Ziua decisiva. Cum poti opri un dezastru amanat

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:00 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
De acum e randul tau. Presedintele Iohannis, unele asociatii de magistrati, procurorii sefi Lazar si Kovesi, cateva ONG-uri, site-uri si televiziuni si-au facut datoria, blocand temporar si explicand amploarea dezastrului. Mai multe nu pot face. Decizia gratierii si a dezincriminarii unor infractiuni cu dedicatie este, totusi, la Guvernul Dragnea. PSD si ALDE dispun discretionar de toata puterea si o vor folosi pentru a-si atinge scopurile. N-au retras proiectele de ordonanta de urgenta si nu vor da inapoi prea usor. Singurii care-i mai pot opri acum sunteti voi.

Fiecare poate decide maine in ce tara vrea sa traiasca si, mai ales, ce lasam in urma copiilor nostri. Vrei o tara fara reguli? Accepti fara lupta sa ne intoarcem la legea bunului plac din anii 90, cand nimeni nu se temea de nimic? Gasesti ca nu te va afecta direct daca maine ies din inchisori mii de condamnati, unii pentru viol, crima sau pedofilie? Facem din coruptie un mod de viata? Foarte bine. Atunci stai duminica acasa. Asta inseamna ca Ghita, Voiculescu si cohorte intregi de borfasi au castigat partida.

Aminteste-ti de cei care n-au votat in urma cu doua luni. Cei mai multi au dormit convisi ca dracul nu-i chiar atat de negru. Il lasam sa-si faca de cap si tura asta? Asteaptam inca o data sa ne salveze mereu altii, americanii, UE, presedintele, presa, Facebook-ul, Sfantul Duh, procurorii? Oricine altcineva in afara de noi insine? Perfect. In cazul asta roaga-te sa se intample minunea care de data asta nu va mai veni. Lamenteaza-te mai departe ca suntem o tara de doi lei. Gaseste mii de scuze sa ramai in casa, dar nu te mai plange dupa.

Caci dupa vom trai in tara abuzului perpetuu, in tara abuzului legalizat si acceptat ca mod de viata. De la functionarul de la ghiseu la primar sau ministru, cu totii vor fura uzand de functie fara limita, frica sau inhibitii. Guvernul Dragnea ne pregateste, vorba unui amic, o hecatomba sociala: o lume fără reguli, în care orice amploiat al statului poate să încalce legile!

Gaseste de pe acum o minciuna convingatoare cand vei fi intrebat, mai incolo, de propriii copii: de ce ne-ati aruncat intr-o gaura neagra, cum ati reusit sa ne lasati mostenire o lume atat de stramba? Ce-ati facut voi pentru noi? Asta a fost generatia voastra, o adunatura de lasi, de fugari, de autisti si de resemnati in fata unor infractori ajunsi la putere prin mituirea alegatorilor? Nu trebuie sa ma crezi pe cuvant ca suntem intr-un moment de cumpana. Incerc sa te trezesc, sa-ti misc cumva constiinta, apeland aproape patetic la toate armele retoricii.

Daca am ajuns amandoi pana aici, atunci mai ai un singur pas de facut inainte de a decide singur. Citeste din nou tot ce s-a scris pana azi despre OUG-urile scrise in secret la ministerul justitiei si care trebuiau adoptate miercurea trecuta pe furis. Chiar esti convins ca merita sa ne predam atat de usor? Vei fi tentat sa te complaci in indiferenta, sa te scufunzi in toropeala unei duminici obisnuite si sa te bucuri de minivacanta. Nici vremea de afara  nu te prea imbie sa ingheti la un protest care ti se va parea, poate, perfect inutil. Ei bine, nu-i asa. Gandeste-te. O mana de oameni au reusit temmporar sa amane triumful Raului.

El nu va putea fi oprit insa decat printr-un protest masiv, numai si numai daca reusim sa facem scut in fata asaltului impotriva justitiei. Numai strada mai poate opri acum tavalugul. Cu cat vom fi mai putini, cu atat le va fi mai usor. Cat cat vom fi mai multi, cu atat sansele sa-i oprim cresc semnificativ. Am vazut ca se tem de strada, ca numai groaza de furia multimii i-a determinat si in trecut sa cedeze.

In functie de ziua de maine vor decide la randul lor daca ordonantele amanate miercurea trecuta le vor trece ca prin branza saptamana viitoare, joi sau alta data in viitorul apropiat.

Cereti-le sa retraga proiectele de ordonanta! Obligati-i sa guverneze la vedere pentru  binele public, nu sa cloceasca legi beneficiul infractorilor! Sa gaseasca solutii pe termen lung la problema suprapopularii inchisorilor, nu sa foloseasca tema drept pretext pentru a salva de la puscarie un grup restrans! Vorbiti cu cat mai multi cunoscuti si scoateti-i din letargie! Convineti-va prietenii ca e groasa. Luptati-va pentru tot ce am obtinut greu dupa integrarea in UE si inca nu le-am castigat definitiv: transparenta, o justitie, institutii si o legislatie puternice!

Aparati-va statul!


Citeste mai multe despre   






















45729 vizualizari

  • +69 (97 voturi)    
    Maine (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:05)

    mitg [utilizator]

    La ora 13:25 nenea Dragnea si fetita Grindeanu ajung pe aeroport la Otopeni inapoi din SUA.

    Poate-i asteapta protestatarii cu niste imbratisari calde.
    • -23 (43 voturi)    
      Si daca.... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:26)

      VasileTache1 [anonim] i-a raspuns lui mitg

      America nu-i lasa sa se intoarca? Si daca Dl Tapalaga ne invita la un puci,la o lovitura de stat? E cam rau,dupa o luna de la alegeri sa faci revolutie cand puteai f.bine sa mobilizezi ...borfasii avand atunci toate mijloacele! PS as vrea tare mult sa nu fiu injurat nici chiar de redactori...
      • -21 (29 voturi)    
        Tapalaga-borfas instigator (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:27)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui VasileTache1

        Facem pariu ca azi "e ziua decisiva" pentru NEPUTINTA VOASTRA? Veti pleca diseara acasa ca de obicei cu coada-ntre picioare, ofticati ca latraturile voastre sunt o picatura de ploaie TOTAL NEINSEMNATA in OCEANUL NOSTRU DE PUTERE. Voi traiti inca in epoca de piatra cu bata in mana si urlete animalice. Va asteptam...
        • +8 (16 voturi)    
          sovietic si inept tastezi (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:36)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

          kuzmin de urss te va aplauda, nimeni altcineva
          • -4 (6 voturi)    
            Nu-mi trebuie aplauze... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:26)

            Flinder [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            ...Imi ajunge sa ma distrez vazand PROSTIA VOASTRA
            • +4 (4 voturi)    
              Distreza-te: (Duminică, 22 ianuarie 2017, 20:58)

              valll [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

              http://adevarul.ro/entertainment/comedy/pamflet-angajat-guvernului-povesteste-s-a-intamplat-sedinta-guvern--8_5881c12b5ab6550cb89c7973/index.html
        • +13 (15 voturi)    
          Cata ura... cata ura razbate din cuvintele tale ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:14)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

          Mi-e mila de tine, omule !

          PS. Cu mesajul asta "voi" spuneti ca vreti sa construiti ? Sustinand niste acte normative care scot infractori din puscarii, dezincrimineaza infractiuni grave, dau un nou imbold coruptilor, transmitandu-le mesajul ca VOR FI IERTATI PT TRECUT SI AJUTATI SA SPOLIEZE AVUTUL TARII IN VIITOR ?
          • -5 (9 voturi)    
            Amaratule... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:42)

            Flinder [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            ...trebuie sa-ti fie mila de tine ca nici nu realizezi cat de mic si nestiutor esti: in NEPUTINTA VOASTRA (cu Iohannis in frunte) de a intelege macar interesele tarii (de a nu plati sanctiuni de 80 000 000 Euro la CEDO pentru conditiile din puscarii pentru detinutii existenti), ati sacrifica si tara si pe acesti detinuti, numai ca sa nu se dea amnistie ca re l-ar achita (implicit, nu ca scop in sine) si pe Dragnea (cel mai mare patriot al momentului) de o condamnare, oricum cu suspendare pentru o "vina" inventata. Sunteti atat de mici in gandire si actiune incat numai minti bolnave cred ca ati avea vre-o sansa in fata tavalugului nostru de PUTERE PSD !
            • +4 (4 voturi)    
              Rahat cu ochi, ai amutit ? (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:19)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

              Fortosule, puternicule, tavalugule, atoatestiutorule, nu vrei tu sa ne mai explici o data care sunt "interesele tarii" intre care si gratierea celor pedepsiti cu inchisoare cu suspendare, in frunte cu Dragnea ?
              • -2 (2 voturi)    
                Nu am amutit... (Luni, 23 ianuarie 2017, 8:26)

                Flinder [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                ...doar nu bag in seama paduchi ca tine.
          • +4 (8 voturi)    
            de geaba (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:57)

            EmilCijevschi [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

            vrem sa indreptam komunistii ,ei sant aceiasi de cand a aparut lenin bolsevikul ,continuat de iliescu sluga kgb!
    • +34 (46 voturi)    
      la otv ghitza (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:30)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      dadeau o inregistrare mai veche a lui nicu dracnea care se plangea ca tatane'so a dat coltul din cauza dosarului sau.
      pai, cam trasa de par, tatane'so a fost sef de post, a facut vrafuri de dosare, in vremurile bune, iepoca de aur. deci, cu obisnuinta dosarelor.
      mda, n'ar fi rea o intampinare ca pt. un om ce'a dat mana cu ...$efu. :-))
    • +31 (47 voturi)    
      cu caldura (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:19)

      GigelStrainu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      eventual , asteptati cu cate o coada de lopata...topor.....etc..
      las loc fiecarui protestatar liber la imaginatie..
      • -36 (62 voturi)    
        Întrebare (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:21)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui GigelStrainu

        De ce justiția independentă pe care o apărați atât de tare:
        - nu a anchetat afacerea Bechtel și nu a recuperat prejudiciile
        - nu l-a anchetat pe cel mai mare susținător al ei care a cumpărat 6 case din meditații! (DIN MEDITAȚII!!!)
        - nu a anchetat afacerea flota (știu știu văcăroiu văcăroiu; dar pe Văcăroiu de ce nu l-a anchetat?)

        Răspunsul e simplu: pentru că nu există. În spatele DNA stau interese oculte ce nu au decât tangențial legătură cu dreptatea.
        • +13 (27 voturi)    
          Explicatie (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:45)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Daca justitia nu exista (asa cum in mod gresit sustii dumneata), atunci de ce sunt penalii pesedisti atat de grabiti si disperati sa o ingradeasca prin legile amnistiei si gratierii?
          Se lupta ei cu fantome, cu propria imaginatie?

          Nu incerca sa bagi placa "justitia nu e independenta"! Adu-ti aminte ca au existat anchete si condamnari pentru demnitari provenind din tot spectrul politic.
          Diferenta uriasa consta in modul in care partidele au ales sa reactioneze: cele de dreapta i-au exclus imediat pe anchetati din conducerea partidului (vezi cazul Blaga), in timp ce PSD si ALDE nu s-au sinchisit absolut deloc ca au la varf urmariti si chiar condamnati penal !!!
          • -6 (18 voturi)    
            Nu am spus că nu intră oameni la pușcărie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:11)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            La pușcărie se intră. Dar intră doar cine trebuie și cine încurcă.

            Justiția nu e independentă. Să îți aduc aminte când Băse a trimis procurorii cu Biblia după babe prin sat ca să inducă ideea că au fost fraudate milioane de voturi? Unde sunt acele milioane?

            În caz că nu te-ai prins, interesele din spatele DNA nu țin de culoarea politică.
            • +13 (15 voturi)    
              Noi suntem de partea Justitiei ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:41)

              motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              In ultimii ani, DNA a finalizat dosarele a sute de infractori, iar alte cateva mii sunt in curs de investigare. Arestarile s-au facut in toate zonele spectrului politic sau ale mediului de afaceri, fara partinire.

              Marea majoritate a acestor dosare se rezuma in esenta lor la infractiuni legate de furtul din banii publici. Adica din acei bani pe care cetatenii onesti i-au platit la timp si integral catre Buget, prin taxe si impozite. Si spre care piveste acum cu jind haita coruptilor, delapidatorilor, spagarilor si traficantilor de influenta.

              Institutia care sta de paza intre hoti si victime este Justitia (in primul rand DNA). Progresele obtinute in ultimii ani in lupta impotriva coruptiei sunt evidente pentru oricine care le analizeaza cu buna credinta.

              Tocmai pentru ca acest trend de curatare, de asanare a societatii sa contiue, este necesar ca noi romanii sa aratam astazi explicit ca suntem de partea Dreptatii, mergand la demonstratiile pro - Justitie.

              P.S. Ramane cum am stabilit - diseara vom fi in strada !!!
        • +13 (27 voturi)    
          Shaoline!!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:14)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Da ce mai Shaoline, mafia fura perfect?!!! Din ce perspectiva ceri tu justitiei sa functioneze perfect sau deloc?

          Parerea mea este ca n-aveti nici un respect pentru principiul statului de drept. Si cu atat mai mult, n-aveti nici dorinta nici interes sa simplificam si perfectionam practic principiul statului de drept.

          Deci este nul dreptul vostru moral de a invoca statul de drept, fara sa-l apreciati deloc. Mai intai trebuie sa crezi ijn principii, ca sa poti vorbi onest in numele lor.
          • -3 (11 voturi)    
            Nu există justiție imperfectă (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:15)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            Ori există ori nu există. Dacă justiția ignoră anumite cazuri, atunci nu e justiție. E poliție politică, a abuz, e ce vrei tu... numai justiție nu.

            Eu am dreptul să vorbesc despre orice doresc eu. Nu decizi tu ce e moral și imoral.

            Se pare că nu ești la curent cu noțiunea de stat de drept dacă ai impresia că justiția poate funcționa și în parametrii de avarie (mai scapă unii care trebuie, dar important e să vedem sânge)
            • +1 (9 voturi)    
              Habar n-ai ce vorbesti (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:43)

              Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

              Unde e justitie mai respectata decat in Marea Britanie? Iar britanicii recunosc ca justtia nu e si nu poate fi perfecta. Trebuie sa fii mai rau decat naiv ca sa vorbesti de justitie perfecta. Mai mult, in Marea Britanie, ministrul de interne poate decide uneori ca nu este in interes public ca un anumit caz sa ajunga la proces. Mai sunt si alte subtilitati d-astea, ca vezi mata, e complicat cu justitia, si nu prea e totul alb-negru, cum ar crede prostii.
            • +3 (9 voturi)    
              avar (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:02)

              ValentinBrojban [anonim] i-a raspuns lui Shaolin

              avarie nu vine de la avar desi seamana. esti hotul-haiduc care fura mult si mai da si la altii ca justificare. justitia poate gresi dar nu poate inceta de a fi justitie caci asta vrei mata.
        • +9 (23 voturi)    
          Ma mir ca analfabeti ca voi (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:50)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          au in vocabular cuvinte precum "ocult"...Dar pardon, de fapt tatii vostri militieni, cand bateau la beci preotii Romaniei, ii acuzau de "ocultism" si "obscurantism".
          • -5 (15 voturi)    
            Securitatea făcea chestii din astea (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:19)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            Mai nou s-a modernizat.

            Acum nu îi mai bate pe dușmanii poporului (se numesc corupți acum), ci îi arestează și îi defilează pe la tv și hn.

            Mă mir că duci grija popilor. Eu știam că pe aici curentul de „gândire” era împotriva lor.
        • +8 (24 voturi)    
          Previzibil... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:51)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Au apărut deja cei care se „adapă” din puțurile gândirii gâdea&ghițătv
          Pentru informarea ta:
          1. Contractul Bechtel. „DNA lucrează în acest moment la două dosare penale având ca obiect elemente ”hard core” din contractul de realizare a autostrăzii Brașov-Cluj-Borș, cel mai costisitor contract de infrastructură postdecembrist:
          – un dosar care are ca obiect negocierea, aprobarea şi semnarea contractului de proiectare, construire şi finanţare a autostrăzii BRAŞOV-CLUJ-BORŞ , în cursul anului 2003. În acest prim dosar, deschis în decembrie 2013, se efectuează cercetări penale pentru suspiciunea săvârşirii unor infracţiuni de abuz în serviciu sub formă calificată.
          – un alt dosar care are ca obiect modificările succesive la contractul iniţial, adoptate în perioada 2003-2013. În acest al doilea dosar, deschis în febriarie 2014, se efectuează cercetări penale pentru suspiciunea săvârşirii unor infracţiuni de abuz în serviciu cu obţinere de foloase necuvenite pentru sine sau pentru altul.”
          http://www.romaniacurata.ro/dezvaluiri-dna-are-in-lucru-doua-dosare-privind-afacerea-bechtel-romania-curata-va-prezinta-contractul-declarat-pierdut-de-sova-in-urma-cu-3-ani/
          2. Procesul în care a fost implicat președintele este unul civil. Și, din câte știu, a pierdut casa care făcea obiectul unei retrocedări cu„cântec”.
          3. Flota lui Băsescu a „naufragiat” în valurile privatizării de după '90. Decizia a fost luată de Guvernul Petre Roman şi patronată de ministrul Transporturilor de la acea vreme, Traian Băsescu. DNA-ul nu exista pe atunci.
          Așa că, „interesele oculte” aparțin stăpânilor tăi care te obligă să scrii inepțiile de mai sus.
          • +2 (12 voturi)    
            punkt cu punkt (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:09)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui marki

            a mai lucrat si la microsoft si aeds si in afara de vesnicul cocosh, n'am mai auzit. parca cocosh a hotarat si semnat contractele. asa va fi si la bechtel, tot cocosh. bombonel e deja tras pe dreapta.

            abuz in serviciu, poate insemna prostie sau servilism. abuzul in serviciu poate fi facut spre a servi unul pe o pozitie de ...nerefuzat.
            milioanele raman la cei pt. care a fost facut un abuz in serviciu, aia fiind mari oameni de afaceri si politicieni in acelasi timp.

            procesul este unul civil, prezidentu' mata la pierdut, dar nu se lasa, la fel ca fosta de la iccj, ataca o hotarare definitiva, pe cale exceptionala. de, oameni de exceptie. constitutia zice ca toti suntem egali in fata legii. procesul a fost piredut din cauza folosirii unor dovezi, acte masluite. deci, normal ar urma un proces penal pt. fals in acte, participare si uz de fals.
            pe tarliceanu l'au trimis pt. marturie mincinoasa, cam acelasi lucru, si bine i'au facut.

            flota era in proprietatea autoritatii de administrarea proprietatii de stat, beneficiara rezultatului privatizarii. hotararea a fost luata de guvern. in proces au fost implicate cateva zeci de persoane, toate absolvite de urmarire penala.
            nu poti fi vinovat de vanzarea a ceva ce nu'ti apartine. base si'a pus declaratia de avere la vedere. nici eba nu face concedii in seychelles, sau la miami. base si'a facut concediile fie la marea neagra, fie in muntii carpati...

            dosarele de care vorbesti sunt cu implicarea unui numar mare, cu putini pedepsiti.

            in tara asta nu s'au judecat crimele impotriva umanitatii, dosarele revolutiei si mineriadelor, dosite de procurori timp de 26 de ani.
            marea impartitoare a dreptatii, kotrutza a inchis dosarele..
            iaca, lazar, cel pe care tapalaga la retrogradat din procuror general, la procuror sef, egalul kotrutei, a decis redeschiderea, si azi sunt trimisi in judecata oameni cu mainile patate de sange.

            si pt. ca te pricepi(!) ce e cu dosarul tender si interesele statului roman in africa ?!
          • 0 (10 voturi)    
            poate stii daca s'au descoperit (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:11)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui marki

            banii lui ceausescu si cine a profitat de stingerea creantelor externe, ramase dupa lovirutie ?!
          • -4 (6 voturi)    
            Nu ai răspuns la nimic (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:24)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui marki

            1. Se lucrează, se face, se desface... Îți spun eu ce se face: NIMIC. Au avut cel puțin 10 ani (ZECE!!!) la dispoziție. Dacă doreau, făceau!

            2. Problema e că nu au existat procese penale!!! De ce ești evaziv? Ce tot scrii acolo despre procesul lui civil?

            3. DNA există acum. De ce nu anchetează acum. Dacă nu are voie (am dubii) de ce nu anchetează Procuratura (avem și d'aia să știi)
          • +5 (5 voturi)    
            Pardon (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:09)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui marki

            La punctul 3 scoti cu galeata din putul gandirii Nastase/Antena3. "Flota" a naufragiat in timpul guvernului Vacaroiu. Un simplu paravan pt Hrebenciuc.
            Un detaliu cronologic care arata cam ce baza poate pune cineva pe povestile tale.
          • +3 (3 voturi)    
            Apropo (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:33)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui marki

            Asa e, in privinta lunctului 2, a pierdut un proces civil in care s-a constatat ca beneficiarii sunt vinovati de fals si uz de fals in documente. Atragand astfel si o raspundere penala pasibila de inchisoare. Ca autoritaitle statului nu se autosesizeaza nu face decat sa ridice intrebari si mai grave.
        • +9 (19 voturi)    
          Iti vei lua bobarnace de la sefi... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:02)

          JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          - Bechtel e inceput si semnat de precursorii fenomenului Ponta-Dragnea in Psd. (le-o veni si lor lor randul). Asta este chiar tare: conspiratia LCK si a DNA pentru a-l salva pe Nastase!!! Ha-ha-ha!
          - momentan justitia independenta nu are cum sa-l ancheteze pe Iohannis pentru ca este presedinte, deci are imunitate (dupa incheierea mandatului, denunta-l si ti se rezolva pofta!). Daca exista ceva indicii concrete, fii sigur ca nu il va curata bland de scame DNA-ul.
          - nu a fost cercetat dosarul flota? Ha-ha-ha! Dosarul flota a fost cercetat de PNA-ul controlat de Nastase si inchis pentru ca evaluatorul nu a gasit prejudiciu. Acum sa-l redeschidem de cate ori nu ne place temporar de cineva acuzat in acel dosar, mi se pare ridicol. Daca vor apare indicii noi (un denunt, vreun document, vreo inregistrare, vreun extras de cont), cu siguranta va fi redeschis. Priveste cat de lin doarme Basescu acum, cand el era primul care sarea in sus cand era atacata justitia. Mai nou este frate de cruce cu Ghita. Sustinerea demersului anti-justitie determina inclusiv sustinerea lui Basescu.

          DNA-ul ii cerceteaza pe toti, din toate partidele. Sunt mii de dosare in lucru si asta isi doreste toata sleahta penala: sa scape. Ii doare pe penali exact in cot de cele trei puncte mentionate de tine. Problema lor este sa scape ACUM si sa ingroape tot efortul, toata munca titanica depusa de organele de cercetare de pana acum. Acest fapt este un prejudiciu incomensurabil pentru intreaga noastra democratie.
          • -2 (12 voturi)    
            se pare ca nu dna (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:17)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

            ci diicot nu'si face treaba. ascunde un dosar legat de familia kotrutzei.
            asa zice bica, care este fosta sefa la diicot, si de unde i s'a tras. si pt. dosarul lui tender, omul lui coldea, cel care face afaceri cu africa, pe baza fostelor interese ale statului roman.
            d'aia actualul sef al diicot nu este prea vizibil.
            el a fost primul sef din procuratura care a iesit de la intrevederea cu ministul justitiei si care a declarat ca nu este cazul unei gratieri sau amnistii.
            tapalaga ne vorbeste de ..procurorii sefi lazar (!) si kovesi. :-)
          • -4 (8 voturi)    
            Vezi că nu înțelegi? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:32)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

            1. Ai impresia că îmi pasă de Năstase? Nu îmi pasă! DNA și SRI nu îl protejează pe el ci pe compania care a făcut autostrada precum și pe anumiți intermediari. Te-ai prins acum?

            2. Dar înainte să fie președinte de ce nu l-a anchetat? Nu era justiție atunci? Dacă va fi așa cum zici tu (că va fi anchetat în viitor): nu ți se pare bizar că un om care va fi atacat de DNA în viitor să o susțină în prezent? Ce nu se leagă aici?

            3. Dosarul a fost închis pe vremea lui Morar (omul lui Băsescu). Dacă avem justiție veritabilă mi se pare normal să fie anchetat și evaluatorul, și procurorul și judecătorul și oricine a ajuns la concluzia că înstrăinarea flotei NU A PRODUS PREJUDICII!! Tu spui că ar trebui să uităm?
        • -3 (7 voturi)    
          >>>>>>>>>>>>>> (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:02)

          Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Pentru ca nu am vrut eu :D
        • +5 (7 voturi)    
          Ce preferi? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:29)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          o statuie a zeitei Justitiei zgaraiata, ciobita, greoaie, butucanoasa dar din aur masiv
          sau una colorata, lucioasa, nou-nouta din plastelina? E momentul sa alegi.
    • +7 (19 voturi)    
      PROTEST (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:58)

      rockerul [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Da , trebuie sa iesim cat mai multi in strada ! Desi cred ca hotararea este deja luata , tot trebuie bolsevicii astia ca nu sunt singuri si ca nimeni nu zice nimic ! Au cumparat economic voturile de la fraieri si era clar ca vor coace ceva la schimb : iata ce era de fapt , amnistia si gratierea ! Asa ca hai baieti in strada , pasnic , dar al dracului de ferm !
      • +6 (18 voturi)    
        Proclamatia de la Timisoara in Constitutie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:26)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui rockerul

        Legea Ticu de asemenea, P$D in ilegalitate, idem penele (e un P$D vopsit); cine vrea partid de stanga sa nu aiba otrepe P$D in alta organizatie ! cum Markus Schultz a reusit fara redegisti ?
    • +11 (23 voturi)    
      Daca nu noi, atunci cine? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:08)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Felicitari, domnule Tapalaga pentru acest articol-manifest! Imi aminteste de niste intrebari tulburatoare din anii '90:
      „Daca nu acum, atunci cand? Daca nu noi, atunci cine?”
    • +5 (15 voturi)    
      protest (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:19)

      rockerul [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ma repet , cu scuzele de rigoare ..... nu a aparut postarea mea .... deci : dupa ce au cumparat economic o mare parte din fraieri si au o majoritate mare in parlament , era evident ca va exista ceva ce-si doresc in contra-partida : gratierea si amnistia ! Chiar nu va e clar ? ...Iti dau ceva , te-am aburit , te-am mituit - asa ca sa taci dracului din gura ! - iar noi " guvernam ..." cum vrem noi ! Cel mai important este sa ne protejam .....asa ca vor baga cumva aceste nenorociri de legi ! E clar ca o vor face ! Macar sa PROTESTAM pasnic , dar al dracului de ferm , contra acestor mizerii ! Sa nu creada cumva ca tara asta a murit si nu se opune cu nimic ! Hai in strada , ROMANULE !
    • 0 (0 voturi)    
      așa și (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:13)

      DaciaRomana [anonim] i-a raspuns lui mitg

      Și ce vă doare capul?
  • -56 (80 voturi)    
    lazar este procurorul general al republicii (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:09)

    om simplu din multime [utilizator]

    si este seful lui kovesi.
    kotrutza a fost precuroare generala, aia care a inchis dosarele lovirutiei si mineriadelor.
    lazar este procuror general, ala care a deschis dosarele lovirutiei si mineriadelor..

    poate dl. tapalaga a uitat.(!?)
    • +21 (35 voturi)    
      croco, postarea e bine elaborata, (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:01)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      dar era pentru un alt articol...nu te mai grabi, ca iti superi sefii :)
      • -1 (17 voturi)    
        nu draga (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:52)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        era pt. asta..ia de vezi: "procurorii sefi Lazar si Kovesi, "/
        tapalaga face confuzia(!). din mare ...stima pt. kotrutza, ghicesc.:-)
        cat despre cealalta, nu'i asa ca lazar a redeschis niste dosare inchise de fosta procuroare generala a raspublicii romanesti ?!

        strambarea unor adevaruri, imi pare a fi...manipulare.
        pt. un scop nobil, nu?!
        si aia de la wash, care spargeau vitrine, si aia aveau un scop nobil.
        apropo, mata ai votat acum o luna ?!

        ce'ai zice sa iasa maine toti cei ce n'au iesit in decembrie ?!
        puteti s'o faceti, voi, patriotii, salvatorii romaniei, sa'i convingeti sa iasa maine ?!
        oooo, dar asta n'ar fi ...spontan...

        si pt. matale, io ,oricum, am fost si in dec. si voi iesi si maine.
  • -38 (74 voturi)    
    zi decisiva (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:16)

    Mazeta [utilizator]

    Mâine protestăm împotriva corupției și pentru victimele nevinovate de la Bamboo.
    • +33 (49 voturi)    
      Se va protesta si impotriva ta, Mazeto (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:55)

      Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Protestele se vor indrepta si impotriva milioanelor de Mazete din Romania, pescuitori in ape tulburi care au facut posibil dezastrul de azi.
      • +5 (17 voturi)    
        dezastrul (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:12)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

        a fost facut posibil si de mai multele milioane care au preferat umbra....
        cu un efort mai mic, acum o luna...
    • +34 (50 voturi)    
      Te crezi spiritual? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:15)

      Mart [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Aveţi ordin pe unitate să asimilaţi incendiul de la Bambpo cu Colectiv?Insinuaţi că se doreşte schimbarea guvernului prin instigarea populaţiei? Mazeta, asta e specialitatea grupului din care faci parte mătăluţă, dar numai idioţii mai pot fi convinşi că o răfuială între mafioţi traficanţi de droguri este provocată pentru schimbarea minunatului guvern psd
      • -3 (15 voturi)    
        pai ce difera? in afara de nr victimelor? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:00)

        base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui Mart

        ca sunt curios
    • +3 (13 voturi)    
      Nu fost victime la Bamboo, sh1tlord (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:18)

      titeldela3 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ti-a zis Vladimir ce sa zici poate mai tii niste oameni mine in casa, nu-i asa? Sigur ca da.
    • +6 (16 voturi)    
      Mazeto, (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:18)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      am o problema cu tine...
      In seara asta sunt deprimat de tine,de mine,de nu stiu cine stie cine...
      Simtul civic-zic eu- m-a obligat, de cativa ani, sa bat bat campii pe aici,in speranta ca voi inlatura confuzii,cretinisme,mai ales cretinisme comunistoide, etc.
      Aiurea!
      Pe tine, ce te mana in lupta asta?!
      • +5 (15 voturi)    
        mazetovici e un masochist (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:29)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        ar vrea sa fie cotonogit insa nu s a dcis cand, de cine...
  • -7 (19 voturi)    
    Rugaminte (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:24)

    A310 [utilizator]

    Domnule Tapalaga , este absolut periculos indemnul dvs. la lupta , protestele ar putea foarte usor sa degenereze in violente . nu mi-ati raspuns daca mai lingeti clante pe la ambasade , in conformitate cu afirmatiile fostului peresedinte basescu . sunt sigur ca spune adevarul .
  • -14 (30 voturi)    
    nu inteleg ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:27)

    Watcherss [utilizator]

    de ce: "... Singurii care-i mai pot opri acum sunteti voi ..."? sa inteleg ca autorul are alte preferinte?

    (off topic: nu am nimic cu dl Tapalaga, dar daca tot e impotriva a ce se intampla, de ce nu lasa impresia ca se si implica?!)
    • +12 (20 voturi)    
      mai (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:25)

      zigot [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      cititi odata
      • -1 (13 voturi)    
        Am citit (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:33)

        Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui zigot

        titlu: " .... Singurii care-i mai pot opri acum sunteti voi. ..."

        continut - motive pentru care sa iasa lumea in strada

        incheiere: "Aparati-va statul!".

        la o analiza "subliminala" articolul asta paseaza raspunderea pe umerii celorlalti si cum romanii sunt foarte delasatori ... plm, ies in strada 2-300 de oameni.

        daca esti un pic atent, toate discursurile motivationale se construiesc in jurul "nostru".
    • +4 (14 voturi)    
      pai asta e secretul lui Polichinelle damboviteanul (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:20)

      padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      Cam de cand ne citim istoria, mai printre randuri ca sa excludem realitatea comunista, romanul de rand a fost atent separat de cel de succesuri prin excludere si abandon ideologic; o alta forma de a percepe victoria oportunistilor este neimplicarea elitei in descifrarea manipularii de orice fel. Plus conservatorismul nationalist ca rezultat direct al supravietuirii.
      Autorul nu-si poate submina valoarea intelectuala de moderator prin fraternizarea cu masa, ca mai toti telectualii cunoscuti, recunoscuti si isi asigura superioritatea, respectiv neimplicarea dpdv deontologic: noi muncim, nu gandim! Ca cam asa suna fisa postului de cand ne stim liberi: fiecare se descurca dupa posibilitati, sau nu conteaza. Spiritul urmeaza dogma.
      Dar in final trebuie sa vedem ca indiferent de frecusuri sau neintelegeri, daca nu iesim masiv in strada, ne-am ars: astia nu sunt numai socialisti vopsiti, sunt oameni care nu se poat reforma decat cu forta, egoisti si individualisti limitati genetic, educational, etc. Deci maine in strada, si de maine incolo orice derapaj politic sanctionat stradal; cu timpul se vor obisnui si ei ca chiar asa nu mai merge...deh, puterea obisnuintei se inmoaie treptat.
    • +5 (17 voturi)    
      Ziua Elefantului. (Duminică, 22 ianuarie 2017, 9:13)

      Mark2009 [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

      Daca nu ai nimic cu Tapalaga, poti sa i-o spui si personal. Pe noi ne intereseaza daca ti-ai dat seama de cele ce s-au intamplat la sedinta guvernului din 18 ian 2017.
      Marele Mut s-a trezit atunci si a facut o figura incredibila pentru natiunea romana. A demascat un act de tradare. A demascat un puci la adresa statului de drept pe care ni-l dorim si-n Romanica. Da, Marele Mut, I-a prins cu mata-n sac si i-a ciuruit. Dar asta nu inseamna ca s-a terminat. Nu. Nu ne vom intoarce din strada pana ce, ciuma rosie, va muri.
  • +2 (10 voturi)    
    nu lasa pe maine.... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:32)

    om simplu din multime [utilizator]

    e o vorba a intelepciunii populare !
    bate fierul cat e cald.
    • -1 (3 voturi)    
      xaxaxax (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:01)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      EXACT AȘA ! Dar nu a fost batut ! S-a dus baba cu colacii ! Ceea ce fost nu se mai repeta. La Timisoara s-a murit degeaba !!!
  • +18 (34 voturi)    
    Minivacanța ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:43)

    AEV [utilizator]

    Minivacanța de Ziua Unirii a fost inventată tot pentru ca mâine să fim puțini!!!
    • +3 (13 voturi)    
      De Ziua Unirii (Duminică, 22 ianuarie 2017, 9:17)

      Mark2009 [utilizator] i-a raspuns lui AEV

      Vom fi multi, deosebit de multi. Si vom fi cu totii in strada.

      Jos ciuma rosie !
  • +41 (53 voturi)    
    proteste in tara si in strainatate (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 18:57)

    dinfranta [utilizator]

    La Bucuresti, la Universitate incepand cu ora 18:00.

    La Cluj, ora si locul nu sunt deocamdata anuntate pe pagina de Facebook a evenimentului.

    La Brasov, protestul va incepe la ora 18:00, la Prefectura (Bulevardul Eroilor).

    La Iasi, protestul incepe la ora 18:00, in Piata Unirii.

    La Constanta, protestul este programat la ora 18:00, locul nu este anuntat.

    La Pitesti, protestul este anuntat in Piata Vasile Milea, incepand cu ora 17:00, iar la Piatra Neamt in fata Teatrului Tineretului, in Piata Stefan cel Mare, la ora 18:00.

    La Baia Mare protestatarii sunt asteptati in fata Palatului Administrativ - Prefectura Maramures (ora 17:00), iar la Suceava in fata Prefecturii (ora 17:00).

    La Satu Mare protestul este programat incepand cu ora 17:00 in Piata 25 Octombrie.


    Si romanii din diaspora vor organiza duminica proteste impotriva amnistiei si gratierii:

    In fata Ambasadei Romaniei la Paris este programat un protest intre orele 14:00 - 16:00.

    Romanii din Copenhaga sunt asteptati la un protest in fata Ambasadei Romaniei din acest oras, duminica la ora 17:00.

    Un protest e anuntat si de comunitatea de romani din Norvegia, in Piata Publica din orasul Haugesund, la ora 18:00.
    • +3 (13 voturi)    
      Protest Cluj (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:47)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui dinfranta

      https://www.facebook.com/events/1769077013414800/

      Duminica 22 Ianuarie, ora 17, Piata Unirii.
    • +3 (13 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:05)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui dinfranta

      La Cluj incepe in Piata unirii , la statuia lu` Matei Corvin , ora inceperii 18:00 . Insa autorizatia e data pt incepere de la ora 17:00 .
  • +41 (53 voturi)    
    O lege pentru toti (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:10)

    lp [utilizator]

    Eu voi fi in piata, indiferent ce fac ceilalti. Nu putem astepta sa ne salveze altii. Eu fac ce pot eu, as fi vrut sa pot mai mult. Orice om de bun simt vede nedreptatea, dar unii se ascund in turma, injurand in fata televizorului, asteptand sa vina cineva sa rezolve lucrurile. Eu nu astept pe nimeni, imi fac partea mea
    • +4 (14 voturi)    
      In piata vom fi si noi (Duminică, 22 ianuarie 2017, 9:23)

      Mark2009 [utilizator] i-a raspuns lui lp

      La piata, la piata
      Dragnea-i precupeata.
      Ne-nseala la cantar,
      Fura fara hotar.
    • -2 (6 voturi)    
      Și eu voi fi în piață! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:32)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Am rămas fără cartofi. Cred că o să-mi iau și niște roșii, deși n-au niciun gust.

      Abia aștept să se facă roșiile și la noi!

      Numai împreună putem reuși!
  • -42 (60 voturi)    
    mama cata disperare (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:11)

    xanti [utilizator]

    Nici macar 10 000 in strada nu reprezinta Romania .
    Pana nu ies in strada 5 000 000 tot degeaba.
    • +6 (16 voturi)    
      Nici in cazul unui razboi civil (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:38)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Nu o sa vezi atatia pe strada. 10000 is destui sa traga un semnal de alarma.
    • -4 (18 voturi)    
      corect, 10.000 egal cu 0,5% (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:01)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      asa ca ... mai usor cu pianul pe scari ca-i SARE clapele
    • -5 (19 voturi)    
      Nu e disperare (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:12)

      HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      E prostie în cea mai pură formă. Au impresia că 10.000 de amețiți sunt reprezentativi pentru România.
    • +11 (23 voturi)    
      A fost prea greu sa scapam de voi (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:42)

      a-politic [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      in '89, dar trebuie sa fii idiot sa nu vezi ca in ultimii ani a inceput sa se auda tot mai tare glasul societatii. Asa este, inca va mai hraniti ca parazitii din voturile pensionarilor si a celor mai usor de dezinformat din tara asta, dar vremurile se schimba deja. Iar tu, Mazeta si altii de teapa voastra o sa trebuiasca sa invatati efectiv o meserie in curand ca sa nu muriti de foame. Ia aminte la ce-ti spun pentru ca raposatul de la groapa nu se-ntoarce si urmasul lui e cu un picior in puscarie. Iar partidul ala de farisei si tradatori de tara o sa dispara si el. Nu puteti sa tineti tara asta si oamenii ei in anii '90 la nesfarsit.
    • +3 (15 voturi)    
      din pacate strada nu guverneaza (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:25)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ci doar se implica, civilizat si civic sa atentioneze ca sintem mai multi onesti decit infractori. daca am accepta am fi ca ei. care ei? te las sa decizi in ce troaca te scalzi. apreciez enorm aceste manifestari constituionale din pacate ptr cei care nu se mai termina nu aceasta e solutia. cind ai cancer or mori ori inlaturi tumoarea. dragii mei e timpul sa decideti tratamentul. nu o sa-i educati si nu o sa-i schimbati nicioadata pe votantii psd, nici nu vrem bre ca e timp pierdut din moment ce din start noi nu sintem decit cretini si animale. mai bine asa decit rusofoni, criminali si boschetari.
  • +33 (47 voturi)    
    Singura solutie (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:16)

    jacques [utilizator]

    pentru ''oprirea dezastrului amanta'' o reprezinta STRADA, mitingurile de mare amploare, in orasele de tip occidental, civilizate, unde populatia realizeaza ce inseamna pericolul PSD-ist! Un articol excelent! Felicitari!
    • -6 (16 voturi)    
      hm (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:57)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui jacques

      de mare amploare, cu maxim cateva mii de participanti? e ridicol.
      • +2 (12 voturi)    
        ai stiinta mai fan Tupolev ca nu vor (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:32)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        fi mai multe zeci de mii ? sute de mii ? te bagi in seama ca o precupeatza...
        • -2 (6 voturi)    
          ai chiar si tu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:08)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          temele alese de voi pentru proteste sunt foarte departe de agenda cetateanului obisnuit, iar a servi cauza sorosista e o tampenie pe care doar cateva mii de mercenari si de idioti utili o comit; de aia zic ca sunteti si veti fi mereu minuscul de putini
    • -2 (10 voturi)    
      Dragnea (Duminică, 22 ianuarie 2017, 9:27)

      Mark2009 [utilizator] i-a raspuns lui jacques

      Si-a pus amanta la interne pentru a avea liniste la mate. Dar strada ii va aduce o mare ghioraiala "la mate".
      • -1 (5 voturi)    
        mare atentie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:09)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Mark2009

        asa au crezut si minerii lui Cozma, ca nimeni n-o sa le rupa gaturile daca devin violenti, fiindca in democratie faci ce vrea muschiul tau; uite ca a urmat Costestiul.
  • +32 (50 voturi)    
    Romania impotriva penalilor!!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 19:21)

    wanderer04 [utilizator]

    Corect, romanii, indiferent de culoarea politica, trebuie sa se uneasca impotriva penalilor care ataca statul de drept si vor sa reinstaureze mafia din anii 90. Trebuie sa le dovedim ca Romania nu e stat fara caini si ca drumul spre o democratie reala nu se face dand legi pentru politicienii penali, sabotand lupta anticoruptie si eliberand infractori ...Dupa ce ca au furat de la stat 26 de ani, au vandut economia la fier vechi sau au privatizat fraudulos, vin acum cu tupeu si pozeaza in victime...Romania trezeste-te, haideti sa luptam pt. o justitie independenta, pt. egalitatea in fata legii, pt. viitorul nostru!!!
  • -24 (42 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:14)

    om simplu din multime [utilizator]

    publicati comentarii pe sprinceana.
    ce nu bate cu linia hn, la cosh.
    • -18 (38 voturi)    
      Mă mir că (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:44)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Mă mir că ți-a trecut și ăsta! Probabil nu s-au prins. Disperarea e maximă. Se vede și din apeluri!
      • +8 (18 voturi)    
        Disperare? Nu ti-e mă rușine să ții cu hoții? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:52)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Neam de hoț!
        • 0 (6 voturi)    
          Nu îți jigni neamul! Al tău e, nu? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:38)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Eu țin cu dreptatea! Cu justiția (aia adevărată nu ce avem acum). Cu corectitudinea! Cu cinstea!

          Adică fix cu ceea ce probabil susții și tu. Numai că eu nu cred în veridicitatea actualei lupte anticorupție.

          Am voie să am și eu (în țara asta democrată a statului de drept) o opinie fără să fiu „rușinat” de moraliștii patriei?
    • +7 (17 voturi)    
      Maine la Universitate mii de glasuri ar trebui (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:21)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      sa se auda : NU - gratiere ! NU - dezincriminare ! DA - stat de drept !

      PS. Hai, sa ne recunoastem in Piata maine dupa nickname-uri !
    • +4 (18 voturi)    
      CORCO ...NEBUNATICULE ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:22)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Patru cotcodaceli la acelasi subiect ...E disperare mare pe partea stanga ...Va plateste la bucata ?Ce nu inteleg este mobilizarea unei grupe de asalt redusa numeric . Mazeta pare cam lesinata saolin si xanti , slabuti ...Mai vioi ... Mai rasfirati ... Na poobeeda !.. A310 , Amperstand , Demagogu, Lasa , King , Snitelusi ...Daca nu iesiti din barloguri , Paidiom na Sibir ! Sa nu-mi ziceti ca nu v-am spus !
    • +6 (18 voturi)    
      Ce faceti ba? (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:32)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      Va consolati unul pe altul?! Ca si cum sunteti aproape sa pierdeti lupta?

      Uite asa imi plac mie complimentele si imbarbatarea de la inamici. Multumesc frumos! Dar nu va vad bine cand se vor da primele pentru propaganda pe luna asta.
  • +11 (21 voturi)    
    protestul (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:33)

    zigot [utilizator]

    trebuie indreptat in egala masura si impotriva alde, al lui tariceanu, exponentul principal al luptei antijustitie;
    partidul acesta este impanzit de penali si chiar mai mult dupa cum a aratat acel beciu, vicepresedinte al acestui asa zis partid
    • +4 (14 voturi)    
      alde este sucursala P$D (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      satelitul P$D, hydra ce trebuie decapitata este P$D, restul se topesc instant !
  • -1 (19 voturi)    
    Dan Tapalaga, astept clarificari ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:40)

    VladIonescu1 [anonim]

    ... in legatura cu pozitia ta din toamna lui 2013. Pana atunci, eu nu pot sta langa tine la niciun protest! Nu ai caderea morala de a cere cuiva sa iasa in strada la proteste.
  • -24 (42 voturi)    
    Hans, farewell.. (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 20:51)

    zizin [utilizator]

    Tapalagă se strofoacă degeaba cu chemarea maselor la ”maidan”. Ambasadorul Klemm, neprețuitul său guru, se cară de la Ambasada SUA de pe malurile Damboviței. Trump tocmai a demis toți ambasadorii numiți de Obama fără excepție.

    http://www.independent.co.uk/news/world/americas/donald-trump-fires-us-ambassadors-no-replacements-a7538256.html
    • +1 (15 voturi)    
      E posibil! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:33)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Si e posibil sa vina unul mai viguros si cu o ranga mai mare care sa va dea peste bot de o sa ajungeti toti clienti ai cabinetelor stomatologice.
    • +5 (15 voturi)    
      mai informeaza-te (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:37)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      prietene , Hans Klemm e diplomat de cariera si masura nu I se aplica si lui
      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21548195-trump-ordonat-retragerea-ambasadorilor-numiti-administratia-obama-ambasadorului-sua-bucuresti-masura-nu-aplica-lui-hans-klemm.htm
    • +1 (13 voturi)    
      Jale mare pentru postacii pro-rusi sau pesedisti : (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:20)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21548195-trump-ordonat-retragerea-ambasadorilor-numiti-administratia-obama-ambasadorului-sua-bucuresti-masura-nu-aplica-lui-hans-klemm.htm

      Asadar, Hans Klemm ramane ambasador la Bucuresti.
    • +11 (21 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:31)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Ete ca pe Klemm nu . Ramane ambasador urmatorii 4 ani. Mai citeste .

      Crapi de ciuda .
      • -6 (24 voturi)    
        degeaba ramane (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:59)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

        nu mai are voie sa-si bage nasul in favoarea echipei sorosiste! s-a schimbat boss-ul la White House, inca n-ati aflat?
        • +3 (17 voturi)    
          auzi dar Draqnea de ce a dat mana (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:35)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          cu soroistii ? chiar nu e consecvent ?
    • +3 (15 voturi)    
      Rusnacii viseaza maidan la Kremlin si asta (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:53)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      le da cosmaruri.
      • +1 (11 voturi)    
        Nemtzov, Litvinenko (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        sunt doua Simboluri care Vor Ruina Cracanatul in perioada urmatoare + baietzii de la Black Ops stationati la granita URSS care asteapta green light
        • -2 (4 voturi)    
          sigur (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:12)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          un green light direct in baionetele Spetznaz; voi chiar subestimati dramatic forta si determinarea rusilor, postaci nefericiti :)))
    • 0 (14 voturi)    
      si draqgnea numai ce a pupat pulpana sultanului (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:04)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      crezi ca e suficient?
    • +10 (24 voturi)    
      ganditi cu mintea voastra! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:02)

      q1953 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Si daca un pedofil de 60 de ani gratiat de Dragnea iti batjocoreste copilul, tot asa ai gandi?
      Am observat ca cei in varsta care au trait in comunism, militarii lui Dogaru si altii sunt obisnuiti sa fie condusi de cineva, sa le spuna ce sa faca, ce sa zica. Asa au trait toata viata. Acum nemaifiind PCR-ul, batranii si-au gasit "conducatorii" la Antena 3 si Ghita TV, militarii pe
      politrucul Dogaru(ei fara sefi nu pot trai). Si asa acum 27 de ani, ce spunea partidul era sfant si nu se comenta, asa si acum, ceea ce spun cele 2 televiziuni si SCMD e litere de evanghelie. Pentru unii care toata viata au facut ce li s-a spuseste aproape imposibil sa gandeasca, orice organ care nu este intrebuintat se atrofiaza! Incercati sa salvati ce se mai poate!
  • +8 (20 voturi)    
    in strada (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:06)

    kokos [utilizator]

    toata lumea!Daca nici maine nu se iese masiv in strada atunci nu mai are rost sa tot comentam pe net.In strada se aud cel mai bine vocile noastre nu aici pe net!
  • +10 (20 voturi)    
    In sfarsit, cu o corectie: (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 21:22)

    padrepadrone [utilizator]

    "Cum putem evita dezastrul amanat" de insasi distinsa noastra elita; in sfarsit puneti punctul pe I: numai unitatea societatii civilie mai poate opri tavalugul politicii feudale promovate de distinsii nostri boieri cinstiti si sustinuta de popuilatia confuza, aservita credintei mioritice de supravietuitor.
    De maine incolo orice derapare a politicului trebuie monitorizata si prompt sanctionata in strada: doar asa vor invata toti haristocratii nostri ca publicul, societatea a inteles ce inseamna responsabilitatea, civilizatia normalitatea si nu mai accepta manipularea ordinara a democratiei originale: sa avem si noi bogatasii bostri!
    • 0 (8 voturi)    
      "boieri"? Dorjdia societatii, nu boieri, interlopi (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:16)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui padrepadrone

      nu boieri!
  • +13 (25 voturi)    
    Haita A3 iar manipuleaza! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 22:44)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Criticand ideea de a se organiza maine mitingul, haita argumenteaza ca si Obama a gratiat cateva sute de detinuti. Nu spune insa ca Obama a gratiat INDIVIDUAL, pe cata vreme guvernul Dracnea vrea gratiere COLECTIVA.
    • +6 (16 voturi)    
      Varanul vrea la gramada (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:38)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      sa poata iesi cu penalii obishnuiti din Brutarie, e ordin in Latrina 3 sa faca orice sa scoata Varanul
  • -7 (23 voturi)    
    nope (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:22)

    bobyrou [utilizator]

    Hotnews-ul si tapalaga ma dezamagit foarte mult cu atacurile zilnice la adresa lui basescu. In articolele voastre partinase nu mai cred nimic. Ma bucur ca v-ati aratat adevarata fata.
    • +1 (15 voturi)    
      L-a criticat cand a gresit ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:29)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      bobyrou
      Pricepi?
      Si mai treci pe la scoala.
    • +2 (12 voturi)    
      DOMNU ///<br> (Duminică, 22 ianuarie 2017, 10:17)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Citez din operili Dv ...,,In articolele voastre PARTINASE nu mai cred nimic ,, Dv nu credeti , dar noi nu intelegem , alt citat ...,,tapalaga MA dezamagit ,, Io zic sa renuntati temporar la postacit , studiati intens ortografia si epistemologia si reveniti un alt om ca asta s-a facut de ras .
    • +2 (4 voturi)    
      SUBSCRIU... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:36)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Ti-am dat un plus la comentariul tau , desi era marcat cu o sageata rosie ... spre minus! SUBSCRIU OPINIEI TALE privind PROBLEMA BASESCU,cititorule virtual
      HOTNEWS este un organ de presa formativ , ca orice alta grupare de presa. A fost campion insa in LUPTA ANTIBASESCU ,identficîndu-l mereu si mereu pe Basescu cu CORUPTIA .” (FALS,FALS,FALS ) Cred ca ai observat ca Basescu a fost si este in curs de nimicire atat din dreapta cat si din stanga !Rasturnandu-se” in acest fel lucrurile , s-a intarit capacitatea de repliere a comunism/neocomunismului,diluîndu-se pana aproape de anihilare procesul benefic al condamnării lui in PARLAMENT .
      Mentalitatile comuniste sunt nu numai persistente, ci si gradate in intensitatea manifestarilor ,imprevizibile si extrem de insidioase,iar acest lucru s-a neglijat nepermis de mult. din orice strategie si tactica ...analitica! Prin Basescu s-a intarit cu doua referendumuri de debarcare castigate la urne ,frontul anticomunist din ROMANIA: I-a fost deturnat insa sensul si baza lui de masa.RO a fost si este in strafunduri cea mai anticomunista tara din EST(vezi interbelicul romanesc)Ca a fost foarte subtil folosita de comunistii români aceasta stare, datorita substratului identitatii nationale adanci, e o alta discutie! Dar si peste acest lucru s-a trecut in pripa si superficial. LA CE AM AJUNS ? LA PORTILE RESTAURATIEI ! AICI AM AJUNS!! Lupta cu PSD-ul si sistemul comunist/neocomunist (acesta este adevaratul chip al populismului romanesc!) va fi mult mai grea si mai de durată,iar chemarile patetice si revolutionare DE ACUM nu stiu daca mai sunt suficiente.Situatia revolutionara autentica din decembrie 1989 declansata la TIMISOARA, nu mai poate fi repetata, Ea s-a risipit de pomana, ca si condamnarea comunismului la care ”ELITA” s-a vrut parte , dar nu a stiut CUM!
  • +10 (24 voturi)    
    maine toti in strada! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2017, 23:29)

    kokos [utilizator]

    Daca maine nu iesim in numar mare in strada , n-am facut nimic , degeaba stam si ne lamentam pe aici si pe facebook , nu ne baga nimeni in seama , in schimb in strada se schimba situatia.
    • -3 (3 voturi)    
      corect, cu explicatia simpla ca orice politica (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:44)

      padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      din oricare democratie este initiata de politicieni si corectata de societate, cand considera ca este necesar. Ori acum este mai mult decat necesar: riscam sa ne intoarcem de unde nu am plecat decat ipotetic, deoarece societatea nu a inteles aceasta regula simpla a democratei: noi platim, voi guvernati in interes general, iar majoritatea alege normalitatea: ai furat, esti hot, trebuie sa achiti cinstit paguba si sa parasesti arena politica. Putem fi intelegatori numai cu cei care fura de foame, nu cu limite iluzorii de stabilire a viitorului prejudiciu generat de prerogativele functiei publice!
  • +7 (19 voturi)    
    Demonstratie masiva... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:13)

    mircea_cjn [utilizator]

    ..e necesara ! Numai asta ii poate opri !

    Numai ca trebuia organizata mai ingrijit. Cu o scena de unde se poate lua cuvantul. De unde se poate vorbi. Participantii, televiziunele si prin asta guvernantii trebuia sa simta vocea poporului !

    Uitati cum protesteaza americanii - peste 500.000 sunt acum la Whashington, uitati-va cum reactioneaza acest popor !
    https://www.nytimes.com/
  • +5 (19 voturi)    
    La lupta! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:25)

    revolution2017 [utilizator]

    Cu siguranta ca una dintre putinele realizari ale societatii post-decembriste este DNA-ul si in special staruinta si incapatanarea Codrutei Kovezsi de a lupta pentru o societate mai curata. Este de admirat si cred ca ar trebui sa reprezinte un model pentru fiecare roman. Este o dovada clara ca sta in puterea fiecaruia dintre noi de a schimba societatea romaneasca. Uniti fiind vom reusi sa fim mai aproape de visul pe care toti l-am avut in decembrie’89. Luptam pentru Romania copiilor nostril! Sa nu-i lasam sa ne fure speranta !
  • +3 (13 voturi)    
    Trimite opinia ta ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 0:59)

    revolution2017 [utilizator]

    Propunerile, sugestiile şi opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus dezbaterii pot fi transmise în scris până la data de 24 ianuarie 2017 pe adresa de e-mail dean@just.ro.
    Haideti sa trimitem opiniile noastre pe aceasta adresa !
  • -8 (24 voturi)    
    D-le Tapalaga, (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:07)

    Magdalena ValentinaFeru [anonim]

    1. Orice gratiere e arbitrara si nu poate multumi pe toti. Nu e lege normativa , e lege arbitrara. Adica orice prag ar consemna, cineva ar fi nemultumit.
    Sugerati ca niciodata Romania nu trebuie sa utilizeze o lege a gratierii ?
    2.Un fost condamnat , poate comite o alta infractiune imediat ce iese din inchisoare , indiferent daca iese in 5 sau in 7 ani. Nimeni nu poate sa prevada asa ceva.
    Sugerati ca niciodata condamnatii nu mai trebuie eliberati din penitenciar?
    3. Cunoasteti in istorie o tara sau o regiune macinata de coruptie in care procurorii si politistii nu erau corupti fiind baza sistemului infractional?
    Adica , in afara de Romania , singura tara din lume unde procurorii sunt integri si dedicati profesiei dar coruptia infloreste , mai puteti da exemplu de un alt caz?
    4.Cetatenii au votat "penali" in cunostinta de cauza iar legea gratierii a fost subiect abordat constant in campania electorala, la fel ca si alte masuri privind autoritatea judecatoreasca si politica penala.
    Dumneavoastra contestati doar legea gratierii sau contestati rezultatul votului asa cum reiese din text?
    • +5 (19 voturi)    
      metodele draga mea...sint staliniste (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:48)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Magdalena ValentinaFeru

      chiar asta era prima preocupare a guvernului? in aceasta tara avem un nou parlament si un guvern 'legitim', legile se trec frumos prin parlament dupa ce majoritatea (care stii a cui e) voteaza. in prealabil aceste masuri, legi se supun dezbaterilor si apoi semnate, publicate se pun in aplicare de guvern. in acest caz guvernul (sau un grup de interese: se aude SRI?) se substituie parlamentului in defavoarea justitiei care si-a spus cuvintul cind s-au formulat sentintele care si asa sint sint cum sint ptr ca legile au fost facute de cam aceeasi oameni, multi dintre ei infractori notabili (hai sa vedem cit ar fi luat acesti criminali in USA de ex, sau ce alta tara vrei tu). psd si alde nu vor sa guverneze ci fac ce fac de aitita ani, creeaza frica, lipsa de speranta, invrajbire, sint de o rautate si cruzime extraordinara, sa fim realisti, ei vor sa isi intareasca si consolideze pozitiile teritoriale pe lipsa interesului dreptei de a se implica si visa ca putem sa facem mai bine. sint aceleasi fete, cei noi par de o aroganta de parca ar vorbi cretinilor. imi pare rau ca nu exista un articol f bine documentat sumarizind ce a trait romania in acesti ultimi 27 ani, ce am invatat, ce se repeta si cum ar trebui sa scapam de plaga. scenariile nu pot fi multe sint putine, dramatice dar pot duce la vindecare. nu ne-am saturat sa vedem roman impotriva altui roman? nu ne-am saturat sa stam in vile de lux, concedii de lux, masini de lux, salarii de lux, pensii de lux cind romanii dorm cu copii de 2 ani in gari, cind pe scara blocului ti se da in cap? cind pe trecerea de pietoni de omoara si nimeni nu plateste? cred ca iti cam pierzi dreptul de a trage la raspundere un scriitor dar pe ai tai alesi da. draga justitie ptr tine iesim in strada ca nu cerem salarii mai mari, dar tine mine, e timpul sa treci de partea poporului ptr ca...daca nu lucram impreuna nu mai avem iesire...si asa toti tiganii si criminalii ne conduc. sintem sufocati de atita nedreptate.
    • +7 (17 voturi)    
      MAGDALENOO !... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 10:35)

      arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui Magdalena ValentinaFeru

      Nu te mai spuma . Ce nu iintelegi (sau te faci )este faptul ca pedeapsa cu inchisoarea este menita si sa protejeze oamenii normali de delicventi punand un gard intre cele doua grupuri Eu nu am nimic cu eliberarea hotilor , dar eu ca cetatean obisnuit nu doresc sa-i vad circuland printre noi Vreti sa iasa , foarte bine ... Tasmania ... Va spune ceva ... Asa s-au civilizat unii ... Nu stiu de ce dar am senzatia ca imi racesc gura degeaba ...Asa e Magdaleno ?... Daca postaceala pe arginti ar durea ...
  • -7 (17 voturi)    
    in sfarsit, cineva o spune! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 1:55)

    srpc [utilizator]

    problema reala nu este ca ar iesi Voiculescu sau altii ca el, ci ca s-ar umple strazile cu mii de mutre slabe, de care chiar nu ducem dorul!
  • -10 (24 voturi)    
    apa de ploaie (Duminică, 22 ianuarie 2017, 2:05)

    srpc [utilizator]

    protestatarii din aceste zile sa-si aminteasca faptul ca pe Basescu nu l-au dat jos nici 7,4 milioane de voturi, fiindca n-a vrut stapanirea din Vest; cat timp guvernul actual este agreat la Apus, nu 10.000, dar nici 10 milioane de protestatari nu inseamna nimic; mitingurile astea sunt socializare pentru unii si iluzii pentru altii, doar atat.
    • +2 (14 voturi)    
      ? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:18)

      dinfranta [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Serios ?
      • -3 (5 voturi)    
        eu zic ca este momentul cel mai potrivit (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:06)

        Magritterate [utilizator] i-a raspuns lui dinfranta

        nu stiu de ce pana in urma cu putin timp traiam cu impresia ca in spatele acestei, asa numite "ciume rosi";ma refer deci la acest partid de dreapta(numele apartine multor amici de comentari internaute), sta gheara marelui urs.
        am digerat mult timp aceasta idee, si recunosc de multe ori mirosea ciudat.
        auzisem la un moment dat intr-un interviu un parlamentar care confesa faptul ca multi dintre cei din sistemul politic de conducere din romania, raporteaza totul la ambasada statelor nu chiar atat de unite momentan .mult timp mi-a zgariat cortexul acea afirmatie. aceasta coroborata cu mizerabila decizie a statului roman de a aceepta instalarea unui asa zis scut anti nuclear venit logic in apararea celor de la apus si nicidecum pt siguranta noastra , ba chiar cred eu cu grave consecinte poate asupra teritoriului nostru in cazul concretizari unui atac de acest gen din partea celor din rasarit.as mai avea multe exemple dar poate nu la fel de relevante .
        oricum chiar si imaginea proiectata acum imi este foarte confuza pt ca asa cum ar zice uni EU si usa sunt de aceeasi speta.
        eu totusi sunt mai indulgent cu europeni pt ca am inteles cumva ca doamna Monica Macovei, instruita in sanul acestei instituti europene(adevarat, cateodata problematica dar sa nu uitam totusi ca aceasta uniune nu are o foarte lunga istorie si poate aceste greseli le condamnam prea dur ,in pofida aspectelor pozitive(ea fiind intr-un constant proces de maturizare).
        a fost prima persoana care a fost sustinuta ma gandesc eu de EU in eforturile ei de a crea un departament care sa lupte importiva acestei armei folosite de uncle sam.(coruptia, bato vina,) nu doar pe teritori mioritice, ci chiar pe intreg mapamondul.avaaaaai.
        acum daca primvim contextul actual si observam ca trumpy(raspunsul poporului american de la care eu am inca mari asteptari) a destabilizat aceste forte oculte.
        cumva imaginea nu atat de comuna a unui persoane cu influenta ( din cate am observat)in romania. ma refer aici la general
        • +1 (7 voturi)    
          eu zic ca este momentul potrivit (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:33)

          Magritterate [utilizator] i-a raspuns lui Magritterate

          / la general florin aldea in media zilelor trecuta,o chestie fara precedent zic eu, imi confirma faptul ca poate acesta este momentul cel mai potrivit.
          hai sa luam atitudine, serios. E atat de simplu. Cool si de bun gust zic uni. Sinceri sa fim, chiar comod daca e sa te gandesti ca uni frati pamanteni mor incercand sa protesteze.si e datoria noastra fata de generatile viitoare.
          Asa ca hai baieti in strada , pasnic , dar al dracului de ferm !
      • -4 (4 voturi)    
        da (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:15)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui dinfranta

        serios
    • +3 (17 voturi)    
      agreat de URSS vrei sa spui (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      de la UE a venit indicatia : respectati Statul de drept, insa Draqnea nu stie engleza, ci doar rusa !
      • +2 (8 voturi)    
        ma tot gandesc (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:35)

        Magritterate [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        reamintestemi te rog de unde se intoarce dragnea astazi.
        • +4 (4 voturi)    
          Hai sa punem punctul pe " i " ! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:21)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Magritterate

          Dragnea s-a intors din SUA, dintr-o excursie platita (ceva gen premiile pe care si le cumpara Latrina 3 !) in care i-a strans mana unei persoane aproape oficiale.

          PS. Sa-mi ceri sa-ti reamintesc de unde se intoarce Dragnea, in momentul in care se va intoarce dintr-o vizita oficiala facuta presedintelui in exercitiu al SUA ! Pana atunci... pas ! ;)
    • +3 (7 voturi)    
      Ai de ales, stapanire din Vest sau din Est (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:21)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      "stapanirea" din Vest nu inseamna altceva decat "stapanirea legii" = domnia legii. Aia din Est inseamna stapanirea oligarhica unde legea e diferita in functie de gradul de criminalitate prin care ti-ai obtinut averea. Cu cat esti mai gangster cu atat esti mai "sus". Inteleg unde-ti place tie, dar nu se stie ce soarta ai avea sub rusi. POate sa le lingi cizmele de kazacioc.
  • -1 (21 voturi)    
    Parinte de copil autist (Duminică, 22 ianuarie 2017, 3:59)

    Icafiu [utilizator]

    Domnule Tapalaga, ca parinte al unui copil nascut cu autism, consider cel putin nepotrivita, mai degraba prosteasca, folosirea de catre dvs a cuvantului autist in contextul din text: "Asta a fost generatia voastra, o adunatura de lasi, de fugari, de autisti si de resemnati in fata unor infractori ajunsi la putere prin mituirea alegatorilor?"

    Tin sa va precizez ca autismul este o dizabilitate, un handicap, iar cei care au aceasta problema medicala nu au dobandit-o in urma unei optiuni a lor personale, comportamentele de tip autist nu sunt autoimpuse, prin vointa proprie, ci dezvoltate inconstient de catre copii si oameni, marea lor majoritate fiind asa din nastere.

    Va invit ca inainte sa folositi un termen, un cuvant cu sens peiorativ sa incercati sa cunoasteti realitatea pe care o acopera acel cuvant. Nu sunteti singurul si nici primul formator de opinie care folositi cu sens peiorativ acest cuvant in spatele caruia cineva cu adevat interesat poate descoperi un intreg univers de suferinta umana, suferinta atat a celor bolnavi, cat si a familiilor si apropiatilor lor.

    Mi se pare cu atat mai grava eroarea dvs de exprimare cu cat Hotnews este totusi o platforma in care au fost publicate o suma intreaga de articole de popularizare a ceea ce este autismul, a problemelor care deriva din efortul de integrare social-educativa a persoanelor cu dizabilitati din spectrul autist. Si va enumar aici cateva articole:

    http://life.hotnews.ro/stiri-sw-20396010-viata-autism.htm

    http://medlive.hotnews.ro/ce-este-autismul-si-cati-copii-din-romania-sufera-de-aceasta-afectiune.html

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21236191-mircea-dumitru-trebuie-rezolvam-problema-copiilor-diagnosticati-autism-cum-vom-aborda-prezenta-lor-scoala.htm

    Nu va pot cere sa cunoasteti vasta informatie publicata in paginile online ale portalului unde si dvs lucrati, dar va invit la o cantarire mai adecvata a cuvintelor folosite si, mai ales, la corectarea acestei erori grave de exprimare
    • 0 (8 voturi)    
      Domnule, fara suparare, dar conform dex (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:24)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Icafiu

      AUTÍSM s. n. Stare patologică manifestată prin ruperea legăturilor psihice cu lumea exterioară și intensa trăire a vieții interioare. [Pr.: a-u-] – Din fr. autisme.
      Asadar nu mai cautati nedreptate acolo unde lumea chiar se lupta pentru dreptate deci pentru sanse inclusiv pentru oamenii si tinerii marginalizati ai Romaniei. Intr-o Romanie legala, deci civilizata, si copiii necajiti ar avea si vor avea alte sanse.
      • -3 (5 voturi)    
        Mai tacă bă din gură! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:39)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Ai pierdut o ocazie deosebită de a tăcea!
        • +3 (5 voturi)    
          comportament de secatura (Duminică, 22 ianuarie 2017, 14:56)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          bolshevika, incearca sa formulezi argumente nu ingradi exprimarea
          • -3 (5 voturi)    
            Dar tu ai oferit un argument? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:12)

            Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            În afară de a jigni, nu oferi niciun argument.



            Într-adevăr ești un dom de primă clasă! În sensul că nu ai mai ajuns s-o faci și pe a doua! :)) (așa... ca să mă mențin în registrul tău...)
    • +4 (6 voturi)    
      Extraordinar, (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:00)

      robinet4x4 [utilizator] i-a raspuns lui Icafiu

      După mintea ta și a altora ca tine ar trebui sa ne cenzuram cu toții măcar 50% din vocabular ca de... Inainte sa spui părinte trebuie sa te gândești ca poate unuia i-au murit părinții, inainte sa spui ciocolata să te gândești ca are vreunul diabet și îi faci poftă etc. Mai lăsați-ne mai cu sensibilitățile astea exagerate, rezolvati-va cum puteți problemele și mai încetați cu victimizarea. Ai redus un întreg text la folosirea neinspirată (sau nu) a unui singur cuvânt. Dacă îți trimite autorul o scrisoare plina cu scuze, ți se vindecă fiul de autism?
  • +4 (16 voturi)    
    poporul a fost mintit prin omisiune (Duminică, 22 ianuarie 2017, 4:33)

    Coco Whistle [utilizator]

    psd e singur partid care stie ca si face rau daca se expune public. nu a facut-o in alegeri , nu si-a declarat intentiile, nu au avut nume de prim ministru ca na dragnea inca visa, actioneaza ca o forta totalitarista. justitia tace, avocatul poporului e avocatul dragnului. sri se face ca nu intervine. electoratul a zis ca vai, astia chiar or sa se apuce de treaba si noi cretinii nu am mers la vot, asteptind iar ca speranta sa vina de sus. sus nu mai avem relatii bai de cind sintem criminali si cu popa securistul daniel. tineti minte: lupul isi schimba parul dar naravul ba, acum va exercitati liberatea in frig si nameti din strada, intrebati bai un cioban sa va explice el cum trebuie facut cu lupul. daca nu cereti demisia lui ciorbea tot degeaba. din pacate din caciula fermecata iese unul si mai si, uitati-va ce a iesit la ministerul de externe. asta altul care trebuie sa viziteze bellu. importanta e miscarea, important e ce obtineti, important e ca justitia sa decida de partea cui joaca, daca nu ies cu voi in strada macar pe twitter e vai de mama noastra. dar speram, speram de 27 ani...un popor plin de speranta...desarta.
  • -1 (15 voturi)    
    Rolul presei... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:07)

    tontu [utilizator]

    ... nu este sa scoata lumea in strada, iar razboiul asta nu trebuie purtat cu un guvern anume, ci cu sistemul. Sistemul democratic capitalist este cel care permite tot felul de abuzuri si derapaje si tot el permite bunaoara instaurarea unui presedinte ca Trump. Cu alegatori care habar n-au pe cine si de ce voteaza si cu candidati propusi de partide care n-au nicio treaba cu interesele cetatenilor, rezultatul nu poate fi altul. Daca aceste "disfunctionalitati" s-ar petrece doar in estul Europei, ar mai fi sperante, dar, din pacate ele se petrec chiar si in curtea "parintilor democratiei capitaliste"(vezi Brexit, vezi alegerile din SUA, vezi masurile anticriza, etc.).
    • +2 (12 voturi)    
      te inseli tovarase (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:12)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      presa trebuie sa informeze, sa ia atitudine, sa mobilizeze. bine, asta intr-un stat norma,l unde presa este intradevar a patra putere in stal, nu ca in Romania unde presa face exact pe dos din cauza patronilor penali.
      astept sa vad cati dintre oameni de cultura si intelectuali, ongeuri, cati dintre propagandistii deontologi din presa vor fi la proteste, de abia atunci voi iesi si eu.
      deocamdata trebuie admirat, cu atat mai mult la varsta pe care o are, d-l Mihai Sora pt. intentia anuntata de a participa la proteste.
    • 0 (8 voturi)    
      PSD -ul si malversatiunile lor scot lumea in (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:26)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      strada. Brexitul, a fost un exemplu ilustru de manipulare. Tineretul UK nu a votat pentru exit.
  • -1 (11 voturi)    
    De ce e Romania altfel? (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:55)

    hamangiu [utilizator]

    Mioriticul roman isi accepta soarta cu o seninatate celesta, pupam mostele in speranta unei solutii divine,asteptam sa ni se dea ceva si in todeauna cei vinovati de rahatul in care traim ,sunt altii.
    Din pacate cei care au vazut ca se poate trai si alfel nu se mai intorc in tara...ramanem cu pensionarii cominismului si cu tinerii cu dor de duca.
    • 0 (2 voturi)    
      pentru ca nu a avut, nu are inca, repere (Duminică, 22 ianuarie 2017, 12:29)

      padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui hamangiu

      umane si civilizate de parcurs/asimilat, de referinta reala in final. Unicul scop al nostru, ca natiune, a fost sa supravietuim, macar ca natii: iar natia oportunistilor a fost cea mai consistenta, prezenta si castigatoare pe termen scurt. Asta ne este istoria.
      Putem citi si altfel aceasta istorie de supravietuitori, adesea fara limite: absenta ilustra a elitei care vede dincolo de aparente sau neincrederea totala in orice reprezinta interes comun pe termen mediu sau lung. Mioriticul roman s-a consacrat mioritic ca sa reziste, atat: singura perioada de relativa dezvoltare a fost violent curmata de ciuma comunista cu mari eforturi...daca ne ocolea comunismul ne trageam de sireturi cu spaniolii, italienii, francezii si cam atat.
      Poate ca a sosit momentul in care recunoastem ca metoda descurcarelii pe persona fizica nu mai este de actualitate: cumva un pic de sacrificiu si multa ratiune in a izola RO dedicata descurcarelii democraturate original: sa avem si noi bogatasii nostri, fara discernamant, bineinteles, ca sa intram in randul lumii care traieste bine, tot pe persoana fizica desigur. Traiasca Marean pentru deslusirea socialismului mioritic dambovitean actual intretinut de mioriticii lipsiti de orizont, dar insufletiti de speranta anacronica a rezistentei la reforma.
  • -6 (16 voturi)    
    Sa mori tu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 7:57)

    Magritterate [utilizator]

    de astia nu au dat foc la bambu doar ca sa tina populatiunea in fata la samsunge. ma gandesc eu ca Voi,credeti ca maine o sa fi-e o mare revolutiune. vezi doamne se trezeste porcu din somnul cel de moarte si alege el duminica asta ordinara, dumineca in care ca tot hortodoxu nu merge si el ca tot omu la moste,ca nu prea mai are sens si oricum cunoaste el mai bine sfinti lui. ci ,decide sa mai petreaca inca o zi in cotet,.sa gutuie genitalele lui idei insusite de la mai stie dracu ce tvInet si sa gaseasca o motoda de complacere pasiva inspirata parca din stagnare. negand ilogic evidentele progrese pozitive din trecutul apropiat .intradevar o imagine urat mirositoare, deloc de condamnat poate, cu un puternic miros de opresiune.
    oricum ....
    • 0 (4 voturi)    
      Un sfat... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 13:31)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Magritterate

      Înainte de a emite judecăți de valoare, pune mâna pe o gramatică de clasa a IV-a! Și nici un manual de logică nu ți-ar prisosi. Asta presupune să ai câțiva neuroni, desigur.
  • 0 (12 voturi)    
    cat mai avem voie! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 8:56)

    Francisc 1 [utilizator]

    in cativa ani vine tat Putin si ne scoate aerele de democratie din cap , dragnea &co ii vor da cheile cu plecaciuni!
  • +1 (11 voturi)    
    Eu vin daca vii si tu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 10:42)

    Heruvim [utilizator]

    Degeaba scrii doar un articol. Daca nu iesi in strada diseara sa iti sustii pana la capat punctul de vedere, atunci articolul tau este doar propaganda.

    Ne vedem la universitate atunci dl Tapalaga?
    • -3 (9 voturi)    
      ASTA-I ALTA MANIPULARE (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:31)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      manipulari:
      1) toate partidele aceeasi mizerie, deci nu votati si nu iesiti pe strada pt niciun partid
      2) iesiti pt voi?
      pai nu merita ca toti sunteti hoti si mizerabili, platiti de ONGuri
  • 0 (4 voturi)    
    Un detaliu (Duminică, 22 ianuarie 2017, 11:39)

    RoxanaBucur [anonim]

    Propriii copii

    N.Red. Multumim pentru observatie. Am corectat
  • +4 (6 voturi)    
    amnistie&gratiere (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:10)

    InginerulSocial [utilizator]

    iesiti afara ca sa-i tinem inauntru!
    distribuiti noul imn al P$D - pe vechile versuri ale lui Caragiale in interpretarea maestrului Tudor Gheorghe: Jalba hotilor din puscarii.
  • 0 (2 voturi)    
    jalba hotilor (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:12)

    InginerulSocial [utilizator]

    Daţi-ne drumul din puşcărie,
    Daţi-ne posturi,
    Cu bune rosturi,
    Daţi-ne voie la tâlhărie,
    C-a sta în lanţuri
    Când alţii danţuri
    Trag fără frică sus la putere,
    Şi când ei fură
    Fără măsură,
    E anarhie!... însă... tăcere:
    Ei au putere!...
  • 0 (2 voturi)    
    strofa 2 (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:13)

    InginerulSocial [utilizator]

    Daţi-ne drumul, căci, cum se poate
    Noi în catene,
    Pe când în pene
    Dânşii se umflă, şi peste gloate
    Pun pungăşeala
    Şi târnuiala?...
    Noi stăm la umbră pentru nimica
    Şi... dânşii fură
    Fără măsură
    Şi, ei sunt liberi!... Nu cunosc frica,
    Nu e nimica!...
  • 0 (2 voturi)    
    continuare (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:13)

    InginerulSocial [utilizator]

    Daţi-ne drumul: e nedreptate
    În puşcărie
    Ca să ne ţie
    Colegii noştri! Oh! ce păcate!...
    A noastră şcoală
    A rămas goală,
    Căci toţi elevii au chilipire,
    Au berechete,
    Grase budgete...
    Iar noi, acilea în amorţire
    Stăm în lihnire!...
  • 0 (2 voturi)    
    4 (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:14)

    InginerulSocial [utilizator]

    Daţi-ne drumul! fără zăbavă!
    Daţi-ne posturi
    Cu bune rosturi,
    Daţi-ne totul: fiţi de ispravă!
    La tâlhărie
    Ţara să fie
    Pe mâna noastră a tuturor,
    Iar nu voi care
    Aţi făcut stare

    S-o smulgeţi singuri ca din topor!...
    Daţi-ne drumul cu mare zor!...
  • 0 (2 voturi)    
    si ... link-ul aferent (Duminică, 22 ianuarie 2017, 15:16)

    InginerulSocial [utilizator]

    https://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwid55Hl6tXRAhUCORQKHThpCpwQtwIIGDAA&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D5kGXbjEQxwQ&usg=AFQjCNH0J6llE318wXOdniQkgxLj9wFzxg&sig2=0J5Z1LOJyLOE3l6A_u7bIg&bvm=bv.144686652,bs.2,d.d2s
  • -2 (2 voturi)    
    Momentul Recunostintei... (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:22)

    ihateyou [utilizator]

    Va multumesc ... ca existati! Sunteti un rau necesar al societatii romanesti ... altii (vezi A3) vor sa va vada inchisi, desfiintati ... si daca nu ma insel ... sentimentul vostru este ... reciproc. La fel si cu partidele ... oricat de antipatice ar fi unele ... nu vreau nici macar unul singur ... sa nu mai existe! ...:))

    Voi imi demonstrat de fiecare data cand va accesez site-ul ... ce nu vreau sa fiu ... si cum nu vreau sa gandesc. Intr-un sens ... in functie de voi ... ma auto-definesc. Nu vreau sa fiu ... patetic, josnic, nu vreau sa fiu ... fricos, las ... nu vreau sa fiu ... lipsit de umanitate, onoare ... nu vreau sa fiu ... manipulat, folosit ... nu vreau sa fiu ... nici abuzat, nici abuziv...:))

    Va multumesc ... pentru sacrificiul vostru ... si de aceasta data ... trebuie sa iesiti cat mai multi la proteste ... pentru a ne arata ... unde se situeaza democratia din Romania ... in raport cu binomul. Guvernele conduse de PSD ... au fost mereu foarte bune ... la teorie ... si medii sau dezastroase ... la practica! Va multumesc ... ca va oferiti ... sa testati ... capacitatea si vointa ... guvernului Dragnea-Grindeanu!

    Nu vb. de o recunostiinta falsa ... motiv pentru care vreau sa va ofer si un premiu ... pentru spiritul vostru civic ... chiar daca sunteti un antagonist ... in opinia mea ... nici o poveste interesanta nu poate fi scrisa ... fara antagonisti! ...:))

    Pt. mine ... acest demers ... este unul necesar (la fel de necesar ca si voi) ... nu numai pt. a rezolva problema supra-aglomerari din penitenciare ... ci pentru a contrabalansa abuzurile facute de Sistem ... pt. Rarinca, pt. Zglobiu, pt. Gutau, etc. ... stiu ca nu le vom putea repara lor nedreptatea care li s-a facut ... de acest binom psihopat ... dar putem sa transmitem un mesaj clar Binomului ... ca Abuzul nu va castiga niciodata ... razboiul ... doar batalii mici! Nu va fi gratiata nimeni pet. viol, sau alte infractiuni ... grave ... dar nu este treaba mea sa va de-manipulez ....:))
  • -2 (2 voturi)    
    Si acum ... premiul... un sfat! (Duminică, 22 ianuarie 2017, 16:52)

    ihateyou [utilizator]

    De ce credeti ca nu sunt liceeni si studenti in Parlamentele Lumii? Pentru ca nu sunteti importanti? NU ... Pentru ca sunteti mult prea mici ... nu aveti inca viziune si o gandire panormaica, de ansamblu asupra vietii si problemelor societatii ... nu aveti responsabilitatea necesara, nu aveti experienta! La ora asta ... sunteti doar un buchet de floricele ... de sloganuri ... un spectru monocrom de idei ... timpul si viata ... va va oferi nuante si va imbogati orizontul de cunoastere si intelegere. Doar acum 10 ani eram in situatia voastra ... si stiu foarte bine ce spun! Singura diferenta ca nici acum 10 ani ... nu as fi putut niciodata sa ader ... la filozofia basista, nici daca mi-ar fi remoandat 100 de Tapalaga ... dar ne pierdem in detalii! ...:))

    Ideea e ... ca sunteti mici ... si trebuie sa invatati ... nu este de ajuns ... faptul ca ... comunicati ... sunteti activi pe retele de socializare! Cunoasteti foarte putine chestii ... despre viata, administratie, drept romanesc, international, politica! Poate unii dintre voi ... au si drept de vot ... dar nu este suficient ... el vi se ofera ... pentru a va responsabiliza ... si a va introduce in procesul de decizie politica-administrativa de mici ... nu pentru ca sunteti buricul pamantului in materie ... de intelegere si comprehensiune! ...:))

    Deci ... sfatul meu este sa va intelegeti dimensiunea in care sunteti ... adaptandu-va atat continutul comentarilor cat si tonul lor ... la respectiva dimensiune! Si sa incercati ... daca puteti ... sa accedeti in alta dimensiune ... de comprehensiune ... pentru a deveni cu adevarat utili societatii in care traiti ... nu doar o masa de manevra ... iresponsabila, fara viziune si fara experienta de viata! Nu va faceti probleme pentru d-l Tapalaga ... target-ul Majestatii Sale ... este fluid ... si va exista intodeauna ... altii liceeni si studenti vor veni din urma ... si vor fi convisinsi ... nu am nici un dubiu ... ca menirea lor ... este ... sa rastoarne guverne! ...:))
    • 0 (0 voturi)    
      Atatea puncte puncte (Duminică, 22 ianuarie 2017, 23:43)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Ce indica ele, lipsurile, sincopele din mintea ta?
  • 0 (4 voturi)    
    Momentul adevarului (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:11)

    Irina25 [utilizator]

    Cand a fost dat jos Ponta, unii au zis ca marea masa de "tinerii frumosi si liberi" a fost decat o cireada de vite, manata cu usurinta de pe facebook, cu ajutorul politrucilor interesati si al "sponsorilor", contextul emotional fiind, de asemenea, favorabil. Astazi e momentul adevarului, si vom stii daca a fost asa sau nu. Daca vom vedea un "maidan" adevarat, daca se va scrie Istorie, Chapeau bas!
  • +1 (3 voturi)    
    komunistii (Duminică, 22 ianuarie 2017, 17:49)

    EmilCijevschi [anonim]

    komunistii nu au limita de minciuna ,frauda ,imoralitate ,fals, demagogie , etc ,tot ce kremlinul si kgb ul i a invatat ! cel mai trist e ca atunci cand speram prin disparitia fizica a dinozaurilor iliescu ,brucan ,barladeanu etc ca ne scapam ,ne am inselat pentru ca au avut ucenici buni ,va las sa i enumerati dumneavoastra!
  • +1 (1 vot)    
    Cuvantul autist nu este o insulta (Duminică, 22 ianuarie 2017, 21:16)

    Leia [utilizator]

    100% de acord cu articolul si sunt cu sufletul alaturi de cei care au iesit in strada sa protesteze (nu mai locuiesc in RO, din pacate). As vrea doar sa subliniez faptul ca folosirea cuvantului "autist" drept insulta este nepotrivita si nedreapta pentru cei care traiesc cu aceasta tulburare si apartinatorii lor, care trebuie sa se confrunte zi de zi cu stigma si discriminare, pe langa problemele asociate acestor tulburari . Nicio tulburare neurologica sau mentala n-ar trebui sa fie asociata cu o insulta- va rog nu perpetuati aceasta idee si imagine folosind aceste cuvinte in contexte nepotrivite.
    Nimeni nu alege sa traiasca cu asa ceva.
    Va multumesc!
  • -1 (1 vot)    
    Gata (Luni, 23 ianuarie 2017, 0:07)

    vi_escu [utilizator]

    Tapala a iesit bine mitingul? Dar incendiu de la Bamboo? E multumit seful,i-a mai trecut supararea ca ati pierdut alegerile?
    • 0 (0 voturi)    
      era bine daca te frigeam "rumenigge" (Luni, 23 ianuarie 2017, 7:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      la acel foc, ai fi fost mult mai respectuos


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version