tu oricum nu faci parte din aceasta multime : te dau de gol lozincile, felul cum hipsteresti limba (vezi "tzara") si insasi faptul ca postezi

          PPS Ciao !
          • -1 (5 voturi)    
            habar n'ai puiule (Miercuri, 1 martie 2017, 12:49)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            mutimi tacute sunt in toate tzarile.
            abtinerea de la vot este de fapt o optiune.
            cand se va introduce votul alb, poate va fi un proces electoral mai echitabil, politicienii vor primi ce merita.
            a bon entendeur, monsieur.
  • +15 (23 voturi)    
    ... inca un pic si e la sursa : (Marţi, 28 februarie 2017, 17:00)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    INAPOI IN IAD !!!!!!
  • +11 (33 voturi)    
    domnule Tapalaga (Marţi, 28 februarie 2017, 17:08)

    xanti [utilizator]

    Cu ce rezolva problema caderea lui Dragnea .?
    Dupa cum observam PSD si ALDE au la mana CCR,ataca procurorul general,au eliminat-o pe Camelia Bogdan,ataca CSM zilnic.
    Astazi au votat pe sest la cererea lui Bogdan Diaconu desfiintarea CNCD(consiliul national al discriminarii)
    Primaria capitalei isi face firme de casa......

    Deci repet ,cu ce ajuta caderea lui Dragnea din fruntea PSD cand din spate vine Ponta???
    • -2 (22 voturi)    
      Ponta este parte din PLANUL (Marţi, 28 februarie 2017, 17:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      de a trece P$D in Ilegalitate; el nu are treaba cu social democratia este Capitalist Pur Sange ! alaturi de Ghita evident !
    • +15 (19 voturi)    
      si ce propui? (Marţi, 28 februarie 2017, 17:47)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Sa ramanem cu un infractor condamnat in pozitia de al 3-lea om in stat, de facto primul? Sa stam linistiti ca nu se mai poate face nimic?
    • +16 (22 voturi)    
      si, chiar mai important... (Marţi, 28 februarie 2017, 17:49)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ...cu ce diminueaza caderea lui numarul votantilor psd???
      A cazut ponta, credeam ca boborul s-a mai luminat in privinta psd-ului, mai ales dupa ce au vazut diferenta facuta de un guvern bine intentionat ca cel al lui Ciolos.
      In final, s-a uitat de ponta, s-a uitat de Ciolos si i-au ridicat in scaunele Camerei si Senatului pe dragnea si eminenta cenusie tariceanu. Halal!
    • +4 (8 voturi)    
      ce e Sanchi, cum de postezi semi-pertinent? (Marţi, 28 februarie 2017, 21:31)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      noi ordine?
    • -5 (15 voturi)    
      dl tapalaga e un clopotar de meserie (Miercuri, 1 martie 2017, 0:55)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      i'a tras clopotele lui bombonel, apoi lui tarliceanu, boc, udrea, base, iar acum se ocupa de dracnea si partidul sau.
      mai precis, e specialist in cerut caderea prim ministrilor, presedintilor si altor sefi mai mari.
      va veni vremea sa ceara si caderea lui herr klauz, a cotrutzei.
      n'a cerut caderea binomului, ca..de !
      dar, sigur s'a simtit usurat cand a cazut ghinararu' in uniforma neagra, musai cu fireturi...

      s'auzim de bine, de la dom' tapalaga ! :-)
  • -17 (29 voturi)    
    ciudat (Marţi, 28 februarie 2017, 17:17)

    barbu007 [utilizator]

    de când ați devenit idealist-romantic, domnule Tapalgă? toată analiza mi se pare fundamentată pe poezie....
  • +2 (10 voturi)    
    Nu m-as grabi (Marţi, 28 februarie 2017, 17:24)

    subcultura [utilizator]

    sa zic ca Dragnea e chiar asa in pericol. Cu cat e mai incurajata mazilirea lui din exterior, cu atat va avea un argument mai puternic sa isi sufoce oponentii zicand ca sunt ghidonati din exteriorul partidului.de dusmani/Soros etc.
    • +4 (6 voturi)    
      Mentalitatea de boiernaș de țară face ca Dragnea (Miercuri, 1 martie 2017, 1:50)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

      să dea mereu dovadă de inadecvare. În București lucrurile nu merg ca în satrapia lui, iar el alte metode de conducere nu știe.

      Nu contează dacă mazilirea lui e încurajată din exterior, PSD-ul a fost întotdeauna un cuib de șerpi, iar vremurile lui Ion Iliescu și Adrian Năstase s-au dus și nu se mai întorc.

      În partid nu merge cu povești despre Soros, acolo băieții deja umblă cu hangerele scoase, iar zilele lui Dragnea sunt numărate. A fost bun că i-a adus în fruntea bucatelor, dar majoritatea PSD-iștilor mai au și planuri personale, nu doar salvarea lui Dragnea. Iar unele dintre acele planuri personale se vor concretiza chiar mai bine dacă scapă de el. Prietenii știu de ce :)
  • +12 (20 voturi)    
    Si ce ne ajuta (Marţi, 28 februarie 2017, 17:41)

    Nickson [utilizator]

    caderea lui Dragnea? Este evident ca in locul unui cap de balaur retezat, pe acelasi loc vor creste vre-o trei. Unica solutie cu efecte reale, si nu doar de imagine, este dizolvarea PSD.
    • +6 (10 voturi)    
      cum ceea ce sugerezi tu drept unica solutie (Marţi, 28 februarie 2017, 19:17)

      NWalker [utilizator] i-a raspuns lui Nickson

      este imposibil, trebuie sa ne multumim cu Dragnea la podea.
      pas cu pas... ^ _ ^
      • 0 (4 voturi)    
        pas de tout (Marţi, 28 februarie 2017, 20:47)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

        P$D Complet la Podea !
      • +1 (5 voturi)    
        Corect, (Marţi, 28 februarie 2017, 21:15)

        Nickson [utilizator] i-a raspuns lui NWalker

        insa eu nu am spus ca e o solutie reala, ci o solutie cu efecte reale. Desi ideea cu caput lui Dragnea "netaiat", ci strans lipit de pamant, merita a fi luata in seama.
  • +8 (16 voturi)    
    taranusu' dragnea (Marţi, 28 februarie 2017, 17:41)

    Landser [utilizator]

    Trananusu' dragnea un fel de Humungus lord of wasteland & the ayatollah of rock and roll'a
  • +7 (19 voturi)    
    CCR aparatoarea coruptilor (Marţi, 28 februarie 2017, 18:45)

    TudoroiuPetrica [anonim]

    Toate bune si frumoase dar asteptam o pozitie a acestui ziar fata de magaria ordinara facuta de cei de la CCR in frunte cu Dorneanu. Gestul celor de la CCR este echivalent cu ce a facut guvernul pe 31 ianuarie, cand au vrut sa le dea dreptul politicienilor corupti sa fure fara numar. Datorita acestei decizii a CCR-ului orice ministru sau ales local din tara asta va putea fura cu legea in mana ori asa ceva e pur si simplu de neacceptat.
  • +8 (12 voturi)    
    Dragnea e inteligent, flexibil si proactiv (Marţi, 28 februarie 2017, 18:57)

    catalinmz [utilizator]

    E foarte periculos, invata din propriile greseli, vedem acum cati oameni are in sfera de influenta. Dar cu cat esti mai sus, cu atat te doare mai tare cand ajungi la pamant. Sper sa ai dreptate si sa scapam de el cat mai curand posibil.
    • +2 (4 voturi)    
      E aproape inutil sa iti dovedesti flexibilitatea (Miercuri, 1 martie 2017, 10:28)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui catalinmz

      dupa ce ai insistat in povestea aceea fara de succes, numita OUG 13 !

      Proactiv ? Mi se pare ca tot ce a urmat noptii de 1 februarie a fost expresia contrareactiei.

      Este cel mai inadecvat vremurilor si tocmai de aceea metodele lui de conducere ii vor grabi sfarsitul politic.

      PS. Despre Dragnea se va vorbi peste 5-6 ani ca despre insul care nu a stiut sa foloseasca o victorie politica mare, clara a PSD nici in folos personal, daramite in folos general !
  • +2 (8 voturi)    
    D-le Tapalaga (Marţi, 28 februarie 2017, 19:53)

    hamangiu [utilizator]

    Pe surse am auzit ca diabolici consilieri Izraelieni sau intors.In fata nostra se joaca farsa cu politistul rau si politistul bun...Tariceanu cere vehement demisia sefei DNA...Dragnea ,spasit,nu cere nici o demisie...Ponta il face dictator ...Dragnea vede in asta o critica sanatoasa...
    Sunt amarat ca atunci când un guvern reuseste sa dea politicii romanesti o directie cat de cat europena...cat de cat transparenta...ne speriem ca ramanem fara tatuc..
    • +1 (5 voturi)    
      "S-au"; Dragnea parea din nou un biet baiat (Marţi, 28 februarie 2017, 21:34)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui hamangiu

      care vrea si el sa faca un ban cinstit, sa munceasca, un om necajit, ca toti oamenii...
  • +2 (6 voturi)    
    Am cateva completari: (Marţi, 28 februarie 2017, 20:09)

    anca_2017 [utilizator]

    -a inceput S„caderea lui Dragnea„... psd-istii incep sa il scada pe Dragnea din orice aritmetica a partidului

    -In Iran se mananca niste chiftelute deosebit de bune si au gaurica in mijloc... sunt mai economice si mai usor de aruncat peste gardul brutariilor

    -Grindeanu nu are carisma de politician de top
  • +5 (7 voturi)    
    Chiar a vrut Grindeau peste capul lui Dragnea (Marţi, 28 februarie 2017, 21:35)

    Maniu [utilizator]

    abrogarea OUG 13? Daca da, bine.
  • -3 (25 voturi)    
    Mai conteazå adevårul? (Marţi, 28 februarie 2017, 22:12)

    CarmenButnaru [anonim]

    "In numai o luna de la instalarea guvernului, Dragnea a reusit sa provoace o mica revolutie in societate, dar si in propriul partid".
    Gresit, domnule Tapalagå! Nu Dragnea a reusit o micå revolutie , ci Presedintele cu ajutorul CSM-ului, Kovesi, Lazar, USR-ului, probabil SRI, PNL si o parte a presei, care au mintit si au fost crezuti. Un grup de parlamentari de la USR au iesit primii la protest, si-au chemat prietenii, au mintit cå e o lege datå impotriva coruptiei, si in folosul lui Dragnea, lumea a crezut si a pornit tåvålugul. Ce e mai råu , cå acum oameni cu scolå ca si d-voastrå, continuå så sustinå aceste minciuni. In programul PSD-ului, la pag 149, la Capitolul Justitie, printre altele scrie : vom aplica de indatå deciziile CCR, care nu au fost preluate in legisiatia romåneascå.....
    Iordache asta a fåcut, exact dupå decizia si motivarea CCR unde se cerea un prag inalt, printe altele. Din påcate minciuna si ura sunt mai puternice.
    • +3 (9 voturi)    
      ce ati vrut sa Comentati ? (Marţi, 28 februarie 2017, 23:13)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui CarmenButnaru

      nu s a inteles...
      • -2 (6 voturi)    
        Råspuns (Miercuri, 1 martie 2017, 8:56)

        CarmenButnaru [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Domnule dragå, i-am scris domnului Tapalagå si nu am intentionat så intru in contre cu nimeni. Era vorba de minciuni si de propagarea lor prin preså. Printre ele si aceea cå PSD-ul una a promis in campanie si alta face acum. In programul lor cu care au venit in campanie au si un capitol despre Justitie. Iordache a fåcut ce trebuia så facå un ministru. Chestia cu 200000 e discutabil, dar CCR a cerut så se punå un prag inalt. Putea fii 3000000 de exemplu. Si e vorba de valoarea pagubei sau våtåmårii in valoare de pånå la 200000, si nu de bani in sine asa cum se minte prin preså. Furtul e furt si intrå la altå lege.
        • +1 (5 voturi)    
          rasouns pentru Carmen Butnaru (Miercuri, 1 martie 2017, 10:25)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui CarmenButnaru

          regret ca v ati iritat , insa va rog un link cu programul mentionat de Dumneavoastra. Tov Draqnea a manjit ceva cartii in sediul Latrina 3, ce a facut acolo nu cred ca e Program electoral
    • +6 (18 voturi)    
      Stimată d-na analist BUTNARIU... (Miercuri, 1 martie 2017, 3:44)

      Liviu2012 [utilizator] i-a raspuns lui CarmenButnaru

      (1) Stimată d-na analistă ”Butnaru”, ura dv. împotriva adevărului vă întunecă puterea de judecată... Ați folosit de 4 ori cuvintele mințit sau minciună dar manevrați jumătăți de adevăr, ceea ce reprezintă minciuni în sine.

      OUG 13 conține 12 prevederi, între care 8 sunt legitime și oportune iar altele 2, amestecate cu șiretenie și cu dedicație, reprezintă PAȘI ÎNAPOI în combaterea corupției și fărădelegilor care ne secătuiesc țara.

      Infracțiunile economico-financiare ne împing mereu pe locurile ultime din orice clasament de performanță economică, politică, socială, sanitară și ce mai vreți. Ele mențin pături însemnate ale populației în condiții de lipsuri materiale și spirituale de neimaginat în Europa veacului 21. Avem oameni prost hrăniți și îmbrăcați, bolnavi, cu locuințe insalubre și instabile, fără resurse suficiente de trai, fără educație, principii, speranțe și idealuri, din cauza unor jafuri sistematice, scheme și sifonări financiare, cheltuieli abuzive și promovării electorale și numiri prin fraude morale ale unor infractori și incompetenți în posturi de conducere.

      (2) Dacă vedeți atât de limpede ADEVĂRUL, v-aș propune să comunicați acest adevăr și următoarelor persoane și autorități:

      - peste 400.000 de locuitori de toate vârstele, demonstranți din București și peste 55 de orașe din țară,
      - F. Timmermans (președintele Comisiei Europene),
      - Donald Tusk și M. Pence (președintele și vice-președintele Consiliului European),
      - Serviciilor de Analize politice externe ale 7 țări europene plus SUA,
      - Comitetului de redactare a Raportului M.C.V. pe 2016 pentru România,

      ... care au avut halucinații și și-au permis să avertizeze autoritățile din România (ca membru UE) că facem pași înapoi în exercitarea justiției.

      Prin puterea analizelor dv. politologice, ar trebui și să afle și ei, în sfârșit, ADEVĂRUL și să li se ia acest văl de pe ochi, al minciunilor CSM, ale lui Kovesi, Lazăr, USR, SRI, PNL și ale unei părți a presei din România, care, iată, VOR RĂUL ȚĂRII!
      • -3 (7 voturi)    
        ”ADEVĂRUL” e că: (Miercuri, 1 martie 2017, 8:46)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui Liviu2012

        ”Kovesi, Lazăr, USR, SRI, PNL și o parte a presei din România, iată, VOR RĂUL ȚĂRII!”
        Ati spus foarte bine, v-am citat! Pe stil DNA ;)
        • 0 (6 voturi)    
          tov asistat Social (Miercuri, 1 martie 2017, 10:28)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          numele L ati Ales Cu grija si in consonanta cu Prestatia Dumneavoastra; Cei Mantionati de Dumneavoastra cu exceptia penele evident aceeasi mizerie cu P$D nu am stiinta ca se ocupa cu asa ceva

          SRI daca citit comentariul numitului/numitei @asistat@ va rog retineti ca este un Atac Frontal la Institutia Statului care este Pro Patria !, ar fi bine sa monitorizati pe @asistat@, apparent este un postac P$D care NU are respectful legii !
          • +1 (1 vot)    
            Interesant, cred ca cei din (Joi, 2 martie 2017, 8:29)

            asistat [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            cercul dvs apropiat sunt mandri ca le continuati traditia. Asa era pe vremurile ”bune”pe care le doriti inapoi dvs si tinerii frumosi: cum ”deranja” cineva, se gasea un domn de bine ca dvs sa-l toarne la securitate si sa-l acuze de activitate contra clasei muncitoare, înaltă trădare si ”propagandă împotriva orânduirii socialiste”...
      • -1 (7 voturi)    
        Råspuns (Miercuri, 1 martie 2017, 9:28)

        CarmenButnaru [anonim] i-a raspuns lui Liviu2012

        Domnule George, må acuzati de jumåtåti de adevår, si cuprinså de urå . Urå nu am de ce. Jumåtåti de adevår e posibil. Ca si la d-voastrå. 1. OUG 13 nu reprezintå PASI INAPOI in combaterea coruptiei, pentru motivul cå se adresa abuzului in serviciu. Asta este cea mai mare minciunå si de aici incepe toatå nebunia. Abuzul in serviciu intrå la acte de coruptie doar cånd e comis cu o infractiune de coruptie de ex. dare si primire de mitå, si se pedepseste indiferent de valoarea produså. Altå minciunå e cå poti fura pånå la 200000. Fals. Acesta e furt si intrå in altå lege. In ONG e vorba de pagube sau våtåmåri de pånå la 200000, si nu de furt. 2. Cei 400000 de demonstranti nu reprezintå tot poporul. 3.Despre oficialii Europeni: au reactionat la minciunile auzite de la inaltii oficiali romåni , printre ei fiind chiar Presedintele. Vå aduc aminte cå la minciuni asemånåtoare, nu demult, comisarul american, Philip Gordon a spus cå s-a fraudat masiv , cam2500000 de voturi la referendum. In realitate au fost 76 voturi.
        • +1 (7 voturi)    
          dialog cu tovarasha Butanaru (Miercuri, 1 martie 2017, 10:30)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui CarmenButnaru

          regret ca intervin, insa din nou lipseste coerenta Dumneavoastra, incepti epic cu OUG 13 si farsiti lamentabil cu Philip Gordon, constructia comentariului Dumneavoastra este o preluare copy paste din doctrina P$D insusita de la URSS, adica impotriva intereselor Romaniei
  • 0 (2 voturi)    
    Cre' ca-i putin optimist articolul (Miercuri, 1 martie 2017, 8:33)

    Eu the first [utilizator]

    Intr-o organizatie mafiota (in sensul de nedemocratica, bazata nu pe principii si reguli ci pe relatii personale si de forta), intotdeauna liderul va fi cea mai atacata persoana. Era normal ca Dragnea, in momentul in care-a ajuns cvasi-dictator in PSD, sa se erodeze rapid.

    Da' cre' ca e prea devreme sa-i cantam prohodul. Intr-adevar, opozitia care s-a format in jurul lui, cvasi-independenta (cel putin mimata) a lu' Grindeanu, plus procesul ce-l are pe rol o sa-i erodeze in continuare pozitia. Da' nu ma astept sa putem dormi linistiti pana in momentul in care intra la puscarie.

    Problema lu' Dragnea e puscaria. Ca sa nu intre la puscarie, e dispus sa sacrifice orice - inclusiv controlul asupra partidului. Ce s-a intamplat in primele luni de mandat ale guvernului Grindeanu o demonstreaza pe deplin. De-aia, cata vreme mai are chiar si o mica rezerva de putere in PSD si-n parlament, si in consecinta un ascendent asupra guvernului, va tot incerca sa strambe legile in asa fel incat sa se faca scapat, indiferent de consecintele unei asemenea masuri asupra statului roman. Din cauza asta, pana cand intra Dragnea la puscarie, tre' musai sa stam cu ochii pe parlament si pe guvern ca pe butelie.
  • 0 (2 voturi)    
    Ce sens are "analiza" aceasta? (Miercuri, 1 martie 2017, 9:36)

    Crioan [utilizator]

    Stim bine ca de fapt nu "exista" nici Dracnea, nici Tonta, nici Grindeanu, in pedesere ion ilici este cel care face jocurile, iar la randul sau, batranul kaghebist primeste odinele de la Kremlin!
    Asa ca baronul de Teleorman nu are cum sa "pastreze puterea", pentu ca in realitate nu a detinut-o niciodata!
  • -2 (4 voturi)    
    Dragnea seful suprem si sefutii (Miercuri, 1 martie 2017, 9:46)

    Calin TudorDumitru [anonim]

    Stimata asistenta daca credeti ca Dragnea a pierdut controlul va inselati amarnic. Doar a facut niste concesiuni baronilor locali prin promovarea "cunostiintelor" in posturi cheie de unde sa inlesneasca accesul la fonduri europene si bani de la buget. Dragnea nu o sa piarda puterea atata timp cat in toate structurile de conducere ale statului are infiltrati fosti consilieri, fetite de uzura si apropiati care executa intocmai si la timp ordinele acestuia. Cazul ordonantei nr. 13 a fost un exemplu clar. Baronii pe care se bazeaza si carora le-a facut concesiuni il sustin pentru ca si ei au in functii cheie din sistem foste consiliere personale sau oameni de casa. Priviti cine este ministru la transporturi, aparare, energie, munca si lovitura zilei cine este secretar de stat la protectia dalelor cu caracter personal. ANSPDCP este o institutie patronata de o fosta consiliera personala adusa dupa ce a devalizat ANRP-ul, tovarasa Ancuta Gianina Opre. Si mai mult decat atat, aceasta este in functie desi DNA-ul s-a sesizat si a pornit ancheta intr-un dosar in care chiar ea era personajul principal si ironia sortii ne apara drepturile, noua cetatenilor care am fost furati. Deci Dragnea este inca acolo in varf pentru ca cei de la temelie il sustin, iar el le ofera protectie si functii bine platite. Cam asta e!
  • +2 (4 voturi)    
    sunt calcule politice (Miercuri, 1 martie 2017, 10:24)

    ..13 [utilizator]

    Grindeanu este o persoana inteligenta dar cu un caracter de magar.

    Atunci cand a vazut ca protestul creste si creste si ca lumea este cumplit de revoltata a inteles ca trebuie sa carmeasca altfel. Asta este una la mana.

    A doua este legeta de modul in care a fost propus si propusat Grindeanu. El este un apropiat a lui Ponta si pupa poala astuia si nu a lui Dragnea care este o jivina maidaneza, fara cultura, fara educatie, crescut ca un ciot. Asadar si prin urmare Grindeanu niciodata nu a facut parte din gasca lui Dragnea ci dintotdeauna a apartinut gastii Ponta.

    Carevasazica avem acum o batalie intre doua fractiuni din P$D - acum bine ar fi ca dreac sa se bata pana se omoara unul pe altul sau pana cand justita ii rapune definitiv pe amandoi.

    AFERIM! - dedicatie speciala pentru Dreacnea si Puie MOnta!

    Optimist, Vreau o tara ca afara!
  • +5 (5 voturi)    
    Era de asteptat ... (Miercuri, 1 martie 2017, 12:01)

    blackarrow [utilizator]

    ca Dragnea sa cada odata si-odata , acum nu ma mai mira ca va fi asa curand , caci totul este pe masura "valtorii " create .
    Orice satrap, dictator , sef din asta fara scrupule are parte de un sfarsit proportional cu faptele comise si sint convins ca si Dragnea isi va primi lectia , asa e logic si legic . Pana si el, care se credea "unsul' politichiei dambovitene se dovedeste tot un ratat , si sper ca ani buni sa nu se bucure de averea sa de neam prost , ba chiar , daca legea merge pana la capat , sa o piarda la fel de repede precum necinstit a castigat-o .
    Aviz amatorilor , zicem noi , dar prin plaiurile astea se vor gasi invariabil fluturi din astia atrasi de lumina becului .
  • +2 (4 voturi)    
    Caderea lui Dragnea (Miercuri, 1 martie 2017, 14:00)

    cormiz [utilizator]

    Domnule Tapalaga, Va citesc aproape zilnic de mult timp si sunt de acord aproape in totalitate cu punctele dvs de vedere.O singura data am avut o parere total diferita de a dumneavoastra .La numiirea procurorului general Augustin Lazar ati scris un articol acid si denigrator la adresa lui. Eu v-am trimis un mesaj si v-am rugat sa mai asteptati cateva luni , pentru ca eu il cunosc si este un om onest ,serios si competent. Au trecut cateva luni si as vrea sa stiu parerea dvs, acum. Cormiz utilizator
  • -4 (4 voturi)    
    dragnea (Miercuri, 1 martie 2017, 16:49)

    vasilica_costica [utilizator]

    si marmota invelea ciocolata, sa fi impiedicat gragnea de o treapta ? sa nu cada pe picior, da de iohanis nimic ? cu certificatul ala fals ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică