Eu, Supremul

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:24 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Este, evident, titlu de roman, dar realitatea romaneasca bate fictiunea. Mi-am amintit titlul lui Roa Bastos si cartea lui despre figura dictatorului sudamerican ascultandu-l pe Dragnea. La iesirea de la Cotroceni, liderul PSD a vorbit exact ca un satrap latino sadea, unul provenit din Medellin, care isi pune contabilul personal sa conduca tara si agita briciul suspendarii la gatul presedintelui in caz ca nu-l accepta. Revedeti declaratiile si veti intelege mai bine. Cat egocentrism! Ce foame de putere! Inca unul caruia Puterea i-a luat mintile si se comporta ca vataful pe mosie, stapanul absolut al feudei personale. Se crede deja soarele in jurul caruia se invarteste mica lume romaneasca, noul far calauzitor al natiei.

Dragnea vorbeste atat de multe despre el pentru a pricepe tot poporul, cu binomul in frunte, cine este noul sef suprem. Lui i s-a cuvenit functia de premier, el va controla de fapt viitorul guvern pe care nu-l poate conduce inca in mod direct si tot el va avea grija sa modifice o lege decretata cu de la sine putere drept profund neconstitutionala. Ambitiosului fost baron de Teleorman i-a lipsit atat de putin pentru a se inscauna in tronul de Imparat al Romaniei! I-a tras pe sfoara pe toti:  electorat, presedinte, parteneri externi, pozand in politicianul pacifist si dispus la compromis. I-au inghitit gogosile din campanie, i-au crezut promisiunile si tonul impaciuitor, s-au lasat pacaliti de poza de politician cuminte si pus pe treaba.

Din blandetea lui Dragnea afisata in campanie n-a mai ramas azi mai nimic. Agresiv, amenintator si vindicativ, liderul PSD si-a aratat in toata splendoarea adevarata fata. Radem cu gura pana la urechi de Dragnea care, dupa ce s-a luptat cu strainii, cu nemtii lui Iohannis si cu francezii lui Ciolos, cu sorosistii si cu ungurii sa propuna azi un etnic turco-tatar la functia de premier iar in aceeasi zi sa semneze un protocol de colaborare parlamentara cu UDMR! Este, sa admitem, de un cinism abisal. Sigur, trebuie sa marcam demagogia cu tuse groase, sa o ridiculizam cat putem, poate in felul asta macar se vor rusina putin toti cei care au inghitit pe nemestecate tampeniile nationaliste.

Dar ma tem ca ne va ingheta zambetul pe buze daca ne vom uita cu atentie dincolo de detaliile care azi fac deliciul presei. Dincolo de ele vedem un personaj politic cinic si amoral, ranit in orgoliu si insetat de razbunare, dispus sa faca orice pentru a ajunge lider maxim. Modul in care a incercat azi sa o impuna pe Sevil Shhaideh in functia de premier este in sine o declaratie de razboi. Si nu este singura. Ajunsi sefi la Camera si la Senat, Dragnea si Tariceanu si-au anuntat deja prioritatile lor: lupta cu abuzurile, se subintelege ca alea din justitie si cu institutiile de forta.

Este de datoria si obligatia presedintelui Iohannis sa opreasca delirul si sa devina un punct de echilibru in stat. Daca va accepta conditiile ultimative impuse de Dragnea, ultimele farame de autoritate ale presedintelui se fac zob, iar liderul PSD devine pentru tot sistemul adevaratul jupan. Cum e posibil ca din tot partidul Dragnea sa vina cu omul care a lucrat doua decenii cu cei mai sinistri baroni locali, Nicusor Constantinescu si Radu Mazare? De ce alta dovada de dispret mai are nevoie cand cineva spune clar si raspicat ca va conduce tara printr-un interpus, printr-o fantosa, o marioneta de incredere care-i va executa ordinele? Un presedinte n-are dreptul in astfel de momente dificile sa asiste resemnat la distrugerea anuntata a statului si institutiilor lui de un cartel format din cercetati penal, unii deja condamnati, altii in puscarie sau in drum spre ea.

Cine crede ca PSD, Dragnea, Tariceanu si UDMR au alt obiectiv major in afara de punerea justitiei sub control politic, promovarea unei amnistii care sa-i scape de dosare si modificarea legilor penale pentru a bloca anchetele n-a inteles nimic din miza alegerilor din acest an. Si foarte probabil ca vor face toate acestea in paralel cu adoptarea unor masuri ultrapopuliste menite sa adoarma vigilenta opiniei publice si sa le asigure linistea sociala.

In cazul lui Dragnea, dupa cum se comporta azi, avem toate motivele sa credem ca puterea l-a ametit deja atat de tare incat nu-i va fi suficient sa ajunga premier. Adevarata revansa va veni abia atunci cand, votat cu acelasi entuziasm de popor in functia de presedinte al Romaniei, va avea toata puterea. Abia atunci va fi Eu, Supremul. Abia din functia de presedinte va putea instala, ca in romanul lui Roa Bastos, “dictatura perpetua”, pentru el si baronii lui.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

35332 vizualizari

  • 0 (52 voturi)    
    posibil si probabil (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:34)

    victor L [utilizator]

    perspectiva puterii l-a ametit.
    Asa cum i-a ametit, pe ziaristi, puterea de a scrie ce vor, de a ridica in slavi, la comanda, sau de a minji ceea ce nu le convine.
    • +15 (25 voturi)    
      neah (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:35)

      zz one [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      farul calauzitor o sa se transforme repede in beculet de lanterna, nici-o 'minune" de asta nu tine mult.
      defectul asta e in instalatia oricarui amarastean care se vede sef pe gluga de coceni( ca altceva nu sunt aia care i-au votat si aia care prin absenta i-au girat).

      probabil KWI il lasa sa zburde un pic ca sa vada ce mai poate delira.

      am vaga impresie ca o sa-i arda o smetie "molahului" ,de-o sa tina minte cate zile o avea care e relatia cu presedintele, si ce patesti cand zburzi inconjurat de clovni.
    • +27 (31 voturi)    
      alegeri anticipate (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:56)

      Canada. [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      ar trebui ca Iohannis sa numeasca pe cineva normal la cap premier si sa fie refuzat de PSD de 3 ori si sa se faca alegeri anticipate.

      De ce nu?
      • -16 (22 voturi)    
        Dece nu? (Joi, 22 decembrie 2016, 0:51)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        Pentru ca lui Iohannis ii tremura izmenele pe el de frica lui Dragnea, care l-a paralizat complet. Nu-i nimic, invatam si noi sa nu ne mai punem sperantele in oricine. Si cand imi amintesc ca am stat la
        • +3 (3 voturi)    
          izmene (Joi, 22 decembrie 2016, 10:17)

          Crist y [anonim] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

          In filmul tau asa se vede? Ca tremura in fata lui Dr.acnea? ma faci sa rad....de aia Dr. acnea doar racneste ca e sef si pune un PM fix dupa modelul, mai palid si sters, al presedintelui....Eu cred ca desi seful unei clase de derbedei, Dr.acnea a invatat o prima lectie de la dascal( fie el si de fizica): ca toleranta e mai buna, ca un tehnocrat este practic un specialist...Firea si olguta erau ieri de pe alta planeta: toleranta religioasa, fata de etnici, fata de specialisti, etc tocmai ele! O lectie mai mult inghitita decat invatat dar mai bine decat 0!
      • 0 (6 voturi)    
        alegeri anticipate (Joi, 22 decembrie 2016, 8:52)

        victor L [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        trebuiau provocate dupa tragedia de la Colectiv, dar Klaus a vrut neaparat "guvernul meu". Efectul? ascensiunea nebanuita a PSD.
      • +6 (6 voturi)    
        Stefan cel Mare se rasuceste in mormant (Joi, 22 decembrie 2016, 11:37)

        PopPopescu [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        Faptul ca femeia asta depune juramantul cu mana pe Coran pe mine ma ingrozeste.
        Cred ca a fost cea mai mare teapa electorala din istoria postdecembrista.
        90% din votantii PSD au votat contra tehnocratilor, strainilor, si pentru un soi de traditionalism crestin.

        Ce ofera PSD: un tehnocrat neales de nimeni, musulman, turco-sirian.

        Presedintele trebuie sa respinga propunerea, Dragnea si-a pierdut toata sustinerea populara, si o eventuala suspendare nu va trece.
      • -4 (4 voturi)    
        n-ajunge el sa refuze a doua oara (Joi, 22 decembrie 2016, 11:46)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        dupa primul refuz, PSD+ALDE il vor suspenda imediat, Tariceanu va ajunge interimar si-l va propune pe ... ati ghicit? Exact. Dragnea!
        • +4 (4 voturi)    
          iti trebuie 2/3 din parlament pt suspendare (Joi, 22 decembrie 2016, 12:48)

          Mihai2580 [utilizator] i-a raspuns lui Gobelin

          nu are cu cine sa il suspende
      • +1 (3 voturi)    
        uite ce este - sunt si alte solutii... (Joi, 22 decembrie 2016, 12:54)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Canada.

        Exista un singur partid care face cu adevarat opozitie si acela este partidul nou aparut in Parlament - anume USR.

        USR-ul a gasit solutia - s-au opus aprobarii parlamentarilor care avea probleme cu justitia cu riscul ca si ei sa dispara din parlament -regulamentul este astfel facut incat odata ce contesti un singur parlamentar practic invalidezi intreg parlamentul.

        USR si-a asumat acest risc politic.
        Au fost doar ei... Asta imi spune ca PMP, UDMR si PNL sunt niste coade ale P$D-ului...
    • +22 (26 voturi)    
      Infractorul condamnat Dragnea mai are un dosar (Miercuri, 21 decembrie 2016, 23:24)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      care urmeaza. Nu m-ar mira sa-l vad, la un moment dat, la beciul domnesc. La ce va primi se adauga si partea pentru care a fost iertat, asa ca nu o sa auzim un timp de
    • +5 (5 voturi)    
      Avem nevoie de un Presedinte jucator (Joi, 22 decembrie 2016, 10:38)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      Presedintele trebuie sa respinga propunerea psd pentru functia de premier.
      Mina dreapta a mega infractorului Nicusor Constantinescu nu poate sa fie straina de matrapazlicurile sefului sau.
      Daca nu a fost complice cu Nicusor Constantinescu, propunerea psd pentru functia de premier a avut in mod sigur calitatea de tainuitor.
      Presedintele trebuie sa explice parlamentului ca nu este admisibil ca in forul suprem al democratiei unei tari sa patrunda persoane condamnate sau trimise in judecata, nu este admisibil ca in fruntea celor doua camere sa fie alese persoane condamnate sau trimise in judecata.
      Presedintele trebue sa roage parlamentul sa reia votul privind validarea noilor alesi, sa respunga pe cei condamnati si sa amine validarea celor trimisi in judecata, pina la achiarea definitiva a acestora.
      Presedintele trebue sa roage parlamentul sa reia votul privind alegerea sefilor celor doua camere si sa aleaga persoane integre, care nu au probleme in justitie.
      Asta nu inseamna ca se amesteca in treburile legislativului, ci ca isi indeplineste prerogativele de garant al bunei functionari a statului de drept.
  • -58 (78 voturi)    
    Dragnea i-a zapacit pe toti (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:43)

    Flinder [utilizator]

    Nici Tapalaga, mare pretins jurnalist nu intelege ca DRANEA SI TARICEANU CONDUC TOTUL de-acum, inclusiv deciziile lui Iohannis fiindca ASA AM DECIS NOI, POPORUL. Dar pana la urma veti inghiti si galusca asta care nu va place fiindca nu mai aveti altceva de ales.
    • +34 (48 voturi)    
      boboru, boboru, da. (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:51)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      itai amintesti ce'a patit dottore ?!
      da, boboru vorbeste, mai ridica si tonul...
    • +15 (19 voturi)    
      hai sictir (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:02)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      Semnat gresit, nu Flender, "Ciocoflender". Tu esti "noi poporul" !? Vai de capul tau...
      • -7 (9 voturi)    
        Du-te in fata oglinzii... (Joi, 22 decembrie 2016, 9:31)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        ... si da-ti singur palme ca nu te duce capul sa fii in rand cu NOI, POPORUL !
        • +1 (1 vot)    
          n-ai inteles (Joi, 22 decembrie 2016, 17:04)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

          nu exista noi si voi si ailalti

          democratie inseamna sa-l asculti si pe celalt, sa-l respecti, nu sa-l excluzi
    • +17 (25 voturi)    
      VOI POPORUL (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:30)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      sunteti doar 14% din popor.
      Si tot voi o sa trageti ponoasele fraiere. Voua o sa v-o traga Dragnea si Tariceanu la doua capete pana cand o sa va iasa pe nas votul.
      • -5 (13 voturi)    
        CA SI VOI (Joi, 22 decembrie 2016, 0:55)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

        care sinteti poporul de DOAR 30% departe de cei 51%Asa ca la reprezentativitate ca la bulgari nula a nula
      • -12 (12 voturi)    
        Nu intelegi aritmetica (Joi, 22 decembrie 2016, 9:28)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Chiar admitand prin absurd calculul tau, noi cei 14% avem in Parlament peste 50%, dar tu nu intelegi ca si restul pana la 100% care n-au votat, VOTAU TOT CU PSD si ALDE Asta e marea diferenta intre noi, ca voi nu ganditi, doar jigniti (de necaz) pe Dragnea si Tariceanu, desi ,EI VA CONDUC SI PE VOI SPRE BINE. Acum cred ca-ti dai seama ca esti mai mult decat fraier.
        • +4 (4 voturi)    
          da? (Joi, 22 decembrie 2016, 11:18)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

          cum de stii ca votau tot cu psd si alde ? cu pru nu ar fi votat ?
          • -3 (3 voturi)    
            Ai dreptate (Joi, 22 decembrie 2016, 17:49)

            Flinder [utilizator] i-a raspuns lui cladob

            Ar fi votat cu PSD, ALDE si PRU.
    • +26 (28 voturi)    
      .... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:34)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      Dar pe ce cai mareti era si Ghita pana mai ieri, azi dat in consemn la frontiera. Viata e complicata.
    • +11 (13 voturi)    
      eu nu raspund decat in fata (Miercuri, 21 decembrie 2016, 23:16)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Flinder

      Marii Adunari Nationale...
      sictir cumtre...
    • +6 (6 voturi)    
      absenteism (Joi, 22 decembrie 2016, 10:09)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui Flinder

      Voi, alde poporul psd-ist nu uitati, ever, ca in 2014 au iesit la vot contra pontaului oameni ce fac parte, de obicei, din marja de 30%" absentistm". Astia sunt o categorie care nu pun pret pe politica, nu se implica dar cand o fac s-a vazut rezultatul. Astia 30% o sa voteze hotii enumerati de tine, clar cu majuscule, la pastele cailor....Asa ca nu mai papa singur galuste, indiferent cu cat esti platit sa o faci!
      Dr. acnea a facut pasul in spate in fata Presedintelui tocmai fiindca a realizat ce ti-am scris mai sus....
      • -1 (1 vot)    
        Istorie 2014 (Joi, 22 decembrie 2016, 16:16)

        Flinder [utilizator] i-a raspuns lui Crist y

        Te agati de himere deja istorice ca sa-ti ascunzi frustrarea ! I ncearca sa traiesi in realitatea de acum si inca 4 ani in care totul e definit de PSD
  • +39 (47 voturi)    
    interesant daca (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:44)

    om simplu din multime [utilizator]

    niculaie livius dracnea teliormanicus a intrebat organele re. la sotul doamnei viitoare pm...
    cu mai multe case la damasc, nu la sibiu, omul este vulnerabil.
    la damasc sunt ape tulburi, casele pot fi aruncate in aer, nationalizate, etc.
    ce se intampla daca el afla niscai secretzuri ale tzarisoarei noastre si le da mai departe, pe o alta casa, sau sa'si saveze o casa ?!
    au o situatie a rudelor sale din siria, cu cine trag cu kalajnikovu' ?!

    un motiv serios de gandire pt. comandantu' suprem de la cotrocesti...
    • +9 (15 voturi)    
      ORNISS are ceva de spus ? Ar trebui (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:26)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      buna postare.
      • +1 (5 voturi)    
        Cand a fost secretar de stat si apoi (Joi, 22 decembrie 2016, 8:42)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ministru crezi ca organele au dormit in papuci,daca atunci n-au spus nimic ,asta e ,Johann o sa inghita galusca,mai cu noduri,mai cu poticneli,penalul i-a facut-o!
        • +1 (3 voturi)    
          ca secretzar de stat (Joi, 22 decembrie 2016, 12:18)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          sau menistru ramas dupa drachnea, nu avea acces la secrete privind apararea si securitatea nationala.
          trece la un nivel care implica masuri de securitate nationala...
  • -32 (62 voturi)    
    în corzi (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:47)

    Mazeta [utilizator]

    După câteva ore de zăpăceală, Tapalagă îi transmite lui Iohannis că „n-are dreptul” să o desemneze premier pe Sevil pentru că ..., pentru că... Dragnea.
  • -4 (14 voturi)    
    Discursul "Mufliului" (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:55)

    DragosParvu [utilizator]

    va fi exact motivul pentru care turcoaica nu va fi maine premier.
  • +50 (52 voturi)    
    Sugiuc 45 % (Miercuri, 21 decembrie 2016, 20:59)

    Ord [utilizator]

    cu alde 6% si 6% kurtos kalacs.... ce mai vrea acum boborul mai?

    Hai la share pisici pe FB.

    Azi se implineau 27 de ani de la... ce sarbatoream noi azi ca nu mai stiu?!
    • +9 (9 voturi)    
      Da, (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:34)

      Alethea [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Cel mai bun comentariu
    • +11 (13 voturi)    
      . (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:35)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      La cat jelesc dupa comunisti, de fapt comemoreaza.
    • +15 (15 voturi)    
      A spune ... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:49)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      ... despre cei care nu au mers la vot si au preferat in schimb sa faca share cu pisici pe FB (cica in semn de protest) ca sunt autisti ...... ar fi un gest de desconsiderare nemeritat fata de adevaratii autisti.
    • +6 (6 voturi)    
      Vă rugăm să ne iertați! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:52)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      http://www.academiacatavencu.info/social/si-dragostea-a-murit-cu-voi-acum-27-de-ani--va-rugam-sa-ne-iertati-40632
    • +2 (2 voturi)    
      Da, așa este! (Joi, 22 decembrie 2016, 12:02)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Azi ar fi trebuit să sărbătorim și să comemorăm în același timp 27 de ani de când au murit oameni pentru ca țara asta să scape de dictatură... Dar parcă nimeni nu-și mai aduce aminte... Poate pentru că, în fond, nu am scăpat!!!!!! Căci ce se întâmplă acum este o altă formă de dictatură... Dictatura hoților, a nesimțiților, a indiferenților, a ignoranților... Păcat, păcat de sângele vărsat!!!!!!!!
    • -1 (3 voturi)    
      hai mai toarna un paharel... (Joi, 22 decembrie 2016, 13:03)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Sa ne veselim nitel...

      Bleah. parca sarbatoream ceva - ceva cu revolutie sau evolutie/involutie - ca nu stiu prea bine - dar

      In vino veritas!
      Am uitat continuarea aia cu ceva cu sanitas...

      Sa ne veselim putin! mda, da, da....
  • -13 (21 voturi)    
    trebuie sa recunoasteti (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:02)

    xanti [utilizator]

    Ca v-a jucat Dragnea pe degete ,nici macar ieri nu stiati cine va fi PM ,ba Dancu,ba altul de la PSD .
    Imi e mila de voi se pare ca nici surse de incredere nu mai aveti.
    • +1 (3 voturi)    
      Mda... (Joi, 22 decembrie 2016, 11:09)

      Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ai dreptate. Din punct de vedere al obscuritatii si secretomaniei, PSD ar trebui redenumit Partidul Korean de Nord Roman.
    • +1 (3 voturi)    
      Da, ne joacă pe degete (Joi, 22 decembrie 2016, 12:13)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      de 27 de ani... Începând cu Ion Iliescu care a ucis și s-a folosit de toți ticăloșii și de toate mijloacele de manipulare în masă pentru a pune mâna pe putere... Dragnea este discipolul, creația acestui asasin și al haitei lui care au îngenunchiat acest popor... E o exprimare patetică dar așa simt în aceste zile în care ar fi trebuit să ne amintim cu pioșenie de cei care au fost jertfiți pentru ca niște nemernici să-și bată joc de oamenii cinstiți...
  • -14 (20 voturi)    
    ... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:06)

    vitan.sandu [utilizator]

    Toata critica aceasta adusa de dl DT gestului lui dragnea (egocentrism, foame de putere etc) scapa din vedere arganta cu care dl WKJ ranjea: "eu desemnez prim minsitru...", "guvernul meu..." "penalii...", " a fost nevoie sa moara oameni..." samd.
    Cum ati fi vrut sa raspunda dragnea altfel decat in acelasi stil? Numai ca dragnea are mai multe cuvinte la el. Dl WHJ le cauta cu disperare si nu prea le gaseste. Atunci repeta. Si repetarea adanceste senzatia de incrancenare. Pe care dl DT i-o reproseaza lui dragnea.
    Si "... lupta cu abuzurile...". Ar fi vrut dl DT sa nu se lupte astia cu abuzurile? Sau nici acum nu se recunosc abuzurile clare: Rarinca, Remes, Gutau? O spune CJUE, iar noi tot nu le recunoastem?
    • +1 (1 vot)    
      abuz (Joi, 22 decembrie 2016, 10:25)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Esti varza! Pune mana pe o carte de istorie a comunismului sau intreaba pe cineva care stie ce este ala abuz si foame de putere a unor lideri comunisti.Cum a ajuns nea ceasca " cel mai tare din parcare"? Iti inteleg insa punctul de vedere daca plangi, inca, dupa el....
  • +14 (20 voturi)    
    nimic, decât (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:18)

    Sorrows [utilizator]

    Muie Dragnea.
    • -3 (7 voturi)    
      Scabros,nu stiu cum s-a permis acest (Joi, 22 decembrie 2016, 8:44)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      comentariu!
      • +3 (5 voturi)    
        Serios? (Joi, 22 decembrie 2016, 11:11)

        Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Cateodata realitatea e scarboasa. Dar daca asta e realitatea, trebuie spusa.
  • +19 (23 voturi)    
    Dragnea si situatia tarii (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:27)

    takada [utilizator]

    Dragnea poate ajunge tot mai sus daca va fi sprijnit de mafia transnationala.
    Iohanis este prea mic,pentru un razboi atat de mare.Dragnea se va alia si se va milogi de toti cei care ii pot asigura imunitate si functii inalte in stat.
    Dar am incredere in sistem ca individul asta va fi lecuit prin cativa ani de parnaie,la fel ca Nastase.

    Dragnea sa nu uite ca a fost un oltean de Scornicesti care a fost dat jos de pe tronul puterii in 22 Decembrie 1989.
    Pesedistii deja fac gura ca de ce nu este el premier,ca sef de partid,si de ce "a pus-o p-aia".
    Maine-poimane vom vedea pesedisti in strada urland impotriva lui Dragnea si a tradarii lui fata de promisiunile din campanie: gen fara straini in guvern, salarii fara numar, lapte si miere pentru cei 45% din 40% prezenta.

    Dragnea,ca orice oltean de Tiliorrman,viseaza si scrasneste din dintii lui macinati de ura la vremea cand va fi un fel de Sultan al Romaniei.
    Lumea,este adevarat,se indreapta spre guvern monocolor si fara granite,dar Dragnea vrea puterea doar pentru el,sa doarma noaptea cu ea si sa nu o de-a nimanui.

    Era o vorba: "Maimuta cu cat se urca mai sus cu atat isi arata fundul urat si rosu".
    • +1 (1 vot)    
      sper sa ma insel (Joi, 22 decembrie 2016, 10:26)

      asspeeda [utilizator] i-a raspuns lui takada

      dar am o vaga impresie ca dragnea va fi un putin in ro!
  • +18 (24 voturi)    
    Eu cred ca dragnea a aratat.... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:29)

    gigiN [utilizator]

    ...astazi ca poate fi,cu adevarat un personaj periculos,nu doar un simplu "baron" si hot de voturi.Pe langa el,ponta este un mic copil.Sa ne fereasca Dumnezeu sa parvina intr-o functie cu adevarat inalta .Are intr-adevar "calitati" de dictator sud-american.
  • -8 (16 voturi)    
    guvernul lui vs. guvernul meu (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:38)

    king david hotel [utilizator]

    Care-i diferenta?
    • +2 (2 voturi)    
      Diferenta (Joi, 22 decembrie 2016, 11:13)

      Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      e ca guvernul lui incepe si se termina cu corupti.
  • +11 (13 voturi)    
    Amintiri despre Roa Bastos si romanul sau ... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:42)

    motanul_gri [utilizator]

    Eu ma gandeam la altceva: la dilema batranului presedinte Paul von Hindenburg, in acea zi de ianuarie 1933, cand trebuia sa nominalizeze un nou cancelar...

    Dar poate ma duc cu gandul prea departe.
  • +13 (17 voturi)    
    Concluzie (Miercuri, 21 decembrie 2016, 21:47)

    ovidiudan77 [utilizator]

    Un mare bou peste un ocean de legume. Poate se trezește cineva din acest Matrix.
  • +19 (25 voturi)    
    Din păcate (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:11)

    bogdanrech [utilizator]

    Din păcate românul tâmpit care a ales PSD nu înţelege nimic din ce se întâmplă şi-l va vota în continuare. Tot ce putem spera este ca se vor trezii cei 60% care nu au votat şi ca la următoarele alegeri să voteze... Până atunci D-zeu cu mila!
    • -9 (13 voturi)    
      CE FACI (Joi, 22 decembrie 2016, 1:04)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui bogdanrech

      taica iar arestezi nevotantii la tine.Gagile nici eu nici nevasta nici copii doi la numar nu am fost la vot dar daca ma duceam in niciun caz nu votam cu voi.Asa ca familia mea nu o aresta la tine ca nu vrem.Asculta la mine visezi cai verzi pe pereti ca toti cei 60 vor vota cu voi. niciodata nu se va intimpa asta ca nu toti gindesc ca tine mai gindesc si altfel
      • +3 (3 voturi)    
        Greu cu limba romana... (Joi, 22 decembrie 2016, 11:16)

        Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        dar poate cu turca si araba te descurci mai bine? Ca s-ar putea sa trebuiasca sa le inveti. Sau te gandesti ca nu-ti trebuie multa carte sa strigi "Allahu Snackbar"?
  • +22 (26 voturi)    
    Dragnea a amenintat un ziarist care a "indraznit" (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:28)

    Maniu [utilizator]

    sa-i expuna ipocrizia. Daca era pe vremea lui Stalin, il trimitea in fata plutonului de executie. A fost o iesire de o agresivitate oribila, si mi-am spus " o sa-i arate soarta si astuia cine e de fapt".
    Imi pare rau ca tanarul, al carui curaj merita felicitat, s-a lasat intimidat de un taranoi ajuns.
  • +17 (21 voturi)    
    Evil Shhaideh (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:30)

    andipetre [utilizator]

    Partidele din Romania au un talent extraordinar de a-si antagoniza masiv si rapid propriul electorat. Dupa ce PNL si-a contrariat electoratul fidel mizand pe un candidat extern si recunoscand astfel ca nu mai au niciun lider, acum marele PSD Mandru Ca E Roman Crestin numeste un prim-ministru turc si musulman care ii va soca pe electorii de la tara neobisnuiti cu multiculturalismul.

    Fiti siguri ca miscarea asta va instraina o buna parte din electoratul PSD care ar fi vrut un roman neaos si patriot in fruntea guvernului. Nu discutam daca e ok ca ei gandesc astfel, dar e o realitate.

    De ce fac partidele lucruri din astea sinucigase politic? Nu stim. Dar e ok ca e asa: in felul asta nu se pot umfla in putere niciunul din ele si le mai tinem, prin vot, sub control...
    • +5 (11 voturi)    
      Instrainarea electoratului ? (Joi, 22 decembrie 2016, 0:08)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Sa nu subestimam puterea de persuasiune a celor doua televiziuni pesediste !

      La ora asta, deja au inceput operatiunea de spalare pe creier a telespectatorilor zombificati, carora li se explica foarte convingator de ce un premier mai bun decat Shhaleh (cu exceptia lui Dragnea) Romania nu putea gasi ...
  • +11 (13 voturi)    
    Desertul tatarilor cu Servil Geambec la Dragnea (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:41)

    Plagarus [utilizator]

    Utopia asteptarilor, din partea anacronicului PSD si a oportunistilor sai,
    • +10 (12 voturi)    
      Partid de raufacatori, nu ma asteptam la nimic (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:47)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      bun, dar numirea asta e ca o palma rasunatoare pe obrajii romanilor.
  • +10 (12 voturi)    
    pai de ce sa nu se creada.... (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:45)

    oximoron [utilizator]

    daca unii romanii il voteaza ca oile si acum sunt scuipati drept in fata....sau daca unii romani (majoritatea) doarme si nu ii interseaza de nimic....??? De ce nu?!

    Ma amuza teribil votacii pesedei care il tot laudau pe Dragnea, pana mai azi "farul calauzitor al natiunii" (Domle Tapalaga, nu e prima data cand aud aceast fraza si nu de la Dragnea)...
    Acum, "se dau de ceasu' mortii" ca se simt "tradati" de nominarea unui tatar musulman...

    PS. la nivel extern aceasta numire nu e atat de catastrofala pe cat credeti, din contra....asa ca eu spun sa nu pe punem cenusa in cap, ca nu e cazul.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu cred ca baletul cu ”femeie, musulmana” (Miercuri, 21 decembrie 2016, 23:48)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui oximoron

      etc. face doi bani in fata epitetelor ”corupta, corupta, corupta”... Nu mai cred ca mai e asa de multa simpatie pentru musulmani cum s-ar crede prin stanga europeana... Asa ca simplul exercitiu de imagine nu pacaleste decat pe cine vrea sa fie pacalit.
  • +19 (21 voturi)    
    Fiecare popor îşi are conducătorii (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:53)

    talos [utilizator]

    si Colectivul pe care îi merită! Nu ne-am invatat lectia cu nomenclaturistul parvenit si educat imbatat de putere, El Insusi, Nastase 4x case si acum asistam la un remake cu taranusul parvenit de Teleorman, venit in sandale si cu ciorapi flausati (vorba lui Rares Bogdan), chinuit de umilinta indurata si dorinta de razbunare pe cei care l-au umilit, imbatat de fumul puterii si manat de un ego exacerbat. Asistam la o actualizare a personajelor din "Ciocoii vechi si noi": in rolul lui Andronache Tuzluc il avem pe Adrian Nastase iar in rolul lui Dinu Paturica il avem pe Liviu Dragnea. Batranii aveau o vorba extrem de adevarata si actuala: "sa te fereasca Dumnezeu de calicul imbogatit" adica exact Dinu Paturica. Mai are Liviu Dragnea posibilitatea si puterea sa arunce "joint-ul" ametitor al puterii, sa-l striveasca sub picior si sa se comporte echilibrat? Faptul ca s-a departat de derbedeul puber Ponta e un lucru pozitiv dar insuficient, asocierea cu d-alde Taricenu si Hunor face starea de luciditate putin probabil a si recuperarea aproape imposibila.
  • -19 (27 voturi)    
    tapalaga (Miercuri, 21 decembrie 2016, 22:54)

    vi_escu [utilizator]

    tapalaga si toti sustinatorii sistemului au fast facuti mat de dragnea cu propunerea pentru prim ministru. Spre seara vad ca incep sa-si revina.... (oricum democratia care domneste pe acest site nu va permite sa apara postarea :))) )
    Muriti de ciuda, securistilor ! Se apropie sfarsitul...
    • +3 (7 voturi)    
      sf cui? (Joi, 22 decembrie 2016, 0:48)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui vi_escu

      dragnea e un infractor si toti banuim ca a fost condamnat doar ptr un singur lucru. problemele sint altele, se manifesta in spatele unui vot dar votul e dat ptr a face ceva ptr tara nu in folosul propriu. si-au negociat posturile si modificari de legi pe care tot ei le-au facut. daca nu sintem un stat de drept bazat pe legi sintem doar o tara bananira si atunci sa ne manifestam ca atare. ei asta o fac si poporul iubitor de show e vrednic de asa conducatori. infractori, comunisti, criminali, tigani, etnici de alte religii ...acestia ne conduc pe noi majoritatea. acesta e blestemul romaniei. daca pres. doreste demiterea cred ca acesti tovarasi vor incerca demiterea presedintelui. au mai facut-o.ce ne mai mira, referendumul dupa cum stim nu se respecta. suveranitata poporului nici atit atunci ne intrebam de ce lumea nu voteaza. pe cine si de ce ar fi intrebarile, nu sinteti voi aceeasi lupi in blanda de curca? mai exista institutii ale statutului care sa apere acest popor ca nu iesim in fiecare zi in strada, nu e asta democratia pe care am vrut=o. pe de alta parte urcusul infractorului dragnea s-a facut din partid...nu poporul l-a pus acolo. ma intreb serviciile secrete ale romaniei doar se uita la televizor si nu inteleg ca tara asta e formata din mai multi cetateni? daca ei actioneaza in favoarea cetatenilor atunci ma retrag si va urez multa sanatate ca aveti nevoie.
  • -1 (7 voturi)    
    Clarvăzător (Miercuri, 21 decembrie 2016, 23:03)

    A310 [utilizator]

    Din articol reiese ca dvs. aveți calități de a prevesti viitorul , ceea ce cred ca este un lucru bun pentru dvs .
    In cazul în care va sta in putere sa îl determinați pe Johannis sa declanșeze alegeri anticipate . Eu consider ca ar fi ceva MINUNAT .
  • -9 (13 voturi)    
    War, Not Peace! (Miercuri, 21 decembrie 2016, 23:10)

    ihateyou [utilizator]

    Nu stiu altii ce vor ... dar eu nu vreau pace cu basistii si cu binomul lor ... care trebuie distrus ... in asa maniera ... incat sa nu mai poata fi creat sub nici o adminstratie! ...:))
  • +12 (18 voturi)    
    E adevarat va fi un atac la Statul de Drept (Miercuri, 21 decembrie 2016, 23:18)

    Susufler0 [utilizator]

    prin incercarea de a restrange competentele si puterea Parchetelor, poate si a CCR.
    Se va incerca amnistierea si gratierea politicienilor penali. Ce nu va putea face insa Dragnea este sa impiedice propria lui judecare si condamnare. Chiar si gratiat tov Livasenko va ramane un penal caruia afara toti ii vor intoarce spatele.

    Din nefericire in patru ani, pana cand PSD va pierde alegerile, Dragnea poate transforma Romania intr-o ruina economica datorita incetinirii cresterii economice si supra indatorarii pt a putea achita la zi populismele, precum si intr-o ruina politica, ca urmare a izolarii tarii in interiorul UE.

    PS. Poate ca asta ne este soarta, poate ca mai intai trebuie sa patimim teribil pt a putea mai apoi sa ne eliberam de rau si sa prosperam. Cine stie ?
  • +9 (13 voturi)    
    Ce-i de facut? (Miercuri, 21 decembrie 2016, 23:19)

    mcv [utilizator]

    Parca v-as fi dictat eu - pana la virgula - TOT ce ati scris aici. Si, stiti ce? Nici nu este suficient de acoperitor!
    "PUTEREA politica e la MINE si N-AM de gand s-o LAS"!
  • -9 (15 voturi)    
    DRAGILOR (Joi, 22 decembrie 2016, 0:09)

    EmilNae [anonim]

    ca va place sau nu dragnea este maresalul nostru. Ce a facut jucov cu nemtii asta a facut dragnea cu voi.Ce credeti ca jucov s-a pupat in piata independentei cu nemtii, nici vorba. Asa ca dragnea ca va place sau nu este cel mai puternic om din romania pentru ca asa a vrut POPORUL..
    Gata s-a terminat cu abuzurile si asta vad ca va sperie. nu tata cinwe a facut abuz sa plateasca si de aceia trebuiesc modificate toate codurile puse in acord cu constitutia si bararea abuzului. Si legea raspunderii magistratilor cu sanctiuni extrem de dure pentru cine face dosare la sto sau comanda politica. De asta va este frica? ce naiba voi nu vreti o justitie corecta si profesionala. Vreti in continuare cazuri gutau, remes rarinca , olguta si altele. ce va sperie/ ca nu mai pot agata pe cine vreti voi, foarte bine.
    Dragilor PROBA este mama justitiei nu denuntul ca in anii 50 si ca la procurorul ala de la ploiesti. Nu tata eu nu mai vreau sa inebuneasca oameni nevinovati ca paul pacuraru din cauza dna si cine i-a facut dosarul sa-l doara in basca. Nu sa raspunda ca toti ceilalti pentru ce face.Asta-i tot. De asta il si dorec pe serban nicolae la ministerul justitie ca sa faca ordine.
    • +3 (3 voturi)    
      Jukov..... (Joi, 22 decembrie 2016, 8:44)

      so [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      A fost un tip destept si pragmatic (unii ar spune ca a fost un criminal cu sange rece) dar toate victoriile lui s-au bazat pe dispretul fata de soldatii proprii. Nu a avut nici o remuscare daca de fiecare data au murit zeci de mii de soldati rusi.

      Era incantat daca primea o medalie care sa ii gadile orgoliul.
      Asa ca probabil si dl Dragnea in dorinta de marire nu va avea nici o remuscare daca dupa el se va alege praful de noi toti. Important pentru el si dl Tariceanu va fi o eventuala victorie de etapa (impotriva DNA si etc.) dar pe termen lung ramane de vazut...
    • +1 (3 voturi)    
      serban nicolae?! (Joi, 22 decembrie 2016, 8:55)

      Malone_M [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      La Justitie, ca sa faca ordine?
      Baiete, esti bolnav.
      Unul care pe betivul de remes il vede o victima, adica unul ca tine, nu poate fi decat un lingau de-al sau sau un bolnav psihic.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce-mi plac mie pildele (Joi, 22 decembrie 2016, 13:03)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      astea din "Marele Razboi de Apararea Patriei" cu tatucu' Stalin, maresalu' Jukov, comisari, NKVD, 4 tanchisti si un caine....
      Pe cand se reintroduce "sa invatam rusa cantand"?
      Tataie, miroase a cizme de politruc pe aici!
      Pasol na turbinca, ciorti!
    • +2 (2 voturi)    
      Ce-mi plac mie pildele (Joi, 22 decembrie 2016, 13:03)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      astea din "Marele Razboi de Apararea Patriei" cu tatucu' Stalin, maresalu' Jukov, comisari, NKVD, 4 tanchisti si un caine....
      Pe cand se reintroduce "sa invatam rusa cantand"?
      Tataie, miroase a cizme de politruc pe aici!
      Pasol na turbinca, ciorti!
  • -5 (9 voturi)    
    johanis (Joi, 22 decembrie 2016, 0:59)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    e un las care vrea numai confort personal si va semna tot ce ii va pune dragnea sub nas. Ce atita lupta si bataie de cap, el vrea liniste si pace, ca doar nu e conflictual ca basescu. Mai intii se va sfatui cu merkel care e deja foarte incintata de numirea duamnei servil si apoi va semna.
  • +7 (11 voturi)    
    Resemnat (Joi, 22 decembrie 2016, 6:42)

    feisbuk [utilizator]

    50% din electorat nu voteaza si i se rupe. Din comoditate, din lehamite, etc.

    Cealalta jumatate voteaza constiincios cu picioarele, incepand cu Duminica Orbului.

    Pana cand demografia nu isi va face treaba si atata timp cat popii BOR + RomaniaTV+Antena3 nu au un adversar national vocal, oricare Dragnea (Nastase, Geoana, Ponta, Tariceanu etc.) isi vor face de cap.

    Lasati oameni buni twitterul, facebukul, hotniusul si petitiile si incercati sa convingeti 2-3 persoane din jur despre adevarata realitate.

    Dar eu o vorba - un dobitoc tot dobitoc ramane, asa ca zarurile sunt pierdute in canalizare.
  • +3 (5 voturi)    
    Va juca Johannis? Sper sa nu accepte! (Joi, 22 decembrie 2016, 8:35)

    transalpinarum [utilizator]

    Eu sper ca Johannis sa foace tare si sa nu accepte! Motive? 1. Securitate nationala nene, nu se poate sa pui PM, deci un om care vine in CSAT, pe cineva care are sotz Sirian si proprietatzi in Siria, unde actualmente e macel. Da, aici trebuie sa se termine 'politically correctnesul'. Sefii senatului si camerei NU SUNT membrii CSAT, deci cum va fi Dragnea informat despre discutziile CSAT? Va sifona doamna PM?`Inacceptabil!! 2. E clar ca se va incerca anularea legii prin care Dragnea nu poate sa fie PM, si deci peste 6 luni vom avea un alt guvern cu acest penal autopropus.

    Eu sa fiu Johannis as face asa:
    1. resping pe madam Saileh
    2. propun o persoana din PSD ptr PM, sa zicem Fifor ca tot a fost mentionat. Sau poate pe Dancu. Refuza majoritatea aceasta propunere? Atunci ghinion, dizolvam parlamentul si inapoi la alegeri. Chiar daca ungurii s-au bagat acum la ciolan, nu o sa aibe vena sa voteze ptr o suspendare a lui Johannis.

    Daca Johannis accepta aceasta propunere, e terminat ca presedinte, sper sa vada ca astazi e momentul cheie ptr el si trebuie sa joace tare cu hamsterul
  • +4 (4 voturi)    
    vom vedea (Joi, 22 decembrie 2016, 9:39)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Daca Trump modifica politica externa in special pe cea Nato in tarile care au fost sub influenta Urss vom asista in Romania la un alt tip de sistem totalitar cu fata democratica, ales de data asta democratic.

    Daca politica zonei de influenta Nato aici ramane pe aceleasi pozitii DNA si Justitia vor ramane de neclintit.

    Iar cu o Justitie beton, infractorii politici nu pot foarte mult!
  • +6 (6 voturi)    
    melanj catrastofal (Joi, 22 decembrie 2016, 10:07)

    jacques [utilizator]

    pentru Romania, PSD, Dragnea, Tariceanu si UDMR! Corecta si evidenta analiza. Obiectivul final, gandit de toxicul infractor Dragnea, controlul justitiei. Articol excelent!
  • +6 (6 voturi)    
    uite asa ... (Joi, 22 decembrie 2016, 10:15)

    astronaut [utilizator]

    am putea pune intrebarea , oare ar fi votat electoratul PSD-ului intr-un procent ata de mare daca Dna SHAAIDEH ,ar fi fost candidata la functia de P.M inca de la inceputul campaniei elctorale ???
  • +3 (5 voturi)    
    L-ati distrus pe Ponta, acum descurcati-va cu asta (Joi, 22 decembrie 2016, 10:59)

    Metec [utilizator]

    Atunci cand majoritatea presei pusese tunurile pe Ponta, pe varii teme si motive (plagiat, minciuna, nesimtire, etc.) am citit un articol foarte interesant in Romania libera, unde se spunea negru pe alb: nu-l detronati pe Ponta, pentru ca va veni Dragnea in locul lui si ne va lua naiba! Asta e un baron peste baroni, reprezinta nucleul dur al PSD si nu are niciun scrupul
    • 0 (2 voturi)    
      Da, asa e, (Joi, 22 decembrie 2016, 13:21)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui Metec

      am cazut din lac in put dar ideea era de a se desfinta o data pentru totdeauna acest partid nasit de Ilici Iliescovici si sleahta lui de securisti si nomenclaturisti din linia a doua care au parazitat aceasta tara cred ca mai rau de cat au facut-o cei din anturajul lui Ceausescu.
      Pana atunci "Duie Mragnea" sau "Luie Miviu"
  • +3 (3 voturi)    
    cat despre primarul Londrei (Joi, 22 decembrie 2016, 11:07)

    transalpinarum [utilizator]

    multi au dat exemplue primarul Londrei, care e musulman. Corect, numai ca primarul Londrei a fost VOTAT direct de populatzie, domana aceasta nu a fost votata. Daca aceasta propunere era mentnionata in campanie, PSD pierdea alegerile la scor!!
  • -1 (3 voturi)    
    mai domnu' (Joi, 22 decembrie 2016, 12:06)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...voi ati omorat opozitia... si ati dezorientat lumea...
    Acum va dati cu fundul de pamant si vretis afaca Iohannis nu stiu ce...

    Ce vreti sa faca cu voi de piciorul lui precum ghiuleaua...??

    V-ati dat mari si l-ati "omenit" pe Basescu... v-a tratat democratic... si a juns la 5%.

    Acum "faceti'l" pe Dragnea... de ce asteptati de la Iohannis ceea ce ati reusit sa faceti voi cu Basescu?

    Nu cumva pentru ca Dragnea nu are nimic a face cu drepturile omului si democratia? Va este frica... va este frica...si chiar trebuie sa va fie...
  • -1 (3 voturi)    
    Eu, Supremul (Joi, 22 decembrie 2016, 12:30)

    mandatar [utilizator]

    ...
    Asa se considera autorul articolului!!!
    In plus si Atotstiutorul!!!

    S-avem decenta si sa-i acordam macar 6 luni, dupa care liber la analize! :)
  • +1 (3 voturi)    
    va multumesc! (Joi, 22 decembrie 2016, 13:12)

    ..13 [utilizator]

    Asa este - el este supremul!

    A cerut acest drept de la partid si partidul cuminte i l-a acordat. Acum micutul Monta se da pitit si cu ciocul mic pentru ca protectorul lui - ghitza va intra de urgenta la mititica, iar pastorul partidului Magistrul Dragnea nu are zile prea multe pentru ca nu merge o ciorba incalzita de prea multe ori.

    dar dupa poza grupului mafiot facuta cu ocazia semnarii protoculului de colaborare - iesirea de la Cotroceni a fost cea care a conturat cel mai bine profilul malefic al maretlui conducator...

    Din dragoste de viata - ma opresc aici cu comentariile dar voi reveni - dupa ca ma fac mai bine!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă