Noaptea in care Dragnea ne-a scos din UE. Romexit cu borfasi la carma Guvernului

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 1 februarie 2017, 2:18 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Abuzul de putere savarsit de Guvern marti noaptea reprezinta o lovitura grea aplicata Romaniei, nu o simpla rafuiala cu justitia si democratia. Dragnea, Iordache, Grindeanu si PSD ne-au scos din UE de facto, legalizand furtul pe intuneric, intr-o veritabila actiune nocturna de gangsteri politici. Ca sa intelegem mai bine amploarea premeditarii: in noaptea cand au dezincriminat abuzul in serviciu au scos din sfera penala si favorizarea infractorului prin emiterea de acte normative. Asfel, Grindeanu si Iordache nu pot fi anchetati ca l-au favorizat pe Dragnea sau pe alti infractori din partid.

Premeditarea actului de talharie guvernamentala  mai rezulta dintr-o serie de detalii scandaloase. Au trimis proiectul de ordonanta in dupa-amiaza zilei de marti la CSM si la Parchete pentru a formula un punct de vedere, desi Guvernul luase deja decizia sa le adopte seara, Altfel spus, nimeni nu mai astepta observatii, dar ii tineau pe ceilalti ocupati. Au facut acest gest tot dintr-un reflex de infractori obisnuiti sa adoarma vigilenta victimei inainte de a comite crima. Sunt convins ca au grabit adoptarea OUG-ului din cauza ca miercuri se anuntau noi proteste care riscau sa amane din nou legalizarea furtului. Mai mult, pentru a evita o noua aparitie supriza a presedintelui la sedinta de guvern de miercuri, au mutat-o joi, cand Klaus Iohannis pleaca din tara. Apoi, n-au pus pe ordinea de zi a sedintei de guvern ordonantele dezastrului, au tinut totul secret pana in ultima clipa. Toate aceste detalii sugereaza conspiratia unor raufacatori.

Putin dupa 1 noaptea, martea neagra le-a iesit, in sfarsit, dupa cinci ani de la Revolutia Borfasilor din 2012, dupa martea neagra esuata din 2013 si multe alte tentative de a pune la pamant justitia.  Ordonanta a fost publicata in Monitorul Oficial, dar efectele vor incepe sa curga in mod bizar abia peste zece zile. Nu e clar cum le-a scapat acest termen, dar inca mai exista o sansa ca sub presiunea publica, Guvernul sa-si abroge propria ordonanta. Este singura solutie, ultima. Protest masiv, continuu pana la determinarea acestui Guvern abuziv, devenit ilegitim la doar o luna jumate de la instalare, sa-si anuleze propriul OUG. Apoi, sa demisioneze iar Dragnea sa-si puna alte marionete.

Daca OUG-ul nu va fi anulat in urmatoarele zece zile, efectele  dezincriminarii abuzului in serviciu sunt devastatoare. HotNews.ro a publicat deja o prima evaluare a potentialilor beneficiari. Se inchid zeci si sute de dosare cu nume grele, dar in total numarul lor se ridica la cateva mii in toata tara. Pe termen lung, costurile interne sunt infinit mai mari. Ne intoarcem cu 10 – 15 ani inapoi, in epoca jafului generalizat fara frica de justitie, cu politicieni mereu deasupra legii, imuni si sfidatori. Asistam la cea mai sinistra cadere in timp, cel mai grav regres democratic de dupa mineriadele din anii 90, la un atac furibund impotriva statului de drept.

Am tot scris in ultimii ani ca miscarea eurosceptica si antiamericana din Romania este de extractie penala. Varful de lance al nationalismului gaunos, promovat in special de infractori interesati sa iasa de sub rigorile occidentale,  ramane PSD, cel mai toxic si periculos  partid pentru democratia din Romania. Noi n-avem un Trump, o LePen, teroristi, neonazisti sau un Farage. Ne-am laudat cu imunitatea noastra la extremism si nationalism agresiv, dar avem ceva infinit mai rau decat toti strigoii care bantuie lumea occidentala: un grup infractional organizat condus de Liviu Dragnea, care a pus mana pe statul roman, pe televiziuni si infrastructura vitala. Elefantii lui Dragnea si Iordache au calcat in picioare totul, opinie publica, zecile de mii de oameni revoltati iesiti pe strazi, avertismente externe. Nimic n-a mai contat.

Nu vreau sa ma gandesc cum se ved acum evenimentele de la Bucuresti din afara tarii. Or, Romania a intrat in UE de zece ani, gazduieste baze americane si se zbate intr-un context regional complicat, cu o Rusie tot mai agresiva in coasta. A instala in mod oficial coruptia la putere, a legaliza abuzul si a guverna in stil banditesc in beneficiul infractorilor echivaleaza cu un act de tradare. Toti cei responsabili de sinistrul abuz de putere din noaptea de 31 ianuarie vor trebui sa dea cumva socoteala in fata legii, chiar daca au facut tot posibilul sa evite raspunderea penala.

Acesta este Romexitul Borfasilor, o tara scoasa de pe harta lumii civilizate de o banda de infractori ajunsi la putere prin efractie. Au pacalit electoratul, i-au subtilizat votul prin inselaciune si mituirea grosolana a unei parti din societate. Avem cu totii datoria sa ne aparam pana la capat democratia, statul si justitia. Strada si riposta institutionala ferma raman singurele solutii in aceste momente dificile.


Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre. Intalnirea a inceput

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania raspund joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

53242 vizualizari

  • +40 (48 voturi)    
    grija la imobiliare (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:25)

    voxpopulix [utilizator]

    O sa pice tot in Romania dupa acest act ticalos.

    O sa pice investitiile, o sa pice ratingul de tara, o sa ajungem ca Turcia sa primim rating Junk.

    In urmatoarele luni o sa pice piata IMOBILIARA, probabil la fel de dur ca in 2008.

    PSD ne-a ingropat cu asistenta intregii clase politice care beneficiaza de aceasta ordonanta.

    De la Dragnea, Oprea pana la Udrea, Basescu, Bica.
    • +38 (42 voturi)    
      Stai ca bugetu' e facut pe crestere economica ... (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:47)

      za-k [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      de 5.2% ca sa le iasa la PSD.

      Din pix se poate face orice, hirtia si internetuä suporta dar dupa OUGurile astea pa pa investitii cum zici tu.

      Deci crestere economica o sa vada ei din parti.
    • -16 (26 voturi)    
      Facem pariu (Miercuri, 1 februarie 2017, 7:24)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      că nu va pica nimic?
      • +10 (20 voturi)    
        Menumorut (Miercuri, 1 februarie 2017, 8:23)

        moima [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Nu va pica nimic.
        Poporul roman merita sa fie sclav. Toti aia care inca muncesc si vor respect, sa plece. Sa ramana Dragnea cu camorra lui, sa se faca mai miliardari decat sunt, sa se bucure ca au furat o tara.

        Sa exulte antenele, Badea sa devina Ministrul Culturii!

        Sa le lingeti scuipatul functionarilor de la ANAF cand le duceti banii.

        Sa tremurati cand va vin in controale pe la firme si sa le oferiti fetele voastre minore ca mita.

        Johannis nu a facut curat in SRI si au lasat mafia sa fure Romania. SRIul lui Ghita a pus totul la punct impreuna cu GRU si MOSSAD.

        Au reusit pentru ca sunteti un popor de prosti si de pomanagii fara minte.

        Meritati mai mult decat atat.
        • +3 (9 voturi)    
          eu asta am de gand sa fac... (Miercuri, 1 februarie 2017, 11:40)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui moima

          sa vedem in ce tara ma car... inca oscilez da pana o sa iesim din ue mai dureaza cateva luni deci mai e ceva timp
      • +2 (6 voturi)    
        si daca pierzi... (Miercuri, 1 februarie 2017, 11:39)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        ce faci?!
    • +9 (15 voturi)    
      uitati de partea economica (Miercuri, 1 februarie 2017, 9:31)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      stati alerti la maxim in zilele urmatoare.
      poate fi mult mai grav.
      mi-e teama ca prin aceasta dezincriminare a celor care semneaza/adopta acte, legi, ordonante scopul lor este cu totul altul.
      Astia pot sa ne scoata din UE prin ordonanta de urgenta de acum. Ar putea sa desfiinteze DNA-ul fiindca o sa zica ca nu mai exista obiectul de activitate, pot sa inchida orice alta institutie. Si sa nu raspunda pentru abuzul pe care-l vor comite.
      Ar putea sa invite inclusiv armata rosie la bucuresti prin ordonanta.
  • +41 (49 voturi)    
    Banditi in miez de noapte... (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:29)

    OvidiuStoica [anonim]

    Borfasi ordinari cu mentalitate primitiva de sef de mosie, de stapani de sclavi.
    Doar demonstratiile ii mai pot opri.
    • +51 (55 voturi)    
      PSD multumeste mult celor care nu au fost la vot (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:37)

      nb2k [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Toate astea nu se puteau realiza fara ajutorul vostru! Mii de multumiri! Stati acasa si data viitoare!
      • -30 (44 voturi)    
        hehe (Miercuri, 1 februarie 2017, 5:35)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui nb2k

        Si daca veneau la vot, ce? Votau cu PeNaLii sau cu USR (Uniunea Socialistilor Retardati)?
        • +3 (15 voturi)    
          E foarte bine ca s-au dat OUG-urile! (Miercuri, 1 februarie 2017, 8:32)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui john70

          Sa inteleaga si luptatorii de tastatura unde duce lipsa de optiune! USR care nu au platforma, PNL care sunt penali si socialisti, mai socialisti ca PSD!
          Dreapta care cum se vede la putere da in cap micului afacerist. Dreapta care da in cap propriului capital cu motto-urile "toti intreprinzatorii privati mici sunt hoti".
          MAINE daca s-ar face alegeri, MAINE, PSD+ALDE ar castiga din nou!
          Ar trebui sa reflectati la asta!
          • 0 (6 voturi)    
            hmm (Miercuri, 1 februarie 2017, 9:05)

            razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            dar poate ca si micul afacerist ar trebui sa se implice in politica/partiele de dreapta pentru a fi reprezentat si a preveni sa i se dea in cap. nu credeti ca pasivitatea duce de fapt la esec ?
    • +3 (9 voturi)    
      TREBUIE SA EXISTE O IESIRE! (Miercuri, 1 februarie 2017, 9:06)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Nu e in ordine sa acceptam ca implacabila o ticalosie ordinara.
      Cei mai multi specialisti care cunosc legislatia spun ca raul facut este inevitabil si ca, pana si o secunda functionand dupa publicarea in MO, aceste ordonante produc efecte. REFUZ SA CRED, nu au analizat suficient de profund! Sunt prea absurde si prea banditesti.
      Chiar daca se spune ca legea bate logica, nu se poate accepta absurdul. Un jurist destept si bine cunoscator sa gaseasca o solutie sau, daca am fost atat de naivi incat sa nu prevedem o asemenea situatie, poate exista o lege a UE, care are prioritate.
      Cum adica, daca un ministru ticnit propunea o ordonanta de urgenta prin care sa poata omori un roman din doi, un guvern tampit o voteaza si e publicata rapid in MO, atunci murim senini, ca asa e legea?
  • +32 (38 voturi)    
    Dar pentru.. (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:30)

    mache [utilizator]

    ... inalta tradare (chiar nu e atat de "light" aceasta acuzatie) pot fi acuzati...

    Subminarea economiei poate intra si ea la factorii decisivi ai unor dosare grele pentru acesti sobolani...
    • +23 (27 voturi)    
      au fost scoase demult (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:07)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui mache

      si subminarea economiei, si inalta tradare nu mai figureaza deloc in lege.
  • +30 (38 voturi)    
    Mereu cu un pas în urmă (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:40)

    slashroot [utilizator]

    Eu nu înțeleg de ce jucăm după regulile lor. Ei își permit să le schimbe din mers, ceea ce face ca regulile să fie doar ale lor, nu ale noastre. Practic, suntem tot timpul la primire, reactivi, obligați să fim mereu atenți și să ne mișcăm după cum cântă ei. Sistemul ăsta nu are cum să genereze mai mult stat de drept, dimpotrivă.

    Înțeleg că mai avem zece zile. Dar asta e DUPĂ REGULILE DE AZI. Mâine noapte s-ar putea să fie ALTE REGULI! Iar în democrația de sertar a lui Dragnea și a slugoilor lui, totul este discreționar. Atunci de ce, deci, să jucăm după regulile lor?
    • -17 (21 voturi)    
      mesaje (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:08)

      revolution2017 [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      Cred ca ati observat astazi o neobisnuit de mare activitate pe acest site, cu mult mai multe persoane decat de obicei. Poate putem forma o alta platforma de dezbateri ?
      • +7 (15 voturi)    
        hei (Miercuri, 1 februarie 2017, 5:37)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

        Platforma de dezbateri?! Lu' asta ii arde sa dezbata.
        Poate o platforma de trafic de bate, rangi, cutzite, topoare si securi?
    • +2 (8 voturi)    
      hei (Miercuri, 1 februarie 2017, 9:18)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      sa recunoastem ca scorul e 1-0 in meciul PSD - Democratie. Din pacate Democratia e cam imbatranita, obosita,.. si pierde meci dupa meci in ultimul timp. In State chiar se apropie de un dezastru.
      Eu ma temeam ca o sa se intalneasca intr-o zi Kodrutza cu un glont dulce ca mierea la ceas de seara si cand colo ce sa vezi ? PSD si-a tras super echipa si a dat cu legea d epamant cat se poate de elegant - democratic, cu alegeri si tot tacamul.
      Se pare ca anul asta se poarta, dupa o revenire in forta, moda "tatucul". Probabil presedintele Bielorusului si Erdogan vor sta la loc de cinste in manualele copiilor nostri a parinti fondatori ai noii doctrine.
      Nu ma pot abtine s anu remarc absenta deplina a Bisericii din dezbatere. Purtatorii de anteriu atat de iubitori de tara si de vanzare de lumanari fara taxa, chitanta sau tva tac malc si numara banii si avantajele in tacere. O natie indobitocita e fix ce le trebuie ca sa le umple bisericile si vanzarile. Sa aiba si purtatorii de sutana cu ce merge la cumparaturi prin Vest. Pana si clopote cumpara din Austria... Un mare bleah.
      Ne-am recastigat identitatea nationala de mari hoti. A venit oarecum normal, doar suntem cei mai multi in puscariile din Vest. Acum e oficial. Si pentru ca nu ne pot da afara din UE probabil vor iesi ei unul cate unul si isi vor face alta UE numai a lor. Iar noi vom ramane aici mici si prosti sa ne dea in cap Lotrii cei mandri alesi, sa ne fure din poseta suta d elei pe care ne-o promit in plus la pensie. Ca sa fie siguri de succes isi vor aduce intariri din parnaie direct prin gratieri, dupa moddelul lui Ceasca. Ati sesizat cat s-a lacrimat pe tema puscariasilor dar nimeni nu a suflat o vorba despre victimele acestora ?
      Noroc bun si .. ultimul sa stinga lumina. Asta asa de sanchi ca becul e furat oricum.
  • +27 (33 voturi)    
    Pegra politica fericita & imuna legilor penale !!! (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:40)

    Plagarus [utilizator]

    Ioan Adam
    Ion Iliescu
    Victor Viorel Ponta
    Adrian Năstase (spre exemplu, în dosarul “Trofeul Calității” principala infracțiune este abuzul în serviciu, iar Năstase este beneficiarul folosului)
    Dan Șova (și toți responsabilii de la CE Turceni și Rovinari, care i-au îmbogățit pe Ponta și Șova)
    Darius Vâlcov (fost ministru PSD al Finanțelor)
    Sebastian Ghiță
    Viorel Hrebenciuc
    Ilie Sârbu
    Dan Ioan Popescu
    Liviu Dragnea
    Ecaterina Andronescu
    Corneliu Iacubov
    Mihai Tănăsescu
    Eugen Bejinariu
    Mădălin Voicu
    Nicolae Păun
    Nicolae Bădălău
    Robert Negoiță
    Olguța Vasilescu
    Paul Stănescu
    Cristian Rizea
    Tudor Pendiuc
    Cătălin Rădulescu
    Constatin Nicolescu
    Radu Mazăre
    Nicușor Constantinescu
    Gabriel Mutu
    Bunea Stancu
    Marian Vanghelie
    Gheorghe Nichita
    Adrian Severin
    Mircea Cosma
    Vlad Cosma
    Andreea Cosma
    Ovidiu Marius Isăilă
    Cătălin Voicu
    Adrian Duicu
    Constatin Popescu
    Serban Mihăilescu
    Dan Nica
    Mircea Drăghici
    Constantin Adăscăliței
    Radu Băbuș
    Daniel Bărbulescu
    Dan Bordeianu
    Florin Constantinescu
    Alexandru Cordoș
    Sonia Drăghici
    Marian Ghivenciu
    Vasile Gliga
    Iulian Iancu
    Sorin Lazar
    Marius Manolache
    Eduard Martin
    Alexandru Mazăre
    Lucian Șova
    Gabriel Vlase
    Vasile Duță
    Emil Cutean
    Ion Stan
    Anghel Stanciu și mulți, mulți alții.
    • +18 (24 voturi)    
      Pedeaspsa (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:04)

      revolution2017 [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Eu propun sa-i ignoram in societate. Sa-i tratam ca ceea ce sunt niste animale, de un nivel mult inferior, chiar infect ! Sa-i claxonam de cate ori ii vedem in trafic. Sa se simta izolati in propria tara si in casoaiele lor. Ce sentinta poti sa le dai acestor tradatori de neam si tara ?!?
      Au intrat deja in istoria Romaniei la ceas de noapte, pe usa din dos.

      Iar lupta noastra sa o continuam pe toate caile posibile, Mijloacele lor de lupta sunt primitive si jegoase, cutitele-n spate sunt ordinea zilei (sau a noptii). Mijloacele noastre de lupta sunt principiile care nu pot fi rasturnate sau omorate niciodata!

      Sa fii domn e o-ntamplare, sa fii om e-un lucru mare !
      • +19 (25 voturi)    
        Dar cite vieti avem? (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:25)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

        Nu-i lasi sa moara nu te lasa sa traiesti...
    • 0 (6 voturi)    
      vrei sa blochezi situl?! (Miercuri, 1 februarie 2017, 9:30)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Lista completa a penalilor pedeseristi (scuze pentru pelonasm) are cam doua mii doua sute de nume, vrei sa le pui pe toate?!
  • +34 (40 voturi)    
    "Protest masiv, continuu" ! (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:41)

    Susufler0 [utilizator]

    Asa este ! Asta trebuie facut ! Sa iesim sute de mii in toata tara pt a-i determina sa retraga aceasta mizerie de OUG !

    Nu noi trebuie sa ingenunchem in fata lor ! Ei trebuie sa se plece in fata noastra, sa-si ceara iertare si sa retraga Ordonanta !

    PS. Nu trebuie sa ne intoarcem in timp, nu avem voie sa ne intoarcem in timp !
    • -3 (5 voturi)    
      Să vezi (Miercuri, 1 februarie 2017, 7:25)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      când ies ei....
    • 0 (0 voturi)    
      cine oare cine...? (Joi, 2 februarie 2017, 20:03)

      NurosuNurosu [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

      Pe drak nea l-a prezentat lui NasCase filorusul si filoeuroasiaticul un antiamerican convins....gici cine?
  • +17 (23 voturi)    
    Asta e Dr.Agnea cu slugile lui ... (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:42)

    za-k [utilizator]

    In momentul de fata Dr.Agnea e Romania, nu mai conteaza nimeni altcineva.

    Orice parere opusa nu se mai asculta, bocancul in gura justitiei doar ca borfasu' Dr.Agnea si multi altii sa nu cumva sa fie deranjati de la furt.

    Ei trebuie sa fure in liniste, sa isi poate savura averea fara griji ca ar putea sa fie umflati.
  • +22 (28 voturi)    
    Aveti mare dreptate (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:47)

    rockerul [utilizator]

    Dragii mei ROMANI , acum niste ani v-am scris ca scopul lor este sa " se scape " si sa " ne scoata din UE " .....De ce ? Pt ca NU I-AR MAI CENZURA NIMENI ! Vor putea fura etc . , cine sa li se mai opuna cu ceva ?! Ce sa mai insemne MCV ? Au facut exact cand au putut , au zis ca e ger , dam libere , nu ies multi , acum o facem ! Nu ne ramane decat noua , sa protestam FERM SI CLAR ! Altfel , pt ca acum ceva luni , vreo 5, Tariceanu zicea ca . pt ca sunt atat de multe condamnari procese acuzatii etc ., si ,ca atare , legea e de vina si trebuie schimbata .........!!!!!
    • +15 (19 voturi)    
      Dar nici bine n-o sa le fie (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:05)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui rockerul

      vom trai si vom vedea.
  • +17 (25 voturi)    
    Au legiferat se pare RASISMUL (Miercuri, 1 februarie 2017, 2:49)

    Stat_de_drept [anonim]

    trebuie sesizat Parlamentul European. In Romania se pare ca s-a legiferat si RASISMUL si nu numai ! Rezulta ca un functionar public poate emite cu impunitate acte prin care sa se creeze o situatie de inferioritate pe baza de rasa, nationalitate, origine etnica. Din coroborarea alin, 2 si 3!
  • -26 (38 voturi)    
    mare atenție (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:01)

    Mazeta [utilizator]

    Evitați cluburile și discotecile în următoarele 10 zile!
  • -24 (30 voturi)    
    romexit cu acord american (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:06)

    revo [utilizator]

    Cu cat intelegem mai repede acest fapt indiscutabil, cu atat mai bine.
    Lovitura de stat data de Dragnea, care va continua cu suspendarea presedintelui, lichidarea DNA si ANI, scoaterea Romaniei din UE si NATO, NU SE PUTEA FACE FARA ACORDUL AMERICANILOR!!!
    Sa va intre bine in cap! Dragnea si Maior s-au intalnit cu factori importanti acolo, si au obtinut informatii clare si acordul pentru toata actiunea.
    Zona Marii Negre nu mai prezinta interes pentru americani, se vor retrage cu totul, isi vor lua si scutul, Marea Neagra a fost negociata si le-a ramas rusilor si turcilor.
    Asta a fost una la mana. A doua la mana este ca America da inca o lovitura UE, pe care a considerat-o rivala de la bun inceput. Doar Romania mai rezistase pe baricade in fata ofensivei rusesti la marginea Uniunii - acum treaba este ca si rezolvata.
    Asa arata inceputul unei frumoase prietenii americano-ruse - pe spatele nostru, pe viata si suferinta noastra.
    • -9 (17 voturi)    
      Ai inteles tu ceva,ceva... (Miercuri, 1 februarie 2017, 4:44)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui revo

      Trump este in razboi cu Soros, stie tot globu' asta. Acum, de ce crezi tu ca a fost Dragnea la investirea lui Trump si nu Iohanis si Ciolos? Hai sa vad, te prinzi?
      • -5 (7 voturi)    
        acum, da (Miercuri, 1 februarie 2017, 10:01)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        m-am prins
    • +3 (9 voturi)    
      Ii doare-n cur de factorii importanti de acolo (Miercuri, 1 februarie 2017, 7:50)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui revo

      nu-i intereseaza nimic. Au vazut ca America are propriile ei probleme, de-i vin peste cap, Trump s-a oferit sa nu mai faca pe jandarmul mondial, e liber la anarhie peste tot, asta-i "acordul" pentru actiunea lor, faptul ca pe Trump nu-l doare nici in cur macar de Romania, el are a se rafui cu ai lui in SUA, pe Romania poa's-o ia si dracu'!
      • -2 (6 voturi)    
        Corect (Miercuri, 1 februarie 2017, 10:15)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

        Este trecut de ora 10,00, asta-noapte nu s-a dormit, cel putin in Bucuresti, iar Ambasada USA la Bucuresti n-a catadicsit sa dea un semn de viata.

        Acum chiar mi-e frica de ce or sa declare intr-un final!
        De fapt, mai exista ambasada?
  • +20 (34 voturi)    
    In sfarsit (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:07)

    KostasP [utilizator]

    Ro are ceea ce merita. Psd trebuie sa "guverneze" pina cand toate capetele patrate care i-au votat si toti idiotii care-au stat acasa (la o bere cu pretenii) vor afla pe propria lor piele ce inseamna "guvernarea" psd. Guvernati pina nu mai ramane piatra pe piatra in tara aia locuita de hoti si capete seci.
    • -14 (24 voturi)    
      este mai mult decat atat (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:41)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Inca nu poti sa vezi padurea din cauza copacilor.
      Este sfarsitul unei epoci si inceputul alteia. Se redeseneaza sfera de influenta a lumii iar Romania a pierdut din nou. Nu din cauza noastra. Nu din cauza mafiei PSD sau a lui Dragnea, ei sunt doar unelte.
      Lovitura de astazi si loviturile care vor urma sunt facute cu acordul STATELOR UNITE ALE AMERICII si fac parte din tratatul secret care va fi semnat la momentul potrivit intre Trump si Putin.
      Americanii se retrag de la Marea Neagra, le-a fost lasata rusilor si turcilor in schimbul acordului la care vor ajunge in Siria.
      Americanii vor sa apere doar partea de Nord-Est a Europei, Tarile Baltice si Polonia. Restul nu mai conteaza pentru ei. Ne-au tradat.
      Dragnea si Maior au informatii sigure, probabil ca au si primit asigurari verbale ca pot sa stapaneasca tara cum vor.
      Sa nu uitam ca SUA au considerat UE o rivala si Euro, o amenintare. Slabirea si destramarea UE este in avantajul lor - cel putin asa cred ei. Deci scoaterea Romaniei, Ungariei, Bulgariei si altor erosceptici din UE le este pe plac.
      Dragnea are binecuvantarea Americii. Cum iti explici ca pana la aceasta ora Ambasadorul n-a postat nimic pe site-ul lui?
      • -8 (10 voturi)    
        hahahahahaha (Miercuri, 1 februarie 2017, 5:40)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Asa e, Trump e de vina:
        https://www.youtube.com/watch?v=lkJbmlKoOAo
      • +5 (7 voturi)    
        Asa este (Miercuri, 1 februarie 2017, 7:45)

        Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui revo

        altii sunt de vina, nu noi... intotdeauna altii
    • +7 (15 voturi)    
      Daca memoria nu ma inseala, (Miercuri, 1 februarie 2017, 6:46)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      L-a intrebat Lot pe Dumnezeu: "Doamne, dar daca sunt cincizeci de oameni drepti, ce vei face cu Gomora?" "Nu o voi pieri". "Dar daca sunt patruzeci?". "Nu o voi pieri". "Dar daca sunt numai treizeci?". "Nu o voi pieri". "Dar daca sunt douazeci?". "Nu o voi pieri". "Doamne, dar daca sunt numai zece drepti?". "Nu o voi pieri".
      Daca mai exista, pe teritoriul acesta, oameni drepti si cinstiti, daca ne place sa ne numim "crestini", trebuie sa luptam pentru nepieirea tarii acesteia.
      • 0 (6 voturi)    
        Rectificare (Miercuri, 1 februarie 2017, 13:15)

        slevin_kelevra [utilizator] i-a raspuns lui ofCAER

        Dialogul acesta are loc intre Avraam și Dumnezeu, care mijlocește pentru Sodoma și Gomora, două cetăți focare de coupție și imoralitate. Se pare că președintele a afirmat azi că suntem un popor fără valori morale. Se pare că doar rugăciunea și strigătul curat al străzii mai pot salva poporul român.
        P.S. Lot, nepotul lui Avraam, a scapat de pierzare, fugind din Sodoma. Astăzi, multi ca el vor forța emigrarea, fugind din calea pieirii. Nefericită epocă mi-a fost dată să trăiesc.
  • +22 (28 voturi)    
    Un popor tare, când e lovit își sporește puterile (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:33)

    slevin_kelevra [utilizator]

    Observ ca foarte multi oameni de buna credintă au vorbit in seara aceasta despre declanșarea alegerilor anticipate. Alegerile anticipate desi reprezintă o necesitate stringentă, ele implică din păcate o procedură foarte dificilă. Pentru a fi inițiate alegerile anticipate e nevoie de acordul dintre Iohannis, Grindeanu și Parlament, ceea ce la mometul actual e un non-sens (o grevă a logicii). În Constituție se precizează faptul că președintele țării poate dizolva Parlamentul, numai dacă Parlamentul refuză investirea Guvernului, ceea ce în cazul de față, iarăși nu se justifică. În concluzie, rolul președintelui în inițierea alegerilor anticipate e inexistent. Rămâne de văzut dacă măsura de înaintare a demisiei parlamentarilor aflați în opoziție (PNL, USR, PMP, UDMR) va reuși să provoace alegerile anticipate. Să nu uităm că PNL are mulți membri penali, UDMR nu e mai prejos, iar PMP-ul a fost lăsat baltă de Băsescu, arătând clar fostul șef, că renunță la partid primind în schimbul tăcerii sale, beneficiile ordonanței. Ne rămâne totuși ceva parcă neanticipat de 27 de ani: mișcarea străzii!
    • -5 (15 voturi)    
      ha (Miercuri, 1 februarie 2017, 5:41)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui slevin_kelevra

      Popor tare?!?!?!?!
      Metoda stramoseasca de supravietzuire este "capul plecat, sabia nu-l taie" si copacul national e salcia.
  • +11 (19 voturi)    
    O idee pt Tapalaga (Miercuri, 1 februarie 2017, 3:33)

    Adri4n [utilizator]

    In ordonanta zice ca modificarile la codul penal (adica partea a mai nasoala) intra in vigoare in 10 zile.
    Grindeanu isi da demisia, Ciorbea doarme in papusoi.
    Cine poate intoarce ordonanta?
    Noul guvern.
    Care nu poate fi instalat asa repede decat daca vrea PSD. (si Iohanis trebuie sa se miste rapid la randul lui)
    pretul pentru retragere? Dragnea Prim Ministru.
    Si nu, n-o va retrage, dar va fi PM dupaia.

    Uite asa iei o tara intreaga ostateca.
    • -1 (11 voturi)    
      m-am razgandit (Miercuri, 1 februarie 2017, 4:36)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

      vor cere demisia lui Iohanis in schimbul retragerii ordonantei.

      Nu. Nu o vor face in public.
  • +11 (17 voturi)    
    Poporul Roman-SIGURANTA NATIONALA este ATACAT !!! (Miercuri, 1 februarie 2017, 6:15)

    AvramLibertate [anonim]

    ROMANIA (NATO)este ATACATA!!!!" :::::::CONVOCAREA de URGENTA a CSAT---INALTA TRADARE & LOVITURA de STAT initiata de CORUPTIE -CRIMA si HOTIE(PSD-ALDE-KGB) nu are voie sa ocupe din nou ROMANIA !!!!


    Art. 40, alin. 2 din Constituție: ”Partidele sau organizaţiile care, prin scopurile ori prin activitatea lor, militează împotriva pluralismului politic, a principiilor statului de drept ori a suveranităţii, a integrităţii sau a independenţei României sunt neconstituţionale.
  • +2 (6 voturi)    
    Nulitate (Miercuri, 1 februarie 2017, 6:54)

    revolution2017 [utilizator]

    Pentru Dan Tapalaga o alta idee

    - cazuri de nulitate relativa / absoluta a OUG-urilor ?
  • +4 (10 voturi)    
    Precum haiducii, de mult, (Miercuri, 1 februarie 2017, 6:55)

    ofCAER [utilizator]

    Falanga PSD ataca amu
    in miez de noapte.
    Altfel decat haiducii, pesedistii iau de la saraci si dau la bogati...
    P.S. Oameni buni, care a fost "urgenta"? Suntem in vreo stare de razboi? Bate la usa sfirsitul lumii?
  • +4 (10 voturi)    
    intreb si eu... (Miercuri, 1 februarie 2017, 7:31)

    vezi [utilizator]

    de ce nu a scos PM Ciolos Monitorul Oficial din subordinea sa ?
    Monitorul oficial trebuie scos din subordinea guvernului
    Acum este cam tarziu, dar trebuie actionat in acest sens. Acesti hoti nu se vor opri aici.
  • +3 (9 voturi)    
    Ce-i mai rau.. (Miercuri, 1 februarie 2017, 7:40)

    anion [utilizator]

    Nu stim ce-i mai rau. Ordonanta de aplicare a codului de procedura penala sau cea cea de modificare a CP. Te crucesti ce le trece prin cap acestor borfasi cand se strang cu totii la Palatul Victoria. Porcul Yorkdache ar trebui pus la protap in satul lui de pe langa Caracal.
  • -2 (10 voturi)    
    Propunere ! (Miercuri, 1 februarie 2017, 7:45)

    EuIoan [utilizator]

    Hai sa ne prezentam toti la poarta PSD . Sa cerem formulare de adeziune .
    Cu 50000 de noi membrii ,se schimba toata structura partidului .
    • +1 (7 voturi)    
      Ete, na! asa o prostie de mult n-am auzit (Miercuri, 1 februarie 2017, 8:20)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui EuIoan

      pai, PSD are 3 milioane de membrii de baza, doar pulime fara importanta, cotizanti la alegeri cu voturi, pentru care fura de la restul de 15 milioane cat poate. Sa ne alaturam lor? ca ce chestie? ca sa zica PSD-ul, ia uitati ce bine am facut tarii, avem cereri de intrare in partid de la 50000 de cretini noi?
  • 0 (6 voturi)    
    Naționalismul găunos? (Miercuri, 1 februarie 2017, 8:16)

    Furnicuta [utilizator]

    De acord cu aproape toate criticile din articol. Iar lista e chiar mai lungă. Totuși, naționalismul găunos este ca nuca-n perete în acest caz. Ce treabă are una cu alta? Mai jos chiar scrie:

    Ne-am laudat cu imunitatea noastra la extremism si nationalism agresiv.

    Deci, nu se pune problema la noi de așa ceva. Aici vorbim de corupție, de hoție, nu de naționalism.

    Lingându-ne rănile și acționând cerebral ar trebui să ne gândim la căile de a micșora dezastrul (că de evitat înțeleg că nu se mai poate).

    Deci, mă întreb:
    Se pot anula efectele dacă CC constată în termen de 10 zile că aceste acte normative sunt anticonstituționale? Sau, dacă ele au fost publicate în MOR se aplică chira dacă ulterior sunt declarate anticonstituționale?
  • +2 (8 voturi)    
    GIO s-a pronuntat... (Miercuri, 1 februarie 2017, 8:24)

    astronaut [utilizator]

    intr-un mod arogant , nerusinat , miseleste , las ,in dispretul poporului , vor FURA PE RUPTE , FARA FRICA mai cu seama luand in calcul ca ei nu se vor opri , vor continua RESTAURATIA REGIMULUI NASTASE , prin shimbarile in avalansa privind PARCHET GENERAL , DNA , DIICOT ,CURTEA SUPREMA , CCR si altele ! Trebuie urgent contestat la CCR de catre CIORBEA si daca nu vrea trebuie luat de GULER , sau CSM !!
  • -2 (8 voturi)    
    Atenție la Băselu' (Miercuri, 1 februarie 2017, 8:40)

    ww [utilizator]

    Să nu-i lăsăm partidul de buzunar să capitalizeze nemulțumirea străzii. Acesta este probabil sensul demisiei sale, cu el în frunte partidul nu poate face mare lucru. Iar calculul e simplu: cum există un vid de încredere al electoratului față de clasa politică (inclusiv PNL) probabil Baselu s-a gandit să mai strângă el câteva procente, preluând prin PMP conducerea străzii. Mare atenție!
    • -1 (7 voturi)    
      nu (Miercuri, 1 februarie 2017, 10:12)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Nu mai are nevoie de nimic. A si spus clar ca si-a atins obiectivul "politic". Poate renunta si la imunitatea parlamentara, ca doar asta a urmarit cu asa-zisul PMP.
      Asa cum Ghita e ascuns in cine stie ce asa conspirativa a SRI, si PMP a fost doar refugiul in fata legii a basescului.
      Udroaica nu mai poate fi trasa la raspundere, dosarele care ar fi dus la el sunt inchise; familia lui este in afara de pericol - nu mai are nevoie de nimeni si nimic.
      PMP se va dizolva in ALDE si PSD. Poate or fi cativa care sa intre si in PNL, dar eu zic ca se simt mai in siguranta cu haita cea mare.
  • +2 (8 voturi)    
    am citit doar titul, si trebuie sa corectez! (Miercuri, 1 februarie 2017, 9:25)

    un_deget_de_secaturi [utilizator]

    Nu, domnule Tapalaga, Romania a iesit din UE si NATO pe 11 decembrie, cand poporul a votat cu Dracnea & Co!
    Oamenii stoua foarte bine ca Partidul lui Ilici nu este cu Occidentu, ci cu axa Maskwa-Pekin!
    Noi am iesit din Europa, am iesit din democratiile occidentale in acel moment!
  • +1 (11 voturi)    
    Stimate domnule Tapalaga (Miercuri, 1 februarie 2017, 9:35)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    ..ati gresit mult de tot.
    Asa cum toti ati gresit cand l/ati "jupuit" pe Basescu ca pe un hot ordinar pentru fiecare greseala fauta.
    Nu metita iertat, dat nii bagat cu nasul in rah... pentru orice vi s/a parut a fi stramb. Sau chiar a fost.
    Acum va este bine?
    Cum sunt faptele celor pe care, acum, ii incriminati?
    Raportatile la prostiile luyi Basescu si veti vedea ca sunt... abominabile.
    Stiti ce ati facut?
    L/ati facut pe omul simplu sa spuna... toti sunt la fel.
    Nu a mai existat negru, gri (cu multele lui nuante) si alb. A existat doar alb si negru.
    Si toti au gandit ca Basescu e la fel de negru ca iliescu, Constantinescu.
    Nu sunt aparatorul lui; Basescu a fost singurul Presedinte al tarii asteia.
    Pentru ca v/a fost frica de viitoul ce ar fi putut sa va astepte, ati inceput sa/l porcaiti pe Basescu si sa indulciti tonul catre hotii pesede-alde... si care or mai fi.
    Acum stiti ce rau ati facut?
    Acum va place ce aveti?
    Sa va traiasca.
    V/o spune un om care era mandru de tara lui. Si de oamenii tarii asteia.
    Acum, nu!
    Nu mai sunt mandru de nimic!
    Asta ati reusit dumneavoastra!
    • -2 (12 voturi)    
      care basescu? (Miercuri, 1 februarie 2017, 10:07)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      ala care a si spalat putina odata ce si-a vazut iubita complice si familionul salvati?
      Mai nene never red, a sters-o hahaind la cateva minute dupa adoptatea ordonantelor! Pricepi?
      Mai este cazul sa pomenesti de jegul ala? Ne-a tras-o, am facut scut in jurul lui, l-am crezut cand vorbea de justitie, asta in timp ce el lua miliardele prin Udrea si Cocos si Rizea si altii si complota cu Ponta!!
      • 0 (2 voturi)    
        tu ai ceva in cap mă? (Miercuri, 1 februarie 2017, 13:59)

        Ahha [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Ai 3 clase ca trenu?
    • 0 (4 voturi)    
      oameni mici (Miercuri, 1 februarie 2017, 13:45)

      gotcan [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Au contat mai mult frustrarile si neimplinirile, de asta au refulat asa de urat la adresa lui Basescu in timp ce de ceilati abia daca se ocupau. Da, faptele lui Basescu nu trebuiesc iertate dar nici nu este cazul sa fie bagat in aceeasi troaca cu penalii PSD-isti. Totusi, in perioada lui, s-au facut unii pasi spre o justitie functionala, chiar daca nu a fost total independenta.
  • +3 (7 voturi)    
    Dragnea (Miercuri, 1 februarie 2017, 10:22)

    freejack [utilizator]

    Capitane de judet

    Of, foaie verde, foi de prun, mai, foaie verde, foi de prun,
    Spune, spune, mos batrin, spune-mi caii cind se fura,
    Of, noaptea pe fulgeratura,
    Atuncea caii se fura.
    Of, cind e negura si ceata,
    Atuncea caii se-nhata.
  • -3 (9 voturi)    
    ei si (Miercuri, 1 februarie 2017, 12:47)

    EXEs [utilizator]

    Ce spune farul calauzitor de la berlin? A inceput cumva sa emita din nou semnale morse prin care isi exprima tacut si calm nemultumirea? Nuuu? Vai dar n-aveti nici o grija ca dupa ce ne baga capusarii astia in faliment o sa se trezeasca tanti leana merkel cu factura pe masa, poate atunci i se mai dezmorteste gura, ca de creier mi-e clar ca nu mai misca de mult nici un neuron prin cutia aia goala.
    • -6 (6 voturi)    
      nu-i asa? (Miercuri, 1 februarie 2017, 13:47)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      Corecta observatie. Nimic nimicuta pana la ora asta. Si Germania ar fi trebuit sa fie patronul nostru, farul calauzitor... N-o mai interseaza lupta anticoruptie. Oare de ce? I s-o trage de la EADS? Sau nici n-a bagat de seama ca aici se petrece un inceput de lovitura de stat?
  • -3 (3 voturi)    
    O "gasca" de indivizi PENALI... (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:15)

    Olyx [utilizator]

    SE JOACA CU SOARTA TARII !...Ca si cum ar fi STAPANII ei si DOAR niste indivizi vremelnic cocotati in varful Puterii...!
  • -2 (4 voturi)    
    Chiar asa? Afara din UE (Miercuri, 1 februarie 2017, 14:33)

    Tambrian [utilizator]

    Cred ca din 100 de oameni din 100 vor raspunde ca nu este posibil sa fim dati afara din UE. Acolo este un tratat in care independenta nationala mai este inca acceptata. Legea gratierii,legea amnistiei sunt la parlament. Corectarea eventualelor neajunsuri ale ordonantei de urgenta privind cerintele CC pe adecvarea codului penal in ce priveste abuzul de putere se va face tot in parlament,poate mai repede decat analiza celor doua legi. Asa ca domnul Tapalaga scrie cu prea multa ura ca un grup infractional organizat a pus mana pe statul roman, televiziuni,infrastructura.. si altele. Este nevoie totusi de masura in toate,chiar si cand scrii despre politica.
  • -1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:28)

    VarailVarail1 [anonim]

    Dpmdv daca se vor face alegeri de 10 ori PSD iese de 11. Voi tre sa intelegeti ca e un razboi mediatic intre internet (accesul liber la informatie reala) si massmedia romaneasca (A3 in special) care pur si simplu i-au distrus pe toti care se uita la TV.
    Oamenii astia vor vota PSD chiar daca se inchid granitele , se face nationalizare si iesim din UE. Ei se considera "patrioti".Antena 3 a fost o otrava cu efect latent. Asta e tara unde daca nu va curge sange nevinovat nu se va intampla niciodata nimic si nici atunci nu e sigur nimic (Vezi mineriadele).
    PSD nu scoate votantii lor afara dintr-un motiv ff simplu: daca acestia vor ajunge in strada si vor vedea ca "sorosistii" sunt de fapt copiii si nepotii lor vor realiza ca au fost inselati si vor reactiona ca animalele (aici e adevarata revolutie). Prefera sa ii tina in casa la A3 si sa voteze "democratic" din 4x4. In strada "doar" jandarmii cu bulanele si gazele. NU ARMATA..armata e prea periculoasa pt mafioti.
  • -1 (1 vot)    
    romexit vs remainia (Miercuri, 1 februarie 2017, 17:57)

    casual [utilizator]

    cu stima, dan tapalaga, (retoric o spun, nu de dragul contrazicerii) dar in loc de romexit e mai degraba remain'ia!
    ramanem in totalitarism(ul) in care ne'a (re)introdus acum, inapoi psd. suntem mongolia europei ! chiar acum, in timp ce scriam m'a dus gandul, la falsa idee pe care o aveam anii trecuti, pana la aceste alegeri din decembrie, despre votantii psd: "toti betivii de la sate" - imi ziceam, "toti cei ce recidiveaza prin inchisori, carora nu le place buna-vietuire, toate lepadaturile din acest popor, analfabetii, cei ingusti la minte - ei sunt cei ce voteaza mereu psd (ma gandeam) si ei ne hotarasc soarta tarii!" ...asa imi spuneam, asa eram convins, si asta doar privind in jur, la unele persoane in societate, in locatia geografica in care sunt; dar poti vedea exemple pe viu, din aceasta aceasta clasa de romani pe care am descris-o mai sus, pe youtube (pe vaxpopuli de expl) - si te ingrozesti! despre ei, care spun ca soarele se invarte in jurul pamantului (si cate altele!) gandeam, ca acestia ne'au adus la fiecare 4 ani starea in care suntem, prin votul lor.. dar..
    dar m'am inselat amarnic, cand am vazut numarul impresionant de romani obisnuiti, care au votat psd in decembrie! si nu numai ei, ci si o mare clasa de intelectuali, sa nu mai vorbim de statisticile ce ne arata cati romani din zona urbana au votat psd in decembrie!! iata asadar, ca nu (numai) scursura societatii i'a propulsat acum pe pesedisti la putere, ci romanii obisnuiti !
    atunci ma intreb: oare "s-au lasat" acesti oameni prostiti (de promisiunile lui dragnea)? sau ce i-a determinat sa voteze asa? sau toti acestia care au votat stanga, au devenit intre timp, si ei, pe la locurile lor de munca, in societate - oameni atat de corupti in sufletul lor, incat nu s-au mai regasit, decat in psd? sa fi devenit marea majoritate a societatii romanesti, de fapt, o adunatura de puscariabili, sa se fi pervertit omenirea (romanimea) atat de mult, incat nu mai e nimic moral in romanii de azi?! (am lipsit 10 a
    • -1 (1 vot)    
      continuare (Miercuri, 1 februarie 2017, 18:10)

      casual [utilizator] i-a raspuns lui casual

      (am lipsit 10 ani din tara, dar cand m'am intors in Romania *Remainia, adevaru' ca am ramas SOCAT: oamenii s'au inrait atat de mult!...) Mi-e greu sa inteleg asadar, stimate Dan Tapalaga, CUM DE S'AU LASAT ACESTI OAMENI PACALITI, ATAT DE USOR - DE UN PARTID ATAT DE PERVERS!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri