Despre miting si manipularea grosolana de la televiziunile penalilor: nu vrem caderea guvernului si lovitura de stat, ci o justitie egala pentru toti

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:48 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Antena 3 si Romania TV au declansat o campanie teribila de manipulare in aceasta seara, cand circa 30.000 de oameni au iesit numai in Bucuresti sa protesteze impotriva gratierii si modificarii Codului Penal in beneficiul infractorilor. Cele doua posturi, conduse de un condamnat si un urmarit general, sustin ca zecile de mii de oameni vor sa dea o lovitura de stat si sa rastoarne guvernul prin presiune si violenta. Nimic mai fals: vrem ca PSD-ALDE sa continue sa guverneze, potrivit mandatului primit prin vot, dar nu vrem ca ei sa dea legi pentru penali. Punct.

Mitingul de duminica seara, la fel ca si cele de miercuri (de dupa sedinta de guvern), au un singur scop: sa determine guvernul Grindeanu - Dragnea sa renunte la cele doua proiecte de Ordonante de Urgenta (gratierea multor corupti si unor infractori periculosi, precum si modificarea Codului Penal in favoarea coruptilor).

Protestatarii au vrut sa transmita fix acest mesaj atat Guvernului, cat si celor doua partide care compun majoritatea guvernamentala: PSD si ALDE. Marsul pornit de la Piata Universitatii a trecut exact prin aceste trei puncte. In nici un moment protestatarii nu au recurs la violenta, la amenintari sau la atitudini caracteristice unei lovituri de stat. Nu au fortat intrarea in nici una dintre institutii, nu au rupt cordoanele de jandarmi, pe scurt - nu au facut nimic violent sau care sa puna la indoiala ordinea constitutionala.

Pseudo-ziaristii si analistii de la televiziunile lui Ghita si Voiculescu au incercat sa spuna ca s-au infiltrat huligani din galerii, ca un jandarm a fost batut, ca echipa RTV a fost agresata. Au incercat sa provoace pentru a obtine violenta, prin prezenta echipei RTV cu citiva dubiosi chiar in inima protestului. Nu le-a mers. Si nu le-a mers pentru ca acesti protestatari sint de alta factura decit ei, pentru ca sint oameni normali la cap, care traiesc exclusiv din munca lor si au totala responsabilitate pentru actiunile lor.

Au incercat sa invalideze protestul si sa dea o platforma penalilor disperati ca isi scapa amnistia si gratierea printre degete. Au lucrat pentru stapinii lor fondatori - Ghita si Voiculescu, dar si pentru stapinii adoptivi - Dragnea, Tariceanu si compania.

S-au ocupat de ridicol, spunind (la RTV) ca protestatarii au fost platiti astfel: 100 de lei de om, 50 de lei de tinar, 30 de lei de ciine.

Au acuzat ca Iohannis (miscare riscanta sa vina in Piata Universitatii) a dat semnalul violentelor. Care violente?

Pe scurt, au facut zid in jurul penalilor. In loc sa admita ca protestul e indreptat contra modificarii intempestive a legislatiei in favoarea coruptilor, televiziunile cu circuit inchis de penitenciar au mintit si au spus ca protestatarii vor sa rastoarne guvernul.

Mai mult: au facut paralela ticaloase cu tragedia din Colectiv si caderea guvernului Ponta. S-au legat de incendiul din Bamboo si au spus ca si acesta a fost organizat de sistem (servicii + Iohannis) ca sa determine caderea guvernului. Zero dovezi inc azul Colectiv, zero dovezi in cazul Bamboo. O manipulare ingrozitoare.

Disperarea acestei categorii de politicieni, afaceristi si patroni media, dar si micimea slujitorilor lor mediatici nu are limite.

La finalul zilei raminem cu imaginile fabuloase ale Pietei Victoriei, ocupata in liniste de oamenii care nu isi mai imagineaza o Romanie a anilor 90, in care justitia sa fie doar pentru catei.

PS: Spuneam ca venirea lui Iohannis la miting e riscanta. A fost o iesire oportunista, riscanta politic, pentru ca ii incita si mai mult pe acei lideri PSD si ALDE care-l vor suspendat. Nu stiu daca vor mai rezista presiunii interne, dar si a grupurilor mediatice. Odata pornita suspendarea lui Iohannis, criza politica se declanseaza, cu costuri greu de estimat. Pentru Iohannis, suspendarea e perfecta insa, pentru ca isi va putea relansa mandatul de presedinte, cu sanse mari pentru un nou mandat, caci e greu de crezut ca va putea fi demis prin vot, fie si pentru ca pragul de 30% e greu de atins. Pentru tara insa, nu cred ca o criza politica e benefica, indiferent de deznodamintul ei.























79775 vizualizari

  • -76 (106 voturi)    
    dura lex (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:59)

    Mazeta [utilizator]

    Un miting ilegal pentru respectarea legii? Gata gluma, scoateți tunurile cu apă!
    • +47 (59 voturi)    
      ho ca ne darami (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:15)

      0rms [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pai cum, sa nu cereti voi autorizatie de la mazeta pentru a deschide gura?! offtopic, mazeta, stai calm, punem noi mana si pe "tine" (simbolic)
      • +32 (36 voturi)    
        CNA apra televiziunile penalilor si stirile false (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:40)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui 0rms

        rtv si latrinele au inceput sa devina atat de absurde incat minciunile lor nici macar nu mai sunt posibile in realitate. si totusi Consiliul National al Audio-Vizualului capusat de Psd tace.

        Probabil ca CNA-ului i se pare absolut normal faptul ca tembeliziunile unui condamnat penal si unui inculpat fugar dat in urmarie condamna cetatenii cinstiti ca nu sunt de acord cu eliberarea lor. In schimb dau amenzi pentru ca se depasesc timpii de publicitate, asa ca sa nu spuna ca nu se intalnesc si eu in sedinta.
    • +52 (58 voturi)    
      Mazeta, probleme ma? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:24)

      basarab99 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Detectez o usoara urma de nervozitate. Tunuri cu apa??? Altadata erai mai subtil cu istigarile, acum se vede treaba ca acei 30.000 plus alti 10-20.000 in toata tara te-au speriat: cei 17% care au votat hotii mai multi nu sunt, pe cand cinstiti dar neimplicati mai avem, slava Domnului. Te oftici, recunoaste, cocota mica!
      • -27 (37 voturi)    
        17%? dar voi cati ati fost? 0.25% (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:03)

        base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui basarab99

        45.000 din 18.000.000 inseamna fix 0,25%
        • +13 (17 voturi)    
          <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< (Luni, 23 ianuarie 2017, 5:59)

          Invincible [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

          Bai calculatorul lui peste prajit, ia gandeste-te, cati dintre ai vostri vor ca penalii sa scape? :D

          Hai sa bagam un 90%. Or fi ei prosti, insa stiu cu totii ca parnaiasului ii sta bine dupa gratii.

          Si acum sa tragem linie. Cu ce ramai ma, calculatoristu' lui peste belit? :D
      • +9 (13 voturi)    
        Tb sa fii student la "drept" ca sa vezi lovitura (Luni, 23 ianuarie 2017, 7:00)

        axxa [utilizator] i-a raspuns lui basarab99

        de stat in manifestatiile de aseara. Chiar si cei care v-au votat si-au manifestat dezacordul fata de prioritatile absolute ale acestui guvern penal.
        Miscarea presedintelui - una inteligenta, desi in prima faza eram tentat sa consider ca face o eroare.
        In aceasta legislatura, doar strada si presedintele ma
    • +26 (28 voturi)    
      n-a fost ilegal (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:48)

      cezarjipa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      E o diferenta intre ilegal si neautorizat.
    • +12 (16 voturi)    
      Atena 3 e aici? (Luni, 23 ianuarie 2017, 2:36)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Te oftici? Citeste Art 2 (1) Art 3 (1) din legea facuta de GENIUL PSDisto-ALDEist si apoi gandeste-te la nepotii tai :-)
    • +2 (4 voturi)    
      De, Mazeta. nici minerii nu mai sunt ce au fost (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:59)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      E nevoie de politie cu tunuri cu apa, vad ca e cam complicat.

      Unde erau vremurile alea cand chema Iliescu minerii sa curate piata de elemente "fasciste". Panselute plantate dupa bataie erau bonus.
    • +3 (7 voturi)    
      Ilegalitate este doar in capul tau... (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:00)

      13adi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      :)
    • 0 (0 voturi)    
      astia-s nu-s in stare (Marţi, 24 ianuarie 2017, 17:59)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      sa dea zapada si vrei sa aiba tunuri cu apa :))))
  • +35 (41 voturi)    
    Un miting la RTV (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:03)

    iulian73cta [utilizator]

    De ce nu a mers mulțimea și la RTV?
    • +5 (7 voturi)    
      RTV nu merita nicio flegma.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:36)

      -dan [utilizator] i-a raspuns lui iulian73cta

      RTV si A3 sunt o groapa de gunoi... un focar de infectie, cum sa te apropii de asa ceva?
      Mai elegant spus.. sunt o mocirla.
  • +40 (56 voturi)    
    Nu cred... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:05)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Nu cred ca mai exista in lumea civilizata si democratica astfel de oficine ale manipularii,minciunei,dezinformarii,abjectiei extreme!Si toate astea in totala impunitate!Existenta A3 si RTV este o proba clara a slabiciunii institutiilor democratice ale acestui stat pe calea disolutiei.
  • +32 (38 voturi)    
    Am avut noroc ca n-au fost provocatori (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:12)

    Maniu [utilizator]

    Trebuie avut grija pt ca gangsterii sunt in stare de multe faradelegi.
    • -32 (44 voturi)    
      Te referi la piromani (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:20)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      ?
      • +9 (17 voturi)    
        baiatu baiatu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:41)

        0rms [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        cate semne de intrebare ai pus, tot atitia neuroni
        Misca deaici, fa putin loc, nu ne jigni chiar in halu asta.
      • 0 (4 voturi)    
        ce piromani (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:49)

        cezarjipa [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        ?
        • -14 (16 voturi)    
          Care-au dat foc la Colectiv si Bamboo (Luni, 23 ianuarie 2017, 1:02)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui cezarjipa

          !
      • +9 (15 voturi)    
        cristoaie, (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:00)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        tu esti?
    • +17 (23 voturi)    
      Gangsterii (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:39)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Gangsterii erau la America, chelneri sezonieri în hotelu' lu' Trump, cersind un selfi.
    • +16 (16 voturi)    
      Retragerea strategica (Luni, 23 ianuarie 2017, 7:49)

      hamangiu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Cum nu au fost provocari...?Retragerea jandarmilor de la sediul PSD ce a fost....nu au fost retrasi in speranta unei devastari a sediului...iti poti imagina urmarile...
  • -25 (41 voturi)    
    Dar ce vreți voi, dom' Pantazi? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:39)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    Ieșiți domnilor la vot, nu la la scandat. Democrația se face la urne. Să vii acum să plângi cu ultimul loser, în stradă, e de-a dreptul penibil. PSD are toate prerogativele și legitimitatea să modifice orice lege dorește. Restul sunt vorbe.
    • +12 (18 voturi)    
      Harpalete, harpalete (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:50)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Saracu de tine...!
    • +28 (34 voturi)    
      te inseli (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:53)

      BillytheGreat [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      NU are dreptul sa faca orice lege doreste.Democratie nu inseamna doar o data la 4 ani la urna, inseamna sa guvernezi democratic pe toata perioada pentru care ai fost ales, nu sa-ti vezi sacii in caruta si sa incepi sa legiferezi pentru gruparea ta de mafioti.
      • -17 (21 voturi)    
        Aberezi. (Luni, 23 ianuarie 2017, 8:42)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui BillytheGreat

        Gratieri si amnistii s-au dat se dau si se vor da de acum inainte in tari perfect democratice! A gratia nu inseamna a incalca legea! Si aceste legi sunt date de cei indreptatiti sa le dea: cei care-au castigat zdrobitor alegerile!
        Practic demonstrantii sunt impotriva dreptului legitim al guvernului de a guverna! Asa ceva nu se poate tolera! Democratia trebuie aparata! Celor care nu le convine sa se duca la vot!
        Nu am votat PSD, dar nici nu sunt de acord cu stradocratia care se incearca!
        • +6 (10 voturi)    
          nu (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:40)

          murangura [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          nu am protestat pentru a schimba guvernul. am protestat pentru a nu lasa guvernul sa faca o anumita schimbare in lege.
          e perfect valabil ce a facut strada. e democratic.
        • +6 (10 voturi)    
          daca ai castigat alegerile (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:41)

          IulianVacaru [anonim] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          nu inseamna ca e ok sa dai orice lege vrei. daca ai castigat cu 51% de exemplu nu inseamna ca e ok sa legiferezi taierea capului celorlalti 49%.
          cum ar fi ca cine castiga o data alegerile sa dea o lege prin care desfinteaza toate celelalte partide.
          Prin ce vor ei sa faca acum furtul generalizat, omorul si vatamarea grava din culpa, condusul fara carnet/baut si altele devin legale (tot ce presupune inchisoare sub 5ani), maine pot la fel de bine sa legalizeze spartul locuintelor, violul sau crima.
          Mai crezi ca daca ai majoritate poti legifera orice?
          In toate tarile cu apa calda pentru modificari majore legislative iti trebuie o mare majoritate gen 70% + referendumuri. Pana si Erdogan a avut nevoie de cele 2 sa isi mareasca puterile.
    • +4 (6 voturi)    
      Am votat ! (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:31)

      lp [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Am votat USR. Dar nu conteaza, sa zicem ca as fi votat PSD - ii da asta dreptul sa faca orice pohteste Dragnea ?? PSD-istii ceilalti chiar ii vor pe puscariasi eliberati ? Daca nu stiai pana acum, libertate inseamna sa-ti spui parerea, chiar daca e contrara cu a sefului. PSD nu e PCR ! sau .....
    • +6 (8 voturi)    
      Ia mai schimbati placa asta (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:06)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      " Democrația se face la urne"

      Nicio putere aleasa democratic nu are voie sa iasa din limitele Constitutiei. Gratierea colectiva se face prin lege organica, nu prin ordonanta de urgenta si aia data pe furis noaptea, fara consultarile prevazute in lege.

      Mai lasa odata prostia asta cu democratia la vot si intelege ca majoritatea aleasa nu poate face orice si oricum.

      Exemplu: Se poate da un OUG ca persoanele care se numesc Haralambie sa fie deposedate de bunuri imediat. Scurt: tu, Haralambie, esti dat afara din casa si dormi pe sub poduri. Avocatul Poporului nu are de gand se conteste asta, e pus acolo de majoritatea care a dat OUG-ul. Dupa 6 luni, sau poate mai bine, OUG-ul e evident declarant neconstitutional, dupa ce se voteaza in parlament. Esti liber, cetatene Haralambie sa te intorci acasa!

      Acum intelegi ca nu asa functioneaza puterea majoritatii parlamentare? Majoritatea nu poate vota orice, nu asa functioneaza un regim democratic constitutional.

      Ca altfel si Hitler a ajuns la putere prin vot, apoi a desfiintat complet regimul parlamentar, ca avea majoritate in parlament.
      • 0 (0 voturi)    
        asta e problema (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:04)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        ca noi votam una si primim altceva. PSD tb sa se restranga strict la ce a apromis in programul lor electoral si sa nu vina cu idei aiurea nepopulare..
  • +12 (18 voturi)    
    Atentie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:44)

    0rms [utilizator]

    genu asta de propaganda si comunicate in delir veneau si in 21 dec 1989 de la ceausescu si gasca lui.
    RAMANEM PE POZITII!
    • +2 (2 voturi)    
      Poate de la iliescu... (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:36)

      wanderer04 [utilizator] i-a raspuns lui 0rms

      ...si noua gasca ...nu stii cand manipulau la tv ca sunt teroristi peste tot???
  • -5 (15 voturi)    
    punct de vedere (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:48)

    DanMunteanu [anonim]

    Antena 3 si RTV sunt ale penalilor dar B1 controlat de un fost securist, RealitateaTV infiintat de un actual puscarias si controlat acum de indivizi dubiosi, Digi controlat de un ungur foarte interesant ce fel de televiziuni sunt???
  • +14 (20 voturi)    
    Haita recurge la aceeasi manipulare. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:50)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Masculul Alfa al haitei A3 repeta si chiar ingroasa minciuna legata de gratierile date de Obama, spunand expres ca si Obama a dat o gratiere COLECTIVA, cand se stie bine ca e vorba de gratieri INDIVIDUALE, NOMINALE, chiar daca, probabil, lista celor gratiati o fi fost aprobata printr-o singura semnatura a presedintelui.
    Dragnea insa vrea o gratiere cu adevarat colectiva, nenominala, dar care sa scoata din puscarie penalii lui si sa-l fereasca pe el de posibilitatea unei trimiteri la puscarie.
  • +10 (10 voturi)    
    De ce e greu de atins 30%? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 22:56)

    RaduHH [anonim]

    De ce e asa de greu de atins pragul de 30% ? Nu mi se pare deloc asa greu.Doar daca se boicoteaza iar referendumul, caz in care PSD-ul va ramane cu munitie suficienta (90% ar vota pt suspendare in caz de boicot).
    • +3 (3 voturi)    
      ce referendum visati? (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:07)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui RaduHH

      referendum se poate organiza abia peste o luna, ordonanta intra in vigoare pana atunci!
      • 0 (0 voturi)    
        votantii psd (Marţi, 24 ianuarie 2017, 18:07)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

        au primit ceva si au luat-o de doua ori: cat pe ce sa vina un premier care nu era roman, conform nationalismului promovat de psd, care lovea in Julien sau altdata in Iohannis, iar acum amnistierea si gratierea.
  • -17 (31 voturi)    
    Ce lege vreti sa aparati? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:13)

    prietenn [utilizator]

    Nu inteleg ce lege vreti sa aparati. Vorbiti de OUG care nu s-a dat, exista doar o propunere pusa in dezbatere publica pe care nici macar nu ati citit-o. Nu trebuie sa fi jurist ca sa sti sa citesti. Aud strigand nu vrem violatori - dar violatorii nu sunt gratiati. Aud strigand vor sa scape de dosar - dar fratilor, e gratiere, nu amnistie. Dosrele raman, se suspenda doar executia in anumite conditii. Incep ca Lenin stia el ce stia cand spuneainvatati, invatati, invatati. Voi ati ramas la Stalin - daca nu esti cu noi esti impotriva noastra. Pacat de voi ca faceti din Romania un sclav perpetuu al altora ...
    • +9 (15 voturi)    
      Ai mai dat citatul asta (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:01)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui prietenn

      cu lenin si stalin.
    • -15 (17 voturi)    
      au venit cu vreun amendament? (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:05)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui prietenn

      au venit cu vreo propunere de imbunatatire a proiectului?
      • +13 (15 voturi)    
        Cand o sa lise ceara parerea . (Luni, 23 ianuarie 2017, 4:49)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

        ..adica in parlament, o sa vina si cu propuneri. Cand se fac pe ascuns OUG-uri, nu ai nici ce propuneri sa faci. Asa ca lasa vrajeala de psd-ist de doi bani.
    • +13 (15 voturi)    
      Olelelee.. (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:39)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui prietenn

      .Mai asta cu "invatati-invatati, mai ia si tu niste lectii de gramatica: "Nu trebuie sa fi jurist ca sa sti sa citesti" se scrie "Nu trebuie sa fii jurist ca sa stii sa citesti".

      In primul rand, vrei sa se iasa dupa ce se da OUG-ul, ca sa se iasa degeaba?

      In al doilea rand, de ce se cere, in acel proiect, gratierea si celor condamnati cu suspendare?

      " Graţierea are efecte şi asupra pedepselor a căror executare este suspendată condiţionat, în acest caz partea din termenul de încercare care reprezintă durata pedepsei pronunţate de instanţă se reduce în mod corespunzător. Dacă suspendarea condiţionată este revocată sau anulată se execută numai partea de pedeapsă rămasă negraţiată"
    • +6 (6 voturi)    
      Trebuie sa te aperi de hoti inainte de a te calca (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:09)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui prietenn

      Dupa aia e un pic cam tardiv, ramai si .. si cu banii luati.

      Modificarile de CP functioneaza pentru totdeauna, pe principiul "celor mai favorabile reglementari". Si 10 minute daca e in vigoare OUG-ul, o sa beneficieze de ea jdemii de politicieni acuzati de abuz in serviciu sau care care au in dosare denunturi.
  • +9 (19 voturi)    
    Data viitoare (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:18)

    KostasP [utilizator]

    Iesiti si la vot, ignorantilor!
    • -12 (18 voturi)    
      au fost, dar sunteti putini rau de tot (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:05)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      vreo 12% din total alegatori, obisnuiti-va cu ideea :))
    • +3 (5 voturi)    
      asa si? (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:42)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      am fost la vot, acum sunt la protest.
      nu inteleg care e idea pe care vrei sa o transmiti.
      • -2 (2 voturi)    
        Nu intelegi? (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:03)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui murangura

        Cate clase ai? Ai votat psd?
        • +1 (1 vot)    
          poftim? (Luni, 23 ianuarie 2017, 20:10)

          murangura [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          am facultate si master in strainatate...
          si nu am votat absolut niciodata psd sau usl.
          te rog abtine-te de la comentarii la adresa mea
    • -1 (5 voturi)    
      Aceiasi placa obosita (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:10)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Eu raspund asa: in piata sunt numai si numai votanti PSD, furiosi ca au fost pacaliti la alegeri!

      Cum poti sa ma contrazici?
      • +1 (1 vot)    
        Tu poti (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:02)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui v_sile

        Sa spui ce vrei. Adevarul e unul singur si te contrazice.
  • +15 (25 voturi)    
    Ce pazeste CNA??? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:31)

    wanderer04 [utilizator]

    Daca CNA nu-si face datoria...sa fie cercetate acele televiziuni care manipuleaza si dezinformeaza pt. comunicare de informatii false...
    • -12 (18 voturi)    
      Oribil dreptul ăsta la exprimare (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:14)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui wanderer04

      Statul de drept! Statul de drept!
      • +4 (6 voturi)    
        Pana unde merge dreptul la exprimare? (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:13)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Dreptul la exprimare se opreste cand ajungi la libertatea si persoana mea.

        Cand tu ma acuzi, fara nicio dovada, ca eu sunt platit cu 100 de lei si copilul 50 de lei ca sa mergem sa protestam, cum mai e cu dreptul la exprimare?

        Cum ar fi ca maine un post sa declare ca Shaolin e clar un pedofil periculos, fara dovezi? Ai mai apara si atunci dreptul la exprimare?

        De ce exista CNA, daca un post TV poate spune absolut orice pe post? Cand CNA-ul dominat de PSD a inchis DDTV-ul cum a fost?
    • -5 (7 voturi)    
      Manipulare grosolana vs manipulare subtirica (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:40)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui wanderer04

      In cazul asta si HN trebuie cercetat pt ca manipularea aici este grosolana dar se face cu staif
  • +12 (18 voturi)    
    exercitiu de imaginatie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:36)

    mnicku [utilizator]

    De ce atita insistenta pt cele 2 OUG ale penalilor ? 1)frate, frate dar brinza-i pe bani ca doar n-au scos -urile din politete
    2) din ce bani au plecat in SUA cei 2 ?

    din banii celor din puscarii, care ar da oricit doar sa scape de puscarie ......lista-i lunga.
    • -12 (18 voturi)    
      ca sa scape aia condamnati politic (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:06)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      de echipele mixte sri-dna partenere cu iccj
      • +11 (13 voturi)    
        Care sunt aia condamnati politici? (Luni, 23 ianuarie 2017, 4:50)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

        Hotii vostri?
        • +1 (1 vot)    
          multumim Oreste!! (Marţi, 24 ianuarie 2017, 13:05)

          Tinam [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Iată doar câțiva dintre penalii politicii dâmbovițene, beneficiarii reali ai celor două ingrate ordonante:
          1. Ion Iliescu, urmarit penal in dosarul mineriadelor
          2. Liviu Dragnea, presedinte PSD, condamnat definitiv la 2 ani cu suspendare, urmărit penal
          3. Victor Ponta, premier, fost presedinte PSD, trimis in judecata
          4. Robert Negoita, primar sect 3, urmarit penal
          5. Olguta Vasilescu, ministru, urmarita penal
          6. Paul Stanescu, senator, anchetat penal
          7. Cristian Rizea, deputat, cercetat penal
          8. Tudor Pendiuc, primar Pitesti, urmarit penal
          9. Catalin Radulescu, deputat, condamnat in prima instanta
          10. Gabriel Mutu, senator PSD, urmarit penal
          11. Adrian Năstase, prim ministru, preşedinte PSD, condamnat definitiv
          12. Viorel Hrebenciuc, vicepreşedinte PSD, deputat PSD, cercetat penal
          13. Darius Valcov, ministru de Finanţe, cercetat în stare de arest
          14. Dan Sova, fost ministru şivicepreşedinte PSD, trimis in judecata
          15. Radu Mazăre, primar Constanta, cercetat în stare de arest
          16. Nicusor Constantinescu, preşedinte CJ Constanta, cercetat penal
          17. Bunea Stancu, preşedinte al CJ Brăila, condamnat definitiv
          18. Ecaterina Andronescu, vicepreşedinte PSD, cercetată penal
          19. Marian Vanghelie, primar sector 5, cercetat în stare de arest
          20. Gheorghe Nichita, primar Iasi, vicepresedinte PSD, cercetat penal
          21. Adrian Severin, europarlamentar PSD, trimis in judecata
          22. Mircea Cosma, presedinte CJ Prahova, cercetat penal
          23. Vlad Cosma, deputat PSD, cercetat penal
          24. Ovidiu Marius Isaila, senator PSD, trimis în judecată
          25. Adrian Duicu, preşedinte CJ Mehedinţi, cercetat penal
          26. Ilie Sârbu, senator PSD, urmărit penal
          27. Miron Mitrea, vicepres. PSD, vicepres. Camera Deputaților, condamnat definitiv la 2 ani cu executare
          28. Şerban Mihăilescu, senator PSD, urmărit penal
          29. Dan Nica, europarlamentar PSD, cercetat penal
          30. Ioan Adam, Senator PSD, cercetat penal în stare de arest
          31. Ion Prioteasa, şef CJ Dolj, cercetat penal
          32. Sebastian Ghiţă, deputat PSD, cercetat penal
      • +3 (5 voturi)    
        aha (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:44)

        murangura [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

        inseamna ca ai pe cineva drag care si-a bagat degetelele pana la cot in miere publica, si e pe teava. la multi ani!
  • +10 (16 voturi)    
    Trebuie continuat (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:56)

    Laumi [utilizator]

    O iesire masiva e buna. Dar ne mai trebuie cateva, altfel nu ne aude, nu ne vede.
  • -13 (23 voturi)    
    aha (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:02)

    vi_escu [utilizator]

    acum ca nu va iesit cu incendiul si manifestatia dati inapoi, nu mai vreti schimbarea guvernului!
    • +9 (13 voturi)    
      nu am iesit din capul locului (Luni, 23 ianuarie 2017, 7:42)

      Elena03 [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      pentru schimbarea guvernului.
      Am iesit pentru a protesta contra incercarilor de modificare parsiva si paguboasa a unor legi si coduri.
      Ce e asa greu de inteles?
      Nu au decat sa guverneze, ba chiar e de datoria lor sa o faca, dar sa nu isi bata joc.
      • -1 (3 voturi)    
        @Elena03 (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:50)

        Eric_Cartman [utilizator] i-a raspuns lui Elena03

        Pentru Elena si "impartialul" autor al articolului: declaratiile date pentru ProTV a unor protestatari va contrazic... cei intervievati erau pentru rasturnarea guvernului...
        • +2 (2 voturi)    
          Unii da, alții nu! Guvernul este din non- (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:11)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Eric_Cartman

          valori, trepăduși care nu au nicio justificare profesională să fie acolo unde sunt.
    • +4 (6 voturi)    
      scrieti corect romaneste, va rog (Luni, 23 ianuarie 2017, 7:44)

      Elena03 [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      'nu v-a iesit' ,adica nu omiteti cratima.
    • +1 (1 vot)    
      Aha! Nu ai cinci clase! (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:10)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      Nu stii sa scrii bre, se vede cine pune botul la ”conspiratii”. Proștii și analfabeții.
    • +2 (2 voturi)    
      tu esti prost sau platit? (Luni, 23 ianuarie 2017, 13:51)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      Cand s-a cerut schimbarea guvernului? Ai baut dupa ponta sau te-a platiti dragnea?
      S-a protestat impotriva gratierii colective, sau, mai clar pentru unii ca tine: pentru ca hotii si alti infractori sa ramana in puscarii si sa isi execute pedepsele in totalitate, nu sa fie gratiati, doar asa, ca au unii niste relatii pe acolo....
      Ca daca maine unul din aia gratiati iti fura portofelul nu cred ca iti convine...
  • -2 (12 voturi)    
    demonstratii (Luni, 23 ianuarie 2017, 1:06)

    Desperados [utilizator]

    Cine e impotriva Mafiei e impotriva poporului roman!
  • +11 (13 voturi)    
    SUPERB.... (Luni, 23 ianuarie 2017, 3:48)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    Asta inseamna exprimare libera pe principii democratice. Pasnic, civilizat si cu SCOP ATINS. In rest, parerile latrailor nu mai conteaza.
  • +7 (9 voturi)    
    "dezinformarea e o arma a dictaturilor (Luni, 23 ianuarie 2017, 5:36)

    Coco Whistle [utilizator]

    a tarilor bananiere sau acolo unde statul nu mai exista". este o traduce aproximativa de pe un site american care face referire la recentele declaratii ale sefului statului. din pacate se vrea ca romania sa nu mai fie un stat, ci doar o tara unde infractorii ghiaburi au pus pe cretinii pe labe. dezinformarea, reaua intentie, dialogul necivilizat, instigarea la ura si neadevar, nesimtirea, truncarea ar trebui nu numai sa nu fie promovate sau distribuite ci si pedepsite. in tara asta nu plateste nimeni?
  • +9 (11 voturi)    
    452 de milioane EUR (Luni, 23 ianuarie 2017, 6:04)

    revolution2017 [utilizator]

    Conform raportului catre Parlamentul European pentru Romania pe 2015 cuantumul averilor
    înghețate de DNA ca urmare a infractiunilor de coruptie era in cuantum de 452 de milioane EUR.
    Imaginati-va cate scoli/ dispensare rurale/ spitale se pot construi cu acesti bani !
    • +4 (4 voturi)    
      Se pot face chiar si puscarii (Luni, 23 ianuarie 2017, 11:14)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Daca e nevoie de ele.
  • +8 (10 voturi)    
    Restauratia Nastase (Luni, 23 ianuarie 2017, 7:59)

    hamangiu [utilizator]

    Incet ,incet d-l Nastase apare cu diferite comentarii in presa....uitarea e scrisa in legile omenesti... problemele noastre de zi cu zi ne fac sa uitam selectiv.
    Daca cineva ne da are clementa noastra.
    Ma intreb...daca tot au dreptul sa dea ce legi vor muschii lor...pe când nationalizarea principalelor mijloace de productie .
  • +3 (5 voturi)    
    Ce spun ceilalti PSD-isti ? (Luni, 23 ianuarie 2017, 9:41)

    lp [utilizator]

    Pe ei nu-i deranjeaza ca au fost folositi de Dragnea numai pentru a-si scapa pielea lui ? Chiar nu se vede ca individul a facut totul doar pentru a-si impune o lege pentru a nu intra EL in puscarie ?! Din ce se aude pe la TV si prin presa, sunt chiar mandri ca au fost abuzati in felul asta si lupta in continuare pt tatukul lor, chiar daca acesta atinge culmea penibilului
  • +4 (6 voturi)    
    MITING (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:02)

    scridon radu-lucian [utilizator]

    Se pot face o sumedenie de comentarii de toate nuantele. TOTUSI, realitatea este legata de o trezire a populatiei si o luare de pozitie a unei parti a populatiei in speciali TINERI ,fata de jaful din Romania care a distrus tara, organizat de diverse personaje in scop personal sau dirijat din exterior.
  • -2 (6 voturi)    
    Presedintele nu putea rata iesirea in strada (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:25)

    axxa [utilizator]

    Cred ca era o chestie de bun simt, adica cei care au iesit in strada au facut-o pentru a sustine demersul unui presedinte ramas "singur pe lume" in fata hoardelor bolsevice, iar el sa fi mers la teatru sau la schi?
    Prin gest si-a aratat recunostinta si a incercat sa-si fidelizeze electoratul pe care-l mai are.
  • -2 (6 voturi)    
    ASTA (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:37)

    EmilNae [anonim]

    va face si dragnea dind drumul ordonantei. problema este de cum vezi problema, si cum va este interesul.Guvernul parlamentul face ce crede el de cuviint ca este bine pentru romania ARE LEGITIMITATE a fost VOTAT DEMOCRATIC de popor.
    Si ca orice lege nu poate multumii pe toata lumea.Ce te faci daca de fiecare data s-ar ridica sa demonstreze ca nu vrea legeaX 2.5-3% din populatie. Nu s-ar mai guverna.Cam atit ati fost si voi in strada aseara 2-3%din populatia cu drept de vot a bucurestiului.
    guvernul parlamentul face ce VREA MAJORITATEA nu minoritatile Este absolut LEGAL SI LEGITIM orce lege SAU ORCE OGU pe care o da.Asa-i in democratie.Cind voi o sa fiti mai multi in parlament puteti schimba orice lege.pina atunci joc de glezne
  • +2 (4 voturi)    
    restauratie (Luni, 23 ianuarie 2017, 10:50)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Mai repede sau mai lent, restauratia regimului Nastase va avea loc...
    Daca voiati continuitate, sustineati realizareile regimului Basescu ...
    Din pacate sustineti realizarile fara sa sustineti autorul.
    Suportati consecintele .
    • 0 (4 voturi)    
      Trebuia ca Basescu sa le sustina el insusi (Luni, 23 ianuarie 2017, 12:13)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      din pacate, nu a fost asa.
      • +2 (4 voturi)    
        HA (Luni, 23 ianuarie 2017, 14:50)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        corect, nici el nu le mai sustine ca e printre beneficiarii ordonantelor. impreuna cu familia. asa e cand nu incerci sa creezi institutii puternici ci doar sa ti le aservesti in interes propriu si pentru a plati polite celeilalte echipe. Se va intoarce roata candva si pentru astia de acum cu ordonantele. Chiar daca le emit, chiar isi imagineaza cineva ca se opresc la 200.000 RON ? :)
  • 0 (0 voturi)    
    gratiere individuala nu colectiva (Sâmbătă, 28 ianuarie 2017, 19:15)

    sunny.day [utilizator]

    de ce nu cere presedintele 2-3 mii de dosare ministrului justitiei sa le analizeze si sa dea gratieri individuale??


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi