Cum va juca presedintele Iohannis

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 22 decembrie 2016, 17:21 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Traian Basescu l-a compatimit, joi, pe Klaus Iohannis la iesirea de la Cotroceni afirmand ca presedintele nu se afla in cea mai fericita situatie. Numai un fost presedinte trecut prin crize politice, majoritati formate la limita si doua suspendari poate sa inteleaga pana la ultima consecinta dificultatea momentului. As merge chiar mai departe: presedintele Iohannis isi joaca acum restul de mandat. Si daca respinge, si daca accepta propunerea lui Liviu Dragnea la functia de premier, nimic nu va mai fi ca inainte. Presedintele si-a amanat decizia pana dupa Craciun. De ce este insa atat de dificila optiunea? Ce-l determina pe seful statului sa cumpaneasca bine inainte de a lua o decizie?

Liderul PSD, Liviu Dragnea, a facut in aparenta o propunere greu de refuzat. Fost ministru al dezvoltarii, Sevil Shhaideh a mai depus juramantul la Cotroceni in fata lui Klaus Iohannis. Daca atunci n-a ridicat obiectii, ce motive ar avea acum s-o faca? Apoi, pare unanim acceptat ca doamna Shhaideh se bucura de o buna reputatie profesionala si nu ridica probleme de integritate.

Faptul ca-i lipseste experienta politica n-ar trebui sa fie un impediment, cat timp acelasi Iohannis l-a numit pe tehnocratul Ciolos tocmai in virtutea faptului ca n-a petrecut o zi in vreun partid. In schimb, apar tot mai multe semne de intrebare asupra sotului sirian, angajat timp de douazeci de ani intr-un post guvernamental la Damasc. Ei, aici par sa fie probleme serioase.

Va putea avea acces doamna Shhaideh la secretele statului roman avand in vedere trecutul sotului? Veti spune ca a avut deja, in calitate de ministru. De ce verificarile facute acum ar ajunge la un rezultat diferit de cele efectuate nu demult, in mai 2015? Ori anturajul si trecutul sotului o fac compatibila cu o functie de inalt demnitar in statul roman, ori nu.

Pe de alta parte, nu stim precis in ce masura un premier cu sot angajat 20 de ani intr-un post pentru regimul Assad poate avea acces la secrete si decizii NATO? Cum va negocia viitorul premier Shhaideh cu sot sirian (despre care nu stim mare lucru) achizitia de avioane F16 de la americani?  Va fi vicepresedinte CSAT, va avea in subordine ministrul apararii. Cine? Cineva al carui partener de viata se declara pe Facebook, potrivit unei investigatii RiseProject, mare sustinator al regimului dictatorului Assad, fan Hezbollah si din clipa asta nu mai stim exact despre cine vorbim, daca are sau nu grad militar. 

Evident, ne putem intreba de ce n-am aflat toate astea de acum un an jumate. Cum de le-a scapat asta serviciilor? E posibil ca sotul sa fi trecut pe sub radar atunci. Doamna Shhaideh era la vremea respectiva doar ministru la dezvoltare. Toate aceste detalii nu aveau chiar atat de multa importanta.

Din punct de vedere strict legal, daca doamna Shhaideh n-are condamnari sau anchete in curs, pare perfect compatibila cu functia de premier. Evaluarea finala insa cred o vor face cei care se pricep la siguranta nationala, la parteneriate externe si relatii in NATO, iar decizia o va lua Klaus Iohannis.

Dar nici in ce consta competenta si profesionalismul doamnei Shhaideh nu ne-am lamurit pe cifre si date obiective. Pentru asta, ar trebui sa ne uitam mai detaliat la cum a impartit banii baronilor. Totul a fost perfect? Chiar asa, a reusit sa se acopere cu hartii la fiecare ordin politic de la Dragnea si executat administrativ? 

Se pare ca da, din moment ce a reusit sa evite complicitati penale, desi a lucrat 20 de ani in administratia celor mai rapace baroni din Romania: Nicusor Constantinescu si Radu Mazare. Faptul ca n-o gasim prin dosare penale decat cel mult ca martor denota mai degraba inteligenta si abilitate, nu neaparat onestitate. Nu poti functiona totusi in anturaje atat de toxice atat de mult timp si sa pretinzi ca esti vreun sfant.

Spre ghinionul lui, presedintelui Iohannis i s-a complicat putin viata din cauza modului absolut stupid in care s-a propagat stirea in presa occidentala, prezentand Romania un fel de nou pol al progresismului prin faptul ca e prima tara din UE care propune premier musulman si femeie pe deasupra. Sigur, noi n-avem o problema cu refugiatii, faptul ca omul de incredere propus de Dragnea e musulman e o pura intamplare si gestul n-are nici un fel de semnificatie politica. A-l refuza insa va fi privit inevitabil de presa occidentala la fel de stupid: l-a respins oare doar pentru ca-i musulman?

Una peste alta, orice decizie ar lua, nu va fi usor de luat si de justificat. In discutie sunt predicate importante care trebuie gestionate cu atentie pentru a nu lansa in exterior si in interior mesaje eroanate, de pilda un presedinte minoritar respinge o propunere de premier doar pentru ca ar fi musulman.

Daca nu o numeste pe Shhaideh, Klaus Iohannis va intra in coliziune frontala cu marele castigator al alegerilor. PSD il va acuza ca incalca “vointa alegatorilor” si incepe circul. De vazut daca amenintarile lui Dragnea in acest caz se vor concretiza intr-o tentativa de suspendare. Totusi, va fi cam complicat pentru PSD sa mobilizeze alegatorii. Ce sa le spuna? Ca Iohannis a refuzat sa numeasca premier o femeie musulman avand un sot cu legaturi dubioase? Cu asta nu va convinge publicul romanesc, altfel destul de intolerant. Daca liderul PSD intinde totusi coarda, desi nu cred ca o va face, vom avea o criza politica.

Pe de alta parte, daca accepta propunerea in conditiile ultimative inacceptabile stabilite de Dragnea la Cotroceni, autoritatea presedintelui Iohannis se face tandari. In plus, risca sa-si ostilizeze Biserica Ortodoxa. Mitropolitul Clujului, Andrei Andreicut a declarat public ca si-ar fi dorit un premier “crestin si ortodox”. E de presupus ca tot clerul ortodox gandeste la fel.

Apoi,  nici electoratul PSD, deja asmutit chiar de Liviu Dragnea si de liderii partidului impotriva “strainilor”, nu pare sa digere usor propunerea. Cu Sevil Shhaideh, PSD anuleaza practic discursul nationalist cu care s-au obisnuit in campanie. Mai mult, multora li se pare o propunere in bataie de joc, desi eu cred ca n-ar trebui ca religia sau etnia cuiva sa conteze.

Inclin sa cred ca presedintele Iohannis va respinge propunerea lui Dragnea. Capetele de informatii de pana acum ne arata ca Sevil Shhaideh nu prezinta garantii ca poate exercita fara riscuri functia de premier. In primul rand, este inacceptabila ideea ca intr-o tara UE un lider de partid sa anunte nonsalant o marioneta, un interpus, in fruntea statului si sa o prezinte publicului ca atare. Asa ceva se intampla, poate, in Medellin, in Brazilia lui draga sau in alte state sud-americane conduse de carteluri.

In concluzie, cred ca Liviu Dragnea s-a grabit cu propunerea crezand ca o tara se conduce la fel ca un judet, ca Romania e un fel de Teleorman mai mare, unde-si pune El, Supremul, oamenii de incredere in posturi - cheie in mod arbitrar, fara sa-i pese de consecinte. Liderul PSD a facut un joc politic marunt, a dovedit ca n-are anvergura pentru a conduce o tara si ca nu vede mai sus de genunchiul broastei. Tot aroganta risca sa invinga si de aceasta data PSD. Dragnea s-a crezut jupanul Romaniei inainte de a pune mana pe putere. Dar a actionat ca un simplu capitan de judet. Din acest motiv, risca sa piarda totul dupa ce a castigat totul.

PS: Exista, desigur, varianta ca d-na Shhaideh sa-si anunte singura retragerea. Un asemenea gest l-ar umple de ridicol pe liderul PSD, parasit de singurul om in care si-a pus toata increderea.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

54797 vizualizari

  • +26 (50 voturi)    
    Dragnea - groparul PSD (Joi, 22 decembrie 2016, 17:38)

    PopPopescu [utilizator]

    A tras in aer singurul glont pe care-l avea pe teava. Acum, cu popularitatea facuta zdrente in grupurile conservatoare de votanti PSD, va trebui sa inghita orice galusca ii serveste Iohannis.
    Dupa o asa propunere de PM, nu mai poate fi vorba de suspendare sau alegeri anticipate.
    • +11 (25 voturi)    
      hmm (Joi, 22 decembrie 2016, 23:34)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui PopPopescu

      vad ca comentariul ;) este apreciat, parerea mea ca e ca arata doar expresia unei frustrari si nu are nimic de a face cu realitatea. Dragnea nu este groparul PSD castigand la cel mai mare scor alegerile din istoria post-decembrista, iar despre singurul glont de pe teava, e o expresie care nu isi are locul aici. Nici de inghitit galuste de la Iohannis nu poate fi vorba, mai degraba invers. Pe de alta parte, electoratul Ortodox nu e de neglijat si chiar daca PSD-ul e pe cai mari la ora aceasta, cred ca a depasit un punct de inflexiune si urmeaza deja o panta descendenta in optiunea de vot.
      Singura varianta cu potential castigator al opozitiei, a lui Iohannis, este sa blufeze respingand cu fast propunerea din ratiuni de siguranta nationala si sa ceara PSD numirea unei alte persoane. Politic nu va fi condamnat de romani, chiar din contra probabil ca va castiga simpatie. Oricat de bun tactician s-a dovedit sa fie Dragnea, nu il vad sa fie anticipat si sa fie pregatit pentru o astfel de turnura, dar, Iohannis nu este Basescu si deci se va supune.
      • +4 (8 voturi)    
        Nu cred (Vineri, 23 decembrie 2016, 12:21)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Cu sot sirian sustinator al lui Assad si admirator al Hezbollah cucoana n-o sa capete niciodata certificat ORNISS.

        Mai rau, in conditiile astea, chiar daca n-ar exista ORNISS, aliatii din NATO si statele membre UE ii vor chema la vorbitor urgent pe Dragnea si pe Johannis, sa le scoata ideea din cap.

        Asa ca dupa parerea mea in mod cert Shhaideh nu va fi premier, chiar daca Johannis o propune.

        Cre' ca jocu' lu' Dragnea a fost altul - sa propuna o pesoana aparent acceptabila, sa-l faca pe Johannis s-o respinga, sa initieze suspendarea, dupa care sa puna ce premier, cat de penal vrea muschii lui, in perioada de interimat in care Tariceanu va tine locul lu' Johannis.

        Orice ar face Johannis, tot prost iese. Daca o refuza pe Shhaideh vine suspendarea, si tot isi alege Dragnea premierul. Daca n-o refuza, o sa-l injure toti romanii neaosi si prosti din tara, si din astia aparent is multi.

        Oricum, eu inclin sa cred ca orice-ar face Dragnea sau Johannis, Shhaideh n-o sa ajunga premier. Daca e desteapta, declara ea singura ca nu vrea functia. Da' dupa ce-a fost atatia ani in subordinea lu' Dragnea, ma indoiesc ca o sa-i ... meciul.
        • 0 (2 voturi)    
          se dovedeste inca o data ca (Vineri, 23 decembrie 2016, 15:42)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          Dracnea este natang rau de tot!

          Iara partidul de abia asteapta sa il piarda dupa prima turnanta! Spor baieti!
  • +10 (30 voturi)    
    Cred ca... (Joi, 22 decembrie 2016, 17:39)

    Andradda [utilizator]

    ..daca Johannis o va refuza pe Sevil, va castiga simpatia multor votanti PSD.
    Pe de alta parte, ar putea s-o numeasca - fortat de imprejurari - si apoi sa astepte sentinta in noul dosar al lui Dragnea si, in acest timp, presa si serviciile de informatii sa puna zilnic tunurile pe Servil si legaturile ei cu baronii din Constanta, condamnati si urmariti penal si ale sotului ei cu regimul sirian.
    Oricum este foarte clar ca PSD nu va putea sa-si respecte promisiunile populiste. In niciun caz pe toate. Iar cand va veni scadenta in buzunarele romanilor, poate se va produce o oarecare schimbare in mentalitatea electoratului, atat al celui care a votat cat, mai ales, al celui care a preferat sa stea acasa.
    • +26 (38 voturi)    
      Ce tot o dati cu promisiunile din campanie (Joi, 22 decembrie 2016, 20:59)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Dupa ce a anulat jumatate din afirmatiile din campanie cu propunerea unui musulman ca PM inca va ganditi ca PSD-ul are de gand, sau avea de gand, sa face ceva pe plan economic, social, adica sa guverneze?
      1/3 din alesii PSD-ul sunt deja in procese. Dragnea, seful partidului, va lua cu executare, ca e recidivist, la decizia pentru procesul in care platea secretarele PSD teleorman cu banii de la Protectia Copilului.
      Tinta PSD este destructurarea imediata a justitiei. Imediata! Altfel intra la gherla!
      Acesta este singurul program de guvernare al PSD. Ce ati vazut voi in campanie a fost modul prin care au cazut de acord sa va pacaleasca. Ca dovada ca la o saptamana dupa ce au terminat cu tralala "mandru ca sunt Roman" propun un PM musulman :)
      Ce program economic al PSD visati fratilor? Nu exista si nici nu a existat asa ceva vreodata! Ca dovada Dragnea il ruga pe Ciolos sa amane reducerile de taxe. Pai daca ar fi avut vreun program trebuia evident sa aiba solutii pentru asta din timp. Si dupa asta a venit propunerea de PM.
  • +23 (43 voturi)    
    Premier (Joi, 22 decembrie 2016, 17:49)

    codrean [utilizator]

    Tot romanul se poate intreba :cu Presedinte neamt si PrimMinistru turco-tatar romanii bastinasi ce mai controleaza ?
    Sotul Doamnei, cetatean sirian fiind poate simpatiza orice partid/regim din tara natala dar ca sot al Premierului roman nu da bine sa-si afirme sprijinul/simpatia pentru regimul Assad, sustinut de rusi si dezavuat de aliatii nostri din NATO !
    • +15 (29 voturi)    
      Romanii bastinasi delireaza (Joi, 22 decembrie 2016, 18:54)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      Cica si-au luat tara inapoi, iti explic xanti care-i faza. E ca pe vremea fanariotilor, boierii erau locali, jumalaii din Fanar.
      Bravos natiune, dati tara la camilari.
    • +9 (17 voturi)    
      Ai pus impreuna (Joi, 22 decembrie 2016, 18:56)

      ICosmin [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      ...doua idei complet distincte.

      Raspunsul la intrebarea romanului e ca romanul a oferit celorlalti romani CFR, Tarom, Posta, taximetre, BOR, piete - cu atitudinea de rigoare.

      Intrebarile asupra sotului doamnei sunt legitime.
  • +9 (15 voturi)    
    "ceace ii doresc si eu" (Joi, 22 decembrie 2016, 17:50)

    zigot [utilizator]

    referindu-ma la ultima fraza din articolul de mai sus
  • +35 (41 voturi)    
    Teoretic vorbind... (Joi, 22 decembrie 2016, 17:52)

    Andradda [utilizator]

    ..cred ca daca duminica viitoare s-ar face un referendum, numai pt PSD-isti, 95% din ei ar respinge-o pe Servil pt functia de premier. Daca ne gandim la baza electoratului PSD-ist, oameni mai in varsta, de la tara, religiosi, crestini ortodocsi din mosi stramosi.....
    Si cred ca Dragnea stie foarte bine acest lucru dar, la ora actuala, e atat de puternic si de bine infipt in fruntea partidului, incat absolut nimeni, nici dintre apropiati, nici dintre cei din teritoriu nu au curaj sa-l contrazica, indiferent cat de debile ar fi actiunile sale.
    Sa speram ca justitia va apuca sa-si spuna cuvantul in procesul lui Dragnea, inainte ca PSD-ALDE-UDMR sa distruga definitiv si iremediabil actuala DNA.
    • +2 (12 voturi)    
      voteazapensi, nu principii (Joi, 22 decembrie 2016, 20:37)

      KaielIulian1 [anonim] i-a raspuns lui Andradda

      N-as fi atat de sigur. O buna parte din alegatorii PSD sunt pensionari care voteaza cu gandul la pensie: " sa nu le-o taie" si daca se poate sa le-o mareasca. Doar in randul pensionarilor cu o profunda convingere de dreapta exista o disponibilitate de a-si risca o parte din pensie. Ca anecdota imi amintesc de un batran fost taranist in interbelic care spunea "mai bine sa-mi taie jumate din pensie decat sa vina comunistii iar la putere", i-am admirat verticalitatea dar am inteles ca sum jumate de pensie e dispus sa pactizeze cu "comunistii" In fine, oamenii astia vor vota si pentru cea pe care o considera "muierea pagan" dar o vor face cu sufletul indoit. Cel mult se poate spera din partea lor sa nu se prezinte la vot.
    • +5 (7 voturi)    
      GRESIT! (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:16)

      un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Complet gresit!

      Una din premize este corecta: "baza electoratului PSD-ist, oameni mai in varsta, de la tara, religiosi, crestini ortodocsi din mosi stramosi."

      Da, NORMAL ar fi ca acestia sa respinga violent un premier tatar si musulman.
      Numai ca lcuruile nu sunt normale, electoratul pedesereului se ghideza dupa celebrul slogan "noi nu gandim!". Asa ca, inainte de afi nationalisti, xenofobi sau ultra-ortodocsi, ei sunt pur si simplu LIPSITI DE LOGICA. Pentru ei nu este absolut nicio problema cu decizia lui Dracnea!
  • +14 (24 voturi)    
    Of, of!!! (Joi, 22 decembrie 2016, 17:56)

    gorky.park [utilizator]

    Doamne ajută să nu fie ea.
    • +4 (14 voturi)    
      nu-i chiar asa (Joi, 22 decembrie 2016, 18:58)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui gorky.park

      Calculand la rece, daca serviciile dau ok-ul, cred ca presedintele o va numi ca PM deoarece:
      - Dr acnea si-a tras primul glont in fata electoratului lui, ortodox, verde, etc
      - dr.acnea isi trage al doilea glont daca o sa o inalture sa-i ia locul de PM fiindca, din ratiunile scrise de D Tapalaga, gestul sau nu o sa dea bine nici intern si , mai ales, international....
      - daca presedintele o sa colaboreze bine cu d-na, Dr.acnea si-a dat glontul definitiv...ganditi putin! Cel mai mult vor psdeii sa nu fie numita! Basca ceva rupere a partidului in 2 ani de buna colaborare cu presedintele....ce ziceti de asta?
      In nesfarsita lui " intelepciune" Dr.acnea a dat drumul la bomba....
  • +7 (25 voturi)    
    Este,cred,foarte evident ca... (Joi, 22 decembrie 2016, 17:59)

    gigiN [utilizator]

    ...aceasta doamna va fi o marioneta,nu a psd-ului,ci a lui dragnea.Am senzatia ca aceasta priopunere a fost facuta
    doar cu scopul de a-i scurta mandatul lui Klaus,orice decizie ar lua saptamana viitoare.Nu stiu daca dragnea se viseaza-fereasca Dumnezeu-si viitor presedinte,dar probabil ca spera ca,in cazul destituirii lui Iohannis,presedintele sa fie ales tot de cei ce au ales acum psd-ul.
  • +12 (38 voturi)    
    He-he, Dan Tapalaga cine nu are un Basescu (Joi, 22 decembrie 2016, 18:00)

    Susufler0 [utilizator]

    trebuie... sa-l cheme de la pensie ! Asa se face opozitia, vanjos, direct, pe fata. Fara suparare, tine minte cineva ce a spus Turcan ?

    De asta data mi se pare foarte corecta analiza ta iar Iohannis ar trebui sa tina seama de analizele pe care i le vor prezenta SRI si SIE.

    PS. Indraznesc sa cred insa ca Iohannis nu va face asa si-l va sfatui (pe canale) pe Dragnea sa modifice Legea 90/2001 in procedura de urgenta, urmand ca pana atunci sa ramana in functie Guvernul Ciolos !

    PPS. Presupun ca parlamentarii PSD pot lucra si de Craciun si in ajun de anul nou pt a elimina un randulet din art 2 al legii 90/2001, in asa fel incat pe 31 decembrie tov Livasenko sa depuna juramantul.
    • -15 (39 voturi)    
      Ba sa stea la el acolo, daca era azi (Joi, 22 decembrie 2016, 18:39)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Basescu presedinte, in contextul actual, tara era in razboi civil. N-a avut Basescu in 10 ani cata presiune a trait Iohannis in 2 si, pas cu pas, Iohannis i-a trecut fara mari scandaluri. A se scuti cu Basescu, care face din tantar armasar. Mai bine cu "mutu'", macar vorbeste extrem de putine prostii, comparativ cu predecesorul, care toca toata ziua, d-aia l-a si batut propria gura la cur de o multime de ori.
      • +2 (18 voturi)    
        Mai draga ai ajuns sa-l compatimesti pe Iohannis (Joi, 22 decembrie 2016, 18:49)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

        grozav
      • +13 (23 voturi)    
        Iohannis nu gandeste ca tine si bine face ! (Joi, 22 decembrie 2016, 19:04)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

        In politica trebuie sa lasi resentimentele deoparte! Este exact ce fac acum cei doi. Basescu pronunta ceea ce Iohannis nu ar putea in calitatea lui de Presedinte de tara si ii da timpul necesar Neamtului sa se replieze, sa respire si, eventual, sa contraatace. In acelasi timp, Marinarul a inceput deja actiunea in opozitie impotriva lui Dragnea si a PSD.

        PS. Esti de-a dreptul simpatic cand imi vorbesti de presiunea uriasa pe care a trait-o Iohannis in astia doi ani cat nu a trait Basescu in 10 !
        • +12 (24 voturi)    
          Vremuri tulburi (Joi, 22 decembrie 2016, 22:48)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Marinarul a navigat ani buni pe apele impanzite de recife ale politicii, si pe vreme buna, dar mai ales pe vreme rea. O fi avand el si minusuri, dar nu putem sa nu recunoastem ca a reusit cumva sa isi salveze corabia din toate furtunile prin care a trecut. Si, tragand linie la sfarsit de mandate, a lasat in urma o tara mai buna decat a gasit-o la inceput.

          Dl Iohannis are acum de luat prima decizie majora a mandatului sau. Un fel de botez al focului. Vor urma si altele, la fel de dificile.

          PSD a simtit din nou gustul puterii si va face orice ca sa nu o mai piarda. Etapele vor urma rapid: subordonarea institutiilor, a mass-media ...
          Mi se pare semnificativ, de exemplu, modul in care Ghita a reusit sa "pacaleasca" filajul la doar cateva zile dupa ce a inceput sa adie vantul schimbarii.

          Ideea e ca, vrand-nevrand, mai devreme sau mai tarziu, dl Iohannis tot va trebui sa spuna "stop". Iar atunci, inevitabil, va incepe furtuna ...
          • -7 (19 voturi)    
            Mie mi se pare semnificativ cum a (Joi, 22 decembrie 2016, 23:35)

            bdbd [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            fugit Haissam, nu Ghita. D-astia ca Ghita au mai plecat vreo 3-4, unii din chiar apropierea presedintelui de atunci - TB, sa fie clar - si au revenit vreo 2, in carne si oase iar alti vreo 2 chipurile au murit pe-afara. N-am bagat de seama ca tara sa fi fost intr-o stare mai buna dupa 10 ani de Basescu; din pacate pentru el, ce s-a imbunatatit e mai degraba in ciuda a ce a facut el, decat datorita lui. "Marinarul a navigat" bla-bla-bla. A dat cu barca de mal, cum a dat si la examenele de carnet de comandant date cat a fost presedinte, numai ca la influenta pe care a avut-o asupra celor din comisia de examinare, a "trecut," chipurile. De fapt, nici n-ar fi avut cum sa treaca examenele, ce a invatat el pe vremea lui Ceausescu este extrem de diferit de ce se invata acum in domeniu. Navele sunt din ce in ce mai computerizate si informatizate, facea o laie cu cat a "studiat" el cat a fost presedinte.
            • +7 (17 voturi)    
              Interesant e ca esti primul pe care (Vineri, 23 decembrie 2016, 1:52)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

              il aud spunand ca Marinarul nu si-a luat examenele de brevet pe bune.

              PS Accept si un link care ne conduce chiar si la Latrina 3 ori la Ghitza TV in chestiunea asta !
              • -2 (6 voturi)    
                Existau acum vreo 2 ani inca, n-am (Vineri, 23 decembrie 2016, 12:01)

                bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                mai verificat de curand daca mai sunt sau nu. Eu stiu de cand s-a intamplat si direct din sursa, cum s-ar spune, de stiut, stiu destui cum a fost. Dar fiindca pe zona "examene" in toate partidele era silenzio stampa, ca toti au bubosii lor, care mai de care mai bubosi, nu a fost nici pe A3 si nici pe RTV, doar-doar 'or scapa alde Ponta si altii ca el cu doctoratele curate.
                • +3 (5 voturi)    
                  Da-da, exact cum existau acum (Vineri, 23 decembrie 2016, 12:39)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

                  vreo doi ani informatii despre Dragnea ca-i betiv si afemeiat, dar nici eu n-am mai verificat daca mai sunt sau nu ! Exact cum stii tu direct de la sursa si nu s-a dat pe Latrina 3 si nici pe Guitza TV, asa stiu si eu despre Livache !! :)
                  • -1 (5 voturi)    
                    N-ai decat sa nu ma crezi, ete, (Vineri, 23 decembrie 2016, 13:43)

                    bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                    d-aia nu mai pot eu! ai ales sa nu ma crezi, zau daca am eu vreo problema cu asta. Adevarul e tot ala.
                • -1 (3 voturi)    
                  Da, da ... (Vineri, 23 decembrie 2016, 16:24)

                  motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

                  ... tot acum vreo 2 ani existau si informatii ca Elvis e in viata si locuieste incognito intr-un orasel din Argentina.

                  Din pacate, nici eu nu am mai verificat de curand daca link-urile mai exista sau nu.
                  • -2 (4 voturi)    
                    Daca tie ti-ar fi declarat asta (Vineri, 23 decembrie 2016, 19:37)

                    bdbd [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

                    unul care a fost de fata cand Elvis a dat examen de comandant de nava, poate mergea comparatia. Altfel e doar o gluma rasuflata si ultra uzitata. merge schimbata placa.
          • +6 (14 voturi)    
            Va incepe furtuna iar Neamtul (Vineri, 23 decembrie 2016, 2:02)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            e cam singur. PNL-ul e un partid de asistati si, fara suparare, de ambuscati politici. Dragnea vrea sa puna Serviciile sub control. (Adica sa le controleze el si nu Presedintele) ! ;) Basescu ce il mai ajuta, deocamdata conjunctural, dar in momentul in care comunistii vor incepe atacul asupra justitiei, cred ca il va ajuta in mod explicit impreuna cu tot partidul.
            • -3 (7 voturi)    
              Basescu se face ca-l ajuta... (Vineri, 23 decembrie 2016, 12:02)

              bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              cum ne-am obisnuit. Interesul il duce insa direct in aripa Dragnea cea mai inversunata, cum a si fost inclusiv in campanie. Nuti si restul "prietenilor" stiu de ce.
              • +3 (3 voturi)    
                Mi se pare mie, sau ... (Vineri, 23 decembrie 2016, 16:32)

                motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

                ... voua, pesedistilor, v-ar placea sa vedeti partidele de dreapta incaierandu-se intre ele?

                Visuri !
                • -2 (4 voturi)    
                  N-ai ghicit, n-am votat niciodata (Vineri, 23 decembrie 2016, 19:43)

                  bdbd [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

                  cu PSD. Dar voi, basistii, oricine ar spune adevarul despre Basescu, va scoateti fuga-fuga acuzand-ul de psdism. Nu toti nepesedistii suntem fermecati de damflul basist. mai suntem si unii care i-am rezistat. Poate ca stiam mai multe despre personaj decat promova propaganda de sistem, extrem de bine orchestrata si finantata in a-i atribui cele mai marete realizari si un caracter ireprosabil. Ori nu e asa, chiar deloc.
        • -1 (1 vot)    
          ai uitat ceva! (Vineri, 23 decembrie 2016, 15:44)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Presedintele NU FACE POLITICA!

          regrete eterne - unii raman definitiv in trecut!
          • +4 (4 voturi)    
            Cum sa nu ! (Vineri, 23 decembrie 2016, 16:42)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            Iliescu nu a facut politica, atunci cand a atacat proprietatea privata ! Nici atunci cand a dat ordin sa fie reprimata violent Piata Universitatii in 13-15 iunie 90 (prima Mineriada). Nici Constantinescu nu a facut politica bineinteles, cand a schimbat guvernele Ciorbea si Radu Vasile !

            Nici Iohannis nu a facut politica, nu-i asa, atunci cand, in decembrie anul trecut, a impus (profitand de slabiciunea PSD) un guvern nepolitic !

            PS. Litera Constitutia nu-i da dreptul Presedintelui sa faca politica, dar spiritul ei nu ii interzice !
            • -2 (4 voturi)    
              Deci, Iohannis face politica atunci (Vineri, 23 decembrie 2016, 19:44)

              bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              cand numeste un premier nepolitic care formeaza un guvern nepolitic. Noaptea mintii, bre!
              • +2 (4 voturi)    
                Nu bre, exact asta face in momentul (Vineri, 23 decembrie 2016, 23:48)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

                in care intr-o Romanie in care puterea era pesedista (in Parlament majoritate pesedista, guvern demisionar pesedist, administratie locala majoritar pesedista), Presedintele ii da unui om de incredere mandatul de premier pt a forma un guvern care sa nu ii mai fie ostil lui si opozitiei, formata in principal din PNL, partidul care l-a propulsat la putere si care nu ii iese din cuvant !

                PS. Mai debe, nu te mai cruci, ca nu te prinde; Mai bine ia dex-ul si vezi ce scrie la cuvantul "politica" !

                PPS. O seara buna !
                • -2 (2 voturi)    
                  Ai dreptate, asta (Sâmbătă, 24 decembrie 2016, 10:36)

                  bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  inseamna politica, conform dex. Cu o singura remarca: Iohannis a numit un premier nepolitic, care a format un guvern nepolitic insa Ciolos nu era un om de incredere de-al lui Iohannis, probabil ca nici nu se cunosteau prea bine inainte. Iohannis a ales sa desemneze un personaj experimentat si cu o anvergura internationala peste cea proprie, care a adus, la randul lui oameni bineintentionati din afara mediului politic. Ma gandeam la favoritul tau, Basescu, in situatie similara, cand a avut prilejul sa faca o echipa cu care realmente sa rezolve din problemele restante, si-a numit ca Dragnea, oamenii de paie. Politica si politica.
                  • +1 (3 voturi)    
                    @bdbd, te rog sa-mi spui care este situatia (Sâmbătă, 24 decembrie 2016, 13:21)

                    Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

                    "similara" cu "Colectivul", pt a putea dupa aceea , dupa caz sa iti dau dreptate sau sa incerc sa te contrazic cu argumente !
                    • +1 (1 vot)    
                      Multumesc ca-mi confirmi si (Marţi, 27 decembrie 2016, 13:55)

                      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                      tu ca Basescu n-a avut nici pe departe nivelul de acutizare a problemelor interne carora trebuie sa le faca fata Iohannis. Probabil ca pe vremea lui Basescu situatiile care au dus la nenorociri gen Colectiv nu existau, autorizatiile PSI se dadeau corect si peste tot, nu existau probleme cu infectiile nozocomiale, spitalele mergeau struna; ah, ba nu, existau si chiar au fost generate sau acoperite de gasca lui "sa traiti bine" si cu toate astea nu s-a ajuns nici macar la vreo demisie din guvern, ca de cele mai multe ori in perioada mandatelor lui: http://www.mediafax.ro/social/doua-explozii-intr-o-discoteca-din-sighetu-marmatiei-17-oameni-au-fost-raniti-un-pompier-in-stare-critica-video-9247707. Guvernul la acea data era condus de Ungureanu. Data viitoare, ca sa nu te banuiesc de partizanat penibil, te rog sa le cauti tu inainte sa mi le ceri mie sa ti le gasesc. Si apropos, ti-am dat de exemplu situatia similara cu Colectiv. Nu a fost singura similara, dar au existat si alte momente in mandatele lui care au fost "dezumflate" in media a.i. sa nu ii cauzeze dureri de p*** prea mari.
                      • 0 (2 voturi)    
                        Stai linistit si zii mersi si (Marţi, 27 decembrie 2016, 16:01)

                        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

                        roaga-te sa nu vina criza economica in timpul mandatului/ mandatelor (?) lui Iohannis !

                        PS. Adica sa nu ne trezim cu o situatie "similara" precum aceea din 2009 !
                        • 0 (2 voturi)    
                          Asa deci, sa nu vina (Marţi, 27 decembrie 2016, 19:30)

                          bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                          criza? de ce, ti-e frica ca si Iohannis va lua masuri prociclice ca Basescu? ti-e frica ca si Iohannis va imprumuta tara ca sa aiba madam U. bani de vuitoane din parandarat si sifonari? ti-e frica ca si Iohannis ii va ogoi pe langa el pe don' Cocos, Nelu Iordache, Puiu Popoviciu, Adamescu, Stelu si ginerele sau, Radu Pricop, asa, ca sa dau din fuga cateva exemple? Nu cred ca e cazul sa te ingrijorezi, sincer. Aaaa, sa nu-mi servesti ciorba aia veche, puturoasa dar atat de des reincalzita cum ca Boc era premier pe vremea aia, ca nu tine. Boc dadea la gheata pe autostrada, la abric, la coasa, la lopata si-l mai lasa din cand in cand si pe el sa mai faca cu mana din geam, in rest, Basescu a facut cumul de functii, presedinte-premier, saracutul de el, fara plata pe stat.
                          • 0 (2 voturi)    
                            Iohannis, n-ar lua niciun fel de masuri (Marţi, 27 decembrie 2016, 22:40)

                            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

                            din nefericire si i-ar lasa pe pesedisti si pe aldisti in pace iar la finalul crizei (depasita de guvernul pesedist cu imptumuturi pt plata salariilor si pensiilor , cu taxe marite si cu inflatie, Romania ar fi intr-o situatie mult mai grea decat a Greciei.

                            bdbd, eu o sa ma opresc aici pt ca in curand nu o sa mai avem pe ce sa scriem.

                            Am inteles pozitia ta, desi nu ti-o impartasesc, dar pt ca ti-ai exprimat-o decent si nu esti un postac ci un om cu principii, o sa te citesc cu interes in continuare.

                            PS Iti doresc Sarbatori fericite si un an nou plin de impliniri !
                            • +1 (1 vot)    
                              Mda, cum le stii tu de (Miercuri, 28 decembrie 2016, 18:28)

                              bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                              dinainte, ca baba Vanga sau ca, chiar insusi Basescu, marele prevestitor! ala care a prevestit ca UK nu va vota pentru brexit, ca Trump nu va fi ales presedinte si altele asemenea. Multumesc pentru urari, asisderea. Adaog doar atat: sa dea Dumnezeu sa ti se ridice de pe ochi valul ala care il ascunde pe Basescu cel real de privirea ta.
    • +15 (27 voturi)    
      Dancu Premier si Ciolos vicepremier (Joi, 22 decembrie 2016, 18:49)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      asa se va rezolva Dilema; Romania tara NATO nu poate primi in CSAT un prim ministru pro Bashar si pro PUTIN..PUNCT !
      • -1 (11 voturi)    
        probabil (Joi, 22 decembrie 2016, 21:01)

        matrix reloaded [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        dar trebuie sa vrea si Grivei. pare ca Grivei a zis ca nu vrea.

        stie el de ce, daca pui coltii pe ciolan si te musca altii , tu nu mai poti sa musti ( sa te aperi ) decat daca dai drumul la ciolan din gura (fii sigur si fara grija ca ciolanul odata scapat in haita aia , il apuca altii imediat ,n-apuci nici sa clipesti).

        ramai si cu blana gaurita si fara ciolan.
        pisicutul cu artroza stie, a incercat si el dar n-a mers.

        asa , mai bine latri, marai (sau miauni) si-ti vezi de oase mici, vrabii,cate un pitigoi mic din cand in cand ( criza deh , a fost puiul cu ata ) , si ramai in zona de confort, nu-i asa?
      • +3 (5 voturi)    
        Am mai spus-o si o repet ! (Vineri, 23 decembrie 2016, 12:51)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        nu poate gasi tov. Livascenko in toata organizatia de femei a PSD o membra de partid bulgaroaica, sau sarboaica, or poloneza care sa corespunda si dpdv al sigurantei nationale ?

        PS. Sau doamnele acelea sunt in aria de acoperire a lui Ponta ?
    • +16 (30 voturi)    
      Base (Joi, 22 decembrie 2016, 19:27)

      Ion Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Basescu acesta, bun, rau, e oricum cu 10 clase peste politicienii astia de doi lei.
      • +1 (5 voturi)    
        Indraznesc sa spun chiar ca, spre deosebire (Vineri, 23 decembrie 2016, 12:55)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

        de ceilalti politicieni, (cu una, doua exceptii, Dragnea nu e printre ele) este chiar DOCTOR !!! ;)
    • -9 (15 voturi)    
      Basescu a fost facut pentru opozitie (Joi, 22 decembrie 2016, 21:23)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      el a performat foarte bine in opozitie, mai ales cu dinozaurii PSD ca adversari;
      cand a ajuns la putere nu a dorit decat mai multa putere, nu a fost in stare sa gandeasca strategic pentru Romania
      lui ii plac interventiile de pompier: s-a dus de nenumarate ori la podul de la Maracineni in loc sa faca o strategie pentru reteaua de autostrazi; dupa 10 ani de mandat insa nu avem o autostrada care sa traverseze tara, cu toate ca au fost bani - prima lui grija cand a ajuns la Cotroceni a fost sa blocheze autostrada Transilvania

      da, poate o sa faca opozitie vocala si vizibila dar dupa 10 ani de mandat ratat din multe puncte de vedere nu stiu ce mai asteptati de la acest om obosit de rele

      cautati altul !
      • +15 (21 voturi)    
        Pai sa vedem de ce nu ai dreptate (Joi, 22 decembrie 2016, 23:50)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

        - "lui ii plac interventiile de pompier"
        6 mar. 2008 - Reprezentantii partidelor politice au semnat ieri Pactul National pentru Educatie initiat de presedintele Traian Basescu
        Legea Educaţiei Naţionale nr. 1/ 2011
        Pompieristic ai? Ordonantele cu care ponta a mecelarit aceasta lege au fost pompierisitce.
        - "a fost sa blocheze autostrada Transilvania"
        "la 1 decembrie 2009, Boc a inaugurat primii 42 de kilometri ai Autostrăzii Transilvania, pe tronsonul 2B Turda-Gilău"
        Poate mai stii vreun premier care a inaugurat vreun Km din aceasta autostrada?
        Pai "Premierul Boc a inaugurat încă 10 kilometri ai Autostrăzii Transilvania, între Turda şi Câmpia Turzii" Altii? ponta ceva? A da astia au pierdud proiectul Bechtel.
        - "mandat ratat"? Cu asa sustinatori nu ma mai mir cum de au ajuns Dragnea si Taricenu sa faca asa o numire pentru prim ministrul Roamniei.
        • -4 (8 voturi)    
          n-am votat Basescu = am votat PSD ?? (Vineri, 23 decembrie 2016, 11:12)

          silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui ty

          chiar asa, a ramas epava asta de Basescu ultima noastra speranta ?
          pt curiozitatea ta am votat PNL la Deputati si USR la Senatori - asta nu inseamna ca am votat PSD, nu ?

          puteti vorbi cat vreti, faptele nu se schimba = Basescu nu a vrut autostrazi in Romania

          putea macar sa faca autostrada spre Moldova ca tot zice ca vrea Unire, mai salva din oamenii care mor anual pe DN2 de ex - nu a facut-o ...
          • -1 (3 voturi)    
            Vezi ca "autostrada spre Moldova" a fost (Vineri, 23 decembrie 2016, 14:53)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui silviu_dumitrescu

            proiectul liberalului tau Fenechiu.
            Poate ne amintresti si noua cam care ar fi atributiile presedintelui in constructia de autostrazi. Vreun articol din constitutie ceva . . .
            • +2 (4 voturi)    
              Si tu, prea multe vrei ! (Vineri, 23 decembrie 2016, 15:29)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

              Doar stii ca PSD si PNL (USL), nu se omoara prea tare sa citeasca si sa inteleaga carticica aia !
            • +1 (1 vot)    
              Omul aminteste momentul in care (Marţi, 27 decembrie 2016, 20:10)

              bdbd [utilizator] i-a raspuns lui ty

              don' Basescu spunea ca n-avem nevoie de autostrazi, ca stie el mai bine ca expertii internationali care vorbeau de acest subiect. Era pe vremea aia ministrul transporturilor. Dar tie ti s-a parut cumva ca Boc chiar a fost premier? hai sa fim seriosi, Boc a fost incaltatorul de pantofi al lui Basescu , atata tot! Ca daca era premier, nu iesea taica-su Basescu sa anunte ce trebuia sa anunte premierul, nu negocia el cu FMI-ul si altele asemenea. Parca n-ar fi in constitutie ca atributiile presedintelui sau ma insel? nu ma insel, a zis si Curtea Constitutionala aia plina de basisti, culmea!
  • -13 (29 voturi)    
    Nu prea are de ce sa o respinga (Joi, 22 decembrie 2016, 18:08)

    gaspy [utilizator]

    Faptul ca are un sot sirian nu inseamna automat ca respectivul e spion rus. Da, sustine regimul sirian, dar e de mentionat ca mai toti sirienii din Romania o fac. Daca au sau nu dreptate, e altceva, dar nu e o voce singulara.

    Pe urma, si daca respinge propunerea, Dragnea va nominaliza o alta marioneta, poate mai proasta. Si nu cred ca e chiar cun caz fara precedent.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu prea le ai cu astea democratie, stat de drept (Vineri, 23 decembrie 2016, 14:44)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      Daca Iohanis o respinge mai are propunerea PMP - Tomac. Asa ca nu are incotro decat sa-l propuna pe Tomac. Acesta nu va intruni o majoritate in parlament. (Afara de cazul in care siamezii Dragnea si Tariceanu nu au facut anume prima nominalizare). Tomac cade in parlament si din nou se intilnesc partidele la Cotroceni. PSD vine cu o alta propunere. Dar si celelalte partide vin cu propunerile lor. Iohannis va avea de unde alege. Orice alege a doua oara va fi votat in parlament sau se va dizolva parlamentul.
      Revenind. Eu cred ca PSD va retrage prima propunere.
  • -19 (33 voturi)    
    de fapt e mult mai simplu (Joi, 22 decembrie 2016, 18:09)

    xanti [utilizator]

    Dragnea a spus clar ca nu nominalizeaza decat odata.
    Johannis isi joaca mandatul ,daca nu o propune pe turcoaica stie foarte bine ca va fi suspendat .
    Cei 50% pro PSD se vor transforma in 70% anti Johannis ,cine naiba sa mai iasa sa ii ia apararea unui dulap cu haine de dama vorba lui CTP.
    Daca Dragnea a facut special ca sa il suspendam e un maestru, daca nu, tot e in castig.
    • +19 (29 voturi)    
      .... (Joi, 22 decembrie 2016, 19:20)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      de fapt vor avea de infruntat ura nationalistilor pacaliti. Si astia nu se joaca. Femeie de religie musulmana!!! Nici in cosmarurile lor n-au visat. Daca ar pica Dragnea in mijlocul lor acum nu i-ar ajunge manecile de la costumul Armani sa se stearga.
    • +3 (7 voturi)    
      Dragnea (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:43)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ...Romania nu este PSD...
  • +16 (24 voturi)    
    Da, dar nu ne explicati ... (Joi, 22 decembrie 2016, 18:13)

    blackarrow [utilizator]

    cum poate ajunge Dragnea sa piarda totul (ultima fraza din articol, altfel interesant ,pertinent) . Desi pare sa fie o solutie de ultim moment ,asta cu musulmanca (nu ma complic cu numele ) e totusi planuita tactic de Dragnea , dinainte de a spune ca va face o oferta de nerefuzat (ca mafiotii , deh !) .Nu se poate spune ca nu e abil ,totusi .
    De-aia nu se poate refuza-in conceptia lui Dragnea-fiindca s-ar interpreta drept discriminare etnica (o prostie, bineinteles , iar aia din Vest au creierii pe moate cu chestiile astea prostesti "politically corect" ).
    Dar, daca Iohannis are sange in el ,o refuza pe tataroaica sau ce e si sper din toata inima sa o faca elegant si sa iasa cu fata curata din treaba asta ,invocand chiar ce spunea dl Tapalaga , faptul ca e inacceptabil sa desemneze un premier -marioneta anuntat ca atare de catre liderul noii coalitii . Nu stiu daca ar putea fi un temei legal pt. asta ,nu cred, in orice caz dupa o asemenenea miscare a presedintelui , D-zeu cu mila ! Sper sa ca Dragnea sa se inece in propriile arogante si sa piarda tot ,n-avem nevoie de corupti sau dictatori !
    • +15 (23 voturi)    
      Johannis nu are nevoie de un temei legal (Joi, 22 decembrie 2016, 19:26)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

      ca sa respinga numirea unui premier. Nu trebuie facuta absolut nicio legatura cu faptul ca e musulmanca, sot sirian, fosta angajata a mafiei lui Mazare.
      Pur si simplu poate sa declare ca nu are incredere ca va putea conduce un guvern. Este decizia lui, ca presedinte, cu riscurile si urmarile aferente.
      Ca de-acolo i se poate trage o suspendare, tot ce se poate. Dar tare ma tem ca pana si cei mai infocati PSD-isti, ma refer la batranii ortodocsi de la tara, il vor prefera pe Johannis, nicidecum pe tataroaica lui Dragnea.
      Iar Dragnea e constient de aceasta situatie.
      • +4 (6 voturi)    
        ce suspendare? (Vineri, 23 decembrie 2016, 11:07)

        un.robot [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        O incercare tembela (pe ce motiv?) de suspendarea a presedintelui ar esua complet: pierderea referendumului, PSD condamnat de toti liderii UE, alegeri anticipate, PSD sub 35%

        Exact ce imi doresc... dar stiu ca Dragnea nu e prost ci doar pluseaza.
  • +18 (24 voturi)    
    psd este un partid unealta (Joi, 22 decembrie 2016, 18:17)

    yellowdog [utilizator]

    in mana unor borfasi. Un stat de drept nu este compatibil cu libertatea neingradita a acestor infractori. EU + NATO le mai da peste mana acestori tradatori. Borfasii au realizat ca trebuie sa scoata Romania din aceste aliante pentru a aplica modelul oligharhic, dictatorial etc...
    O populatie saracita, deziluizionata este o prada usoara. Cel mai mare pericol este falsificarea realitatii prin posturile TV care s-au unit in daramarea justitie, patronii acestor posturi avand ei insusi condamanri sau aproape. CNA-ul nu sanctioneaza deloc aceasta indobitocire in masa, fiind la randul sau o filiala psd. Lumea scarbita nu a iesit la vot, majoritatea celor spalati pe creier au votat in veselie hotia, impostura, demagogia, minciuna, ura fata de aproape, indobitocirea propriilor copii.
  • +10 (24 voturi)    
    Dragnea și-a bătut joc de români. (Joi, 22 decembrie 2016, 18:26)

    asavreau [utilizator]

    Ar fi corect ca Sevil Shhaideh să renunțe.În această situație Johannis l-ar propune pe Eugen Tomac,fiind unica propunere.Bineînțeles că ar fi respins de mașinăria PSD-ALDE.Ar fi consultări din nou și poate că Dragnea nu-și mai bate joc de români și face o propunere de bun simț.
    • +16 (28 voturi)    
      daca ar refuza (Joi, 22 decembrie 2016, 18:44)

      pardalian [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Doamna asta ar fi erou national. Si chiar international.
      • +17 (23 voturi)    
        .... (Joi, 22 decembrie 2016, 19:22)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

        Iti dai seama ca e si ea o rotita din sistem "lucrand" atata timp cu Nicu si Radu.
    • +8 (16 voturi)    
      Nu-l refuza cocoana sirianizata pe jupanul Dracnea (Joi, 22 decembrie 2016, 22:10)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      ca iese urat...Sper sa se gaseasca in jurul lui KJ oameni mai destepti care sa raspunda la sahul pe care i l-a dat padureanul nebun.
  • +10 (26 voturi)    
    In (Joi, 22 decembrie 2016, 18:28)

    Nickson [utilizator]

    R.Moldova avem presedinte pro-rus, in Romania avem presedinte neamt si suntem pe calea de a ne pricopsi cu un prim-ministru tataro-sirian. Ma intreb si eu, dar romani au mai ramas ceva intre Nistru si Tisa? Si daca au mai ramas cativa amarati de romani, pe ei cine ii reprezinta?
  • +28 (40 voturi)    
    cititi printre randuri (Joi, 22 decembrie 2016, 18:37)

    pardalian [utilizator]

    eu citesc asa: cu tanti asta in functia de PM, rusii pot avea acces la secrete NATO. Ceea ce complica enorm lucrurile. Si ne face o coada de topor. Cercul s-ar inchide perfect iar Putin ar controla toata Europa de sud si sud-est.
    • +23 (35 voturi)    
      CORECT (Joi, 22 decembrie 2016, 18:52)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      P$D dovedeste ca este pro URSS - nea nelu le tine isonul !
      • +20 (28 voturi)    
        sau mai degraba (Joi, 22 decembrie 2016, 19:02)

        pardalian [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Romania va fi izolata pe plan politic si militar. Nimeni intreg la cap, nu va vrea sa aiba de-a face cu noi.
    • -16 (26 voturi)    
      Asa e.. (Joi, 22 decembrie 2016, 18:53)

      taticutu [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      Ce mari analisti de politici externe suntem noi romanii ! Ce " buricul pamantului ' suntem !
      • +13 (19 voturi)    
        Pai, da, unii nu suntem prosti... (Joi, 22 decembrie 2016, 20:07)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

        Mai stim sa citim si interpretam personal niste fapte si stari de fapt, ca "taticutu'" a mierlit-o de vreo 27 de ani si am invatat sa gandim intre timp...
      • +4 (12 voturi)    
        nu suntem analisti (Joi, 22 decembrie 2016, 20:28)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

        suntem fripti si suflam si in iaurt!
    • -9 (15 voturi)    
      ? (Joi, 22 decembrie 2016, 19:23)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      Rusii se pupa in bot cu Erdogan unde NATO detine armament serios si se incurca cu de-alde RO? Adica , sigur, e "nice to have", dar daca il are pe Erdogan are acces la tot ce ar avea acces Romania + extra.
      • +5 (9 voturi)    
        intre noi si Turcia (Joi, 22 decembrie 2016, 20:15)

        pardalian [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        este o mare. Fara acces pe teren.
      • +7 (13 voturi)    
        Putin cu Erdogan se pupa pe bot ca mafiotii (Joi, 22 decembrie 2016, 20:47)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Iar pe la spate isi ascut cutitele.
        Tu crezi ca Erdogan da tot din casa in ceea ce priveste armamentul NATO? contra ce? contra gaze din Rusia? contra tehnologie militara rusa? Bullshit.
        Erdogan si Putin viseaza amandoi la intoarcerea epocii imperiale, numai ca Turcia si Rusia au fost cei mai mari inamici ai secolului 18 si nu prea vad cum interesele lor se vor armoniza in vreun fel candva
        • -1 (7 voturi)    
          se poate spune (Joi, 22 decembrie 2016, 23:41)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          un fel de pletosu de cernea..cu climax nu gluma
  • -3 (13 voturi)    
    Nu-i nevoie de calcul politic (Joi, 22 decembrie 2016, 19:00)

    Con_stan_tin [utilizator]

    pentru ca Președintele să ia o decizie privind nominalizarea PM, decizia o iei strict cu privire la persoană, corespunde sau nu pentru această funcție. După educație este fiică de păpușari, după studii este economist și expert în administrație publică, după caracter are un caracter integru confirmat de reputația curată, Sevil Shhaideh are șanse foarte mari să fie nominalizată de Președinte.

    Ciudat este faptul că Dragnea a propus PM o persoană care-i opusul lui și-n educație, și-n studii, si-n reputație.
    • +17 (23 voturi)    
      N-o sa primeasca certificat ORNISS pentru CSAT (Joi, 22 decembrie 2016, 20:14)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Oricat de bine ar putea-o tine gura, secretele de stat ale Romaniei nu se lasa la intamplare pe mana unei femei musulmane, casatorita (cam tarziu) cu un musulman cu dubla cetatenie (si stim bine ce valoare are femeia in aceasta religie), doar pentru ca vrea Dragnea...
      • +6 (12 voturi)    
        pai nu e o problema (Joi, 22 decembrie 2016, 21:39)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        vine don Dragnea la CSAT in locul dansei - dau pe repede-inainte o lege chiar organica sa delege pe cine vrea ea, de ex pe Pres Camerei si e ok :)

        acum lasand gluma deoparte, la suprafata doamna pare ok dar pot exista intotdeauna niste lucruri subterane pe care Presedintele le poate invoca fara sa fie nevoie sa le dezvaluie, in cazul in care "serviciile" chiar au ceva in tolba

        pana la urma nu ne putem juca cu aceste lucruri - daca ar exista asemenea lucruri Presedintele ar trebui sa-l roage pe Dragnea sa-si aleaga alta marioneta
      • -1 (5 voturi)    
        Asta cu ORNISS (Vineri, 23 decembrie 2016, 12:23)

        bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Nu e problema, ca a schimbat dl. Basescu legea si premierii (+ presedintii si inca unora) nu mai urmeaza toate etapele pentru ORNISS, li se da accept direct. Cine stie pentru cine o fi dat legea basescu, daca nu chiar pentru el.
        • +4 (4 voturi)    
          Iar ai uitat sa bagi un link, ceva acolo (Vineri, 23 decembrie 2016, 13:13)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

          cat de mic ?

          Iar vrei sa te credem pe cuvant, doar pt ca esti tu bdbd ?

          PS. Nu-i suficient !
          • -2 (6 voturi)    
            Ia de aici (Vineri, 23 decembrie 2016, 14:16)

            bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Accesul la informatii clasificate ce constituie secret de stat, respectiv secret de serviciu, „este garantat, sub conditia validarii alegerii sau numirii si a depunerii juramantului, pentru urmatoarele categorii de persoane: a) Presedintele Romaniei; b)prim-ministru; c) ministri; d) deputati; (…) care, in concordanta cu atributiile specifice, sunt indreptatiti sa aiba acces la informatiile clasificate fara indeplinirea procedurilor (…) „, precizeaza ORNISS. Da-ti mai caut, daca vrei.
            • +4 (6 voturi)    
              Mai, bede la muntesilamare ! :o) (Vineri, 23 decembrie 2016, 15:45)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

              Tucrezi ca vorbesti cu pesedistii tai din cartier ?
              Ai uitat ce-ai postat mai sus ? "Nu e problema, ca a schimbat dl. Basescu legea si premierii( + presedintii si inca unora)nu mai urmeaza toate etapele pt ORNISS, li se da accept direct."

              N-am ce sa iau "de aici" pt ca nu mi-ai dat decat baliverne pe langa subiectul pe care tot tu l-ai deschis.

              PS. Stiu, stiu... putin iti pasa tie daca te cred sau nu !
              Ai mai spus asta. ;)
    • +7 (15 voturi)    
      Opusul ? (Joi, 22 decembrie 2016, 21:44)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Vrei sa spui ca dna Shhaideh a fost ani de zile personaj cheie la PSD Constanta, alaturi de Nicusor Constantinescu si Radu Mazare, si nu a stiut nimic din ce s-a intamplat acolo? Nu suntem atat de naivi !

      Hai totusi sa intru in acest joc, si sa presupun prin absurd ca ar fi asa. Dar asta ar insemna ca este rupta de realitate, ca nu intelege ABSOLUT NIMIC din ce se intampla in jurul ei, ceea ce automat ar face-o total nepotrivita pentru o functie de anvergura celei de prim-ministru !

      In asemenea situatii, poate ar fi mai bine sa dam crezare intelepciunii populare romanesti : "spune-mi cu cine te insotesti, ca sa iti spun cine esti" ...
  • -4 (14 voturi)    
    Daca sotul dnei e Alawi - jos palaria (Joi, 22 decembrie 2016, 19:08)

    Unu_de_pe_net [utilizator]

    Alawi sunt f prietenosi cu crestinii.
    Ca de altfel si regimul Assad - secular si ok comparand cu ce e p-acolo. NU ACOLO E PROBLEMA!
    Problema e ca dna e bagat pana in gat cu baronasii de Ctza!!!
    • +5 (9 voturi)    
      Mda, asa o fi (Joi, 22 decembrie 2016, 20:51)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Unu_de_pe_net

      Numai sa nu uitam ca nu a fi alawit sau crestin ortodox te face un om mai bun sau un criminal.
      Ceausescu probabil a fost botezat candva in religia ortodoxa, Stalin la fel, asta nu i-a determinat pe ei si acolitii lor sa fie prietenosi cu crestinii.
      Cu "religia" furtului, adica secta lui Dragnea, Nicusor si altii sunt de acord. E ce mai periculasa secta!
  • -10 (18 voturi)    
    repet (Joi, 22 decembrie 2016, 19:34)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    ce am zis ieri:''johanis e un las care vrea numai confort personal si va semna tot ce ii va pune dragnea sub nas. Ce atita lupta si bataie de cap, el vrea liniste si pace, ca doar nu e conflictual ca basescu. Mai intii se va sfatui cu merkel care e deja foarte incintata de numirea duamnei servil si apoi va semna.''
    Drept pentru care am fost bine minusat. Dar asa va fi.
  • +3 (17 voturi)    
    bun articol, sper sa-l citeasca si cine trebuie (Joi, 22 decembrie 2016, 19:58)

    EXEs [utilizator]

    Am o singura observatie. Cred ca occidentul si-a pierdut autoritatea morala pentru a ne spune ce trebuie sa facem, notiunile de bine si de rau au devenit mult prea relative iar interesele mult prea netransparente. Nu trebuie sa ne intereseze cum arata in presa propagandistica vestica respingerea unui premier musulman femeie. Trebuie sa ne intereseze numai care premier este o solutie mai buna pentru majoritatea cetatenilor romani.
    • 0 (10 voturi)    
      Aia din vest n-au cap? Conteaza cumva eticheta, (Joi, 22 decembrie 2016, 22:12)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui EXEs

      premier musulman femeie? Ce relevanta are ca e musulmanca? Are Romania - D-ne fereste!- vreo minoritate semnificativa de aceasta confesiune?
      • +3 (7 voturi)    
        aia din vest au interese (Vineri, 23 decembrie 2016, 8:41)

        EXEs [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Nu am nici o problema cu tatarii musulmani de la noi, am o problema cu indivizii care au legaturi cu invazia musulmana provenita din zona araba, mai bine zis nu vreau sa avem nimic de-a face cu toata mizeria aia. Sotul individei este fost membru in administratia siriana a lui Asad, sustinator activ al lui Asad, si a avut mesaje politice foarte problematice.
        Si apropo de imagine nu stiu cum arata pentru vestici un premier sustinator al lui Asad in conditiile in care europenii si americanii vor sa-l dea jos pe Asad. Daca stau sa ma gandesc psdeii incep sa-i pupe undeva pe rusi asa ca nu ma mira.
  • +11 (19 voturi)    
    „Cine îşi iubeşte viaţa o va pierde" (Joi, 22 decembrie 2016, 20:27)

    revo [utilizator]

    „Cine îşi iubeşte viaţa o va pierde" - zice la Biblie. Nu prea intelegeam cum vine chestia asta, dar este exact ce face Dragnea acum.
    Este atat de indragostit de viata lui de acum, atat de obsedat de el insusi, de scaunul lui din PSD, de bunastarea lui si de perspectiva de a fi premier incat incearca, cu orice pret, sa-si puna marioneta care sa-i tina locul cald la Guvern. Nu mai vede nimic in jurul lui, e concentrat doar pe obiectivele lui personale, sa nu cumva sa piarda scaunele pe care considera el ca le merita, incat nu mai vede ansamblul situatiei!
    O pune pe fina-sa, pe care o are cu multe la mana si o stie supusa, numai ca doamna respectiva, cu CV-ul ei si cu sotul dubios, creeaza niste probleme enorme pentru Romania!
    In final, Dragnea va pierde, pt. ca va pierde sustinerea PSD-ului.
    Mingia este in curtea lui Iohannis. Pentru el, este o situatie exceptional de buna, poate juca cum doreste, este o ocazie nesperata si incredibila!
    PSD nu va genera o criza acum, nu va forta alegerile anticipate si nici suspendarea, pt. ca acum poporul adormit va lua atitudine. Iar PSD-istii, care au apucat un loc cald in Parlament, nu risca nimic! Il vor sacrifica pe Dragnea urgent, daca va fi nevoie, si il vor servi lui Iohannis pe tava, cu fundita la gat si mar in bot, daca acesta va dori un meniu special.
  • +10 (18 voturi)    
    Viteza ... (Joi, 22 decembrie 2016, 20:41)

    AEV [utilizator]

    Viteza cu care innebuneste Dragnea mi se pare mult mai mare decat cea cu care a innebunit Ceausescu.
  • -7 (21 voturi)    
    Indiferent pe cine ar fi propus Dragnea, (Joi, 22 decembrie 2016, 21:42)

    xrogo [utilizator]

    jurnalistii anti, cum este si domnul Tapalaga ar fi gasit ceva sa-i dea motive lui Johann sa nu-i propuna,acum va dati seama de ce Dragnea nu a dezvaluit mai repede alesul,navala de postaci si ziaristi interesati era mult mai mare si mult mai rapida in a murdari alesul!
    Cat despre Johann,daca nu are motive serioase,si nu cred ca le are,doar in 2015 cand semna numirea de ministru nu le avea,si totusi nu o accepta se alege cu o sfanta suspendare,ceea ce nu cred ca-i convine!
    • +3 (7 voturi)    
      miricca, voi aveti o tema cu suspendarea (Vineri, 23 decembrie 2016, 7:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      te intreb : daca varanul va lua inca 10 ani pentru santajul RCS suspendarea lui KIWI crezi ca ajuta ?
  • -1 (5 voturi)    
    Comentariu.. (Joi, 22 decembrie 2016, 22:06)

    Vival [utilizator]

    de 10 puncte!
  • -6 (16 voturi)    
    Inca o lovitura a lui Putin (Joi, 22 decembrie 2016, 22:19)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    Dupa ce l-a facut pe Trump presedinte, acum e la un pas sa isi instaleze omul prim-ministru in Romania, obiectivul final si visul tuturor dictatorilor lumii din cele mai vechi timpuri.

    Mutare de sah-mat, fiindca se stie din istorie: cind controlezi Palatul Victoria, centrul nodal al planetei, controlezi lumea.

    Dat dracului tzarul.
    • +3 (15 voturi)    
      Nu tzaru, bombalaii votaci pe un kil de barabule (Joi, 22 decembrie 2016, 23:15)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Ati dat tara pe nimic.
  • -3 (19 voturi)    
    Romania TV pe invers (Joi, 22 decembrie 2016, 22:31)

    satanae [utilizator]

    Probabil ca asta este una dintre cele mai dezgustatoare opere ale activistilor de partid din presa noastra.
    Deci, de ce nu ar trebui s-o numeasca neamtul de la Cotroceni pe Shhaideh? Pai, in primul rind, este terorista sau, ma rog, pe aproape. Barbat-su, dupa cum ne arata cutremuratoarea ancheta scremuta de cei de la RISE (anagrama de la SRI+SIE) este un sirian, care-l sustine pe Bashar. Fiecare cu gusturile lui, in tara aia este razboi civil, de ceva ani, si aia care au mai ramas in viata sau au fugit prin alte parti sustin o parte sau alta, ca alta alegere nu prea mai exista. Ce legatura are asta cu NATO? Bashar e in razboi cu NATO sau care e problema? Si daca este sustinator al lui Bashar - daca o fi siit, chiar nu are alta optiune - atunci inseamna ca este un acolit al regimului de acolo?
    Ce e mai tare, vine abia la urma. Cica Shhaideh ar fi lucrat cu Mazare si Nicusor Constantinescu, nu e anchetata pentru nimic, dar asta nu inseamna ca e nevinovata, ci doar ca se pricepe sa se ascunda. Cine lucreaza cu astia, nu poate fi un sfint! Sigur, nu este sfinta, a dracu, ca doar se stie, in conclavul de maici care este Romanica, doar un sfint poate fi prim-ministru! Si bomboana pe coliva: Andreicut a zis ca vrea prim-ministru roman ortodox, asa ca Johannis ar fi bine sa ia aminte! Si cica postul lui Ghita este ala xenofob si manipulator. Asa, in treacat, as mentiona ca Andreicut si tot BOR voiau un roman ortodox si ca presedinte in 2014, dar acelasi Tapalaga de mai sus urla atunci ca sint niste extremisti incuiati si sa nu ne luam dupa ei. Macar aia au curajul sa spuna deschis porcariile astea.
    Alta e problema acestui activist: PSD a cistigat clar alegerile si are tot dreptul din lume sa numeasca premierul. Alegerile au consecinte. Lumea a priceput, in sfirsit, ca PNL, PDL, USR, PNT sint tot un fel de PSD, o varianta mai proasta si mai fudula, asa ca a ales originalul. Asta e democratia, pe care activistii de duzina o inteleg numai cind cistiga prostii lor.
  • -4 (16 voturi)    
    STATI (Vineri, 23 decembrie 2016, 0:23)

    EmilNae [anonim]

    linistiti nu va lamentati POPORUL A DECIS PSD si de aici incolo parole parole adica parole parole.Putea s-a puna dragnea si pa mama, bunica, soacra lui.Nu are nevoie nici de parerea voastra nici sa va ceara voie. PSD V-A BATUT MAR si are toata legitimitatea ca presedintele ei sa puna PM pe cine vrea muschii lui.
    ca vreti sau nu luati de inghititi. ASA A VRUT POPORUL
    • +6 (14 voturi)    
      Halal popor (Vineri, 23 decembrie 2016, 1:54)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      Fugi ma de aici cu texte din astea. Ai uitat cum guitzau Fierea si cu Pontalaul despre romani ortodocsi?
    • +4 (10 voturi)    
      Care popor? (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:34)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      17% din total?
      39 % au votat si 61% nu
      eu sunt de acord cu cei 61%
      nu ma intereseaza arogantele tale
      nu ma intereseaza cei 17%
      eu conduc aceasta tara de 21 de ani
      si eu voi pune pe cineva care nu e hot,criminal,spion,tradator,curva,etc ca si prim ministru al Romaniei
      • +3 (5 voturi)    
        STAI ASA (Vineri, 23 decembrie 2016, 14:51)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui Lucian Ilea

        care popor? ala care l-a votat si pe atirnatorul vostru adica

        adica 30 au spus da si 70% nu l-au votat
        asa Pm ramina cum am zis adica PE CINE VREA MUSCHII LUI DRAGNEA.
        restul parole parole
  • -4 (8 voturi)    
    Ce sa joace ? Doar NOI l-am pus la zid !! (Vineri, 23 decembrie 2016, 9:56)

    deval [utilizator]

    Poate doar sa consemneze victoria borfasilor concentrati la guvernare sustinuti insa si din opozitie de alti borfasi ca Basescu pe subiectul de baza : Justitia !!
    • -2 (4 voturi)    
      Cine are contra argumente sa le expuna ca (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:59)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui deval

      minusul nu e edificator ! Inainte insa sa gasesca zicerile lui din ziua investirii daca alea din arucate dupa plecarea de la Coreoceni, cu drepturile coruptului nu au fost edificatoare ! Si eu am nemultumiri in raport de Justitie dar in sens contrar celor de la psdaldepmp !!
  • +2 (6 voturi)    
    Are si naivitatea o limita!!!! (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:12)

    un_deget_de_secaturi [utilizator]

    Dle. tapalaga, ce sens are sa va intrebati retoric:

    " poate avea acces la secrete si decizii NATO? "

    Stiti bine ca Dracnea, si mai ales adevaratul manuitor de papusi, ion ilci iliescu, nu au nicio treaba cu UE si NATO, si vir schimba complet orientarea tarii!
    Federatia rusa si Uniunea asaiatica ne asteapta cu bratele deschise, in "noua ordine" instaurata la 11 Decembrie, prietennia cu Assad nu mai este ceva suspect, ci o excelenta recomandare!
  • -1 (5 voturi)    
    Un pic cam hazardat articolul (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:19)

    chinezu81 [utilizator]

    Dane, eu cred ca Iohannis o sa o nominalizeze. Argumentele tale referitor la sotul Dnei nu stau in picioare, deoarece ele nu sunt probate cu anchete/ documente SRI/ SIE. Da si eu zic ca in preajma lui Nicusor si Raducu de la CTA nu prea ai cum sa ramai curat. Insa sunt pure presupuneri si in nicio instanta aceste presupuneri nu stau in picioare fara dovezi. De ce spui ca reputatia lui iohannis se va face tandari? Pai toata lumea stie ca Dragnea va pune o marioneta. Acum ce vrei tu, presedintele sa arunce tara in criza politica? Nu inteleg de ce va suferi o lovitura de imagine? Aveti grija ce scrieti in presa, pentru ca sunteti formatori de opinie si cred ca aici cam induci lumea in eroare. Asta e, a votat lumea PSD-u, aia au facut nominalizarea, Dracnea nu poate fi PM, a pus o marioneta. Ca e musulmanca, ca e femeie, ca are parul cret, ca are basca, astea nu conteaza pentru ca suntem un popor aliniat la unele valori europene, care sustin toleranta. Propun oricarui roman sa stea un an in Dobrogea, sa vada acolo toleranta. Romani care vin la masa de Ramadan si turci care sarbatoresc Craciunul la romani acasa. Toti suntem oameni intre oameni.
  • -3 (3 voturi)    
    clei (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:35)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    parca ati avea clei pe creier, d-le jurnalist!

    Argumentele dvs sunt mai degraba niste speculatii... nu mai aveti informatii?
    Amanarea este o solutie excelenta pentru ca socul propunerii sa fie absorbit...

    Titlurile din presa straina sunt neutre ... corectitudinea politica nu mai este la mare pret in jocul vestului

    Mai degraba Sevil se va retrage decat o va respinge Iohannis ...

    Intre timp, Sevil dialogheaza cu Presedintele ... va dati seama ce fierbe Drganea, cel are a facut si a dres... ????
    • -1 (3 voturi)    
      Asa este (Vineri, 23 decembrie 2016, 11:31)

      chinezu81 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Viorica, si eu sustin ce ai zis! Cred ca Dl. Tapalaga se cam transforma intr-un haiter, viitorul Radu Banciu. Sa nu exageram, ca nu ne-a lovit un Tzunami cu aceasta nominalizare. Este o surpriza, intr-adevar, dar haideti sa trecem peste. Luarea unui ragaz de presedinte este normal. Trebuie sa analizeze omul un pic la rece, nu sa ia decizii la cald. Dragnea iese pe post si spune ca nu poate implementa programul, ca parca acum stam in astea 2 zile. Declaratii politice, pe care trebuie sa le trecem cu vederea. Pana la urma sunt adversari si joaca in fiecare zi acest joc politic.
  • -1 (7 voturi)    
    inconsecventa (Vineri, 23 decembrie 2016, 10:49)

    bci [utilizator]

    Dle Tapalaga, va anunt ca si Dl Basescu a condus un guvern prin interpusi (se cunoaste prea bine). Apoi, cum vine cu asta cu "sub radar" ? Pai, ori serviciile isi fac treaba, ori nu? Si inca ceva apropos de "legaturile dubioase" : presedintele Bashar era dezirabil cand a venit la Bucuresti, si acum nu mai e? Sau acum e dictator ca vor unii (aliati?) sa-l dea jos. Dupa cum stiu eu, Siria sub Bashar era o tara laica unde , printre altii, si crestinii au dus-o f bine. Sa inteleg ca-i iubim acum pe aia care se dau opozitie moderata taind cu sarg capetele tuturor? Istoria mai are si tonuri de gri. Sa nu uitam si despre "armele chimice " ale lui Saddam!!!
  • +4 (8 voturi)    
    mda... (Vineri, 23 decembrie 2016, 11:12)

    liviu_ [utilizator]

    e dubios rau, dar nu e atat de greu de refuzat... un sot cu trecut dubios intr-o tara plina de conflicte este suficient...

    problema e reactia psd... a psd nu a votantilor psd
    suspendarea nu e o solutie... si-o va lua urgent psd cu am facut-o cu base...

    oricum m-a surprins miscarea lui Dragnea... o vad ca pe o sinucidere a psd, combinata cu o foarte mare frica de a pierde puterea ...
    urlii (tu si televiziunile aferente) 1 an de zile cu strainii, cu nationalismul, cu BOR si credinta... si caum dai cu piciorul la tot... si mai mult poti pierde un aliat (BOR)

    poate are un plan pe care nu il inteleg eu, dar eu vad mutarea lui Dragnea ca frica si inconstienta!
  • +4 (10 voturi)    
    ce il (Vineri, 23 decembrie 2016, 11:17)

    bobyrou [utilizator]

    ce il mai porcaiati pe basescu in campanie... a, da, v-ati dat seama ca el a ramas singurul care face adevarata opozitie pesedeului. Nu se mai aude nimic de usr-ul si nicusorii si nici de tradatorii penelisti.
    • -1 (5 voturi)    
      de fapt... (Vineri, 23 decembrie 2016, 14:51)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      ..usr-ul lui nicusor se aude. Ce sa se auda in 3-4 zile?!?

      majoritatea p$d-alde face ce vrea in parlament, iar udmr a anuntat ca vor sa intre si ei in hora!

      mi-e teama ca au baut sampanie mult prea devreme!
  • +3 (5 voturi)    
    ei, cum?! (Vineri, 23 decembrie 2016, 13:34)

    victor L [utilizator]

    pas cu pas si apoi urmatorul pas.
    Pina la ultimul pas.
    Dom` Tapalaga,
    cu sinceritate duc dorul articolelor in care il infierati cu dusmanie deontologica pe Basescu, marele dusman.
    Si uite, a dreaqului, nu vrea sa moara :P
    • +1 (3 voturi)    
      da (Vineri, 23 decembrie 2016, 18:29)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Iohannis e mai perfid decat credem sau hai sa zic mai calculat. Se vede dupa cum i-a indepartat pe cei indezirabili lui si cum si-a pus oamenii pe care i-a vrut el in anumite posturi.
      In nebunia lui, Dragnea a devenit indezirabil si nu numai pentru presedinte. El isi calca in picioare, le zdrobeste oasele si ii afuma cu ardei iute chiar pe ai lui, din PSD. Auzi la el, daca indrazneste careva sa accepte vreo propunere de la Iohannis, il da afara! Premierul propus nici macar n-a participat la imparteala ministerelor si la numirea ministrilor. Doar el, Dragnea, are voie si le face pe toate. El hotaraste cand oboseste femeia gonflabila care ii tine cald locul la Guvern, si tot el va prelua functia cand va dori, el singur face programul si tot el il pune in aplicare. Si tot el va schimba si legea aia care-l incurca acum, si Constitutia. De parca n-ar exista legi si proceduri clare. NU! Nu mai stie, nu mai vede, nu mai aude si nu mai intelege nimic! Dumnezeu i-a luat mintile!
      Si pe asta il va lasa Iohannis sa-si poarte nebunia liber? Niciodata. Il va manca cu fulgi cu tot, peste un an nu-si va mai aminti nimeni de el.
  • +3 (7 voturi)    
    este mai mult decat clar ca dna. Sevil Shhaideh.. (Vineri, 23 decembrie 2016, 14:49)

    akillies [utilizator]

    .. nu ami are sanse sa devina PM al Romaniei, membru NATO, cand sotul dumneaei poate fi un spion pentur Siria si Rusia.
    Cred ca dragnea era lovit in cap in momentul in care a facut aceasta numire pentru PM.
    Apoi, ma gandesc ca dna, Shhaideh a fost loctiitorul lui dracnea in ultimul guvern ponta: atunci nu era un pericol pentru securitatea tarii?!?!

    Cum se vor mai duce votantii p$d la alegeri cu miile si vor vota acesti populisti fara minte?!?!
    Sper sa se ajunga la anticipate si sa pairda p$d orice sansa de a forma majoritatea in Parlament.

    Sper ca, daca se ajunge la anticipate, alegatorii romani sa deschida mintea si ochii si sa realizeze cat de aproape suntem de o zona de conflict si de un conflict deschis cu Rusia, iar aliantele in care ne aflam acum, ne-au garantat foarte multa libertate si liniste (inclusiv sa alegem toti ciumpalacii politici iesiti din teleorman)!
    • -1 (1 vot)    
      eu cred ca o s-o accepte (Vineri, 23 decembrie 2016, 18:04)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui akillies

      M-am mai gandit si vazand si cum s-a operat in cazul lui Ghita (din om liber, care ar fi luat, poate, un an cu suspendare, l-au facut fugar, in afara legii!), eu cred ca o s-o accepte, pt. ca nu d-na este problema, ci Dragnea.
      O va nominaliza, o va lasa sa lucreze si in timpul acesta se va ocupa in perfecta liniste, calm si metodic, asa cum ii este felul, sa-l zdrobeasca definitiv pe Dragnea, dar folosindu-se de altii.
      Pe zi ce trece, eu constat ca sasul e mai fanariot decat ne-am fi putut inchipui. Nu lupta pe fata, nu face galagie si agitatie, ca Base, de exemplu, el umbla cu intriga si planul bine facut, tace si le face. Aparent nu este implicat in nimic, practic, insa, are serviciile care lucreaza pentru el. Si cum nu poate suferi indivizii cu personalitate puternica, il va rade pe Dragnea pana si de mustata.
      Apoi, odata indepartat Dragnea si lovit PSD-ul peste bot, ca sa-si cunoasca locul, va pune prim-ministru pe cine va dori.
      • +2 (2 voturi)    
        Un an cu suspendare ? (Vineri, 23 decembrie 2016, 19:32)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Lua pe putin cinci sase ani si urmau alte dosare in cascada care chiar daca ar fi condus la contopirea pedepselor ar fi adus cu sine si niste sporuri de pedeapsa !

        PS. Asta nu inseamna ca a facut bine fugind pt ca o sa intre in puscarie in momentul in care ar fi iesit daca nu fugea.
  • +2 (4 voturi)    
    Sunt curios (Vineri, 23 decembrie 2016, 16:26)

    talos [utilizator]

    cu ce lectii si pilde invatate la biserica vin romanasii dupa Craciun.
    Hehe, BOR nu mai doarme de la "surpriza" lu' Liviu (cel ce) "Vrednic Este". Amanarea lui KWj nu e chiar inutila...
  • 0 (4 voturi)    
    axaxaxa (Vineri, 23 decembrie 2016, 18:15)

    solar [utilizator]

    Despre propunerea de prim ministru a d-nei Sevil
    (1) ...este corecta din punct de vedere politic și chiar ar putea naste multe atuuri pt .RO ( BARAK OBAMA, presedintele SUA este musulman si negru ca rasa, iar SUA a ramas... tot SUA)
    ( 2) amatorismul SRI este inca vizibil pentru etapa noua in care a intrat RO dupa 1989 (chiar azi =27 de ani batuti pe muchie)
    (3) nu cred ca inteligenta lui Dragnea ori viclenia lui a produs ideea,. Mai degraba a preluat-o dar il depaseste ca solutie bine si eficient gestionata;cei care i-au avansat-o ma indoiesc f, tare ca au stiut in ce ...îl vîră pe dom inginer sau, daca au stiut ,au facut-o cu premeditare suspecta
    (4) pe cei mai multi ”elitisti” nu doar i-a luat prin surprindere propunerea ci i-a si intimidat, pana intr-atat incat se eschiveaza de la comentarii (si e f f rau pentru toti!)
    (5) se dovedeste ca a face politica intr-un stat de drept si încă aflat in UE, trebuie acumulata si stocata multa experienta politica la toate nivelele institutionale, societate civila, parlament CC media
    6) cu foarte multa usurinta si chiar aroganta indirect exprimata, dar vizibila, ”experienta BASESCU” a fost repudiata, minimalizata si indexata negativ pana la anihilarea ei complecta, prin consecintele ”post truth”. Remedierile necesare vor fi greu de surmontat, instalarea neincrederii reciproce producand deja efecte deloc colaterale. Regretabil ! Intr-un stat democratic cum ne place sa credem dupa 27 de ani de ...tranzitie.
    • 0 (0 voturi)    
      Barak Obama (Sâmbătă, 24 decembrie 2016, 18:59)

      Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui solar

      e de religie crestina. google si wikipedia te ajuta in punctul acesta. nu ajungea niciodata presedinte daca ar fi fost musulman.
      • 0 (0 voturi)    
        xaxaxax (Duminică, 25 decembrie 2016, 16:58)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui Sasul70

        bine, atunci ce zici de urmatoarea chestie... CONSTANTIN CANTEMIR , fost voievod al Moldovei si tatal lui DIMITRIE CANTEMIR a fost TATAR analfabet, dar asta nu ne-a scutit ca fiul sau DIMTRIE sa studieze la PADOVA (Italia ) si Istanbul devenind apoi savantul bine cunoscut si voievod al TARII MOLDOVEI
  • -1 (3 voturi)    
    anticipate (Vineri, 23 decembrie 2016, 18:24)

    drop [utilizator]

    sper sa se ajunga la anticipate.
  • 0 (2 voturi)    
    De ce trebuie sa fie intotdeauna un conflict ? (Sâmbătă, 24 decembrie 2016, 9:56)

    Ochiana [utilizator]

    al orgoliilor ? Intre vointa lui Dragnea si cea a lui Iohhannis.
    "daca accepta propunerea in conditiile ultimative inacceptabile stabilite de Dragnea la Cotroceni, autoritatea presedintelui Iohannis se face tandari. "
    Hei, treziti-va , nu va mai credeti pe vremea lui Basescu.d-lor jurnalisti . nu totul este o batalie a orgoliilor.
    Aici nu se discuta in genul: 'vrea muschii " lui Dragnea sa o puna PM pe d-na Shhaideh si "muschii" lui Iohhannis nu vor.
    Ci in acest caz si de fapt in orice caz, doi oameni cu putere in stat se intalnesc si discuta ce este mai bine pentru ROMANIA !!
    Sa lasam campania electorala deoparte, sa lasam muschii, nervii etc
    Iohannis s-ar putea sa o numeasca pe acesta doamna, daca nu, risca tergivesari si conflicte care ar putea dura si luni de zile. Asta ne dorim acum ?
    Nu cred ca autoritatea lui va fi stirbita pentru ca nu vorbim aici de "muschii" lui Iohannis ci de o analiza a CV-ului si contextului in care traieste un om ce va fi ales intr-o functie importanta.
    Si e posibil ca in urma acestei analize sa rezulte ca raspunsul e da sau la fel de bine nu.
    Deocamdata vad ca nu a aparut nimic rau despre aceasta doamna. Preferati pe cineva cu cazier ?!
    • +1 (1 vot)    
      bine, bine, (Sâmbătă, 24 decembrie 2016, 19:04)

      Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      face sasul o analiza le rece (asa cum sunten noi sasii..) a CV-ului doamnei foste ministru... si descopera ca doamna imparte patul cu un fan Hizbollah... e de bine sau e de rau?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...


Ultimele articole din Actualitate | Opinii

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică