PSD pregateste contraatacul la legile Justitiei. Intre timp, Frica se instaleaza in societate

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 17 februarie 2017, 13:53 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Orice discutie despre PSD trebuie sa plece de la o premisa simpla: dosarul lui Dragnea avanseaza rapid in instanta, iar Dragnea face totul ca sa-l opreasca. Aparenta repliere a PSD pe frontul justitiei e doar o incercare de disipare a tensiunii din strada. In culise, Dragnea & co cauta febril solutii ca sa scape de condamnare. In plus, organele statului controlat la singe de PSD incep atit de cunoscutele tactici de intimidare. PSD vrea sa instaleze Frica si Coruptia, singurele metode de conducere pe care le cunoaste.

Cum stam in acest moment? Fortele reformiste, in frunte cu Strada, au inregistrat o victorie de etapa in plan intern, dar o victorie uriasa in proiectia sa externa. PSD stie asta si a pus temporar piciorul pe frina. Avansul rapid al dosarului lui Dragnea in instanta (patru inculpati si-au recunoscut faptele si au cerut procedura simplificata) ii face insa pe liderul suprem din PSD si ceilalti potentiali penali sa caute solutii prin care sa-si rezolve problemele, dar fara ostilizarea opiniei publice si a partenerilor externi.

Asa se face ca in acest moment PSD pare sa fi acceptat ca trebuie sa adopte OUG 14 in Parlament si sa renuntat la invierea OUG 13. Solutia pe care o pregatesc? A enuntat-o Dragnea in interviul de la Radio Romania de miercuri, acolo unde a anuntat ca va organiza in Parlament o mare dezbatere pe legile din Justitie. Intrebat cit va dura dezbaterea, Dragnea a spus ca nu poate dura luni intregi, ceea ce inseamna ca va accelera operatiunea. Esentiala in acest caz va fi pozitia CSM si a viitorului ministru al Justitiei.

Totul se va desfasura contra-cronometru, pentru ca procesul lui Liviu Dragnea avanseaza rapid, iar PSD-ul nu misca sub cizma lui Dragnea. Ca o dovada a autoritarismului cu care Dragnea conduce, ministrii nu au voie sa iasa la presa sau in conferinte fara aprobarea liderului. Inca o dovada: joi, inainte ca premierul Grindeanu sa plece la Bruxelles, Dragnea a fost la Guvern sa dea ultimele indicatii despre ce trebuie sa le transmita liderilor europeni.

Si Tariceanu vorbeste despre o asemenea dezbatere ampla, pe care ar vrea-o facuta sub egida Academiei Romane. Nu stiu ce treaba are Academia Romana cu Codul Penal, dar stiu ca Academia Romana (ma rog, conducerea ei PSD-izata si multi dintre membri) a ridicat o mare minge la fileu propagandei PSD-ALDE acum o saptamina.

E extrem de important sa fim atenti la documentul final rezultat in urma acestor dezbateri din parlament, dar mai ales la amendamentele pe care le vor aduce in procesul legislativ parlamentarii PSD si ALDE pana la votul final. Conduita din aceasta perioada a coalitiei, antecedentele din 2012 si 2013 ne indreptatesc sa asteptam si in continuare un comportant abuziv fata de Justitie.

De alfel, dupa trei saptamini in defensiva, PSD vrea sa seteze iarasi agenda. A inceput manipularea grosolana a opiniei publice mintind ca decizia Curtii de apel Alba arata ca abuzul in serviciu a fost dezincriminat (fals). A inceput sa organizeze contra-mitinguri ca sa arate ca are sustinere publice.

Mai rau, a incercat sa intimideze si sa bage in sperieti oamenii iesiti in strada. Apucaturile comuniste ale acestui mare partid nu dispar nici acum. Dimpotriva. Au inventat mizeria cu hartuirea parintilor care si-au scos copiii la miting, au facut plingere pe numele tinarului care a gazduit proiectiile cu laser de la miting, l-au dat in judecata pe singurul protestatar din Odobesti, au trimis garda financiara la firma care facea bannere gratis, iar joi au incercat sa asmuta politistii pe primii protestatari veniti in timpul zilei in Piata Victoriei.

Scopul? Demobilizare si intimidare. Frica indusa oamenilor.

Frica induc si in alte parti din societate. Restauratia continua in forta in sanatate si educatie, dupa cum ne spun oameni onesti surprinsi de tavalugul PSD-ist.

In Educatie au sters dintr-un ordin de ministru concursurile pentru directori de scoli apolitici, ca sa-si reinstaleze clientela. Iar acum vor sa darime si putinul care a mai ramas in picioare din legea reformista Funeriu-Miclea si vor sa faca o noua lege a educatiei pina la finalul anului. Va imaginati ca nu va mai ramine piatra pe piatra din educatia pe care ei insisi au adus-o in dezastrul actual.

In Sanatate, restauratia a inceput la fel de rapid. Cel mai rusinos moment, care a trecut neobservat in zilele protestelor, este instalarea partenerei de viata a lui Sorin Oprescu la Spitalul Universitar din Bucuresti. Nu au gasit pe nimeni altcineva potrivit; incredibila sfidare. Tot restauratie e si re-ermetizarea concursurilor de manageri in spitale, in favoarea feudalilor universitari din sistem. Iar acum doua zile, in Parlament a venit o noua lovitura pentru reforma si-asa firava din Sanatate: Inspectia Sanitara a fost trimisa inapoi la baronii locali. Imaginati-va cum va controla spitalele aflate in subordinea baronilor Inspectia Sanitara aflati in subordinea acelorasi baroni.

In plus, dezincriminarea abuzului in serviciu cind e vorba de HG-uri, ordine de ministru si acte ale primariilor si consiliilor judetene (decisa de Curtea Constitutionala in 2016) va dezlantui iadul in administratia centrala si locala. Daca pina acum baronilor si baronasilor locali le mai era frica de DNA, acum s-a terminat. Vom vedea o PSD-izare masiva si rapida a administratiei, ca doar partidul e flamind dupa doua campanii electorale in ultimul an.

In ciuda victoriei de etapa, tabloul de ansamblu arata rau. Dar coerenta incredibila a Strazii din ultimele saptamani si spiritul civic renascut imi dau sperante ca raul nu e ireversibil.
























[P] Companie romaneasca cu ADN german. Echipa Kaufland in cifre

Kaufland Romania, lider in industria retail, cu o retea de 112 hipermarketuri, este cel mai mare angajator privat din economie, cu peste 16.000 de salariati si este urmat in top de catre OMV Petrom si Automobile Dacia. 84% dintre angajatii Kaufland lucreaza in vanzari, in timp ce 16% dintre acestia lucreaza in logistica sau in departamente suport din cadrul sediului central. 

57825 vizualizari

  • +47 (65 voturi)    
    Gresit Domnule Pantazi ! (Vineri, 17 februarie 2017, 13:59)

    un domn [utilizator]

    Avem si Munca de facu,t Nu doar de pazit Penalii INSA avem in vedere si altceva...cum spunea cineva

    When the government violates the people's rights, insurrection is, for the people and for each portion of the people, the most sacred of the rights and the most indispensible of duties.

    Marquis de Lafayette
    • -82 (106 voturi)    
      Abuzul a fost dezincriminat de stradă! (Vineri, 17 februarie 2017, 14:38)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Prin acțiunile ei, strada a oprit reincriminarea abuzului în serviciu!

      Vă aduc aminte că acesta nu mai e valabil din august (art. 147 alin.1, Constituție). Vă aduc aminte că deciziile CCR se adresează Guvernului și Parlamentului și că nu au caracter de lege (art. 146, Constituție). Adică judecătorii se uită la legi și nu la deciziile CCR.

      În aceste condiții... oare cine contra-atacă Justiția? Nu cumva strada prin geniile ce nu se obosesc a citi o lege și se limitează la a behăi slogane monosilabice?

      #strada scapă penalii
      #stradă penală mergi la tribunal

      #trăiască SRI, divizia IT
      • +36 (48 voturi)    
        Shaolin (Vineri, 17 februarie 2017, 14:57)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        stai usor. Nu e dezincriminata.
        Judecatorii s-au armonizat cu decizia CCR inca din vara trecuta. Functionarii hoti, acuzati de abuz in serviciu, au fost condamnati intre timp.
        • -37 (49 voturi)    
          Argumente? (Vineri, 17 februarie 2017, 15:38)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

          ?
          • +29 (41 voturi)    
            Plecati (Vineri, 17 februarie 2017, 15:57)

            Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            Plecati ca nu ne trebuiti. Argumente trebuie sa aduceti voi in fata procurorilor. Nu oamenii cinstiti trebuie sa justifice tunurile voastre. Doar mafia si hotii trebuie sa dea socoteala penala pentru fapte.
            • -29 (43 voturi)    
              Argumente? (Vineri, 17 februarie 2017, 16:07)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

              Adu argumente care să susțină ideea că abuzul nu e dezincriminat. Și nu schimba subiectul.

              Care noi? Visezi numai ruși, penali și asistați prietene! Trăiești într-o lume fantastică stimabile, paralelă complet cu realitatea!

              Nu mai au voie românii să contrazică linia de partid că devin brusc „penali” și „necinstiți”.
              • +22 (34 voturi)    
                Te contrazici singur (Vineri, 17 februarie 2017, 16:47)

                DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                Linia de partid e PSD, iar cei din strada critica linia de partid a PSD, iar dumneata, dupa cum se vede esti suparat ca altii critica linia de partid.
                Niste cretini aduc ordonante de urgenta peste noapte, si dumneata i-ei apararea unor hotzi si penali?
                Le raspunzi altora ca traiesc intr-o lume rupta de realiotate? Cred ca dumneata ori esti rupt de realitate si orbit de Antena 3 si iubirea fata de prea slavitul PSD, ori esti troll, din doua una.
                • -13 (21 voturi)    
                  Deci nu ai argumente! (Vineri, 17 februarie 2017, 22:49)

                  Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui DT34

                  Nu era mai simplu să spui direct așa, decât să umpli ecranul inutil?
                  • +9 (17 voturi)    
                    OUG 14 (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 1:23)

                    Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                    OUG 13 dezincrimina abuzul in serviciu, iar OUG 14 anuleaza OUG 13 si a fost publicata in Monitorul Oficial.
                    Ce argumente doresti: juridice?
                    Intreaba guvernul ce argumente a avut sa scoata in miez de noapte OUG 13: asa ar fi corect, nicidecum sa-i iei peste picior pe cei care ies in strada.
                    Cand este vorba de PSD, lumea devine circumspecta si e normal sa fie asa: ai mai auzit in vreo tara, fie si bananiera, sa se dea "lege" pentru dezlegare la furat?
                    E de mirare ca lumea ii trateaza pe simpatizantii PSD asa? Nu prea cred.
                    Asa cum rezulta din articolul lui Cristian Pantazi, PSD nu se va lasa pana nu va calari Justitia.
                    Nu ne ramane decat sa speram ca nici strada nu va ceda.
                    Doamne Ajuta!
                • -5 (7 voturi)    
                  ca el sunt multi (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 4:00)

                  AlinSoare [anonim] i-a raspuns lui DT34

                  Ca el sunt foarte multi si e greu de zis ca el e vinovat, ci raspunzatori sunt cei ce platesc dezinformatorii.

                  Subminarea statului de drept e act de terorism, s-a mai intamplat in 1947 sub ministerul de interne condus de Ana Pauker in acelasi fel ca si cum se intampla azi.
                  • +2 (2 voturi)    
                    Buna dimineata soare! :) (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 16:55)

                    Orizont [utilizator] i-a raspuns lui AlinSoare

                    Sa nu-mi spui ca nu stii de unde vine PSD-FSN? Cine l-a format? Cu cine are legaturi...sau esti unul din dezinformatori?
                    In alta ordine de idei, cine submineaza statul? Nu cumva PSD?

                    ps. curios ce s-a intimplat cand am scris cuvintul "cumva" spell check-ul din browser a schimbat "m"-ul cu "r", amuzant.
              • +10 (22 voturi)    
                ai inteles (Vineri, 17 februarie 2017, 17:04)

                rrat [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                cand apare un post cu o minciuna, da, credem ca e vorba despre un postac penal, deci necinstit. you got it!
              • +5 (9 voturi)    
                SHAOLINEE ... SHAOLINEE (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 11:05)

                arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                Dupa ce ai luptat singur cu toti internautii , inpartind lovituri si piruete in toate directiile nu arati de loc bine . Cred ca ai adunat cateva sute de minusuri (urmeaza ale mele ) Noi ne-am adunat acilea , sa mai schimbam idei , nu sa-ti suportam zoaiele . Cum nu e cazul sa ,, suportam insuportabilul ,, (Va suna cunoscut ? Ma indoesc . )Fac un apel la responsabilii site-ului , sa faca cumva ca cei care sar calul sistematic (cazul Dv, intre altii ) sa fie adusi la normalitate .
          • +7 (19 voturi)    
            abuzul in serviciu nu e dezincriminat (Vineri, 17 februarie 2017, 16:32)

            cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            CCR spune se refera la incalcarea legii. Aia la Alba Iulia au gasit ca e vorba de incalcarea unei hotarari. Hotararea e un alt act normativ, nu e ca lege. Legea ramane, daca incalci o hotarare atunci e altceva..
            • +11 (19 voturi)    
              Lasati-l (Vineri, 17 februarie 2017, 20:36)

              SilaDe Antrei1 [anonim] i-a raspuns lui cladob

              pe shaolica si altii ca el ca nu fac altceva decit sa lanseze fumigene. Rolul lor asta e - sa provoace discutii duse pina in pinzele albe fara nicio noima. Sint doar niste trompete sparte
          • +3 (9 voturi)    
            Zombi, argumentele sunt : (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 9:23)

            deval [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            -decizia 405/2016 a CCR( prin care e condamnat penal incontinuare doar abuzul produs prin incalcarea legii si al ordonantelor ! Abuzul produs prin incalcarea altor prevederi gen hotarari, decizii, etc nu vor fi penale) ;
            -Strategia de aparare a Romaniei unde coruptia-de peste 10 ani- e calificata drept ate
            ntat la siguranta nationala si statul de drept;
            -minima morala care se "traduce"si prin cei sapte ani de-acasa !
            Coruptia ucide ! Pe autori ii tampeste ?
        • +16 (28 voturi)    
          Nu le mai raspundeti, ca ne toaca nervii inutil... (Vineri, 17 februarie 2017, 17:07)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

          Cei cativa "Gica Contra" de pe acest site n-au alt scop decat deturnarea ideilor si comentariilor. Se consuma prea multa energie pentru niste vorbe-n vant...
      • +12 (22 voturi)    
        iar MINTITI, v-o spune chiar Dorneanu :) (Vineri, 17 februarie 2017, 15:51)

        ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        http://www.mediafax.ro/politic/aplicarea-deciziei-ccr-privind-abuzul-in-serviciu-judecator-parlamentul-nu-e-obligat-sa-modifice-legea-e-o-interpretare-senator-psd-legea-sa-fie-modificata-de-parlament-nu-oug-15494351
        Decizia Curtii Constitutionale privind abuzul în serviciu este una de interpretare, pentru judecatori si procurori, Parlamentul nefiind obligat sa modifice articolele respective, a declarat pentru MEDIAFAX unul dintre judecatorii CCR.

        Întrebat daca e corect sa spunem ca abuzul a fost dezincriminat, Dorneanu a raspuns: ''Nu, doamne fereste. În toata discutia care a fost pâna acum nu s-a pus problema dezincriminarii''.

        ''Decizia noastra se aplica pentru viitor, de la data publicarii. Abuzul în serviciu ramâne, dar ramâne definit cu aceasta mentiune, 'prin încalcarea legii' '', a mai adaugat el.
        • -19 (31 voturi)    
          Și curțile mint? (Vineri, 17 februarie 2017, 16:19)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui ZeroAbsolut

          Acela a fost punctul de vedere al unui judecător. Același punct îl au și TOȚI ceilalți? Dacă da, de ce nu au scris clar în decizia lor? Răspuns:

          CCR a decis pe baza unei invocări de excepție de neconstituționalitate. Pe o astfel de invocare CCR zice DA or BA. Nu dă decizii de interpretare!

          Curtea de Apel Alba a interpretat în felul următor:

          „Nu se poate considera ca decizia nr.405/2016 este doar o decizie de interpretare, instanta constitutionala admitand prin decizia mentionata o exceptie de neconstitutionalitate... Singurele decizii pe care aceasta le poate pronunta in cazul invocarii unor exceptii de neconstitutionalitate sunt de admitere sau de respingere a exceptiilor si nu de interpretare... ”
          • +1 (13 voturi)    
            Curtea de la Alba (Vineri, 17 februarie 2017, 18:36)

            gamma [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            Se joaca cu focul ignorand o decizie motivata a CCR .
            Nu e treaba lor sa hotarasca daca CCR are voie sau nu sa precizeze limite ale constitutionalitatii .
            • -8 (16 voturi)    
              Nu este treaba lor. E treaba legii (Vineri, 17 februarie 2017, 22:52)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui gamma

              Curtea de la Alba s-a ghidat după lege. Citește încă odată motivația.

              CCR nu a emis o interpretare asupra legii, menită pentru judecători.

              CCR doar a decis că Articolul e neconstituțional și a oferit o serie de sugestii legiuitorului.
              • +6 (12 voturi)    
                Nu zau (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 7:10)

                gamma [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                Desi textul este in limba romana tu tot nu-l intelegi . Mai citeste ce a scris Zero. Ce s-a intamplat la Alba este o fortare pe o chichita (HG nu sunt legi "adevarate " ) care s-ar putea sa fie anulata la o instanta superioara . In rest mi-ar fi jena sa fiu atat de prost ca sa fiu pacalit de tipi ca voi .
            • +3 (5 voturi)    
              Ideea este ca incepand cu 15 iunie 2016 (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 13:05)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gamma

              nu mai este abuz in serviciu fapta functionarului care actionand in indeplinirea sarcinilor de serviciu prin incalcarea unei Hotarari de Guvern, a unei hotarari de Primar sau de Consiliu local ori judetean, a unui Ordin de Ministru ori ale unor Instructiuni etc a produs o vatamare intereselor unei persoane ori un prejudiciu avutului public

              Cu alte cuvinte se poate spune ca abuzul in serviciu a fost partial dezincriminat.
          • +2 (2 voturi)    
            CCR a admis partial exceptia, facand distinctia (Duminică, 19 februarie 2017, 9:52)

            deval [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            intre legi, ordonante si restul actelor normative ! CCR nu a scris mai clar ca nu ti se adresa tie, cetatean ci profesionistilor adica judecatorilor !!
      • +4 (10 voturi)    
        mars (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 8:55)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        la moscova amice. parca mi-e "dor" de mazeta, ala mai are si momente cand e distractiv.
      • -3 (5 voturi)    
        Inversiunea Intelectuala? (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 10:41)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Bai, Shaolin, exista fenomenul de inversiune climatica, adica, la inaltime se intampla des in ultimul timp sa fie mai cald decat la atitudine mai mica.

        La tine, cred ca este un fenomen similar.
        Cu umatoarele diferente:
        - altitudine joasa = fund
        - altitudine inalta = cap
        - diferenta de temperatura = diferenta de neuroni
      • 0 (4 voturi)    
        Stii foarte bine dar iti face placere sa faci pe (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 12:56)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        prostul ca Abuzul in serviciu a fost partial dezincriminat prin decizia CCR din 15 iunie 2016 cand Curtea a precizat ca prin sintagma "indeplineste in mod defectuos" instantele trebuie sa inteleaga "indeplineste cu incalcarea legii" iar prin lege se intelege in mod restrictiv legea propriu-zisa, Ordonanta de Guvern si Ordonanta de Urgenta a Guvernului.

        In alta ordine de idei, prostul de Dragnea isi musca pumnii pt prostia care a facut-o cu OUG 13.

        PS. Nu vrei argumente si pt asta ?
      • +1 (1 vot)    
        O intrebare (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 18:15)

        Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        De ce avem condamnati care au cerut in instanta anularea OUG 14? Au incurcat numerele 14 cu 13?
    • +25 (35 voturi)    
      Ar fi bine sa fie gresit (Vineri, 17 februarie 2017, 15:01)

      Hababaeba [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Imi aduc aminte ca asta toamna dadeau vasileasca si tariceanu (majuscule doar pt cine merita) declaratii ca daca sunt atatia care incalca legea trebuie schimbata legea. Am ras atunci de ei ca ce chestii pot sa debiteze, insa uite ce s-a intamplat intre timp.
      In ultima vreme s-au confirmat atatea scenarii care initial pareau absurde (au ramas oricum absurde), incat nu m-ar mira daca s-ar intampla asa. Si asta pentru ca la mijloc nu sunt doar dragnea si tari, ci si multe promisiuni.
      Imperiul contraataca - acum urmeaza.
    • -3 (15 voturi)    
      Snobism (Vineri, 17 februarie 2017, 17:37)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Scuzată-mi fie intervenţia, dar când un român citează un francez în...engleză, mă apucă bâţul.
      Ce naiba, chiar nu mai ştiţi româneşte ?
      La o adică, dacă sunteţi un erudit riguros, citaţi-l măcar în limba maternă. A lui nu a dvs., că văd că v-aţi "focusat" "targhetul" pe "trendul" iritant al snobismului.
      • +1 (9 voturi)    
        pa in rusa, pe gustul tau nu stiu (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 10:15)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        apeleaza la confratele tau Mazeta, sa iti traduca, sa te traduca
    • 0 (10 voturi)    
      When the government violates the people's rights (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 3:44)

      AlinSoare [anonim] i-a raspuns lui un domn

      aici nu e vorba doar de anume drepturi, ci de subminarea statului de drept, care e act de terorism in orice cod penal.

      de aceea eu personal asta astept -- sa vad acest dosar + inculpatii (incluzand dezinformatorii platiti).

      Mie mi-e teama ca smecheriile cu bugetul (+ niste ordonante de urgenta referitor la asta) sunt facute special sa bage tara in faliment cand vor, ca mai apoi sa poata da lovitura.
      • 0 (6 voturi)    
        datoria Insurectiei ne apartine (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 10:15)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui AlinSoare

        nu le apartine, nu apartine P$D ului
    • +7 (11 voturi)    
      Se impune scoaterea in afara legii a psd-ului (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 11:19)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      psd-ul nu este un partid politic, ci un Grup Infractional Organizat.
      Solidarizarea partidului cu infractorii, impotriva oamenilor cinstiti il face un partid nefrecventabil.
      In loc ca partidul sa-i elimine pe infractori din rindurile sale, ii alege in functii de conducere si ii sustine neconditionat, oricite faradelegi ar comite.
      Atunci cind oamenii cinstiti fac manifestatii impotriva faradelegilor comise de psd, partidul se solidarizeaza cu hotii si organizeaza contra manifestatii.
      Cind un infractor din psd este trimis in judecata, partidul il apara si ii ataca, ii insulta si ii calomniza pe procurori si pe judecatori, apoi incearca sa dezincrimineze faptele de coruptie si sa-i gratieze pe infractori.
      psd-ul incerca sa numeasca in functiile cheie din justitie persoane incompetente si corupte, care sa-i scape de puscarie, prin orice mijloace, pe infractorii din partid.
      Mafia psd a pus mina pe majoritatea trusturilor de presa, pe televiziuni, a pus mina pe justitie, pe Consiliul National al Audiovizualului, pe Avocatul Poporului, are majoritatea in parlament.
      Cu aceasta forta media, psd-ul poate manipula electoratul.
      Infractorii din psd sunt achitati de judecatorii corupti, aflati in solda mafiei.
      psd-ul poate vota in parlament dezincriminarea actelor de coruptie, gratierea infractorilor etc.
      Intr-o noapte, guvernul actual a dat o Ordonanta de Urgenta pe ascuns, in care a dezincrinimat niste fapte de coruptie, pentru care sunt trimisi in judecata niste sefi psd si o Ordonanta pentru gratierea unor pedepse, pentru care sunt condamnati niste sefi psd.
      Impotriva acestei mafii s-au ridicat sutele de mii de demonstranti pasnici, in general tineri, care nu pot fi cumparati sau manipulati.
      Impotriva nelegiuirilor comise de psd si-au spus cuvintul atit Presedintele cit si reprezentantii SUA si UE.
      Se impune scoaterea in afara legii a psd-ului, dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate.
      • +1 (1 vot)    
        ...si alegeri anticipate (Duminică, 19 februarie 2017, 9:48)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        cu interdictia de a participa la alegeri si de a ocupa functii in sistemul bugetar pentru toti fostii membrii ai ilegalului psd.
    • -2 (2 voturi)    
      15 03-1848 (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 19:19)

      robespierre [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Bravos, tot asa in "insurection" pana la 15 martie s-apoi atac la prefecturi in Transilvania?
      Asta pregateste "strada" ?
  • +58 (74 voturi)    
    Daca are dreptate Cristian Pantazi (Vineri, 17 februarie 2017, 14:06)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    ( si eu cred ca are ) , Dragnea si Tariceanu ( ce scarba imensa am numai sa le citesc, dar sa le mai si pronunt numele !! ), ca sa isi scape ei pielea , sunt dispusi chiar sa arunce tara in stare de necesitate si razboi !
    • 0 (6 voturi)    
      Mai degraba (Vineri, 17 februarie 2017, 21:03)

      Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      ar chema elicopterul chiar dar ar veni doar drona aia sa le faca o poză!
    • +5 (9 voturi)    
      Asa e ! (Vineri, 17 februarie 2017, 21:37)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Tineti minte cand Nicolicea propunea sa se infiinteze o " armata a parlamentului "? Cu tancuri, elicoptere de lupta si alte arme redutabile ?
      Ca sa apere parlamentul de furia poporului.
  • -28 (62 voturi)    
    Daca privim mai de sus, (Vineri, 17 februarie 2017, 14:07)

    Martinezu [utilizator]

    Intelegem ca s-a terminat. E frumos sentimentul nostru de a fii in strada alaturi de sute de mii, insa soarta noastra este pecetluita.
    Noi nu avem arme de a lupta cu sistemul asta ticalos. Iesitul in strada era ultima solutie, insa se dovedeste ca nu e de ajuns. Si nu e vina noastra. Schimbarile pe plan mondial ne vor arunca din nou unde am fost.
    Sper sa nu ma mai prinda aici intoarcerea la totalitarismul PCR PSD.
    Ma astept ca dupa o vreme sa inceapa sa umble la posibilitatiele de comunicare pe internet, sa fim urmariti pentru ca am iesit in strada, si de ce nu , ca am postat aici.
    • +15 (23 voturi)    
      Pesimist comentariul tau (Vineri, 17 februarie 2017, 14:26)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      si sinistru in acelasi timp, dar din nefericire dupa cum evolueaza lucrurile s-ar putea sa capete nuanta reala. Articolul respectiv nu este exagerat, doar reflecta adevaratul joc al puterii actuale din Romania.
    • +17 (23 voturi)    
      Hai (Vineri, 17 februarie 2017, 14:35)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      lasa! Nu dispera chiar asa. Daca incepe sa iti fie frica, gandeste-te ca este exact ce isi doresc ei!
      Si multora dintre parlamentari le este frica, mai ales celor din provincie. Nu cumva sa afle nevestele ce fac ei prin Bucuresti cu amante si parasute prin diverse locuri.

      PS Asta in cazul in care nu esti un troll
    • +14 (24 voturi)    
      Privesti prea de sus... (Vineri, 17 februarie 2017, 14:41)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      ... nu mai vezi bine de la altitudinea aia. Daca ai privi mai de jos (ca sa deslusesti detaliile) ai vedea o turma de dinozauri care au scapat de meteoritul din cretacic si acum alearga besmetic printr-o lume pe care nu o pot intelege. Ceata asta de penali, oricat de puternici ar parea, nu are nici o sansa. Ei sunt trecutul si vor dispare asa cum au disparut mamutii, mastodontii si "elefantii" lui dragnea.
      Lumea s-a schimbat dar nu s-a intors in anii 80 iar cei condamnati sa dispara vor pieri oricata putere ar parea ca au acum.
      Renuntati la defetism, renuntati la discursul celor invinsi si mai ales renuntati sa indemnati la emigrare. Ei sunt trecutul, noi suntem viitorul iar timpul curge intr-o singura directie. Stim ce avem de facut: luptam, rezistam, nu facem nici un pas inapoi si nu acceptam bocancii penalilor pe grumaz. Keep calm and carry on!
      • +8 (14 voturi)    
        Pesimist si nerealist (Vineri, 17 februarie 2017, 16:16)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

        Cei care se tem sunt ei, mafia. Noi ne avem unii pe altii. Ne-am descoperit aici in Romania. Insa nu e strict national ce se petrece, ci global. Suntem multi, principiali si foarte puternici impreuna cu tehnologia. Avem o forta uriasa.

        Cate lupte va mai castiga mafia la nivel global? Putine. Iar sfarsitul razboiului se vede deja. Noi vom castiga razboiul si vom zdrobi mafia. Raportul de forte este clar in favoarea noastra. Cum iti inchipui ca lumea civilizata se va resemna vreodata, cu ochii plecati in fata mafiei?! Ooo, tu n-ai idee ce forta avem si nici ca, pe zi ce trece suntem tot mai multi. Iar incapacitatatea mafiei de a transparentiza si electroniza administratia, au transformat mafia si coruptia in inamicul global numarul 1. Pur si simplu n-ai cum sa mai pacalesti lumea, si mai ales tinerii nu mai pot fi pacaliti de propaganda.
      • +1 (1 vot)    
        Daca vrem sa (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 16:59)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

        vorbim despre emigrare, sa vorbim despre emigrarea " dinozaurilor ".
        Unde crezi ca s-ar adapta mai bine ?
        Africa? America de sud ? Sau Coreea de Nord ?
        Sa-i facem pe ei sa emigreze. Nu noi. Dar conturile grase sa le stoarem bine mai inainte. La
        Buget ! Plus valorile imobile care vor ramane si vor fi valorificate aici.
        Hai , sa- i facem sa-si doreasca emigrarea !
    • +5 (13 voturi)    
      ai uitat (Vineri, 17 februarie 2017, 16:37)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      de cutremere, meteoriti, furtuni, ninsori, canicula etc..

      ce mai ... peste tot numai belele

      ei bine tu, noi alegem cum sa traim mai bine. Altii nu o vor face pentru noi, chiar daca o spun, chiar daca fac ceva in directia asta, numai noi putem sa pecetluim, sa continuam.. Noi existam numai prin COMUNICARE .. adevarat ca internetuul face posibil asta mult mai usor.. cu orice avantaj vine si un dezavantaj sau un pericol, dar noi alegem!

      hai capul sus!
    • +2 (6 voturi)    
      Ai rabdare, cat de curand (Vineri, 17 februarie 2017, 20:44)

      Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui Martinezu

      astia o sa mai faca o prostie, fiara incoltita nu mai are minte si o sa vezi din nou jumatatea de milion. Strada e pe block starturi.
  • -38 (58 voturi)    
    "Intre timp, Frica se instaleaza in societate"... (Vineri, 17 februarie 2017, 14:09)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    pe bune?!... cum naiba de nu am observat pana acum lucrul acesta d-le tapalaga?!...probabil ca mi-a scapat...
    • -1 (17 voturi)    
      pantazi... (Vineri, 17 februarie 2017, 14:12)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      whatever...same same, cum ar zice indienii....
    • +12 (20 voturi)    
      Citeste macar titlul sicine e autorul. (Vineri, 17 februarie 2017, 14:38)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      Ca nu stii sa citesti si sa scrii e evident, dar nici dupa poza nu deosebesti oamenii?
      Cine ti-a scris comentariul asta ti l-a scris pentru articolele lui Tapalaga nu Pantazi. :D
      • -5 (9 voturi)    
        am notat... (Vineri, 17 februarie 2017, 16:34)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

        altceva?...
      • -3 (9 voturi)    
        mai ales dupe poza mei... (Vineri, 17 februarie 2017, 16:41)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

        ...
      • -5 (9 voturi)    
        este evident ca... (Vineri, 17 februarie 2017, 16:51)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

        tu stii foarte bine sa scrii "pretene"...

        te citez: Citeste macar titlul sicine e autorul
    • +7 (15 voturi)    
      competente lingvistice (Vineri, 17 februarie 2017, 14:43)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      Vezi ca ai gresit adresantul, nene postacule! Articolul e semnat de Pantazi, nu de Tapalaga... Muhahahaha!

      Da, probabil ca frica s-a instalat, dar numai intr-o parte a societatii. Talharii, snapanii, loazele, nulitatile isi freaca palmele de bucurie.

      Parerea mea sincera? Ne ducem dracului ireversibil.
      • -3 (7 voturi)    
        ok, am notat... (Vineri, 17 februarie 2017, 16:39)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        altceva?...
        • +2 (10 voturi)    
          altceva... altceva (Vineri, 17 februarie 2017, 17:27)

          belbo [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          Ești mai perseverent ca ăla cu "altă întrebare".
        • +4 (6 voturi)    
          Florinache, tu esti, tata ? :) (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 1:46)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          Ce-are astia cu tine ? Nu le-ajunge c-ai plecat de la minister ?

          PS. Huo ! ;)
          • +1 (1 vot)    
            :)))... (Duminică, 19 februarie 2017, 12:17)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            esti haios
        • +2 (4 voturi)    
          Vroiai să spui: Altă întrebare! (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 12:13)

          24alex24 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          E amuzantă parafrazarea ta a tovarășului de partid iordrace.
      • -1 (1 vot)    
        Ce mi-e unul ce mi-e altul,acealeasi idei (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 17:43)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Europiu

        la indivizi diferiti!
        • +1 (1 vot)    
          aici gresesti amice... (Duminică, 19 februarie 2017, 12:18)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          cu siguranta nu avem aceleasi idei...crede-ma!...
  • +9 (19 voturi)    
    Lipsa opozitiei calificate politic (Vineri, 17 februarie 2017, 14:13)

    Frank777 [utilizator]

    este o mare problema.PNL nu conteaza.Este total compromis si face balt cu PSD.Lipsesc vocila autorizat si tribuna unui partid politic. PMP lui Basecu este doar de blat politic sa scape Base si are discurs anti justitie.USR nu are lideri de discurs.Nicusor vorbeste greu si nu reuseste sa comunice.Altii nu sunt.Aici este problema cea mare.Opozitia o face presa....
  • +18 (24 voturi)    
    Fara titlu (Vineri, 17 februarie 2017, 14:18)

    subcultura [utilizator]

    Adevarata opozitie la PSD e din pacate Strada si Societatea Civila (o parte).
    USR vorbeste prin diverse voci, nu foarte coerent si se incurca in mizilicuri gen decl de avere a lui Nicusor Dan. Decl de avere, cv, profil de imagine personala etc. trebuiau rezolvate si verificate inainte de alegerile locale!
    PNL s-a chinuit luni de zile sa se decida cum face alegerile intern, de jos in sus sau invers (daca putea sa fie ceva mai penibil dupa campania electorala de 2 bani pe care au facut-o). Intre timp unii de acolo tin pumnii stransi ca sa profite si ei pe sestache de dezincriminarea abuzului, iar altii sunt pur si simplu invizibili.
    Practic, singura sansa reala de a mai potoli din ferocitatea autocratica si penala a PSD este aparitia unui partid de stanga mai spalat, mai intelectual si mai democrat, astfel incat PSD sa ramana doar cu faliile imbecilizate, penale si extrem nationaliste (fostii PRMisti).

    Strada ar trebui parca sa reuseasca mai mult sa gandeasca si cu mintea PSDistilor pentru a le dibui malversatiunile. Nu poti sa prinzi hotul citind Biblia si nici pe Iordache, Nicolicea sau SNicolae cu bunul simt.
  • +10 (16 voturi)    
    Nicolae Serban alias Santorini (Vineri, 17 februarie 2017, 14:38)

    marsur [utilizator]

    Pentru cei ce au urmarit filmul Pablo Escobar , paatron del mal , o sa gaseasca multe asemanari dintre societatea columbiana a anilor 90 si Romania de azi . Iar pentru domnul senator Nicolae Serban veti gasi in senatorul Santorini ( senatorul narcotraficantilor ) modelul primului !
  • -12 (16 voturi)    
    suntem terminati (Vineri, 17 februarie 2017, 14:38)

    revo [utilizator]

    In plus, trebuie sa nu ne ascundem dupa deget si sa recunoastem si ca marii aliati au pus botul si inchid ochii. De ce? Pentru bani si castiguri si pentru ca nu le mai pasa ce se intampla in zona asta.

    1 ) SUA: peschesul platit de Dragnea lui Trump, in zilele investiturii, contractul cu Bell si resursele descoperite in Marea Neagra genereaza deja consecinte: trimisul noului pasa de la Casa Alba tace malc, s-a intalnit pe rand cu slujbasii lui Dragnea, inclusiv cu nefrecventabila Servil, de fiecare data extrem de discret si fara ca in comunicatele date sa se faca vreo aluzie la importanta pastrarii statului de drept. Ultimul pe lista a fost Tariceanu. Priviti cu atentie poza de la link-ul de mai jos: Tariceanu infoiat ca un curcan, razand, pleznind in propria piele de fericire, cu boasele expuse, sigur pe el. Klemm, mic si cocosat in fotoliu, cu genunchii apropiati si tinandu-i cu o mana, cu o privire de baietel pus la colt, scuzandu-se si evitand sa-l priveasca in ochi pe Tariceanu.
    http://www.romaniatv.net/tariceanu-s-a-intalnit-cu-ambasadorul-sua-klemm-si-a-aratat-aprecierea-pentru-alocarea-a-2prc-din-pib-pentru-aparare_341114.html.
    Daca mai punem la socoteala ca Maior, ex PSD, este ambasador la Washington, nu mai incape nicio indoiala asupra viitorului cumplit care ni se pregateste.

    2) nici UE n-a scapat: dupa hormonala Birchall trimisa la inaintare, l-au expediat la Bruxelles si pe Grindeanu, care este clar ca a reusit sa obtina sustinere, chiar daca a fost amestecata cu un fel de mila fata de un handicapat schimonosit, declaratiile facute de mosulica acela fiind de-a dreptul paterne fata de mai slabutul la minte Grindeanu. El il mustra cu blandete, in loc sa-i ceara explicatii despre prevederile OUG 9, care deschide calea legala pentru deturnare a fondurilor europene, despre bugetul aberant, rupt de realitate si planurile care nu mai sunt secrete cu privire la Fondul Suveran - calea de a evita declararea depasirii deficitului bugetar de 3%.
  • +16 (22 voturi)    
    Care frica??? Nu exista asa ceva!!! #Rezist (Vineri, 17 februarie 2017, 15:42)

    wanderer04 [utilizator]

    Nu exista frica! Dinozaurii penali trebuie sa faca pasul inapoi, vremea lor a trecut! Daca mai atenteaza la statul de drept, daca mai ataca legislatia anticoruptie, iese Revolutie!! Ce-a fost pana acum va ramane doar o adiere de vant, sper sa nu dea nastere la o furtuna! Dar in rest ati punctat bine, psd nu se dezice, au aceleasi metode staliniste. Dar nici Romania nu mai e cea de pe vremea lui Nastase, strada, societatea civila e puternica, Presedintele, institutiile din justitie au rezistat si rezista in fata penalilor iar partenerii externi sunt alaturi de noi. Victoria va fi a noastra!!! P.s. atentie la postacii defetisti si demobilizatori...
    • +1 (3 voturi)    
      Nu exista frica, cam optimist. (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 3:51)

      AlinSoare [anonim] i-a raspuns lui wanderer04

      Este identic ce s-a intamplat in 1947, dupa 2 ani, in 1949 a inceput fenomenul Pitesti cu protestatarii din piata.

      Dar atunci erau 1,000,000 de soldati rusi peste tot, Ana Pauker avea telefon direct spre Stalin si Nicolschi.

      In momentul de fata poate se incearca o falimentare bugetara a tarii ca mai apoi sa iasa din UE, apoi dau liber la tancurile din Crimeea. Rusii de asta au investit aici o grmada de bani in LuckOil, ca sa poata alimenta tancurile in caz de nevoie.
  • -3 (7 voturi)    
    frica (Vineri, 17 februarie 2017, 15:50)

    RăzvanRădulescu1 [anonim]

    Habar n-am unde va uitati voi da' numai frica nu e. Societatea (aka adevarata Romanie, nu aia 5% care compun societatea civila implicata) abia asteapta ca PSD sa reinstaureze comunismul asa ca e mai degraba 'asteptari mari' decat 'frica' in societate. Wait for it
  • -10 (18 voturi)    
    ... (Vineri, 17 februarie 2017, 15:58)

    vitan.sandu [utilizator]

    Da, numai ca frica era instalata si este data de nerespectarea drepturilor omului de catre niste institutii pe care le sustineti, dle Pantazi. Am trait 40 de ani in comunismul romanesc, din care 18 ani in diverse activitati economice, nu mi-a fost niciodata frica. In ultimii ani, in activitati profesionale ma apuca frica. Daca cineva vrea sa scape de mine si face un denunt? De ce nu va luptati voi pentru a scoate asta din viata noastra, nu sa aparati pe unii precum acel procuror de la Prahova?
    De ce nu va luptati pentru a asimila in legisatie Directiva UE privind prezumtia e nevinovatie? Va place zanganitul de catuse si afisarea vinovatilor pe la televiziuni? Si acel procuru zicea ca ii place sangele, ca el este o pasare de prada (citat aproximativ, nu l-am ascultat cu atentie, chiar ma apuca frica).
    • +4 (10 voturi)    
      activitati profesionale ... (Vineri, 17 februarie 2017, 16:12)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Hot profesionist ? Functionar corupt ? Primar corupt ? Ce invartiti dv de va e frica de denunturi ?

      Btw- un denunt fara probe ulterioare nu face nici cat un telefon de pacaleala la 112 .
      • -5 (11 voturi)    
        ... (Vineri, 17 februarie 2017, 17:02)

        vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        1. Daca ai avea mintea ai vedea ca sunt multe cazuri bazate exclusiv pe denunturi.
        2. Habar nu ai ce inseamna activitati profesionale.
        3. Corupt esti tu cu cea care te-a facut!
        • -1 (5 voturi)    
          vidanj.sandu (Vineri, 17 februarie 2017, 18:12)

          ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

          no more comment
        • 0 (6 voturi)    
          1 .La A3 poate (Vineri, 17 februarie 2017, 18:23)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

          Dar noi nu traim in televizor .De-aia nu ne e frica :P

          2 :P
          3 :P :P

          Nu ne e frica !
  • +4 (10 voturi)    
    Pe linga modificarile codului penal (Vineri, 17 februarie 2017, 16:11)

    DanAlexe1 [anonim]

    pe care le vor face, cred eu, in regim de urgenta vor trece toate institutiile incomode, DNA, DIICOT, in subordinea Parlamentului. Asa sugerau taricenii din parlament. Vor sa controleze toata justitia in 'mod democratic'.
    Daca pina acum protestele vizau guvernul in primul rind, urmatoarele proteste ar trebui sa fie impotriva Parlamentului. Un motiv pentru toti taricenii sa considere protestele un atac al statului de drept. Nu vreau sa mai scriu si alte masuri pe care cred ca le vor lua. Sa dea Domnu' sa ma insel dar cred ca sunt prea mizerabili si prea disperati. Partea buna este ca majoritatea alegatorilor vor fi multumti. Hotia va fi legala si se va instaura linistea.
    • +5 (13 voturi)    
      daca ati sti... (Vineri, 17 februarie 2017, 16:41)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui DanAlexe1

      Marea lor problema e cum sa dea liber la furat DOAR pentru ei si sa nu se darame sandramaua daca dau drumul la jaf generalizat . Ca e naspa sa furi ceva si apoi sa te fure pe tine altul si la fel de naspa sa fi nevoit sa fugi afara in tari cu care nu exista tratate de extradare .
  • +4 (12 voturi)    
    psd nu e asa de mare pe cat se da (Vineri, 17 februarie 2017, 16:42)

    cladob [utilizator]

    nu are decat 508 mii membri ..

    noi am iesit 600 de mii in 70 de orase din tara si in lume .. si se poate si mai mult.. Deci nu va mai fie frica.. se poate..

    haideti la audieri! hai sa-i audiem pe parlamentarii alesi! sa-i intrebam ce au facut din ce au promis in campania electorala. Apoi sa vorbim despre asta intre noi .. asa ii facem sa vada ca ne pasa!
    • 0 (10 voturi)    
      hotarati-va (Vineri, 17 februarie 2017, 17:21)

      tudurache [utilizator] i-a raspuns lui cladob

      "In plus, dezincriminarea abuzului in serviciu cind e vorba de HG-uri, ordine de ministru si acte ale primariilor si consiliilor judetene (decisa de Curtea Constitutionala in 2016) va dezlantui iadul in administratia centrala si locala. "

      1) Cristian Pantazi,hotaraiti-va,in primul aliniat spui ca abuzul in serviciu nu e dezincriminat,iar in cel din urma spui ca acest abuz e dezincriminat.

      2) Daca sperati ca PSD-ul sa faca o alta lege prin care incrimineze abuzul in serviciu sunteti complet naivi.
      Ani de zile vor trece pana PSD-ul va legifera in acest domeniu,voi si procurorii o sa-i rugati in genuchi pe psd-isti sa faca o lege asemanatoare ordonantei 13.
      Cu siguranta ca vor scapa multi corupti,si nu aveti curajul sa informatii corect
      Curtea de Apel Cluj a decis achitarea a patru persoane din fosta conducere a SC Electrica Nord Transilvania acuzate de abuz în serviciuiar, judecatorii de la Craiova au dat o decizie similara.
    • +2 (4 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 3:39)

      AlinSoare [anonim] i-a raspuns lui cladob

      da, eu sunt departe de bucuresti dar zilele astea, contrar obiceiului, mi-am activat chiar si alertele pe ecranul de la calculator.

      Mie mi-a fost frica, si impresia mea e ca e doar inceputul atacului asupra statului.

      Atacul se va duce altfel acum, uita-te la smecheriile ce au inceput sa le faca cu bugetele.

      Poate te trezesti in august ca bugetul e pe negativ -- nu pensii, nu salarii, spitale inchise, etc.

      Apoi, in conditiile alea va fi usor sa reia atacul pe justitie.
  • +3 (15 voturi)    
    PSD-ul va dispare in cativa ani! (Vineri, 17 februarie 2017, 16:56)

    remus2009abc [utilizator]

    Nu se poate sa reinvii tehnici de astea de manipulare, inducere a fricii, nepotism, dictatura de partid / guvern in 2017.

    Totul miroase a dictatura, dar multi romani sunt satui de Ceasca, securitate, "epoca de aur", istorie falsificata, cozi, "100 lei"

    PSD va disparea! trebuie doar sa lovim in ei, sa ii facem de rusine peste tot, cu fiecare ocazie, sa iesim in strada la greu
    • +2 (6 voturi)    
      speranta. (Vineri, 17 februarie 2017, 21:26)

      AlinSoare [anonim] i-a raspuns lui remus2009abc

      Asa ar fi bine, dar din pacate e prea puternic, caci e condus din umbra de cei ce in anii 90 au jefuit intreprinderile, iar cel ce are cei mai multi bani impune si idei in public.

      Dar da, e posibil si sa dispara. Oricum, ce e scris in articolul asta e corect, asa se va incerca intr-adevar sa impuna legea penala cu usurelul, sperand ca pana la finele anului sa se ajunga la rezultatul similar O13.
  • +3 (11 voturi)    
    revolutie (Vineri, 17 februarie 2017, 20:11)

    kamikaze17 [utilizator]

    Din fericire pe la noi tropaie tancurile americane. Alea rusesti cu Brucan si Iliescu pe turela is mai departe si nu se stie daca mai pornesc dupa ce s-a furat motorina din rezervor si a fost inlocuita cu balast. Sa speram ca nu mai revenim la vremile alea
  • 0 (6 voturi)    
    Frica (Vineri, 17 februarie 2017, 20:55)

    Iorgovan [utilizator]

    Chestia cu intimidarea are succes in cazul persoanelor izolate sau a grupurilor mici. Cand se aduna sute de mii de oameni, care lupta pentru ceva in care cred cu adevarat, chiar de ar fi cei mai fricosi de pe planeta, se vor comporta mai curajos decat spartanii. Nu-i nicio noutate.
    • +1 (3 voturi)    
      N-ai inteles (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 3:35)

      AlinSoare [anonim] i-a raspuns lui Iorgovan

      N-ai inteles. Aceste sute de mii sunt coordonati de radio din masini, etc, de cativa jurnalisti cu onoare de pe TV care citesc presa si preiau mesajul de la jurnalistii online ca astia de la hotnews, de la stiripesurse.ro, etc.

      Daca aceste (nu stiu in ce status lucreaza) ziare virtuale sunt falimentate sau obligate sa dispara, atunci presa TV nu mai poate transmite la radio/tv.
  • +2 (8 voturi)    
    Bun articol -- completare. (Vineri, 17 februarie 2017, 21:09)

    AlinSoare [anonim]

    Bun articol -- de completat aici ca lumea sa continue sa se poata informa de la Hotnews, care e citit la Realitatea, Digi, etc.

    Daca ei ataca aceste 2 posturi atunci Strada nu va mai putea fi coerenta -- nu va mai exista posibilitate de informare de buna calitate.

    Deci as completa -- in lista de intimidari va fi si incercarea de a inchide aceste 2 posturi.
  • +2 (6 voturi)    
    decat (Vineri, 17 februarie 2017, 21:40)

    nicknolteanu [utilizator]

    sa raminem pe drumuri , mai bine iesim n strada !
  • +1 (3 voturi)    
    decizia curtii de apel Alba (Vineri, 17 februarie 2017, 22:52)

    VladBerliba1 [anonim]

    Decizia Curtii de apel Alba se bazeaza pe decizia CC din iunie 2016 care a redefinit sintagma "indeplineste in mod defectuos" prin "indeplineste prin incalcarea legii". Hotararile de guvern nu sunt legi ci au un caracter special fiind acte unilaterale de vointa.

    Decizia CC din iunie e aberanta intrucat singurul instrument opozabil legislatiei din punctul de vedere al Curtii Constitutionale este Constitutia si nu legile.

    CC-ul ar trebui sa reglementeze incalcarile de constitutie. "in mod defectuos" nu era in niciun fel o exprimare vaga avand in vedere ca atributiile stipulate in legi care puteau fi mai multe sau mai putine.
    • 0 (6 voturi)    
      alin@yahoo.com (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 3:29)

      AlinSoare [anonim] i-a raspuns lui VladBerliba1

      Corect. A fost intox. jurnalistilor platiti la Antene si RTV pentru a demoraliza strada.

      Eu, ca protestatar departe de Bucuresti, scriu aici ca voi fi linistit cand Andreea Cretulescu, Mircea Badea, Ciuvica, si alte gunoaie ca ei, etc etc vor da cu subsemnatul la parchet in un dosar de terorism, caci subminarea statului de drept in folosul parvenitilor care le dau plicuri cu bani e act de terorism.

      Ca sa nu mai spun ca ei au propagat pe canale mesajul sa sa traga cu armament de razboi in populatie.

      Deci, pentru mine si cei multi ca mine nu e suficient sa plece gunoiul de Dragnea, Melescanu, Grindeanu, etc, ci sa vad o rezolvare a situatiei creeate de aceste ginoaie care platesc jurnalisti din bani furati de la stat.
  • +2 (6 voturi)    
    INVATAMANT si SANATATE (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 7:12)

    hmm...mda [utilizator]

    Aceste doua domenii au rolul intr-o societate acelasi cu rolul pe care il are fundatia unei case.

    Si noi, ce facem?

    1) INVATAMANT

    - directori de unitati de invatamant acceptati in pozitii pentru care nu au trecut examenul;

    2) SANATATE

    - directori de spitale pusi in functii pe alte criterii decat cele de performanta;

    Rezultatul pe termen lung este devastator pentru societatea noastra:
    -generatii de oameni slab pregatiti ce nu stiu sa analizeze informatii deci foarte usor de influentat cu ajutorul media;
    -generatii de oameni cu o sanatate precara ce nu-si vor putea pune in valoare creativitatea, fiind captivi intr-o lupta continua lupta pentru supravietuire; (uitati-va putin cate reclame la medicamente exista in media din Romania. Oare se leaga?!)


    Mi-as dori ca STRADA sa treaca pe ordinea de zi si aceste subiecte. Este oare posibil sa "luptam" si pentru ele?
  • +2 (4 voturi)    
    Domnule Pantazi, stiti la fel de bine ca si mine (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 11:24)

    Susufler0 [utilizator]

    ca OUG 13, cu exceptia faptului ca nu raspundea unei situatii exceptionale care implica o rezolvare normativa urgenta, nu cuprindea in ea nici un element de neconstitutionalitate.

    OUG 13 NU ERA SI NU ESTE OPORTUNA, DAR CONTINUTUL EI IN ASPECTELE SALE CELE MAI CRITICATE ESTE CONSTITUTIONAL !

    Dezincriminarea neglijentei in serviciu, a conflictului de interese, introducerea unui prag valoric la abuzul in serviciu, injumatatirea pedepselor, modificarile aduse institutiei denuntului, etc, toate sunt obscen de in favoarea politicienilor penali, dar sunt constitutionale.

    Daca Dragnea ar fi initiat la vedere, pe lumina, modificarea codurilor penal si de procedura penala in procedura legislativa parlamentara, la momentul acesta avea legile dorite ca si votate !

    A lucrat ca orice comunist, aproape ca in ilegalitate si a primit ce a meritat.
    Acum e pe cale sa-si repare gresala.

    Ce trebuie sa facem noi ? Sa cream o presiune imensa , sa iesim milioane in Pietele oraselor din Romania si din strainatate, pt a-i determina pe parlamentari sa considere ca SUNT INOPORTUNE MODIFICARILE CARE NU SE REFERA LA PUNEREA IN ACORD A CODURILOR CU DECIZIILE CCR.

    PS. Cu alte cuvinte : NU MODIFICARILOR CU DEDICATIE !
  • -1 (5 voturi)    
    psd ataca pe toata linia (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 14:13)

    vasilica_costica [utilizator]

    asa este psd ataca pe toata linia frontului , generalul cu 4 stele dragnea impreuna cu maiorul grindeanu ataca pozitiile inamice prin normala ordonanta 13 transformata in lege, adauga legea normala a raspunderii magistratilor cu care toti sunt de acord, si in acest sens vor repurta o victorie mareata indreptind tara spre normalitate in ciuda celor din strada care nu stiu ce vor.
  • +1 (3 voturi)    
    Hai in Piata Victoriei (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 15:59)

    Rezist2 [utilizator]

    De aceea trebuie ca in fercare weekend sa iesim in Piata Victoriei , tocmai ptr a le transmite clar ca si noi stim ce au de gand si ca nu putem fi de acord cu dorintele acestori hoti din orice partid.
  • +1 (1 vot)    
    pentru cei ce se plimba prin piete (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 17:07)

    LiviuStoian2 [anonim]

    Tare as vrea sa renuntati la propaganda pro domo. As putea face o analiza pe text, dar voi insiva stiti de ce ati facut asta. Oameni fara pregatire juridica isi dau cu parerea despre legi si nu e bine. Textele din coduri nu sunt fotbal. protestatarii de la cele doua pseudomitinguri se inghesuie ca oile fara sa citesca. Stiu ca e greu de inteles, dar asta este. Cine nu se pricepe sa taca. Paradoxul situatiei in privinta "abuzului in serviciu" consta in aceea ca in conformitate cu hot. CC reprezinta abuz in serviciu doar acele fapte care incalca anumite norme de drept, ori fiecare norma de drept are propria sanctiune, iar pentru o anume incalcare nu se pot aplica doua sanctiuni, ceea ce inseamna ca abuzul in serviciu se autoexclude.
  • +2 (2 voturi)    
    Oameni buni (Sâmbătă, 18 februarie 2017, 22:55)

    stcris [utilizator]

    Vad pe aici scriind ca exista INCA institutii incommode pt PSD ;sa va spun cateva metode "democratice" prin care ROMANIA o sa devina pe veci feuda lor in cativa ani acum ca au TOTUL (caci Presedentia nu poate face mare lucru):

    -fidelizarea bugetarilor prin salarii mari in comparatie cu cele din domeniul privat (REALIZAT DEJA)) ;va dati seama cat o sa mearga spaga pt un amarat de post de asistent medical daca acum este de cateva mii de €...Statul comunist <89 = statul PSD de azi (PCR =pile ,cunostinte ,relatii)
    -numirea cui trebuie unde trebuie ;astia de acum va asigur ca au studiat bine felul cum a preluat PCR puterea dupa razboi (intimidarile si alte cele le regasim ;lipseste ,inca,doar violenta in strada ...adica sa ne urle jandarmii din orice);
    -legi modifcate care vor face si mai multe portite pt furt "legal" ;
    -legi care vor face si mai greu de decis -un fel de GREU DE UCIS ,in instante (practic dosarele lor vor dura asa mult,cu anii si instantele vor fi sufocate ca in mediul IT ;daca nu reusesti cu un virus bagi o rutina care-i da de munca inutil procesorului pana-l pune pe butuci);ce trebuie Romaniei urgent acum ?Legi dure ,simple si termene impuse de judecata de max cateva luni(2,3) si asa vom putea trata zecile de mii de dosare in curs ,ca mafioti sunt multi...ca si santierele care-i asteapta;

    Vorbeau unii de REVOLUTIE...Probabil in sensul celei din 89 cu iesiri masive...Dar sa iesim multi se pare ca nu se poate !Pe unii ai au de partea lor (infractorii si alti profitori) ,altii naivi zic ca nu e democratic ori ca nu se baga ,ca nu-i intereseaza politica (de parca mai este vb de politica in faza/halul in care am ajuns) ,unora le este frica pt ca-si pierd serviciul (mafia PSD detine multe firme si angajati amarati),unora chiar le este frica de violente ca ne-au pus pumnul in gura cu mineriadele de 2 ori si nu s-au vazut arestari ale organizatorilor/artizanilor pana azi...///


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri